Totally Snow

Url: https://www.totallysnow.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: jongerenreizen

Logo van Totally Snow

Husk biedt al jarenlang betaalbare wintersportreizen aan waarbij je samen met je beste vrienden van de sneeuw en de après-ski kunt genieten. Met ingang van 2019 heeft Husk een nieuwe naam: Totally Snow. Met een nieuw programma, de leukste feestjes en heel veel gezellige leeftijdsgenoten wordt aankomend wintersportseizoen nog beter. De reizen van Totally gaan naar Frankrijk en Oostenrijk.

Je vindt bij Totally Snow uitsluitend de beste skigebieden van Frankrijk en Oostenrijk. Maak kennis met topbestemmingen met skipistes voor elk niveau. Alle vakanties zijn inclusief skipas, zodat je meteen als je aankomt op de bestemming zo snel mogelijk de piste op kunt.

De vakanties van Totally Snow zijn exclusief te boeken door jongeren. Samen beleef je een onvergetelijke vakantie. Je krijgt de leukste reisbegeleiding die 24/7 voor je klaar staat. Zij ontvangen je bij aankomst, organiseren verschillende toffe activiteiten en helpen je wanneer het nodig is. Je kunt zelf kiezen aan welke activiteiten je deelneemt: doe je overdag al mee met de activiteiten of sluit je 's avonds tijdens de après-ski aan? Op de website vind je voorbeelden van activiteiten en dagprogramma's.

Totally Snow is aangesloten bij ANVR, SGR en Calamiteitenfonds. Je boekt je reis dus met een gerust hart bij deze organisatie. Ook is de reisorganisatie onderdeel van de Sunweb Group.

Ervaringen met Totally Snow

Totally Snow krijgt gemiddeld een 2,4
op basis van 40 ervaringen:

2,4 + Ervaring delen
op 25 februari 2024 bestemming: Frankrijk / La plagne, reisperiode: februari 2024

Belabberd ik voel mij bedrogen plannen worden constant aangepast er zou een bus zijn voor ons alleen was er natuurlijk niet. Alles ging mis eerste dag verspilt met alleen maar wachten natuurlijk extra kosten voor skis die er oorspronkelijk iet waren. De kamers zouden voor vijf personen zijn maar er was een twijfelaar en voor de rest banken. Dit is een organisatie van scammers en criminelen. NIET HIER IETS BOEKEN!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 februari 2024 bestemming: Frankrijk / Risoul, reisperiode: februari 2024

Ik heb nu veel tijd om een gedetailleerde review te schrijven, want onze bus vertrekt om half 1 's nachts in plaats van 7 uur 's avonds. Hoewel de reisorganisatie aan dit feit niet zoveel kan doen (vanwege weersomstandigheden), is de communicatie in het algemeen wel vrij summier en zeer laat.

Tijdens onze gehele wintersport werd informatie structureel te laat gedeeld, waarna er vervolgens verwijten kwamen dat men niet op de juiste tijd op de juiste plaats was.

Ook het openen van de bagageopslag duurde altijd ruim 20 minuten langer dan de gecommuniceerde tijd, net als het feit dat we op bestemming ruim een halfuur hebben staan wachten voor we überhaupt onze touringcar uitkonden. Ook na vertraging van de vertrekkende bus was de communicatie zeer slecht en is er weinig geregeld. De enige troost is dat we een gratis pizza kregen en 2 flessen cola en 2 flessen van een soort euroshopper 7-up om te verdelen over 25 personen. Verblijven bij de receptie tijdens de sneeuwstorm (6 uur lang buiten zijn in de avond in een skigebied in een sneeuwstorm is natuurlijk niet zo veilig) was alleen mogelijk onder voorwaarde van het betalen van 400 euro borg en vervolgens zouden we dan ook de receptie moeten schoonmaken.

Ook gaat deze organisatie in zee met dubieuze verhuurders, die schoonmaakkosten voor buitenruimtes afwentelen op de huurders van appartementen. Daar er niet aangetoond kan worden wie daarvan de oorzaak zijn, is dat natuurlijk niet toegestaan.

Hoewel het skigebied en de wintersport wat het wintersportgedeelte betreft zeer goed waren, ga ik nooit meer een reis maken bij deze organisatie. Deze review gaat specifiek over één reis, maar ik heb eerder reizen met Totally gemaakt en daar was de ervaring globaal ongeveer hetzelfde (hetzij iets minder slecht). Met zo'n slechte communicatie en service naar de klant zou ik anderen ook aanraden dit niet meer te doen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 januari 2024 bestemming: Frankrijk / Les deux alpes, reisperiode: januari 2023

Afspraken worden niet nagekomen. Bestaat al zo lang maar niet goed geregeld. Pure chaos in het hostel en krijgt maar 1 deken in het hostel. Op de terugreis wordt er een dinerstop beloofd maar krijgen we niets. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 april 2023 bestemming: Frankrijk / D'arves, reisperiode: maart 2023

Was perfect geregeld voor zo'n grote groep. Veel beter dan voorgaande jaren. Appartement, skiverhuur, busrijs en skipassen waren goed geregeld en we hebben een prachtige vakantie gehad. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 18 maart 2023 bestemming: / Risoul, reisperiode: maart 2022

We had to wait for almost 10 hours after a crueling 14 hour bus ride to get the room key. We were asked to keep our luggage in a container. I am not booking again with Totallysnow. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 maart 2023 bestemming: Frankrijk / Saint sorlin d’arves, reisperiode: maart 2023

Alles vanaf aankomst slecht geregeld. Tot in avond gewacht op inchecken. Veel spullen misten in kamers. Alles onhygiënisch. Je krijgt zo wat schurft of andere infecties, van de kamers, zwembad etc. Niet eens een bed voor elk persoon. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 maart 2023 bestemming: Frankrijk / St sorlin, reisperiode: maart 2023

Er ontbreekt van alles in het huisje. Daarnaast moet je 3 uur langer wachten op het ontvangen van je sleutel dan afgesproken. Echt een klote reisbureau. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 11 maart 2023 bestemming: Frankrijk / Risoul, reisperiode: maart 2023

Compleet ruk om een vakantie te hebben met Totally ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 maart 2023 bestemming: Frankrijk / Alp Dhuez, reisperiode: maart 2023

Verschrikkelijke reis, organisatie niet gezien, veel bagage kwijt door slecht georganiseerd vertrek en aankomst. Daarnaast was het hotel vies, bewakers gevaarlijk en was Totally nergens over te spreken. Voor hoe mijn ervaring was heb ik veel te veel geld betaald. Nooit meer met hun ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 maart 2023 bestemming: Frankrijk / Alpe d’huez, reisperiode: maart 2023

Bij aankomst zat mijn hele wc zat onder de schijt, er lag modder in de badkamer en er hing een bepoepte skibroek uit het raam?? ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 februari 2023 bestemming: Frankrijk / Les deux Alpes, reisperiode: februari 2022

Alles is super slecht geregeld. De organisatie weet van niets en kunnen je 90% van de keren niet helpen met je vragen. We moesten de laatste dag uitchecken uit de kamer om 9u. Totally heeft geen plek voorzien waar we onze bagage konden leggen tot de bus aankwam om 18u. Helpdesk antwoordde niet en we werden van hier naar daar gestuurd als we het zelf probeerde te regelen. Een tip: boek via Yoonly of een andere organisatie. Totally is waardeloos in mijn ogen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 februari 2023 bestemming: Frankrijk / Risoul, reisperiode: februari 2023

Ronduit rampzalige, ellendige en miserabele “organisatie”. Een week in Risoul met letterlijk 0 positieve ervaringen. Communicatie alleen als het hen uitkomt en vervolgens het niet nakomen van afspraken. Ook alles last minute geregeld. Om af te sluiten met slecht eten, waar je asociaal veel (cash?) geld voor betaald. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 mei 2022 bestemming: Frankrijk / Val thorens, reisperiode: mei 2022

Organisatie is ontzettend slecht, personeel schreeuwt en dreigt met het feit dat je je koffers niet terug krijgt. Je moet om 8 uur uitschenken en mag pas om 9.00 je bagage bij een drop off brengen (je mag buiten in de regen wachten) vervolgens mag je de hele dag niet bij je bagage. Personeel was zelfs 20 minuten te laat. Personeel is niet bereikbaar en niet duidelijk. Pas als je ergens bent krijg je uitleg. Te laat. Ik boek nooit meer met sunweb/totally ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 22 maart 2022 bestemming: Frankrijk / Risoul, reisperiode: maart 2022

Totally is mega incapabel. Alles was slecht geregeld, we kwamen 5,5 uur te laat aan bij de terugreis en ze hebben ons niet geïnformeerd dat er veel mensen gedrogeerd worden in de kroeg die zij promoten. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 maart 2022 bestemming: Frankrijk / Risoul, reisperiode: maart 2022

Belachelijk slecht geregeld. Je wordt als vee behandeld. Geen communicatie, totaal niet vriendelijk. Boek hier geen reis! Is zelfs een goedkope reis niet waard! Je komt alleenmaat gefrustreerd en gestresst terug. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 februari 2022 bestemming: Frankrijk / St Sorlin d’Arves, reisperiode: januari 2022

Deze organisatie is veruit de slechtste waarmee ik ooit heb gereisd. Nul communicatie, nul engagement. Doe alles, maar ga nooit met totally mee! Ze laten je kortom gewoon in de steek en alles moet je zelf maar zien te regelen en te weten komen. We wisten niet eens het vertrekuur van de bus na meermaals bellen… Het was oprecht rampzalig en ik eis excuses! Nooit opnieuw ga ik mee met jullie ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 februari 2022 bestemming: Frankrijk / Val thorens, reisperiode: februari 2022

Totally, ik denk dat iedereen op de reis dezelfde mening deelt. Jullie zijn enkel uit op geld. Communicatie tussen organisatie en de plaatselijke verantwoordelijke is zoek, net zoals de communicatie tussen de verantwoordelijke en reizigers. Uren - bijna dagen - hebben we mogen wachten op iets waarvan ze nooit een concreet uur konden geven. De horror begint bij het opstappen, weinig verantwoordelijke en niemand die wist waar onze bus was. We hebben ze zelf mogen vinden ergens in een hoekje achter het tankstation, terwijl er veel bussen op dezelfde locatie verzamelden. Je vertrekt op een bizar uur zodat je volgende ochtend om 8:00 in de koude aankomt waarna je een volledige dag mag wachten (houd in het achterhoofd dat ze dit doen om zoveel mogelijk kosten te besparen met het inlassen van bussen). Ze vertelden ons dat we om 17:00 de kamer in zouden kunnen. Fout ze BEGONNEN om 17:00 met inchecken van een gebouw met 700 kamers, daar kan je nog eens 2/3 uur aanschuiven als je pech hebt. De terugreis verloopt exact hetzelfde: niemand van de TWEE verantwoordelijken weet exact hoe of wat, met geluk kom je deze 2 tegen om een vraag te stellen. Helaas hebben ze nooit een antwoord. Terplaatsen hebben ze zelf ook niets georganiseerd. ‘Alles’ wat ze ‘organiseren’ ter plaatsen mag je voor betalen. Valies kwijt willen bij het wachten op kamer of bus? Betalen. Apreski? Betalen. Handdoeken , bedrinken? Betalen. De grote vraag luidt: voorwat betalen wij exact een organisatie als deze? Waarom geven jullie zo weinig om de reiservaring en toucourt om de mensen? Voor mij en vele anderen de EERSTE en LAATSTE keer geweest. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 februari 2022 bestemming: Frankrijk / Val thorens, reisperiode: februari 2021

Totally not deftig georganiseerd ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 januari 2022 bestemming: Frankrijk / Saint Sorlin d'Arves, reisperiode: januari 2022

Totally snow neemt elke mogelijkheid om jou als klant te laten weten dat ze echt níks om jou geven. De organisatie is waardeloos en doet geen moeite, de accomodaties zijn ranzig en het is uiteindelijk helemaal niet goedkoop. Je betaalt met je ziel, hoop en waardigheid. Buschauffeurs zijn wel aardig. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 februari 2020 bestemming: Frankrijk / Risoul, reisperiode: februari 2020

De slechtste organisatie ooit. Onaardig, onduidelijk en slecht geregeld. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 maart 2019 bestemming: Frankrijk / Saint Sorlin D'arves, reisperiode: maart 2019

Op het appartement viel alles uit elkaar. Vervolgens moet je met 1 of andere vaag verworde lijst aangeven wat er allemaal in de kamer aanwezig is anders kan je doei zeggen tegen je borg. Op de dag van controle krijg je een agressieve/boze medewerker mee om je te laten toegeven dat jij het zelf hebt gemold. wij hadden na het goedkeuren van ons appartement nog 1 sleutel over die we pas terug wouden geven na dat we onze borg kregen. Dus na het grondig schoonmaken van de kamer loop ik nog 1x terug de kamer in. om tot mijn schrik alles overhoop te zien liggen. Het zijn een stelletje oplichters en alleen omdat wij frans konden spreken gaven ze in. Maar de rest van de groep is op alles genaaid. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 maart 2019 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: maart 2019

Als er iets is wat ik nooit meer ga doen is het wel een reis met Husk/Totally boeken. De meest belachelijke, arelaxte, “vakantie” ooit meegemaakt ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 maart 2019 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: maart 2018

Bizar slecht geregeld, te duur voor een ondermaats hotel, bussen die niet rijden. Een grote nachtmerrie. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 maart 2019 bestemming: Frankrijk / les deux alpes, reisperiode: maart 2019

Husk hielp zeer slecht bij een deel annulering en het is nu maar de vraag of we de 288 euro van de deel annulering terugkrijgen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 februari 2019 bestemming: Frankrijk / Valmanier, reisperiode: februari 2019

Husk is een verschrikkelijk organisatie en een slechte communicatie.. we hebben de eerste dag 10 uur moeten wachten voordat we ons appartement konden. Het was ijskoud! De bus arriveerde om 9 uur s ochtends We zouden om 5 uur pas de sleutel krijgen maar uiteindelijk konden wij pas om half 7 het appartement in! Om de sleutel op te halen werd je van hot naar her gestuurd.. ook het uitchecken is verschrikkelijk, om 8 uur moet je uit je kamer. Super vroeg!! En helemaal als je bedenkt dat de volgende groep er pas weer in kan om 5 uur (of later). Het is echt verschrikkelijk.. 12 uur moeten wachten op de bus die pas s avonds gaat vertrekken. Je moet jezelf maar zien te vermaken in de koud.. communicatie is slecht, reisleiders weten van niets en doen ook niet zo veel. Ze naaien je waar je bij staat, houden borg in, moet betalen voor een bewaker (nooit gezien), lattenbodems die al kapot waren..

Voortaan maar iets meer betalen en niet zo veel wachten, een goede communicatie, en fijne reisleiders hebben.

Ga nooit met HUSK! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 3 februari 2019 bestemming: Frankrijk / St. Sorlin d'Arves, reisperiode: januari 2019

Om het samen te vatten: we hebben het NOS journaal gehaald. Dit omdat er door toedoen van de bizar slechte organisatie van Husk mensen onderkoeld zijn geraakt. Samen met zo'n 1000 andere vakantiegangers hebben we namelijk een halve dag lang zonder eten buiten in de sneeuw vastgestaan. We kregen het advies om drie kwartier over een spekgladde weg naar beneden te lopen en na een aantal keer bijna overreden te zijn door een aantal bussen stopte Husk ons ook gehoor te geven. Eindelijk in het dal aangekomen bleek de sporthal die ze hadden aangeboden voor onderdak niet eens te bestaan. Hierop besloten de buschauffeurs maar initiatief te nemen om ons maar zo snel mogelijk naar Nederland te brengen, zij het in hun verplichte rusturen. Kan Husk ophouden te bestaan? ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 februari 2019 bestemming: Frankrijk / Saint Francois Longchamp, reisperiode: februari 2019

Onbeleefd personeel. Erg lang wachten op de kamers, hierdoor 3 uur met de spullen buiten in de sneeuw moeten staan wachten. Het is duidelijk dat je niet voor de service betaalt. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 april 2018 bestemming: Oostenrijk / Kirchberg, reisperiode: maart 2018

Ik raad elke reiziger af ook maar 1 EUR te besteden aan Reisorganisatie HUSK. De organisatie waar wij mee te maken hadden/hebben in Kirchberg was zo dramatisch, dat hierbij vergeleken het seizoen van Ajax 2017/2018 één groot hoogtepunt was. In chronolische volgorde de problemen die wij (6 vakantiegangers) kenden in Kirchberg:
1. De foto's van de appartementen die op de website stonden verschillen van de appartementen waar wij in zaten. Er werd ons 20m2 terras beloofd, maar er was helemaal geen terras
2. Bij aankomst: Koffiezetapparaat kapot, kamers nog niet schoongemaakt, knoppen van het fornuis kapot, beddengoed paste niet en één van ons zakte al door twee planken toen hij op bed wilde gaan liggen.
3. Stroom in de keuken viel op dag drie uit. Dag 5 werd het pas gemaakt.
4. Borg is op het moment van schrijven (20-04-2018, dus 6 weken later) nog steeds niet terugbetaald door organisatie. 4 reminders gestuurd.
5. Wat ons nog het meest irriteerde was de laksheid waarmee de organisatie met onze klachten omging. Het constant afschuiven van problemen op de huiseigenaar (sorry hij is op vakantie, sorry hij moest naar het ziekenhuis, we zijn er as we speak mee bezig) was zo vermoeiend dat we maar zijn gestopt met het stellen van retorische vragen.

Wat een drama lui. Blij dat we onszelf wel konden vermaken door bijna geen tijd door te brengen in het huisje. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 februari 2018 bestemming: Frankrijk / St Sorlin d'Arves, reisperiode: januari 2018

Verschrikkelijke organisatie- absoluut NIET aan te raden!!! Twee dagen in de KOU moeten wachten, omdat de check-in pas s'avonds laat was en de check-out 's ochtends vroeg en husk niet eens onderdak voorzien had! Of tenminste een activiteit. We moesten 14 uur aan een stuk gewoon in de kou buiten wachten. De bus was bovendien nog 3 uur te laat. Door alle kou (ook in de bus was het ijzig koud, zelfs met een dekentje), heb ik zelfs een nierontsteking gekregen, waardoor ik naar de dokter moest en de rest van de week niet meer kon snowboarden. Heb dan mijn materiaal naar de winkel teruggebracht. De winkel (Cyber skishop) zei dat ze geen probleem hadden met het geld ervoor terug te betalen, maar dat ze dat aan HUSK zouden doen en dat HUSK het dan aan mij zou terug betalen. Na heel veel emails en zelfs legal advice, weigeren ze gewoon het terug te betalen en houden het voor zichzelf. Ongelofelijk dat zo'n onprofessionele organisatie nog niet failliet is gegaan. Er waren nog erg veel andere slechte dingen aan de reis (veel te kleine appartementen, lichten werkten niet, etc), dus echt absoluut geen aanrader!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 februari 2018 bestemming: Frankrijk / Les 2 Alpes, reisperiode: februari 2018

We waren met 1000 man:
- alle sleutels waren te laat.
- Er moesten bij aankomst nog kamers schoongemaakt worden.
- Na onderhoud aan waterleidingen (die nota bene s ochtends was, en niet s middags terwijl iedereen op de pistes aan het wintersporten is), functioneerde het water na anderhalve dag nog steeds niet.
- De klachtenlijn van Husk werd structureel niet opgenomen.
- De borgteruggave kwam 1.5 uur te laat aan bij het ophaalpunt. Bovendien was de logistiek van de teruggave extreem slecht georganiseerd: alle accomodaties werden door elkaar gedaan, en iedereen (250 kamerverantwoordelijken) moest in hetzelfde tijdslot hun borg ophalen.

Kortom, slechter dan dit is het bijna niet mogelijk, terwijl ze voor deze reis en het aantal mensen wel gewoon een paar ton opstrijken.

JUOOEEEEE ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 maart 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: februari 2017

Onwijs slecht geregeld, 8 uur in de ochtend uit je hotel moeten en pas om 8 uur in de avond worden opgehaald. 2 chagrijnige buschauffeurs die maar beter een andere baan kunnen gaan zoeken, ze waren tegen je aan het schreeuwen en hadden op alles commentaar. Geen begeleiding op plaats van bestemming, geen informatie over het ophalen van ski materiaal of het halfpension. De borg van de skipassen niet terug gehad, er zou iemand van husk bij de bus staan maar die is nooit komen opdagen, dus de borg van 40 man aan skipassen hebben ze in hun zak gehouden. Kortom, geen aanrader, echt een slechte organisatie en nog slechter hebben zij hun zaken geregeld. En daar betaal je dan een godsvermogen voor. Nooit meer husk! ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 5 maart 2016 bestemming: Frankrijk / Les Deux Alps, reisperiode: december 2013

Perfecte ligging vlakbij een lift. De appartementen waren netjes en de skihuur was bij de accommodatie te regelen. Voor de apres-ski is Pano op de piste is een aanrader, in het dal is er niet zo veel op dit gebied. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 31 januari 2016 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: januari 2016

Ik ben zojuist terug van een vakantie uit Val Thorens, Frankrijk. Wij zaten in het appartementencomplex residence les temples du soleil. De foto's die je op Husk ziet, zijn niet de appartementen die je krijgt. Het lijkt of je echt ruime kamers hebt, maar in werkelijkheid is er amper ruimte.

Wij hebben in de woonkamer gelegen, omdat ik het niet leuk vindt om met mijn vriendin in een stapelbedje te liggen. De woonkamer bied 2 slaapplekken, maar hierdoor heb je dus geen bank meer. Het bed in de woonkamer neemt 2/3 van de ruimte in beslag.. net genoeg om nog te kunnen eten aan tafel.

De appartementencomplexen (wij hebben de voordeelkamers type A vorig jaar en dit jaar type B gehad) zijn echt voor MAX (!!!) 2 personen. Als je met zijn 4e in zo een ruimte moet liggen, sla je elkaars hersenen in. Het is gewoon veel te klein voor 4 personen.

Ook moet je rekening houden met het feit dat je wel in het deel van residence les temples du soleil wordt gestopt waar alle jeugd zit. Je hebt dus 's nachts heel veel overlast van dronken Engelse. Mijn vriendin heeft de hele vakantie met oordopjes geslapen.

Wat wel fijn is aan dit appartement is dat, wanneer je naar beneden gaat met de lift, je meteen op de piste staat. De supermarkt is een stukje lopen, maar wel goed te doen.

Je krijgt van Husk een foldertje bij het inchecken dat je je kamer kan verlengen de laatste dag. (Hierdoor hoef je niet om 10uur eruit, maar hoef je pas om 18uur eruit). Dit is alleen niet mogelijk. Wij hebben een hele discussie gehad met de receptie, maar die zeggen: "Husk huurt deze kamers voor een lange tijd. Wanneer jullie eruit gaan, gaan andere erin. Je kan de kamer dus nooit verlengen."

Husk richt zich ook wel heel erg op de jeugd (die blijkbaar allemaal onbeperkt willen zuipen ofzo... alleen skiën is raar). Dit is best vervelend. Er wordt gepraat over bierpong en kroegentochten die wij helemaal niet wilde, maar goed... jeugd drinkt allemaal zeggen we dan maar??

De Huskbus is erg comfortabel. Hij is ruim en je hebt veel beenruimte. Wat wel vervelend is, is dat als je aankomt, je pas om 17uur mag inchecken. Je moet dus al je spullen in een grote gymzaal laten staan en tot 16:30 door skiën. Als je zoals wij aankwamen om half 9 is het niet erg, maar vorig jaar kwamen wij aan om half 8 en dan moet je 1.5 uur wachten in een gymzaal tot je op de latten mag.

Het ergste met de bus gaan is dat je de laatste dag om 10uur uit het appartement moet. Je moet dus eerst al je spullen weer naar de andere kant van het appartementencomplex brengen (dit complex is zo groot dat dit zeker 7 minuten wandelen is). Dit klinkt niet erg maar met een koffer, ski's en skischoenen is dit een heel getil. Ook kan je hierna niet even lekker douchen en gaat iedereen dus stinkend de bus in. Ook is bijna alle jeugd die in de bus zit moe en heeft het koppijn door alle katers. Er wordt veel gehoest en gekucht daar wordt je gek van.

Ben je dus opzoek naar een goedkope vakantie met een fijne locatie en zuip je goed? Dan zou ik gaan. Wil je gewoon op vakantie voor niet teveel geld, maar je helemaal klem zuipen en andere lastigvallen is niet je ding? Zou ik niet gaan. Ga bijvoorbeeld met Sunweb. Wij zijn op de heenweg via Husk bij een Sunweb bus gekomen, omdat er teweinig Husk Animo was, waardoor wij met wat ouderen in een bus zaten. Dit is zóóóó veel fijner. Iedereen is rustiger en wat netter naar elkaar.

In ieder geval, ik hoop dat ik jullie zo een eerlijk beeld heb gegeven van deze accommodatie. Veel plezier in ieder geval toegewenst! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 19 december 2015 bestemming: Frankrijk / Belle Plagne, reisperiode: december 14

Goede locatie, gezelligheid en reisleiding die er altijd was als je ze nodig had! ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 7 september 2015 bestemming: Frankrijk / Les Deux Alpes, reisperiode: maart 2015

Met vrienden had ik een wintersport vakantie geboekt naar Les Deux Alpes. Het was ontzettend leuk, de appartementen waren eigenlijk verschrikkelijk maar omdat we maar 350 euro incl skipas hadden betaald en wij ook niet erg veel waarde hechte aan het appartement was het een top vakantie! ... Lees meer

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 5
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 8
op 26 maart 2015 bestemming: Frankrijk / Saint Sorlin d´Arves, reisperiode: maart 2015

Toen we aankwamen in ons appartement, was er al gelijk te zien dat dit te smerig voor worden was. In de keuken stonden hele vieze borden op het aanrecht en in het keukenkastje plakten de glazen aan de plank als je ze wilde oppakken. De vaatwasser stonk als je hem opendeed en deed het niet, pas na erg aandringen werd deze een paar dagen voor vertrek vervangen voor een nieuwe die het wel deed.
In de slaapkamers was er op een aantal kussens bloed te vinden en onder 1 bed lag een vieze sok en was het erg stoffig. Ook in de douche zat het putje verstopt met haren waarvan je zowat moest overgeven. De wc borstel zat onder de poepresten.
Nadat het merendeel door de schoonmaakster was schoongemaakt konden we er wel normaal vertoeven.

Op de dag van vertrek was er onduidelijkheid over de bussen en de reisleiding was niet goed te bereiken. Na lang wachten op de parkeerplaats konden wij spreken met de reisleiding en was er een Franse bus die ons naar een andere plaats bracht waar wij weer verder moesten met een Nederlandse bus. Daar op de heenreis de buschauffeurs van Sunweb onvriendelijk waren en beschoft tegenover de reizigers, was het buspersoneel op de terugweg wel vriendelijk zoals zou moeten tegenover de betalende reiziger. Al met al ga ik en mijn vrienden nooit meer met Husk op vakantie. ... Lees meer

  • Algemeen 4
  • Prijs / kwaliteit 3
op 19 december 2014 bestemming: Frankrijk / La joue du loupe, reisperiode: december 2014

Met de bus met veel te harde muziek waardoor je niet kan praten.
450 euro pp voor een skivakantie in een gesloten skigebied, dat kan alleen bij Husk!

Oh ja: krijg je per email te horen, zodra je vertrokken bent.

Juridisch zit alles goed dichtgetimmerd. Geen sneeuwgarantie. Dat betekent 9 dagen in een dorp met 3 cafés wachten tot je naar huis kan. Gebied: La Joue de Loupe. Waarom worden we niet in gebieden gezet waar wel liften open zijn? Husk zit in heel veel gebieden, we hebben op twee parkeerplaatsen in Nederland geïnformeerd - parkeerplaatsen die vol stonden met husk-bussen naar gebieden die wel open zijn. Er wordt geen vinger uitgestoken om klanten te helpen.

Ook wordt nergens op de website gemeld dat het betreffende gebied qua sneeuw risicovol is in deze periode van het jaar. Het interesseert ze niets want ze strijken de (minimaal) 450 pp toch wel op. Of eigenlijk, het interesseert ze wel, want als je het er eerlijk bij zou zetten zouden mensen het nooit boeken, met 450 euro ga je niet gokken, zeker studenten of budgetreizigers niet. ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 13 maart 2011 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: maart 2011

Zojuist terug van wintersport in Val Thorens.
Erg slecht geregeld allemaal.
Vieze kamer gekregen, schimmel op het plafond, (sperma) vlekken op de bank, schimmel op de ramen en rubbers, vieze en volle vaatwasser, erg vies allemaal.
We werden om 8 uur in de ochtend afgegooid zonder enige uitleg in een gymzaal. Hier moesten we maar wachten tot we in onze kamer mochten, dat was om 5 uur... Na een dag wachten kregen we de sleutel en de route naar ons appartement. We moesten +- 1 a 2 km lopen met al onze koffers door de sneeuw, berg op! Regel dan op zijn minst een busje of iets dergelijks. Op de terugweg precies hetzelfde verhaal, weer een hele dag wachten in een gymzaal. Alles zeer onduidelijk en uiteindelijk niet tevreden. De sneeuw en de pistes waren goed, dus dat maakt de vakantie gelukkig nog goed. Eerste en laatste keer dat wij (5 man) met Husk op vakantie gaan. ... Lees meer

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 2 december 2009 bestemming: Oostenrijk / Zell am See, reisperiode: februari 2009

De organisatie bij Husk is prima in orde en de prijzen zijn erg scherp. Pension Herzog was relatief luxe, maar tijdens eerdere Husk-reiservaringen hebben we (zeker in frankrijk) ook wel in zeeer eenvoudige (lees: klein en karig) appartementen geslapen. Wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten kan dus bedrogen uitkomen. Maar verder is Husk, zeker voor jongeren (18-25), een prima organisatie. ... Lees meer

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 31 januari 2009 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: december 2008

Husk heeft een goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Breed aanbod, van zeer eenvoudige tot luxe appartementen tegen schappelijke prijzen. Je moet er wel rekening mee houden dat het een studentenreisorganisatie betreft, en dat de gehele organisatie van de reis op studenten is afgestemd. Als je hier rekening mee houdt, dan kom je niet voor verrassingen te staan. ... Lees meer

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 9