Schrijf een ervaring over Aer Lingus en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Aer Lingus

Pagina 2 van 2 met 13 resultaten

op 19 augustus 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: juli 2017

Plus- en minpunten:
Min: urenlange wachtrijen op Schiphol, omdat er maar een paar balies open waren. Er was ruim voldoende personeel, maar die werkte niet allemaal achter de incheckbalies: onbegrijpelijk sloom systeem, want online inchecken van te voren kon ook niet!
Oude dames die lang voor mij in de rij hadden gewacht (voor Cork, dus ik dacht: wellicht vliegt het vliegtuig voor of na Dublin naar Cork?) hoorden na lange wachttijd dat het vliegtuig helemaal niet ging. Gelaten ondergingen ze dit, hoewel het vliegtuig lange tijd aangekondigd had gestaan op het grote beeldscherm!
Worden passagiers niet gebeld van te voren?
Ik eindig met een pluspunt: op de heenweg wachtte het vliegtuig net zo lang tot iedereen aan boord was, tien minuten vertraging daardoor. Dat vond ik weer sympathiek, hoewel passagiers met beperkte overstaptijd later daar wellicht anders over denken! ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 7 april 2017 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: mei 2016

Betrouwbaar en de Ierse gastvrijheid begint al in het vliegtuig. ... Lees meer

  • Algemeen 8




op 24 mei 2016 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: oktober 2015

We zijn met Air Lingus naar Ierland gevlogen. Prima vlucht, jammer genoeg is onze tas doormidden gescheurd op de band. Niks aan de hand dat lossen we wel op dachten we toen nog. Helaas blijkt dat anders te werken. Het afhandelingssysteem is erg afschrikwekkend. En na meerdere formulieren te hebben ingevuld, brieven en telefoontjes zijn we er een beetje moedeloos van geworden. Voor ons geen Aer Lingus meer. ... Lees meer

  • Algemeen 4
  • Vorige
  • 1
  • 2