Ervaringen Brussels Airlines

Pagina 1 van 1 met 12 resultaten

op 23 september 2020 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: september 2020

Vliegen met Brussels Airlines is helemaal oké en zeer comfortabel, maar je hoopt best dat je nooit op een probleem stuit waarvoor je de klantenservice nodig hebt.
Nadat ik een ticket had geboekt, kreeg ik in plaats van de gebruikelijke bevestigingsmail een e-mail dat er geen betaling was doorgekomen. Dit was het begin van een zenuwslopende, ellenlange discussie met een boel verschillende medewerkers van Brussels Airlines. Het geld was wel van mijn rekening gegaan, waarvoor Brussels Airlines me initieel op het hart had gedrukt dat dit betekende dat ik ook een bevestiging van boeking zou krijgen. Dit gebeurde echter niet en mijn betaling werd betwist. Ik werd sceptisch behandeld, heb mijn bank moeten contacteren, rekeningafschriften opvragen en doorsturen, verschillende malen bellen met de klachtenservice en over en weer sturen via Messenger. Dit volledige proces was stresserend, ellenlang en vooral traag, waarbij het personeel absoluut niet transparant communiceerde wat verder zou gaan gebeuren. Amper drie dagen voor de vlucht kreeg ik eindelijk mijn ticket. Dit was allemaal vervelend en enerverend, maar het ergste vond ik dat ik van geen enkele medewerker ooit excuses aangeboden kreeg voor het ongemak. Wat een onaangename ervaring.

  • Algemeen 3
op 25 maart 2020 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: maart 2020

Dagen voor onze terugreis op 21 Maart deed SN Brusseles in samenspraak met de vakbonden de mededeling om alle vluchten te cancelen vanaf 21 Maart 2020, na verschillende pogingen om contact op te nemen met de maatschappij kregen we te horen dat ze geen assistentie konden geven voor het omboeken van reeds vooraf betaalde vluchten, pas nadat Alexander De Croo met geld is over de brug gekomen voelde de CEO van SN de plicht om zijn reizigers terug te halen na dagen van chaos bij zijn klanten, was zeker weten mijn laatste vlucht met SN

  • Algemeen 1




op 13 januari 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2019

Op 26 december hadden wij een vlucht met BRUSSELS AIRLINES naar Malaga , wat een mooie eindejaarsreis had moeten worden is uitgedraaid op een nachtmerrie ,
Wij hadden met deze maatschappij een ticket geboekt in de klasse light&relax dat betekent met keuze voor zitplaats ,dit omdat ik vliegangst heb en graag vooraan in het vliegtuig zit ,
toen de gate openging en wij in de rij stonden om in te stappen werden wij uit de rij genomen en apart gezet op een heel grove wijze , alsof wij misdadigers waren , iedereen bekeek ons ,
als iedereen al was ingestapt kregen wij te horen dat zij ons betaalde zitplaatsen aan iemand anders hadden gegeven aan mensen met een niet betaalde zitplaats ( waarschijnlijk mensen met een stand-by ticket die werkten voor de maatschappij zelf)
Op een heel grove en onbeleefde manier werdt ons duidelijk gemaakt date wij maar achteraan in de vlieger moesten gaan zitten , als wij dit niet deden mochten wij niet meevliegen en moesten wij blijven staan in de luchthaven , ik met mijn vliegangst toch maar ingestapt maar het was de verschrikkelijkste vlucht ooit ,door deze maffia praktijken en Gestapo toestanden op de luchthaven is heel ons vakantie een nachtmerrie geweest want wij moesten natuurlijk ook nog terug en het gedacht alleen al , deze toestanden maak je zelf niet mee bij de low-cost maatschappijen want daar krijg je tenminste waar je voor betaald hebt ,
het probleem bij Brussels airlines is dat ze werken met goedkoop , onbeleefd en onbekwaam personeel ,

  • Algemeen 1
op 3 december 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2019

Zo enorme spijt van onze keuze voor Brussels Airlines. We zouden met onze kids en hun opa en oma naar Rhodos gaan. Brussels Airlines annuleerde echter 3 weken vooraf zonder enige overmacht onze retourvlucht. Puur uit financieel gewin. Onze heenvlucht (met een andere airline) werd daardoor waardeloos. En nu weigert men die kosten (570,-) te vergoeden. Nog nooit meegemaakt bij andere airlines. Zo oneerlijk. Zo kan je echt niet met je klanten omgaan!

  • Algemeen 1
op 10 juli 2019 bestemming: Verenigde Staten / Washington D.C., reisperiode: mei 2018

Ik had extra beenruimte geboekt maar toen ik aan kwam in het vliegtuig waren mijn plaatsen door een stewardess vergeven aan andere mensen.
Zonder dat er nog naar ons geluisterd werd werden we geparkeerd op stoelen zonder extra beenruimte .
Los van het ongemak dat ik heb ervaren, want er is natuurlijk een reden dat ik extra beenruimte boek, heb ik nu twee maanden later nog steeds geen refund ontvangen van het teveel betaalde bedrag.
Heel jammer, was geen plus ervaring!

  • Algemeen 1
op 25 december 2018 bestemming: Egypte / Marsa alat, reisperiode: november 2018

Bij t inchecken was de bagageband plat oftewel kapot. Tijdens de vlucht werd ons medegedeeld dat er maar 33 koffers mee waren van de ca 220. Er werd ons een link verteld waar we een claim konden indienen. Bij aankomst vliegveld formulier ingevuld. Daarna met een bus naar onze boot. We zouden 6 dagen snorkelen en zwemmen met dolfijnen. De koffers waar onze snorkelmaskers wetsuit en badkleding inzat kwamen na 3 dagen. De helft van onze vakantie.
Medewerkster klantenservice zegt het was overmacht en kunnen niets vergoeden. Achteraf hoorden we dat het bagagepersoneel staakte, dat was niet de 1e keer die week. Voor ons nooit geen Brussel airlines meer

  • Algemeen 2
op 5 november 2017 bestemming: Griekenland / kriopigi, reisperiode: oktober 2017

De luchthaven in brussel is een prettige ervaring. De vlucht was goed. Het appartement was geweldig. Kortom een heerlijke vakantie van begin tot het einde.

  • Algemeen 9
op 27 oktober 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2017

Was redelijk goed geregeld. Vervoer van Barcelona naar Lloret de Mar was ook netjes op tijd.

  • Algemeen 7
op 22 oktober 2017 bestemming: Litouwen / Vilnius, reisperiode: oktober 2017

Stoelen erg krap als je groter als 1.90m bent. Ik ben dus 2 meter. Kreeg van personeel geen andere plaats omdat vrije plaatsen in andere klasse waren? Vertraging terugvlucht 35 minuten en daarna 1 uur wachten op bagage. Die bleek op andere band terecht te zijn gekomen. 1 koffer op band 1 andere band 3 terwijl band 5 bagage zou komen.

  • Algemeen 5
op 5 januari 2016 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2015

Super maatschappij met fijne vliegtuigen en goed personeel. Ook het eten aan boord is goed.

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2015 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2015

Goede plaatsen, eten ruim voldoende. Mijn medereiziger had veel storing in haar display waarop je films kon kijken. Dat was jammer. Het vliegtuig was wat verouderd, maar in prima staat. fijne vlucht gehad met Brussels Airlines.

  • Algemeen 7
op 3 september 2013 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2013

Brussels airlines is een fijne vliegmaatschappij. De vliegtuigen zijn schoon en vliegen netjes op tijd. De accomodatie hebben we zelf geboekt via olotels.com wij zijn10 dagen bij het Marriot hotel verbleven en dit hotel was via olotels zeer goedkoop te boeken en het hotel zelf was van alle gemakken voorzien.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 8
  • 1