Schrijf een ervaring over KILROY en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen KILROY

Pagina 1 van 6 met 60 resultaten

op 23 september 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

De reis heeft wegens de pandemie niet plaatsgevonden.

De afhandeling van Kilroy is heel netjes geweest. Duidelijke communicatie en nette afhandeling met ons.

Wanneer het reizen weer verantwoord is zullen wij zeker nog eens bij Kilroy boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 15 september 2020 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: juli 2020

Onze reis moesten we helaas annuleren ivm Corona. Hiervoor hebben wij een refund moeten aanvragen. Kilroy heeft dit heel netjes afgehandeld. Het mailcontact is fijn en ze reageren heel snel. Super service! ... Lees meer

  • Algemeen 9




op 3 september 2020 bestemming: Guatemala / Guatemala city, reisperiode: maart 2020

Allereerst hebben ze me uitstekend geholpen bij het vinden van een flexibel vliegticket met meerdere bestemming. En tijdens het corona virus hebben ze me heel goed geholpen om zo snel mogelijk thuis te komen plus het geld terug te krijgen van mijn geboekte vlucht. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 1 september 2020 bestemming: Nieuw-Zeeland / Auckland, reisperiode: oktober 2020

Een paar weken voordat de corona crisis uitbrak had ik een vliegticket bij Kilroy vestiging Utrecht geboekt voor mijn reis naar Nieuw Zeeland en Thailand. Omdat ik rechtstreeks bij de bevestiging heb geboekt, had ik een vast contactpersoon. Toen bleek dat mij reis vanwege corona niet kon doorgaan, nam mijn contactpersoon uitgebreid de tijd om de situatie m.b.t. mijn combiticket uit te leggen en de opties te bespreken. Vluchtannuleringen afwachten bleek de beste optie. Mijn vluchten bleken al ruim voor vertrek te worden geannuleerd, en ik werd hiervan direct door Kilroy op de hoogte gesteld, en tevens werd meteen door Kilroy de refund bij de maatschappijen aangevraagd.
Ik ben achteraf gezien erg blij dat bij de vestiging zelf heb geboekt en daardoor een vast contactpersoon had, die mij actief op de hoogte hield en de snelle refund in werking heeft gezet.

  • Algemeen 10
op 14 augustus 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: april 2020

Ticket geboekt in januari, door Corona is ticket gecanceld (begrijpelijk). Mijn vrouw en kinderen hebben via andere site geboekt en hebben hun geld terug na vlotte reacties. Ik heb in deze maanden geen reactie van Kilroy gehad (behalve standaard mail) en dus ook nog geen geld terug. Als je sneller contact wilt moet je 30,- betalen?!

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2020 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: augustus 2020

Wegens corona hebben wij ons reis moeten annuleren.De medewerster Nienke heeft ons hierbij gehopen zowel met het annuleren als met een aanvraag doen voor refund.Reis al een x aantal jaren met Kilroy noot geen klachten gehad zij waren altijd vriendelijk,behulpzaan,mee denkend.Top.Aanrader boek bij Kilroy prima mederwerker/sters

  • Algemeen 8
op 8 juli 2020 bestemming: NamibiŽ, reisperiode: mei 2020

Kilroy heeft haar klanten tijdens de Corona crisis gevraagd om een request per contactformulier in te leveren.
Binnen een week ontving ik bericht, ik zou een refund krijgen wanneer de airline dit toe zou staan. Dit proces zou naar verwachting 2-3 maanden duren.

Exact twee maanden later krijgen wij bericht dat we toestemming hebben gekregen en dat het geld wordt teruggestort. Diezelfde dag staat het al op onze rekening.

Je hebt wat geduld nodig, maar dat is ook logisch in deze tijd.
Kilroy doet precies wat vooraf is gecommuniceerd, top!

Go Kilroy!

  • Algemeen 9
op 1 juli 2020 bestemming: BraziliŽ, reisperiode: oktober 2020

Onze reis kan helaas niet doorgaan ivm corona. Brazilie is niet the place to be momenteel, maar dit is heel goed en snel geregeld door Kilroy. Krijgen het geld terug en we kunnen dus gewoon een nieuw reisje boeken wanneer de wereld het weer toelaat.

  • Algemeen 10
op 26 juni 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: april 2020

Helaas door corona onze vlucht geannuleerd. Communicatie via de mail. Netjes opgelost en volledige bedrag teruggestort gekregen.. duurde wel wat lang maar begrijpelijk gezien deze situatie

  • Algemeen 9
op 11 juni 2020 bestemming: Canada / Vancouver, reisperiode: juni 2020

Vlucht werd door Corona geannuleerd maar de terugboekingsproces werd voor mij in gang gezet zonder dat ik er zelfs voor hoefde te vragen. Dikke pluim voor dat beleid.

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende