Ervaringen KILROY

Pagina 1 van 1 met 68 resultaten

op 16 mei 2021 bestemming: Vietnam, reisperiode: juli 2020

Wij hebben een vlucht geboekt (december 2019) naar Vietnam voor juli 2020 via de website van Kilroy. Deze vlucht is door het coronavirus geannuleerd en er werd verteld dat we een refund zouden krijgen (waar we ook recht op hebben). Nu bijna een jaar nadat de vlucht is geannuleerd hebben we nogsteeds geen geld terug, het gaat om tickets van 750 euro wat voor studenten gewoon ontzettend veel geld is. Wanneer je Kilroy belt wordt je doorgestuurd naar de Engelstalige klantenservice, wat erg vervelend is, want in het Engels kan ik mij een stuk minder goed uiten dan in het Nederlands. Bovendien krijg je elke keer dezelfde reactie "we zijn er mee bezig en we houden je op de hoogte". Ook niet waar, in al deze tijd hebben we maar ťťn keer een mail gekregen waar (zoals voorspeld) in stond "we zijn er mee bezig". Kortom, de communicatie bij Kilroy is ronduit slecht, er wordt niet naar oplossingen gezocht en ze laten reizigers aan zijn lot over. Ik weet in ieder geval dat ik mijn vliegtickets de volgende keer niet meer via Kilroy boek en dat ik er werk van ga maken als we niet snel alsnog de refund ontvangen.

  • Algemeen 1
op 2 januari 2021 bestemming: Tanzania, reisperiode: juli 2020

Reis door corona geannuleerd. Refund gevraagd, alleen ze betalen niets. Sturen alleen maar standaard mails. Zijn genoodzaakt ze te dagvaarden. Wat een slechte organisatie.

  • Algemeen 1




op 27 december 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: april 2020

Wij wachten nog steeds op refund van 4 tickets. Kilroy niet te bereiken. Drama...

  • Algemeen 1
op 18 december 2020 bestemming: Colombia, reisperiode: juni 2020

Ik wacht al maanden op refund-actie van Kilroy! Blijven je maar aan het lijntje houden. Reis zou juni 2019 plaatsvinden.

  • Algemeen 1
op 6 december 2020 bestemming: Dominicaanse Republiek / Santo Domingo, reisperiode: december 2020

Ik had 3 tickets online gekocht op 20-11-20 met een tussenstop New York eindbestemming santo Domingo reis datum op 16- 12 20 maar ik kreeg te horen via een telefoon gesprek met united airiline dat ons reis niet door gaat omdat wij kunnen niet de land in met een NL paspoort. Maar ik heb tot geen geld terug ontvangen van KILROY omdat ons reis niet door gaat omdat united airiline geannuleerd heeft ik moet Kilroy heel vaak bellen om mijn geld terug krijgen maar word van een kant naar de andere kant gestuurd ik kreeg geen duidelijkheid antwoorden op de online klantenservice ook niet het is erg vermoeiend het is ongelofelijk hoe KILROY met de mensen spelen een van mijn zoontje bijna 12jaar wij hebben deze tickets geboekt omdat wij wilden samen vieren met ons familia in santo Domingo maar ondanks kilroy zal niet meer lukken.
Mvg,
Maria

  • Algemeen 1
op 16 november 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: april 2020

Mijn reis van 1 april werd gecanceld door Corona maar dit kreeg ik via de airlines te horen. Geen bericht van Kilroy tot ruim een week nadat mijn vlucht zou gaan. Vervolgens reactieve standaard e-mails ontvangen met beloftes over refund, maar 7,5 maand na data nog steeds geen duidelijkheid gekregen. Telefonisch slecht bereikbaar.

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2020 bestemming: Nepal, reisperiode: september 2020

Voor de Corona pandemie hadden wij een reis naar Nepal geboekt om het Annapurna Circuit Track te lopen. Door vlucht- en reisrestricties is deze helaas gecanceld. De service van Kilroy bij het (in eerste instantie omboeken door Pascale) en het uiteindelijke (onvermijdelijke) cancellen en aanvragen van een volledige refund bij Qatar Airways door Nienke was professioneel, snel en behulpzaam. Inmiddels een volledige vergoeding ontvangen. Dus top service! Enige puntje van verbetering dat we kunnen bedenken is dat we de vluchten liever naar september 2021 hadden verplaatst. Dit bleek echter niet mogelijk (maximaal 11 maanden vooruit schuiven van de reis) maar hadden we wel graag gedaan. Overigens alle begrip ervoor dat hier ook redenen (van de luchtvaartmaatschappij) achter zitten. Al met al dus erg tevreden met de service. Ik zal wanneer het mogelijk is wederom via Kilroy boeken.

  • Algemeen 9
op 28 september 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: april 2020

Wij wachten al vanaf april op een refund ivm annuleren door Corona. Andere reisburo's hebben allang de refund gedaan voor mensen binnen onze reisgroep maar Kilroy niet.

  • Algemeen 1
op 23 september 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

De reis heeft wegens de pandemie niet plaatsgevonden.

De afhandeling van Kilroy is heel netjes geweest. Duidelijke communicatie en nette afhandeling met ons.

Wanneer het reizen weer verantwoord is zullen wij zeker nog eens bij Kilroy boeken.

  • Algemeen 8
op 15 september 2020 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: juli 2020

Onze reis moesten we helaas annuleren ivm Corona. Hiervoor hebben wij een refund moeten aanvragen. Kilroy heeft dit heel netjes afgehandeld. Het mailcontact is fijn en ze reageren heel snel. Super service!

  • Algemeen 9
op 3 september 2020 bestemming: Guatemala / Guatemala city, reisperiode: maart 2020

Allereerst hebben ze me uitstekend geholpen bij het vinden van een flexibel vliegticket met meerdere bestemming. En tijdens het corona virus hebben ze me heel goed geholpen om zo snel mogelijk thuis te komen plus het geld terug te krijgen van mijn geboekte vlucht.

  • Algemeen 10
op 1 september 2020 bestemming: Nieuw-Zeeland / Auckland, reisperiode: oktober 2020

Een paar weken voordat de corona crisis uitbrak had ik een vliegticket bij Kilroy vestiging Utrecht geboekt voor mijn reis naar Nieuw Zeeland en Thailand. Omdat ik rechtstreeks bij de bevestiging heb geboekt, had ik een vast contactpersoon. Toen bleek dat mij reis vanwege corona niet kon doorgaan, nam mijn contactpersoon uitgebreid de tijd om de situatie m.b.t. mijn combiticket uit te leggen en de opties te bespreken. Vluchtannuleringen afwachten bleek de beste optie. Mijn vluchten bleken al ruim voor vertrek te worden geannuleerd, en ik werd hiervan direct door Kilroy op de hoogte gesteld, en tevens werd meteen door Kilroy de refund bij de maatschappijen aangevraagd.
Ik ben achteraf gezien erg blij dat bij de vestiging zelf heb geboekt en daardoor een vast contactpersoon had, die mij actief op de hoogte hield en de snelle refund in werking heeft gezet.

  • Algemeen 10
op 14 augustus 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: april 2020

Ticket geboekt in januari, door Corona is ticket gecanceld (begrijpelijk). Mijn vrouw en kinderen hebben via andere site geboekt en hebben hun geld terug na vlotte reacties. Ik heb in deze maanden geen reactie van Kilroy gehad (behalve standaard mail) en dus ook nog geen geld terug. Als je sneller contact wilt moet je 30,- betalen?!

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2020 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: augustus 2020

Wegens corona hebben wij ons reis moeten annuleren.De medewerster Nienke heeft ons hierbij gehopen zowel met het annuleren als met een aanvraag doen voor refund.Reis al een x aantal jaren met Kilroy noot geen klachten gehad zij waren altijd vriendelijk,behulpzaan,mee denkend.Top.Aanrader boek bij Kilroy prima mederwerker/sters

  • Algemeen 8
op 8 juli 2020 bestemming: NamibiŽ, reisperiode: mei 2020

Kilroy heeft haar klanten tijdens de Corona crisis gevraagd om een request per contactformulier in te leveren.
Binnen een week ontving ik bericht, ik zou een refund krijgen wanneer de airline dit toe zou staan. Dit proces zou naar verwachting 2-3 maanden duren.

Exact twee maanden later krijgen wij bericht dat we toestemming hebben gekregen en dat het geld wordt teruggestort. Diezelfde dag staat het al op onze rekening.

Je hebt wat geduld nodig, maar dat is ook logisch in deze tijd.
Kilroy doet precies wat vooraf is gecommuniceerd, top!

Go Kilroy!

  • Algemeen 9
op 1 juli 2020 bestemming: BraziliŽ, reisperiode: oktober 2020

Onze reis kan helaas niet doorgaan ivm corona. Brazilie is niet the place to be momenteel, maar dit is heel goed en snel geregeld door Kilroy. Krijgen het geld terug en we kunnen dus gewoon een nieuw reisje boeken wanneer de wereld het weer toelaat.

  • Algemeen 10
op 26 juni 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: april 2020

Helaas door corona onze vlucht geannuleerd. Communicatie via de mail. Netjes opgelost en volledige bedrag teruggestort gekregen.. duurde wel wat lang maar begrijpelijk gezien deze situatie

  • Algemeen 9
op 11 juni 2020 bestemming: Canada / Vancouver, reisperiode: juni 2020

Vlucht werd door Corona geannuleerd maar de terugboekingsproces werd voor mij in gang gezet zonder dat ik er zelfs voor hoefde te vragen. Dikke pluim voor dat beleid.

  • Algemeen 9
op 16 mei 2020 bestemming: India, reisperiode: maart 2019

Ondanks alle chaos van Corona was alles goed geregeld. Ik moest wel wennen aan het reistempo, maar dat was achteraf perfect!

Helaas heb ik mijn reis door AziŽ vroegtijdig moeten beŽindigen, maar ik ben goed geÔnformeerd door Kilroy over de situatie ter plekke.
Het eerste gedeelte van mijn reis door India is goed verlopen. Ik zat in een leuke groep en ondanks de chaos was het vervoer en de accommodaties goed geregeld. Uiteraard was het hectisch toen steeds meer landen lockdown maatregelen namen en was Kilroy in eerste instantie lastig telefonisch te bereiken. Echter op e-mailberichten werd snel en goed gereageerd door Suzan (mijn reisspecialist bij Kilroy).

Ik heb ik nog geen teruggave of een voucher ontvangen, maar er is mij ook aangekondigd dat dit nog even kon duren. Ik wil mijn reis uiteraard op een ander moment voortzetten en zal dan wederom boeken via Kilroy. Ik en mijn familie hebben al vaker via Kilroy reizen geboekt. De service en kennis is goed.

  • Algemeen 7
op 13 april 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: mei 2020

Helaas kunnen wij in mei 2020 niet naar Bali op vakantie. Maar wil een compliment geven aan Kilroy Nederland. Ze hebben mij geholpen onze vliegtickets om te zetten naar een andere datum. Ze hebben de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en een zo fijn mogelijke vluchtschema te regelen. Super bedankt!

  • Algemeen 10
op 25 maart 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: maart 2020

Naar Thailand afgereisd vlak voor de coronacrisis volop losbarstte. In Thailand ging alles snel bergaf: meer plaatsten gesloten etc. We hadden via Kilroy geboekt bij finnair. De vliegtuigmaatschappij bood aan om kosteloos de datum te veranderen, maar dan wel via de reisagent. Pluim voor finnair! Verschillende mails verstuurd naar Kilroy maar geen reactie gehad. Niets. Nihil! Dan maar op eigen initiatief andere tickets gekocht en weggeraakt voor de noodtoestand werd uitgeroepen in Thailand. Maar niet dankzij Kilroy. Ik snap dat het moeilijke tijden zijn voor iedereen maar op zo'n moment leer je ook echt goeie reisbureaus kennen. When the going gets though, the though get going. KILROY valt dat dus niet onder. Die laten de boel in plan als het wat lastig wordt.

  • Algemeen 1
op 23 maart 2020 bestemming: Canada / Nova Scoria, reisperiode: maart 2020

Wij (gezin met kinderen en opa en oma) waren in Canada tijdens de uitbraak van het Corona Virus. De toestand werd steeds zorgwekkender dus hebben wij geprobeerd contact op te nemen met de medewerkers van Kilroy. Wij hebben 3 1/2 uur in de wacht gestaan bij het kantoor in Amsterdam en toen werd in ene de verbinding verbroken. Ik heb meerdere emailen gestuurd en ik kreeg geen reactie behalve een automatische Email. Dus als je een noodgeval hebt dan kan je niet bij Kilroy terecht. Het is echt schandalig hoe Kilroy met zijn klanten omgaat. Ook hadden wij in eerste instantie een vlucht geboekt waarbij we niet langer dan 12 uur zouden reizen. Deze vlucht was uiteraard duurder dan een vlucht met meer overstappen en langere wachttijden maar omdat 2 personen van bijna 80 jaar mee gingen naar Canada kozen voor de snelste vlucht. Een paar weken voor vertrek kregen wij een email van Kilroy met de mededeling dat onze vlucht veranderd was en dat wij 36 uur zouden reizen. Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord en werd ons een vlucht aangeboden waarbij we wel 36 uur onderweg waren maar we konden bij deze vlucht een hotel (op eigen kosten) boeken in Toronto zodat we daar even konden uitrusten. Op de dag van vertrek vanuit Canada kregen we wel een email van Kilroy en wenste ze ons een goede vlucht naar huis. Dus Kilroy kan dan wel in ene een email sturen?

  • Algemeen 1
op 22 maart 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: december 2019

We hebben bij Kilroy een retourvlucht geboekt, heen naar Thailand, terug vanuit Japan. We zouden 6 maanden gaan reizen, maar na 3 maanden waren wij genoodzaakt om terug naar huis te keren vanwege het Coronavirus. Om ons heen hoorden wij allemaal berichten van mensen die moeite hadden om een vlucht naar huis te vinden en mogelijk vast konden komen te zitten in Bali (hier waren wij inmiddels). Wij mailden Kilroy met de vraag of wij naar huis konden. Dit was geen probleem. Onze terugvlucht van 3 juli vanuit Japan werd gratis omgeboekt naar 21 maart vanuit Bali. Ondanks de drukte binnen 12 uur reactie op de mail. Top service!

  • Algemeen 9
op 19 maart 2020 bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: maart 2020

Wat voor klantenservice heb je als je volgende keuzes zijn voor een reis naar Japan:

Geboekt tussen 20 maart 2020 en 6 april 2020. Indien wij naar Japan gaan moeten we 2 weken verplicht in quarantine. Dus van 20 maart tot 3 april 2020, hierdoor hebben we feitelijk maar 3 vakantiedagen in Japan.

Zie bron RIVM: https://www.nederlandwereldwijd.nl/documenten/vragen-en-antwoorden/reisadvies-japan

Kilroy: Je mag annuleren, maar dan ben je wel 450 euro kwijt van je ticket van 500 euro ;)

Ik vraag me af: HOE DAN?! Hoe kan je dit een goed beleid vinden als travelagency?! Ik snap niet dat je als medewerker van Kilroy voor zo'n dergelijk beleid kan staan, het is BIZAR.

De grap is dat onze vliegtuigmaatschappij JAPAN AIRLINES (JAL) een FULL REFUND aanbiedt:

https://www.jal.co.jp/jp/en/info/2020/inter/200127_02/index.html

Daarnaast biedt Finnair een kosteloze aanpassing van het ticket aan!

https://www.finnair.com/pt-en/bluewings/travel-experience/most-common-questions-about-coronavirus-and-flying-with-finnair-2053332

Hoe is het mogelijk dat je je in deze tijden nog steeds laat leiden door hebzucht en je niet als een degelijk persoon kan opstellen? Het is duidelijk dat KILROY Netherlands graag het geld voor zichzelf wil houden en het alleen hierom gaat.

WEET WELK RISICO JE NEEMT INDIEN JE MET EEN TRAVEL AGENCY BOEKT. JE BENT AFHANKELIJK VAN VEELAL SLECHTERE REGELS EN VOORWAARDEN DAN ALS JE DIRECT MET DE VLIEGTUIGMAATSCHAPPIJ BOEKT.

Het is BIZAR dat we in deze tijden de ware aard zien van dit soort bedrijven. Droomvakantie my ASS

  • Algemeen 1
op 3 maart 2020 bestemming: Vietnam, reisperiode: maart 2020

Wij hebben onze tickets bij Kilroy geboekt. Wij zijn blij dat we dit gedaan hebben en dit niet zelf online geboekt hebben.Onze tickets zijn vele malen gewijzigd door de luchtvaartmij.Pascale vanKilroy
Utrech theeft ons hiermee heel goed geholpen.Ik geloof niet dat wij dit zelf hadden kunnen doen door te bellen bij de luchtvaartmaatschappij en ik denk dat we veel meer kwijt waren geweest aan belkosten dan aan de boekingskosten. Ik raad haar dan ook aan. Ze geeft topservice en belt ALTIJD terug. Ze krijgt van ons een dikke 10.

  • Algemeen 10
op 26 december 2019 bestemming: , reisperiode: maart 2019

Vlucht zonder problemen, fijne organisatie !!!

  • Algemeen 9
op 19 september 2019 bestemming: Thailand / Umphang, reisperiode: augustus 2019

Ik zal Kilroy zeker niet aanraden. Wat ons beloofd werd en waarvoor we genoeg geld hebben betaald, hebben we niet gekregen. We keken enorm uit naar onze trektocht in Thailand. We wisten dat we in het regenseizoen gingen, maar dat we echt niets gingen doen zoals beschreven viel echt tegen. Deze trip was zijn geld niet waard en heeft bovendien onze reis een negatieve nasmaak gegeven. Wat natuurlijk zeer jammer is want je gaat niet elk jaar naar Thailand. Van de 10 dagen die we hier konden doorbrengen was dus bijna de helft verloren.

Als we dan contact opnemen met Kilroy krijgen we steeds eenzelfde boodschap: we kunnen het weer niet voorspellen. Okť hier hebben ze gelijk in, maar ze kunnen ons wel beter adviseren en betere alternatieven voorschotelen. Ze hebben ook vooraf nooit laten weten dat het weer onze tocht zou kunnen beÔnvloeden. Dit vermelden ze ook nergens op de website en als onervaren trekker weet je dit dus niet.

Hieronder een opsomming van hetgeen dat niet was zoals beschreven:
∑ďspot gibbons, snakes and giant lizards along the wayĒ > We hebben ťťn grote hagedis gezien vanuit onze boot, verder geen dieren gespot.

∑ ďtrek through the dense jungleĒ > We wandelden ongeveer een kwartier in het bos, daarna gingen we verder over een aangelegde asfaltweg, dit was onze enige wandeling van de volledige Ď6-daagseí.

∑ ďyou will walk through bamboo forestsĒ > Ook niet dus.

∑ ďcross bridgesĒ > Eťn brug gezien, niet over gewandeld.

∑ ďSwim in amazing Tee Lor Su WaterfallĒ > Zwemmen was absoluut niet mogelijk. Niet in de Ďhot poolí onderweg met de boot en al zťker niet in de waterval.

∑ ďraft down the Mae Klong RiverĒ > Raften kan je dit niet noemen, het is gewoon rustig in een bootje zitten

∑ ďa beautiful 4-hour ride up the mountains with more than 1,000 turns in the roadĒ > We hebben dit niet ervaren als een mooie rit. Opgepropt in de truck met de zeilen naar beneden konden we helemaal niets zien van het uitzicht. Als dat er al was, want er was heel veel boomgroei langs de kant van de weg, dus er waren weinig uitzichten. De rit duurde ook langer (ongeveer 5,5 uur).

∑ ďSpend the night in the local Kho Ta villageĒ > Onze route is zodanig hard aangepast dat we hier zelfs niet geweest zijn.

∑ ď3 hours of trekking through the jungle and over a small hill to PalathaĒ > Deze dag hebben we niet gewandeld. Omdat onze route zo was aangepast zijn we op deze plaats niet geweest.

∑ ďTour ends in Bangkok at approx 06.00 hrs on the 6th dayĒ > We waren hier enkele uren vroeger (midden in de nacht) waardoor we nog een hotel moesten bijboeken.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2019 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: mei 2019

Helaas vanwege de situatie in sri lanka hebben we onze vluchten geannuleerd bij kilroy. We zijn erg goed geholpen door kilroy en na alles te hebben geannuleerd, binnen een dag geld terug. Dit was de 3de keer dat we bij kilroy hebben geboekt. Ondanks dat we alles hebben moeten annuleren wel super goed geholpen!

  • Algemeen 9
op 8 mei 2019 bestemming: Vietnam, reisperiode: april 2018

Na het breken van mijn schouder wilde ik graag mijn vlucht wijzigen om zo snel mogelijk naar huis te kunnen. Kilroy is niet bereikbaar, reageert niet op tijd en adequaat op e-mails. Ik ben inmiddels een week thuis. Als het aan Kilroy lag was ik er nu nog steeds, want er is nu na een week nog steeds geen reactie/oplossing via de e-mail. Erg ontevreden dus!

  • Algemeen 1
op 28 april 2019 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: juni 2019

Precies geboekt wat er geboekt moest worden, goed meegehad,echt over de bestemming, soms wat onduidelijkheid over stoelen wete,

  • Algemeen 8
op 26 april 2019 bestemming: AustraliŽ, reisperiode: oktober 2018

Super organisatie! Vriendelijke agents en op maat gemaakte adviezen!

  • Algemeen 10
op 23 april 2019 bestemming: IJsland, reisperiode: april 2019

Dit is alweer de vierde reis die ik maak met hulp van Kilroy, en het is wederom fantastisch! Uitstekend geregeld, veel tips en ervaringen, uiterst professionele en evenzo vriendelijke communicatie. Kan het iedereen aanraden.
Dank je wel Lennert!

  • Algemeen 10
op 22 april 2019 bestemming: AustraliŽ, reisperiode: december 2018

Super rondreis gehad. Alles was goed geregeld door Kilroy en ze hebben ons goed geholpen de leukste plekjes uit te zoeken om langs te gaan. Al met al een fantastische ervaring gehad!

  • Algemeen 10
op 17 april 2019 bestemming: Thailand, reisperiode: januari 2019

Killroy heeft me van te voren geholpen om mijn reis te plannen.
Ze waren super behulpzaam maar toen ik de recensies van iedereen las begon ik toch wel te twijfelen.
Ik heb besloten om toch bij hun te boeken en heb hier geen moment spijt van gehad.
Op reis liep ik tegen wat kleine dingen aan, ik mailde hun en ze hielpen me gelijk!
top organisatie die me super heeft geholpen!

  • Algemeen 10
op 10 april 2019 bestemming: Nederland / Den Bosch, reisperiode: september 2019

Leuke mail terug gehad met alle antwoorden op mijn vragen! Kan niet beter :)

  • Algemeen 10
op 3 april 2019 bestemming: Nieuw-Zeeland, reisperiode: november 2017

Kilroy geeft altijd duidelijk en snel informatie. Uitstekende service.

  • Algemeen 10
op 25 februari 2019 bestemming: AustraliŽ / Melbourne, reisperiode: februari 2018

Toen we ons aan het oriŽnteren waren op onze wereldreis vroegen wij Kilroy om hulp omdat we geen idee hadden waar we precies naar moesten kijken. Noortje nodigde ons uit om langs te komen en samen met haar bespraken we de verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk hebben we via Kilroy onze vliegtickets ťn duiktrip geboekt met behulp en persoonlijk advies van Noortje. Zelfs toen we in AustraliŽ waren bleef zij beschikbaar om ons te helpen. Het is fijn om te weten dat je aan de andere kant van de wereld iemand hebt die klaar staat met tips en advies. Daarnaast reageert ze altijd heel snel en hebben we echt het gevoel dat ze opzoek gaat naar de beste deals voor ons en weet je dat het goed zit. Echt een aanrader!!

  • Algemeen 9
op 20 februari 2019 bestemming: AustraliŽ, reisperiode: januari 2019

AustraliŽ was geweldig en KILROY had alles echt ontzettend goed geregeld!

  • Algemeen 9
op 18 februari 2019 bestemming: Verenigde Staten / Diverse, reisperiode: maart 2019

Ik had een gecombineerd ticket nodig voor een reis van 7 weken naar 3 staten/steden in de VS. Had geen ruimte om het zelf te regelen en op aanraden van een lieve dame kwam ik bij Kilroy Amsterdam terecht en alles wat zij gezegd had over haar collegaís was meer dan waar! Prima tot in de puntjes geregeld door Sabine en collegaís. Snel, efficiŽnt, al mijn wensen uitgevoerd, binnen mijn budget, echt helemaal super! Dit geeft zoveel rust in mijn hoofd, hartelijk dank iedereen, natuurlijk vooral Sabine. Absoluut een aanrader voor iedereen.....
Jullie zien mij zeker terug!

  • Algemeen 9
op 11 februari 2019 bestemming: Zuid-Afrika, reisperiode: december 2019

Wat een service, bellen voor informatie over een ticket en per omgaande bericht! Top Yvonne

  • Algemeen 10
op 30 januari 2019 bestemming: Thailand / Rondreis, reisperiode: december 2018

Duidelijk overzicht van boeking en een goede service!

Erg genoten van een maand lang backpacken door Thailand wat overigens mijn eerste keer was. Daarom heb ik het een en ander laten regelen door Kilroy die zelf ook met verschillende leuke tips kwamen zoals o.a. een Jungle Trekking wat absoluut de hoogtepunt van deze trip was, Kilroy bedankt! ;)

  • Algemeen 10
op 29 januari 2019 bestemming: Thailand, reisperiode: november 2018

Onze eerste backpack trip naar zuidoost-AziŽ. Dit bracht natuurlijk de nodige spanning en vragen met zich mee. We hebben twee keer afgesproken met Lisa in Groningen, super fijn! Lisa heeft ons veel kunnen vertellen over het reizen en de bestemmingen die we hadden gekozen. Met al onze vragen konden we bij haar terecht! Communicatie via de mail werkte top, we kregen al snel een mail terug en hoefden hier nooit langer dan 1 of 2 dagen op te wachten. Onze ervaring met Kilroy geven wij een 10. Lisa, bedankt!

  • Algemeen 10
op 25 januari 2019 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: augustus 2018

Ik ben zo fijn geholpen door Kilroy. Ik heb goede tips gekregen over de vluchten maar ook over hoe het zit met bijvoorbeeld een auto huren en welke trips je allemaal kunt doen! Zeker een aanrader

  • Algemeen 10
op 29 december 2018 bestemming: , reisperiode: januari 2018

Ik heb alleen de tickets bij Kilroy geboekt, maar dit werdt zo proffesioneel en snel gedaan. Ik werd zelfs persoonlijk gebeld om te melden dat de aanbieding nog maar heel even stond en het me zeker honderden euros ging schelen als ik zou wachten. Ella heeft in het laatste kwartier van haar werkweek alles nog in orde voor mij gemaakt, Echt TOP!

  • Algemeen 9
op 28 december 2018 bestemming: BraziliŽ / Belťm, reisperiode: juli 2018

Kansloos. tickets geboekt via Kilroy. SLM heeft de tijdstippen van de vluchten veranderd. Kilroy bleeft continue aangeven niemand bij SLM te kunnen bereiken. De oplossing van kilroy was om maar gewoon naar het vliegveld te gaan tijdens het oorspronkelijke tijdstip in de hoop daar iemand van de vliegtuigmaatschappij tegen te komen....

Uiteindelijk zelf met SLM gebeld om alles aan te passen en te regelen. Ik kreeg via de algemene service nummers gewoon iemand aan de lijn die alles netjes regelde.

Kilroy heeft hierin aangetoond geen enkele toegevoegde waarde te hebben. lekker ergens anders boeken

  • Algemeen 1
op 28 december 2018 bestemming: , reisperiode: oktober 2018

Kilroy heeft mij super goed geholpen. Zeker het aangeraden hostel in Bali was geweldig en ben ik nog naar terug gegaan later de reis. De trans Mongolian expres was ook echt geweldig. Tijdens die tijd besloten een camper te huren in AustraliŽ met een reisgenoot van de treinreis en daar hebben ze ons ook super mee geholpen. Kilroy heeft vaak goede deals met bijvoorbeeld camper verhuurders waardoor je een goede prijs krijgt. Het is erg fijn om langere tijd op reis te zijn en te weten dat je op kilroy terug kan vallen.

  • Algemeen 9
op 4 december 2018 bestemming: Colombia / MedellŪn, reisperiode: november 2018

Ben ff snel naar binnen gelopen. Goed geholpen, rekening gehouden met mijn wensen en hele aardige mensen. Ook voor het wijzigen van mijn ticket supersnelle reactie en kosten vielen reuze mee.

  • Algemeen 8
op 23 november 2018 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: augustus 2018

Kilroy regelt alles snel en helder. Ook is het contact met de travel agent fijn.

  • Algemeen 8
op 9 november 2018 bestemming: , reisperiode: oktober 2018

Toen ik mijn wereldreis ging plannen, ben ik bij Kilroy gaan kijken voor inspiraties. Ik werd fantastisch geholpen en er werd goed rekening gehouden met mijn wensen, ook al veranderden die om de zoveel tijd. De vluchten had ik zelf nooit zo goedkoop bij elkaar kunnen sprokkelen en Kilroy is altijd heel actief en betrokken geweest voor en zelfs tijdens mijn reis! Ik zou het zeker aanraden als je wat advies kan gebruiken. Ze zijn eerlijk, hebben heel veel opties en zorgen dat jij met een gerust hart en veilig op reis gaat.

  • Algemeen 10
op 6 november 2018 bestemming: , reisperiode: december 2018

Ik snap niet waar de negatieven comments vandaan komen maar ik ben net samen met mijn vriendin een jaar op reis geweest, en deze reis godzijdank via Kilroy geboekt. Ze hebben ons van begin tot eind mega goed advies gegeven, alle kleine tips laten weten op geld te besparen en ons meerdere keren gigantisch uit de brand geholpen in situaties waa wij zelf nooit uit hadden kunnen komen.... dus geld bespaard en mega goed geholpen en altijd fijn contact. Dikke vette aanrader dus!

  • Algemeen 10
op 6 september 2018 bestemming: Schotland, reisperiode: september 2018

Kilroy is een criminele organisatie. Hun doel is niet om het naar uw zin te hebben, maar enkel geld. We hadden een boeking gedaan zonder credit card, maar bleek dat dit toch nodig was. Dit stond nergens vermeld in de algemene voorwaarden, maar werd ontkend door Kilroy.com zelf. Toen we onze boeking wilden annuleren, bleek dit ook onmogelijk te zijn. Kortom, boek niets bij Kilroy.com, ze willen geen klanten, enkel geld.

  • Algemeen 1
op 4 juni 2018 bestemming: Verenigde Staten / Boston, reisperiode: augustus 2018

Super onduidelijk of je nu voor je kind een stoel kan kiezen of niet bij het boeken van de vlucht. Uiteindelijk bleek bij ons dat het niet het geval was en om een extra stoel bij te boeken was echt te duur. Ik heb nog gevraagd of het mijn kind dan een extra stoel kon vanaf onze overstap in Reykjavik (naar Boston, enkele reis), maar dit was niet mogelijk! Ik zag echter dat deze vlucht overal heel goedkoop was, ik overweeg nu een ander ticket bij te boeken, maar ze zeggen bij Kilroy dat het dan mogelijk niet goed gaat met mijn bagage (ik heb ook maar een uurtje overstaptijd) .
Nee, boeken bij Kilroy doe ik niet meer.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2018 bestemming: EthiopiŽ / Adis Abeba, reisperiode: december 2018

Een fout in de naam en binnen 24 uur gereageerd betekent verplichte opzegging en kosten van Ä175. Geen enkele hulp en redelijkheid.
Pas op jenkint beter niet boeken bij Kilroy

  • Algemeen 1
op 24 april 2018 bestemming: Mexico / Playa del Carmen, reisperiode: maart 2018

Via Kilroy heb ik zowel een tijd geleden mijn reis naar Thailand als afgelopen maart mijn reis naar Mexico geregeld. Voor Thailand betrof dit de gehele reis, omdat ik daar vrijwilligerswerk ging doen. Kilroy heeft toen aangegeven dat ik op het aanvraagsformulier de verblijflocatie moet aangeven. Zo gezegd, zo gedaan. 2 weken voor ik zou vertrekken werd ik opgebeld door de thaise ambassade dat ik zou verblijven op een plek waar vrijwilligerswerk gedaan wordt en dat ik daardoor mijn visum niet zou krijgen. Hierdoor moest ik lastminute mijn reis een week inkorten en de vluchten omboeken wat ook 10u 's nachts in mijn eentje overstap tijd betekende. Ik heb vervolgens een half jaar moeten wachten om het geld voor de week die ik al betaald had terug te krijgen.
Met mijn Mexico reis heb ik er daardoor voor gekozen om alles zelf te regelen behalve het duikpakket, omdat ik hoorde dat Kilroy goed weet welke duikscholen veilig zijn. Ik heb het duikpakket in playa del carmen geboekt en de duikschool zelf was inderdaad perfect. Echter, de locatie waar kilroy ons ondergebracht had bleek in een bar te zijn midden op de uitgaansstraat. Hierdoor hebben wij alle nachten niet voor 5u kunnen slapen, terwijl we om 7u op moesten om te gaan duiken. De dag erna hadden wij zelf een hostel geboekt 100m verderop en hier was het allemaal prima (voor 1/3e van de prijs ook nog eens). Dit hebben we aangegeven bij Kilroy maar zij kunnen ons nergens in tegemoetkomen en wimpelen ons af met "de meeste duikers houden van feesten en hierbij sluiten we het onderwerp af".

  • Algemeen 1
op 3 april 2018 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: mei 2018

Heb al bericht gekregen dat de vluchturen en layover gewijzigd zijn. In het heengaan ga ik waarschijnlijk mijn aansluiting in Londen naar Miami missen. Ze willen hieraan niets doen, volgens hen is anderhalf uur overstaptijd voldoende en wettelijk. Bij My booking van de luchtvaartmaatschappij zelf staat nochtans dat ik waarschijnlijk mijn connecting flight ga missen dus dat ik contact moet opnemen met mijn reisagent, dit is Kilroy. Volgens hen is er niets aan de hand. Fijn om op voorhand te weten dat je waarschijnlijk je vlucht gaat missen en de bagage er niet gaat bij zijn en de rest van mijn week vakantie ook verpest is want ik reis zelf nog verder vanuit Miami (nog een vlucht) !

  • Algemeen 1
op 17 februari 2018 bestemming: BraziliŽ / Campo grande, reisperiode: februari 2018

Had ideale vluchtijden kreeg gewoon een mailje week vooraf dat vlucht was gecanceleld. Dit bracht aardige problemen mee in mijn planning. Op het vliegveld bleek dat mijn oude vlucht helemaal niet gecanceld was. Maar ze waarschijnlijk meer konden verdienen aan anderen

  • Algemeen 1
op 29 november 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: augustus 2016

Alleen maar problemen met deze organisatie voor en na de reis

  • Algemeen 1
op 20 november 2017 bestemming: Thailand, reisperiode: november 2017

Tickets geboekt via kilroy voor een binnenlandse vlucht in Thailand . Dure vlucht met annuleringsmogelijkheden. We wilden de vlucht annuleren. De kosten waren 175 euro ( voor een ticket van 240 euro) en uiteindelijk bleek annuleren niet meer mogelijk aangezien ze in het weekend dicht zijn. Voor 17:30 Nederlandse tijd op vrijdag moest geannuleerd worden aangezien de vlucht op maandag was. ( flexibele tickets , maar geen flexibel reisburo) Beter is het dus om bij luchtvaartmaatschappij zelf tickets te boeken

  • Algemeen 1
op 7 juli 2017 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: augustus 2017

Ze waren onbehulpzaam. Onze reis moest worden gecanceld (vanwege de boycot in qatar) en we moesten per persoon 125 euro betalen. De rest van het geld krijgen we wellicht over 6 weken terug. En bedankt Kilroy. Nooit meer bij jullie. Studentenorganisatie? Mijn neus.

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2015 bestemming: Zuid-Afrika / Hartbeespoort, reisperiode: september 2014

Kilroy heeft mij kennis laten maken met Glen Afric. De mooiste plek op aarde. Ik heb hier vrijwilligerswerk gedaan in een groot reservaat. Beste ervaring van mijn leven. Ik ben er in september 2014 voor het eerst geweest. In November 2014 ben ik er al weer terug geweest. Over twee weken vlieg ik weer die kant op!

  • Algemeen 10
op 6 oktober 2015 bestemming: Verenigde Staten / Westkust, reisperiode: juni 2014

Voor onze roadtrip aan de West kust van de USA hebben we een auto gehuurd bij Kilroy. We waren met vier personen en wilden graag allemaal kunnen rijden. In Amerika mag je vaak geen huurauto besturen als je nog geen 25 bent. Wij waren ook allevier onder de 25 jaar maar hadden wel al enkele jaren ons rijbewijs. Bij Kilroy is het echter wel mogelijk, tegen meerbetaling, om een huurauto te huren en te besturen als je nog geen 25 jaar bent. Ideaal dus en helemaal niet zo duur! We hadden een nieuwe ruime SUV (Chevrolet Tahoe). Kortom, erg tevreden dus over Kilroy. De volgende keer boeken we weer via Kilroy!

  • Algemeen 9
op 11 september 2015 bestemming: BraziliŽ / O.a. Brazilie, Argentinie, Nicaragua, reisperiode: oktober 2014

Voor mij is reizen dromen waarmaken. Thuis dromen over nieuwe bestemmingen en op de nieuwe bestemming al dromen over de volgende. Dromen waarmaken is verslavend, voor zowel de reiziger als een niet reiziger.

Al een lange tijd had ik een droom: samen met mijn (reislustige) nicht, ( zelf zeggen we nicht maar we zijn ook wel hele goede vriendinnetjes) de backpack op de rug en gaan!
Afgelopen winter was het zover, op het vliegveld van la paz, Bolivia, stond ik met mijn bordje met haar naam erop. Ik was al drie maanden onderweg maar samen zouden we nu mijn 6 maanden volmaken!
'Jut en jul' op reis in Bolivia, Chili, ArgentiniŽ en BraziliŽ!

Aangezien mijn reis begon in Panama en ik vanaf BraziliŽ pas weer naar huis vloog heb ik reisorganisatie Kilroy gevraagd om mij te helpen met de vliegreizen. Deze twee vluchten samen met nog een vlucht tussendoor van midden Amerika naar de jungle van Peru. Ik vond het belangrijk dat mijn eindvlucht flexibel te wijzigen was. Door een medewerker van Kilroy ben ik goed geholpen, hij vond voor mij de juiste vluchten. Ik kwam enkel voor hulp bij de vliegtickets, hij probeerde nog extra dingen te verkopen. Ruim voor mijn vlucht werd ik op de hoogte gesteld van nieuwe reisinformatie. Erg tevreden ben ik dan ook over Kilroy.

Inmiddels alweer een aantal maanden terug in Nederland, maar de artikelen, websites, blogs en foto's houd ik alweer goed in de gaten, het kriebelt alweer! Kom maar op met de nieuwe bestemming!

  • Algemeen 9
op 7 september 2015 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2015

Ik heb begin dit jaar een stedentrip mogen maken naar het mooie londen! Normaal boek ik bij kilroy vaak grotere reizen maar omdat we allebei erg goede ervaringen hebben met deze reisorganisatie besloten we ditmaal ook bij hun te boeken. Zelf hadden we van hostelworld een hostel geboekt vlakbij kingscross station waaruit we de hele stad goed konden bereizen. We hebben een super trip gehad en zou graag mijn stedentripservaringen willen uitbrijden met de te winnen tegoedbon :)

  • Algemeen 8
op 7 september 2015 bestemming: , reisperiode: augustus 2014

Via kilroy heb ik een wereldreis van acht maanden geboekt. De reis was niet georganiseerd maar de vluchten stonden vast. Ik heb 7 internationale vluchten gemaakt, ben in 13 landen geweest op 3 verschillende continenten. Dit was een onvergetelijke ervaring natuurlijk en kilroy heeft mij enorm geholpen met het kiezen van de juiste landen en het verstrekken van de nodige informatie. Ik heb dit na mijn middelbare school gedaan en ben deze september begonnen aan mijn studie. Zoals jullie waarschijnlijk is er altijd meer te zien en voor elk bezocht land komen er wel weer twee droomlanden bij. Aangezien ik nu dus een studenten inkomentje heb zouden jullie mij er enorm blij mee maken om toch de mogelijkheid te hebben om even te ontsnappen aan het Nederlandse leventje ;)

  • Algemeen 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 27 oktober 2014 bestemming: Costa Rica / San Josť, reisperiode: augustus 2013

Wij hebben onze vlucht geboekt via Kilroy travels omdat hier nogal wat moeilijkheden aan zaten. Zo ging bijvoorbeeld iedereen op een ander tijdstip weer terug, moesten er speciale maaltijden aangevraagd worden vanwege allergieen en hebben ze ons uiteindelijk nog geholpen om te proberen geld terug te krijgen na annulering van onze vlucht. Alles bij elkaar echt top geregeld en super goed geholpen.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 27 oktober 2014 bestemming: AustraliŽ / Brisbane, reisperiode: februari 2014

Een week op een onvergetelijk Surfkamp geweest en daarna heerlijk rondgereisd. De service was geweldig van Kilroy Travels.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 22 oktober 2014 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: augustus 2014

Een roadtrip van 3 weken gemaakt in west amerika een geweldige tijd gehad. Een beetje rondtoeren met de auto een geweldige ervaring geweest met Kilroy Travels.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 15 oktober 2014 bestemming: AustraliŽ / Zie hierboven, reisperiode: juli 2013

Persoonlijke service van medewerkers van KILROY travels die passie hebben voor reizen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
  • 1