Neckermann reizen

Url: https://www.neckermann.nl
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds / SKTB
Type reizen: strandvakantie

Logo van Neckermann reizen

Laatste update 24-9-2019: Thomas Cook Nederland heeft bij SGR een melding van financieel onvermogen gedaan. Dit betekent dat de geboekte reizen niet door zullen gaan. Geboekte reizen vallen onder de SGR regeling.

Heeft u een reis direct bij Thomas Cook / Neckermann geboekt? We helpen u graag om een alternatieve reis te vinden.


Dressuurruiter Josef Neckermann richtte in 1950 in Frankfurt zijn postorderbedrijf op. Na 13 jaar werd het bedrijf uitgebreid toen er begonnen werd met het verkopen van georganiseerde en betaalbare vliegvakanties. Deze 'Reisbrochure' werd een succes en op 1 november 1970 werd Neckermann Vliegreizen Nederland opgericht. Dit was de eerste buitenlandse dochteronderneming van het bedrijf.

Inmiddels maakt Neckermann Reizen onderdeel uit van de internationale Thomas Cook Group plc. Dit is een van de grootste reisorganisaties in de wereld met een gevestigd hoofdkantoor in Londen, Engeland.

Neckermann reizen biedt nog steeds georganiseerde en betaalbare vakanties aan. Dit zijn voornamelijk zonnige bestemmingen die rond de Middellandse Zee liggen. Maar de reisorganisatie heeft ook vakanties naar het Verre Oosten, de Caribbean, Afrika, autovakanties, kampeervakanties, wintersportvakanties en stedentrips. De focus hierbij ligt op 'eigen' merken zoals SENTIDO, SunConnect, Sunprime, Smartline en Casa Cook. Daarnaast biedt Neckermann reizen ook thema vakanties aan. Je kunt kiezen uit: duurzaam Neckermann, Lollo en Bernie, all inclusive, winterzon, goedkope vakantie, last minute, adults only, duikvakanties, gezinsvakantie, waterpret en groepsreis.

Neckermann Reizen is een organisatie die inspeelt op de behoeften en wensen van haar reizigers. Ze veranderen namelijk het hele jaar door het aanbod van reizen. Daarnaast is de reisorganisatie 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via e-mail, social media en de chatfunctie.

Ervaringen met Neckermann reizen

Neckermann reizen krijgt gemiddeld een 5,5
op basis van 315 ervaringen:

5,5 + Ervaring delen
op 13 september 2019 bestemming: Griekenland / Platanes, reisperiode: september 2019

We zaten op marinos beach een prachtige locatie, alleen we kregen een appartement aangeboden met uitzicht op een muur. Ik wordt daar niet vrolijk van en we hebben om een andere kamer gevraagd. Toen kregen we andere kamer met een uitzicht met een bijbetaling van €160,00.
Ik vind dat Neckermann dit kenbaar moet maken dat alle 1 kamer appartementen superior hebben dit uitzicht. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 8 september 2019 bestemming: Spanje / El Rompido, reisperiode: augustus 2019

Fantastisch hotel,shuttle goed geregeld,alles was top! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 22 augustus 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2019

Belachelijk!
Ik raad iedereen af te reizen via neckermann, mijn vriendin en ik waren ziek geworden op vakantie, vriendin aan het infuus.
Vervolgens gebeld naar Neckermann voor hulp, er werd niks gedaan! Kortaf gereageerd en geen hulp aangeboden.
Het kwam er op neer dat je het zelf uit mag zoeken als je echt ziek bent en niks meer kunt.
Ook reageren ze pas belachelijk laat.
Als er echt iets ergs aan de hand is ben je te laat.
Tomas Cook zou zich schamen voor jullie! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2019

Verschrikkelijk. Alles gewoon. Reizen met justusair. Geen tui. Mag moesten 60 euro bijbetalen omdat je voor 2 weken maar 15 kilo per koffer mag hebben. Hadden 4 kilo te zwaar op 4 koffers en 15 euro per kilo bij betalen. De dag van te voren stond nergens wanneer we opgehaald zouden worden naar vliegveld. Je moet online inchecken van te voren anders wéér 5 euro per persoon bij betalen. Dus dát moesten we óók nog. 2 woorden: NÓÓIT MEER!!!
Gingen al zoveel jaren met fti ZÓVEEL BETER ... neckermann dus geen aanrader!!! En se vliegtuigen zijn ook 3x niks. Je zit kreupel 🤬😡 ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2019 bestemming: Spanje / Playa Blanca, reisperiode: augustus 2019

2 appartementen gehuurd met een verbindingsdeur met ons samengestelde gezin. Op Resort Relaxia Lanzasur hebben we ons boven verwachting goed vermaakt. Indrukwekkende tour gemaakt over het eiland ! ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 1 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kos Roseland hotel, reisperiode: augustus 2019

Online booking en telefonisch contact met Neckerman uitstekend. Alleen was het hotel niet zo goed. Kleine kamers onbehulpzame receptie. Geen enkele uitleg over diner tijden, WiFi code etc. We werden niet naar de kamer gebracht maar met een handgebaar er naar toe gezwaaid. Toeristen tax en airco kunnen alleen cash afgerekend worden, en er is geen atm in de buurt. De kamer zat echt bomvol met muggen. Maar we zitten nu heerlijk op een terras, dus het komt vast goed!! ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 28 juli 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2019

Prima hotel, zeer netjes, lekker en gevarieerd eten, prima service, genoten van moment 1 tot volledig op het eind ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 17 juli 2019 bestemming: Oostenrijk / Bad Hofgastein, reisperiode: september 2019

Afgelopen week hotel geboekt bij Neckermann in Bad Hofgastein. Vandaag blijkt de prijs 67 euro goedkoper te zijn bij Booking.com. Neckermann gebeld hiervoor, maar na ruim 30 minuten gewacht te hebben voordat er iemand aan de de lijn kwam, de reactie van Neckerman : had u maar beter op internet moeten vergelijken, dikke pech voor u. Van een coulance regeling geen sprake en de bedenktijd van 5 dagen was helaas met 1 dag overschreden. Kon wel annuleren maar dat koste net zoveel als het prijsverschil met Booking.com. Een laagste prijsgarantie bleek niet te bestaan.

Nooit meer met Neckermann.😡 ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 juli 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juli 2019

Boek of bestel NOOIT iets bij Neckermann, als er iets foutgaat wordt het niet of uiterst moeizaam opgelost. Ik ga met meer stress terug als dat ik gekomen ben. Daar kijk je dan naar uit als je een keer weg wil voor ontspanning.. Het lijkt er op dat het de mensen van hun ter plaatse allemaal niets interesseert of je problemen worden opgelost. Helemaal geen vakantiegevoel gehad. Nog nooit zo graag weer naar huis gewild. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 juli 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juni 2019

Prima reis. Niks op aan te merken. Vlucht met TUI was eveneens prima. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 3 juli 2019 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: juni 2018

Zeer slecht te spreken over Neckermann Reizen en hun klantenservice. Wij hebben een korte trip geboekt, inclusief een verblijf in het Danubius Hotel Helia. Eenmaal aangekomen bij de hotelkamer, bleek dezen vol met spinnen en ander ongedierte te zitten. Bij het melden van onze klacht keek de receptionist ons vol irritatie en argwaan aan (zelf na het laten zien van de gemaakte foto's), en heeft ons met een flink portie tegenzin enkel kunnen downgraden naar een andere kamer. Daar wij enkel een schone kamer wilden betrekken zijn wij akkoord gegaan. Eenmaal aangekomen bij de nieuwe kamer, bleek dat dezen zeer vies was, met een dikke stoflaag over het meubilair, zwarte vegen op de lakens, bloedspetters op het tapijt, blackworms in de badkuip / afvoer, schimmel op de muren, kalkaanslag op het sanitair, etc. Daar het laat in de avond was, wij moe waren van de reis en ons bezwaard voelden om nogmaals de receptionist te benaderen, hebben wij vervolgens besloten de kamer zelf maar schoon te maken. Na een geruime tijd de boel zelf te hebben schoongemaakt hebben we eindelijk de kamer met een zwaar hart kunnen betrekken. Aangezien hetgeen blijkbaar direct had moeten worden gemeld geeft Team Customer Service Neckermann (mw. Wouterson) aan dat wij helaas pech hebben gehad. Blijkbaar is deze situatie dus ook nog eens de schuld van de klant. Ik raad het reizen met Neckermann reizen met klem af aan een ieder die dit overweegt. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 17 juni 2019 bestemming: Spanje / Canarische Eilanden, reisperiode: maart 2019

We hadden een fijne vakantie gehad, maar voor de terugweg was er geen goede info over de transfer met bus terug. Bij het hotel gevraagd waar we op de bus moesten stappen, dit stond n.l. in de brief die we gehad hadden dat we dat bij het hotel moeten vragen. Zo gezegd zo gedaan, bus kwam niet. Wij Thomas Cook gebeld lichtelijk in paniek, bang dat we het vliegtuig zouden missen. Daar werd gezegd pak maar gauw een taxi, vraag een bon en dan krijg je het op het vliegveld vergoed van een reisleider van Thomas Cook. Taxi koste €62,00. Op het vliegveld lang gezocht naar een reisleider van Thomas Cook, uiteindelijk gevonden, we kregen geen geld terug , hij moest het eerst uitzoeken, en dan zouden we binnen 2 weken een mail krijgen. Toen we in Nederland geland waren kregen we via sms pas de info van Thomas Cook met tijd en nummer van de bus, dat was dus gewoon te laat, dit was 1 minuut voor landen gestuurd Fout dus van Thomas Cook. Thuis gewacht op mail alle bewijzen bewaard, van het late smsje en de bon van de taxi, we hoorden niets. Na 2 weken gebeld, erg lang aan de lijn voordat we geholpen werden, kostte ook al weer een hoop geld, na mijn verhaal kreeg ik te horen dat ze het weer uit gingen zoeken, ik moest de kopie van bon, en smsje opsturen. Ik kreeg na een week, toen waren ze opeens wel snel, een mail dat ik niks vergoed kreeg , Dus door de fouten van Thomas Cook zijn wij nu ons geld kwijt. En op hun site staat zijn er problemen wij helpen U gelijk en het word opgelost. Dus niet! Waardeloos bedrijf, wij gaan nooit meer Met Thomas Cook. Als je fouten maakt moet je ze toegeven en vergoeden vind ik. Dus aanrader voor iedereen ga NIET met Thomas Cook. Sunweb of Tui zijn geweldig, daar krijg je wel service en zijn de mensen bereikbaar als je problemen hebt. Daar heb ik al jaren goede ervaringen mee. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 maart 2019 bestemming: Zwitserland / Interlaken, reisperiode: september 2018

Na aankomst in Zwitserland, een verschrikkelijk vieze caravan. Gebeld met Neckermann, geen oplossing. Uiteindelijk maar zelf schoongemaakt op onze aankomstdag na een dag lang rijden (met baby). Klacht is formeel in de e-mail bevestigd waarin staat 'u hoort nog van ons'. Na terugkomst in Nederland waren we het vergeten, bellen we een paar maanden later om te vragen hoe het zit. Krijgen we te horen dat wij te laat zijn met reageren en er alleen een flut waardebon van een paar tientjes nog kan bij besteding van de volgende flut reis bij Neckermann. Ik heb ze vriendelijk bedankt en WIJ BOEKEN NOOIT MEER BIJ NECKKERMANN!!! P.S. Helaas kan ik geen foto's uploaden van de haren, etensresten en andere viezigheid die door het hele huis en in de koelkastvriezeroven en kasjes aanwezig waren. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 maart 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: maart 2019

Onduidelijke info bij boeking. Helpdesk helpt niet. Niet mogelijk om online in te checken. Helpen bij niets! Telefoonnummer is super duur.
Nooit via hen boeken!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 februari 2019 bestemming: Cuba / Varadero, reisperiode: maart 2019

Ik kreeg een mail van Carola, als er een probleem was werd het opgelost, althans dat vertelde zij mij, Reis geboekt naar Cuba en ik verzocht om toezending Visa-Cuba is niet mogelijk moest ik afhalen ( opsturen niet mogelijk ) alleen op Schiphol, ik vlieg vanaf Düsseldorf en ik woon aan de Duitse grens. Als dit de service is van Neckermann begint het goed...…….. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 5 februari 2019 bestemming: , reisperiode: januari 2019

BIJ AANKOMST GEEN TRANSFER. BLIJKBAAR VERKEERD GEBOEKT
Op het vliegveld werd dit geregeld a 40 euro pp (!) WEL RETOUR.
Ok wij zijn daarna goed aangekomen met de bus.
( een taxi kost overigens 11 euro !!) Neckermann dus 40 euro.
Omdat we ook weer weg wilden gaan met de bus keken we in het boek maar geen retour dus met de wereldwijde 24/7 hulpdienst gebeld.
Dat duurt wel even voordat je die aan de lijn hebt en dan zegt die Belgische dame doodleuk dat ze niks kan doen (^$#%#^)
Weer iets anders geprobeeerd maar ook dat lukte niet.
Tenslotte was er een dame van Barcello bij de receptie de even een telefoontje heeft gedaan en 3 minuten later was alles geregeld.
Maar volgende keer geen Neckermann en wel een taxi veel goedkoper.
Dat geldt dus ook voor de z.g. toeristische tripjes.
Gewoon in de stad boeken dat scheelt de helft en je ziet het zelfde. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 28 januari 2019 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: januari 2019

2 dagen voor vertrek reis van week geboekt, communicatie via email in eerste instantie. Nabellen en chatgesprek bij klantenservice (lange wachttijd aan telefoon) waar in eerste instantie geen correcte info werd gegeven ivm paspoortgegevns en verkrijgen reisbescheiden. Dit werd in een 2e belronde rechtgezet en via email alles doorgestuurd. Visum vooraf betaald en idem transfer zodat bij aankomst in Egypte we niet in de lange rijen hoefden te wachten maar onze visa direct konden afhandelen bij lokale partner Bright Sky Travel......Nergens te bekennen deze Bright Sky Travel. Anderen, ook via Neckermann geboekt liepen tegen hetzelfde aan. Dus toch in de chaos voor de visa gestort met de uitgeprinte voucher voor het visum. Buiten voor de transfer was het eveneens zoeken naar Sky Bright Travelvertegenwoordiger....helaas nergens iets te bekennen, ook geen bord. Uiteindelijk wel een Thomas Cook bord gespot en daar gaan vragen..daar bleek onze naam op een lijst bij iemand daar voor te komen! Terugweg transfer keurig op tijd opgehaald een dag van tevoren een brief met ophaaltijd in hotelkamer ontvangen (bij de Duitse gasten van hotel die ook via Duitse Neckermann reisden was dit al een aantal dagen vooraf op prikbord in hal bekend), begeleider van de bus was van Skymax.. niet Sky Bright Travel dus. Al met al was de aanloop naar vertrek van de reis én de aankomst chaotisch en best vervelend jammer jammer. Het verblijf (geen reisleiding van Neckermann in hotel Albatros Palace overigens) was helemaal fijn en dik in orde. Terugreis ook prima. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 17 december 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: december 2018

De vakantie en het verblijf in het hotel- appartement hadden wij geen klachten. Wel hadden wij klachten over de service en ondersteuning ter plaatse, die was er nl. niet. Op het vliegveld van Faro geen reisleiding van Neckermann te bekennen. Hierdoor genoodzaakt zelf dure transfer geregeld, terwijl bij het boeken dit niet was aangegeven. Eenmaal aangekomen in het hotel de reisleiding gebeld voor een excursie. Dit was eveneens niet mogelijk volgens. Kortom nooit meer bij Neckermann een vakantie boeken. Er wordt helemaal geen service of ondersteuning ter plekke geregeld en je komt altijd voor onaangename verassingen te staan. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 17 december 2018 bestemming: Kroatië / Supetar, reisperiode: juni 2018

De hele reis was goed geregeld. Alle informatie werd vooraf goed gecommuniceerd en ook op de bestemming zelf was alles prima in orde! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 6 december 2018 bestemming: Spanje / Pineda, reisperiode: oktober 2018

Hotel was super en heeft ons enorm geholpen. Neckermann daarentegen is een slechte reisorganisatie. Ik heb nog nooit gehoord dat je alleen voor de heenreis transfer kunt boeken. Want we lopen wel terug naar het vliegveld?! Als je er over gaat bellen krijg je eerst te horen dat je wel gewoon transfer hebt voor de terugreis en later bellen ze je terug en melden ze dat je geen transfer hebt en dat ze dat wel kunnen regelen nog voor 40 euro. Dacht het niet! En Ohja aan de telefoon maken ze je ook nog eens voor leugenaar uit. Wij reizen in ieder geval nooit meer met neckermann. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 november 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: september 2018

Over de vakantie en het hotel heb ik niets negatief te melden. Dat was top! Echter heb ik spijt dat ik bij Neckermann heb geboekt. Daar moet je niet boeken. Wij hebben met 10 man geboekt vervolgens gingen er 3 niet meer mee. De aanbetaling van degene die niet meer mee gingen werden verrekend met de reissom terwijl een ieder het totaal bedrag al had betaald. Er zou een plus moeten ontstaan bij Neckermann. Echter wilde zij de €70,00 niet overmaken. Degen die € 70,00 teveel heeft betaald moet de kosten op de overige 7 verhalen die nog wel mee gingen. Kortom het zijn DIEVEN!!! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 1 november 2018 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: december 2018

Gisteren reis gezien online. Winterzonkorting van €50. Stond niet bij tot hoe lang geldig. Vandaag wilde ik boeken. Helaas korting per 1.11.18 niet meer geldig. Pech dus maar dat kan... Boek ik dus de vakantie, blijktdat de bustransfer ineens niet meer in de reissom zit! Ook weer €48 extra. Echt absurd. Dat is dus standaard voor alle reizen vanaf 1.11.18 ingevoerd bij Neckermann. Want... “veel mensen regelen zelf transfer”. Onzin natuurlijk, weer manier om prijs laag te houden en extra klanten te trekken. Pure misleiding wat mij betreft. Echt slechte zaak. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Le Saisies, reisperiode: juli 2018

Vakantie geboekt bij Neckermann. Op de site alle gegevens ingevuld en gekeken naar de kosten. Leek ons een mooie aanbieding voor een redelijke prijs. Eenmaal aangekomen in het appartement bleek dat dit een appartement was voor kinderen tot 14 jaar met de daarbij horende stapelbed met een lengte van ca 170cm. Daar paste onze kinderen van 17 en 16 van 1.85 dus niet in. Hierdoor moesten we naar een ander appartement wat wel inhield dat we ca 250 euro extra bij moesten betalen. Geprobeerd de klantenservice van Thomascook te benaderen maar dat was lastig. Uiteindelijk een mail gestuurd en naar een paar dagen antwoord dat er naar gekeken zou worden. Nu is het meer als 3 maanden verder en is de uitkomst dat we niets vergoed krijgen. Het appartement was geregeld door Neckermann op basis van onze gegevens maar toch is dit buiten hun schuld dus dokken maar.
Verders moet ik zeggen dat de lokatie erg mooi was en de vakantie ondanks de dure verrassing van Neckermann geslaagd was. Boek alleen nooit meer bij Neckermann.....
Vakantie locatie een 8
Neckermann een 0 ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 september 2018 bestemming: Duitsland / Fintel, reisperiode: juli 2018

Reis geboekt, bij nalezen reviews stond er dat de keuken, terras en woonkamer gedeeld zou worden met andere gasten. Was niet duidelijk of dat ook bij onze boeking zo was. Navraag gedaan en werd gezegd dat alleen het terras gedeeld hoefde te worden. Wij hadden twee hotelkamers van 2 personen geboekt. Blijkt het achteraf een huisje te zijn met daarin 4 te verhuren kamers. Dus zit je met anderen in het huisje. De informatie die ze gaven klopte niet. Voor die tijd nogmaals nagevraagd en toen we al gearriveerd waren kregen we pas bericht. Erg slecht te bereiken. Na die tijd wordt je normaal gesproken overspoeld met enquêtes om een review achter te laten nu niet. Formulier ingevuld om contact te zoeken, nog steeds geen bericht. Neckermann is niet thuis. Erg tegengevallen! ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 19 september 2018 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: september 2018

Alles perfect geregeld. Transavia op heen en terugreis, vluchten op tijd. Hotel prima, niets op af te dingen. Netjes berichtjes over vertrektijden etc.
Hostess niet nodig gehad, receptie had alle antwoorden. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 18 september 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

Heenreis (met Transavia) en hotel waren OK. maar terugreis met Small Planet airways uit Litouwen is een totale schande. uiteindelijk zes uur vertraagd op Schiphol aangekomen. Maatschappij reageert gewoon niet op schadeclaims. Neckermann, neem afscheid van deze partner! Het verziekt jullie naam ook! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 7 september 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2018

Weinig tot geen comminucatie. Hostess niet bereikbaar. Geen goede telefoonnummers in het neckermann boek bij het hotel. Nooit meer met Neckermann ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 6 september 2018 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: augustus 2018

Zowel bestemming Marokko als het gekozen hotel Iberostar Palmeraie waren prima. Echte aanraders. Echter de service, communicatie en klachtenopvolging van Neckermann is BENEDEN ALLE PEIL. De boekingen van "gratis" luchthavenvervoer, bagage en hoteltransfers lopen gewoonweg uiterst slecht en misleidend. Links op hun website werken niet, bijboeken transfers moet per email (? bij boeking via internet), besteld en betaald "gratis" luchthavenvervoer kwam niet opdagen en communicatie hierover liep verschrikkelijk. Kortweg: Marokko en Iberostar zeker nog eens opnieuw maar nooit noch Neckermann (die trouwens overal nog onder de naam Thomas Cook) optreden, zelfs geen bordje Neckermann te bespreuren op de luchthaven. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 6 september 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2018

Hotel was nog niet klaar met verbouwen. Hebben dit direct gemeld maar er kwam niemand opdagen. Na 2 dagen met bellen en dreigen is er eindelijk iemand gekomen maar kon niets voor ons doen.
We moesten ons maar reclameren als we weer terug waren.
Eenmaal terug ook geen redelijke oplossing gevonden dus dag vakantie.

Neckerman Duitsland is waardeloos met klachten ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 30 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Stalida, reisperiode: augustus 2018

Bijna tot niet te bereiken. Wij hebben een onwijs slecht hotel gehad. Wij hebben hier meerde malen over gebeld. Het duurde heel lang tor we het goede nummer hadden gebeld. 4 dagen na onze aankomst kwam er pas iemand van neckerman. Nooit meer ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 29 augustus 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2018

Alleen omtrent neckermann geef ik dit hele lage cijfer het ontvangst was voledig in het duits... is je iets vroeg in het engels werd er geantwoord in het duits... in de bus werd er alleen duits gesproken terwijl de bus vol nederlanders zat.. de reisleisterd in het hotel was prima maar op de terugreis in de reis werd er weer alleen duits gesproken. Ongelofelijk slecht... ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 26 augustus 2018 bestemming: Kroatië / Rabac, reisperiode: augustus 2018

Wij zaten op camping Oliva. De camping was wat minder. Je moest geluk hebben wat betreft je plek van de stacaravan. Staanplaatsen voor tenten en caravans is écht vreselijk, zo klein. Bedjes van de zwembaden liggen om half 8 s'ochtends al allemaal bedekt met handdoeken. Gratis wifi staat er dan. Maar die rijkt niet verder dan 50 meter van de receptie. Voor mij niet erg, maar een groot irritatiepunt voor de jongeren. Meeste caravans zijn oud. Gordijnen passen niet, veels te klein. Dus ik heb de ramen afgeplakt met vuilniszakken. Anders heb je de zon in je giechel om 06.00u. Inhoud keuken was gewoon hilarisch. Had 1 soeppan, 1 koekenpan en een melkkannetje. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Gaf bij de receptie door dat ik geen warm water had in de douche en er liep meteen iemand mee.
Het cijfer 8 is voor mij hoofdzakelijk voor de ligging en de omgeving. Camping ligt in een mooie baai, direct aan het strand. Vanaf het strand loop je zo een lange boulevard op met eindeloos winkeltjes en eettentjes. Heel gezellig. Camping zelf ga ik niet terug. Prijs/kwaliteitverhouding klopt voor mij niet. En ik vond de camping té groot. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 25 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: augustus 2018

Zeer beknopte ontvangst bij aankomst in de bus. We kregen flyer met bezoektijden in t hotel maar dit bleem later een oude van de week ervoor te zijn. Geprobeerd te bellen met hrt contactnr en berichtjes gestuurd om informatie te vragen. Helaas geen enkele reactie. Prima vakantie gehad maar service v Neckermann erg minimaal. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 20 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2018

Neckermann (Thomas Cook Group) vraagt voor Hotel Notos Rhodos, gewoon 859,- euro per persoon!!!!! (11 nachten, reisgezelschap 4 personen, 2 kamers). Je kunt zoveel beter, mooier en schoner krijgen voor dat geld in het mooie Griekenland. De foto’s (zie locatie op Google maps) zeggen meer dan woorden.
Reactie hostess Neckermann Reizen op onze klacht qua schoonmaak, voedselveiligheid in combinatie met deze te hoge prijs: ‘ja we komen daar eigenlijk nooit’. Na bezoek aan Hotel Notos, weinig tot geen reactie, het enige wat Margaux en Ineke konden zeggen was: ‘Het (hotel) doet wel erg British aan’. Nooit geen Neckermann meer voor ons!
Een hotel kan wel 2-sterren zijn, maar moet wel schoon en de voedselhygiëne op orde hebben. De hoge prijs voelt extra bitter aan.
Zeker als de hostess je ook nog eens naar de verkeerde opstaplocatie stuurt om 7 uur in de ochtend, voor een excursie van 50 euro per persoon. En dan ook direct in de verdediging schieten dat de bus wel was langs geweest. Ja dat klopt, bleek de volgende dag, op een andere plaats dan waar wij naartoe gestuurd waren. Hoe professioneel ben je dan? Fout op fout op fout... #neckermann #thomascook #fail

UPDATE: Na zeer uitgebreide officiële klachtenmail gemaakt te hebben. Na 4 dagen antwoord dat de klacht is ontvangen en dat ze zichzelf 9 WEKEN!!! de tijd geven om op de klacht te reageren. Nee dat is pas service. Echt schandalig! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2018 bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: oktober 2018

Ben nog niet op vakantie geweest, dus dit cijfer is niet voor de reis maar voor neckermann zelf. Wat is dat tegenwoordig toch voor maatschappij? Behoorlijke reis geboekt, hoor je toevallig dat er geen transfer meer bij zit, voor het zelfde geld sta je daar al en heb je niks. Maar weer even € 111 euro erbij voor vervoer met locale taxi naar je hotel. Ook is er geen reisleiding meer aanwezig, niet tijdens aankomst en vertrek, maar ook niet durende vakantie. Wel een of ander connected service die je kan bellen, maar verder ook niet komen mocht er wat aan de hand zijn. Je mag op de site kiezen met wie je wil gaan, kies je klm krijg je toch gewoon wat anders. Dat je dan bij div maatschappijen je stoel, eten enz. moet regelen, nou ja jammer dan, neckermann doet het in elk geval niet voor je.
Ben van mening dat Neckermann uitgeklede lowbugetreizen voor veel geld aan de man brengt en we weinig voor wil doen! Eigenlijk moeten ze zich schamen om zo met klanten om te gaan, maar ja, ze hebben naar bepaalde landen het alleenrecht, en dat misbruiken ze dan ook maar.
Heel slecht Neckermann! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juni 2018

Ik geef de locatie en 9+ en voor de service van Neckerman kan ik geen cijfer geven want die was er niet.

Geen contact met de organisatie te krijgen behalve via de whatsapp. De vraag om het telefoonnummer van de lokale hostess. Die krijgt u niet ivm de privacy van ons personeel. Een transfer die twee keer zo lang duurde als in de reisbescheiden stond aangegeven en op de laatste dag van mijn vakantie de excuses omdat de in het hotel aanwezige tijdschema (je kent dat wel in de boeken) met betrekking tot het bezoek van de hostes niet bleek te kloppen. Vandaar dat ik twee keer voor niets heb zitten wachten.

Een wijze raad alleen als je er helemaal zeker van bent dat je de reisorganisatie niet nodig heb kan je boeken via Neckerman en anders zou ik je adviseren voor een ander te kiezen.
PS ook na mijn vakantie natuurlijk niets meer van Neckerman gehoord op de door mij ingediende klacht. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 4 augustus 2018 bestemming: Kroatië / Zadar, reisperiode: juli 2018

De vakantie was in orde, maar Neckermann spoort ons op met tonnen ongewenste e-mails en sms inclusief commerciële derde partijen. Spammers! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 31 juli 2018 bestemming: Tsjechië / marians lazne, reisperiode: juli 2018

5 sterren hotel geboekt via reisbureau bij Neckermann. Kurhotel Nove Lazne in Marianske Lazne Tsjechie
5 sterren geld internationaal als dat er airco op de kamer behoort te zijn.
alleen bij Neckermann geld dat schijnbaar niet.
in het hotel wisten ze te vertellen dat airco op de kamer indien beschikbaar 50 euro p.nacht duurder is. < maar ik heb al betaald voor airco 5 sterren en ik heb al aanzienlijk meer betaald dan wat het hotel zelf rekent inclusief airco. < kan gebeuren is de reactie van de helpdesk van Neckermann>
er zou een zwembad bij het hotel zitten, doch dat is 5 hotels verder < stijl een berg op >. maar we mogen dat gebruiken, en daar gaat het om beweren ze.
fitness ruimte is 3 hotels verderop, en hetzelfde verhaal.
verder is het geen hotel, maar een privé medisch centrum waar ze extra inkomsten willen genereren.
verder is het koud eten te warm, en het warm eten te koud.
bij zowel de overwegend Russische en Tsjechische gasten kan nog geen vriendelijk word je ervan af, zoals ook het personeel niet van vriendelijkheid overloopt.
ben eerder vertrokken na contact gehad te hebben met Neckermann die alles ontkent en zich verschuilt achter hun eigen regels.
maar ik beloof ze dat het nog niet afgewerkt is, en spreek ze na thuis komst ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 juli 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2018

Neckermann bureau in zwijnaarde NOOIT meer je kiest voor een reisbureau voor als je hulp nodig hebt op de bestemming om je te helpen maar ze kunnen u alleen maar door verwijzen.1 week op vakantie zonder bagage maar helpen doen ze niet triestig alleen maar geld incasseren en voor de rest trekt u plan en nog boertig aan telefoon bij bedankt neckermann maar NOOIT meer! Mvg ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 juli 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juli 2018

Ik geef een dikke 1 !!!
Het hotel waar wij zaten was echt super goed! We verbleven 2 weken in Sentido Mamlouk Palace Resort. In september 2017 waren we er ook en je gaat niet voor niets terug natuurlijk! Alles was echt super, behalve onze 'reisleiding' (zo durf ik het niet eens meer te noemen)..
Wij waren met zijn 4e op vakantie en we zouden 2 trips boeken. We wilden graag een quad trip door de woestijn, waar natuurlijk ook weer extra geld bij komt omdat je een scarf moet kopen en we wilden graag gaan snorkelen om al het mooie koraal en de visjes te bekijken in Egypte!
We zaten bij 'Hares' van Neckermann aan de tafel om de trips te regelen, omdat we vorig jaar ook aan die zelfde tafel zaten om dezelfde trips te regelen dachten we eigenlijk dat we zo klaar zouden zijn, maar helaas liep het iets anders..

Van te voren vroeg ik aan Hares of we weer hetzelfde konden afspreken als het jaar ervoor, met 4 personen 2 trips boeken en voor iedereen een eigen scarf kun je wel weer een mooi prijsje van maken, dat hadden we vorig jaar ook!! Zijn reactie was ja natuurlijk, dus wij enthousiast de trips geboekt.. totdat we moesten betalen..
Geen korting niks, terwijl hij het van te voren wel beloofd had.
Ik zei toen nog heel normaal 'Sorry dat ga ik niet betalen want je had beloofd dat we een mooie prijs krijgen met korting, net als vorig jaar'.
Wij alle 4 schrokken heel erg van zijn reactie, iedereen die in de receptie zat kon mee genieten.
" JE MOET DIT BETALEN OF IK ZET HET OP DE REKENING VAN JULLIE KAMER"
Gelukkig kende ik de manager van de receptie nog van vorig jaar, en liep ik naar hem toe om te vragen wat we moesten. Hij vertelde mij dat dat alleen maar een bedreiging was dat we wel zouden betalen, maar dat Hares ons niks kon maken. Toen ik terug kwam zei ik dat tegen mijn vader en Hares werd steeds agressiever..
Uiteindelijk zou mijn vader toch voor de trips betalen omdat er alleen maar meer gezeik kwam, dus mijn vader naar het pinautomhat, pinautomhat stuk. Hij terug naar Hares, kan ik hier ook pinnen?
Hares pakte erg agressief het pinautomhat en liet mijn vader pinnen, maar die deed het ook niet. Hij werd zo boos en trok mijn vader bijna over de tafel heen..

Ik weet niet wat voor opleiding hij gedaan heeft maar zover ik het weet moet je vriendelijk zijn tegen je gasten en ze helpen wanneer nodig.

Hij begon te schelden dat we weg moesten gaan en als we het ergens anders zouden boeken dat we niet meer verzekerd zouden zijn en dat we niet meer bij Neckermann mochten aankloppen als er iets was.
Nou echt vriendelijk personeel.. #NOT

Het hotel geef ik trouwens wel een dikke 10!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 10
op 24 juli 2018 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: februari 2018

Terugreis tussenlanding in Paderborn, Duitsland, tanken en doorvliegen werd er verteld. Niets is minder waar, door met bus naar Amsterdam, 4.5 uur in bus, 2.5 uur gewacht op bus. Neckermann geeft bij terugkomst aan recht op vergoeding, SmallPlanet ( vliegorganisator ) zegt overmacht. En dan laat Neckermann je vallen en kunnen ze niets meer voor je doen. A: boek niet met Neckermann, gaat alleen om geld en als dat binnen is doen ze niets meer. B: ook niet boeken als vliegorganisator SmallPlanet is, vertraging is de normaalste zaak van de wereld. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 juli 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2018

Ik heb een reis geboekt bij Neckermann Duitsland. Wij komen aan op het vliegveld, geen Neckermann reisleider, terwijl dit wel in de reisbeschrijving staat. Neckermann heeft totaal niet naar ons omgekeken, in de beschrijving staat dat ze het hotel bezoeken en informatie geven, ook dit gebeurde niet. Neckermann reisleiding wist totaal niet dat wij aangekomen waren. Kortom Neckermann laat zijn gasten in de kou staan, ik heb de hele periode dat wij op het vakantieadres waren niemand gezien van de reisleiding. Ik ben dan ook erg kwaad en teleurgesteld in de organisatie van Neckermann. Als er geen reisleiding aanwezig is zeg dit dan, en ga niet overal schrijven dat er altijd een hostess aanwezig is voor problemen. Het belachelijke is, ik heb 3 weken geleden een klachten brief naar neckermann gestuurd en dit allemaal voorgelegd. Tot op heden nog geen bericht terug, schandalig dat je zo met klanten omgaat.
Dus reismensen niet meer met Neckermann in zee gaan, onbetrouwbare reisorganisatie ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 7 juli 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2018

Slechte ervaring. Het was onze lastminute huwelijksreis we hadden van tevoren een aantal dingen gevraagd. Dit was bij aankomt niet geregeld. Daarna hebben ze het geprobeerd te regelen wat wel was gelukt. We konden in het side star park hotel geen gebruik maken van de a la carte restaurants omdat deze vol
waren. Om het goed te maken kregen we de laatate dag een plekje in het restaurant, waar bleek geen reservering te staan en zijn we het restaurant uit gezet.

Wij reizen minimaal 3 keer per jaar maar dit heb ik nog nooit meeegemaakt.

Ben zeer teleurgesteld en kies er daarom voor niet meer via de site te boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 19 juni 2018 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: juni 2018

Neckermann verkoopt pakketreizen (vlucht, transfer en accommodatie), maar niks blijkt minder waar, koffers moeten los betaald worden. Moest ik zelf achteraan bellen. Airline Small Planet Airlines is verschrikkelijk. De rij bij het inchecken was schandalig, 75 minuten vertraging toen we al in het vliegtuig zaten, wc kapot in vliegtuig, dienstverlening ging heel moeizaam. Informatie via mail van neckermann is wel goed. Boeken was zo gedaan, alleen extra optie babypakket moest ik weer voor bellen en kon ik niet aanvinken bij de reservering. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 3 juni 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: mei 2018

Hostess Jasmine verdiend een dikke pluim. Nooit zo een uitleg en begeleiding gekregen. Heeeeel vriendelijk top voor gehandicapten. Daar moet je zorg voor dragen Neckermann reizen. Top en nog eens top verzorging. Bedankt Jasmine ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 11 mei 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2018

Ten eerste de vliegreis vliegen met Small Planet 3 x mee gevlogen 3 x 3 uur vertraging + nog eens een tussenstop. Betalen voor een kamer met balkon en dan dezelfde kamer krijgen als een jaar daarvoor waar je niets extra voor betaald hebt. Na 1 dag ben ik in het ziekenhuis opgenomen en geen hostes te bekennen nog te bereiken om je te helpen met het vertalen. Komt neckerman met het verhaal daar zijn onze mensen niet voor dus lig je daar en kan je je niet goed verstaanbaar maken. Ga nooit meer met nechefman met vakantie service is zo slecht en menselijkheid kunnen ze al helemaal niet slecht slechtslecht. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 25 april 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: mei 2018

Boek nooit meer bij neckermann reizen...
begin januari geboekt, dus geen last minute reis. een reis voor 4 personen naar gran canaria ad 3860 euro, zou met transavia vliegen en krijgen 10 dagen van te voren de melding te vliegen met small planet 27 april om 07.20u de terugvlucht vrijdag 4 mei 11.05u van en naar schiphol.

week voor vertrek vluchtwijziging.. u gaat nu met privilege style?? om 17.00u heen en om 11.15u terug maar niet vanaf schiphol maar vanaf rotterdam... rotterdam????? ik boek toch schiphol???

maar omdat de prijsvechter small planet geen landingsrechten krijgt op schiphol moeten wij naar rotterdam uitwijken. dat is toch het probleem van neckermann, maar dat maken ze nu ons probleem.
gebeld en gemaild en worden verzet naar de terugvlucht van 18.35u , wat ik redelijk vond laat heen en laat terug.

nu 2 dagen van te voren weer een vluchtwijziging... terug gaat u om 11.55u weer een dag vd vakantie afgesnoept, waarop mw van neckermann zegt,. u krijgt precies waar u voor heeft betaald 7 nachten slapen.

nou voor uw informatie kom ik niet op vakantie om alleen maar te slapen zei ik, haha zei ze maar toch is het zo en niet anders u komt aan op 27 april al dan niet tegen middernacht en u vertrekt op 4 mei dus wij staan in ons recht.

ik vind het schandalig dat neckermann zo met zijn klanten omgaat. krijg als vergoeding een tegoedbon van 25 euro om te besteden bij een volgende boeking. nou ik zou wel een idioot zijn om ooit nog bij neckermannreizen te boeken.

ik gebeld of er nog iets te regelen valt en of wij gewoon weer op de vlucht van 18.35u gezet kunnen worden. nee dat kan niet maar u heeft nu gelukkig wel nederlands sprekende bemanning. of het mij wat uit maakt of de drankjes in het engels of nederlands wordt aangeboden. schandalig ik heb er geen ander woord voor over. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 2 april 2018 bestemming: Spanje / Carrelejo, reisperiode: maart 2018

Beste,

Bij deze wil ik mijn ongenoegen uitspreken over de vliegreis heen en terug. Heenreis(5P 5075 25-3-'18 8:00uur) al bij voorbaat 2 uur vertraging en wissel van gate ivm defect vliegtuig. Eenmaal ingestapt in het vervangende(grotere) vliegtuig. Bleek er een defect te zijn aan de omroep installatie, wachten op monteur en extra personeel? Ivm groter vliegtuig. Uiteindelijk zijn we ipv 8:00 uur om 11:03 vertrokken. Op het cabine-personeel van Small Planet Airlines was niet veel aan te merken. Bij de terugreis was al te zien op de diverse apps dat het vliegtuig wederom met ruime vertraging is vertrokken vanuit Amsterdam. Wederom met vertraging vertrokken vanuit Gran-Canaria. Dus wij met (5P5072 1-4-'18 13:00) vanuit Fuerteventura pas om 16:10 de lucht in. Nu met "smoes/excuus" dat er 2x een 'Lock" gegeven was ivm "staking in Frankrijk" We werden gelukkig getroost met een paaseitje en een drankje.
Wij hebben diverse navraag gedaan via internet en het blijkt dat deze vliegmaatschappij Neckermann/Thomas Cook geen goed doen en dat er in Maart 2018 maar 1x op tijd is gevlogen... Er volgt een schadeclaim.

Wat betreft Fuerteventura, Super!

Met vriendelijke groet,
Ewout Glebbeek ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 15 maart 2018 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: maart 2018

Beoordeling betreft louter de heen en terug vlucht, zeer ernstige vertraging met Small Planet, geen info hierover, vies vliegtuig op de terugvlucht, afval van de vorige passagiers nog bij de stoelen en het cabine personeel wilde dit niet opruimen. Vlucht op zondag zou zijn met Transavia, dan verwacht je niet met Small Planet te vliegen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 maart 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: maart 2018

Rampzalige reis naar Tenerife op 3 maart. Vlucht was vertraagd van 09:00 naar 10:00. Vervolgens naar 14:00, zonder verdere toelichting. Zowel Neckermann als bij small planet Airlines zijn onzichtbaar en onvindbaar. Inmiddels vlucht verzet naar 20:00. Uiteindelijk zijn we terug voor de douane gegaan om bij de Neckermann balie toelichting te vragen. Hier wist men van niets en schuift men de bal door naar SMA. Uiteindelijk horen we om 18:00 dat de vlucht uitgesteld wordt tot de volgende dag om 11:00. Bij de balie horen we dat Neckermann een bus met passagiers naar een hotel in Noordwijkerhout gebracht heeft. De overige passagiers zijn niet geïnformeerd en in eerste instantie verzoekt men om zelf een taxi te regelen naar dit hotel!? Na veel gesoebat worden er alsnog bussen geregeld. Zeer slechte organisatie en geen communicatie. Er wordt aangegeven dat we de kosten voor maaltijd en drinken tijdens het wachten bij Customer service kunnen declareren, maar die verwijst na thuiskomst door naar small planet airlines. Net als de claim voor de 1,5 dag vakantie die we gemist hebben (vlucht is uiteindelijk pas 12:45 vertrokken). Wij boeken onze reis bij Neckermann, maar hier neemt men totaal geen verantwoordelijkheid voor de wanprestatie die hun luchtvaartmaatschappij levert. De claim hebben we nu bij sma ingediend maar we zijn alle vertrouwen verloren in een passende afhandeling en hebben een flinke kater overgehouden aan onze boeking bij Neckermann ! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 maart 2018 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: maart 2018

Heen en terug vertraging en niemand van neckerman was er voor info

Vlieg nooit meer met Neckermann ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 maart 2018 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: maart 2018

Neckermann in combinatie met Small Planet is een regelrechte ramp. Extreme vertragingen en niemand neemt verantwoordelijkheid. Ook geen excuses. Ze laten je als een stel zwerfhonden achter op vliegvelden. Denk goed na als je boekt met Neckermann / suntip ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 9 maart 2018 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: februari 2018

Neckerman gedeelte was o.k,vliegreis met Small Planett heel slecht heen reis vertraging terugreis extra landing in Bulgarij de Kerosine is daar goedkoper .NEcKERMAN DIT GAAT KLANTEN KOSTEN> ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 4 maart 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: maart 2018

26 uur vertraging. 0 communicatie. Tot op dit moment niets gehoord. Na ongeveer 6 uur wachten op schiphol hoorden wij toevallig van een passagier die wel info van zijn reisburo had gekregen, dat er bus kwam voor hotel in noordwijkerhout. Matig diner en ontbijt was een croissantje en kop koffie. Nog steeds geen info van neckermann. Zelf neckermann gebeld, nadia, wist nergens wat van en hielp 0. Zoek t vooral zelf uit. Bus komt uiteindelijk half uur te vroeg en vertrekt zondet op iedereen te wachten. Incheckbalie van small planet weet van niets. Nu maar weer afwachten. Nooit meer neckerman!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 februari 2018 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: februari 2018

Het Neckermann gedeelte was goed. Waarom ze met Small Planet in zee gaan is een raadsel. Technische problemen op de heenweg en de kerosine was op op de terugweg. Nooit meer! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 12 februari 2018 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: januari 2018

Sandbeach hotel in costa teguse op Lanzarote
Appartement in de schaduw kosten extra voor appartement in de zon € 32,00 .
Schimmel op het plafond boven de eetkamertafel en boven de bank
Dikke groene schimmel in de badkamer boven wc en bad.
Deur tussen badkamer en slaapkamer ontbreekt!
Grote vocht plekken in de slaapkamer.
Leek ons erg ongezond.
Schoonmaak beddengoed en handdoeken waren erg goed.
Receptie onvriendelijk en niet coöperatief ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 17 januari 2018 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: juni 2017

Ik ben nog niet eens op vakantie geweest en ik zie al iets vreemds in de boekingsbevestiging (mail) van mijn vakantie op 22-6-2018 daar staat in dat er geen ruimbagage bij zit en dit dus weer apart afgetikt moet worden. Echter de vlucht is met small Planet airlines en op hun site staat dat er bij deze vlucht gewoon 15Kg ruimbagage bij zit. Nota Bene de link in hun (neckermann) eigen booking/bevestigingsmail die mij naar de site van Small Planet loodste. DUs Neckermann doet het voorkomen alsof de luchtvaartmaatschappij helemaal geen ruimbagage geeft en alles dus extra betaald moet worden en steken dit dus in hun eigen zak. Komt een beetje raar over voor die paar tientjes zetten ze zich wel te kijk. Punt 2 is dat ik op Vakantie Discounter een reis booking doe en dit later een reis van Neckermann blijkt te zijn dan zou dit duidelijk in de advertentie moten staan ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 15 januari 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2017

Hotel voldeed niet aan de beschrijving van de reisgids. Neckerman deed helemaal niets met de vele klachten, die we daar al hebben ingediend. Thuisgekomen en alle klachten nogmaals samengevat. Neckerman liet weer niets van zich horen. Uiteindelijk toen we bekend maakte de rechtsbijstand in te schakelen. Hebben ze actie ondernomen. Blijkt kennissen van ons zelfde meegemaakt. Niet reageren, niets doen gewoon afwachten, tot klant stopt. Zeer slechte reisorganisatie. Ter plaatse wordt door de reisleiders al helemaal niets gedaan. Advies! Zou hier niet boeken! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 11 januari 2018 bestemming: Duitsland / harz, reisperiode: november 2017

Halfpension geboekt maar niet gekregen.
neckerman wil het niet oplossen ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 22 december 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2017

Nooit meer Neckermann, wij hebben 13 weken moeten wachten op antwoord klacht, en dan krijg je 3 onnozele zinnen terug, belachelijk Neckermann wij boeken voortaan een deur verder. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 november 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2017

Vakantie geboekt bij neckerman reizen naar Ibiza. Bij terug komt een tiental klachten ingediend en eerst al weken wachten op een antwoord en daarna word er niets met je klacht gedaan.Dus voor ons nooit meer een vakantie boeken bij neckerman reizen. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 11 november 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2017

Alles was perfect geregeld. Boeken was heel eenvoudig. Van te voren kregen we een herrineringsmail, vanuit deze mail konden we heel gemakkelijk online inchecken. Accommodatie voldeed 100% aan verwachting. Hebben bij informatie bijeenkomst van Neckermann twee excursies geboekt, deze waren top geregeld. De dag voor vertrek kregen we een mail ook nu konden we weer heel gemakkelijk online inchecken, dit scheelde een hoop wachttijd op de luchthaven van Kreta. Vrienden van ons hadden hun handtas in de bus transfer laten liggen, redelijk wat paniek, dit melden ze bij de Neckermann informatie op de luchthaven. Binnen 20 minuten kwamen ze de handtas brengen. Andere dames hadden per abuis de naam van hun partner op de reispapieren ingevuld en mochten hierdoor niet mee terug naar Nederland van de autoriteiten. Ook dit werd binnen no time opgelost door de Neckermann mensen aldaar. Voor ons niks dan lof volgende keer zeker weer bij Neckermann. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 6 november 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2017

De knoop in mijn maag loste op toen wij ons plekje zagen in het vliegtuig van Thomas Cook Airlines. Eens geen geklaag van mijn man dat ie zijn benen niet kwijt kan. Door de uitsparing in de stoelen voor je komen zelfs lange mensen niet klem te zitten. Een vlotte bustocht van Heraklion naar Chersonissos volgde. Ondanks de grote toestroom toeristen was de ontvangst in het hotel bijzonder gastvrij. We moesten een uurtje wachten tot de kamer klaar was, maar werden direct uitgenodigd om iets te drinken te nemen. Onze kamer in hotel Smartline Village Resort & Waterpark was zeer ruim en erg netjes, werd ook goed schoon gehouden. Het eten was prima, al had het restaurant wel wat weg van een kantine. Buiten eten was fijner. De ligging tussen Stalis en Cherso was iets te afgelegen naar onze smaak, maar de afstand was te overbruggen. De terugreis maakte dat wij deze bestemming een volgende keer aan ons voorbij laten gaan. De bus van Neckermann pikte ons keurig op de afgesproken tijd op, maar bij aankomst op de luchthaven zakte je de moed in de schoenen. Lange rijen.... voor het inchecken.... weer naar buiten 3 kwartier wachten om de koffer af te geven... naar binnen om weer in de rij te gaan staan voor de toegang tot de gate.... en opnieuw voor de bagagescan en detectiepoortje, wat leidde tot vette vertragingen in het luchtverkeer. Erg vervelend allemaal.... Jammer dat Neckermann met betrekking tot de organisatie op die luchthaven geen vinger in de pap heeft. Dan was het zeker beter geregeld! ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Turkije / Özdere, reisperiode: oktober 2017

Omdat het onduidelijk is om je naam van het paspoort in te vullen op de site van Neckermann gaat dat vaak verkeerd. Kosten om het te herstellen is bijna 28 euro. Niet alleen mij overkwam dit maar ook andere gasten van het hotel die bij Neckermann geboekt hadden. Lekker snel geld verdienen zo. Je kunt ook de site aanpassen zodat dit voorkomen kan worden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 november 2017 bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: juni 2015

Alles liep goed, echter boden ze dure dagjes weg aan en deze kon je veel goedkoper bij burgers doen. Ook kwam de 'reisleider' soms niet opdagen bij het complex. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 31 oktober 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2016

Op het 1 uur wachten met opstijgen in Nederland na, was de reis prima verzorgd. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 30 oktober 2017 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2017

Niets maar dan ook niets wat Nekkermann in de omschrijving heeft staan klopte. Een regelrechte ramp vakantie. Kamer van het hotel een uitgeleefd over de datum hok. Klachten behandeling Nekkermann zeer slecht. Houden zich niet aan de ANVR voorwaarden. Kort om nooit geen Nekkermann meer. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 26 oktober 2017 bestemming: Egypte, reisperiode: augustus 2017

Alles was tot in de puntjes geregeld vanaf het vliegveld in Nederland tot aan de vlucht naar huis vanuit Egypte.
Ze stonden klaar om ons naar het hotel te brengen, ze kwamen de volgende dag een introductie ochtend geven met info over het land en konden via neckermann tours boeken.
Klachten namen zei gelijk in behandeling en er werd de zelfde dag nog een oplossing gevonden.
Zeker een aanrader! ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 23 oktober 2017 bestemming: Oostenrijk / Kaprun, reisperiode: juli 2016

Het boeken van de reis was super eenvoudig, het hotel en het personeel waren geweldig, echt Oostenrijks! De omgeving was top zodat er voor de gehele twee weken elke dag iets leuks te doen was en ook waren er hele leuke eetgelegenheden in het dorpje. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam! Echt een aanrader. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 21 oktober 2017 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: augustus 2017

Goed hotel, wel wat verder van het echte centrum dan was beloofd maar er was wel een leuke winkelstraat met eettentjes in de buurt. Wat weinig te beleven in de avond voor wat oudere kinderen ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 18 oktober 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017

Voorspoedige vlucht. Heel mooi,schoon hotel. Goed van eten en drinken. Zeer vriendelijke medewerkers. Heerlijk weer ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 18 oktober 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017

Uitstekend resort met lekker, variërend eten en vriendelijk personeel. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 15 oktober 2017 bestemming: Griekenland / Kreta Platinias, reisperiode: september 2017

Op alle fronten een mislukte vakantie. Hotel onlogisch gebouwd,ingedeeld,niveauverschiilen, trapje op, trapje af. Ontbreken van leuningen in trappenhuizen, Bewegwijzering in hotel niet voldoende en onlogisch,.Lekke daken in eetzalen. Zeer slecht weer de laatste 4 dagen, hiervoor geen animatie mogelijkheden. Slechte communicatie met de balie, zeer koud water in de zwembaden, zodat bijna niemand in het water ging. Ongezellige zitjes, ook 'savonds chagerijnig personeel..Mexicaanse Avond om te lachen ,enkel koffiebonen tussen de eetborden..Goede kamer, maar badkamer uitgeleefd, moeilijk instappen ! gedateerd, lekkage tussen verduurde kitnaden. Hang en sluitwerken versleten. Strand was niet prive, Iedereen kon daar komen, stoelen en parasols prijzig betalen. En tenslotte: de laattse 3 dagen kwam er een bus met rolstoel patiënten en met rollaters, er was geen door komen meer aan,vooral tussen eetzaal en buffetzaal;kwamen 2 liften op uit ,2 hoodtrappen de ingang van eetzaal en buffetzaal : 2,5 x 6 m' Maar het ontbreken van heel veel muurleuningen was voor alle mensen een crime ! Ouders met kleintje, ouderen slecht ter been, ga zo maar door.
In een woord Het was een grote flop, geef ons maar de resorts in Turkeye
Ik heb vorige week reeds een enquete formulier ingezonden met de klachten, deze is wat meer gedetailleerd. DUS NOOIT MEER !! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 9 oktober 2017 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: september 2017

Hotel Amaraqua zeer koud en slecht eten bij halfpension, en onvriendelijk personeel. Van de 11 dagen 8 dagen ergens anders gegeten en dat was niet de bedoeling met 4 AOW'ers. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 8 oktober 2017 bestemming: Spanje / Playa del ingles, reisperiode: oktober 2017

Boek geen reis bij Neckermann, ze hebben de vakantie die we in april geboekt en betaald hebben op 2 oktober geannuleerd (3 weken voor de vertrek datum) Geen alternatief geboden. Neckermann nooitttttt meer! Cijfer 1 is nog te veel kon geen -10 kiezen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2017 bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: september 2017

We hebben een super vakantie gehad en alles was goed geregeld. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 30 september 2017 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: september 2017

Reis is vlot verlopen, aankomst in hotel is ok, eerste indruk was een verouderd hotel maar wel netjes. Grote kamer met enorm groot en goede bedden, wel geen goede kussens. Rond het zwembad is het niet proper, al de stoelen hangen vol met vogelpoep en worden niet afgekuisd, sigaretten peuken rond het zwembad en dit al om 9 uur smorgens , volgens mij is er dan niet gepoetst of toch zeker niet grondig.
Eten in restaurant is ok , maar dikwijls was het eten eerder lauw dan warm, heel platte fritten, heb ook kakkerlakken gezien in het restaurant en op de wc, dit kan echt niet vind ik. Personeel is niet vriendelijk en niet behulpzaam. Voor ons zeker geen herhaling in Hotel Best Triton ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 19 september 2017 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2017

4 sterren hotel geboekt all in! Helaas is het erg teleurstellend geweest! Slechte ontvangst! Zelf dingen moeten uitzoeken, vinden we niet zo erg maar wel als je steeds er achteraan moet! De reisleidster is erg bij de hand! Fietsen bijgeboekt deze moet je 7 km verder ophalen en terugbrengen! Terwijl tegenover de hotel een fiets verhuur zit! Ik denk dat Neckermann reizen en Thomas cook eens goed moeten gaan evalueren mbt reisleidster en hoe ze dingen hier op zetten! Kapotte stoelen, vieze zwembaden en keukens wat je 4 sterren hotel noemt!! Savonds geen kaarsje op je tafel, spelletje spelen doe je met de zaklamp van je telefoon! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 16 september 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: september 2017

Transfer tussen hotel en luchthaven was een tegenvaller. Er was afgesproken om rond 6u 's morgens opgepikt te worden aan het hotel. We stonden reeds om 5u50 al op de stoep voor ons hotel. Heel veel bussen zien passeren, maar niet de onze. Rond 6u40 vond ik het tijd om contact op te nemen met Neckermann NL, deze stelden voor om een taxi te bellen en het bonnetje goed bij te houden voor de terugbetaling. Toen had ik aan de telefoon in het Engels proberen uit te leggen aan een taxibedrijf uit Salou dat we geen vervoer hadden, bleken deze niet in de regio rond te rijden.. Uiteindelijk kwam de bus, mét excuses maar zonder de effectieve reden van het te laat zijn. Achteraf gehoord van medereizigers dat de reisleiding zelf een half uur moest wachten op de buschauffeur.

Ik had wel verwacht dat de reisleiding de reizigers op de hoogte bracht dat ze te laat waren.. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 4 september 2017 bestemming: Duitsland / Hahneklee, reisperiode: augustus 2017

Lijkt geweldig op de site maar het is een bagger all inclusive hotel. De afhandeling was gewoonweg triest. Voor ons was de teleurstelling groot omdat wij het cadeau hebben gehad en na 3 dagen naar huis zijn gegaan omdat het eten ongelooflijk slecht is. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 3 september 2017 bestemming: Italië / Golf van trieste, reisperiode: juli 2017

Vreselijk, op de camping was de bouw van de nieuwe zwembaden nog niet klaar. We zaten vanaf 7:00 uur tot in de avond in het bouw lawaai en Neckermann heeft niks gedaan met mijn klacht ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: augustus 2017

Schijn bedriegt!! - Sunrise Holidays Hotel in Hurghada Egypte
Op de fotos ziet alles er spik en span uit, maar in het echt is het resort erg verpauperd. Absoluut geen 5sterren en geen 9+ waard! Eerder een 1ster en een 4.
Het eten is verschrikkelijk. Na 2 dagen hadden wij al beide last van diarree en hele erge buikkrampen. Het hotel heeft er alles aan gedaan op t op te lossen, door aangepaste maaltijden te maken... Helaas, ze snappen hier gewoon niet wat goed eten is?!
Op de fotos lijkt dat het resort aan t strand ligt, maar dat klopt niet. Er is een geïmproviseerd mini strandje. Ook dit is niet wat t lijkt.
De ligging en service daarentegen zijn fantastisch, maar wegen totaal niet op tegen alle tegenvallende aspecten.
Deze reis is vele malen mooier aangeboden dan dat het daadwerkelijk is. Echt een domper! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 augustus 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2017

Personeel in hotel en aan de telefoon bij Neckerman was bijzonder onaardig ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 30 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2017

Het was allemaal tot in de puntjes geregeld, geen vertragingen, de heenreis ging vlot en super snel! Alles was bij aankomst ook geregeld met bussen van het vliegveld naar het hotel en was allemaal heel duidelijk aangegeven ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 30 augustus 2017 bestemming: Verenigde Staten / Westkust, reisperiode: juli 2017

De reis was prachtig ! De grand canyon zien, waaw !!! ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 30 augustus 2017 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: augustus 2017

Van Neckermann zelf moet je niet veel verwachten. We zijn aangekomen, bij het hotel gedropt en verder kunnen we het ons nu zelf maar gaan uitzoeken. Informatiebijeenkomst wordt niet gegeven in ons hotel (paradise fun lifestyle) als we info vragen voor excursies moeten we dat in het hotel zelf navragen. Ze regelen dus helemaal niks meer voor je hierna. En daar betaal je dan 1600 euro voor. Eten in het hotel is triest en drinken zit niet inbegrepen. Dat rrekken ze op slinkse wijze uit je door middel van een kaartje bij het ontbijr en avondeten waar ze alles op schrijven en aan het eind moet afrekenen. Kwaliteit van hotel is bouwval achterstallig en met het onbekwaamd kwa personeel is het toefje op de drol gelegd. Nooit meer bij neckermann. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: juli 2017

Wij zaten in Sentido Aequora 4* . Dit is een super mooi hotel voor gezinnen en een apart gedeelte voor alduts only. Voor ieder wat wils. Ze organiseren een familie dag super leuk voor gezinnen. Het eten en drinken niets op aan te merken maar het kan wat gevarieerder. WIJ hadden een geweldig groot kamer bij het kinder zwembad. Ik raad iedereen dit hotel aan. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 29 augustus 2017 bestemming: Engeland / Cambridge, reisperiode: april 2016

Ik heb dit cijfer gegeven, omdat Neckermann Reizen mij een fantastische reis heeft gegeven. De reis was tot in de puntjes georganiseerd. Er was een gids die ons vanaf dat we de boot afgingen ons heeft begeleid, een luxe ontbijt iedere ochtend (Fish and chips, bacon en eieren), gezellig personeel in de hotels etc. Onze gids, de heer Schut, haalde ons op van de boot die tussen Calais en Dover vaart. Daarna gingen we met de bus, die ook van Neckermann was, naar ons schitterende hotel in hartje Cambridge. Het stond statig tussen de verschillende typisch Engelse huisjes, zoals de Akropolis in Athene. Het interieur was bekleed met zijden tapijtjes met de wapenschilden van alle universiteiten van Cambridge. Boven gekomen gingen we meteen naar bed omdat we door de lange reis erg moe waren. 's Ochtends gingen we naar het eten van een luxe ontbijtje de stad in. Het maandag dus er was een marktje in Cambridge. Het was een gezellig klein marktje aan de voet van de grote kerk gelegen. Hier kon je allerlei mooie dingetjes kopen, zoals: oude plaatjes van Elvis Presley, schattige Engelse porseleinen theekopjes en lekkere aardbeitjes voor maar 20 pence. De marktkoopmannen waren allemaal heel erg vriendelijk. Onze gids kende iemand die daar werkte persoonlijk en daarom mochten we even achter de schermen kijken.
In de middag gingen we naar het Kingscollege. Hier kregen we een uitleg over de verschillende universiteiten van Cambrigde en hoe waar daar terecht kunnen komen. Dit was allemaal zeer interessant, vooral het gedeelte over de verschillen tussen die verschillende Unies. Toen brak de leukste tijd aan, de vrije tijd. Lekker rondbanjeren met vrienden door de straatjes van Cambridge. Hier en daar een grasveldje om te voetballen (wat eigenlijk niet mocht) en dan weer een ander mooie eeuwenoude universiteit.
Eenmaal terug in het hotel gingen we nog wat voetballen en daarna speelden we een potje weerwolven van Wakkerdam. Toen was het helaas alweer bedtijd. De volgende ochtend gingen we na een lekker ontbijtje weer terug naar Nederland. Weer geheel en al verzorgd door Neckermann. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2017 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2017

Was een super stedentrip ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 28 augustus 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: juli 2017

Hotel word beter omschreven dan dat het is. Slaapplekken erg slecht je houd er een hernia aan over . Bedjes bij zwembad al om 9 uur allemaal weg waardoor we niet van all in gebruik kondem maken omdat we dan maar naar het strand moesten krijgen geen vergoeding. Eten in de avond was wel goed. Maar organisatie is erg slecht ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 28 augustus 2017 bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: juli 2017

Stond begeleiding op de luchthavens en appartement was perfect zag er uit zoals op de fotos. Reisleiders in turkije waren makkelijk bereikbaar kwamen vaak buurten om te kijken of alles goed ging en naar wens was! Goede service ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 25 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Piskopiano, reisperiode: augustus 2017

Gastvrouw Maria van Piskopiano village is een goede gastvrouw die lekker eten maakt bij de poolbar. Gastheer Nikos kan echter wel een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen voor de nederlandse gasten, de engelse kolonie heeft bij hem toch echt wel een stap voor! De service van Neckermann heeft deze reis echt ten wensen overgelaten. Dit begon al op het vliegveld met de verkeerde info en werd vervolgd door zonder begeleiding "gedropped" te worden op een kruispunt enkele honderden meters van het appartement en zoek het maar uit! Ons appartement stond niet op de lijst van de info bijeenkomsten, dit was bekend, maar streep dan op de lange lijst aan wat het dichtbijzijnde hotel is waar we terecht kunnen. Toen we contact wilden met de reisleiding voor informatie hierover hebben we 45 minuten in de wacht gezeten zonder resultaat. Uiteindelijk een app van het kantoor in nederland dat we ons creditkaart nummer maar moesten geven voor een excursie?? Dit is niet waar we contact voor wilden. Volgens mij is het te druk met klanten en te weinig begeleiding. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 15 augustus 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2017

Slechte begeleiding van neckermann op de locatie zelf, ze kwamen niet langs in ons hotel dus bij vragen kon je deze stellen via de app of mail.
Wij hebben ze enkele keren een app gestuurd maar met de antwoorden die wij kregen van neckermann konden we niks. Ze gaven geen antwoord op onzevragen, en konden geen afspraak met ze maken op onze locatie ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 11 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2017

Onze reis was zeer goed georganiseerd. Elk jaar boeken wij met dezelfde touoperator en dit is altijd zeer goed in orde. Het hotel en omgeving kwamen exact overeen met de neckermann website en wat ons verteld werd in het kantoor. Ook ter plaatse kon je altijd rekenen op de reisleiders die je graag bijstonden met raad voor uitstappen en bezichtigingen. Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad om nooit te vergeten, dus volgend jaar weer! ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 11 augustus 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2017

EFTALİA RESORT Hotel was heel schoon en de manager SULEYMAN was heel vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving is er ook heel veel te doen.Er is al veel gezegd en geschreven over dit resort.Voor de prijs is het een prima resort! Wij kiezen volgend jaar wel voor iets anders! Het heeft een aantal plus punten zoals het schoonhouden wat echt zeer goed is ! En het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij! Dikke aanrader. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 8 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juli 2017

Ik reisde alleen van 27-8 tot 10-8. Ik kreeg bericht op 1-8 dat mijn vrouw erg ziek was. Ik heb toen mijn reisleidster gebeld maar kreeg geen gehoor. Wel n callcenter. Ene Rudolph. Die zei dat ik maar n websitebeheerder moest opzoeken voor n terugticket. Ik zei dat ik hier geen internet had en daar niet zo handig in ben.
Ik vroeg naar Mn reisleidster die 24 uur beschikbaar voor me was zoals in de bus naar Mn bestemming was beloofd. Hij zei verder niks te kunnen doen. Ik heb toen contactte gehad met n meisje via Neckermann Nederland die probeerde n ticket te regelen maar dat kon alleen als ik met creditcard of iDeal betaalde. Beide kon ik niet. Dan hield het op zei ze.!! Dat is dus Neckermann.midden in de nacht on 04.00 uur kreeg ik n app van ene William die precies hetzelfde vertelde als die Rudolph. Ik schrok me kapot , dat dat Mn vrouw was overleden! De volgende ochtend ben ik op Mn scooter naar de AirPort gereden om te proberen n ticket te regelen. ( maar niet via neckerman) er was n hostess van TUI van Engeland en ik vroeg of ze me in contact kon brengen met n collega uit Nederland. Natuurlijk zei ze en belde de Nederlandse hostess vanTUi. Saskia. Ik uitgelegd dat Neckermann geen ticket kon regelen cass te betalen. Zij zei ik bel je over n uur op . Ik naar hotel terug en ik was nog niet binnen toen de telefoon ging en zij aan de telefoon zei dat ze n ticket had en die kon ik s,avonds in het vliegveld cash aan haar betalen.!!! Wat n klasse reisorganisatie is TUI. en wat n amateuristisch broddelwerk van Neckermann. Ik ben echt echt heel blij dat ik de meiden van Neckermann tegen ben gekomen. Ik vind dat Neckermann in gebreke is bebleven en zeker die zogenaamde reisleidster waar ik nog steeds niets van heb gehoord!!
Met vriendelijke groeten
Aad janssen ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 8 augustus 2017 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: augustus 2017

Kusadasi 2017. Neckermann reis

Mijn verhaal deel ik met de hele wereld mee omdat ik helemaal geschokt ben van neckermann en zijn service. Ik zal nooit meer een vakantie in het buitenland doen waardat ik kan vast blijven steken want uiteindelijk doen ze toch niets.
2 augustus 2017 woensdag: we vertrokken op vakantie naar Sentido Maria Suites in Kusadasi voor 10 nachten. We kwamen er pas laat aan een geweldig ontvangst van het personeel, mooie kamer alles geweldig dus dachten we dat we de mooiste vakantie gingen krijgen die waar we van droomde.
We gingen slapen en de volgende dag kwam onze touroperator langs om 16:30 voor een woordje uitleg over de streek. We hadden het stadje bezocht en al een onaangenaam situatie meegemaakt. we waren daar uit de winkel gesmeten omdat we niets wouden kopen dus waren we al een beetje verschoten van turkse bevolking en hun mentaliteit. En hadden op straat een excursie gekocht voor Samos eens te bezoeken. Dus terug in het hotel stonden we daar te wachten en er was een duitse touroperator al aanwezig maar de nederlands nog steeds niet. Dus belde het hotel en ze was onderweg. Het was een aangename kennismaking want ze vertelde ons hoe dat kwam dat wij dat hadden meegemaakt en zei dat het in Turkije moeilijk is voor de mensen om rond te kwamen wat ik ook wel snap aangezien de wereld situatie en dat de verkopers van de winkels een beetje chagrijnig zijn op de toeristen eigenlijk... we vertelde ook dat we een excursie hadden gekocht en ze draaide haar ogen en zei dat dat niet goed was zo’n dingen op straat te kopen want dat je dan niet verzekerd bent als er niets gebeurd en dergelijke dus bood zei reizen aan waarmee dat neckermann samen werkte en dat was DianaTravel. En dat leek ons allemaal heel leuk en we boekte voor de volgende dag de hammam en voor 8 augustus vandaag dus de jeepsafari. Daar hadden we ongeveer €140 voor betaald. Dus die avond sloten we af in het restaurantje wat zich op het dak bevind van hotel echt een aanrader!
4 augustus vrijdag: We stonden op voor de hammam die kwamen ons rond 10 uur halen dus had ik alles al gereed gezet (bikini, zwemshort en handdoek) en had ik op de kamer laten staan en we waren gaan ontbijten maar het uur een beetje uit oog verloren en toen we bij ons vervoer aankwamen herinnerde ik mij ons zakje maar de man in de auto zei dat dat niet erg was en dat ze ons wel iets zouden geven ( hammamdoek). Dus kwamen we aan na ongeveer kwartiertje rijden in de hammam waar ze ons de doeken gaven en zeiden dat we ons mochten omkleden ( wij en het engstalig koppel dat ook van ons hotel mee was maar die hadden wel hun zwemkleding bij) . We staken ons eerst in de hammam ongeveer een 20 minuten een halfuur en toen kwam een man binnen en wees naar me en zei dak moest meekomen. Hij zei me dat ik op de tafel mocht gaan liggen en hij bestopte telkens alles met hammam doeken mijn borsten en onderste. Dus ik voelde me heel op men gemak. Mijn vriend kwam na 5 minuten bij me zitten en toen was hij de hele tijd bij mij gedurende de schuim massage eens dat die klaar was spoelde de man mij af en gaf mij een nieuwe doek rond mij heel discreet niets aan te merken. En mocht ik naar de andere kamer terug gaan waar dat een barber stoel stond en de balie en allemaal banken voor de zitten de inkomhal eigenlijk. Ik zat daar en na 5 minuten was het mijn beurt in de stoel waar dat de man mijn gezicht men een masker insmeerde en men schouders masseerde die behandelin heeft een klein kwartiertje geduurd. Na de gezichtsbehandeling kwamen ze me halen voor de oliemassage en dat was in een kamertje apart men gordijn ook door een man. Ik kwam daar aan en die zei dat ik me helemaal moest uitkleden. Ik vond het wel vreemd maar stelde me op gemak dat hy dit dagelijks doet en wel weet wat hem doet en dat ik ni de eerste vrouw was wss da hy zo zag dus ik lag daar op men rug ongemakkelijk en hy begin mijn benen met olie in te masseren maar snel kreeg ik door da dit geen gewone massage zou worden ,zoveel bang maar bevroor ik durfde niets te doen. Er ging vanalles door men hoofd dat waren daar allemaal mannen ik had nog geen enkel turkse vrouw gezien die daar werkte ik dacht wa moet ik doen dus ik sloot men ogen en keek hem helemaal ni aan. Hy masseerde men borsten hy kwam heel dicht by men vagina maar die heeft hy ni aangeraakt ma het was heel intiem toen ik me mocht omdraaien voor de rugmassage was ik blij dat vond ik al heel minder maar hy begon echt over mij te hangen me zijn buik ik wist nie wa ik moest denken. ik dacht dat het misschien in turkije wel normaal was da die da deed en da ik overreaageerde en ik wist ni meer wat ik moest denken. Na dat men achterkant masseerde mocht ik rechstaan, ik keek hem nog altijd niet uit ik wist het helemaal niet meer. En hij masseerde men armen en toen knuffelde hij mij precies ik was helemaal in schok en ik zei alleen dank u. Toen ik daaruit was en hetgedaan was mocht ik me omkleden waar ik men vriend tegenkwam en die zag aan mij dat er iets niet oké was maar hij moest nog gaan voor zijn oliemassage. Het enigste wa ik zei da i het ni wist da het wel misschien normaal was maar dat ik mij er ni oké bijvoelde. Ik ging me omkleden en weldra kwam men vriend terug en ik begon tegen hem te wenen en ik vertelde alles wa er gebeurt was en hij wou hem gaan aanpakken ma ik wou da niet ik was echt bang, bang van al die mannen daar sorry dat ik het zo zeg ma ik wou daar geen ruzie of ik wou daar ni in de gevangenis belanden want een vrouw is daar niets. Ik voelde me echt vuil. Dus we wachte op dat engels koppel die nog de massage aan het doen waren. Maar zij reageerde heel normaal toen wist ik nogmaals dat dit niet oké was. Terug in hotel, gingen we naar de kamer en besloten we het tegen de hotel balie te zeggen da we weg wouden da er iets ni oké was in de hammam die aan de hotel balie heeft direct de hotel manger gebeld een vrouw en die is direct met mij komen praten en heeft ons voorgesteld voor een klacht en alles maar we wisten in die tijd niet wa we moesten doen... ze wou ons geld terug geven van de excursie en nog een hele mooie vergoeding maar ik wou dat niet van haar want het hotel was heel prachtig en heel vriendelijk daar voelde ik me veilig. Dus ze belde die van de hammam en vertelde dat er iets was gebeurt en die van de hammam hebben direct hun verantwoordelijkheid genomen en die persoon ontslagen. En de hotelmanger stelde me op men gemak en als er iets was da ik het mocht vragen ma ik wou niets van haar want ze was echt heel vriendelijk en begripvol en zei ook als de hammam zijn verantwoordelijkheid niet oppakte dat ze daar ook niet meer wou mee samenwerken genoeg hammamen... dus die dag zijn we in het hotel gebleven alleen voor sigaretten of korte tijdjes buiten hotel geweest want ik had bang.Later op die dag belde de hammam eigenaar naar de hotelkamer en vertelde hy tegen men vriend 1000 x zijn excuses en vroeg hoe het met me ging en hij zei dat hij hem ontslagen had en of hij het mocht gaan aangeven bij de politie waarin ik toestemde. Dus ik was wel ergens blij maar nog steeds bang dat ik hem zou tegenkomen ofzo... De volgende dag 5 augustus, ik was ongelukkig en men vriend zag dat ook een vakantie waar we €2500 voor hebben moeten betalen moet ik mij zo voelen ? allé dat kan helemaal niet hé dus ik wou naar huis naar men famillie die waren er ook al over ingelicht wat er was voorgevallen bij mij dus die waren ook ongerust. Dus Bleven 1 dag aan het zwembad waren we een een moeder en zoon van Mol hadden ontmoet en hadden samen gedineerd en het was heel gezellig in het hotel voelde ik me echt veilig ma da is geen vakantie ... dus besloten we voor het de volgen de dag te gaan zeggen tegen de hotel manager. We stonden op en we hadden ge ontbijt wa we op konden want men vriend deed niets anders dan overgeven van de stress en ik had maar heel weinig honger maar toch bleven we eigenlijk altijd lang zitten omdat dat het leukste was van de vakantie eigenlijk daar zitten mooi uitzicht ma ni durven buiten komen. Dus tegen de middag 12 u waren we na het ontbijt na de hotelbalie gegaan en die belde onze touroperatot en zei dat wij naar huis wilden maar die kon pas komen om 19u. Dus intussentijd dat wij op haar hebben gewacht wouden we dingen regelen zoals die excursie die we hadden geboekt naar samos wat ons €80 heeft gekost, en de jeepsafari die we hadden geboekt me onze touroperator, en van onze turkse lira’s zien af te geraken en ik had onze koffers ook al ingepakt, Ons ticket naar samos kon niet terugbetaald worden dat stond op het ticket maar toen heb ik dit gegeven aan dat belgisch koppel ben ik samen met hun naar die excrusie mensen gegaan en dat veranderd en voor de rest had ik gewacht op onze touroperator want we hadden alles met haar firma geboekt dus ? dus 19u die 2 belgische mensen moesten ook op onze touroperater wachten dus zaten we daar samen en ze kwam aan ze helpte hun eerst voort omdat mijn langer ging duren. Nadat ze hun hielp bleef els en hendrik zitten en onze touroperator vertelde ons dat als we naar huis wouden dat we ons vliegticket zelf moesten betalen want dat Neckermann hier alleen tussenkomt met dood en ziekte. En waarom we dat ni wouden gaan aangeven en waarop men vriend reageerde dat de hammam had gaan aangeven ma wij waren eigenijk ant wachten tot de politie bij ons komt maar dat was zo ni in turkije dat hebben we wel gemerkt... en ze zei ja zegt ze nu kunnen we ni meer naar de politie waarop ik reageerde bij ons kunt ge da toch altijd en ze zei dat ik sterk moest zijn en dat ik da moest verwerken waarop ik reageerde dat ik da ni kan verwerken daar da ge da doet me ujw famillie en die zit in belgie! Els kwam er meteen tussen of zei da al eens had meegemaakt en ineens begon onze touroperator te bellen en was het wel mogelijk voor naar de politie te gaan enz, onze touroperator liet ons nog eerst een halfuur wachte omdat ze nog naar een hotel moest dus we waren ant wachten aan de hotelbalie en els en he drik waren gaan eten, eenmaal dat ze er was vroeg ze meermaals of ik er mee wou door gaan en vertelde ze ook dat de vader van die dat bij mij had gedaan de man was van wie ik mijn schuimmassage had gekregen en dat die ook ontslagen was door de hammam. En dat die nooit meer werk zouden krijgen in een hammam of ...en dat dat van vader op zoon is altijd al zo geweest . dus echt eigenlijk op men gemoed inspele ma ik was al gebroken. Dus eens met de poltie, hebben we daar zeker 2 uur gewacht voor da er maar beweging kwam daar waren zkeer 40 man binnen een turkse wijk die op elkaar ant slagen waren ant schreeuwen heel schokkend eigenlijk... toen mijn verhoor ik moest alleen bij mijn touroperator binnen gaan en die zou alles in het turks vertalen op het verslag... daar moet ik nog op wachten tot dat dit vertaald is. Intussentijd dat we daar zaten waren we het thuisfront ant bellen als zij algeen vliegtuigtickets zouden bestellen wat Chris men vriend zijn papa heeft gedaan. Die boekte online de eerste vlucht dat hij kon vinden en dat was bij SunExpress 7 augustus om 18:20 voor een kleine €400. Hij zou ons het doormailen dus da was al inorde en onze touroperator stelde voor da zei vervoer regelde en da koste 20 lira per persoon zei ze. Dus da was allemaal oké voor ons zolang we maar in belgie kwamen. Bij de politie kwamen de eigenaren van de hammam er ook bij en bleek da een hollandse vrouw te zijn die daar getrouwd is een hele leven en ze zei da we in ons recht waren en waren heel lief en ook niets op aan te merken want haar hammam krijgt ook een stempel. Dus na alles nog iets gaan eten samen met onze tourperator en toch haar bedankt voor dat ze iets heeft gedaan da alleen eigenlijk wij hebben telefoonrekeningen van een €400 alles samen? en gaan slapen voor the big day!! Ze zouden ons om 14:30u iemand komen halen en die ging ons brengen bij die busfirma we stonden daar de hotelmanger nog bijgekomen afscheid genomen een enorme lieve vrouw want sentido top hoor! Maar er kwam niemand en men vriend vond het raar dus ging men vriend naar die van diana travel maar die wisten helemaal van niets... maar hebben ze ons toch direct gebracht naar dat tankstation kwam die bus maar ni.... hebben we nog achter de bus moeten rijden omdat die daar ni gestopt was... helemaal in schok en onder stress toch op de bus geraakt op de bus betaalt en die heeft ons naar izmir luchthaven gebracht reeds daar hebben we gezocht helemaal paranoia en over de toeren voor naar belgie te komen bleek er iets ni inorde te zijn me onze papieren maar heeft SunExpress alles eraan gedaan voor ons kalm te houden en ons voor te helpen in tegenstelling tot Neckermann. We hebben dan gewoon andere tickets aangekocht en vliegtickets.be heeft ons ook heel goed voort geholpen. En toch terug thuis geraakt. Die 5 dagen waren een hel van €3500 bij de €4000 en nooit meer met het vliegtuig weg willen voor daar maar niet vast te zitten. Ik ben helemaal over men toeren en ik vind da dit allemaal niet kan waarom boekt ge bij neckermann? Om safe te zitten? Ma blijkbaar allemaal Bullshit ik ben blij dat wij terug in Belgie zijn. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Rethymnon, reisperiode: juli 2017

De hostess gaf weinig informatie en de kamer ruilen na 2 dagen en moesten bijbetalen voor uitzicht wat wij al besteld hadden ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 8 augustus 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: augustus 2017

Onzw gegevens klopte van geen kant! Toen wij het servicenummer in spanje moesten bellen hebben wij 55 min aan de telefoon gezeten en hebben wij maar opgehangen. Dit had te maken met de vlucht. Neckermann heeft de verkeerde gegevens aangeleverd aan Transavia.

SERVICE EEN DIKKE 0 ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2017 bestemming: Oostenrijk / Haus imm Enstall, reisperiode: juli 2017

We waren tot voor kort meer dan 25 jaar klant bij Neckermann. Dit jaar hadden we via Neckermann een driepersoons- en een vierpersoonskamer in een Oostenrijks hotel geboekt. Eénmaal aangekomen bleek de vierpersoonskamer totaal ongeschikt voor vier jeugdige volwassenen. Op advies van de klantendienst op zaterdag onderhandelden we met de uitbater die enkel een oplossing wou bieden mits een extra betaling van 120 euro per nacht voor een extra kamer. Toen we hiermee niet instemden, werd de uitbater kwaad en werd geen oplossing gevonden. De klantendienst verzekerde ons dat Neckermann een alternatief zou zoeken, doch we moesten tot maandag tijdens de werkuren wachten. Echter heeft niemand meer van Neckermann ons nog opgebeld en is onze vakantie totaal in duigen gevallen. we zijn bijzonder ontgoocheld in Neckermann. ... Lees meer

  • Algemeen 2

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen

Vakantieverhalen / reisverslagen