Schrijf een ervaring over Solmar Tours en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Solmar Tours

Pagina 1 van 38 met 379 resultaten

op 18 juli 2017 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: juni 2017

First class gereisd. TOP! Mijn dochter had een broek vergeten in het hotel Tahiti playa. Deze is bij solmar afgeleverd en met de bus meegegaan naar Nederland, omdat we hadden gebeld of er een witte broek was gevonden. Deze is met de bus naar Enschede meegenomen. Helemaal Top... Lees meer

  • Algemeen 10
op 13 juli 2017 bestemming: Kroatië / sibenik, reisperiode: mei 2017

Het was geweldig veel gezien... Lees meer

  • Algemeen 9
op 4 juli 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2017

Nooit meer boeken via Solmar! Na urenlang gezocht te hebben eindelijk een mooie vakantie gevonden, het was even puzzelen want totaalpakketten (hotel, transfer en vlucht) waren uitverkocht voor onze reisperiode. Uiteindelijk besloten om de vlucht los te boeken. Dit deden wij tegelijkertijd met de ‘boeking’ van het hotel. Dit bleek achteraf een domme beslissing want een paar dagen later werden wij gebeld door Solmar dat het hotel vol zou zitten!
Tijdens het bestelproces wordt er telkens gesproken over een ‘boeking’ terwijl het uiteindelijk slechts een ‘aanvraag’ (!!!) blijkt te zijn. Er staat nergens aangegeven dat het om een ‘aanvraag’ gaat. Je klikt op de grote rode knop met ‘boek je vakantie’ en vervolgens zie je koeienletters met: “uw boeking”, “boekingsoverzicht” en “bevestiging van uw boeking”. Achteraf krijg je dan wel een e-mail waarin het volgende staat: “Hierbij ontvangt u uw voorlopige reserveringsgegevens. Uw boeking is pas definitief wanneer u een bevestiging met factuur per post op uw huisadres ontvangt.”. Dit is ontzettend misleidend!
Wij schrokken daar wel van omdat wij de vlucht tegelijkertijd net hadden geboekt. Dus de maandagochtend hebben wij direct heen gebeld waarna er werd aangegeven dat er geen reden was tot paniek omdat de boeking nog verwerkt moest worden, ze gaven aan er direct mee aan de slag te gaan. We hadden afgesproken dat ze ons gingen bellen als het niet goed ging. Wij waren de hele dag niet gebeld dus wij gingen ervan uit dat het wel goed zou komen. De volgende dag werd mijn vriendin gebeld dat de aanvraag was afgewezen omdat het hotel was volgeboekt. Ontzettend jammer want wij hadden hier ons zo op verheugd. De medewerker was erg behulpzaam bij het vinden van alternatieven, dat moeten wij dan wel weer toegeven. Helaas waren er maar drie alternatieven aangeboden. Het goedkoopste alternatief was vergelijkbaar in prijs maar dat hotel vonden wij maar niks. De andere zat in Lloret de Mar, terwijl wij juist op vakantie gaan voor onze rust, dus er was eigenlijk nog maar één alternatief en die was 100 euro duurder.
Uiteindelijk stemden wij hier toch mee in want veel opties hadden wij ook niet meer, wij hadden de vlucht immers al geboekt. Het hotel was iets luxer en net gerenoveerd, maar wel ruim buiten ons budget. Wij hebben gevraagd of er de mogelijkheid was om hierin tegemoet te komen, maar volgens de medewerker van de klantenservice was het vanzelfsprekend dat het niet mogelijk was en dat dit onze eigen verantwoordelijkheid was. Tja wij gingen ervan uit dat het ging om een ‘boeking’ en niet om een ‘aanvraag’, dat staat tijdens het bestelproces ook nergens aangegeven en dat is ontzettend misleidend! Uiteindelijk zou ze wel hebben overlegd met de directie. Ze belde 10 minuten later terug met de terugkoppeling dat een tegemoetkoming niet op zijn plaats is.
Dit hele proces heeft ons een hoop stress opgeleverd terwijl wij juist op vakantie willen gaan om tot rust te komen! Hier zijn wij dan ook zeer ontevreden over! Nooit meer boeken via Solmar, ontzettend misleidend! De volgende keer boeken wij gewoon weer via onze vertrouwde reisbureau met een ANVR keurmerk, die verlenen tenminste fatsoenlijke service!... Lees meer

  • Algemeen 2
op 1 juli 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2017

Beste mensen,
Bij deze wil ik u even mededelen op welke geweldige wijze ik de afgelopen dagen door een van de Solmar medewerkers geholpen ben tijdens een ongelukje van mijn vrouw in hotel Indalopark.
Afgelopen week heeft mijn vrouw een blessure opgelopen aan haar been tijdens een misstap op de trap. Omdat de pijn steeds erger werd, heb ik vrijdag jl (30 juni) contact opgenomen met een medewerker in Malgrat. Ik vroeg hem waar ik een arts kon vinden en tevens of het mogelijk was dat hij voor mijn vrouw de volgende dag op het Vliegveld Barcelona een rolstoel kon regelen.

Hij regelde meteen een rolstoel en belde zijn collega om ons naar een arts te brengen. Niets was teveel; wij werden naar de dokter gereden en de medewerker kwam achter ons aan om ons bij de dokter te helpen en te tolken. Na het onderzoek heeft hij zijn collega gevraagd ons naar de apotheek te brengen en vervolgens weer naar Indalo Park. Grote klasse ! De volgende dag heeft hij ons tot de incheckbalie in Barcelona begeleid tot zeer grote tevredenheid.

Ik vind de wijze waarop mijn vrouw en ik door de medewerkers van Solmar ben behandeld in een woord geweldig. Zij deden meer dan hun plicht en ik vind dan ook dat deze mensen toppers zijn!!... Lees meer

  • Algemeen 10




op 29 juni 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juni 2017

Een geweldige reis met bus 1 perfect + stadstour lyon in september gaan wij weer mee nu naar Opatija kroatie... Lees meer

  • Algemeen 10
op 28 juni 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: november 2017

Alles is perfect geregeld. Wij zijn nog met de gewone bus geweest,maar in november gaan we met de first class bus.
Hostes aan boord en onderweg voldoende tijd.... Lees meer

  • Algemeen 9
op 22 juni 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juni 2017

We reizen al jaren met Solmar en zijn zeer tevreden. We begrijpen dan ook niet dat gemopper van sommige buspassagiers. De bussen zijn zeer comfortabel, chauffeurs zijn kundig, goede service tijdens de reis en ook ieder jaar een goed hotel (Hotel Royal Benidorm) Het enige minpuntje, anders was het cijfer een 10 geweest, is dat de chauffeurs iets te nadrukkelijk om een fooi vragen, maar daar valt mee te leven. In augustus gaan we weer met Solmar naar Spanje.... Lees meer

  • Algemeen 9
op 15 juni 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: april 2017

Een first class bus waarvan de voetensteun afgebroken is?!
En dan een vergoeding van E 17,50? Niet te geloven!
Wij hadden met ons gezin (2 volw, 2 kinderen van 13 en 16) een 7daagse Port Aventura reis geboekt met een first class bus. Extra comfortabel zo werd ons voorgespiegeld. Na uren wachten in Maarheeze (of dat dit heel normaal was) bleek de bus toch niet te komen, er werd een andere gestuurd. Ook een first class. Die bleek nogal brak. Een van de ons toegewezen stoelnrs bleek een kapotte stoel te hebben. De voetensteun was afgebroken! Direkt melding gedaan. Er werd tot mijn verbazing niets aan gedaan. We stonden n.b. nog in Maarheeze. Ik, de moeder, maar de slechte plek genomen om het vakantieplezier niet te verpesten. Wat een hel om zo al die uren te zitten. Een hele nacht met je voeten wegglijdend. Na thuiskomst direkt melding gedaan. Het antwoord was.... ja, het klopt dat de stoel kapot was. Ze hadden eea ook geconstateerd. Ik kreeg E 17.50!!!!! retour, zijnde de helft van het verschil tussen een first class /royal class-stoel. Daar moest ik het mee doen? Nog geprobeerd daarna een reaktie te krijgen. Wat een onsympathieke gasten daar zeg. Hullen zich in stilzwijgen en denken dat ik met een bedrag van E 17.50 op mijn bankrekening niet een zeer bittere nasmaak aan deze trip heb overgehouden. Niet te geloven dit hele verhaal.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 juni 2017 bestemming: Spanje / Peñíscola, reisperiode: mei 2017

Wij zijn voor de zevende keer naar Peniscola geweest en altijd weer komen we daar thuis, alles goed verzorgd en prima hotel. Deze keer hebben wij de nieuwe excursie gemaakt met gids Evert naar het binnenland wat ons heel goed bevallen is zowel wat we te zien gekregen hebben en de uitleg van Evert. volgend jaar komen we weer terug.... Lees meer

  • Algemeen 9
op 14 juni 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2017

First Class is een bus met genoeg ruimte behalve de achterbak is een ramp daar betaal je dan extra voor schandalig... Lees meer

  • Algemeen 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende