Ervaringen Turkish Airlines

Pagina 1 van 1 met 19 resultaten

op 27 juni 2021 bestemming: / Schiphol, reisperiode: juni 2020

Op 26 juni 2021 stonden wij bij de incheck-balie, de dame van turkse afkomst vertelde in alle arrogantie en in een respectloos gedrag dat de corona bewijzen niet voorzien zijn van een stempel en een handtekening wat ongebruikelijk is. Zij was totaal onverbreid om mee te denken hoe dit kan worden opgelost en hoe de passagier zich voelt. Ik vind Turkisch airline zeer onvriendelijke medewerkers heeft en ik raad de maatschapij totaal af. Erg onprettig en onprofessioneel gedraag.
Ticket waren geboekt 4 maanden geleden en alle voorbereidingen zijn getroffen voor de reis. Na zoveel onnodige stress kon mijn gezin meereizen maar eer prettig ervaring was niet niet!!

  • Algemeen 1
op 2 april 2021 bestemming: Thailand, reisperiode: december 2020

Onze reis kon niet doorgaan door covid, op suggestie van turkish Airlines de ticket omgezet naar open ticket. We hebben al aantal malen geprobeerd ticket om te boeken, maar iedere keer krijgen we terug dat we niet voldoen aan de voorwaarden. Het is ons niet eens duidelijk wat de voorwaarden zijn. We hebben al zoveel gebeld met de klantenservice. Communicatie is onduidelijk en tegenstrijdig. Zeer frustrerend.

Wij willen liefst ons geld terug, maar dat doen ze niet. Ze stellen ons allerlei verplichtingen op, waardoor het omboeken gewoon onmogelijk wordt. Ik ben zeer ontevreden!

  • Algemeen 1




op 18 maart 2021 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2020

Ben 1.5 jaar bezig geweest om mijn geld terug te krijgen terwijl probleem bij systeem was

  • Algemeen 1
op 27 januari 2021 bestemming: Egypte / Hengelo, reisperiode: augustus 2020

Op 13 augustus 2020 heb ik een tiecket geboekt via turkish airlines naar egypte op de heen weg mijn koffer 6 dgen kwijt later heb ik mijn koffer ontvangen op de terug weg heb ik een extra koffer gekocht toen kwam ik op schiphol zag ik mijn koffers beschadigd ik heb de klacht gemeld alles opgestuurd tiecket fotos en factuurs vaak bellen toch heb ik een reactie gekregen de schade werd bepaald $50 dollar daar ging ik niet mee akkoord en ze willen niks anders dan $50 betallen

  • Algemeen 1
op 8 december 2020 bestemming: BelgiŽ / Brussel, reisperiode: september 2020

Ik had een flex ticket omdat ik dan bij het niet krijgen van een visum geld terug zou krijgen (reis vanuit afrika), vanwege corona kwam er geen visum maar geld heb ik nog steeds niet terug. Ze zeggen dat ik bij de bank moet zijn en de bank zegt dat ze niets betaald hebben. Heel erg vervelend en dus een waardeloze maatschappij

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2020 bestemming: Turkije / Gazipasa, reisperiode: september 2020

Door Turkish airlines heb ik uren van mijn vakantie dagen moeten verspillen. De service was super slecht, er werd niet naar mij geluisterd en ik kreeg heel veel verkeerde informatie. Ik ben echt niet moeilijk, maar dit heb ik heel erg gevonden, zeker hoe Turkish airlines nu met mijn klacht om gaat. Ik had ze een hele brief geschreven over mijn belevenis met hun bedrijf en hoe slecht alles is verlopen. Uit hun reacties terug kan ik al zien dat ze mijn klacht niet eens hebben doorgenomen en mij niet serieus nemen.
De fouten die zij hebben gemaakt:
- wijziging van vlucht met tussenstop van 26 UUR.
- verkeerde wijziging data ingevoerd.
- verbinding brak enkele keren tijdens het bellen, als je terug belt krijg je een andere collega en moet je helemaal opnieuw je verhaal doen.
- werd niet naar mij geluisterd, waardoor ze me verkeerd door verwezen.
- door hun fout moest ik opnieuw datum wijzigen en werden de kosten op mij gerekend, ik kreeg 4 verschillende prijzen te horen variŽrend van 130-200 euro.
- ik moest minimaal 4 uur van te voren aanwezig zijn op de AirPort in Gazipasa om mijn tickets te betalen en zorgen dat mijn tickets in orde zouden zijn, zonder betaling geen garantie voor de tickets. Mijn vlucht was om 04:15. Ik was 23:30 aanwezig, niemand van Turkish airlines te bekennen, zij kwamen pas om 02:15 aan. Ik heb uren moeten wachten voor niks in heel veel stres.
- Nu ik een klacht heb ingediend heb ik al 2x een onzin reactie terug gekregen, ik word niet serieus genomen.

Ik ben verre van tevreden, dit is echt een verschrikking geweest.

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: april 2020

Mijn boeking is door hun geannuleerd maar mijn geld nog niet terug.

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: , reisperiode: april 2020

Mijn vlucht werd geannuleerd wegens covid-19. Na 4 maanden en talloze keren contact met hen genomen te hebben om te vragen wanneer ze mijn tickets gaan terug betalen nog steeds geen antwoord. Bij telefonisch contact waar ik enkel een datum vroeg van terugbetaling werd de telefoon gewoon afgelegd. Pure schande.

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2019 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: oktober 2019

Vlieg regelmatig over de hele wereld ( KLM, TRANSAVIA, BA, KOREAN AIR, AIR ASIA, FINN AIR, CHINA ARLINES, maar dit sloeg echt nergens op ! wat een slechte VLIEG maatschappij.
zeer slechte service en rommelig communicatie onderling en naar klant toe, koud eten, brood wordt opgediend, eten in vliegtuig duurt heel lang, kon niet meer kiezen, alles was op, veel personeel, slecht opgeleid, men lacht naar je met een masker op, men liet een complete eet dienblad vallen in de vliegtuig, gate ingang nr. was veranderd op de nieuwe airport IST, niet omgeroepen !
eerste X met Turkish Airlines gevlogen en ook de laatste X !
Smetje op mijn vakantie !

  • Algemeen 3
op 1 juli 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2019

Turkish Airlines heeft mijn 7 maanden geleden geboekte dure tickets (zonder lange wachttijden en overdag vliegen) gewijzigd voor goedkope tickets ( istanbul overstap 8 uur, en 01.00 uur door vliegen)

  • Algemeen 1
op 31 maart 2019 bestemming: Nederland / Wageningen, reisperiode: maart 2019

Met een groep van 16 personen zouden we naar Nederland vliegen. In Katmandu wist men al dat onze overstaptijd te kort zou zijn en dat we daarom onze aansluitende vlucht zouden missen. In Istanbul aangekomen werden we gewoon schofterig behandeld door de Ďhelpdeskí. De arrogantie naar alle reizigers (niet alleen van onze groep) was gewoon niet te bevatten. Dat ze zichzelf zien als de nr1 van Europa is werkelijk een lachertje. Waardeloze luchtvaartmaatschappij!

  • Algemeen 2
op 29 januari 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Abu Dhabi, reisperiode: december 2018

Vlucht geboekt vanuit Amsterdan naar Abu Dhabi met een tussenstop in Istanbul.
De vlucht van Istanbul naar Abu Dhabi was overboekt, dit was in Amsterdam al bekend maar werd niet gemeld.
Met mij stonden er nog 8 mensen die overboekt waren.
In Istanbul na veel getouwtrek toch mee gegaan op de vlucht, in Abu Dhabi bleek mijn bagage achtergebleven te zijn in Istanbul.
Nu al 6 weken bezig om compensstie te krijgen voor de noodzakelijke uitgaven de 1e dag, geen enkele reactie van Turkisch Airlines.
Het is mij een raadsel waarom deze maatschappij zichzelf de nummer 1 van Europa noemt.

  • Algemeen 2
op 2 november 2017 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: maart 2016

Makkelijk inchecken
Fijne zitplaatsen
Goede service
Groot aanbod films tijdens de vlucht
Geen vertraging

  • Algemeen 8
op 5 september 2016 bestemming: China, reisperiode: mei 2016

Goede stoelen, veel beenruimte, makkelijk met bagage (gewicht) Goed eten en zelfs een kok met een koksmuts aanwezig

  • Algemeen 10
op 16 februari 2016 bestemming: MaleisiŽ / Kuala Lumpur, reisperiode: juli 2015

Erg fijne maatschappij! Beviel goed en was boven verwachtingen.

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2015 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: oktober 2015

Turkish airlines is een geweldige maatschappij. Alles is goed geregeld tijdens de vlucht en ook het eten aan boord is van zeer goede kwaliteit. Goede vliegtuigen met voldoende ruimte. Vriendelijk personeel en goede prijs- kwaliteit verhouding.

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: Nepal / Latlipur, reisperiode: september 2015

Dit jaar voor de 2de keer met Turkish airlines naar Nepal gevlogen de eerste keer in april was er tijdens de aardbeving (vreselijke ervaring) Turkish airlines heeft super gereageerd en mij zo goed geholpen om weer naar Nederland te kunnen en in september was het ook weer perfect.

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: MaleisiŽ / Kuala Lumpur, reisperiode: juli 2015

Ik ben erg tevreden over Turkish Airlines door de goede service, stiptheid van de vlucht en de prettige keuze voor maaltijden aan boord. Ook het entertainmentsysteem biedt voldoende mogelijkheden. Er is zelfs een USB-poort waardoor je je apparatuur kunt opladen of zelf meegebrachte films kunt kijken.

  • Algemeen 8
op 7 september 2015 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: december 2014

Wat een fantastische maatschappij. Alles is heel goed geregeld, goede service aan boord en lekkere snacks en maaltijden.

  • Algemeen 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
  • 1