Ervaringen Bungalow.Net

Pagina 1 van 1 met 55 resultaten

op 27 maart 2021 bestemming: Nederland / Den Ham, reisperiode: maart 2020

Ronduit onbetrouwbare organisatie. In ons geval heeft men een geldige huurovereenkomst (obv bevestigingsemail en financiële afschrijving) eenzijdig geannuleerd omdat de prijs nog niet aangepast was voor het Paasweekend (€708 ipv €478). Vervolgens is men niet bereid en ook niet in staat om dit op een eerlijke en tijdige manier op te lossen. Waardeloos. Ik zou even verder kijken. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 maart 2021 bestemming: Nederland / Nunspeet, reisperiode: mei 2020

Wat een oplichters zijn dit zeg. Ik wil iedereen adviseren lekker bij een ander bedrijf te reserveren en anders goed op de kleine lettertjes te letten. Ivm corona reis verzet en ik mag 3 maanden van tevoren alleen tegen 100% annuleren + verhoging van de huurprijs. Nogmaals wat een oplichters. Als klant sta je er slecht voor met hun dubbele annuleringsvoorwaarden . Ik voel me echt opgelicht. Weekjenunspeet buiten het seizoen om voor 1000 euro. Walgelijk gewoon. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 27 december 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: december 2020

Last minute geboekt, echter geen reactie na boeking, waardoor onzekerheid of reis doorgaat. Ze zijn niet te bereiken telefonisch of per mail. Slecht dus ! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 september 2020 bestemming: , reisperiode: september 2020

Vorige week een midweek op Vallée les Etoiles doorgebracht. In een woord geweldig! Voor mensen die niet veel eisen en tot rust willen komen een echte aanrader.

  • Algemeen 10
op 26 juli 2020 bestemming: Frankrijk / Ardeche, reisperiode: augustus 2020

Via booking.com een appartement geboekt. Blijkt na booking via bungalow.net te worden afgehandeld. Incasseren gelijk een te hoog bedrag van mijn creditcard. Booking heeft beloofd haar best te doen. ruikt naar de misdaad!!!!

  • Algemeen 1
op 17 juni 2020 bestemming: Luxemburg, reisperiode: juni 2020

NIET MEE IN ZEE GAAN!!
Houden je lang aan het lijntje. Reageren niet op e-mails. Erg onvriendelijk personeel. Bieden aan periodes om te boeken, maar dan wel voor een hogere prijs. Bestaat uit meerdere organisaties. Malafide bedrijf! Gewoon echt niet aan beginnen!

  • Algemeen 1
op 8 juni 2020 bestemming: België, reisperiode: juli 2020

BOEK AUB NIET BIJ BUNGALOW. NET

Dit is echt geen betrouwbare firma. Wij hadden via booking.com een chalet geboekt. Deze boeking kwam terecht bij bungalow.net en onmiddelijk werd 2/3 van de verhuurprijs gecrediteerd van mijn bankkaart. 2 maand voor aanvang van de vakantie werd de rest gecrediteerd. De boeking werd geplaatst met gegarandeerde kosteloze annulatie tot 10 dagen voor vertrek. Ik heb de boeking meer dan 2 maanden voor vertrek geannuleerd en ik kreeg in eerste instantie te horen dat wij geen geld terugkregen. Na heel hard aandringen en contact met booking.com hebben ze mij een voucher aangeboden, welke ik geweigerd heb. Volgens de overeenkomst met booking.com moeten ze binnen de 15 werkdagen terugbetalen. Nu hebben ze bevestigd dat ze ten vroegste binnen 90 dagen kunnen terugbetalen. DIT ZIJN OPLICHTERS !!!

  • Algemeen 1
op 2 juni 2020 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: juli 2020

Als je geboekt hebt krijg je (na de boeking) ineens een hogere factuur dan wat er op de reserveringsbevestiging staat vermeld. Klachten over deze illegale handelspraktijken worden gewoon genegeerd. Extra kosten alsnog betalen anders wordt de boeking (door hun) geannuleerd en krijg je je reeds betaalde vakantie, geheel voldaan volgens prijs op de reservering/ boeking, niet terug. schandalig!

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2019 bestemming: Nederland / Hosingen, reisperiode: september 2019

Vooraf aan de reis hadden we gezocht op een zwembad deze bleek zonder duidelijk aangegeven dicht. Hierna zijn omboekings beloften en voorstellen gedaan die niet zijn nagekomen, laat u niet verrassen hun woord staat letterlijk voor niks. Hebben ze me per mail ook laten weten. Ik en mijn kinderen zijn zeer teleur gesteld.
Het aanbod is overigens prima.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2018 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: augustus 2018

Dit is het slechtste bedrijf waarmee ik ooit heb te maken gehad. We hebben een woning geboekt via home away.com maar zijn helaas partners van bungalow.net. We betaalden HomeAway.com een aanbetaling en vervolgens heeft bungalows.net ons de rest gefactureerd. We betaalden meteen, zoals gevraagd, om de boeking te bevestigen. Vier dagen later kreeg ik een telefoontje om te zeggen dat de woning dubbel geboekt was en dat ze ons moesten terugbetalen. Twee weken later ben ik nog steeds aan het wachten om mijn geld te zien en bungalow.net geeft aan dat we gewoon geduld moeten hebben! Blijkbaar is de financiële afdeling te druk met andere terugbetalingen, wat mij niet met vertrouwen vervult. De e-mails die ik heb gehad waren onbeleefd die gezien het feit dat ze onze boeking op ons geannuleerd, volledig onaanvaardbaar is.
Slechtste bedrijf waar ik ooit mee heb afgerekend. We reizen veel en hebben veel bedrijven gebruikt om onze reizen te boeken, maar ik zal nooit meer away.com of bungalow.net gebruiken

  • Algemeen 1
op 26 juni 2018 bestemming: België / les etoiles, reisperiode: juni 2018

Alles heel goed geregeld. Wij konden pas na sluiting van de receptie toekomen maar de bungalow was geopend. Absoluut niet te klagen.

  • Algemeen 10
op 1 augustus 2017 bestemming: België / Belgie, reisperiode: juli 2017

De boeking is niet doorgekomen via bungalow.net waardoor wij nog niet konden vertrekken met 3 jonge kids in de hitte wachten met een volgeladen auto het was of naar huis of wachten tot de boeking eindelijk door kwam slechte zooitje ongeregeld nooit meer ook via bungalow.net niemand die je tegenmoet komt of iets compenseert ook enigste wat ik kreeg te horen is nee sorry geniet nog maar can de 4 dagen die je nog hebt what about de 5 dagen dan bedoel ik maar 1 dag na de klote omdat het een zooitje was en ook nog gesloten om 19 uur het kantoor wat een zooitje ongeregeld bah bah geen aanrader om met je kids te gaan via hun en maar wachten in je auto nooit meer via jullie helemaal klaar mee ook met jullie.

  • Algemeen 1
op 5 mei 2017 bestemming: Luxemburg, reisperiode: april 2017

Het huisje was klein. We moesten eerst alle inventaris controleren als we in het huisje gingen

  • Algemeen 5
op 28 april 2016 bestemming: Duitsland / Kronenburger See, reisperiode: maart 2016

We hebben een heerlijke reis gehad. Tijdens het boeken hadden we nog een vraag over onze hond die mee zou gaan. We zijn netjes door Bungalow.net terug gebeld. Heerlijke vakantie gehad.

  • Algemeen 9
op 5 april 2016 bestemming: Luxemburg / Hosingen, reisperiode: april 2016

Boeking gedaan via internet. Reserveringsnummer ontvangen via de mail. Na een aanvullende vraag kregen we te horen dat de betreffende bungalow niet geboekt kon worden terwijl we wel een bevestiging gehad hadden. Alternatief kostte bijna het dubbele. Dus uiteraard niet op ingegaan.

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2015 bestemming: Frankrijk / Les Barcares, reisperiode: augustus 2015

Prima organisatie, alles prima geregeld. Huisje was wat gedateerd, maar voldeed prima en zat op een geweldige plek

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 20 april 2015 bestemming: Nederland / Kaatsheuvel, reisperiode: april 2015

Geboekt via bungalow.net, alles betaald, bij aankomst bij de camping van Oostappen groep krijg je dan een verassing van bijna 50 euro voor 'verplichte lakenpakketten'. Wij wilden geen lakens, maar het moest en nergens op bungalow.net was dit aangegeven, zei ik tegen het meisje dat dit gesprek duidelijk al vaker had gevoerd. Jawel hoor, als je met je muis over de prijs gaat en dan wacht, komt er te zien wat er allemaal niet bij zit. Gewoon verstopte extra kosten. Gewoon verlakkerij. Ik betaal geen cent meer aan Bungalow.net en erg blij ben ik ook niet met de camping, want ze weten dus wat er gebeurt en blijven bungalow.net gebruiken. En dan doen alsof het allemaal toch heel duidelijk is. Je begint zo'n vakantie dan al meteen met het zure gevoel dat je bedondert bent.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 11 februari 2015 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: januari 2015

Waardeloze organisatie bungalow.net zie je borg maar terug te krijgen. appartement voldoet niet aan hetgene wat er staat.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 2
  • Prijs / kwaliteit 1
op 15 maart 2014 bestemming: Frankrijk / Uelsen, reisperiode: december 2013

Heel leuk park, ook voor kinderen. Prima service en prijs bij bungalow.net! Erg goed bevallen.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 3 juli 2013 bestemming: België / Oostduinkerke, reisperiode: juni 2013

We hebben in juni een midweek in Oostduinkerke geboekt. Het online boeken verliep niet goed bij bungalow.net. Je moet eerst je gewenste aantal personen doorgeven, wij wilden een vierpersoonshuisje. Daarna je datum van aankomst en vertrek, de site zoekt dan naar beschikbaarheid. Is het huis beschikbaar dan moet je al je gegevens invullen, bijna op het eind, vul je het aantal personen in en de leeftijd. Dat lukt niet, al je gegevens worden meteen gewist.

De truc is om dan maar het aantal personen in te vullen, om daarna naar de grootte van het huisje te zoeken. Op het eind vul je in of je verzekeringen wilt afsluiten en bv een linnenpakket wilt bestellen. Als je overgaat tot betalen, blijkt dat je aangeslagen wordt voor een verzekering die je niet in hebt gevult. Door de vele kleine bedragen die bij de boeking als standaard in rekening worden gebracht, heb je niet in de gaten, dat er'zonder dat je dat wilt een verzekering is afgesloten. Dat zie je pas als je je reservering gemailt krijgt.
Wij hebben meteen gebeld en vertelt dat wij geen verzekering hebben aangevinkt, meteen werd ons een nieuwe reservering gemailt. Echter wij hebben 5 weken bijna dagelijks contact moeten hebben, omdat de terugstorting achterwege bleef en wij steeds tegenstrijdige berichten kregen.
De aanhouder wint.

Mensen met kleine kinderen kunnen op het park terecht. Echter jonge stellen zonder kinderen kunnen beter niet buiten het seizoen naar de Belgische tgaan. Op doordeweekse dagen is de kust bevolkt met personen boven de 80 jaar, of met personen in rolstoelen.

Het huisje van Sunparks op Oostduinkerke was compleet, alle inventaris is aanwezig. Het was een oud huisje, wat goed was schoongemaakt. Maar doordat het oud was, zag het er smoezelig uit, daarbij rook het park en de toilet voortdurend naar het riool. De prijs was bijzonder laag, daardoor heeft de prijs-/kwaliteitsverhouding een 6 gekregen.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 6
op 21 juni 2013 bestemming: Italië / Gardameer, reisperiode: juni 2013

Pas op voor de 'verplichte' reisverzekering. Deze is totaal onnodig indien u een wa verzekering heeft. Bungalownet schermt met een verplichte dekking van 2500 euro. Maar wat gebeurt er als er schade is van meer dan 2500 euro? Juist dan wordt dat gedekt door de wa verzekering. Trap niet in de telefoon getrainde praatjes vd medewerkers, dit is pure koppelverkoop. Blijf aanhouden dat u de verzekering niet wilt, reken erop dat de discussie weken kan duren, en uiteindelijk wordt de premie geschrapt.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 5
  • Prijs / kwaliteit 1
op 20 juni 2013 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2013

Heb appartement gehuurd bij bungalow.net, werd dag daarna netjes gebeld of er nog vragen waren en heb na betaling het adres ontvangen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 12 juni 2013 bestemming: Duitsland / langscheid, reisperiode: juli 2013

Al enige tijd geleden een huisje gereserveerd en betaald. Wel een bevestiging gekregen, maar geen adres van het gehuurde huisje. 1e keer gebeld naar bungalow.net ; Ik moest me geen zorgen maken want ong. 1 maand voor vertrek zou ik het adres via de mail krijgen......niet dus ! De medewerksters vertellen dingen die niet kloppen en proberen je maar wat wijs te maken. 2e keer gebeld ( 3 weken voor vertrek) weer word geprobeerd me wat wijs te maken, op mijn vraag of ik een leidinggevende kan spreken word gezegd dat die er op dit moment niet is. Op mijn vraag of ik dan de naam van de leidinggevende mag weten, krijg ik als antwoord ; nee die mogen we niet geven. Na 2 telefoontjes heb ik al een aardig beeld hoe de gang van zaken is bij bungalow.net Volgens mij krijgen medewerkers training hoe ze lastige vragen moeten ontwijken en hoe ze klanten moeten afschepen. Alhoewel ik nog op vakantie moet gaan ben ik wel klaar met deze organisatie, ik boek nooit meer via bungalow.net

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 28 maart 2013 bestemming: Frankrijk / Doelan, reisperiode: september 2013

Mijn vakantie is pas in september, maar erger me nu al aan Bungalow.net
Ik kan dus nog niet oordelen over de reis, maar ik verwacht wel wat voor EUR 1850.-- per week!!!

Waar ik wel al iets over kwijt wil is de irritaties vooraf over bedragen die niet kloppen en dat ze je maar wat wijs proberen te maken hier en daar.

1) ze brengen standaard een bedrag van rond de EUR 62.-- in rekening voor een verplichte schadeverzekering. Terwijl deze totaal overbodig is als je gewoon een WA-verzekering hebt. De medewerkster probeerde me wijs te maken dat de verzekering toch echt wel nodig is, daar "gehuurde oblecten" uitgesloten zijn in de meeste WA-verzekeringen. Volgens de ANWB en Achemea is dit klinklare onzin!
Uiteindelijk hebben ze het bedrag voor deze verzekering, na volharding en na vertoning van mijn polis, achterwegen gelaten.

2) Ik moest ze wijzen op de korting van EUR 150,-- die de eigenaar, volgensd hun eigen site, gaf bij boeking van 2 weken. Deze werd in eerste instantie niet doorgevoerd in de berekening.

3) Toen ik via hun site een betaling deed en aanvinkte dat het een deelbetaling betrof (ivm een deel aanbetaling) is toch direct het gehele bedrag geïncasseerd."En dat niet alleen; voor deze betaling werd EUR 114.36 aan kosten in rekening gebracht! Volgens de medewerker bracht Visa dit in rekening, terwijl gebruik van mijn creditkaart toch echt gratis is!
Het te veel geïncasseerde is wel direct door hen gecrediteerd, echter over de kosten niets vernomen. Ik heb ze net maar weer een mail gestuurd om op z'n minst het verschil in onterechte kosten terug te storten (EUR 82,--)

Ze proberen je gewoon te foppen hier en daar met smoesjes, terwijl ze ondertussen toch wel een aardig bedrag bij je stelen...als je even niet oplet. Niet fijn zo van te voren. Niet erg vertrouwenwekkend hoor!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 5
op 19 februari 2013 bestemming: Nederland / Gravenzande, reisperiode: april 2013

Absolute deze reisorganisatie niet gebruiken. Het bestelling systeem werkt niet maar uiteindelijk word toch geld van U rekening gehaald. Daarna verwachten ze anuleringskosten terwijl er nooit en bestelling gemaakt is. Klantenservice is onbeschoft in mijn ogen zijn het oplichters bij bungalow.net.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 19 februari 2013 bestemming: Duitsland / Neuastenberg, reisperiode: februari 2013

Snel kunnen boeken bij bungalow.net en goed geïnformeerd omtrent accommodatie, route en betalingsverkeer. Goede terugkoppeling via telefonisch contact en e-mail.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 26 november 2012 bestemming: Nederland / Kamperland, reisperiode: mei 2013

Voor je het weet heb je al iets geboekt. Er wordt maar 1x gevraagd om de bevestiging, alvorens je het totale kostenplaatje hebt gezien.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 5 oktober 2012 bestemming: Frankrijk / Eygurande, reisperiode: augustus 2012

We betaalden extra voor een huisje met zwembad. Bij aankomst vinden we een kikkerpoel. Ik verwittig de organisatie meteen, de eigenaar probeert ons te helpen via telefoon maar we krijgen het niet in orde. Dus niks zwembad tijdens de hittegolf. Ik krijg achteraf van eigenaar 75 euro vergoeding voor de gedane moeite. Van Bungalow.Net niks. Voor hen is de klacht afgehandeld? Ik lees een hele reeks gelijkaardige klachten op deze site. Is er in Nederland een instantie die deze organisatie tot de orde kan roepen of gewoon stoppen. Ik wil graag elk initiatief steunen.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 2
op 15 juni 2012 bestemming: België / Vencimont, reisperiode: juni 2012

Bungalow.net Beroept zich op kleine lettertjes in alg. voorw - 15 jun 2012 14:47
Wij hebben via Bungalow.net een 'Chalet' geboekt bij Vakantiepark Vencimont

Op maandag 04/06/12 vertrokken we vol goede moed richting de Ardennen, Vencimont met de hoop een goede vakantie. Helaas zakte bij aankomst de goede moed in de schoenen.

Het volgende was er namelijk aan de hand.

Wij hadden een kinderbed gereserveerd. Echter wat wij daar aantroffen was één of ander oud vies campingbedje. Het zat onder de vlekken. Daar wil je je hond nog niet eens in leggen en al helemaal niet je tien weken oude baby.

Verder waren er een aantal straalkachels in het huisje aanwezig. Deze waren vies en zaten onder het stof. De straalkachel in de badkamer was niet werkzaam waardoor het daar koud en klam aanvoelde.

Over de badkamer gesproken. Dit was te erg voor woorden. De douchekop werd bij elkaar gehouden met tape waar het water ook nog eens doorheen sijpelde. De slang lekte waardoor het water overal kwam behalve op je lichaam. De temperatuur van het water werd dan weer heel koud en dan weer bloedheet waardoor het onmogelijk was om te douchen. Laat staan je baby te wassen. Dat is levensgevaarlijk!!!

Maar het allerergste komt nog…

Na één nacht te hebben doorgebracht in het ‘chalet’ zat mijn vrouw de volgende ochtend onder de vlooienbeten!!!

De algemene staat van het ´chalet´ was zwaar verouderd, ranzig, incompleet. En totaal niet hygiënisch. En het mooie is ook nog dat ze schoonmaakkosten rekenen!!!

Wat een aanfluiting dat Bungalow.net ons niet serieus neemt met onze klacht en zich beroept op de kleine lettertjes in de algemene voorwaarden en van enige vorm van compensatie is geen sprake.

Ik zeg niet doen!!!!!!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 7 mei 2012 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: april 2012

Wij hadden elke keer vragen over de reservering en het appartement. Dus een paar keer gebeld met Bungalow.Net en zo'n vraag via hun website gesteld. Soms wisten ze niet direct een antwoord op mijn vraag, maar dan gingen ze het wel voor mij navragen bij de verhuurder. Dat vond ik wel heel fijn. Ik werd netjes teruggebeld met het antwoord. Goede service.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 9
op 15 april 2012 bestemming: Duitsland / uelsen, reisperiode: september 2011

Park (Bungalow.net) met een aantal serieuze issues..
• Bij binnenkomst in huisje een muffe lucht. Huisje is slecht geventileerd en vochtig.
De witte tegels en zwart voegwerk op wanden en vloer in de douche is verdacht: enig bleekmiddel laat zien dat voegwerk grijs hoort te zijn en dat de zwarte kleur wordt veroorzaakt door een welig tierende schimmel.
• Deze zwarte schimmels vind je ook terug op alle kitranden en opsluitlatten van de ramen in het huisje en langs alle randen van de vloeren. Ook in de slaapkamers.
• Oude goedkope matrassen op de bedden die niet voorzien zijn van een vloeistofdichte hygiënische matrashoes. Bestudering van deze matrassen laten behalve kleine scheuren ook vele vlekken zien. Grote bruine vlekken doen vermoeden dat mensen hier in het verleden toch hevig last van diarree hebben gehad. Tevens schimmelvlekken op matrassen. Men slaapt hier letterlijk in het vuil van een ander. Veel stof en vuil onder matras als je deze op tilt.
• De klep van de wasemkap was aan de voorkant wel schoon; maar als je deze naar je toe trekt en je gaat er eens achter kijken, dan schrik je je een ongeluk. Een laag vet van een millimeter dik doet vermoeden dat men hier sinds de aanschaf van de wasemkap nooit heeft schoongemaakt. Dit maakt de kap zelf al brandgevaarlijk.
• Veel vuil tussen zitkussens van de bank.
• Letterlijk alle deurtjes van kastjes hangen scheef; enkele zelfs zo scheef dat ze niet meer dicht kunnen.
• Een jonge Nederlandse dame aan de receptie die in het bezit is van een onbegrensde arrogantie.
• Een beperkt zenderaanbod op een oude tv met een signaal van slechte kwaliteit.
• Nooit geen borg teruggekregen.
• 6 persoons huisje is niet geschikt voor 6 personen. In rommelhok 2 stapelbedden gebouwd. 2 volwassenen met 2 kinderen zou net kunnen. 4 volwassenen is niet meer aan te raden.
Op dit park heeft Bungalow.net een aantal fundamentele zaken niet begrepen: De muffe lucht wordt veroorzaakt door slechte ventilatie van de huisjes en de mycotoxinen die worden afgescheiden door de diverse schimmels in voegwerk van de douche, matrassen, kitranden en opsluitlatjes van ramen en randen van vloeren. Wanneer de hoeveelheid mycotoxinen in de lucht in het huisje een bepaalde drempelwaarde overtreffen, loopt u als gast een serieus gezondheidsrisico. De mateloze arrogantie van de dame aan de receptie en het niet terugkrijgen van de borg maken het beeld compleet! Doe er uw voordeel mee. Als u zich afvraagt waarom dit park zo goedkoop is, dan weet u nu het antwoord. Er zijn echter eigenaren van huisjes die hun huisje niet via bungalow.net verhuren, maar privé of via een andere organisatie. Deze huisjes zijn in het algemeen beter gemeubileerd en zijn zeker schoner. Zijn er positieve zaken te melden?, Jazeker: Dit park is prima geschikt voor wat oudere echtparen die dit park gebruiken als uitvalbasis om te wandelen en te fietsen in een prachtige omgeving. Park is niet geschikt voor kinderen: er is hier niets….zelfs geen televisie (zenders) die voor kinderen geschikt zijn.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 11 april 2012 bestemming: Duitsland / Uelsen, reisperiode: juni 2011

6 persoons bungalow is geschikt voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Ga er niet in met 4 volwassenen. Het is wel knap hoe ze in een bezemkast 2 stapelbedden hebben kunnen bouwen. Zeer gedateerd, vies, alles betimmerd met schroten. Zeer slecht schoongemaakt, gore matrassen. Muffig, vochtig en absoluut ongeschikt voor mensen met aandoeningen aan de luchtwegen. Deurtjes van kastjes hangen op half7...Geen televisie; die staat er wel, maar tv is oud en signaal van belabberde kwaliteit met zeer weing zenderaanbod. Geen internet. Tot slot betaald bungalow.net je de borg niet terug....

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 9 maart 2012 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: maart 2012

WAARDELOOS. Nadenken voordat je boekt bij bungalow.net.
Zolang alles goed gaat is er niks aan de hand, maar je kan beter direct bij de verhuurder boeken.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 3 oktober 2011 bestemming: Oostenrijk / St. Martin, reisperiode: februari 2012

Beste Eric

Wij hebben eenzelfde reactie met Bungalownet en willen graag in een programma als Kassa of Oplichting of de Ombudsman ons verhaal doen

Zij hebben ons bestolen van 500 euro en schermen met hun voorwaarden waar niks van het geheel is terug te vinden

Misschien kunnen wij de krachten bundelen en dan met z'n allen ons ongenoegen kenbaar maken

wil je reageren stuur dan een bericht naar

hakrikke@hotmail.com

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 1
op 23 september 2011 bestemming: Zweden / Karlskrona, reisperiode: oktober 2011

2 WOORDEN: NIET DOEN! Deze organisatie is echt gewoon een grote oplichter. Zonder het te weten had ik een huisje geboekt ter waarde van 1300 euro, terwijl ik slechts informatie wilde hebben (dus geen bankgegevens/creditcard of wat dan ook afgegeven). Annulering was slechts mogelijk indien ik 95% van de kosten zou betalen. Ongelofelijk onvriendelijk personeel online en aan de telefoon gehad dat chanteren als prioriteit ziet. Als oplossing ben ik online op zoek gegaan naar de eigenaar van het appartement. Zij wilde de zaak ook graag cancellen, gezien de omstandigheden, maar Bungalow.net weigerde volledig!!! De reden: het zijn gewoon ordinaire zakkenvullers. Ik betaalde 1300 euro voor het huisje en de eigenaresse kreeg in totaal 520 euro van dit bedrag! Natuurlijk wilde ze niet cancellen, de smeerlappen!

Ik raad iedereen aan op gewoon te boeken via home-away of homelidays, waar je echt contact met de eigenaar hebt. Deze organisatie is echt de smerigste die ik ooit hebt gekend en ik vind het nog steeds ongelofelijk dat ze op hun manier door kunnen gaan waar ze mee bezig zijn! Kom op ANVR en consumentenbond, wordt eens een keer wakkker!!!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 23 september 2011 bestemming: België / La Roche-en-Ardenne, reisperiode: augustus 2011

Bungalow.net denkt op geen enkele wijze mee met het annuleren of omboeken van de reis. Bovendien had ik nog geen bevestiging ontvangen van de boeking, dus ik wilde de datum aanpassen. Dit kon niet. Over en weer gemaild, en plotsklaps een bevestiging van de boeking. Hiermee werd ik buitenspel gezet. Direct zakelijke mailtjes met incasso-kosten, deurwaarderskosten en geen enkele inhoudelijke reactie op het verzoek tot wijzigen. Absoluut niet klantvriendelijk. Hebt u een probleem, zij denken niet mee.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 9 augustus 2011 bestemming: Nederland, reisperiode: september 2011

Onze reservering is pas na enkele dagen geannuleerd door Bungalow.net omdat de eigenaar blijkbaar geen juiste bezettingsgegevens had doorgegeven. Inmiddels hadden wij het huurbedrag al betaald via internetbankieren, want Bungalow.net gaf aan dat wij direct moesten betalen omdat we binnen de periode van 9 weken hadden gereserveerd.

Op dit moment hebben we ons geld nog niet terug! Terwijl Bungalow.net aangeeft zeer snel te zijn met terugbetalen. telefonisch contact leerde dat Bungalow.net werkt met zogenaamde "Batch-betalingen", wat een lulkoek! Van mij wordt verwacht dat ik meteen betaal en dat doe ik dan ook. Maar zodra er geld terugbetaald moet worden, vergeet het maar. Ik heb aangegeven dat wanneer het geld nog niet op mijn rekening staat op dinsdag 9 augustus 2011 om 18.00 uur, er aangifte volgt van diefstal bij de politie.

De opmerkingen van de telefoniste over "wij zijn een zeer groot bedrijf, en wij werken met batchbetalingen" zou dan blijkbaar indruk moeten maken op mij? Bedrijven denken tegenwoordig de macht in handen te kunnen hebben op de klant, maar in dit geval zullen ze er spijt van krijgen.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 13 juli 2011 bestemming: Duitsland, reisperiode: september 2009

Vooral de afhandeling van Bungalownet is heel erg slecht, ze behandelen klanten als vuil.
Ze verschuilen zich achter algemene voorwaarden en hoge annuleringskosten, voor je het weet heb je een incasso organisatie achter je aan en daarna nog één terwijl je geen gebruik van Bungalownet diensten/huisje hebt gemaakt.

Ik raad het iedereen aan om nog even verder te kijken naar een geschikte organisatie voor het boeken van een leuke vakantie bestemming!

Het kenmerkt hoe een organisatie werkelijk is als er zaken anders gaan dan zij willen en dan ben je bij Bungalownet aan het verkeerde adres.

Dit is mij ervaring, doe er verder vooral mee wat je wilt!

Gr. Harry

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 juni 2011 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juni 2011

Zeer slechte ervaring, deze organisatie is het principe van service totaal onbekend.

Via de website had ik een huisje gereserveerd en deze direct via creditcard betaald. Achteraf bleek (nadat ik zelf na enkele dagen mailde waarom de verhuurder nog niet bevestigd had) dat het huisje al verhuurd was. Het huisje stond op de website aangegeven als zijnde beschikbaar (!!).

Uiteindelijk kreeg ik een 'alternatief' aangeboden: 400 km zuidelijker, huurprijs 2x zo duur (550 euro ipv 265 euro). Nadat ik dit 'vriendelijke' aanbod afgeslagen had, werd de reservering geannuleerd, maar kreeg ik niet het volledige bedrag dat geincasseerd was teruggestort. Bij navraag bleek dat het om 10 euro betalingskosten (creditcard) ging. Via de mail en telefonisch heb ik geprobeerd uit te leggen dat ik wel verwachte het gehele bedrag retour te ontvangen, omdat het door een fout binnen een tekortkomting binnen hun systeem kwam. Geen begrip, geen service van Bungalow.net.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 23 mei 2011 bestemming: Nederland / Ameland, reisperiode: mei 2011

Last minute geboekt op maandag 1 week voor we zouden gaan. Achteraf gehoord dat bungalow.net reeds op dinsdagochtend daarna wist dat de reservering niet bevestigd kon worden. Tijdens die week telefonisch contact geweest met bungalow.net (zij belden om te checken of gegevens ed. kloppen), maar verder werd er niets vermeld. Bungalow.net heeft pas op vrijdagavond 18.45 uur een mailtje gestuurd met de tekst: sorry voor het ongemak, maar helaas kan uw boeking niet bevestigd worden. Wij waren dat weekend ook al weg en konden dus geen mail uitlezen. Zondagmiddag terug, boel pakken, snel even de mail lezen en dan dit bericht ertussen vinden. Dat terwijl we maandagochtend vroeg zouden vertrekken. Geen gelijkwaardig alternatief geboden. Wij zouden op de wadden zitten en dan wordt er als alternatief iets in de noordoost polder aangeboden. Op de klacht over de gang van zaken is geen enkele (maar dan ook echt nul komma nul)inhoudelijke reactie van bungalow.net gekomen. Alleen een standaard reactie: bedankt voor uw reactie, wij zullen het in behandeling nemen en bla, bla, bla. Echt een zeer zeer slechte organisatie. Wij boeken er in ieder geval nooit meer.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 2 maart 2011 bestemming: Duitsland, reisperiode: februari 2011

Geweldig verblijf, goede service door de telefoon van de medewerkers van Bungalow.net, Duidelijke informatie, boekingsprogramma en voorwaarden , Aangesloten bij Thuiswinkel, Dagelijks tot 23:00 bereikbaar. Je kan alles vragen en krijgt altijd antwoord Soms duurt het een dag, maar er komt een antwoord. Wij hebben genoten Onze complimenten voor alle aandacht en goede service naar ons toe.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 7 november 2010 bestemming: Nederland / Friesland, reisperiode: september 2010

In eerste instantie was de algemene indruk prima
We hadden alles netjes betaald en een leuke vakantie gehad en natuurlijk de bungalow netjes schoongemaakt achter gelaten.
We zouden de borgsom van €100 naderhand terug krijgen! We zijn nu 2 maanden verder nog steeds niet terug ontvangen al diversen malen gebeld steeds worden er beloftes gedaan maar er komt niets van terecht! Hier bij "bungalow.net" boeken we nooit meer! en zullen stappen gaan ondernemen!!!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 7
op 24 juli 2010 bestemming: België / Gesves, reisperiode: juli 2008

Beschrijving park in gesves toonde een mooi maar klein zwembadje. bij aankomst bleek het zwembad groen water te bevatten en niet toegankelijk, terwijl wij speciaal een zwembadje voor onze kids zoeken. natuurlijk bungalow.net gebeld. zou volgende dag teruggebeld worden, dus niet. Ook was het park vergeven van onopgeruimde vuilnis.
Na afloop van de vakantie geprobeerd te reclameren bij bungelow.net, telefonisch en via brief. maar geen enkele reactie. en ik was niet de enige die geen reactie kreeg bij hen. kortom: nooit weer bij bungalow.net.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 2
op 30 juni 2010 bestemming: Duitsland, reisperiode: juli 2009

Goede service van Bungalow.net, aangesloten bij thuiswinkelorganisatie en hanteren de ANVR voorwaarden. Normale en duidelijke voorwaarden. Gekregen wat er beloofd is in de tekst bij de woning op de site.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 18 mei 2010 bestemming: België / Fairon, reisperiode: augustus 2009

Leuke 8 persoonsbungalow geboekt bij Bungalow.net, liggend aan de Ourthe. Doodlopende weg, van de weg af, dus heerlijk rustig. Aan de andere kant van de Ourthe lag wel een spoorlijn, maar die hoor je amper en 's nachts wordt er niet gereden. Waanzinnig grote tuin met hondenkennels, volledig omheint dus de honden hadden super lol. Heel veel te doen in de omgeving. Jammer is alleen het grote verschil in prijs hoog en laag seizoen. Het was dat wij met 2 stellen waren, dus gedeelde kosten.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 7
op 12 januari 2010 bestemming: Duitsland, reisperiode: januari 2010

Wij zouden met vrienden op vakantie gaan; helaas door ziekte ging het niet door. Geen probleem, BINNEN 5 DAGEN KOSTELOOS annuleren is de nieuwe policy van Bungalow.net. Wij hebben al een nieuwe optie lopen. Hopen dat we nu wel kunnen gaan. Perfecte service.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 27 december 2009 bestemming: Hongarije, reisperiode: juli 2009

Wij zijn met 5 personen op vakantie geweest in Hongarije. Vooraf hadden wij veel vragen en deze zijn keurig beantwoord door het team van Bungalow.Net. Ter plaatse bleek dat de woning wat aan de krappe kant was, wij hebben gebeld en kregen kostenloos een grotere woning toegewezen. Uitstekende service. Ook de borg hebben wij achteraf snel ontvangen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 10
op 19 november 2009 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: mei 2009

Wij hadden een foutje gemaakt op de website bij bungalow net om de reservering definitief te maken. Direct binnen 5 minuten gebeld na de bevestiging en aangegeven dat we dit niet wilden. Sorry, U moet toch annulerings kosten betalen! werd er gezegd. Om een lang verhaal kort te houden: We kregen uiteindelijk een brief van een incasso bureau. Helaas hebben we betaald. En geen vakantie gehad. Tevens hebben wij diverse keren aangegeven dat we geen reclame wensen te ontvangen per E-mail. DIT WORDT GEWOON GENEGEERD!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 september 2009 bestemming: Hongarije / Balatonfenyves, reisperiode: augustus 2009

Eigenaar woonde in huis achter het verhuurde huis. Geen probleem ware het niet dat zij geen eigen ingang hadden. Zij en ook al hun bezoek moesten langs onze geparkeerde wagens passeren en daar was weinig plaats voor. De woning zelf was groot genoeg maar duidelijk lange tijd niet meer gebruikt. Alles was vies en vuil ( in de keuken plakte alles waar je aankwam )en sanitair totaal verouderd. Ons eerste werk was naar winkel gaan en kuisgerief kopen om vooral keuken badkamer en wc te reinigen! Wel moesten we bij aankomst 50 euro betalen voor de eindschoonmaak! Snap niet dat Bungalow.net dit aanbiedt.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 14 juli 2009 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: juli 2009

VOOR DE GENEN DIE VIA BUNGALOW.NET EEN VAKANTIE HUIS OF BUNGALOW HUREN MOETEN ECHT OPPASSEN, WIJ ZIJN NET TERUG UIT TSJECHIE MET 6 MAN EN HADDEN EEN BUNGALOW GEHUURD. BIJ AANKOMST IN TSJECHIE BLEEK DE BUNGALOW VOOR 3 PERSONEN TE ZIJN. DE EIGENAAR VAN DE BUNGALOW WOU NOG TWEE MATRASSEN OP DE GROND GOOIEN EN EEN VAN ONS KON OP DE BANK SLAPEN, DAT HEBBEN WE NATUURLIJK NIET GEDAAN WE HEBBEN TENSLOTTE BETAALD VOOR EEN BUNGALOW MET 6 BEDDEN. WE HEBBEN TER PLEKKE GEBELD MET BUNGALOW.NET EN KREGEN VAN HUN TE HOREN DAT WE NOG EEN BUNGALOW ERBIJ KONDEN KRIJGEN MOESTEN NATUURLIJK WEL BIJBETALEN, MAAR GOED ALS JE MET 6 VRIENDEN OP VAKANTIE GAAT DAN WIL JE OOK MET 6 VRIENDEN BIJ ELKAAR BLIJVEN, MAAR DAT BEGRIJPEN ZE BLIJKBAAR NIET BIJ BUNGALOW.NET. ER STOND NOG BIJ DAT ER EEN CAFE WAS OP LOOPAFSTAND IK OVERDRIJF NIET PRECIES 3,2KM. PRAAG ZOU 35KM ZIJN MAAR DAT WAS OOK 53KM... DUS MENSEN WEES VOORZICHTIG MET BUNGALOW.NET NAAR MIJN IDEE ZIJN HET GEWOON OPLICHTERS!

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 19 november 2008 bestemming: Nederland, reisperiode: december 2008

Zeer slechte ervaring met Bungalow.net. Bij het boeken en vervolgens annuleren van een huisje werd onder het mom van de algemene voorwaarden de lastminute regel aangehaald om 100% van het bedrag te facturen. Een lastminute kan alleen kosteloos geannuleerd worden tot 9 weken (!) van te voren. Ter vergelijking; de ANVR hanteert 9 dagen. Advies; geen zaken mee doen.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 31 oktober 2008 bestemming: Nederland / Norg, reisperiode: augustus 2008

Wij hebben een leuke woning geboekt in Norg (Villa Franka). Wij hebben een hond dus hadden nogal wat vragen en hebben dus vaak gebeld. Iedere keer kregen we snel iemand aan de tel. en ze waren ook erg vriendelijk. Wat ik vooral bijzonder vindt is dat ze tot 11 uur in de avond gebeld konden worden. Op een gegeven moment ging het stormen en was de schotel niet meer goed dus we hadden geen TV. Wij hebben een klacht ingediend en ze hebben direct een hele nieuwe aansluiting geregeld voor ons via KPN (de eigenaar kwam 2 keer uit Hoogeveen gereden) en we hebben zelfs korting gekregen bij een nieuwe reservering (waar we ook geweest zijn en erg leuk was). De woning was echt fantastisch en ik vind de service van Bungalow.Net ook erg goed.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 10
op 29 oktober 2008 bestemming: Italië / Brenzone, reisperiode: juli 2008

Bungalow.net is een waardeloze, en zeer arrogante organisatie!

Van te voren een ligplaats/boei voor onze boot gereserveerd (van vitaal belang voor de keuze van onze bestemming !). Ter plaatse aangekomen bleek deze niet beschikbaar te zijn, waarbij tevens duidelijk werd dat het uberhaupt niet mogelijk is om ligplaatsen of boeien te reserveren.
M.a.w. de informatie op hun website is pure misleiding !

Lang verhaal kort : boot een aantal malen losgeslagen, een volle week in de misere gezeten, motor kapot, en meer dan € 500,- aan onkosten gekregen. Ter plaatse konden ze niets voor ons regelen (bewijs zwart op wit !). Na terugkomst dit netjes en uitgebreid (4 kantjes) uitgelegd aan Bungalow.net, en verzocht om in ieder geval de onkosten te vergoeden.

Pas na 6 weken een kort, zeer onpersoonlijk, en niet ondertekend berichtje ontvangen, zonder enige verontschuldiging of wat dan ook, dat ze niets voor mij konden doen. Werkelijk te schandalig voor woorden !

Later bleek dat Bungalow.net NIET is aangesloten bij de ANVR, de Geschillencommissie, de Recron, of wat dan ook !
Wees dus gewaarschuwd dat je bij een eventueel meningsverschil het wel kan vergeten om bij Bungalow.Net verhaal te kunnen halen. Ik heb nog nooit zoiets schandaligs meegemaakt, en ik zou dan ook iedereen willen afraden om ooit nog met deze malafide organisatie in zee te gaan!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 15 maart 2008 bestemming: Hongarije, reisperiode: juli 2007

Hele goede service van Bungalow.net, tot 11 uur 's avonds. Woningen ook helemaal in orde. Volgende keer weer!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 4 september 2006 bestemming: Nederland, reisperiode: juli 2006

Het was een heerlijke week in de bungalow, doen we zeker nog een keer. Snel en makkelijk geboekt bij bungalow.net.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 9
  • 1