Isropa

Grafiek met verloop van cijfer op basis van ervaringen
Aangesloten bij: Type reizen: landenspecialist
http://www.isropa.nl/

Er zijn 2 ervaringen ingevuld. Het gemiddelde cijfer van Isropa is een 7.

Laatste Ervaringen

  • Lees 2 ervaringen over Isropa

  • op 28 september 2012

    Ik boekte bij Suntip maar de reis werd uitgevoerd door Isropa. Dat bleek pas toen ik de reisbescheiden ontving. Ik wist het niet omdat het nergens vermeldt stond en dus had ik er ook niet voor kunnen kiezen. De vliegreis werd uitgevoerd door Corendon. Omdat het via Isropa ging kreeg je niet de normale service bij Corendon, online inchecken, wat voor mij problemen met mijn gezondheid opleverde. Hoewel ik daarover met Suntip vooraf contact opnam met vermelding van gezondheidsproblemen, schoof men het op mij af: bij een goedkope reis hoorde een mindere service. Ik was voor de derde keer in dit prima hotel, maar werd opeeens verwezen naar een derderangs kamer die ik niet geboekt had. De incheck duurde 1,5 uur omdat men geen kamer voor mij kon vinden die voldeed aan wat ik had geboekt. Pas na 24 uur kreeg ik mijn vaste - nu al de derde - kamer. Met een vakantie van 1 week is dat zonde van je tijd. Bij vertrek hebben ik meer dan 45 minuten op de bus naar het vliegveld gewacht en toen bleek dat die veel later zou komen. De vlucht had 3 uur vertraging en dat had de reisleiding niet doorgegeven. Bij het vliegveld bleek de vlucht echter zelfs een half uur te vroeg te zijn, eigenlijk dus 3,5 uur. Enorm gestuntel van de reisleiding. De afhandeling van deze klacht door Suntip is ook beneden de maat. Ik had het kunnen weten dus eigen schuld dikke bult.

  • op 16 juli 2012

    We hebben in overleg met Isropa de voorbeeldreis aangepast aan onze wensen. We waren overal meer dan welkom en alles was goed geregeld/geboekt. Ook hebben we veel info gekregen, voor de reis begon, over de reis en het land. Dit is zeker een goed reisbureau.

Isropa

Website van Isropa Op 29 oktober 2013 heeft Isropa Reizen BV financieel onvermogen bij de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) aangemeld. Dat houdt in dat Isropa geen reizen meer zal uitvoeren en dat consumenten die rechtstreeks bij Isropa Reizen BV een reis onder de SGR-garantieregeling hebben geboekt en niet meer op reis gaan, binnenkort van de SGR een bericht met instructies ontvangen hoe zij reeds vooruitbetaalde reissommen van de SGR terugbetaald kunnen krijgen.

Consumenten die via een reisbureau hebben geboekt, kunnen bij dat reisbureau terecht voor meer informatie en hulp bij het indienen van een claim. Vooruitlopend op een bericht van SGR c.q. het reisbureau kunnen consumenten op de pagina “Schade claimen” op de site www.sgr.nl een “schadeformulier consument” downloaden en uitprinten. Onder de vermelding van “schadeclaim Isropa” kan men dan direct aanspraak maken op terugbetaling van de betaald...Meer over Isropa

Nieuws

Het belangrijkste nieuws vind je in het overzicht hieronder:

Onderwerp Datum
Met Isropa naar Malta 19 juni 2013