Sunny Cars
Url: https://www.sunnycars.nl/
Aangesloten bij:
ANVR
/
SGR
Type reizen: autohuur

Ben je nog op zoek naar een huurauto op je volgende vakantiebestemming? Dan kan Sunny Cars je wellicht verder helpen. In 1991 werd deze aanbieder van huurauto's opgericht in München. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een van de grootste, onafhankelijke Europese organisaties die zich specialiseren in het verhuren van auto's. Bij Sunny Cars kun je een huurauto vinden in meer dan 120 landen en 8.000 verschillende bestemmingen. De huurauto's zijn niet van Sunny Cars zelf, maar van lokale autoverhuurders. Dit kunnen grotere partijen zijn, zoals Budget Rent a Car en Europcar, maar ook kleinere verhuurders die de omgeving goed kennen. Afspraken die ze maken met de autoverhuurders moeten aan strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Door op deze manier te werken kan Sunnny Cars zo voordelig mogelijk alle auto's aanbieden en de prijs-kwaliteitverhouding garanderen. Alle prijzen zijn all-in, wat betekent dat bij elke huurauto de beste verzekeringsvoorwaarden zijn inbegrepen. Op deze manier wil Sunny Cars zo veel mogelijk mensen laten genieten van een zorgeloze vakantie.
Dit is volledig in lijn met het 'Rent a Smile' principe dat ze hanteren. Dit wil zeggen dat het het doel van de organisatie is dat je snel en gemakkelijk een goede en voordelige auto kunt vinden en de ervaring optimaal is.
Auto gehuurd via sunnycars.
Een half uur na vertrek met een klapband gestrand langs de snelweg. Als je het noodnummer belt krijg je het geniale advies om maar langs de snelweg te gaan lopen opzoek naar een garage die kan helpen.
Vervolgens 3 uur langs de snelweg moet wachten om vervolgens door de politie naar een veilige plek begeleid te worden met de opmerking dat je absoluut niet verder mag rijden en vervolgens daar nog 4 uur aan je lot wordt over gelaten. Als je dan eindelijk, na 7 uur wachten en vele telefoontjes gepleegd te hebben, weer bij het verhuurbedrijf bent blijkt dat er geen vervangende auto is en mag je met je koffers op straat blijven bivakkeren want vervangende slaapplaatsen die nodig zijn door de nalatigheid van sunnycars vallen niet onder de all in verzekering. De dag daarna mag je dan ook nog tot in de middag bij het verhuurbedrijf bivakkeren omdat niemand zich verantwoordelijk voelt actie te ondernemen. Uiteindelijk konden we 24 uur na aankomst eindelijk met een auto aan onze vakantie beginnen. Een sorry en tegemoetkoming in de extra gemaakte kosten hoeven we niet op te rekenen, zo all in is de verzekering niet. Dus wees wijs, ga niet met sunnycars in zee.
- Algemeen 1
De reis moet nog beginnen, maar nu al gedoe met Sunny Cars. Een auto aangevraagd voor 20:00 uur, na betalen blijkt dat we een auto krijgen bij een bedrijf dat om 20:00 uur sluit. Sunny Cars geeft als oplossing; tegen extra kosten vragen of het bedrijf langer open kan blijven. Goed meegedacht Sunny Cars!
- Algemeen 7
Auto automaat geboekt, helaas niet aanwezig dus bood met een alternatief aan. Echter betrof het géén automaat maar dat "vergat" men in de mail te vernoemen. Wij gingen dus akkoord met de alternatieve auto en bij aankomst bleek het een handgeschakelde auto te zijn. Sunny Cars telefoniste beroept zich echter steeds op: U bent akkoord gegaan met het alternatief. Dis is in mijn ogen dus echte MISLEIDING door niet in de mail te vermelden dat het om een handgeschakelde auto gaat en niet om een aangevraagde automaat!
Buitengewoon teleurgesteld. Niet mee willen denken in een oplossing maar: Een prettige dag verder. Ongekend deze misleiding. NOOIT MEER Sunny Cars. Na betaling geen enkele service meer
- Algemeen 2
Heel slechte service. Bij de afrekening is ons 147 euro teveel aangerekend.
Sunny Cars heeft deels onderzocht waar het geld naartoe was (Avis die ons opgelicht heeft door nog extra verzekering aan te smeren = 100 euro ongeveer). Echter weten we nog altijd niet waar de andere 47 euro naartoe is. Sunny Cars kiest hierbij duidelijk de kant van hun partner (Avis) en weigert te onderzoeken waarom wij nog extra moesten betalen en waar ons geld naartoe is. Het antwoord van de klantendienst komt er op neer dat we zelf maar moeten uitzoeken waar ons geld naartoe is...
Boek geen auto bij deze maatschappij!
- Algemeen 1
We moesten de gehuurde en betaalde auto annuleren i.v.m. de corona-crisis. Geen enkel probleem: 1 telefoontje en de volledige huursom werd binnen 2 dagen teruggestort. Wat een service!
Ook onze eerdere ervaringen met Sunny Cars waren optimaal. Mooie nieuwe auto van een duurdere categorie dan we gereserveerd hadden en geen gezeur over allerlei extra's die we zouden moeten bijboeken. Inderdaad all inclusive.
- Algemeen 10
Topservice en zeer vriendelijk en klantgericht personeel bij de lokale verhuurder, Schade aan de auto snel en netjes afgewikkeld. Vriendelijke helpdesk bij Sunnycars
- Algemeen 10
Prachtige rondreis gemaakt, Sevilla, Grenada, Malaga, auto stond netjes klaar, geen zorgen alle risico's afgedekt, rijd toch wel heel relaxt, onze auto had bij het ophalen nogal wat schade aan de zijkant, wat bij pas de volgende dag zagen, maar daar niet ongerust over geweest, bij het inleveren netjes vol afgeleverd en verteld dat de schade al aanwezig was, maar dat wisten ze al, de volgende keer huren we weer bij Sunny Carrs, uiterst vriendelijke service.
- Algemeen 10
Zeer goede service, vriendelijk personeel aan de balie en in de garage waar de auto's staan. Een medewerker gaf aan dat als wij niet tevreden waren met de auto, hij de volgende dag met zijn manager zou overleggen om ons een betere auto aan te bieden. Zeer geweldig aanbod waar wij geen gebruik van gemaakt hebben. De auto die wij kregen was prima. Wij boeken altijd een economy car en krijgen altijd een veel grotere auto. Dus een behoorlijke upgrade zonder bij betaling
- Algemeen 9
Vlugge afhandeling + altijd zekerheid.
- Algemeen 9
Bij Sunny weet je waar je aan toe bent omdat je goed verzekerd bent.
- Algemeen 8
Auto huren bij Sunnycars is tot nu toe uitstekend bevallen.
Geen gezeik van extra verzekering aansmeren.
Auto ophalen en rijden.
Terug brengen: sleutel inleveren, handtekening, en weer naar huis.
Zo hoort het !
- Algemeen 9
Snelle afhandeling bij ophalen. We konden zelf een keuze maken uit de auto’s die klaar stonden en zo wegrijden.
Het inleveren verliep ook vlot met een shuttle service naar ons hotel.
- Algemeen 9
Autohuur was prima geregeld.
- Algemeen 10
We werden snel geholpen omdat de formulieren al klaar lagen. Geen gezeur over extra verzekeringen. Alleen de vraag of we nog een luxere auto wilden.
- Algemeen 9
Prima service en goede auto
- Algemeen 9
Het is niet de eerste keer dat ik naar Los Angeles ga, want ik heb daar familie, maar wel de eerste keer dat ik via Sunny Cars een auto geboekt heb. Ik heb al eerder bij Alamo een auto gehad. Goede ervaring. Mooie auto's. Mijn "compacte" auto was een Nissan Sentra (4deurs, koffer en achteruitrij camera en start-stop knop). Ook het feit dat Sunny Cars ten allen tijde bereikbaar is ter ondersteuning indien nodig, geeft gemoedsrust. En ik vind de prijs-kwaliteitverhouding heel goed
- Algemeen 10
Sunny heeft alles heel netjes geregeld. Dat is een 10!
Maar je bent altijd afhankelijk van de interpretatie van de lokale verhuurder. In ons geval Herz.
Het type auto dat wij gehuurd hadden was niet beschikbaar. Dat gebeurt vaker, geen probleem.
Herz wilde ons een busje voor 6 to 8 personen "aansmeren" terwijl met 2 personen waren.Dat vond ik niet zo netjes.
Uiteindelijk kregen wijn een SUV mee, eigenlijk te groot voor de smalle Schotse wegen.
Wel goed opgelost door Herz. Daarom een 8 i.v.m. een 10.
Sunny doet het heel goed. Laat je per sms zelfs een nummer achter waarmee je kunt bellen als er ter plaatse zaken niet kloppen.
Vorig jaar heeff Sunny voor ons de auto's in de VS en Canada geregeld! Top! over twee weken weer in Oostenrijk!
- Algemeen 8
Los Angeles en Californie is prachtige bestemming waarbij gebruik auto belangrijk is om prachtige gebieden te zien.
- Algemeen 9
Alles prima geregeld, auto stond klaar, geen gevraag over extra verzekering, kortom alles goed
- Algemeen 10
Auto was precies zoals beloofd, reed goed, we hebben er een rondreis door bijna het het land mee kunnen maken. Geen autopech gehad, hield zich ook goed op onverharde wegen.
- Algemeen 10
Reis via KLM was rechtstreeks en kalme reis gehad
Sunny cars heeft ons netjes en snel geholpen Wij hadden een normale auto besteld en konden bij het uitzoeken een grotere zonder meerprijs meekrijgen. Prima!
- Algemeen 10
Fijn eiland fijne auto
- Algemeen 9
Net als altijd mijn huurauto ook deze keer weer geregeld via Sunny Cars. Heerlijk idee dat daarmee alles goed geregeld is en ik niet bang hoef te zijn voor nare financiele gevolgen als ik per ongeluk schade rijdt. Huren snel online geregeld, alle documenten snel en overzichtelijk in mijn mail. Ophalen van de huurauto was top. Bij de balie van onze verhuurder stonden maar een paar mensen. Bij de balie ernaast stond een lange rij, dus wij waren alleen hierom al blij met de lokale partner van Sunny Cars. Invullen van de papieren was snel gedaan, zeer vriendelijke medewerker en min creditcard was zelfs niet nodig voor een waarborg. We kregen een prima auto mee, die heerlijk reed en ik keurige staat was. Het inleveren ging ook weer snel en makkelijk. Opnieuw een prima ervaring met zowel Sunny Cars als met de lokale partner.
- Algemeen 10
Snelle afhandeling. Zeer goede huurauto en zeer gemakkelijke voorwaarden. Bij volgende reis zeker weer Sunny Cars.
- Algemeen 9
Zoals altijd een vriendelijk onthaal en alle vlotjes verlopen zowel bij het ophalen als het afleren van de wagen
- Algemeen 9
Auto stond klaar. Meenemen zonder wachten en creditcard, vrij nieuw.
afleveren ging ook erg snel.
Beetje onduidelijk waar wij de auto moesten afhalen.
- Algemeen 10
Zorgeloze reis met zo goed als nieuwe wagen.
- Algemeen 9
Perfecte service. Zeer vlotte bediening
- Algemeen 10
Alles goed verlopen. Vlotte incheck auto ter plaatse en goede informatie via Sunny Cars
- Algemeen 10
Papieren lagen klaar. Helaas een auto van 2 jaar oud met wat schade. Kreeg een map met foto's van de schades, bleek het van een andere auto te zijn. Na veel praten nieuwe papieren. Daarna geen problemen meer. Volgende keer weer Sunny Cars
- Algemeen 9
Sunny Cats heeft in Adelaide geen eigen kantoor.
Wordt uitbesteed aan Herz
Prima geholpen
Auto volgens boeking
- Algemeen 10
Goede service en fijne auto
- Algemeen 9
Top geregeld, netjes afgehandeld via Herz op het vliegveld
- Algemeen 10
Prima auto, snelle aflevering, er waren meerdere balies beschikbaar om gasten te helpen. Geen opdringerige verkooppraatjes.
- Algemeen 10
Gewoon ons eerste bezoek als gezin, veel nieuwe zaken en situaties.
betreft autohuur; we hebben toch een extra verzekering afgesloten voor het geval je pech onderweg (lekke band of zo) zou krijgen. Uit jullie voorwaarden is niet geheel duidelijk of je eerst alles moet voorschieten en daarna pas je geld terugkrijgt. Gezien de Amerikaanse werkwijze leek het beter om te verzekeren, $50 (je weet nooit hoeveel je moet betalen). Helaas heb ik het aftanken afgekocht($50 incl.servicekst!) maar dit is niet nodig, zelf aftanken toch goedkoper! Maar weten we het voor volgende keer. Voor de rest alles prima, ook de partner (Alamo). De auto (Nissan Pathfinder) beviel uitstekend.Afhalen en inleveren verliep ook prima!
- Algemeen 8
Alles fantasties geregeld.zeer tevreden
- Algemeen 9
Alles is goed gegaan zover ik weet! The car was a bit noisy, but ran well and no complaints.
- Algemeen 10
Vooraf alles kunnen regelen, top.
Alleen de borg met creditcard nog op de luchthaven pinnen. Sleutel mee en wegrijden. Lekker snel dus!
- Algemeen 10
Zeer aangename eerste kennismaking met Sunny-cars. Alles verliep zoals op de website omschreven is. Waren wel een beetje bang of het allemaal zou kloppen, vermits we in het verleden slechte ervaringen gehad hebben (met Delpaso). Geen verrassingen ter plaatse of gepush voor extra verzekering. Vlotte ophaling van en naar de luchthaven door pendeldienst. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader!!!
- Algemeen 10
De service van Alamo was prima; geen wachtrij; we kregen snel een ruime auto. Fijn dat we bij Sunny Cars van te voren alle verzekeringen, extra bestuurder konden regelen, zodat we niets meer hoefden bij te betalen. Het inleveren van de auto verliep ook heel soepel
- Algemeen 10
Sunny cars is Top
- Algemeen 10
Lange wachtrij bij de balie om auto op te halen. Zou prettiger zijn als de medewerker van de verhuurmaatschappij met de huurder samen de auto check doen als auto wordt opgehaald. Zo kunnen beiden eventuele reeds ontstane schades doornemen samen met de overhandigde documenten.
- Algemeen 7
Omdat alles zo goed geregeld is: geen gezeur (wilt u extra dit, dat etc: nee, nee, nee), geen problemen en fijn dat ik mijn "eigen" auto mag kiezen. Moest even in de rij staan bij het ophalen, maar als ik had gewild had ik ook naar zelf inchecken kunnen gaan, voldoende terminals beschikbaar. Inleveren ging ook snel, voordat ik in de transferbus stapte had ik mijn rekening al, uiteraard € 0,00. Volgend keer weer Sunny Cars!!!
- Algemeen 10
Zoals altijd alles prima geregeld. Bij de verhuurder kon in een compleet nieuwe auto kiezen, met slechts 5 mijl op de teller.
- Algemeen 10
Kreeg bij het inchecken een interresante upgrade aangeboden. Ik heb hier gebruik van gemaakt en de hele week met een gloednieuwe MPV rondgereden.
- Algemeen 10
Goeie schone auto en prijs kan niet beter
- Algemeen 10
Wij zijn de laatste 3 dagen verhuist naar Puerto de la Cruz ivm kakkerlakken in het appartement. Voor de rest was de auto super.
- Algemeen 8
Alles prima geregeld. Prima auto. Zowel bij ophalen als bij terugbrengen geen wachttijden.
- Algemeen 10
Auto stond netjes klaar om de afgeproken tijd, snel op kunnen halen en prima verzekerd voor een goede prijs. helaas werd de prijs verdubbelt omdat ik onder de 25 ben, terwijl chauffeur zijn mijn beroep is en dus genoeg ervaring heb.
- Algemeen 7
Wij huren altijd via Sunnycars, er staat altijd een mooie auto klaar en nooit problemen gehad
- Algemeen 10
Alles perfect geregeld. Geen rare dingen en het weer viel mee
Lekker rustig
- Algemeen 9
Geven een kleinere maar duurdere auto mee en je krijgt onverwacht een hoge creditcard afschrijving. de 2 is omdat de auto prima was, maar je verwacht service en verantwoordelijkheid. Deze nemen ze vanaf Nederland niet. Ondanks de all inn dekking etc. Op vakantie gaat het om ruimte en niet om de catalogus prijs. Misleidend vanuit Mallorca en geen verantwoordelijkheid vanuit Nederland
- Algemeen 2
Online boeken is zeer eenvoudig en betaling via CreditCard verliep ook vlot. Had een mailtje gestuurd en kreeg supersnel een antwoord, klantenservice is een dikke 10.
Op ontvangen boekingsbevestiging staat duidelijk aan de linker bovenkant waar je de auto kan ophalen en het bedrijfsnaam van lokale verhuurder.
De wachtrij was redelijk lang aan de luchthaven op Alghero ( Sardinie), ondanks 2 medewerkers bij Sicily by Car. Duurde bijna een uur en uitleg was ook niet erg duidelijk, hierdoor weer een uurtje lopen zoeken.
We hadden een volkswagen polo geboekt en kreeg een upgrade naar een Fiat 500L omdat ze geen gelijkwaardige meer hadden staan.
Het inleveren van de wagen was ook vlot en borg heel snel via CC teruggekregen.
- Algemeen 10
Nooit meer Sunny Cars. Bij ophalen auto in Nice was er een probleem dat ze lokaal niet op konden lossen. Kregen bij helpdesk van Sunny Cars een zaterdaghulpje aan de telefoon die niet van plan was om maar ergens mee te helpen. Ja, hij kon annuleren tegen 150 euro extra kosten. En daarna lokaal de hoofdprijs moeten betalen voor een andere verhuurauto omdat je niet anders meer kunt. Terug na vakantie 3 keer gemailed met Sunny Cars om toelichting te vragen. Gewoon geen enkele reactie. Waardeloze service. Gewoon niet boeken!
- Algemeen 1
Auto met volle tank ingeleverd, maar omdat ik bij ontvangst van de auto heb getekend voor inleveren met lege tank is zonder enig menselijk oordeel de prijs voor een volle tank in rekening gebracht. Volgens de regels? Vast wel..maar uiterst klantonvriendelijk. Het neigt naar legale diefstal.
- Algemeen 1
Er kunnen wel degelijk verborgen kosten zijn met sunnycars, ze dekken je bijvoorbeeld niet als je vlucht te laat is en het huur bedrijf je apart moet ophalen na kantooruren (50.-) . Wordt ook nergens vermeld. Sunnycars is ook extreem prijzig geworden (spanje). Ik huur hier niet weer, want ze komen nergens in tegemoet. Er zijn veel betere goedkopere alternatieven met volledige dekking ook (eigen risico) voor de helft van de prijs.
- Algemeen 1
Ben altijd tevreden klant geweest bij Sunny Cars, maar bij de laatste huurovereenkomst in Sicilië zijn we door Sicily by Car opgelicht - de partner van Sunny Cars in Sicilië.
We haalden de huurauto op en de dame achter de balie legde alles netjes uit, tot het moment dat de extra verzekering ter sprake kwam. Toen ik deze dame vriendelijk vertelde dat we een all-in verzekering bij Sunny hadden afgesloten, bleef zij beweren dat deze overeenkomst niet gold voor Sicily by Car en dat Sunny Cars hiervan op de hoogte was en dit een speciale afspraak zou zijn. Ik probeerde haar meerdere malen ervan te overtuigen dat zij verkeerd zat en dat het echt niet klopte. Om van het gezeik (ze duldde geen nee als antwoord) af te zijn, heb ik toch een aanvullende verzekering afgesloten en meteen daarna (binnen een half uur) contact gezocht met Sunny Cars.
De reactie van Sunny was ronduit verbazingwekkend. Ik heb dan ook welgeteld 1 mail ontvangen, ondanks dat ik meerdere malen contact heb gezocht - Sunny heeft gewoonweg niet het fatsoen gehad om mij nog even netjes te woord te staan en me te vertellen wat de vrouw van Sicily by Car aan hen had verteld.
Vind het belachelijk dat Sunny dan ook zaken doet met deze partij, vooral aangezien overal op internet aangegeven staat dat Sicily by Car een super slechte partij is. Net als mijn voorganger vind ik dat Sunny Cars hun klanten laten barsten in dit soort situaties. Jammer.
UPDATE: Na vorige week een mail te hebben ontvangen van de klantenservice:
"Beste mevrouw Mulder,
Bedankt voor uw bericht.
Wij horen graag hoe wij u verder mogen helpen naar aanleiding van de review welke u heeft achtergelaten.
Wanneer u een antwoordt stuurt op deze e-mail komt deze bij de juiste afdeling terecht.
Alvast bedankt."
WORD IK WEDEROM GENEGEERD. Serieus.. hoe dan?!
- Algemeen 2
Prima auto stond klaar voor ons, 4 dagen op pad geweest zonder problemen en ook bij inname geen problemen alles netjes afgehandeld
- Algemeen 10
Auto bij Sunny Cars gehuurd vanwege prettige ervaring op de vakantiebeurs. Dit i.t.t. eerdere autohuur bij andere bedrijven. Het reserveren via website van Sunny Cars verloopt voorspoedig. Wij hadden op papier een Ford Fiësta gereserveerd (of iets soortgelijks). Bij Paphos airport kregen we een Citroen C3 mee.
Prima auto, wel een lichtgewicht in het gebergte. Kostte de motor flink moeite (versnelling 2) om bergopwaarts te rijden. Vaak terugschakelen naar 1. Ford sterker?
Ook de afhandeling bij terugkomst op de luchthaven was prima.
- Algemeen 9
Ik huur graag via sunny cars omdat je exact weet wat de kosten zijn. Volledige verzekering echt geen omkijken naar. Al een aantal keren schade gehad aan voorruit, zonder morren alles terug. Ik zeg perfect. Sunny cars is een tussenpersoon, alle problemen die je krijgt dien je bij de verhuurder te regelen en dat werkt ook altijd perfect.
- Algemeen 10
Sunnycars lost problemen niet op. Ik heb via Sunny Cars een auto gehuurd in Munchen. Daar bleek het via het bedrijf Buchbinder te gaan. Deze Buchbinder scoort een 0,8 van de 10 na 369 stemmen op trustpilot. Dit staat haaks op de opmerking van Sunny 'We werken uitsluitend samen met de beste partners ter wereld....sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen.'
De gereserveerde borg van E1000,- (!) euro staat nog steeds gereserveerd op mijn creditcard omdat buchbinder einde huurcontract niet correct heeft door gevoerd. Ik heb Sunny cars hier 3x over gebeld, aangezien ik mijn creditcard hoog nodig heb voor mijn werk. De eerste 2x schoven ze het af op mijn creditcardmaatschappij, de 3e x kreeg ik een klachtenformulier via mijn mail. Na ruim een week had ik nog niets gehoord en bij navraag hoe het ervoor stond met mijn klachtafhandeling kreeg ik een standaard antwoord dat ze hem goed ontvangen hadden, nog geen antwoord konden geven omdat ze afhankelijk zijn van de info van de lokale autoleverancier.
Niet een keer heeft Sunny Cars begrip of empathie getoond voor mijn probleem. De mails beginnen met 'beste klant' wat op mij erg standaard en onpersoonlijk overkomt na al het contact dat ik al met ze gehad heb.
Het ergste is, het probleem van de terugstorting van E1000,- is nog steeds niet opgelost. Sunny Cars zit er duidelijk niet bovenop en lijkt ook de noodzaak niet te begrijpen. Ik ben al heel wat tijd kwijt met regelwerk.
Mijn vertrouwen in hun is inmiddels volledig weg. Ik zal ook niet nog eens een auto via hun huren. Ik vraag me af hoe ze ergere problemen af zullen handelen.
- Algemeen 1
Afgelopen zomer op Bonaire geweest en via Sunny cars een auto geboekt, wij gingen voor een pick-up , je kon kiezen uit een Toyota hilux of voor een luxere klasse een chevrolet s10 of vergelijkbaar. Wij gingen voor de luxere chevrolet en hebben hiervoor € 983 betaald voor 14 dagen. Na aankomst op Bonaire kregen we via hertz een isuzu d-max inclusief roest vlekken ,zonder enige vorm van luxe en zonder airbags!!!!. Wat blijkt herz heeft maar één pick up soort in de verhuur, en die is nog minder dan de goedkoper toyota hilux, vanaf het begin geklaagd bij Sunny cars en na ongeveer 10 keer gemaild te hebben beweren zij dat we de juiste klasse auto hebben gehad, en krijgen € 50 terug voor het ongemak , terwijl het verschil in beide klassen al € 152 is. We hebben de hele vakantie toch geen veilig gevoel in die auto gehad, en zijn zeer ontevreden over de aanpak van Sunny cars, terwijl we alle bewijzen via foto’s hebben toegestuurd. Kortom niet bij Sunny cars boeken, maar gewoon bij Avis want die hebben daar een ruime keus aan verschillende soorten nette pick ups.
- Algemeen 1
Uren moeten wachten bij Hertz/Dollar/Thrifty. Kreeg een auto van een lagere klasse omdat alles op was.. je reserveert toch?? Als je dan vraagt om compensatie zijn ze niet thuis, want alle auto's zijn een klasse C. Op de website van sunnycars wordt je toch iets anders beloofd. In mijn geval zou ik een Audi A3, Peugeot 308 verwacht hebben, maar volgens hun is een Dacia Sandero van dezelfde categorie en moet ik niet zeuren. Of ik moet maar weer terug gaan om te ruilen, was net blij dat ik de wachtrij overleefd heb. Pas achteraf mag je je klacht indienen, op het moment zelf zijn ze niet thuis. Al heel veel auto's gehuurd, maar dit nog nooit meegemaakt. Als je dus teveel wil betalen en geen service behoeft, dan is het een prima tussenpersoon.
- Algemeen 1
Vooraf al volledige huurbedrag betaald, op Nice airport geen desk voor Sunny Cars. Je moet in de rij bij Hertz staan: 2 uur moeten wachten voor ik aan de beurt was. Belachelijk!!! Alleen om een sleutel op te halen, terwijl de rest zijn auto terplekke aan het uitzoeken is. Zeer kwalijk en totaal geen informatie van medewerkers. Nooit meer Sunny Cars. Huur bij Avis of Sixt, daar verdwenen de rijen aanzienlijk sneller.
- Algemeen 3
Makkelijk reserveren, geen gedoe met doe ik het wel goed want alles is inclusief. Ter plaatse de auto ophalen verloopt ook soepel, men is bekend met de regels van Sunnycars en handeld daar ook naar.
Behoorlijk aantal malen al gehuurd via Sunnycars, ga ook dit jaar (2018) weer twee maal gebruik maken van dit bedrijf en Nee ! 'k heb er geen aandelen :)
- Algemeen 10
De medewerker die ik aan de lijn kreeg bleef mij onderbreken en liet mij steeds niet uitpraten. Toen ik haar vroeg om daarmee op te houden en eerst naar mijn verhaal te luisteren, werd mevrouw boos en gooide de hoorn neer. Tot mijn verbijstering kon geen hulp meer verwachten van Sunny Cars.
- Algemeen 1
Het boeken ging zeer gemakkelijk. Nette en duidelijke vouchers. Alles inclusief, ondanks dat de verhuurbedrijven ter plaatse je toch nog extra verzekeringen proberen aan te smeren. Ik kies de volgende keer zeker weer voor Sunny Cars!
- Algemeen 9
De auto gaf ons veel flexibiliteit, we hebben nog nooit op zo'n fijne en snelle manier een auto gehuurd. We hebben al vaak pech gehad bij andere autoverhuurders die ons lekke banden en vanalles en nog wat bezorgden.
Top! #gazodoor
- Algemeen 10
Via Sunny Cars een auto gehuurd op de luchthaven van Alicante. Met een transfer werden wij naar de autoverhuurder gebracht en daar stonden een aantal Britten die nog een bepaalde verzekering moesten bijbetalen. Daar waren ze het duidelijk niet mee eens. Gelukkig was het via Sunny Cars allemaal goed geregeld en was alles inclusief. Ik vond de autoverhuurder zelf (Dickmanns) niet zo heel vriendelijk en zag later dat ze 1,5 ster krijgen bij de recensies op Google. Wij hebben er verder geen problemen mee gehad, buiten dat het wel iets vriendelijker kon.
- Algemeen 7
Alles verliep soepel. In een paar stappen was de auto vooraf gereserveerd en ter plaatse ging alles ook goed. Er stond een mooie, nieuwe auto klaar en de medewerker liep mee om uitleg te geven over de auto en de schade te checken. Erg goede service!
- Algemeen 10
Ze boden duidelijke informatie, zijn goed bereikbaar bij vragen. Ondanks dat ze hun diensten uitbesteden naar derde partijen, de echte autoverhuurders, ben ik erg te spreken over service en prijs.
- Algemeen 8