Ben je nog op zoek naar een huurauto op je volgende vakantiebestemming? Dan kan Sunny Cars je wellicht verder helpen. In 1991 werd deze aanbieder van huurauto's opgericht in München. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een van de grootste, onafhankelijke Europese organisaties die zich specialiseren in het verhuren van auto's. Bij Sunny Cars kun je een huurauto vinden in meer dan 120 landen en 8.000 verschillende bestemmingen. De huurauto's zijn niet van Sunny Cars zelf, maar van lokale autoverhuurders. Dit kunnen grotere partijen zijn, zoals Budget Rent a Car en Europcar, maar ook kleinere verhuurders die de omgeving goed kennen. Afspraken die ze maken met de autoverhuurders moeten aan strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Door op deze manier te werken kan Sunnny Cars zo voordelig mogelijk alle auto's aanbieden en de prijs-kwaliteitverhouding garanderen. Alle prijzen zijn all-in, wat betekent dat bij elke huurauto de beste verzekeringsvoorwaarden zijn inbegrepen. Op deze manier wil Sunny Cars zo veel mogelijk mensen laten genieten van een zorgeloze vakantie.
Dit is volledig in lijn met het 'Rent a Smile' principe dat ze hanteren. Dit wil zeggen dat het het doel van de organisatie is dat je snel en gemakkelijk een goede en voordelige auto kunt vinden en de ervaring optimaal is.
Bert
op 18 december 2024
bestemming: Tenerife / Airport, reisperiode: december 2024
Auto in Nederland geboekt, zeker 2 uur in de rij gestaan voordat we aan de beurt waren.
Auto.moesten we ophalen bij Cicar. Waardeloos
... Lees meer
Edwin
op 17 oktober 2024
bestemming: Engeland / Machester Airport, reisperiode: juli 2024
Sunny Cars heeft bewezen dat klanttevredenheid en transparantie bij hen écht centraal staan.
In een branche waarin autoverhuur vaak gepaard gaat met verborgen kosten en twijfelachtige verzekeringsvoorwaarden, is Sunny Cars een verademing. Bij hen huur je volledig all-inclusieve zonder de angst voor onverwachte kosten of onrechtmatige handelingen van lokale verhuurbedrijven.
Mijn eigen ervaring na de laatste huur van een auto via Sunny Cars onderstreept dit.
Je sluit een huurcontract af bij Sunny Cars. Sunny Cars werkt vervolgens samen met lokale autoverhuurbedrijven in meerdere landen over de hele wereld.
Onlangs had ik te maken met een zeer vervelende situatie bij Europcar op Manchester Airport, waarbij na de verhuurperiode zonder mijn toestemming extra kosten voor de autohuur van mijn creditcard waren afgeschreven.
Ondanks mijn herhaalde pogingen om dit rechtstreeks met Europcar Manchester Airport op te lossen, kreeg ik mijn geld niet terug. Ik zag later op de online reviews dat er helaas nog veel meer klanten door personeel van Europcar Manchester Airport waren opgelicht.
Gelukkig nam Sunny Cars het dossier van mij over. Hun klantenservice ging professioneel en doortastend met mijn klacht aan de slag en zorgde ervoor dat het probleem naar tevredenheid werd opgelost.
Ik huur nu al jaren bij Sunny Cars en heb alleen maar positieve ervaringen. Geen gedoe met extra verzekeringen, geen stress over verborgen kosten—gewoon een eerlijke, betrouwbare service waar je op kunt rekenen.
Dankzij Sunny Cars is “rent with a smile” ook na mijn laatste autohuur weer werkelijkheid geworden. Bedankt, Sunny Cars, voor jullie fantastische klantgerichtheid, doortastend optreden en geweldige service!
... Lees meer
Thomas Berendsen
op 11 oktober 2024
bestemming: Italië / Palermo, reisperiode: oktober 2024
Mijn reservering werd plots vlak voor vertrek geannuleerd. Daarna waren de prijzen ineens veel hoger. Bah!
... Lees meer
Leon Jacobs
op 27 september 2024
bestemming: Madeira / Funchal, reisperiode: augustus 2024
Er kan altijd wel eens iets mis gaan ( geen probleem ) maar dat wegwuiven door Sunny Cars, het bewust niet willen communiceren, het bewust niet willen open staan om in gesprek te blijven dat zegt zo veel over dit bedrijf met de zonnige groet. In september 2023 auto gereserveerd op site Sunny Cars en direct netjes betaald. Het was de hoofdprijs die we betaalden op Madeira maar goed auto is een must op Madeira wil je wat zien. De keuze die we maakten was een VW Polo, ruimte genoeg voor 2 personen en met deze auto is niks mee ( dus goede keuze voor ons twee ) Echter op luchthaven word dan alles afgehandeld door partner van Sunny Cars / Guerin Hun kwam meteen de boodschap na invullen het papierwerk die VW Polo hebben we niet hier niet staan voor verhuur voor jullie, de VW Polo heeft geen krachtige motor voor de bergen op Madeira. Dus of we direct willen gaan bij-betalen en dan krijgen we andere type auto met een krachtige motor voor in de bergen. Je hebt dan geen keuze dan bij-betalen, omdat je verder wilt met je vakantie. We hadden al vertraging door zoekgeraakte koffers, we moesten naar andere kant eiland gezien daar ons eerste hotel lag. Echter daar bleef het niet bij, Guerin wilde extra geld cashen en ging je bang maken door aan te geven ( niet goed verzekerd / gebeuren veel ongelukken met toeristen op het eiland ) en als toetje geen pechhulp onderweg. Sunny Cars geeft steeds aan, bij ons volledig verzekerd zonder zorgen. Guerin is een partner van Sunny Cars en dan toch proberen je bang te maken, nou de andere auto was al een behoorlijk extra kostenpost dus vertrokken zonder extra verzekering. ( maar niet prettig om zo ja vakantie te beginnen ) Maar op parkeerplaats van verhuurder stonden weldegelijk kleine auto's zoals een Fiat 500 en Fiat Panda en ik zag ook een VW Polo staan ( dus deze worden toch verhuurd ) Terug gegaan naar kantoor op luchthaven en toen kwam bla bla verhaal van VW Polo moet nog schoongemaakt worden net pas ingeleverd. Op het eiland kom je dan heel veel Fiat 500 en Fiat Panda tegen die verhuurd worden ( dat zie je dan aan de GIGA sticker op de achteruit ) Na zoveel ergernis dan maar gewoon vertrokken want het is vakantie.......toen kwam volgende melding ( lage bandendruk ) dus meteen op zoek naar tankstation om de banden op de goede druk te brengen. Ze komen met verhaal VW POLO heeft geen krachtige motor gaan we je niet verhuren maar ze sturen je wel de weg op met lage bandendruk ( lekker veilig ) De andere auto ( waar we dus voor hebben moeten bij betalen ) had navigatie en we dachten ok dat is een pleister op de wond dan hoeven we niet op de telefoon Google Maps te gaan rijden. Maar........navigatie viel steeds uit in de tunnels en Madeira heeft HEEL VEEL tunnels. Dit ook gemeld maar hier ook wijst Guerin met vinger naar Sunny Cars en Sunny Cars wijst weer terug naar Guerin ( niemand die verantwoording neemt ) Dan de borg op auto, die was maar liefst 600 euro. In de maand July hadden we in Bilbao ook auto gehuurd via Sunny Cars en hier was de borg 150 euro en dit bedrag werd ( gereserveerd op creditcard ) Nu werd dus zonder enige communicatie direct -600 euro afgeschreven van creditcard dus rood staan, bij inleveren auto dan weer in de wacht staan om je geld terug te krijgen. We vragen ons af hoezo kan je op site van Sunny Cars dan een type auto huren die zogenaamd niet veilig zou zijn ( wat motor inhoud betreft voor in de bergen ) als dit echt zo zijn dan mag je die auto gewoon niet aanbieden op die locatie. Maar goed dat is ook een Bla Bla verhaal want er rijden genoeg Fiat 500 / Panda 's rond op het eiland. Klacht uiteraard gemeld bij Sunny Cars maar die komen met Bla Bla verhaal en voor hun zijn er geen problemen geweest. Sunny Cars weigert verder de communicatie, diverse mails al verzonden maar ze reageren al weken niet meer. Sorry ze reageren we,l binnen een uur op een review op Trustpilot want daar kan iedereen mee kijken en daar hebben ze wel het fatsoen om te reageren ( ook hier inderdaad een Bla Bla verhaal ) Geen zonnige groet naar Sunny Cars maar een gefrustreerde groet
Enzo
op 10 juni 2024
bestemming: Cyprus / Paphos, reisperiode: juni 2024
Sunny cars maakt gebruik van catagorie maar uiteindelijk wordt je er niet beter van.
Bestel een KIA stonic hoge instap en je krijgt een lage instap..lekker geregeld!!!
Je betaald ook nog eens 60 euro om de auto bij het Hotel af te leveren. Wordt negens genoemd
Ssss
op 3 juni 2024
bestemming: Portugal / Lisbon, reisperiode: juni 2024
Op de website staat 24/7 klantenservice. Over 24 uur en 20 belletjes is er geen 1 opgenomen. Ook geen mailtje binnengekregen om te annuleren. 0 kosten gedekt en nu zit ik hier zonder huurauto en geld weg
Esme
op 9 augustus 2023
bestemming: , reisperiode: juni 2023
Ik heb een reservering gehad bij sunny cars, maar door het vertragen van mijn vliegtuig heb ik deze helaas niet op tijd opgehaald. Eenmaal geland direct naar sunnycars punt gegaan, was al gesloten. Gebeld naar het noodnummer waar ik telefonisch te woord ben gestaan door een medewerker die het advies heeft gegeven een ander bedrijf op te zoeken voor autoverhuur. Hij gaf aan een link te sturen, en bij het invullen van deze link zou het geld teruggestort worden. Omdat ik hier niet zeker van was heb ik nog gevraagd, hoe weet ik nou zeker dat ik mijn geld terug krijg. Waarbij zijn reactie letterlijk was: allee heh, wij zijn een professioneel bedrijf u kunt ons vertrouwen. Eenmaal terug van vakantie geen geld terug gekregen en geen enkel begrip gekregen. Nu heb ik dubbele kosten gemaakt door een ander bedrijf in te schakelen voor alsnog huren van een auto.
Zeer teleurgesteld in deze service, omdat er telefonisch letterlijk gezegd is dat ik mijn geld terug zou krijgen.
M van willigen
op 15 juni 2023
bestemming: , reisperiode: maart 2023
Wat ging er mis. Beter de vraag wat ging er goed niks!
Slechte maatschappij die er bestaat. Als je ongeluk krijgt er zit geen inzittende verzekering bij. De bestuurd is verantwoordelijk die moet je aansprakelijk stellen. Leuk als je familie aansprakelijk moet stellen.
Boek hier nooit. Ze vragen niks voor je op ze kunnen niks! Let op ze zeggen alles inclusief dat is dus niet. Je kan het ook niet apart verzekeren.
Desiree
op 16 juli 2022
bestemming: Schotland, reisperiode: juni 2022
Auto gehuurd via sunnycars.
Een half uur na vertrek met een klapband gestrand langs de snelweg. Als je het noodnummer belt krijg je het geniale advies om maar langs de snelweg te gaan lopen opzoek naar een garage die kan helpen.
Vervolgens 3 uur langs de snelweg moet wachten om vervolgens door de politie naar een veilige plek begeleid te worden met de opmerking dat je absoluut niet verder mag rijden en vervolgens daar nog 4 uur aan je lot wordt over gelaten. Als je dan eindelijk, na 7 uur wachten en vele telefoontjes gepleegd te hebben, weer bij het verhuurbedrijf bent blijkt dat er geen vervangende auto is en mag je met je koffers op straat blijven bivakkeren want vervangende slaapplaatsen die nodig zijn door de nalatigheid van sunnycars vallen niet onder de all in verzekering. De dag daarna mag je dan ook nog tot in de middag bij het verhuurbedrijf bivakkeren omdat niemand zich verantwoordelijk voelt actie te ondernemen. Uiteindelijk konden we 24 uur na aankomst eindelijk met een auto aan onze vakantie beginnen. Een sorry en tegemoetkoming in de extra gemaakte kosten hoeven we niet op te rekenen, zo all in is de verzekering niet. Dus wees wijs, ga niet met sunnycars in zee.
Frits Stam
op 28 februari 2022
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: mei 2022
De reis moet nog beginnen, maar nu al gedoe met Sunny Cars. Een auto aangevraagd voor 20:00 uur, na betalen blijkt dat we een auto krijgen bij een bedrijf dat om 20:00 uur sluit. Sunny Cars geeft als oplossing; tegen extra kosten vragen of het bedrijf langer open kan blijven. Goed meegedacht Sunny Cars!
Mevr M. Rozenveld-Stijnen
op 2 september 2021
bestemming: Curaçao, reisperiode: september 2021
Auto automaat geboekt, helaas niet aanwezig dus bood met een alternatief aan. Echter betrof het géén automaat maar dat "vergat" men in de mail te vernoemen. Wij gingen dus akkoord met de alternatieve auto en bij aankomst bleek het een handgeschakelde auto te zijn. Sunny Cars telefoniste beroept zich echter steeds op: U bent akkoord gegaan met het alternatief. Dis is in mijn ogen dus echte MISLEIDING door niet in de mail te vermelden dat het om een handgeschakelde auto gaat en niet om een aangevraagde automaat!
Buitengewoon teleurgesteld. Niet mee willen denken in een oplossing maar: Een prettige dag verder. Ongekend deze misleiding. NOOIT MEER Sunny Cars. Na betaling geen enkele service meer
Celine
op 30 oktober 2020
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: september 2020
Heel slechte service. Bij de afrekening is ons 147 euro teveel aangerekend.
Sunny Cars heeft deels onderzocht waar het geld naartoe was (Avis die ons opgelicht heeft door nog extra verzekering aan te smeren = 100 euro ongeveer). Echter weten we nog altijd niet waar de andere 47 euro naartoe is. Sunny Cars kiest hierbij duidelijk de kant van hun partner (Avis) en weigert te onderzoeken waarom wij nog extra moesten betalen en waar ons geld naartoe is. Het antwoord van de klantendienst komt er op neer dat we zelf maar moeten uitzoeken waar ons geld naartoe is...
Boek geen auto bij deze maatschappij!
Peek
op 17 maart 2020
bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: maart 2020
We moesten de gehuurde en betaalde auto annuleren i.v.m. de corona-crisis. Geen enkel probleem: 1 telefoontje en de volledige huursom werd binnen 2 dagen teruggestort. Wat een service!
Ook onze eerdere ervaringen met Sunny Cars waren optimaal. Mooie nieuwe auto van een duurdere categorie dan we gereserveerd hadden en geen gezeur over allerlei extra's die we zouden moeten bijboeken. Inderdaad all inclusive.
Fred van Bun
op 30 januari 2020
bestemming: Zuid-Afrika / Kaapstad, reisperiode: december 2019
Topservice en zeer vriendelijk en klantgericht personeel bij de lokale verhuurder, Schade aan de auto snel en netjes afgewikkeld. Vriendelijke helpdesk bij Sunnycars
Diana Janssen
op 18 januari 2020
bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: december 2019
Prachtige rondreis gemaakt, Sevilla, Grenada, Malaga, auto stond netjes klaar, geen zorgen alle risico's afgedekt, rijd toch wel heel relaxt, onze auto had bij het ophalen nogal wat schade aan de zijkant, wat bij pas de volgende dag zagen, maar daar niet ongerust over geweest, bij het inleveren netjes vol afgeleverd en verteld dat de schade al aanwezig was, maar dat wisten ze al, de volgende keer huren we weer bij Sunny Carrs, uiterst vriendelijke service.
Niek Stok
op 28 december 2019
bestemming: , reisperiode: november 2019
Zeer goede service, vriendelijk personeel aan de balie en in de garage waar de auto's staan. Een medewerker gaf aan dat als wij niet tevreden waren met de auto, hij de volgende dag met zijn manager zou overleggen om ons een betere auto aan te bieden. Zeer geweldig aanbod waar wij geen gebruik van gemaakt hebben. De auto die wij kregen was prima. Wij boeken altijd een economy car en krijgen altijd een veel grotere auto. Dus een behoorlijke upgrade zonder bij betaling
An
op 24 december 2019
bestemming: Spanje, reisperiode: maart 2019
Vlugge afhandeling + altijd zekerheid.
Sunny Klant
op 24 december 2019
bestemming: Spanje, reisperiode: januari 2019
Bij Sunny weet je waar je aan toe bent omdat je goed verzekerd bent.
Sjaak Derks
op 23 december 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2019
Auto huren bij Sunnycars is tot nu toe uitstekend bevallen.
Geen gezeik van extra verzekering aansmeren.
Auto ophalen en rijden.
Terug brengen: sleutel inleveren, handtekening, en weer naar huis.
Zo hoort het !
Annette
op 18 december 2019
bestemming: , reisperiode: november 2019
Snelle afhandeling bij ophalen. We konden zelf een keuze maken uit de auto’s die klaar stonden en zo wegrijden.
Het inleveren verliep ook vlot met een shuttle service naar ons hotel.
Jon Dam
op 14 december 2019
bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: november 2019
Autohuur was prima geregeld.
Piet van der Krieke
op 14 december 2019
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: november 2019
We werden snel geholpen omdat de formulieren al klaar lagen. Geen gezeur over extra verzekeringen. Alleen de vraag of we nog een luxere auto wilden.
Elzinga
op 13 december 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: november 2019
Prima service en goede auto
Els Duyts
op 12 december 2019
bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: november 2019
Het is niet de eerste keer dat ik naar Los Angeles ga, want ik heb daar familie, maar wel de eerste keer dat ik via Sunny Cars een auto geboekt heb. Ik heb al eerder bij Alamo een auto gehad. Goede ervaring. Mooie auto's. Mijn "compacte" auto was een Nissan Sentra (4deurs, koffer en achteruitrij camera en start-stop knop). Ook het feit dat Sunny Cars ten allen tijde bereikbaar is ter ondersteuning indien nodig, geeft gemoedsrust. En ik vind de prijs-kwaliteitverhouding heel goed
Gerard Meyer
op 11 december 2019
bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: november 2019
Sunny heeft alles heel netjes geregeld. Dat is een 10!
Maar je bent altijd afhankelijk van de interpretatie van de lokale verhuurder. In ons geval Herz.
Het type auto dat wij gehuurd hadden was niet beschikbaar. Dat gebeurt vaker, geen probleem.
Herz wilde ons een busje voor 6 to 8 personen "aansmeren" terwijl met 2 personen waren.Dat vond ik niet zo netjes.
Uiteindelijk kregen wijn een SUV mee, eigenlijk te groot voor de smalle Schotse wegen.
Wel goed opgelost door Herz. Daarom een 8 i.v.m. een 10.
Sunny doet het heel goed. Laat je per sms zelfs een nummer achter waarmee je kunt bellen als er ter plaatse zaken niet kloppen.
Vorig jaar heeff Sunny voor ons de auto's in de VS en Canada geregeld! Top! over twee weken weer in Oostenrijk!
Jacco Tulp
op 11 december 2019
bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: november 2019
Los Angeles en Californie is prachtige bestemming waarbij gebruik auto belangrijk is om prachtige gebieden te zien.
Harry
op 11 december 2019
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: november 2019
Alles prima geregeld, auto stond klaar, geen gevraag over extra verzekering, kortom alles goed
Jeroen
op 11 december 2019
bestemming: Paraguay / Asunción, reisperiode: november 2019
Auto was precies zoals beloofd, reed goed, we hebben er een rondreis door bijna het het land mee kunnen maken. Geen autopech gehad, hield zich ook goed op onverharde wegen.
JJG Klein
op 11 december 2019
bestemming: Verenigde Staten / Houston, reisperiode: november 2019
Reis via KLM was rechtstreeks en kalme reis gehad
Sunny cars heeft ons netjes en snel geholpen Wij hadden een normale auto besteld en konden bij het uitzoeken een grotere zonder meerprijs meekrijgen. Prima!
René Smink
op 11 december 2019
bestemming: Spanje / Canarische Eilanden, reisperiode: november 2019
Fijn eiland fijne auto
Susan
op 11 december 2019
bestemming: Spanje / La Palma luchthaven, reisperiode: november 2019
Net als altijd mijn huurauto ook deze keer weer geregeld via Sunny Cars. Heerlijk idee dat daarmee alles goed geregeld is en ik niet bang hoef te zijn voor nare financiele gevolgen als ik per ongeluk schade rijdt. Huren snel online geregeld, alle documenten snel en overzichtelijk in mijn mail. Ophalen van de huurauto was top. Bij de balie van onze verhuurder stonden maar een paar mensen. Bij de balie ernaast stond een lange rij, dus wij waren alleen hierom al blij met de lokale partner van Sunny Cars. Invullen van de papieren was snel gedaan, zeer vriendelijke medewerker en min creditcard was zelfs niet nodig voor een waarborg. We kregen een prima auto mee, die heerlijk reed en ik keurige staat was. Het inleveren ging ook weer snel en makkelijk. Opnieuw een prima ervaring met zowel Sunny Cars als met de lokale partner.
C. Ravesteijn
op 11 december 2019
bestemming: Verenigde Staten / Washington D.C., reisperiode: november 2019
Snelle afhandeling. Zeer goede huurauto en zeer gemakkelijke voorwaarden. Bij volgende reis zeker weer Sunny Cars.
Jo weyn
op 11 december 2019
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: december 2019
Zoals altijd een vriendelijk onthaal en alle vlotjes verlopen zowel bij het ophalen als het afleren van de wagen
Claessen
op 11 december 2019
bestemming: Spanje / Las Palmas, reisperiode: november 2019
Auto stond klaar. Meenemen zonder wachten en creditcard, vrij nieuw.
afleveren ging ook erg snel.
Beetje onduidelijk waar wij de auto moesten afhalen.
E.Mattheyses
op 11 december 2019
bestemming: Spanje / Puerto del Carmen, reisperiode: november 2019
Zorgeloze reis met zo goed als nieuwe wagen.
Perreman Marc
op 11 december 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: november 2019
Perfecte service. Zeer vlotte bediening
Jan
op 11 december 2019
bestemming: Spanje / Nerja, reisperiode: december 2019
Alles goed verlopen. Vlotte incheck auto ter plaatse en goede informatie via Sunny Cars
Robeers
op 11 december 2019
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: november 2019
Papieren lagen klaar. Helaas een auto van 2 jaar oud met wat schade. Kreeg een map met foto's van de schades, bleek het van een andere auto te zijn. Na veel praten nieuwe papieren. Daarna geen problemen meer. Volgende keer weer Sunny Cars
Johan Gosen
op 11 december 2019
bestemming: Australië / Adelaide, reisperiode: november 2019
Sunny Cats heeft in Adelaide geen eigen kantoor.
Wordt uitbesteed aan Herz
Prima geholpen
Auto volgens boeking
Carl
op 11 december 2019
bestemming: , reisperiode: november 2019
Goede service en fijne auto
Aren Buvens
op 11 december 2019
bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: december 2019
Top geregeld, netjes afgehandeld via Herz op het vliegveld
Yvon
op 10 december 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: november 2019
Prima auto, snelle aflevering, er waren meerdere balies beschikbaar om gasten te helpen. Geen opdringerige verkooppraatjes.
Dr who
op 10 december 2019
bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: november 2019
Gewoon ons eerste bezoek als gezin, veel nieuwe zaken en situaties.
betreft autohuur; we hebben toch een extra verzekering afgesloten voor het geval je pech onderweg (lekke band of zo) zou krijgen. Uit jullie voorwaarden is niet geheel duidelijk of je eerst alles moet voorschieten en daarna pas je geld terugkrijgt. Gezien de Amerikaanse werkwijze leek het beter om te verzekeren, $50 (je weet nooit hoeveel je moet betalen). Helaas heb ik het aftanken afgekocht($50 incl.servicekst!) maar dit is niet nodig, zelf aftanken toch goedkoper! Maar weten we het voor volgende keer. Voor de rest alles prima, ook de partner (Alamo). De auto (Nissan Pathfinder) beviel uitstekend.Afhalen en inleveren verliep ook prima!
M.nagelkerke
op 10 december 2019
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: november 2019
Alles fantasties geregeld.zeer tevreden
M.H.G. Rempt
op 10 december 2019
bestemming: Verenigde Staten / West Palm Beach, FL, reisperiode: oktober 2019
Alles is goed gegaan zover ik weet! The car was a bit noisy, but ran well and no complaints.
Marijke Dullens
op 10 december 2019
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: november 2019
Vooraf alles kunnen regelen, top.
Alleen de borg met creditcard nog op de luchthaven pinnen. Sleutel mee en wegrijden. Lekker snel dus!
Francis Spruyt
op 10 december 2019
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: november 2019
Zeer aangename eerste kennismaking met Sunny-cars. Alles verliep zoals op de website omschreven is. Waren wel een beetje bang of het allemaal zou kloppen, vermits we in het verleden slechte ervaringen gehad hebben (met Delpaso). Geen verrassingen ter plaatse of gepush voor extra verzekering. Vlotte ophaling van en naar de luchthaven door pendeldienst. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader!!!
Erik en Richard
op 10 december 2019
bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: november 2019
De service van Alamo was prima; geen wachtrij; we kregen snel een ruime auto. Fijn dat we bij Sunny Cars van te voren alle verzekeringen, extra bestuurder konden regelen, zodat we niets meer hoefden bij te betalen. Het inleveren van de auto verliep ook heel soepel
Helminen
op 10 december 2019
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: december 2019
Sunny cars is Top
S.
op 10 december 2019
bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: november 2019
Lange wachtrij bij de balie om auto op te halen. Zou prettiger zijn als de medewerker van de verhuurmaatschappij met de huurder samen de auto check doen als auto wordt opgehaald. Zo kunnen beiden eventuele reeds ontstane schades doornemen samen met de overhandigde documenten.
Dorèth
op 10 december 2019
bestemming: , reisperiode: november 2019
Omdat alles zo goed geregeld is: geen gezeur (wilt u extra dit, dat etc: nee, nee, nee), geen problemen en fijn dat ik mijn "eigen" auto mag kiezen. Moest even in de rij staan bij het ophalen, maar als ik had gewild had ik ook naar zelf inchecken kunnen gaan, voldoende terminals beschikbaar. Inleveren ging ook snel, voordat ik in de transferbus stapte had ik mijn rekening al, uiteraard € 0,00. Volgend keer weer Sunny Cars!!!
Hans Overduin
op 10 december 2019
bestemming: , reisperiode: december 2019
Zoals altijd alles prima geregeld. Bij de verhuurder kon in een compleet nieuwe auto kiezen, met slechts 5 mijl op de teller.
Koenen
op 10 december 2019
bestemming: , reisperiode: november 2019
Kreeg bij het inchecken een interresante upgrade aangeboden. Ik heb hier gebruik van gemaakt en de hele week met een gloednieuwe MPV rondgereden.
Peter Wieringa
op 10 december 2019
bestemming: , reisperiode: november 2019
Goeie schone auto en prijs kan niet beter
Marco Bewier
op 10 december 2019
bestemming: , reisperiode: november 2019
Wij zijn de laatste 3 dagen verhuist naar Puerto de la Cruz ivm kakkerlakken in het appartement. Voor de rest was de auto super.
Jos Hereijgers
op 10 december 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: november 2019
Alles prima geregeld. Prima auto. Zowel bij ophalen als bij terugbrengen geen wachttijden.
Christiaan
op 10 december 2019
bestemming: Verenigde Staten / key west, reisperiode: december 2019
Auto stond netjes klaar om de afgeproken tijd, snel op kunnen halen en prima verzekerd voor een goede prijs. helaas werd de prijs verdubbelt omdat ik onder de 25 ben, terwijl chauffeur zijn mijn beroep is en dus genoeg ervaring heb.
R. Korevaar
op 10 december 2019
bestemming: , reisperiode: november 2019
Wij huren altijd via Sunnycars, er staat altijd een mooie auto klaar en nooit problemen gehad
Herbert Van Den Hoek
op 10 december 2019
bestemming: , reisperiode: december 2019
Alles perfect geregeld. Geen rare dingen en het weer viel mee
Lekker rustig
Ab
op 20 oktober 2019
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2019
Geven een kleinere maar duurdere auto mee en je krijgt onverwacht een hoge creditcard afschrijving. de 2 is omdat de auto prima was, maar je verwacht service en verantwoordelijkheid. Deze nemen ze vanaf Nederland niet. Ondanks de all inn dekking etc. Op vakantie gaat het om ruimte en niet om de catalogus prijs. Misleidend vanuit Mallorca en geen verantwoordelijkheid vanuit Nederland
Priscilla
op 11 september 2019
bestemming: Italië / Alghero, reisperiode: september 2019
Online boeken is zeer eenvoudig en betaling via CreditCard verliep ook vlot. Had een mailtje gestuurd en kreeg supersnel een antwoord, klantenservice is een dikke 10.
Op ontvangen boekingsbevestiging staat duidelijk aan de linker bovenkant waar je de auto kan ophalen en het bedrijfsnaam van lokale verhuurder.
De wachtrij was redelijk lang aan de luchthaven op Alghero ( Sardinie), ondanks 2 medewerkers bij Sicily by Car. Duurde bijna een uur en uitleg was ook niet erg duidelijk, hierdoor weer een uurtje lopen zoeken.
We hadden een volkswagen polo geboekt en kreeg een upgrade naar een Fiat 500L omdat ze geen gelijkwaardige meer hadden staan.
Het inleveren van de wagen was ook vlot en borg heel snel via CC teruggekregen.
Marcel
op 22 augustus 2019
bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: juli 2019
Nooit meer Sunny Cars. Bij ophalen auto in Nice was er een probleem dat ze lokaal niet op konden lossen. Kregen bij helpdesk van Sunny Cars een zaterdaghulpje aan de telefoon die niet van plan was om maar ergens mee te helpen. Ja, hij kon annuleren tegen 150 euro extra kosten. En daarna lokaal de hoofdprijs moeten betalen voor een andere verhuurauto omdat je niet anders meer kunt. Terug na vakantie 3 keer gemailed met Sunny Cars om toelichting te vragen. Gewoon geen enkele reactie. Waardeloze service. Gewoon niet boeken!
Ronald
op 11 juli 2019
bestemming: Frankrijk / Lyon, reisperiode: juni 2019
Auto met volle tank ingeleverd, maar omdat ik bij ontvangst van de auto heb getekend voor inleveren met lege tank is zonder enig menselijk oordeel de prijs voor een volle tank in rekening gebracht. Volgens de regels? Vast wel..maar uiterst klantonvriendelijk. Het neigt naar legale diefstal.
Arvid
op 29 juni 2019
bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: oktober 2018
Er kunnen wel degelijk verborgen kosten zijn met sunnycars, ze dekken je bijvoorbeeld niet als je vlucht te laat is en het huur bedrijf je apart moet ophalen na kantooruren (50.-) . Wordt ook nergens vermeld. Sunnycars is ook extreem prijzig geworden (spanje). Ik huur hier niet weer, want ze komen nergens in tegemoet. Er zijn veel betere goedkopere alternatieven met volledige dekking ook (eigen risico) voor de helft van de prijs.
Charlotte Mulder
op 19 juni 2019
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juni 2019
Ben altijd tevreden klant geweest bij Sunny Cars, maar bij de laatste huurovereenkomst in Sicilië zijn we door Sicily by Car opgelicht - de partner van Sunny Cars in Sicilië.
We haalden de huurauto op en de dame achter de balie legde alles netjes uit, tot het moment dat de extra verzekering ter sprake kwam. Toen ik deze dame vriendelijk vertelde dat we een all-in verzekering bij Sunny hadden afgesloten, bleef zij beweren dat deze overeenkomst niet gold voor Sicily by Car en dat Sunny Cars hiervan op de hoogte was en dit een speciale afspraak zou zijn. Ik probeerde haar meerdere malen ervan te overtuigen dat zij verkeerd zat en dat het echt niet klopte. Om van het gezeik (ze duldde geen nee als antwoord) af te zijn, heb ik toch een aanvullende verzekering afgesloten en meteen daarna (binnen een half uur) contact gezocht met Sunny Cars.
De reactie van Sunny was ronduit verbazingwekkend. Ik heb dan ook welgeteld 1 mail ontvangen, ondanks dat ik meerdere malen contact heb gezocht - Sunny heeft gewoonweg niet het fatsoen gehad om mij nog even netjes te woord te staan en me te vertellen wat de vrouw van Sicily by Car aan hen had verteld.
Vind het belachelijk dat Sunny dan ook zaken doet met deze partij, vooral aangezien overal op internet aangegeven staat dat Sicily by Car een super slechte partij is. Net als mijn voorganger vind ik dat Sunny Cars hun klanten laten barsten in dit soort situaties. Jammer.
UPDATE: Na vorige week een mail te hebben ontvangen van de klantenservice:
"Beste mevrouw Mulder,
Bedankt voor uw bericht.
Wij horen graag hoe wij u verder mogen helpen naar aanleiding van de review welke u heeft achtergelaten.
Wanneer u een antwoordt stuurt op deze e-mail komt deze bij de juiste afdeling terecht.
Alvast bedankt."
WORD IK WEDEROM GENEGEERD. Serieus.. hoe dan?!
John
op 16 juni 2019
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2019
Prima auto stond klaar voor ons, 4 dagen op pad geweest zonder problemen en ook bij inname geen problemen alles netjes afgehandeld
Gert Dinkelman
op 26 april 2019
bestemming: Cyprus / Paphos, reisperiode: april 2019
Auto bij Sunny Cars gehuurd vanwege prettige ervaring op de vakantiebeurs. Dit i.t.t. eerdere autohuur bij andere bedrijven. Het reserveren via website van Sunny Cars verloopt voorspoedig. Wij hadden op papier een Ford Fiësta gereserveerd (of iets soortgelijks). Bij Paphos airport kregen we een Citroen C3 mee.
Prima auto, wel een lichtgewicht in het gebergte. Kostte de motor flink moeite (versnelling 2) om bergopwaarts te rijden. Vaak terugschakelen naar 1. Ford sterker?
Ook de afhandeling bij terugkomst op de luchthaven was prima.
Joop
op 14 februari 2019
bestemming: Argentinië / cordoba, reisperiode: december 2018
Ik huur graag via sunny cars omdat je exact weet wat de kosten zijn. Volledige verzekering echt geen omkijken naar. Al een aantal keren schade gehad aan voorruit, zonder morren alles terug. Ik zeg perfect. Sunny cars is een tussenpersoon, alle problemen die je krijgt dien je bij de verhuurder te regelen en dat werkt ook altijd perfect.
Andrea
op 4 oktober 2018
bestemming: Duitsland / Munchen, reisperiode: september 2018
Sunnycars lost problemen niet op. Ik heb via Sunny Cars een auto gehuurd in Munchen. Daar bleek het via het bedrijf Buchbinder te gaan. Deze Buchbinder scoort een 0,8 van de 10 na 369 stemmen op trustpilot. Dit staat haaks op de opmerking van Sunny 'We werken uitsluitend samen met de beste partners ter wereld....sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen.'
De gereserveerde borg van E1000,- (!) euro staat nog steeds gereserveerd op mijn creditcard omdat buchbinder einde huurcontract niet correct heeft door gevoerd. Ik heb Sunny cars hier 3x over gebeld, aangezien ik mijn creditcard hoog nodig heb voor mijn werk. De eerste 2x schoven ze het af op mijn creditcardmaatschappij, de 3e x kreeg ik een klachtenformulier via mijn mail. Na ruim een week had ik nog niets gehoord en bij navraag hoe het ervoor stond met mijn klachtafhandeling kreeg ik een standaard antwoord dat ze hem goed ontvangen hadden, nog geen antwoord konden geven omdat ze afhankelijk zijn van de info van de lokale autoleverancier.
Niet een keer heeft Sunny Cars begrip of empathie getoond voor mijn probleem. De mails beginnen met 'beste klant' wat op mij erg standaard en onpersoonlijk overkomt na al het contact dat ik al met ze gehad heb.
Het ergste is, het probleem van de terugstorting van E1000,- is nog steeds niet opgelost. Sunny Cars zit er duidelijk niet bovenop en lijkt ook de noodzaak niet te begrijpen. Ik ben al heel wat tijd kwijt met regelwerk.
Mijn vertrouwen in hun is inmiddels volledig weg. Ik zal ook niet nog eens een auto via hun huren. Ik vraag me af hoe ze ergere problemen af zullen handelen.
Jolanda
op 23 september 2018
bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: augustus 2018
Afgelopen zomer op Bonaire geweest en via Sunny cars een auto geboekt, wij gingen voor een pick-up , je kon kiezen uit een Toyota hilux of voor een luxere klasse een chevrolet s10 of vergelijkbaar. Wij gingen voor de luxere chevrolet en hebben hiervoor € 983 betaald voor 14 dagen. Na aankomst op Bonaire kregen we via hertz een isuzu d-max inclusief roest vlekken ,zonder enige vorm van luxe en zonder airbags!!!!. Wat blijkt herz heeft maar één pick up soort in de verhuur, en die is nog minder dan de goedkoper toyota hilux, vanaf het begin geklaagd bij Sunny cars en na ongeveer 10 keer gemaild te hebben beweren zij dat we de juiste klasse auto hebben gehad, en krijgen € 50 terug voor het ongemak , terwijl het verschil in beide klassen al € 152 is. We hebben de hele vakantie toch geen veilig gevoel in die auto gehad, en zijn zeer ontevreden over de aanpak van Sunny cars, terwijl we alle bewijzen via foto’s hebben toegestuurd. Kortom niet bij Sunny cars boeken, maar gewoon bij Avis want die hebben daar een ruime keus aan verschillende soorten nette pick ups.
Richy
op 29 augustus 2018
bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: augustus 2018
Uren moeten wachten bij Hertz/Dollar/Thrifty. Kreeg een auto van een lagere klasse omdat alles op was.. je reserveert toch?? Als je dan vraagt om compensatie zijn ze niet thuis, want alle auto's zijn een klasse C. Op de website van sunnycars wordt je toch iets anders beloofd. In mijn geval zou ik een Audi A3, Peugeot 308 verwacht hebben, maar volgens hun is een Dacia Sandero van dezelfde categorie en moet ik niet zeuren. Of ik moet maar weer terug gaan om te ruilen, was net blij dat ik de wachtrij overleefd heb. Pas achteraf mag je je klacht indienen, op het moment zelf zijn ze niet thuis. Al heel veel auto's gehuurd, maar dit nog nooit meegemaakt. Als je dus teveel wil betalen en geen service behoeft, dan is het een prima tussenpersoon.
Charlotte
op 11 augustus 2018
bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: juli 2018
Vooraf al volledige huurbedrag betaald, op Nice airport geen desk voor Sunny Cars. Je moet in de rij bij Hertz staan: 2 uur moeten wachten voor ik aan de beurt was. Belachelijk!!! Alleen om een sleutel op te halen, terwijl de rest zijn auto terplekke aan het uitzoeken is. Zeer kwalijk en totaal geen informatie van medewerkers. Nooit meer Sunny Cars. Huur bij Avis of Sixt, daar verdwenen de rijen aanzienlijk sneller.
Hans Steingrover
op 11 juni 2018
bestemming: Italië / Verona, reisperiode: juli 2017
Makkelijk reserveren, geen gedoe met doe ik het wel goed want alles is inclusief. Ter plaatse de auto ophalen verloopt ook soepel, men is bekend met de regels van Sunnycars en handeld daar ook naar.
Behoorlijk aantal malen al gehuurd via Sunnycars, ga ook dit jaar (2018) weer twee maal gebruik maken van dit bedrijf en Nee ! 'k heb er geen aandelen :)
Anne
op 15 januari 2018
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2017
De medewerker die ik aan de lijn kreeg bleef mij onderbreken en liet mij steeds niet uitpraten. Toen ik haar vroeg om daarmee op te houden en eerst naar mijn verhaal te luisteren, werd mevrouw boos en gooide de hoorn neer. Tot mijn verbijstering kon geen hulp meer verwachten van Sunny Cars.
Anique
op 8 september 2017
bestemming: Frankrijk / Beziers, reisperiode: juli 2017
Het boeken ging zeer gemakkelijk. Nette en duidelijke vouchers. Alles inclusief, ondanks dat de verhuurbedrijven ter plaatse je toch nog extra verzekeringen proberen aan te smeren. Ik kies de volgende keer zeker weer voor Sunny Cars!
Laura
op 8 september 2017
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juli 2017
De auto gaf ons veel flexibiliteit, we hebben nog nooit op zo'n fijne en snelle manier een auto gehuurd. We hebben al vaak pech gehad bij andere autoverhuurders die ons lekke banden en vanalles en nog wat bezorgden.
Top! #gazodoor
Vanessa
op 9 mei 2017
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2017
Via Sunny Cars een auto gehuurd op de luchthaven van Alicante. Met een transfer werden wij naar de autoverhuurder gebracht en daar stonden een aantal Britten die nog een bepaalde verzekering moesten bijbetalen. Daar waren ze het duidelijk niet mee eens. Gelukkig was het via Sunny Cars allemaal goed geregeld en was alles inclusief. Ik vond de autoverhuurder zelf (Dickmanns) niet zo heel vriendelijk en zag later dat ze 1,5 ster krijgen bij de recensies op Google. Wij hebben er verder geen problemen mee gehad, buiten dat het wel iets vriendelijker kon.
Renske
op 17 oktober 2016
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: maart 2016
Alles verliep soepel. In een paar stappen was de auto vooraf gereserveerd en ter plaatse ging alles ook goed. Er stond een mooie, nieuwe auto klaar en de medewerker liep mee om uitleg te geven over de auto en de schade te checken. Erg goede service!
Anouk hulsman
op 7 oktober 2015
bestemming: Griekenland / Thessaloniki, reisperiode: mei 2015
Ze boden duidelijke informatie, zijn goed bereikbaar bij vragen. Ondanks dat ze hun diensten uitbesteden naar derde partijen, de echte autoverhuurders, ben ik erg te spreken over service en prijs.