Schrijf een ervaring over Sunny Cars en maak kans op mooie prijzen!

Sunny Cars

Url: https://www.sunnycars.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR
Type reizen: autohuur

Logo van Sunny Cars

Ben je nog op zoek naar een huurauto op je volgende vakantiebestemming? Dan kan Sunny Cars je wellicht verder helpen. In 1991 werd deze aanbieder van huurauto's opgericht in München. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een van de grootste, onafhankelijke Europese organisaties die zich specialiseren in het verhuren van auto's. Bij Sunny Cars kun je een huurauto vinden in meer dan 120 landen en 8.000 verschillende bestemmingen. De huurauto's zijn niet van Sunny Cars zelf, maar van lokale autoverhuurders. Dit kunnen grotere partijen zijn, zoals Budget Rent a Car en Europcar, maar ook kleinere verhuurders die de omgeving goed kennen. Afspraken die ze maken met de autoverhuurders moeten aan strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Door op deze manier te werken kan Sunnny Cars zo voordelig mogelijk alle auto's aanbieden en de prijs-kwaliteitverhouding garanderen. Alle prijzen zijn all-in, wat betekent dat bij elke huurauto de beste verzekeringsvoorwaarden zijn inbegrepen. Op deze manier wil Sunny Cars zo veel mogelijk mensen laten genieten van een zorgeloze vakantie.

Dit is volledig in lijn met het 'Rent a Smile' principe dat ze hanteren. Dit wil zeggen dat het het doel van de organisatie is dat je snel en gemakkelijk een goede en voordelige auto kunt vinden en de ervaring optimaal is.

op 11 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Lyon, reisperiode: juni 2019

Auto met volle tank ingeleverd, maar omdat ik bij ontvangst van de auto heb getekend voor inleveren met lege tank is zonder enig menselijk oordeel de prijs voor een volle tank in rekening gebracht. Volgens de regels? Vast wel..maar uiterst klantonvriendelijk. Het neigt naar legale diefstal. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 juni 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: oktober 2018

Er kunnen wel degelijk verborgen kosten zijn met sunnycars, ze dekken je bijvoorbeeld niet als je vlucht te laat is en het huur bedrijf je apart moet ophalen na kantooruren (50.-) . Wordt ook nergens vermeld. Sunnycars is ook extreem prijzig geworden (spanje). Ik huur hier niet weer, want ze komen nergens in tegemoet. Er zijn veel betere goedkopere alternatieven met volledige dekking ook (eigen risico) voor de helft van de prijs. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 juni 2019 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: juni 2019

Ben altijd tevreden klant geweest bij Sunny Cars, maar bij de laatste huurovereenkomst in SiciliŽ zijn we door Sicily by Car opgelicht - de partner van Sunny Cars in SiciliŽ.

We haalden de huurauto op en de dame achter de balie legde alles netjes uit, tot het moment dat de extra verzekering ter sprake kwam. Toen ik deze dame vriendelijk vertelde dat we een all-in verzekering bij Sunny hadden afgesloten, bleef zij beweren dat deze overeenkomst niet gold voor Sicily by Car en dat Sunny Cars hiervan op de hoogte was en dit een speciale afspraak zou zijn. Ik probeerde haar meerdere malen ervan te overtuigen dat zij verkeerd zat en dat het echt niet klopte. Om van het gezeik (ze duldde geen nee als antwoord) af te zijn, heb ik toch een aanvullende verzekering afgesloten en meteen daarna (binnen een half uur) contact gezocht met Sunny Cars.

De reactie van Sunny was ronduit verbazingwekkend. Ik heb dan ook welgeteld 1 mail ontvangen, ondanks dat ik meerdere malen contact heb gezocht - Sunny heeft gewoonweg niet het fatsoen gehad om mij nog even netjes te woord te staan en me te vertellen wat de vrouw van Sicily by Car aan hen had verteld.

Vind het belachelijk dat Sunny dan ook zaken doet met deze partij, vooral aangezien overal op internet aangegeven staat dat Sicily by Car een super slechte partij is. Net als mijn voorganger vind ik dat Sunny Cars hun klanten laten barsten in dit soort situaties. Jammer.

UPDATE: Na vorige week een mail te hebben ontvangen van de klantenservice:

"Beste mevrouw Mulder,

Bedankt voor uw bericht.

Wij horen graag hoe wij u verder mogen helpen naar aanleiding van de review welke u heeft achtergelaten.

Wanneer u een antwoordt stuurt op deze e-mail komt deze bij de juiste afdeling terecht.

Alvast bedankt."

WORD IK WEDEROM GENEGEERD. Serieus.. hoe dan?! ... Lees meer

  • Algemeen 2

Meer ervaringen

Nieuws