Ervaringen Karin's Choice

Pagina 1 van 1 met 41 resultaten

op 3 september 2020 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: augustus 2020

We waren de eersten met een verplichte corona test omdat we naar Griekenland gingen en dat is keurig geregeld (en betaald) door Karen's Choice. duidelijke en heldere communicatie. huurauto stond meteen klaar en vakantielocatie was prachtig. een van de mooiste vakanties die we gehad hebben

  • Algemeen 9
op 20 mei 2020 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: maart 2020

Op de website werd geadverteerd met oa een zwembad, jacuzzi, recent gerenoveerde huisjes. Bij aankomst bleek de eigenaresse afwezig en werden we te woord gestaan door een niet- Engelssprekende interieurverzorgster. Met wat handen en voetenwerk kwamen we er wel uit en ze was erg vriendelijk.
Het onderhoud van het huisje was vreselijk. Kapotte gordijnen en een niet sluitende schuifdeur in de woonkamer, ontbrekende gordijnen in de slaapkamer, tv werkte niet, badkamertegels lagen los en zijn gebroken, het kunstgras op het terras lag los en opgerold waardoor het hekje niet open of dicht kon. Het zwembad was enorm verwaarloosd en koud. 2 kinderen die er wel gebruik van maakten zaten een dag later onder de uitslag en hadden diarree. We hebben de eigenaresse in de hele week niet gezien. De boomgaard met vers fruit die er was, bleek een veld met sinaapappelbomen waarvan de sinaasappels niet eetbaar waren. Het restaurant dat er was, was niet in gebruik.
Gelukkig hadden we er mooi weer gedurende de eerste dagen. We zijn eerder teruggevlogen vanwege de uitbraak van het Corona virus. Na thuiskomst heb ik fotoís gestuurd van de accommodatie, naar Karins choice, maar daar heb ik nu, ruim 2 maanden later (na nog een herinnering te hebben verstuurd) nog geen reactie op ontvangen. Karins choice was voor ons echt eenmalig.

  • Algemeen 5




op 19 februari 2020 bestemming: , reisperiode: februari 2020

Wij wilden een vakantie boeken en hebben 1 accommodatie doorgegeven. Deze bleek niet beschikbaar, maar daarvoor een alternatieve accommodatie. Hier hadden wij weer een kamer doorgegeven. Deze was wederom ook niet beschikbaar, wel een alternatieve kamer. Dit hoefde voor mij niet meer omdat ik constateer dat Karin's Choice adverteert met accommodaties/kamers die er niet (meer) zijn. Dit is misleidend en voor mij de reden als klant om hier in elk geval niet te boeken

  • Algemeen 2
op 30 september 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: september 2019

Appartement Zeus was ver beneden peil en haalt daardoor het cijfer ver naar beneden. Het eiland Samos is erg leuk!
Bedden keihard
Geen tafel/stoelen of wat zij beloven, Ďzitjeí binnen
Kleine kledingkast ( 1 legplank, rest hang, ca. 1 m breed) Hoe moet dat met 4 personen?
Minimaal (incomplete ) keukenbenodigdheden. Bij vraag naar kommetjes, voor bv yoghurt is het antwoord, dat hebben we niet. Keuken is alleen voor snacks...Ook geen schaal oid om een salade in te doen..
Geen waterkoker (zoals beloofd)
Alleen lakens, geen dekens. Geen extra kussens. In ons geval dus slechts 2 kussens
Buiten tafeltje ca. 60x60. 3 stoelen met dikke rand onder de benen.
Maar nogmaals, Samos erg leuk eiland en Ireon prima, niet te toeristisch plaatsje!

  • Algemeen 5
op 5 september 2019 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: augustus 2018

Wij vonden de studio van villa Anna castello heel erg tegen vallen .. we hadden het mooie verhaaltje gelezen over deze villa en waren meteen verliefd op en hebben deze dan ook geboekt. Nou de douche cabine storte bijna in mekaar , kreeg de schuifdeuren niet dicht , de douchekop moet je vast houden want deze kon je niet ophangen . We vonden het ook erg vies . De handdoeken stonken niet normaal . Koffie app was ook kapot . Schoonmaken vergaten ze gewoon even . Spinnenwebben onder het bed . En fruit en welkomst drankje was er echt niet . Heb mijn hand verbrand aan de fluitketel omdat de klep eraf valt . Het enige wat mooi was , was het balkonnetje maar dan zonder privacy . Al met al was het een zooitje , wat we erg jammer vonden want we hebben zat leukere en mooiere app / studioís gezien . Wij gaan zeker niet meer terug naar villa Anna castello . Zonde van onze vakantie

  • Algemeen 4
op 10 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Messonhi, reisperiode: augustus 2019

De website vanger hotel is zeer veel belovend en wanneer je arriveert oogt het Hotel in 1e instantie mooi. Dit komt door het zwembad, de ligbedden en het uitzicht! Prachtig, maar het kan gewoon qua service en netheid veeeel beter! Schoonmaak was zeer matig, eigenlijk werden alleen handdoeken vervangen, nooit de lakens. Kamers en badkamer werden niet schoongemaakt. De douche is echt te klein, het is eigenlijk een wc waarin je doucht met een gordijn wat aan je lijf plakt. Ik de week dat wij er verbleven heb ik nooit iemand het zwembad schoon zien maken, water was vrij troebel. Glazen en borden staan ook savonds en snachts gewoon naast de ligbedjes en worden niet opgehaald. Ook de ligbedden worden nooit schoongemaakt. Het oogt wat slordig allemaal. Bij de bar gaat het erg langzaam, er staat 1 persoon achter de bar, die t niet aankan als er meerdere personen staan om te bestellen; de kaart is ook beperkt. Het kan allemaal een stuk beter, efficiŽnter en zeker schoner. Het hotel wil met haar website iets uitstralen wat het niet waarmaakt, jammer. Het uitzicht maakt veel goed en de sfeer is wel relaxt en de medewerkers zijn aardig. Maar de gemiddelde review van een 9 klopt niet.

  • Algemeen 6
op 16 juni 2019 bestemming: Portugal / Ferragudo, reisperiode: juni 2019

Het was een super vakantie. Geweldig appartement en geheel compleet. En erg schoon.
Vlucht en auto waren prima geregeld. Een dikke tien!!!!

  • Algemeen 10
op 6 april 2019 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: mei 2018

Goede ervaring met deze firma. We werden een beetje gek van zelf zoeken op internet naar een leuke vakantie en hebben hun toen een email gestuurd met de vraag om advies. Ze hebben ons toen gericht wat suggesties gedaan en daar zat precies bij wat we zochten. Ook daarna werd alles prima voor ons geregeld. Toch een 8 en geen tien omdat ze telefonisch alleen tussen 10 en 5 bereikbaar zijn.

  • Algemeen 8
op 6 april 2019 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: juni 2018

Wij zijn vorig jaar voor de derde keer met karins choice op vakantie geweest en hebben net opnieuw geboekt voor dit jaar. Wij hebben alleen maar goede ervaringen met hun. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en regelen altijd alles prima. We zijn het eersste jaar op Corfu geweest, daarna op Zankynthos en dan vorig jaar op Lesbos. Steeds geweldig genoten.

  • Algemeen 9
op 7 december 2018 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: september 2018

Voor het eerst op het eiland Corfu geweest deze zomer. Ondanks alle berichten in de media over het Ďvuilnis-probleemí hebben wij dat niet als zodanig ervaren. Je zag wel wat vuilnis maar zeker niet storend of stinkend. Ook bij onze accommodatie Corfu Sea Palm werd alles keurig schoongehouden. De accommodatie is ons prima bevallen, heerlijk dicht aan zee wat ook voor ons een Ďmustí was. Erg vriendelijk personeel, de kamers misschien iets klein maar we hadden een heerlijk balkon en zaten met het mooi weer eigenlijk alleen maar buiten. Kortom een aanrader om naar toe te gaan, zeker ook met kinderen.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Dassia, reisperiode: september 2018

Vanuit de idealistische fotoís deze vakantie geboekt om samen met familie uit AustraliŽ door te brengen. We zien elkaar eens in de 2 jaar. Het appartement, lees keuken en badkamer waren ronduit smerig. Het betreft langdurig niet schoonmaken. Zoals een afzuigkap waar je je naam in kunt schrijven, overal kalkaanslag op het aanrecht. De voegen in de badkamer waren zwart en vol met schimmel. Ik heb fotoís beschikbaar. Wat doe je dan? Laat je een week bepalen door dit? Ik heb het besluit genomen om van de misstanden fotoís te maken en bij thuiskomst een klacht in te dienen. Hier wordt vervolgens niets mee gedaan omdat het dan de keuze is van Karin om zich te verschuilen achter de ANVR voorwaarden. Je moet ter plaatse een klacht indienen bij eigenaar of vertegenwoordiger. Karinís Choice is dus niet op de hoogte wat ze hun klanten voor een buitensporige prijs/kwaliteit verhouding aanbieden, anders was er in alle redelijkheid een andere reactie geweest. Nooit meer Karinís Choise.

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Roda, reisperiode: augustus 2018

Beschrijving op de website van KC komt niet overeen met de werkelijkheid.Sea Palm residence in Rids is een prachtige locatie maar het appartement was vies en ingericht met oude troep.Bedden met hele harde matrassen, lekkende koelkast, bij elkaar geraapt bestek, niet overal horren, douche kon niet opgehangen worden, mieren in kast en badkamer.Het appartement werd tijdens verblijf niet tussentijds schoongemaakt.Alleen ijsjes te krijgen in het beachhouse.( als ze niet op waren)Heb tijdens vakantie tgemaild aan KC en thuis na de reis.Tijdens de reis werd de WC bril aangedraaid, verder geen krimp.Na de reis geen enkele respons op klacht. Ga via Karins Choice geen reizen meer boeken.

  • Algemeen 4
op 7 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

Hele slechte service. Van de 10 nachten lagen wij er 3 direct onder de aanvliegroute van vliegveld Heraklion. 30km van de beschreven 1e bestemming en vlak naast Chersonissos. Na een klacht over de vliegtuigen (laag over, logo leesbaar, soms om de 2 minuten, tot na 1 uur 's nachts en voor 5 uur de eerste alweer) , en de melding dat airco niet was inbegrepen kregen we een antwoord dat daar niets van bekend was en daar bleef het bij. In de andere accomodaties kregen we van een aantal blij te horen dat ze 'volgend jaar de kamers gaan renoveren, of we dan nog eens terug wilde komen?' De uitbaters hebben natuurlijk geen idee van de prijs die Karin's Choice vraagt voor de reis. Maar loshangende contactpunten vlak onder de douche en een half plafond pasten niet in mijn beeld van deze prijzige rondreis. Van een ander stel hebben wij 2 andere locaties gezien die (een stuk) luxer waren dan de onze. 2 weken na de reis gaf men aan dat we de gemaakte kosten voor de extra airco maar in moesten dienen. Mijn God wat een slechte service, mosterd na de maaltijd! Zeker tijd voor een review?

  • Algemeen 4
op 5 september 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2018

Mooi hoor op de website maar het appartement was zo smerig als wat,ouwe bende en herrie in de nacht. Doen ze natuurlijk niets aan en verschuilen zich achter reisvoorwaarden,boek nooit Bella Vista appartementen want veel geld voor een vieze troep! Karin's choice is waardeloos.

  • Algemeen 5
op 3 september 2018 bestemming: Griekenland / Roma, reisperiode: augustus 2018

De reis en de auto verhuur was prima, maar het appertement en personeel beneden peil. Het appartement was vies, liepen overal mieren, bestek brak in tweeŽn en we kregen geen nieuw bestek. Koelkast was te vies om aan te pakken, vriesvak zat 10 cm ijs in, bedden waren hard je lag op de ijzeren veren. Geen dekbed of dekentje te vinden voor de nachten die koud waren.
Dochter van de beheerder zat de hele dag in het beach-huisje. Op de kaart stonden allerlei soorten koffie. Wij vroegen een gewone cappuccino . Dat had ze niet want ze had geen melk omdat dat zuur werd en er dronk niemand cappuccino. Waarom staat het dan op de kaart kregen we geen antwoord op. Dan maar een gewone koffie, kregen we zwarte koffie want ook geen cupjes of zakjes melk niet aanwezig. Dan maar eens ijs proberen er staat daar een vrieskist . Wel geteld 5 ijsjes en meer kwam er ook niet.
De bedjes bij het zwembad waren bijna allemaal gescheurd. heel jammer allemaal. Locatie is prachtig maarde rest heel slecht.

  • Algemeen 4
op 6 juni 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

De vliegreis en de autohuur was ok. de accommodatie was ver beneden peil. Zie ook onze beoordeling op Zoover. Karins Choice heeft de verantwoordelijkheid voor de beschrijving van dit hotel op haar site.
De beschrijving is niet de realiteit. Oud Hotel, 'luxe' studio oud, niet schoon en slecht geoutilleerd. Balkon met prachtig uitzicht, echter plaats voor 1 stoeltje naast roestige airco. Wifi slecht en onstabiel.
Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht en absoluut niet aan te raden.

Kortom een dikke onvoldoende voor de accommodatie Artemis Beach Hotel en Karin's Choice.

  • Algemeen 4
op 10 oktober 2017 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: oktober 2017

Op de site van karin choice beloven jullie plekjes weg van de massa, en bijzondere locatie,s. Hier klopt niets van. We maakten een rondreis op het prachtige SardiniŽ, echter de overnachtingsadressen waren waardeloos, aan drukke wegen, slechte bedden en zeker niet kleinschalig en weg van de massa. Bovendien waren ze niet bereikbaar in het weekend, in geval van nood een slechte zaak. Op email wordt wel gereageerd maar ze zijn niet klantvriendelijk. Bovendien weten ze zelf van te voren niet welke hotels ze boeken, dat hoor je pas een week van te voren...ze weten dus niet wat ze hun klanten aanbieden. De site ziet er mooi en veelbelovend uit maar er klopt niets van, nooit meer met karin choise of terwijl gewoon correndon!

  • Algemeen 3
op 12 juli 2017 bestemming: Portugal / Olhos de Agua, reisperiode: mei 2017

Karin's Choice is een reisorganisatie die gespecialiseerd is in kleinschalige accommodaties. De accommodatie waar wij verbleven in Olhos de Agua was een heel fijn en prettig verblijf. Toen we van te voren nog vragen hadden aan de reisorganisatie hadden we steeds snel antwoord, ze waren goed te bereiken. Wat ik erg jammer vond is dat het veel duurder was dan als ik het zelf zou hebben geboekt. Ik hoopte juist op een pakketdeal. Ik snap dat je iets meer moet betalen voor de moeite die ze eventueel voor je zouden moeten doen maar het verschil was te groot vond ik want het zijn al bestaande reizen dus daar hoeven ze verder geen moeite meer voor te doen. Waarom ik ook koos voor een reisorganisatie is het feit dat je meestal van te voren informatie krijgt van waar je naar toe gaat zoals leuke excursies of informatie over festiviteiten die in de buurt zijn maar het enige wat wij kregen waren de voucher voor de vliegtickets en huurauto die wij zelf mochten uitprinten. Dat viel mij echt erg tegen. We hadden dus geen voorpret. Ik zou niet meer voor Karin's Choice kiezen in de toekomst.

  • Algemeen 7
op 15 juni 2017 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juni 2017

Prima vakantie gehad op Corfu. Fijn appartement . Alles was goed geregeld voor ons. Voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 21 mei 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: mei 2017

Dit was onze eerste keer met Karin's Choice en zeker niet de laatste keer. Alles klopte zoals op de website staat beschreven. Heerlijke vakantie gehad.

  • Algemeen 8
op 22 november 2016 bestemming: Griekenland, reisperiode: oktober 2016

Totaal geisoleerd huisje, vies en een keihard bed. Een besteld ontbijt werd de avond!! van te voren al gebracht. Incl een pot thee, stokbrood, gekookt ei. Eet smakelijk.
Hebben direct zelf ander onderdak
gezocht.
Nooit meer Corendon.

  • Algemeen 3
op 4 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2016

Karin's Choice is een slechte organisatie die op het moment van een overboeking niets voor je betekent en je niet serieus neemt in je klachten! Dinsdag 13 september zijn wij aangekomen op Rhodos. Wij waren al vroeg bij Delfini hotel in Stegna Beach maar mochten rond 14.00 uur terug komen om in te checken. Toen bleek dat wij overboekt waren en werden naar een ander appartement gebracht. Helaas was dit verre van wat wij oorspronkelijk geboekt hadden en heb ook gelijk contact opgenomen met de agent op Rhodos die in de brief stond. Zij heeft werkelijk helemaal niets ondernomen, zelfs niet na meerdere keren telefonisch contact. Bij mijn boeking had Karin's Choice nl nog gecheckt of er de data die ik wilde, een kamer met zeezicht was en twee aparte bedden en dit bleek te kunnen waarna ik overgegaan ben tot boeken. Dit bleek dus niet zo te zijn . In het appartement waar wij noodgedwongen naar toe moesten voor twee nachten waren geen twee aparte bedden. Het appartement waar wij naartoe gebracht werden was vies en smoezelig met alleen een tweepersoonsbed. Dit was niet een gelijkwaardige of betere accomodatie zoals bij een overboeking aangeboden zou moeten worden. Donderdag 15 september mochten wij uiteindelijk inchecken bij Delfini. Helaas ook op donderdag 15 september kregen wij te horen dat de tweepersoonskamer met twee aparte bedden en zeezicht! niet beschikbaar was, alleen een kamer met twee eenpersoonsbedden met tuinzicht en zee-zijzicht! Dit moesten wij op dat moment wel accepteren omdat er niets anders was.
Tevens wil ik jullie er van op de hoogte brengen dat de auto, Cat.B, in eerste instantie een oude en niet schone Hyundai Getz was wat wij toegewezen kregen door het auto verhuur bedrijf. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan en na aandringen kregen we uiteindelijk een Nissan Micra die wel schoon was maar waarvan de benzinetank al binnen 5 minuten rijden leeg was! Dit was al geen prettig begin van onze vakantie!
Dit was geen zorgeloze, ontspannen vakantie waar wij erg naar uitgekeken hadden.
Na de vakantie contact opgenomen met Karin's Choice en klacht per mail ingediend. Zij nemen vervolgens de klacht niet serieus en schepen je af met een wel zeer belachelijk aanbod van 100 euro.

  • Algemeen 1
op 9 juni 2016 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: mei 2016

Heerlijke vakantie gehad in de Casitas del mar op Lanzarote. Het huisje, direkt aan zee was leuk ingericht en het uitzicht geweldig. Met de auto hebben we de omgeving verkend en Lanzarote is een mooi eiland. Casitas del mar was ons aangeraden door Karinís Choice en dat bleek de goede keus. 1 minpuntje was de vlucht met vertraging maar dat gebeurt wel vaker.

  • Algemeen 8
op 15 mei 2016 bestemming: Spanje / Montejaque, reisperiode: april 2016

Wij hebben genoten van de mooie omgeving en het fijne huisje in Casitas de la Sierra. Echt spaans en een supermooie tuin erbij. Je zit echt tussen de bevolking en absoluut geen massa's toeristen. De huurauto van Avis was splinternieuw en daar hebben we leuke tochtjes mee gemaakt. AndalusiŽ is prachtig. We hebben veel gewandeld en ook het mooie Ronda bezocht. Maar ook de witte dorpjes zijn zeker de moeite waard. Alles was gewoon heel goed verzorgd en wij komen graag nog eens terug.

  • Algemeen 9
op 27 april 2016 bestemming: Spanje / Andalusie, reisperiode: april 2016

Wij hadden een gastronomische stedentrip per auto door Andalusie geboekt. De aanduiding "gastronomisch" bleek zonder meer misleidend. In de eerste twee restaurants werd na overhandiging van de voucher de menukaarten uit onze handen gegrist en kregen wij een eenvoudig menu voorgeschoteld. Dat kon ook niet anders want er bleek voor onze "gastronomische maaltijd" Ä20 pp te zijn uitgetrokken. Dus daarna maar Ä15-25 pp bijgelegd om echt gastronomisch te genieten. De kwaliteit van de restaurants waren uiteenlopend, het tapasrestaurant in Sevilla was slecht, alles werd zonder een woord snel op tafel gekwakt.
De hotels waren redelijk tot zonder meer goed, alleen je moet wel rekening houden met soms forse hoge parkeerkosten. Zo kun je niet zoals de brochure beweert in Sevilla voor Ä6/d parkeren maar ben je een veelvoud kwijt. De brochure met reisinformatie is overigens soms verouderd en de opmerking dat het belangrijk is je terugvlucht te herbevestigen is niet alleen onzin, maar ook het opgegeven telefoonnummer is onjuist.
Kortom, de volgende keer organiseer ik het maar liever zelf.....

  • Algemeen 6
op 22 februari 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2015

De website van Karins Choice oogt fris, maar de werkelijkheid is dat het aanbod verouderd en gedateerd is. Na maanden uitgekeken te hebben naar de vakantie, bleek de deze reisorganisatie zijn beloftes niet na te komen. De accommodatie was vies, bedjes aan het zwembad kapot en de eigenaar hebben wij nooit gezien. Na meerdere malen geprobeerd te hebben om onze problemen telefonisch kenbaar te maken, hielden wij het voor gezien. Of niemand nam op OF het zou zgn. geregeld worden. Jammer! In termen van Kassa: mijn koude douche gaat naar Karins Choice.

  • Algemeen 3
op 29 november 2015 bestemming: Spanje / andalusie, reisperiode: oktober 2015

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in AndalusiŽ. Alles was goed geregeld. de auto stond klaar en we konden gelijk op weg. Eerst een week in Ardales appartementen gezeten. Mooi appartement en genoten van mooie omgeving. veel gewandeld. Daarna nog een weekje in Torox bij Amaya hotel. Heel aardig nederlands stel. Beetje ik vertrek gevoel. Lekker dicht bij het strand. helemaal uitgerust. Zeker voor herhaling vatbaar. misschien in het voorjaar nog eens terug, dan staat alles in bloei en is het vast nog mooier.

  • Algemeen 9
op 28 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2015

Mooie accommodatie, voorkeur door hen gehonoreerd. Twee uitstekende bedden en twee waarop je werkelijk niet kunt slapen (keihard en uitstekende ijzeren veren). Slechte auto, die na twee defecten in twee dagen omgeruild moest worden. De volgende kon er net mee door. Vliegen met Corendon: nooit meer. Geld verdienen met stoelkeuze door passagiers eerst volledig uit elkaar te plaatsen gaat mij te ver. En op het ticket met grote letters BELANGRIJK zetten, over herbevestigen terugvlucht. Vermelde nummer echter volstrekt onbereikbaar. Conclusie: fijn door het prima appartement, maar verder te goedkoop uitgevoerd. Geen herhalingsgevaar.

  • Algemeen 7
op 10 augustus 2015 bestemming: MacedoniŽ / Ohrid, reisperiode: juli 2015

De website van Karin's Choice deed ons vermoeden dat we niet zo toeristisch, en toch goed verzorgd terecht zouden komen. De mensen in Macedonie zijn erg aardig, de natuur is prachtig. Onze verwachtingen van onze vakantie waren anders. We kregen een kamer aan de achterkant van het hotel, zonder airco en met een piepklein balkon. De ramen sloten niet, er was geen zitplaats in de hotelkamer aanwezig. De foto's op de website van Karin's Choice vinden wij misleidend. Na 1 week hebben wij een andere kamer gekregen met airco en balkon. Het hotel ligt aan een doorgaande weg, en die is erg druk in de weekenden. Nogmaals de mensen zijn erg vriendelijk, maar de prijs kwaliteit verhouding vinden wij teleurstellend.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 5
op 20 juni 2015 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juni 2015

Zojuist teruggekeerd van vakantie op Corfu, Glyfada Villa's, onderdeel van Menigos Resort, gelegen aan de schitterende baai van Glyfada, onder Pelekas. We hadden verwacht dat de huisjes na 18 jaar (ons vorige bezoek aan Glyfada) wel verbeterd en gemoderniseerd zouden zijn, maar niets is minder waar. Het bed was nog even slecht, de kussens nog even dun, de badkamer nog even klein, de keuken nog even primitief (mag eigenlijk geen keuken heten). Veel werd echter goedgemaakt door de locatie, de schitterende baai van Glyfada. Het gerenoveerde restaurant aan de noordzijde van het strand was zo goed dat we geen behoefte hadden om elders te eten. Ondanks de matige accommodatie toch een geslaagde vakantie

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 7
op 27 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: september 2014

Voor ons 40-jarig huwelijk wilden we een mooie villa om dit met dochter en kleinkinderen te vieren. Via internet kwamen we bij Karins choice terecht.
Het was een beetje moeilijk zoeken, want we hadden nogal wat wensen. Het moest ook leuk voor de kleinkinderen zijn en we wilden ook niet zo afgelegen zitten. leuk dorpje in de buurt en restaurantjes ook, maar niet zo druk allemaal. Ik heb gebeld met iemand bij karinschoice en die heeft keurig de wensen genoteerd en de volgende dag kreeg ik een mail met drie leuke voorstellen. We hebben toen gekozen voor Tireda in Zakynthos. het was heerlijk, precies als op de plaatjes. we hadden wel een extra autootje want met 6 personen is het fijn als je ook eens met z'n tweeen weg kan.
Jammer dat we volgend jaar niet weer een villa kunnen huren, maar we willen samen ook nog een keer naar Lesbos en dat heb ik al leuke appartementjes gezien.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 27 oktober 2014 bestemming: Spanje / Los Romanes, reisperiode: juni 2014

De accomodatie was zonder meer perfect. Karin's Choice heeft alleen een communicatie probleem met plaatselijke autoverhuurbedrijf in Malaga. Wij hadden betaald voor de hoogste upgrade auto want met 4pers en bagage. Er stond een Fiat Panda voor ons klaar. We konden op onze kop gaan staan maar ze bleven erbij. Werden verwezen naar een balie in de aankomsthal waar je eigenlijk niet meer terug in mag. Gelukkig mocht ik dat van de barse douanebeambte omdat ik mijn boarding pass nog had. Bij een balie daar (uiterst onvriendelijk) geholpen. Het bleek dat de gradaties A tm D in Malaga precies andersom gehanteerd worden. Betaal je de duurste auto, krijg je de kleinste. Wij pasten echt niet in de Panda dus hebben ter plekke bijbetaald en later Karin's Choice gebeld. Het moet gezegd, het kostte ons 1,5u gedoe om van vliegveld weg te komen maar er werd totaal niet moeilijk gedaan. Het extra betaalde geld is na thuiskomst per ommegaande teruggeboekt. Een gelijke lijst van te huren auto's hanteren zou nog klantvriendelijker zijn.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 5
  • Prijs / kwaliteit 8
op 10 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2014

Terug van een heerlijke vakantie op kreta, we hebben genoten met de kinderen (2 en 4 jaar ) en kreta leuk kunnen ontdekken omdat we een auto bij onze reis hadden, (wij zaten in Agia Galini is een leuk dorpje niet te druk. Zaten lekker dicht bij het strand wat een groot voordeel voor ons was, nemen volgende keer wel een grotere auto want bij de auto die er bij zat bij het boeken was het wel een beetje passen en meten met 1 kinderstoel en een verhoger op de achterbank want de koffers moesten er ook nog in maar lukte net :)

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 9 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad, ondanks het feit dat we bij aankomst een appartement kregen dat wij niet gereserveerd hadden en ook nog in een ander complex lag. Wij waren met 3 personen en hebben herhaaldelijk aangegeven dat we een appartement wilden met een aparte slaapkamer.
Dat heet een tweekamerappartement of in het Engels een 1-bedroomappartment.
Een eenkamerappartement is hetzelfde als een studio. Over deze benamingen bestaat bij Karin's Choice en de verhuurders in Griekenland nogal onduidelijkheid.
Gelukkig werd ons probleem na 2 nachten opgelost maar dit soort dingen is niet nodig. Gewoon duidelijk met elkaar communiceren. En als een klant aangeeft (tot twee keer toe) dat hij toch echt een appartement wil met een aparte slaapkamer, ga je dat gewoon checken.
Karin's Choice is ons inmiddels tegenmoet gekomen en we hebben een klein bedrag van de reissom teruggekregen

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 28 september 2014 bestemming: Griekenland / Agia Galini, reisperiode: september 2014

De website van Karinís Choice kwamen we toevallig tegen toen we op zoek waren naar een leuk appartement, niet in een druk toeristengebied, dicht bij het strand en we wilden ook graag een leuk dorp met wat restaurants enzo in de omgeving. Op de site van Karin's Choice staan alleen maar van dat soort hotels wat de keuze voor ons lastig maakte. We hebben ze toen gebeld en onze wensen voorgelegd en ze hebben ons toen prima geadviseerd. Daarna hebben ze alles prima geregeld. Ons hotel was precies zoals ze op hun website hadden beschreven, niks overdreven of mooier gemaakt dan het is, wat je soms tegenkomt. De auto stond voor ons klaar op het vliegveld en was prima. Tussendoor nog een mailtje gestuurd naar Karinís choice over de terugreis en we kregen gelijk antwoord. Nee hoor, niets te klagen over deze reisorganisatie.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 18 september 2014 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2014

Ik was wat huiverig wegens negatieve publiciteit, maar met Karin's choice/Corendon boeken was buitengewoon goed bevallen!! Autohuur, appartement, vliegreis, alles even efficient en prettig.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 29 augustus 2014 bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: augustus 2014

Afgelopen maandag zijn wij teruggekeerd van onze vakantie in Portugal (Carvoeiro, pestana palm gardens).

Deze reis was echter op verschillende punten zeer teleurstellend (alles gemeld aan de corendon hostes die ons verwees naar Karin's Choice ):

- De auto die we bij aankomst ontvingen was van binnen vies, evenals het kinderstoeltje. Daarnaast werkte de airco zeer slecht. Al met al een oude, gebrekkige auto waar we ons allerminst veilig in voelde;

- De accommodatie bij pestana palm gardens (een 2 kamerappartement) viel enorm tegen. Dat dit doorgaat voor 4 sterren is ongelooflijk. Misschien de appartementen op de begane grond, maar de 'b' appartementen zeker niet. Er zat een steile trap in en er ontbrak een kinderhekje (handig met een 2 jarig kind). Kinderhekje hebben we meteen gevraagd bij de receptie en ze zouden het diezelfde dag nog regelen. Na nog 2 keer vragen werd deze pas de volgende dag in de namiddag geÔnstalleerd.
Doorgaand op het appartement; er staat in de omschrijving dat er een balkon bij zit. Nou, een balkon van 1 bij 1 meter waar ook een deel van de airco is geplaatst. Met een kind van 2 jaar niet handig en gevaarlijk. S'avonds buiten eten of lekker zitten was er dus niet bij (zie fotoís)
- Het zwembad; overvol en veel te weinig bedjes. Niet alleen wij maar ook andere gasten moesten zoeken naar een plek en anders was het pech. Het water van het kinderbadje was smerig en zat vol insecten. Hiervan hebben we melding gemaakt, maar de dagen er na was er weinig verandering te zien.

- Bij het huren van de auto was ons verteld dat als je via de blauwe wegen zou rijden, hiervoor tol moet worden betaald binnen twee dagen. We hebben geÔnformeerd bij de receptie van pestana palm gardens waar dit kon en zij gaven aan bij het postkantoor en als deze dicht is, bij een wat grotere supermarkt. Omdat het postkantoor inderdaad gesloten was, hebben we dit laatste gedaan. Bij de 'kassa' bleek dat we 26 euro moesten betalen!! We hebben aangegeven dat dit niet moest kloppen omdat we slechts een deel van faro naar Carvoeiro hebben gereden. De man achter de balie gaf inderdaad aan dat dit niet mogelijk was en hooguit 4 tot 5 euro had moeten zijn. Aan de kassa konden we weinig uitrichten en vervolgens hebben we direct gebeld met het verhuurbedrijf in Faro zelf. Onze constatering -en dat was ook het vermoeden van de meneer in de supermarkt- hebben de vorige bestuurders van deze wagen gewoon niet betaald en wij draaien daar voor op. Zoals eerder gezegd, we hebben gebeld met de lokale verhuurder en legden het verhaal uit. Daar zijn we aan de telefoon zeer onbehoorlijk te woord gestaan; ze konden niets voor ons doen en we hadden gewoon pech. Nou, zij moeten zorgen dat eerdere huurders die tolbedragen betalen zodat anderen er niet mee blijven zitten. Vervolgens hebben we het hoofdkantoor gebeld, ook daar werden we na uitleg van ons verhaal onbehoorlijk te woord gestaan. Os inziens had de receptie ons moeten afraden om vooral niet bij een supermarkt te betalen.

Bovenstaande hebben we overigens allemaal aan onze hostess gemeld, zij kon ons ook niet veel verder helpen en verwees ons naar KC, wel zou ze contact opnemen met de accomodatie.

Al deze bovengenoemde aspecten maken dat we terugkijken op niet geslaagde vakantie.

- slechte cq onveilige en oncomfortabele vieze auto

- slechte accommodatie (wellicht een krappe 3 sterren maar zeker geen 4)

- onbekwame receptie bij accommodatie

- onbehoorlijk verhuurbedrijf

Voor ons gaan de onderstaande teksten op hun site niet op en ons inziens komen ze absoluut niet overeen met wat je in werkelijkheid afneemt:


....niet mee wil met de massa. Daarom vind je bij Karin's Choice dus niet de grote all-inclusive ressorts, maar juist wel het sfeervolle boutique hotel, dat knusse pappa en mamma appartement, die mooie villa aan zee of het ene leuke huisje bij die wijngaard. Zo ben je altijd gast en geen nummer.....

....Het leven is de rest van het jaar al hectisch genoeg en juist in je vakantie wil je het even helemaal anders. Rust, ruimte en vooral geen gedoe...


Wij hebben zeer veel ervaring qua reizen op tal van bestemmingen en weten dus wat we mogen/kunnen verwachten.

Wij zijn echter uitermate teleurgesteld in de door Karin's Choice geleverde diensten.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 23 juli 2014 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: juni 2014

Via een 'last-minute 'boeking zijn we onlangs 10 dagen met vier volwassenen naar Lesbos Griekenland geweest.
Karin's Choice had alles goed geregeld en geen woord te veel gezegd over Villa Ariadne waar we logeerden.
Zeer gastvrije eigenaars en een mooie rustige plek.
Bovendien een schoon en praktisch appartement.
De vlucht met Corendon verliep vlekkeloos, het enige nadeel was het tijdstip van vertrek nl 05.00 uur in de morgen.
Bij aankomst stond de huurauto klaar en kon onze vakantie beginnen op een prachtig eiland met vriendelijke bewoners.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Prijs / kwaliteit 7
op 28 juni 2014 bestemming: Spanje / AndalusiŽ, Periana, reisperiode: april 2014

De accommodatie was perfect. Minstens net zo mooi als op de foto's, misschien nog wel mooier in het echt. Die was echt heel goed.
Wat niet goed was, was het regelen van de autohuur. Voordat we de huurauto mee kregen op de luchthaven... Dit heeft werkelijk meer dan 1,5 uur geduurd, vanaf het moment dat we aan de beurt waren. We hadden vooraf een upgrade voor de huurauto gedaan en betaald aan Karin's Choice, maar kregen een andere (kleinere) auto mee. Wel een mooie, maar niet met de ruimte die we hadden geboekt (voor die klasse geldt een bepaalde meerprijs). Er zouden minimaal 3 normale koffers mee kunnen, maar er konden er maar 2 mee, de derde moest tussen de stoelen en vastgehouden worden en het was eigenlijk gewoon gevaarlijk om zo te rijden. We waren met 4 personen, een geluk dat we 1 koffer thuis hadden gelaten. Bij het autoverhuurbedrijf werd eerst beweerd dat we alleen voor een Fiat Panda hadden betaald, ze wisten van niets, moesten bellen, wij moesten weer gebeld worden door een Spaanse tussenpersoon op onze mobiele telefoon (kosten liepen hierdoor behoorlijk op)... Het duurde en het duurde maar. Het had niet veel gescheeld of we hadden voor de tweede keer extra moeten betalen voor een grotere auto. Uiteindelijk werd een Seat Leon (geen station) geregeld i.p.v. de Fiat Panda. Maar ja, de koffer is dan al wel snel vol met 2 koffers en opgevouwen en met de derde koffer tussen de stoelen zijn we naar onze accommodatie gereden.

Tijdens de vakantie heb ik dit gemeld aan Karin's Choice via de mail, waarin is vermeld dat ik er na de vakantie op terug zou komen. Na de vakantie heb ik tot 2 keer toe gemaild, maar er wordt niet meer gereageerd.
Een supervakantie met een topaccomodatie, maar de klantvriendelijkheid is heel ver te zoeken wanneer er iets niet goed is verlopen. Jammer, wanneer de moeite was genomen om te reageren, zou ik een dergelijke reis zeker aanraden. Nu is het tegengestelde waar. Want wie zegt dat de volgende keer de auto die je nodig hebt om naar de accommodatie te komen wel geregeld is???

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 4
op 2 mei 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: april 2014

Karen Choice blijkt een onderdeel van Corendon te zijn en hier wil je eigenlijk niet mee reizen als je onder de doelgroep van Karen's Choice valt en niet wil opgaan in de massa ook al verblijf je in populaire toeristische gebieden. Wij werden juist slachtoffer van die massa die met Corendon reist (onvoldoende gekwalificeerd personeel op grond en in de lucht, matige vliegtuigen, beroerde en gebrekkige communicatie en dat is niet echt leuk als je 10 km hoog in lucht zit en eigenlijk niet weet waarom zowel heen als terugreis vertragingen heeft opgelopen). Bij aankomst was er voor ons laat midden in de nacht geen auto beschikbaar, inleveren auto was onduidelijk, Onderaannemers zijn onvoldoende geÔnformeerd, etc. Van hun unique selling points maken zij wel waar dat reizen met Karen's choice avontuurlijk is....let wel: heeeeeel avontuurlijk. Als je toch met ze in de lucht wilt dan zou ik je willen vragen om Karen's choice te helpen om hun dienstverlening te verbeteren en ze verbetersuggesties aan de hand te doen ipv alle klachten die al over Corendon zijn ingediend nogmaals te herhalen.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 4
op 16 augustus 2013 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: augustus 2013

Wij vonden het allemaal prima geregeld bij Karin`s Choice en de accommodatie was nog mooier dan op de foto s

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
  • 1