Schrijf een ervaring over NS International en maak kans op mooie prijzen!

NS International

Url: https://www.nsinternational.nl

Type reizen: stedentrips

Logo van NS International

Een onderdeel van de Nederlandse Spoorwegen is NS International, met deze treinen kan je naar het buitenland reizen. Eerder was NS International bekend onder de naam NS Hispeed omdat toen de focus lag op de hogesnelheidslijnen naar Parijs en via België naar Londen maar dit veranderde door een internationaal karakter.

NS International biedt o.a. de Thalys treinen aan voor vervoer naar België en Parijs en ICE treinen voor vervoer naar Duitsland. De leukste bestemmingen van Europa zijn in slechts enkele uren te bereiken met de trein en je hebt je bagage bij de hand dus je hoeft er niet op te wachten.

NS International biedt veel deals aan. Zo kan je een treinreis combineren met een accommodatie. Je kan treinrondreizen maken die je zelf kan uitstippelen maar je kan ook advies verkrijgen van de reisorganisatie. Reizen met NS International is snel, comfortabel, gemakkelijk en duurzaam. Bij een internationale treinreis wordt minder CO2 uitgestoten dan als je dezelfde reis met een vliegtuig of de auto zou maken, dit wijzen berekeningen van Milieu Centraal uit.

Voor de actuele reisinformatie kan je de website van NS International checken of de App gebruiken. Deze is gratis te downloaden en beschikbaar voor Android en Apple gebruikers. Een treinticket boeken kun je snel online doen via de website.

op 20 februari 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: februari 2019

Er was geen nul beschikbaar anders had ik dat ingevuld.
Mijn dochter heeft namelijk de reis niet kunnen maken omdat de conducteur de deur min of meer in haar gezicht dicht gedaan heeft en haar vervolgens met een stalen gezicht door de deur heeft aangekeken.
Voor alle duidelijkheid.
De sprinter van Zandvoort naar Amsterdam van 17.34.

De persoon met een fiets die voor haar aankwam mocht nog wel mee.

In tijden niet zo'n sterk staaltje van klant onvriendelijkheid meegemaakt.
Op het asociale af.
Wel een bak geld vragen maar service, ik dacht dat mee mogen een basisrecht was, maar dat heb ik blijkbaar niet goed begrepen.
Misschien de kleine lettertjes niet goed gelezen.

Waarom ga ik zelf ook al weer zelden met de trein???

O ja, ik weet het al weer. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: oktober 2018

Onverwacht 3 weken vtv mijn reis moeten annuleren. Voordat ik mijn treinreis annuleer bel ik met de klantenservice. Afhankelijk of ik het volledige bedrag terug krijg, beslis ik of ik de reis definitief annuleer. 12 minuten met de klantenservice gesproken, omdat alles bij de manager nagevraagd moest worden. Liever zo'n telefoongesprek met duidelijkheid. Dan foute informatie. Ik krijg alles terug. Volgende dag bel besloten om daarom te annuleren. Als ik toch alles terug krijg. Blijkt bij het annuleren dat ik niet alles terug krijg en 50 euro kwijt ben! Ik weer bellen dat ik verkeerd wordt geïnformeerd. En dat ik de manager wil spreken. Kan niet. Ik wil een klacht indienen. Kan alleen online. Zie ik online achteraf dat die informatie ook niet klopt! Wacht nu 3 weken op reactie betreft mijn klacht. Hele slechte klantenservice en dieven! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2018

Attente, aardige en efficiente service van steward Maarten van Berkel, Eurostar treinnummer 9148 op 27/09 ... Lees meer

  • Algemeen 10

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen