Schrijf een ervaring over Slangen reizen en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Slangen reizen

8,2
op basis van 836 reviews

7 consumenten awards

Bolderman Excursiereizen won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
7,5
op basis van 213 reviews

2 consumenten awards

Oad won in 2012 de Reisgraag award
Lees meer
8,0
op basis van 211 reviews

5 consumenten awards

Van Nood Reizen won in 2016 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 210 met 2099 resultaten

op 15 oktober 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: oktober 2018

Beste,
tot 2 x geboekt bij Slangenreizen voor een 4 daagse trip naar London.
! x een gegarandeerde reis en 1 x niet gegarandeerd maar 1 week van te voren onze gegevens voor de reis gekregen omdat deze door zou gaan!!!!!!

Bij de gegarandeerde reis kregen we 1 week van te voren te horen dat de reis gecanceld werd omdat er een hele groep had afgezegd.

Kan gebeuren toch? uiteraard klacht neergelegd omdat we een gegarandeerde reis hadden geboekt...…. jammer dan.

2de keer kregen we anderhalve week voor vertrek te zien dat de reis door zou gaan en kregen we 1 week van te voren de bevestiging via mail.
Opstappunt was veranderd maar daar viel mee te leven.
Eindelijk naar Engeland...….. meteen een tafel gereserveerd bij Jamie Oliver...…….. chips and fish……… scones we verheugden er ons weer op.

dan opeens uit uit niets 3 dagen ervoor krijgen we te horen dat de reis gecanceld werd...……………………

boos opgebeld en gevraagd hoe het zat: we kregen als antwoord
ER HAD EEN GROEP AFGEZEGD!!!!!!!!!!

Heb boos gebeld maar jammer dan heb maar meteen gezegd dat het tijd word voor een nieuwe smoes en dat ik nooit maar dan nooit meer met Slangen Reizen weg zal gaan en dat ik de publiciteit zal opzoeken.

Alvast bedankt voor het lezen van deze mail maar hier moet toch een einde aan komen.
Mvrgr marianne Dassen

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2018

Niemand wist ervan dat ik mee naar Parijs zou gaan. Daar stond ik dan, midden in de nacht op een verlaten busstation in Breda...

Ik had last minute geboekt op zondag en ben in die nacht vertrokken. Aangekomen bij de bushalte, kon ik niet mee in de bus die daar aankwam. Op mijn boekingsbevestiging stond een ander busnummer, maar daarover was niets bekend bij de aanwezige reisbegeleiders. Nadat de buschauffeur contact op had genomen met de nooddienst, hoorde ik kreten als "Die bus bestaat niet?" "Die bus ging al om half twee [ik moest om half vier klaarstaan" en "Oh, dus hij is al vertrokken?". Niet erg fijn als je in je eentje om half vier klaar staat om te vertrekken naar Parijs.

Uiteindelijk kwam er dan toch een bus de hoek om rijden. Die was gebeld door de nooddienst, of hij langs Breda wilde gaan. De buschauffeur gaf aan dat hij niet op mij gerekend had en dat mijn gereserveerde stoel niet gereserveerd was. Ik mocht wel mee, want er waren toevallig mensen ziek en dus afwezig.

Uiteindelijk zat ik in de bus en heb ik totaal niet geslapen. Daarop heb ik 's ochtends meteen contact opgenomen met SlangenReizen, omdat de buschauffeur zei niets te kunnen regelen. Volgens de klantenservice zou de chauffeur voor de terugweg een stoel voor mij reserveren. En dus stapte ik met vertrouwen uit de bus.

Op de terugweg stapte ik als een van de laatsten in: er was immers toch een stoel voor mij gereserveerd. Dat bleek niet zo. De buschauffeur zei dat hij duidelijk bij de klantenservice aan had gegeven dat hij dit niet kon regelen. Hij had mij ook niet op de lijst bijgeschreven. Was ik achtergebleven in Parijs, had niemand dit kunnen controleren.

Achteraf heb ik natuurlijk een klacht ingediend bij SlangenReizen. Het leek me netjes om het eerst direct met SlangenReizen op te lossen. Het duurde echter zes weken (!) voordat ik mijn eerste reactie had. Ze zeggen alles te willen overleggen met de directie, vandaar dat het zo lang duurde. In die mail werd gezegd dat de buschauffeur was aangesproken op zijn gedrag en ik kreeg €10,- korting op mijn volgende reis. Uiteraard was ik het er niet mee eens: ik vond dat SlangenReizen er verantwoordelijk voor was dat niemand op de hoogte was van mijn komst. Daarop heb ik een reactie teruggestuurd. Ook hierna heb ik weer ZES weken moeten wachten op een reactie.

In deze reactie stond uiteindelijk dat de buschauffeur ervoor verantwoordelijk was dat hij niet op de hoogte was van mijn komst. Volgens SlangenReizen had de buschauffeur contact op moeten nemen met SlangenReizen voor zijn dienst en dat had hij niet gedaan en dus kon SlangenReizen hier níets aan doen. Belachelijk naar mijn mening, immers: ze zijn er toch van op de hoogte welke bussen er rijden en kunnen dan toch checken of iedere buschauffer contact op heeft genomen?

Ik heb mijn geld teruggeëist omdat de reis totaal niet is verlopen zoals ik mij deze had voorgesteld. Het enige wat ik terug heb gekregen, zijn de kosten van mijn gereserveerde stoel. Voor mij was mijn gehele dag Parijs echter veel minder leuk omdat ik niet had kunnen slapen (met een gereserveerde stoel bij het raam had ik dit wel gekund). Ook heb ik €10,- boekingskosten betaald terwijl niemand mijn boeking heeft gezien. Waar betaal ik die €10,00 dan voor, wat een serieus bedrag is t.o.v. de kosten van de reis?

Ik ben zéér ontevreden over hoe de reis met SlangenReizen verlopen is, maar vooral over de klachtenafhandeling. Ik heb het idee dat SlangenReizen klachten totaal niet serieus neemt, terwijl ik het toch geen prettig idee vond dat ik in mijn eentje in Parijs liep en niemand kon controleren of ik überhaupt wel in de bus terug zat. Een beetje begrip en in elk geval een iets grotere tegemoetkoming was naar mijn mening op zijn plek geweest. Voor SlangenReizen is de reissom een klein bedrag, voor mij is het veel meer waard en bovendien gaat het mij om het principe.

Mijn advies: boek géén reis bij SlangenReizen en in elk geval geen last minute. Ga er bovendien absoluut niet vanuit dat eventuele klachten serieus genomen worden. Erg triest van zo'n grote organisatie die toch bij een hoop reisverenigingen is aangesloten.

  • Algemeen 2
op 29 september 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2018

Maar 1 dag in Londen geweest, andere dag in een of ander stom plaatsje. Slangenreizen wist dat er zondag een evenement was in Londen en toch liet men de reis doorgaan.

  • Algemeen 1
op 23 september 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2018

Door een fout bij Slangen reizen hebben wij de reis niet eens gemaakt. Op ons definitieve formulier stond opstaptijd 19:45 en het bleek 18:05 te moeten zijn. Onze opstapplaats was ook al geannuleerd dus wij moesten een uur rijden naar de nieuwe opstapplaats dus als de buschauffeur dan belt waar je blijft dan red je dat helaas niet meer. Nu denk ik altijd waar mensen werken worden fouten gemaakt maar los het dan netjes op als het fout gaat. Dat netjes is ver te zoeken... Contact komt altijd via mij en toevallig van de week DE oplossing gekregen. Die ik wel heel makkelijk vind en wat ik op voorhand had gezegd dat dat geen optie was. i.v.m. werk / snipperdagen, 4 kids en een oppas. Ik wil gewoon mijn geld terug en een onkostenvergoeding lijkt me ook op zijn plaats. Kortom voor mij geen Slangen Reizen meer zolang het goed gaat zal het goed gaan maar als er iets fout gaat is het goed mis !!

  • Algemeen 1




8,2
op basis van 836 reviews

7 consumenten awards

Bolderman Excursiereizen won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
7,5
op basis van 213 reviews

2 consumenten awards

Oad won in 2012 de Reisgraag award
Lees meer
8,0
op basis van 211 reviews

5 consumenten awards

Van Nood Reizen won in 2016 de Reisgraag award
Lees meer
op 16 september 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2018

Ging naar Londen om voetbalstadions te bezoeken. Tweede dag werd geannuleerd door een al lang bekend evenement. Reizigers hebben Slangenreizen hierop geattendeeerd maar men verzekerde dat het geen probleem was en dat Londen bezocht zou worden. Tweede dag werden wij gedropt in een of ander suf plaatsje. Slangen reizen is onprofessioneel en houdt haar reiziger voor de gek.

  • Algemeen 1
op 12 september 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2018

Ik vond het fantastisch!

  • Algemeen 9
op 9 september 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2018

Waarom een 1? Nou dat lag niet aan de chauffeur. Deze man is ingehuurd door slangenreizen via bovo tours. De man zelf was ontzettend aardig en klantgericht. Slangenreizen daarintegen en dan noem in maar gelijk namen; Robert van Slangenreizen heeft het voor elkaar gekregen om zeker 7 personen (die ik gesproken heb tenminste) onwijs bot en zelf SCHREEUWEND te woord te staan aan de telefoon. Omdat de bus te laat was hebben een aantal mensen van de 87 man gebeld naar de organisatie. Meneer wilde eigenlijk niet eens met ons in gesprek, had zijn zaken niet op orde en wist allang dat de chauffeur in de file stond zonder ook maar iets aan ons te melden. Vervolgens moesten we met een boot, dan durft deze man nog te zeggen; als je de boot mist, jammer dan de volgende gaat om 08.00!!! Uur de volgende ochtend. Voor de goede orde kregen we dit bericht om 21.30 uur, onze pond ging on 22.00 uur en dit gingen we nooit meer redden.

Wat een verschrikkelijke service dat je zo met mensen om kan gaan en met je eigen personeel. Vooral deze meneer mag echt wel is gaan nadenken of dit wel zijn beroep is en als hij het niet leuk vind moet hij een andere baan gaan zoeken.

Bedankt voor het ongerust, kwaad en verdrietig maken van 87 mensen die gewoon gezellig een dagje naar Londen wilde gaan.

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2018

Op 23 augustus een dagje naar parijs geweest busnummer 1002 voor de 3 x met slangen het was een goede reis en parijs blijft mooi er komt zeker nog een 4 x aan met slangen!

  • Algemeen 10
op 29 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2018

Verschrikkelijke trip, de chauffeur van de bus heeft de reis bij het instappen al verziekt, stug, geen oplossingsvermogen en het hele reisschema niet nagekomen. Hij was ingehuurd door slangenreizen, grootste fout om extra centen te verdienen, heeft voor de hele bus de vakantie weten te vergallen.

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2018

In een woord geweldig! 26 augustus vertrokken voor een dan naar Londen. We hadden een hele vriendelijke chauffeur, die alles goed uitlegde en veilig reed! We hebben genoeg tijd in Londen gehad, maar ook een zeer gezellige tijd! Echt een dikke 10! Ik raad het absoluut aan.

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende