Schrijf een ervaring over Slangen reizen en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Slangen reizen

8,3
op basis van 900 reviews

8 consumenten awards

Bolderman Excursiereizen won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
7,4
op basis van 220 reviews

2 consumenten awards

Oad won in 2012 de Reisgraag award
Lees meer
8,0
op basis van 218 reviews

5 consumenten awards

Van Nood Reizen won in 2016 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 220 met 2195 resultaten

op 21 februari 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: februari 2019

Alles was goed georganiseerd. De buschauffeur heeft uitleg gegeven over de stad en zijn daarna op eigen houtje de stad gaan ontdekken. Super mooie stad met als hoogte punt boven op de Eiffeltoren. Voor z'n goedkoop prijsje ga ik binnenkort weer boeken. Echt super geregeld en een hele leuke buschauffeur!

  • Algemeen 10
op 18 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2018

De buschauffeur was helemaal niet duidelijk, vertelde niets en was te laat. De bus was dit keer veel krapper dan normaal waardoor je nog nieteens goed kon zitten. Op de heenweg was de buschauffeur te laat, op de terugweg zelfs drie kwartier te laat dan de afgesproken tijd! Hij vertelde niets wanneer we een pauze hadden liep hij de bus uit en niemand wist of we pauze hadden of niet, bij de duane vertelde hij niets en als je wat aan hem vroeg wou hij nooit antwoord geven.

  • Algemeen 3
op 18 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2019

Vanuit Den Haag richting Londen... Vertrokken iets later van vertrekplaats, maar waren via SMS al van de lichte vertraging op de hoogte gesteld. Reis verliep vlot en de buschauffeur was aardig. Goede bus en waren mooi op tijd in Londen. De bootoversteek was goed te doen, en voldoende zit plek... Kortom, een heel leuk en goed weekend gehad. We waren na een flotte reis terug ook mooi op tijd weer terug in Den Haag... Dank Slangereizen!Tot de volgende keer.....

  • Algemeen 9
op 3 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2019

Verschrikkelijke personeel. Zeer onvriendelijk. Een vraag antwoorden na een half uur. Ik had een cabine valiesje mee en dat mocht niet op de bus. Dat moest in de bagage. Echt dit kan gewoon weg niet!!!

  • Algemeen 6




8,3
op basis van 900 reviews

8 consumenten awards

Bolderman Excursiereizen won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
7,4
op basis van 220 reviews

2 consumenten awards

Oad won in 2012 de Reisgraag award
Lees meer
8,0
op basis van 218 reviews

5 consumenten awards

Van Nood Reizen won in 2016 de Reisgraag award
Lees meer
op 1 februari 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: december 2018

Grote teleurstelling, chauffeur wist de weg niet, slechte communicatie. Boek NIET bij Slangen Reizen

  • Algemeen 1
op 1 februari 2019 bestemming: Nederland / Utrecht, reisperiode: december 2018

Zwaar teleurstellend, chauffeur wist de weg niet, bij verkeerd hotel afgezet, 3 uur reisttijd naar Disneyland terwijl je al in Parijs bent, chauffeur rookt in de bus. Boek NIET bij Slangenreizen!

  • Algemeen 1
op 1 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juli 2015

Toffe chauffeur bleef lachen terwijl we vast zaten in Londen in verband met staking Subway.

  • Algemeen 8
op 1 februari 2019 bestemming: Engeland / Canterbury, reisperiode: oktober 2018

Bus was op tijd netjes en schoon. Vriendelijke chauffeur. We hadden 12 uur om de plaats te bezoeken.

  • Algemeen 9
op 28 januari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2018

We hadden een dagtrip Londen gedaan in december,die eindige in nachtmerrie,buschauffeur liet 3 passagiers achter in Londen,door miscommunicatie opstapplaats ,de chauffeur wilde om 20.00 uur naar Dover rijden,en nam pas 21.30 met grote mond contact op met achterblijvers,we hebben met 3 passagiers de hele nacht buiten gestaan het was steen koud ,we hebben het noodnummer gebeld,zei een man hoe komen jullie aan mijn prive nummer ik heb geen dienst kan niks voor jullie doen,daar sta je dan (alleen op de wereld,zwervers)we zijn de andere ochtend om 7.00 uur met de boot van Dover naar Calais en met de trein naar Nederland vertrokken,steen koud,verdrietig,in de steek gelaten ,en heel veel geld extra kwijt,nog niet te spreken over geestelijke en emotionele schade,we schieten nog steeds vol als we het er over hebben,en hebben er nog nacht merries over(gun het niemand vreselijk)
klacht ingediend bij Slangen ,DIE MAKEN ZICH ER MAKKELIJK VAN AF
bus gemist eigen verantwoording,zo was t niet . JE WORDT NIET SERIEUS GENOMEN
NOOIT NOOIT GEEN SLANGENREIZEN MEER

  • Algemeen 1
op 27 januari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2019

Rond 23:15 kwam bus 1102 aan en stapten we op in Dordrecht. Eenmaal in de bus kwamen er al snel achter dat de bus volledig vol was en we moesten van de chauffeur maar plaats nemen op de reserve stoelen voor in naast de chauffeur. De stoelen zijn niet verstelbaar en zitten verschrikkelijk en zijn niet acceptabel voor lange reizen.

De wc was wel aanwezig maar niet aangesloten en dus hebben we al die tijd geen gebruik kunnen maken van het toilet. Ik kan u verzekeren dat dat meer dan zeer onprettig is als je, zoals ik heb, een darm ziekte hebt (ziekte van Crohn). Ik snap dan ook niet dat jullie zo’n beslissing kunnen maken dat op zo’n reis er geen werkend toilet aanwezig is.

De beste chauffeur was een zeer aardige man maar ik heb hier nog wel mijn twijfels bij. Meneer reed 2 x verkeerd, zat met zijn telefoon in zijn handen onder het rijden vergeet 2 passagiers mee te nemen op de boot op de heenweg omdat hij niet of niet heeft geteld. Ook vraag ik me af hoe veilig het is als je iemand die zojuist van Zwitserland terug is op een bus weer naar Engeland te zetten...misschien is dit een verklaring voor bovenstaande “foutjes”? U mag het zeggen...

Aangezien wij geen oog dicht hebben gedaan hebben wij bij aankomst besloten een hotel te gaan zoeken, wij waren immers al 26 wakker! We hebben voor 4 uur een hotel geboekt om toch te kunnen slapen, daar gaat je halve dag Londen! Echt te belachelijk voor woorden!

Ik heb uiteraard dezelfde avond (26-1) gelijk geappt naar Slangereizen maar natuurlijk kwam er geen reactie want ze waren gesloten, geen noodnummer niets. Apart.

De dag erna eenmaal dat er in Londen waren kregen wij de volgende reactie, en ik quote

“Goedemorgen, helaas waren wij gisteravond gesloten. De bus waarmee u reist is inderdaad vol. Al onze bussen zijn comfort class bussen. U reist bij ons met een comfort class touringcar:
Comfortabele, lichtjes verstelbare en van een voetsteun voorziene zetel. De onderlinge zetelafstand, gemeten tussen de rugleuningen, bedraagt meestal 83 cm.

Wij hebben begrepen dat 2 reizigers uit uw bus niet met de ferry mee mochten gaan. Er zouden dus weer twee plekken in uw bus moeten zijn vrijgekomen.”

Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent over de bus. Wij raden u aan om dit bij de chauffeur te melden. Dit omdat er nu twee andere plaatsen in de bus zijn vrijgekomen. Mocht u toch een klacht in willen dienen dan kan dit het beste via het volgende mailadres ...

Niet alleen wij maar ook vele anderen hebben vele klachten. Er worden mensen achter gelaten op een boot, papieren van de chauffeur zijn niet op orde, inchecklijsten kloppen niet...en zo nog wel een paar. Een ander stel is zelfs naar huis gevlogen i.p.v. met de bus mee gereden.

Slangereizen,

BEDANKT! Eens maar nooit weer!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende