Schrijf een ervaring over srprs.me en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen srprs.me

De Jong Intra Vakanties
8,5
op basis van 1103 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
Riksja Travel
9,0
op basis van 472 reviews

6 consumenten awards

Riksja Travel won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
Bolderman Excursiereizen
8,3
op basis van 972 reviews

8 consumenten awards

Bolderman Excursiereizen won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 8 met 400 resultaten

op 13 september 2020

VERKEERDE LUCHTHAVEN..

Begin juli boekte ik met mijn vriend een citytripje naar een onbekende bestemming. Ik gaf via een mailtje aan dat we graag via Zaventem zouden willen vertrekken aangezien ik maar op 10 minuten van de luchthaven woon (luxe!). Om de zekerheid te hebben dat we in Zaventem konden vertrekken vroegen ze 130 euro (onze citytrip kostte 240 p.p.) Dat was ons een beetje teveel, Charleroi was nu ook weer niet zo onoverkomelijk..

2 weken voor onze citytrip zou beginnen (en eindigen) kregen we het nieuws dat we om 13u30 in Charleroi verwacht werden. Geen probleem, we reserveerden een parking en konden aftellen naar onze trip.

Mooi op tijd stonden we in Charleroi, stiekem keken we al op de borden en hadden we een vermoeden van onze reis: Wenen! (kan je ook lezen als het werkwoord 'wenen' uiteindelijk) Niet iets wat we zelf gekozen zouden hebben maar hey, daar gaat dit allemaal om!

Op onze vluchtgegevens stond echter dat we met Brussels Airlines zouden vliegen, nietsvermoedend schuiven we aan in de rij van Raynair (Aangezien dit de enige maatschappij is dat op Charleroi vliegt en we zelf nog niet de link hadden gelegd.)

Een meneer wil onze valiesjes al aannemen om in te checken, waarop we uitleggen dat we niet goed weten of dit moet.. hij bekijkt onze tickets en zegt dat Brussels Airlines hier niet vliegt...

PANIEK...

Bellen naar srprsme.. ' we checken het even ik bel direct terug ' :

Een 'foutje' in het systeem.. Onze vlucht vertrekt vanuit Zaventem.. Als we ons haasten kunnen jullie deze nog halen!

Om 14u met een shuttle van de luchthaven naar de parking, van de parking een uur rijden naar huis, daar opgewacht worden door mijn ouders om ons naar Zaventem te brengen om dan nog een vlucht te halen om 15u 40.. Het leek niet echt door te dringen dat dit ONhaalbaar is..

Oplossingen waren er niet: we konden geen nieuwe vakantie krijgen binnen de 2 weken, enkel geld terug of een voucher. 'Meer kunnen we niet doen'

Na 2 goede ervaringen kan ik er nog steeds niet van over wat een enorme fout hier is begaan en wat een gebrek aan het zoeken naar een deftige oplossing. Ik wil geen geld ik wil een vakantie!

Gelukkig zijn mijn vriend en ikzelf wel oplossingsgericht en zaten we 24u later in Spanje te genieten van zon, zee en stand.

Niet dankzij de hulp van srprsme jammer genoeg.

  • Algemeen 1
op 9 september 2020

Minder kwaliteit voor meer geld

Halverwege Juli boekte ik een srprs.me weekend voor in Augustus. Alles netjes betaald op het moment van boeken.
Dat weekend werden we verrast met een verblijf in Luik. Een leuke nette B&B, zo goed als in het centrum van de stad.

Ondanks dat we daar maar 2 nachten verbleven, voelden we ons al vrij snel onder druk gezet. Dat heeft alles te maken met het feit dat Srprs.me de boeking nog niet had betaald terwijl wij al bezig waren aan onze 2e dag daar.
We werden "bestempeld" als slechte betalers en moesten waarborg staan voor het geld dat we al reeds in juli hadden betaald.
Pas na het ontbijt op de vertrekdag is het als nog inorde gekomen. Tot dan hebben we het grootste deel van ons verblijf een vervelend gevoel gehad. (Later nog steeds, want dit was geen zorgeloos weekend).

Srprs.me lachte onze klacht gewoon weg met de uitleg dat dit een normale praktijk is.
Wij hadden het idee dat als je een totaalpakket ergens boek, dat dit dan inorde moet zijn!

Los van onze klacht is het concept een leuk idee. Je komt ergens terecht waar je anders nooit aan zou denken.
Toch voel ik me wel een beetje bekocht. Verblijf voor 2 personen voor 2 nachten + ontbijt kost je dan 380€.
Terwijl als je hetzelfde zou boeken het maar 220€ zou kosten.
Buiten het feit dat je niet weet waar je eindigt en dat het voor jou (niet feilloos) wordt geboekt, is er geen meerwaarde aan dit concept.
Op deze manier zal ik het wel aan mijn ouders vragen om iets voor me te boeken. Zo heb ik meer kwaliteit voor minder geld.

Later heeft srprs.me nog contact met mij gezocht.
Aan de reactie van srprs.me te lezen verzorgen zij de betaling altijd vooraf.
Ik heb zoals ze zelf vroegen nog eens contact met hen opgenomen.
Nu krijg ik als antwoord ... : "Zoals mijn collega aan de telefoon heeft aangegeven, wordt de reissom achteraf aan de accommodatie betaald".

Regels verzinnen en veranderen wanneer het hen uitkomt.
Tegelijk warm en koud blazen vind ik ervan.

Zoals reeds aangehaald, de laatste keer geweest.
Klantendienst weet het zelf ook niet als ze elkaar blijven tegenspreken.

  • Algemeen 1




op 12 augustus 2020

Twee weken geleden zijn mijn vriend en ik op reis geweest met srprs.me. Dat het een surprise was is het minste wat we erover kunnen zeggen.

“Yes, we gaan naar Wenen!” Dachten we. Het enige wat we nog moesten doen was het inchecken om een boardingpas te bemachtigen. Wat bleek daar? We stonden niet op de passagierslijst voor de vlucht naar Wenen van die ochtend. We werden doorverwezen naar de ticketing service desk. Eenmaal daar werden we enorm goed geholpen door een medewerkster van Brussels Airlines. Zij vertelde ons dat we best even contact opnemen met srprs.me zelf.

Het was nog geen 9h, dus we raakten niet meteen binnen op de klantendienst, erg vervelend bij zo’n stresserende situatie. Toen we iemand eenmaal te pakken kregen, legden we ons verhaal aan haar uit. “Wat vervelend!” Zei ze meteen. Nou ja, heel vervelend wel! Er was namelijk iets fout gelopen bij de boeking van de vliegtickets bij een derde partij, kan gebeuren natuurlijk!

Nu, zonder vliegticket, geen reis. ze zou daarom nieuwe tickets voor ons boeken. Na haar even door te verbinden met de medewerkster van Brussels Airlines, hoorden we dat er een nieuwe vlucht moest geboekt worden. Die kwam neer op iets van een €800 voor ons beide. Dat moest ze even bespreken met haar collega’s. (Op dit moment is het 9:30, de vlucht stijgt op om 10:10). We hoorden niets terug van haar, waarna we zelf weer contact opnemen met de vraag wat de stand van zaken nu eigenlijk was. Zij bracht ons het jammere nieuws dat srprs.me niet kon opdraaien voor de kosten van de nieuwe vlucht en dat we dus zélf moesten bijbetalen als we toch nog naar Wenen wilden vertrekken. Ongezien. We waren enorm teleurgesteld in deze organisatie en zelfs boos omdat we zo slecht behandeld werden door customer service agent. Daar ging onze citytrip.

Wanneer we al aan de andere kant van de vertrekhal waren om terug naar huis te gaan, kwam de Brussels Airlines medewerkster met het ongelooflijke nieuws dat er iets veranderd was in het dossier en we dus toch nog konden vertrekken als we op 5 minuten aan de gate konden staan. Wat een service! Zonder haar tijd en moeite hadden we de vlucht nooit gehaald!

Srprs.me, shame on you. Wat een kat in een zak. Ons zien jullie nooit meer terug. Deze ondermaatse klantenservice hoort niet thuis in 2020. Allesbehalve een aanrader. Ongelooflijk.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2020

Ons hotel was slechts zeer matig, de kamers, de badkamer en de bedden waren niet echt proper.
Toen we in de luchthaven aankwamen en we bij de check-in stonden werd duidelijk dat er geen terug vluchten werden voorzien naar België. Dit verwacht je nu toch niet van een organisatie waarbij zij de reis voor jou zouden moeten regelen?! Enfin, nadat we dit nieuws hadden vernomen was ook de vlucht volgeboekt. We konden die vlucht dus sowieso vergeten. Ik probeerde meermaals naar de organisatie van surprise me te bellen, geen reactie en telkens in wacht. Uiteindelijk lukte het toch en zij gaven toe dat dit een vergissing lang hun kant was. Ik merkte dat ik zelf initiatief moest nemen en deed voorstellen van de volgende vlucht. Omdat dit allemaal zo lang duurde, was ook die ondertussen volzet. Na ongelofelijk veel stress te hebben, was het ons uiteindelijk gelukt om naar Amsterdam te vliegen. Dit was dus de eerste maar ook de laatste keer met deze organisatie! Nooit meer voor mij! Ik kan het alleen maar afraden...

  • Algemeen 3
op 22 juli 2020

Leuk principe slechte prijs - kwaliteit verhouding

  • Algemeen 5
op 17 maart 2020

Erg bijzonder hoe deze organisatie met je omgaat. Ze zijn enorm slecht bereikbaar. Vanwege de corona crisis zijn er door heel europa maatregelen dus we hebben eerder onze bestemming te horen gekregen. Onze bestemming is in gehele lockdown en mag je niet de straat op want dan komt er een boete. Dus hoe kom je de luchthaven af? Totaal geen flexibiliteit en medeleven. ‘Je kan gewoon gaan’. Voor mij nooit meer deze organisatie.

  • Algemeen 1
op 16 maart 2020

Als ik nul sterren kon geven deed ik dat. Wij wouden vanwege het corona virus een andere datum krijgen, we voelde ons niet veilig om te vertrekken. Toen ik hiervoor telefonisch contact opnam was het antwoord "probeer je gewoon zo goed mogelijk te amuseren". Ons weekendje kende dus geen goede start. Het werd nog erger toen we aankwamen op onze bestemming bleek er geen parking te zijn. De parkings in de buurt waren allemaal boven de 25 euro voor één dag. Voor 150 euro de nacht zonder ontbijt zou je verwachten dat je in een degelijk hotel ligt, maar niets bleek minder waar. Onze verblijf was gewoon een hostel. Hier vroegen ze dan ook nog eens 10 euro toeristen tax. Wij dachten dat bij deze reis alles in zat niet dus!!
Om in een kamer van 80 euro te liggen en 150 te hebben betaald voelde wij ons bedrogen.
DIT WAS EEN ABSOLUTE AFRADER. DIT NOOIT MEER.

  • Algemeen 1
op 26 februari 2020

Teleurstellend. Je betaald oneindig veel meer dan je zelf boekt. Het is dat ik een bon heb gekregen en het vervelend vond om niet te gebruiken maar we hebben meer dan €100,- per nacht te veel betaald voor een weggestopte kamer. Na terugkomst contact gehad met surprise me maar zij nemen geen enkele verantwoordelijkheid en compensatie voor de slechte prestatie.
een absoluut negatieve verrassing. Ik zou het je afraden.

  • Algemeen 1
op 26 februari 2020

Als afscheid van mijn werk kreeg ik een bon van €120,-. Een tijd geen gelegenheid hier gebruik van te maken en uiteindelijk een roadtrip kunnen boeken en maar liefst € 258,- moeten bijbetalen en daarbovenop nog €10,- toeristenbelasting. Totaal €388,- betaald voor een onbekende bestemming voor 2 nachten. Met de app ging het mis en na 9:00 het kantoor gebeld te hebben konden we vertrekken naar Antwerpen. We kregen een heel klein donker kamertje zonder raam wat te openen was met een open verbinding slaapkamer/badkamer. Het hotel was vol dus er was geen gelegenheid voor een ander kamer. De prijs van de kamer werd aangeboden voor €82,- per nacht, dus voor 2 nachten €164,- ! Wij hebben €388,- betaald dus meer dan €220,- verdiend voor hun diensten. Parkeren zou daar nog bovenop komen voor €20,- per dag. Er is gratis parkeergelegenheid maar daar moet je zelf achter komen.
Na terugkomst contact gehad met surprise me over deze negatieve verrassing maar daar is met hen niet uit te komen. Ze denken weg te komen met weer een bon ter waarde van €20,- p.p

Een ware ripp-off. Niet intrappen!!

  • Algemeen 1
op 26 februari 2020

De app van Srprs.me werkt alles behalve goed. Nuja, geen ramp want dit is zeker niet het meest storende van de ervaring. Het meest treurige van de hele ervaring was het verblijf en naservice. Wat het verblijf betreft: de badkamer en vuilnisemmer waren ronduit vies en vuil. Het ontbijt was alles behalve hygiënisch: iemand die voor je niest en daarna met zijn handen door de ontbijtkoeken graaft, alles is met de blote hand te nemen, de “vers gewassen borden” hadden plekken van etensresten en kruimels en de vloer plakte zo hard dat we schrik hadden om onze schoenzolen te verliezen. Daarnaast zouden we voor een glaasje bruiswater moeten bijbetalen?! Tot slot waren de kamers erg slecht geďsoleerd. Je kon de buren horen praten en andere dingen horen doen alsof ze naast jou zaten. Onze vorige srprs.me trip was al triestig (waarvoor we deze als compensatie kregen), maar dit was nog een pak slechter.

Wat de service betreft: we geven aan dat ons verblijf niet van een leien dakje verliep. Als compensatie krijgen we “een tegoed van 20 euro per persoon” (ongelofelijk). Omdat we het zelf niet meer zien zitten om hier nog eens onze tijd in te steken, vragen we een compensatie van het bedrag dat we opgelegd hebben boven de cadeaubon die we van vrienden kregen (een schamele 15 euro, dus we vragen minder dan de helft van de compensatie). Als antwoord krijgen we eerst dat ze alleen kunnen compenseren in de vorm van tegoed, daarna krijgen we de boodschap dat ze ons gaan bellen. Meerdere malen wordt er gebeld door hen tijdens de werkuren, terwijl ik aangegeven heb dat ik pas bereikbaar ben om 17 uur. Nadien maakten we een afspraak om gebeld te worden om 17 uur, maar helaas werden we niet gebeld. Enorm jammer dat zo’n organisatie dit van service levert.

Bottom line: 175 euro zeker niet waard. Triestig!

  • Algemeen 1
op 19 februari 2020

Superleuke verrassing-citytrip naar het mooie en prachtige Praag gehad! Zó leuk om de bestemming kort voor vertrek te horen. Goed geregeld allemaal en na een gemailde vraag per ommegaande reactie gehad. Prima, sfeervol hotel. Aanrader!!!!

  • Algemeen 9
op 19 februari 2020

Ik kreeg een bon van 300 euro cadeau. We besloten een autovakantie te boeken van 3 dagen. Hiervoor moesten we 40 euro extra betalen. En dan ook nog 6 x 12 euro voor het ontbijt. Totaal 412 euro. We kozen voor totale verrassing.
Eerste bestemming 2 dagen Eerbeek in een B&B. Alles ok maar wel zelf bed opmaken, 1 handdoek per persoon voor 2 dagen. Ontbijt eten wat je krijgt. Prijs 2 pers 2 nachten ontbijt inbegrepen bij B&B zelf 152 euro. Dan woensdagmorgen de tweede bestemming Middelburg! 235 km van Eerbeek. Derde dag dus 4 u in de wagen, een echte surprise!
Deze B&B is een tot vakantiehuisje omgebouwd atelier of garage. Prijs op Booking.com 95 euro ontbijt inbegrepen.
We waren te laat, hadden een kind bij, eigenares was aan de telefoon eerst onvriendelijk tot vijandig. We konden blijven als we 50 euro extra betaalden. Dat deden we niet dan zou de teller naar 462 euro gaan voor verblijf waar we zelf nooit voor zouden kiezen. Contact met SPRS.ME leverde oplossing dat zij 50 euro wilden betalen. Maar na het ongemakkelijke, vijandige gevoel na een rit van 4 uur hoefde dat voor ons niet. Als we niet welkom zijn met ons kleindochtertje hoeft het niet meer voor ons. SRPRS.ME zou dan ander verblijf zoeken waar we op eigen kosten zouden kunnen logeren. Niet dus dat deden we zelf wel.
Aangezien zij bijna zeker nog commissie hebben op het verblijf lijkt mij de originele bon van 300 euro ruim voldoende om ons verblijf te betalen ( 152 + 95 euro = 247 euro ontbijt inbegrepen). Ik betaalde hiervoor 412 euro. Waarom 6 x 12 euro voor in prijs boeking inbegrepen ontbijt aanrekenen?
Klant kiest voor 3 overnachtingen op 2 bestemmingen. Waarom dan van uiterste oosten van Nederland naar uiterste westen van Nederland? 235 km , derde dag in de auto.
Als je voor 412 euro 3 dagen op hotel gaat verwacht je wel klasse hotels, eerste B&B was ok maar tweede was echt niets voor ons. Ik ben absoluut niet tevreden en krijg nu ook geen reactie op mijn mail aan SRPRS.ME om oplossing te zoeken.

  • Algemeen 1
op 10 februari 2020

Super service, bij problemen direct een oplossing voorgesteld van surprise me en inorde gebracht ons weekend in Valkenburg was gigantisch geslaagd

  • Algemeen 9
op 17 januari 2020

Wat een klote bestemming zeg.. kunnen ze nog een suffere reis boeken dan dit. Weggegooid geld.

  • Algemeen 1
op 31 december 2019

Klok stond op 0 en de bestemming etc of iets van informatie komt er niet op, we weten dus niet waar we naartoe moeten en hoelaat we moeten vertrekken etc. Het noodnummer was dag en nacht bereikbaar?? Meermaals gebelt en het us gewoon een band die afspeelt en deze sluit vanzelf de lijn dus ik krijg niemand te horen om mij uit de nood te helpen? Leuke vakantie echt... wil zo graag mijn geld terug

  • Algemeen 3
op 18 december 2019

Ik houd van dit concept! Oké misschien niet zo milieuvriendelijk met het vliegtuig... maar ik heb echt een geweldige driedaagse citytrip gehad!
Alles was prima geregeld door Srprs.Me.
Zoals de bedoeling was, heb ik op het vliegveld de bestemming onthuld. Vervoer naar slaapverblijf zat er niet bij in, maar dit was allemaal heel makkelijk te doen vanaf het vliegveld, en ook in de stad alles prima geregeld qua openbaar vervoer.
Ik verbleef in een hostel, er werd eea gerenoveerd daar dus er was wat onrust, maar op de kamer merkte je daar niks van. Ik had als voorkeur een vrouwenkamer gevraagd en dat was gelukt. Zag er netjes uit voor een hostel.
Ik had gekozen voor een Europese citytrip waarbij je aan kon geven in welke steden je al geweest was. Daar is gehoor aan gegeven.
Het weerbericht kon ik, zoals aangegeven, een week voor vertrek online bekijken. De kraskaart kwam 2 dagen later met de post, maar goed op tijd.
Gewoon een hele leuke ervaring gehad, kan niet anders zeggen.

  • Algemeen 10
op 16 december 2019

Zeer fijn concept in theorie, echter viel onze ervaring zeer sterk tegen. We hadden met 4 een autoreis geboekt van een nacht. De prijs die je vindt op sprsme is al prijzig maar er kwamen onvoorziene extra's bij zoals 20€ toeristentax. Ook was er geen parking voorzien zoals beloofd op de site bij het boeken van een autoreis en moesten we in een prijzige garage van 25€ per dag parkeren. Als je de prijzen van het hotel opzoekt waarin we verbleven waren voor de zelfde periode de prijzen meer dan 50% lager. Verder zou je verwachten dat men in deze verrassingstrip ook suggesties of ideeen geeft om je dag in te vullen,maar enkel hotel was voorzien. Bij contactname met de klantendienst was deze bijna ronduit onbeschoft.

  • Algemeen 4
op 16 december 2019

Wij boekten een stedelijk verblijf in de buurt (maximum 4 uur rijden) voor 1 overnachting. We werden vanuit Lokeren naar Haarlem gestuurd en verbleven in het The niu Dairy Haarlem. Je betaalt op Booking.com 70 euro per kamer (voor 2p) voor komend weekend. Dit zou voor ons gezelschap van 4 140 euro vormen. Wij betaalden maar liefst 300 euro! Tuurlijk zijn we er ons van bewust dat prijzen variëren, maar meer dan het dubbel... Daarenboven biedt de organisatie ook weinig meerwaarde buiten de boeking an sich. Ze gaven ons geen informatie over het gebrek aan parkeermogelijkheid, geen informatie over toeristentoeslag, geen tips en info rond wat te doen in deze toch wel niet echt bekende stad... Hierbij werkte hun app niet op de moment van de bekendmaking van de bestemming. De app begon pas met het onthullen van verschillende finale tips tot aan de bestemming, terwijl we reeds een mail hadden gekregen met info over het hotel. Wanneer dit alles op een vriendelijk wijze telefonisch wordt teruggekoppeld, werd ik zeer onbeschoft bejegend door een van de medewerkers. Daarnaast kreeg ik ook geen terugkoppeling waarom al deze zaken zo fout waren gelopen. Oprechte excuses waren op zijn minst op hun plaats geweest, nog maar te zwijgen over een compensatie. SRPRS.ME=absoluut te vermijden!!

  • Algemeen 2
op 3 december 2019

Het was echt verassend en vooral geweldig! Met hond geboekt en ik werrd een beetje bang van alle recenties op paginas over sprs.me maar oprecht heb ik een geweldige b amd b gehad .. wel aan te raden niet ontbijt incl! Te doen!!! Want wij kregen toch ontbijt erbij! Al had ik mijzelf wel voorbereid op een lunch pakketje al voor in de ochtend

  • Algemeen 10
op 2 december 2019

Wat een afzetterij! Ons hotel met ontbijt was 120 euro en wij hebben 175 euro aan surpris me betaald voor een minikamer. Nooit meer boek ik via hun.

  • Algemeen 1
op 18 oktober 2019

Gisteren teruggekomen van een waanzinnige leuke reis in Krakau. Wij hebben in juni geboekt. Zoals staat aangegeven krijg je een week van tevoren het weerbericht en de kraskaart per post. We hebben alleen het weerbericht ontvangen en voor de kraskaart heb ik 2x contact gehad met het kantoor van srprs me (niet ontvangen), die overigens goed bereikbaar waren. Alles werd netjes opgelost en de kraskaart kreeg ik uiteindelijk per mail. Het blijft een spannend concept en ook een stad die wij normaal gesproken niet hadden uitgekozen. Het hotel was goed bereikbaar vanuit de luchthaven en alles zag er netjes uit. Verschillende activiteiten hebben wij ter plekke geboekt, dit was prima. De 4 dagen waren voor deze trip perfect en we hebben alles kunnen zien wat we wilde. Het is een zeker een aanrader als je eens wat anders wilt en alles toch goed voor je word geregeld.

  • Algemeen 9
op 8 september 2019

De reis was, zoals het concept ook zegt, een verrassing. Dit moet je beseffen en je er ook voor openstellen. We hadden wel een ruim budget maar onze trip voldeed aan alle verwachtingen, en meer. Onze bestemming werd Stockholm en verbleven in het prachtige, moderne At Six hotel. Net aangekomen op onze hotelkamer voorzien van alle luxe waren we helemaal in gelukkig met de keuze die door SRPRS.ME voor ons heeft gemaakt. Als kers op de taart werd er ook nog een gekoelde fles wijn op onze kamer bezorgd met een persoonlijk bericht van het SPRS.ME team. Wij hebben 3 dagen genoten van een prachtige stad met vriendelijke mensen, en van elkaar natuurlijk. Dankjewel SRPS.ME , het was top en voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 29 augustus 2019

Hele leuke vakantie gehad. Alles was super goed geregeld en we belandden in een stad die we zelf nooit hadden uitgekozen maar die ons heel positief had verrast! Dat is nou net het leuke van het concept. We hadden om de kosten laag te houden aangegeven bereid te zijn in een hostel te slapen, maar als opmerking wel bijgevoegd dat we als jonge meiden ons het liefst wel veilig wilden voelen. Daar is perfect rekening mee gehouden. We zaten in een super leuk hostel met iedere avond activiteiten en hadden een eigen kamer met zijn zessen. Dus tip: als je met een groep bent kom je in een hostel waarschijnlijk wel in een kamer met elkaar zonder onbekenden, desnoods even in de opmerkingen vragen. Al met al een topvakantie gehad! Ook iedereen van srprsme met wie we contact hebben gehad waren erg vriendelijk.

  • Algemeen 10
op 26 augustus 2019

Suprise Me, de organisatie die je echt met een verrassing achterlaat.
Tot onze grote verbazing was onze eindbestemming (voor 2 meiden van 20 en 22 jaar) Wenen. Echter was deze bestemming weggestreept.
Hier hebben wij meerdere keren contact met Suprise Me over gehad, echter beweerde ze dat wij Berlijn i.p.v. Wenen weggestreept hadden en konden ze "helaas" niks voor ons betekenen.
Daarnaast lazen wij eerder dat je in de buurt van het centrum zou zitten, 3.3 km (45 minuten lopen) is alles behalve in de buurt van het centrum?! Maar ook hier heeft Suprise Me maling aan.
Tot slot dachten wij dat we voor een vierdaagse reis geboekt hadden. Je vliegt terug tussen 16.00 - 22.00 uur en dat hebben we geweten. Onze vlucht ging precies om 16.05 uur. Aangezien wij 45 minuten van het vliegveld afzaten hebben we niet een vierdaagse trip, maar eentje van 3 dagen gekregen.

Ik zou nooit meer met deze organisatie boeken want je komt letterlijk voor een verrassing te staan. Boek liever zelf een reis dat je de bestemming al weet, ben je nog een stuk goedkoper uit ook!

  • Algemeen 4
op 4 augustus 2019

Wij boekten de surprise me roadtrip en werden eerst naar maastricht gestuurd en daarna naar nord-pas-de-calais. Wij zijn zelf van West-Vlaanderen en dit was voor ons een zeer lange en vreemde route op een korte periode. In beide streken was er niet veel te doen. De accomodaties waren wel prachtig. Toch kregen wij klachten van de uitbaters dat we het ontbijt moesten betalen terwijl we dit inbegrepen en betaald hadden in de surprise me reis.

  • Algemeen 6
op 8 juli 2019

Ik kan dit zeker aanraden, leuk concept en werkelijk ontspannend als je op voorhand niet heel je trip vol kan plannen.
We waren reeds ingecheckt op onze vluchten en konden dus met de boardingpas meteen langs de security gaan. Het hotel was heel netjes, proper, leuk gelegen en heel vriendelijk personeel.
Praag is ook een enorm mooie, leuke en propere stad!

  • Algemeen 10
op 12 juni 2019

We hebben een fantastische city trip gemaakt met srprs.me! De reis bracht ons naar Liverpool; een enorm leuke, verrassende en hippe stad met lieve mensen. Genoeg te zien, te doen en heerlijk gegeten. Goede vluchten en fijn hotel verzorgd door srprs.me. Zeker een aanrader!

  • Algemeen 10
op 11 juni 2019

Al jaren boeken we onze jaarlijkse citytrip zelf. Dit jaar lieten we het over aan srprm. Spannend! Perfect geregelde vluchten, transfer naar mooie accommodatie...en bovenop de wondermooie stad Praag (en stralend weer)! Dit zorgde voor een relaxe en zalige glimlach op de gezichten van 6 vriendinnen! Dikke duim voor de organisatie! Tip: een welkomsgeschenkje terugvinden in de accommodatie zoals stadsplan/aanraders musea/resto... zou de reis helemaal afmaken. Top!

  • Algemeen 9
op 20 mei 2019

Alles was top geregeld. Zeer mooi, proper en charmant hotel. Enige klein nadeel is dat de link enkel werkte met firefox dus dit nog extra moeten installeren op smartphone

  • Algemeen 9
op 7 april 2019

Van begin tot eind was de reis goed geregeld. Ontzettend leuk om op Schiphol te horen waar je naartoe vliegt. Prachtig hotel vlakbij de stad. Transfer ook bijgeboekt en achteraf waren we daar erg blij mee. Enige tip voor sprsme: voeg een simpele stadsplattegrond toe; dan kun je gelijk de eerste dag de weg vinden. Verder alles prima. Dit gaan we volgend jaar weer doen!!

  • Algemeen 9
op 31 maart 2019

Bestemming was leuke verrassing, maar hotel viel tegen, (ver) buiten het centrum en min of meer in een ziekenhuis gebouwd. Ontbijt bijgeboekt, extra kosten, maar bleek hotel met gratis ontbijt, geld ontbijt terug bleek onbespreekbaar. Al met al veel geld voor weinig, vooral goed verdienmodel voor Srprs.me. Volgende keer geef ik het geld aan goede bekende die iets boekt wat waar geeft voor mijn geld.

  • Algemeen 6
op 26 maart 2019

Door een fout van surprise me gingen we niet naar mediterraan Europa maar naar Ierland. Dat was al heel jammer en ze wilde hier ook niks meer aan veranderen. Vervolgens kwamen we in Ierland we zaten in een goedkoop hotel (geen vier sterren wat wel was aangegeven bij het boeken). Als goedmaker van de fout van surprise me kregen we een trip voor op reis als verrassing. Deze trip was gaan klimmen in een buiten klim park. Het regende de hele dag en het was 8 graden buiten. Wij zijn beide geen types die van klimmen houden en al helemaal niet met dat weer. Verder was er in Ierland helemaal niks te doen. Behalve naar de bioscoop of naar een pub waar de mensen zo extreem dronken waren dat je er bijna bang van werd. De buurt was ook extreem slecht in een straat naast het hotel stonden 4 auto’s op een rij waar de ramen van waren ingeslagen en waar de naalden nog op de grond lagen.

  • Algemeen 1
op 20 maart 2019

Het werd een prachtige reis naar Praag. Veel gezien, gefietst (90km rond Praag), heerlijk gegeten ( vooral koffietjes met heerlijke taarten), musea bezocht, gesport ( fitness gevonden + 15 km door de stadsparken gelopen om 7u’s ochtends) en vooral heel leuke mensen ontmoet.
Jullie deel verliep ook perfect zowel het online gedeelte, de vluchten alsook het hotel ter plaatse ( ligging en accommodatie ).
Kortom perfect.
Dit was mijn derde srprs.me - reis (of 4de?) en steeds als single-traveller en net dat leidde steeds tot mooie ontdekkingen en ontmoetingen, precies omdat je verplicht bent het zelf uit te zoeken en mensen ter plekke aan te spreken. Deze keer had ik in Praag zelfs een tour met een ‘privé-gids’ gevolgd door een lekker etentje waarmee ik toevallig aan de praat was geraakt via Tinder-achtige apps 🙂.
Laat het toeval zijn werk doen !
Dirk

  • Algemeen 9
op 17 maart 2019

Het was een fantastisch avontuur, een goed geörganiseerde reis inclusief vervoer per taxi/vliegtuig, prima hotel voor prijs/kwaliteitverhouding.

  • Algemeen 10
op 24 februari 2019

Alles wat perfect geregeld maar een 8 voor wat er hier te zien viel dat was iets minder.

  • Algemeen 8
op 24 januari 2019

Voor 1 nacht slapen was het vereist 3,5 uur te rijden, er was geen begrip toen wij dit bespraken met de hulplijn

  • Algemeen 1
op 20 januari 2019

Het verblijf in B&B ‘t poorthuys was super! Gastvriendelijk en super verzorgt. Mooie kamer en rustige ligging. Middelburg zelf helaas niet heel veel te doen met het koude weer. Er om heen wel fijn langs de kust op kunnen rijden en de stranden afgaan! Super weekend gehad!

  • Algemeen 9
op 19 januari 2019

Bestemming is niks te beleven en al helemaal niet buiten het seizoen. Daarbij geplaatst in een hotel dat onderdeel is van een goedkope keten in het verkeerde gedeelte van de stad. Prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding.

  • Algemeen 3
op 19 januari 2019

In anderhalf jaar nu voor de 5e keer met srprs op pad gegaan, 3e roadtrip (met de trein, kan ook als je dit vermeld in de opmerkingen). Hartstikke leuk hotel in een middelgrote provincie hoofdplaats. Ik bofte met het weer, heerlijke strandwandeling gemaakt en een stadswandeling. Laatste dag nog even het museum in. Echt zo'n stad waar ik zelf niet heen zou gaan maar hartstikke leuk om er twee dagen rond te struinen.
Ik vind dat ik altijd waar voor mijn geld krijg (ook omdat ik vrijwel altijd tijdens kortingacties boek). Ze boeken alleen een hotel, en dat kan je zelf ongetwijfeld goedkoper, maar dan mis ik de voorpret van niet weten waar ik heen ga. Je moet wel flexibel zijn, niet geschikt voor perfectionisten die alles tot de puntjes verzorgd verwachten. Tips nodig? Vraag info in je hotel, Google, ga naar het toeristenburo, loop gewoon je hotel uit en volg de stroom mensen. Download wat handige apps zoals Rome2Rio.
Ik zeg nooit tegen anderen "Dit moet je doen", maar mij bevalt het prima! De volgende trip is al weer geboekt.

  • Algemeen 10
op 19 december 2018

Allereerst moet ik zeggen dat de reis, de accomodatie en de transfer super goed geregeld waren. Erg mooi hotel, op loopafstand van het centrum en een fijne kamer. We hadden war bijbetaald voor gunstige vliegtijden en een transfer en dat was het zeker waard. Ook werden we goed op de hoogte gehouden als er iets wijzigde of gewoon om te checken of het was gelukt. Moet eerlijk bekennen dat we na het lezen van een aantal recensies een beetje huiverig waren. Maar niets van dat hebben wij gemerkt.
Wel hadden wij een totaal andere idee van de bestemming ! Hoewel de stad leuk was, mooi aan de kust maar als je een soort hoofstad idee in je hoofd hebt met genoeg bezienswaardigheden dat is Nice ietsje minder uitgebreid. Zou ons heel handig hebben gelijken als er een kleine to-do list is zodat je de eerste dag doorkomt tot je in je hotelkamer verder kan uitzoeken wat je de dagen erna kan gaan doen.
Bedankt srprs me voor deze leuke ervaring!

  • Algemeen 8
op 11 december 2018

Via srprs.me een citytrip geboekt en vervolgens via het bekende verrassingssyteem terecht gekomen in Växjö. Je verwacht van een citytrip toch wel een bestemming waar je een aantal dagen je kunt vermaken met allerlei bezienswaardigheden en dingen om te doen. Helaas biedt deze bestemming weinig perspectief. Het is een plaats van omme nabij 50.000 inwoners waar in de wintermaanden buiten een plaatselijke kroeg en een paar restaurants weinig tot niets is te beleven. Ik had me betere bestemmingen kunnen voorstellen waar je een stel op surprise vakantie naar toe laat gaan. Ben zeer teleurgesteld in de organisatie, ook als je bij terugkomst je ervaring met hun deelt, ze verschuilen zich dan achter de algemene voorwaarden. Nee, voor mij geen citytrip meer bij deze organisatie ook al is hun formule tot de dag dat we aankwamen heel leuk.

  • Algemeen 4
op 7 november 2018

Het begon voor de reis al met de slechte klantenservice van srprs.me. We hadden een kortingsvoucher gekregen maar helaas vergeten in te wisselen bij het afrekenen. Er bestond geen mogelijkheid om dit met terugwerkende kracht te doen. Vervolgens kregen we onze vliegtijden door. Heen om half 2 's middags, terug om 11 uur 's ochtends al. Zeer ongunstig dus. Op bestemming konden we het hotel niet goed vinden. Eenmaal gevonden konden we het hotel niet binnen, want niemand nam op en de reactie van sprs.me was dat we voor het verkeerde hotel stonden. Via een Facebook berichtje naar het hotel zijn we uiteindelijk binnengekomen. Al met al, hele slechte service van sprs.me. Zal het zeker niet aan iemand aanraden!!!

  • Algemeen 3
op 29 oktober 2018

Heb genoten van het begin tot het eind. Alles goed geregeld, hotel midden in de stad en riga is echt een fantastische stad! Het niet weten waar je naar toe gaat is zo spannend, leuk concept! Tip boek geen ontbijt want dan betaal je extra en ontbijt zit meestal bij de kamerprijs inbegrepen. Wij hadden via sprsme dus zonder ontbijt geboekt en zat er dus wel bij. Taxi kan je ook zelf regelen scheelt veel geld!

  • Algemeen 9
op 29 oktober 2018

Onze suprise me ervaring was een ramp... eerst en vooral hebben wij onze vliegtickets en kraskaarten niet gekregen via de post. Daardoor zelf enkele keren moeten bellen naar de organisatie om dit aan te geven.. maar zij bleven erin geloven dat de post alsnog zou aankomen. Uiteindelijk weer zelf contact moeten opnemen dat dit nog altijd niet in orde was. Daardoor kregen we onze kraskaart en vliegtickets via mail. Bij aankomst in de luchthaven werkte de link niet die onze info gaf over de bestemming en ons hotel. Weer gebeld... een nieuwe link werkte uiteindelijk wel. En als top punt van dit alles werd onze vlucht geannuleerd waardoor we nooit zijn kunnen vertrekken. Het was een city trip van maandag tot woensdag. En alternatieven waren er niet... eerst volgende vlucht pas woensdag avond.. alles was suprise me moest organiseren was niet in orde! Ik ben zeer teleurgesteld. Dit was de eerste keer en zal zeker ook bij deze ene keer blijven.. suprise me! Alle problemen waren zeker een SUPRISE..

  • Algemeen 1
op 14 oktober 2018

Dit zijn marketing cowboys. Ons hotel was 83.4 kilometer van het centrum van de stad Madrid. Leuk zo’n 3 daagse stedentrip. Nooit weer. Niet boeken bij deze partij

  • Algemeen 4
op 9 oktober 2018

OPLICHTERIJ 550,- VOOR 1 DAG VAKANTIE

  • Algemeen 1
op 16 september 2018

Superleuk reisje gehad met net hotel met een goede ligging. Alles was goed geregeld en duidelijk. Het was het wachten (en de spanning) erg waard! Zou het zeker nog een keer doen.

  • Algemeen 9
op 4 september 2018

Ik heb een sprsme weekend cadeau gedaan aan mijn vriend voor zijn verjaardag. Er is rekening gehouden met de 3 steden waar ik niet heen wilde ivm dat we er al zijn geweest. De vlucht en tijden waren super, zaterdagochtend 11:50 heen en maandagavond 19:20 terug vanuit het vliegveld wat ik had aangegeven. Het hotel was super! Heel verzorgd, lekker ontbijt en 1,5 km van het centrum. Een mooie stad om een weekend te verblijven.

  • Algemeen 9
op 24 augustus 2018

€150,- betaald voor een B&B waarvan de kamer rook naar gierput, het zwart zag van de vliegen tijdens ontbijt en er niets was afgedekt. Ze liepen overal omheen. Een B&B op een afgelegen mooie plek, de restaurants die in de buurt waren zijn op dinsdag en woensdag gesloten (net toen wij er waren). Dit nooit meer, zonde van het geld.

  • Algemeen 2
op 19 augustus 2018

Om eerlijk te zijn...ik ben geen avonturier. Dus dit was best spannend. Samen met mijn dochter vertokken die mij overtuigde om dit te proberen. Alles is fantastisch georganiseerd. Super hotel in het centrum. Prachtige stad. Ik Benny al aan een volgende surprise reis aan het denken. Niet twijfelen mensen. Doen!!

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende