Schrijf een ervaring over Sunny Cars en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunny Cars

Pagina 1 van 2 met 20 resultaten

op 20 oktober 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2019

Geven een kleinere maar duurdere auto mee en je krijgt onverwacht een hoge creditcard afschrijving. de 2 is omdat de auto prima was, maar je verwacht service en verantwoordelijkheid. Deze nemen ze vanaf Nederland niet. Ondanks de all inn dekking etc. Op vakantie gaat het om ruimte en niet om de catalogus prijs. Misleidend vanuit Mallorca en geen verantwoordelijkheid vanuit Nederland ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 11 september 2019 bestemming: ItaliŽ / Alghero, reisperiode: september 2019

Online boeken is zeer eenvoudig en betaling via CreditCard verliep ook vlot. Had een mailtje gestuurd en kreeg supersnel een antwoord, klantenservice is een dikke 10.

Op ontvangen boekingsbevestiging staat duidelijk aan de linker bovenkant waar je de auto kan ophalen en het bedrijfsnaam van lokale verhuurder.

De wachtrij was redelijk lang aan de luchthaven op Alghero ( Sardinie), ondanks 2 medewerkers bij Sicily by Car. Duurde bijna een uur en uitleg was ook niet erg duidelijk, hierdoor weer een uurtje lopen zoeken.

We hadden een volkswagen polo geboekt en kreeg een upgrade naar een Fiat 500L omdat ze geen gelijkwaardige meer hadden staan.

Het inleveren van de wagen was ook vlot en borg heel snel via CC teruggekregen. ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 22 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: juli 2019

Nooit meer Sunny Cars. Bij ophalen auto in Nice was er een probleem dat ze lokaal niet op konden lossen. Kregen bij helpdesk van Sunny Cars een zaterdaghulpje aan de telefoon die niet van plan was om maar ergens mee te helpen. Ja, hij kon annuleren tegen 150 euro extra kosten. En daarna lokaal de hoofdprijs moeten betalen voor een andere verhuurauto omdat je niet anders meer kunt. Terug na vakantie 3 keer gemailed met Sunny Cars om toelichting te vragen. Gewoon geen enkele reactie. Waardeloze service. Gewoon niet boeken! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Lyon, reisperiode: juni 2019

Auto met volle tank ingeleverd, maar omdat ik bij ontvangst van de auto heb getekend voor inleveren met lege tank is zonder enig menselijk oordeel de prijs voor een volle tank in rekening gebracht. Volgens de regels? Vast wel..maar uiterst klantonvriendelijk. Het neigt naar legale diefstal.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: oktober 2018

Er kunnen wel degelijk verborgen kosten zijn met sunnycars, ze dekken je bijvoorbeeld niet als je vlucht te laat is en het huur bedrijf je apart moet ophalen na kantooruren (50.-) . Wordt ook nergens vermeld. Sunnycars is ook extreem prijzig geworden (spanje). Ik huur hier niet weer, want ze komen nergens in tegemoet. Er zijn veel betere goedkopere alternatieven met volledige dekking ook (eigen risico) voor de helft van de prijs.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2019 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: juni 2019

Ben altijd tevreden klant geweest bij Sunny Cars, maar bij de laatste huurovereenkomst in SiciliŽ zijn we door Sicily by Car opgelicht - de partner van Sunny Cars in SiciliŽ.

We haalden de huurauto op en de dame achter de balie legde alles netjes uit, tot het moment dat de extra verzekering ter sprake kwam. Toen ik deze dame vriendelijk vertelde dat we een all-in verzekering bij Sunny hadden afgesloten, bleef zij beweren dat deze overeenkomst niet gold voor Sicily by Car en dat Sunny Cars hiervan op de hoogte was en dit een speciale afspraak zou zijn. Ik probeerde haar meerdere malen ervan te overtuigen dat zij verkeerd zat en dat het echt niet klopte. Om van het gezeik (ze duldde geen nee als antwoord) af te zijn, heb ik toch een aanvullende verzekering afgesloten en meteen daarna (binnen een half uur) contact gezocht met Sunny Cars.

De reactie van Sunny was ronduit verbazingwekkend. Ik heb dan ook welgeteld 1 mail ontvangen, ondanks dat ik meerdere malen contact heb gezocht - Sunny heeft gewoonweg niet het fatsoen gehad om mij nog even netjes te woord te staan en me te vertellen wat de vrouw van Sicily by Car aan hen had verteld.

Vind het belachelijk dat Sunny dan ook zaken doet met deze partij, vooral aangezien overal op internet aangegeven staat dat Sicily by Car een super slechte partij is. Net als mijn voorganger vind ik dat Sunny Cars hun klanten laten barsten in dit soort situaties. Jammer.

UPDATE: Na vorige week een mail te hebben ontvangen van de klantenservice:

"Beste mevrouw Mulder,

Bedankt voor uw bericht.

Wij horen graag hoe wij u verder mogen helpen naar aanleiding van de review welke u heeft achtergelaten.

Wanneer u een antwoordt stuurt op deze e-mail komt deze bij de juiste afdeling terecht.

Alvast bedankt."

WORD IK WEDEROM GENEGEERD. Serieus.. hoe dan?!

  • Algemeen 2
op 16 juni 2019 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2019

Prima auto stond klaar voor ons, 4 dagen op pad geweest zonder problemen en ook bij inname geen problemen alles netjes afgehandeld

  • Algemeen 10
op 26 april 2019 bestemming: Cyprus / Paphos, reisperiode: april 2019

Auto bij Sunny Cars gehuurd vanwege prettige ervaring op de vakantiebeurs. Dit i.t.t. eerdere autohuur bij andere bedrijven. Het reserveren via website van Sunny Cars verloopt voorspoedig. Wij hadden op papier een Ford FiŽsta gereserveerd (of iets soortgelijks). Bij Paphos airport kregen we een Citroen C3 mee.
Prima auto, wel een lichtgewicht in het gebergte. Kostte de motor flink moeite (versnelling 2) om bergopwaarts te rijden. Vaak terugschakelen naar 1. Ford sterker?
Ook de afhandeling bij terugkomst op de luchthaven was prima.

  • Algemeen 9
op 14 februari 2019 bestemming: ArgentiniŽ / cordoba, reisperiode: december 2018

Ik huur graag via sunny cars omdat je exact weet wat de kosten zijn. Volledige verzekering echt geen omkijken naar. Al een aantal keren schade gehad aan voorruit, zonder morren alles terug. Ik zeg perfect. Sunny cars is een tussenpersoon, alle problemen die je krijgt dien je bij de verhuurder te regelen en dat werkt ook altijd perfect.

  • Algemeen 10
op 4 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Munchen, reisperiode: september 2018

Sunnycars lost problemen niet op. Ik heb via Sunny Cars een auto gehuurd in Munchen. Daar bleek het via het bedrijf Buchbinder te gaan. Deze Buchbinder scoort een 0,8 van de 10 na 369 stemmen op trustpilot. Dit staat haaks op de opmerking van Sunny 'We werken uitsluitend samen met de beste partners ter wereld....sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen.'
De gereserveerde borg van E1000,- (!) euro staat nog steeds gereserveerd op mijn creditcard omdat buchbinder einde huurcontract niet correct heeft door gevoerd. Ik heb Sunny cars hier 3x over gebeld, aangezien ik mijn creditcard hoog nodig heb voor mijn werk. De eerste 2x schoven ze het af op mijn creditcardmaatschappij, de 3e x kreeg ik een klachtenformulier via mijn mail. Na ruim een week had ik nog niets gehoord en bij navraag hoe het ervoor stond met mijn klachtafhandeling kreeg ik een standaard antwoord dat ze hem goed ontvangen hadden, nog geen antwoord konden geven omdat ze afhankelijk zijn van de info van de lokale autoleverancier.
Niet een keer heeft Sunny Cars begrip of empathie getoond voor mijn probleem. De mails beginnen met 'beste klant' wat op mij erg standaard en onpersoonlijk overkomt na al het contact dat ik al met ze gehad heb.

Het ergste is, het probleem van de terugstorting van E1000,- is nog steeds niet opgelost. Sunny Cars zit er duidelijk niet bovenop en lijkt ook de noodzaak niet te begrijpen. Ik ben al heel wat tijd kwijt met regelwerk.
Mijn vertrouwen in hun is inmiddels volledig weg. Ik zal ook niet nog eens een auto via hun huren. Ik vraag me af hoe ze ergere problemen af zullen handelen.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • Volgende