Schrijf een ervaring over Sunny Cars en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunny Cars

Pagina 1 van 2 met 17 resultaten

op 11 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Lyon, reisperiode: juni 2019

Auto met volle tank ingeleverd, maar omdat ik bij ontvangst van de auto heb getekend voor inleveren met lege tank is zonder enig menselijk oordeel de prijs voor een volle tank in rekening gebracht. Volgens de regels? Vast wel..maar uiterst klantonvriendelijk. Het neigt naar legale diefstal. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 juni 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: oktober 2018

Er kunnen wel degelijk verborgen kosten zijn met sunnycars, ze dekken je bijvoorbeeld niet als je vlucht te laat is en het huur bedrijf je apart moet ophalen na kantooruren (50.-) . Wordt ook nergens vermeld. Sunnycars is ook extreem prijzig geworden (spanje). Ik huur hier niet weer, want ze komen nergens in tegemoet. Er zijn veel betere goedkopere alternatieven met volledige dekking ook (eigen risico) voor de helft van de prijs. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 19 juni 2019 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: juni 2019

Ben altijd tevreden klant geweest bij Sunny Cars, maar bij de laatste huurovereenkomst in SiciliŽ zijn we door Sicily by Car opgelicht - de partner van Sunny Cars in SiciliŽ.

We haalden de huurauto op en de dame achter de balie legde alles netjes uit, tot het moment dat de extra verzekering ter sprake kwam. Toen ik deze dame vriendelijk vertelde dat we een all-in verzekering bij Sunny hadden afgesloten, bleef zij beweren dat deze overeenkomst niet gold voor Sicily by Car en dat Sunny Cars hiervan op de hoogte was en dit een speciale afspraak zou zijn. Ik probeerde haar meerdere malen ervan te overtuigen dat zij verkeerd zat en dat het echt niet klopte. Om van het gezeik (ze duldde geen nee als antwoord) af te zijn, heb ik toch een aanvullende verzekering afgesloten en meteen daarna (binnen een half uur) contact gezocht met Sunny Cars.

De reactie van Sunny was ronduit verbazingwekkend. Ik heb dan ook welgeteld 1 mail ontvangen, ondanks dat ik meerdere malen contact heb gezocht - Sunny heeft gewoonweg niet het fatsoen gehad om mij nog even netjes te woord te staan en me te vertellen wat de vrouw van Sicily by Car aan hen had verteld.

Vind het belachelijk dat Sunny dan ook zaken doet met deze partij, vooral aangezien overal op internet aangegeven staat dat Sicily by Car een super slechte partij is. Net als mijn voorganger vind ik dat Sunny Cars hun klanten laten barsten in dit soort situaties. Jammer.

UPDATE: Na vorige week een mail te hebben ontvangen van de klantenservice:

"Beste mevrouw Mulder,

Bedankt voor uw bericht.

Wij horen graag hoe wij u verder mogen helpen naar aanleiding van de review welke u heeft achtergelaten.

Wanneer u een antwoordt stuurt op deze e-mail komt deze bij de juiste afdeling terecht.

Alvast bedankt."

WORD IK WEDEROM GENEGEERD. Serieus.. hoe dan?! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 16 juni 2019 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2019

Prima auto stond klaar voor ons, 4 dagen op pad geweest zonder problemen en ook bij inname geen problemen alles netjes afgehandeld

  • Algemeen 10
op 26 april 2019 bestemming: Cyprus / Paphos, reisperiode: april 2019

Auto bij Sunny Cars gehuurd vanwege prettige ervaring op de vakantiebeurs. Dit i.t.t. eerdere autohuur bij andere bedrijven. Het reserveren via website van Sunny Cars verloopt voorspoedig. Wij hadden op papier een Ford FiŽsta gereserveerd (of iets soortgelijks). Bij Paphos airport kregen we een Citroen C3 mee.
Prima auto, wel een lichtgewicht in het gebergte. Kostte de motor flink moeite (versnelling 2) om bergopwaarts te rijden. Vaak terugschakelen naar 1. Ford sterker?
Ook de afhandeling bij terugkomst op de luchthaven was prima.

  • Algemeen 9
op 14 februari 2019 bestemming: ArgentiniŽ / cordoba, reisperiode: december 2018

Ik huur graag via sunny cars omdat je exact weet wat de kosten zijn. Volledige verzekering echt geen omkijken naar. Al een aantal keren schade gehad aan voorruit, zonder morren alles terug. Ik zeg perfect. Sunny cars is een tussenpersoon, alle problemen die je krijgt dien je bij de verhuurder te regelen en dat werkt ook altijd perfect.

  • Algemeen 10
op 4 oktober 2018 bestemming: Duitsland / Munchen, reisperiode: september 2018

Sunnycars lost problemen niet op. Ik heb via Sunny Cars een auto gehuurd in Munchen. Daar bleek het via het bedrijf Buchbinder te gaan. Deze Buchbinder scoort een 0,8 van de 10 na 369 stemmen op trustpilot. Dit staat haaks op de opmerking van Sunny 'We werken uitsluitend samen met de beste partners ter wereld....sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen.'
De gereserveerde borg van E1000,- (!) euro staat nog steeds gereserveerd op mijn creditcard omdat buchbinder einde huurcontract niet correct heeft door gevoerd. Ik heb Sunny cars hier 3x over gebeld, aangezien ik mijn creditcard hoog nodig heb voor mijn werk. De eerste 2x schoven ze het af op mijn creditcardmaatschappij, de 3e x kreeg ik een klachtenformulier via mijn mail. Na ruim een week had ik nog niets gehoord en bij navraag hoe het ervoor stond met mijn klachtafhandeling kreeg ik een standaard antwoord dat ze hem goed ontvangen hadden, nog geen antwoord konden geven omdat ze afhankelijk zijn van de info van de lokale autoleverancier.
Niet een keer heeft Sunny Cars begrip of empathie getoond voor mijn probleem. De mails beginnen met 'beste klant' wat op mij erg standaard en onpersoonlijk overkomt na al het contact dat ik al met ze gehad heb.

Het ergste is, het probleem van de terugstorting van E1000,- is nog steeds niet opgelost. Sunny Cars zit er duidelijk niet bovenop en lijkt ook de noodzaak niet te begrijpen. Ik ben al heel wat tijd kwijt met regelwerk.
Mijn vertrouwen in hun is inmiddels volledig weg. Ik zal ook niet nog eens een auto via hun huren. Ik vraag me af hoe ze ergere problemen af zullen handelen.

  • Algemeen 1
op 23 september 2018 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: augustus 2018

Afgelopen zomer op Bonaire geweest en via Sunny cars een auto geboekt, wij gingen voor een pick-up , je kon kiezen uit een Toyota hilux of voor een luxere klasse een chevrolet s10 of vergelijkbaar. Wij gingen voor de luxere chevrolet en hebben hiervoor Ä 983 betaald voor 14 dagen. Na aankomst op Bonaire kregen we via hertz een isuzu d-max inclusief roest vlekken ,zonder enige vorm van luxe en zonder airbags!!!!. Wat blijkt herz heeft maar ťťn pick up soort in de verhuur, en die is nog minder dan de goedkoper toyota hilux, vanaf het begin geklaagd bij Sunny cars en na ongeveer 10 keer gemaild te hebben beweren zij dat we de juiste klasse auto hebben gehad, en krijgen Ä 50 terug voor het ongemak , terwijl het verschil in beide klassen al Ä 152 is. We hebben de hele vakantie toch geen veilig gevoel in die auto gehad, en zijn zeer ontevreden over de aanpak van Sunny cars, terwijl we alle bewijzen via fotoís hebben toegestuurd. Kortom niet bij Sunny cars boeken, maar gewoon bij Avis want die hebben daar een ruime keus aan verschillende soorten nette pick ups.

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: augustus 2018

Uren moeten wachten bij Hertz/Dollar/Thrifty. Kreeg een auto van een lagere klasse omdat alles op was.. je reserveert toch?? Als je dan vraagt om compensatie zijn ze niet thuis, want alle auto's zijn een klasse C. Op de website van sunnycars wordt je toch iets anders beloofd. In mijn geval zou ik een Audi A3, Peugeot 308 verwacht hebben, maar volgens hun is een Dacia Sandero van dezelfde categorie en moet ik niet zeuren. Of ik moet maar weer terug gaan om te ruilen, was net blij dat ik de wachtrij overleefd heb. Pas achteraf mag je je klacht indienen, op het moment zelf zijn ze niet thuis. Al heel veel auto's gehuurd, maar dit nog nooit meegemaakt. Als je dus teveel wil betalen en geen service behoeft, dan is het een prima tussenpersoon.

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: juli 2018

Vooraf al volledige huurbedrag betaald, op Nice airport geen desk voor Sunny Cars. Je moet in de rij bij Hertz staan: 2 uur moeten wachten voor ik aan de beurt was. Belachelijk!!! Alleen om een sleutel op te halen, terwijl de rest zijn auto terplekke aan het uitzoeken is. Zeer kwalijk en totaal geen informatie van medewerkers. Nooit meer Sunny Cars. Huur bij Avis of Sixt, daar verdwenen de rijen aanzienlijk sneller.

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • Volgende