BM Air Reizen

Url: https://www.bmair.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: verre reizen

Logo van BM Air Reizen
BM Air Reizen won in 2013 de Reisgraag award

BM Air Reizen is opgericht in 1988. Met ruim 30 jaar ervaring is de reisorganisatie een echte specialist op het gebied van betaalbare vakanties naar het Verre Oosten. Deze reisorganisatie biedt rondreizen en strandvakanties aan naar diverse landen in Azië. BM Air Reizen is begonnen met het aanbieden van reizen naar Thailand, Indonesië, Sri Lanka, Vietnam, Cambodja, Laos en de Filipijnen. Het assortiment is aanzienlijk uitgebreid tot een veelzijdig aanbod met bestemmingen in verschillende werelddelen.

Alle bestemmingen zijn door de medewerkers van BM Air Reizen zelf bezocht, zodat ze je het beste advies kunnen geven. BM Air Reizen maakt reizen echt op maat en alles kan geregeld worden: van een geheel verzorgde reis tot alleen een vliegticket en alle wensen daar tussenin. Hierbij wordt gewerkt met bouwstenen, zoals vluchten, transfer, accommodaties en excursies. Je stelt met dit systeem een reis samen die echt bij jou past. Uit het ruime aanbod bestemmingen, vluchten en accommodaties kun je zelf een keuze maken. Op die manier heb je de vrijheid om je reis naar eigen voorkeur aan te passen. De ervaren medewerkers kunnen tips en suggesties geven om ervoor te zorgen dat je volgende reis een zo bijzonder mogelijke ervaring wordt.

Het hoofdkantoor van BM Air Reizen is gevestigd in Maarssen. Hier staan de medewerkers klaar om je te helpen bij het op maat maken van een reis. Bovendien zijn er ook twee kantoren op locatie, in Thailand en op Bali. BM Air Reizen is aangesloten bij de ANVR, SGR en de IATA (International Air Transport Association).

Ervaringen met BM Air Reizen

BM Air Reizen krijgt gemiddeld een 7,2
op basis van 96 ervaringen:

7,2 + Ervaring delen
op 26 september 2021 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: januari 2021

Keurig geregeld, helaas kon het niet doorgaan vanwege COVID.
Geld terug binnen afzienbare tijd.

  • Algemeen 10
op 5 oktober 2020 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: maart 2020

De communicatie met BM AIR in de moeilijke coronatijd met betrekking tot de refund van de door mij geboekte losse vlucht naar Sri-Lanka verdient een dikke pluim. Zowel per email en telefonisch kreeg ik antwoord. ďIk ga zeker weer boeken bij BM AIR REIZEN
En mijn geld retour ontvangen.

  • Algemeen 10
op 23 februari 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: februari 2020

Onze reis naar Thailand geregeld via BM Air, alles was uitstekend georganiseerd, alle transfers precies op tijd, de extra excursies waren eenvoudig bij te boeken via contactpersoon Ab, die altijd te bereiken was en ons op de eerste avond persoonlijk verwelkomde. De hotels in Bangkok (Nouvo city) en Phuket (Patong Palace) waren ruim voldoende. Wij hebben een prima vakantie gehad dankzij BM Air. Voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 10
op 8 januari 2020 bestemming: Thailand / Bangkok en Chang Mai, reisperiode: december 2019

Alles top geregeld. Aankomst alles goed uitgelegd door Ab en tijdens de reis bereikbaar via de Whatsapp, fijn. Geen zorgen over hoe en wat en wanneer.
Hotel in Bangkok, Nouvo City, was heerlijk. Fijn centraal v alles, schoon, modern, fijne zwembaden en goede fitness, fijn personeel.
Hotel in Chang Mai, Chang Mai Plaza, erg gedateerd. Dit is niet erg, maar was niet echt schoon. Viezigheid op muren kamer, lag nog leeg condoomverpakking en wc was niet echt schoon. Fitness was al in tijden niet schoon gemaakt. Hotel lag wel op goede locatie. Nieuwjaar hier gevierd. Super bij de Tha Phae gate.
Nachttrein v Bangkok naar Chang Mai vv, super ervaring.
De activiteiten die we hadden geboekt, fantastisch. Zo zie je het land. Was 2x met Max 15 mensen en op de 3dgse tour naar watervallen en r.k bridge waren we met zín tweeŽn. De gids Jojo, echt fantastisch lief mens en vertelde leuk. Omdat we met zín tweeŽn waren, veel leuke mooie gesprekken gehad.
Bedankt voor onze onvergetelijke vakantie.

  • Algemeen 9
op 30 september 2019 bestemming: Thailand / Koh penang, reisperiode: oktober 2019

Geweldig geregeld ! ontzettend aardige mensen die er werken een dikke 10 zou daar direct weer boeken voor een volgende reis .

  • Algemeen 10
op 27 september 2019 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: augustus 2019

Compliment voor de communicatie met BM Air, voor het samenstellen van een rondreis in 8 dagen, eerst met 5 personen, daarna weer gewijzigd naar 3 personen. Alles netjes geregeld.
Alleen landarrangement geboekt. Alles volgens afspraak verlopen, tijdig afgehaald op het vliegveld, gids/chauffeur voor een hele week zelfde persoon. Onzr gids Fernando heeft alle moeite gedaan zelfs extra bezoekjes voor ons gepland. Keurige hotels, kamers, eten drinken alles in orde. Drukke maar prachtige week gehad.

  • Algemeen 9
op 11 augustus 2019 bestemming: Thailand / Rondreis, reisperiode: juli 2019

Super van begin tot het eind. Met Dian via mail en telrfoon reis geregeld en ter plaatse was Ab altijd beschikbaar voor vragen. BM Air top

  • Algemeen 10
op 6 maart 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: januari 2018

Telefonisch met Patrick gesproken over tickets Thailand en eventueel hotel in Bangkok, binnen 1 dag alles geregeld, tickets en voucher hotel de volgende dag al binnen, Compliment aan Patrick die je uitstekend te woord staat!

  • Algemeen 9
op 3 januari 2019 bestemming: Thailand, reisperiode: december 2018

Samen met Andy in Maarsen op het reisbureau onze rondreis met het hele gezin uitgestippeld. Voor de eerste keer Azie dus een beetje spannend. Eenmaal aangekomen goed opgevangen door Ab en we hebben een fantastische reis gehad alles klopte en was geregeld. Super !
Ab reageerde meteen op een apje als je een vraag had. Wij hebben met ons gezin een top rondreis gehad ! dankjewel Volgende keer komen wij weer naar Maarsen :)

  • Algemeen 10
op 22 november 2018 bestemming: Thailand, reisperiode: november 2018

Enkele dagen geleden zijn wij terug gekomen van een prachtige opmaat reis naar Thailand. Wij zijn bij BM Air langs geweest op het kantoor in Maarssen om een reis samen te stellen. Alles was tot op de puntjes goed geregeld, van a tot z. Als wij in de toekomst nogmaals een reis naar AziŽ willen maken, komen wij zeker weer terug bij BM Air! Iedereen bij BM Air, bedankt voor de onvergetelijke reis. Groetjes van henk, irma & de kids uit Amersfoort

  • Algemeen 9
op 22 november 2018 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: november 2018

Omdat we een fantastische rondreis hebben gemaakt Roos van Het Noorden zeer goed verzorgd en

  • Algemeen 8
op 11 september 2018 bestemming: Thailand / 3 parels van het Zuiden, reisperiode: juli 2018

Wij hadden al eerder een retour ticket Bangkok geboekt. Daarna hebben we pas de 3 parels van het Zuiden geboekt. De rondreis zou beginnen op het vliegveld van Phuket, maar wij kwamen met de bus aan op het station. Er was ons verteld dat wij zelf vervoer naar het hotel moesten regelen, maar toen Ab met ons de reis doorsprak bleek dat we toch opgehaald werden. Reis was prima geregeld. Excursies en transfers uitstekend geregeld. Hotels ook niets mis mee (prijs kwaliteit prima). Wij hebben genoten van de reis.

  • Algemeen 9
op 7 september 2018 bestemming: Thailand / Diverse, reisperiode: juli 2018

Voor de vakantie heb ik diverse keren gebeld met het kantoor van BM Air en uitgebreid advies gekregen. Het voordeel van hun bouwstenen is dat je een reis op maat kunt maken. Zelfs de bouwstenen kan je nog aanpassen als je wilt. Ik heb de prijzen niet echt vergeleken met andere aanbieders, maar de prijzen van BM AIR lijken mij zeer redelijk. Ter plekke in Thailand was alles goed geregeld. Een voordeel is dat er een lokale Nederlandse vertegenwoordiger in Bangkok zit (Ab), die je altijd kunt bellen of appen. Al met al een zeer goede vakantie. Dank aan BMAIR.

  • Algemeen 8
op 23 augustus 2018 bestemming: Thailand / Rondreis, reisperiode: augustus 2018

Alles was prima geregeld.gidsen op tijd. Chauffeurs op tijd hele leuke excursies. Vliegen was prima . En Ab in Bangkok kon je nog appje sturen als je nog wat te vragen had, gaf gelijk antwoord ! In een woord TOP!

  • Algemeen 9
op 13 augustus 2018 bestemming: Thailand, reisperiode: januari 2018

Deze review gaat niet over een reis,maar over het ongedaan maken van een reservering.
"in a nutshell"Ik had gereserveerd op een zondag voor retourticket naar Bangkok,door mijn domme fout kon ik echter niet.
Maandagmorgen gebeld met de vraag of deze reservering ongedaan gemaakt kon worden.
Zeer vriendelijk te woord gestaan door medewerker met als antwoord dat het geen enkel probleem was.
Ik heb vernomen dat dit bij andere reisbureaus wel eens totaal anders kan verlopen (namelijk geen recht op annulering).
Vandaar dat ik BM Air Reizen een dikke 10 geef!
Top!

  • Algemeen 10
op 27 maart 2018 bestemming: Thailand / Koh Samui, reisperiode: februari 2018

De vlucht met Eva was perfect. Via bmr zowel heen- als terug plaatsen in Elite kunnen voorbespreken. Een 8 omdat de gecombineerde trein-bus-boottrip mn vwb de ferry tegenviel. Het bleek de autoferry te zijn waar je als toerist met zware koffers nauwelijks via een smal gevaarlijk trappetje op bovendek komt. Zeer nare ervaring en nooit meer. Er zijn nog 2 andere bootaanbieders - Lomparaya en seatran. Deze zijn absoluut kwalitatief 10 klassen beter.

  • Algemeen 8
op 26 maart 2018 bestemming: Thailand / diverse, reisperiode: februari 2018

Wij hebben prima ervaringen opgedaan met BMair. Duidelijke beschrijving van de mogelijkheden de reis zelf in te delen. De bouwsteen Chiang Rai Paradise kunnen wij bijzonder aanbevelen. Goede gidsen die er erg veel werk van maken om het u naar de zin te maken en zoveel mogelijk te genieten van de reis. Opvang in Bangkok was ook prima en alle afspraken werden nagekomen. Tot slot een aantal heerlijke stranddagen in Hua Hin. Volgend jaar weer BMair en weer Thailand.

  • Algemeen 9
op 9 januari 2018 bestemming: Thailand / Rondreis, reisperiode: december 2017

Echt alles(vliegreis, taxi,hotels) was prima geregeld.Medewerker Ab van het buro in Bangkok bracht alle benodigde vouchers naar ons eerste hotel.
Volgende keer weer met Bm air!!

  • Algemeen 9
op 7 november 2017 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juli 2017

Dit was onze 4e Thailand vakantie en de eerste keer met BMAir. Deze keer lekker alles uit handen gegeven. Als je ontzorgd wil worden en individueel niet veel zelf wil regelen, is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Fijne vakantie gehad. Alles super geregeld. Transfers, vluchten etc. Vertegenwoordiging ter plaatse is nederlands en goed bereikbaar. 2 uur van te voren op BKK kregen wij van Bangkok airways het aanbod om een vlucht eerder naar Koh Samui te nemen, er was nog plaats over. Binnen het half uur zaten we in het vliegtuig. 1 telefoontje naar vertegenwoordiger Ab en het transfer op Koh Samui werd snel aangepast naar een 2 uur eerdere aankomsttijd. Aangekomen in het hotel (First bungalow beach resort is trouwens een aanrader) kon onze strandvakantie lekker bijtijds beginnen.

  • Algemeen 9
op 23 augustus 2017 bestemming: Thailand / Noorden, reisperiode: november 2016

Reis zelf uitgezocht en via BM air alles geboekt. Goede uitleg. Fantastische reis gehad. Alles super geregeld. Volgende reis op zeker via BMair

  • Algemeen 9
op 3 mei 2017 bestemming: Thailand / vele, reisperiode: april 2017

Hotels en excursies heb ik zelf uitgezocht en BM air heeft het vervoer en alles geregeld. Goed opgevangen in Bangkok en in Koh Samui.

  • Algemeen 8
op 7 april 2017 bestemming: Thailand / Rondreis individueel, reisperiode: januari 2017

Thailand zelf was geweldig, bmair niet. Geen duidelijke informatie bij aankomst. Goedkoopste hotels en excursies terwijl wel de hoofdprijs wordt betaald. De mail die hierover is gestuurd wordt niet beantwoord. Niet erg netjes. Ps. Jojo als reisleidster is wel heel leuk.

Reactie BMA Reizen
Geachte,

Op 7 april 2017 plaatste U bovenstaande review. De door U bedoelde mail hebben wij nooit ontvangen. Andere mails werden door ons beantwoord met dien verstande dat er op een email naar uw oordeel te laat werd gereageerd-
reisbescheiden waren nog niet ontvangen. Wij vinden het niet chique dat U zonder ons gehoord te hebben over bent gegaan tot het plaatsen van het bovenvermelde review. Wij prijzen ons gelukkig dat wij ook beloond worden met positieve reacties.

BMA REIZEN

  • Algemeen 5
op 17 januari 2017 bestemming: Vietnam, reisperiode: oktober 2016

FANTASTISCH!! Ik heb bij BM Air reizen de Vietnam special tour geboekt. Vanaf het begin goed geholpen, ze gaven veel informatie over hoe de reis zou verlopen wat mij een prettig gevoel gaf. Alles was top geregeld van tickets, transfers tot hotels. Ik heb deze vakantie erg genoten. Ik boek de volgende keer zeer weer bij BM Air reizen!!!

  • Algemeen 9
op 6 december 2016 bestemming: Thailand / Chiang Mai, reisperiode: november 2016

Ik geef een 9 omdat BM Air ons een uitstekende service verleende. Wij hoorden op 21 november dat (schoon)zus in Thailand was overleden. Om 11.00 uur belde ik BM Air en om 16.00 uur gingen we de lucht in en konden op tijd daar zijn voor de begrafenis.

  • Algemeen 9
op 13 oktober 2016 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: september 2016

Doe niet de aanname dat BM Air Reizen pro actief is, blijf zelf nadenken wat je nodig hebt en wat je wilt ťn vraag door. Bij ons bijvoorbeeld waren niet de juiste stoelen gereserveerd in het vliegtuig en wij ontvingen de vouchers voor de hotels en transfer pas op plaats van bestemming na vele keren zelf contact te hebben gezocht met BM Air Reizen! De hotels en de reis die wij zelf hadden uitgezocht waren wel fantastisch.

  • Algemeen 5
op 2 september 2016 bestemming: Filipijnen / clark, reisperiode: april 2015

Alltijd goed

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2016 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2016

Voor de vierde keer onze tickets naar Thailand via BM Air geboekt. Mijn dochter is rolstoelafhankelijk en altijd is alles goed doorgegeven en geregeld. Bedankt Patrick!

  • Algemeen 10
op 5 augustus 2016 bestemming: Thailand / diverse, reisperiode: juli 2016

Patrick bedankt voor je hulp bij onze individuele reis die wij met het gezin gemaakt hebben. Het was van het begin tot het eind fantastisch geregeld. De hotels transfers tickets ect alles sloot op elkaar aan. Dit heeft bijgedragen aan een fantastische vakantie. Ook de opvang van Ad en zijn vrouw was perfect en de uitleg bij de vouchers was goed en nam alle tijd voor onze vragen. Het ophalen wegbrengen door busjes verliep aansluitend. Bij het boeken van hotels was jou kennis uitmuntend en ik kan mij goed vinden in u persoonlijke ervaring. BMR bedankt voor jullie inzet service en kennis. Wij hebben ons adres voor AziŽ reizen gevonden. Terecht een specialist voor reizen in en naar AziŽ. Mede dankzij jullie een onvergetelijke vakantie met prachtige herinneringen.

  • Algemeen 9
op 12 juli 2016 bestemming: Sri Lanka / Rondreis, reisperiode: juni 2016

Ik ben met Bmair Reizen naar Sri Lanka geweest, heb de Heritage tour gedaan, mooie dingen gezien, prachtige reis, lieve reisleider en erg behulpzaam... Alles was tot in de puntjes verzorgt... Heb het erg naar mijn zin gehad

  • Algemeen 10
op 11 juli 2016 bestemming: Thailand / Chang Mai, reisperiode: juni 2016

Reis bij Bmair geboekt, gelijk vanaf het eerste moment werden wij
prima geholpen. Veel goede informatie gekregen over hoe de verloop van de reis zou zijn. na aankomst werden wij netjes opgewacht door de agent en werden de originele vouchers overhandigd. De treinreis naar het noorden was fantastisch. De gids die wij hadden was zeer vriendelijk. Bmair reizen bedankt en tot een volgende keer!

  • Algemeen 9
op 18 april 2016 bestemming: Filipijnen, reisperiode: maart 2016

De toegevoegde waarde van een Nederlandse touroperator is gelegen in de kennis van het te bezoeken land, een goede relatie met lokale touroperators en het ontzorgen van de klant. Bij het boeken van een privť reis (twee personen voor drie weken) naar de Filipijnen is BM Air hier in onze ogen sterk tekortgeschoten. Het eerste contact voor de reis dateert van 1 februari 2016 (vertrekdatum 6 maart). In die periode zijn circa 30 e-mails heen en weer gegaan, is een bezoek aan hun kantoor gepleegd en waren er veel telefonische contacten. Wij hadden steeds contact met dezelfde persoon (SB) waarvan de zorgvuldigheid sterk te wensen over liet; mevrouw SB liet na berichten te beantwoorden, was vaak niet op kantoor en verschafte bijzonder weinig informatie. Pas twee dagen voor vertrek kregen we onze reisbescheiden met bijbehorende informatie; een toegezonden definitieve factuur werd nog met Ä 930 verhoogd omdat BM Air ďeen foutje had gemaaktĒ. En zonder betaling, geen vouchers! Ons reisplezier was behoorlijk verminderd door de spanning en frustratie veroorzaakt door deze slechte behandeling. Daartegenover staat dat de lokale agent uitstekende service verleende. Wij raden toekomstige reizigers dan ook aan niet via BM Air te boeken maar direct in zee te gaan met de lokale agent; goedkoper en betrouwbaar.

De verantwoordelijk manager reageert met: Met U zijn wij van mening dat de communicatie met Mevrouw SB niet de schoonheidsprijs verdient. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Voorts deelt U ons mede dat onze tussenpersoon U een uitstekende service heeft geboden. Zo goed zelfs dat U de toekomstige reiziger adviseert niet via BM AIR te boeken maar rechtstreeks met hen. Of dit te allen tijde goedkoper zal zijn betwijfelen wij. Daarnaast geeft het boeken bij een touroperator meer zekerheid vanwege het aangesloten zijn bij de SGR,ANVR, IATA en het Calamiteitenfonds.

Dus, dien maar een klacht in! Wij zullen BM Air nooit meer kiezen of aanraden!

  • Algemeen 4
op 29 februari 2016 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: november 2015

Alles was tot in de puntjes geregeld. Vanaf Amsterdam tot en met alle taxiritjes en binnenlandse vluchten en treinreis. Vriendelijke ontvangst op vliegveld en vervolgens in hotel (kan het arrangement met gratis 1e nacht in BKK aanbevelen) toelichting op programma en alle tickets en vouchers. Enige kanttekening was de kwaliteit van de z.g. VIP-bus van Surrathani naar Pukhet. Dat bleek een krakkemikkige pendelbus met in- en uitstappende lokale bewoners te zijn. BMReizen had ons gewaarschuwd om niet eerder dan op het grote busstation bij Phuket uit te stappen. Dat was goud! Bleek idd door de chauffeur in een scam te worden samengewerkt met anderen die die passagiers overnamen voor de rit van de laatste kilometers. Wij bleven lekker zitten. waarschuwden de anderen, maar die die keken ons alleen onbegrijpend aan en stapten uit. Bedankt BMR!

  • Algemeen 9
op 10 januari 2016 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: augustus 2016

De aanbiedingen voor vliegtickets op de website kloppen niet en waren in mijn geval in de praktijk Ä 275 per ticket duurder. Scheelt behoorlijk wat geld al je met z,n vieren reist. De aanbiedingen laten ze gewoon op de website staan, is misleiding en je eventuele klanten in de maling nemen.

25/1/16 Reactie van BM AIR Reizen
Aanbiedingen zijn altijd vanaf en op basis van beschikbaarheid. Op onze website staan de juiste tarieven. Van misleiding is geen sprake.

  • Algemeen 1
op 17 december 2015 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: juli 2015

Wij zijn in de zomervakantie met het gezin, 2 volwassenen 2 kinderen, naar Thailand geweest. Bij de boeking heel vriendelijk geholpen door Patrick. In Bangkok naar hun kantoor geweest, daar ook weer goed geholpen. Net weer een vakantie geboekt voor de volgend jaar. Bedankt weer voor het goede advies!!

  • Algemeen 9
op 15 december 2015 bestemming: Thailand / Diversen, reisperiode: juli 2015

Via via kreeg ik te horen dat Bangkok Manila AIR een reisbureau zou zijn die ons gezin een fijne vakantie zou kunnen aanbieden in Thailand. Met mijn vrouw ben ik naar het reisbureau gegaan. Mijn programma van eisen legde ik voor. Op een klantvriendelijke manier werd ik te woord gestaan, daarbij ontbrak het kopje koffie niet. Bijna drie weken was ik in Thailand. Een groot compliment
naar BMA REIZEN is zeker op zijn plaats. Alle verwachtingen zoals tickets, hotel, dagtrips, vervoer zijn uitgekomen. Het is de bedoeling dat ik in 2016 naar Sri-Lanka ga. Gelet op de eerste ervaring lijkt het voor de hand liggend dat BM AIR REIZEN als eerste in aanmerking komt mij een passende offerte aan te bieden

  • Algemeen 9
op 28 oktober 2015 bestemming: Sri Lanka / Negembo, reisperiode: oktober 2015

Alles was goed geregeld , alles klopte ook onze door reis naar de Malediven was perfect.

  • Algemeen 8
op 15 september 2015 bestemming: Sri Lanka / Gouen stranden, reisperiode: september 2015

Niet tevreden met de service van BM AIR hebben ons aan ons lot over gelaten ( schande ).
Wij hebben eerst contact gehad met een medewerker van BM AIR en het was geen probleem voor deze reis te doen met een rolstoel gebruiker.
Ik heb ook vermeld dat wij geen trappen kunnen doen of er moet een lift aanwezig zijn . Antwoord geen probleem alle hotels beatwoorden aan die vraag kreeg ik als antwoord
Toen wij in ons derde hotel aankwamen waren er ongeveer 100 trappen te doen geen kamers op gelijkvloers en geen liften aanwezig
Ik heb onmiddellijk contact proberen te krijgen via mail met bijgevoegde foto's als via Skype proberen te bellen. Tot op heden nog steeds geen antwoord en hebben wij een ander hotel moeten boeken op onze kosten want het was onmogelijk te doen met een rolstoel gebruiker
Dit zijn toch zaken wat niet kunnen mensen in een vreemd land over laten aan hun lot.
Ik vond het al zeer vreemd van bij het begin toen ze eenmaal het geld ontvangen hadden antwoorden ze niet meer op gestelde vragen via mail
Ik heb een mail in April en Juli gestuurd in verband met de vlucht en had in Augustus nog geen antwoord dus heb ik contact met de vliegtuig maatschappij opgenomen en het zelf geregeld,
ongeveer 1 week voor vertrek hebben ze dan toch contact gezocht daar de vliegtuig maatschappij nog enkele vragen had over de rolstoel gebruiker maar dat was reeds geregeld.
Wij hebben contact met een advocaat genomen hoe wij dat geld terug kunnen krijgen van de extra kosten en gaan het hierbij zeker niet laten
Het is een hele ervaring geweest maar wij zullen nooit meer een reis boeken bij BM AIR Reizen.
Ik vindt het zeer spijtig dat er zo een reisbureaus bestaan en dat er niets aan gedaan wordt door hogerhand wand dit zijn zaken die niet kunnen.
Bottelbergs Marc

  • Algemeen 1
op 3 mei 2015 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: maart 2015

Na klacht over hotel dat er zowel aan de voorkant als aan de achter kant gebouwd werd, niet serius genomen NOOIT MEER BM AIR

  • Algemeen 4
  • Prijs / kwaliteit 5
op 30 april 2015 bestemming: IndonesiŽ / Denpasar, reisperiode: december 2015

Ik heb in febr. 2015 een ticket gekocht,alles in orde behalve dat ik per ongeluk 2x voor de ticket heb betaald.
Ik heb dit doorgegeven en kreeg in maart een mail dat het klopt en ik het teveel betaalde binnenkort op mijn rekening kan verwachten,het is nu mei en ik heb nog steeds niets op mijn rekening gezien.Mijn mails hierover wordt niet meer beantwoordt.

  • Algemeen 4
  • Prijs / kwaliteit 7
op 15 maart 2015 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: februari 2015

Zuid Thailand safari geboekt. Goed en leuk geholpen zowel in nederland als in thailand. Alles liep naar onze verwachtingen. Onze volgende reis gaat naar Indonesie en komen zeker terug bij bm air!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 14 februari 2015 bestemming: Filipijnen / filipijnen, reisperiode: april 2013

Goede sevice en afhandeling want hebben een huis in pangasinan.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 8
op 25 december 2014 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: september 2013

Voor september 2013 de Avonturenreis geboekt + extra weekje in Hua Hin. Hier in Nederland keurig geholpen door Patrick. Alles was keurig verzorgd. Transfers op tijd, busjes voor excursies zowel in Bangkok als Chiang Mai en Hua Hin keurig op tijd, vriendelijke medewerkers. De gids tijdens de 3 daagse jungletocht sprak niet zoals aangegeven goed engels, maar we konden ons goed redden en hij was erg behulpzaam en vriendelijk. De jungletocht is best wel over pittig terrein en o.i. niet voor iedereen geschikt. Het overnachten in de berghutten is een zeer speciale belevenis. Maar weet dan ook dat je helemaal geen luxe mag verwachten en dat wisten wij. Gewoon baden in een rivier en je behoefte doen in iets wat op een toilet moet lijken. De eenvoudige doch smaakvolle maaltijden werden prima op lokatie verzorgd door de gids. De nachttrein van Bangkok naar Chiang Mai is wel een uitdaging voor mensen die luxe verwachten. Dat is het dus niet. Voor Thaise begrippen misschien wel, en daar moet je natuurlijk wel rekening mee houden als je verre vreemde landen bezoekt.Wij hadden het geluk dat de trein reed. Dat is helaas wel eens anders daar in Thailand. Het spoor daar is slecht onderhouden waardoor de trein nogal eens uitvalt. Met ruim drie uur vertraging kwamen wij aan in Chiang Mai.Maar goed, je bent in een prachtig land en de levensstandaard is daar nu eenmaal anders. Kwestie van rekening mee houden en je aanpassen. De hotels waren wat ons betreft prima. Schone kamers, bedden en toiletvoorzieningen. De gidsen tijdens de excursies waren erg vriendelijk en behulpzaam de maaltijden uitstekend. Er kon en werd zeer flexibel omgegaan met de reisschema's als je nog speciale verzoekjes had. Kortom, wij hebben qua prijs en kwaliteit verhouding goede ervaringen met BM Air en erg genoten van onze reis door Thailand. Henny en Grace de Haan

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 7 december 2014 bestemming: Filipijnen / amsterdam, reisperiode: december 2014

Ik heb een PTA ticket geboekt voor mijn vriendin uit de Filipijnen naar Nederland op 4 december 2014, met etihad airways vertrekdatum 8 december, omdat ik niet goed op het visum gekeken heb, kan zij pas, 22 december vertrekken uit de Filipijnen, ik heb meerdere malen gebelt om het vertrekdatum te wijzigen, ik werd brutaal tot woord gestaan, ze hebben gezegd dat het niet mogelijk is om het te wijzigen en het geld ben je kwijt (920 euro) maar je kunt wel een nieuwe vliegticket bij ons boeken. Ik heb zelfs gebeld met het hoofdkantoor van etihad in Abu Dhabi, hier werd ik vriendelijk te woord gestaan en hebben mij gezegd dat het vliegticket door BM air zonder enkele problemen gewijzigd kan worden, dus ik weer bellen met BM air, nu werd er gezegd, je kunt wel 20 keer bellen, het antwoord blijft nee!! boycotten deze reisorganisatie, heb juist nieuwe stappen overwogen met de anvr, hoop dat het anvr mij verder kan helpen.

  • Algemeen 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 24 oktober 2014 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: oktober 2014

Bij boeking netjes/correct geholpen. Na betaling direct tickets ontvangen.
Alles in Thailand netjes verlopen, keurige hotels en de transfers netjes op tijd.
Een prima vakantie gehad!! Geboekt bij BM Air Reizen.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 21 oktober 2014 bestemming: China / Peking (Beijing), reisperiode: mei 2014

Perfect geregeld door BM air. Enkele lokale misverstanden prima opgelost. Top!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 10 oktober 2014 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: september 2014

Bmair reizen had onze reis prima tot in de puntjes verzorgd, voor de tourtjes werden we iedere keer netjes op tijd opgehaald

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 6 oktober 2014 bestemming: Thailand / Rondreis, reisperiode: mei 2014

Goede begeleiding van agent Bangkok. Adequate dienstverlening door BM Air Reizen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 5 oktober 2014 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juli 2014

De reis naar Thailand met onze 4 kinderen was fantastisch. Eenmaal in Thailand werden we meteen opgehaald en naar het eerste hotel in Bangkok gebracht. de uitstapjes waren prima georganiseerd, alles verliep volgens schema. Was opvallend jammer is aan BM Air, en dan vooral aan onze contactpersoon, is dat ze zeer goed bereikbaar zijn in het voortraject, maar zodra je hebt betaald wordt er niet meer gereageerd op mailtjes en telefoontjes om eventuele problemen op te lossen. Zo kregen we niet onze tickets terwijl er meerdere malen werd beloofd dat ze zouden worden opgestuurd. Uiteindelijk kregen we de tickets zeer kort voor vertrek. Ander punt is dat een uitstapje (zwemmen met dolfijnen) helder was opgenomen in onze offerte en uiteindelijke rekening, maar niet bleek te zijn gereserveerd. Een oplossing daarvoor moet je bij BM air echt opeisen want de bereidheid om een oplossing te vinden is er niet. Na een verblijf in Chiang Mai zouden we met de meest luxe nachtbus weer naar het zuiden reizen. De bus waarin we terecht kwamen was echter van uitzonderlijk slechte kwaliteit. We hebben hierover meerdere malen contact gezocht met BM air, echter nooit meer een fatsoenlijk antwoord gekregen. Als ik de andere recensies lees dan lijkt het niet fatsoenlijk reageren op en afhandelen van klachten eerder beleid dan toeval. Dat is heel jammer want de reis was grotendeels wel goed geregeld en we hebben een prachtige vakantie gehad. Echter omdat er geen enkel vertrouwen is dat BM air fatsoenlijk meedenkt in het geval er iets niet goed gaat zullen wij er nooit meer boeken en het anderen ook ten zeerste ontraden. Advies aan BM air: negeer je klanten niet structureel vanaf het moment dat het geld is overgemaakt. Er kan iets fout gaan maar dat is meestal in redelijkheid wel op te lossen lijkt me. Niet reageren op mailtjes, telefoontjes en op uiteindelijk een officiŽle klacht is natuurlijk belabberd. Daarmee verlies je klanten die anders zeker terug waren gekomen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Prijs / kwaliteit 7
op 22 augustus 2014 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juli 2014

Site bmair is prima. Bereikbaarheid organisatie ook. Opvang in Thailand door Nederlandse manager kantoor Bangkok was heel fijn. Voor ons de eerste keer naar zo'n ver land en dan is het prettig dat je door een Nederlander opgevangen wordt. Veel uitleg gehad. Fijn zo'n ' baken' in een ver land. Prima reisorganisatie!!!!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 24 juni 2014 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: mei 2014

Goed en duidelijk georganiseerd bij Bm Air. Er is gedaan wat beloofd is. Prettige reisbegeleiding in Thailand. Probleem snel en adequaat opgelost..
Verbeterpunten. Meer keuze uit vervoersmogelijkheden incl. prijsverschillen.
Verder top. Prima naar ons zin gehad.De beschreven treetopsafari, waarvoor duidelijk vermeld werd dat het simpel was, was inderdaad simpel maar daardoor een unieke ervaring.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 29 mei 2014 bestemming: IndonesiŽ / Java, reisperiode: mei 2014

Net terug van geweldige reis(JAVA Bali tour). Alles was super geregeld van begin tot eind. Ronny, onze gids zeer enthousiast, behulpzaam, leuke stops onderweg met uitgebreide uitleg. In de watten gelegd met lekkere hapjes voor onderweg. Als nodig ruimte voor aanpassen van programma. We kregen het gevoel dat er alles aan gedaan is om ons optimaal naar de zin te maken.Prima vervoer met luxe wagen met airco.Op Bali geen probleem om nog een excursie aan te passen, dank aan Maddy ook voor de leuke gesprekken. Al met al kijken we terug op een geweldige ervaring. Mooi land, cultuur en mensen. Dank aan BM Air, pluim!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 27 april 2014 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: maart 2014

We hadden problemen met onze betaalpassen en hebben toen de hulp gevraagd aan de manager van BM AIR Tour, die zijn kantoor heeft in Hotel Grande de Ville. We werden daar buitgewoon goed en belangeloos geholpen met het terugkrijgen van onze betaalpas. Daarvoor onze waardering en hartelijke dank.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 25 maart 2014 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: januari 2013

Ik ben vorig jaar in Januari op rondreis geweest naar IndonesiŽ, Bali. Ik heb de Bali Special Tour gedaan met een week verlenging in het Ohana hotel. Het Ohana Hotel is een goedkoop maar zeer goed en mooi hotel. Ik heb erg genoten van de reis en zal het zeker aanbevelen. Ik heb zeer goede service gehad. Ik wist precies waar ik aan toe was en hoeveel het allemaal ging kosten. Ik was goed geÔnformeerd over de excursies de reis zelf en je kan merken dat ze ervaring hebben bij dit bedrijf. Ook in Bali zit een kantoor en vond ook dat ze daar alles keurig op een rijtje hadden. Eenmaal in IndonesiŽ heb ik geen problemen gehad alles was zeer goed geregeld. Er waren zeer mooie excursies, wat een prachtig land!! Een erg indrukwekkende excursie vond ik die naar de Tanah Lot, de beroemdste zeetempel van Bali. Daarna vervolgde de reis naar Jatiluwih waar je een schitterend uitzicht had op de prachtige rijstterassen. Ook een aanrader is de fietstour door Bali, heel leuk! Ik geef deze reisorganisatie voor de service en goede planning voor de reis, een 8,5. Ik heb in Bali zelf alles als zeer goed geregeld ervaren met goede informatie personen en gidsen. Top bm air! Ik adviseer dit reisbureau als je een goed geregelde reis, voor een goede prijs en aardig personeel wilt.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 11 maart 2014 bestemming: Thailand / Pattaya, reisperiode: februari 2014

Bij BMair kun je zelf je reis samenstellen.Ook bepaal je zelf met welke vliegmaatschappij je wilt vliegen en het aantal dagen dat je op de bestemming(die je ook zelf kiest) wilt verblijven en/of wilt doorreizen.
Duidelijke instructie waar je contact staat bij aankomst en de transfers; het klopte allemaal. Voor noodgevallen is er een kantoor in Bangkok waarvan je e-mailadres en telefoonnummers krijgt.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 25 februari 2014 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: maart 2014

Wat een ervaring, nog nooit meegemaakt! Afzetterij!! Ik raad niemand aan om hier een vliegticket te boeken. Vroeg hier om een offerte voor een vliegticket naar bangkok, medewerker was toen nog heel klantvriendelijk, hij vroeg om een naam voor reservering en dat kon betaald worden binnen 2 werkdagen (dus 2 dagen bedenktijd voor mij!).Alles ging prima!
Na 2 dagen bel ik terug om te vertellen dat het helaas niet door kan gaan ivm werk, kreeg ik direct te horen dat het annuleren van een ticket 50 euro kost, en elke dag nog kosten bij komt als het bedrag niet betaald wordt. er is niks geboekt geen ticketnummer, alleen gereseveerd ofzo.
Ik vind dit echt niet kunnen, voel me echt opgelicht! Wat kan ik nu doen? Waar kan ik klachten indienen? Toen ik vroeg om een Agent nummer werd mij verteld dat ik zelf moet zoeken op hun website, na 30 min. zoeken kan ik helaas niks vinden.
Terug gebeld, moest ik meer dan 30 min aan de lijn wachten voordat er een medewerker opnam.
Na half uur kreeg ik eindelijk de agentnummer door, weet iemand misschien wat ik nu kan doen?
Mag dat zomaar 50 euro op rekening brengen alleen om een naam die doorgegeven is? Er is niks geboekt, geen ticketnummer etc.
Wie kan me helpen. Ik voel me echt machteloos.
Oplichterij!!

Reactie van BMAir Reizen
Helaas is hier een misverstand ontstaan over het Ďgeboekteí ticket. In onze beleving was er geen reden tot bedenktijd o.i.d. en moest het ticket gereserveerd worden.

Op het moment dat wij de klant benaderen omdat er nog een betaling open staat krijgen wij te horen dat klant niet kan gaan. Op de mogelijkheid om kosteloos de datum te wijzigen wordt niet ingegaan. Vandaar dat het naar ons inzien heel redelijk is om annuleringskosten in rekening te brengen.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 februari 2014 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: januari 2014

We zijn in januari via BM Air reizen naar Bali vertrokken. De 1e week een rondreis en in verschillende hotels overnacht. Vanaf Schiphol tot weer terug op Schiphol was alles tot in de puntjes geregeld. De Hotels waren geweldig, de excursies tot onze chauffeur toe. Echt een geweldige ervaring geweest. En mocht u overwegen om ook die kant op te gaan is BM Air reizen zeer zeker aan te bevelen.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 4 februari 2014 bestemming: Thailand / Krabi, reisperiode: november 2013

Onze ervaringen zijn problematisch. Bij de boeking ging het redelijk goed , hoewel ook toen de discipline om mailtjes te beantwoorden niet erg goed was. Na een paar dagen Bangkok zouden wij naar Krabi reizen per trein. De ongeregeldheden in Bangkok zorgen ervoor dat onze taxi naar het station niet op tijd aanwezig was. Later bleek dit niet zo erg te zijn, omdat de treinen in het geheel niet reden. Rails onderweg geblokkeerd (aardverschuiving) en overstromingen op de route. Dit alles in de Bangkok Post eenvoudig te vinden. Reisleiding was hier niet van op de hoogte. Alles bij elkaar was het dus niet echt mogelijk om in Krabi te komen.
Wij hebben daarom besloten om maar naar huis terug te keren.

Thuis aangekomen bleek BM air Reizen niet bereid om de niet genoten delen van de reis te vergoeden en ook niet om dit bij de annuleringsverzekering aan te melden. Na drie mailtjes werd er gewoon niet meer geantwoord.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 2
op 27 november 2013 bestemming: China / Peking (Beijing), reisperiode: november 2013

Wij deden de Peking Hightechtours met drie personen begonnen in Peking en eindigden in Shanghai. We zijn steeds goed opgevangen door BM Air en begeleid van en naar bezienswaardigheden.Het brengen en halen vanaf treinstations verliep ook goed, geen noemenswaardige problemen ondervonden,de gidsen waren bijzonder hulpvaardig.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 15 november 2013 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: oktober 2013

Voor ons was het voor het eerst dat wij richting AziŽ gingen. Ook wij hadden eerst de berichten van BM air gelezen. Mensen en lezers van dit bericht wij hebben totaal geen klagen. Wij hebben een UITSTEKENDE vakantie gehad. Wij vinden dat de BM air organisatie een pluim verdiend. We weten met z'n allen dat er altijd wel iets zou kunnen gebeuren wat je niet voorzien heb maar wij vinden dat BMN air deze onvoorziene dingen voor ons in overleg met ons heel goed heeft opgelost. Wij hadden namelijk een nacht trein in ons reis schema staan maar doordat een trein ongeval het spoor vernield was dienden we uit te wijken naar of een busreis of een vliegtuig naar de volgende plaats. wij kozen voor een vliegreis waardoor we eerder op de plaats van bestemming aankwamen. BM air nam daarbij de overnachting van het hotel voor hun rekening omdat we daar dus eerder aankwamen.
Lezers nogmaals wij zijn gedurende onze geplande tour volledig in de watten gelegd dor de BM air. Zowel de reismanager in Bangkok als wel de organisatie in Maarssen verdienen een compliment.
Een reis waar wij naar terug verlangen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 10 september 2013 bestemming: Thailand / Plaats, reisperiode: augustus 2013

Ik heb de Thailand Special Tour bij bmair reizen geboekt.
Het was voor mij de eerste keer dat ik naar Azie ging en ik ben zeer tevreden over de reisorganisatie zowel in Nederland als Thailand.
De gids was altijd op tijd en de hotels waren ook allemaal goed.
Volgend jaar ga ik weer naar Thailand en dan boek ik weer bij bm air reizen.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 3 september 2013 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juli 2012

De organisatie BM Air is behulpzaam vriendelijk en flexibel en maakt duidelijke afspraken.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 4 februari 2013 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: februari 2013

Wij hebben al eerder en hotel bij BM air geboekt alles goed geregeld,MAAR helaas moet ik nu mijn mening veranderen in slecht,niet het Hotel maar het Personeel van BM Air nederland,voor dat je betaald zijn zij vriendelijk maar als je betaald heeft dan is de medewerking ver te zoeken.
Ik heb een probleem met mijn gezondheid en wilde de datum van het Hotel verplaatsen dus gebeld met BMAir(met dhr R.) en gevraagd of dat kon maar helaas het antwoord was gelijk nee omdat hun het bedrag al over hadden gemaakt naar de Agent op Bali vroeg of hij de moeite wilde doen maar helaas dat wilde hij niet ik gaf aan dat zij niet wilde meewerken jammer, ik moest het maar annuleren en opnieuw boeken volgens hem hadden wij geen annulerings verz. of wij deze hebben of niet dat gaat BM Air niets aan.Wij hebben toen zelf contact gezocht met het Hotel en hun hadden nog kamers zat dus voor hem geen probleem alleen een nieuwe voucher hebben met de andere datum,weer terug gebeld naar BM Air met (mevr.T) met deze vraag nou je weet het het antwoord al nul,nul medewerking van niets,zij hadden contact gehad zeggen zij met de agent op Bali en volgen hun wilde deze niet veranderen ik vroeg om het mailtje maar die kreeg ik niet. Trouwens zij bellen of reageren ook niet op mails slechte zaak BM Air. Oke ze staan in hun recht maar een beetje meewerken ho maar .als een van deze pers.ooit iets krijgen en ook niet gehoplen worden dan wil ik nog een keer een gesprek met hun aangaan persoonlijk niet door de telefoon.

DUS JE BEGRIJP WEL IK BOEK NOOIT MEER BIJ BM AIR NEDERLAND.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 30 januari 2013 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: januari 2013

Onze reis kende een tragisch einde, doordat bij aankomst in Bangkok wij bericht ontvingen van het plotselinge overlijden van schoonmoeder. Wij moesten direct rechtsomkeert maken. Bij de reisbescheiden wordt speciaal vermeld dat in noodgevallen contact kan worden opgenomen met het plaatselijke kantoor in Bangkok. Hier zijn wij zo slecht behandeld waardoor wij de volgende keer ergens anders gaan boeken.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 20 januari 2013 bestemming: Filipijnen / Manila, reisperiode: juli 2013

Niet eens verder gekomen dan aanvraag offerte bij BM Air Reizen ,nul reactie . Bij tel poging moest maar email sturen.

Dat werkt dus niet :-(

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 31 oktober 2012 bestemming: Thailand / Chiang Mai, reisperiode: augustus 2012

Ik boek al jaren mijn vliegtickets bij BM AIR, altijd keurig voor elkaar. De tickets worden altijd meteen gemaild. Ook wil ik reageren of de vorige klager. Indien je door ziekte je reis moet annuleren dan kun je toch een beroep doen op je annuleringsverzekering ipv af te geven op het reisburo. IK BEN SUPER TEVREDEN over dit reisburo. Groetjes Andre Theunissen

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 30 oktober 2012 bestemming: Filipijnen / Manilla, reisperiode: februari 2009

Wij hadden een reis geboekt maar door ziekte moesten wij deze reis annuleren. Toen begonnen de problemen. Bm air wilde aan niets meer meewerken en ik kon geen contact meer met hun krijgen. Ze reageerden niet meer op mails en brieven. Het is tot een rechtzaak gekomen waar ze wederom alles beloofden en hun beloftes niet waar maakten. Kortom zolang je niet moet annuleren is alles goed maar als je onverhoopt moet annuleren heb je een probleem.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 19 oktober 2012 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juli 2012

Wij hebben de zuid thailand safari van BM Air in juli 2012 met ons ons gezin gedaan. Ons gezin heeft volop genoten van de reis. Het was een goede reis met kinderen. De kinderen vonden de boomhutten en de drijvende bungalows helemaal geweldig! Echte aanrader.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 11 oktober 2012 bestemming: Thailand / TreeTops jungle safari, reisperiode: augustus 2012

Onvoorstelbaar hoe slecht een organisatie met een overboeking omgaat. Lekkende daken, zeer vieze bedden, asbest boomhut! Vieze open truck inplaats van beloofde airco bus. Klacht over het hele grote lege zwembad wordt afgedaan met:
"o.a. een zwembad treft men daar niet aan, ondanks het feit dat er een
kuip zonder water zichtbaar was" Lachwekkend slechte tekst als reactie op je klacht. Op het moment dat je er zit met 4 kinderen is het allemaal niet grappig en het is treurig om te zien hoe slecht BMair op klachten reageert!

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 3
op 6 oktober 2012 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: augustus 2012

WIJ HEBBEN GENOTEN VAN EEN SCHITTERENDE REIS NAAR PHKET, ALLES WAS PERFECT REGEGELD. BEDANKT BM Air Reizen

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 31 augustus 2012 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juni 2012

Onze familie boekte vroeger vaker bij BMAIR maar hier geven wij ons geld niet meer uit. Met spoed moest mijn moeder naar Thailand omdat het niet goed ging met haar vader. Ik belde persoonlijk om een ticket te bestellen met als hoofdvoorwaarde dat de terugreis KOSTENLOOS gewijzigd kon worden. Omdat het nog onduidelijk was wanneer de terugreis zou zijn. Na mijn gesprek met de jongeman bij BMAIR waarbij ik herhaaldelijk duidelijk heb gemaakt dat de ticket gratis omboekbaar zou moeten zijn hebben wij de ticket geboekt en betaald.

Ik woon niet in Nederland en was bij terugkomst hier zeer verbaasd toen ik hoorde dat er toch nog Ä150 bijbetaald moest worden omdat de terugreis verschoven werd. M.a.w. BEDROGEN en OPGELICHT !
Dan hadden we net zo goed voor Ä100 goedkoper via internet kunnen boeken !

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 7 augustus 2012 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juli 2012

Wij hebben de bali - flores supertour gedaan van BM Air Reizen, waarvan de eerste week flores. De geplande bezichtigingen waren geweldig maar lagen wat ver uit elkaar terwijl er nog veel moois valt tezien. De hotels zijn niet super de luxe maar waren van betere kwaliteit dan het laatste hotel op bali.
Hou je van natuur, lekker eten, en ben je benieuwd naar het wonder van het drie kleuren meer, ben je nieuwschierig naar the bleustone beach, dan is flores het eiland om te bezoeken. De bevolking is heel gastvrij en vriendelijk.
Wij hebben flores en de bevolking diep in ons hart zitten en op film heel veel fijne herrinneringen mee naar nederland terug genomen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 2 februari 2012 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: januari 2012

Ik las een negatieve ervaring van een reiziger. Dit is natuurlijk erg vervelend. Maar ik wilde toch even vermelden dat wij onze reis dit jaar opnieuw via patrick van Bm Air hebben geboekt; juist vanwege zijn professionaliteit en service gerichtheid.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 9 oktober 2011 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: september 2011

Door een orkaan moest ons programma worden omgezet, dit is ter plaatse prima opgepakt, kosten nog moeite werden gespaard. Een geplande overtocht per boot naar Gili is omgezet in een vliegticket Lombok en korte oversteek per speedboot naar Gili. Wat verder opvalt dat BM Air Reizen zich altijd aan alle afspraken heeft gehouden. Een dikke 9 dus! Een prima ervaring en voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 11 september 2011 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: januari 2010

Tickets via BMAir, al jaren onze vertrouwde leverancier voor het ticket, de rest doen we zelf.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 17 juli 2011 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: januari 2011

Slechte begeleiding in thailand.Gids heeft ons zwart op de trein gezet (treinpolitie bij geweest), en meer laten betalen voor een excursie per boot. Direkt gemeld aan de hollandse begeleiding in Bangkok. Na een nacht treinreis werden wij niet opgehaald, dus moesten wij na lang wachten toch nog een taxi nemen.Twee dagen later was deze gids ons vergeten op te halen voor een vroege excursie. Hollandse begeleiding gebeld, was zelf op strand en wij moesten dit zelf oplossen. Dit heeft ons nog veel geld gekost, daar wij een excursie moesten annuleren die wij prive geboekt hadden. Laatste resort was een andere dan dat wij geboekt hadden en moesten hiervoor meer betalen. Wij hebben alles op papier en toen wij het met bmair gebeld hebben, werden wij voor leugenaars uitgemaakt ondanks de e.mails die wij hun hebben toegezonden. Is geen goede reclame voor een dure droomreis.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 4
op 12 juli 2011 bestemming: Filipijnen, reisperiode: november 2011

Deze groep heeft een strakke, conservatieve (zie ook website stijl) en rechtlijnige wijze van opereren. Door een 'noodlot' moest ik de heenreis verzetten, maar overeenkomstig het 'contract' mocht het niet. Ik had contact met de luchtvaartmaatschappij zelf en zij zeiden dan BMAIR hun kon bellen om te kijken of er een mogelijkheid was. BMAIR weigerde te bellen en brak het gesprek met me af aan de telefoon. Ook via email kwam er geen compleet antwoord op de vraag.
Was ik boos aan de telefoon? Nee hoor... de behandeling van een klant aan de andere kant aan de lijn was verre van klantvriendelijk. Ik boek er dus niet meer, ofschoon ik 'on and off' al een jaar of 10 daar tickets geboekt heb en anderen ook verwezen heb naar BMair.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 juni 2011 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: september 2011

24 januari 2011 voor het eerst geboekt met bmair voor reis naar bali. Leuke prijs dus snel geboekt voor 4 volwassenen en een kind; begin februari verhoging pp 25 euro; begin maart verhoging pp 40 euro (moest 30 euro zijn, is later gecorrigeerd), begin april opnieuw verhoging 30 euro. Deze laatste was dezelfde als begin maart. Hierop contact gehad met 'medewerker' Patrick van BM-air. Toegeven dat er een fout is gemaakt is onmogelijk dus komt er een mail dat BM-air de laatste (onterechte) verhoging voor eigen rekening neemt. Chappeau! Nieuwe, aangepaste factuur wordt nog gemaild..................ik zit nu nog te wachten hierop
Reis moet uiterlijk 11 07 2011 betaald zijn maar is eind mei geheel betaald (lang leve het vakantiegeld) 31 mei komt er een herinnering binnen omdat niet alles betaald is voor 01 04 2011. Vreemd, maar goed, opnieuw bellen met BM-air. Opnieuw gesproken met ene Patrick. Is deze jongeman in dienst genomen om het klantenbestand te laten inkrimpen? Op de vraag waarom ik een herinnering krijg en geen bevestiging per brief dat alles betaald is, komt nauwelijks antwoord.
Gewezen op de eerdere mail dat de laatste verhoging niet wordt doorberekend. Tja, even kijken, ik had dus toch alles voor de afgesproken datum betaald.

Gevraagd om een schriftelijke bevestiging en een excuus. Niet dus. Gevraagd naar de leidinggevende van deze jongeman. Niet dus. Ik krijg een mail met bevestiging dat het betaald is. Nogmaals aangegeven dat ik geen mail wil maar een brief met daarin vermeld dat alles voldaan is. Hopelijk is het overgekomen; zo niet, dan moet ik helaas opnieuw bellen.
Voor 1 boeking, ruim van te voren geregeld, 10 x kontakt moeten opnemen in 3 maanden tijd is erg veel, vind ik.
Een excuus van BMAIR gezien de algehele rommelige gang van zaken vind ik zeker op zijn plaats.

Ik hoef niet bang te zijn voor de reis of het hotel.
Jarenlang hebben we deze al bij Selamatjalan geboekt. nooit een probleem ondervonden. Beter 10 euro pp meer betalen en alles netjes afgewikkeld te hebben, maar goed, het is niet anders. Vanaf 2012 wordt daar weer geboekt. Jammer, BMAIR, we hadden anders gehoopt.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 21 februari 2011 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: juli 2010

Wij zijn negatief gestemd over bm air reizen t.a.v. onze rondreis door Sri Lanka. Medewerkers geven weinig informatie, je moet zelf overal achteraan en het duurt lang voor je informatie krijgt. Leggen oorzaak voor dingen die niet goed gaan buiten zichzelf. Wij moesten zelf goed ons programma in de gaten houden. De chauffeur sprak bijna geen Engels, dus geen informatie over het land en de bezienswaardigheden. De auto waarin wij werden rondgereden was van zeer slechte kwaliteit. Wij hebben onze klachten tijdens de reis gemeld bij de agent in Sri Lanka, deze hoort je aan, belooft beterschap en doet vervolgens niets. Bij terugkomst (begin augustus) in Nederland bm air op de hoogte gebracht, in oktober biedt de organisatie excuses aan. We hebben meerdere reizen gemaakt, maar dit nog nooit eerder meegemaakt. De reactie van bm air ervaren wij als een koude douche en wij reizen zeker niet weer met bm air.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 2
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 5
op 21 september 2010 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: augustus 2010

De reis begeleiding heb ik zelf gedaan,dus geef ik een 10.
Ik had de vliegtickets geboekt bij BMair reizen hier in nederland,de rest zoals taxi's en trein tickets bij BMair in Bangkok.Alles was perfect verlopen, de taxi"s waren overal
ruim van tevoren aanwezig. De hotels zoals TWINTOWER in Bangkok is goed,Het LANNA PALACE HOTEL in chiangmai
is wat minder maar zeker kwa prijs ook goed,ook het hotel JOMTIEN GARDEN in pataya is uitstekend bevallen met een uitstekend zwembad. Overal waren ze erg vriendelijk en een goed ontbijt buffet. We waren met 4 volwassenen en twee kinderen,een echte aanrader met kinderen is dan JOMTIEN GARDEN.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 28 mei 2010 bestemming: Thailand, reisperiode: augustus 2010

Vakantie geboekt bij BM Air aanbetaling reeds in jan 2010 gedaan vanwege reservering ticket laatste betaling in april gedaan moest op een afgesproken data binnen zijn. tel kontakt gehad en vroeg of het probleem was antwoorde mw van reis bureau neen hoor als je betaald. Betaling reeds vericht in de zelfde maand geld later op hun rekening overgekomen. Bij kontakt opnemen over mijn accomodatie werd mij medegedeeld dat ik te laat was met betaling en dat ik mijn vakantie helaas niet door kan of alternatief voor een ander data maar vanwege werk was dat niet mogelijk.
Ik zou zeggen mensen als jullie bij zo een nonchalante reisbureau boeken die je zaken niet eens goed kunnen behartigen en jou niet op de hoogte brengen met de staat van je boeking en betaling zou ik zeggen geen zaken mee doen vooral als je 2 maanden voor vertrek zelf achter moet komen hoe het gaat met de gang van zaken.
Het wordt afgedaan als pech gehad zo ga je toch niet met je klanten om?

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 24 mei 2010 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2010

Zouden op 30-04-2010 aankomen in bangkok waarbij een nacht hotel en transfer. konden in pricipe niet in bangkok vertoeven waarbij we moesten uitwijken naar een ander hotel in een andere plaats bmair wilde hieraan niet meewerken, alleen als we nog een keer extra transferkosten betaalden. terwijl we die ook al betaald hadden. vind dit toch geen goede regeling omdat alles werd afgeraden door de ambassade ze hadden meer voor de reizigers moeten doen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 8
op 3 mei 2010 bestemming: Thailand, reisperiode: juni 2009

Wij hebben echt een super reis gehad alles was mogelijk, afspraken kwam BM Air Reizen goed na, hele leuk reisleiding. Accommodaties waren goed in verhouding, primitief was ook echt primitief, de luxere hotels was heel netjes en goed.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 10 april 2010 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juni 2009

2 Vrienden hadden reeds bij BM air reizen 2 hotels geboekt voor het verblijf in Lovina en Nusa Dua.. Ik ben er later bijgekomen en had uitdrukkelijk gevraagd voor 1 pers. kamer in dezelfde hotels. En zo niet, zou ik niet mee reizen naar Bali.

Het Lovina hotel was niet zoals het beschreven stond in hun brochure en ondanks dat het gezegd werd hebben we daar niemand gezien die BM Air Reizen daar vertegenwoordigde. Ze mogen hun hotels daar ter plaatse wel eens 'keuren'.. We zijn aldaar een dag vroeger vertrokken.

Voor het hotel in Nusa Dua was een 1 pers. kamer geboekt, pas 3 weken later (toen ik dus al vluchten had geboekt) kreeg ik de leuke melding dat er geen plaats was! Toen gebeld en werd heel klant onvriendelijk behandeld (woon in belgiŽ, dus alles ging per telefoon/ť-mail). Herhaaldelijk moeten bellen want het duurde altijd lang, herhaaldelijk onvriendelijk geholpen. Ze hadden een ander hotel voor mij ter beschikking. Heb een keer gegoogeld om te kijken waar het hotel gelegen was. Was geen probleem geweest als het naast de vrienden hun hotel had gelegen maar blijkbaar lagen die 2 km's uit elkaar. Onmogelijk om dagelijks af te spreken of te voet te doen elke keer. Wetende dat je met 3 naar ginder gaat vind ik het niet kunnen dat ze zo'n hotel regelen... Het was dat of niets! Heb geld teruggevraagd, wat ook effe duurde. Uiteindelijk hebben we toen gelukkig plaats gevonden in hetzelfde hotel bij Agoda. Neen, ik boek niet meer bij BM-air reizen!!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 5
op 22 oktober 2009 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: september 2009

In januari 09 op de vakantiebeurs geweest bij de stand van BM Air. Hier gesproken met een Managing Director die zeer enthousiast was en zei dat BM Air al 30 jaar reizen "ZELF" reizen organiseerde.

De Noord Thailand tour geboekt in het voorjaar, waarin aangeven werd op de site dat we iedere dag konden vertrekken. Ik had de reis gepland wat betreft tickets etc naar andere bestemmingen, krijg ik een week later te horen dat omdat we op een donderdag wilde vertrekken we maar een x bedrag extra moesten betalen omdat dit geen standaard vertrekdatum was. Na een enigzins gepikeerde mail naar BM Air de tour toch voor hetzelfde bedrag kunnen boeken voor Ä 369,--. De voucher moesten we ophalen in een hotel in Bangkok want die kregen we niet gelijk mee :S.

In Bangkok onze voucher opgehaald en tot onze verbazing stond er geen BM Air boven, maar Greendwood Travel, terwijl er toch op de vakantiebeurs gezegt was dat de tour door BM Air "ZELF" op poten was gezet.

Sommige hotels klopten niet met de hotels die bij BM Air op de site vermeldt stonden. Heb je dan nog gelijkwaardige hotels, heb je ook nog niet te klagen. Maar we hebben ťťn nacht in het Khun Mai Baan Suan Resort geslapen (wakker gelegen) ipv Wang Thong Hotel Maesai. Zie sites van beide hotels voor de vergelijking. Super slechte bedden, de douchekop hing boven de wc, etc etc.

De tour die bij BM Air op de site staat is dezelfde tour als die Greendwood Travel aanbied, namelijk Mae Hong Son en Chiang Rai Avontuur 'deluxe' (5 dagen / 4 nachten). De precies dezelfde tour kost hier Ä 290,--

Mijn advies dus, boek NIET bij BM Air maar kijk gelijk bij een Greenwood Travel. Voor de prijs van Ä 290,-- viel de betreffende slaapkamer mee. Maar het scheelt je Ä 80,-- p.p. en het is precies dezelfde tour.

De tour zelf was wel prachtig en de rest van de hotels waren perfect, dus ik zeg goed geregeld en een plus voor Greenwood Travel...

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 2
op 30 augustus 2009 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juli 2007

Prima service en goede prijs/kwaliteitsverhouding, wij boeken zeker weer via BM air!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 13 augustus 2009 bestemming: Thailand / Pattaya, reisperiode: juli 2009

Wij zijn met 4 volwassenen en 1 kind ( 12 jaar ) vertrokken naar Bangkok. We verbleven 2 dagen in het Twin Tower hotel. Prima hotel en vandaar uit kun je overal naar toe in een paar minuten. Daarna zijn we voor 13 dagen naar Grand Jomtien Palace gegaan. Een hotel in Jomtien, 5 min met de taxi van Pattaya. Hotel was perfect met een leuk zwembad en bar. We hebben zelf wat dagtripjes gemaakt die erg aan te bevelen zijn. ( Olifantenrit, Dolfijnen zwemmen, Tijgers etc. ) Omdat we vonden dat we in Bangkok nog meer wilden zien hebben we Ab Korpel gebeld om nog een nacht in Twin Tower te regelen met de transfer naar het vliegveld. Alles was perfect geregeld en we hebben een super vakantie gehad. Al met al de complimenten voor BM Air reizen en het is voor iedereen aan te bevelen.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 10 augustus 2009 bestemming: Thailand, reisperiode: juni 2009

Het ccontact is helemaal naar wens gelopen met BM Air Reizen. Vriendelijke mensen! Erg prettig om tegen een lage prijs een transfer van het vliegveld naar Twin towers hotel te boeken. Was goed verzorgd. Erg fijn dat er Nederlands sprekende mensen aanwezig waren in dit hotel. Hier hebben wij dan ook de rest van onze reis geboekt. Ze hadden een leuke aanbieding waar we toen gebruik van gemaakt hebben. We hebben ook van andere mensen gehoord en zelf gemerkt dat ze wel alles er aan doen om hun klanten te geven wat ze verwachten. Kort om: Wij hebben goede vertrouwen gekregen in dit bedrijf! Een goede ervaring! Dat moet je altijd maar af wachten voor dat je ergens boek, maar zij hebben ons een perfecte reis gegeven voor een goede prijs!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 9 april 2009 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: februari 2009

We zijn per vliegtuig vertrokken en hebben in het TWINTOWER hotel de reis verder geboekt bij BM Air, Ab Korpel een nederlander. Alles is goed verlopen, alleen de slaaptrein was niet zo"n succes, maar dat wilden wij zelf. Daarom zijn we per vliegtuig terug naar Bangkok gevlogen, waar we netjes geld terug kregen van de retour treinticket. Toch netjes van Ab dat hij dat nog regelde voor ons. We hadden hem natuurlijk wel van tevoren gebeld dat we niet met de slaaptrein terug gingen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 7
op 8 maart 2009 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: februari 2009

Reis geboekt 2-10-2008 moest per omgaande de vliegtickets betalen. 2 dagen later een mail dat het hotel is overboekt krijg een alternatief aangeboden op een ander deel van phuket. Wij krijgen te horen dat er niet geanuleerd kan worden daar de tickets al vast liggen(dus met de rug tegen de muur gezet) uiteindelijk zijn we er uit gekomen en zouden een kamer op de 1,2 of 3 etage krijgen, als we daar snel mee accoord zouden gaan konden ze dit vast leggen wandt de gevraagde kamer was nu vrij daar ik niet goed ter been ben ben ik daar op ingegaan, dus alles leek goed geregeld. Er is door mij nog een mail gestuurd waarin nog eens alle afspraken die zijn gemaakt in is vastgelegd, daarop is geen reactie gekomen. Bij aankomst krijgen wij een kamer die in geen enkele folder staat of wordt genoemd, maak dit duidelijk per mail aan bm air en hun agent in Bangkok. Na te dreigen dat ik met de eerst volgende vlucht terug zou gaan naar bangkok heeft de agent geregeld dat wij de volgende dag een andere kamer zouden krijgen. Wij hebben onder zware druk en onder protest deze kamer genomen maar deze zat wel op de 8 etage waar van wij er vijf per trap moesten afleggen. Er zou door bm air binnen 3 dagen op terug worden gekomen ivm een kompensatie voor de eerste 3 dagen. Na ongeveer een week nog geen bericht, na een mail van mij krijg ik een antwoord dat men nog in overleg is met de agent. Op 28-02-2009 na thuiskomst neem ik kontakt op met bm air, antwoord; we moeten het intern nog afronden. Ok ik verwacht uiterlijk 04-03-2009 een antwoord. Per telefoon wordt mij meegedeeld dat er een brief onderweg is. Het andtwoord is duidelijk men is van menig dat er niets fout is gegaan en er derhalve BM air niets te verwijten valt. Ondanks dat ik aan kan tonen dat de hotelkamer niet in oktober 2008 is geboek maar pas op 22 december 2008 en daar zijn wij nu de duppe van geworden. Er kunnen altijd fouten worden gemaakt dat weten we allemaal, maar om er zo te proberen er van af te komen...

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 januari 2009 bestemming: Thailand, reisperiode: december 2008

TOP, we hebben genoten van de prachtige vliegreis met de EVA AIR. Hierna hebben we de Avonturentour gedaan, echt een SUPERREIS van BM Air! Ik kan hem iedereen aanbevelen.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 15 oktober 2008 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juni 2008

Wij hebben echt een super vakantie gehad. BM air reizen is echt een super reisorganisatie. Echt alle hotels waren netjes, de ene wat luxer dan de ander maar wel allemaal netjes. Deze reis is volgens mij nergens goedkoper te boeken, heb zelf alles uitgezocht.

Enige minpuntje is dat ze ons vanaf het vliegveld in bangkok op kwamen halen met een bordje van greenwood travel (zakenpartner) dat moet je effe weten. Verder echt een hele fijne vakantie gehad!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 18 juni 2008 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: mei 2008

Prima informatie verkregen voor vertrek door medewerkster van BM Air. Ze geeft duidelijke uitleg op een gezellige en spontane manier. Alle aanpassingen die wij wensten waren prima geregeld!

Hotel in Bangkok (Twin Towers) prima hotel, dicht bij centrum met goede faciliteiten. De trein en ferry naar Koh Samui en de transfers waren prima verzorgd. Het hotel op Koh Samui (chaweng cove resotel) is geweldig te noemen de garden view bungalow was van alle gemakken voorzien en hypermodern ingericht. Deze accommodatie is ons door BM Air aangeraden, en terecht! De verzorging in dit hotel is zeer goed te noemen, ook de ligging (dicht bij centrum, geen overlast van centrum) is perfect!

In Bangkok werden wij op het kantoor van BM Air prima te woord gestaan en konden wij terecht met al onze vragen, dat men hier nederlands spreekt is zeer makkelijk.

Kortom een geweldige en goed verzorgde reis en voor ons is reizen met BM Air zeker voor herhaling vatbaar, geweldig!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 3 juni 2008 bestemming: China, reisperiode: juni 2008

Zeer slechte ervaring met klantgerichtheid van BM Air Reizen in Nederland. Weinig en veel te late informatie, je moet zelf de hele tijd achter alles aan zitten, ze denken absoluut niet vanuit de klant. Je kunt beter een reis bij een iets groter bureau boeken dat klanten serieus neemt en meer mogelijkheden heeft om iets te regelen als dat nodig is.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 1
op 15 mei 2008 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: april 2008

Met BM Air Reizen ontdekkingstour Thailand gedaan (combinatie Bangkok en Pattaya). 1 Nacht extra bijgeboekt in Pattaya (16 Dagen).

Keurig door luxe taxibusje opgewacht in Bangkok, vervolgens naar mooi hotel gebracht Twin Towers Bangkok. In hotel is een reisbureau van BM Air aanwezig.

Mooi hotel; ik geef het 4 sterren. Prima Kamers en goed eten in Buffetvorm.

In de kamer lag al brief met een uitnodiging voor een bezoek aan het kantoor. Op kantoor uitleg gehad in het Nederlands over het programma, excursies etc. En werden benodigde vouchers uitgereikt.

Excursies waren prima verzorgd alleen het Engels bijna niet
te verstaan.

6e dag Naar Pattaya gebracht met wederom luxe taxibusje.

Hotel Grand jomtien Palace is een prima middenklasse hotel, redelijke kamers, 3 mooie zwembaden, mooie lobby, ontbijtbuffet, leuke eetgelegenheden bij zwembaden, bars, biljart, tafeltennis, etc. Het heeft een zeer gunstige ligging; aan de overkant van de straat is het strand. Ook heeft het een gunstige ligging t.o.v. centrum.

In Pattaya kun je goed eten en drinken van typisch Thai voedsel tot Frikadel speciaal in diverse Hollandse tentjes. Amor restaurant uit de kunst in boyzone street door Engelsman uitgebaat.

Laatste dag weer keurig opgehaald met prive taxi naar Bangkok airport gebracht. Met China Air naar Nederland terug.

BM Air is een prima reisorganisatie voor redelijke prijs. Verwacht geen 5x per week Hostes bezoek. Maar voor ons beslist niet noodzakelijk. Alles wijst zichzelf tijdens de reis. Natuurlijk zijn ze altijd bereikbaar indien noodzakelijk.

BM Air voor ons een aanrader!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 29 april 2008 bestemming: Thailand, reisperiode: mei 2007

De ervaring met BM Air reizen was dermate slecht. Ze zijn niet behulpzaam. Je wordt aan je lot overgelaten. Zodra je je factuur hebt betaald stopt de service! Ze denken niet mee aan oplossingen.

Voor de prijs die je betaald, zou ik iedereen afraden om een boekingen via BM Air reizen te boeken.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 8
op 24 februari 2007 bestemming: Thailand, reisperiode: januari 2004

Alles verliep heel soepel en op tijd, overal rustig aan en geen gehaast en gevlieg. Leuke en mooie hotels onderweg voor een heel goede prijs. Ook weer febr. 2007 geboekt bij BM AIR Reizen en alles was weer prima geregeld.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 8

Nieuws

AAA

Vakantieverhalen / reisverslagen