Schrijf een review

Info over Boosten

Url:
Aangesloten bij: SGR
Type reizen: strandvakantie
Verlengde Klinkertstraat 34, 6433 PL Hoensbroek NL

Logo van Boosten
Boosten won in 2025 de Reisgraag award

Boosten Reizen organiseert sinds 1949 dagtochten en meerdaagse trips door Europa. De pijlers hierbij zijn een lage prijs, uitstekende kwaliteit en prima service. De reisorganisatie is gespecialiseerd in reizen naar Spanje. Zo kun je afreizen naar de Costa Brava (Lloret de Mar, Blanes, Malgrat de Mar, Pineda en Calella) maar ook naar Salou en Benidorm. Er worden ook dagtochten naar Londen, Parijs en Disneyland Parijs aangeboden. Je reist altijd per luxe touringcar, waar voldoende ruimte is. Bovendien zijn de touringcars altijd uitgerust met verstelbare stoelen, airco, bar, TV en toilet.

Door heel Nederland zijn opstapplaatsen te vinden, zodat deze voor iedereen makkelijk en snel te bereiken zijn. Voor groepen, zoals bedrijven, verenigingen of clubs is er de mogelijkheid om een passende reis samen te stellen. De specialisten van Boosten Reizen kunnen je hier bij helpen. De bestemming van zo'n reis hoeft niet perse in Spanje te zijn. Andere leuke plaatsen in Europa, een park of dagtocht behoren ook tot de mogelijkheden. Op de website van Boosten vind je een actueel aanbod aanbiedingen met drie- en viersterrenhotels.

Het kantoor van Boosten vind je in Hoensbroek en is geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 18:00 uur, op zaterdagen is dit tot 17:00 uur. Boosten is aangesloten bij de SGR.

Ervaringen met Boosten

Op Reisgraag.nl staan meer dan 45.000 door de redactie gekeurde reviews over reisorganisaties. Je kunt 204 reviews over Boosten lezen. Het gemiddelde cijfer is een 7,4. Elke review is gecontroleerd door onze redactie. De eerste review werd geschreven op 21 september 2010 door henk en margot.

Deze organisatie zit in de categorie strandvakantie. Hierin zitten 6 organisaties; o.a. Corendon, GoMundo, Sunweb en Boosten. Al deze organisaties samen hebben in 2.802 reviews een gemiddelde gescoord van 5,1. Boosten scoort dus gemiddeld 2,4 hoger dan het gemiddelde cijfer in de categorie strandvakantie. Dit is opvallend positief.

Ieder jaar wint de beste organisatie (op basis van goedgekeurde klantenreviews) per categorie de Reisgraag-Award. Boosten heeft deze publieksprijs gewonnen in 2025,2013.

Boosten krijgt gemiddeld een 7,4
op basis van 204 ervaringen:

7,4 + Ervaring delen
op 15 november 2024 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: oktober 2024

Via Boosten naar 4 sterren R4Salou Park1 geweest en was een en al drama. Bij aankomst zeker 300 pubers van 12-15 jaar oud uit Frankrijk en Engeland die gigantisch veel overlast bezorgde.
Hierover naar receptie geweest en dit haalde niets uit en na 2 dagen de hostess van Boosten benaderd.
Die belde naar het hotel en het enige wat ik kreeg is een andere kamer, die wat rustiger lag, maar de overlast van de pubers bleef.
Ik heb dit meerdere keren neergelegd bij de hostess en ook via mail naar Boosten en na terugkomst nog eens neergelegd bij Boosten en het wordt compleet weggewuifd.
NOOIT MEER MET BOOSTEN want ze lossen niets op en schuiven het probleem op naar alleen het hotel maar Boosten is de tussenpersoon en moet dit oplossen en mijn vakantie was totaal verpest en ik was met thuiskomst gelijk weer aan vakantie toe.

  • Algemeen 1
op 24 oktober 2024 bestemming: Spanje / malgrat, reisperiode: januari 2024

Ik geef een acht omdat de reis naar malgrat erg fijn was. Chauffeurs en ilona waren fijne mensen, een chauffeur verlelde onderweg veel over geschiedenis vele steden. Dan het hotel atzavara , geweldig . Dan de terugreis, 1,5uur te laat opgepakt wegens verkeerde info. Kan gebeuren zijn ook mensen. Daarna door chauffeur gezegd dat de koffers veel te zwaar waren en dat hij alleen 60koffers in de bus moest leggen endat hij rugpijn hiervan kreeg. Ik heb mijn koffers zelf in de bus getild en 1koffer is later door chauffeur eruit gehaald en in andere bus gelegd omdat hij de koffers niet in de bus kreeg van andere mensen. Al met al een hele consternatie omtrent de koffers. Ik heb nog een dik uur in hoensbroek moeten wachten op ander ebus om mijn koffer te krijgen, Chauffeurs terug goed gereden maar ik adviseer een chauffeur om weer op een vrachtwagen te gaan rijden want omgang met mensen is niet zijn sterke punt. Hij moet is een keer met chauffeur van heenreis mee rijden ,dan leert hij hoe het moet.

  • Algemeen 8
op 8 oktober 2024 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: september 2024

Alles was prima geregeld
Chauffeurs gezellig hostess top
We gaan volgend jaar zeker weer met Boosten !!!

  • Algemeen 9
op 29 september 2024 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: september 2024

Je slaapt maar de chauffeur zegt dat je liegt en wil je met 2 kids en 1 daavan met n.ah kinderen wisten het zelf sorry maar de arrogantie van de chauffeurs gaat te ver net als de zogenaamde baas ze bedreigen zodra je hebt betaal

  • Algemeen 1
op 28 september 2024 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: september 2024

Wat een blamage de pendeldienst vanaf hoensbroek naar Amsterdam. 8 uur in de bus gezeten zonder iets te drinken of eten. Dit kon je doen onderweg omdat ze voor ons stopten bij macdonalds om iets te halen ook omdat ze moesten stoppen vanwege de uren die de chauffeur maar mocht rijden. 2 pendelbussen volgepropt. Echt niet normaal. Kunnen wij geen vergoeding krijgen voor het eten en drinken dat we moesten kopen? Dit is en was de laatste keer dat wij met boosten gaan. Al jaren 2x per jaar met solmar (zonder host of hostess) maar liever dat dan deze ellende. Dit was niet normaal. De dag was 19 september.

  • Algemeen 4
op 25 september 2024 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: september 2024

Wij reizen al vele jaren naar volle tevredenheid met Boosten.
Betalen ook voor altijd extra voor stoel 3 en 4 bovenin de bus.
Nu hadden wij mensen ontmoet in Spanje op de heenreis die beneden in de bus zaten bij de tafel achter de chauffeur.
Op de terugreis was de plek naast hun vrij met de tafel.
Netjes gevraagd of wij daar mochten zitten, dit was alleen mogelijk als wij 17.50 e pp betaalden.
Daar wij al betaald hadden voor de plaatsen bovenin de bus, hier geen gebruik van gemaakt, vind het ergens toch een beetje geldklopperij.
Stoelen waren gewoon vrij.
Jammer en klantonvriendelijk van Boosten

  • Algemeen 6
op 17 september 2024 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2024

Een 10 bestaat volgens mij niet, maar ik geef boosten reizen een dikke 9 reizen . chauffeurs catering is altijd goed geregeld, en veiligheid staat voorop bij de chauffeurs,

  • Algemeen 9
op 12 september 2024 bestemming: Spanje / malgrat, reisperiode: oktober 2024

Wij reizen vaker met boosten,ook nu weer geboekt in oktober naar malgrat. Ik heb voor 10dagen de hele som betaald en dan lees ik nu dat de reis goedkoper is , dan bel ik boosten en krijg het antwoord dat debusreis goedkoper is geworden. Ik word niet graag voor de gek gehouden en dat ga je wel voelen bij dit antwoord. Al met al is dit geen goed begin van mijn boeking. Jammer dat het zo moet gaan en ik heb ook geen begrip hiervoor.

  • Algemeen 5
op 7 september 2024 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2022

Wij moesten 2 jaar geleden plotseling terug omdat mijn vrouw in Platja d'Aro haar knie brak in het zwembad omdat ze uit over natte tegels. We gingen diezelfde dag nog terug naar Nederland. Maar er zat een addertje onder het gras, De chauffeurs hadden de opdracht 100 extra aan ons te vragen omdat wij voorin moesten gaan zotten omdat daar een tafeltje was zodat mijn vriendin haar been gestrekt kon houden. Oke daar kon ik een beetje mee leven, naar er werd ook bij verteld als wij die 100 euro niet wilden betalen dat ze ons moesten laten staan en wij maar moesten zien hoe we in Nederland terug kwamen. ( wij waren hele)aal vergeten een reisverzekering af te sluitenen er werd ons daar ook niet om gevraagd) Naar om een lang verhaal kort te naken, die plaats met dat tafeltje was niet eens bedproken of vezet en was gewoon leeg. Dus vrij onbeschoft ons daar alsnog extra voor te laten betalen is Asociaal Boosten Reizen. Wij hadden een retour en dan nog extra betalen voor een plek die gewoon leeg was. Ik vind dat klanten ook mogen weten wat voor vieze streken jullie ook uithalen. Dot moeten jullie eens flikken bij nog meer mensen, dan zal er heel snel een terugloop zijn in het aantal boekingen bij Boosten. Geld ook voor de prijs zullen we maar zeggen, we zijn dit jaar met Solmar gegaan en het scheelde toch iets meer dan 100 euro voor de dezelfde aankomst plaats. Bij Boosten mag je 3 uur wachten tot je over kan stappen, bij Solmar net een klein uurtje en we gingen al onderweg naar Spanje. Voor ons geen Boosten Reizen meer maar Solmar. Stukken beter bevallen en zo spraken meerderen in de bus die ook eens met Boosten Reizen te maken hadden gehad. Slechte busmaatschappij en asociaal volk !!!. Dus nooit meer met Boosten Reizen

  • Algemeen 4
op 6 september 2024 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: september 2024

Simpel ,boosten reizen is een hele fijne reisorganisatie alles goed geregeld en staan je goed te woord ik ben super tevreden

  • Algemeen 10

Bekijk 204 ervaringen over Boosten

Nieuws