Schrijf een ervaring over Boosten en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Boosten

Pagina 1 van 18 met 179 resultaten

op 5 september 2019 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: augustus 2019

Veilige en goede busreiziger gehad, zowel op de heen als ook de terugreis. Met name de chauffeurs van bus 1 op de terugreis, geweldig. Super vriendelijk, enthousiast en onderhoudsarm. Een aanrader en nogmaals dank aan hun en ook aan Sandra, perfect team. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 25 juli 2019 bestemming: Spanje / Malgrat, reisperiode: juli 2019

Geweldige organisatie vanaf het moment van boeking tot aan het moment van thuiskomst.
Hotel reymar was wederom geweldig en ik heb daar heerlijk gegeten, genoeg keuze.s zowel bij ontbijt als avondeten.
Team Boosten wederom bedankt en zeker weten tot volgend jaar ! ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 23 juli 2019 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2019

Goede reis, prima chauffeurs en een enthousiaste hostes in de bus! Prima hotel, La Palmera. Maar ook de hostes in Lloret, heeft ons geholpen omdat we onze koffer niet open kregen. Ze heeft er voor gezorgd dat de koffer opengebroken werd door de onderhoudsmonteur van La Palmera. Kostte ons wel een nieuwe koffer maar Alla. Wat een lieve vrouw! Ingeborg, Boosten ze is een aanwinst voor jullie bedrijf ook wat betreft aandacht, SUPER!! Hou haar vast hoor! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 15 juli 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juli 2019

Wij zijn voor de 9e keer naar benidom geweest, met Boosten , met chauffeurs Hein en Ralph, hostess Marijke , en zoals altyd was het Bijzonder goed verzorgd, veilig en goed getimed , kortom, voor herhaling vatbaar , dank U wel !!!!!

  • Algemeen 10
op 25 april 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2018

Top chauffeurs, top bediening, top bedrijf!!! Alleen vol tarief betalen voor een hondje van 2 kilo dat dan duurder is dan het vervoer met het vliegtuig(60euro)is onverteerbaar . De kosten voor ons kleine hondje in augustus, zijn 150 euro. Hoop dat Boosten gaat inzien dat deze klantonvriendelijke omgangsvorm echt ongepast is!!! Ons paradoxale gevoel omtrent Boosten hebben wij waarschijnlijk te danken aan iemand binnen de Boosten organisatie zonder inlevingsvermogen. Naar onze mening moet een buspendel laagdrempelig en voor iedereen betaalbaar blijven. Met vriendelijke groet, de klant

  • Algemeen 1
op 14 april 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2019

Hele goede ervaring gehad. Leuke vriendelijke chauffeur. Goede reis gehad. Zeker een aanrader

  • Algemeen 10
op 29 maart 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: maart 2019

We hebben een fantastische reis gehad , en een prima hotel, niets dan lof. Ik denk dat we misschien al voor de 15e keer met jullie gereisd hebben.
MAar deze keer waren er 10 mensen in de bus die een bagage bij zich hadden, wat niet normaal was. OP de terugreis moest de halve bus leeg voordat de mensen uit Salou mee konden. Het formaat koffers en de hoeveelheid was extreem, we hebben dit nog nooit meegemaakt. Om nog maar niet te spreken over de rommel die ze achter lieten, we troffen de bus waarin zij gezeten hadden. In het begin van onze heenreis hadden ze al bijna slaande ruzie met een passagier.
Sorry dit zijn geen mensen die in uw bedrijf passen. Bij thuiskomst stond er een heater bij de ontvangst, die werd door hun meteen uitgezet. Hoe brutaal kan men zijn!! We hopen dat u dit ter harte neemt, want dit gaat gegarandeerd klanten kosten.
Veel succes verder!!

  • Algemeen 8
op 24 december 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2018

De reis was wel ok, maar niet zoals aangegeven. We hadden de 2 daagse reis geboekt. Heenreis ging vrij snel en er werd nergens gestopt wat ik een nadeel vind want je kunt nergens behalve in de bus naar de wc.
We waren al om half 7 in london en mochten om half 8 de bus uit. S avonds werden we pas om half 9 opgehaald. Vond het veel te lang.
Het hotel was Ibis styles in london exel. Echt een vies en koud hotel. De kamers waren ijskoud bij binnenkomst en duurde uren om op te warmen. Badkamer zonder verwarming. Bij eerdere reizen kregen we betere hotels.
Dan hadden we om zondag naar 3 uurtjes vrije tijd. Ieder jaar korter. Op de site staat dat je tot 15.00 uur tijd hebt. Wij moesten om 13.00 uur al bij de bus zijn. Dit vind ik niet acceptabel. We hadden amper de tijd voor iets te doen. Alleen om de shuttle te halen. Ik vind de 1e dag was gewoon extreem lang en de 2e veel te kort. In het verleden vaker met boosten gegaan en toen was het beter geregeld.

  • Algemeen 6
op 13 december 2018 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: november 2018

Boosten is altijd het goedkoopste naar benidorm. Ik en mijn vrouw huren een appartement dus nemen alleen de buspendel. Doordat mijn vrouw moeilijk kan lopen moeten we per se benden in de bus zitten, gelukkig kan dit bij Boosten gegarandeerd gereserveerd worden.

  • Algemeen 10
op 13 december 2018 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: augustus 2018

Heerlijk! Echt goede busorganisatie en Salou is fantastisch. Veel nederlanders, mooi strand. Echt top!!

  • Algemeen 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende