Ervaringen Boosten

Pagina 1 van 2 met 182 resultaten

op 17 december 2019 bestemming: Engeland / London, reisperiode: december 2019

Wat een geweldige ervaring deze London reis!🤩
Super luxe bus met veel comfort!
En vooral de warme douche voor onze chauffeur Paul ! Die koste nog moeite heeft gespaard om alle ins en outs te laten zien/en erover te vertellen.
Dat maakt een reis wel heel bijzonder!!
Voor ons de vlgd keer zeker weer met Boosten reizen!👌🎄 ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 8 december 2019 bestemming: Spanje / caella, reisperiode: oktober 2019

Wij vonden het een rommelige reis doen we niet weer liever solmar ... Lees meer

  • Algemeen 6




op 13 november 2019 bestemming: Spanje / Malgrat, reisperiode: september 2019

Gewéldige organisatie vanaf boeking tot aan thuiskomst! Met deze zin is alles gezegd, méér woorden zijn NIET nodig! Mijn bijzondere dank aan host Kevin voor zijn lieve, hartelijke hulp, toen ik die nodig had in de bus! Team Boosten: een dikke knuffel van mij en mijn dochter en zeker weten zien we ons weer in 2020 en 2021 en 2022 enz. en ik ben van plan 100 jaar te worden! Bea, X ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 5 september 2019 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: augustus 2019

Veilige en goede busreiziger gehad, zowel op de heen als ook de terugreis. Met name de chauffeurs van bus 1 op de terugreis, geweldig. Super vriendelijk, enthousiast en onderhoudsarm. Een aanrader en nogmaals dank aan hun en ook aan Sandra, perfect team.

  • Algemeen 9
op 25 juli 2019 bestemming: Spanje / Malgrat, reisperiode: juli 2019

Geweldige organisatie vanaf het moment van boeking tot aan het moment van thuiskomst.
Hotel reymar was wederom geweldig en ik heb daar heerlijk gegeten, genoeg keuze.s zowel bij ontbijt als avondeten.
Team Boosten wederom bedankt en zeker weten tot volgend jaar !

  • Algemeen 10
op 23 juli 2019 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2019

Goede reis, prima chauffeurs en een enthousiaste hostes in de bus! Prima hotel, La Palmera. Maar ook de hostes in Lloret, heeft ons geholpen omdat we onze koffer niet open kregen. Ze heeft er voor gezorgd dat de koffer opengebroken werd door de onderhoudsmonteur van La Palmera. Kostte ons wel een nieuwe koffer maar Alla. Wat een lieve vrouw! Ingeborg, Boosten ze is een aanwinst voor jullie bedrijf ook wat betreft aandacht, SUPER!! Hou haar vast hoor!

  • Algemeen 10
op 15 juli 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juli 2019

Wij zijn voor de 9e keer naar benidom geweest, met Boosten , met chauffeurs Hein en Ralph, hostess Marijke , en zoals altyd was het Bijzonder goed verzorgd, veilig en goed getimed , kortom, voor herhaling vatbaar , dank U wel !!!!!

  • Algemeen 10
op 25 april 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2018

Top chauffeurs, top bediening, top bedrijf!!! Alleen vol tarief betalen voor een hondje van 2 kilo dat dan duurder is dan het vervoer met het vliegtuig(60euro)is onverteerbaar . De kosten voor ons kleine hondje in augustus, zijn 150 euro. Hoop dat Boosten gaat inzien dat deze klantonvriendelijke omgangsvorm echt ongepast is!!! Ons paradoxale gevoel omtrent Boosten hebben wij waarschijnlijk te danken aan iemand binnen de Boosten organisatie zonder inlevingsvermogen. Naar onze mening moet een buspendel laagdrempelig en voor iedereen betaalbaar blijven. Met vriendelijke groet, de klant

  • Algemeen 1
op 14 april 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2019

Hele goede ervaring gehad. Leuke vriendelijke chauffeur. Goede reis gehad. Zeker een aanrader

  • Algemeen 10
op 29 maart 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: maart 2019

We hebben een fantastische reis gehad , en een prima hotel, niets dan lof. Ik denk dat we misschien al voor de 15e keer met jullie gereisd hebben.
MAar deze keer waren er 10 mensen in de bus die een bagage bij zich hadden, wat niet normaal was. OP de terugreis moest de halve bus leeg voordat de mensen uit Salou mee konden. Het formaat koffers en de hoeveelheid was extreem, we hebben dit nog nooit meegemaakt. Om nog maar niet te spreken over de rommel die ze achter lieten, we troffen de bus waarin zij gezeten hadden. In het begin van onze heenreis hadden ze al bijna slaande ruzie met een passagier.
Sorry dit zijn geen mensen die in uw bedrijf passen. Bij thuiskomst stond er een heater bij de ontvangst, die werd door hun meteen uitgezet. Hoe brutaal kan men zijn!! We hopen dat u dit ter harte neemt, want dit gaat gegarandeerd klanten kosten.
Veel succes verder!!

  • Algemeen 8
op 24 december 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2018

De reis was wel ok, maar niet zoals aangegeven. We hadden de 2 daagse reis geboekt. Heenreis ging vrij snel en er werd nergens gestopt wat ik een nadeel vind want je kunt nergens behalve in de bus naar de wc.
We waren al om half 7 in london en mochten om half 8 de bus uit. S avonds werden we pas om half 9 opgehaald. Vond het veel te lang.
Het hotel was Ibis styles in london exel. Echt een vies en koud hotel. De kamers waren ijskoud bij binnenkomst en duurde uren om op te warmen. Badkamer zonder verwarming. Bij eerdere reizen kregen we betere hotels.
Dan hadden we om zondag naar 3 uurtjes vrije tijd. Ieder jaar korter. Op de site staat dat je tot 15.00 uur tijd hebt. Wij moesten om 13.00 uur al bij de bus zijn. Dit vind ik niet acceptabel. We hadden amper de tijd voor iets te doen. Alleen om de shuttle te halen. Ik vind de 1e dag was gewoon extreem lang en de 2e veel te kort. In het verleden vaker met boosten gegaan en toen was het beter geregeld.

  • Algemeen 6
op 13 december 2018 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: november 2018

Boosten is altijd het goedkoopste naar benidorm. Ik en mijn vrouw huren een appartement dus nemen alleen de buspendel. Doordat mijn vrouw moeilijk kan lopen moeten we per se benden in de bus zitten, gelukkig kan dit bij Boosten gegarandeerd gereserveerd worden.

  • Algemeen 10
op 13 december 2018 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: augustus 2018

Heerlijk! Echt goede busorganisatie en Salou is fantastisch. Veel nederlanders, mooi strand. Echt top!!

  • Algemeen 8
op 13 december 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2018

Malgrat is echt heel erg leuk. Mijn kinderen vragen iedere vakantie of we weer kunnen gaan... Volgend jaar maar weer.

  • Algemeen 9
op 13 december 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: mei 2018

Niks te klagen, mensen die klagen moeten eens kijken wat het kost! Snelle busreis en goed hotel (Alhambra).

  • Algemeen 9
op 13 december 2018 bestemming: Spanje / Tossa de Mar, reisperiode: september 2018

Samen met mijn man ben ik dit jaar naar Tossa de Mar gereisd. Prachtig plaatsje, veel Spaanser dan bijvoorbeeld Salou en Malgrat, waar we voorheen altijd naartoe gingen. Het is altijd zo ontspannen met de bus, we maken ook altijd een verre reis, maar Boosten is ons vaste adresje voor even tussendoor.

  • Algemeen 10
op 12 december 2018 bestemming: Spanje / Malgrat, reisperiode: oktober 2018

Super gezellig en geen geld. €129 euro voor de hele week.. niet normaal.. En dan sommige mensen zeuren!!!

  • Algemeen 10
op 11 december 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: augustus 2018

Busreis was fantastisch. Voor ons nooit meer een andere maatschappij dan Boosten! In het hotel werden we vriendelijk verwelkomd. Ik had alleen graag gratis strandhanddoeken geleend van het hotel maar dit kon helaas niet (Hotel Reymar). Maar het hotel was spotgoedkoop en de kwaliteit was echt prima. Volgend jaar zijn wij er weer bij, nu met nog een gezin vrienden.

  • Algemeen 9
op 19 november 2018 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: november 2018

1ste keer buitengewoon goed. Geweldige chauffeurs,heel relexad,keurig net meisje (hosstes) prima bus, alles netjes optijd. Opstapplaats leiderdorp geweldig voor ons. Met chauffeur Maikel zijn we definitief overgestapt van Solmar naar Boosten.Super.

  • Algemeen 10
op 30 oktober 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: oktober 2018

De heenreis was super de terugreis was koud ik ben doodziek thuis gekomen. Jammer

  • Algemeen 8
op 20 september 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: september 2017

Wij gaan al 3 jaar op vakantie met Boosten Reizen. Elk jaar weer goed georganiseerd. Ik irriteer me dan ook aan klachten die ik wel eens langs zie komen van het eten is slecht en hotel niet mooi.
Mensen zijn niet echt reëel in het hotel is het eten in buffet form simpel en een paar keuzes. Daar is de prijs ook naar. Echter nog nooit koud of slecht eten gezien. De Hotels waar wij zijn geweest allemaal netjes en verzorgt. Al met al erg tevreden en kan het iedereen aanbevelen.

  • Algemeen 8
op 17 september 2018 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: september 2018

Alle lof voor boosten. De chauffeurs geweldig fijne stops. Genoeg pauze vriendelijk. En ook de Hostess. Alles geweldig zowel op de heen als tetug reis.
Dit is de 3de keer met boosten. Totaal geen min puntje. Oh ja onder weg een klein probleempje moeten oplossen aan de bus. Maar was zo verholpen hier door 10 min onderweg later vertrokken. Maar ja beter veilig thuis als een ongeluk. Ook dit weer geweldig opgelost. En Hotel ook weer prima. Dus alles weer fijn geregeld. Boosten BEDANKT.Dus als er mensen zijn die zeuren. A.U.B ga dan mdt een andere mzatschappij.

  • Algemeen 10
op 10 september 2018 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: augustus 2018

Bus ok, comfortabele stoelen etc. minpunt, erg koud in de nacht, chauffeur geeft aan hier niets aan te kunnen doen maar pocht wel over het feit dat de bus een half miljoen kost, ander echt enorm minpunt... de hosts op de heen en terugweg. wat een kansloze figuren waren dat zeg... we zijn gestopt met het tellen hoevaak ene Khalid zijn kop stootte tegen de tv schermen en hij liep meerdere keren met 2 bekers hete koffie, jawel, zonder deksel, zich op zijn ellebogen staand proberen te houdend, door de bus. Je begrijpt wat ik had gedaan als er hete koffie over 1 van mijn kids, mijn vrouw of mezelf was gekomen... wat een triest figuur was dat zeg... op de terug reis was ene Desley de host... Hij had meer oog voor zijn nieuwe schoenen en vooral zijn telefoon dan voor de mensen aan boord van de bus. Tevens zag ik hem met zijn hand in zijn broek even 'zijn zaakje' goed leggen en daarna zag ik hem met een beker koffie door de bus lopen. Wij hebben daarna niets meer van hem aangenomen. Daarvoor wilden we graag een blikje fris, maar wat bleek, de blikjes waren over de datum! extreem slecht allemaal. Erg jammer want de bus was echt wel top. Misschien dat we een volgend keer een andere maatschappij kiezen, vooral dus door het zeer klungelige gedrag van beide heren.

  • Algemeen 6
op 23 augustus 2018 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: augustus 2018

Ik woon in Spanje en heb op de 4de augustus dit jaar gebruik gemaakt van boosten reizen om samen met mijn vriend een weekje naar nederland te gaan. Onze reis begon in Benidorm. Mijn vriend had de hele nacht gewerkt en wilde slapen maar omdat hij nogal snurkt, en er 2 mensen die voor ons zaten daar last van hadden, werd mij door de host gevraagd hem rechtop te zetten, hierdoor begon hij nog harder te snurken mij werd toen gevraagd om van stoel te veranderen achter in de bus waar hij kon slapen. Maar daar konden we blijven tot aan salou omdat de bus volgeboekt was en de stoelen achterin bezet waren moesten we weer verhuizen. Om dit allemaal op de terug reis te voor komen heb ik op dinsdag de 7de naar het kantoor in hoensbroek gebeld om te vragen ons achterin de bus te zetten, mij werd toen verteld dat ik daar 15 euro pp voor bij moest betalen aan de chauffeur , waar ik op zich geen probleem mee, niet te weten toen dat mijn bankpas
niet werkte in nederland. Toen ik vrijdag de 10de in de bus stapte zei de chauffeur mevr u moet 30 euro betalen waarop ik antwoorde mijn bankpas werkt hier in nederland niet maar weet zeker dat hij in frankrijk werkt dus ik betaal zodra ik geld kan pinnen. De chauffeur zei toen letterlijk tegen me wat wilt u mevr dat ik bij een bank stop heel sarcastisch gaf hij mij toen de bon en zei zoek het maar uit op het hoofdkantoor in hoensbroek. Eenmaal in hoensbroek aangekomen werd ik verzocht om naar het kantoor te komen om de 30 euro te betalen, ik probeerde met mijn bankpas te betalen maar deze werkte, zoals ik al tegen hun zei, niet. Toen werd mij verteld dat als ik niet zou betalen ze mijn bagage zouden houden tot dat ik de 30 euro voldaan had. Ik wist dat ik in Frankrijk wel kon pinnen want had dit op de heenreis ook gedaan, daar werd totaal niet naar geluisterd en ik werd heel raar aangekeken. Daar bovenop toen we vertrokken kwam de host consumptiekaarten uit delen, de host meldde mij toen dat ze me geen kaart mocht geven omdat ik geen geld had en dat werd niet echt zachtjes gezegd zodat bijna iedereen het hoorde en mij weer aankeek, ik voelde me echt zwaar vernederd, toen werd er ook nog eensdoor de chauffeur omgeroepen dat de bus niet vol was en dat iedereen mocht g an zitten waar ze wilde. Dat was voor mij de druppel we kregen nog niet eens een bakkie koffie. In frankrijk kon ik pinnen en heb de 30 euro aan de host gegeven. Ik heb per email een klacht ingediend bij boosten reizen, hun antwoord is uit slechte ervaringen is hun beleid zo, dus er werdal aangenomen dat ik de 30 euro niet zou betalen. Ik ben echt heel slecht behandeld

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2018 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: augustus 2018

Fijne busreis, leuke chauffeurs en behulpzame hostess. alle complimenten voor de chauffeur Ralf die stak er met kop en schouders boven uit!

  • Algemeen 8
op 6 augustus 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: mei 2018

Gaan sinds 2001 met volle tevredenheid, goeie busstops, geregeld een natje en droogje in de bus, weinig fouten van de heren chauffeurs, het is een beroep met veel risico,s, niet dan? Hotels, wij hebben nog geen slechte meegemaakt dat je dacht was ik maar thuis gebleven. Want daar thuis is het bed altijd opgemaakt en het ontbijt met een eitje erbij en de vloer gedaan, stofzuigen of moppen, fijne lunch met gebakken ei en fruit, ijs waar je ook een biermerk van hebt na en avondeten met soep (kip of groente) patat of gebakken krieltje met een biefstuk, de deur moet dan wel dicht anders waait ie weg, zonde en of rijst, bami en dan weer ijs en of fruit na. En in het weekend ga je dan uit eten in een of andere zaak, daar werken wij de hele week voor of is dat niet zo. Je kunt altijd nog naar de voedselbank gaan, is ook mogelijk in Spanje en dan maar klagen dat het daar zo slecht is, aan mijn hoelalalala. Wij gaan liever met BOOSTEN REIZEN een paar keer per jaar naar Spanje. Hebben wij geen minpuntje: ja 1 en dat is het thuisbrengen, af en toe kijken wij daar dwars doorheen, moet dan maar, met vr. reisgr.

  • Algemeen 9
op 14 juli 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2018

Opstapplaats Roermond. Bus op Tijd.Goede behulpzame Buschauffeur. Gevarieerd in Hoensbroek. Goede locatie om overdestapen naar Bus van Bestemming. Geen stress genoeg tijd voor koffie soup of een Fritje. Vrindelijk Personeel. Schone Wc.Alles Top.De Reis wars heel goed verzorgd en het Team Chauffeur en Beglijsder helemaal Top. Tot de volgende keer. Vrindelijk Bedankt. gr.Krieger Seerden.Top

  • Algemeen 10
op 11 juli 2018 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: mei 2018

Het was een heel goed hotel en een heel vlotte bus reis hebben veel plezier gehad onderweg kan niet meer zeggen dat we heel tevreden zijn over boosten is nu tweede jaar dat we met hun mee gaan en zelfs tot drie maal per jaar dus zegt wel genoeg denk ik altijd vriendelijk en coreckt behandeld hebben in belgie waar we wonen eerst meer jaren met andere maatschappij geweest was een heel andere ervaring dus wil ook even melden dat klachten die lees van vuil hotel of zo kan me niet voorstellen dat hier bij niet wat overdreven word. En als je onder een 4sterren hotel boekt in Spanje betaal je minder maar heb je ook niet leer te verwachten lijkt me zo

  • Algemeen 10
op 8 juli 2018 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2018

Alles was vies, reisleider onbeschoft

  • Algemeen 1
op 5 juli 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2018

Het was een hele slechte heenreis!
Wij gingen samen met mijn kindje op reis (5)..
Wat een taalgebruik in de bus door de chauffeur die door de microfoon praatte niet normaal.. ( sinterklaas ,sex😑)
Fijn als je kind ook alles mee krijgt.

Ook nog is mee reizigers met een taal van hier tot daar ( scheldwoorden)
Nou een stoel die kapot is hele weg rechtop moeten zitten ronduit schandalig zoiets check je van te voren of alles het doet of niet!
Loop nu nog met rug/nek/been klachten .
En dan beland je nog in het ziekenhuis bel je de reisleider kwam wel nou vet
Koeltjes en blabla nooit meer wat laten horen hoe het ging of iets??

Nou kan je vertellen vakantie haast niet kunnen lopen, en ook vanwege de ziekenhuis opname
Ik vind het gewoon bar slecht hoop ook dat ze met een goeie excuses komen inplaats van alleen die 12,50 van de stoel
Me hele vakantie was naar de knoppen!!!
Ga ik ook eerste keer op vakantie met mijn kindje naar jaren sparen....

  • Algemeen 1
op 27 juni 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2018

De reis was zoals gewoonlijk weer helemaal top. Vriendelijk personeel en genoeg stops gemaakt. Nu in Hoensbroek te horen gekregen dat de bus niet verder rijd dan Roermond. Maar we hebben treinkaartjes gekregen van Boosten om onze reis te vervolgen naar huis. Helemaal top, erg goede service! Een dikke pluim voor jullie. Tot volgend jaar!

  • Algemeen 9
op 15 juni 2018 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juni 2018

Wij hadden een geweldige reis met gabby hans die maken er een fijne reis van onderweg een wandeling en bingo met entertainment dus geen saaie reis bedankt

  • Algemeen 10
op 17 mei 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: augustus 2015

Nooit meer met Boosten, wanneer je uit het hoge Noorden uit Leeuwarden komt wordt je op de terugweg met een treinkaart naar Leeuwarden gestuurd. Een hoop gesjouw met de bagage.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: mei 2018

Eerst moesten wij 2 30 opeen parkeerplaats wachten omdat hij 2 mensen was vergeten in salou daar zet de chaufeur ons 1km van de tongenreep af op een drukke vrekeersweg mijn vrouw en ik 78 jaar en nog een stel met twee kinderen de reden was dat hij anders die andere mensen niet naar huis kon brengen

  • Algemeen 4
op 14 mei 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: april 2018

De busreis tussen Hoensbroek en Spanje verliep prima. Echter het stuk tussen je ophaal/afzetplaats in Nederland vind ik verschrikkelijk. Woon je boven de grote rivieren dan kan je beter zelf naar Hoensbroek rijden en je auto daar laten staan. Van de ophaalplaats naar Hoensbroek hebben we 5 uur in de bus gezeten, we moesten in Hoensbroek zelf nog 1.5 uur wachten op de bus naar Spanje.De terugweg was nog erger, toen zaten we nog 7 uur in de bus naar de afzetplaats. En we waren zeker nog niet de laatsten die eruit moesten! Het vervelendste vond ik nog wel dat de chauffeur in Hoensbroek zelf met een ander groepje passagiers een andere afzetplaats had afgesproken dan waar wij heen moesten, toen ik zei dat ik toch echt naar mijn eigen afzetplaats moest die op de voucher stond deed hij erg lelijk. Dit was ik niet gewend want we hadden toch steeds hele leuke chauffeurs gehad.
Tussen Hoensbroek en Spanje, nogmaals, helemaal prima!!!

  • Algemeen 7
op 6 mei 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: april 2018

Als was prima voor een 3 sterren hotel het personeel was heel behulpzaam
En het eten was prima.leuke muziek en goed barpersoneel.zeker voor
Herhaling vatbaar en een pluimpje voor Boosten een fijne reis.

  • Algemeen 8
op 2 mei 2018 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: april 2018

Veel te lang in de bus (5 a 6 uur) zonder stops chagrijnige chauffeurs.Nooit meer Boostenreizen.

  • Algemeen 3
op 15 maart 2018 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: mei 2017

Goede reis met geweldige stoelen. Een schitterend hotel. Heerlijk genoten met ons gezin

  • Algemeen 9
op 27 februari 2018 bestemming: Spanje / eindhoven, reisperiode: januari 2018

Het hotel was geweldig , elke dag heerlijk eten, en de reis ook erg goed verlopen. In april weer naar hotel Regente

  • Algemeen 10
op 27 februari 2018 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: februari 2018

De heenreis naar Benidorm was uitstekend goede chauffeurs prettige hostes. De terugweg was ook goed tot Hoensbroek.Een 9
De afvoerlijn naar Deventer was een ramp, om 13.00 uur vertrokken
via Sittart Den Bosch Bergen op zoom Rotterdam chauffeursstop
naar Deventer aankomst 19.30
Wij waren met 2 echtparen tussen de 70 en 80 jaar
Geen koffie aan boord. we zijn zeer teleurgesteld over de lange tijd
reistijd naar Deventer. niet normaal

  • Algemeen 6
op 7 januari 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2017

We hadden een weekend geboekt met overnachting . Helaas werd deze een week voor vertrek geannuleerd. Dat was al een minpunt . Had dit eerder laten weten dan hadden we de 3 daagse kunnen boeken. Maargoed nu de 1 daagse gedaan. Bus kwam op tijd. Vervolgens zat de bus vol met een groep aso's die continue aan het schreeuwen waren. Werd niks aan gedaan. Om de 5 min naar de wc terwijl de wc alleen voor nood was. Vervolgens in 2 uur tijd naar maastricht gereden. Daar werd gezegd dat we direct naar de shuttle moesten ivm tijdgebrek. Weer 4 uur doorrijden. Je kreeg geen kans om even naar de wc te gaan. Dan staan we ruim een uur voor de shuttle te wachten. Bij het gedeelte met de winkels werd niet gestopt maar voor de slagboom. Er was gelukkig een toiletgebouw. Daarna direct naar london. Om 8.30 uur waren we daar tot 19.00 uur. Wederom moesten we haasten om de shuttle te halen. Dit maal ook mochten we niet naar de toiletten bij de euroshuttle maar noesten we direct naar de bus terwijl bij de douane al bekend was dat we niet met de trein mee konden. Dus weer een uur moeten wachten voor de slagboom zonder toiletgebouw. Gewoon schandalig.
Daarna presteren ze het om 4 uur lang films te draaien terwijl mensen willen slapen. In belgie werd uiteindelijk 10 minuten gestopt voor naar de wc te kunnen. Ik vind het een schande. Vorig jaar dezelfde reis gemaakt met dezelfde chauffeur en toen deed hij precies hetzelfde. Vertrek dan 30 min eerder en stop minimaal 1x maar zo hoeft het van mij niet meer.
Ook betaal je voor royal class extra. Krijg je firstclass maar super onfortabele stoelen. Draai je iets heb je een bekerhouder in je rug.
Mensen die niet extra betaald hadden kregen royal class. Vorig jaar toen we royal class hadden mochten de mensen zonder toeslag 2 plaatsen gebruiken. Dus voel me genaaid. Ook bedelen om fooi van de chauffeur vind ik ongepast.
Boosten helaas geen aanrader meer. In het verleden ok maar nu waardeloos

  • Algemeen 3
op 14 december 2017 bestemming: Spanje / Malgrat, reisperiode: augustus 2017

Super fijne en veilige reis gehad fijne mensen allemaal en lief personeel hotel rymar was netjes en schoon eten op bepaalde tijden gewoon warm daarna minder wel lief personeel.

  • Algemeen 8
op 22 november 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: mei 2017

Ik vond het eten goed als je om 1300 uur komt is het eten warm en om 1800 uur ook kom je later kan het zijn dat het eten is afgekoeld.Als je het een slecht hotel vind moet je naar een 5 sterren Hotel gaan.Je betaald dan een veel hogere prijs.Ik ga vaak met Boosten mee en heb geen klachten.

  • Algemeen 9
op 23 oktober 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juli 2017

De reis was voor mij en de rest van ons helemaal perfect! We zijn met de bus van Boosten Reizen gegaan en het was er erg gezellig en comfortabel in de bus. De tussenstops kwamen op de juiste momenten en waren lang genoeg, maar ook zeker niet te lang. Eenmaal aangekomen in Salou op een perfect tijdstip (niet te vroeg en niet te laat), waren we ruim op tijd voor het ontbijt. Hier maakte we al kennis met de ochtend routine van Hotel Salou Princess. Iedere morgen rennen voor een goed bedje, op de juiste plaats bij het zwembad. Dit vonden wij wel grappig en deden hier altijd gezellig aan mee. Natuurlijk waren er ook mensen die dit niet leuk vonden. Vanuit de ontbijtzaal en de balkons filmde mensen hoe er gerend werd voor de bedjes en iedereen lach in een deuk. Het ontbijt was top en het eten was lekker. Het beste aan het ontbijten waren de verse churros in de morgen. Deze waren in een woord “heerlijk”! Wij houden erg van vis en met name van inktvis en garnalen/gamba’s. Het mooie was dat deze er iedere dag waren en vaak in meerdere varianten per dag. Het avondeten was dus altijd perfect voor ons. We hadden genoeg keuze en ons lievelingseten was iedere dag aanwezig. Er was ook ruime keuze in fruit en desserts, dus hier was zeker niks op aan te merken en dan heb ik het nog niet gehad over de chocoladefontijn. Het perfecte dessert was toch wel echt de chocoladefontijn. Verder was het weer fantastisch en hebben wij afwisselend aan het zwembad en het strand gelegen. Natuurlijk hebben wij ook deelgenomen aan de activiteiten die te doen waren bij het hotel en deze waren erg afwisselend en heel leuk uitgevoerd! In de avond hebben wij veel verschillende dingen gedaan. Zo liepen wij langs de boulevard, door het centrum, maar we hebben ook kaartspellen gespeeld op het strand. We zijn een dag naar Barcelona geweest, want dit hoort er natuurlijk bij als we in de buurt zijn. De vakantie was voor ons in één woord perfect en gaan zeer zeker nog vaker op vakantie met Boosten Reizen!

  • Algemeen 10
op 20 oktober 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: oktober 2017

Voor de zoveelste keer met Boosten geweest! deze keer weer Salou hotel Las Vegas. 17 Dagen. Leuke chauffeurs en hostess.De Chauffeur vertelde veel onder weg waar we langs kwamen. vooral over Frankrijk wist ie veel te vertellen wat we erg leuk vonden. in een woord een goed hotel met vriendelijk personeel ! we hebben fietsen gehuurd en mooie fiets tochtjes gemaakt zeker voor herhaling vatbaar !!

  • Algemeen 9
op 18 oktober 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: oktober 2017

Heel leuke hostes,leuke chauffeurs ze doen er van alles aan om het je naar de zin te maken

  • Algemeen 10
op 16 oktober 2017 bestemming: Spanje / lioret, reisperiode: oktober 2017

Bus chauffeurs hostes marjan. voor al Marjan,geen gewone hostes
maar ,een Top Gast vrouw.Het was een geweldig gebeuren. hotel en personeel TOP

  • Algemeen 10
op 9 oktober 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: september 2017

Omdat wij hele goede ervaring hebben met Boosten gaan in mei en september naar Salou en dec naar Benidorm tussen door zijn we ook naar Callela geweest voor maar 125euro en erg goed mensen die klagen kunnen beter thuis blijven voor ons nix anders dan heel veel lof voor Boosten Reizen en medewerkers

  • Algemeen 10
op 5 oktober 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: oktober 2017

We zijn ook dit jaar weer met Boosten naar Spanje gereisd. Na enkele keren in Las Vegas in Salou (prachtige vakanties gehad) dit keer naar Benidorm in Fiesta park. De reis heen en terug verliep zoals altijd naar volle tevredenheid. De verzorging, beide keren door Cindy, was uitstekend ! De chauffeurs hebben ons veilig en naar tevredenheid gebracht waar we moesten zijn, chapeau ! Hotel Fiesta park is een aanrader, geen luxe maar het hotel heeft alles wat men nodig heeft om een fijne vakantie te garanderen. Het eten is er uitstekend, uitgebreid en zeer gevarieerd. De ligging is eveneens ideaal, weg van alle drukte en niet ver van het strand verwijderd. De beslissing om volgend jaar terug te gaan is reeds genomen. Met dank aan Boosten voor de prima service !!

  • Algemeen 10
op 27 september 2017 bestemming: Spanje / Cap Salou, reisperiode: september 2017

Een 10 vind ik altijd erg hoog vandaar een 9. Ik heb erg genoten van zowel de busreis als de accommodatie. De chauffeurs erg grappig en vriendelijk ook de hostess verzorgede ons goed tijdens de busreis. Hotel ws ook uitstekend, sommige mensen hebben altijd te klagen dat hou je toch. Boosten organisatie is voor ons toppppp!!!!!!

  • Algemeen 9
op 22 september 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: september 2017

Zeer goede chauffeurs en vriendelijk en gezellig.Lucas en Maurice en een leuke hostess Marian, die ons vriendelijk verzorgde op onze terugreis.Het was een super vakantie met Boosten Reizen.Top.

  • Algemeen 10
op 16 september 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: september 2017

Nou ik vind het de slechtste vakantie ooit het eten is niet te eten veel te koud en lauw en schimmel op het eten ik ga hier nooit meer geld aan uitgeve eerste en laatste keer bah wat was dit geld verspilling het hotel was reymar playa

  • Algemeen 1
op 16 september 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2017

Gore oplichters zonder normale service, accommodatie en eten was ronduit slecht en ik ben geen watje wat betreft eten! de reactie van Boosten: ja voor dat geld kan je ook niet meer verwachten, sorry hoor jullie bieden dit aan voor dat geld, al betaal ik 50 cent dan hoef je nog geen troep voor te schotelen nooit nooit meer!

  • Algemeen 1
op 14 september 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: oktober 2016

Bus personeel heel kundig hostess werkt hard, ze krijg van mij een dikke 10 helaas waren er mensen uit de Antillen heel luidruchtig, en gingen maar verder met de sfeer te verpesten in de bus, er was geen enkelen aanleiding hier voor, daarom geef ik de reis er naar toe een 5 dit ligt niet aan boosten reizen.

  • Algemeen 5
op 10 september 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: augustus 2017

We gaan al jaren met Boosten, maar deze keer zowel heen als terug was een geweldig leuke rit, hele leuke chauffeur hans die er een feestje van maakt waardoor de toch lange reis ineens een stuk korter lijkt. zeer regelmatig gestopt met voldoende tijd prima ga zo door.

  • Algemeen 10
op 9 september 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: augustus 2017

Prima hotel en alles goed geregeld

  • Algemeen 8
op 5 september 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2017

Goede service zeer tevreden voor het 2e jaar mee geweest vriendelijk personeel leuk e animatie in de bus optyd stops kortom geweldig om met boosten te reizen

  • Algemeen 10
op 1 september 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juni 2017

Alle twee de keren al het financieel netjes afgehandelt Alle vragen beantwoord ook tussendoor nog Rijden mooi optijd en geven waar voor hun geld Hun accomodaties zijn schoon en bieden het beloofde Kortom Zeer te vreden

  • Algemeen 10
op 10 augustus 2017 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: augustus 2017

Moesten bij ons hotel staan waar we niet opgehaald werden. Bus is vertrokken naar Malgrat de mar terwijl wij wachten. We stonden op de lijst waar ook op stond waar we opgehaald moesten worden.

  • Algemeen 4
op 7 augustus 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juli 2017

De heenreis was niet fijn zatte wijven op de bus en dat stoort heel erg ,de terug reis heel goed juist de bus was maar half vol wat ik heel raar vond ze gaven niet veel uitleg was eerste keer boosten en vond het goed juist die halve lege bus

  • Algemeen 6
op 4 augustus 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2017

Boosten zijn een stel oplichters. De afspraken worden niet nagekomen en bij problemen zijn ze in geen velden te bekennen. Je wordt ook nog eens asociaal weggestuurd indien je hen wilt spreken.

  • Algemeen 1
op 1 augustus 2017 bestemming: Spanje / santa suzanna, reisperiode: juli 2017

We hebben genoten van de reis je werdt goed geholpen als het nodig was de mensen van boosten waren super en aardig er was genoeg pauze niks over aan te merken zoals met heen en terug reis is ons weer goed bevallen

  • Algemeen 10
op 31 juli 2017 bestemming: Spanje / SPANJE, reisperiode: mei 2017

Vanwege de goede en correcte services

  • Algemeen 9
op 30 juli 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2017

Ik ben meerdere keren met boosten geweest en nooit geen klachten gehad . Ook de medereizigers heb ik geen klacht horen uiten . Volgende keer weer met boosten .

  • Algemeen 10
op 28 juli 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juli 2017

Alles was heel fijn juist op de heenweg met bus 1 twee zatte tutten op de bus hadden veel lol ,op de terugweg supper cindy verdiend echt een dikke pluim zo lief ze was voor ons klendochterke was eerste keer met boosten vroeger altijd solmar volgend jaar zeker boosten

  • Algemeen 10
op 27 juli 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2017

Ben voor de 2e keer met boosten reizen naar malgrat geweest
De 1e keer was perfect. 2e keer dus niet ik heb blaas problemen en ik kreeg al commentaar van de chauffeur dat ik naar de wc ging en ook de hosstess was totaal niet vriendelijk volgende keer eens met andere reis organisatie gaan lijkt me beter idee

  • Algemeen 5
op 26 juli 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2017

We zaten de hele nacht in de bus werd eindelijk gestopt mochten we er niet uit werd als een klein kind terug gestuurd naar de stoel we hebben heel weinig pauzes gehad. De klant was totaal hier geen koning heb me zwaar geeergerd aan de arrogante en betweterige chauffeurs kon wel janken wat slecht hierdoor ga ik met vakantie met de bus helemaal klaar mee k......t reis

  • Algemeen 1
op 26 juli 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2017

Ik wilde graag bier drinken in de bus en ze wilde mij niet meer geven... doordat ze me niet meer wilde geven ben ik in strijd gegaan omdat ik klant ben en hoor te krijgen wat ik bestel. Door mijn wat overstemde gedrag hebben ze besloten mij op de terugreis naar een andere opstapplaats te laten gaan en te scheiden van mn famillie waar ik mee op vakantie was. Een grote fout want dat mag helemaal niet. Ook het hotel palm beach waar wij zaten was het een regelrechte ramp. Warm eten wat koud was. Vieze borden. Rauwe kip. Meerdere van de groep die ziek zijn geworden. Dit kan gewoon niet. Al met al hebben we het met zn allen wel gezellig gemaakt ondanks de slechte omstandigheden. Maar ik raad iedereen af om met deze maatschappij te reizen en überhaupt een vakantie via hun te boeken. Ben jaren met solmartours geweest en alles was altijd top. Voor mensen die meer willen weten of als er naar aanleiding van mijn bericht contact gezocht wil worden stuur maar een mail naar michel_roodenburg@hotmail.com nog meer resenties zullen volgen van andere van de groep die hetzelfde ervaren hebben als ik. En boosten reizen wat jullie hebben gedaan hoe jullie problemen oplossen ofterwijl mijn probleem groter maken zonder overleg beslissingen maken kom ik nog op terug op andere plaatsen met opnieuw recenties want dit pik ik niet. Jullie gaan een hoop klanten kwijt raken hierdoor. mensen verdienen een betere vakantie dus boek niet hier!!!

  • Algemeen 1
op 22 juli 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2017

Vanaf moment 1, op de terugreis begon de hostes al met klagen en zeuren. Alle stoelen moesten tot 12 uur 's nachts rechtop blijven terwijl NIEMAND in de bus het er mee eens was...

  • Algemeen 1
op 10 juli 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2017

Afschuwelijke locatie en de meest onvriendelijke en onbeschofte reisleiding ooit. Die drinken zich liever vol op het strand dan dat ze je komen helpen.

  • Algemeen 2
op 21 juni 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2017

Heen zijn wij met een andere busorganisatie gegaan maar omdat die overboekt was moesten we met Boosten terug. Ten eerste had een we een vrouw in de bus die ontzettend dronken en vervelend was. Ze hebben een praatje met haar gemaakt maar voor de rest is er geen drank van ze afgepakt (dit had ze namelijk nog bij zich) De volgende ochtend vroeg de vrouw aan de hostess of ze een biertje kon krijgen en tot mijn verbazing kreeg ze tot 2 keer toe een blik bier en vervolgens begon ze aan haar fles gin! Maar denk maar niet dat er wat van gezegd werd. Ook plannen de mensen op kantoor zo strak, dat de buschauffeurs hierdoor in de problemen komen omdat ze dan vertraging oplopen en waardoor de pauzes stukken korter waren. We zijn zo kort en weinig de bus uitgeweest dat mijn voeten helemaal opgezwollen waren. De buschauffeurs zeiden ook dat dit niet leuk meer is en dat ze zelf ook liever vaker en langer waren gestopt naar ze zijn allemaal bang dat ze hun baan kwijtraken en ze zich er toch maar aan houden. Ik ga in ieder geval nooit en te nimmer neer met Boosten reizen, wat een flut organisatie!

  • Algemeen 1
op 20 juni 2017 bestemming: Spanje / Bergen op zoom, reisperiode: juli 2016

Gewoon perfect

  • Algemeen 9
op 20 juni 2017 bestemming: Nederland / Efteling, reisperiode: juni 2017

Maandag 19 juni heeft Boosten 3 klassen vervoert van onze school De Veldhof in Eygelshoven naar de Efteling en terug. Reeds op de heenweg vertoonde de airco van de bus kuren. Op de terugweg werkte deze geheel niet en de propvolle dubbeldekker heeft maar liefst 2,5 uur zonder pauze doorgereden. De hitte aan boord was zo erg dat meerdere leerlingen onwel werden. Kinderen die drinken mee hadden genomen konden hier niet aankomen omdat de chauffeur alle handbagage verplicht in het kofferruim had opgesloten. Hij had die dag nog een rit met de bus en wilde niet dat hij tussendoor nog moest poetsen! Het wel en wee van de kinderen heeft bij deze chauffeur absoluut geen prioriteit. Pure kindermishandeling!!!!! Boosten, een misser van jewelste.

  • Algemeen 1
op 7 juni 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juni 2017

AFRADER!!
Bij terugkomst blijkt dat de thuisbreng chauffeurs ruzie hebben gehad en boos is weggegaan. Vervolgens wordt je in op station Sittard gedumpt!

  • Algemeen 1
op 6 juni 2017 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: mei 2017

Boosten biedt bij boeking altijd tijdelijke reis/ann verzekering aan.Bij Boosten reizen in Hoensbroek voor mijn reisgenote een tijdelijke reis/ann.verz. afgesloten, waar ze tijdens de vakantie aanspraak op moest maken(zhs-opname).Een verz.afsluiten doen we de volgende keer liever ergens anders: de vertegenwoordigster van Boosten in Spanje had 'weinig tijd want ze moest nog 10 hotels doen' Op verzoek van mij wilde toch even erbij gaan zitten. Ze beweerde dat de afgesloten verz. alleen gold vóór aanvang van de reis. Toen ik haar in de formulieren erop wees dat de verz.ook gold tijdens de reis, moest ik zelf maar met Boosten bellen want ze moest echt weg want ze had het druk.Terug in NL met Boosten gebeld: "u moet dat regelen met de verz.mij." Verz.mij gebeld: "u moet dat regelen met Boosten. Daar hebben we in dit soort gevallen afspraken over gemaakt met hen". Teruggebeld met Boosten: "u moet echt bij de verzekering zijn. We hebben de stukken van de verzekering ontvangen,contact gehad met ze en alles weer teruggestuurd.Ze handelen alles af" (er wordt me een naam genoemd met wie Boosten telefonisch contact had.Ik kreeg een tel.no en naam erbij). Bij controle bleek het door Boosten genoemde nummer niet meer in gebruik; de genoemde persoon bleek er niet te zijn(vrije dag). Hierop heeft de verz.mij de casus in behandeling genomen en ook netjes afgehandeld, omdat ze-net als ik-vonden, dat de klant niet de dupe mag worden van misverstanden tussen Boosten en hun zakenpartners.

  • Algemeen 4
op 3 mei 2017 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: april 2017

Dit was voor ons de 1e keer met Boostenreizen de reis was heel goed alleen jammer op de terugweg was er niks te eten alles was op en het duurde ontzettend lang voordat de hostes eens langs kwam om de bestelling op te nemen het was smorgens ook pas 8.45 voordat we de eerste kop koffie kregen

  • Algemeen 8
op 21 april 2017 bestemming: Spanje / lloret, reisperiode: mei 2016

Hele slechte organisatie. onverwachtste kosten, niet netjes. klapt m uit.

  • Algemeen 4
op 18 april 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: februari 2017

Vlotte rustige reis,als hostes op terug weg s,morgen wat eerder koffie serveert had was het 10 geweest.

  • Algemeen 8
op 3 april 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: maart 2017

Heel goed fijne catering goede chauffeurs bekwaam.alleen toen we aan kwamen hoensbroek broek ff hapje eeten in het Resto maar wat een zeer slecht onfatsoenlijk onbekwaam personeel traag koud friet groote mond tegen de klanten kroket besteld maar brachten steeds de verkeerde bestelling met de nr die op bord stonden heel jammer dit min punt

  • Algemeen 8
op 14 maart 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2016

Ik ga al jaren met Boosten Reizen op vakantie en ben echt, hartstikke tevreden!!

Via de Website is mijn reis makkelijk te kiezen en te boeken. voor dat je het weet zit je in de bus naar Spanje!

tijdens deze bus rit werden wij erg geamuseerd door zeer vriendelijke chaufferus en Hostessen. ook mijn accommodatie Hotel. was erg goed, zoals er beschreven werd en dus had verwacht kreeg ik !! SUPER !!
via deze weg wil ik Boosten Reizen erg bedanken voor de goeie service en gastvriendelijkheid!

Tot volgend jaar,

want dan ga ik natuurlijk weer.

  • Algemeen 10
op 9 maart 2017 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: april 2016

Ik ga voor de 10 keer mee ,altijd goed bevallen voor die paar euro,s Ga zo verder dan heeft u mij nog lang als klant, met mijn vriendin.
groetjes, mevr, MKortland

  • Algemeen 10
op 19 december 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2016

Afschuwelijke ervaring. Een dagtocht in Londen is uitgelopen in een nachtmerrie. Door de constante vertragingen twee maal de shuttle naar Engeland gemist. Op de heenweg 3 uur moeten wachten, en op de terug weg kregen wij om 23:00 te horen dat wij pas om 07:15 de oversteek konden gaan maken. We zijn in totaal bijna 28 uur onderweg geweest, om 9 uur in Londen te kunnen zijn. Behalve een dag om te shoppen in Londen zijn de beloftes vanuit Boosten Reizen niet waargemaakt. Mijn tip, boek een vliegticket of ga met eigen vervoer. De geboekte tijden van de shuttle staan al in het voorjaar vast. Om dan toch te laat te komen met zulke grote gevolgen voor de passagiers is ronduit schandalig. Ik verwacht een compensatie vanuit Boosten.

  • Algemeen 1
op 18 december 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2016

Afgelopen vrijdag gingen we voor het eerst naar London. We moesten opstappen in Nederweert. Ruim optijd daar kwam de chauffeur ons halen. Hij vertelde ons dat we in Maastricht moesten overstappen naar een andere bus met andere chauffeur. Eenmaal daar kwam de andere bus ruim 20 minuten te laat daar. Hij stelde zich niet voor en was niet bepaald vriendelijk. Eenmaal bij de eurotunnel waren we te laat waardoor we twee uur moestem wachten voor de shuttle in konden.. Hierdoor te laat in London. Eenmaal in London gaf de chauffeur aan dat we geen ronden gingen rijden ivm te weinig tijd. Hij zou ons half 8 (s' avonds) engelse tijd op komen halen. Eenmaal half 8 geen bus van boosten te bekennen. 8 uur nog niet.. Hierdoor hadden een aantal personen contact opgenomen met de organisatie, hier werd doodleuk vertelt dat de buschauffeur pas half 9 zou komen en dat dit was afgesproken. (Hele bus was zeker van hun zaak half 8). Eenmaal om kwart over 9 kwam hij aanschijten. Hij gaf aan moeite te hebben met de tijdsomschakeling.. er kon geen sorry of niets vanaf.. Eenmaal.bij de eurotunnel moesten we gauw gaan plassen zodat we meteen door konden gaan. Iedereen snel terug de bus in en kregen we de mededeling dat we daar moestem wachtem tot 7.18 engelse tijd. Op dat moment was het engelse tijd 22.30.. Dit kwam doordat onze chauffer dus te laat ons kwam ophalen.. Dit kan totaal niet en dan ook net alsof doen of wij achterlijk waten.. Toch heeft hij zn best proberem te doen waardoor we rond 3.00 toch de shuttle in konden..al met al geen fijne reis gehad!! De dag zelf was wel super.. Geen aanrader op deze manier!!

  • Algemeen 4
op 14 december 2016 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2016

Al jaren een tevreden klant. Alles goed geregeld. Prettige chauffeurs en hostess. Op plaats van bestemming prima verzorgd. We gaan zeker weer met Boosten Reizen naar Spanje in 2017. Toppie.

  • Algemeen 9
op 2 december 2016 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: februari 2016

Het is een lange busreis maar wel goed verzorgd en op tijd. Appartement was ook goed.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2016 bestemming: Spanje / heerlen, reisperiode: oktober 2016

Boosten reizen prima geregeld leuke chauffeurs en ook de hostess 2017 weer boosten nooit problemen gehad fijne reis rijden rustig en genoeg stops geen aanmerkingen gr fam van hoek op den camp en tot volgend jaar het gaat jullie allemaal goed

  • Algemeen 8
op 19 oktober 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2016

Dagtocht zaterdag 13 augustus 2016 met mijn vrouw naar London. Wilde mijn vrouw verrassen die wel GB kende echter nog nooit (door mijn schuld) in London was geweest.
Ben zelf enkele keren o.a. met auto en ook met een reisorganisatie uit Jülich - Dld, vlak bij mij in de buurt, naar London geweest (dagtochten en langer verblijf) met telkens heel prettige en positieve ervaringen. Keek uit nieuwsgierigheid een keer bij Boosten (10-km van mijn woonadres). Had voor 13 augustus 2016 voor mijn wederhelft en mij een dagtocht geboekt, ook om Boosten een keer te testen. Was totaal € 15 goedkoper voor 2 personen t.o.v. firma uit Jülich (lager bedrag was echter onbelangrijk).
Vertrek vanuit Brunssum. Bij aankomst opstappunt was bus reeds ruim 10 minuten voor vertrektijd aanwezig. Dubbeldekkerbus met hele ruime zitplaatsen.
Bij controle reisdocumenten ingang Eurotunnel in Calais hadden (dacht 2 personen) problemen met de politie wat betreft paspoorten. Chauffeur bleef geduldig wachten (binnen de marges d.w.z. gereserveerde plaats Eurotunnel-trein) echter moest uiteindelijk deze personen achter laten, met uiteraard verdere begleiding van op afstand (Hoensbroek). Op rondrit en uitleg in London door de chauffeur was niets op aan te merken. Door mijn kennis van London-City durfde ik hierover te oordelen.
Bij tijdstip vertrek vanaf Victoria Embkanment, dook een probleem op met een jong stel, dat niet aanwezig was. Ook hier wederom de chaufeur heel klantgericht pogingen ondernomen om dit recht te buigen. Zaten jammer genoeg ergens ver in London en wisten zelf niet precies waar. Ver na de eigenlijke vertrektijd, zijn wij zonder deze 2 personen vertrokken. Echter wel met de personen, die achter waren gebleven bij de Eurotunnel en thans weer deel van onze groep uit maakten.
Uiteraard was chauffeur gebonden aan zijn reis- en rusttijden, waardoor dus pauzes moesten worden ingelast. In totaliteit dagtocht London uitstekend bevallen, heel erg positief over de firma Boosten en uiteraard de chauffeur. Zaterdag 26 november ga ik thans wederom en dan met mijn zoon met Boosten op een dagtocht naar London. Er is nog een reisonderneming S. uit Heerlen die dat geheel totaal € 20,00 goedkoper weet te doen (ook wederom heel dicht bij mijn woondadres). Gelet op prijs en kwaliteitsverhouding, betaal ik graag per persoon € 10,00 meer bij reisbureau Boosten!

  • Algemeen 9
op 10 oktober 2016 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: september 2016

Alles prima geregeld van bus reizen tot hotel volgend jaar weer hartelijk bedankt groete jan en joke bogers

  • Algemeen 8
op 7 oktober 2016 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: september 2016

Weer met boosten op vakantie geweest, prettige busreis zowel heen als terugreis gehad. de hostess en chauffeurs proberen het echt iedereen naar de zin te maken .zeker een aanrader

  • Algemeen 8
op 1 oktober 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2016

De reis heen was goed, alleen terug een uur op de bus moeten wachten

  • Algemeen 7
op 30 september 2016 bestemming: Spanje / Malgrat, reisperiode: september 2016

Ga al jaren met boosten altyd goed geregeld volgend jaar weer met boosten

  • Algemeen 9
op 26 september 2016 bestemming: Spanje / sana zusanna, reisperiode: september 2016

Gaan al jaren met boosten reizen .altijd geweldig.maar deze reis van 16 sept.jl slaat alles.de drie belgen op bus 3 zorgde toch voor humor en lol in de bus van de bovenste plank.alle mensen vonden dit fantasties en hadden in al hun reizen dit nog nooit meegemaakt.heel de reis werd om de beurt door dit drietal alles verteld over bezienswaardigheden waar we langs kwamen.er werd om half 9 pauze gemaakt om de benen te strekken met een kleine bos wandeling langs kunst voorwerpen waar over verteld werd.zak lampen erbij.duurde 15 minuten.heel mooi.toen weer verder en werdt in de bus bingo gedaan en hapjes uit spanje geproefd.leuke humor filmpjes gespeeld . tussen door kregen we nog een lekker drankje voor te proefen wat men in spanje kon kopen.snoepjes werden uit gedeeld.een schauffeur kwam nog verkleed als andre rieu met zijn viool.fantasties dit alles en eind van de avond werd nog een prachtig slaaplied gezongen en smorgen werden we allen weer wakker gemaakt door allerlij prachtige geluiden en goede morgen allemaal.nou de mensen waren ook alle zeer in hun nopjes en vonden dit toch wel geweldig.personeel van bus 3 jan-jos en gabi.bedankt het was gewoon grote klasse en een mooie reclame vind ik voor boosten reizen.nog maals hartelijk dank en we hopen met jullie toch nog eens mee te mogenreizen.p.s. en toch nog smorgens mooi optijd op de plaats van bestemming.groeten fam.koppers en stahlberg.getekend f.koppers.hoi

  • Algemeen 10
op 20 september 2016 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: augustus 2016

Prima verzorging in de bus en hotel volgende keer weer in 2017 bedankt boosten

  • Algemeen 8
op 16 september 2016 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: september 2016

Omdat de heenreis perfect was en terugreis niet goed dit ivm personeel.kwamen weinig rond om te vragen of iemand wat wouw drinken en bij vertrek al 45 min te laat.personeel zeer onvriendelijk (op de terug reis} heenreis was super ,super goed personeel hier moeten ze meer van hebben vandaar dit cijfer als alles goed was gegaan was het een 10 geworden.

  • Algemeen 7
op 10 september 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2016

Wij gaan al 14 jaar mee met boosten.wij zijn heel erg tevreden over het bus personeel,maar ook zeker over Cora moote in Benidorm.(gastvrouw)als je een probleem hebt....cora lost het op.wij hebben er ondervinding van.

  • Algemeen 9
op 10 september 2016 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: augustus 2016

Dit was de eerste keer dat ik met de bus naar spanje ging op vacantie
Best wel spannend omdat ik ook nog eens alleen ging
Het is me goed bevallen zowel de bus als t hotel vriendelijke chauffeurs en hostessen
En ook het hotel reymar was uitstekend mooie schone kamers eten was goed dus voor mij volgend jaar weer bootsen top

  • Algemeen 8
op 8 september 2016 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: augustus 2016

Hele mooie vakantie gehad, busreis was heel relaxed. De opstap plaats/ overstapplaats ook heel erg prettig. Ontzettend vriendelijke dames in de kantine! Boosten reizen is een aanrader

  • Algemeen 8
op 5 september 2016 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2016

Ik kom er al 20 jaar en altijd super goed ......vandaar die 20 jaar

  • Algemeen 8
op 3 september 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2016

Omdat we al om 5:30 vertrokken, dit omdat de organisatie minder bussen in had gezet waardoor chauffeur op meer bestemmingen mensen moest ophalen. Vervolgens kom je om 11:30 uur aan in Hoensbroek en vertrek je pas weer om 2 uur. Dit is trouwens ook weer zo op de terugweg. Dat is heel vermoeiend en dan ben je nog in Nederland. Hier mogen ze wel wat aan veranderen maar zodra je Nederland uit rijdt dan begint je reis echt en dat gaat het heel snel (volgende ochtend 7 uur aankomen) je maakt een paar stops wat heel prettig is, er is en hostess aan boord die regelmatig langs loopt om een bestelling op te nemen. Je stoel kan best wel ver naar achteren en je hebt ook wel wat beenruimte. Voor de rest was het personeel professioneel en vriendelijk. Je bent natuurlijk wat langer onderweg maar al met al zeker wel te doen met Boosten reizen.

  • Algemeen 7
op 28 augustus 2016 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: mei 2016

Wij zijn in mei 2016 met busorganisatie Boosten naar Spanje geweest,en wat een feest was dit vanaf het vertrek punt in hoensbroek tot in Spanje werd je vermaakt door de chauffeurs en de Hosstes. Het is een Super reisorganisatie.

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • Volgende