Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Corendon

Url: http://www.corendon.nl
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie

Logo van Corendon

Bij Corendon boek je een goedkope reis naar onder andere Aruba, Bonaire, Curaçao, Cyprus, Bulgarije, Macedonië, Egypte, Griekenland, Sri Lanka, Turkije en Tunesië. Voor zonvakanties, last-minutes, rondreizen en vliegtickets moet je bij Corendon zijn. Zo kan je een rondreis maken door het mooie Griekenland, een familievakantie naar het warme Turkije of een winterzonvakantie naar Cyprus. Er is genoeg keuze aan hotels en appartementen op een van de gekozen vakantiebestemmingen. Als je nog niet precies weet waar je naartoe wilt, kan je een persoonlijk reisadvies aanvragen bij een van de Corendon Travel Agents. Zij voorzien je van een deskundig advies en helpen je bij het vinden van een geschikte bestemming. Je wilt een fijne vakantie, maar niet teveel betalen? Dan biedt Corendon Vliegvakanties volop aanbod!

Corendon bestaat sinds 2000 en is sindsdien uitgegroeid tot een onderneming met meer dan 230 medewerkers. Ooit begon Corendon als Turkije specialist. Tegenwoordig worden er al 20 landen aangeboden en 1.100 accommodaties. Daarnaast heeft Corendon ook twee airlines, namelijk Corendon Airlines en Corendon Dutch Airlines. Gomundo, GoFun Jongerenreizen, Karin`s Choice, Maris Life, Corendon Golf en Corendon Estate zijn ook onderdeel van Corendon. Corendon Hotels & Resorts is in 2014 begonnen als de nieuwste dochteronderneming van Corendon Group. Het hoofdkantoor van Corendon ligt in Lijnden. Alleen het hoofdkantoor van Corendon Hotels & Resorts is in Amsterdam.

op 17 augustus 2017 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: augustus 2017

Op 12 augustus teruggevlogen vanuit Girona naar Amsterdam. vlucht stond gepland op 23.59 uur; op de luchthaven stond 01.10 . Geen personeel om in te checken. Vertrek en aankomsttijden zijn een rommeltje; ze doen maar wat is mijn indruk.

  • Algemeen 3
op 15 augustus 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2017

2800 euro betaald voor een all inclusive voor twee weken bij Balaia Plaza in Albufeira. Voel me opgelicht.
Ontbijt oud brooduitgedroogd Tussen de middag koud eten en oud en doorgekookt. Geen afwisseling. Bij de wekelijkse bbq rauw vlees. Positief grootte appartement, alleen vieze badkuip, lamp kapot, batterij afstandbediening kapot, kookplaat werkt niet. kakkerlakken. Grote mond van de schoonmaak wanneer je vraagt na een week om je bed te verschonen of een schone handdoek. Reizigers die de hele nacht hebben gereisd krijgen niks aangeboden moeten zelfs betalen voor een kop koffie en een maaltijd. Men moet soms wachten tot 17.00 uur in de middag. Een gezin met een baby vroeg om water op te warmen deden ze niet. een ouder echtpaar had last van de warmte in de kamer de temperatuur stond op 29 graden. De receptioniste gaf aan dat je die 29 graden niet zo moet lezen. de airco is alleen maar beschikbaar voor een aantal kamers. Bar gaat eerder dicht dan staat aangegeven. bij het zwembad hebben ze niet de dingen die op de menulijst staat en je wordt brutaal bediend door enkele medewerksters. Je krijgt rauwe hamburgers. Klacht aangegeven bij de hostess van Corendon, die geeft als antwoord dat vier sterren norm anders is in Portugal dan in Nederland. Ook gaf ze aan dat wanneer ik een klachtenformulier invul er niets mee wordt gedaan, ik had binnen 24 uur dingen moeten melden, dan hadden ze misschien nog iets kunnen doen. Ze reageren lacherig.

  • Algemeen 2
op 15 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2017

Zeer zeer ontevreden! hotel bij aankomst volgeboekt en ander hotel gekregen voor 4 dagen. Daarna kwamen er nog een 80 euro extra kosten bij onze excursies dit was NIET gemeld!
2 weken voor vertrek waren onze vluchtijden voor de heenreis veranderd. en de avond voor vertrek waren onze vluchttijden van de terugreis veranderd. Niet erg op tijd aangegeven! Bij aankomst op het vliegveld 2 uur lang moeten wachten om in te checken, en waarom we zo lang moesten wachten is tot heden een raadsel. toen we eindelijk konden inchecken en het vliegtuig in mochten bleek het dat de plaatsen dubbel geboekt waren. Een hoop chaos in het vliegtuig kun je wel begrijpen. Na een uur zat iedereen eindelijk, maar toen moesten we nog drie kwartier wachten tot we konden vliegen. Daar zaten we dan in een snikhete vliegtuig. Toen we thuis kwamen heb ik vrijwel direct netjes een klacht in gevuld. We zijn nu meer dan 6 weken later en ik heb nog steeds geen reactie terug. Echter word er wel geantwoord op mijn mail als ik stuur dat het erg lang duurt. Beetje vreemd dus.

Voor mij nooit meer corendon!

  • Algemeen 2

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen

Vakantieverhalen / reisverslagen