Nelly Hartsteen
op 8 juli 2014
bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2014
Reisorganisatie heeft weinig tot niets met onze klachten gedaan. Schandalig. En dan voor een 4-sterren hotel. Nog nooit zo'n slecht hotel gehad en het eten was waardeloos. Hebben we meteen aangegeven. Ook al een mail en brief gestuurd naar Boosten maar nog geen reactie gekregen.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
2
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
1
Marjandrijver elvers
op 24 juni 2014
bestemming: Spanje / Nederland, reisperiode: april 2014
Wij zijn in april 2014 meegeweest met boosten na een 2 sterren hotel maar van mij mag hotel merce een ster erbij hebben en dat voor 109 euros het eten verdienden van mij minimaal een 8 en dat voor de prijs ongelooflijk als ze het volgend jaar weer aanbieden en is duurder ga ik ook weer mee vriendelijk personeel en goed hollands sprekend
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
10
Kees
op 20 december 2013
bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 2013
Ga al jaren met Boosten op reis en de prijs/kwaliteitsverhouding is goed en waarvan ik soms denk hoe kan het voor die prijs
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
8
W.Weber
op 7 december 2013
bestemming: Spanje / santa susana, reisperiode: september 2013
Reeds 4x geweest met Boosten naar Sirius, Santa Susana. Was de laatste keer, hebben nu de bestemming ontdekt bij Solmar en overgestapt. Bij Boosten zijn de chauffeurs vaak zo bot, tegen het onbeschofte af. Hebben dit nu een paar reizen gepikt maar niet meer. Dit hoorden we ook vaker onder medereizigers dus bevreemden mij eerdere reviews. Dacht dat de reisbranche een service gerichte branche was maar vanaf dat je in de bus stapt ben je overgeleverd aan de chauffeurs. Reisleiding alleen uit op commissies maar geen service. Er zijn 1 of 2 goede bij maar wij hebben al een paar maal pech gehad, ook op de terugbrengroute.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
2
-
Reisbegeleiding
2
-
Prijs / kwaliteit
5
Dhr en Mevr van de Rieth-kuper
op 22 september 2013
bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: augustus 2013
Het was een negatieve ervaring. accomadatie was slecht.in een uur tijd 2d e kamer ook niet zo goed wat keukengerij klopt e ook niet en heel veel kalk in de keukenkraan en de ligbad ook met veel kalk en het balkon balustrade zat ook los en tuin deur zat rolluikenop aan een kant links was kapot kon niet open gemaakt worden de halvede rechterkant kon alleen nog de keuken pannen klopt niet en de tefal panne zat de handvat los geen koffiezet apparaat en geen tv dat wel op het blaadje stond, we zijn niet tevreden wat we voor geboekt hebben en 100eu borg betalen, het was een app;arquus11 in Salou voor 2prs kamer met een lift en een zwembad. maar hebben het zwembad niet gebruikt van gemaakt het geen kip in het zwembad het heel klein is bestem voor kleine kinderen . ik vind het wel jammer daar heb ik extra voor geboekt . want 15september was het binnen zwembad dicht. en daarom hebben een wijziging naar 30 aug 2013t14 sept 2013het kost ons "(50, eu voor 2prs.....en nog voor heen en terugreis essentieplaatsvoor 2prs . en kosten 25euro voor 1prs dus (50,eu voor 2prs en administratiekosten 6 euro. in totaal hadden we (923,00 euro) betaald voor 17 daags busreis naar Salou !het was niet wat we voor geboekt hebben.. want daarom heb ik extra gevraagd om dat ik artrose heb aan me been en armen en aan me rug Isias en botontkalking aan me linker arm. ik vind het heel schandalig dat een hostes zoiets regeld met de buschaffeur dat ze niks kon doen zei ze, Terwijl op de brief van boostenreizen staat op , dat ze geen wijzigen mogen doen er staan zwart op wit in mij blaadje chauffeur en hostes niks mogen regelen. wij een plopvakantie en voor mij is boosten reizen de eerste en de laatste keernooit meer zal gebruik van maken,. ik wil mij geld terug waar we betaals hebbenen niet van gebruik is gemaakt . als we het geld niet terug krijgt gaan we in hogerberoep, en schakelen ook tegelijk robert stegemanvan Red me vakantie inlichten met alles erop en eraan ..reken er maar op ! en hebben met moeite gespaard voor onze vakantiegeld bij elkaar te sparen ! maar het iseen miskoopje dat hebben we niet verdiend. en bij deze de klachten van boosten bus reizen naar spanje in Salou.ik vindt het maar hele slechte reisorganisatie. we zullen nooit en nimmer meer met Boostenreizen gaan boeken ik vindt dat we slecht behandeld zijn
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
A. Kroes
op 19 september 2013
bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: april 2013
Zeer tevreden. Reeds vele keren met Boosten meegeweest. Weer een nieuwe reis geboekt uit de wintercatalogus naar Benidorm. De reis naar de Costa's is altijd perfect verzorgd
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Ed
op 5 september 2013
bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2013
In alle opzichten een geslaagde trip, mede door het nakomen van vooraf gemaakte afspraken met de reisorganisatie Boosten over plaatsen in de bus en in hotel.
Niet onbelangrijk als het gezelschap bestaat uit 8 personen.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Berrie
op 4 september 2013
bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: april 2013
Zeer goede reisorganisatie, reis al jaren met Boosten.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Luthart
op 22 mei 2013
bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: mei 2013
Super vakantie gehad was voor ons de eerste keer met boosten reizen en kan het iedereen aanraden.Alleen vonden wij de pendeldienst in nederland een ramp half 12 in limburg 2 uur wachten op de pendel op zich niet zo heel erg want het was goed weer. maar dan naar huis 10 keer stoppen voor andere mensen ook dat is normaal want je ben niet alleen al met al waren wij om 7 uur pas in rotterdam pffffff. volgende keer beter met eigen vervoer naar limburg dat scheelt je 5 uur minimaal maar je al met al was het goed geregeld super een aanrader voor wie voordelig naar spanje wilt gaan.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Hennie en Wim
op 16 mei 2013
bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: mei 2013
Vanuit Hoofddorp zijn wij met eigen vervoer naar de opstapplaats Hoensbroek gereden. Parkeren aldaar is goed door Boosten geregeld. Prima kwaliteit van het busmateriaal (nagenoeg nieuw). Zo nieuw zelfs dat het koffiewater de smaak van nieuwigheid nog in zich had. Na de vertoonde film ging om 00.15 uur het licht uit. Tot onze verbazing ging de muziek en het licht in de bus om, let wel, 04.15 uur weer aan. Reden: we zaten in een combibus die na ons door zou rijden naar Salou.ingevolge de rijdtjdenwet hadden zij hiervoor nog twee uurtjes voor beschikbaar. dus zaten wij om 05.45 met kleine oogjes in de barruimte van het hotel. Om 09.00 uur arriveerde het barpersoneel. Om 13.00 uur kregen wij de sleutel van de kamer. prima hotel. Goed eten en slapen en vriendelijk personeel. iedere avond was er entertainment. Onze terugreis is over twee dagen. Wordt vervolgd.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Ina van dam
op 29 april 2013
bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: april 2013
Was een top reis met Boosten niks te klagen gehad goeie gezelligechauffeurs ook de bediening uit de kunst een top bus
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
B. de vries woonplaats vianen
op 25 april 2013
bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: april 2013
Een heerlijk reis super snel in en uit spanje .maar vanaf de terug keer in nederland een complete ramp om 13:00in nederland en dan eerst de bus leegmaken duurt maar half uurtje was dus en meer dan en uur voor dat we richting huis gaan naar huis haha geintje van boosten reizen om half 8 s avonds pas in utrecht er zaten mensen in de bus om 12:00 vertrokken uit benidorm en als ze mazzel hebben 35 uur later thuis .boosten ik als chauffeur vee transport zorg dat mijn gasten(vee) sneller thuis zijn(stallen) en dan ook nog water krijgen en verzorgt worden dat moet in europa.dus hoop ik dat boosten reizen de volgende keer de mensen in de bus als DIE ZE TOCH ALS vee zien ook als vee behandelen regelmatig natje en en droogje krijgen BOOSTEN schaam u eigen zeer diep na zo n heerlijke reis de mensen zo uitkots met zoveel stops om mensen met 2 bussen naar huis te brengen waar 4 a 5 bussen normaal zou zijn en dan geen water aan boord is wc overestroomt u verdient een zeer grote pluim maar dan op een plek waar de zon nooit schijnt
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Henk en Margo
op 27 oktober 2012
bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: september 2012
Gezelige chauffers van Boosten genoeg stops gehad goed hotel alleen wat druk en rommelig in eetzaal maar goed en lekker eten genoeg keus voor herhaling
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Arends
op 13 september 2012
bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: april 2012
Fijne reis met boosten
prima hotel
prima prijs
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Marvin
op 20 augustus 2012
bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2012
Boosten Reizen is een goede maatschappij. Er zit niet veel verschil tussen de touringcarbedrijven die busreizen naar Spanje organiseren. Solmar Tours is naar mijn inziens onveilig gezien het aantal ongelukken dat er in de afgelopen 20 jaar zijn gebeurt. In vergelijking met andere bedrijven die in de afgelopen 20 jaar pendels hebben uitgevoerd naar Spanje (eveneens met veel bussen), valt het mij op dat Solmar veel ongelukken heeft gehad. Boosten heeft de reis prima verzorgd. Nette touroperator. In sommige onderdelen (reisbescheiden) een beetje amateuristisch. Nieuwe website erg duidelijk en net.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Henk en margot
op 21 september 2010
bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: september 2010
Hotel sirius geboekt bij Boosten 4 sterren kamers groot maar zijn wat gedatteerd eten vonden wij wat minder maar dat is ieder zijn smaak is niet veel tedoen in het hotel hotel is wel zeer schoon.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
10