Ervaringen Cruise Travel

Pagina 1 van 1 met 38 resultaten

op 8 november 2021 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2021

We hebben een super goede ervaring met de yachtclub van de splendida. Ook de hygiëne en de testen ivm covid werden goed nageleefd. Heerlijk gegeten en we werden echt als vips behandeld

  • Algemeen 10
op 6 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: maart 2020

Reis geannuleerd wachten al meer dan 4 maanden op voucher van het hele bedrag !
Reservering kosten worden niet vergoed. Geen service van hun. Nemen geen verantwoordelijkheid, afschuiven naar de HAL maar zelf te laat geweest. Wehebben geen vertrouwen meer. Dus mensen denk en kijk verder

  • Algemeen 2




op 24 juni 2020 bestemming: , reisperiode: juni 2020

Vanwege COVID 19 heeft Royal Caribbean onze cruise geannuleerd, en biedt via zijn website een compensatie van 125% toekomstig Cruise tegoed of zelfs de mogelijkheid om de cruise opnieuw te boeken voor dezelfde prijs . Ook Cruisetravel heeft dit gemeld via FB maar scheept ons nu af met een SGR voucher overeenkomstig met ons 100% betaalde cruisegeld. Nu is dezelfde cruise in 2021 bijna 1000 euro duurder en overeenkomstig met de extra 25% van Royal Caribbean zou dit precies afgedekt zijn. Cruisetravel vraagt zonder overleg met ons een restitutie aan bij Royal Caribbean en daardoor verspelen wij ons recht op alle mogelijke compensatie. Dus een strop van 1000 euro en volgens Cruisetravel zijn er nog veel meer ontevreden klanten maar zij doen er niets aan. Cruisetravel hanteert zijn eigen voorwaarden en rederijen kunnen dan niets meer voor je doen. NOOIT MEER CRUISETRAVEL.

  • Algemeen 1
op 5 juni 2020 bestemming: IJsland, reisperiode: augustus 2020

CruiseTravel geeft in tegenstelling tot de genereuze regeling van de Holland America Line een eigen Voucher t.b.v. de geannuleerde cruise van 2 augustus. HAL geeft een 200% voucher in de vorm van een FutureCruiseCredit, maar CruiseTravel accepteert dit aanbod niet en geeft een eigen Voucher ter waarde van het aanbetaalde bedrag die bij hen op elke willekeurige cruise kan worden ingewisseld. Dat betekent in ons geval een strop van € 1915,00, maar er valt niet over te praten met CruiseTravel, zij blijven op hun standpunt dat de klant nu een gegarandeerde voucher heeft o.b.v. de SGR.
Maar de Voucher van HAL is ook een SGR-voucher!
Nooit meer boeken via CruiseTravel dus.

  • Algemeen 2
op 19 maart 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2020

Bij voorzorg ivm de corona virus en reisgezel van over de 80, de reis alvast geannuleerd. Resultaat: een nota van 40% annuleringskosten terwijl MSC zelf maar 20% rekent. Na klagen werd het verlaagd naar 30%, een slordige 650 euro! SHAME SHAME SHAME

  • Algemeen 1
op 5 januari 2020 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: december 2019

Cruise met NCL prima! Maar ik boek nooit meer bij CT.
Offertes duurden lang, en waren tot 3x (!!) fout. Door mijn oplettendheid steeds gecorrigeerd, maar niet volledig. Reisbescheiden waren niet volledig.
Fout huisadres in mijn offerte
Vluchtprijs in eerste instantie €60 duurder.
Na de vakantie totaal geen reactie.

  • Algemeen 5
op 11 maart 2019 bestemming: Singapore / Hongkong, reisperiode: november 2018

Prima Cruise met HAL. Gidsen waren niet altijd goed. Beloofde boordtegoed van $50 ivm platina ANWB lidmaatschap kregen we niet. Maar na 3 maanden en enkele mails waar niet altijd op gereageerd werd, is in maart 2019 de tegenwaarde in € alsnog uitbetaald. Heeft wel erg lang geduurd.

  • Algemeen 8
op 22 januari 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2018

Beloofde boordtegoed is nooit uitbetaald. Diverse keren geklaagd. Cruise Travel reageert niet. Voel me bestolen.

  • Algemeen 5
op 9 januari 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2018

Een 8 voor de cruise, maar een dikke onvoldoende voor Cruise Travel!!!
Ze laten ons dure visa aanschaffen voor Vietnam, terwijl we die niet nodig hebben. Na telefonisch en mailcontact wordt het afgedaan met de mededeling, dat de visa onze eigen verantwoordelijkheid is.
Nooit meer Cruise Travel!!!!!

  • Algemeen 8
op 28 december 2018 bestemming: Japan / Yokohama, reisperiode: november 2018

De cruise van Yokohama naar Hong Kong met Celibrity Cruises was heel erg goed. Maar de voorlichting van cruise Travel was belabberd en niet volledig. Kosten voor een visum (China) gemaakt wat niet nodig was. Klacht ingediend dmv aangetekende brief tot op heden niet behandeld. Via review op hun site slechte review gegeven . Kregen antwoord dat we dit niet daar op moesten doen weer een ander mail adres gekregen. M.i. Hadden ze dit meteen kunnen oppakken. Advies niet bij cruise Travel boeken.

  • Algemeen 5
op 23 augustus 2018 bestemming: Rusland, reisperiode: mei 2018

Ik wil bij deze waarschuwen voor het telefonisch boeken.Wij hebben in nov. 2017 de cruise geboekt en dat was toen inclusief drank.Op de rekening die we kregen stond het bedrag zonder de gratis dranken dus wel de dranken betalen en dat scheelde ong. 800 euro.Bij de klacht werd gezegd dat ik accoord was gegaan met het hogere bedrag en moest dus betalen incl. dranken.
Na regelmatig klagen gaven ze niet thuis.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2018 bestemming: Middellandse zee, reisperiode: juni 2018

De rederij Msc prima! Maar wat een reisbureau. Verkeerde hut geboekt voor ons, geen oplossing na contact, drie verschillende medewerkers die reageren en nu is het al dagen stil. Geen enkele sympathie. Zodra de reis geboekt en betaald is heb je niets meer aan ze. Dit was de laatste keer. Eerder ook al problemen met hen gehad. Volgende keer rechtstreeks via de rederij! Cruise Travel noooooit meer.

  • Algemeen 3
op 24 mei 2018 bestemming: Puerto Rico, reisperiode: april 2018

Rederij was verder niets mis mee... eten en service op de boot was prima. Helaas het voortraject met touroperator cruise Travel liep verre van soepel. Meerdere keren klachten ingediend, maar medewerking ho maar, sypmathie daargelaten. Dit was de eerste en de laatste keer dat wij via cruise travel zullen boeken. Bij contact worden we weer terug verwezen naar reisbureau. Bij contact met rederij en vliegmaatschappij geldt hetzelfde. Moeten contact opnemen met touroperator.... deze geven niet thuis. Correspondentie inzake klachten krijgen we niet. Kortom: NOOIT BOEKEN BIJ CRUISE TRAVEL!

  • Algemeen 3
op 24 april 2018 bestemming: Argentinië, reisperiode: februari 2018

De hut die ons was toegewezen op de Emerald Princess bleek precies onder de opslagplaats van de trolleys van de hut stewards te liggen. Met als gevolg iedere ochtend
wakker schrikken van veel lawaai. Pas na een paar dagen kregen we deze oorzaak te horen en kregen we een andere hut toegewezen. Op mijn vraag waarom dit zo lang moest duren kregen we eerst het antwoord dat de oorzaak van onze klacht onderzocht moest worden. Alsof ze niet wisten dat de opslag daar was! Het is onmogelijk dat we de eerste klagers geweest zijn!
Een tweede probleem waar we tegen aan liepen: alle "goedkope" wijnen raakten op. Telkens kregen we te horen dat de uitgezocht wijn niet meer voorradig was.De voorgestelde oplossing? Wijn voor de hele reis reserveren..... Dat betekende gewoon vooraf betalen, dan was de wijn er wel??
Daarnaast nog een paar andere kleine dingen. Kortom: niet de droomreis die wij verwacht hadden. En de reactie van Cruise Travel? Sorry en een waardebon. .......

  • Algemeen 5
op 27 februari 2018 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: april 2016

Fantastische cruise door de Caribbean

  • Algemeen 10
op 12 oktober 2017 bestemming: Spanje / middelandse zee, reisperiode: oktober 2017

Helaas zo stom geweest om via cruise travel een cruise te boeken zonder hut te kiezen.1 week voor de cruise hut nr gekregen ,en raad eens dek 1 op het anker !1 van de reizigers is claustrofobische,helaas wilde men niet een hut geven die wat prettiger lag op het schip en dus helaas de reis moeten annuleren 1785 euro kwijt .En raad eens cruisetravel stort 2,50 terug .Zet hem op cruise travel !!!!!!

  • Algemeen 1
op 23 mei 2016 bestemming: Malta / malta, reisperiode: juli 2015

Vandaag werd ik "verrast" op een e-mail van cruisetravel Er werd een reis aangeboden op de Norwegian Jade voor € 1049 , waarbij per persoon € 553,00 drank gratis werd geleverd.(is € 79,00 per dag!!) Ik lees overal dat te veel alcoholische dranken slecht zijn voor iemand gezondheid. Nu wordt er op een 7 daagse cruise (cruisetravel spreekt van 8 dagen, terwijl men op de 8 ste dag al 's-morgens van het schip af moet zijn) per persoon € 79,00 drank aangeboden om een delirium van te krijgen. Kan de cruiseprijs niet naar beneden, dat is toch veel mensvriendelijker?

  • Algemeen 3
op 21 maart 2016 bestemming: , reisperiode: september 2016

Service hoog in het vaandel dat kent Cruise Travel niet. De werknemer(S) hebben ons niet juist en volledig geïnformeerd waardoor ze ons in een duurdere segment van de cruise hebben geboekt terwijl circa twee weken later een andere collega mijn verzoek in een goedkopere segment kon boeken. Het scheelde circa EUR 1.000. Naar aanleiding hiervan een klacht ingediend bij de directie... die wilde circa EUR 750 hebben. I.v.m. wijziging, ik heb nog nooit een directielid meegemaakt met weinig verstand van zaken. Dit was de laatste keer dat ik bij Cruise Travel heb geboekt. Tip: zorg een optie te nemen en deze per email vast te laten leggen, dezelfde cruises kan je ook rechtstreeks bij Royal Caribean boeken daar ze vaak over meer kortingen en service beschikken!

  • Algemeen 1
op 19 februari 2016 bestemming: Duitsland / Düsseldorf, reisperiode: december 2015

Op 10 december gingen we in Arnhem aan boord van de Da Vinci voor een 4- daagse Kerstmarkt Cruise, naar Dusseldorf en Kolnn over de rivier de Rijn.
Wat een geslaagde reis was dat zeg. Heerlijk luxe aan boord, mooie hutten, gezellig muziekje bij ontvangst en elke dag heerlijke maaltijden. In dusseldorf genoten we van de Kerstmarkt en toen we terug bij het schip kwamen werden we ontvangen met een warm doekje en een kopje boullion, wat een welkom aan boord weer. S avonds was er weer een heerlijke maaltijd en later muziek! Heel gezellig allemaal. De volgende dag was Koln aan de beurt, en weer werden we uitermate goed verzorgd. Zondag,s konden we tot de lunch nog genieten van het varen om om 14.00 waren we terug in Arnhem. We kijken terug op een geweldige leuke ervaring, goed verzorg en perfect samen gesteld.
Ik kan het iedereen aanraden om bij Cruise Travel te boeken.

  • Algemeen 8
op 11 november 2015 bestemming: Noorwegen / Flam, Ulvik, Stavanger, Kristiansand, reisperiode: september 2015

Geweldige cruise gemaakt naar het schitterende Noorwegen, adembenemende panorama's en zelfs prachtig weer, wederom geboekt via Cruise Travel, onze "hofleverancier" voor fijne cruisevakanties! Deze reis was met MS |Rotterdam van HAL

  • Algemeen 9
op 9 november 2015 bestemming: Italië / Savona, reisperiode: juli 2015

De reis was supermooi. Het schip was ook prima. Maar het kan natuurlijk altijd beter :-) vandaar de 8

  • Algemeen 8
op 9 november 2015 bestemming: Verenigde Staten / New Jersey naar Quebec, reisperiode: oktober 2015

Het cruise schip van Royal Caribbean, the Serenade of the Seas was erg comfortabel. Het schip was relaxed en de mensen aan boord vriendelijk. Het eten was heerlijk. Het was voor ons een fantastische reis.

  • Algemeen 9
op 7 november 2015 bestemming: Verenigde Staten / Hawaï, reisperiode: oktober 2015

Geweldige cruise naar een van de mooiste plekken op aarde. Prachtige natuur en hele mooie stranden.

  • Algemeen 10
op 4 november 2015 bestemming: Noorwegen / Reyjavik, reisperiode: juli 2015

We zijn dinsdag 28 juli vertrokken voor een twaalf daagse cruise met de brilliance of the seas. Deze cruise hadden we via cruise travel geboekt en alles was tot in de puntjes verzorgd.

  • Algemeen 9
op 4 november 2015 bestemming: Noorwegen / Noordkaap, reisperiode: juni 2015

Een voortreffelijke cruise naar het Noordelijkste punt van Europa. Fantastisch weer, prima voorbereiding en een geweldige maatschappij NCL

  • Algemeen 9
op 4 november 2015 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: september 2015

Perfect geregeld alle info op tijd.

  • Algemeen 9
op 4 november 2015 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: augustus 2015

Prachtige bestemmingen, geweldig schip Island Princess

  • Algemeen 9
op 4 november 2015 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2015

Superleuke cruise gedaan van 8 dagen met Costa Cruises, de Costa Fascinosa. Se kinderen van 20 en 23 hebben er ook enorm van genoten. Enorm voor herhaling vatbaar

  • Algemeen 8
op 17 september 2015 bestemming: Noorwegen / Bergen, reisperiode: mei 2015

Een 7 daagsecruise naar de Noorse Fjorden met een bezoek aan de Eidfjord, Alesund, Geiranger Fjord en Bergen. Een hele mooie compleet verzorgde reis.

  • Algemeen 8
op 3 februari 2015 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2015

Mooie cruise gezien bij cruisetravel.nl Achteraf blijkt volgens cruisetravel dat de havengelden er niet bij zitten, "foutje, zou worden hersteld" terwijl er op de website duidelijk vermeld staat dat alle prijzen inclusief havengelden zijn. Een medewerker belde ons dat we 261 euro per persoon moesten bijbetalen en dat de prijzen op de website onjuist vermeld stonden. Vervolgens zou ze ons een gecorrigeerde offerte sturen met daarbij de prijs inclusief de havengelden. Maar toen we hiervan de bevestiging kregen, was de prijs van de hut verhoogd, en het extra havengeld was nu voor 1 persoon niet 261 euro maar 463 euro. Bij navraag gaf cruisetravel aan dat dit juist was. Tevens diende er nu een verplichte reis en bagage verzekering afgesloten te worden zonder dat dit vooraf ergens gemeld wordt. Het meest teleurgesteld ben ik dat de zogenaamde "te lage onjuiste prijs" vermeld blijft staan op cruisetravel.nl waardoor niet alleen wij misleid worden maar ook bewust alle toekomstige klanten.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 16 april 2014 bestemming: Verenigde Staten / america, reisperiode: oktober 2013

Alles was in de puntjes verzorgd, cruise travel topie, weer geboekt met cruise travel voor de zomer vakantie 2014, en ik ben nu opzoek weer bij cruise travel voor de winter...

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 17 september 2013 bestemming: Curaçao / Caribbean, reisperiode: september 2013

2 maanden tevoren geboekt voor diner 1ste zitting. Nu blijkt dat niet geregeld en moeten we daar buj vertrek zelf weer achteraamn. "gaat u maar vroeg inschepen" zei de juf, dan kunt u misschien wijzigen. Dit is toch de limit.
mensen die bij Arke geboekt hadden zijn wel prima genolpen.
Cruise Travel heeft hier (op Curacao) toch al een slechte naam. Jammer dat wij ook niet naar Arke zijn gegaan.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 30 augustus 2011 bestemming: , reisperiode: maart 2009

De positieve kant van deze cruise: Byzonder mooi schip met zeer goede accomodaties. Maaltijden uitstekend. Bediening aan boord: perfect.

Negatief:
In maart 2009 waren mijn vrouw en ik 50 jaar getrouwd,(Dus deze reis was onze "huwelijksreis" Noch het reisburo Toerkoop in Leusden noch CruiseTravel heeft aan deze datum enige aandacht besteed,hetgeen ik bijzonder jammer heb gevonden!!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 6
op 28 augustus 2011 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2011

Onlangs maakte mijn vrouw met zussen een cruise met de Braemer van Fred Olsen lines.Geweldig leuke reis. geboekt bij CruiseTravel.Mijn vrouw liep alleen schade @89.00 op aan een kledingstuk door kapotte stoel in de eetzaal.Werd keurige schademelding gemaakt door de purser.Echter door eigen risico bij mijn eigen verzekering geen uitkering.Odanks druk van cruise travel,die Fr.Olsen aansprakelijk vindt weigert Fred Olsen de schade door hen veroorzaakt te voldoen.Erg kinderachtig.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 28 augustus 2011 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: juni 2011

Mooie reis op een schip van klasse. We hebben mooie plaatsen bezocht en veel gezien. daarbij hebben wij het heel erg getroffen met het weer. De bezochte plaatsen zijn Kopenhagen, Warnemunde, Tallinn, St Petersburg, Helsinki en Stockholm. Alle plaatsen zijn de moeite waard al sprongen er drie plaatsen uit die best een nader bezoek waard zijn, dat waren Tallinn, St Petersburg en Stockholm. Geboekt bij CruiseTravel.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 9 juli 2009 bestemming: , reisperiode: juli 2005

Dit was onze huwelijksreis en ik kan vertellen dat ik reeds 3 keer bij Cruise Travel Nederland heb geboekt wij zijn hier zeer tevreden over, nog nooit een klacht gehad..en als je iets speciaals wilt dan helpen ze altijd graag. Overigens is de Costa line een aanrader, vriendelijk, behulpzaam, gastvrij en noem maar op, geweldig!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 29 juli 2008 bestemming: Colombia, reisperiode: maart 2009

Cruise op Island Princess, geboekt bij CruiseTravel.nl. Prima eten aan boord. Je kon extra porties krijgen of omwisselen. Mooi schip en goede hutaccommodatie. Wisselen handdoeken 2 x per dag en schoonmaken hut. Irritant was wel het vele vragen of je iets wilde drinken waar je ook was. Ze moeten het natuurlijk van de 10% fooi hebben bij elk drankje. Genoeg vertier op het schip. De bezochte landen Colombia, Panama, Guatemala, Niqaraqua, Mexico, Jamaica en de VS waren de moeite waard met goede excursies.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 18 mei 2007 bestemming: Nederland / Ijmuiden, reisperiode: april 2007

Fijne cruise geboekt bij CruiseTravel mede omdat het mooi weer was. Fijne accommodatie en er was genoeg te doen op het schip. Ik miste wel het gratis soft ijs tussendoor.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 7
  • 1