Schrijf een ervaring over Cruise Travel en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Cruise Travel

Pagina 1 van 4 met 32 resultaten

op 11 maart 2019 bestemming: Singapore / Hongkong, reisperiode: november 2018

Prima Cruise met HAL. Gidsen waren niet altijd goed. Beloofde boordtegoed van $50 ivm platina ANWB lidmaatschap kregen we niet. Maar na 3 maanden en enkele mails waar niet altijd op gereageerd werd, is in maart 2019 de tegenwaarde in € alsnog uitbetaald. Heeft wel erg lang geduurd. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 22 januari 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2018

Beloofde boordtegoed is nooit uitbetaald. Diverse keren geklaagd. Cruise Travel reageert niet. Voel me bestolen. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 9 januari 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2018

Een 8 voor de cruise, maar een dikke onvoldoende voor Cruise Travel!!!
Ze laten ons dure visa aanschaffen voor Vietnam, terwijl we die niet nodig hebben. Na telefonisch en mailcontact wordt het afgedaan met de mededeling, dat de visa onze eigen verantwoordelijkheid is.
Nooit meer Cruise Travel!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 28 december 2018 bestemming: Japan / Yokohama, reisperiode: november 2018

De cruise van Yokohama naar Hong Kong met Celibrity Cruises was heel erg goed. Maar de voorlichting van cruise Travel was belabberd en niet volledig. Kosten voor een visum (China) gemaakt wat niet nodig was. Klacht ingediend dmv aangetekende brief tot op heden niet behandeld. Via review op hun site slechte review gegeven . Kregen antwoord dat we dit niet daar op moesten doen weer een ander mail adres gekregen. M.i. Hadden ze dit meteen kunnen oppakken. Advies niet bij cruise Travel boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 5




op 23 augustus 2018 bestemming: Rusland, reisperiode: mei 2018

Ik wil bij deze waarschuwen voor het telefonisch boeken.Wij hebben in nov. 2017 de cruise geboekt en dat was toen inclusief drank.Op de rekening die we kregen stond het bedrag zonder de gratis dranken dus wel de dranken betalen en dat scheelde ong. 800 euro.Bij de klacht werd gezegd dat ik accoord was gegaan met het hogere bedrag en moest dus betalen incl. dranken.
Na regelmatig klagen gaven ze niet thuis. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 juli 2018 bestemming: Middellandse zee, reisperiode: juni 2018

De rederij Msc prima! Maar wat een reisbureau. Verkeerde hut geboekt voor ons, geen oplossing na contact, drie verschillende medewerkers die reageren en nu is het al dagen stil. Geen enkele sympathie. Zodra de reis geboekt en betaald is heb je niets meer aan ze. Dit was de laatste keer. Eerder ook al problemen met hen gehad. Volgende keer rechtstreeks via de rederij! Cruise Travel noooooit meer. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 24 mei 2018 bestemming: Puerto Rico, reisperiode: april 2018

Rederij was verder niets mis mee... eten en service op de boot was prima. Helaas het voortraject met touroperator cruise Travel liep verre van soepel. Meerdere keren klachten ingediend, maar medewerking ho maar, sypmathie daargelaten. Dit was de eerste en de laatste keer dat wij via cruise travel zullen boeken. Bij contact worden we weer terug verwezen naar reisbureau. Bij contact met rederij en vliegmaatschappij geldt hetzelfde. Moeten contact opnemen met touroperator.... deze geven niet thuis. Correspondentie inzake klachten krijgen we niet. Kortom: NOOIT BOEKEN BIJ CRUISE TRAVEL! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 24 april 2018 bestemming: Argentinië, reisperiode: februari 2018

De hut die ons was toegewezen op de Emerald Princess bleek precies onder de opslagplaats van de trolleys van de hut stewards te liggen. Met als gevolg iedere ochtend
wakker schrikken van veel lawaai. Pas na een paar dagen kregen we deze oorzaak te horen en kregen we een andere hut toegewezen. Op mijn vraag waarom dit zo lang moest duren kregen we eerst het antwoord dat de oorzaak van onze klacht onderzocht moest worden. Alsof ze niet wisten dat de opslag daar was! Het is onmogelijk dat we de eerste klagers geweest zijn!
Een tweede probleem waar we tegen aan liepen: alle "goedkope" wijnen raakten op. Telkens kregen we te horen dat de uitgezocht wijn niet meer voorradig was.De voorgestelde oplossing? Wijn voor de hele reis reserveren..... Dat betekende gewoon vooraf betalen, dan was de wijn er wel??
Daarnaast nog een paar andere kleine dingen. Kortom: niet de droomreis die wij verwacht hadden. En de reactie van Cruise Travel? Sorry en een waardebon. ....... ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 27 februari 2018 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: april 2016

Fantastische cruise door de Caribbean ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 12 oktober 2017 bestemming: Spanje / middelandse zee, reisperiode: oktober 2017

Helaas zo stom geweest om via cruise travel een cruise te boeken zonder hut te kiezen.1 week voor de cruise hut nr gekregen ,en raad eens dek 1 op het anker !1 van de reizigers is claustrofobische,helaas wilde men niet een hut geven die wat prettiger lag op het schip en dus helaas de reis moeten annuleren 1785 euro kwijt .En raad eens cruisetravel stort 2,50 terug .Zet hem op cruise travel !!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende