Schrijf een ervaring over GoGo en maak kans op mooie prijzen!

GoGo

Url: http://www.gogo.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds / SKTB
Type reizen: jongerenreizen

Logo van GoGo

GoGo is een jongerenorganisatie die opgericht is in 1991. De reisorganisatie biedt al meer dan 25 jaar reizen aan naar populaire jongerenbestemmingen in Spanje, Griekenland, Turkije, Portugal, Bulgarije, Kroatië en Malta. Iedereen tussen de 15 en 25 jaar die van feesten houdt is bij GoGo aan het juiste adres. De aangeboden reizen bevatten de best gelegen accommodaties bij de mooiste strandjes en de beste plekken voor de leukste feesten. Ook is GoGo gespecialiseerd in het aanbieden van eindexamenreizen en groepsreizen.

Naar veel bestemmingen wordt met het vliegtuig gereisd. Vanuit Nederland, België en Duitsland vlieg je meestal met Transavia. Er worden ook reizen aangeboden waarbij je met de bus naar je bestemming rijdt. Hierbij rijd je in een luxe en comfortabele touringcar die is uitgerust met een bar en toilet. De touringcars zijn aangesloten bij de Stichting Keurmerk Touringcarbedrijf.

Op de website van GoGo kun je gemakkelijk zien waar de vetste feesten worden georganiseerd, Totally Summer geheten. Natuurlijk staat chillen bovenaan het lijstje met lievelings things to do op vakantie, maar bij GoGo kun je ook wat zien en beleven. Geschikt voor adrenalinejunkies en shopaholics, voor feestbeesten en adventure seekers.

Het bezoekadres van GoGo is te vinden in Rotterdam. GoGo Tours is aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds, waardoor je met een gerust hart de vakantie bij deze reisorganisatie kunt boeken.

op 1 juni 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: april 2017

Wat een verschrikkelijke organisatie, wij hebben geld overgemaakt naar ze en er stond dat het allemaal gelukt was en uiteindelijk blijkt het dat het geanuleerd was!! niks van gehoord, ze hebben niks gezegd nu is het bijna zomer en wij moesten hun bellen om te vragen waarom we niet op de site konden, zeggen ze doodleuk ja sorry gaat niet door.
152 euro overgemaakt MAAR gelukkig hebben we wel 5,80 euro terug gekregen, nou hartelijk bedank gogo nu kan ik een ijsje kopen hier in nederland in plaats van loret. top geregeld !!!!!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 september 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2012

Het was een zeer goed verzorgende reis, de reisleiding was altijd bereid om te helpen en een luisternd oor... Lees meer

  • Algemeen 8
op 8 september 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2016

Ten eerste is ons bij aankomst niets verteld over de zogenaamde toeristenbelasting die in heel Mallorca betaald moet worden. Wanneer dit onbekend is sta je nogal voor een dure grap bij aankomst in je appartement. Zeker wanneer het hotel personeel geen een woord engels kent. Vervolgens ging de reisleidster mee de kamers checken met de eigenaar. Zij keurde onze 2 kamers voor in totaal 8 personen goed. Toen wij echter de tweede kamer binnen traden bleek dat de koelkast het niet deed. Zelf hebben we dit met de eigenaar moeten regelen omdat Gogo nergens te bekennen was. 'S avonds laat hebben wij van onze buren (die toevallig ook nederlands waren en met gogo reisden) moet horen over een gesprek waarbij belangrijke informatie voorafgaande aan de vakantie wordt verteld. Via het nummer van de buren een afspraak gemaakt om 6 uur. Om 9 uur echter hadden wij nog steeds niets gehoord. Tijdens het contact opnemen is ons verteld dat ze niet konden maar dat ons opgegeven nummer niet bereikbaar was. Dit was totale onzin. Verder zeiden zij ons dat ze het die avond niet meer konden redden dus dat het de volgende dag maar moest. 20 minuten later kregen we een telefoontje dat de gogo reisleidster er binnen 5 minuten zou zijn. Dit liep allemaal gelukkig wel volgens plan en de rest van de vakantie verliep ook soepeltjes.
Tot op de dag van onze terugkeer. Om 10 voor half 6 zouden wij door een bus naar het vliegveld gebracht worden. Aangezien wij 2 kamers hadden om uit te checken besloten een vriendin en ik om alvast naar beneden te gaan. Vanaf 5 uur stonden wij buiten samen met de bewaker van ons appartement. Om kwart voor 6 was de bus er echter nog steeds niet. Nadat de bewaker ons vertelde dat de bus normaal nooit zo laat is besloten wij gogo te bellen om te vragen waar de bus bleef. Het antwoord dat wij kregen was dat de bus voorbij reed maar dat er niemand klaar stond dus dat deze weer doorreed. ONZIN! 8 Meiden stonden net koffer en al van kwart over 5 tot kwart voor 6 te wachten en de bus is niet geweest. Onmogelijk ook aangezien wij in een smalle straat zaten met scherpe bochten die een auto nog niet in 1 keer kon maken, laat staan een bus. Er werd ons toen nog verder de schuld gegeven en van alles verweten. Hun oplossing? 'Loop gewoon naar buiten en houd een taxi aan.' Schandalig. Er reden geen taxi's rond. Zeker niet waar wij waren. Laat staan 2. Uiteindelijk heeft het appartement personeel taxi's geregeld die binnen een kwartier op het vliegveld stonden. De bonnetjes hebben wij bewaard om aan Gogo te geven. Op zoek naar de incheck bali liepen wij schijnbaar 2 vrouwen van gogo voorbij. Hoewel zij wisten dat wij de 8 meiden waren die zij waren vergeten hielden ze ons niet aan of wat dan ook. Nadat wij hen aanspraken werden er nog een paar verwijten gegooit en uiteindelijk betaalde ze met grote moeite de kosten van de taxi terug. Zonder ook maar enige 'Sorry dat wij jullie zijn vergeten waardoor jullie je vlucht bijna miste' stonden ze op en liepen ze weg. Schandalig. Dat mensen zo behandeld moet worden. Schaam je!... Lees meer

  • Algemeen 2

Meer ervaringen

Nieuws