Schrijf een ervaring over GoGo en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen GoGo

Pagina 1 van 2 met 97 resultaten

op 12 november 2020 bestemming: Bulgarije / Sunny beach, reisperiode: augustus 2020

Afgelopen zomer een vakantie geboekt bij GOGO. Deze vakantie is helaas door Corona geannuleerd wat niet meer dan logisch is. Meerdere mails gekregen over een voucher en het omboeken van de vakantie. Wij hadden besloten de vakantie om te boeken naar aankomende zomer en ik heb het omboek formulier van GOGO ingevuld en opgestuurd. Later op het MijnGOGO account helaas geen nieuwe boeking te zien. Telefonisch contact gehad met een medewerkster van GOGO die mij vertelde dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan met de omboeking waardoor deze dus niet is verzet naar de nieuwe datum. Ik heb aangegeven dat er dus bij hen iets fout is gegaan en dat daarom mijn aanvraag niet is aangepast en dus geen vakantie geboekt staat. De medewerkster kon mij niet vertellen wat er bij hun fout is gegaan en de enigste oplossing was opnieuw een vakantie boeken met de voucher met de kans dat de gewenste datum niet beschikbaar is en de prijzen zijn verhoogt.
Jammer dat GOGO geen oplossing biedt voor de mislukte omboeking en dat wij hierdoor extra moeten betalen. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 30 juli 2020 bestemming: , reisperiode: augustus 2020

Reis voor onze zoon en 10 vrienden is door Corona niet doorgegaan, maar groot compliment over de wijze waarop Gogo de annulering heeft afgewikkeld. Initiatief van annulering kwam van de deelnemers en in afwijking van de voorwaarden heeft Gogo de reis zonder annuleringskosten geannuleerd en de volledige aanbetaling werd binnen drie weken terug geboekt ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 29 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: augustus 2020

Onze dochter en 3 vriendinnen hebben een weekje Lloret geboekt waar ze een schooljaar lang hard voor hebben moeten werken. a.s maandag 3 augustus vertrekken ze.....echter heeft Barcelona nu code oranje en de randgemeenten ook. Alleen het vliegveld dus niet en dan kun je volgens gogo gewoon op vakantie.......Dus ze worden a.s. maandag vanuit het vliegveld naar hen hotel gebracht waar ze vervolgens 1 week kunnen gaan zitten want in Lloret is zo goed als alles gesloten. Het nachtleven is er niet wat door gogo wel gegarandeerd wordt. Gogo is niet te bereiken en op mail word niet gereageerd.
Schandalige praktijken over de rug van jeugd ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 juli 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2020

Ik en een aantal vriendinnen zouden 20 juli naar Mallorca gaan.
Wij vonden het erg onzeker in deze tijd en twijfelde of we wel moesten gaan. Ons werd vertelt dat de vakantie alleen doorgaat als we het nachtleven ook kunnen meemaken. Helaas kan dit niet doorgaan ivm corona wat begrijpelijk is. Vervolgens is GOGO niet meer te bereiken.We hebben een aantal mailtjes gestuurd waar ons het een andere werd aangeboden, maar op het moment dat we dit wouden aanvragen kon het ineens niet meer. Wij wouden onze reis omboeken. 13 dagen voor vertrek krijgen we te horen dat de vakantie doorgaat, maar helaas slim bedacht van GOGO 14 dagen van te voren moet je de reis omboeken. Waardoor wij dit niet meer konden.
Wij hebben het hele jaar gespaard voor deze vakantie en moeten het nu annuleren waardoor we €700,- gewoon de straat op moeten gooien.

GOGO is een waardeloze reisorganisatie, ga nooit met deze organisatie op vakantie! Wij hebben al het juridisch loket ingeschakeld.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2020

Onze dochter, zou met 6 vriendinnen naar Albufeira gaan. Vertrek: a.s. zondag. Gogo garandeert ze een feestvakantie enz.
Toen kwam Corona.... Logisch dat dit veel roet in het eten gooit bij iedereen en tevens uiteraard vervelend voor de reisorganisaties en branche. Onze meiden zouden 12 juli vertrekken voor een week. Annuleren moet binnen 28 dagen voor vertrek tegen 35% annuleringskosten en daarna lopen deze kosten hard op. Er is heel slecht contact kunnen krijgen met Gogo. Met alle beperkingen en zeker het nachtleven wat dicht zal zijn of zeer beperkt, is dit niet waar de meiden op gehoopt hadden en wat Gogo op haar site garandeert. Wanneer de meiden dus wachtten tot 15 dagen voor vertrek,en ze besluiten om dan alsnog te annuleren, dan kost dit de totale reissom. Enige flexibiliteit van Gogo is hier ver te zoeken en medewerking al helemaal niet. Om aan de onzekerheid een eind te maken en de kosten te beperken, hebben de meiden dus noodgedwongen net voor de 28 dagen moeten annuleren , wat voor naar school gaande jongeren een hoop geld is .
Gogo kan niet leveren wat ze aanbieden, maar annuleren doen ze ook niet.
IK vind dit erg SCHANDALIG, GELD VERDIENEN OVER DE RUG VAN JONGEREN , die dit bij elkaar hebben gespaard met hun bij baantje.

Kortom, ondanks alle ellende voor veel mensen en bedrijven, daar alle begrip voor, mag je van een reisorganisatie als deze die altijd zeer goed geld verdienen aan jongeren, wel enige flexibiliteit verwachten.

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2020

2 uur na betalen annuleren en nergens meer op reageren. Criminele organisatie! Niet mee in zee gaan!

  • Algemeen 1
op 5 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: mei 2016

Waardeloos. Niks werd waargemaakt wat beloof was.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Nooit meer met GOGO. Houden je aan het lijntje net zolang tot de volledige reissom betaald is en dan een mailtje dat het hotel nog niet open gaat. Wat dus niet waar is.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2019

We hebben met 7 meiden geboekt. Er wordt ons verzekerd dat de reis doorzou gaan. Moesten 2 weken van te voren alles betaald hebben. Dat hebben we gedaan en de volgende dag werd het gecancelled. Daarna namen ze de telefoon niet meer op. Krijgen we een voucher. Asociaal. Via mail alleen nog contact als ze er zin in hebben. 3500 euro pleite en nu maar hopen via advocaat dat ze het bedrag gaan terug betalen. Ga niet met ze in zee (zeker dit jaar niet). Ons geld weg. Vakantie weg.

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Wij hadden een reis geboekt, wilden een voucher maar kregen telaat een mail terug. Dus konden we die niet meer krijgen. Nu zouden wij over 9 dagen gaan.. zijn we VERPLICHT 80% van de reis te betalen!! SCHANDALIG..
Wij zijn kinderen van 17/18 jaar en moetn hard werken voor ons geld. En het is in een klap zo weg..

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2019

Ik zou op vakantie gaan met wat vriendinnen. We hadden toen corona uitbrak gelijk geannuleerd. Gogo reageert pas zo laat dat wij nu alsnog 80% annuleringskosten kunnen gaan betalen. Zeer slecht gogo...

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Krijg geen contact met Gogo!
Betreft boeking Hotel L'Azur Lloret de Mar voor a.s. juli.
Ben er achter gekomen dat dit hotel nog niet is opgeleverd.
Vorige maand nog een bevestiging gekregen van GoGo dat het Hotel al open is. Momenteel is GoGo onbereikbaar en weten mijn zoon en vrienden niet waar ze aan toe zijn.
Waardeloze organisatie!

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2019

- Vliegen gepland 4 juli
- Week van tevoren informatie van Gogo over de reis, alles wijst erop dat het doorgaat
- 3 dagen van te voren grootste deel van de betaling overgemaakt
- 2 uur na afschrijving wordt de reis geannuleerd !!!
- Er wordt geen alternatief geboden terwijl er gewoon reizen met dezelfde vlucht te boeken zijn op deze datum op de gogo site
- Gogo is NIET bereikbaar

Schandalig dat jullie het nu gooien op dat het appartement niet open is op het moment dat het geld binnen is. Geld binnen harken van jongeren die geen kant meer op kunnen nu. Waarom niet een ander appartement aanbieden ?

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2020

Onze dochter, zou met 5 vriendinnen naar Lloret de mar gaan om hun examen te vieren. Gogo garandeert ze een feest vakantie enz.
Toen kwam Corona.... Begripvol dat dit veel roet in het eten gooit bij iedereen en tevens uiteraard vervelend voor de reisorganisaties en branche. Onze meiden zouden 16 juli vertrekken voor een week. Annuleren moet binnen 42 dagen voor vertrek tegen 30% annuleringskosten en daarna lopen deze kosten hard op. Er is heel slecht contact kunnen krijgen met Gogo. Via andere wegen heb informatie kunnen krijgen ,maar met alle beperkingen en zeker het nachtleven wat dicht zal zijn of zeer beperkt, is dit niet waar de meiden op gehoopt hadden en wat Gogo op haar site garandeert. Wanneer de meiden dus wachten tot 15 dagen voor vertrek,en ze besluiten om dan alsnog te annuleren, dan kost dit de totale reissom. Enige flexibiliteit van Gogo is hier ver te zoeken en medewerking al helemaal niet. Om aan de onzekerheid een eind te maken en de kosten te beperken, hebben de meiden dus noodgedwongen net voor de 42 dagen moeten annuleren , wat voor naar school gaande jongeren een hoop geld .
Gogo kan niet leveren wat ze aanbieden, maar annuleren doen ze ook niet.
IK vind dit erg SCHANDALIG, GELD VERDIENEN OVER DE RUG VAN JONGEREN , die dit bij elkaar hebben gespaard met hun bij baantje.

Kortom, ondanks alle ellende voor veel mensen en bedrijven, daar alle begrip voor, mag je van een reisorganisatie als deze die altijd zeer goed geld verdienen aan jongeren, wel enige flexibiliteit verwachten.

Een Geïrriteerde Moeder!

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Spanje / Loret da mar, reisperiode: juli 2019

Waardeloze organisator. Op het laatste moment een reis annuleren en onbereikbaar zijn voor uitleg. Dat kan toch niet. Zoveel jongeren die de dupe zijn. Dus nooit meer boeken bij deze organisatie

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2020

Wat een waardeloze communicatie van GoGo tours! Hele reis van mijn zoon en zijn vrienden annuleren, zonder enige uitleg. Dezelfde vakantie wordt nog steeds aangeboden, zelfs 150 euro goedkoper! Uit rechtstreeks contact met het hotel blijkt dat zij gewoon open zijn en hun verwachten op de geboekte datum?!?!
Helaas is GoGotours totaal onbereikbaar en reageren zij op geen enkel bericht.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Spanje / Lorret, reisperiode: juli 2020

Go go tours is No go Tours !!!
Schandalig hoe deze Touroperator met jongeren om gaat. Eerst reis helemaal laten betalen en massaal op laatste moment reis annuleren.
Geen alternatief aanbieden en niet bereikbaar voor de klant

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Onze dochter heeft met een groep van 5 vriendinnen (net geslaagd 17 jaar) een jongerenreis geboekt, appartementje in Lloret, leuk voor deze doelgroep. Corona gaf ellende, daar was niets aan te doen, 2 vriendinnen annuleerden toch, gaf al veel gedoe. Gogo bleef vaag, kon niets zeggen over hoe en wat en is de laatste maand niet bereikbaar. Maar Spanje ging open, de 3 resterende vriendinnen kunnen toch gaan, zin in ondanks al hogere reissom per persoon en alle beperkingen daar.
Ze moesten 2 weken van tevoren betalen, de tickets kwamen op 27 juni binnen. Leuk ze gingen! Maar op 29 juni kwam er ineens bericht van Gogo: accommodatie is niet open, de reis gaat NIET door. En er wordt geen aanbod voor andere accommodatie gedaan...., dat moet er toch zijn, plek, in deze Coronatijd.
De meiden kunnen nu een jaar op hun geld wachten of een voucher nemen, wat ze niet willen....want wat brengt de toekomst.
NO-GO verschuilt zich achter Corona regels en incasseert intussen de zuurverdiende centen van onze kinderen, ze nemen even een handig krediet op bij ze! Echt hufterig gedrag: grote organisatie. Telefoon ligt plat, oplossing wordt niet geboden. Echt dit had NIET zo gemoeten!

  • Algemeen 1
op 20 juni 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Exact dezelfde ervaring als hieronder genoemd voor onze dochter en haar vriendin die met GoGo naar Spanje wilde. Er is geen telefonisch contact te krijgen met Gogo, annulering via de site werkt niet, er is een aanbod gedaan voor een Roompot-voucher, dit werd later weer ingetrokken. Wij hebben geannuleerd, maar ontvangen daarvan geen bevestiging van GoGo nog de aanbetaling retour, ook niet minus de 30% annuleringskosten. Inmiddels zijn we 7 mails verder, maar geen stap verder. We krijgen steeds een standaardreactie terug met een verwijzing naar de site (7 keer van een andere medewerkster), zonder dat wordt ingegaan op onze argumenten.

Voor ons was dit de eerste, maar zeker ook de laatste keer dat wij iets boeken via GoGo. Ongelofelijk teleurstellend deze wijze van handelen!

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2020

Wanneer je je geld terug wil wegens annulering door hun, willen ze je geld 12 maanden vast houden zonder garantie dat je dat na die 12 maanden ook krijgt .

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Griekenland / Chersonisos, reisperiode: juli 2020

Onze zoon, dit jaar 18 geworden in mei, zou met een vriendengroep van 6 jongeren naar een 4 sterren hotel gaan op Chersonisos om hun vriendschap en het einde van het schooljaar te vieren in het uitgaansleven. Een bedrag van bijna E 5000,00 totaal . Gogo garandeert dat ze goed kunnen uitgaan en het nachtleven bruisend is.
Toen kwam Corona.... Begripvol dat dit veel roet in het eten gooit bij iedereen en tevens uiteraard vervelend voor de reisorganisaties en branche. Echter de jongens zouden 15 juli vertrekken voor een week. Annuleren moet binnen 42 dagen voor vertrek tegen 30% annuleringskosten en daarna lopen deze kosten hard op. Na (zeer moeizaam) contact met Gogo, werd medegedeeld dat zij niets kunnen zeggen nog hoe eea gaat verlopen en of deze reizen worden gecanceld. Dat gaat pas tot 10 / 15 dagen voor vertrek. Nu kan men al wel weer naar Griekenland vliegen tegen die tijd waarschijnlijk en ook in het hotel, maar met alle beperkingen en zeker het nachtleven wat dicht zal zijn of zeer beperkt, is dit niet waar de jongeren op gehoopt hadden en wat Gogo op haar site garandeert. Wanneer de jongens dus wachten tot 15 dagen voor vertrek, dan te horen krijgen dat ze gewoon op vakantie kunnen, maar niet uitgaan en ze besluiten om dan alsnog te annuleren, dan kost dit bijna de totale reissom. Enige flexibiliteit van Gogo is hier ver te zoeken en medewerking al helemaal niet meer. Om aan de onzekerheid een eind te maken en de kosten te beperken, hebben de jongens dus noodgedwongen net voor de 42 dagen moeten annuleren (bijna E 1500,00 totaal, wat voor naar school gaande jongeren veel geld is). Gogo wilde niet ingaan om bijvoorbeeld de annuleringskosten te beperken tot de 30% als vlak voor die tijd blijkt dat ze niet kunnen leveren wat ze aanbieden.

Kortom, ondanks alle ellende voor veel mensen en bedrijven, daar alle begrip voor, mag je van een reisorganisatie als deze die altijd zeer goed geld verdienen aan jongeren, wel enige flexibiliteit verwachten!!!
Een schandelijke gang van zaken en ik raad ook iedereen in de toekomst af om met deze club in zee te gaan. Het blijft vragen om ellende!.
Een boze en onbegripvolle ouder

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Chersonissos, reisperiode: augustus 2018

De hele reis super geregeld door Gogo. Zit in een rolstoel en alles was zeer goed geregeld op beide luchthavens, heb dit nog niet zo mee gemaakt. Zaten in het Sun Club Olympia en ook daar werd door de medewerkers van GoGo alles tot in de puntjes geregeld, nogmaals complimenten!!

  • Algemeen 10
op 17 augustus 2019 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: augustus 2018

Alles super goed geregeld! Bij aankomst een pakket gekocht en alles was zeker genieten. Door een familie ongeval moest ik helaas eerder terug. Hier hebben de GoGo reisleiders mij super goed mee geholpen! Zeker tevreden 😃

  • Algemeen 8
op 16 augustus 2019 bestemming: Bulgarije / Sunny bracht, reisperiode: januari 2019

Bandjes vallen van je hand af moet je 50 euro betalen, ze willen je alleen maar leeg trekken op momenten dat je kwetsbaar bent. En vervolgens heel schijnheilig blijven, als je gaat wordt je alleen maar leeg getrokken.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2019 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2019

Reis geboekt met gogo jongerenreis. Bij aankomst bleken er 4 bedden te staan voor 6 personen. Beddengoed en kussens voor 4 personen aanwezig. Badkamer stond blank ivm lekkage, gat in de koelkast, scheur in het gordijn, vriesvak kapot, overal waar je keek liepen de mieren of lagen ze dood, gelukkig kregen we daar een spuitbus voor welke al klaar stond de receptie 😳. Ijzeren pin stak uit stopcontact in badkamer. De deur kon niet op slot . Koud water uit de douche. Veren staken door het matras heen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Gogo zei bij voorbaat al (we zaten nog in de transferbus van het vliegveld naar het appartement) dat we maar moesten reclameren bij de receptie van het appartementencomplex VilaNova. VilaNova zei dat het de schuld van GoGo was. Buiten lag er overal glas bij het zwembad en de ligstoelen waren kapot. Gelukkig heb ik maar 120 uur moeten werken voor deze “geweldige” accommodatie met prima service.
Wil je een reis boeken met Gogo? Je bent gewaarschuwd!!!!

  • Algemeen 1
op 8 maart 2019 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: augustus 2018

Veel te dure ‘feest’ paketten waar je niks aan heb. Slecht georganiseerde feesten en activiteiten. Slecht geregeld vervoer naar het vliegveld. We moesten rennen voor het vliegtuig.

  • Algemeen 2
op 17 januari 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2018

Wat een *** organisatie, slechte service, allemaal ramenlikkers op kantoor en moet 10 minuten wachten voordat ze een keer opnemen. Snel wat anders geboekt inblaast van deze mooimakers!!

  • Algemeen 1
op 22 september 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: augustus 2018

Bij aankomst in ons hotel is ons beloofd dat wij met een GOGO-VIP bandje t.w.v 85euro bij 4 clubs 2 drankjes per club zouden krijgen op het moment dat je de club voor de éérste keer betreedt. Bij 1 club hebben wij deze drankjes maar gehad. Toen wij meerdere keren hier naar vroegen bij de reisleiding werd er gezegd dat dit wel goed zou komen en dat wij deze nog wel zouden krijgen. Dit is uiteindelijk niet gebeurd.
Wij hebben hier toen gelijk een mail over naar GOGO gestuurd dat wij de misgelopen drankjes waar wel voor hebben betaald, vergoed krijgen. GOGO`s reactie was dat normaal gesproken men de drankjes altijd wel krijgt dus dan men ons niet ging vergoeden. Mijn reactie was "Dat was juist de hele reden dat ik hierover een mail heb gestuurd, en nu wordt diezelfde reden gebruikt om niks te doen?".
Verder werd er niet inhoudelijk gereageerd op de inhoud en was het advies dat zonder ingevuld klachtenformulier, waar wij van op de hoogte hoorde te zijn, ingevuld op de plaats van bestemming, men niets voor ons kan en zal doen.

In combinatie met een uitstapje naar Barcelona waar wij door Beachmasters van de bus zijn gezet 'omdat GOGO Lloret een fout heeft gemaakt' was deze mail afhandeling van GOGO voor mij de laatste manier om te laten zien dat ze wél met hun klanten om kunnen gaan.
Nou, job well done, wij gaan voortaan niet meer met jullie als reisorganisatie.

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2018

Onterecht borg ingehouden door hotel Ourasol . Reisleiding GoGo ingeschakeld maar gaf niet thuis en liet het gezelschap achter met problemen en discussie over borg. Reisleider niet capabel.

  • Algemeen 3
op 9 augustus 2018 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: augustus 2018

Een pakket gekocht voor 130 euro, er zouden heel veel voordelen aanzitten en heel veel gratis drinken nou ik heb 1 gratis drankje gekregen dus ongeveer 3 euro uit me pakket, ten slotte heeft een vriend van mij een aardige schijtaanval gekregen en kon 4 van de 7 dagen op de wc zitten door een gogo bbq. Kortom wel gelachen en een paar kilo lichter

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2018

Afgelopen maand zijn wij met GOGO op vakantie gegaan naar Albufeira. Doordat wij absoluut geen fijne ervaringen met deze organisatie hebben gehad, besloten we een mail te sturen. Op deze mail werd uiteindelijk gereageerd, met de reactie dat er niks gedaan kon worden en dat de schuld niet bij de organisatie lag. Absoluut belachelijk, voor ons nooit meer GOGO! Wat een afzetters!!

Beste GOGO,

In deze mail zouden wij graag een opmerking/klacht onder de aandacht brengen. In de periode 5 juli-14 juli zijn wij met 6 vriendinnen naar Albufeira geweest. Door drukte van andere vakanties en werk hebben wij nog niet eerder de tijd gehad deze mail aan jullie te schrijven. Aan de transfer en appartement viel niks op te merken, over de GOGO reisleiding helaas wel. Toen wij de eerste dag aankwamen werd, zoals verwacht, een praatje gehouden over wat Albufeira en GOGO ons te bieden had. Al snel kwam het neer op het kopen van het GOGO bandje + pakket. Hier hadden wij via via al veel over gehoord en hadden van tevoren eigenlijk al besloten deze niet te kopen. Dit werd al erg raar gevonden en onze reisleiders hebben er dan ook alles aan gedaan ons het bandje + pakket toch aan te smeren. Er werd zo op ons ingepraat dat sommige meiden zelfs emotioneel werden en uiteindelijk hebben we dus, eigenlijk onder druk, het GOGO bandje + pakket van 200 euro gekocht. Deze prijs is aannemelijk hoog en gedurende ons verblijf hebben wij vernomen dat deze prijs per week wordt verhoogd. Dit vinden wij dan ook erg raar, aangezien de activiteiten naar ons weten niet duurder worden. Wij hadden het pakket gekozen waarbij de boottocht inbegrepen zat. De eerste dag kregen wij een telefoontje dat deze van vrijdag naar zondag zou worden verplaatst, maar dat de tijd hetzelfde zou blijven. Toen wij zondag om de aangegeven tijd aankwamen bij de haven bleek de gogo boot al weg te zijn. Er stond dus een verkeerde tijd op onze planning en hierdoor zijn wij de gogo-boot misgelopen. Toen wij dit probeerden aan te kaarten bij onze reisleiding werd er in eerste instantie niks mee gedaan, maar later hebben wij het aanbod tot 2 gratis muntjes pp gekregen. Dit vonden wij logischer wijze niet acceptabel en hebben dit aanbod dus ook afgeslagen. Hier is verder niks mee gedaan. Daarnaast worden er dingen beloofd die niet worden nagekomen, zoals ten eerste gratis shots bij de kroegentochten/clubtour en ten tweede de onbeperkt pizza-avond. Wij hebben per persoon 1 pizza gehad en omdat het allemaal zo lang duurde moesten we op
een gegeven moment al weg voor de kroegentocht.

Deze opsomming van dingen heeft ons met een minder goed gevoel naar huis laten gaan dan dat we hadden gehoopt, aangezien 200 euro veel geld is. Wij hopen dan ook op een vergoeding of andere oplossing en hopen dat dit voortaan voorkomen zal worden.

Met vriendelijke groet,

  • Algemeen 4
op 5 augustus 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2018

De reisorganisatie was bezonder slecht

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2018 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2018

Wij zijn dit jaar op vakantie naar Blanes via Gogo gegaan. Ondanks het gezellig was met z’n allen zijn er toch een paar dingen voorgevallen waar we wel van baalden.
Beach Day was een dag dat je lekker op een ‘privé ‘ strand kon liggen en de hele dag gratis gebruik mocht maken van de banaan, flying fish en een speedboot. Ook kon je daar gratis frisdrank, bier en sangria krijgen. Bij aankomst was het strand al zo vol dat we nog net een plekje konden vinden. Vrienden van ons konden niet mee aangezien de bus voor 54 mensen was verzekerd maar en 56 mensen mee moesten,wel hebben ze hiervoor betaald en geen geld terug gekregen. Erg jammer dus
Vooral Totally Summer was een grote tegenvaller we hebben in Blanes 2 uur moeten wachten voordat er eindelijk een bus kwam, eenmaal aangekomen op de plek van bestemming was het er zo vol dat we helemaal niet meer terecht konden en het te druk was.
Uiteindelijk zijn wij zelf met een lijnbus terug naar Blanes gegaan, Gogo deed hier niks aan wat dus erg jammer was.
De communicatie met de gasten vonden wij persoonlijk erg matig, als wij informatie vroegen voor een volgend evenement was het antwoord ‘kijk maar op je weekblad’ ik vind als ‘reisleiding’ zijnde dat je daar gewoon antwoord op moet kunnen geven. Het is natuurlijk niet het grootste probleem maar het stapelde zich maar op.
Persoonlijk zijn we geen mensen die snel zeuren maar dit vonden wij wel erg vervelend. Gelukkig hebben we er samen iets leuks van kunnen maken en hebben we ook echt genoten maar via Gogo naar Blanes, dat doen we niet meer.

Groetjes Linda

  • Algemeen 6
op 28 juli 2018 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2018

Ik ben dit jaar met vriendinnen in Blanes geweest en zijn met de reisorganisatie gogo gegaan. Zeker geen aanrader om met gogo te gaan. We kwamen aan en zijn netjes verwelkomt door gogo, toen hebben ze ons verschillende pakketen aangeboden en het klonk allemaal zo mooi wat ze vertelde dus hadden we maar 1 pakket gekocht waar we uiteindelijk erg veel spijt van hebben gehad. We hadden een beach day en het werd ons zo verteld dat we naar een privé strand zouden gaan met onbeperkt drinken en dat we de hele dag gratis op een banaan en de flying fish konden toen we bij het privé strand aan kwamen was het zo druk dat we bijna geen plek op het strand konden vinden en zijn maar 1 keer op de banaan geweest omdat het zo druk was dat de wachtrijen erg lang waren. Ook hadden we het feest totally summer we hebben 2 uur lang moeten wachten op de bus naar totally summer toen we daar eindelijk kwamen was het zo druk dat we nergens meer konden zitten dus zijn na 5 minuten maar naar huis gegaan. Als we wat vroegen aan de reisleiding bijvoorbeeld hoelaat begint morgen dat feest dan zeiden ze geen idee je hebt een blaadje gekregen kijk daar maar op vind dat persoonlijk niet erg netjes. Toen we naar huis gingen hebben ze ons geen gedag gezegd er was geen reisleiding aanwezig toen we de bus instapte. Wij zouden persoonlijk niet meer met gogo op vakantie gaan want we vinden dat je er niets aan hebt! Groetjes Isabel

  • Algemeen 3
op 16 juli 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2018

Ik heb een geweldige vakantie gehad maar zeer zeker niet door het gogo team. Wij zouden het club bandje en totally Summer gratis krijgen omdat wij een totally vakantie hadden geboekt maar bij aankomst moesten we nog wel 200 euro pp bijbetalen en dit mocht absoluut niet besproken worden met onze ouders. Veder was ons een vaatwasser, airco en handdoek service beloofd maar bij aankomst was er geen vaatwasser en voor de airco moesten we elke dag bijbetalen, voor de handdoek service moesten we zelf met het hotel gaan overleggen. Gogo zei dat dit absoluut niet hun schuld was en ze hier niks aan konden doen. Wel hadden ze beloofd om te bellen over de 400 euro maar toen wij na 4 dagen niks hadden gehoord en zelf contact opnamen met het hoofdkantoor bleken ze nooit gebeld te hebben. Veder zouden we een hele leuke onbeperkte pizza avond en kroegentocht gaan lopen maar bij aankomst kregen we een halve pizza per persoon en de drankjes waren niet inbegrepen dus dat kwam er ook bij. Eind conclusie : gogo brengt alles erg mooi maar maakt niks waar!

  • Algemeen 4
op 12 juli 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2018

Gogo is een dramatische reisorganisatie die enorm slecht haar informatie verstrekt. In eerste instantie bel ik met de vraag of ik online in kan checken voor de vlucht met easyjet, (uur in de wacht) waar ik het antwoord krijg dat dit niet mogelijk is. Een week later zie ik vouchers verschijnen via de mail met daarin vlieg- en accomodatievouchers. Dus ik stuur weer een mail met de vraag dat ik online in wil checken en stoelen wil reserveren. Krijg keurig een paar uur later reactie dat dit niet kan. Bel ik nog een keer (weer in de wacht) zegt de mevrouw dat vandaag de vouchers zijn upgegrade en ik wel online in MOET checken. Vervolgens wil ik online inchecken staan er slechts 10 van de 12 namen, weer bellen, drie kwartier verder moet ik met een andere PNR de laatste twee mensen in checken, niet gecommuniceerd etc. Regel het liever allemaal zelf, betaal ik ook niks aan dit vervelende bedrijf.

  • Algemeen 1
op 27 december 2017 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: september 2017

Er moest een borg betaald voor de tent. Op de dag van vertrek was er niemand van de camping om de tent te checken en de borg terug te betalen. De reisleidster van gogo verzekerde ons dat de borg overgemaakt zou worden. Nooit gebeurd natuurlijk en GOGO geeft niet thuis.

  • Algemeen 2
op 5 november 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2016

Vond het erg goed georganiseerd uiteraard was je natuurlijk erg blij om op vakantie te gaan

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2016

Omdat het een leuke vriendelijk organisatie was die veel dingen organiseerde om je vakantie zo leuk mogelijk te maken.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2015

Was zeer goed georganiseerd, hotel was super en het was gericht op jongeren wat mij wel aanspreekt. Vooral het vervoer van en naar het vliegveld was super geregeld.

  • Algemeen 9
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: augustus 2015

Super leuke vakantie gehad, met leuke en goede reisbegeleiders. Alles was goed geregeld en een uitgebreid pakket met activiteiten die je kon gaan doen in de vakantie.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Malta / Valletta, reisperiode: juli 2016

Lang moeten wachten op taxi, de rest van de vlucht en het hotel waren goed.

  • Algemeen 7
op 2 november 2017 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2016

Erg klein appartement, aardig personeel, aardige behulpzame reisleiding.

  • Algemeen 7
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2016

Alles was goed geregeld, goed verblijf, leuke activiteiten voor een goede prijs.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: augustus 2015

Het was erg goed georganiseerd

  • Algemeen 7
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2017

Waarom geen 10, omdat we bij de heen & terugreis 1,5 vertraging hadden. Verder was de reis super georganiseerd met fijne vliegtijden en een nette accommodatie en de reisleiding was top.

  • Algemeen 7
op 18 oktober 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2014

De reis was goed verzorgd. Alle gegevens waren duidelijk en op tijd gereed.

  • Algemeen 9
op 18 oktober 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2015

Ik heb dit cijfer gegeven omdat de reis over het algemeen goed geregeld was. Het was een jongerenreis waarbij we met veel jongeren gezamenlijk in de bus naar onze vakantiebestemming reden. Sommige stoelen in de bus waren kapot of versleten. Voor de rest was alles goed geregeld. De drop off naar het hotel verliep goed de reisleiding was zeer behulpzaam.

Het hotel was ook prima en voldeed aan onze verwachtingen. Het was over het algemeen een goede vakantie.

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2017 bestemming: Malta / St. Julians, reisperiode: juli 2017

Het was echt een top reis, De reisleiding was echt super, altijd in voor een praatje en zelfs de laatste avond zijn ze de hele avond bij mij gebleven en hebben ze mij naar het hotel gebracht omdat ik anders alleen moest lopen. Heel betrokken met de gasten en wouden overal bij helpen. de excursies waren ook goed geregeld. Net zoals vorig jaar in sunny was het echt een top vakantie!

  • Algemeen 10
op 31 augustus 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017

GOGO is een prima reisorganisatie voor een jongerenreis. Leuk personeel. Echter is het geen goedkope organisatie. Zo was de accomodatie prijzig en zijn de dagtripjes die ze organiseren erg prijzig. Daarnaast reageren ze niet snel wanneer je een vraag en/of klacht hebt. Ik heb een week moeten wachten op een reactie op mijn eerder verstuurde mail.

  • Algemeen 6
  • 1
  • 2
  • Volgende