Schrijf een ervaring over GoGo en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen GoGo

Pagina 1 van 10 met 96 resultaten

op 30 juli 2020 bestemming: , reisperiode: augustus 2020

Reis voor onze zoon en 10 vrienden is door Corona niet doorgegaan, maar groot compliment over de wijze waarop Gogo de annulering heeft afgewikkeld. Initiatief van annulering kwam van de deelnemers en in afwijking van de voorwaarden heeft Gogo de reis zonder annuleringskosten geannuleerd en de volledige aanbetaling werd binnen drie weken terug geboekt ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 29 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: augustus 2020

Onze dochter en 3 vriendinnen hebben een weekje Lloret geboekt waar ze een schooljaar lang hard voor hebben moeten werken. a.s maandag 3 augustus vertrekken ze.....echter heeft Barcelona nu code oranje en de randgemeenten ook. Alleen het vliegveld dus niet en dan kun je volgens gogo gewoon op vakantie.......Dus ze worden a.s. maandag vanuit het vliegveld naar hen hotel gebracht waar ze vervolgens 1 week kunnen gaan zitten want in Lloret is zo goed als alles gesloten. Het nachtleven is er niet wat door gogo wel gegarandeerd wordt. Gogo is niet te bereiken en op mail word niet gereageerd.
Schandalige praktijken over de rug van jeugd ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 13 juli 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2020

Ik en een aantal vriendinnen zouden 20 juli naar Mallorca gaan.
Wij vonden het erg onzeker in deze tijd en twijfelde of we wel moesten gaan. Ons werd vertelt dat de vakantie alleen doorgaat als we het nachtleven ook kunnen meemaken. Helaas kan dit niet doorgaan ivm corona wat begrijpelijk is. Vervolgens is GOGO niet meer te bereiken.We hebben een aantal mailtjes gestuurd waar ons het een andere werd aangeboden, maar op het moment dat we dit wouden aanvragen kon het ineens niet meer. Wij wouden onze reis omboeken. 13 dagen voor vertrek krijgen we te horen dat de vakantie doorgaat, maar helaas slim bedacht van GOGO 14 dagen van te voren moet je de reis omboeken. Waardoor wij dit niet meer konden.
Wij hebben het hele jaar gespaard voor deze vakantie en moeten het nu annuleren waardoor we €700,- gewoon de straat op moeten gooien.

GOGO is een waardeloze reisorganisatie, ga nooit met deze organisatie op vakantie! Wij hebben al het juridisch loket ingeschakeld. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2020

Onze dochter, zou met 6 vriendinnen naar Albufeira gaan. Vertrek: a.s. zondag. Gogo garandeert ze een feestvakantie enz.
Toen kwam Corona.... Logisch dat dit veel roet in het eten gooit bij iedereen en tevens uiteraard vervelend voor de reisorganisaties en branche. Onze meiden zouden 12 juli vertrekken voor een week. Annuleren moet binnen 28 dagen voor vertrek tegen 35% annuleringskosten en daarna lopen deze kosten hard op. Er is heel slecht contact kunnen krijgen met Gogo. Met alle beperkingen en zeker het nachtleven wat dicht zal zijn of zeer beperkt, is dit niet waar de meiden op gehoopt hadden en wat Gogo op haar site garandeert. Wanneer de meiden dus wachtten tot 15 dagen voor vertrek,en ze besluiten om dan alsnog te annuleren, dan kost dit de totale reissom. Enige flexibiliteit van Gogo is hier ver te zoeken en medewerking al helemaal niet. Om aan de onzekerheid een eind te maken en de kosten te beperken, hebben de meiden dus noodgedwongen net voor de 28 dagen moeten annuleren , wat voor naar school gaande jongeren een hoop geld is .
Gogo kan niet leveren wat ze aanbieden, maar annuleren doen ze ook niet.
IK vind dit erg SCHANDALIG, GELD VERDIENEN OVER DE RUG VAN JONGEREN , die dit bij elkaar hebben gespaard met hun bij baantje.

Kortom, ondanks alle ellende voor veel mensen en bedrijven, daar alle begrip voor, mag je van een reisorganisatie als deze die altijd zeer goed geld verdienen aan jongeren, wel enige flexibiliteit verwachten.

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2020

2 uur na betalen annuleren en nergens meer op reageren. Criminele organisatie! Niet mee in zee gaan!

  • Algemeen 1
op 5 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: mei 2016

Waardeloos. Niks werd waargemaakt wat beloof was.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Nooit meer met GOGO. Houden je aan het lijntje net zolang tot de volledige reissom betaald is en dan een mailtje dat het hotel nog niet open gaat. Wat dus niet waar is.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2019

We hebben met 7 meiden geboekt. Er wordt ons verzekerd dat de reis doorzou gaan. Moesten 2 weken van te voren alles betaald hebben. Dat hebben we gedaan en de volgende dag werd het gecancelled. Daarna namen ze de telefoon niet meer op. Krijgen we een voucher. Asociaal. Via mail alleen nog contact als ze er zin in hebben. 3500 euro pleite en nu maar hopen via advocaat dat ze het bedrag gaan terug betalen. Ga niet met ze in zee (zeker dit jaar niet). Ons geld weg. Vakantie weg.

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Wij hadden een reis geboekt, wilden een voucher maar kregen telaat een mail terug. Dus konden we die niet meer krijgen. Nu zouden wij over 9 dagen gaan.. zijn we VERPLICHT 80% van de reis te betalen!! SCHANDALIG..
Wij zijn kinderen van 17/18 jaar en moetn hard werken voor ons geld. En het is in een klap zo weg..

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2019

Ik zou op vakantie gaan met wat vriendinnen. We hadden toen corona uitbrak gelijk geannuleerd. Gogo reageert pas zo laat dat wij nu alsnog 80% annuleringskosten kunnen gaan betalen. Zeer slecht gogo...

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende