Ervaringen GoGo

Pagina 1 van 2 met 101 resultaten

op 19 juli 2021 bestemming: Spanje / Lorett, reisperiode: juli 2019

Al een jaar aan het wachten op de terugbetaling en dagelijks 40 minuten aan de wacht gestaan aan de telefoon en vervolgens werd er opgehangen. Heel slecht geregeld ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 juni 2021 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2020

Door covid geannuleerd (dat snap ik) maar na een jaar nog geen geld terug, en zeer slechte communicatie ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 21 januari 2021 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2019

Nog steeds het geld niet terug ze zijn super onduidelijk elke keer. Het lijkt erop dat we ons geld nooit meer terugkrijgen. En ze ons laten zitten met een voucher. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 januari 2021 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2020

Mijn zelf gespaarde examenreis met mijn schoolvriendinnen kon niet doorgaan in verband met negatief corona reisadvies. Ik wilde graag mijn geld terug, maar GOGO bepaalde dat het een voucher de enige mogelijkheid was. Maar voor mij komt er nooit meer een reis van/met GOGO.

  • Algemeen 1
op 12 november 2020 bestemming: Bulgarije / Sunny beach, reisperiode: augustus 2020

Afgelopen zomer een vakantie geboekt bij GOGO. Deze vakantie is helaas door Corona geannuleerd wat niet meer dan logisch is. Meerdere mails gekregen over een voucher en het omboeken van de vakantie. Wij hadden besloten de vakantie om te boeken naar aankomende zomer en ik heb het omboek formulier van GOGO ingevuld en opgestuurd. Later op het MijnGOGO account helaas geen nieuwe boeking te zien. Telefonisch contact gehad met een medewerkster van GOGO die mij vertelde dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan met de omboeking waardoor deze dus niet is verzet naar de nieuwe datum. Ik heb aangegeven dat er dus bij hen iets fout is gegaan en dat daarom mijn aanvraag niet is aangepast en dus geen vakantie geboekt staat. De medewerkster kon mij niet vertellen wat er bij hun fout is gegaan en de enigste oplossing was opnieuw een vakantie boeken met de voucher met de kans dat de gewenste datum niet beschikbaar is en de prijzen zijn verhoogt.
Jammer dat GOGO geen oplossing biedt voor de mislukte omboeking en dat wij hierdoor extra moeten betalen.

  • Algemeen 4
op 30 juli 2020 bestemming: , reisperiode: augustus 2020

Reis voor onze zoon en 10 vrienden is door Corona niet doorgegaan, maar groot compliment over de wijze waarop Gogo de annulering heeft afgewikkeld. Initiatief van annulering kwam van de deelnemers en in afwijking van de voorwaarden heeft Gogo de reis zonder annuleringskosten geannuleerd en de volledige aanbetaling werd binnen drie weken terug geboekt

  • Algemeen 10
op 29 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: augustus 2020

Onze dochter en 3 vriendinnen hebben een weekje Lloret geboekt waar ze een schooljaar lang hard voor hebben moeten werken. a.s maandag 3 augustus vertrekken ze.....echter heeft Barcelona nu code oranje en de randgemeenten ook. Alleen het vliegveld dus niet en dan kun je volgens gogo gewoon op vakantie.......Dus ze worden a.s. maandag vanuit het vliegveld naar hen hotel gebracht waar ze vervolgens 1 week kunnen gaan zitten want in Lloret is zo goed als alles gesloten. Het nachtleven is er niet wat door gogo wel gegarandeerd wordt. Gogo is niet te bereiken en op mail word niet gereageerd.
Schandalige praktijken over de rug van jeugd

  • Algemeen 1
op 13 juli 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2020

Ik en een aantal vriendinnen zouden 20 juli naar Mallorca gaan.
Wij vonden het erg onzeker in deze tijd en twijfelde of we wel moesten gaan. Ons werd vertelt dat de vakantie alleen doorgaat als we het nachtleven ook kunnen meemaken. Helaas kan dit niet doorgaan ivm corona wat begrijpelijk is. Vervolgens is GOGO niet meer te bereiken.We hebben een aantal mailtjes gestuurd waar ons het een andere werd aangeboden, maar op het moment dat we dit wouden aanvragen kon het ineens niet meer. Wij wouden onze reis omboeken. 13 dagen voor vertrek krijgen we te horen dat de vakantie doorgaat, maar helaas slim bedacht van GOGO 14 dagen van te voren moet je de reis omboeken. Waardoor wij dit niet meer konden.
Wij hebben het hele jaar gespaard voor deze vakantie en moeten het nu annuleren waardoor we €700,- gewoon de straat op moeten gooien.

GOGO is een waardeloze reisorganisatie, ga nooit met deze organisatie op vakantie! Wij hebben al het juridisch loket ingeschakeld.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2020

Onze dochter, zou met 6 vriendinnen naar Albufeira gaan. Vertrek: a.s. zondag. Gogo garandeert ze een feestvakantie enz.
Toen kwam Corona.... Logisch dat dit veel roet in het eten gooit bij iedereen en tevens uiteraard vervelend voor de reisorganisaties en branche. Onze meiden zouden 12 juli vertrekken voor een week. Annuleren moet binnen 28 dagen voor vertrek tegen 35% annuleringskosten en daarna lopen deze kosten hard op. Er is heel slecht contact kunnen krijgen met Gogo. Met alle beperkingen en zeker het nachtleven wat dicht zal zijn of zeer beperkt, is dit niet waar de meiden op gehoopt hadden en wat Gogo op haar site garandeert. Wanneer de meiden dus wachtten tot 15 dagen voor vertrek,en ze besluiten om dan alsnog te annuleren, dan kost dit de totale reissom. Enige flexibiliteit van Gogo is hier ver te zoeken en medewerking al helemaal niet. Om aan de onzekerheid een eind te maken en de kosten te beperken, hebben de meiden dus noodgedwongen net voor de 28 dagen moeten annuleren , wat voor naar school gaande jongeren een hoop geld is .
Gogo kan niet leveren wat ze aanbieden, maar annuleren doen ze ook niet.
IK vind dit erg SCHANDALIG, GELD VERDIENEN OVER DE RUG VAN JONGEREN , die dit bij elkaar hebben gespaard met hun bij baantje.

Kortom, ondanks alle ellende voor veel mensen en bedrijven, daar alle begrip voor, mag je van een reisorganisatie als deze die altijd zeer goed geld verdienen aan jongeren, wel enige flexibiliteit verwachten.

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2020

2 uur na betalen annuleren en nergens meer op reageren. Criminele organisatie! Niet mee in zee gaan!

  • Algemeen 1
op 5 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: mei 2016

Waardeloos. Niks werd waargemaakt wat beloof was.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Nooit meer met GOGO. Houden je aan het lijntje net zolang tot de volledige reissom betaald is en dan een mailtje dat het hotel nog niet open gaat. Wat dus niet waar is.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2019

We hebben met 7 meiden geboekt. Er wordt ons verzekerd dat de reis doorzou gaan. Moesten 2 weken van te voren alles betaald hebben. Dat hebben we gedaan en de volgende dag werd het gecancelled. Daarna namen ze de telefoon niet meer op. Krijgen we een voucher. Asociaal. Via mail alleen nog contact als ze er zin in hebben. 3500 euro pleite en nu maar hopen via advocaat dat ze het bedrag gaan terug betalen. Ga niet met ze in zee (zeker dit jaar niet). Ons geld weg. Vakantie weg.

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Wij hadden een reis geboekt, wilden een voucher maar kregen telaat een mail terug. Dus konden we die niet meer krijgen. Nu zouden wij over 9 dagen gaan.. zijn we VERPLICHT 80% van de reis te betalen!! SCHANDALIG..
Wij zijn kinderen van 17/18 jaar en moetn hard werken voor ons geld. En het is in een klap zo weg..

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2019

Ik zou op vakantie gaan met wat vriendinnen. We hadden toen corona uitbrak gelijk geannuleerd. Gogo reageert pas zo laat dat wij nu alsnog 80% annuleringskosten kunnen gaan betalen. Zeer slecht gogo...

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Krijg geen contact met Gogo!
Betreft boeking Hotel L'Azur Lloret de Mar voor a.s. juli.
Ben er achter gekomen dat dit hotel nog niet is opgeleverd.
Vorige maand nog een bevestiging gekregen van GoGo dat het Hotel al open is. Momenteel is GoGo onbereikbaar en weten mijn zoon en vrienden niet waar ze aan toe zijn.
Waardeloze organisatie!

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2019

- Vliegen gepland 4 juli
- Week van tevoren informatie van Gogo over de reis, alles wijst erop dat het doorgaat
- 3 dagen van te voren grootste deel van de betaling overgemaakt
- 2 uur na afschrijving wordt de reis geannuleerd !!!
- Er wordt geen alternatief geboden terwijl er gewoon reizen met dezelfde vlucht te boeken zijn op deze datum op de gogo site
- Gogo is NIET bereikbaar

Schandalig dat jullie het nu gooien op dat het appartement niet open is op het moment dat het geld binnen is. Geld binnen harken van jongeren die geen kant meer op kunnen nu. Waarom niet een ander appartement aanbieden ?

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2020

Onze dochter, zou met 5 vriendinnen naar Lloret de mar gaan om hun examen te vieren. Gogo garandeert ze een feest vakantie enz.
Toen kwam Corona.... Begripvol dat dit veel roet in het eten gooit bij iedereen en tevens uiteraard vervelend voor de reisorganisaties en branche. Onze meiden zouden 16 juli vertrekken voor een week. Annuleren moet binnen 42 dagen voor vertrek tegen 30% annuleringskosten en daarna lopen deze kosten hard op. Er is heel slecht contact kunnen krijgen met Gogo. Via andere wegen heb informatie kunnen krijgen ,maar met alle beperkingen en zeker het nachtleven wat dicht zal zijn of zeer beperkt, is dit niet waar de meiden op gehoopt hadden en wat Gogo op haar site garandeert. Wanneer de meiden dus wachten tot 15 dagen voor vertrek,en ze besluiten om dan alsnog te annuleren, dan kost dit de totale reissom. Enige flexibiliteit van Gogo is hier ver te zoeken en medewerking al helemaal niet. Om aan de onzekerheid een eind te maken en de kosten te beperken, hebben de meiden dus noodgedwongen net voor de 42 dagen moeten annuleren , wat voor naar school gaande jongeren een hoop geld .
Gogo kan niet leveren wat ze aanbieden, maar annuleren doen ze ook niet.
IK vind dit erg SCHANDALIG, GELD VERDIENEN OVER DE RUG VAN JONGEREN , die dit bij elkaar hebben gespaard met hun bij baantje.

Kortom, ondanks alle ellende voor veel mensen en bedrijven, daar alle begrip voor, mag je van een reisorganisatie als deze die altijd zeer goed geld verdienen aan jongeren, wel enige flexibiliteit verwachten.

Een Geïrriteerde Moeder!

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Spanje / Loret da mar, reisperiode: juli 2019

Waardeloze organisator. Op het laatste moment een reis annuleren en onbereikbaar zijn voor uitleg. Dat kan toch niet. Zoveel jongeren die de dupe zijn. Dus nooit meer boeken bij deze organisatie

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2020

Wat een waardeloze communicatie van GoGo tours! Hele reis van mijn zoon en zijn vrienden annuleren, zonder enige uitleg. Dezelfde vakantie wordt nog steeds aangeboden, zelfs 150 euro goedkoper! Uit rechtstreeks contact met het hotel blijkt dat zij gewoon open zijn en hun verwachten op de geboekte datum?!?!
Helaas is GoGotours totaal onbereikbaar en reageren zij op geen enkel bericht.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Spanje / Lorret, reisperiode: juli 2020

Go go tours is No go Tours !!!
Schandalig hoe deze Touroperator met jongeren om gaat. Eerst reis helemaal laten betalen en massaal op laatste moment reis annuleren.
Geen alternatief aanbieden en niet bereikbaar voor de klant

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Onze dochter heeft met een groep van 5 vriendinnen (net geslaagd 17 jaar) een jongerenreis geboekt, appartementje in Lloret, leuk voor deze doelgroep. Corona gaf ellende, daar was niets aan te doen, 2 vriendinnen annuleerden toch, gaf al veel gedoe. Gogo bleef vaag, kon niets zeggen over hoe en wat en is de laatste maand niet bereikbaar. Maar Spanje ging open, de 3 resterende vriendinnen kunnen toch gaan, zin in ondanks al hogere reissom per persoon en alle beperkingen daar.
Ze moesten 2 weken van tevoren betalen, de tickets kwamen op 27 juni binnen. Leuk ze gingen! Maar op 29 juni kwam er ineens bericht van Gogo: accommodatie is niet open, de reis gaat NIET door. En er wordt geen aanbod voor andere accommodatie gedaan...., dat moet er toch zijn, plek, in deze Coronatijd.
De meiden kunnen nu een jaar op hun geld wachten of een voucher nemen, wat ze niet willen....want wat brengt de toekomst.
NO-GO verschuilt zich achter Corona regels en incasseert intussen de zuurverdiende centen van onze kinderen, ze nemen even een handig krediet op bij ze! Echt hufterig gedrag: grote organisatie. Telefoon ligt plat, oplossing wordt niet geboden. Echt dit had NIET zo gemoeten!

  • Algemeen 1
op 20 juni 2020 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2020

Exact dezelfde ervaring als hieronder genoemd voor onze dochter en haar vriendin die met GoGo naar Spanje wilde. Er is geen telefonisch contact te krijgen met Gogo, annulering via de site werkt niet, er is een aanbod gedaan voor een Roompot-voucher, dit werd later weer ingetrokken. Wij hebben geannuleerd, maar ontvangen daarvan geen bevestiging van GoGo nog de aanbetaling retour, ook niet minus de 30% annuleringskosten. Inmiddels zijn we 7 mails verder, maar geen stap verder. We krijgen steeds een standaardreactie terug met een verwijzing naar de site (7 keer van een andere medewerkster), zonder dat wordt ingegaan op onze argumenten.

Voor ons was dit de eerste, maar zeker ook de laatste keer dat wij iets boeken via GoGo. Ongelofelijk teleurstellend deze wijze van handelen!

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2020

Wanneer je je geld terug wil wegens annulering door hun, willen ze je geld 12 maanden vast houden zonder garantie dat je dat na die 12 maanden ook krijgt .

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Griekenland / Chersonisos, reisperiode: juli 2020

Onze zoon, dit jaar 18 geworden in mei, zou met een vriendengroep van 6 jongeren naar een 4 sterren hotel gaan op Chersonisos om hun vriendschap en het einde van het schooljaar te vieren in het uitgaansleven. Een bedrag van bijna E 5000,00 totaal . Gogo garandeert dat ze goed kunnen uitgaan en het nachtleven bruisend is.
Toen kwam Corona.... Begripvol dat dit veel roet in het eten gooit bij iedereen en tevens uiteraard vervelend voor de reisorganisaties en branche. Echter de jongens zouden 15 juli vertrekken voor een week. Annuleren moet binnen 42 dagen voor vertrek tegen 30% annuleringskosten en daarna lopen deze kosten hard op. Na (zeer moeizaam) contact met Gogo, werd medegedeeld dat zij niets kunnen zeggen nog hoe eea gaat verlopen en of deze reizen worden gecanceld. Dat gaat pas tot 10 / 15 dagen voor vertrek. Nu kan men al wel weer naar Griekenland vliegen tegen die tijd waarschijnlijk en ook in het hotel, maar met alle beperkingen en zeker het nachtleven wat dicht zal zijn of zeer beperkt, is dit niet waar de jongeren op gehoopt hadden en wat Gogo op haar site garandeert. Wanneer de jongens dus wachten tot 15 dagen voor vertrek, dan te horen krijgen dat ze gewoon op vakantie kunnen, maar niet uitgaan en ze besluiten om dan alsnog te annuleren, dan kost dit bijna de totale reissom. Enige flexibiliteit van Gogo is hier ver te zoeken en medewerking al helemaal niet meer. Om aan de onzekerheid een eind te maken en de kosten te beperken, hebben de jongens dus noodgedwongen net voor de 42 dagen moeten annuleren (bijna E 1500,00 totaal, wat voor naar school gaande jongeren veel geld is). Gogo wilde niet ingaan om bijvoorbeeld de annuleringskosten te beperken tot de 30% als vlak voor die tijd blijkt dat ze niet kunnen leveren wat ze aanbieden.

Kortom, ondanks alle ellende voor veel mensen en bedrijven, daar alle begrip voor, mag je van een reisorganisatie als deze die altijd zeer goed geld verdienen aan jongeren, wel enige flexibiliteit verwachten!!!
Een schandelijke gang van zaken en ik raad ook iedereen in de toekomst af om met deze club in zee te gaan. Het blijft vragen om ellende!.
Een boze en onbegripvolle ouder

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Chersonissos, reisperiode: augustus 2018

De hele reis super geregeld door Gogo. Zit in een rolstoel en alles was zeer goed geregeld op beide luchthavens, heb dit nog niet zo mee gemaakt. Zaten in het Sun Club Olympia en ook daar werd door de medewerkers van GoGo alles tot in de puntjes geregeld, nogmaals complimenten!!

  • Algemeen 10
op 17 augustus 2019 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: augustus 2018

Alles super goed geregeld! Bij aankomst een pakket gekocht en alles was zeker genieten. Door een familie ongeval moest ik helaas eerder terug. Hier hebben de GoGo reisleiders mij super goed mee geholpen! Zeker tevreden 😃

  • Algemeen 8
op 16 augustus 2019 bestemming: Bulgarije / Sunny bracht, reisperiode: januari 2019

Bandjes vallen van je hand af moet je 50 euro betalen, ze willen je alleen maar leeg trekken op momenten dat je kwetsbaar bent. En vervolgens heel schijnheilig blijven, als je gaat wordt je alleen maar leeg getrokken.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2019 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2019

Reis geboekt met gogo jongerenreis. Bij aankomst bleken er 4 bedden te staan voor 6 personen. Beddengoed en kussens voor 4 personen aanwezig. Badkamer stond blank ivm lekkage, gat in de koelkast, scheur in het gordijn, vriesvak kapot, overal waar je keek liepen de mieren of lagen ze dood, gelukkig kregen we daar een spuitbus voor welke al klaar stond de receptie 😳. Ijzeren pin stak uit stopcontact in badkamer. De deur kon niet op slot . Koud water uit de douche. Veren staken door het matras heen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Gogo zei bij voorbaat al (we zaten nog in de transferbus van het vliegveld naar het appartement) dat we maar moesten reclameren bij de receptie van het appartementencomplex VilaNova. VilaNova zei dat het de schuld van GoGo was. Buiten lag er overal glas bij het zwembad en de ligstoelen waren kapot. Gelukkig heb ik maar 120 uur moeten werken voor deze “geweldige” accommodatie met prima service.
Wil je een reis boeken met Gogo? Je bent gewaarschuwd!!!!

  • Algemeen 1
op 8 maart 2019 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: augustus 2018

Veel te dure ‘feest’ paketten waar je niks aan heb. Slecht georganiseerde feesten en activiteiten. Slecht geregeld vervoer naar het vliegveld. We moesten rennen voor het vliegtuig.

  • Algemeen 2
op 17 januari 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2018

Wat een *** organisatie, slechte service, allemaal ramenlikkers op kantoor en moet 10 minuten wachten voordat ze een keer opnemen. Snel wat anders geboekt inblaast van deze mooimakers!!

  • Algemeen 1
op 22 september 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: augustus 2018

Bij aankomst in ons hotel is ons beloofd dat wij met een GOGO-VIP bandje t.w.v 85euro bij 4 clubs 2 drankjes per club zouden krijgen op het moment dat je de club voor de éérste keer betreedt. Bij 1 club hebben wij deze drankjes maar gehad. Toen wij meerdere keren hier naar vroegen bij de reisleiding werd er gezegd dat dit wel goed zou komen en dat wij deze nog wel zouden krijgen. Dit is uiteindelijk niet gebeurd.
Wij hebben hier toen gelijk een mail over naar GOGO gestuurd dat wij de misgelopen drankjes waar wel voor hebben betaald, vergoed krijgen. GOGO`s reactie was dat normaal gesproken men de drankjes altijd wel krijgt dus dan men ons niet ging vergoeden. Mijn reactie was "Dat was juist de hele reden dat ik hierover een mail heb gestuurd, en nu wordt diezelfde reden gebruikt om niks te doen?".
Verder werd er niet inhoudelijk gereageerd op de inhoud en was het advies dat zonder ingevuld klachtenformulier, waar wij van op de hoogte hoorde te zijn, ingevuld op de plaats van bestemming, men niets voor ons kan en zal doen.

In combinatie met een uitstapje naar Barcelona waar wij door Beachmasters van de bus zijn gezet 'omdat GOGO Lloret een fout heeft gemaakt' was deze mail afhandeling van GOGO voor mij de laatste manier om te laten zien dat ze wél met hun klanten om kunnen gaan.
Nou, job well done, wij gaan voortaan niet meer met jullie als reisorganisatie.

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2018

Onterecht borg ingehouden door hotel Ourasol . Reisleiding GoGo ingeschakeld maar gaf niet thuis en liet het gezelschap achter met problemen en discussie over borg. Reisleider niet capabel.

  • Algemeen 3
op 9 augustus 2018 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: augustus 2018

Een pakket gekocht voor 130 euro, er zouden heel veel voordelen aanzitten en heel veel gratis drinken nou ik heb 1 gratis drankje gekregen dus ongeveer 3 euro uit me pakket, ten slotte heeft een vriend van mij een aardige schijtaanval gekregen en kon 4 van de 7 dagen op de wc zitten door een gogo bbq. Kortom wel gelachen en een paar kilo lichter

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2018

Afgelopen maand zijn wij met GOGO op vakantie gegaan naar Albufeira. Doordat wij absoluut geen fijne ervaringen met deze organisatie hebben gehad, besloten we een mail te sturen. Op deze mail werd uiteindelijk gereageerd, met de reactie dat er niks gedaan kon worden en dat de schuld niet bij de organisatie lag. Absoluut belachelijk, voor ons nooit meer GOGO! Wat een afzetters!!

Beste GOGO,

In deze mail zouden wij graag een opmerking/klacht onder de aandacht brengen. In de periode 5 juli-14 juli zijn wij met 6 vriendinnen naar Albufeira geweest. Door drukte van andere vakanties en werk hebben wij nog niet eerder de tijd gehad deze mail aan jullie te schrijven. Aan de transfer en appartement viel niks op te merken, over de GOGO reisleiding helaas wel. Toen wij de eerste dag aankwamen werd, zoals verwacht, een praatje gehouden over wat Albufeira en GOGO ons te bieden had. Al snel kwam het neer op het kopen van het GOGO bandje + pakket. Hier hadden wij via via al veel over gehoord en hadden van tevoren eigenlijk al besloten deze niet te kopen. Dit werd al erg raar gevonden en onze reisleiders hebben er dan ook alles aan gedaan ons het bandje + pakket toch aan te smeren. Er werd zo op ons ingepraat dat sommige meiden zelfs emotioneel werden en uiteindelijk hebben we dus, eigenlijk onder druk, het GOGO bandje + pakket van 200 euro gekocht. Deze prijs is aannemelijk hoog en gedurende ons verblijf hebben wij vernomen dat deze prijs per week wordt verhoogd. Dit vinden wij dan ook erg raar, aangezien de activiteiten naar ons weten niet duurder worden. Wij hadden het pakket gekozen waarbij de boottocht inbegrepen zat. De eerste dag kregen wij een telefoontje dat deze van vrijdag naar zondag zou worden verplaatst, maar dat de tijd hetzelfde zou blijven. Toen wij zondag om de aangegeven tijd aankwamen bij de haven bleek de gogo boot al weg te zijn. Er stond dus een verkeerde tijd op onze planning en hierdoor zijn wij de gogo-boot misgelopen. Toen wij dit probeerden aan te kaarten bij onze reisleiding werd er in eerste instantie niks mee gedaan, maar later hebben wij het aanbod tot 2 gratis muntjes pp gekregen. Dit vonden wij logischer wijze niet acceptabel en hebben dit aanbod dus ook afgeslagen. Hier is verder niks mee gedaan. Daarnaast worden er dingen beloofd die niet worden nagekomen, zoals ten eerste gratis shots bij de kroegentochten/clubtour en ten tweede de onbeperkt pizza-avond. Wij hebben per persoon 1 pizza gehad en omdat het allemaal zo lang duurde moesten we op
een gegeven moment al weg voor de kroegentocht.

Deze opsomming van dingen heeft ons met een minder goed gevoel naar huis laten gaan dan dat we hadden gehoopt, aangezien 200 euro veel geld is. Wij hopen dan ook op een vergoeding of andere oplossing en hopen dat dit voortaan voorkomen zal worden.

Met vriendelijke groet,

  • Algemeen 4
op 5 augustus 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2018

De reisorganisatie was bezonder slecht

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2018 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2018

Wij zijn dit jaar op vakantie naar Blanes via Gogo gegaan. Ondanks het gezellig was met z’n allen zijn er toch een paar dingen voorgevallen waar we wel van baalden.
Beach Day was een dag dat je lekker op een ‘privé ‘ strand kon liggen en de hele dag gratis gebruik mocht maken van de banaan, flying fish en een speedboot. Ook kon je daar gratis frisdrank, bier en sangria krijgen. Bij aankomst was het strand al zo vol dat we nog net een plekje konden vinden. Vrienden van ons konden niet mee aangezien de bus voor 54 mensen was verzekerd maar en 56 mensen mee moesten,wel hebben ze hiervoor betaald en geen geld terug gekregen. Erg jammer dus
Vooral Totally Summer was een grote tegenvaller we hebben in Blanes 2 uur moeten wachten voordat er eindelijk een bus kwam, eenmaal aangekomen op de plek van bestemming was het er zo vol dat we helemaal niet meer terecht konden en het te druk was.
Uiteindelijk zijn wij zelf met een lijnbus terug naar Blanes gegaan, Gogo deed hier niks aan wat dus erg jammer was.
De communicatie met de gasten vonden wij persoonlijk erg matig, als wij informatie vroegen voor een volgend evenement was het antwoord ‘kijk maar op je weekblad’ ik vind als ‘reisleiding’ zijnde dat je daar gewoon antwoord op moet kunnen geven. Het is natuurlijk niet het grootste probleem maar het stapelde zich maar op.
Persoonlijk zijn we geen mensen die snel zeuren maar dit vonden wij wel erg vervelend. Gelukkig hebben we er samen iets leuks van kunnen maken en hebben we ook echt genoten maar via Gogo naar Blanes, dat doen we niet meer.

Groetjes Linda

  • Algemeen 6
op 28 juli 2018 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2018

Ik ben dit jaar met vriendinnen in Blanes geweest en zijn met de reisorganisatie gogo gegaan. Zeker geen aanrader om met gogo te gaan. We kwamen aan en zijn netjes verwelkomt door gogo, toen hebben ze ons verschillende pakketen aangeboden en het klonk allemaal zo mooi wat ze vertelde dus hadden we maar 1 pakket gekocht waar we uiteindelijk erg veel spijt van hebben gehad. We hadden een beach day en het werd ons zo verteld dat we naar een privé strand zouden gaan met onbeperkt drinken en dat we de hele dag gratis op een banaan en de flying fish konden toen we bij het privé strand aan kwamen was het zo druk dat we bijna geen plek op het strand konden vinden en zijn maar 1 keer op de banaan geweest omdat het zo druk was dat de wachtrijen erg lang waren. Ook hadden we het feest totally summer we hebben 2 uur lang moeten wachten op de bus naar totally summer toen we daar eindelijk kwamen was het zo druk dat we nergens meer konden zitten dus zijn na 5 minuten maar naar huis gegaan. Als we wat vroegen aan de reisleiding bijvoorbeeld hoelaat begint morgen dat feest dan zeiden ze geen idee je hebt een blaadje gekregen kijk daar maar op vind dat persoonlijk niet erg netjes. Toen we naar huis gingen hebben ze ons geen gedag gezegd er was geen reisleiding aanwezig toen we de bus instapte. Wij zouden persoonlijk niet meer met gogo op vakantie gaan want we vinden dat je er niets aan hebt! Groetjes Isabel

  • Algemeen 3
op 16 juli 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2018

Ik heb een geweldige vakantie gehad maar zeer zeker niet door het gogo team. Wij zouden het club bandje en totally Summer gratis krijgen omdat wij een totally vakantie hadden geboekt maar bij aankomst moesten we nog wel 200 euro pp bijbetalen en dit mocht absoluut niet besproken worden met onze ouders. Veder was ons een vaatwasser, airco en handdoek service beloofd maar bij aankomst was er geen vaatwasser en voor de airco moesten we elke dag bijbetalen, voor de handdoek service moesten we zelf met het hotel gaan overleggen. Gogo zei dat dit absoluut niet hun schuld was en ze hier niks aan konden doen. Wel hadden ze beloofd om te bellen over de 400 euro maar toen wij na 4 dagen niks hadden gehoord en zelf contact opnamen met het hoofdkantoor bleken ze nooit gebeld te hebben. Veder zouden we een hele leuke onbeperkte pizza avond en kroegentocht gaan lopen maar bij aankomst kregen we een halve pizza per persoon en de drankjes waren niet inbegrepen dus dat kwam er ook bij. Eind conclusie : gogo brengt alles erg mooi maar maakt niks waar!

  • Algemeen 4
op 12 juli 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2018

Gogo is een dramatische reisorganisatie die enorm slecht haar informatie verstrekt. In eerste instantie bel ik met de vraag of ik online in kan checken voor de vlucht met easyjet, (uur in de wacht) waar ik het antwoord krijg dat dit niet mogelijk is. Een week later zie ik vouchers verschijnen via de mail met daarin vlieg- en accomodatievouchers. Dus ik stuur weer een mail met de vraag dat ik online in wil checken en stoelen wil reserveren. Krijg keurig een paar uur later reactie dat dit niet kan. Bel ik nog een keer (weer in de wacht) zegt de mevrouw dat vandaag de vouchers zijn upgegrade en ik wel online in MOET checken. Vervolgens wil ik online inchecken staan er slechts 10 van de 12 namen, weer bellen, drie kwartier verder moet ik met een andere PNR de laatste twee mensen in checken, niet gecommuniceerd etc. Regel het liever allemaal zelf, betaal ik ook niks aan dit vervelende bedrijf.

  • Algemeen 1
op 27 december 2017 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: september 2017

Er moest een borg betaald voor de tent. Op de dag van vertrek was er niemand van de camping om de tent te checken en de borg terug te betalen. De reisleidster van gogo verzekerde ons dat de borg overgemaakt zou worden. Nooit gebeurd natuurlijk en GOGO geeft niet thuis.

  • Algemeen 2
op 5 november 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2016

Vond het erg goed georganiseerd uiteraard was je natuurlijk erg blij om op vakantie te gaan

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2016

Omdat het een leuke vriendelijk organisatie was die veel dingen organiseerde om je vakantie zo leuk mogelijk te maken.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2015

Was zeer goed georganiseerd, hotel was super en het was gericht op jongeren wat mij wel aanspreekt. Vooral het vervoer van en naar het vliegveld was super geregeld.

  • Algemeen 9
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: augustus 2015

Super leuke vakantie gehad, met leuke en goede reisbegeleiders. Alles was goed geregeld en een uitgebreid pakket met activiteiten die je kon gaan doen in de vakantie.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Malta / Valletta, reisperiode: juli 2016

Lang moeten wachten op taxi, de rest van de vlucht en het hotel waren goed.

  • Algemeen 7
op 2 november 2017 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2016

Erg klein appartement, aardig personeel, aardige behulpzame reisleiding.

  • Algemeen 7
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2016

Alles was goed geregeld, goed verblijf, leuke activiteiten voor een goede prijs.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: augustus 2015

Het was erg goed georganiseerd

  • Algemeen 7
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2017

Waarom geen 10, omdat we bij de heen & terugreis 1,5 vertraging hadden. Verder was de reis super georganiseerd met fijne vliegtijden en een nette accommodatie en de reisleiding was top.

  • Algemeen 7
op 18 oktober 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2014

De reis was goed verzorgd. Alle gegevens waren duidelijk en op tijd gereed.

  • Algemeen 9
op 18 oktober 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2015

Ik heb dit cijfer gegeven omdat de reis over het algemeen goed geregeld was. Het was een jongerenreis waarbij we met veel jongeren gezamenlijk in de bus naar onze vakantiebestemming reden. Sommige stoelen in de bus waren kapot of versleten. Voor de rest was alles goed geregeld. De drop off naar het hotel verliep goed de reisleiding was zeer behulpzaam.

Het hotel was ook prima en voldeed aan onze verwachtingen. Het was over het algemeen een goede vakantie.

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2017 bestemming: Malta / St. Julians, reisperiode: juli 2017

Het was echt een top reis, De reisleiding was echt super, altijd in voor een praatje en zelfs de laatste avond zijn ze de hele avond bij mij gebleven en hebben ze mij naar het hotel gebracht omdat ik anders alleen moest lopen. Heel betrokken met de gasten en wouden overal bij helpen. de excursies waren ook goed geregeld. Net zoals vorig jaar in sunny was het echt een top vakantie!

  • Algemeen 10
op 31 augustus 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017

GOGO is een prima reisorganisatie voor een jongerenreis. Leuk personeel. Echter is het geen goedkope organisatie. Zo was de accomodatie prijzig en zijn de dagtripjes die ze organiseren erg prijzig. Daarnaast reageren ze niet snel wanneer je een vraag en/of klacht hebt. Ik heb een week moeten wachten op een reactie op mijn eerder verstuurde mail.

  • Algemeen 6
op 25 augustus 2017 bestemming: Italië / Rimini, reisperiode: juli 2017

De vliegreis en transfer zijn goed verlopen! Eenmaal op plaat van bestemming iets minder, werden ergens afgezet om vervolgens naar het hotel te zoeken die we niet konden vinden. Wel zo netjes als we in het vervolg (wat we gewend waren) voor de deur of in ieder geval in de buurt worden afgezet!

  • Algemeen 7
op 25 augustus 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017

De reis was goed verzorgd, zowel de vlucht als transfer sloten goed op elkaar aan en gingen snel. Vervolgens hebben we ook nog veel leuke activiteiten gedaan via de reis organisatie.

  • Algemeen 8
op 27 juli 2017 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2017

Gogo is de slechtste reisorganisatie die je ooit mee gaat maken. Ten eerste kwamen we aan op het vliegveld in Barcelona en stond er niemand van gogo op ons te wachten wat wel de afspraak was, na een uur wachten kwam er een vrouw die bijna fluisterde : gogo? en daar moesten we dan blijkbaar mee vertrekken richting Blanes. Bij de zogenaamde Kick Off komt er iemand van gogo die je vanalles probeert aan te smeren zoals een member card. Er wordt dan gezegd ja dit is een kortingspas en die kost 15 euro en dat haal je er binnen 2 dagen uit. Wij hebben met onze groep na een hele week hooguit 2 euro bespaard met de kaart en van andere hoorde ik niet veel betere resultaten. Ook betaalden wij met onze groep geld voor de feesten van gogo maar kregen totaal geen betalingsbewijs waardoor we bij sommige feesten bijna niet binnen konden, dit is dieptriest. Wij zaten op de camping La Maisa in het gogo gedeelte maar wat nog het ergst was is dat we pas op de 5e dag van de 7 dagen dat we er waren ons gogo bandje kregen, dit zorgde ervoor dat we moeilijk binnen kwamen bij bepaalde feesten. Ook de terugreis was weer erg slecht ingepland, wij waren zelf overal optijd volgens de tijden van gogo maar stapten uiteindelijk 5 minuten voor vertrek van het vliegtuig in, andere groepen van gogo kwamen zelfs te laat voor de vlucht.

  • Algemeen 2
op 24 juli 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2017

De feesten van gogo zijn echt waardeloos. Je word met de bus gebracht naar een plek maar het is een grote chaos bij de bussen want iedereen wilt een plek bemachtigen. Ik raad gogo aan om een busindeling te maken want dit is overzichtelijker voor jullie en zeker voor ons. Dan op het feest zelf (partycrashers). Dit feest was pure geld en tijdverspilling en ik was niet de enige die dat vond. Je moest onwijs lang wachten voor je drankje. Ik ben de hele avond buiten gestaan want binnen was er niks aan. De poolparty was nog een beetje leuk, alleen de muziek is te zacht. De partyboot daar was niks aan. Ook echt zonde van je geld. Nu zijn we aangekomen bij totally summer. Het was een grote chaos bij de bussen. Hierdoor hadden wij geen zin meer en hebben wij ons kaartje weggegooid en naar het hotel gegaan. Gogo moet leren dingen in te delen. Want dit is een rotzooi

  • Algemeen 5
op 1 juni 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: april 2017

Wat een verschrikkelijke organisatie, wij hebben geld overgemaakt naar ze en er stond dat het allemaal gelukt was en uiteindelijk blijkt het dat het geanuleerd was!! niks van gehoord, ze hebben niks gezegd nu is het bijna zomer en wij moesten hun bellen om te vragen waarom we niet op de site konden, zeggen ze doodleuk ja sorry gaat niet door.
152 euro overgemaakt MAAR gelukkig hebben we wel 5,80 euro terug gekregen, nou hartelijk bedank gogo nu kan ik een ijsje kopen hier in nederland in plaats van loret. top geregeld !!!!!

  • Algemeen 1
op 15 september 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2012

Het was een zeer goed verzorgende reis, de reisleiding was altijd bereid om te helpen en een luisternd oor

  • Algemeen 8
op 8 september 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2016

Ten eerste is ons bij aankomst niets verteld over de zogenaamde toeristenbelasting die in heel Mallorca betaald moet worden. Wanneer dit onbekend is sta je nogal voor een dure grap bij aankomst in je appartement. Zeker wanneer het hotel personeel geen een woord engels kent. Vervolgens ging de reisleidster mee de kamers checken met de eigenaar. Zij keurde onze 2 kamers voor in totaal 8 personen goed. Toen wij echter de tweede kamer binnen traden bleek dat de koelkast het niet deed. Zelf hebben we dit met de eigenaar moeten regelen omdat Gogo nergens te bekennen was. 'S avonds laat hebben wij van onze buren (die toevallig ook nederlands waren en met gogo reisden) moet horen over een gesprek waarbij belangrijke informatie voorafgaande aan de vakantie wordt verteld. Via het nummer van de buren een afspraak gemaakt om 6 uur. Om 9 uur echter hadden wij nog steeds niets gehoord. Tijdens het contact opnemen is ons verteld dat ze niet konden maar dat ons opgegeven nummer niet bereikbaar was. Dit was totale onzin. Verder zeiden zij ons dat ze het die avond niet meer konden redden dus dat het de volgende dag maar moest. 20 minuten later kregen we een telefoontje dat de gogo reisleidster er binnen 5 minuten zou zijn. Dit liep allemaal gelukkig wel volgens plan en de rest van de vakantie verliep ook soepeltjes.
Tot op de dag van onze terugkeer. Om 10 voor half 6 zouden wij door een bus naar het vliegveld gebracht worden. Aangezien wij 2 kamers hadden om uit te checken besloten een vriendin en ik om alvast naar beneden te gaan. Vanaf 5 uur stonden wij buiten samen met de bewaker van ons appartement. Om kwart voor 6 was de bus er echter nog steeds niet. Nadat de bewaker ons vertelde dat de bus normaal nooit zo laat is besloten wij gogo te bellen om te vragen waar de bus bleef. Het antwoord dat wij kregen was dat de bus voorbij reed maar dat er niemand klaar stond dus dat deze weer doorreed. ONZIN! 8 Meiden stonden net koffer en al van kwart over 5 tot kwart voor 6 te wachten en de bus is niet geweest. Onmogelijk ook aangezien wij in een smalle straat zaten met scherpe bochten die een auto nog niet in 1 keer kon maken, laat staan een bus. Er werd ons toen nog verder de schuld gegeven en van alles verweten. Hun oplossing? 'Loop gewoon naar buiten en houd een taxi aan.' Schandalig. Er reden geen taxi's rond. Zeker niet waar wij waren. Laat staan 2. Uiteindelijk heeft het appartement personeel taxi's geregeld die binnen een kwartier op het vliegveld stonden. De bonnetjes hebben wij bewaard om aan Gogo te geven. Op zoek naar de incheck bali liepen wij schijnbaar 2 vrouwen van gogo voorbij. Hoewel zij wisten dat wij de 8 meiden waren die zij waren vergeten hielden ze ons niet aan of wat dan ook. Nadat wij hen aanspraken werden er nog een paar verwijten gegooit en uiteindelijk betaalde ze met grote moeite de kosten van de taxi terug. Zonder ook maar enige 'Sorry dat wij jullie zijn vergeten waardoor jullie je vlucht bijna miste' stonden ze op en liepen ze weg. Schandalig. Dat mensen zo behandeld moet worden. Schaam je!

  • Algemeen 2
op 8 september 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2016

GoGo reisleiding in Mallorca was verschrikkelijk! Bij aankomst werden we in ons appartement gedropt, zonder enige voorstelling van de reisleiders. Het meisje van de reisleiding stond erbij op haar telefoon, en had geen oog voor ons. Verder hebben we geen welkomswoordje gekregen, met waar we voor moesten uitkijken in Mallorca en uit welke pakketten we konden kiezen. Uiteindelijk zijn we er zelf achteraan gegaan, en hebben we voor een kroegentocht gekozen. Helaas tot onze grootste spijt. Er werd ons verteld dat we bij elke bar een gratis shotje kregen, we hebben er 0 gekregen tijdens de kroegentocht. De reisleiding stonden met ongeveer met zijn 8en constant bij elkaar, en waren zelf aan het drinken en aan het feesten en hadden 0 ook voor de feestgangers van gogo zelf. Als klapper op de vuurpijl, zouden we opgehaald worden bij ons appartement Jorbar in Mallorca. We zouden om 10 voor half 6 s'ochtends worden opgehaald, en ik stond met mijn 7 andere vriendinnen om 5 uur klaar voor ons appartement. Om kwart voor 6 was er nog geen bus, dus hebben we GoGo gebeld. Waarop werd verteld dat wij niet klaar stonden en dat we maar een taxi moesten regelen. We hadden aan onze beveiliger nagevraagd of er een bus was geweest die ons haar het vliegveld zou brengen, en ook hij zei dat er geen bus langs is gekomen voor ons. En al was de bus wel langsgekomen en stonden we niet klaar, waarom kregen wij dan geen belletje waar we waren? Ze waren ons gewoon vergeten. Helaas na 2 geweldige vakanties in Sunny Beach en Albufeira met GoGo, was de reisleiding in Mallorca waardeloos. Nooit meer met GoGo.

  • Algemeen 3
op 24 augustus 2016 bestemming: Portugal, reisperiode: augustus 2016

Als het er op aan komt laten jullie je klanten gewoon zitten! Met een beetje extra steun waren we +/-700 euro goedkoper uit! Bedankt!

  • Algemeen 2
op 18 augustus 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2016

Bij het Totally Summer feest was een groot zwembad. Ga hier niet in!! Het is een grote bacterie bron, ik en 2 vriendinnen gingen hier wel in, alle 3 hebben we voorhoofdholtontsteking opgelopen. Ik zelf kreeg er ook nog koorst bij. Ik ben al een week erg ziek ervan, en nog steeds niet beter. Inmiddels antibiotica gekregen van de dokter omdat het maar niet over gaat.
We zijn niet kopje onder geweest.
Maar doordat mensen water omhoog gooien krijg je het toch in je gezicht... Het scheelt dat dit feest voor ons de laatste dag was, maar ik sprak ook mensen die juist net gearriveerd waren. Laat je vakantie dus niet verzieken. Het was al met al leuk, maar het zeker niet waard.

  • Algemeen 7
op 4 augustus 2016 bestemming: Spanje / Loret de mar, reisperiode: juli 2016

Slecht bereikbaar bij klachten, eenmaal te pakken gewoon niet terugbellen, totale summier eindigd met drama, veel mobiele telefoons defect ivm waterschade. Zeer slechte voorlichting, plastic zakjes voor mobiele telefoons zelfs niet spatwaterdicht. Reisleiding heeft daar wel een verantwoordelijkheid in om de jeugd hiervoor te waarschuwen en goed te adviseren.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2016 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2016

Gogo jongerenreizen is waardeloos als het gaat om een klacht en bereikbaarheid bij calamiteiten. NOODNUMMER werkt niet bij nood, het is gewoon een call centrum die doorverwijst naar gogo te bellen tijdens kantooruren. Bij klachten neemt Gogo jongerenreizen je niet serieus.Ze geven hun fout toe maar vergoeden niet de gemaakte kosten tot hetstel van de fout. De boeker betaald de kosten van de fouten die gemaakt worden door de medewerkers van Gogo reizen. Als er in het weekend of buiten kantooruren iets is dan zijn ze onbereikbaar, OOK NIET VIA HET NOODNUMMER!
Bij de vraag waar je het bezwaar kan indienen mbt onoplosbare klacht geven ze geen antwoord. GoGo is onderdeel van SUNWEB, ook dit bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid voor gemaakte kosten. Op het laaste moment heeft iemand van gogo reizen de ticket van mijn zoon op mijn naam gezet (ik ben 55 jaar en val niet onder jongeren!). De onkosten en immateriele schade hiervan worden niet vergoed. Terrwijl omgekeerd de klant veel moet betalen indien er op het laatste moment gegevens op de ticket niet kloppen. De medewerkers van gogo jongerenreizen hebben allemaal een cursus gevolgd om netjes de klant te woord te staan maar nimmer serieus een klacht op te lossen vooral niet als het gaat om gemaakte onkosten terug te betalen. Ze besteden liever hun tijd aan eeuwige correspondentie zonder de klacht daadwerkelijk op te lossen.
ADVIES: zoek een andere organisatie voor jongeren reizen die wel bereikbaar zijn met een noodnummer en verantwoording neemt voor zijn fouten

  • Algemeen 3
op 10 april 2016 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2015

Normaal gesproken heb ik vaak wel wat te zeggen over een organisatie of een bedrijf. ik was met 2 vriendinnen met gogo naar lloret geweest afgelopen zomer. Dan denk je hmm... een jongeren reisorganisatie zou dat wel heel goed gaan? Maar alles was perfect geregeld! vanaf de bus tot het verblijf. Ze staan altijd voor je klaar en weten precies wat ze doen. Meeste zijn ook nog jong dus ze kunnen goed met ons overweg. Echt een top vakantie gehad!
hopelijk win in deze reis en kan ik nu met mijn vriend op vakantie. Nog een keer lloret gaat die niet zo leuk vinden hihi.

  • Algemeen 9
op 8 maart 2016 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2015

Wat een waardeloze organisatie! Pretenderen de beste te zijn op het gebied van reis, hotel en activiteiten maar het was allemaal zwaar waardeloos! NIKS van hun aanschaffen; zeker geen activiteiten. Totally Summer is helemaal kut; slechte locaties (vorig jaar Mallorca en Sunny Beach gehad; het jaar daarvoor Lloret de Mar). Je kunt veel beter met een organisatie als GO-Fun boeken; die hebben alles tenminste voorelkaar.

  • Algemeen 1
op 7 januari 2016 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2014

Het is een tijdje geleden dat mijn vriendinnen en ik in Blanes zijn geweest met GoGo reisorganisatie. Maar het is een tijd dat wij nooit zullen vergeten. Ons eerste keer met een reisorganisatie mee en ook voor het eerst een busreis. De dag kwam eraan en we verzamelden in Houten. De busreis heen en terug was erg vermoeiend en lang. Gelukkig hadden we in ieder geval wel een hele mooie tijd in Blanes gehad. We dachten dat alles inbegrepen was dus inclusief de uitjes en activiteiten, helaas was dat niet zo en voor een redelijk bedrag mochten we meedoen met de activiteiten van GoGo. We hebben bijvoorbeeld de kroegentocht gedaan, dat was echt een hele leuke ervaring. Zo zagen we ook meer van Blanes en de verschillende kroegen. We zijn niet overal mee geweest, omdat elk activiteit bijna rond de 50+ euro kostte. De mensen van organisatie GoGo waren ook grote feestbeesten en dat was heel leuk! En of we ooit nog een keer met GoGo mee op reis gaan? Ja! Maar dan niet meer met de bus.

  • Algemeen 7
op 11 oktober 2015 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2015

Erg leuke week gehad met heel gezellige reisleiding. Alles was heel goed geregeld.

  • Algemeen 9
op 10 oktober 2015 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2015

Het was goed georganiseerd, maar soms wat rommeling

  • Algemeen 7
op 5 oktober 2015 bestemming: Kroatië / Porec, reisperiode: juli 2013

Erg leuke vakantie gehad, het appartement waar we verbleven lag wel ver weg van het stadje maar de verhuurders waren erg aardig. Super mooi weer en een aantal kleine kiezel strandjes. De georganiseerde activiteiten waren bij de vakantie te boeken. Hier hebben we een aantal keer gebruik van gemaakt. Dit was zeer goed geregeld (afgezien dat de bus één keer erg te laat kwam). De begeleiders waren altijd te bereiken en hielpen wanneer nodig.

  • Algemeen 7
op 28 oktober 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2012

Prima geregeld! Goede reis gehad. De bus die ons op kwam halen na het vliegtuig stond al te wachten en stond duidelijk aangegeven. Hierna werd iedereen voor de deur afgezet en de terugreis verliep net zo vlekkeloos als de heenreis met Gogo.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 27 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2013

Leuk hotel boven aan de berg. Ligging was wel iets minder omdat het best ver was vanaf de strip in chersonissos. Vriendelijke reisleiding van Gogo. Hotel was super mooi.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 21 oktober 2014 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: augustus 2014

Dit jaar was het eindelijk zo ver. Vijf dagen na mijn 19de verjaardag vertrok ik samen met twee vriendinnen naar Spanje! De eerste vakantie zo ver weg van huis zonder ouders. Voor de reis had ik spijt van onze keuze met de bus te gaan. Achteraf viel dit alleszins mee. De overige feestvierders waren prima gezelschap en er viel ook nog wel wat te slapen. Wij hadden de beste plekken in de bus dus wij voelden ons extra speciaal. Op vakantie kon de accommodatie wel iets beter. Nog net geen red mijn vakantie taferelen. Hier en daar wel schimmel en doorgezakte bedden, maar het was oké. De jongens waren leuk en wij vielen blijkbaar ook wel in de smaak. Het uitgaan was geweldig, net zoals het zwembad en het strand. Het weer kon beter, maar ik hou toch niet zo van een bruinehuid. Ik ben meer het type sneeuwwitje. Helaas werd ik aan het einde van de reis ziek. Puur toeval, maar wel vervelend. We hebben er alsnog wel alles uit kunnen halen en het bezoek aan Barcelona was te gek! Geboekt met GoGo.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 14 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2014

Het was geweldig om na 7 jaar gymnasium dit af te kunnen sluiten met een heerlijke strand en feest vakantie. Gogo heeft daar zeker bij geholpen. Super geregeld qua vluchten en pick up van en naar de airport, allemaal inbegrepen, super appartement met top ligging heel goedkoop en meer dan goed. Hele aardige mensen in t appartementencomplex en de staff die aanwezig was van gogo was ook erg behulpzaam en geïnteresseerd. Mee geweest met kroegentochten, feesten en uitstapjes en dat allemaal heel voordelig. Kortom een super reis om nooit te vergeten.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 9 oktober 2014 bestemming: Bulgarije / Sunny beach, reisperiode: juni 2011

Super fijn appartement. Reisleiding niet veel gezien, maar op zich goed begeleid door Gogo. Is een leuke reis geweest, maar niet per se dankzij de reisorganisatie.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 9 oktober 2014 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2014

Het was voor mij de eerste keer dat ik met GoGo reisde. Ik vond het hotel waarin we zaten minder dan dat ik gewend was, maar ik heb me er niet aan zitten ergeren. Ik heb GoGo als zeer positief ervaren, zo organiseerde de reisleiding van allerlei leuke activiteiten die de prijs/kwaliteitsverhouding goed weergaven. Verder was de reisleiding altijd te bereiken en altijd in voor een leuk en gezellig praatje. Daarnaast vind ik dat ze goed hebben opgetreden nadat een vriend van mij ziek was geworden door de hitte in een bus. Hij kreeg zijn geld voor de activiteit terug en daarnaast werd zijn taxi ook vergoed die hij samen met 3 andere vrienden terug genomen heeft. Zoals je kunt zien is mijn ervaring met GoGo goed bevallen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 8 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2013

Accommodatie was vies, slecht onderhouden en heeft totaal niet aan onze verwachtingen voldaan van Gogo.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 3
op 29 september 2014 bestemming: Kroatië / Porec, reisperiode: juli 2014

Ik vond het een prima geregelde reis, maar dat was het ook wel . De excursies waren net zo duur als je ze buiten GoGo boekte.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 6
op 27 juli 2014 bestemming: Kroatië / Porec, reisperiode: juli 2014

Verschrikkelijk slecht geregeld, het appartement waar we zaten was het enige positieve aan wat er geregeld was door Gogo. Over de busreis zijn we verkeerd ingelicht, na 2 dagen hadden we geen reisleiding meer en gingen de uitstapjes niet meer door via Gogo. Altijd waren ze te laat. Wij hebben achteraf beter zelf de reis en het appartement kunnen regelen. Want van gogo hoef je niks te verwachten. Nadat we geen reisleiding meer hadden en een email hadden gestuurd naar gogo hebben we helemaal geen antwoord/excuses/oplossingen gehad.Overigens spraken wij mensen doe met Beachmasters waren die wel tevreden waren. 1 ding is zeker, nooit meer met gogo

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 2
op 4 juni 2014 bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: juli 2013

Reisorganisatie was minimaal. Was een klein groepje GoGo reizigers in Gümbet. Tijdens de kroegentocht waren de grote discotheken dicht omdat ze het "propverbod" hadden overtreden. Waren wel redelijk creatief iets anders te verzinnen. Boottochtjes kun je beter zelf regelen, stukken goedkoper en wij hadden bijna een privéboot met eten en onbeperkt alle drankjes!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 2 juni 2014 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juli 2014

Ik had mijn hand gebroken en ze brachten me gelijk naar de dokter vorig jaar.
we konden de reis bij GoGo ook zonder problemen omboeken van 15 naar 8 dagen wegens omstandigheden.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 28 mei 2014 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: mei 2014

Leuke reisleiding van GoGo. Staan altijd klaar 24/7. Goede betaalbare excursies.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 24 september 2013 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2013

Doordat we later in het seizoen waren, gingen onze reisleiders van GoGo al naar huis dus werden we overgenomen door een andere organisatie. nou is dat geen probleem maar heel netjes vond ik het niet. verder ben ik zeer positief over de reisorganisatie.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 2
  • Prijs / kwaliteit 8
op 25 augustus 2013 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juli 2013

Accomodatei lag ver buiten ' centrum' en was voor 95% gevuld met gezinnen. 's Nachts geen mens op straat... inderdaad, beroofd van mijn tas met mobiel. 3 dagen daarvoor was mijn portemonnee al gerold.
Reisleiding inadequaat: doen niets, geen hulp bij aangifte, komen niet langs om poolshoogte te nemen,weten niets en zijn volledig onbekwaam. Daarom zelf direct de terugreis geregeld.
Zolang je niets overkomt en de reisleiding niet nodig hebt is er niets aan de hand. Maar verwacht bij problemen niets maar dan ook niets van de reisleiding noch van hun klantensupport. GOGO is van, voor en met name door jongeren, zeer onprofessioneel en niet toegerust voor een redelijk crimineel land als Bulgarije.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 7 mei 2012 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2011

Vorige zomer met Gogo gerezen en dit is erg goed bevallen. Ten eerste was de prijs-kwaliteitsverhouding erg goed. We hebben namelijk niet super veel hoeven te betalen maar hadden wel een erg nette accommodatie. Daarbij was de reisbegeleiding erg vriendelijk. Ze wachtten je op op het vliegveld, gaven in de bus op weg naar de accommodatie uitleg en ook was er nog een informatiebijeenkomst de dag na aankomt. Verder konden er leuke excursies geboekt worden, al was dit een stuk duurder dan bij de lokale tentjes.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 3 oktober 2011 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: oktober 2011

Doe jezelf en je reisgenoten een heel groot plezier en boek nooit een reis bij Gogo Tours. Zij kunnen de naam beter veranderen in Nono Tours.
Tijdens onze vakantie hebben wij noodgedwongen in 3 onderkomens moeten vertoeven. 1e keer door waterschade en stank. 2e keer door brand. Van het 3e hotel hebben wij maar kort kunnen "genieten". Gogo Tours boekt alleen onveilige, goedkope hotels en verhuurd deze vervolgens voor de hoofdprijs. De reisleiders spreken de taal (Spaans) niet, en weten niet hoe ze moeten handelen bij calamiteiten. Het hoofdkantoor wordt bemand door onprofessionele, onbekwame mensen. Zij geven bij een hulpvraag een niet thuis! Kortom BOEK VOORAL NIET BIJ DEZE ORGANISATIE als u van een onbezorgde vakantie wilt genieten. Het gaat immers om uw zuur verdiende/gespaarde euro's. DOE HET NIET!!!!

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 3
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 3
op 28 februari 2011 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2010

Ik ben al 2 jaar met GOGO geweest en ik vind het echt verschrikkelijke reisbegeleiding. Je wordt gewoon behandeld als een kudde dieren door de organisatie.

Afgelopen jaar ging ik met een vriendin samen naar Marmaris, dat is ca. 3,5 uur vliegen. Dan nog met de bus naar je appartement 1,5 uur. Dus dan heb je wel zin om lekker naar je appartement te gaan en even te relaxen of het zwembad in te duiken. Maar NEE, als je met GOGO gaat, wordt je gelijk vanuit het vliegveld gedropt in een smoezelig en bloedheet kroegje. Daar krijg je dan een drankje, aangezien het 40 graden is middag op de dag heeft iedereen dorst, en denk je leuk een welkomstdrankje, maar nee hoor, daarna kwamen ze even langs met de rekening.

Dan moet je daar dus 1 uur lang verplicht naar die preek luisteren over alle excursies, terwijl je daar dus niet om gevraagd hebt. Je hebt niet eens de mogelijkheid om daar dus niet heen te gaan. Vervolgens vonden wij het wel leuk om een kroegentocht en clubnight te boeken, dus wij hadden netjes gepast contant geld klaar in onze handen, maar NEE we mochten deze niet gelijk betalen. De betaling gebeurde om half 5 in het hotel (ca. 4 uur later), dan kwam er iemand van gogo om het geld op te halen. Dus toen wij terug kwamen in het appartement konden we nog steeds niet doen waar we zin in hadden, maar moesten wachten op de reisleider van Gogo om te BETALEN. Ik vind dit echt schandalig. Pak dat geld gewoon gelijk aan, als wij het direct kunnen betalen.

Je wordt echt behandeld als een stel kleuters op schoolkamp en hun voelen zich de koning.

Ook al eerder in Kreta geweest, toen mochten we nog snel onze koffers in ons appartement gooien maar de reisleider bleef beneden wachten om met ons mee te lopen naar de kroeg.
Vervolgens mochten we toen ook pas later betalen, en niet direct bij de welkomstmeeting.

Ook bij de kroegentochten en clubnights vinden hun het vermaak om zelf een dansje te maken op de bar, dat moet dan vermaak zijn. Zelf hebben zij heel veel lol erom, ik denk dan, als reisleider moet je het publiek toch vermaken en niet jezelf.

Daarom boek ik dit jaar dus gewoon met een niet-jongerenorganisatie, dan kunnen we tenminste zelf bepalen hoe of wat.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 8
op 10 december 2009 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: augustus 2009

Samen met een vriendin naar Blanes gegaan, we hadden er keiveel zin in. Bij aankomst toch ook maar het feestpakket van 80 euro genomen, want dat leek ons toch wel erg spectaculair. Ook al hadden we een half uur op de reisleiding moeten wachten.

De 2e avond gingen we uit in Malgrat de Mar, georganiseerd door GoGo. Echter ging ik door mijn knie, wat in Nederland thuis ook al een keer voorgekomen was. Ik was niet meer in staat om te lopen, had veel pijn, en mijn vriendin en ik wilden naar het hotel. Maar de reisleiding was eerst onvindbaar, en daarna bleek dat er geen parcetamol aanwezig te zijn. Toen we dat eindelijk gekregen hadden (van een Spaanse mevrouw, niet van GoGo) moest ik ook nog eens zelf een flesje water betalen om het pilletje te kunnen inslikken. Daarna wilden we echt naar het hotel, en de hele reisleiding was behoorlijk gepikeerd omdat hun feestje niet doorging. Na veel gezeur werd er een taxi voor ons geregeld. Niemand van de reisleiding ging mee naar het hotel, en we konden zelf de taxi afrekenen, en vertrouwen op een vreemde taxi chauffeur, die geen engels sprak. Bedankt, GoGo.

De volgende dag bleek dat mijn knie zoveel pijn deed dat we naar de dokter moesten. Gogo zou met ons, allebei 17 jaar, mee moeten gaan, wat ze niet gedaan hebben. Ze hebben ons zelf naar de kliniek laten lopen, voor zover ik kon lopen. Toen bleek dat in die kliniek geen rontgenapparaat was, werd ons verteld dat we naar Lloret moesten voor rontgenfoto's, met een speciale ziekentaxi. Opnieuw belden we Gogo, waarbij we te horen kregen dat we 4 (!) uur op hen moesten wachten, of zelf gaan. Dus toen zijn we maar zelf met de taxi naar Lloret gegaan. Daar foto's laten maken. Ik heb nog steeds geen idee wat er met mijn knie is gebeurd, omdat de mensen daar slecht engels spraken. We hadden graag iemand van GoGo mee gehad als tolk. Opnieuw bedankt, GoGo.

Omdat mijn knie helemaal in het verband gewikkeld zat, kon ik er niet goed lopen, laat staan naar een van de feesten in het door ons gekochte partypakket van GoGo. Het koste heel veel moeite om het geld terug te krijgen, en voor de die avond in Malgrat moest ik nog steeds betalen, omdat we die meegemaakt hadden, terwijl we nog geen uur binnen waren geweest. Mijn vriendin heeft helemaal geen geld teruggezien, maar zij was natuurlijk niet in staat om naar de feestavonden te gaan, omdat ik niet alleen achter kon blijven met die knie.

Onze ouders hebben GoGo gebeld terwijl wij in Blanes waren, dat ze ons moeten helpen, en wij zouden in Blanes terug gebeld worden. Nooit meer wat van gehoord. Geen verontschuldiging gehoord, en er was ons geen beterschap gewenst.

Dus, al met al was het toch nog een leuke reis geworden, en de accomodatie was super, de mensen van het hotel waren heel begaan. Maar de volgende keer doen wij dat met een andere reismaatschappij!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 3
  • Prijs / kwaliteit 3
op 7 oktober 2009 bestemming: Kroatië / Rovinj, reisperiode: juli 2007

Mijn ervaring met gogo tours is heel slecht. Ik heb namelijk een blindedarmontsteking gekregen. Omdat we op dagexcursie waren en de reisleiding weigerde een dokter te bellen, is de blindedarm gebarsten. De rest van de vakantie heb ik in het ziekenhuis gelegen in Pula. Gogo tours heeft nooit z'n excuses aangeboden voor het niet inroepen van medische hulp, laat staan dat ze een bloemetje of zo hebben gestuurd.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 1
op 4 augustus 2009 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2009

GOGO biedt goede reizen aan maar als iets misgaat dan vind ik de alternatieven die ze bieden wat minder. Verder heb ik veel plezier gehad!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 6
op 12 augustus 2008 bestemming: Griekenland (Kreta) / Chersonisos, reisperiode: augustus 2006

Wij hebben een prettig verblijf gehad in Chersonisos. We hebben geen moeilijkheden gehad. Bij aankomst hebben wij de nodige info gehad over hoe en wat van de reisleiding van GoGo. Dit was voldoende om een heerlijke vakantie te hebben.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 11 augustus 2008 bestemming: Kroatië / Novalja, reisperiode: juli 2008

Met drie vriendinnen naar Kroatie gegaan. Was vorig jaar al goed bevallen en dit jaar nog meer! De reisleiding van GoGo Tours staat altijd voor je klaar, iedere avond en of middag is er een mooi feestje waarvoor busvervoer heen en terug verzorgd is. De appartementen liggen heerlijk dicht ten opzichte van het centrum en de excursies zijn zeker goed geprijsd. Met andere woorden top organisatie!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 23 oktober 2007 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2007

Was zeker een te gekke vakanie, alleen jammer toen wij een excursie hadden geboekt, (relaxing cruise) we werden niet opgehaald, gewoon vergeten door GoGo, dus de boot was weg zonder ons... Beetje jammer maar verder een te gekke vakantie.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 3
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 7
op 6 augustus 2007 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2007

We zijn met de bus van GoGo Tours gegaan met een groep van 10 man. We werden goed opgevangen door de reisleiders dus als er iets was met het hotel dan kon je bij hun terecht of gewoon voor alles. Ik raad iedereen aan het party parket te nemen het was super! super gezellige reisleiding (chantal en sander). Dus heb een super vakantie gehad!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 7
op 5 januari 2007 bestemming: Frankrijk / Argelès sur Mèr, reisperiode: juli 2006

Ik heb een leuke vakantie gehad met GoGoTours naar Zuid-Frankrijk. De busreis ging voorspoedig en de accommodatie (een tent in mijn geval) en camping (La Marende) waren goed. Je kon je inschrijven voor een hoop activiteiten (b.v. raften, Hollandse avond), de reisleiders waren vriendelijk en behulpzaam en het is een relatief goedkope reisorganisatie. Een aantal punten kunnen echter verbeterd worden. Zo was het tijdens mijn reis mogelijk om een dag op excursie te gaan naar Barcelona. De bus erheen vertrok echter pas om 12:30, waardoor je pas om 15:30 in de stad aankwam. Daar kreeg je bij elke bezienswaardigheid maar heel beperkt de tijd (ca. 20 min.) en daarna moest je de bus weer in. In totaal zijn we maar zo'n 6 uur in de stad geweest en voor mijn gevoel heb ik er helemaal niets van gezien. Dit is erg jammer, want het schijnt een mooie stad te zijn. De bus naar Barcelona zou eigenlijk al om 8 uur 's ochtends moeten vertrekken om zoveel mogelijk uit de excursie te halen als er inzit (ik zou het er wel voor over hebben om om 7 uur op te staan).
Een ander kritiekpunt is de busreis. De bus zelf en de chauffeurs zijn in orde, het enige jammere is dat tijdens de 18-urige reis heen en terug zo weinig stops werden gemaakt om bijv. de benen te strekken. Op zowel de heen- als de terugweg slechts ca. 3, wat toch wel erg weinig is. Dit zou verbeterd kunnen worden.
Over het algemeen ben ik tevreden over GoGotours en is het goed mogelijk dat ik in de toekomst weer van deze reisorganisatie gebruik zal maken.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 7
op 7 december 2006 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2006

Geweldige vakantie! Van alles te doen. Leuke en veelzijdige excursies! Vooral Barcelona was top! Op de camping was het 1 groot feest en de reisleiding van GoGo was altijd vrolijk, gezellig en lekker gek! Top vakantie gehad volgend jaar weer met hopelijk dezelfde reisleiding.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 26 september 2006 bestemming: Griekenland (Kreta), reisperiode: augustus 2006

Goed geregeld, goede feesten. Gezellige reis begeleiding; niks te gek. Vette aanrader! Volgende keer weer GoGo.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 28 juli 2006 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2006

Een keer zijn ze ons vergeten toen wij een excursie hadden, dus stonden we daar een uur te wachten tot we iemand anders tegen kwamen van Gogo tours.

Zij heeft toen wel meteen geregeld dat we als nog konden gaan. Matig dat ze het vergaten maar fijn dat alles zo snel geregeld werd.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
  • 1
  • 2
  • Volgende