Schrijf een ervaring over GoMundo en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen GoMundo

7,8 in 364 reviews
1 consumentenaward:
Solmar Tours won in 2014 de Reisgraag award
Lees meer
6,8 in 291 reviews
Lees meer
6,1 in 767 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 4 met 38 resultaten

op 21 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2017

Wij zijn net terug van een all-inclusive verrassingsreis. De reis hebben we gekocht via Groupon. Toen we te horen kregen in welk hotel we verbleven, zijn we ons rot geschrokken. Op Zoover kreeg het hotel een 5,1. Op Booking een 5,7. Wij hadden contact opgenomen met Gomundo om te vragen of wij in een ander hotel konden verblijven omdat dit hotel niet de fijnste reviews achter liet. Dit was volgens Gomundo niet mogelijk omdat alles al was geboekt. Op Zoover werd er aangegeven dat mensen ziek werden van het eten, de kamers klein en vies waren en het zwembad groen was. Wij hebben ook voorgesteld om ergens anders te willen verblijven en een bijbetaling te willen doen. Helaas dit was echt niet meer mogelijk. Nou we moesten het hier maar mee doen. Eenmaal aangekomen in het hotel klopten de slechte reviews. Onvriendelijke mensen werkten in het hotel. De kamers waren smerig, Rob Geus had een leuke aflevering kunnen hebben als hij was langs gekomen in dit hotel. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n last van mijn rug gehad van de bedden die in onze kamer stonden. Na twee dagen kreeg ik een voedselvergiftiging door het eten in het hotel. Ik kom gelukkig terecht bij een Nederlandse huisarts daar. Ik heb medicijnen meegekregen en heb vanaf de tweede dag al helemaal niet meer van mijn vakantie kunnen genieten door het overgeven en de buikproblemen. Het aller ergste vind ik dat we nu geld kwijt zijn aan een vakantie waar je van te voren kon weten dat dit een horror vakantie zou worden, dat wij dit hebben aangegeven bij Gomundo en zij hier dus niks aan wilden doen. Ook tijdens mijn vakantie hebben wij contact opgenomen een aangegeven dat ik hier erg ziek ben geworden. Maar niks werd er veranderd. Alles moet maar zo goedkoop mogelijk in een goedkoop smerig, vies hotel, waar je vervolgens een voedselvergiftiging oploopt. Gomundo moet zich schamen voor wat zij verkopen. Ik heb er geen woorden voor.

  • Algemeen 1
op 19 mei 2017 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: juni 2017

Lees de voorwaardes goed. Ze geven een mooie hotel aan, maar het is al vastgesteld dat je een ander gelijkwaardig hotel krijgt.
Deze deal is geboekt met Groupon en is absoluut niet goedkoper als je het vlucht en hotel los boekt.
Telefonisch prima te bereiken met je vragen.

  • Algemeen 2
op 18 mei 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2017

Het was beroerd! Via VakantieVeiling deze reis "gewonnen" Nou nou nou wat een prijs, echte jackpot!!! En natuurlijk snappen wij dat je geen 4 sterren mag verwachten. Maar als je zo hard spaart en blij bent dat je op vakantie kan. De twijfels begonnen al bij het boeken. e-mails met simpele vragen werden niet beantwoord en echte telefonische klantenservice kennen ze niet. Volgens mij is de dame haar baan erg zat, want ze was alleen maar aan het zuchten en aan het steunen.
Nou zij hoeft niet mee dus trek je het niet aan, dacht ik nog zo. Tot we aankwamen. Wat een drama. We zaten in een complex op de derde verdieping ZONDER LIFT. Ik kom er voor vakantie, niet om een hele workout te hebben minimaal 2x per dag. En dan moesten we de zware koffers tillen. Niet te doen!
En dan de kamer, zo oud en versleten en zo smerig! Het is jammer dat ik geen fotos kan plaatsen hier. Bleh. Levensgevaarlijke bedradingen die overal hingen. We hebben contact opgenomen met Gomundo, maar die gaf niet thuis en we moesten het zelf maar regelen bij het hotel. NA een aantal zeuren bij de receptie konden wij naar een andere kamer TEGEN BETALING. De nieuwe kamer was net zo vreselijk. Een 3sterren hotel is geen luxe. Maar dit is gewoon een armoedig zooitje. We moesten betalen voor strandbedjes, ok dat kan, maar we waren dit verplicht elke dag te doen omdat het zwembad te klein was voor alle gasten. We hebben dan ook maar 1 middag in een hoekje bij het zwembad gezeten. En de rest van de vakantie betaalt voor het strand. Ook het eten was niet te kanen. Geen moeilijke eter, maar wat koud was moest heet zijn en wat warm was moest koud zijn. Ook geen variatie en we hadden all-in maar denk maar niet dat je je middageten krijgt. Ook de bediening was uiterst onvriendelijk. En Gomundo? die vond dat het wel ok was. Het was namelijk beleid van het hotel. Nou zo hou je je klanten wel!

  • Algemeen 3
op 14 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2017

Verschrikkelijke ervaring met Gomundo icm Vakantieveilingen. Niets klopte en iets op lossen daar hebben ze nog nooit van gehoord. Bagger maatschappijen.
Ik zeg NIET DOEN

  • Algemeen 2
op 13 mei 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2017

Via Vakantieveilingen hebben wij een reis aangekocht naar Ibiza met GoMundo. Echt alles wat fout kon gaan, ging ook fout! Wat een drama organisatie is dit zeg! Wij hadden gereserveerd en kregen maar geen bevestiging. Meerdere malen contact opgenomen met Gomundo. Elke keer werd er gezegd dat ze het in orde gingen maken. Vakantieveilingen kon ook niks doen. Want zij gaven aan de reis niet uit te voeren omdat GoMundo dit doet. Na 5 x contact op te nemen bleek dat de datum niet meer beschikbaar was. Dus andere datum moeten kiezen zelfs tegen een toeslag. Vervolgens werden we vanaf Brussel geboekt, terwijl dit vanaf Eindhoven moest zijn. We kregen een vlucht heen in de avond, kwamen om 23:30 aan en de terugvlucht ging ons vliegtuig om 06:45. Zo hou je lekker veel tijd over tijdens de vakantie. Wij hadden betaald voor half pension wat de eerste dag al afviel, toen we de tweede dag gebruik wilden maken van het avond eten kwamen we het restaurant niet in, omdat dit door Gomundo niet was geboekt. Er stond in de veiling dat dit was inbegrepen. Tijdens de vakantie meerdere keren contact opgenomen met Gomundo en uiteindelijk konden we op dag 4 gebruik maken van het diner. We hebben een klacht ingediend, maar nog steeds geen antwoord. Ik raad niemand aan om een reis te kopen via GoMundo of vakantieveilingen. Natuurlijk kan het gebeuren dat er iets niet goed gaat met een boeking maar hier ging echt alles fout en werd niets opgelost. Echt een bagger organisatie.

  • Algemeen 1
op 6 april 2017 bestemming: Denemarken, reisperiode: maart 2017

Alles slecht, zelfs geen terug reis mogelijk!! Wel volledig betaald

  • Algemeen 1
op 9 februari 2017 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: februari 2017

Ik had geboekt via actie van de dag en toen ik later zag dat het via Gomundo was en de recensies zag schrok ik me rot!!!
Ik dacht dit wordt verschrikkelijk.
Op de bevestiging klopte mijn geboortedatum al niet dus dacht ik, dit gaat geld kosten. Maar ik belde de klantenservice. Kreeg een heel vriendelijk en behulpzaam iemand aan de lijn die het meteen heeft aangepast en de bevestiging doorstuurde. De rest van de reisdocumenten netjes ontvangen en gewoon de afgesproken prijs betaald. Net in het hotel aangekomen en niets mis mee. Ik ga me hier de komende dagen best vermaken!!

  • Algemeen 9
op 18 januari 2017 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: maart 2017

Niet doen! Via Groupon twee keer een reis geboekt. Twee keer blijkt na betaling dat het ineens niet mogelijk meer is voor het actietarief. Mag je annuleren of een andere, ongunstige datum kiezen. Bij annulering kan je 5 tot 10 dagen wachten tot je geld wordt teruggestort. Dit is een trucje om rente te verdienen

  • Algemeen 1
op 5 december 2016 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: december 2016

Geweldige 4-daagse reis naar Rome mogen beleven via Groupon en Go Mundo, alles was perfect geregeld

  • Algemeen 9
op 27 november 2016 bestemming: ItaliŽ / VenetiŽ, reisperiode: december 2016

Waardeloze service en communicatie. Geen antwoord op vragen, reisbescheiden tot op heden nog niet ontvangen. Dit terwijl de belofte is dat ze minimaal twee weken op voorhand worden verstuurd. Bovendien is het veel goedkoper om rechtstreeks te boeken. Eerste en tevens laatste ervaring met deze "reisorganisatie" !!!

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • `
  • Volgende