Schrijf een ervaring over GoMundo en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen GoMundo

7,8 in 379 reviews
1 consumentenaward:
Solmar Tours won in 2014 de Reisgraag award
Lees meer
6,7 in 327 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 5 met 42 resultaten

op 20 juli 2017 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: juli 2017

Verschrikkelijke organisatie. Gewonnen via vakantieveilingen. Hotel was absolute bagger. Mag de naam hotel niet dragen. Kamers? Net cellen. Contact opgenomen met Gomundo (dat is al een uitdaging! Niet te bereiken deze waardeloze drama tent). Die wilde niets doen. Laat je niet gek maken door de prijzen van 3 daagse reizen via GoMundo. Want op dag 1 zit om 17:00uur pas in het vliegtuig en op dag 3 vlieg om 07:00uur alweer terug. Ik wil iedereen waarschuwen voor GuMundo. doe het niet lieve mensen. Betaal iets meer en geniet van je vakantie. Als je boekt via Gumondu: U bent gewaarschuwd!!

  • Algemeen 1
op 28 juni 2017 bestemming: Portugal / Silves, reisperiode: juni 2017

Alles klopte aan de reis. Na het boeken zag ik pas de negatieve reviews over Gomundo. Ik heb echter geen enkele aanmerking. De reis, het hotel, de huurauto, werkelijk alles was uitstekend voor elkaar. Vooraf een paar keer contact gehad met de klantenservice, over verschillende zaken, allemaal ontzettend snel en accuraat opgepakt. Wat mij betreft een dikke pluim voor Gomundo/Bebsy.

  • Algemeen 9
op 28 juni 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017

De verrassingsreis bracht ons naar Loret de Mar en ik wassen beetje bang dat we geluidsoverlast zouden hebben ook in het hotel....gelukkig was dit nietzo, waarschijnlijk omdat dezomervakantie nog niet was begonnen. De vlucht met Vueling ging super en hebben maar 2 uur gevlogen. Daarentegen heeft de bustransfer 4 uur geduurd en moesten we op zoek naar een restaurant om onze honger te stillen. Het hotel was wit, koel, maar netjes. Het eten was goed, altijd wel iets wat je lekker vindt. Kortom het was goed.....je kan ook niet echt luxe verwachten voor 350 euro all inclusive.
Toch zal ik voortaan liever mijn reis zelf uitkiezen waarbij de transfer ook geregeld wordt en niet zo ver weg van de accommodatie ligt.
Toch wil ik Gomundo bedanken voor alle hulp en tegemoetkomingen.

  • Algemeen 8
op 2 juni 2017 bestemming: Malta / San Pawl, reisperiode: maart 2017

Om bij het begin te beginnen. De verrassingsreis kregen we aangeboden door VakantieVeilingen, maar de reis werd georganiseerd door GoMundo.

We arriveerden in het hotel tegen 12 uur s'nachts. Eten en drinken werd gelijk aangeboden. Personeel zeer accuraat en vriendelijk. Het team was in internationaal opgebouwd. Het hotel ligt aan de rand van de kust, de zee is dus nabij. Het hotel zelf wordt goed schoon gehouden en heeft een ruim aanbod aan faciliteiten voor iedereen. Drie zwembaden, sportschool, bar met beamer. Geregeld entertainment in de vorm van een show of iets dergelijks. Dan het eten, ontbijt natuurlijk wat Engels ingericht, door ontkom je bijna niet meer aan. Uitgebreid lopend buffet zowel 's middags als 's avonds. Prima gevarrieerd, wie houdt van goed en gezond eten en aan de kinderen werd ook gedacht. In de omgeving een boulevard met wat winkeltjes. Met een bus trip hebben we de boel onder de loep genomen en lekker genoten van Malta.

  • Algemeen 9




7,8 in 379 reviews
1 consumentenaward:
Solmar Tours won in 2014 de Reisgraag award
Lees meer
6,7 in 327 reviews
Lees meer
op 21 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2017

Wij zijn net terug van een all-inclusive verrassingsreis. De reis hebben we gekocht via Groupon. Toen we te horen kregen in welk hotel we verbleven, zijn we ons rot geschrokken. Op Zoover kreeg het hotel een 5,1. Op Booking een 5,7. Wij hadden contact opgenomen met Gomundo om te vragen of wij in een ander hotel konden verblijven omdat dit hotel niet de fijnste reviews achter liet. Dit was volgens Gomundo niet mogelijk omdat alles al was geboekt. Op Zoover werd er aangegeven dat mensen ziek werden van het eten, de kamers klein en vies waren en het zwembad groen was. Wij hebben ook voorgesteld om ergens anders te willen verblijven en een bijbetaling te willen doen. Helaas dit was echt niet meer mogelijk. Nou we moesten het hier maar mee doen. Eenmaal aangekomen in het hotel klopten de slechte reviews. Onvriendelijke mensen werkten in het hotel. De kamers waren smerig, Rob Geus had een leuke aflevering kunnen hebben als hij was langs gekomen in dit hotel. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n last van mijn rug gehad van de bedden die in onze kamer stonden. Na twee dagen kreeg ik een voedselvergiftiging door het eten in het hotel. Ik kom gelukkig terecht bij een Nederlandse huisarts daar. Ik heb medicijnen meegekregen en heb vanaf de tweede dag al helemaal niet meer van mijn vakantie kunnen genieten door het overgeven en de buikproblemen. Het aller ergste vind ik dat we nu geld kwijt zijn aan een vakantie waar je van te voren kon weten dat dit een horror vakantie zou worden, dat wij dit hebben aangegeven bij Gomundo en zij hier dus niks aan wilden doen. Ook tijdens mijn vakantie hebben wij contact opgenomen een aangegeven dat ik hier erg ziek ben geworden. Maar niks werd er veranderd. Alles moet maar zo goedkoop mogelijk in een goedkoop smerig, vies hotel, waar je vervolgens een voedselvergiftiging oploopt. Gomundo moet zich schamen voor wat zij verkopen. Ik heb er geen woorden voor.

  • Algemeen 1
op 19 mei 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2017

Lees de voorwaardes goed. Ze geven een mooie hotel aan, maar het is al vastgesteld dat je een ander gelijkwaardig hotel krijgt.
Deze deal is geboekt met Groupon en is absoluut niet goedkoper als je het vlucht en hotel los boekt.
Telefonisch prima te bereiken met je vragen.

  • Algemeen 2
op 18 mei 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2017

Het was beroerd! Via VakantieVeiling deze reis "gewonnen" Nou nou nou wat een prijs, echte jackpot!!! En natuurlijk snappen wij dat je geen 4 sterren mag verwachten. Maar als je zo hard spaart en blij bent dat je op vakantie kan. De twijfels begonnen al bij het boeken. e-mails met simpele vragen werden niet beantwoord en echte telefonische klantenservice kennen ze niet. Volgens mij is de dame haar baan erg zat, want ze was alleen maar aan het zuchten en aan het steunen.
Nou zij hoeft niet mee dus trek je het niet aan, dacht ik nog zo. Tot we aankwamen. Wat een drama. We zaten in een complex op de derde verdieping ZONDER LIFT. Ik kom er voor vakantie, niet om een hele workout te hebben minimaal 2x per dag. En dan moesten we de zware koffers tillen. Niet te doen!
En dan de kamer, zo oud en versleten en zo smerig! Het is jammer dat ik geen fotos kan plaatsen hier. Bleh. Levensgevaarlijke bedradingen die overal hingen. We hebben contact opgenomen met Gomundo, maar die gaf niet thuis en we moesten het zelf maar regelen bij het hotel. NA een aantal zeuren bij de receptie konden wij naar een andere kamer TEGEN BETALING. De nieuwe kamer was net zo vreselijk. Een 3sterren hotel is geen luxe. Maar dit is gewoon een armoedig zooitje. We moesten betalen voor strandbedjes, ok dat kan, maar we waren dit verplicht elke dag te doen omdat het zwembad te klein was voor alle gasten. We hebben dan ook maar 1 middag in een hoekje bij het zwembad gezeten. En de rest van de vakantie betaalt voor het strand. Ook het eten was niet te kanen. Geen moeilijke eter, maar wat koud was moest heet zijn en wat warm was moest koud zijn. Ook geen variatie en we hadden all-in maar denk maar niet dat je je middageten krijgt. Ook de bediening was uiterst onvriendelijk. En Gomundo? die vond dat het wel ok was. Het was namelijk beleid van het hotel. Nou zo hou je je klanten wel!

  • Algemeen 3
op 14 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2017

Verschrikkelijke ervaring met Gomundo icm Vakantieveilingen. Niets klopte en iets op lossen daar hebben ze nog nooit van gehoord. Bagger maatschappijen.
Ik zeg NIET DOEN

  • Algemeen 2
op 13 mei 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2017

Via Vakantieveilingen hebben wij een reis aangekocht naar Ibiza met GoMundo. Echt alles wat fout kon gaan, ging ook fout! Wat een drama organisatie is dit zeg! Wij hadden gereserveerd en kregen maar geen bevestiging. Meerdere malen contact opgenomen met Gomundo. Elke keer werd er gezegd dat ze het in orde gingen maken. Vakantieveilingen kon ook niks doen. Want zij gaven aan de reis niet uit te voeren omdat GoMundo dit doet. Na 5 x contact op te nemen bleek dat de datum niet meer beschikbaar was. Dus andere datum moeten kiezen zelfs tegen een toeslag. Vervolgens werden we vanaf Brussel geboekt, terwijl dit vanaf Eindhoven moest zijn. We kregen een vlucht heen in de avond, kwamen om 23:30 aan en de terugvlucht ging ons vliegtuig om 06:45. Zo hou je lekker veel tijd over tijdens de vakantie. Wij hadden betaald voor half pension wat de eerste dag al afviel, toen we de tweede dag gebruik wilden maken van het avond eten kwamen we het restaurant niet in, omdat dit door Gomundo niet was geboekt. Er stond in de veiling dat dit was inbegrepen. Tijdens de vakantie meerdere keren contact opgenomen met Gomundo en uiteindelijk konden we op dag 4 gebruik maken van het diner. We hebben een klacht ingediend, maar nog steeds geen antwoord. Ik raad niemand aan om een reis te kopen via GoMundo of vakantieveilingen. Natuurlijk kan het gebeuren dat er iets niet goed gaat met een boeking maar hier ging echt alles fout en werd niets opgelost. Echt een bagger organisatie.

  • Algemeen 1
op 6 april 2017 bestemming: Denemarken, reisperiode: maart 2017

Alles slecht, zelfs geen terug reis mogelijk!! Wel volledig betaald

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende