Schrijf een ervaring over GoMundo en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen GoMundo

7,8
op basis van 396 reviews

1 consumenten award

Solmar Tours won in 2014 de Reisgraag award
Lees meer
6,7
op basis van 364 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 5 met 48 resultaten

op 23 september 2017 bestemming: Spanje / hotel esplai,calella, reisperiode: september 2017

Geboekt via vakantie veiling een 5 daagse verrassingsreis. Heenreis 13.15 en terug om 6.15 dus dat zijn 4 dagen.
Gelukkig wel want was blij dat we terug gingen wat een vreselijk goedkoop en vies hotel. Erg gehorig oude vieze wollen dekens,doorgezakte matrassen. Echt schandalig dat jullie hier gasten onderbrengen. NOOIT MEER!!!!!

  • Algemeen 1
op 7 september 2017 bestemming: Spanje / Pineda de Mar, reisperiode: september 2017

Als ik alles moet omschrijven hier waarom ik het een 1 geef ben ik eigenlijk te lang bezig. Ik ben nu bezig om een klacht in te dienen bij radar, de consumentenbond, Groupon en Gomundo zelf. Medio aug een 5 daagse verrassingsreis geboekt voor mijn partner die 50 werd. Bestemming Pineda de Mar. We hebben heeel veel ellende gehad bij de boeking en zijn enorm slecht behandeld. Locaties die worden aangeboden zijn zeer slecht en de vliegtijden en transfer zijn zo geregeld dat je twee dagen van je vakantie af kunt halen omdat deze zo ongustig zijn (12 uur s avonds heen aankomen en terug s ochtens weer weg). Ik laat het er absoluut niet bij zitten! Heeft ons uiteindelijk heel veel geld en ergenis gekost

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2017 bestemming: Portugal / Portimăo, reisperiode: mei 2017

Heerlijke vakantie. Prachtig groot appartement met mooi balkon. Wij hebben op Faro een auto gehuurd bij Fire fly zodat wij alle vrijheid hadden om onze eigen weg te gaan. Helemaal top

  • Algemeen 9
op 17 augustus 2017 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juni 2017

Ik dacht dat het leuk zou zijn om een reis van 5 dagen te doen naar een onbekende bestemming…het leek me een spannende ervaring. de reis kan je kopen bij groupon maar het blijkt dat je bij gomundo moet boeken het werd een helse vakantie… vlucht in de avond heen na 00:00 uur in ons hotel en vlucht in de ochtend terug om 2:00 snachts opstaan om naar de luchthaven te gaan. ritje van bijna 3 uur in de bus van de luchthaven naar het hotel. hotel zou 3 sterren moeten zijn, maar was nog geen 1 ster waard. zelfs een hond laat je daar niet overnachten. vieze smerige kamer bedden waar de vlekken van een hoop voorgangers nog inzaten geen balkon muf en gewoon super smerig. ik kreeg het in de kamer benauwt….ik kwam erachter dat allinklusive het volgende betekent in de ochtend oud brood met natte zweetkaas… tussendoortjes… oud brood met nog een keer die natte zweetkaas…met dat brood kon je raam ingooien… in de avond vis met graten en uitgedroogt vlees. cola was aanmaaklimo met smaakje. begin hier niet aan zonde van je geld…

  • Algemeen 1




7,8
op basis van 396 reviews

1 consumenten award

Solmar Tours won in 2014 de Reisgraag award
Lees meer
6,7
op basis van 364 reviews
Lees meer
op 15 augustus 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juni 2017

Na meerdere klachten ingediend te hebben bij Gomundo hebben wij na 2 maanden!!! nog steeds geen antwoord ontvangen. Wij zijn in juni op vakantie geweest. Wij hadden een all in verrassings vakantie geboekt via Groupon voor 8 dagen. Wij zijn al op leeftijd (allebei in de 70) en vroegen bij de boeking of ze een klein beetje rekening konden houden met de locatie van het hotel. Alle bestemmingen waren voor ons prima, maar het liefst niet midden in het centrum bij jeugdige lui.
Toen wij de reisbescheiden ontvingen, schrokken wij ons rot. Het hotel lag midden in het centrum van Lloret de Mar en kreeg een zeer slechte onvoldoende op review sites. De slechte reviews waren over het algemeen vanwege geluidsoverlast van de naastgelegen discotheken en over het eten. Toen wij dit meldden bij Gomundo gaven zij aan dat alles al is geboekt en er niks meer gewijzigd kon worden. Wij hebben geprobeerd om toch maar met een positief gevoel op vakantie te gaan, de reis was namelijk al betaald. Wij hadden ook bijbetaald voor een koffer en voor de transferbus. Toen wij aankwamen op de luchthaven hebben wij een uur moeten wachten in de stilstaande bus voordat deze vertrok, na twee uur te hebben rondgereden langs allemaal hotels en wij nog niet bij ons hotel waren aangekomen ben ik maar gaan vragen hoe lang deze onaangename rit nog ging duren. De zeer chagrijinge chauffeur gaf aan dat hij dit niet wist. Uiteindelijk duurde de rit nog eens 1,5 uur. Totaal hebben wij dus 4,5 uur in de bus gezeten, terwijl het rechtstreeks met de taxi ongeveer 30 ŕ 40 minuten rijden is. Vervolgens kwamen wij dus laat in de avond aan en hadden wij erge honger en dorst na de lange reis. Wij vroegen bij de receptie of het mogelijk was om iets te nuttigen maar konden geen gebruik meer maken van onze all-in. Zelfs water was er niet meer te krijgen en in Spanje kan je geen water uit de kraan drinken. Toen wij op onze kamer waren, werden we gek van het gedreun en het gebonk van de discotheek ernaast, precies zoals omschreven op de review sites. De badkamer was smerig vol met schimmel en de bedden leken wel planken.
De volgende dag kwamen wij aan in de ontbijtzaal en het was duidelijk dat wij de oudste waren in het hotel. Geen mensen van onze leeftijd, geen mensen rond de 40 of 50 jaar, maar tieners en jong volwassenen van rond de 18 tot 22 jaar. Bij het zwembad stond de muziek op zijn hardste standje en lagen wij als 70-jarige tussen de jongeren. Je voelt je dan ook niet op je gemak. Het water van het zwembad had overigens een groene kleur, dus daar zijn we niet ingegaan.
Vervolgens hebben wij contact opgenomen met Gomundo. We zouden dezelfde dag terug gebeld worden, maar helaas werd er niet aan deze belofte gehouden. De volgende dag wederom contact opgenomen en weer werd er beloofd om terug gebeld te worden, maar er werd gezegd dat wij om een andere kamer moesten vragen bij de receptie. Wij hebben dit ook gedaan, maar zij hadden geen andere kamer meer beschikbaar. Wederom contact opgenomen met Gomundo en aangegeven dat wij al 2 nachten niet hebben kunnen slapen en er veel schimmel in de kamer aanwezig was en dat het hotel geen andere kamer beschikbaar had. Wij hebben gevraagd of wij misschien in een ander hotel konden verblijven, want tijdens een vakantie hoor je uit te rusten en niet kapot terug te komen. Zij gaven aan dat dit niet mogelijk was en dat wij de tijd maar moesten uitzingen en na de vakantie een nieuwe klacht in moesten dienen.
Aangezien het eten zeer belabberd was, de kip was niet gaar, het vlees allemaal doorbakken, ik kan nog wel even doorgaan hebben wij maar besloten om zelf een ander hotel in de omgeving te boeken en zelf te betalen. Het enige wat overigens aan drankjes inbegrepen was, waren de fris, koffie, thee, bier en zoete wijn. De koffie in het hotel uit de automaat was niet te drinken en als ik een alcoholisch drankje drink is het droge witte wijn, want ik lust geen zoet.
Wij hebben een taxi genomen naar het nieuwe hotel, deze was gelegen in het rustigere gedeelte van Lloret de Mar. Vervolgens hebben wij wederom contact opgenomen met Gomundo met de vraag of het mogelijk was om de transferbus voor de terugreis naar ons nieuwe hotel te laten komen zodat de bus ons daar op kon halen. Wij hadden natuurlijk al betaald voor deze bus en zelf het nieuwe hotel betaald voor de overige dagen. Toen wij dit vroegen gaf Gomundo aan dat het onze keuze was om een nieuw hotel te boeken en dat wij dan zelf ook maar moesten kijken hoe wij terug komen op de luchthaven. Ik ben hier zo pissig en verdrietig om geworden, ik heb er gewoon geen worden meer voor. Ik begrijp niet dat een organisatie mensen van onze leeftijd in een hotel kunnen stoppen met een naastgelegen discotheek en met al onze overige klachten. En aangezien zij onze klacht niet hebben verholpen tijdens de vakantie en wij zelf een nieuw hotel hebben geboekt en wederom hebben betaald, moesten we nu ook nog eens extra betalen voor de terugreis naar de luchthaven.
Ik heb er geen woorden voor. Het is wel lekker dat je als organisatie eerst je zakken vult van de klanten en er verder niet meer naar omkijkt. Ik begrijp dit niet. Nu 2 maanden verder en na 3 klachten ingediend te hebben, moeten wij nog steeds antwoord ontvangen.
Ik wil in ieder geval aangegeven en mensen waarschuwen om niets bij Gomundo te boeken.

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2017

Via Vakantieveilingen zijn wij in juni naar Ibiza geweest. Gomundo heeft dit georganiseerd. Tenminste ze zeggen dat ze het hebben georganiseerd. Maar een kleuter zou het nog beter doen. De communicatie is barslecht. Hebben vaak contact opgenomen om een bevestiging te krijgen, maar die kregen wij maar steeds niet. Eindelijk kregen wij bericht, maar toen was opeens de datum niet meer beschikbaar. dus moesten wij schuiven in onze vakantie, terwijl zij zo laks en langzaam zijn in hun communicatie. Vervolgens komen we op de luchthaven aan, moeten 2 uur wachten voordat wij met het transfer mee kunnen. Komen hierdoor nog later aan in het hotel. Terwijl we al een late avondvlucht hadden. Zijn we in het hotel, komen we het restaurant niet in omdat Gomundo onze boeking niet goed door heeft gegeven. Namelijk wij hebben betaald voor ontbijt en avondeten, maar de boeking stond op ontbijt. Aantal keer met Gomundo contact gehad en ze zouden alles regelen. Maar pas op dag 5 mochten we voor het avondeten aanschuiven. De andere avonden moesten we dus buiten het hotel eten. Geen excuses, geen compensatie niets. Zelfs na het indienen van een klacht niets gehoord. Echt heel slecht. Ik snap wel waarom Vakantieveilingen met dit soort organisaties in zee gaat. Goedkope vakanties aanbieden en shit verkopen. Ze verdienen hier mega op! Nooit meer via Vakantieveilingen en vooral niet via Gomundo!!! Schaamteloos zijn ze!

  • Algemeen 3
op 20 juli 2017 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: juli 2017

Verschrikkelijke organisatie. Gewonnen via vakantieveilingen. Hotel was absolute bagger. Mag de naam hotel niet dragen. Kamers? Net cellen. Contact opgenomen met Gomundo (dat is al een uitdaging! Niet te bereiken deze waardeloze drama tent). Die wilde niets doen. Laat je niet gek maken door de prijzen van 3 daagse reizen via GoMundo. Want op dag 1 zit om 17:00uur pas in het vliegtuig en op dag 3 vlieg om 07:00uur alweer terug. Ik wil iedereen waarschuwen voor GuMundo. doe het niet lieve mensen. Betaal iets meer en geniet van je vakantie. Als je boekt via Gumondu: U bent gewaarschuwd!!

  • Algemeen 1
op 28 juni 2017 bestemming: Portugal / Silves, reisperiode: juni 2017

Alles klopte aan de reis. Na het boeken zag ik pas de negatieve reviews over Gomundo. Ik heb echter geen enkele aanmerking. De reis, het hotel, de huurauto, werkelijk alles was uitstekend voor elkaar. Vooraf een paar keer contact gehad met de klantenservice, over verschillende zaken, allemaal ontzettend snel en accuraat opgepakt. Wat mij betreft een dikke pluim voor Gomundo/Bebsy.

  • Algemeen 9
op 28 juni 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017

De verrassingsreis bracht ons naar Loret de Mar en ik wassen beetje bang dat we geluidsoverlast zouden hebben ook in het hotel....gelukkig was dit nietzo, waarschijnlijk omdat dezomervakantie nog niet was begonnen. De vlucht met Vueling ging super en hebben maar 2 uur gevlogen. Daarentegen heeft de bustransfer 4 uur geduurd en moesten we op zoek naar een restaurant om onze honger te stillen. Het hotel was wit, koel, maar netjes. Het eten was goed, altijd wel iets wat je lekker vindt. Kortom het was goed.....je kan ook niet echt luxe verwachten voor 350 euro all inclusive.
Toch zal ik voortaan liever mijn reis zelf uitkiezen waarbij de transfer ook geregeld wordt en niet zo ver weg van de accommodatie ligt.
Toch wil ik Gomundo bedanken voor alle hulp en tegemoetkomingen.

  • Algemeen 8
op 2 juni 2017 bestemming: Malta / San Pawl, reisperiode: maart 2017

Om bij het begin te beginnen. De verrassingsreis kregen we aangeboden door VakantieVeilingen, maar de reis werd georganiseerd door GoMundo.

We arriveerden in het hotel tegen 12 uur s'nachts. Eten en drinken werd gelijk aangeboden. Personeel zeer accuraat en vriendelijk. Het team was in internationaal opgebouwd. Het hotel ligt aan de rand van de kust, de zee is dus nabij. Het hotel zelf wordt goed schoon gehouden en heeft een ruim aanbod aan faciliteiten voor iedereen. Drie zwembaden, sportschool, bar met beamer. Geregeld entertainment in de vorm van een show of iets dergelijks. Dan het eten, ontbijt natuurlijk wat Engels ingericht, door ontkom je bijna niet meer aan. Uitgebreid lopend buffet zowel 's middags als 's avonds. Prima gevarrieerd, wie houdt van goed en gezond eten en aan de kinderen werd ook gedacht. In de omgeving een boulevard met wat winkeltjes. Met een bus trip hebben we de boel onder de loep genomen en lekker genoten van Malta.

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende