Ervaringen GoMundo

Pagina 1 van 2 met 116 resultaten

op 14 mei 2021 bestemming: / ??, reisperiode: augustus 2020

Was verrassingsreis,door corono een voucher die nu na jaar ineens opgesplitst werd,hotel en vliegticket,moesten nu zelf bij ryan air gaan claimen,doen we niet,dus vroeg gomundo €35 kosten,gingen we niet mee accoord.nu maar afw888 of we volledige bedrag nog terugkrijgen.inmiddels hotelkosten wel retour gehad.
Jammer daat je na meer dan jaar zoveel moeite moet doen,voor klein bedrag.
Zeer slechte zaak.gaan nooit meer via deze weg boeken dus.

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: november 2020

Gomundo slechtste reisorganisatie ever.

  • Algemeen 1




op 17 september 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2020

We zouden een verrassingsreis hebben, 2 weken tevoren hoor je de bestemming. Is dus Mallorca maar Spanje heeft al een tijd een oranje reisadvies. Tja, zegt GoMundo, tickets al geboekt en als Ryanair vliegt dan gaat alles gewoon door. Dat heet dan een verrassingsreis. Je MAG officieel niet naar oranje gebied als het niet noodzakelijk is. En dit gaat om een reis die ook naar Italië of Portugal kon. Wel veel contact gehad met de klantenservice maar zij bieden geen alternatief. Ja, nog een keer veel meer geld overmaken dan willen ze de reis wel wijzigen. Vouchers doen ze niet aan. Slecht! Go mundo heet toch een sgr reisbureau te zijn. Nooit meer dus. Trap er niet in zou ik zo zeggen. Wij gaan al jaren op allerlei manieren op reis en was altijd goed. Nu voor t eerst n verrassingsreis. Met Go Mundo. Nooit weer!

  • Algemeen 1
op 4 september 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: september 2020

Via Vakantieveilingen 5 dagen all inclusieve verassingsreis naar Zuid-Europa gewonnen. Dit werd geregeld via GoMundo. Op zich nog niets aan te merken, alles verloopt volgens plan. Eind maart een knieoperatie ondergaan, dus reserveerde ik alles voor de week van 20/09/2020. Tegen dan zou ik voldoende herstelt geweest zijn. Maar dan begon de misserie pas !
Wegens corona eind maart werd mijn knieoperatie uitgesteld. Pas midden juni gaat mijn knieoperatie door. Aangezien ik zeker 4 maanden revalidatie nodig heb komt mijn reis in bedwang. Je legt dit uit aan GoMundo voor toch een compensatie te krijgen, niets van ze rekenen 100% kosten aan.
Paar weken later sturen ze jouw een mail dat je reis naar Spanje gaat (code rood-oranje) geld terug, compensatie, voucher… ? GoMundo geeft er geen gehoor aan, beter zelfs ze laten je dan opeens weten dat Ryanair de vluchtgegevens voor de terugreis omgeboekt heeft. Terwijl ik uitdrukkelijk gevraagd heb om alles te annuleren en wie wil er nu in deze periode naar Spanje ? Geld is het enige waar ze aan denken, dat mensenlevens op het spel kunnen staan ? Kunnen hun geen barst schelen ! Blijkbaar ben ik hier niet de enige met mijn ongenoegen over deze maatschappij ! Eén goeie raad boek nooit via GoMundo, het zijn zakkenvullers !!

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2020 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: oktober 2019

We hadden graag wegens Corona eisen deze reis om geboekt, gomundo rekent hierbij 100% kosten aan ! Dwz alles kwijt, goede service, nooit meer boeken bij hun

  • Algemeen 1
op 29 april 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: maart 2020

Zijn niet geweest; corona, Spanje oranje/rood...maar gomundo laat niets van zich horen (geld terug, compensatie, voucher? Wij weten het niet!). Zeer slecht, moet niet kunnen.

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: Malta / Nederland, reisperiode: maart 2020

Met Gomundo moet je niet boeken Beste heer, mevrouw,

Via dit bericht willen wij u informeren over uw reis naar Malta.

Zojuist hebben wij bericht ontvangen dat wanneer u afreist naar Malta u verplicht 14 dagen in quarantaine dient te verblijven. Wanneer u zich buiten uw accommodatie verplaatst kunt u een boete van €1000,- ontvangen.

Helaas kunnen wij u op dit moment niet voorzien van een restitutie, dit omdat het reisadvies nog niet is veranderd naar negatief. Wij willen u adviseren om niet af te reizen naar Malta. Indien u toch afreist naar Malta reist u op eigen risico.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Dus Zij willen zeggen dat zij ons geld niet terug wil geven hier boek ik nooit meer een ook niet meer via actie van de dag

  • Algemeen 1
op 4 maart 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: februari 2019

Via vakantieveilingen een trip naar Rome geboekt met GoMundo. Alles was perfect. Geen verborgen kosten. We kregen een hotelletje stapvoets van het Colosseum. Dus we moesten geen openbaar vervoer gebruiken om in de stad te geraken. Goeie sneakers waren voldoende. Alle info kregen we mooi op tijd door via e-mail. Eigenlijk niets om over te klagen. Low budget naar Rome gaan was via GoMundo echt een aanrader!! We hadden dit niet verwacht na het lezen van alle recensies. Maar dus hier een positief verhaal!

  • Algemeen 10
op 4 januari 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: november 2019

Voor 300 euro naar Rome met hotel en ontbijt! Klagen kan maar wat verwacht je voor die prijs? Je maak het daar naar je zin. Je bent er en als je je een beetje voorbereid weet je dat je voor 6 euro met de bus tot in de stad wordt gebracht! Begrijp de klachten wel maar kijk ook naar de prijs en bedenk dan of het terecht is... als ik met de trein naar Amsterdam ga ben ik al 27 euro kwijt wel alles in perspectief Zien.

  • Algemeen 8
op 1 november 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: november 2019

Wij hebben de reis nog niet gedaan, maar hebben nu al spijt dat we
de reis via Vakantieveilingen hebben gewonnen!
Het gaat om een 5 daagse reis, maar omdat Ryanair de vlucht heeft verzet met aankomst in Rome 22:35 uur dan kan men niet meer van een 5 daagse reis zeggen! Ook het hotel ligt te ver van het vliegveld +/- 30 km. Vergeet ook niet dat men voor de bagage en stoelen moet betalen. Nooit meer iets boeken, wanneer te weinig bekend is zoals de locatie van het hotel, vliegmaatschappij enz.

  • Algemeen 5
op 17 september 2019 bestemming: Spanje / Tossa de Mar, reisperiode: september 2019

WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS...
BOEK AUB NIET MET DEZE KFIRMA.
Over klantenservice gesproken. 0/10

  • Algemeen 1
op 20 mei 2019 bestemming: Spanje / Menorca, reisperiode: mei 2019

In de afgelopen jaren hebben we via actie van de dag al meer dan 10 reizen gemaakt die door GoMundo georganiseerd zijn tegen een mooie prijs. We hebben we nog nooit een tegenvaller gehad. Altijd prima verzorgd en mooie locaties. Twee keer een wijziging van de aangeboden reis gehad, echter in beide gevallen zijn we er flink op vooruit gegaan .
Ik kan dan ook niet begrijpen dat er zoveel negatief geschreven wordt over GoMundo

  • Algemeen 10
op 15 mei 2019 bestemming: Spanje / Tossa de Mar, reisperiode: mei 2019

Waardelose organisatie niks goed en duidelijk geregeld

  • Algemeen 2
op 27 maart 2019 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: maart 2019

Wij zijn gisteren gearriveerd in hotel H TOP Royal Beach. Wat is dit??? Het lijkt wel een jeugdherberg met kartonnen muren en vol met luidruchtige Engelsmannen !! Geen oog dicht gedaan door al het lawaai. Ons diner gisteren bestond uit frieten met spruiten en eieren !?! De all in is helemaal geen all in, voor alles moet bijbetaald worden. Een grote bedriegerij! Wij hebben deze ochtend onmiddellijk een ander hotel geboekt. Onze goedkope verrassingsreis wordt een heel duur tripje, maar hier nog een minuut langer blijven is geen optie. Denk dat de mensen van gomundo dringend eens op prospectie moeten gaan in de hotels die ze aanbieden. Dit is een ramp!

  • Algemeen 1
op 13 februari 2019 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: februari 2019

Zalig strand, weinig geld, mooi weer, Geen vertragingen of onverwachtse tegenslagen. Het hotel was Monica Isabelle beachclub gelegen op 50 meter van het strand. Via vakantieveilingen een gokje gewaagd dat positief is uitgevallen ondanks alle negatieve commentaren... :)

  • Algemeen 8
op 11 februari 2019 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: juni 2018

Service van Gomundo is zeer slecht . Hotel ontzettend vies en gedateerd . Nog maar niet te spreken over de keuken . Totaal geen variatie in ontbijt , lunch en diner . Gomundo ........ NOOIT meer !!!! 🤬😭🤢

  • Algemeen 1
op 21 december 2018 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: december 2018

GOMUNDO is een onverantwoordelijk bedrijf, het is een grote leugen. Dus lieve mensen ga Nooit met GOMNDO op vakantie, als je niet de hel wil ontmoeten.

  • Algemeen 1
op 5 december 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 2018

Verrassingreis naar de zon via Groupon. Er waren 5 bestemmingen, echter kom je altijd in Spanje terecht. Dit is gewoon het goedkoopste.
Het is gewoon slim aangeboden en het hotel in gewoon matig waar je komt. Echter ben je super goedkoop lekker weg en zul je jezelf moeten vermaken. Maar alles is niet hoog staand

  • Algemeen 7
op 25 november 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: november 2018

Na veel negatieve reacties te hebben gelezen was het wel spannend hoe eea ging verlopen. Klein foutje in de reispapieren maar na telefoontje snel opgelost, reis was precies zoals gomundo het op de site had staan dus helemaal prima!

  • Algemeen 8
op 23 november 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: november 2018

Verrassingsreis geboekt via VakantieVeilingen, hotel was aan een opknapbeurt toe( Royal Star & Spa ), maar was verder perfect schoon. Het eten was gevarieerd en goed van smaak. De hele reis was goed geregeld. Go Mundo heeft wat ons betreft wel een 9 verdiend

  • Algemeen 9
op 13 november 2018 bestemming: Malta / saint pauls bay, reisperiode: november 2018

Via vakantieveilingen all in verrasingsreis gewonnen en dat was saint pauls in malta .wij waren heel er verrast wat we kregen voor de prijs hotel was ok en vlucht ook heel toffe vakantie gehad voor echt weinig geld zeker voor herhaling vatbaar

  • Algemeen 8
op 29 oktober 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 2018

Verrassingsreis via Vakantieveilingen gewonnen maar de verrassing was de kwaliteit van de reis , nooit zou ik naar Loret op vakantie gaan maar ze vangen je met Palma of Portugal of Cyprus en dan sturen ze je naar Loret del mar in een afstands hotel , volgeboekt met studenten uit Servië die heel de nacht het hotel op stelten zetten .Blij dat ik weer thuis was .Gevlogen op Barcelona met Ryanair , 2.5 uur transport naar het hotel en dat terwijl Gerona op slechts 30 minuten ligt . Begrijpt U dit ? Nooit meer een verrassings reis voor mij .

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2018 bestemming: Spanje / Tossa de Mar, reisperiode: september 2018

Verrassingsreis geboekt via actie van de dag. Hoewel de website van het hotel Tossa Beach Center free wifi adverteert, vernamen wij van de receptionist dat dit enkel gold voor toeristen die rechtstreeks via het hotel boekte en niet voor toeristen die via een reisagentschap hadden geboekt. Voor WiFi zouden wij 5 euro per dag of 20 euro voor een week dienen te betalen. Hebben dit gemeld aan Goomundo maar kregen als antwoord dat zij momenteel niets voor ons konden doen, en dat zij het gingen onderzoeken bij onze terugkeer. Voelen ons danig in de steek gelaten door dit gebrek aan service.

  • Algemeen 1
op 17 september 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 2018

Hotel moremar,lloret de mar. Wij hebben een top vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar,wel auto gehuurd heerlijk

  • Algemeen 9
op 16 september 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2018

Reis geboekt via Groupon, daarna werd mijn reis verder in behandeling genomen door Gomundo. Ik had 3 keer mijn reis en datum bevestigd en steeds kreeg ik een mailtje dat het niet door kon gaan en kreeg ik steeds andere datums. Ik was razend en heb meteen mijn reis geannuleerd!! En dan zeggen ze nog ik weet niet wat er mis is gegaan, terwijl ze 1 dag ervoor nog zeggen we zijn zeker dat de reis op deze datum kan doorgaan. Hele slechte bedrijf, wil nooit meer een reis via Groupon & Gomundo boeken!

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: november 2018

Via 'actie van de dag' een stedentrip naar Rome geboekt. Daarna kwam ik in contact met Gomundo.... Het hotel wat ik geboekt had kon ineens niet meer door gaan. Daarna kreeg ik nieuwe opties waar een meer prijs aan zat. Dat vond ik niet gepast en vertelde niet meer te willen betalen. Mijn keuze viel ook op deze reis door het hotel wat daarbij vermeld was. De opties zonder meer prijs waren vele malen minder dus je werd min of meer gedwongen die optie te nemen met meer prijs. Aangezien dit een cadeau is voor iemand wil je wel een goed hotel. Als ik dit van te voren wist dat je andere opties krijgt tegen een meer prijs had ik het niet gedaan. Ik werd door de telefoon zeer onvriendelijk te woord gestaan! Ik ga nooit meer iets via Gomunda boeken!!! Slechte service!

  • Algemeen 1
op 17 juli 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2018

Veel gelezen over Gomundo dus toch wat huiverig. Verrassingsreis geboekt via Groupon, daarna alle recensies pas gelezen. Anders had ik ‘m zeker niet gekocht. Maar het was goed georganiseerd en wij zijn dik tevreden. Vliegtijden kregen we al ruim van tevoren door en die waren fijn. Hotel niet bijzonder, all inclusive maar wij aten alleen ontbijt en dat was prima. Gehorig, maar dat is logisch in deze badplaats waar veel jongelui rond 5 u pas weer terug komen. Wij waren alleen op de hotelkamer om te slapen dus verder nergens last van gehad. Transfers van en naar het hotel waren goed geregeld. Ik kreeg i.e.i. twee dezelfde vouchers en miste er dus in. Mailtje gestuurd en kreeg dag erna meteen de goede. Dus bij ons een goede service.

  • Algemeen 9
op 26 juni 2018 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: juni 2018

Kortom was het prima !! Vliegtuig op tijd, 3*hotel was goed en schoon, lekker eten!! Een beetje lawaai van jongeren maar dat vind ik niet zo erg !!! Esplai hotel team was zooo vriendelijk. Het strand was geweldige. Voor wat ik betaalde, was het prima vakantie.
Bedankt Gomundo alles was in orde.

  • Algemeen 9
op 23 juni 2018 bestemming: Italië / Toscane, reisperiode: juni 2018

GoMundo past de reis op een slinkse wijze aan en de helpdesk moeten ze gewoon”desk” noemen, die helpen pas nadat ik een advocaat inschakelde! Nooit bijGomundo boeken!!!

  • Algemeen 1
op 27 mei 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: mei 2018

Had een verrassingsreis geboekt via Groupon. Aangezien 1 van ons moest reizen met een verblijfsvergunning heb ik van te voren gevraagd aan Gomundo of dat geen probleem zou zijn. Zij verwezen mij door naar de luchtvaartmaatschappij Ryanair. Daar kreeg ik Engelstallige personen aan de chat. Uiteindelijk werd er per chat gecommuniceerd dat dat geen probleem zou zijn indien het land van bezoek geen bezwaar zou hebben. Aangezien ik hierover ook niks op hun site kon vinden, zijn wij zo op vakantie gegaan. Want er mocht immers gereisd worden van het land/Spanje wat wij zouden bezoeken. Op de luchthaven bleek het helemaal niet te kloppen. Ryanair heeft zijn eigen reisregels! Er kon helemaal niet met een verblijfsvergunning gereisd worden! Dus moesten we bij een andere luchtvaartmaatschappij een vlucht boeken. Extra kosten! Gomundo wenst geen aansprakelijkheid te accepteren. Eerst schuiven ze alles af en doen ze niks voor je en uiteindelijk schuiven ze ook nog alle aansprakelijkheid af! Dit was inderdaad een verrassingsreis, maar dan wel een onaangename! Gomundo; een koude douche voor jullie!

  • Algemeen 3
op 31 maart 2018 bestemming: Malta / St. Julians, reisperiode: maart 2018

Op 6/12/17 boekten we via Groupon onze reis voor Malta/Paradise Bay (4 sterren) of gelijkwaardig. Refererend naar de teksten van GoMundo : de reservering is definitief als je het hele boekingsproces hebt doorlopen en betaald hebt . Indien er geen beschikbaarheid bljkt te zijn dan nemen we zo snel mogelijk contact met u om eventuele alternatieven te bespreken. = NIET GEBEURD ALHOEWEL OP 7 DECEMBER ALLES BETAALD WAS. Andere opmerking van GoMundo : het betreft hier een samengestelde reis. Deze reizen worden niet vooraf georganiseerd maar worden pas ingekocht zodra een boeking door een consument wordt gemaakt en betaald.
Op 22/2/18 kregen we onze reispapieren waar we tot onze grote verbazing lazen dat het niet de Paradise Bay was maar wel de Burlington Appartement (3 sterren?) in St. Julians. Mail gestuurd voor het feit dat dit hotel niet hetzelfde aantal sterren had en op 28/2 kreeg ik antwoord dat GoMundo akkoord was over "de sterren" en mij 200 Euro aanbood als "commerciële geste".
Op 14/3 kwamen we dus toe om 1h00 in de morgen en moesten we onze sleutels gaan halen in het hotel rechtover de appartementen. Op Internet zagen de studios er basic maar netjes uit maar in realiteit : in de inkomsthall staan verwelkte plantenbakken vol met sigarettepeuken, lift buiten dienst en onze studio was op HET ZESDE VERDIEP (!), in de trappenzalen ligt er zwart dierenhaar en sigarettepeukjes, de electriciteitsdraden hangen op rare wijze in de gangen. Na veel puffen zijn we boven geraakt waar volgende ontgoocheling : overgordijnen hongen naast hhun roede, behalve de frigo was alles in de keuken vettig en versleten, blote electriciteitsdraden. Bij het opstaan nieuwe ontdekkingen : douche is een ramp - er komt amper water uit, oude handdoeken en geen verwarming in de badkamer, latten van het derde bed liggen op de grond, geen afstandsbediening voor TV.
Om 9h contact genomen met GoMundo die juist gebeld hebben met de beheerders van de Burlington maar verder niets hebben gedaan en elke keer dat ik weerbelde kreeg ik iemand anders. Dankzij de hulp van de receptie van het St. George Park Hotel hebben we de beheerders van Burlington kunnen spreken die - na enkele minuten discussie ons voorgesteld hebben om voor ons een kamer in de St. George te boeken (op hun kosten).
Op de terugreis hebben we belgen ontmoet die in de Paradise Bay logeerden, het hotel was absoluut niet volgeboekt ............ als conclusie kunnen we dus zeggen dat de Paradise Bay als lokaas dient !!!
NOOIT MEER REIZEN WE MET GOMUNDO NL - THANKS TO THE DRAGONARA PEOPLE AND THE RECEPTION OF THE ST. GEORGE PARK HOTEL.

  • Algemeen 4
op 8 maart 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: maart 2018

Eerst hotel toegewezen gekregen wat gesloten was kregen we een andere dat zou een upgrade zijn maar is nog slechter dan slecht! Wc, lampen alles beschimmeld bed ligt alsof je op bakstenen ligt. Echt mensen koop geen verrassingstrip via VakantieVeilingen die via gomundo gaat wat is echt ondermaats

  • Algemeen 1
op 24 februari 2018 bestemming: Malta / St Paula bay, reisperiode: mei 2018

Omdat ik al verschillende reizen hen gehad mocht ik na bellen zelf bestemming aangeven toen we een hotel kregen waar we al eerder waren geweest mocht ik zelfs nog kiezen uit 3 hotels alles prima geregeld erg vriendelijk personeel bij gomundo

  • Algemeen 10
op 24 februari 2018 bestemming: Malta / Paradise bay, reisperiode: februari 2018

In een smerig schimmelhok weggezet, van ellende direct reis terug geboekt.

  • Algemeen 1
op 24 februari 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 2017

Via vakantie veiling naar Spanje geweest was fantastisch

  • Algemeen 10
op 20 februari 2018 bestemming: Spanje / BCN, reisperiode: februari 2018

Zeldzaam slechte klantenservice. Ik boek een reis, stel een simpele vraag, duurt twee weken voor antwoord.
Krijg een email over wijziging hotel ivm sluiting hotel met voorstel voor vervangend hotel, maar krijg voucher voor het oude (gesloten) hotel. Stel daarover een vraag: geen antwoord, ook niet na herhaling en herhaling.

  • Algemeen 10
op 19 februari 2018 bestemming: Malta / Buggiba, reisperiode: februari 2018

Verrassingsreis gewonnen van GoMundo via Vakantieveilingen.nl. Ik raad dit iedereen af. Je wordt echt misleid, DOE HET NIET.

  • Algemeen 1
op 15 februari 2018 bestemming: Malta / St Pauls bay, reisperiode: februari 2018

Via vakantie veilingen een reis gewonnen . In de eerste instantie zou ik met een vriendin gaan maar wegens familieomstandigheden kon ze niet meer . Dus ik besloot mijn zoon mee te nemen . Dit kostte me 140 euro om even een naam te wijzigen . Wat ik echt schandalig vind . Daarnaast moest je ook nog eens apart voor je koffers betalen . Op Zaventem aangekomen wilde ik mijn zoon inchecken want kinderen onder de 16 moest je daar te plekke inchecken koste me dat nog eens 50 euro . Gomundo had mijn zoon als volwassene ingeboekt ! Terwijl ik toch echt de juiste gegevens heb gestuurd ! Dit kon ik dan wel terugverhalen . Ook het hotel was. Verschrikkelijk ! Slecht onderhouden , schimmel
Op de muren scheuren en Brad plekken op de bedsprei die volgens mij ook erg oud was . Daarnaast ook nog is dat ze gasten van een ander hotel eerder lieten ontbijten dan eigen gasten . Geen water , lekkage en na het ontbijt geen kop koffie te krijgen ! Nou hier scoort en gomundo en het hotel geen punten mee ! Ik heb het geluk dat ik een Kennisnet hier heb wonen en die heeft ons uit het hotel gehaald en haar woning aangeboden ! Wij zijn wij zijn maar 3 sagen in het hotel gebleven en wat een opluchting dat we onze kennis hadden ! Nooit meer een vakantie via VakantieVeiling . Deze hadden we aa geboden gekregen van een vriend die voelt zich ook erg schuldig

  • Algemeen 4
op 6 februari 2018 bestemming: Portugal / Algarve, reisperiode: februari 2018

Via vakantieveilingen deze reis 'gewonnen'.
Alles door Gomundo perfect geregeld. Ryanair had schijnbaar de tijden vanaf Eindhoven aangepast. Zonder problemen werd deze omgezet naar Dusseldorf Weeze.
Hotel was iets gedateerd, maar hier kan Gomundo niks aan doen.
Zou zo weer met ze boeken!

  • Algemeen 8
op 1 februari 2018 bestemming: Malta, reisperiode: januari 2018

Slechte hotel,slechte behandeling van gasten.bijna geen beschiekbaar wifi in hotel.versleten hand doek....etc.belooft 4 steren hotel maar werkelijk 3 ster..

  • Algemeen 5
op 30 januari 2018 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: februari 2018

GoMundo is zeer misleidend. Ze geven je zogezegd een prachtige reis van 3 dagen, die eigenlijk neerkomt op 1 dag, aangezien we de eerste dag pas aankomen om 23.00u en de derde dag al weg moeten om 6.00u.

Ik heb 150 euro betaald voor 1 dag in Boedapest te zijn, terwijl ik voor 50 euro een heen- en terugvlucht had kunnen boeken met Ryanair.
De gegevens kregen we ook pas 1 week op voorhand doorgestuurd, waardoor het moeilijk was om nog alles te plannen.
Mijn reisgenoot kon helaas niet meer meegaan, dus moest ik iemand anders zoeken en bleek dat ik daarvoor ook nog eens 90 euro moest bij betalen. Een grote schande! Voor een 1-dagsreis 90 euro betalen voor een simpele naamsverandering, dat is een brug te ver.

Ik klaag niet snel, maar ze hebben ons enorm opgelicht en niet goed ingelicht. Ik voel mij bedrogen en in het zak gezet. Ik raad het iedereen af om via GoMundo te boeken.
NOOIT MEER!

  • Algemeen 1
op 22 januari 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2017

Alles was prima geregeld ook bij volgende reis naar malta over 2 weken was om boeken naar ander hotel geen probleem. zeer vriendelijke medewerkers

  • Algemeen 9
op 17 januari 2018 bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: januari 2018

Ik heb een 3 daagse verassingstedentrip gekregen van mijn ouders voor kerst. Ik heb dit geboekt voor aankomend weekend van 20 januari t/m 22 januari 2018, en de reis gaat naar Warschau Polen. Ik kan nu al zeggen dat het tegenvalt. Wat 3 dagen hadden moeten zijn komt op 1 effectieve dag neer vanwege de vluchttijden. Gebeld met Gomundo maar ze kunnen niks betekenen of ter compensatie aanbieden. IK zou iedereen dus willen adviseren dit NIET TE BOEKEN!!! Het is pure misleiding en ook de oplossingsgerichtheid van de medewerkers van Gomundo is ver te zoeken. Bedankt voor deze domper!

  • Algemeen 1
op 14 januari 2018 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: december 2017

Via Groupon een 10-daagse rondreis door Sicilië voor twee personen gekocht. Op Groupon kan je de beschikbare data bekijken. Wij kozen voor 20 juni 2018. Na de aankoop direct gereserveerd bij GoMundo. 5 dagen later krijgen we bericht dat deze data niet mogelijk is. Na een telefoontje blijkt dat de reis niet door kan gaan vanwege het feit dat niet alle hotels beschikbaar waren. Als enige optie konden we de reis omboeken naar 16 april. Voor ons is dit geen optie, dus storten ze het bedrag voor de reis terug. Op de site van Groupon staan bij de advertentie nog een aantal dagen in een aantal maanden beschikbaar. Aangezien deze niet beschikbaar zijn vindt ik dat de advertentie misleidend is. GoMundo moet de data aanpassen in haar advertentie om teleurstellingen te voorkomen.

  • Algemeen 1
op 8 januari 2018 bestemming: Spanje, reisperiode: februari 2017

Gomundo oplichters ik raad iedereen af om ook maar iets via hun te boeken ze zijn niet serieus willen geen oplossing met je zoeken ik heb namelijk reis gereserveerd op 19 feb is bij hun op 7 januarie binnen gekomen toch een grote verchil kwa datum mocht je eventueel fout maken hun systeem waterdicht uit mijn hoofd lekt ook geen water

  • Algemeen 1
op 13 december 2017 bestemming: Malta / bergschenhoek, reisperiode: november 2017

Ik was erg vriendelijke geholpen.
heb een reis geboekt voor mijn schoonzus die 50 was geworden in november
zij was erg tevreden over deze reis

  • Algemeen 8
op 8 december 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: december 2017

Alles pas perfect geregeld en klopte tot in de puntjes. Online boeken en tickets duidelijk en netjes op tijd. Vlucht en transfer exact op tijd. Hotel Auramar was all inclusive en gewoon perfect. En dat voor zo'n prijs. Echt een aanrader. Gomundo !!!

  • Algemeen 9
op 7 december 2017 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: november 2017

Via Groupon een reis geboekt bij GoMundo. Wij boekten een studio voor 2personen 700mt van 't strand in Taormina. Daags voor vertrek bleken we in een hotel gedumpt 40 min. rijden van de kust, in een hotelkamer zonder ontbijt. . Helaas.. de oorspronkelijke locatie was overboekt en ze konden echt niets voor ons doen, na 12x bellen met klachten vergoedden ze ons € 100 pp voor de extra kosten kwijt zouden zijn. Aangekomen om 22.15u in het bijna compleet lege hotel (alles donker en op slot) werden we zeer onvriendelijk ontvangen. Nee.. niets was open, geen koffie geen eten, een fles water hadden ze tegen betaling. Matrassen waren net zo hard als de grond, kamer was schoon, op de vieze kapotte gordijnen na, en de badkamer uit de jaren 60. Voordeursleutel werkte niet. Hele hotel rook muf en was pikdonker op wat spaarlampen na, gelegen in een afschuwelijk gehucht. Ok.. ik laat m'n vakantie niet verpesten en boek dezelfde avond nog een goedkoop appartement vlak bij zee in Taormina via airbnb. Blijkt dit appartement toch vlakbij de oorspronkelijke locatie te liggen. Overboekt? Zeg maar gewoon: gesloten!! De aanbieding van GoMundo was gewoon geheel fake.
Dank GoMundo voor deze fantastisch ervaring. NOOIT MEER!

  • Algemeen 2
op 24 november 2017 bestemming: Malta / Qwaira, reisperiode: november 2017

Ook wij hadden een vijfdaagse verrassingsreis, reisbescheiden netjes twee weken voor de reis per mail binnen, contact met Go Mundo, was correct en vriendelijk. Wij gingen naar Malta in hotel Soredo, ietwat gedateerd, maar erg schoon, ruime kamers, lief personeel en het eten was prima. Veel te zien en te doen, we hebben het prima gehad, jammer dat het zo snel voorbij was.

  • Algemeen 8
op 1 november 2017 bestemming: Spanje / Tossa de Mar, reisperiode: oktober 2017

Voor een verrassingsreis via vakantieveiling werd ons hotel tossa beach center in tossa de mar toegewezen. Dit zou een 4-sterren hotel moeten zijn. Vooral het eten was echter het slechtste wat we ooit op vakantie voorgeschoteld hebben gekregen.mijn echtgenote heeft er een darmontsteking aan over gehouden. Effenaf verschrikkelijk.

  • Algemeen 4
op 1 november 2017 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: oktober 2017

We hebben deze reis "gewonnen" op vakantieveilingen. De voorpret van een leuke reis, voor een leuke prijs, van 4 nachten en 5 dagen was vóór vertrek echter al helemaal verdwenen. We zouden 2 weken voor vertrek ons reisbescheiden ontvangen, maar toen dat niet zo was heb ik Gomundo zelf maar even gemaild om hier om te vragen zodat we onze transfer vanaf de luchthaven naar de plaats van bestemming konden gaan regelen (wat GoMundo overigens ook voor je kan regelen maar waarvoor zij dan €40,- p.p. vragen terwijl het ons nu slechts €48,- voor 2 personen kostte). De bestemming was prima, echter was het hotel heel gedateerd, niet super schoon en waren niet alle dranken all-inclusive bij onze all-inclusive reis?! Ook het eten was niet geweldig. Er was op zich redelijk wat variatie, maar het feit dat verschillende gasten hun eten vanaf het buffet eerst opwarmen in de magnetron zegt eigenlijk al genoeg. Het was elke keer weer lauw. Ons grootste nadeel van de reis waren echter de vluchttijden. Van de 4 nachten en 5 dagen bleven maar 3 nachten en 3 dagen over. De eerste dag kwamen we pas in de loop van de avond aan bij het hotel en op de dag van vertrek moesten we zelfs als weer om 1 uur 's nachts ons bed uit, omdat we zo vroeg op het vliegveld moesten zijn. Waardeloos. GoMundo gaf (tijdens onze mailwisseling voor vertrek) hierop aan dat zij enkel verplicht zijn de heenreis op dag 1 en de terugreis op dag 5 te hoeven laten plaatsvinden. Daarbij vindt Gomundo dat we zelf wel even met hen hadden kunnen bellen vóór het kiezen van de door ons gewenste reisdata, om te informeren of de vluchttijden voor die data al bekend waren. Dan hadden we dit "misschien" zelf kunnen voorkomen?! Mijn argument dat zelfs het aantal nachten waarvoor we betaald hebben niet klopt, werd uiteindelijk afgedaan met dat je eigenlijk ook niet zoveel kunt verwachten voor de "lage" prijs die we ervoor hebben betaald. Gomundo zou zogenaamd altijd proberen om de meest gunstige vluchttijden te boeken voor haar klanten, maar daarbij wordt duidelijk niet gekeken naar de tijd, maar vooral naar de prijs. Voor slechts €20,- meer hadden we samen wél een gunstige terugvlucht gehad, die mogelijkheid was er gewoon op dezelfde dag bij dezelfde maatschappij. Echter was het voor GoMundo belangrijker om iets over te houden aan het door ons betaalde bedrag dan ons een complete vakantie te bezorgen. Uiteindelijk kregen we het advies om dan zelf maar de meer gunstige terugvlucht te boeken en deze dan natuurlijk zelf te bekostigen. Dit was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik zo via vakantieveilingen op een reis biedt en het is ook zeker dat ik nooit meer met GoMundo op reis ga. Ik heb al gezien dat veel meer mensen op deze manier door Gomundo benadeeld zijn en ik vind het onbegrijpelijk dat ze niets met de klachten doen. Slechte zaak.

  • Algemeen 3
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 2017

De kamers waren niet schoon we zouden uitzicht hebben maar in plaats daarvan keken we tegen tegels aan van een andere gebouw er liepen rare beestjes op ons balkon waardoor je niet buiten kon zitten we hebben het aangegeven maar deden er niets aan bedden waren ze hard dat het ijzer er doorheen kwam kregen geen andere matrassen de muren waren zo dun dat elke keer als we praten we de receptie op de deur kregen en toen kwam na 2 dagen ook nog eens de politie omdat ze dachten dat wij drugs hadden nou sorry hoor maar dat vindt ik niet meer normaal wij zijn nog nooit zo slecht behandeld geweest dan daar in hotel moremar in lloret de mar op deze manier zou je niet meer op vakantie willen en zeker niet met gomundo.nl

  • Algemeen 3
op 30 oktober 2017 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: november 2017

Omdat ik geboekt had voor 188 euro alles verzilvert en betaald en dan zeggen ze je moet 100 euro bij betalen anders is er niets vrij HOE niks vrij betaal ik meer dan wel dus zeer slecht

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 2017

Een verassing reis gewonnen op vakantie veiling wij zijn in hotel moremar geweest schoon en kamer goede bedden balkon idd blinde muur maar viel best mee verwacht geen 5 sterren hotel als het goed is slaap je alleen in de kamer en ga je overdag naar het strand super leuke vakantie gehad leuke winkeltjes personeel van het hotel zeer vriendelijke

  • Algemeen 7
op 28 oktober 2017 bestemming: Malta / san julian, reisperiode: oktober 2017

Gomundo heeft ons fantastisch geholpen, vragen die wij van te voren hadden over de reis, transfer en reisbescheiden zijn via mail en via telefoon heel vlug en goed behandeld. Wij zagen al snel dat onze verrassingsreis naar Noord Spanje zou gaan en hebben toen met wat bijbetaling de garantie gekregen dat de reis wat zuidelijker kwam te liggen. Het was een 7 daagse verrassingsreis van GoMundo ( 18- 25 okt) en voor het eerst met Ryanair met alleen handbagage gereisd. Helaas moest onze handbagage op de heenvlucht toch in het ruim omdat er niet genoeg plek was waardoor we toch weer moesten wachten bij de bagageband en met mijn 1 m 80 vond ik de beenruimte wel erg krap. Voor de rest was vliegen met Ryanair prima. Wel vonden wij het Engels van de stewardessen niet om aan te horen.Transfer op tijd! Het hotel was erg gedateerd, een badkamer die nodig aan vervanging toe is maar verder wel schoon was met zeer vriendelijk personeel. Een gevarieerd en goed buffet voor ieder wat wils. We zaten midden in het gezelligste gedeelte van de stad en overal vlakbij, met een buskaart voor de hele week ( €21,00 pp ) het hele eiland gezien. Het weer was fantastisch zo'n 24 tot 27 graden met een windje. 1 dag code geel voor de wind maar zijn toen in de buurt overdekt gaan shoppen. Prijzen zijn wat aan de dure kant. Malta is echt de moeite waard met prachtige historische plekken leuke steden en een mooi gevarieerd kustgebied.
( wel erg blij dat we in Nederland wonen)
Fietsen of een scooter huren kan je beter niet doen, je ziet ook niemand op een fiets of scooter omdat het veel te gevaarlijk is, ze rijden links, veel te veel verkeer, superdruk en er is hoogteverschil.
GoMundo heeft deze reis heel goed geregeld.
Geen 10 maar een 8 voor deze reis naar Malta.

  • Algemeen 8
op 27 oktober 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 2017

Via vakantieveilingen gedacht een leuke verrassingsreis te krijgen. Wat blijkt nu ik de andere ervaringen heb gelezen? Iedereen gaat naar lloret de mar en komt in een goedkoop hotel in een van de slechts gelegen kamers. In dit geval Moremar. Transfer zit niet in de verrassing. Wij huurden een auto bij rentalcars, kost niet veel en je kunt de omgeving een beetje verkennen, want Lloret is voor ouderen niet erg aantrekkelijk. Over het hotel:
De ligging is goed, De kamers zijn klein, maar netjes.Tot zover gaat het nog. Wat erg is, is de gehorigheid. Zelfs een gewoon gesprek vanuit de naastliggende kamer is bijna letterlijk te volgen. Het is zodoende vaak onrustig en rumoerig. Ons balkon keek uit op een blinde muur die op 2 meter afstand lag. Geen zon en weinig licht en door de weerkaatsing van het geluid ook buiten veel rumoer. Oordoppen meenemen en zoveel mogelijk je vertier buiten de deur zoeken dus. Ik heb vakantieveilingen en Gomundo op mijn "nooit meer doen" lijst gezet.

  • Algemeen 5
op 26 oktober 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 2017

Via vakantieveilingen 5 dagen all inclusive vakantie gewonnen. Dit werd geregeld via Gomundo. Onze bestemmingsplaats was lloret de mar. Wij vonden het jammer toen wij dit zagen, omdat dit bekend staat als een uitgaansplaats, maar zijn er toch met een open blik heen gegaan. Wat tegenviel waren voornamelijk de vliegtijden. Wij kwamen rond half 9 in de avond aan in Barcelona en hadden via Gomundo een bustransfer geregeld. Dit was héél lastig te vinden, nergens stonden er aanwijzingen waar je moest zijn. Daarbij duurde de busreis 3 uur voordat je bij je hotel was. Uiteindelijk waren wij er rond half 12 in de nacht dus je 1e dag is al voorbij. Het hotel waarin wij verbleven was verschrikkelijk! De gangen en hotelkamer, badkamer waren smerig en vies!! Het eten was net een vreetschuur. De terugweg moesten wij al om 8 uur in de ochtend vertrekken dus ook daar weer een dag van kwijt. Wij hebben er 3 volle dagen gehad van de 5. Dit vind ik echt niet kunnen. Wij hadden beter zelf een vakantie kunnen regelen. Ik zou dit niemand aanraden!

  • Algemeen 1
op 18 oktober 2017 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: oktober 2017

Via Groupon, mooie prijs, prachtig hotel Apogia Sirio.Dorpje voor de deur.Venetie 15 min met de bus, retourtje 3€

  • Algemeen 9
op 9 oktober 2017 bestemming: Spanje / Tossa de Mar, reisperiode: oktober 2017

5 daagse reis is in feite maar 3 1/2 dag.
eerste mail die ik kreeg was uw reis vanaf brussel zavetem naar barcelona.
jippi dachten wij dat is een prachtige stad. na herhaaldelijk contact kregen wij 7 dagen van te voren de reisbescheiden , helaas wat het niet barcelona maar tosse de mar een badplaats ongeveer 2 uurtjes van barcelona af. geen transfer erbij . zelf de bus geregeld en wij waren de 14 stop , snachts vertrokken om op tijd bij het vliegveld te zijn, en na de lunch aangekomen bij het hotel, waar we alleen gebruik konden maken van de snacks die een uur later beschikbaar zouden zijn. we vielen ongeveer flauw van de honger. het hotel 4 sterren was ver beneden niveau, een kamer net groot genoeg om een twee persoonsbed in te krijgen, zeer slecht eten , temperatuur van het avondeten kwam niet boven de 40- graden uit, vies droog en smakeloos. om 23.00 uur werden we letterlijk van het terras verwijderd. Het dorp zelf moet je geen mensen in zetten in oktober het dorp slaapt dan er is niks te doen en strand kun je vergeten met deze temperaturen. na 1 dag wandelen heb je het hele gebied gezien. dan de terugreis , we moesten midden in de nacht weg daar het vliegtuig om 6 uur in de ochtend vertrok, taxi moeten nemen dik anderhalf uur rijden naar vliegveld, kosten € 185 ,- euro.

  • Algemeen 2
op 8 oktober 2017 bestemming: Spanje / Llorer de mar, reisperiode: oktober 2017

Na een fantastiche vliegtreis van 1 uur en 45 min met ryan air hebben wij een afgrijselijke bus reis met een wacht tijd van 1 uur en 40 minuten en een reis zelf van 2 uur zijn wij aa gekomen bij een hotel wat gesloten was. Het was 12 uur snachts dus telefoons waren zo goed als leeg maar we proberen met 12 man iemand van gomundo of h-top aan de lijn te krijgen. Na veel pogingen en een lange wachttijd lukt het en krijgen we een ander hotel toegewezen. Dit was 15 tot 20 minuten lopen met bagage zonder dat we de weg wisten, de politie heeft ons gelukkig geholpen. Eenmaal aangekomen bij het hotel krijgen we weinig begrip maar wel een slaap plek. De trappen komen we moeilijk door vanwege de 30 jarige engelse dronken hang jongeren.
Aanmaal aangekomen op de kamer zitten de bloed, sperma/snot en schimmelvlekken door de hele kamer.
Het tandtasta zat aan de muur en de haren lagen op mijn kussen.
We hebben gelukkig een nieuwe kamer gehad maar we hopen dat we snel met elkaar in contact komen.

Met vriendelijke groet, Rick

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2017

Zeer zeer slechte service en onbeschofte klantenservice medewerkers die gewoon ophangen absoluut via hun boeken want het zijn afzetters!!!

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2017 bestemming: Spanje / Tossa da mar, reisperiode: september 2017

We hebben geen gebruik gemaakt van de transfer van gomundo want we hadden een auto gehuurd om daar na te genieten van een fantastische vakantie die veel te vroeg voorbij was prima hotel lekker eten prachtige lokatie goede service aardige mensen kortom allemaal TOP

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2017 bestemming: Spanje / Tossa da mar, reisperiode: oktober 2017

Deze reis was voorbestemd als onze huwelijksreis . Mensen hadden hun centjes gespendeerd om ons iets moois te geven . De ergste nachtmerrie hebben wij meegemaakt . Het vertrek van thuis uit liep nog goed .eens aangekomen op de luchthaven van Barcelona liep het grondig fout. De foucher voor de bus hadden we in ons bezit maar dan was het zoeken want was langs geen kanten iets aangegeven van wat waar hoe. Toch bij de juiste persoon geraakt en op weg naar het hotel . Een bustrip van een 1.5 u duurde meer dan 3 u . Ingecheckt en naar de kamer tot 3 x toe zijn we naar de balie moeten gaan omdat we niet meer in onze kamer konden. Uiteindelijk zei De man van de desk heel nors hier twee kaarten. Pfff durfde we nog vragen om iets te eten? Ja , natuurlijk we hadden honger. Ole. Eten ???? Wel een snack konden we krijgen een hotdog dat je nog niet aan een hond geeft en frietjes nu ja ze noemen het zo. S nachts een hoop kabaal ene met een bel door de gang dan anderen die ruzie maakten op het balkon de ene sloot de andere bui ten en sliep daar zijn roes uit allemaal goed en wel maar airco was er niet dusbraam open en die heeft gesnurk zo luid van 03.00 tot 07.00 . De tv van de naaste buren !! Je kon het programma mee volgen door de muren geen. Water dat door het plafond komt als men boven doucht en over de elec loopt. Kamers die een scheet groot waren maar wel 2 2persoonsbedden instonden . Eten niet te vreten , eentonig , niet gekruid en bovenal all in maar je mocht zelfs nog geen flesje water vullen of een stukje fruit meenemen uit de refter want restaurant is dit niet te noemen . Om 22.45u sloot de bar en om 23.00u vloog je van het terras . De portier zegt ja je mag nog binnen zitten. Ik dan met een allen naar binnen met onze last minute gehaalde drankjes. Eu eu iets voor 00.00u past licht uit . Geen uitleg niks . Wel heel leuk zo gefrustreerd terug komen van een 4 sterren hotel en dat voor onze huwelijksreis ? Want zijn de regels normaal niet als volgt ( de reisgids ter plaatse zei dit ook en kon niet volgen ) als je voor het avondmaal aankomt heb je nog een ontbijt. Enz . Noppes niks van want de vijfdaagse verassingsreis werden er maar 3 en een klets want zondag rond de de klok van 16 u waren we ter plekke en dondernacht om 01.20u werden we alweer opgehaald. Spijtig van de mensen hun centen en bedankt GO MUNDO om onze huwelijksreis zo te verloren. Kerieus of ik antwoord krijg van jullie ? Zal alvast ook naar vakantieveilingen en klachten.nl schrijven want dit is het reinste bedrog .

  • Algemeen 2
op 4 oktober 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 2017

Zeker blijft ver van GoMundo ! 5 daagse verrassingreis via vakantieveilingen gekocht. Maar... Echt onrecht geregeld ! Op Eerste dag waren we PAS om 3 uur s'nachs in het hotel dus al in tweede dag... Ik vraag waar is onze eerste dag van het reis? Lekker in de wachtruimte op het luchthaven gezeten ... Mooi toch? En de laatste dag? We moesten om 2h30min van hotel weggaan ! Zonder één broodje, zonder één banana, zonder niks... Vind ik gek... En zelf verblijft in 3-sterren hotel? Nee, hij was zeker niet waard van 3 sterren... Wees gewarschuuwd... Nooit met GoMundo...

  • Algemeen 1
op 29 september 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2017

Slecht!! Kom 20 uur aan en vertrek 6 uur weer zo zijn 2 dagen van mijn geplande reis weg gegooid. Via vakantieveiling gewonnen. Ook hadden ze mij in een hotel gezet waar red mijn vakantie een op arme heeft gemaakt. Ze kijken niet naar de personen een alleenstaande moeder die met een kind reis. Ze denken alleen aan hun geld. Boek liever via een goede reisorganisatie Dan heb je een fijne vakantie. Had mijn kind een 5 daagse vakantie beloofd voor het eerst in zn leven en dat heeft deze organisatie al verpest.

  • Algemeen 1
op 28 september 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: september 2017

Via VakantieVeilingen een verassingsreis gekocht voor een schamel bedrag.
De gehele reis overtrof onze verwachtingen: hotel was misschien wat gedateerd, maar wel schoon en prima eten. Autootje stond klaar op de luchthaven dus zoefden wij zo naar de bestemming,
Is er dan niets negatiefs; Ja, het weer viel wat tegen, hier kan GoMundo weinig aandoen.

  • Algemeen 9
op 26 september 2017 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: september 2017

Snap het geklaag niet.
Schoon hotel, bed lag prima, buffetten prima, heerlijk weer. Lekker eyen en driken bij het zwembad. Zelfs nog pakket mee als je vroeg weg moet.
Klagen terwijl je heel weinig betaald .
Verwacht geen 5 sterren hotel voor dit geldt. Via vakantie veiling.
Heerlijke dagen gehad. Oké wat lawaai en Engelsen die zich niet kunnen gedragen. Wij, 2 dames 50 plus😂, gaan zeker weer!!!!

  • Algemeen 8
op 26 september 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: september 2017

Gomundo heeft voor mij en mijn partner een vakantie verziekt. Wij hebben een verrassingsreis geboekt en ja ... Wat een verrassing! De vliegtijden waren zo ingepland dat je twee dagen van je vakantie kwijt bent (maar wel verkopen dat je 5 dagen weg bent). Daarnaast geen transfermogelijkheden door de reistijden dus zouden wij genoodzaakt zijn een taxi te pakken naar Lloret d Mar.. kortom 200 euro per rit!! Wij waren het hier niet mee eens en namen contact op met Gomundo. De klantenservice was alles behalve behulpzaam en deden niet eens de moeite om dit drama enigzins draaglijk te maken. Wij gaan contact opnemen met verschillende instanties en dienen ook een klacht in bij gomundo. Wat een flutorganisatie! Uit reacties van anderen zie ik dat er nog meer gedupeerden zijn.. te triest voor woorden! Wij hebben besloten onze reis te cancellen aangezien wij genoeg stress hebben gekregen en niet nog meer verrassingen krijgen. Wat een verrassingsreis zeg!

  • Algemeen 1
op 23 september 2017 bestemming: Spanje / hotel esplai,calella, reisperiode: september 2017

Geboekt via vakantie veiling een 5 daagse verrassingsreis. Heenreis 13.15 en terug om 6.15 dus dat zijn 4 dagen.
Gelukkig wel want was blij dat we terug gingen wat een vreselijk goedkoop en vies hotel. Erg gehorig oude vieze wollen dekens,doorgezakte matrassen. Echt schandalig dat jullie hier gasten onderbrengen. NOOIT MEER!!!!!

  • Algemeen 1
op 7 september 2017 bestemming: Spanje / Pineda de Mar, reisperiode: september 2017

Als ik alles moet omschrijven hier waarom ik het een 1 geef ben ik eigenlijk te lang bezig. Ik ben nu bezig om een klacht in te dienen bij radar, de consumentenbond, Groupon en Gomundo zelf. Medio aug een 5 daagse verrassingsreis geboekt voor mijn partner die 50 werd. Bestemming Pineda de Mar. We hebben heeel veel ellende gehad bij de boeking en zijn enorm slecht behandeld. Locaties die worden aangeboden zijn zeer slecht en de vliegtijden en transfer zijn zo geregeld dat je twee dagen van je vakantie af kunt halen omdat deze zo ongustig zijn (12 uur s avonds heen aankomen en terug s ochtens weer weg). Ik laat het er absoluut niet bij zitten! Heeft ons uiteindelijk heel veel geld en ergenis gekost

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2017 bestemming: Portugal / Portimão, reisperiode: mei 2017

Heerlijke vakantie. Prachtig groot appartement met mooi balkon. Wij hebben op Faro een auto gehuurd bij Fire fly zodat wij alle vrijheid hadden om onze eigen weg te gaan. Helemaal top

  • Algemeen 9
op 17 augustus 2017 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juni 2017

Ik dacht dat het leuk zou zijn om een reis van 5 dagen te doen naar een onbekende bestemming…het leek me een spannende ervaring. de reis kan je kopen bij groupon maar het blijkt dat je bij gomundo moet boeken het werd een helse vakantie… vlucht in de avond heen na 00:00 uur in ons hotel en vlucht in de ochtend terug om 2:00 snachts opstaan om naar de luchthaven te gaan. ritje van bijna 3 uur in de bus van de luchthaven naar het hotel. hotel zou 3 sterren moeten zijn, maar was nog geen 1 ster waard. zelfs een hond laat je daar niet overnachten. vieze smerige kamer bedden waar de vlekken van een hoop voorgangers nog inzaten geen balkon muf en gewoon super smerig. ik kreeg het in de kamer benauwt….ik kwam erachter dat allinklusive het volgende betekent in de ochtend oud brood met natte zweetkaas… tussendoortjes… oud brood met nog een keer die natte zweetkaas…met dat brood kon je raam ingooien… in de avond vis met graten en uitgedroogt vlees. cola was aanmaaklimo met smaakje. begin hier niet aan zonde van je geld…

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juni 2017

Na meerdere klachten ingediend te hebben bij Gomundo hebben wij na 2 maanden!!! nog steeds geen antwoord ontvangen. Wij zijn in juni op vakantie geweest. Wij hadden een all in verrassings vakantie geboekt via Groupon voor 8 dagen. Wij zijn al op leeftijd (allebei in de 70) en vroegen bij de boeking of ze een klein beetje rekening konden houden met de locatie van het hotel. Alle bestemmingen waren voor ons prima, maar het liefst niet midden in het centrum bij jeugdige lui.
Toen wij de reisbescheiden ontvingen, schrokken wij ons rot. Het hotel lag midden in het centrum van Lloret de Mar en kreeg een zeer slechte onvoldoende op review sites. De slechte reviews waren over het algemeen vanwege geluidsoverlast van de naastgelegen discotheken en over het eten. Toen wij dit meldden bij Gomundo gaven zij aan dat alles al is geboekt en er niks meer gewijzigd kon worden. Wij hebben geprobeerd om toch maar met een positief gevoel op vakantie te gaan, de reis was namelijk al betaald. Wij hadden ook bijbetaald voor een koffer en voor de transferbus. Toen wij aankwamen op de luchthaven hebben wij een uur moeten wachten in de stilstaande bus voordat deze vertrok, na twee uur te hebben rondgereden langs allemaal hotels en wij nog niet bij ons hotel waren aangekomen ben ik maar gaan vragen hoe lang deze onaangename rit nog ging duren. De zeer chagrijinge chauffeur gaf aan dat hij dit niet wist. Uiteindelijk duurde de rit nog eens 1,5 uur. Totaal hebben wij dus 4,5 uur in de bus gezeten, terwijl het rechtstreeks met de taxi ongeveer 30 à 40 minuten rijden is. Vervolgens kwamen wij dus laat in de avond aan en hadden wij erge honger en dorst na de lange reis. Wij vroegen bij de receptie of het mogelijk was om iets te nuttigen maar konden geen gebruik meer maken van onze all-in. Zelfs water was er niet meer te krijgen en in Spanje kan je geen water uit de kraan drinken. Toen wij op onze kamer waren, werden we gek van het gedreun en het gebonk van de discotheek ernaast, precies zoals omschreven op de review sites. De badkamer was smerig vol met schimmel en de bedden leken wel planken.
De volgende dag kwamen wij aan in de ontbijtzaal en het was duidelijk dat wij de oudste waren in het hotel. Geen mensen van onze leeftijd, geen mensen rond de 40 of 50 jaar, maar tieners en jong volwassenen van rond de 18 tot 22 jaar. Bij het zwembad stond de muziek op zijn hardste standje en lagen wij als 70-jarige tussen de jongeren. Je voelt je dan ook niet op je gemak. Het water van het zwembad had overigens een groene kleur, dus daar zijn we niet ingegaan.
Vervolgens hebben wij contact opgenomen met Gomundo. We zouden dezelfde dag terug gebeld worden, maar helaas werd er niet aan deze belofte gehouden. De volgende dag wederom contact opgenomen en weer werd er beloofd om terug gebeld te worden, maar er werd gezegd dat wij om een andere kamer moesten vragen bij de receptie. Wij hebben dit ook gedaan, maar zij hadden geen andere kamer meer beschikbaar. Wederom contact opgenomen met Gomundo en aangegeven dat wij al 2 nachten niet hebben kunnen slapen en er veel schimmel in de kamer aanwezig was en dat het hotel geen andere kamer beschikbaar had. Wij hebben gevraagd of wij misschien in een ander hotel konden verblijven, want tijdens een vakantie hoor je uit te rusten en niet kapot terug te komen. Zij gaven aan dat dit niet mogelijk was en dat wij de tijd maar moesten uitzingen en na de vakantie een nieuwe klacht in moesten dienen.
Aangezien het eten zeer belabberd was, de kip was niet gaar, het vlees allemaal doorbakken, ik kan nog wel even doorgaan hebben wij maar besloten om zelf een ander hotel in de omgeving te boeken en zelf te betalen. Het enige wat overigens aan drankjes inbegrepen was, waren de fris, koffie, thee, bier en zoete wijn. De koffie in het hotel uit de automaat was niet te drinken en als ik een alcoholisch drankje drink is het droge witte wijn, want ik lust geen zoet.
Wij hebben een taxi genomen naar het nieuwe hotel, deze was gelegen in het rustigere gedeelte van Lloret de Mar. Vervolgens hebben wij wederom contact opgenomen met Gomundo met de vraag of het mogelijk was om de transferbus voor de terugreis naar ons nieuwe hotel te laten komen zodat de bus ons daar op kon halen. Wij hadden natuurlijk al betaald voor deze bus en zelf het nieuwe hotel betaald voor de overige dagen. Toen wij dit vroegen gaf Gomundo aan dat het onze keuze was om een nieuw hotel te boeken en dat wij dan zelf ook maar moesten kijken hoe wij terug komen op de luchthaven. Ik ben hier zo pissig en verdrietig om geworden, ik heb er gewoon geen worden meer voor. Ik begrijp niet dat een organisatie mensen van onze leeftijd in een hotel kunnen stoppen met een naastgelegen discotheek en met al onze overige klachten. En aangezien zij onze klacht niet hebben verholpen tijdens de vakantie en wij zelf een nieuw hotel hebben geboekt en wederom hebben betaald, moesten we nu ook nog eens extra betalen voor de terugreis naar de luchthaven.
Ik heb er geen woorden voor. Het is wel lekker dat je als organisatie eerst je zakken vult van de klanten en er verder niet meer naar omkijkt. Ik begrijp dit niet. Nu 2 maanden verder en na 3 klachten ingediend te hebben, moeten wij nog steeds antwoord ontvangen.
Ik wil in ieder geval aangegeven en mensen waarschuwen om niets bij Gomundo te boeken.

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2017

Via Vakantieveilingen zijn wij in juni naar Ibiza geweest. Gomundo heeft dit georganiseerd. Tenminste ze zeggen dat ze het hebben georganiseerd. Maar een kleuter zou het nog beter doen. De communicatie is barslecht. Hebben vaak contact opgenomen om een bevestiging te krijgen, maar die kregen wij maar steeds niet. Eindelijk kregen wij bericht, maar toen was opeens de datum niet meer beschikbaar. dus moesten wij schuiven in onze vakantie, terwijl zij zo laks en langzaam zijn in hun communicatie. Vervolgens komen we op de luchthaven aan, moeten 2 uur wachten voordat wij met het transfer mee kunnen. Komen hierdoor nog later aan in het hotel. Terwijl we al een late avondvlucht hadden. Zijn we in het hotel, komen we het restaurant niet in omdat Gomundo onze boeking niet goed door heeft gegeven. Namelijk wij hebben betaald voor ontbijt en avondeten, maar de boeking stond op ontbijt. Aantal keer met Gomundo contact gehad en ze zouden alles regelen. Maar pas op dag 5 mochten we voor het avondeten aanschuiven. De andere avonden moesten we dus buiten het hotel eten. Geen excuses, geen compensatie niets. Zelfs na het indienen van een klacht niets gehoord. Echt heel slecht. Ik snap wel waarom Vakantieveilingen met dit soort organisaties in zee gaat. Goedkope vakanties aanbieden en shit verkopen. Ze verdienen hier mega op! Nooit meer via Vakantieveilingen en vooral niet via Gomundo!!! Schaamteloos zijn ze!

  • Algemeen 3
op 20 juli 2017 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: juli 2017

Verschrikkelijke organisatie. Gewonnen via vakantieveilingen. Hotel was absolute bagger. Mag de naam hotel niet dragen. Kamers? Net cellen. Contact opgenomen met Gomundo (dat is al een uitdaging! Niet te bereiken deze waardeloze drama tent). Die wilde niets doen. Laat je niet gek maken door de prijzen van 3 daagse reizen via GoMundo. Want op dag 1 zit om 17:00uur pas in het vliegtuig en op dag 3 vlieg om 07:00uur alweer terug. Ik wil iedereen waarschuwen voor GuMundo. doe het niet lieve mensen. Betaal iets meer en geniet van je vakantie. Als je boekt via Gumondu: U bent gewaarschuwd!!

  • Algemeen 1
op 28 juni 2017 bestemming: Portugal / Silves, reisperiode: juni 2017

Alles klopte aan de reis. Na het boeken zag ik pas de negatieve reviews over Gomundo. Ik heb echter geen enkele aanmerking. De reis, het hotel, de huurauto, werkelijk alles was uitstekend voor elkaar. Vooraf een paar keer contact gehad met de klantenservice, over verschillende zaken, allemaal ontzettend snel en accuraat opgepakt. Wat mij betreft een dikke pluim voor Gomundo/Bebsy.

  • Algemeen 9
op 28 juni 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017

De verrassingsreis bracht ons naar Loret de Mar en ik wassen beetje bang dat we geluidsoverlast zouden hebben ook in het hotel....gelukkig was dit nietzo, waarschijnlijk omdat dezomervakantie nog niet was begonnen. De vlucht met Vueling ging super en hebben maar 2 uur gevlogen. Daarentegen heeft de bustransfer 4 uur geduurd en moesten we op zoek naar een restaurant om onze honger te stillen. Het hotel was wit, koel, maar netjes. Het eten was goed, altijd wel iets wat je lekker vindt. Kortom het was goed.....je kan ook niet echt luxe verwachten voor 350 euro all inclusive.
Toch zal ik voortaan liever mijn reis zelf uitkiezen waarbij de transfer ook geregeld wordt en niet zo ver weg van de accommodatie ligt.
Toch wil ik Gomundo bedanken voor alle hulp en tegemoetkomingen.

  • Algemeen 8
op 2 juni 2017 bestemming: Malta / San Pawl, reisperiode: maart 2017

Om bij het begin te beginnen. De verrassingsreis kregen we aangeboden door VakantieVeilingen, maar de reis werd georganiseerd door GoMundo.

We arriveerden in het hotel tegen 12 uur s'nachts. Eten en drinken werd gelijk aangeboden. Personeel zeer accuraat en vriendelijk. Het team was in internationaal opgebouwd. Het hotel ligt aan de rand van de kust, de zee is dus nabij. Het hotel zelf wordt goed schoon gehouden en heeft een ruim aanbod aan faciliteiten voor iedereen. Drie zwembaden, sportschool, bar met beamer. Geregeld entertainment in de vorm van een show of iets dergelijks. Dan het eten, ontbijt natuurlijk wat Engels ingericht, door ontkom je bijna niet meer aan. Uitgebreid lopend buffet zowel 's middags als 's avonds. Prima gevarrieerd, wie houdt van goed en gezond eten en aan de kinderen werd ook gedacht. In de omgeving een boulevard met wat winkeltjes. Met een bus trip hebben we de boel onder de loep genomen en lekker genoten van Malta.

  • Algemeen 9
op 21 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2017

Wij zijn net terug van een all-inclusive verrassingsreis. De reis hebben we gekocht via Groupon. Toen we te horen kregen in welk hotel we verbleven, zijn we ons rot geschrokken. Op Zoover kreeg het hotel een 5,1. Op Booking een 5,7. Wij hadden contact opgenomen met Gomundo om te vragen of wij in een ander hotel konden verblijven omdat dit hotel niet de fijnste reviews achter liet. Dit was volgens Gomundo niet mogelijk omdat alles al was geboekt. Op Zoover werd er aangegeven dat mensen ziek werden van het eten, de kamers klein en vies waren en het zwembad groen was. Wij hebben ook voorgesteld om ergens anders te willen verblijven en een bijbetaling te willen doen. Helaas dit was echt niet meer mogelijk. Nou we moesten het hier maar mee doen. Eenmaal aangekomen in het hotel klopten de slechte reviews. Onvriendelijke mensen werkten in het hotel. De kamers waren smerig, Rob Geus had een leuke aflevering kunnen hebben als hij was langs gekomen in dit hotel. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n last van mijn rug gehad van de bedden die in onze kamer stonden. Na twee dagen kreeg ik een voedselvergiftiging door het eten in het hotel. Ik kom gelukkig terecht bij een Nederlandse huisarts daar. Ik heb medicijnen meegekregen en heb vanaf de tweede dag al helemaal niet meer van mijn vakantie kunnen genieten door het overgeven en de buikproblemen. Het aller ergste vind ik dat we nu geld kwijt zijn aan een vakantie waar je van te voren kon weten dat dit een horror vakantie zou worden, dat wij dit hebben aangegeven bij Gomundo en zij hier dus niks aan wilden doen. Ook tijdens mijn vakantie hebben wij contact opgenomen een aangegeven dat ik hier erg ziek ben geworden. Maar niks werd er veranderd. Alles moet maar zo goedkoop mogelijk in een goedkoop smerig, vies hotel, waar je vervolgens een voedselvergiftiging oploopt. Gomundo moet zich schamen voor wat zij verkopen. Ik heb er geen woorden voor.

  • Algemeen 1
op 19 mei 2017 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2017

Lees de voorwaardes goed. Ze geven een mooie hotel aan, maar het is al vastgesteld dat je een ander gelijkwaardig hotel krijgt.
Deze deal is geboekt met Groupon en is absoluut niet goedkoper als je het vlucht en hotel los boekt.
Telefonisch prima te bereiken met je vragen.

  • Algemeen 2
op 18 mei 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2017

Het was beroerd! Via VakantieVeiling deze reis "gewonnen" Nou nou nou wat een prijs, echte jackpot!!! En natuurlijk snappen wij dat je geen 4 sterren mag verwachten. Maar als je zo hard spaart en blij bent dat je op vakantie kan. De twijfels begonnen al bij het boeken. e-mails met simpele vragen werden niet beantwoord en echte telefonische klantenservice kennen ze niet. Volgens mij is de dame haar baan erg zat, want ze was alleen maar aan het zuchten en aan het steunen.
Nou zij hoeft niet mee dus trek je het niet aan, dacht ik nog zo. Tot we aankwamen. Wat een drama. We zaten in een complex op de derde verdieping ZONDER LIFT. Ik kom er voor vakantie, niet om een hele workout te hebben minimaal 2x per dag. En dan moesten we de zware koffers tillen. Niet te doen!
En dan de kamer, zo oud en versleten en zo smerig! Het is jammer dat ik geen fotos kan plaatsen hier. Bleh. Levensgevaarlijke bedradingen die overal hingen. We hebben contact opgenomen met Gomundo, maar die gaf niet thuis en we moesten het zelf maar regelen bij het hotel. NA een aantal zeuren bij de receptie konden wij naar een andere kamer TEGEN BETALING. De nieuwe kamer was net zo vreselijk. Een 3sterren hotel is geen luxe. Maar dit is gewoon een armoedig zooitje. We moesten betalen voor strandbedjes, ok dat kan, maar we waren dit verplicht elke dag te doen omdat het zwembad te klein was voor alle gasten. We hebben dan ook maar 1 middag in een hoekje bij het zwembad gezeten. En de rest van de vakantie betaalt voor het strand. Ook het eten was niet te kanen. Geen moeilijke eter, maar wat koud was moest heet zijn en wat warm was moest koud zijn. Ook geen variatie en we hadden all-in maar denk maar niet dat je je middageten krijgt. Ook de bediening was uiterst onvriendelijk. En Gomundo? die vond dat het wel ok was. Het was namelijk beleid van het hotel. Nou zo hou je je klanten wel!

  • Algemeen 3
op 14 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2017

Verschrikkelijke ervaring met Gomundo icm Vakantieveilingen. Niets klopte en iets op lossen daar hebben ze nog nooit van gehoord. Bagger maatschappijen.
Ik zeg NIET DOEN

  • Algemeen 2
op 13 mei 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2017

Via Vakantieveilingen hebben wij een reis aangekocht naar Ibiza met GoMundo. Echt alles wat fout kon gaan, ging ook fout! Wat een drama organisatie is dit zeg! Wij hadden gereserveerd en kregen maar geen bevestiging. Meerdere malen contact opgenomen met Gomundo. Elke keer werd er gezegd dat ze het in orde gingen maken. Vakantieveilingen kon ook niks doen. Want zij gaven aan de reis niet uit te voeren omdat GoMundo dit doet. Na 5 x contact op te nemen bleek dat de datum niet meer beschikbaar was. Dus andere datum moeten kiezen zelfs tegen een toeslag. Vervolgens werden we vanaf Brussel geboekt, terwijl dit vanaf Eindhoven moest zijn. We kregen een vlucht heen in de avond, kwamen om 23:30 aan en de terugvlucht ging ons vliegtuig om 06:45. Zo hou je lekker veel tijd over tijdens de vakantie. Wij hadden betaald voor half pension wat de eerste dag al afviel, toen we de tweede dag gebruik wilden maken van het avond eten kwamen we het restaurant niet in, omdat dit door Gomundo niet was geboekt. Er stond in de veiling dat dit was inbegrepen. Tijdens de vakantie meerdere keren contact opgenomen met Gomundo en uiteindelijk konden we op dag 4 gebruik maken van het diner. We hebben een klacht ingediend, maar nog steeds geen antwoord. Ik raad niemand aan om een reis te kopen via GoMundo of vakantieveilingen. Natuurlijk kan het gebeuren dat er iets niet goed gaat met een boeking maar hier ging echt alles fout en werd niets opgelost. Echt een bagger organisatie.

  • Algemeen 1
op 6 april 2017 bestemming: Denemarken, reisperiode: maart 2017

Alles slecht, zelfs geen terug reis mogelijk!! Wel volledig betaald

  • Algemeen 1
op 9 februari 2017 bestemming: Italië, reisperiode: februari 2017

Ik had geboekt via actie van de dag en toen ik later zag dat het via Gomundo was en de recensies zag schrok ik me rot!!!
Ik dacht dit wordt verschrikkelijk.
Op de bevestiging klopte mijn geboortedatum al niet dus dacht ik, dit gaat geld kosten. Maar ik belde de klantenservice. Kreeg een heel vriendelijk en behulpzaam iemand aan de lijn die het meteen heeft aangepast en de bevestiging doorstuurde. De rest van de reisdocumenten netjes ontvangen en gewoon de afgesproken prijs betaald. Net in het hotel aangekomen en niets mis mee. Ik ga me hier de komende dagen best vermaken!!

  • Algemeen 9
op 18 januari 2017 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: maart 2017

Niet doen! Via Groupon twee keer een reis geboekt. Twee keer blijkt na betaling dat het ineens niet mogelijk meer is voor het actietarief. Mag je annuleren of een andere, ongunstige datum kiezen. Bij annulering kan je 5 tot 10 dagen wachten tot je geld wordt teruggestort. Dit is een trucje om rente te verdienen

  • Algemeen 1
op 5 december 2016 bestemming: Italië, reisperiode: december 2016

Geweldige 4-daagse reis naar Rome mogen beleven via Groupon en Go Mundo, alles was perfect geregeld

  • Algemeen 9
op 27 november 2016 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: december 2016

Waardeloze service en communicatie. Geen antwoord op vragen, reisbescheiden tot op heden nog niet ontvangen. Dit terwijl de belofte is dat ze minimaal twee weken op voorhand worden verstuurd. Bovendien is het veel goedkoper om rechtstreeks te boeken. Eerste en tevens laatste ervaring met deze "reisorganisatie" !!!

  • Algemeen 2
op 11 oktober 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: oktober 2016

Geboekt via Groupon een verassingreis all in, via Gomundo. Echt horror vakantie , vies hotel, vies eten echt vreselijk ..

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2016 bestemming: Spanje / Loret de Mar, reisperiode: september 2016

Geboekt via Groupon een verrassingsreis aangeboden door Go Mundo. Nou een verrassing is het geworden of toch niet. Op 28 juli 2016 geboekt via Groupon en de vouchers zijn door Go Mundo op 29 juli gegenereerd hoezo verrassingsreis, mijn conclusie is dat het al vast stond waar de reis naar toe ging. De echte verassing was nadat we de bestemming wisten (10 dagen van tevoren), recenties van de bestemming bekeken, je wilt niet weten wat daar allemaal vermeld wordt, zo negatief en slecht bevonden (deels kunnen wij dat bevestigen). Het hotel wordt aangegeven met 3*, het hotel zelf hanteert 2*!!!. Dan bedenk je dat de prijs wel heel erg laag zou zijn maar via een andere touroperator bijna dezelfde prijs. Dit was de 1e keer dat ik me genaaid voel door Go Mundo.
Go Mundo bood nog aanvullende diensten aan, ruimbagage € 60,-- voor een koffer van 15kg. Check (achteraf) gedaan op de site van Ryanair € 30,-- voor een koffer van 15kg in het hoogseizoen.
Vervoer per touringcar in Spanje naar plaats van bestemming € 40,-- en hetzelfde tarief voor de terugreis. Bij aankomst op het vliegveld van Girona wordt duidelijk aangegeven dat een taxirit naar dezelfde plaats van bestemming € 25,-- is. Om 11.20 stonden wij buiten met ruimbagage koffer en om 13.50 bij het hotel, de taxirit zou slechts 25 minuten zijn. Dit was de 2e en 3e keer dat ik me genaaid voel door Go Mundo.
Dan zullen we het nog maar niet hebben over dienstverlening van de touringcar organisatie.

Voor mij is het heel duidelijk nooit, never meer via Go Mundo en ik zal Go Mundo nooit aanbevelen aan kennissen en vrienden dan wel in de sociale media.

  • Algemeen 2
op 26 augustus 2016 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2016

Nog net geen 1 omdat het personeel van casa maca een 10 verdiend. Gomundo heeft er alles aan gedaan om ons op gereserveerde data daar te accomoderen, MAAAAR vraag niet wat voor een kamer? na een vertraging van ± 4h daar aangekomen. Op de site wordt er een prachtig ruime kamer getoond. daar aangekomen bleek het ietjes groter te zijn dan een cellenhuis. no TV. no TOILET, shame on you Go mundo ,dit is makkelijk geld verdienen he. Stelletje amateurs!!

  • Algemeen 2
op 17 augustus 2016 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2016

3 daagse reis naar Rome geboekt via Groupon in combinatie met GoMundo. Nadat je hebt betaald wordt duidelijk dat het geen 3 dagen rome is maar 1 dag. Dit door de zeer ongunstige vluchttijden. (zat 15:45 heen en maandag 07:15 terug). Bellen met groupon en gomundo haalt niets uit. Kunnen niets voor je doen. Daarnaast wordt je hotel ook nog eens gewijzigd naar een ander hotel (hotel center 1-2) dan wat ze eerst aanbieden. Mensen in het hotel aardig maar kamer en buurt ondermaats. Het hotel ligt in een zeer ongure buurt met veel rotzooi en glas op de straat (vlak bij station Termini) waar vreemde types rondhangen en je je onveilig voelt. De kamer was verouderd, het behang hing los aan de muur, de bedden waren hard, de douchekop hing aan 1 schroef aan de stang waardoor deze alle kanten op spoot en de wastafel was verstopt. Het toilet en de airco werkten wel. Echt een afrader wat mij betreft en niet boeken via Groupon en gomundo. Dit riekt naar oplichting.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2016 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: september 2016

Ik wordt door GoMundo als een hond behandeld na het winnen van een veiling bij vakantieveiling.nl. voor een 4daagse reis+hotel naar Rome heeft GoMundo mij een reis gegeven met een heenreis op dag om 17u00 en een terugreis op dag 3 om 07u00. Feitelijk een 1daagse reis wordt dat dus. Ik voel me belazerd en misleid. Het enige dat GoMundo antwoord is dat ik een andere tijden kan kiezen tegen een meerprijs van het dubbele van de intiele kosten. Dit word bewust zo onvoordelig aangeboden zodat je sneller geneigd bent meerkosten te maken. Ze willen verder totaal niet luisteren en meedenken met de klant. Oplichters zijn het.

  • Algemeen 1
op 4 mei 2016 bestemming: IJsland, reisperiode: juni 2016

Ik probeer al een dag telefonisch in contact te komen met Go mundo over een erg aantrekkelijke deal. Ik krijg te horen dat de wachttijd nog 2 minuten is en hang vervolgens 10 minuten aan de lijn. Dat meerdere malen. Dan houdt het op. Jammer!

  • Algemeen 2
op 3 maart 2016 bestemming: Portugal / porches, reisperiode: februari 2015

We hadden veel twijfels over Gomundo, maar alles was super vlucht ,auto ,appartement ,het weer was niet super maar de dagen met de zon was oké

  • Algemeen 7
op 8 februari 2016 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: oktober 2015

Zeer slecht. rot in de kamers, oplossing zet je raam maar open. losse draden bij de lampen. een douche zo laag dat ik niet kon douchen. niet verstelbaar. een wc zo dicht tegen de muur dat ik niet eens kon zitten. haren in de kamer. een bed dat zo kort was dat mijn benen uitstaken en ik ben maar 1.93m. personeel kon zo slecht engels dat er niet te communiceren viel.

  • Algemeen 1
op 2 februari 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2016

Trip naar Londen met Gomundo geboekt via Vakantieveiling.nl. Ze adverteren met 4 sterren hotel, in kleine letters staat dan dat het echter ook een 3 sterren hotel kan zijn. En ja hoor wij kregen kamer in Queenspark Hotel, wat een een dump, 3 sterren is nog te veel eer. Kamer piepklein, zelfs in Januari snikheet. Toilet ingeklemd tussen douche en muur met zo weinig ruimte dat het onmogelijk is om je kont af te vegen. Bed met enorme kuil en op wieltjes en verschuift bij elke beweging. Ontbijt op zich ok maar croissant zijn net sponzen, boter in pakjes al donker geel verkleurd, orange Juice smaakt chemisch. Al met al spijt dat we deze trip via GoMundo geboekt hebben.

  • Algemeen 3
op 14 december 2015 bestemming: Tanzania / Zanzibar, reisperiode: oktober 2015

Geboekt via actievandedag en al € 150,- betaald.
Gomundo kreeg het maar niet voor elkaar om uit te rekenen wat het eindbedrag - € 150,- moest zijn, dit hebben wij dus maar gedaan...
Na een paar weken een email in grote letters: 1 E BETALINGSHERINNERING, terwijl ik toch echt de aanbetaling had gedaan en pas weken later het restbedrag over hoefde te maken. dit bleek hun manier te zijn om mij er aan te herinneren dat ik 4 weken later moest betalen???
aangekomen op het vliegveld van Zanzibar stad bleek bij het transfer dat het resort wat we (5½ maand tevoren)hadden betaald en geboekt was overboekt en we werden zonder enig overleg naar een ander resortje gebracht. Dit resort was een 2 sterren resort, het resort waar we voor hadden betaald een 3 sterren. Er waren daar geen computers of internetcafé's (we zaten erg afgelegen) en heb ik dus pas bij thuiskomst een melding kunnen doen bij gomundo. Mijn klacht werd doorgezet naar bebsy.
Ik heb gevraagd om teruggave van het door ons teveel betaalde bedrag (het verschil tussen het 2 en 3 sterrenresort)en uitgelegd dat we niet eerder contact konden opnemen.
Na een paar weken het antwoord (met veel onjuiste gegevens over onze reis) dat overboekingen nu éénmaal gebeuren en dat ik ter plekke had moeten reageren zoals ik zelf al had aangegeven?!?!.
Ter vergoeding een waardebon van € 30,- te besteden bij bebsy!
Als we met één organisatie al niet meer willen reizen zijn zij het wel....

  • Algemeen 2
op 30 oktober 2015 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: november 2015

Via VakantieVeilingen een erg mooie deal gekocht. Een 2 personen stedentrip voor 3 dagen naar Lissabon in Hotel Miraparque met als aanbieder GoMundo. Na de veiling gewonnen te hebben meteen de beschikbare reisdagen vrij gevraagd op mijn werk. Alles geregeld, meteen de veiling betaald. Na het officieel maken van de boeking via de GoMundo website krijg ik plots daarna direct een mail dat de vertrekdag niet mogelijk is. Het hotel is volgens GoMundo door een update plots te duur geworden en mijn reisgenoot en ik konden alleen vertrekken op dezelfde datum voor een meerprijs in een ander hotel; lees: een slecht gedateerd oud hotel zonder wifi en onsmakelijk ontbijt vergeleken met Hotel Miraparque. Meteen contact opgenomen met VakantieVeilingen. Zij zoeken nu naar een gepaste oplossing voor mij. Zij staan in ieder geval totaal aan mijn kant. Hopelijk wordt het dus ook op een nette manier opgelost want GoMundo kan blijkbaar niet met klanten omgaan. Hun problemen schuiven ze af op hun betalende klanten!!

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2015 bestemming: Polen / Warscha, reisperiode: oktober 2015

Boeking gedaan. Achteraf werd ik gebeld dat t voor die goedkope prijs niet kan... Op zich vreemd toch. Je boekt t toch! Verder goede ervaring!

  • Algemeen 8
  • 1
  • 2
  • Volgende