Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 29 met 286 resultaten

op 20 maart 2017 bestemming: Frankrijk / joue du loup, reisperiode: maart 2017

Vorige week ben ik met 3 vrienden via Sunweb op een mini-ski wintersport weekend geweest. Mijn ervaring was bijzonder slecht en ik zou hierbij graag willen toelichten waarom.

Toen we zaterdagochtend aankwamen bleek het al flink te sneeuwen. Goed nieuws, dachten wij. Echter, aangekomen bij de skilift bleek het hele skigebied gesloten te zijn in verband met harde wind boven op de berg. Hier was niks van te merken in het dal. Vervolgens hebben we contact gezocht met onze reisleider. Hij wist ons herhaaldelijk te vertellen dat het 'onmacht' was en dat hij hier niks aan kon doen. Hij beloofde wel contact op te nemen met het hoofdkantoor van Sunweb om te overleggen of hier een gepaste oplossing of tegemoetkoming mogelijk was en zou ons dit zo snel mogelijk laten weten.

Van de reisleider hebben we die dag (en de volgende dag) niks meer gehoord en dus zijn we op eigen initiatief naar het skikaart loket gegaan om te kijken of we zelf iets konden regelen. De medewerksters achter de balie hadden duidelijk begrip voor de situatie, maar gaven in gebrekkig Engels / Frans aan dat ze ons geen geld terug konden geven omdat wij geen directe klant waren. Begrijpelijk, want dat was natuurlijk Sunweb die een groep arrangement heeft geregeld. Dus besloten we opnieuw contact te zoeken met de reisleiding, maar die was nergens te bekennen of te bereiken.

De volgende dag (zondag) waren de liften gelukkig wel geopend en hebben we gesnowboard. Het weer was niet heel best, maar de sneeuw was in ieder geval wel goed.

Toen we op maandag (de laatste skidag) op weg naar de lift waren, kwamen we bij toeval onze reisleider tegen. Hij vertelde ons dat vandaag opnieuw de liften gesloten waren en dat we eventueel de bus konden pakken naar het andere gebied (Super Dťvoluy) omdat daar wel 1 lift open was. Daarnaast vertelde we hem over onze ervaring bij het skikaart loket en vroegen hem of hij wilde proberen iets te regelen, omdat hij vanuit Sunweb wťl directe klant was. Hij bleef herhalen dat het onmacht was, maar beloofde wederom dat hij zijn best ging doen om iets te regelen. We hoorden wederom niks meer van hem.

We besloten de bus naar het andere gebied te pakken, zodat we in ieder geval nog een beetje konden snowboarden. Na 30 minuten op de bus wachten en 30 minuten in de bus zitten, kwamen we aan in Super Dťvoluy. Uiteindelijk bij de lift aangekomen, bleek dat het hele gebied inmiddels weer was afgesloten en dat we alsnog niet konden snowboarden. Weer 30 min terug naar de Joue du Loup, om ons daar te vervelen en ons gehuurde materiaal (dat we 1 dag gebruikt hebben) te retourneren.

Al met al hebben zijn we dus 5 dagen weg geweest, hebben we vrije dagen opgenomen, een hoop geld betaald en een lange oncomfortabele busreis gemaakt om 1 dag te kunnen snowboarden en ons 2 dagen te vervelen in een gebied waar verder bijzonder weinig te doen was.

Om er nog een schepje bovenop te doen, was onze bus op de terugreis met 5 uur vertraagd omdat hij van de weg was geraakt in verband met de sneeuw. Ook hierover was de communicatie vanuit de reisleider erg slecht en hebben we lange tijd voor niets in de sneeuw gestaan. Dit heeft er ook nog eens voor gezorgd dat we dinsdag laat in de middag pas thuis waren in plaats van dinsdagochtend. Wat sommige van ons ook nog eens een extra werkdag heeft gekocht.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 maart 2017 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: mei 2016

Superleuk plaatsje, hotel prima. Ook naar side geweest aantal keer en afgelpen maart met sunweb naar de wintersport. Wij reizen nu al jaren met sunweb. Top, goede voorlichting, behulpzaam en snel bereikbaar... Lees meer

  • Algemeen 9
op 6 maart 2017 bestemming: Egypte / Hughada, reisperiode: juli 2016

Om dat ze altijd met raad en daad voor je klaar staan als je met iets zit om samen met je het op te lossen en je zo mooiste vakantie te geven👍daarom deze 8... Lees meer

  • Algemeen 8
op 5 maart 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: februari 2017

Eerste en zeker niet de laatste keer dat wij boeken bij SunWeb reizen. De totale begeleiding en correspondentie voorafgaande aan de reis in duidelijk begrijpbare taal gecommuniceerd.
Direct bij aankomst op Las Palmas een warm onthaal door de hostess, die ook meeging naar de diverse locaties, ook op de terugreis een host, en tijdens week vakantie ook altijd bereid je te helpen. Echt een geweldige organisatie. Het reizen met Sunweb geeft je echt een geruststellend vakantiegevoel.
Dank hiervoor.... Lees meer

  • Algemeen 9
op 16 februari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juli 2016

Ben al meerdere keren met sunweb naar Egypte geweest en tot nu toe alles steeds prima geregeld en paar honderd euro goedkoper als de rest
dus nu dit jaar weer geboekt dit keer marsa Alam Fayrouz Plaza Beach Resort hiervoor twee keer alf leila wa leila Resort... Lees meer

  • Algemeen 9
op 12 februari 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2015

Reis is van a tot z tot in de puntjes goed geregeld. Je wordt ontzorgd.... Lees meer

  • Algemeen 9
op 6 februari 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2017

Het was goed in Puerto Rico... Lees meer

  • Algemeen 8
op 28 januari 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2017

Vreselijke organisatie! Na herhaaldelijk afmelden voor alle mogelijke nieuwsbrieven, blijf ik gestalkt worden met wintersportvakanties, waar ik totaal niet van houd. Als uitschrijven al niet lukt, is het de vraag hoe het met toezeggingen qua geboekte vakanties gaat!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 januari 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017

Reis geboekt in december 2016 met vroegboekkorting. In januari is de prijs ineens 60 euro goedkoper. Dus vroegboeken is duurkoop of oplichting... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 januari 2017 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: december 2016

Het resort krijgt een 10. De gidsen en het vervoer bij de excursies zijn dramatisch. Een uitsluitend Pools sprekende gids in de bus, een te kleine taxi, waar de bestuurder met 1 hand aan het stuur en de andere druk aan het bellen is. Dat met 140 km p/u. Ik ga zeker volgend jaar weer terug naarhet resort, maar boek mijn excursies elders. En mogelijk ook via een andere reisorganisator.... Lees meer

  • Algemeen 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende