Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 61 met 606 resultaten

op 6 juli 2020 bestemming: Nederland / Rijssen, reisperiode: juli 2020

Sunweb is zeer slecht bereikbaar, zowel telefonisch helemaal niet als digitaal slechts fake. Je krijgt op messenger nietszeggende antwoorden waardoor je gewoon boos wordt....Een week voor vertrek is er nog steeds niets bekend over onze reis. Zeer droevig! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 6 juli 2020 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2019

Volgende maandag zouden wij naar Zakynthos vertrekken, onze accommodatie is dicht en we hebben nog niets van Sunweb vernomen, telefonisch niet bereikbaar en op mail wordt niet gereageerd. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 3 juli 2020 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: mei 2020

Reis is door sunweb geannuleerd ivm corona.Meerdere malen contact via mail,en tel.maar geen reactie. Wij willen ons geld terug,uiteindelijk een mailtje ontvangen dat wij ons geld niet terug krijgen,maar een voucher kunnen krijgen. Medewerkers van Sunweb denken de macht te hebben,en te kunnen beslissen over ons geld,en dat wij maar een andere reis moeten boeken. Beste mensen kijk a.u.b uit voor u gaat boeken bij Sunweb! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Griekenland / Chalkidiki, reisperiode: juli 2019

Eenzijdig de reis geanuleerd, coronavoucher. Er zou bij annulering binnen 14 dgn gebeld worden maar alles is stil. Facebook, mail, instagram..alles verwijst naar het contact formulier waar niet op gereageerd wordt. Ik heb begrip voor de drukte, begrip voor alle papieren maar niet voor afspraken niet nakomen en geen contact. Ik durf niet om te boeken via de site omdat er andere regels gelden binnen 14 dagen vertrek. Kortom zeer slecht!

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2020

Slechte klantenservice via Sunweb. We konden al aanzien komen dat het reisadvies van Portugal zou worden aangepast, maar tot op heden alleen na het invullen van het vervelende omboekformulier - geen verdere reactie gehad. Telefonisch ook onbereikbaar.

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2020

Sunweb canceld nu al onze reis op 13 augustus naar Kos , we krijgen voucher maar willen geld terug! Bovendien: Griekenland is weer open!en ze hebben nergens meer mogelijkheid tot telefonisch contact.

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Griekenland / Poros, reisperiode: augustus 2020

Sunweb annuleerde de reis van augustus 2020 terwijl vanaf 1 juli 2020 Griekenland weer open is voor toerisme. De reis is op de site gewoon nog te boeken. Ongelooflijk!! Wat een bagger

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2020

SLECHT!!!
Mijn vriend en ik zijn al ruim 1.5 maand bezig met het omboeken van onze vakantie. Dit doen wij zoals aangegeven via de site van Sunweb. Helaas krijgen wij keer op keer de zelfde informatie toegezonden met het verzoek onze vakantie om te boeken via de website. Dit doen wij dus nu weer voor de 3e keer. Wij vullen dan netjes het formulier in en kiezen een hotel waarvan de agenda beschikbaar is voor volgend jaar, en waar de prijzen al bij staan. Nu krijgen wij alweer 2 weken 0 reactie, en onze deadline voor het omboeken verloop morgen al! Wij zijn niet tevreden met de klantenservice die ook nog eens telefonisch niet te bereiken zijn. Bang ben ik dan ook dat de omboek periode na morgen verloopt, wij nu nog steeds niet weten of het 3e omboek formulier wel akkoord is, en wij straks verplicht zijn om of toch op reis te moeten met alle risico's van dien, of onze aanbetaling kwijt en geen vakantie voor volgend jaar te kunnen boeken. Wellicht dat de klantenservice dit nu wel leest, en niet op onze mails reageert richting hun eigen collega's i.p.v ons. Heel slecht, onze omboeking word dus niet eens goed bekeken aangezien we gewoon elke keer het zelfde antwoord krijgen. Graag worden wij telefonisch benaderd of nu goed geholpen voor het echt te laat is!

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2020

Slechtste communicatie ooit en oplichting. Hoe kunnen mensen hier werken. 27 juni melden dat alles door gaat en alles betalen. 29 juni cancelen en geen geld terug geven. Slechte manier om de cashflow voor de directie aan te vullen.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2020

Het is nu 29 juni Op jullie website staat dat "we weer naar spanje mogen". maar jullie annuleren mijn reis van notabene 15 AUGUSTUS. omdat de luchtvraatmaatschappij bij jullie heeft geannuleerd. dat heeft toch niks meer met Corona te maken maar met een stukje organisatie? IK wil op korte termijn contact !! Jullie zijn op geen enkele wijze bereikbaar. nergens reageren jullie op. Mijn kinderen liggen in bed te huilen !!!! Hoe durven jullie met 1 mailtje te annuleren !!!!! IK wil met spoed een oplossing !! Corona tot daar aan toe alle begrip. Maar jullie annuleren een reis die 15 augustus plaats vindt omdat de luchtvaartmaatschappij het organisatorisch niet voor elkaar heeft . Je kan niet alles op corona schuiven

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende