Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 63 met 625 resultaten

op 23 september 2020 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2020

Eind 2019 vakantie geboekt naar corfu via sunweb. weken voor de vakantie is duidelijk dat het hotel niet doet aan de verwachtingen zoals geboekt. het hotel zelf een email gestuurd. en inderdaad de bevestiging gehad dat sommige faciliteiten gesloten waren. sunweb. hierover direct over geinformeerd. dagen later heeft sunweb dit ontkent en gegarandeerd dat het niet klopte. want wie heeft er nu gelijk?ondertussen verschenen ook de eerste foto's van het hotel.leek wel rusland in de jaren 80.overal lange rijen en bedelen voor je voer. weer sunweb geinformeerd. of ik even deze foto's kon opsturen. natuurlijk wil ik dat, want zelf moeite doen is natuurlijk geen optie. ondertussen kon ik dus niet meer omboeken.in de avond ben ik gebeld door sunweb. ik mocht bij hoge uitzondering toch omboeken, of ik gelijk even kon vertellen waarheen. voor het blok gezet worden heet dat. uiteindelijk kreeg ik 1,5 uur de tijd om te beslissen. het werd rhodos, avra beach resort.even 900 euro bijbetalen. eigenlijk niet netjes van sunweb omdat ze natuurlijk deze reis hadden moeten aanbieden tegen de prijs van originele boekdatum (eind 2019).omboeken ging ook niet goed. waren voor 1 persoon de koffers vergeten om te boeken. daar aangekomen kregen we een typische sunweb "shithole" kamer.jaren 80 interieur,airco maakte geluid van een vliegtuig motor.oude kapotte stoelen op het balkon,uitzicht een een dumpplaats en de lucht van het riool en het genot in de nacht van voorbijrazend verkeer.volgende dag eerst de reisleiding geinformeerd en daarna naar de receptie. we konden een andere kamer krijgen een paar deuren verderop.zelfde verhaal.toen geinformeerd naar een gerenoveerde kamer voor 4 personen (deze optie was er niet 6 dagen voor vertrek).gelukkig een annulering maar 200 euro bijbetalen (kwam de reissom op 6400 euro ondertussen.vanaf hier een goede vakantie gehad.bij thuiskomst toch maar even sunweb geinformeerd naar mijn bevindingen.na dagen eindelijk een mail terug.deze medewerker vond,na het zien van mijn meegestuurde foto's van de kamer en uitzicht en het riool en dumpplaats) het niet schokkend.je betaald bij sunweb voor de kamer en thats it.dan zou ik wel eens willen weten hoe deze persoon op vakantie gaat.dit moet helemaal de hel op aarde zijn.totaal niet geschikt voor dit vak.een asociaal beleid van sunweb.vorig jaar trouwens ook een typische sunweb kamer gekregen,maar daar zal ik nu niet over uitwijden.

conclusie:
-sunweb koopt overal de ergste kamers in.nog erger dan de "voordeelkamers",want je betaald voor je kamer.je zou zelfs in de kelder ergens terecht kunnen komen.
-de klantenservice is totaal niet op de hoogte hoe een vakantie hoort te zijn en hebben totaal geen inbeeldingsvermogen en geen empathie.
-de reisleiding durft niet eerlijk te zijn want daar zullen wel sancties op staan

dus mensen let op,boek niet bij sunweb tenzij je de garantie krijgt op een normale kamer met normaal uitzicht.tenzij je natuurlijk een stinkkamer uit de jaren 80 met heel de dag strontlucht wil riskeren.ga dan je gang.

en heel gek,de recensie gaat maar niet geplaatst worden op de sunweb site triest!!

NOOIT MEER SUNWEB,SCHANDE!!! ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 1 september 2020 bestemming: Oostenrijk / Flachau, reisperiode: maart 2019

Door corona heeft Sunweb mijn geld onrechtmatig in beslag genomen ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 31 augustus 2020 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2020

Pislink! Wil je je vakantie een paar dagen naar achter verschuiven ivm overlijden van een familielid, is Sunweb totaal niet bereid om überhaupt mee te bewegen.
We hebben zelf geregeld bij de accommodatie dat het akkoord is. Enige wat Sunweb zou moeten doen is een e-mail sturen naar de accommodatie. Meer vragen we niet... Dat is blijkbaar te moeilijk!
Als dit service is?!!!!! Nooit meer boek ik nog bij Sunweb! 😡 ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2020 bestemming: Griekenland / gouves, reisperiode: juli 2020

Sunweb geeft naar ons idee bewust niet door dat er bepaalde zaken gesloten zijn, zo was tijdens ons verblijf het splash park gesloten en dit was juist 1 van de dingen waarom wij hier hadden geboekt, dit splash park zou juist zijn voor kinderen die tussen het babybad en de grote glijbanen inzitten. Sunweb heeft inmiddels hun site iets aangepast maar toen wij vertrokken hoorde wij pas bij aankomst dat alleen het buffetrestaurant open was, bij navraag ter plekke blijkt dat het a la carte restaurant dit jaar niet meer open gaat (volgens de site van Sunweb is dit wel mogelijk en zijn er 2 restaurants open maar dit klopt niet, alleen het buffetrestaurant is open!), dit komt er op neer dat je geluk heb als je door mag lopen bij het buffet restaurant om in de lange rij te gaan staan voor je eten, wanneer je dit heb kan je de volgende rij in voor je drinken, ook is het aanbod en de kwaliteit van het eten heel minimaal. Ook weten ze niet met de corona maatregelen om te gaan, in plaats van zo veel mogelijk bars open te doen om de drukte te verspreiden was er slechts 1 poolbar open waar je elke keer weer 20 minuten in de rij stond en hier werd geen afstand gehouden, ook niet van de tafels waar mensen aan zaten.
Wat wel van te voren door Sunweb was aangegeven is dat de schoonmaak minder vaak was, dit is waarschijnlijk ook de reden waardoor wij meerdere malen kakkerlakken hadden in de kamer.
Bij de reisleiding ter plaatse hebben wij ons beklag gedaan over al deze punten, deze hebben het zelf ook allemaal gezien en zijn in gesprek gegaan met het hotel, hierna kregen wij een late check out en een flesje wijn aangeboden om de boel te sussen, wij hebben gelijk al aangegeven dat dat geen compensatie is. Hierna heeft de reisleiding ter plaatse een customer care formulier ingevuld waarmee wij achteraf in Nederland bij Sunweb konden aankloppen voor een oplossing, dit gedaan maar Sunweb steekt zijn kop in het zand en heeft hun geld al binnen. KIJK UIT VOOR DEZE SUNWEB PRAKTIJKEN!!!

  • Algemeen 3
op 21 augustus 2020 bestemming: Griekenland / Karpathos, reisperiode: augustus 2020

Wij konden niet vliegen omdat de corona test niet optijd binnen was.door de schuld van huisartsenlab (door sunweb geregeld) wat slecht!!

  • Algemeen 1
op 31 juli 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2020

Krijgen we een week voordat we weggaan een mail Gefeliciteerd u reis gaat gaat door! Of wij het restantbedrag kunnen overmaken, wij doen omdat we blij zijn dat de reis doorgaat. En we als gezin hard hebben gewerkt voor deze vakantie. Krijgen we nog geen 12 uur!! Later een annulering en een voucher?? wat een oplichterij!! Vind het echt schandalig wordt geen vervanging gereld qua accommodatie helemaal niks. Graag het geld terug en dan is het echt “Gefeliciteerd”

  • Algemeen 1
op 25 juli 2020 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2019

Sunweb geboekt!
Onze reis naar Kos,met de hele familie incl.kleinkind v 1 jaar!
Flinke aanbetaling gedaan,wegens corona wilde omboeken naar 2021!
Stond ook hun informatie!
Dus gedaan,2'weken later een bericht van hun dat de hele reis werd geannuleerd en er een voucher naar ons onderweg was!
Ondertussen hadden we wel de vakantie naar 2021 omgeboekt!
Nu komt de klapper:.een brief thuis een ingebrekestelling van duizenden euro's v de aanbetaling!
Wat een lef die sunweb!
Er liggen nog duizenden euro's aanbetaling v.ons in hun kassa!
En hulp v sunweb,vergeet het maar!
Iemand advies wat te doen?

  • Algemeen 2
op 24 juli 2020 bestemming: Griekenland / griekenland, reisperiode: juli 2020

Rondom de corona-maatregelen werden wij meerdere malen door Sunweb geïnformeerd over onze reis naar Rhodos. 10 dagen voor vertrek werd ik geïnformeerd dat de reis door zou gaan. En inderdaad, Sunweb had aangeven dat de reis alleen door zou gaan als de accommodatie zou voldoen aan de beschrijving en dit bleek ook zou te zijn. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Tussentijds op Rhodos ook nog een bericht van Sunweb ontvangen dat er een nieuwe landelijke maatregel in |Griekenland in werking was getreden. Kortom, zeer tevreden reizigers !

  • Algemeen 10
op 19 juli 2020 bestemming: Griekenland / Parga, reisperiode: juli 2020

Doordat ik mijn paspoort kwijt was kon ik als enige niet op tijd vertrekken.
ik heb verschillende keren met sunweb gebeld en meerdere collega's zeiden niks voor me te kunnen doen behalve de vakantie te annuleren.
totdat ik een vrouw en een man sprak die wel er moeite voor deden om me te helpen en dat heeft onze vakantie uit eindelijk gered.
mijn vriend en zoon konden gaan en ik kan 2 dagen later vliegen zodat ik alles kon regelen voor een noodpaspoort

  • Algemeen 8
op 16 juli 2020 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2020

Zelf wel goede ervaringen over de organisatie tijdens deze crisis. Onze reis naar Turkije is geannuleerd
3 weken te voren bericht en de voucher van de aanbetaling binnen 24 uur binnen. Daarbij zelf ook al weken lang alle nieuwe updates bijgehouden op de website die overigens wel goed wordt bijgehouden maar soms is de info wel wat lastig te vinden. Je moet echt zoeken naar de lijst geannuleerde reizen van de komende 2 a 3 weken. Het helpt wel als je zelf ook actief de boel in de gaten houdt. Check zelf ook je bestemming, je hotel, Je vluchten etc! Dan kun je vrij goed ook een inschatting maken of de reis al dan niet doorgaat. Bij twijfel zou ik nog een paar dagen wachten met betalen. Ik snap wel dat de organisatie geen ijzers met handen kan breken en dat er wel eens fouten tussen door glippen en informatie elkaar kruist waardoor mensen tegenstrijdige berichten kunnen krijgen. En dat er ook wel eens op het laatste moment iets kan veranderen.
Maar ik begrijp ook de teleurstelling van klanten die opgescheept zitten met een voucher van een bak met geld waar je hard voor gewerkt hebt en zelf wel wil bepalen waar je dat geld aan uitgeeft. De bereikbaarheid is slecht dus omboeken lijkt me ook best lastig. Er wordt aangegeven op de site en in de mail dat een antwoord op mail 10 dagen kan duren. Dat is natuurlijk onacceptabel. Daar liggen nog verbeterpunten.

  • Algemeen 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende