Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 29 met 282 resultaten

op 16 februari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juli 2016

Ben al meerdere keren met sunweb naar Egypte geweest en tot nu toe alles steeds prima geregeld en paar honderd euro goedkoper als de rest
dus nu dit jaar weer geboekt dit keer marsa Alam Fayrouz Plaza Beach Resort hiervoor twee keer alf leila wa leila Resort... Lees meer

  • Algemeen 9
op 12 februari 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2015

Reis is van a tot z tot in de puntjes goed geregeld. Je wordt ontzorgd.... Lees meer

  • Algemeen 9
op 6 februari 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2017

Het was goed in Puerto Rico... Lees meer

  • Algemeen 8
op 28 januari 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2017

Vreselijke organisatie! Na herhaaldelijk afmelden voor alle mogelijke nieuwsbrieven, blijf ik gestalkt worden met wintersportvakanties, waar ik totaal niet van houd. Als uitschrijven al niet lukt, is het de vraag hoe het met toezeggingen qua geboekte vakanties gaat!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 januari 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017

Reis geboekt in december 2016 met vroegboekkorting. In januari is de prijs ineens 60 euro goedkoper. Dus vroegboeken is duurkoop of oplichting... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 januari 2017 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: december 2016

Het resort krijgt een 10. De gidsen en het vervoer bij de excursies zijn dramatisch. Een uitsluitend Pools sprekende gids in de bus, een te kleine taxi, waar de bestuurder met 1 hand aan het stuur en de andere druk aan het bellen is. Dat met 140 km p/u. Ik ga zeker volgend jaar weer terug naarhet resort, maar boek mijn excursies elders. En mogelijk ook via een andere reisorganisator.... Lees meer

  • Algemeen 6
op 30 november 2016 bestemming: , reisperiode: november 2016

De reis en het verblijf in hotel Gorgulho waren prima. Het enige nadeel was dat Sunweb voor het halfpension meer in rekening brengt dan het diner in het hotel kost. Sunweb heeft voor een verblijf van 6 dagen ( 5 nachten, 5 x diner) 91 euro in rekening gebracht voor het halfpension. De kosten in het hotel zijn 13 euro per diner. Voor 91 euro kan je dus 7 x eten ipv 5 x.
Hierover mailcontact gehad en gebeld met Sunweb, maar daar krijg ik elke keer andere antwoorden, zoals dat een deel verrekend zou zijn met de vroegboekkorting....
Uiteindelijk heeft Sunweb toegegeven dat zij 18,20 euro in rekening brengt voor een diner dat in het hotel 13 euro kost. Mij lijkt dit niet correct, maar daar denkt Sunweb anders over.... Lees meer

  • Algemeen 7
op 14 november 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: oktober 2016

Vraag: Beste, Onze reis naar Turkije ( hotel Royal Wings in Lara ) had heel goed geweest indien de airco op de kamer had gewerkt . Wij hebben dit 4 maal gemeld aan de receptie in het hotel . De techniekers gingen er naar kijken . Dit is nooit gebeurd . In onze kamer was het gans ons verblijf 27 graden celsius . Snachts moesten we de deuren open zetten om te kunnen slapen . Ik moest dus 3 a 4 keer per nacht op staan om de deur en het raam te openen of te sluiten. Van goed slapen die week is er niets in huis gekomen . Ik heb dit ook gemeld aan de sumweb verantwoordelijke op'de luchthaven en zij ging dat doorgeven .Ik heb betaald voor ťťn van de duurste kamer met airco . Daar ik dit niet heb gekregen eis ik een schadevergoeding van jullie of van de Stone Group .Het is de 2de maal dat ik dat hotel boek en de vorige maal was alles in orde . Bij het vertrek op het hotel heb ik dit hen nog eens gemeld en ze hebben het ook genoteerd . Ik boek minimum 1 maal per jaar een reis met jullie . Hopende begrijpen jullie mij en krijg ik een positief antwoord .
Hun uiteindelijk antwoord :
Zoals eerder aangegeven zal er geen compensatie voorzien worden.
Wij zien jouw verdere stappen tegemoet.
Zoals je ziet zijn ze vriendelijk zolang ze uw geld zien en krijgen .
Daarna de pot op .... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 november 2016 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: oktober 2016

Sunweb liet 2 weken voor onze vakantie weten dat het strand voor ons complex gerenoveerd word waardoor we naar een strand 15 minuten verderop moesten... en dit was al bekend voordat we boekten maar geen passende oplossing.. 20 euro korting op een fietshuur is echt op het schandalige af!!!... Lees meer

  • Algemeen 5
op 10 november 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: oktober 2016

Grotere kamer geboekt voor 140 euro, niet gekregen, en Sunweb kan niets terugvinden! Dag geld!... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende