Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 57 met 568 resultaten

op 28 maart 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: maart 2020

Sunweb heeft ons fantastisch geholpen! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 27 maart 2020 bestemming: Oostenrijk / Serfaus, reisperiode: maart 2020

Onze wintersport was door Subweb geannuleerd ivm het Corona virus.
Het geld is niet besteed aan accommodatie en skipas. Echter, Subweb houdt het geld vast om daarmee hun eigen toekomst zeker te stellen, geheel tegen regelgeving en afspraken in.
Volgens de Consumenten bond mogen reizigers de Corona voucher weigeren en hun geld terugvragen. Verder had Sunweb schriftelijk beloofd en toegezegd het geld terug over te maken. Wij hadden ons geld toevertrouwd aan een organisatie die niet te vertrouwen is. Het wordt tijd dat de overheid wat aan deze misstanden gaat doen. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 20 maart 2020 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: maart 2019

Sunweb is dus flopweb. Zo doen dus niets voor de klanten. Wij hadden te maken met de Cornona maatregelen van de overheid . Sunweb kon en wilde onze vliegtuigtickets niet om boeken en konden dat zogezegd niet. Ze gingen het wel oplossen. Uiteindelijk zelf een ticket gekocht 175 euro en zelf maar de zaak aangepakt
Sunweb sleurt iedereen uit het hotel op dinsdag 17 maart en brengt de mensen zonder incheck of ticket naar de luchthaven. Een gigantische chaos en zien niet dat er meer dan 250 mensen staan voor een vliegtuig waar 190 mensen inkunnen. Men heeft een 60 tal mensen gewoon laten staan en de truttemiekes zijn verdwenen. Mensen allemaal in de steek gelaten. Vraag wie onze tickets ging betalen => hadden te vroeg actie genomen en kwamen niet in aanmerking. Wij zijn wel thuis geraakt ! Weg ermee , hopelijk gaan ze kapot en komen ze NOOIT meer terug. TUI was trouwens niet veel beter. Die sleuren nog mensen aan op zaterdagavond.. Amateurisme troef. In tijd van nood kent men zijn vrienden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 februari 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: februari 2020

Door weersomstandigheden halverwege een landing. En nul reactie en niet bereikbaar voor de passagiers die al bijna 30 uur onderweg zijn

  • Algemeen 1
op 7 februari 2020 bestemming: Spanje / Es Cana, reisperiode: juli 2020

Boekingsproces krijgt een 3. Prijzen op de site zijn erg onduidelijk. Uiteindelijk een boeking gedaan voor bedrag X, krijg ik een factuur voor bedrag Y?? Zo’n 500 euro hoger
De dag erna gebeld en werd min of meer uitgemaakt voor leugenaar. Uiteindelijk reis iets kunnen omboeken. Nu hopen dat de reis zelf wel ok is

  • Algemeen 3
op 1 februari 2020 bestemming: Oostenrijk / mayrhofen, reisperiode: januari 2020

De busreis ging voorspoedig alleen het retour vanuit Mayrhofen is een probleem.Om 9:00 uur in de ochtend uit appartement gezet en daarbij komt de bus van Sunweb pas om 20:50 uur in deze plaats aan .
de gehele dag zit u dan op straat.

  • Algemeen 7
op 1 februari 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: april 2020

Mijn vrouw en ik wilden een weekje naar Gran Canaria, ergens in april. Sunweb had een een aanbieding voor 329 voor een tweekamerbungalow, ongeacht welke datum in april. Boeking helemaal rond gemaakt, vervolgens kregen we een melding dat de boeking stopgezet was en er door het Contact Center van Sunweb contact met ons zou worden opgenomen. Bleek dat deze tweekamerbungalows niet meer beschikbaar waren, althans, niet voor 329 euro, maar wat bleek: wel voor ruim 700 euro. En niet alleen voor de door ons gewenste datum, maar voor alle dagen in april. Maar op de website stond nog steeds het bedrag van 329 euro vermeld, voor april. Op mijn mails werd door de medewerkers van het Contact Center met weinig gevoel gereageerd. Het lijkt er dus op dat Sunweb klanten lokt met prachtige bedragen, maar als de boeking concreet wordt worden er ineens andere (hogere) bedragen tevoorschijn getoverd. Kortom: voor ons nooit meer Sunweb!

  • Algemeen 1
op 30 januari 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2020

Via Sunweb hebben we een reis geboekt naar Gran Canaria. Dat deel verliep prima. In het hotel hadden we een afspraak met de reisleider om ons te informeren over het eiland en bezienswaardigheden. Ons werd de Sunweb sparkel tour echt aangeraden. Je zou het hele eiland bekijken in een dag. Eindstand: we hebben ongeveer 6 uur lang in een bus gezeten op een plek waar we niet naar buiten konden kijken omdat er geen raam zat. Mensen in de bus moesten overgeven omdat we met een veelste grote bus door de bergen reden. 2x de dood in de ogen gekeken en zelfs de reisleider vond het eng. Bizar dat je met een bus waar 40 man in kunnen, in de bergen gaat rijden. Dat is geen doen. Wij zijn rond de 20 en daarom kan ik niet begrijpen dat deze tour is aangeraden. Dit is iets voor 50 plussers die geen zin hebben om zelf wat te bedenken. Grote verspilling van tijd en veel geld.
Ook is niet aangegeven wanneer we opgehaald werden met de bus terug naar het vliegveld. Hiervoor hebben we zelf contact moeten opnemen met Sunweb.

  • Algemeen 4
op 28 januari 2020 bestemming: Griekenland, reisperiode: juni 2020

HEEL SLECHT! Vakantie geboekt voor een villa. Hiervan boekingsbevestiging en aanbetaling voldaan. Volgende dag een mail gekregen dat de accommodatie toch niet meer beschikbaar was. Hierbij een alternatief gekregen van dezelfde soort villa op hetzelfde soort villapark die in de tijd dat we gingen boeken even duur was. Die andere hadden we gekozen omdat die toevallig bovenaan stond. Nadat we die mail hadden gekregen wouden we meteen die andere boeken, zien we dat die opeens 75 euro duurder is. Hierover gebeld om te vragen of we hem nog konden krijgen voor de prijs die er die dag ervoor opstond. Ook omdat we die dag ervoor eenzelfde villa daar hadden geboekt die nog als beschikbaar stond. Dit kon allemaal niet en was allemaal moeilijk. Echt belachelijk dit opeens na hun eigen annulering ‘toevallig’ de prijs verhogen en dan ook nog moeilijk doen over dat we die andere niet voor dezelfde prijs mogen boeken. Daar boek ik nooit meer!

  • Algemeen 1
op 27 januari 2020 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2019

Sunweb afficeert bewust gunstige vluchturen (beter dan de concurrentie) om dan de tijden te veranderen. Vlucht op het verkochte tijdstip heeft nooit bestaan. Volledige dag kwijt van de reis. Eerste keer geliof je nog dat het toeval is, tweede jaar net hetzelfde....

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende