Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 41 met 405 resultaten

op 19 mei 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2018

Om te beginnen, dit was mijn eerste en meteen ook de laatste x dat ik via sunweb wat heb geboekt. Wat een ellende heb ik meegemaakt om deze reis uiteindeljk tot een bevestiging te brengen. Aan de telefoon doen ze toezeggingen, beloven van alles maar als het puntje bij paaltje komt blijkt niks van waar te zijn. Ik heb serieus het idee gehad dat ik met een clown organisatie te maken had. Bij een last minute boeking waarbij de betaling voor 16:00 uur verricht had moeten worden VERPLICHT via de website van sunweb, deed hun link het niet. Meteen gebeld en aangegeven, het probleem werd onderkend bij hun maar ondanks dat moest de betaling via hun voor 4 uur want anders verviel de hele boeking en kosten voor mij. Te gek woorden, maar dit is echt de gang van zaken bij sunweb. Ze denken totaal niet met je mee en zijn verreweg van service geven. Bah 1x en noooooooooooit meer sunweb! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 mei 2018 bestemming: Griekenland / Skaitos, reisperiode: mei 2018

Sunweb heeft een hele misleidende Site. Sunweb liegt over reviews om naar het hotel te kunnen lokken en eenmaal daar is het heel lastig om ter plekke wat heel vermoeiend is dingen te regelen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 mei 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2018

Als ze zeggen we bellen u terug , is het prettig dat ik terug gebeld wordt en dat gebeurde niet. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 6 april 2018 bestemming: Frankrijk / Les orres, reisperiode: april 2018

Wees gewaarschuwd. Een opeenstapeling van ellende. Busreis 3x overstappen in de stromende regen. Stoelen zijn vreselijk, korte zittingen maken het onmogelijk om te slapen.
Hotel balcon des airelles vreselijk smerig! Vieze matrassen, lakens, etenresten, zwembad. Stempel uitgewoond! Yes, we kunnen weer naar huis. Wel dat valt vies tegen. 10:00 uitchecken en 20:00 vertrekken!!!!! Tussentijds lekker op straat zwerven. Sunweb, dit wens je niemand toe!

Heel heel heel slecht. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 1 maart 2018 bestemming: Frankrijk / Oz en Oisans, reisperiode: februari 2018

Onze reisgroep, bestaande uit 4 personen, had een skireis geboekt naar Oz en Oisans via Sunweb. Bij aankomst bleek al dat er miscommunicatie plaats had gevonden. Ons appartement, voor 5 personen voorzien, was bijzonder klein met een twijfelaarsbed (voor 1.5 persoon geschikt) en 3 kleine slaapplaatsen in de living op de zetel. Dit terwijl was aangegeven op de site van Sunweb dat ons appartement zou bestaan uit 3 bedden in een aparte kamer en 2 slaapplaatsen in de living. Het was dus andersom. De receptie in de residentie (Rťsidence Couleurs Soleil) was ook niet vriendelijk, na dit aangegeven te hebben aan Sunweb werden ons excuses van het personeel uit beloofd. Dit is er echter nooit gekomen. Ook was er onduidelijkheid over het uur van in- en outcheck. Tot overmaat van ramp verliep onze busreis terug bijzonder moeizaam. Er waren blijkbaar niet voldoende zitplaatsen op de bus voorzien en bij de overstap in Luik was er enorme vertraging, waardoor onze reis met 3 uur werd verlengd. Bovendien werden wij niet op de hoogte gebracht voor vertrek maar pas reeds op de bus. Na het versturen van klachten naar Sunweb kwam er altijd een standaard antwoord dat onze klacht behandeld zou worden binnen 2 weken. Echter na 2 weken nog steeds geen reactie. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 26 februari 2018 bestemming: Frankrijk / Saint sorlin d'avres, reisperiode: februari 2018

Wij waren in hotel edenard. Er stonds een tof en behulpzaam taem klaar. Echt een dikke duim. Waren 3 top dagen ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 21 februari 2018 bestemming: Griekenland, reisperiode: mei 2018

Aanbiedingen bestemmingen Griekenland: Sunweb heeft leuke aanbiedingen voor bestemmingen Griekenland. Maar pas op, kijkje je naar de prijzen in de prijstabellen zijn deze altijd hoger dan de prijs van de aanbieding. Waar zit het verschil? Kom je alleen achter door te bellen. De laagste aanbiedingsprijs is de prijs voor 3 personen in een studio ipv 2, dit is nergens op de site te vinden. Volksverlakkerij dus. Verder zijn de prijzen altijd exclusief de ruimbagage, hier is in de informatie van Sunweb ook erg onduidelijk op de site. Je binnenlokken met een lage prijs , bij boeken komt er van alles bij, ze leren het nooit. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 9 februari 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2018

Boeking in hotel was bij aankomst niet bekend. Na veel gedoe en overleg een paar honderd euro bij moeten betalen voor een kamer. De kamer die ik geboekt had (superior) was onbekend in hotel. Ik kon een kamer krijgen met uitzicht op muur, niks superior aan. Na overleg met Sunweb klacht ingediend. Antwoord zeer onbevredigend en ik kreeg niet eens een excuus. Bij navraag in hotel en bij andere reisorganisaties blijkt Sunweb toch wel een slechte naam daar te hebben. Zelfs het management van het erg goede hotel was erg ontevreden over Sunweb. Dus, advies: niet via deze reisorganisatie boeken. Ze maken er een zooitje van. Overigens wil ik nog melden dat ik voorafgaand aan de reis en na de boeking nog contact opgenomen had met Sunweb om zeker te zijn dat alles goed zou gaan. Dit i.v.m. slechte recensies die ik over Sunweb las. Ik kreeg de garantie dat alles goed zou gaan. Nou, nee dus.
Ik ben voorbereidingen aan het treffen voor een gerechtelijke procedure, naast de gewone klachtenprocedures. Op dit moment zoveel mogelijk aan het posten om mensen te waarschuwen. Dus, zegt het voort! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 8 februari 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2018

We hadden op 07-02-2018 een reis geboekt en de volgende dag een fout in de prijs. Of er even 1400 euro extra willen betalen. Gebeld en geen enkele tegemoetkoming! Zeer slechte zaak van Sunweb en ga hier nooit meer boeken. NOOIT MEER BOEKEN bij SUNWEB!!!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 februari 2018 bestemming: Oostenrijk / Zillertal, reisperiode: februari 2018

We hadden een skireis geboekt (8 pers) en voorschot betaald. Een 2,5 maanden voor afreis kregen we de melding dat ons verblijf niet meer kon aangeboden worden. Bij telefonische navraag zou het om een overboeking gaan. Op geen enkel moment werd er een gelijkwaardig alternatief voorgesteld (aan de skipiste). Nochtans hebben we ons heel flexibel opgesteld naar skigebieden. Uiteindelijk zelf een voorstel gedaan wat ons een gelijkwaardig voorstel leek en hebben zelfs aangeboden om 50% van de meerkost bij te passen. Dit werd niet aanvaard en en hebben uiteindelijk onze reis moeten annuleren. 8 zeer ontevreden klanten, zelfs voor de afreis al! Dit is totaal geen klantenservice en kan iedereen afraden om met deze organisatie in zee te gaan! ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende