Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 28 met 277 resultaten

op 1 januari 2017 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: december 2016

Het resort krijgt een 10. De gidsen en het vervoer bij de excursies zijn dramatisch. Een uitsluitend Pools sprekende gids in de bus, een te kleine taxi, waar de bestuurder met 1 hand aan het stuur en de andere druk aan het bellen is. Dat met 140 km p/u. Ik ga zeker volgend jaar weer terug naarhet resort, maar boek mijn excursies elders. En mogelijk ook via een andere reisorganisator.... Lees meer

  • Algemeen 6
op 30 november 2016 bestemming: , reisperiode: november 2016

De reis en het verblijf in hotel Gorgulho waren prima. Het enige nadeel was dat Sunweb voor het halfpension meer in rekening brengt dan het diner in het hotel kost. Sunweb heeft voor een verblijf van 6 dagen ( 5 nachten, 5 x diner) 91 euro in rekening gebracht voor het halfpension. De kosten in het hotel zijn 13 euro per diner. Voor 91 euro kan je dus 7 x eten ipv 5 x.
Hierover mailcontact gehad en gebeld met Sunweb, maar daar krijg ik elke keer andere antwoorden, zoals dat een deel verrekend zou zijn met de vroegboekkorting....
Uiteindelijk heeft Sunweb toegegeven dat zij 18,20 euro in rekening brengt voor een diner dat in het hotel 13 euro kost. Mij lijkt dit niet correct, maar daar denkt Sunweb anders over.... Lees meer

  • Algemeen 7
op 14 november 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: oktober 2016

Vraag: Beste, Onze reis naar Turkije ( hotel Royal Wings in Lara ) had heel goed geweest indien de airco op de kamer had gewerkt . Wij hebben dit 4 maal gemeld aan de receptie in het hotel . De techniekers gingen er naar kijken . Dit is nooit gebeurd . In onze kamer was het gans ons verblijf 27 graden celsius . Snachts moesten we de deuren open zetten om te kunnen slapen . Ik moest dus 3 a 4 keer per nacht op staan om de deur en het raam te openen of te sluiten. Van goed slapen die week is er niets in huis gekomen . Ik heb dit ook gemeld aan de sumweb verantwoordelijke op'de luchthaven en zij ging dat doorgeven .Ik heb betaald voor ťťn van de duurste kamer met airco . Daar ik dit niet heb gekregen eis ik een schadevergoeding van jullie of van de Stone Group .Het is de 2de maal dat ik dat hotel boek en de vorige maal was alles in orde . Bij het vertrek op het hotel heb ik dit hen nog eens gemeld en ze hebben het ook genoteerd . Ik boek minimum 1 maal per jaar een reis met jullie . Hopende begrijpen jullie mij en krijg ik een positief antwoord .
Hun uiteindelijk antwoord :
Zoals eerder aangegeven zal er geen compensatie voorzien worden.
Wij zien jouw verdere stappen tegemoet.
Zoals je ziet zijn ze vriendelijk zolang ze uw geld zien en krijgen .
Daarna de pot op .... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 november 2016 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: oktober 2016

Sunweb liet 2 weken voor onze vakantie weten dat het strand voor ons complex gerenoveerd word waardoor we naar een strand 15 minuten verderop moesten... en dit was al bekend voordat we boekten maar geen passende oplossing.. 20 euro korting op een fietshuur is echt op het schandalige af!!!... Lees meer

  • Algemeen 5
op 10 november 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: oktober 2016

Grotere kamer geboekt voor 140 euro, niet gekregen, en Sunweb kan niets terugvinden! Dag geld!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 oktober 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: oktober 2016

Ons appartement voldeed niet aan de beschrijving volgens sunweb. Het was vies, spartaans en vreselijk harde bedden. Ik heb mij direct bij terugkomst onder behandeling van fysio moeten stellen. Ik zat helemaal vast. En sunweb zocht voor ons een ander onderkomen maar dat kostte ons gewoon een nieuwe boeking. Slechte zaak sunweb! Dat is geen service.... Lees meer

  • Algemeen 2
op 25 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Tsilivi, reisperiode: oktober 2016

Sunweb geeft valse informatie over de bestemming en doet niks met klachten... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2016 bestemming: KroatiŽ / Porec, reisperiode: september 2016

Wij hadden een 3 kamer sta-caravan geboekt. Wij werden een aantal maanden van tevoren gebeld dat hierbij problemen waren en dat er alleen maar 2 slaapkamer caravans waren. Dit was geen optie. Wij hadden als optie een andere camping aangegeven, maar na dit voorstel bleek alles geregeld te zijn en er waren geen problemen.

Onderweg naar Krotie, 1 DAG (!) voor aankomt worden we gebeld. Er waren toch problemen met de boeking. De 3 kamer was toch niet beschikbaar...

We kregen 2 opties of een 2 kamer stacaravan of annuleren. Daar sta je dan in midden oostenrijk met je kinderen. Dit is dus geen keuze maar iets wat je moet accepteren.

Na heel lang telefoneren hadden ze toch iets kunnen regelen. eerste paar dagen in een 2 kamer en dan naar een 3. Dit moesten we wel accepteren, want naar huis gaan was geen optie meer.

Bij aankomst en discussie bij de camping kregen we een fax onder ogen. Wij hadden een 2 kamer geboekt, maar prefereerden een 3 kamer. Alsof wij de fout gemaakt hadden.

Het is ronduit belachelijk dat dit gebeurt is. Ik boek nooit meer bij sunweb... Lees meer

  • Algemeen 2
op 5 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Samos/Kokkari, reisperiode: september 2016

Prima appartement, alles goed geregeld (dit was de 4e keer, nog nooit geen problemen gehad met Sunweb)... Lees meer

  • Algemeen 9
op 3 oktober 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2016

Kamer niet zoals beloofd en totaal onvriendelijke dienstverlening SUNWEB (zowel tijdens als daarna... Lees meer

  • Algemeen 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende