Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 31 met 304 resultaten

op 21 juni 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juni 2017

Deze 8 is eigenlijk een 10 voor de geweldige ervaring op de boot.. Het personeel die dag op de boot was super aardig, gezellig gewoon Top. Basem de gids van jullie hoorde bij dit team en voornamelijk door zijn bijzijn hebben wij deze trip als geweldig ervaren. En zullen wij zeker nog eens terug keren op de boot alleen als basem dan weer de gids zal zijn.

De man die bij ons in het hotel kwam was ook erg vriendelijk ben zijn naam even kwijt. Hij sprak aardig Nederlands. Ook voor hem mijn complimenten.

En desert rose en zijn medewerkers waren ook top. Hamada ( palm restaurant)mohamed en mostafa (club soda) top.

De beschrijving voor het inchecken was slecht wij hebben jaren niet gevlogen en wisten dus op schiphol niet waar we heen moesten . dus vandaar de 8 ipv de 10... Lees meer

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 6
op 19 juni 2017 bestemming: Griekenland / Chios, reisperiode: mei 2017

Beloven goude bergen op de website, maar kunnen dit na waarmaken. Ik zou met de boot vanaf Lesbos doormoeten naar Chios, sluit niet aan. Ze bieden voor alternatieven, hierbij mocht je besluiten langer de blijven, zijn de kosten voor de reiziger, dit hoort niet zo te zijn. De info op de website is waardeloos, evenals de afhandeling op schrijven. Ze ballanceren op het randje van de wet. Ik ga ook verder uitzoeken hoe ik dit kan stoppen. Mijn vakantie zelf, ik heb me vermaakt, maar dat heb ik zelf gedaan, niet door sunweb. Geen excursies, niets maar ook niets was er.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 juni 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juni 2017

Wij waren met een groep met mensen met een beperking hoe Jessica van sunweb daar mee om ging geweldig ik reis veel maar Jessica is de liefste vrouw die we bij sunweb als hosstes gehad hebben zelfs de verjaardagen van twee clienten was zij niet vergeten en kwamspeciaal naar ons hotel met een verassing ook op de terug weg op het vliegveld was zij een grote steun .Sunweb deze dame verdient een lintje .... Lees meer

  • Algemeen 10
op 15 juni 2017 bestemming: Griekenland, reisperiode: mei 2017

Sunweb krijgt van mij een '1' omdat de service zwaar beneden de maat is en er niets met klachten wordt gedaan. Zeer slechte communicatie toen de vlucht plotseling omgeboekt werd. Hierdoor vertrokken we een dag later, waardoor ik en andere reisgenoten mijn aansluitende transfer heb gemist en bovendien 2 vakantiedagen volledig verpest werden doordat we bij het hotel moesten blijven. Als je dit terplekke meldt, wordt er niets mee gedaan en pas als het feit al gepasseerd is op je klacht gereageerd, Daarnaast veel extra kosten moeten maken vanwege de annulering. Sunweb weigerde hierover te communiceren, reageerde niet op klachten ter plekke en ook bij thuiskomst worden alle klachten en ook de schadeclaim volkomen ge-downsized. Erg slecht voor een reisorganisatie.Ook is de reis veel te duur voor wat je krijgt, terplekke moet je immers alles zelf regelen en de problemen die door de acties van Sunweb zijn ontstaan, zelf oplossen.
Het heeft dus geen enkele zin om via Sunweb te boeken, beter is direct je hotel/ accomodatie via Booking.com te boeken met korting, je bent dan goedkoper uit en hebt dezelfde service.
Voor mij is als gevolg van het handelen van Sunweb een kostenpost ontstaan van meer dan 500,- euro en Sunweb is op geen enkele manier bereid hierin tegemoet te komen. Ook waren ze niet bereid mijn beoordeling van het hotel (Skopelos Village Hotel) die ook best wat kritisch was op de website te plaatsen. Er staat bij dit hotel dat er geen beoordelingen zijn! Een leugen dus. M.a.w. : geloof de beoordelingen bij andere reizen van Sunweb op hun eigen site niet, men selecteert alleen de positieve.
Het is een mooie locatie en een mooi eiland,maar door Sunweb is de vakantiebeleving volkomen verpest.
Mijn advies: Boek NOOIT een reis bij Sunweb!!!!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 juni 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: mei 2017

Veel te veel betaald voor de gehele vakantie. De overige Nederlanders in het hotel hadden voor dezelfde periode de HELFT van ons betaalde bedrag betaald. Na dag 1 wilden we overgeplaatst worden naar een ander hotel omdat het eten rauw koud en smakeloos was en ik van de trap gevallen was. De reisleiding deed hier niks mee! Bloed op de bedlakens moesten we maar accepteren. Nog nooit zo'n slechte reisorganisatie gehad. Zeer onvriendelijk. De meiden zijn totaal niet geschikt als reisleidsters.... Lees meer

  • Algemeen 2
op 8 juni 2017 bestemming: Turkije / Okurcalar, reisperiode: mei 2017

Het hotel in Okurcalar in orde! Alles netjes onderhouden, vriendelijk personeel. Ligging is ook heel goed, achter het hotel is een shopping center met 340 winkels. Ligt tussen Side en Alanya is ideaal om een uitstapje te maken een half uurtje met de taxi en je bent in de prachtige steden.
Enige minpuntje : Er zaten veel russen in het hotel die dat het wel een beetje verpeste, ze namen overvolle borden van het buffet. omdat het nog geen hoogseizoen is werd het buffet niet zo vaak aangevuld.
Maar voor de rest was dit hotel dik in orde en is wel een aanrader kan zowel een rust vakantie zijn als een vakantie koppels met kinderen.... Lees meer

  • Algemeen 8
op 5 juni 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: mei 2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Lanzarote. Ook kan er op vakantie altijd wel wat gebeuren zo ook met onze koffer .. tijdens transport is er een wiel afgebroken en dit gemeld aan de hostesses (Milou en nog een hele vriendelijke dame sorry ben je naam vergeten) van Sunweb .. deze vroegen waar ik eventueel verzekerd was en hebben dit direct geregeld en gemeld bij mijn verzekering .. en telkens netjes terug bellen om ons op de hoogte te houden
En ook een ander stel bij ons was de naam op het ticket niet correct en op Lanzarote kwamen netjes nieuwe tickets aan voor de terugreis
Geen vraag was teveel. Super geregeld Sunweb helemaal top! volgende vakantie gewoon weer Sunweb... Lees meer

  • Algemeen 10
op 5 juni 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2017

De reis als zodanig was organisatorisch prima, zoals tot nu toe alle door ons bij Sunweb geboekte reizen. Maar over de dienstverlening door de hosts en hostesses op Kreta zijn we absoluut niet te spreken: blijkbaar is er door Sunweb overgestapt naar een werkwijze om (m.n. jonge) hostesses zeer regelmatig van eiland te laten wisselen. Daardoor ontbreekt de binding die er voorheen wel was. Bij het appartement verschijnen in een week tijd wel 4 of 5 verschillende Sunwebmensen, die amper weten wie er daar verblijft als Sunweb gast. Zichzelf voorstellen is bij sommigen blijkbaar totaal uit de mode en het enthousiast brengen van het excursie-programma laat zwaar te wensen over. Op interesse in een boottocht (die op het moment van presenteren nog niet vaart) wordt vanuit de Sunweb-medewerker later die week niet uit zichzelf teruggekomen. Jammer: een gemiste kans, lijkt ons.
M.b.t. de excursies: prijzen rijzen langzaamaan behoorlijk de pan uit. Waarom moet er persť een lunch o.i.d. bij het programma zijn inbegrepen?
We blijven graag bij Sunweb boeken, maar de klantvriendelijkheid ter plekke mag wel wat worden bijgeschaafd naar ons idee.... Lees meer

  • Algemeen 7
op 5 juni 2017 bestemming: Griekenland / Vasiliki, reisperiode: mei 2017

Studio Ermioni in Vasiliki.
Bijaankomst niemand aanwezig. Leeg afgesloten huis. Na half uur alleen buiten wachten kwam er iemand die een kamer opende en mij een sleutel gaf en de dame vertrok direct weer. (Dit bleek later ook nog een verkeerde sleutel) Naargeestig, muf appartementje met zeer harde bedden en muffe deken. WC vlotter kapot, buitendeur sloot ook niet goed. Een douchebak zonder iets en ook geen mogelijkheid om douche op te hangen, muffe stank. Duidelijk nog niet klaar voor het seizoen. Het uitzicht en ligging is prachtig, maar verder was het een zeer nare ervaring. Contact gehad met Sunweb, zij vonden het allemaal wel meevallen en alles deed het op zondag toch weer? Dus neem gereedschap mee als je bij Sunweb boekt, je dient af en toe zelf een reparatie te doen. Ik heb mij niet serieus genomen gevoeld en het was een nare ervaring. Subweb bood aan dat ik voor 150 euro extra naar een andere plek mocht, een hotel. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan, ik heb zelf een goedkopere en betere studio gezocht en gevonden.
Al met al.....als er ter plekke een klacht is geeft Sunweb niet thuis, het vreemde is dat ik dit keer geen mail heb gehad om mijn ervaringen te delen?... Lees meer

  • Algemeen 2
op 4 juni 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: mei 2017

Beste SUNWEB. Al jaren gingen wij met U organisatie op vakantie. Vorig jaar gingen we naar Lanzarote met TUI ( Voor de volgende keer DOEI ) en dat werd voor 272 mensen een red mijn vakantie.nl. Dit jaar weer naar Lanzarote op in Puerto del Carmen om de nare smaak van vorig jaar weg te spoelen. En dat lukte met een 10 PLUS maar wel met SUNWEB. Alle lof aan de meiden van Sunweb. Het was gewoon top. Super communicatie en service. Geweldig. Volgend jaar weer. Gewoon Toppie !!!... Lees meer

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende