Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 47 met 467 resultaten

op 2 december 2018 bestemming: ItaliŽ / Taormina, reisperiode: augustus 2018

De vakantie zelf was erg mooi maar het hotel waar we verbleven daar hebben we vastgezeten in de lift in een rots en hachelijke momenten beleefd. T was traumatisch! Er was geen communicatie vanuit de lift mogelijk en t duurde een uur dat er ieman kwam. Er was geen zuurstof dus mijn man heeft de deur open geforceerd en er was toen we eindelijk eruit konden niemand van t hotel om ons te helpen, we werden zelfs genegeerd. Hotel Capo dei Greci heet het hotel en ik zou er nooit heen gaan. Ook later werd vanuit t hotel weinig gedaan om ons gevoel beter te maken. Zelfs na gesprekken met de manager. De hostess van Sunweb deed wel wat hoor ter plaatse maar niet genoeg. En nu ik niet meer zomaar in een lift durf en met Sunweb probeerde tot een compensatie te komen laten ze je eerst een maand wachten en komen dan nog niet met een reactie, bijna nog weer een maand later met de melding dat ze niets kunnen doen. Daar hebben ze overigens een half uur voor nodig aan de telefoon en laten je eerst het hele verhaal werd doen zodat dat angstige gevoel weer helrmaal daar was en dan sorry we kunnen niets doen. Het hotel zou ons al ruim gecompenseerd hebben, een klinklare leugen maar Sunweb is er duidelijk niet voor haar gasten/klanten maar voor de hotels om geld te verdienen. wij reizen nooit meer met Sunweb want hebben eerder ook al een slechte ervaring gehad maar dit sloeg werkelijk alles. Waardeloze communicatie vanuit de juridische afdeling en geen empathie. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 november 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

Deze reis was voor ons geweldig.mooie plaats en mooi hotel.
de service van sunweb was weer geweldig fijne uitleg wat betreft het vliegveld.en de plaats opzich.wij willen niet anders meer als met sunweb.
gaan hier al jaren mee in zee en iedere keer weer geweldig onze dank is groot voor deze organisatie van begin tot het eind nogmaals bedankt hiervoor. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 4 november 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2018

De reis op zich geen probleem tot dat wij aan aankwamen in het hotel.Wij kom er al jaren en opeens moesten wij meer betalen voor een kamer met havenzicht.Na veel heen en weer bellen kwam er een hostess van Sunweb, ook zij kon niets voor ons betekenen, Na een klacht naar Sunweb was het wachten op een reactie ( 4 werkweken) nu 10 weken geleden NOG G E E N REACTIE VAN SUNWEB. Met sunweb gaan wij niet meer op vakantie. LET OP mensen, als je naar Kos stad gaat en je hotel is Kosta Palace dan moet je per dag 15 euro meer betalen voor een kamer met havenzicht, dit vermeld Sunweb niet op de site. Terwijl Sunweb ,volgens de manager hier al 2 jaar van weten. DIKKE MIDDELVINGER VOOR SUNWEB ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

Totaal niet overeenkomstig aangeboden op sunweb ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 30 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

App; geen privacy. Eigenaars; niet vriendelijk. Maar het ergste is dat sunweb helemaal niets doet voor zn klanten op de bestemming. En....als toetje je gewoon vergeet bij het ophalen aan het einde van je vakantie.
Geen transfer maar zelf een taxi zoeken om dan toch nog maar op tijd te komen. Als je dit als klacht meld, krijg je daar niks voor terug. Ze nemen n loopje met je . ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2018 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: september 2018

Met Sunweb op vakantie doe het NIET. Boek beter een goedkope bingoreis aangezien Sunweb met grote regelmaat veel overboekingen maakt (6 kamers op 1 vlucht) om andere hotels vol te krijgen. Dit zijn zeker geen betere locatie's. Aan compensatie en oplossingen doet Sunweb niet mee. Inmiddels 6 weken aan het bellen om discussie te hebben tot een oplossing te komen maar Sunweb is hier niet voor thuis. Ze vegen problemen van tafel en houden hun klanten aan het lijntje, DUS BOEK JE WEL VERDIENDE VAKANTIE NIET BIJ SUNWEB, ZIJ VERPESTEN JE VAKANTIE GRUWELIJK. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kokkari, reisperiode: augustus 2018

Wij kwamen op Schiphol aan ...zouden om 6.00 vliegen....wat bleek SUNWEB had ons vd passagierslijst afgehaald !!!! Noodnummer is callcenter moesten maar na 9 uur terugbellen zij konden ons niet helpen . Toen uit nood 2 tickets gekocht en moesten binnen 10 minuten rennen nh vliegtuig hadden wij dat niet gedaan hadden we 5 dagen moeten wachten 😡😡😡 . Hebben klacht ingediend en hoop dat er een GOEDE tegenmoet koming komt zou erg terecht zijn ! Bij Jiba eigenlijk geboekt ( nooit problemen daarmee gehad )maar Sunweb heeft dat overgenomen zelfs die spreken er schande van en zeggen ook er moet iets geregeld worden ! Zo niet...
Is dit de LAATSTE vakantie met hun geweest want va het begin ging alles al mis !!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 8 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2018

Reis is zeer goed verlopen. Prachtige accommodatie, transfer op tijd en je wordt na de boeking regelmatig op de hoogte gehouden via de e-mail. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 7 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Lefkas, reisperiode: september 2018

Slechte service hostess ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 5 oktober 2018 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: september 2018

Top service, voor het eerst geboekt maar de service online en ter plaatste een 10 ... Lees meer

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende