Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 53 met 527 resultaten

op 17 augustus 2019 bestemming: Egypte, reisperiode: januari 2019

We hadden voor het eerst bij Sunweb geboekt. Een 5 sterren resort Concorde moreen beach resort in Marsa Alam Egypte. Na 1 dag hebben we gelijk ons beklag gedaan bij onze contact persoon. Het eten was koud drinken was warm. Kregen iedere keer de verkeerde cocktails die ook niet lekker waren en die iedere keer op een andere manier werden gemaakt en een andere kleur waren. Het zwembad was vies. Het animatie team slecht. Er was geen sfeer. We voelden ons ook niet op ons gemak daar. Ook zat er bloed op de muur van de galerij. Wij hadden dus totaal geen 5 sterren gevoel. Hij stelde voor om overplaatsing aan te vragen en dit was ook wat we graag wilden. Hierdoor kwamen we weer bij een ander contactpersoon terecht en zij moest het verder afhandelen. Zij kwam direct en er was een gesprek tussen Sunweb, manager, tourist begeleider, hotel en ons. Zij wilde dat we eerst het hotel een kans gaven om te verbeteren. Hier zijn we akkoord meegegaan maar helaas werkte dit niet. Opnieuw in gesprek gegaan met Sunweb en ze boden ons een ander 5 sterren hotel aan maar dan moesten we in eerste instantie bijna 900 euro bij betalen. Dit vonden we belachelijk en wilde dit niet. Daarna kwam ze met een aanbod van ik dacht 440 euro inkoop prijs. Wij hebben zelf ook met Sunweb gebeld dat we het vervelend vonden dat we bij moesten betalen en dat dit naar ons idee niet hoorde. Dat ze ons iets aan moesten bieden zonder kosten en dat ze bij verschillende organisaties aan gesloten waren waar dit beschreven stond. Hier gingen ze niet op in en het was dit of niets we moesten het met onze contact persoon in Marsa Alam Egypte afhandelen. Uiteindelijk toch maar gedaan want anders zouden we helemaal geen leuke vakantie hebben. We moesten zelf de taxi regelen. Het nieuwe hotel Royal brayka resort , dat overigens bij bijna iedere organisatie als 4 sterren ressort wordt aangegeven behalve bij Sunweb daar hebben ze 5 sterren. Was iets beter maar nog steeds geen 5 sterren. Daar aan gekomen kwamen wij een ander gezin tegen die ook via Sunweb was overgeplaatst en wel van een 4 sterren hotel naar dit 5 sterren hotel en zij hadden niets hoeven bij te betalen. Dus bij thuiskomst weer contact gehad met Sunweb en gevraagd hoe dit zat. Ook gevraagd waarom er het 440 euro koste en er ik dacht 467 af was gehaald dit kwam door dat ze via iets met travel..... werkte. Uiteindelijk kregen we als enige compensatie het verschil tussen de 467 en 440 terug. Voor ons nooit meer Sunweb een belachelijk slechte service ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2019 bestemming: Spanje / Pineda de Mar, reisperiode: augustus 2018

Reisleider bij aankomst was Deens, sprak gebrekkig Engels en dan dus ook totaal geen Nederlands. Bij het hotel aangekomen lag er een map van Sunweb. Ben gewend dat er een info-middag of moment is voor activiteiten die er te doen zijn, deze was er niet. Gedurende de 8 daagse- vakantie was er nergens iemand van Sunweb te bekennen in het hotel. 1 dag voor de dag van vertrek stond er in de rode Sunweb map nog steeds geen tijd van ophalen (de transfer naar Barcelona Airport). Gedurende de dag door nog steeds niet, dus hebben we gebeld. Het meisje zei dan we om 04:10 werden opgehaald. Fijn dat ze dat ook op tijd laten weten! “Dat wordt een vroegertje” zei ze. Rond 23u stond het er nog steeds niet in, en een half uur voor vertrek ook niet! Kortom: als we niet hadden gebeld wisten we niet hoe laat we werden opgehaald. SLECHTE SERVICE.

Tijdens de stoppunten om andere mensen op te halen was er ook niemand aanwezig van Sunweb, wel kwam er iemand bij de laatste hotelstop even zeggen “Ik rijd niet mee maar kom de bus wegrijden en jullie een velige vlucht wensen. Op het vliegveld staan twee collega’s klaar en zullen de weg wijzen.”

.... je kunt het al raden OOK deze twee collega’s stonden niet klaar, heel de bus moest het zelf maar uitzoeken. Daarbij stopte de bus ook ver van het vliegveld dus moesten we nog een aardig stuk lopen. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 12 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2019

Het hotel zou adult 18+ zijn maar,er waren wel gezinnen met kinderen! Er was een hoge trap en niet toegankelijk voor mindervalide wat niet op de site staat. En kamers waren heel erg smerig net zoals het zwembad. Vele keren aan gegeven bij de reisleiding en een sorryformulier gestuurd naar Sunweb maar tot nu toe nog steeds niets gehoord. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 9 augustus 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2019

Ik ben op zijn zachts gezegd zwaar teleurgesteld bij aankomst bij Club Azuline Cala Martina.
Ik reis met een een klein kind dat heel moe is van de reis en kom aan om 9.00u en krijg te horen dat we op een kamer moeten wachten misschien wel tot 14.00.u en dat in de hitte.
We een rondje gaan lopen en het ziet er absoluut niet zo uit zoals in de beschrijving en op de foto's en dit bieden ze aan onder de noemer SELECTIONS! . Ik ben echt heel teleurgesteld over de accommodatie en gang van zaken en wat een chaos in het restaurant ! Drukte alom.
Blijkbaar gaat het zwembad pas om 10.00u open en moet je als je een bedje wil bemachtigen rond 9.30 al in de rij gaan staan. Als om 10.00u dan eindelijk het hek open gaat is er letterlijk een run op de bedjes.
Dit kunnen jullie niet zo aanbieden aan klanten.

  • Algemeen 6
op 8 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Lefkas, reisperiode: augustus 2019

Omdat Sunweb een meerprijs rekent voor een auto die je uiteindelijk niet krijgt

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2019

Online via sunweb een vakantie geboekt die binnen 24 uur geannuleerd was omdat de beschikbaarheid op de website niet klopte. Er werd wel direct een nieuwe goedkopere kamer in het zelfde complex geboekt. Gevraagd of ze ons konden omboeken naar een ander complex met luxere kamers (het prijsverschil was op het moment dat wij boekte 80 euro). Dit kon alleen tegen een bijbetaling van 350 euro!? De prijs was binnen 24 uur ineens enorm gestegen en wij moesten voor dit volledige bedrag opdraaien. Ik boek via een reisaanbieder omdat ik wat extra service verwacht (tegenwoordig is de drempel om zelf tickets en accommodatie te boeken heel laag), maar de die service is ver te zoeken. Toen ik de reis alsnog wou annuleren werd mij eerst verteld dat ik wel 30% procent van de reissom zou moeten betalen. Gelukkig had ik een mailtje waarmee ik kon aantonen dat ik nog in mijn bedenktijd zat.

Ongelofelijk slechte service, ik begrijp niet dat dit soort bedrijven in de huidige markt nog kunnen bestaan. Ik zal in ieder geval nooit meer via Sunweb iets boeken!

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2019 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: augustus 2019

Prima accommodatie, mooi eilanden veel wind. Slechte service sunweb

  • Algemeen 2
op 31 juli 2019 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2018

Sunweb is er niet als de hotel totaal niet aan de vereachting voldoet en alles vies en smerig is terwijl je 2000 euri per persoon betaald. Ook de onvangst door een medewerker van Sunweb op het vliegveld was afschuwlijk en onprofedioneel

  • Algemeen 1
op 30 juli 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2019

Sunweb heeft maar een doel je geld afplakken ook als dat met een goedkope oplichters praktijk. Zo laag verwacht je niet van Zo een grote bedrijf.
Iemand van de hulpdesk ronduit onbeschoft persoon heeft mij letterlijk bedreigd en afgeperst door gebruik te maken van de kleine letters in de regels. Ben echt geschockt van haar gedrag aan de telefoon. De medewerkers worden niet gescreend anders was zij allang ontslagen.

  • Algemeen 1
op 26 juli 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2019

Heerlijke vakantie gehad. Alles goed geregeld. Ook toen we de reisleiding tijdens de vakantie even nodig hadden konden we haar goed bereiken. Contact met de medewerkers op kantoor verliep ook snel en duidelijk. Al met al weer een goede ervaring met Sunweb!

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende