Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 1 van 54 met 533 resultaten

op 10 september 2019 bestemming: Portugal / Olhos de agua, reisperiode: augustus 2019

Het complex Olhos de agua heeft een schitterende ligging, alleen is het geen 4 sterren waard. Alles is gedateerd of kapot. Geen WiFi verbinding in het appartement. De meeste ligbedjes bij het zwembad waren stuk. Twee van de drie airco’s waren kapot, schimmel en lekkage in de badkamers. Te kleine lakens op een te groot matras, dus na een keer draaien lag je op het kale matras. Een aantal lampen waren stuk, de raambekleding in de keuken kon niet meer naar beneden. In een van de slaapkamers was een raam dat niet meer open of dicht kon. Het barretje bij het zwembad had zeer flexibele openingstijden. De koffie in het restaurant was de ene dag goedkoper dan de andere. Er stond nog een televisie, een beeldbuis model, waarvan de afstandsbediening ook niet werkte. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 31 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2019

De reisleiding waren stagiaires en namen ons niet serieus. Ze waren onpersoonlijk en voor het uitchecken moesten we een app downloaden. Wij hebben liever iemand op leeftijd en niet iemand die zomaar wat zegt. Hotel was prima, zeer vriendelijke mensen. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 26 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Agia Galini, reisperiode: juli 2019

Onze ervaring in hotel Sunlight was zeer positief. Het hotel waar we 2 weken verbleven was klein maar perfect. De kamer had alles wat nodig was,niet meer en niet minder. De bedden sliepen ook perfect. De badkamer had ook alles wat nodig was. Het ontbijt zag er ook altijd heel goed uit,en waren de schalen nog niet leeg werden ze gelijk weer bijgevuld. Ook het personeel was heel vriendelijk. De kamers werden dagelijks schoongemaakt. Natuurlijk zijn er altijd dingen waar mensen wat over te zeggen hebben maar onze conclusie is dat het een onvergetelijke vakantie is geweest. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 26 augustus 2019 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: januari 2019

Wij gingen tien dagen naar hotel volga in callela. Wij werden met de bus door Amber opgehaald en werden als 3e stop afgezet. De bus bleek niet bij het hotel te kunnen komen. Er werd gemeld straat uitlopen en je loopt zo tegen hotel aan. Aan het eind van de straat zo een 800 meter verder een treinspoor maar geen hotel volga. Dus maar Google Maps ingeschakeld en jawel een blok naar rechts ipv het gemelden ( het hotel heeft indien ze op de hoogte zijn een ophaal service met taxi als de reis organisatie meldnhoelaat de gasten er zijn. De afstand is voor ouderen niet te doen). Aangekomen bij het hotel volga wilde wij graag inchecken...helaas pas vanaf 14.00 da's een tegenvaller als je om 11 uur bij de balie staat en om 03.00 bent opgestaan om naar Schiphol te gaan. Stond niet vermeld op de site en de papieren. Om 13.30 was de kamer klaar en dus de enveloppe die we gehad hadden met info opgemaakt.... de volgende dag was er een meeting 2 dorpen verderop ongeveer 1.5 uur lopen of 20 min trein en nog ver lopen. Ik gebeld laat maar zitten te ver. Bleek dat alle passagiers de verkeerde info hadden. Bij vertrek hoorde wij van andere gasten als je om 5 uur smacht vertrekt het hotel een ontbijt maat met koffie en een taxi regeld naar de opstap plek...uiteraard is er door reisleiding niets gemeld. Gelukkig door gasten in het hotel wel. Wij kregen bij afzettenntr horen dat we aan de andere kant van de weg zouden worden gehaald. Ook dit klopte niet. Was op dezelfde plek als waar we waren afgezet. Ik kan nog even doorgaan maar denk dat u zo genoeg info heeft. Men werkt bij sunweb met stagiaires ter plaatse die zonder hulp voor de leeuwen worden gegooid dus verwacht hier niet te veel van. Het hotel was zeer goed Alleen jammer dat er niet gemeld word dat er een spoorlijn voor de deur ligt. Terwijl er staat steek de weg over en je staat op het strand.
Sunweb.... kom op niet gewend van jullie.

  • Algemeen 5
op 26 augustus 2019 bestemming: Kroatië / Sibinek, reisperiode: augustus 2019

De service van de hostess van sunweb is zeer slecht. Wij reizen met een grote wagen waardoor we niet in een parkeervak kunnen parkeren. Dit was helemaal geregeld. Bij aankomst niets en de dames maken zich er vanaf jammer kan er ook niks aan doen. Verder horen ze 2x overdag een uurtje aanwezig te zijn echter ze zijn er nooit je mag je vraag opschrijven maar vervolgens gebeurt er ook niks. Wel ligt er een nummer voor echte noodgevallen. Al met al zeer slecht dus. Land/park op zich is wel prima

  • Algemeen 3
op 24 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

De accommodatie was prima, zoals beschreven, helemaal top. Alleen de reisleiding van tegenwoordig? Je wordt er voor je hotel uitgegooid, zeggen niet waar je heen moet, had ik in 2017 ook op Lesbos, kwam in het donker aan, wist echt niet welke richting ik uit moest. Ik vind de (voornamelijke jonge mensen) reisleiding echt niet meer je van het. Onpersoonlijk, al doen ze spontaan, het is niet helemaal echt, alsof ze een geleerd riedeltje opzeggen. Ik vind dat voorheen, de reisleiding met meer een gemiddelde leeftijd beter in dit plaatje passen. Deze mensen hebben levens en reiservaring en zijn persoonlijker. Ook denk ik dat door bezuinigingen, wij zo uit de bus worden gezet. Ook bij het ophalen, er komt een bus, geen reisleiding, je vraagt je af, is dit de bus. Allemaal wat onoverzichtelijker en onpersoonlijker, jammer want Sunweb had ook hierin altijd een goede naam.

  • Algemeen 7
op 17 augustus 2019 bestemming: Egypte, reisperiode: januari 2019

We hadden voor het eerst bij Sunweb geboekt. Een 5 sterren resort Concorde moreen beach resort in Marsa Alam Egypte. Na 1 dag hebben we gelijk ons beklag gedaan bij onze contact persoon. Het eten was koud drinken was warm. Kregen iedere keer de verkeerde cocktails die ook niet lekker waren en die iedere keer op een andere manier werden gemaakt en een andere kleur waren. Het zwembad was vies. Het animatie team slecht. Er was geen sfeer. We voelden ons ook niet op ons gemak daar. Ook zat er bloed op de muur van de galerij. Wij hadden dus totaal geen 5 sterren gevoel. Hij stelde voor om overplaatsing aan te vragen en dit was ook wat we graag wilden. Hierdoor kwamen we weer bij een ander contactpersoon terecht en zij moest het verder afhandelen. Zij kwam direct en er was een gesprek tussen Sunweb, manager, tourist begeleider, hotel en ons. Zij wilde dat we eerst het hotel een kans gaven om te verbeteren. Hier zijn we akkoord meegegaan maar helaas werkte dit niet. Opnieuw in gesprek gegaan met Sunweb en ze boden ons een ander 5 sterren hotel aan maar dan moesten we in eerste instantie bijna 900 euro bij betalen. Dit vonden we belachelijk en wilde dit niet. Daarna kwam ze met een aanbod van ik dacht 440 euro inkoop prijs. Wij hebben zelf ook met Sunweb gebeld dat we het vervelend vonden dat we bij moesten betalen en dat dit naar ons idee niet hoorde. Dat ze ons iets aan moesten bieden zonder kosten en dat ze bij verschillende organisaties aan gesloten waren waar dit beschreven stond. Hier gingen ze niet op in en het was dit of niets we moesten het met onze contact persoon in Marsa Alam Egypte afhandelen. Uiteindelijk toch maar gedaan want anders zouden we helemaal geen leuke vakantie hebben. We moesten zelf de taxi regelen. Het nieuwe hotel Royal brayka resort , dat overigens bij bijna iedere organisatie als 4 sterren ressort wordt aangegeven behalve bij Sunweb daar hebben ze 5 sterren. Was iets beter maar nog steeds geen 5 sterren. Daar aan gekomen kwamen wij een ander gezin tegen die ook via Sunweb was overgeplaatst en wel van een 4 sterren hotel naar dit 5 sterren hotel en zij hadden niets hoeven bij te betalen. Dus bij thuiskomst weer contact gehad met Sunweb en gevraagd hoe dit zat. Ook gevraagd waarom er het 440 euro koste en er ik dacht 467 af was gehaald dit kwam door dat ze via iets met travel..... werkte. Uiteindelijk kregen we als enige compensatie het verschil tussen de 467 en 440 terug. Voor ons nooit meer Sunweb een belachelijk slechte service

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2019 bestemming: Spanje / Pineda de Mar, reisperiode: augustus 2018

Reisleider bij aankomst was Deens, sprak gebrekkig Engels en dan dus ook totaal geen Nederlands. Bij het hotel aangekomen lag er een map van Sunweb. Ben gewend dat er een info-middag of moment is voor activiteiten die er te doen zijn, deze was er niet. Gedurende de 8 daagse- vakantie was er nergens iemand van Sunweb te bekennen in het hotel. 1 dag voor de dag van vertrek stond er in de rode Sunweb map nog steeds geen tijd van ophalen (de transfer naar Barcelona Airport). Gedurende de dag door nog steeds niet, dus hebben we gebeld. Het meisje zei dan we om 04:10 werden opgehaald. Fijn dat ze dat ook op tijd laten weten! “Dat wordt een vroegertje” zei ze. Rond 23u stond het er nog steeds niet in, en een half uur voor vertrek ook niet! Kortom: als we niet hadden gebeld wisten we niet hoe laat we werden opgehaald. SLECHTE SERVICE.

Tijdens de stoppunten om andere mensen op te halen was er ook niemand aanwezig van Sunweb, wel kwam er iemand bij de laatste hotelstop even zeggen “Ik rijd niet mee maar kom de bus wegrijden en jullie een velige vlucht wensen. Op het vliegveld staan twee collega’s klaar en zullen de weg wijzen.”

.... je kunt het al raden OOK deze twee collega’s stonden niet klaar, heel de bus moest het zelf maar uitzoeken. Daarbij stopte de bus ook ver van het vliegveld dus moesten we nog een aardig stuk lopen.

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2019

Het hotel zou adult 18+ zijn maar,er waren wel gezinnen met kinderen! Er was een hoge trap en niet toegankelijk voor mindervalide wat niet op de site staat. En kamers waren heel erg smerig net zoals het zwembad. Vele keren aan gegeven bij de reisleiding en een sorryformulier gestuurd naar Sunweb maar tot nu toe nog steeds niets gehoord.

  • Algemeen 4
op 9 augustus 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2019

Ik ben op zijn zachts gezegd zwaar teleurgesteld bij aankomst bij Club Azuline Cala Martina.
Ik reis met een een klein kind dat heel moe is van de reis en kom aan om 9.00u en krijg te horen dat we op een kamer moeten wachten misschien wel tot 14.00.u en dat in de hitte.
We een rondje gaan lopen en het ziet er absoluut niet zo uit zoals in de beschrijving en op de foto's en dit bieden ze aan onder de noemer SELECTIONS! . Ik ben echt heel teleurgesteld over de accommodatie en gang van zaken en wat een chaos in het restaurant ! Drukte alom.
Blijkbaar gaat het zwembad pas om 10.00u open en moet je als je een bedje wil bemachtigen rond 9.30 al in de rij gaan staan. Als om 10.00u dan eindelijk het hek open gaat is er letterlijk een run op de bedjes.
Dit kunnen jullie niet zo aanbieden aan klanten.

  • Algemeen 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende