Schrijf een ervaring over Sunweb en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunweb

Pagina 2 van 62 met 620 resultaten

op 9 juli 2020 bestemming: Egypte, reisperiode: juli 2020

Wij zijn wel netjes geinformeerd door Sunweb. Wij zouden 21 juli a.s. naar Egypte vliegen en hebben vorige week bericht ontvangen dat de reis niet door zou gaan. Inmiddels ook al de voucher ontvangen voor het aanbetaalde bedrag. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 9 juli 2020 bestemming: Nederland / Ameland, reisperiode: juli 2019

Sunweb is een zooitje, Ze hebben mijn vakantie in Nederland, op Ameland geannuleerd, terwijl het park gewoon open is. Voucher gekregen waar ik dus niets aan heb en onbereikbaar, zelfs op noodnummer. Mensen boekt niet bij Sunweb ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 8 juli 2020 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2019

Sunweb is bezig om reizen op hun website aan te bieden waarvan ze al reeds op de hoogte zijn dat het hotel is gesloten . De reis naar hotel Atlantis in Kos staat op hun website nog te boeken van af 15 juni 2020 . Echter wat sunweb niet zegt is dat het hotel Atlantis is gesloten voor sunweb reizigers . Vriendin had dit hotel geboekt die 1 week voor vertrek te horen kreeg dat dit hotel is gesloten en haar reis niet doorging . Dit ging met een automatisch e-mail en met een ingesloten voucher afgedaan . Als je dus al je voucher op deze reis inleverde wordt de datum van de laatste voucher de start datum van de 6 maanden gezet voordat je je geld terug kan vragen. Zo heeft sunweb de oude voucher 3 maanden extra weten te verlengen . Heb sunweb gemaild over dit te boeken hotel op hun site maar sunweb reageert niet terug hier op !

Update:
Wat SunWeb doet is met bedrog hun zakken vullen door vouchers steeds te verlengen met hun annuleringen .We hadden hotel Atlantis in Kos geboekt voor 15 juli geboekt maar week paar dagen van te voren werd dit door SunWeb geannuleerd .Hun reden was dat het hotel gesloten was .Heb gemaild naar het Hotel in Kos en kreeg netjes antwoord dat ze 15 juli 2020 gewoon open zijn en we hartelijk welkom zij ! Waarom bedriegt SunWeb ons dat het gesloten zou zijn 😐Het hotel schreef ons dit :Dear Mrs. Andreas,

Thank you for your e-mail.
We would kindly like to inform you that our hotelís official opening date is the 15th of July.
Please do not hesitate to contact us if you have any other question.
Looking forward to welcoming you.

Always at your disposal,

Atlantis Hotel ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: juli 2020

Sunweb laat ons in de kou staan. Ze geven geen antwoord op de mail. We zitten nu op vijf dagen voor vertrek!!

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Nederland / Rijssen, reisperiode: juli 2020

Sunweb is zeer slecht bereikbaar, zowel telefonisch helemaal niet als digitaal slechts fake. Je krijgt op messenger nietszeggende antwoorden waardoor je gewoon boos wordt....Een week voor vertrek is er nog steeds niets bekend over onze reis. Zeer droevig!

  • Algemeen 2
op 6 juli 2020 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2019

Volgende maandag zouden wij naar Zakynthos vertrekken, onze accommodatie is dicht en we hebben nog niets van Sunweb vernomen, telefonisch niet bereikbaar en op mail wordt niet gereageerd.

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: mei 2020

Reis is door sunweb geannuleerd ivm corona.Meerdere malen contact via mail,en tel.maar geen reactie. Wij willen ons geld terug,uiteindelijk een mailtje ontvangen dat wij ons geld niet terug krijgen,maar een voucher kunnen krijgen. Medewerkers van Sunweb denken de macht te hebben,en te kunnen beslissen over ons geld,en dat wij maar een andere reis moeten boeken. Beste mensen kijk a.u.b uit voor u gaat boeken bij Sunweb!

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Griekenland / Chalkidiki, reisperiode: juli 2019

Eenzijdig de reis geanuleerd, coronavoucher. Er zou bij annulering binnen 14 dgn gebeld worden maar alles is stil. Facebook, mail, instagram..alles verwijst naar het contact formulier waar niet op gereageerd wordt. Ik heb begrip voor de drukte, begrip voor alle papieren maar niet voor afspraken niet nakomen en geen contact. Ik durf niet om te boeken via de site omdat er andere regels gelden binnen 14 dagen vertrek. Kortom zeer slecht!

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2020

Slechte klantenservice via Sunweb. We konden al aanzien komen dat het reisadvies van Portugal zou worden aangepast, maar tot op heden alleen na het invullen van het vervelende omboekformulier - geen verdere reactie gehad. Telefonisch ook onbereikbaar.

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2020

Sunweb canceld nu al onze reis op 13 augustus naar Kos , we krijgen voucher maar willen geld terug! Bovendien: Griekenland is weer open!en ze hebben nergens meer mogelijkheid tot telefonisch contact.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende