Schrijf een review

Reviews over Sunweb

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Bahialaan 2, 3065 WC Rotterdam NL
0900-0290

Logo van Sunweb

Pagina 3 van 8 met 707 resultaten

op 12 juni 2019 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2019

De 4 is speciaal voor de terugreis waar we op Milan 1 1/2 in de rij hebben gestaan om in te checken door jullie kinderbeleid. 1 kindje en de hele familie kan inchecken opa oma noem maar op, dit alles het aanschuiven van deze gezinnen gebeurde alleen bij onze desk de andere deel daarliet het goed het gevolg de laatste stoelen in de vlieger en in de wc lucht. We zaten het eerst in de afhaalbus en het laatst inde vlieger ik vlieg regelmatig heb nog nooit zo lang moeten staan om in te checken. Ben niet meer de jongste was blij eindelijk ingecheckt te hebben. Vlucht 8/9 juni 1112 ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 12 juni 2019 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2018

Ze in nederland zeggen dat je je probleem ter plaatsen door moet geven. Maar de hostes het niet zonder nederland /hoofdkantoor op kunnen lossen. En niet op de hoogte zijn van hun accomodaties. En geen fatsoenlijke oplossingen kunnen bieden ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 8 juni 2019 bestemming: Griekenland / Aga Efimia, reisperiode: juni 2019

De reis was goed geregeld, inclusief transfer van/naar vliegveld. 2 weken van te voren geboekt. Het appartement was precies zoals beschreven op de site, maar overtrof onze verwachtingen wat betreft ruimte , inrichting (erg ruim, smaakvol ingericht, fantastisch uitzicht vanaf het balkon (zelfs met parasol), alle benodigdheden die je kunt bedenken (tv zenders kun je wel vergeten, alleen BBC en grieks, maar die heb je niet nodig in zo'n fantastische omgeving, daar kijk je thuis wel naar). De eerste dag een briefing van Sunweb over wat je allemaal kon doen en vragen beantwoorden. Daar hadden we niet veel aan. We kregen alleen activiteiten te horen die we al van Sunweb hadden gekregen en vragen daarover wist ze niet te beantwoorden. Of er dan een soort van VVV was in het dorp? Ze wist het niet, dacht van niet. Zelf op onderzoek uit gegaan en vonden een piepklein reisbureautje annex motorbootjesverhuur. Die hebben ons van alles kunnen vertellen over tripjes, waar te regelen en bijzonderheden . ze konden ook al onze vragen over die trips vertellen. En anders konden we wel bij het mannetje van de kiosk antwoorden krijgen (en dat klopte). Je kunt trouwens van een heleboel grieken wel dingen te weten komen. Ze vertellen er graag uitgebreid over. Dus we hebben erg veel ondernomen. Een motorbootje huren is aan te bevelen(wij deden dat bij dat reisbureautje, blue boot) je kunt langs alle baaien varen(en zwemmen) waar je alleen maar per boot kan komen. Wij hadden nog nooit zelf zo'n boot bestuurd, maar je krijgt uitgebreide theorie (waar wel en waar niet varen, waar en hoe voor anker gaan, etc. Daarna praktijkoefeningen tot je zeker van je zaak bent. Was een prachtige tocht, de baaien, grotjes, rotsen, natuur, ergens anker uitgooien en gaan zwemmen. Heerlijk. Ook een cruise rond het eiland Ithaka gemaakt. Ook al zo mooi. Stopte ergens waar je kon zwemmen en deed een paar plaatsen aan. Genoeg tijd om daar rond te kijken en wat te eten ( de plaatsen op de eilanden zijn niet zo groot). De bustoer rond Kefalonia was ook erg mooi wat natuur betreft en de plaatsen die we aandeden. We zijn ook nog naar de romeinse villa met mooie mozaieken wezen kijken, maar daar was praktisch niets meer van te zien. Lag trouwens niet net buiten Aga Efimia zoals we gelezen hadden, maar in het plaatsje zelf, 5 á 10 minuten lopen van ons appartement. Overal piepkleine kiezelstrandjes,)ook 1 voor ons appartement) neem dus waterschoenen mee als je wit zwemmen. Jack van de motorbootjes/reisbureautje wist nog andere strandjes waar niet veel mensen kwamen. Gewandeld door het plaatsje , ook prachtig. Je moet dus wel een beetje ondernemend zijn, maar dan heb je ook een prachtige vakantie. Die ene week dat we er waren, leken wel 2 weken. Was ook wel genoeg. Dus Sunweb: wij waren heel erg tevreden, alleen graag een medewerker daar ter plaatse die ook wat kan vertellen. Dan was het een 10 geweest, nu een 9. Ik denk dat het voor kinderen minder geslaagd zou zijn. Bedankt Sunweb. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 8 juni 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: mei 2019

De verstrekte informatie over de accommodatie kwam overeen met de praktijk, tijdig en volledig informatie verstrekking over de reisbescheiden en de reisleidster had tijdens ons verblijf een toegevoegde waarde, omdat zij er woont meer kon vertellen dan een gemiddelde reisleider.

  • Algemeen 10
op 3 juni 2019 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2019

Een flinke naai streek omdat de website niet goed is ineens is de vakantie 835 euro duurder

  • Algemeen 1
op 28 mei 2019 bestemming: Turkije, reisperiode: mei 2019

Ik betaalde voor de reis en na twee dagen ontving ik een e-mail dat ik een visum nodig had. Ik vroeg een visum aan, ik kreeg geen visum omdat ik geen paspoort heb. Ik moest de annuleringskosten betalen. Ik verloor 600 euro. Het was niet mogelijk om de reis naar een andere datum uit te stellen of het geld te recupereren. Schandaal, ik raad het niemand aan. Ik verloor geld omdat ik te laat was geinformeerd door ze, ook al was het niet mijn schuld!!! Raad niemand aan!!

  • Algemeen 1
op 27 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

PRIMA HOTEL,PRIMA HOTELSERVICE
ZEER SLECHTE SUNWEB-SERVICE!!!
TIJDENS ONS GANSE VERBLIJF, NIEMAND VAN SUNWEB NOG GEHOORD OF GEZIEN.
WISTEN ZELF NIET WANNEER DE BUS KWAM OM ONS OP TE HALEN VOOR ONZE RETOUR NAAR DE LUCHTHAVEN!!
HEBBEN ZELF MOETEN BELLEN NAAR EEN NOODNUMMER VAN SUNWEB...ZEER ONDERMAATS!

  • Algemeen 7
op 25 mei 2019 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2019

Vanaf dag 1 begon al het gezeik met sunweb, normaal krijg je de volgende dag een uitleg over excursies en omgeving etc. (Volgende dag) helemaal niemand te zien van sunweb, aan 1 excursie deelgenomen en te veel betaald vergeleken met andere die ook meededen aan de excursie. Overigens de hele vakantie van 8 dagen niemand meer gezien van sunweb. Op de dag van het terugvliegen is de chauffeur die ons om 7:30 zou oppikken dik 45 min te laat. Aangekomen in het vliegtuig op de terugreis blijkt dat we ‘de verkeerde stoelen hebben’. De stoelen hebben we voordat we gingen gereserveerd via sunweb en €21,- per stuk voor betaald. Kortom alles wat via sunweb was geregeld was verschikkelijk slecht! Ik zou niemand aanraden om Van deze vliegmaatschapij gebruik te maken. Wij doen dit in ieder geval never nooit meer..

  • Algemeen 2
op 22 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2019

Last minute Sunweb is nep! Mooie nieuwe slogan overigens! De echte scherpe last minutes hebben allemaal haken en ogen of addertjes onder het gras. Boeken voor een scherpe prijs is nagenoeg niet mogelijk. Vlucht vol, vertrek van een andere luchthaven (Groningen heen Amsterdam terug?!?), langer blijven, etc. krijg je te horen als je een half uur in de wacht hebt gezeten. Dit ondanks dat je wel via de site kan boeken maar uiteindelijk niet verder kan om hem definitief te maken. Diverse bestemmingen geprobeerd en allemaal hetzelfde resultaat. Pure misleiding wat TUI dan echt niet heeft. Jammer want toch voor niets verlof aangevraagd....

  • Algemeen 1
op 21 mei 2019 bestemming: Griekenland, reisperiode: oktober 2019

Ze schommelen met de prijzen

  • Algemeen 1
op 16 mei 2019 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: mei 2018

De reis was perfect geregeld. Van vlucht tot transfer. Netjes opgewacht door een Nederlands sprekende medewerker van sunweb. Verblijf was perfect het eten de zon het hotel de omgeving de lokatie. De ov verbindingen waren ook top. Op de terug weg was de transfer bus een half uur te laat. De omschrijving van de halte was op meerdere manieren te interpreteren en de aangegeven nummers waren lastig 't e bereiken. Ook niet kunnen toevoegen op WhatsApp. Voor de rest echt helemaal niets te klagen

  • Algemeen 8
op 15 mei 2019 bestemming: Griekenland, reisperiode: juli 2018

Ik vond de reisleidster van sunweb het ergste van de sunweb vakantie . Zij was gewoon een rascist vanwege onze etniciteit, dacht deze *** dat we niet van het uitgaansleven gebruik maken en dat vertelden ze ons ook heel duidelijk. Klacht ingediend ook omtrent andere grote tekortkomingen maar heeft niks geholpen. Noooit meer sunweb voor ons!!!!

  • Algemeen 1
op 11 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

Prima vakantie in Sissi gehad. Hotel Sentido Spa & resort is een geweldig Hotel. Sunweb vertegenwoordigster was aanwezig en kon ons goed informeren,. Kortom niets te klagen over het prima eten, schone grote kamersenz

  • Algemeen 10
op 10 mei 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2019

Waardeloos bedrijf. Per ongeluk iets te snel doorklikken op de bookingstool, 10 minuten later contact gezocht, en de volledige reiskosten moeten betalen zonder dat ik hier gebruik van kan maken.

Vervolgens de controlevraag gesteld of ik er alsnog gebruik van kan maken door zelf een heenvlucht te boeken (Eerdere vlucht gemist door perongelukkige boeking), en er wordt mij verkondigd dat ik A) mijn geld kwijt ben. B) Geen gebruik meer kan maken van de vakantie.

Ik bespaar jullie de rest van de details, maar van de service van sunweb lusten de honden geen brood.

Ronduit schandalig.

  • Algemeen 1
op 7 mei 2019 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: april 2019

Aankomst niet goed geregeld. Privetransfer, echter er stond niemand op ons te wachten. Na zelf gezocht te hebben, zagen we iemand van Sunweb, auto moest toen nog geregeld worden. Overal naambordjes, behalve voor die van ons. Eenmaal aangekomen in het hotel, wordt er gebrekkig Engels gesproken ( vnl Frans) wat meteen communicatieproblemen gaf, hierdoor werden we van het kastje naar de muur gestuurd. 3x met Sunweb in Nederland moeten bellen, omdat daar ter plaatste niemand van Sunweb aanwezig was. Althans hij zou er hebben moeten zijn, maar we hebben de hele week niemand gezien, ook niet toen ons werd verteld dat hij er de volgende dag zou zijn, wij wachten, niet komen opdagen. Toen bij inchecken de verkeerde kamer. Volgens hotel fout van Sunweb. Was ook niet alsnog mogelijk de juiste kamer te krijgen. We kwamen om 9.30 uur aan, moesten we een early check in betalen, anders wachten tot 15. 00 uur, want dan mocht er pas gebruik worden gemaakt van alle faciliteiten. Nog nooit meegemaakt met al inclusive. Sunweb hierop aangesproken, konden niets voor ons doen, zijn de regels van hotel, het stond het niet duidelijk op de website van Sunweb vermeld. Je wordt doorverwezen naar de algemene voorwaarden, daar zou het dan in staan.....Wel vreemd dat Tui gasten daar en tegen wel alle aandacht kregen (lokaal Agent vertegenwoordigd) en zij hoefden geen early check in te betalen. Hoezo regels van hotel?! Schijnbaar alleen voor Sunweb gasten. Sunweb is ons financieel dan wel tegemoet gekomen, maar heel eerlijk dit wil je liever niet, je wilt gewoon een fijne vakantie vanaf dag 1. En dat het gewoon goed geregeld is. Ik heb nu toch wel de ervaring met Sunweb dat dingen je mooier worden voorgehouden, dan wat je werkelijk aantreft. Het aantal sterren bijvoorbeeld. Geeft Sunweb er 4, is het voor ons gevoel toch meer een 3,5 ster.....En daarmee vind ik dan ook dat de prijs kwaliteitverhouding niet klopt. Te duur voor wat je krijgt. Voor ons geen Sunweb meer.

  • Algemeen 4
op 3 mei 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2019

Adverteren met special mid season sale acties en laten boeken, terwijl de "actie" prijs kamers helemaal niet beschikbaar zijn. Ook dagen na dat wij hadden geboekt werden de "actie" kamers nog steeds aangeboden. De zelfde kamers (zonder actie prijs) konden we wel krijgen was het aanbod.

  • Algemeen 1
op 2 mei 2019 bestemming: Spanje / Finestrat Costa Blanca, reisperiode: april 2019

Vakantie voor 5 personen boeken wil je ook met 5 personen vliegen en wat blijkt dus wel nog 10 lege stoelen in vliegtuig HOEZO GEEN ANDERE OPLOSSING ???? Hadden gewoon bijgeboekt kunnen worden tja dan gaat het over EURO`S en niet over Creating Memories maar Creating Nightmares ...

  • Algemeen 1
op 29 april 2019 bestemming: Griekenland / Gerandi, reisperiode: april 2019

De organisatie door Sunweb was prima. Daarin zit ook de ontvangst en ondersteuning.

  • Algemeen 9
op 23 april 2019 bestemming: Egypte / Makadi Bay, reisperiode: mei 2019

Reis in mei naar Egypte geboekt via Sunweb. In mijn Sunweb werd de datum van 21 april bij mijn reis geboekt dat je een stoel kon reserveren. IVM medische noodzaak boeken wij altijd een beenruimte plek bij de nooduitgang.
Een dag eerder, 20 april even snel gekeken en wat bleek, halve vliegtuig bleek al volgeboekt met stoelreserveringen.

Resultaat, zit niet naast mijn partner en geen 2 stoelen met extra beenruimte.

Geprobeerd bij Sunweb tot een oplossing te komen en met welk geweldig idee kwam de dame: Vraag aan een andere passagier of hij wilt ruilen. Ja. Er is vast iemand die zijn twee dure nooduitgang plekken afstaat tegen onze goedkope plekken, op andere rijen van mekaar. Briljant idee mevrouw Sunweb !!!

Schuiven de schuld naar Transavia terwijl Sunweb deze datum noemt zonder onder voorbehoud. daar mag je dan vanuit gaan dat het klopt. NOT !!

LAATSTE KEER SUNWEB OP DEZE MANIER

  • Algemeen 1
op 18 april 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: april 2018

Het zou een 9 geweest zijn als de transfer van het vliegveld naar onze bestemming niet zo slecht was geweest. Chauffeur leek totaal niet bekend op het eiland, had geen lijst van namen en hotels, sprak alleen maar Spaans en was heel gestressd. Op het laatste adres zaten zaten we nog met 4 gezelschappen in de bus die hier geen van alle hoorden te zijn. Hier zetten de chauffeur onze koffer uit de bus . Toen hebben we het noodnummer van Sunweb gebeld. De chauffeur kreeg opdracht om terug te rijden naar Costa Adeje. Hier moesten we uit de bus en werden onze koffers overgezet in een andere bus. Vervolgens reden we 2 minuten en waren we op onze bestemming. Dit alles heeft ruim 3 uur geduurd.
Van de medewewerkers van Sunweb ter plaatse begrepen we dat er al meer moeilijkheden waren geweest met deze busmaatschappij.
De transfer terug duurde ook lang maar deze chauffeur was vriendelijk, had een lijst met namen en hotels en wist duidelijk de weg.
We zaten in Lagos de Fanabe . Verder hebben we een heel fijne vakantie gehad. Ons boekingsnummer was 3762890

  • Algemeen 8
op 4 april 2019 bestemming: Frankrijk / St Francois Longchamps, reisperiode: maart 2018

Sunweb, een vies en een kapot appartement, eigenlijk was niets echt heel. Klagen helpt niet, je krijgt een telefoontje en de medewerker zegt eigenlijk wat je zelf al hebt gemeld. Geen compensatie terwijl wij echt geen waar voor ons geld kregen.Al 20 jaar met Sunweb maar nu NOOIT meer

  • Algemeen 2
op 1 april 2019 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: maart 2019

Net terug van een heerlijke vakantie. Busreis heen en terug verliepen prima. De geboekte accommodatie was super. Voor 2 personen comfortabel, voor 4 misschien iets te krap. Personeel van Sunweb (Dries) uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ook het personeel in de accommodatie erg vriendelijk.

  • Algemeen 9
op 1 april 2019 bestemming: , reisperiode: maart 2019

They provide the worst challet in france, their service is beyond disgusting, they are arrogant, and i would never rent any more apartment/challet form them ever !

  • Algemeen 1
op 22 maart 2019 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: april 2019

Ik hoop in april te vertrekken naar Corfu. Ik heb die reis geboekt die (voor 50 euro meer) pas laat in de avond arriveert in Amsterdam. Maar dat is gewijzigd naar aankomst vroeg in de middag. Nu had ik tijdens het boeken ook de mogelijkheid te kiezen voor een vlucht die aankomt vroeg in de middag... maar die wilde ik niet. Ik wilde graag laat aankomen en daar ook graag 50 euro meer voor betalen. Door de gewijzigde terugvlucht heb ik dus ruim een halve dag minder vakantie en er ook nog 50 euro meer voor betaald. En Sunweb wil dit slechts ten dele compenseren (de reserveringskosten zijn gecrediteerd en ik moest daar ook nog flink moeite voor doen) Ik ga mijn vakantie op het prachtige Corfu er natuurlijk niet door laten vergallen. Maar ik heb inmiddels wel een rot gevoel aan Sunweb overgehouden.

  • Algemeen 3
op 21 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Schladming, reisperiode: maart 2019

Super fijne reis gehad. Wordt goed voor ons gezorgd door Yvonne en Jacco!

  • Algemeen 9
op 21 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Schladming, reisperiode: maart 2019

Fijne bus en top chauffeurs; Jacco & Yvonne!! Goede zorgen onderweg en comfortabele zitplekken.

  • Algemeen 8
op 21 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Schladming, reisperiode: maart 2018

Onze buschauffeurs J&Y van sunweb hebben hun uiterste best gedaan om onze reis perfect te laten verlopen en dat is gewaardeerd! Bedankt!

  • Algemeen 10
op 21 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Schladming, reisperiode: maart 2018

Fijne bus, aardige chauffeurs. De stops onderweg waren wel wat karig, een keer zijn we gestopt bij een plaats met fatsoenlijke toiletten.

  • Algemeen 8
op 21 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Schladming, reisperiode: maart 2018

Faciliteiten in de bus zijn perfect. Echter waren de stops op afgelegen plekken met vieze toiletten. De keuze van de stops zou beter kunnen.

  • Algemeen 8
op 21 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Schladming, reisperiode: maart 2019

Fijne bus, lange pauzes + faciliteit van stops minimaal

  • Algemeen 7
op 21 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Schladming, reisperiode: maart 2019

Jacco en Yvonne zijn geweldige chauffeurs. Fijne rit met 60 man. Volledig ontzorgd en een absolute aanrader

  • Algemeen 10
op 21 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Schladming, reisperiode: maart 2018

Prima luxe bus, rijden lekker door en goede service. Jammer dat het bier in de avond en koffie in de ochtend vrij snel op was.

  • Algemeen 8
op 21 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Schladming, reisperiode: maart 2018

Aardige attente leuke chauffeurs.

  • Algemeen 9
op 1 maart 2019 bestemming: Frankrijk / Chatel, reisperiode: februari 2019

Onze eerste busreis-ervaring met Sunweb is erg goed bevallen. De chauffeurs reden erg goed en namen de pauzes wanneer nodig.
Ook het verblijf in hotel Le Panoramic was uitstekend! We werden hartelijk ontvangen door de manager en ook de rest van het personeel was erg vriendelijk. De kamers waren schoon en comfortabel en we hebben de hele week prima gegeten.
De reis en het verblijf zijn zeker voor herhaling vatbaar!!

  • Algemeen 9
op 27 februari 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2018

Onze vlucht was vertraagd en hierdoor hebben we een volledige vakantiedag gemist. We hebben geen goede compensatie aangeboden gekregen, toen we hier een punt van maakten hebben we weinig meer van Sunweb vernomen, telefonisch konden de medewerkers er weinig mee. Een vetraagde vlucht is natuurlijk niet direct de schuld van Sunweb maar de manier waarop het bedrijf er mee omgaat kan flink verbeterd worden wat ons betreft.

  • Algemeen 1
op 5 februari 2019 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: februari 2019

Een appartement met 3 personen boeken was €825 pp en met 4 personen €675 pp. Binnen 48 uur de vierde persoon bijgeboekt en toen was de prijs voor de vierde persoon €800, dit werd de actuele prijs genoemd. In totaal voor €600 “opgelicht”. Dit is hun beleid en hadden maar in 1x goed moeten boeken. Een stel onvriendelijke uitknijpers zijn het. Wel een fijne vakantie gehad in een schitterrend appartement, maar nooit meer sunweb voor ons!

  • Algemeen 1
op 25 januari 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2019

Perfect georganiseerd, prachtig hotel. Zoals het omschreven wordt is het ook werkelijk. Fijne reisleiding ter plaatse. Door omstandigheden konden wij niet mee op excursie, na overleg kregen wij ons geld terug. Dit had men niet hoeven doen. Erg bijzonder en sympathiek. Voortaan gaan onze reizen via Sunweb.

  • Algemeen 10
op 23 januari 2019 bestemming: Oostenrijk / Neustift, reisperiode: januari 2019

Echt alles tot in de puntjes geregeld. Vervoer van en terug na Innsbruck. Super hotel alles er op en aan heerlijk eten mooi welness. We gingen skiën op stubair gletser echt vet gaaf. En ook met de sjutel busje goed geregeld gaat allemaal op tijd heen en terug. Alleen min puntje vindt ik dat je toch 15 min moet rijden na de gletser maar met busje van hotel ging top. Bedankt voor een top vakantie

  • Algemeen 9
op 5 januari 2019 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: december 2018

We hadden een combireis geboekt. Huisje met auto. Het huisje was prima met een zonnig terras uit de wind en supermarkt om de hoek. We genoten van zon, zee, wandeltochten, het gezellige Corralejo en mooie plekjes op Fuerteventura.

  • Algemeen 9
op 27 december 2018 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: december 2018

Vies, schimmel, plakkerige huis
Klacht neergelegd bij Sunweb
Direct antwoord terug, het kwam hierop neer:
Jammer voor je !

  • Algemeen 3
op 24 december 2018 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: december 2018

We zijn net thuis van van een weekje
Arena suite,waar mijn man en ik een weekje zijn geweest, mijn man is daar in het ziekenhuis beland, ik had zelf gelijk contact op genomen met onze reisleidster Cindy
Cindy heeft mij heel goed geholpen en heeft mijn zelfs mee laten rijden tot naar het ziekenhuis in de hoofdstad van fuerteventura, ik kan hier nog zoveel over vertellen, maar dat vinden we niet nodig, echt een dikke vette pluim voor cindy (oja !geef haar spaanse taal is toch best handig in spanje😘)
Sjappoo Cindy, dikke knuffel van ons uit geertruidenberg

  • Algemeen 10
op 2 december 2018 bestemming: Italië / Taormina, reisperiode: augustus 2018

De vakantie zelf was erg mooi maar het hotel waar we verbleven daar hebben we vastgezeten in de lift in een rots en hachelijke momenten beleefd. T was traumatisch! Er was geen communicatie vanuit de lift mogelijk en t duurde een uur dat er ieman kwam. Er was geen zuurstof dus mijn man heeft de deur open geforceerd en er was toen we eindelijk eruit konden niemand van t hotel om ons te helpen, we werden zelfs genegeerd. Hotel Capo dei Greci heet het hotel en ik zou er nooit heen gaan. Ook later werd vanuit t hotel weinig gedaan om ons gevoel beter te maken. Zelfs na gesprekken met de manager. De hostess van Sunweb deed wel wat hoor ter plaatse maar niet genoeg. En nu ik niet meer zomaar in een lift durf en met Sunweb probeerde tot een compensatie te komen laten ze je eerst een maand wachten en komen dan nog niet met een reactie, bijna nog weer een maand later met de melding dat ze niets kunnen doen. Daar hebben ze overigens een half uur voor nodig aan de telefoon en laten je eerst het hele verhaal werd doen zodat dat angstige gevoel weer helrmaal daar was en dan sorry we kunnen niets doen. Het hotel zou ons al ruim gecompenseerd hebben, een klinklare leugen maar Sunweb is er duidelijk niet voor haar gasten/klanten maar voor de hotels om geld te verdienen. wij reizen nooit meer met Sunweb want hebben eerder ook al een slechte ervaring gehad maar dit sloeg werkelijk alles. Waardeloze communicatie vanuit de juridische afdeling en geen empathie.

  • Algemeen 1
op 15 november 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

Deze reis was voor ons geweldig.mooie plaats en mooi hotel.
de service van sunweb was weer geweldig fijne uitleg wat betreft het vliegveld.en de plaats opzich.wij willen niet anders meer als met sunweb.
gaan hier al jaren mee in zee en iedere keer weer geweldig onze dank is groot voor deze organisatie van begin tot het eind nogmaals bedankt hiervoor.

  • Algemeen 10
op 4 november 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2018

De reis op zich geen probleem tot dat wij aan aankwamen in het hotel.Wij kom er al jaren en opeens moesten wij meer betalen voor een kamer met havenzicht.Na veel heen en weer bellen kwam er een hostess van Sunweb, ook zij kon niets voor ons betekenen, Na een klacht naar Sunweb was het wachten op een reactie ( 4 werkweken) nu 10 weken geleden NOG G E E N REACTIE VAN SUNWEB. Met sunweb gaan wij niet meer op vakantie. LET OP mensen, als je naar Kos stad gaat en je hotel is Kosta Palace dan moet je per dag 15 euro meer betalen voor een kamer met havenzicht, dit vermeld Sunweb niet op de site. Terwijl Sunweb ,volgens de manager hier al 2 jaar van weten. DIKKE MIDDELVINGER VOOR SUNWEB

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

Totaal niet overeenkomstig aangeboden op sunweb

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

App; geen privacy. Eigenaars; niet vriendelijk. Maar het ergste is dat sunweb helemaal niets doet voor zn klanten op de bestemming. En....als toetje je gewoon vergeet bij het ophalen aan het einde van je vakantie.
Geen transfer maar zelf een taxi zoeken om dan toch nog maar op tijd te komen. Als je dit als klacht meld, krijg je daar niks voor terug. Ze nemen n loopje met je .

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2018 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: september 2018

Met Sunweb op vakantie doe het NIET. Boek beter een goedkope bingoreis aangezien Sunweb met grote regelmaat veel overboekingen maakt (6 kamers op 1 vlucht) om andere hotels vol te krijgen. Dit zijn zeker geen betere locatie's. Aan compensatie en oplossingen doet Sunweb niet mee. Inmiddels 6 weken aan het bellen om discussie te hebben tot een oplossing te komen maar Sunweb is hier niet voor thuis. Ze vegen problemen van tafel en houden hun klanten aan het lijntje, DUS BOEK JE WEL VERDIENDE VAKANTIE NIET BIJ SUNWEB, ZIJ VERPESTEN JE VAKANTIE GRUWELIJK.

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kokkari, reisperiode: augustus 2018

Wij kwamen op Schiphol aan ...zouden om 6.00 vliegen....wat bleek SUNWEB had ons vd passagierslijst afgehaald !!!! Noodnummer is callcenter moesten maar na 9 uur terugbellen zij konden ons niet helpen . Toen uit nood 2 tickets gekocht en moesten binnen 10 minuten rennen nh vliegtuig hadden wij dat niet gedaan hadden we 5 dagen moeten wachten 😡😡😡 . Hebben klacht ingediend en hoop dat er een GOEDE tegenmoet koming komt zou erg terecht zijn ! Bij Jiba eigenlijk geboekt ( nooit problemen daarmee gehad )maar Sunweb heeft dat overgenomen zelfs die spreken er schande van en zeggen ook er moet iets geregeld worden ! Zo niet...
Is dit de LAATSTE vakantie met hun geweest want va het begin ging alles al mis !!!!

  • Algemeen 1
op 8 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2018

Reis is zeer goed verlopen. Prachtige accommodatie, transfer op tijd en je wordt na de boeking regelmatig op de hoogte gehouden via de e-mail.

  • Algemeen 9
op 7 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Lefkas, reisperiode: september 2018

Slechte service hostess

  • Algemeen 4
op 5 oktober 2018 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: september 2018

Top service, voor het eerst geboekt maar de service online en ter plaatste een 10

  • Algemeen 10
op 4 oktober 2018 bestemming: Griekenland / nidri, reisperiode: september 2018

We zijn nu 4 x met Sunweb naar griekenland geweest ( vorig jaar 2 x en dit jaar ook 2 x keer ) en alles is in volle tevredenheid geweest , op tijd waarschuwing voor stoelreservering , voor inchecken . Tickets en reispapieren op tijd binnen emails te over . In griekenland alles goed geregeld , goed bereikbaar en heel behulpzaam .We hadden autopapieren in de kluis van het hotel laten liggen en wij waren inmiddels in Nederland we hebben de reisleidster in griekenland gebeld en binnen een week waren de autopapieren weer in ons bezit ,TOPPIE dus wij zijn heel tevreden over Sunweb en kunnen dat wat ons betreft aanbevelen.

  • Algemeen 9
op 28 september 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: september 2018

Ik had een superieur kamer geboekt en ik kreeg een simpele standaard kamer die niet over een komt met de foto op de site dit bij reisleiding gemeld. Kan voor 15 dagen een vergoeding van 88 Eruro krijgen op een reissom van 1745 euro. Reisleiders zijn ook super slecht

  • Algemeen 1
op 25 september 2018 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: mei 2018

Geweldige stad en goed georganiseerd.

  • Algemeen 8
op 22 september 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2018

We hadden 4 sterrenhotel geboekt en bij aankomst was het een aanfluiting. Vies hotel, gordijnen trok ik van rail, koelkast vies en sloot niet. Douche zo vies dat we niet hebben gedoucht. Airco stuk en aan drukke straat. Of wakker van hitte of van de herrie. Ontbijt onsmakelijk. Toastjes uit pak met kaas of glibberig koud gebakken ei,
Glaasje jus d orange met bijbetaling van €3,90.
Direct eerste dag aangegeven. Uiteindelijk na 4 dagen konden we na 4 dagen naar superhotel en hebben daar nog 3 dagen echt vakantie kunnen vieren. Helaas wel met bijbetaling, maar we hadden geen keus. Hier was dat of nog langer in dat vreselijke oord blijven.
Voor ons een reden om de volgende keer elders een reis te boeken.

  • Algemeen 5
op 19 september 2018 bestemming: Spanje / Almeria, reisperiode: september 2018

Ons hotel Linda zou 2 dagen na onze aankomst sluiten en werden daarom overgeboek naar een ander hotel in de buurt. Hier waren we niet tevreden over en is door sunweb en senator hotels alles in werking gezet om ons tegemoet te komen en zijn we naar het ons bekende hotel Playa sol overgeplaatst waar we ook nog in 2 suites tegenover elkaar werden geplaatst. Wat een luxe en wat zijn we in de watten gelegd, fantastisch!!

  • Algemeen 10
op 17 september 2018 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: september 2018

Bij aankomst op Corfu bleek ons hotel overboekt (waar Sunweb niets aan kon doen) en werden we naar een ander hotel gebracht. Femke (de reisleidster) gaf aan de volgende dag langs te komen om eea te bespreken. Het hotel bleek kwalitatief gezien een stuk slechter te zijn dan we geboekt hadden. Volgende dag ons ongenoegen kunnen uiten en gelukkig toonde Femke enkel begrip voor onze situatie. Zij beloofde ons naar een oplossing te zoeken. Het was heel fijn dat we hier niet eerst een 'gevecht' voor aan hoefde te gaan.
Doordat het zondag was kon Femke die dag niets regelen, maar beloofde ons er de volgende dag achteraa te gaan en begin van de middag op de hoogte te stellen. Helaas was er begin van de middag nog geen oplossing, maar zij belde ons wel even netje om dat door te geven. Heel fijn die communicatie. Uiteindelijk werden we in de middag gebeld met de boodschap dat ze had kunnen regelen dat we de volgende ochtend naar een ander hotel zouden gaan. En wat voor hotel! Wauw! Dankzij Femke de resterende vakantie ontzettend kunnen genieten. Zo erg genoten, dat het beroerde begin volledig naar de achtergrond is verdwenen. Naast dat de oplossing geweldig was, was het heel fijn dat er zo goed met ons gecommuniceerd werd. Femke verstaat haar vak en dat was fijn. Overigens was de communicatie vanuit Sunweb vooraf aan de vakantie ook helemaal prima. Volgende keer boeken we zeker weer via Sunweb.

  • Algemeen 10
op 16 september 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2018

Hotel Pucket is een 3 sterren hotel en verder niet veel op aan te merken. Het enige afschuwelijke is de teringherrie aan het zwembad. Waarbij er uit ongeveer 8 muziekboxen, onder andere veel techno wordt geschetterd en zeker geen Ibiza lounchemuziek. Verder is st.Antonio, zeker niet aan te bevelen voor als je rust zoekt. Een Engelse enclave voor jongeren die het liefst uitgaan, veel drinken en lawaai maken. Dit is zeker niet het Ibiza van alle reisgidsen.

  • Algemeen 6
op 14 september 2018 bestemming: Turkije / Tirgutreis, reisperiode: juli 2018

Klacht Sunweb

Klanttevredenheid 0,0!

Wij boeken een vakantie via naar een resort, all-in. Grote naam voor wat het is. 5 sterren? Hmm misschien al 3* voor de schimmel en bijkomende geur in de badkamer (50% schimmel gemengd met wat afvoer🚽-heerlijk geurtje bij het binnenkomen na een lekker warm dagje zon-)
1* voor het haar van mijn voorganger in het bad
en 1* voor het lange wachten tegen dat er een vrije tafel is om te eten (gegarandeerd koud eten).

Oh dan heb ik nog onze roestbuizen vergeten! Elke dag staan wij op met bladen roest op de grond, de buizen van de lavabo zijn namelijk koeiroest, waarschijnlijk door en door vort gewoon. Ik verwacht elke morgen dat ik deze buizen samen met wat restjes afvoer in de grond zal tegemoet komen.

Vuile borden (met etensresten van voorgangers) glazen met nog lippenstift aan, toiletten zonder toiletpapier die dan nog eens overlopen en wss niet gekuist worden (zo leek het toch). Ook de vuilbakjes waar je hier (Turkije) je toiletpapier in moet gooien zitten steeds overvol, soms zelfs zo vol dat de berg omvalt en je dus gewoon letterlijk in de uitwerpselen staat aan het toilet.

Ik mocht telkens voor het toilet naar mijn huisje lopen want daar had ik tenminste toiletpapier en toch een propere pot 🤗

Ook was je gewoon vies om je te douchen, buiten het haar dat ik al noemde, zat er schimmel op de douchekabel en was de douche gewoon vuil. Schimmels en roest.. ik deed bijna de limbo om mijn haar te wassen, om te voorkomen dat ik met mijn voeten of rug in aanraking zou komen hiermee.
Ook viel de badkuip bijna uit zijn voegen.

Conclusie: kamer is afschuwelijk dus niet echt passend bij de naam Resort?! Vooral het onderhoud laat toch wel wat te wensen over...

Wanneer je geen fooi geeft aan het personeel en een ligstoel verzet krijg je ze al achter je aan. Ook is tijdens het eten alle tafels en stoelen bezet, leggen de nogal egoïstische toeristen een miniknuffeltje of doosje medicatie op tafel om zo een tafel te reserveren? Die staat daar dan soms enkele uren ongebruikt maar gereserveerd.

Bij het overvolle diner neemt het personeel dan nog eens meer dan 6 tafels in beslag met rozenblaadjes om zo de toeristen die het beu zijn te lang te wachten nog wat geld af te troggelen.

Ook van onze betaalde all-in formule konden we niet volop gebruik maken. De bar van het tweede (niet overbevolkte) zwembad, lag 2 verdiepen lager. Waardoor je dus telkens de afdaling en de heuvel terug op mocht wandelen met het beetje drank die je kreeg. Ook was deze bar niet steeds open. Dan mocht je naar het andere zwembad met bar dichtbij gaan, wat toch zeker enkele 100 meters verder lag...

Vanaf dag 1 schakelen we dan onze reisgids van sunweb in. Die was meteen op de hoogte van de vuile badkamer, de overbevolking, de schimmel etc. Het hotel ging er iets aan doen zij hij- goedgeloviger dan ik zo te zien-. Maar ja hoor, het hotel kwam met een oplossing voor de schimmel. ‘Laten we het overschilderen!’ ‘Ja prima idee!’. De schimmel blijft hoor 🤔 daarintegen loopt er nu zelfs wat verf van de muur naar beneden wat onze vuile badkamer nog meer typeert.

Aan de vorte buizen is niets veranderd, nog aan de schimmel of de rest.

Rik ging ons bellen om te zien voor een compensatie.. ja dit kwam er maar niet van. Wanneer we het helemaal gehad hadden, bellen we zelf. Het is hem dan nog teveel om af te komen🤨.

Ook ons gepland en 1 week op voorhand geboekt uitje naar Bodrum via Sunweb, brengt mijn vriend ter sprake. Dan zouden we verder kunnen overleggen (nog tijdens de reis want die zit er al bijna op in ons Resort)
Maar oh! Dit uitje gaat gewoon niet meer door. Ja Rik lacht er gewoonweg om. Deze vakantie nog wat meer verkakken is inderdaad Dé oplossing! Dan stel je dit zelf uit want we gaan met sunweb, yeah right! Tot puntje bij paaltje komt, mooi in het zak gezet.

Dat dit niet zal doorgaan moeten wijzelf maar ruiken. Ja hoor prachtige service Sunweb -again-!
De reden hiervoor dat er te weinig volk is... belachelijk... wij keken hier al een week naar uit! Ook was deze trip tijdens ons verblijf slechts 1x mogelijk.. dit verzetten is dus onmogelijk dus zien wij dit maar aan onze neus voorbij gaan... We zullen zelf maar wat sukkelen met de hier o-zo-vriendelijke en behulpzame receptie om een taxi of dergelijke te regelen.

Wij zullen zeker verdere stappen ondernemen en dit was zeker en vast onze laatste vakantie met Sunweb!

Nog nooit zoveel betaald en nog nooit zo een slecht hotel gehad of service.👎

Ook enorm teleurgesteld in de service ter plaatse van Sunweb...
Zij waren onze klacht uit het oog verloren waardoor we geen andere kamer of dergelijke aangeboden kregen.
Nu enkele maanden later nog steeds geen deftige compensatie gekregen

  • Algemeen 1
op 14 september 2018 bestemming: Portugal, reisperiode: augustus 2018

Door sunweb vliegtuig gemist maar ze doen er niets aan, al jaren klant dus nu nooit meer bij hun boeken!!!

  • Algemeen 1
op 13 september 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: september 2018

Wij hebben op onze vakantie een prima ervaring gehad met het oplossen van een probleem.Wij hadden geboekt bij app.Elma in Albufeira met voorkeursverzoek 'zeezicht'.We gingen er voor het eerst naar toe dus wisten totaal niet hoe de appartementen lagen.Bij aankomst s'avonds
vonden we het app. prima, maar s'morgens zag ik dat ons uitzicht het volgende app.blok was met smal straatje er tussen.Aangezien ik helemaal panisch wordt van opgesloten zitten was mijn paniek compleet om zo 1 week vakantie te hebben.Maar onze host Maxime
heeft zo zijn best voor ons gedaan en het voor elkaar gekregen dat we mochten verhuizen naar de overkant een app. met uitzicht op de tuin en in de verte een heel klein stukje zee.Mijn advies, als een app.complex geen uitzicht op zee heeft, en men vraagt erom bijvoorbeeld door gezondheidsredenen, geef het dan aub door dan kan men wat anders boeken.Stel dat het niet was gelukt, ik moet er niet aan denken als dat dan mijn zuur verdiende vakantie moet worden!

  • Algemeen 8
op 12 september 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

Bij het inchecken van de bagage moesten wij 70 euro extra bijbetalen! En dat terwijl ik duidelijk aan de telefoon, waarvoor ik een half uur in de wacht stond, had gevraagd of alles precies klopte. Aangekomen op het vliegveld wist de reisleidster niet wie wij waren. bestemming vol met ongedierte, koud water, airco vies ( waar je 8 euro per dag voor betaald), room service 1 x per week, ontbijt bestaat uit 1 vies broodtje naar keuze met vieze koffie of thee waarvan het water een hele rare smaak heeft. Terugreis 3 uur gewacht op ons vliegtuig. Kortom reizen met sunweb moet u zeker niet doen!

  • Algemeen 1
op 11 september 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juli 2018

De standaard kamer in het hotel Los Gigantes was echt geen 4* waardig : oud, slecht gepoetst, sanitair oud en verkalkt. Niet wat je verwacht in een verder mooi 4* hotel. Sunweb krijgt niks voor mekaar bij hotelmanagement dus hebben we zelf een upgrade geregeld naar een fatsoenlijke kamer (nog geen luxe hoor) en moesten onmiddellijk betalen. Sunweb wil wel 50% hiervan betalen maar we verwachten wel een volledige vergoeding omdat wij hun betaald hadden voor een 4* kamer en geen rommel. Sunweb never again

  • Algemeen 5
op 9 september 2018 bestemming: Egypte / Elgouna, reisperiode: september 2018

Ziekenhuis geweest op de laatste dag en heb gevraagd voor een rolstoel op het vliegveld. Dat zou geregeld worden. Reisleider spreekt alleen engels en geen rolstoel op het vliegveld geregeld. Slechte dervice!

  • Algemeen 1
op 7 september 2018 bestemming: Spanje / La pineda, reisperiode: september 2018

Eenmaal aangekomen in barcalona zijn we de reisleiding gaan zoeken. Toen we deze dame met sunweb shirt gevonden hadden kregen we te horen dat we niet mee kunnen gaan, omdat ze de andere kant op moesten. We moesten ons melden bij een loket van from2. Hier zat een dame die bijna geen Engels kon. Uiteindelijk bleek dat we op het einde van de straat moesten zijn waar een bus klaar zou staan. Hier anderhalf uur met de kleine van 1,5 staan wachten konden we eindelijk mee. Op de site vermelden ze dat de transfertijd 30 min bedraagt. Waar wij dus vanuit zijn gegaan. Er staat bij verdere vluchtinformatie als je daarop klikt pas alle informatie van verschillende vliegvelden wat de transfertijden zijn. Let hier dus goed op!!
Ook kregen we 3 dagen voor vertrek een mail dat je je bagage moet bijboeken bij transavia. Deze mail heb ik helaas niet meer gelezen. Eenmaal aangekomen op Eindhoven airport met 2 koffers van 15 kilo en bijna geen handbagage moesten we 80 euro bij betalen voor de 2 koffers.
Het is gewoon jammer van sunweb dat ze dit slecht kenbaar gemaakt hebben.

Al met al hebben we toch een fijne vakantie, maar ik betwijfel of we ooit nog zullen boeken bij dit reis bureau

Groet janssen

  • Algemeen 1
op 7 september 2018 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: augustus 2018

Het Hotel is niet zoals beschreven in de folders. Dat de kamers klein zijn en onlogisch is niet erg maar wel dat er vieze beesten in de kamer lopen en in je bed. Ik heb hier video opnames van gemaakt en ben naar de receptie gegaan. die zeiden laconiek dat ze wel iemand zouden sturen om ze op te ruimen en excuses voor het ongemak. Er zijn voor het hele hotel slechts 2 super kleine liften en in de linker lift hebben wij vast gezeten en 20 minuten op de alarmbel gedrukt, maar niemand kwam. Er stond nog een man in de lift en samen hebben we de deur open kunnen krijgen en er uit kunnen klimmen. Gelijk naar de receptie gegaan en dit gemeld maar ook hier werd weer gezegd "oh wat vervelend, excuses voor het ongemak". Deze lift bleef verder de hele vakantie kapot dus er was 1 lift voor het hele hotel. Op de foto's lijkt het of er een zwembad is maar onze woonkamer is echter groter en wij wonen gewoon in een flatje. Bij het zwembad is een klein barretje, de enige bar in het hele hotel trouwens. Daar kan je maar beperkte drankjes krijgen die in het "all inclusief" vallen, de rest moet je betalen. Ook staat er in de folder dat er een beach bar bij is op het strand. Dat klopt maar hier moet je dus alle drankjes en eten betalen. Verder is er bijna niets te doen in en rond het hotel want entertainment is er nauwelijks of je moet van bingo houden. Ook is het storend dat bij het zwembad de hele dag dezelfde muziek gedraaid werd, twee weken lang steeds hetzelfde bandje of cd. Kijk Bob Marley of Ah Ha is prima maar niet 7 keer op een dag. Na alle negatieve opmerkingen heb ik toch ook wel iets positiefs, zo zijn de werknemers in het restaurant zeer vriendelijk en ook het eten is goed. Voor de rest heb ik nog wel iets wat niks met het hotel te maken heeft en dat is dat ik iedereen afraad om naar Santa Susanna te gaan want het is te saai voor woorden en om 23.00 uur is het uitgestorven alleen enkele disco's zijn dan nog open.

  • Algemeen 1
op 6 september 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2018

We zijn enorm teleurgesteld door reisorganisatie Sunweb. Dit was helaas de laatste keer met Sunweb! 3 van de 4 kinderen van ons had oorontsteking in het hotel. Sunweb kon ons niet helpen. Toen wij een slechte review over het hotel plaatste was de manager van het hotel zo boos. We werden gedreigd om onder politiebegeleiding het hotel uitgezet te worden. Sunweb raadde ons aan om een formulier te ondertekenen om de negatieve review te verwijderen. Het Sunweb " Sorry " formulier!!! Omdat we met 4 kinderen waren (waarvan 3 met oorontsteking) hebben we besloten om dit toch maar te tekenen en de review verwijderd. De hostess van Sunweb vertelde ons dat we thuis wel een negatieve review mogen plaatsen maar niet op Kos. ?? Waar is de vrijheid van meningsuiting??? Dat Sunweb de kant van het hotel heeft gekozen vonden wij heel erg. Nu we thuis zijn en aankloppen bij Sunweb, zijn ze niet thuis.!!!?? Dit hele verhaal krijgt nog een staartje!!! Wij wachten namelijk nog op het rapport van het zwembadwater (Grand Blue Beach). Grand Blue zegt dat Sunweb het rapport heeft en Sunweb zegt van niet....
Kom op Sunweb ! Kijk even in de historie van onze boekingen bij jullie en help ons! De reis was een 8 waard maar door de slechte hulp van Sunweb en het hotel is het helaas een 5 geworden!!!

  • Algemeen 5
op 2 september 2018 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2018

Een dikke 10 voor Sunweb!!
Wat hebben wij met ons gezin weer een super mooie vakantie gehad in het mooie Marmaris.
Alles vanaf de aankomst op het vliegveld van Dalaman tot ons vertrek na twee heerlijke weken tot in de puntjes geregeld!
Goede en duidelijke uitleg en niets verplichtende aanbiedingen in de vorm van excursies en dergelijke van de super vriendelijke reisleidsters.
Ga vooral zo door Sunweb!!

  • Algemeen 10
op 30 augustus 2018 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: augustus 2018

Het begin van de reis was de aanvangst goed geregeld. Daarna moesten we naar de transfers toe. We moesten mee met gogoreizen ipv sunweb, omdat die mee gingen met de frans talige mensen. We kregen niet in de bus zoals altijd een envelop met reisinformatie en leuke activiteiten voor in de buurt. Santa monica was een prima hotel (7,8) alleen we wachten elke dag of de terugvluchtinformatie in de sunweb map was gedaan. Alleen sunweb was niet langs geweest. Toen ik de reisleider belde was ze zeer onaardig en zeker niet klantvriendelijk. Erg jammer ik wilde alleen weten hoelaat ze ons de volgende dag gingen ophalen. Geen vreemde vraag dat horen ze gewoon te regelen.

  • Algemeen 5
op 28 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2018

Wij zijn momenteel al een tijd op zoek naar een vakantie in Turkije in oktober 2018. Gisteren hebben wij een vakantie geboekt via sunweb.nl naar een ontzettend mooi hotel AZURA DELUXE RESORT. Van gisteren al helemaal in ons element met het gezin en kunnen niet wachten tot oktober!

Vanmiddag gebeld door een medewerker van sunweb met een vervelende mededeling dat er een fout is ontstaan tijdens een calculatie van de reis. Het ging hierom dat de vluchten van de reis niet goed stonden. De vraag aan ons of zij de reis moesten annuleren of dat wij er voor kiezen 302 euro per vliegticket extra willen betalen per persoon. Ook konden wij zelf gaan zoeken voor een ticket en blijf het hotel gewoon geboekt. Betekend 906 euro duurder uit te zijn voor deze reis. Er is duidelijk medegedeeld dat er alleen een HOTEL is geboekt en geen vlucht?

Er is geen enkele andere oplossing voor deze fout van Sunweb aangeboden en moeten wij als klant dit maar zien op te lossen.
Wij zijn tot de conclusie gekomen dat Sunweb hier erg onprofessioneel te werk gaat en hebben de volgende punten geconstateerd.
1. Wij hebben een schriftelijke bevestiging gekregen waarin duidelijk de vluchtgegevens in staan en onze extra koffers die wij hebben bijgeboekt.
2. Wij hebben een andere reizigers gesproken omdat zij ook benaderd zijn door sunweb. Aan deze mensen word er niets medegedeeld over een foute calculatie i.v.m de vluchten. Hier aan vertelt dat de korting niet goed is berekend en zij hebben een nieuwe factuur gekregen waarbij zij totaal 795 euro meer moeten betalen. ( even voor alle duidelijkheid over onze reis: gebaseerd op dezelfde hoeveelheid personen + zelfde kamer etc. Er zou hier geen verschil in prijs mogen zitten.)
Wij vinden het erg vreemd dat er tegen 2 verschillende gezinnen een heel ander verhaal word gehouden?!
Deze informatie is schriftelijk aan te tonen.
3. Sunweb contactcenter heeft aangegeven niets te kunnen doen hieraan, willen totaal niet meewerken aan een oplossing en vinden dat zij zich herroepen op een 24 uur regeling uit de algemene voorwaarden. Daarbij blijft Sunweb ten allertijden verantwoordelijk voor hun prijzen op de website.
4. Wij hebben dezelfde reis ook opgezocht via 3 andere reisorganisaties. De totaalprijs zou hier een stuk lager liggen na de nieuwe berekening van Sunweb. Dit zou gaan om ongeveer 500 euro lager per reis! Sunweb heeft daarbij op hun factuur zowel website aangegeven dat er een vroegboekkorting en een kinderkorting is afgegaan van de prijs. Hoe kan het dan zijn dat een andere organisatie die dit niet aanbied toch nog lager is na de nieuwe berekening?
Wij zijn diep teleurgesteld in deze reisorganisatie en hebben een sterk vermoeden dat zij op deze manier klanten meer willen laten betalen voor een reis wat niet terecht is.
Deze organisatie geeft totaal niet om zich klanten en zijn in onze ogen oplichters!
Deze reisorganisatie raad ik dan ook echt niet aan om je vakantie bij te boeken. Zij zijn niet betrouwbaar in onze ogen!

  • Algemeen 1
op 27 augustus 2018 bestemming: Portugal / Olhos d'Aqua, reisperiode: augustus 2018

Over de gehele vakantie viel niks te klagen alleen op de dag van vertrek stond er helemaal niemand om ons op te halen op de aangegeven plek!! We staan nu al letterlijk een UUR te wachten, en het grappige was dat we 10 minuten van te voren al klaar moesten staan. Contact gehad met sunweb en ze zei dat we het maar moesten afwachten?! Ik heb geen idee hoelang het nog gaat duren maar de service is VER te zoeken. Net weer contact gehad en ze gaat nu even een taxi regelen, met andere woorden die andere taxi is m gewoon gepeerd met de andere personen die ook om dezelfde tijd als ons zouden vertrekken. Lekker duidelijk dus! not.

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2018

Sunweb verdiend een dikke 10

  • Algemeen 10
op 22 augustus 2018 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2018

We (ik met 2 tieners) hebben een top vakantie gehad. Met het telefoonnummer van Alberto Stegeman, van Red mijn vakantie, in mijn kontzak zijn wij op 8/8 naar Benidorm vertrokken. Nergens voor nodig bleek want zowel de reis naar het appartementencomplex als het appartement zelf was tip top in orde. Voor rond de €700,- pp hebben we echt een heerlijke vakantie gehad. De eerste avond stroomde de douche over. Whatsappje naar de reisleidster die er meteen mee aan de slag is gegaan, de volgende ochtend is het keurig opgelost. Ook de terugreis is perfect gelopen.
Alles was echt zoals het op de site en foto’s was aangegeven. De airco was zelfs gratis terwijl op de site stond dat hiervoor per dag betaald moest worden.
Zwembad was top en eigenlijk groter dan we op de foto’s hadden ingeschat.
Met goed lezen en goede voorbereiding denk ik dat Sunweb echt een top toeroperator is!

  • Algemeen 10
op 21 augustus 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2018

In het hotel zie je nooit iemand van sunweb.???????
Je wilt bv info over een reisje een tour?
Helaas je moet zelf maar bv een excursie regelen, geen aanbiedingen of kortingen via je reis organisatie, grrr....
Andere reis organisaties zie je elke dag in t hotel en tegelen alles voor hun klanten, behalve Sunweb.
Wat waardeloos geregeld.
Gebeld en dan zeggen ze alleen maar dat ze t vervelend vinden om je klacht te horen.
Lekker thuis in een luie stoel zitten met een dikke sigaar, en als je wat wilt vragen hoeven ze alleen de telefoon maar te beantwoorden.
Je krijgt geen antwoorden ze spiegelen jou vragen continue.
Eerder heeft Sunweb me al laten staan bij Euro Disney voor t park.
ik had t hotel geboekt niet wetende dat de kaarten voor t park er niet bij zaten.
Geprobeerd of ze de kaarten wilden faxen naar t hotel natuurlijk met bijbetaling.
Antwoord was gewoon NEE DAT DOEN WE NIET.
Voor niets heen gereden.
Uiteindelijk weer geprobeerd dit jaar en natuurlijk laten ze je weer staan in t hotel.
GEEN BACK UP . JE MAG ALLEEN MAAR BELLEN. wat een waardeloze organisatie.
NOOOOOIT MEER zal ik een reis boeken bij Sunweb ,Wat een slecht bedrijf.
Wat een shit bende die SUNWEB.
Denk zeker na als je iets boekt.
Goedkoop is duurkoop.
Ze staan zeker NIET achter hun klanten.
Natuurlijk wel geld vangen en daarna kun je ophoepelen. Ben je een lastige klant.
Je kan nog beter bij een onbekende reis organisatie boeken op internet, ben je nog beter af dan die ASOCIALE Sunweb..
Hoop dat ik andere mensen kan behoeden voor dit waardeloze reisbureau.

  • Algemeen 2
op 19 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Anaxos, reisperiode: augustus 2018

Niet in de appartementen geplaatst waar we voor geboekt hebben. Appartementen waar we wel geplaatst zijn was niet best. Douches slecht, bedden slecht. Reisleidster Sunweb slecht.

  • Algemeen 4
op 15 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2018

Mijn broertje en ik zijn 27 juli '18 op vakantie geweest naar Turkije. Deze reis hebben wij bij Sunweb geboekt. Wij hebben gekozen voor Hotel Kleopatra Arsi. Eenmaal aangekomen hebben wij eerst geslapen, omdat wij 6 uur ’s morgens aangekomen zijn in het hotel. De volgende dag hebben wij gegeten bij het hotel. Toen wij het eten op hadden zijn wij allebei ziek geworden van het eten. Ik had alleen diarree en misselijkheid en mijn broertje heeft naast de ernstige diarree ook nog overgegeven. Dit hebben wij meerdere malen aangegeven aan reisleidster van Sunweb. Echter wilde de reisleidster er vrij weinig aan doen. Ze gaf ook aan dat koorts niks te maken heeft met het eten wat niet goed is. Echter ben ik het hier niet mee eens. Doordat mijn broertje zoveel aan de diarree was en aan het overgeven was, heeft hij last gekregen van uitdrogingsverschijnselen, hierdoor had hij het koud en begon hij last te krijgen van koorts. Ik ben die nacht nog naar beneden geweest om ijsblokjes te halen en dat met natte handdoeken te bedekken, om zijn temperatuur weer omlaag te krijgen. De ijsblokjes wilde het personeel eerst niet afgeven, aangezien wij klachten hebben ingediend over het eten. Toen ik hierdoor boos begon te worden, hebben ze het uiteindelijk toch afgegeven.
Naast dat wij ziek waren, waren er ook vele andere mensen ziek van het eten. Wij hoorden allemaal kots geluiden in de kamer naast ons. Ik heb met die mevrouw gesproken en inderdaad. Zij had ook last van het verkeerde eten van het hotel. Het koele eten wordt in het hotel niet koel gehouden en het warme eten wordt niet warm gehouden. Ik heb dit ook aangekaart bij de manager. Zijn reactie was het volgende: ‘’In Nederland kan het zo zijn dat koud eten perse koud moet zijn en andersom het warme eten warm moet zijn, echter is dat in Turkije niet het geval. Dit is business voor mij. Ik ben hier kwaad over geworden en heb dit ook weer aan de reisleidster laten weten. De reisleidster zei dat er ook een verschil is tussen niet goed en niet lekker. Wij werden in deze niet serieus genomen door haar. Zei heeft ook aangegeven om die dag langs te gaan bij het hotel om de controle te bekijken en om ons probleem te bespreken. Ik heb de manager gesproken en zei heeft telefonisch contact opgenomen en de controles waren in haar ogen goed. Een beetje raar, want waarom zijn wij ziek en waarom zijn andere gasten ziek? Ze wilde ons wel over laten plaatsen maar dan moesten wij zelf met hotels aankomen en dan ging zij kijken als het kon. Ik heb laten weten dat het ons niks uitmaakte waar wij naar toe gingen, als het eten maar goed is, zodat wij alsnog een mooie vakantie konden hebben. Dit wilde ze niet, want wij moesten zelf met iets komen. Ik vraag mij dan wel sterk af wat de functie is van een reisleidster bij Sunweb? Nog 1 ding: bij overplaatsing zijn de kosten voor ons. Hoe dan? Doordat eten niet goed is met als gevolg dat wij ziek worden konden wij overgeplaatst worden, maar dan waren de kosten voor ons.
Naast het verschrikkelijke eten (bijv. kipfilet wat open en bloot op een marmeren tafel licht met 0 koelingselementen met een temperatuur van 27 graden) was het hotel ook zeer smerig.
Over de vieze handdoeken gesproken. Deze waren zeer smerig. Hele vieze vlekken erin en bloedvlekken in mijn dekbedovertrek. De reisleidster wilde er niks van weten en zei dat het henna tattoo vlekken waren of zonnebrand vlekken waren.Wij hebben gevraagd om nieuwe handdoeken bij de receptie. Wij kregen ze en toen waren ze weer vies. Toen hebben wij om nieuwe handdoeken gevraagd. Er werd op de deur geklopt en ze smeten de handdoeken letterlijk tegen mij aan en gingen weg. Het personeel daar werd steeds brutaler en wij voelden ons daar geïntimideerd. Deze handdoeken waren zo als gewoonlijk weer smerig. Wij hebben weer aan de reisleidster laten weten dat wij nu per direct naar een ander hotel wilden, omdat het eten niet goed is, omdat wij daarvan ziek zijn en omdat het personeel intimiderend en brutaal naar ons overkomt. Ze gaf aan dat hier kosten aan verbonden zijn en die kosten komen dan voor onze rekening. Ze gaf aan dat ze nog geen bewijs had dus sowieso gaat het niet door. Dit is echt te bespottelijk voor woorden dat jullie als Sunweb zo met jullie klanten omgaan. De reisleidster had ook aangegeven dat er iemand zou eten van Sunweb. Echter is dit niet gebeurd. Wij hebben de hele tijd zitten te wachten tot er iemand van Sunweb zou komen. De reisleidster heeft alleen de stukken ingezien en daar was niks over te vinden dat het eten niet goed was. Natuurlijk niet. Het hotel wil zijn of haar klanten ook behouden. De reisleidster gaf ook nog aan dat Sunweb dagelijks kwam eten in het hotel, echter hebben wij Sunweb in de tijd nog nooit zien eten bij het hotel.
Wij zijn ook naar de dokter geweest en hij heeft ons wat medicijnen meegegeven en heeft tegen ons gezegd dat wij in Nederland beter naar de huisarts konden, want anders werd het een enorme kostenpost voor ons.
Woensdagavond hebben wij alvast uitgecheckt. Aangezien het niet meer kon en wij ons niet serieus genomen voelden. Er werd niet gezocht naar oplossing en er is altijd wel een excuus van de reisleidster over de app. Wij zijn vertrokken naar kennissen in Turkije. Wij hebben onze koffers gepakt en ons uitgecheckt bij het hotel (aangegeven dat wij er morgen weer zijn voor de transfer). De reisleidster vroeg aan ons of wij ook nog gebruik gingen maken van de transfer. Hoe belachelijk is dit om dat aan ons te vragen. Natuurlijk maken wij gebruik van de transfer. Daar hebben wij ook voor betaald. Wij hebben aangegeven dat wij 20:50u bij het hotel zijn.
Wij zijn 19:00 vertrokken vanuit mahmutlar naar het hotel. 20:40 uur waren wij donderdag 2 augustus ’18 bij het hotel. 10 minuten voor vertrektijd transfer. Wij maar wachten en na ruim 20 minuten wachten hebben wij geappt waar de transfer blijft. Geen reactie. Half 9 nog geen reactie. 10 voor 9 nog geen reactie. Wij hebben gebeld en ze zei dat wij er niet waren. Nou wij waren er ruim op tijd en wij voelden ons flink genaaid. De reisleidster heeft aangegeven dat wij zelf vervoer moesten regelen. Taxikosten zijn dan ca. 110/ 120 euro. Hier werd ik zeer boos over. Zij verprutst eerst onze vakantie door onze klachten niet serieus te nemen, door overal excuses te verzinnen, door niet te reageren op bepaalde appjes en door geen overplaatsing te laten plaatsvinden op Sunweb haar kosten en nu naait ze ons door zelf maar een transfer te regelen. Ik heb haar gebeld en heb laten weten dat ik zeer boos hierover ben en heb dat ook even duidelijk laten weten bij de receptie. De receptie kon er wel om lachen. Dit zijn zeer erge naaistreken van zowel Sunweb als het hotel. Uiteindelijk kreeg De reisleidster een helder moment en kwam er alsnog een transfer. Hierdoor hebben wij net het vliegtuig gehaald. Ook mede doordat het vliegtuig vertraging had. Aangezien wij geen doktersverklaring hadden van de arts in Turkije zijn wij gelijk bij thuiskomst ’s ochtends naar de huisarts geweest. De huisarts heeft geconstateerd dat mijn broertje door het eten ziek is geworden en doordat het zo erg was zit hij nu aan de maagbeschermers. Een jongen van 18 jaar aan de maagbeschermers. Dit is te bespottelijk voor woorden.
Deze vakantie is mede mogelijk gemaakt door Sunweb.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Ioannina, reisperiode: augustus 2018

Misleiding huurauto. We hebben auto ge upgrade/meerbetaald omdat standaard auto te klein was. Krijg ik alsnog de standaardauto en Sunweb wil het niet oplossen.

  • Algemeen 3
op 8 augustus 2018 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: augustus 2018

Hotel igoudar in Agadir is een verschrikkelijke k*t hotel. luister naar me en BOEK HET NIETTT! Als je jezelf een slechte hotel wilt besparen.

  • Algemeen 2
op 7 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2018

Omdat we niet de kamer hadden die we geboekt hadden, jammer!

  • Algemeen 6
op 1 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2018

Wat een baggerhotel. Alles was kapot, van gaten in de deur, naar de wc, douche & lampen. Wij werden aansprakelijk gesteld voor alles. Wij werden door Sunweb niet geloofd en zij hebben ook niks voor ons gedaan. Het kwam er op neer dat wij het maar uit moesten zoeken met het hotel. Elite Orkide liep als hotel te dreigen met politie en zeiden dat wij er niet uit zouden komen voordat er 800 lira (bijna 200 euro) betaald zou worden. Eerste keer maar NOOIT weer met Sunweb!

  • Algemeen 1
op 31 juli 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2018

Reis prima. Sunweb niet. Auto gehuurd bij Sunweb en de hele ochtend contact gehad met een meisje. Eerst was onze reservering van de auto er niet en toen opeens wel. Auto zou aantal keren komen en zij ook, toen weer niet. Nu de hele ochtend ook verpest doordat we nu niet weg konden met de auto. Gelukkig ging het paragliden niet door, anders hadden we een probleem gehad. Besloten dag daarvoor dat we toch maar gingen shoppen wat niet door ging OMDAT WE GEEN AUTO HADDEN.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2018 bestemming: Griekenland / Evia, reisperiode: juni 2018

Omdat wij toch wat opmerkingen hadden bij deze reis vulden we bij aankomst een beoordeling in. Deze is nog steeds niet geplaatst door sunweb. Ik stuurde al talloze mails. Ze zijn de review reeds twee maal kwijt?????? Zo doorzichtig en oneerlijk. Ondertussen plaatsten ze wel reviews van latere data. Slechte reviews weigeren ze te plaatsen dus als reiziger heb je nooit of te nimmer een correcte weergave van het hotel.....nooit meer sunweb

  • Algemeen 2
op 29 juli 2018 bestemming: Griekenland, reisperiode: juli 2018

Wij hadden een 12 daagse reis geboekt van 3 juli t/m 15 juli naar Ionian Balcony op Kefalonia. Dit kleinschalige complex biedt verschillende kamertypes aan die op dat moment allemaal volgeboekt waren. Ook kon je een suite met een privézwembad boeken maar ook dit kamertype was helemaal volgeboekt. Alleen een tweekamerappartement was nog vrij.
Zoals op de foto's te zien, een mooi schoon kleinschalig appartementen complex met redelijke luxe zoals een boxspring bed. Dit was voor mij een groot voordeel omdat ik reuma en chronische rugpijn heb.
Bij aankomst om 23.00 uur in de avond was dit een flinke tegenvaller. Onze kamer had helemaal geen boxspring bed. De foto's op de website waren gesitueerd op de recent gerenoveerde studio's. Dit staat dan ook ergens in kleine letters op de website vermeld. Ik vind dit behoorlijk misleidend. Zij bieden meerdere kampertypes aan maar de foto's op de website zijn alleen van de studio's. De volgende dag direct met de reisleiding van Sunweb gesproken en al onze minpunten besproken zoals op de website vermelde algemene faciliteiten die er helaas niet allemaal waren (nu inmiddels van de site verwijderd i.o. van de reisleiding van Sunweb) zoals een kluisje op je kamer, föhn, broodrooster, internet op je kamer, strijkbout, strijkplank en flatscreen tv. Ook wordt er vermeld dat een er restaurant bij zou zijn en een tv hoek maar ook deze waren er niet. Ik heb de reisleidster onze kamer laten zien en ze gaf ons 100% gelijk. Ze heeft er werk van gemaakt en de volgende dag stond er een los kluisje met sleutel (daar heb je niets aan) een föhn en een strijkijzer zonder strijkplank op onze kamer.
Als je bepaalde faciliteiten niet kan aanbieden mag je ze ook niet op je website vermelden. En dit is wel gedaan. Het zijn er niet 1 of 2 maar wel 9 faciliteiten die niet waar gemaakt konden worden. Dit is grote misleiding.
Wat verder misleidend was dat alle kamertypes uitverkocht waren in dezelfde periode en er waren maar 2 kamers bezet. Doen alsof het complex volgeboekt was terwijl dit niet zo was. Ook heb ik geen suite met privézwembad kunnen ontdekken. Al met al, je complex veel mooier voor laten doen op de website dan daadwerkelijk is. Als ik dit van te voren had geweten had ik deze reis niet geboekt.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2018 bestemming: Egypte / Makadi Bay, reisperiode: juni 2018

Ik ben van de 22 dagen 18 dagen ziek geweest onze vrienden van hun 10 dagen 9 ziek geweest klacht bij sunweb neergelegd maar die doen er niets mee wij hebben nu contact met consumenten bond en anvr want dit lijkt nergens op ga twee keer per jaar met sunweb maar dit denk laatste keer ze nemen je niet serieus kon alleen recht tegenover mijn kamer bij zwembad zitten strand kon niet want dan kon ik niet zo snel rennen dus ben echt klaar met sunweb

  • Algemeen 3
op 27 juli 2018 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juli 2018

Alles was top! Perfect appartement Dioni in Kokkari, groot, ruim, direct op het strand dichtbij veel gezellige restaurantjes. Ga hier graag nog eens naar terug!

  • Algemeen 10
op 26 juli 2018 bestemming: Spanje / Costa Adeje, reisperiode: juli 2018

Goede service en goed bereikbaar. Transfer heen en terug perfect geregeld. Excursie perfect geregeld. Gewoon erg goed.

  • Algemeen 10
op 25 juli 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2018

Nog nooit zo n slechte reisorganisatie meegemaakt. Misleid door de advertentie van Sunweb en vervolgens wordt er alleen gezegd; " jullie hebben gekregen wat jullie hebben gekoekt". Afdeling "customer service" kan net zo goed gesloten worden. Sunweb heeft geen boodschap aan (ontevreden) klanten nadat er is betaald je op bestemming bent aangekomen.

  • Algemeen 1
op 23 juli 2018 bestemming: Griekenland / skiathos, reisperiode: juni 2018

Sunweb slechtste reisorganisatie ooit. Geen service, arrogant, kwaliteit ver beneden peil. Staan niet open voor klachten e.d. Meeste verschrikkelijke vakantie ervaring ooit. Verpest door Sunweb !! drama

  • Algemeen 1
op 23 juli 2018 bestemming: Italië / Manerba, reisperiode: juli 2018

Via sunweb een vakantie geboekt. Helaas aangekomen bleek ons verblijf niet zo te zijn hoe wij dachten. De fotos op de site van sunweb stonden mooie fotos van de huisjes. Puntje bij paaltje was het heel anders. Na gelijk contact te hebben gezocht met sunweb, wat overigens heel moeizaam verliep (telefoon nummer niet in gebruik, medewerker moeizaam te bereiken) werd ons beloofd dat er maandag voor 0900 een oplossing zou zijn. Maandag helaas om 1300 nog geen contact dus zelf gebeld. In eerste instantie was er nergens een melding van zaterdag. De oplossing van het gehele verhaal: geen oplossing mogelijk. Laatste keer sunweb!

  • Algemeen 1
op 21 juli 2018 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2018

Ik had het liefste een nul gegeven. Wat een leugenaars zijn het bij sunweb zeg. Wilde een reis boeken en kreeg de mededeling er nog heel veel kamers beschikbaar zijn. Na overleg besloten om deze reis te gaan boeken is hij ineens weg, ook alle andere reizen waren er niet meer. Kreeg een of ander verhaal te horen dat er een storing was. Belofte van medewerkster was niet meer terug te luisteren aangezien ze de gesprekken niet opnemen. Nadat ik een klacht via Facebook heb geplaatst konden ze ineens wel terug bellen om te melden dat ze ons niet meer helpen aangezien we boos waren geworden. Dus gesprekken worden wel opgenomen.
Kortom ze hebben de laagste prijzen maar er is niets van waar. Alleen maar lokkertjes.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2018 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2018

Zoals de laatste tijd al gewend was ook deze keer een reis via jullie geboekt. Maar misschien ook voor de laatste keer.

Zo ga je niet met klanten om, die buiten hun schuld hun reis gaan missen, en daarna geen enkele medewerking van sunweb krijgen voor een aanvaardbare oplossing. Sunweb gaat er gewoon van uit dat de schuld niet bij hun ligt.

Maar je boekt een reis via jullie en daar hoort ook een vliegreis bij. Maar daar gaat het helemaal fout. Zelf ben ik ruimschoots op tijd op schiphol, bijna 3 uur van te voren. Maar in de rij voor het inchecken staan ook mensen uit een geannuleerde vlucht in de hoop ook mee te kunnen, dus dat is extra tijd, en daardoor was ik iets te laat voor het inchecken, maar niet mijn schuld, maar van mensen die in een verkeerde rij stonden of daar helemaal niet mochten staan. Dat deze fout van de vliegmaatschappij en reisorganisatie sunweb dus is. Leg ik ook alle schuld bij jullie. Nu wordt ik met een verhaal afgescheept van " geld weg" jammer. Maar daar kan ik geen genoegen mee nemen, moet gewoon hard werken voor mijn geld, en verwacht van sunweb een passende oplossing waar wij beide vrede mee kunnen hebben.

Ik weet niet welke wegen ik allemaal kan afgaan om toch mijn gelijk te halen, maar het zal geen reclame voor sunweb zijn.

Ook wordt mij verteld dat er geen vluchten naar Barcelona zijn en ook helemaal geen plek in het hotel , weet niet wat voor een personeel er in dienst is, maar niet klantgericht, maar na eigen onderzoek vindt ik een vlucht en hetzelfde hotel nog boekbaar.

Dus wordt ik gewoon met een kluitje in het riet gestuurd en dat verwacht ik niet van zo een organisatie. Had al aangegeven dat als de reis iets duurder was daar niet moeilijk over te doen, maar dan verwacht ik van jullie ook 100% inzet, en niet met een afgescheept worden met een verhaal.

Met vriendelijke groet,

  • Algemeen 1
op 11 juli 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2018

Grootste oplichters. Vakantie boeken en dag later precies zelfde vlucht vinden voor 300 eu goedkoper. Met jullie mooie gladde praatjes gadver!

  • Algemeen 1
op 11 juli 2018 bestemming: Griekenland / Kos-stad, reisperiode: juli 2018

1e en meteen laatste x geboekt bij sunweb. Vannacht kwart voor 12 reis geboekt naar kos, 6 uur later staat dezelfde reis er voor 200 euro p.p. goedkoper op en de reistijden waren ook beter aangezien we dan een dag extra zouden hebben. Meteen vandaag klantenservice gebeld of we hier iets in konden regelen. Dit werd echter alleen maar afgewimpeld met dat het te kort dag was voor we vertrekken, ze konden niks voor mij beteken en kwamen ook niet met een andere oplossing of te gemoedkoming. Vind dit enorm slecht het scheelt ons in totaal 400 euro en een hele vakantie dag

  • Algemeen 1
op 10 juli 2018 bestemming: Griekenland / Elounda, reisperiode: juni 2018

Deze reis leek in niets op de beschrijving van Sunweb. We boekten een 4* resort, maar bleek een 2, hooguit 3* te zijn. Erg slecht. Klacht ingediend bij Sunweb, maar dan hadden we tijdens de vakantie maar aan de bel moeten trekken. Sunweb gaat hier niets meer mee doen. Voor ons geen Sunweb meer

  • Algemeen 2
op 8 juli 2018 bestemming: Spanje / Pineda de Mar, reisperiode: juni 2018

Uitgesproken slecht,niet conform aanbod .slechte en tekorte bedden,veren voelbaar ,te lage instap.toilet te laag ,dit is geen comfort aanbieding voor ouderen,dit is belazeren- hotel sorrabona

  • Algemeen 2
op 7 juli 2018 bestemming: Griekenland / Stoupa, reisperiode: juli 2017

Hotel zag er leuk uit op de site. Echter erg ver van zee. Was 500m opgegeven maar bleek dus 2km te zijn naar het strand. Verder veel Hollanders en oostblokkers in ons complex. Terwijl wij Vlamingen zijn en liever tussen onze landgenoten zitten. Volgende keer boeken we onze reis dus via een Belgische maatschappij.

  • Algemeen 5
op 2 juli 2018 bestemming: Spanje / La Palma, reisperiode: juni 2018

Fantastische ervaring. Enige minpunt was toch het feit dat we voor het geboekte zeezicht een hoekje om moesten kijken. Verder heeft de Sunweb erg leuke excursies geregeld met leuke vriendelijke (soms Nederlands sprekende) gidsen geregeld. We hebben zonder enige ongemakken een heerlijke week vakantie op La Palma mogen hebben. Veel dank voor Sunweb en voor Shelly van de Sunweb.

  • Algemeen 9
op 30 juni 2018 bestemming: Turkije / Turgutreis, reisperiode: september 2018

Moet nog gaan, maar ze snappen het woord b8jboeken niet ! in email 5 verschillende mensen gesproken die het niet van elkaar weten ? Prijs afspraak gemaakt alles gedaan wat ze vroegen masr steeds weer andere verhalen . om hornedol van te worden !! Belachelijk en zeker als jevtwee x per jaar met ze mee gaat !! Ik twijfel.of ik geen verdere stappen moet ondernemen

  • Algemeen 1
op 17 juni 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Bijna 400 euro betaald voor zeven dagen eten was lauw en er was totaal geen sweer in het hotel mooie foto’s op internet maar in werkelijkheid niet wat je er van verwacht klacht ingediend maar er werd gedaan of het aan ons lag we konden naar een ander appartement maar moesten wel bij betalen en er zelf naar toe reizen !! eerste en laatste keer dat ik hier heb geboekt !!!!

  • Algemeen 5
op 11 juni 2018 bestemming: Turkije / Avsallar, reisperiode: juni 2018

Voel ons in de maling genomen door sunweb geboekt voor 16 dagen stelen nu 2 dagen qua reistijd nooit meer sunweb voor ons en dat noemen ze vroegboekkorting

  • Algemeen 5
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende