Reviews over Sunweb

Pagina 4 van 7 met 685 resultaten

op 27 november 2017 bestemming: Turkije / Colaki, reisperiode: augustus 2017

Goede vakantie.....hotel en strand maar voor de 2de keer op rij een reis met Sunwebb overboekt!! En blablabla, jr blijft netjes, moet formulier tekenen voor gratis massage en nog wat flauwekul omdat je nog een 2de dag moet kreperen.....en dan achteraf begint een mannetje van Sunwebb....u hebt t formulier getekend.....Sunweebb had ik altijd hoog zitten maar nu weer zo behandeld, Corendon tussendoor 2x gedaan maar da's niet veel beter!! Op naar Tui oid maar weer... ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 2 november 2017 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2017

Reis+vlucht samen geboekt via Sunweb site. Verblijf top geregeld. Reisleiding zorgt voor uitleg over het land + activiteiten. Reis was incl. transfer. Dit maakte de reis aangenaam. Vlucht was iets minder geregeld. Er zaten kosten verscholen aan het reserveren van de stoelen. Dit maakte het lastig om samen met reispartner naast elkaar te zitten. ... Lees meer

  • Algemeen 8




op 2 november 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2016

Alles was prima geregeld. Top vakantie gehad zonder problemen, het was top! ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017

Het was prima geregeld allemaal.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Calpe, reisperiode: augustus 2017

Alles was goed geregeld. Behalve transfer terug omdat de reisleiding zelf te laat kwam en wij daardoor erg hebben moeten haasten op het vliegveld

  • Algemeen 8
op 29 oktober 2017 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: augustus 2017

Oplichters dat Sunweb, je besteld een type Polo en krijgt een down grade naar een Panda , vervolgens ter plaatse ruim 100 € goedkoper door dezelfde autoverhuurder aangeboden via Sunweb, vooral reisleidster Martijn is een schoft, doet niets voor je, type wegstoppen in een donkere kamer en sleutel weggooien, ook de aftersales zitten in het complot, nooit meer Sunweb

  • Algemeen 1
op 29 oktober 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2017

Hotel Me zaten wij.. het was top!!!

  • Algemeen 10
op 27 oktober 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2016

Alles is goed geregeld. Ze helpen je stap voor stap tot aan de accommodatie. Zelfs daarna kan je terecht voor vragen of uitjes.

  • Algemeen 9
op 24 oktober 2017 bestemming: Spanje / Cala d'Or, reisperiode: oktober 2017

Heel tevreden over Transavia, ook over de hostess van Sunweb. Heerlijk weer gehad, Palma was prachtig evenals Formentor, hotel lag dicht bij het strand maar kamer viel wat tegen evenals het eten.

  • Algemeen 7
op 24 oktober 2017 bestemming: Portugal / Logos da prahia, reisperiode: juli 2017

Was prima georganiseerd, we kwamen s nachts aan, maar dit was geen probleem. Samenwerking touroperator en appartement complex was prima. Info en transfer zoals aangekondigd.

  • Algemeen 8
op 24 oktober 2017 bestemming: Spanje / Calpe, reisperiode: juni 2017

Alles snel en duidelijk geregeld. Reisleiding ter plekke makkelijk bereikbaar en behulpzaam.

  • Algemeen 9
op 23 oktober 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2017

Was gewoon super en het appartement Corona Blanca vol deed aan alle verwachtingen!

  • Algemeen 8
op 22 oktober 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2017

Voor het eerst bij Sunweb geboekt, en prima vakantie gehad! Goede vlucht en hotel. Transfer was iets minder, we werden niet geholpen met de koffers en op de terugreis werden we wel erg vroeg van te voren opgehaald.

  • Algemeen 8
op 21 oktober 2017 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2015

Het was super goed georganiseerd en alles sloot ook mooi op elkaar aan (transfer/vliegtuig). Ze hebben hun verwachtingen waargemaakt en ik vond het ook prettig dat er Nederlands sprekende reisleiders waren. Hier kon je met eventuele vragen terecht.

  • Algemeen 9
op 20 oktober 2017 bestemming: Malta / Sliema, reisperiode: augustus 2017

Omdat de reis goed uit gevoerd is. Verblijf en vervoer was duidelijk. Qua service waren we goed ontvangen bij aankomst. Informatie bij vertrek was ook helder.

  • Algemeen 8
op 20 oktober 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2017

Ik vond de reis erg leuk. Van transfer tot activiteiten alles was goed geregeld door Sunweb.

  • Algemeen 8
op 19 oktober 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: juli 2017

Het is een prachtig eiland waar veel te doen is. Nog nooit eerder geweest dus wij wilde graag iets nieuws zien.

  • Algemeen 9
op 18 oktober 2017 bestemming: Spanje / La Palma, reisperiode: mei 2017

Via de reisorganisatie was de uitgifte van de auto zeer traag.

  • Algemeen 8
op 16 oktober 2017 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: augustus 2017

Ik geef een 9 voor deze reis omdat wij er voor de 6e x terug zijn gegaan en nog steeds niet klaar . Dus komend jaar weer Samos .
Rust gevend .. heerlijke stranden .. goed eten en zeer gastvrij

  • Algemeen 9
op 16 oktober 2017 bestemming: Montenegro / Bijela, reisperiode: augustus 2017

Een hele leuke reisleidster die ons enthousiast maakte over het land. Dit was het eerste jaar dat sunweb deze vakantie bestemming aanbood. Montenegro is een land wat nog niet heel toeristisch is, maar waar zoveel te ontdekken is. Zo hebben wij in 8 dagen de baai van kotor ontdekt en hebben wij dankzij onze reisleidster nog geen genoeg van dit land. Want er zijn nog zoveel leuke plekken die wij nog niet hebben gezien. Daarom een 9 voor sunweb voor de super vakantie maar een 10 voor de reisleidster!!

  • Algemeen 9
op 27 september 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2017

Om dat je van SUNWEB niets hoeft te verwachten als er iets mis gaat zo als de koffers worden vergeten moet als zelf regelen wordt gewoon gezegd moet u. de reis verzekering bellen met de taxi naar hotel gegaan reislijster wist nog hoe lang het ging duren . mensen gehoord vijf uur op vliegveld gestaan . terug thuis een mail gestuurd zelfde antwoord u. moet niet bij ons zijn maar bij de reis verzekering . maar sunweb bied deze reis aan dus zij moet de dingen regelen en niet af schuiven tweede mail nooit meer wat gehoord dus volgende keer niet meer met sunweb mensen op locatie hebben meer voor mij gedaan dan heel sunweb dus daar nog een keer terug maar niet van sunweb betaal liever meer en wordt goed geholpen

  • Algemeen 5
op 26 september 2017 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: september 2017

Vannacht vervroegd teruggekomen van hotel Montagut Spanje, hotel was niet bereid een vlucht te organiseren ... daar sta je dan als vrouw 75 jaar .... Yubin van Sunweb heeft privé alles voor mij geregeld ... het was pure ellende

  • Algemeen 8
op 20 september 2017 bestemming: Spanje / Andalusja, reisperiode: augustus 2017

We waren in 4* hotel..pffff Hotel zeker niet 4*. Vies, schimmel, de kamers vies, zwembaden vies...gewoon alles klopt niet volgens de omschrijving en de foto's die op jullie website staan! Gewoon 1* hotel is beter dat Dit!!!

  • Algemeen 1
op 20 september 2017 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2017

Normaal geef je niet snel een 10, maar ik kan eigenlijk niet anders doen! De reisleiding van Sunweb op Rhodos ( Griekenland ) is TOP !
Vanaf het begin op de luchthaven al goed geholpen en er werd ons in de bus al zoveel leuks verteld over alles wat je kan doen op het eiland. Na onze eerste dag meegegaan met de kroegentocht georganiseerd door de reisleiding. Was een kleine groep, maar wat was het gezellig! Mede dankzij Nicole & Timo van Sunweb. Zij mogen wel echt even speciaal genoemd worden! Altijd vrolijk en heel erg goed in hun werk! Eigenlijk vonden wij heel het team super!
Nogmaals bedankt voor jullie gezelligheid en goede zorgen ! En wie weet tot de volgende vakantie !:)

  • Algemeen 10
op 12 september 2017 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: september 2017

Eenmaal geland stond er iemand van sunweb. In de bus kregen we allemaal de welbekende papieren over je accommodatie etc. Bij iedereen stond er een plaats en tijd waarop de informatie ochtend/middag/uurtje geen idee zou zijn. Bij ons stond er telefonisch contact. Nou oké prima dan bellen ze heus wel.

Bij het hotel zaten we zeer slecht met de kamer. Uiteindelijk met de mensen van de receptie opgelost. Na 2 dagen nog geen belletje van sunweb. Wij wilde graag op excursie gaan maar in de buurt waar wij zaten was het alleen maar watersport. En ons was gezegd in de bus dat sunweb ook excursies aanbied. Gelukkig zijn wij goed met taal dus zelf maar actie ondernomen. Nog steeds niks van sunweb gehoord. Wij bellen 3x maar geen gehoord. Voicemail ingesproken ook niks over gehoord. Op eigen houtje de trein opgezocht en lekker zelf een uitje gedaan super!!

Uiteindelijk de dag voor vertrek moest er iemand van sunweb geweest zijn want de informatie voor onze vlucht hing er ineens. Ook toen niemand die contact heeft gezocht.

Uiteindelijk wij naar huis om 18.00 zou de bus komen. Op de informatie stond als de bus na 15 minuten nog niet is bel even. Inmiddels 18.15 wij bellen (2x) geen gehoor. Om 18.25 kwam de bus. Op het vliegveld zou er iemand van sunweb staan. Nee niet dus.

Daar kwam het dan mijn telefoon ging. Hoe de vakantie was verlopen en of we goed waren aangekomen op het vliegveld. Ik mijn verhaal zoals hierboven beschreven staat, uitgelegd. Heel vervelend maar ze komen alleen langs als er meerdere mensen in een hotel zitten. Prima maar waarom konden wij dan niet naar een ander hotel komen. Nee we hadden een telefonisch afspraak. Mevrouw een afspraak maak je samen en in dit geval niks overlegd prima als jullie het zo doen, begrip voor de drukte maar er is de hele vakantie niet gebeld. Wij hebben meerderen keren gebeld voicemail ingesproken en niks terug gehoord.

Al met al een top vakantie gehad alleen jammer dat er zo weinig contact is met de reisleiding. Ik wist dat het niet meer zoals vroeger gaat maar dit vind ik toch wel echt heel onpersoonlijk.

  • Algemeen 5
op 10 september 2017 bestemming: Griekenland / Argassi, reisperiode: september 2017

Het appartement Maria Mare was heel goed. Het zwembad was heel schoon. De kamer was heel ruim met een mooi uitzicht over de zee!
Aan de overkant zit een bakker iedere dag vers brood!!

  • Algemeen 8
op 8 september 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017

Prachtig eiland! Sunweb is een prima reisorganisatie, met flinke vroegboekkortingen, goede hostesses en erg betrouwbaar. Het is geen tui waarbij je van te voren al informatie over de bestemming toegestuurd krijgt, maar ze sturen wel voldoende informatie toe. Was al veel vaker met ze op reis gesteld, ze zijn netjes, handelen klachten goed af en hebben veel kennis over de bestemmingen. Dit was dan voor mij ook zeker niet de laatste keer met Sunweb!

  • Algemeen 8
op 5 september 2017 bestemming: Egypte / El Gouna, reisperiode: augustus 2017

Een aantal tours geboekt in Egypte. Waarvan een naar Luxor, een naar het dolfijnenhuis en een safari. Graag wil ik de laatste activiteit bespreken: We werden bij ons hotel opgehaald. Daarna stopten we halverwege ergens bij een café waar geen wc was voor vrouwen (maar wel voor mannen...?!). Bij deze stopplek was duidelijk verwarring over in welke transfer wij verder moesten. Kortom: ik en mijn vriend bleven steeds over en we hebben hier bijna een uur gewacht in de volle zon. (en ik met hoge nood). We werden het busje uitgestuurd om in de volle zon te staan bakken en toen ik hier wat over mopperde ben ik de rest van de reis aangesproken door de tourguide met "don't get mad!"en vervolgens gelach.
Dat is niet erg natuurlijk maar op een gegeven moment werd dit wel vervelend. Verder een leuke dag gehad op de quad en in de buggy. Echter vloog halverwege de quadreis mijn helm steeds af en toen ik wou stoppen om te vragen of een van de guides die goed kon doen werd er naar me geschreeuwd met: "Go, go go!!!" dus ik moest met een helm die afvloog en steeds in mijn nek trok verder racen. Veiligheid was ver te zoeken. Toen we terugkwamen werden we meegenomen naar het reptielenhuisje. Hier vonden we een totaal uitgedroogde schildpad die constant werd opgepakt en waar constant aan werd getrokken en in gepord door touristen en door de man die daar werkte. (overigens was er ook een dode kameleon). Waar het op neer kwam is dat hier de helft van de dieren dood waren, slecht verzorgd of gewoon werden mishandeld. Dit heeft me heel overstuur gemaakt en toen ik begon te huilen vroegen ze wat er mis was. Toen ik vertelde over de vreselijke omstandigheden van de schildpad werd er een beetje lacherig over gedaan. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden, daarom schrijf ik eigenlijk dit bericht. Ik hoop dat dit meer touristen verdrietig heeft gemaakt. Deze tour vond plaats in de woestijn bij Hurghada. (is het überhaupt legaal om een zeeschildpad ver van de zee in de woestijn te houden? Dat lijkt me niet...)

  • Algemeen 6
op 3 september 2017 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: augustus 2017

Egypte, Marsa Alam, The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort
Slechtste ervaring ooit...wie opnieuw kiest voor dit 'resort' weet gewoon niet wat 5 sterren betekent. Dat hoort meer te zijn dan een gigantische, gekoelde receptie ruimte en mooie tuinen...
Eerst misleidt sunweb ons over de reistijd, die zomaar even in totaal 20 uur bedroeg door landing op de luchthaven van Hurghada, 360 km van het hotel vandaan terwijl de luchthaven van Marsa Alam op 7 km ligt. Wij worden in de waan gelaten dat Marsa Alam de bestemming wordt, zoals vermeld op onze factuur.
Vijf uur vlucht in een smerig vliegtuig van flyegypt met nog een busreis van 4 uur voor de boeg door de woestijn over een bij tijden hobbelige weg en een bestuurder op de terugreis die constant zat te bellen waardoor hij afweek van zijn baanvak.
Aankomst hotel: half 4 in de morgen, welkomstdrank, niks te eten aangeboden alhoewel er een kind meereist.
Hotelkamer bloedheet, had op voorhand wel gekoeld kunnen worden in een 5-sterren resort voor aankomende gasten, verouderde kamer, koelkast en kluis defect, versleten beddengoed met,omg, een dékbed, houten plank onder een dunne matras, airco ontoereikende koeling voor de hele ruimte...nacht 1: niet geslapen, volgende namiddag toch een andere familiekamer gekregen (al 2 dagen verlies door deze beslommeringen) maar airco koelde ook niet correct de hele nacht, dus om 0.200u 's nachts wakker van het zweten, élke nacht, kluis niet in orde, douche afloop loopt niet af - dekseltje verwijderen betekent geurhinder in heel de kamer...handdoek aan de douche is niet proper.
Het eten: poging om internationaal te koken mislukt flagrant, bij Belgische avond een pasta station, bij Italiaanse avond niet, lasagna zonder ook maar iets van tomaat te bespeuren, (?!) alle desserten proefden hetzelfde, geen deftige koffie te verkrijgen, op de kamer staafjes poeder nescafé als koffie faciliteit...elke barman maakte een ander drankje naar willekeur en eigen goesting. Vleesgerechten zagen er niet appetijtelijk uit, leek net alsof het vlees gestoomd werd ipv gebakken en had een grijze kleur, gelukkig was er ook vegetarisch te krijgen. De gratis maaltijd aan het strand bij La Bella Vita: teleurstellend, niks Italiaans behalve de pizza min of meer, alweer geen enkele tomaat te vinden in de groene cannelloni (?!) bovendien zat je als in een oven alhoewel het een overdekt terras aan zee betrof, zeer onaangenaam die hitte, zeker om een maaltijd te gebruiken.
Vakantiegangers uit moslimlanden kropen geheel gekleed met hoofddoek, lange broek, kleed en bloes met lange mouwen in het zwembad. Allesbehalve hygiënisch en onaanvaardbaar in een 5-sterren resort.

De dag voor ons vertrek werd de zwembadomgeving, gangen en trappenhallen overspoeld door grote kakkerlakken die uit de putten kropen, gelegen tussen de gelijkvloers familiekamers en het zwembad. Terwijl de gasten in en aan het zwembad lagen werd vergif gesproeid waarvan de geur nog uren in de kamers bleef hangen. Begin juli was er blijkbaar ook al een probleem met 'pest control'....
De morgen van vertrek: om 5.50u met de bus moeten vertrekken om de vlucht van 12:00u te halen in Hurghada. Serieuze korting van onze vakantie.

Het huisrif en het snorkelen was het enige pluspunt op deze reis die al bij al uiterst teleurstellend was en de korte, 8-daagse vakantie nog eens verkort werd door misleiding van sunweb over de reistijd die overigens nu aangepast werd op de website.

Dit hotel is bijlange na geen 5 sterren waard, zelfs geen 3 sterren wat mij betreft en sunweb bleef als reisorganisator zwaar in gebreke. Zelfs een derving van reisgenot, dat wettelijk verplicht is bij het niet nakomen van hun informatieplicht, wordt tot nog toe geweigerd.
Een billijke vergoeding zal bepalend zijn om ooit nog voor sunweb te kiezen maar nooit zal hotel The Three Corners Fayrouz nog de bestemming zijn.

  • Algemeen 3
op 31 augustus 2017 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2017

Als de hostess ook daadwerkelijk beschikbaar was dan zou het een 10 zijn geweest!

  • Algemeen 8
op 31 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Ammoudia, reisperiode: augustus 2016

Heb het superleuk gehad, maar sunweb had gelogen over de accommodatie en voorzieningen en ons niet goed ingelicht over hoe afgelegen het daar was en dat er geen OV was. Hierdoor hebben we best wat onkosten moeten maken om toch leuke uitstapjes te hebben. Verder was de locatie, het volk, eten enz wel helemaal geweldig

  • Algemeen 7
op 30 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2017

Last minute Xperience Hotel Eurovillage Achilleon geboekt. Alls online geregeld en ontvangen en was allemaal duidelijk en prima in orde. Hotel heeft vele faciliteiten, is prachtig aangelegd en ligt aan zee. Het dorpje zelf ligt wat verder weg. Er zijn zowel oude als gerenoveerde kamers, maar begreep dat ze er naar streven zomer 2018 alle kamers gerenoveerd te hebben. Sunwebklanten hadden diverse voordelen zoals gratis WiFi, gratis massage, 2 x gratis toegang pp tot het waterpark dat heel dicht bij het hotel ligt en dagelijks speciale Xperience activiteiten die eerlijk gezegd leuker waren dan de animatie van het hotel zelf. Als je niet persé in de drukte of bij een centrum wil zitten is dit zeker een aanrader!

  • Algemeen 9
op 30 augustus 2017 bestemming: Spanje / Almeria, reisperiode: juni 2016

Geweldig gebied. Mooie hotels. Goede service. Gewoon hoe het hoort.
Alles netjes verzorgd.

  • Algemeen 8
op 29 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Krioprigi, reisperiode: juni 2017

De streek Chalkidiki is zeer toeristisch maar daar is de infrastructuur totaal niet op berekend...de wegen zijn slecht en ook veel accommodaties zijn verouderd....ook het hotel waar wij verbleven...
Daarbij komt dat de service in het hotel (Medusa) slecht was ....1x in de week bedden verschonen evenals de handdoeken is bij meer dan 30 graden gewoon smerig.
Ook het ontbijt was slecht....vleeswaren niet gekoeld....uitgedroogd brood en komkommer en tomaat helemaal uitgedroogd.
Onze kamer lag aan de wegkant en daardoor heb je geen moment rust op je balkon..nog niet te spreken over vieze uitlaatgassen.
Nee alles bij elkaar een zeer teleurstellende vakantie...

  • Algemeen 5
op 29 augustus 2017 bestemming: Griekenland / kriopigy, reisperiode: juli 2017

We hebben met brussels airlines gevlogen. Netjes personeel en een fijn vliegtuig. Net even meer beenruimte dan transavia. Het hotel was super. Mooi ruim opgezet, schone kamers en een prachtige omgeving. Supergoed geholpen door de hostess terplekke. Dus een zeer goede vakantie gehad

  • Algemeen 9
op 29 augustus 2017 bestemming: Montenegro / Bijela, reisperiode: augustus 2017

Prachtig land en fantastisch hotel. Mede door de reisleidster van Sunweb een geweldige vakantie gehad

  • Algemeen 9
op 28 augustus 2017 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: juli 2017

Het resort was gewoon top..mooie kamer..schoon...de tuinen werden elke dag gedaan..het zwembad was super..werd ook elke dag gecontroleerd..het eten was heerlijk...onze vakantie was echt een sprookje..

  • Algemeen 10
op 28 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017

Alles wat vooraf was beschreven over deze reis klopte, het hotel het strand en de plaats geen onaangename verassingen gehad !

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Santorini, reisperiode: juli 2016

Vorig jaar was ik naar Santorini met Sunweb. We werden meteen goed opgevangen door de reisleiding van Sunweb. Jeannette, we zullen jouw service niet snel meer vergeten. We konden jou altijd appen en bellen en stond erg snel voor ons klaar.

Santorini was prachtig, en het eiland zit diep in mijn hart. Maar de service van Sunweb maakte de reis compleet!

  • Algemeen 10
op 28 augustus 2017 bestemming: Bulgarije / sveti vlas, reisperiode: augustus 2017

Reis was niet echt goed bevallen door slecht onderhouden hotel, maar met de hulp van Sunweb die ik meer dan een paar keer heb moeten inschakelen was het toch nog een redelijke vakantie. Sunweb reageerde zeer snel als ik een whatsapp bericht stuurde of op had gebeld, ze ondernamen meteen actie.
Ik raad Sunweb zeker aan, en zal volgen jaar ook weer op Sunweb kijken voor vakantie.

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2017

Ze gaven mij goeie tips waar ik kon eten en leuk kon winkelen

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2017 bestemming: Italië / Italië caorle, reisperiode: augustus 2017

We hebben super leuke reis gehad aleen sunweb geeft je helemaal geen feedback want we gingen met de trein naar italie maar die reed niet omdat er noodweer was in oostenrijk we hadden gebeld dat we dag later zouden komen maar sunweb belde ons niet terug dat vind ik erg slecht van sunweb dus we hebben 30 uur op munchen gestaan en sunweb heeft ons geen 1 keer terug gebeld

  • Algemeen 7
op 27 augustus 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: oktober 2014

Goed geregeld, de pick up was op tijd zowel heen en terug. Je kon altijd wat vragen en waren speciale tijden voor een vragenuurtje. Gelukkig hebben we ze niet veel nodig gehad.

  • Algemeen 8
op 27 augustus 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2016

Wij wensten een sauna om elke morgen goed wakker te worden. Op de site stond sauna aanwezig in Mallorca was er echter niets te vinden. Klachtendienst ging iets regelen en laten horen na 3 maanden daarna niets vernomen. Via een enquete in te vullen Weer contact gehad en ze zeiden we sturen iets naar de klachtendienst waarna we weer niets vernomen hebben. Wij hebben besloten nooit meer bij sunweb te boeken.

  • Algemeen 2
op 26 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2017

De reis naar Zakynthos was erg goed geregeld, fijn hotel, goed gelegen en lekker eten. Daarnaast nog leuks excursies gedaan en daardoor veel van het eiland gezien.

  • Algemeen 9
op 25 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: oktober 2016

De reis was fijn, fijne vlucht, goede transfer. Enkel de begeleiding op het resort van de reisleidster kon wat beter. We hadden een jonge dame die er niet echt meer zin in had en liever weer naar een andere plek ging. Dat zei ze en was duidelijk te merken aan haar houding. Min puntje. Verder was er niet gemeld door sunweb dat het resort aan de wind kant van kos lag (mitsis blue domes). Werkelijk alles waaide uit je handen de eerste 5 dagen. Zelfs de palmbomen stonden vast aan touwen. Dat bleek daar vaker zo te zijn (de winderigheid). Gelukkig ging de wind halverwege de vakantie liggen en hebben we nog goed genoten van de goede verzorging!!

  • Algemeen 7
op 25 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Kefalonia, reisperiode: juli 2017

Het eiland was mooi. De accommodatie was de 4 sterren waard. Het enige erg vervekende was de enirme wachtrij op schiphol voor de transavia balie.

  • Algemeen 9
op 25 augustus 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017

De reis was super. Alles was tot in de puntjes geregeld. Er stonden reisleidsters van Sunweb ons op te vangen. En daarna werden we per bus naar 1 van de mooiste stadjes van Mallorca gebracht Cala dor. Ik zou het iedereen aan raden. Voor jong en oud een top bestemming met veel persoonlijk contact met de reisleiding.

  • Algemeen 9
op 24 augustus 2017 bestemming: Spanje / el arenal, reisperiode: januari 2017

Perfect geregeld allemaal door Sunweb. Mooi en goed hotel, All inclusief.
Lage prijs. Blue Sky El Arenal Tower . Transfer van vliegveld naar hotel met keurige auto en prive chauffeur. Sunweb blijft gewoon goed.

  • Algemeen 10
op 24 augustus 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2017

Ze beloven een 7 daagse reis, maar je bent daadwerkelijk 5 1/2 dag onderweg.

Wij moesten vertrekken op zondag-avond via Schiphol om 19:45 uur en waren daadwerkelijk, in het Hotel s' nachts om 01:00. Op zaterdagochtend stond de bus al klaar om 05:50 uur in de ochtend om naar het vliegveld te rijden.

Herb erop gereclameerd.... en als antwoord krijg je een heel verhaal met de de ANVR regeltjes......Dit is echt de korte termijn gedachten.
Voor ons.... NOOIT MEER SUNWEB...... topbedrijf in slinkse wijze.!!!

  • Algemeen 1
op 17 augustus 2017 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: augustus 2017

Transavia had van enkelen mensen hun koffer in Nederland achter gelaten de andere mensen zouden door sunweb al naar bestemming brengen. Na 2 uur wachten hebben ze ons kei hard voor gelogen wij waren weg in de bus gewoon rondjes rijden zodat we ons mond maar hielden later keerde de bus terug naar lucht haven om de andere mensen te halen

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2017 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017

We hebben via Sunweb ons reis naar Bodrum geboekt. Een kamer met balkon waar we ook extra voor hadden betaald. Eenmaal aangekomen bleek dat we wel een kamer met balkon hadden maar keken vanuit het balkon met ons neus tegen een muur aan. Ook was ons kamer onder de grond dus in principe hadden we ook niets aan ons balkon...
De volgende dag contact gehad met Sunweb. Zij vertelde ons dat bij deze kamer een omschrijving stond met beperkt uitzicht. Vanuit het balkon met je neus tegen een muur aankijken kun je niet omschrijven als beperkte uitzicht maar beter gezegd GEEN uitzicht...
Eenmaal met de manager te hebben gesproken kregen we de 3e dag van onze vakantie (zonder extra kosten) een zeezicht kamer.
Echter viel de uitzicht op de zee tegen. Voor ons balkon bevonden zich andere kamers waardoor de uitzicht op de zee beperkt was.
Al met al is het goedgekomen maar hier zit je op je vakantie niet op te wachten...

  • Algemeen 6
op 9 augustus 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2017

Met Sunweb zijn wij met z'n drieën naar Malgrat de Mar gegaan. Na aankomst onze reisleiders ontmoet die voor ons klaar zouden staan tijdens onze vakantie. Via Sunweb hebben we een excursie naar Barcelona en Kamp Nou geregeld. We zouden dan met de bus naar Barcelona gaan en alles zou door Sunweb geregeld worden. Eenmaal aangekomen bij de bus bleek dat we niet op de lijst stonden. Wel betaald, maar niet ingepland. Het enige wat wij te horen hebben gekregen is: 'Ja sorry, de bus zit vol. Jullie kunnen echt niet meer mee, maar het geld krijgen jullie terug'. Een verdere oplossing is door Sunweb niet gezocht. In plaats daarvan kregen we te horen dat een taxi zo'n 400 euro kost en dat de trein een ongeluk had gehad en we die dus beter niet konden nemen. Oplossingen ho maar... Gelukkig zijn we er uiteindelijk zelf gekomen en hebben we toch de trein genomen. Vervolgens hebben we zitten wachten op ons geld. Afspraken voor het teruggeven van het geld zijn tot 2 maal toe geannuleerd, waardoor we pas op de laatste dag van onze vakantie ons geld terug hebben gekregen.
Over de terugvlucht hing geen informatie in het hotel, dus hebben wij contact opgenomen met onze reisleiding, die verschillende ophaaltijden voor de transfer doorgaven... Uiteindelijk op de gok gekozen voor een tijdstip (achteraf de goede), staan we wéér niet op de lijst voor de bus. Gelukkig heeft de buschauffeur ons in de bus gelaten. Een voorstel van de Sunweb reisleiding kwam er namelijk niet. Al met al behoorlijk wat meegemaakt met Sunweb, en voor ons ook absoluut de laatste keer.

  • Algemeen 4
op 8 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2017

Nooit meer doen met sunweb ,
Als er iets gebeurd sta je helemaal alleen ze verzinnen allerlei smoesjes om je niet te helpen. Je word van kastje naar de muur gestuurd

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2017

Reisleiding was op momenten erg kortaf, we hebben daarom maar andere reisorganisatie opgezocht

  • Algemeen 6
op 30 juli 2017 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2017

Prima geregeld, goede aanbiedingen in Rhodos zelf. Goed hotel, scherpe prijs! Alles goed voor elkaar!

  • Algemeen 8
op 30 juli 2017 bestemming: , reisperiode: juli 2017

Wij kunnen alleen maar positief zijn over Sunweb!!
Vorige week toen de aardbeving plaats vond in Kos zijn zij continu in de weer geweest voor ons en alle andere gasten op het eiland!
Veel gasten leken even vergeten te zijn dat er nog meer toeristen op het eiland waren naast zijzelf en dat Sunweb dit zelf ook nog nooit op Kos heeft meegemaakt.
Zeker voor Djamilla hebben wij heel veel respect. Haar telefoon bleef gaan, de vragen bleven komen, maar ondanks 0 slaap bleef ze continu voor ons beschikbaar en probeerde ze iedereen te helpen daar waar mogelijk.
We zullen een volgende keer zeker weer met Sunweb reizen!

  • Algemeen 10
op 26 juli 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2017

Zeer goed hotel in Roquetas de mar, prima personeel, leuke animatie en de begeleiding door de sunweb mensen was super. Kortom zeker voor herhaling vatbaar

  • Algemeen 9
op 25 juli 2017 bestemming: Griekenland / Karpathos, reisperiode: augustus 2016

Alles was perfect, de accomodatie, het eiland, goede begeleiding.

  • Algemeen 10
op 24 juli 2017 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: juli 2017

Ze hebben me in zo`n slecht hotel gestopt niet normaal

  • Algemeen 2
op 23 juli 2017 bestemming: Griekenland, reisperiode: juni 2017

We hebben een fantastische vakantie gehad op Thassos. In Potot bij Nikos en Helena en Murad in appartementen Makadonie.En mede dankzij onze reisleidster Corry Kuipers. Zo'n reisleidster gun je iedereen. Wat een service👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

  • Algemeen 8
op 22 juli 2017 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2017

Voor de 2e nacht op straat geslapen omdat sunweb geen verblijfplaats heeft geregeld na de aardbeving. Nu maar afwachten of er vandaag wel iets gaat gebeuren. Sunweb laat gedupeerden aan hun lot over.

  • Algemeen 1
op 21 juli 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2017

2 Jaar achter elkaar om balkon met uitzicht gevraagd en uiteindelijk 2 jaar achter elkaar een balkon wat 50 cm bij 50 cm is en uitkijkt op een smerige muur. Ik weet dat je niet altijd kan krijgen wat je vraagt maar dit is nu voor de 2e keer zo.

2 Keer iets geboekt wat we helemaal niet kregen. Ben van plan niet meer bij Sunweb mijn vakantie te boeken. En zo nog wel aantal vrienden en kennissen van me.

  • Algemeen 6
op 17 juli 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2017

Verschrikkelijke vakantie! 1700 euro 8 dgn 4*, azuline ibiza, transfer bus naar bestemming al weg? Geen kinderbed( wel gereserveerd) slechte kamer geen ramen, kind doodziek voedselvergiftiging , ik partner en nog veel mensen! Superslecht eten, vies zwembad en net een telefoon gehad van sunweb? En wat blijkt??? Ze doen er niks aan!!!! Ze staan sterk zo beweren ze!!!! Ze zijn nog niet klaar met mij

  • Algemeen 1
op 17 juli 2017 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juni 2017

In een ander hotel geplaatst als geboekt zogenaamd eerst niet waar daarna toegegeven na 4 dagen Constant klagen bellen praten enz in het juiste gezet in nederland terug gekomen weken bezig geweest met herkenning van fout handelen en nog steeds bezig met sharon van sunweb die zo onbeschoft is als je belt om te zeggen ga niet met je in discussie en de telefoon verbinding verbreekt nog nooit zo iets mee gemaakt NOOIT MAAR OOOK NOOIT MEER SUNWEB!!!

  • Algemeen 2
op 15 juli 2017 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2017

Waardeloos ! Schandalig slecht, beloven je een geweldige cruise naar t ship wreck waar je dan zogenaamd een uur kon blijven om daar te zwemmen en op strand te liggen vervolgens stoppen ze 50 meter voor t strand om een foto te maken terwijl er 2 aangelegde boten voor staan.. beloven je heel veel maar je krijgt niks. Maar wel de volle pond betalen en daarna niks meer voor je kunnen doen. Waardeloos!!!!

  • Algemeen 1
op 14 juli 2017 bestemming: Egypte, reisperiode: juli 2017

De transfer van en naar de luchthaven was goed geregeld, de mr die informatie gaf, was heel duidelijk

  • Algemeen 8
op 12 juli 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2017

Wat nog nooit gebeurd is altijd zeer tevreden maar deze keer zeer slecht wat het personeel betreft hostess wist niks niemand in de bus naar de accommodaties zoek zelf de weg er naar toe foei sunweb volgend jaar beter krijgen jullie weer een dikke tien hoop ik!!

  • Algemeen 3
op 12 juli 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2017

Fantastisch resort, het ontbrak ons aan niets. Geweldig aardig personeel. Omgeving meer dan fantastisch, ondanks de " spanningen" tussen onze landen er helemaal niets van gemerkt, de lokale bevolking is erg vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Waar wij waren is een aanrader voor iedereen. Wij hebben echt van onze vakantie in de omgeving van Alanya met volle teugen genoten.

  • Algemeen 9
op 10 juli 2017 bestemming: Griekenland / Santorini, reisperiode: juni 2017

Goede ontvangst en uitleg over het eiland en excursies. Hotel was fijn verder niet veel te doen met Sunweb gehad. Tot op heden geen problemen gehad.

  • Algemeen 8
op 6 juli 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: juni 2017

De transfer was prima maar de accommodatie in Playa Blanca was ronduit slecht! Van de 15 dagen, 11 dagen een klusjesman, eigenaresse en schoonmaakster over de vloer gehad. Hier hadden we juist niet voor gekozen. Wij wilden rust, luxe en privacy. Dit hebben we geen van alle gehad. Gemeld bij reisleiding en eigenaresse. Werden dingen gemaakt. Na terugkomst meteen een klacht ingediend met gedetailleerde informatie en illustratie maar ik had het daar moeten oplossen. Wij konden compensatie krijgen van 40 euro en een korting van 100 euro voor een volgende boeking. Wij hebben 3111.50 euro betaald voor 3 personen waaronder een kind van 4 voor 15 dagen.

  • Algemeen 4
op 5 juli 2017 bestemming: Griekenland / Kriopigi, reisperiode: juni 2017

De beschrijving van het dorp Kriopigi... het hotel en het strand komt niet overeen met de werkelijkheid...het wordt allemaal mooi voorgesteld maar de werkelijkheid is teleurstellend.

  • Algemeen 5
op 3 juli 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2017

Dit was totaal niet de accomodatie die wij geboekt hadden, wat ook toegegeven werd door de hostess die ons meteen iets anders aanbood. hierna is alles misgegaan en kregen wij na een paar dagen pas weer contact met onze hostess, die verder niets voor ons heeft geregeld. De accomodatie viel heel erg tegen(als je een hotel boekt verwacht je dit niet!! Het eten was ronduit slecht . het zwembad was prachtig en de tuinen ook pirma allemaal. Onze overboeking naar een ander hotel is geregeld na contact met Nederland want onze hostess was onbereikbaar. wij werden overgeplaatst naar een prachtig hotel,maar helaas waren er voor ons nog drie dagen over om vakantie te vieren, de eerstedagen bestonden uit wachten en daardoor hebben we geen auto kunnen huren en verdere dingen ondernemen.
Bij thuiskomst gemeld bij sunweb, zei komen met een zeer karige vergoeding waar wij dus niets mee kunnen.
Jammer want na een vakantie zoals deze en helemaal hoe alles werd opgelost (dus Niet) voor ons even geen sunweb.Ook de tansfer teru was niet geregeld zodat we de laatste middag vanaf vier uur daar me bezig zijn geweest en dit weer via Erica moest, onze hostess was door niemand ook de receptie van het hotel niet te bereiken

  • Algemeen 4
op 1 juli 2017 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juni 2017

Hotel was meer dan prima maar de assistentie van Sunbweb bij vermiste bagage was in feite niet bestaande. Je moet het zelf maar uitzoeken en ook assistentie bij verkrijgen medicijnen is nul komma nul. Sunweb verwijst naar de vervoerder (Transavia) of de reisverzekering voor de kosten van vervangende spullen. Als aanbieder van pakketreizen hebben zij echter zelf ook een verantwoordelijkheid hierin. Volgens Consuwijzer is de aanbieder van de pakketreis verantwoordelijk voor het vervoer van de bagage, Sunweb stuurt echter liever de klant van het kastje naar de muur. 1 punt er bij geteld omdat het hotel erg goed was maar Sunweb zelf is eigenlijk een nul waard. Waardeloos bedrijf.

  • Algemeen 2
op 28 juni 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2017

Sunweb kan als je de reis boekt mooie verhalen vertellen alleen als er een klacht is vertellen ze niks meer

  • Algemeen 1
op 28 juni 2017 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2017

Bij de transfer van hotel naar vliegveld geen hostess in de bus. Op vliegveld geen organisatie door hostess, dramatisch. TUI 2 hostess wel perfecte organisatie.

  • Algemeen 7
op 27 juni 2017 bestemming: Griekenland / hanioti, reisperiode: juni 2017

Over de geboekte en beloofde reis geen klachten. Over de bijstand bij ons verloren bagage des te meer! Zij schuiven de verantwoordelijkheid af voor onze bagage die niet op bestemming aankwam. De hostess ter plaatse zei dat we zelf maar moesten uitzoeken waar en wanneer onze bagage was. Verloren bagage behoort niet tot hun verantwoordelijkheid! Ik heb een pakketreis via hen geboekt en zij hebben SN BRUSSELairlines gecharterd. Dus moeten zij hun verantwoordelijkheid opnemen. Sorry zegt Sunweb: kunnen wij niets aan doen en geen schadeclaim indienen. Schandalig!

  • Algemeen 5
op 27 juni 2017 bestemming: Griekenland, reisperiode: juni 2017

Omdat het vakantie echt waard is,dikke pluim

  • Algemeen 8
op 26 juni 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2017

Voor het eerst geboekt via Sunweb. Toen ik Sunweb belde dat ik een reis had gezien was de dame aan de tel zeer enthousiast en werd ik zeer goed geholpen.

Het moment dat ik betaald had was van de goede klantenservice niks meer terug te vinden. Ik heb meerdere keren moeten bellen om een aantal zaken na te vragen waar zij mij uiteindelijk niet bij konden helpen en ik het emailadres van het appartement kreeg. Met andere woorden: zelf mailen met eigenaar van het appartement. Ik was echt verbaast omdat ik *dacht* dat een reisbureau dat voor mij deed.

1 dag dat wij weer terug naar NL moesten stond op het vertrekbord nog steeds de ophaaltijden van de transfer van 3 dagen ervoor.. waardoor ik weer zelf Sunweb moest contacten hoe laat wij werden opgehaald voor het halen van de vliegtuig.

Ik heb vaker een reis geboekt via D-Reizen en Booking.com en ik moet zeggen vergeleken met deze reisbureaus was de ervaring met Sunweb teleurstellend. Erg jammer want in de toekomst zal ik niet snel meer boeken via Sunweb.

  • Algemeen 6
op 26 juni 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2017

Fantastisch resort gekregen voor een super prijs

  • Algemeen 9
op 25 juni 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2017

Ik regel bijna altijd m'n vlucht en accommodatie zelf, maar vond het fijn dat het weer eens voor ons werd geregeld (transfer en al) aangezien we een baby van een jaar hebben. Het begon al met jullie 'laagste prijs' en 'enorme vroegboekkorting'. Later bleek dat dezelfde vakantie voor 53 (!!) % lager werd aangeboden. Toen het online inchecken.. Wat me niet goed lukte met het vastzetten van de stoelen. Toen ik met de klanten service belde, kreeg ik weinig medewerking. Ik heb proberen uit te leggen dat we met een gezin met baby vlogen en vandaar graag bij elkaar wilden zitten.. Behalve dat de medewerker het 'jammer' en 'vervelend' vond, kon ze me niet helpen.. Tot zo ver de service voor vakantie.

Aangekomen bij de accommodatie (mooi, en de eigenaar was een enorme lieve man), bleek dat deze niet - zoals geadverteerd - kindvriendelijk was.. Behalve een apart badje was er niets! Wel waren er heel veel trappen (super handig met baby en kinderwagen..) en luide muziek tot diep in de nacht (geadverteerd met rustig gelegen accommodatie..). Nogmaals, met de accommodatie en de gastheer zelf was echt niets mis, WEL met de manier waarop sunweb op de website de accommodatie heeft aangeprezen!

Wij hebben welgeteld twee keer iemand van sunweb bij de accommodatie gezien, 1x om ons excursies te verkopen en 1x om de terminaal zieke man en zijn vrouw (op hun laatste vakantie samen, deze man was al enorm slecht ter been - ook niet gerekend op al die trappen - en echt aan het einde van zijn ziekte) ook excursies te verkopen. Dit echtpaar heeft de hostess op de hoogte gesteld van de man zijn terminale stadium, moeite met voortbewegen en met het feit dat dit zijn laatste vakantie is, maar er is hier NIETS mee gedaan.. Nog geen extra bezoek kon er bij de hostess vanaf.. Beschamend!

De dag voor vertrek probeerde ik weer in te checken en onze plaatsen vast te zetten, wat weer niet lukte.. Na een belletje moest ik dit op de luchthaven regelen (in dat zelfde belletje heb ik ook maar gevraagd wanneer de bus ons zou komen ophalen, aangezien dit op de dag van vertrek, 6 uur voor de ophaaltijd, nog steeds niet was opgeschreven bij ons..) maar je raad het al, geen plek naast elkaar! De hostess aldaar vond het ook weer 'heel vervelend' maar kon niets voor me doen..

Serieus Sunweb, waar betaal ik jullie voor? Voor de laagste prijs? Een eerlijk beschreven accomodatie? Hulp bij inchecken? Begaan zijn met jullie klanten? Gemakkelijker en minder stress omdat we met een baby reizen? Ik moest zelf nog om de ophaaltijden bellen! Ronduit een rampzalige manier van met jullie klanten omgaan dit!

Ik snap werkelijk niet hoe ze aan klantenbinding doen op deze manier.. Hier zijn ze er een paar kwijt geraakt..

  • Algemeen 2
op 21 juni 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juni 2017

Deze 8 is eigenlijk een 10 voor de geweldige ervaring op de boot.. Het personeel die dag op de boot was super aardig, gezellig gewoon Top. Basem de gids van jullie hoorde bij dit team en voornamelijk door zijn bijzijn hebben wij deze trip als geweldig ervaren. En zullen wij zeker nog eens terug keren op de boot alleen als basem dan weer de gids zal zijn.

De man die bij ons in het hotel kwam was ook erg vriendelijk ben zijn naam even kwijt. Hij sprak aardig Nederlands. Ook voor hem mijn complimenten.

En desert rose en zijn medewerkers waren ook top. Hamada ( palm restaurant)mohamed en mostafa (club soda) top.

De beschrijving voor het inchecken was slecht wij hebben jaren niet gevlogen en wisten dus op schiphol niet waar we heen moesten . dus vandaar de 8 ipv de 10

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 6
op 19 juni 2017 bestemming: Griekenland / Chios, reisperiode: mei 2017

Beloven goude bergen op de website, maar kunnen dit na waarmaken. Ik zou met de boot vanaf Lesbos doormoeten naar Chios, sluit niet aan. Ze bieden voor alternatieven, hierbij mocht je besluiten langer de blijven, zijn de kosten voor de reiziger, dit hoort niet zo te zijn. De info op de website is waardeloos, evenals de afhandeling op schrijven. Ze ballanceren op het randje van de wet. Ik ga ook verder uitzoeken hoe ik dit kan stoppen. Mijn vakantie zelf, ik heb me vermaakt, maar dat heb ik zelf gedaan, niet door sunweb. Geen excursies, niets maar ook niets was er.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juni 2017

Wij waren met een groep met mensen met een beperking hoe Jessica van sunweb daar mee om ging geweldig ik reis veel maar Jessica is de liefste vrouw die we bij sunweb als hosstes gehad hebben zelfs de verjaardagen van twee clienten was zij niet vergeten en kwamspeciaal naar ons hotel met een verassing ook op de terug weg op het vliegveld was zij een grote steun .Sunweb deze dame verdient een lintje .

  • Algemeen 10
op 15 juni 2017 bestemming: Griekenland, reisperiode: mei 2017

Sunweb krijgt van mij een '1' omdat de service zwaar beneden de maat is en er niets met klachten wordt gedaan. Zeer slechte communicatie toen de vlucht plotseling omgeboekt werd. Hierdoor vertrokken we een dag later, waardoor ik en andere reisgenoten mijn aansluitende transfer heb gemist en bovendien 2 vakantiedagen volledig verpest werden doordat we bij het hotel moesten blijven. Als je dit terplekke meldt, wordt er niets mee gedaan en pas als het feit al gepasseerd is op je klacht gereageerd, Daarnaast veel extra kosten moeten maken vanwege de annulering. Sunweb weigerde hierover te communiceren, reageerde niet op klachten ter plekke en ook bij thuiskomst worden alle klachten en ook de schadeclaim volkomen ge-downsized. Erg slecht voor een reisorganisatie.Ook is de reis veel te duur voor wat je krijgt, terplekke moet je immers alles zelf regelen en de problemen die door de acties van Sunweb zijn ontstaan, zelf oplossen.
Het heeft dus geen enkele zin om via Sunweb te boeken, beter is direct je hotel/ accomodatie via Booking.com te boeken met korting, je bent dan goedkoper uit en hebt dezelfde service.
Voor mij is als gevolg van het handelen van Sunweb een kostenpost ontstaan van meer dan 500,- euro en Sunweb is op geen enkele manier bereid hierin tegemoet te komen. Ook waren ze niet bereid mijn beoordeling van het hotel (Skopelos Village Hotel) die ook best wat kritisch was op de website te plaatsen. Er staat bij dit hotel dat er geen beoordelingen zijn! Een leugen dus. M.a.w. : geloof de beoordelingen bij andere reizen van Sunweb op hun eigen site niet, men selecteert alleen de positieve.
Het is een mooie locatie en een mooi eiland,maar door Sunweb is de vakantiebeleving volkomen verpest.
Mijn advies: Boek NOOIT een reis bij Sunweb!!!!

  • Algemeen 1
op 14 juni 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: mei 2017

Veel te veel betaald voor de gehele vakantie. De overige Nederlanders in het hotel hadden voor dezelfde periode de HELFT van ons betaalde bedrag betaald. Na dag 1 wilden we overgeplaatst worden naar een ander hotel omdat het eten rauw koud en smakeloos was en ik van de trap gevallen was. De reisleiding deed hier niks mee! Bloed op de bedlakens moesten we maar accepteren. Nog nooit zo'n slechte reisorganisatie gehad. Zeer onvriendelijk. De meiden zijn totaal niet geschikt als reisleidsters.

  • Algemeen 2
op 8 juni 2017 bestemming: Turkije / Okurcalar, reisperiode: mei 2017

Het hotel in Okurcalar in orde! Alles netjes onderhouden, vriendelijk personeel. Ligging is ook heel goed, achter het hotel is een shopping center met 340 winkels. Ligt tussen Side en Alanya is ideaal om een uitstapje te maken een half uurtje met de taxi en je bent in de prachtige steden.
Enige minpuntje : Er zaten veel russen in het hotel die dat het wel een beetje verpeste, ze namen overvolle borden van het buffet. omdat het nog geen hoogseizoen is werd het buffet niet zo vaak aangevuld.
Maar voor de rest was dit hotel dik in orde en is wel een aanrader kan zowel een rust vakantie zijn als een vakantie koppels met kinderen.

  • Algemeen 8
op 5 juni 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: mei 2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Lanzarote. Ook kan er op vakantie altijd wel wat gebeuren zo ook met onze koffer .. tijdens transport is er een wiel afgebroken en dit gemeld aan de hostesses (Milou en nog een hele vriendelijke dame sorry ben je naam vergeten) van Sunweb .. deze vroegen waar ik eventueel verzekerd was en hebben dit direct geregeld en gemeld bij mijn verzekering .. en telkens netjes terug bellen om ons op de hoogte te houden
En ook een ander stel bij ons was de naam op het ticket niet correct en op Lanzarote kwamen netjes nieuwe tickets aan voor de terugreis
Geen vraag was teveel. Super geregeld Sunweb helemaal top! volgende vakantie gewoon weer Sunweb

  • Algemeen 10
op 5 juni 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2017

De reis als zodanig was organisatorisch prima, zoals tot nu toe alle door ons bij Sunweb geboekte reizen. Maar over de dienstverlening door de hosts en hostesses op Kreta zijn we absoluut niet te spreken: blijkbaar is er door Sunweb overgestapt naar een werkwijze om (m.n. jonge) hostesses zeer regelmatig van eiland te laten wisselen. Daardoor ontbreekt de binding die er voorheen wel was. Bij het appartement verschijnen in een week tijd wel 4 of 5 verschillende Sunwebmensen, die amper weten wie er daar verblijft als Sunweb gast. Zichzelf voorstellen is bij sommigen blijkbaar totaal uit de mode en het enthousiast brengen van het excursie-programma laat zwaar te wensen over. Op interesse in een boottocht (die op het moment van presenteren nog niet vaart) wordt vanuit de Sunweb-medewerker later die week niet uit zichzelf teruggekomen. Jammer: een gemiste kans, lijkt ons.
M.b.t. de excursies: prijzen rijzen langzaamaan behoorlijk de pan uit. Waarom moet er persé een lunch o.i.d. bij het programma zijn inbegrepen?
We blijven graag bij Sunweb boeken, maar de klantvriendelijkheid ter plekke mag wel wat worden bijgeschaafd naar ons idee.

  • Algemeen 7
op 5 juni 2017 bestemming: Griekenland / Vasiliki, reisperiode: mei 2017

Studio Ermioni in Vasiliki.
Bijaankomst niemand aanwezig. Leeg afgesloten huis. Na half uur alleen buiten wachten kwam er iemand die een kamer opende en mij een sleutel gaf en de dame vertrok direct weer. (Dit bleek later ook nog een verkeerde sleutel) Naargeestig, muf appartementje met zeer harde bedden en muffe deken. WC vlotter kapot, buitendeur sloot ook niet goed. Een douchebak zonder iets en ook geen mogelijkheid om douche op te hangen, muffe stank. Duidelijk nog niet klaar voor het seizoen. Het uitzicht en ligging is prachtig, maar verder was het een zeer nare ervaring. Contact gehad met Sunweb, zij vonden het allemaal wel meevallen en alles deed het op zondag toch weer? Dus neem gereedschap mee als je bij Sunweb boekt, je dient af en toe zelf een reparatie te doen. Ik heb mij niet serieus genomen gevoeld en het was een nare ervaring. Subweb bood aan dat ik voor 150 euro extra naar een andere plek mocht, een hotel. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan, ik heb zelf een goedkopere en betere studio gezocht en gevonden.
Al met al.....als er ter plekke een klacht is geeft Sunweb niet thuis, het vreemde is dat ik dit keer geen mail heb gehad om mijn ervaringen te delen?

  • Algemeen 2
op 4 juni 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: mei 2017

Beste SUNWEB. Al jaren gingen wij met U organisatie op vakantie. Vorig jaar gingen we naar Lanzarote met TUI ( Voor de volgende keer DOEI ) en dat werd voor 272 mensen een red mijn vakantie.nl. Dit jaar weer naar Lanzarote op in Puerto del Carmen om de nare smaak van vorig jaar weg te spoelen. En dat lukte met een 10 PLUS maar wel met SUNWEB. Alle lof aan de meiden van Sunweb. Het was gewoon top. Super communicatie en service. Geweldig. Volgend jaar weer. Gewoon Toppie !!!

  • Algemeen 10
op 1 juni 2017 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: mei 2017

Prima verzorgd, goed geregeld. Minder vonden we de eilandtour over Corfu, beter boek je een auto en ga je zelf rijden. Tenzij je tussen de touringbussen wil belanden en naar een commerciële middag op zoek bent :-)

  • Algemeen 8
op 27 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017

Zeer slechte service vanuit sunweb.
Boek hier nooit meer
Liever boeken bij vakantie discounter

  • Algemeen 4
op 26 mei 2017 bestemming: Griekenland / Molivos, reisperiode: mei 2017

De reis was prima, alleen zou ik niet gaan paardrijden met Sunweb in Molivos. Dat was helaas een aanfluiting. Paard werd de hele tijd vast gehouden je mocht zelf niks doen. Was een heel duur ritje voor niks zeg maar. Verder was alles top, reisleiding, informatie...

  • Algemeen 8
op 17 mei 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: juni 2017

We hadden bij Sunwen genoekt voor 15 juni dit jaar. Helaas kregen we een bericht dat ons geboekte hotel in Sunny Beach niet optijd klaar was. Hoe ze vanaf dat moment hebben gehandeld is gewoon echt geweldig. De lijntjes werden kort gehouden en we mochten zelf met voortellen komen van hotels waar we dan graag heen zouden willen. Samen naar een oplossing gezocht en nu gaan we heerlijk naar een super de luxe hotel in Lanzarote!

  • Algemeen 10
op 30 april 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: april 2017

Perfecte reis mede dankzij Sunweb en Anne reisleiding

  • Algemeen 9
op 21 april 2017 bestemming: Egypte / elgouna, reisperiode: maart 2017

Al 5 xmet sunweb naar Egypte geweest .altijd goed verzorgd en netjes behandeld. Goede taxi transfer,sorry. Ondanks de lage prijs.

  • Algemeen 8
op 18 april 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2017

Wij wilden vandaag onze vakantievak naar Turkije, welke voor 25 juli staat ,omboeken naar Gran Canaria, dit kan alleen tegen 15% Annuleerkosten over de reissom van de reeds geboekte vakantie, slechte service, ooit kon je tegen 27,50€ omboeken zo vaak je wilde tot zes weken vóór vertrek dus nu zitten we nagenoeg vast hieraan ondanks de gespannen situaties daar in Turkije. Geen klantvriendelijkheid !

  • Algemeen 1
op 26 maart 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: maart 2017

De wintersport was prima en goed verzorgd. Reisleiding alleen aan begin en eind van vakantie gezien. Terugreis belabberd. Hele rit geen gebruik kunnen maken van de wc. Geen toiletpapier en over de randen geplast door anderen.
Buschauffeurs hadden beiden de gehele rit harde Hollandse meezingers opstaan, ook na 23.00. Eenmaal gevraagd of het zachter kon, een tikje naar beneden. Reden ook als een schildpad, max 70 km p/uur zelfs op nl snelwegen (gehele reis prima weer...)

Mooie week gehad maar jammer van de afsluiter.

  • Algemeen 5
op 20 maart 2017 bestemming: Frankrijk / joue du loup, reisperiode: maart 2017

Vorige week ben ik met 3 vrienden via Sunweb op een mini-ski wintersport weekend geweest. Mijn ervaring was bijzonder slecht en ik zou hierbij graag willen toelichten waarom.

Toen we zaterdagochtend aankwamen bleek het al flink te sneeuwen. Goed nieuws, dachten wij. Echter, aangekomen bij de skilift bleek het hele skigebied gesloten te zijn in verband met harde wind boven op de berg. Hier was niks van te merken in het dal. Vervolgens hebben we contact gezocht met onze reisleider. Hij wist ons herhaaldelijk te vertellen dat het 'onmacht' was en dat hij hier niks aan kon doen. Hij beloofde wel contact op te nemen met het hoofdkantoor van Sunweb om te overleggen of hier een gepaste oplossing of tegemoetkoming mogelijk was en zou ons dit zo snel mogelijk laten weten.

Van de reisleider hebben we die dag (en de volgende dag) niks meer gehoord en dus zijn we op eigen initiatief naar het skikaart loket gegaan om te kijken of we zelf iets konden regelen. De medewerksters achter de balie hadden duidelijk begrip voor de situatie, maar gaven in gebrekkig Engels / Frans aan dat ze ons geen geld terug konden geven omdat wij geen directe klant waren. Begrijpelijk, want dat was natuurlijk Sunweb die een groep arrangement heeft geregeld. Dus besloten we opnieuw contact te zoeken met de reisleiding, maar die was nergens te bekennen of te bereiken.

De volgende dag (zondag) waren de liften gelukkig wel geopend en hebben we gesnowboard. Het weer was niet heel best, maar de sneeuw was in ieder geval wel goed.

Toen we op maandag (de laatste skidag) op weg naar de lift waren, kwamen we bij toeval onze reisleider tegen. Hij vertelde ons dat vandaag opnieuw de liften gesloten waren en dat we eventueel de bus konden pakken naar het andere gebied (Super Dévoluy) omdat daar wel 1 lift open was. Daarnaast vertelde we hem over onze ervaring bij het skikaart loket en vroegen hem of hij wilde proberen iets te regelen, omdat hij vanuit Sunweb wél directe klant was. Hij bleef herhalen dat het onmacht was, maar beloofde wederom dat hij zijn best ging doen om iets te regelen. We hoorden wederom niks meer van hem.

We besloten de bus naar het andere gebied te pakken, zodat we in ieder geval nog een beetje konden snowboarden. Na 30 minuten op de bus wachten en 30 minuten in de bus zitten, kwamen we aan in Super Dévoluy. Uiteindelijk bij de lift aangekomen, bleek dat het hele gebied inmiddels weer was afgesloten en dat we alsnog niet konden snowboarden. Weer 30 min terug naar de Joue du Loup, om ons daar te vervelen en ons gehuurde materiaal (dat we 1 dag gebruikt hebben) te retourneren.

Al met al hebben zijn we dus 5 dagen weg geweest, hebben we vrije dagen opgenomen, een hoop geld betaald en een lange oncomfortabele busreis gemaakt om 1 dag te kunnen snowboarden en ons 2 dagen te vervelen in een gebied waar verder bijzonder weinig te doen was.

Om er nog een schepje bovenop te doen, was onze bus op de terugreis met 5 uur vertraagd omdat hij van de weg was geraakt in verband met de sneeuw. Ook hierover was de communicatie vanuit de reisleider erg slecht en hebben we lange tijd voor niets in de sneeuw gestaan. Dit heeft er ook nog eens voor gezorgd dat we dinsdag laat in de middag pas thuis waren in plaats van dinsdagochtend. Wat sommige van ons ook nog eens een extra werkdag heeft gekocht.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende