Schrijf een review

Reviews over Sunweb

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Bahialaan 2, 3065 WC Rotterdam NL
0900-0290

Logo van Sunweb

Pagina 5 van 8 met 707 resultaten

op 26 juni 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2017

Voor het eerst geboekt via Sunweb. Toen ik Sunweb belde dat ik een reis had gezien was de dame aan de tel zeer enthousiast en werd ik zeer goed geholpen.

Het moment dat ik betaald had was van de goede klantenservice niks meer terug te vinden. Ik heb meerdere keren moeten bellen om een aantal zaken na te vragen waar zij mij uiteindelijk niet bij konden helpen en ik het emailadres van het appartement kreeg. Met andere woorden: zelf mailen met eigenaar van het appartement. Ik was echt verbaast omdat ik *dacht* dat een reisbureau dat voor mij deed.

1 dag dat wij weer terug naar NL moesten stond op het vertrekbord nog steeds de ophaaltijden van de transfer van 3 dagen ervoor.. waardoor ik weer zelf Sunweb moest contacten hoe laat wij werden opgehaald voor het halen van de vliegtuig.

Ik heb vaker een reis geboekt via D-Reizen en Booking.com en ik moet zeggen vergeleken met deze reisbureaus was de ervaring met Sunweb teleurstellend. Erg jammer want in de toekomst zal ik niet snel meer boeken via Sunweb. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 26 juni 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2017

Fantastisch resort gekregen voor een super prijs ... Lees meer

  • Algemeen 9




op 25 juni 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2017

Ik regel bijna altijd m'n vlucht en accommodatie zelf, maar vond het fijn dat het weer eens voor ons werd geregeld (transfer en al) aangezien we een baby van een jaar hebben. Het begon al met jullie 'laagste prijs' en 'enorme vroegboekkorting'. Later bleek dat dezelfde vakantie voor 53 (!!) % lager werd aangeboden. Toen het online inchecken.. Wat me niet goed lukte met het vastzetten van de stoelen. Toen ik met de klanten service belde, kreeg ik weinig medewerking. Ik heb proberen uit te leggen dat we met een gezin met baby vlogen en vandaar graag bij elkaar wilden zitten.. Behalve dat de medewerker het 'jammer' en 'vervelend' vond, kon ze me niet helpen.. Tot zo ver de service voor vakantie.

Aangekomen bij de accommodatie (mooi, en de eigenaar was een enorme lieve man), bleek dat deze niet - zoals geadverteerd - kindvriendelijk was.. Behalve een apart badje was er niets! Wel waren er heel veel trappen (super handig met baby en kinderwagen..) en luide muziek tot diep in de nacht (geadverteerd met rustig gelegen accommodatie..). Nogmaals, met de accommodatie en de gastheer zelf was echt niets mis, WEL met de manier waarop sunweb op de website de accommodatie heeft aangeprezen!

Wij hebben welgeteld twee keer iemand van sunweb bij de accommodatie gezien, 1x om ons excursies te verkopen en 1x om de terminaal zieke man en zijn vrouw (op hun laatste vakantie samen, deze man was al enorm slecht ter been - ook niet gerekend op al die trappen - en echt aan het einde van zijn ziekte) ook excursies te verkopen. Dit echtpaar heeft de hostess op de hoogte gesteld van de man zijn terminale stadium, moeite met voortbewegen en met het feit dat dit zijn laatste vakantie is, maar er is hier NIETS mee gedaan.. Nog geen extra bezoek kon er bij de hostess vanaf.. Beschamend!

De dag voor vertrek probeerde ik weer in te checken en onze plaatsen vast te zetten, wat weer niet lukte.. Na een belletje moest ik dit op de luchthaven regelen (in dat zelfde belletje heb ik ook maar gevraagd wanneer de bus ons zou komen ophalen, aangezien dit op de dag van vertrek, 6 uur voor de ophaaltijd, nog steeds niet was opgeschreven bij ons..) maar je raad het al, geen plek naast elkaar! De hostess aldaar vond het ook weer 'heel vervelend' maar kon niets voor me doen..

Serieus Sunweb, waar betaal ik jullie voor? Voor de laagste prijs? Een eerlijk beschreven accomodatie? Hulp bij inchecken? Begaan zijn met jullie klanten? Gemakkelijker en minder stress omdat we met een baby reizen? Ik moest zelf nog om de ophaaltijden bellen! Ronduit een rampzalige manier van met jullie klanten omgaan dit!

Ik snap werkelijk niet hoe ze aan klantenbinding doen op deze manier.. Hier zijn ze er een paar kwijt geraakt.. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 21 juni 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juni 2017

Deze 8 is eigenlijk een 10 voor de geweldige ervaring op de boot.. Het personeel die dag op de boot was super aardig, gezellig gewoon Top. Basem de gids van jullie hoorde bij dit team en voornamelijk door zijn bijzijn hebben wij deze trip als geweldig ervaren. En zullen wij zeker nog eens terug keren op de boot alleen als basem dan weer de gids zal zijn.

De man die bij ons in het hotel kwam was ook erg vriendelijk ben zijn naam even kwijt. Hij sprak aardig Nederlands. Ook voor hem mijn complimenten.

En desert rose en zijn medewerkers waren ook top. Hamada ( palm restaurant)mohamed en mostafa (club soda) top.

De beschrijving voor het inchecken was slecht wij hebben jaren niet gevlogen en wisten dus op schiphol niet waar we heen moesten . dus vandaar de 8 ipv de 10

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 6
op 19 juni 2017 bestemming: Griekenland / Chios, reisperiode: mei 2017

Beloven goude bergen op de website, maar kunnen dit na waarmaken. Ik zou met de boot vanaf Lesbos doormoeten naar Chios, sluit niet aan. Ze bieden voor alternatieven, hierbij mocht je besluiten langer de blijven, zijn de kosten voor de reiziger, dit hoort niet zo te zijn. De info op de website is waardeloos, evenals de afhandeling op schrijven. Ze ballanceren op het randje van de wet. Ik ga ook verder uitzoeken hoe ik dit kan stoppen. Mijn vakantie zelf, ik heb me vermaakt, maar dat heb ik zelf gedaan, niet door sunweb. Geen excursies, niets maar ook niets was er.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juni 2017

Wij waren met een groep met mensen met een beperking hoe Jessica van sunweb daar mee om ging geweldig ik reis veel maar Jessica is de liefste vrouw die we bij sunweb als hosstes gehad hebben zelfs de verjaardagen van twee clienten was zij niet vergeten en kwamspeciaal naar ons hotel met een verassing ook op de terug weg op het vliegveld was zij een grote steun .Sunweb deze dame verdient een lintje .

  • Algemeen 10
op 15 juni 2017 bestemming: Griekenland, reisperiode: mei 2017

Sunweb krijgt van mij een '1' omdat de service zwaar beneden de maat is en er niets met klachten wordt gedaan. Zeer slechte communicatie toen de vlucht plotseling omgeboekt werd. Hierdoor vertrokken we een dag later, waardoor ik en andere reisgenoten mijn aansluitende transfer heb gemist en bovendien 2 vakantiedagen volledig verpest werden doordat we bij het hotel moesten blijven. Als je dit terplekke meldt, wordt er niets mee gedaan en pas als het feit al gepasseerd is op je klacht gereageerd, Daarnaast veel extra kosten moeten maken vanwege de annulering. Sunweb weigerde hierover te communiceren, reageerde niet op klachten ter plekke en ook bij thuiskomst worden alle klachten en ook de schadeclaim volkomen ge-downsized. Erg slecht voor een reisorganisatie.Ook is de reis veel te duur voor wat je krijgt, terplekke moet je immers alles zelf regelen en de problemen die door de acties van Sunweb zijn ontstaan, zelf oplossen.
Het heeft dus geen enkele zin om via Sunweb te boeken, beter is direct je hotel/ accomodatie via Booking.com te boeken met korting, je bent dan goedkoper uit en hebt dezelfde service.
Voor mij is als gevolg van het handelen van Sunweb een kostenpost ontstaan van meer dan 500,- euro en Sunweb is op geen enkele manier bereid hierin tegemoet te komen. Ook waren ze niet bereid mijn beoordeling van het hotel (Skopelos Village Hotel) die ook best wat kritisch was op de website te plaatsen. Er staat bij dit hotel dat er geen beoordelingen zijn! Een leugen dus. M.a.w. : geloof de beoordelingen bij andere reizen van Sunweb op hun eigen site niet, men selecteert alleen de positieve.
Het is een mooie locatie en een mooi eiland,maar door Sunweb is de vakantiebeleving volkomen verpest.
Mijn advies: Boek NOOIT een reis bij Sunweb!!!!

  • Algemeen 1
op 14 juni 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: mei 2017

Veel te veel betaald voor de gehele vakantie. De overige Nederlanders in het hotel hadden voor dezelfde periode de HELFT van ons betaalde bedrag betaald. Na dag 1 wilden we overgeplaatst worden naar een ander hotel omdat het eten rauw koud en smakeloos was en ik van de trap gevallen was. De reisleiding deed hier niks mee! Bloed op de bedlakens moesten we maar accepteren. Nog nooit zo'n slechte reisorganisatie gehad. Zeer onvriendelijk. De meiden zijn totaal niet geschikt als reisleidsters.

  • Algemeen 2
op 8 juni 2017 bestemming: Turkije / Okurcalar, reisperiode: mei 2017

Het hotel in Okurcalar in orde! Alles netjes onderhouden, vriendelijk personeel. Ligging is ook heel goed, achter het hotel is een shopping center met 340 winkels. Ligt tussen Side en Alanya is ideaal om een uitstapje te maken een half uurtje met de taxi en je bent in de prachtige steden.
Enige minpuntje : Er zaten veel russen in het hotel die dat het wel een beetje verpeste, ze namen overvolle borden van het buffet. omdat het nog geen hoogseizoen is werd het buffet niet zo vaak aangevuld.
Maar voor de rest was dit hotel dik in orde en is wel een aanrader kan zowel een rust vakantie zijn als een vakantie koppels met kinderen.

  • Algemeen 8
op 5 juni 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: mei 2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Lanzarote. Ook kan er op vakantie altijd wel wat gebeuren zo ook met onze koffer .. tijdens transport is er een wiel afgebroken en dit gemeld aan de hostesses (Milou en nog een hele vriendelijke dame sorry ben je naam vergeten) van Sunweb .. deze vroegen waar ik eventueel verzekerd was en hebben dit direct geregeld en gemeld bij mijn verzekering .. en telkens netjes terug bellen om ons op de hoogte te houden
En ook een ander stel bij ons was de naam op het ticket niet correct en op Lanzarote kwamen netjes nieuwe tickets aan voor de terugreis
Geen vraag was teveel. Super geregeld Sunweb helemaal top! volgende vakantie gewoon weer Sunweb

  • Algemeen 10
op 5 juni 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2017

De reis als zodanig was organisatorisch prima, zoals tot nu toe alle door ons bij Sunweb geboekte reizen. Maar over de dienstverlening door de hosts en hostesses op Kreta zijn we absoluut niet te spreken: blijkbaar is er door Sunweb overgestapt naar een werkwijze om (m.n. jonge) hostesses zeer regelmatig van eiland te laten wisselen. Daardoor ontbreekt de binding die er voorheen wel was. Bij het appartement verschijnen in een week tijd wel 4 of 5 verschillende Sunwebmensen, die amper weten wie er daar verblijft als Sunweb gast. Zichzelf voorstellen is bij sommigen blijkbaar totaal uit de mode en het enthousiast brengen van het excursie-programma laat zwaar te wensen over. Op interesse in een boottocht (die op het moment van presenteren nog niet vaart) wordt vanuit de Sunweb-medewerker later die week niet uit zichzelf teruggekomen. Jammer: een gemiste kans, lijkt ons.
M.b.t. de excursies: prijzen rijzen langzaamaan behoorlijk de pan uit. Waarom moet er persé een lunch o.i.d. bij het programma zijn inbegrepen?
We blijven graag bij Sunweb boeken, maar de klantvriendelijkheid ter plekke mag wel wat worden bijgeschaafd naar ons idee.

  • Algemeen 7
op 5 juni 2017 bestemming: Griekenland / Vasiliki, reisperiode: mei 2017

Studio Ermioni in Vasiliki.
Bijaankomst niemand aanwezig. Leeg afgesloten huis. Na half uur alleen buiten wachten kwam er iemand die een kamer opende en mij een sleutel gaf en de dame vertrok direct weer. (Dit bleek later ook nog een verkeerde sleutel) Naargeestig, muf appartementje met zeer harde bedden en muffe deken. WC vlotter kapot, buitendeur sloot ook niet goed. Een douchebak zonder iets en ook geen mogelijkheid om douche op te hangen, muffe stank. Duidelijk nog niet klaar voor het seizoen. Het uitzicht en ligging is prachtig, maar verder was het een zeer nare ervaring. Contact gehad met Sunweb, zij vonden het allemaal wel meevallen en alles deed het op zondag toch weer? Dus neem gereedschap mee als je bij Sunweb boekt, je dient af en toe zelf een reparatie te doen. Ik heb mij niet serieus genomen gevoeld en het was een nare ervaring. Subweb bood aan dat ik voor 150 euro extra naar een andere plek mocht, een hotel. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan, ik heb zelf een goedkopere en betere studio gezocht en gevonden.
Al met al.....als er ter plekke een klacht is geeft Sunweb niet thuis, het vreemde is dat ik dit keer geen mail heb gehad om mijn ervaringen te delen?

  • Algemeen 2
op 4 juni 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: mei 2017

Beste SUNWEB. Al jaren gingen wij met U organisatie op vakantie. Vorig jaar gingen we naar Lanzarote met TUI ( Voor de volgende keer DOEI ) en dat werd voor 272 mensen een red mijn vakantie.nl. Dit jaar weer naar Lanzarote op in Puerto del Carmen om de nare smaak van vorig jaar weg te spoelen. En dat lukte met een 10 PLUS maar wel met SUNWEB. Alle lof aan de meiden van Sunweb. Het was gewoon top. Super communicatie en service. Geweldig. Volgend jaar weer. Gewoon Toppie !!!

  • Algemeen 10
op 1 juni 2017 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: mei 2017

Prima verzorgd, goed geregeld. Minder vonden we de eilandtour over Corfu, beter boek je een auto en ga je zelf rijden. Tenzij je tussen de touringbussen wil belanden en naar een commerciële middag op zoek bent :-)

  • Algemeen 8
op 27 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017

Zeer slechte service vanuit sunweb.
Boek hier nooit meer
Liever boeken bij vakantie discounter

  • Algemeen 4
op 26 mei 2017 bestemming: Griekenland / Molivos, reisperiode: mei 2017

De reis was prima, alleen zou ik niet gaan paardrijden met Sunweb in Molivos. Dat was helaas een aanfluiting. Paard werd de hele tijd vast gehouden je mocht zelf niks doen. Was een heel duur ritje voor niks zeg maar. Verder was alles top, reisleiding, informatie...

  • Algemeen 8
op 17 mei 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: juni 2017

We hadden bij Sunwen genoekt voor 15 juni dit jaar. Helaas kregen we een bericht dat ons geboekte hotel in Sunny Beach niet optijd klaar was. Hoe ze vanaf dat moment hebben gehandeld is gewoon echt geweldig. De lijntjes werden kort gehouden en we mochten zelf met voortellen komen van hotels waar we dan graag heen zouden willen. Samen naar een oplossing gezocht en nu gaan we heerlijk naar een super de luxe hotel in Lanzarote!

  • Algemeen 10
op 30 april 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: april 2017

Perfecte reis mede dankzij Sunweb en Anne reisleiding

  • Algemeen 9
op 21 april 2017 bestemming: Egypte / elgouna, reisperiode: maart 2017

Al 5 xmet sunweb naar Egypte geweest .altijd goed verzorgd en netjes behandeld. Goede taxi transfer,sorry. Ondanks de lage prijs.

  • Algemeen 8
op 18 april 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2017

Wij wilden vandaag onze vakantievak naar Turkije, welke voor 25 juli staat ,omboeken naar Gran Canaria, dit kan alleen tegen 15% Annuleerkosten over de reissom van de reeds geboekte vakantie, slechte service, ooit kon je tegen 27,50€ omboeken zo vaak je wilde tot zes weken vóór vertrek dus nu zitten we nagenoeg vast hieraan ondanks de gespannen situaties daar in Turkije. Geen klantvriendelijkheid !

  • Algemeen 1
op 26 maart 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: maart 2017

De wintersport was prima en goed verzorgd. Reisleiding alleen aan begin en eind van vakantie gezien. Terugreis belabberd. Hele rit geen gebruik kunnen maken van de wc. Geen toiletpapier en over de randen geplast door anderen.
Buschauffeurs hadden beiden de gehele rit harde Hollandse meezingers opstaan, ook na 23.00. Eenmaal gevraagd of het zachter kon, een tikje naar beneden. Reden ook als een schildpad, max 70 km p/uur zelfs op nl snelwegen (gehele reis prima weer...)

Mooie week gehad maar jammer van de afsluiter.

  • Algemeen 5
op 20 maart 2017 bestemming: Frankrijk / joue du loup, reisperiode: maart 2017

Vorige week ben ik met 3 vrienden via Sunweb op een mini-ski wintersport weekend geweest. Mijn ervaring was bijzonder slecht en ik zou hierbij graag willen toelichten waarom.

Toen we zaterdagochtend aankwamen bleek het al flink te sneeuwen. Goed nieuws, dachten wij. Echter, aangekomen bij de skilift bleek het hele skigebied gesloten te zijn in verband met harde wind boven op de berg. Hier was niks van te merken in het dal. Vervolgens hebben we contact gezocht met onze reisleider. Hij wist ons herhaaldelijk te vertellen dat het 'onmacht' was en dat hij hier niks aan kon doen. Hij beloofde wel contact op te nemen met het hoofdkantoor van Sunweb om te overleggen of hier een gepaste oplossing of tegemoetkoming mogelijk was en zou ons dit zo snel mogelijk laten weten.

Van de reisleider hebben we die dag (en de volgende dag) niks meer gehoord en dus zijn we op eigen initiatief naar het skikaart loket gegaan om te kijken of we zelf iets konden regelen. De medewerksters achter de balie hadden duidelijk begrip voor de situatie, maar gaven in gebrekkig Engels / Frans aan dat ze ons geen geld terug konden geven omdat wij geen directe klant waren. Begrijpelijk, want dat was natuurlijk Sunweb die een groep arrangement heeft geregeld. Dus besloten we opnieuw contact te zoeken met de reisleiding, maar die was nergens te bekennen of te bereiken.

De volgende dag (zondag) waren de liften gelukkig wel geopend en hebben we gesnowboard. Het weer was niet heel best, maar de sneeuw was in ieder geval wel goed.

Toen we op maandag (de laatste skidag) op weg naar de lift waren, kwamen we bij toeval onze reisleider tegen. Hij vertelde ons dat vandaag opnieuw de liften gesloten waren en dat we eventueel de bus konden pakken naar het andere gebied (Super Dévoluy) omdat daar wel 1 lift open was. Daarnaast vertelde we hem over onze ervaring bij het skikaart loket en vroegen hem of hij wilde proberen iets te regelen, omdat hij vanuit Sunweb wél directe klant was. Hij bleef herhalen dat het onmacht was, maar beloofde wederom dat hij zijn best ging doen om iets te regelen. We hoorden wederom niks meer van hem.

We besloten de bus naar het andere gebied te pakken, zodat we in ieder geval nog een beetje konden snowboarden. Na 30 minuten op de bus wachten en 30 minuten in de bus zitten, kwamen we aan in Super Dévoluy. Uiteindelijk bij de lift aangekomen, bleek dat het hele gebied inmiddels weer was afgesloten en dat we alsnog niet konden snowboarden. Weer 30 min terug naar de Joue du Loup, om ons daar te vervelen en ons gehuurde materiaal (dat we 1 dag gebruikt hebben) te retourneren.

Al met al hebben zijn we dus 5 dagen weg geweest, hebben we vrije dagen opgenomen, een hoop geld betaald en een lange oncomfortabele busreis gemaakt om 1 dag te kunnen snowboarden en ons 2 dagen te vervelen in een gebied waar verder bijzonder weinig te doen was.

Om er nog een schepje bovenop te doen, was onze bus op de terugreis met 5 uur vertraagd omdat hij van de weg was geraakt in verband met de sneeuw. Ook hierover was de communicatie vanuit de reisleider erg slecht en hebben we lange tijd voor niets in de sneeuw gestaan. Dit heeft er ook nog eens voor gezorgd dat we dinsdag laat in de middag pas thuis waren in plaats van dinsdagochtend. Wat sommige van ons ook nog eens een extra werkdag heeft gekocht.

  • Algemeen 1
op 12 maart 2017 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: mei 2016

Superleuk plaatsje, hotel prima. Ook naar side geweest aantal keer en afgelpen maart met sunweb naar de wintersport. Wij reizen nu al jaren met sunweb. Top, goede voorlichting, behulpzaam en snel bereikbaar

  • Algemeen 9
op 6 maart 2017 bestemming: Egypte / Hughada, reisperiode: juli 2016

Om dat ze altijd met raad en daad voor je klaar staan als je met iets zit om samen met je het op te lossen en je zo mooiste vakantie te geven👍daarom deze 8

  • Algemeen 8
op 5 maart 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: februari 2017

Eerste en zeker niet de laatste keer dat wij boeken bij SunWeb reizen. De totale begeleiding en correspondentie voorafgaande aan de reis in duidelijk begrijpbare taal gecommuniceerd.
Direct bij aankomst op Las Palmas een warm onthaal door de hostess, die ook meeging naar de diverse locaties, ook op de terugreis een host, en tijdens week vakantie ook altijd bereid je te helpen. Echt een geweldige organisatie. Het reizen met Sunweb geeft je echt een geruststellend vakantiegevoel.
Dank hiervoor.

  • Algemeen 9
op 16 februari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juli 2016

Ben al meerdere keren met sunweb naar Egypte geweest en tot nu toe alles steeds prima geregeld en paar honderd euro goedkoper als de rest
dus nu dit jaar weer geboekt dit keer marsa Alam Fayrouz Plaza Beach Resort hiervoor twee keer alf leila wa leila Resort

  • Algemeen 9
op 12 februari 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2015

Reis is van a tot z tot in de puntjes goed geregeld. Je wordt ontzorgd.

  • Algemeen 9
op 6 februari 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2017

Het was goed in Puerto Rico

  • Algemeen 8
op 28 januari 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2017

Vreselijke organisatie! Na herhaaldelijk afmelden voor alle mogelijke nieuwsbrieven, blijf ik gestalkt worden met wintersportvakanties, waar ik totaal niet van houd. Als uitschrijven al niet lukt, is het de vraag hoe het met toezeggingen qua geboekte vakanties gaat!

  • Algemeen 1
op 21 januari 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017

Reis geboekt in december 2016 met vroegboekkorting. In januari is de prijs ineens 60 euro goedkoper. Dus vroegboeken is duurkoop of oplichting

  • Algemeen 1
op 1 januari 2017 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: december 2016

Het resort krijgt een 10. De gidsen en het vervoer bij de excursies zijn dramatisch. Een uitsluitend Pools sprekende gids in de bus, een te kleine taxi, waar de bestuurder met 1 hand aan het stuur en de andere druk aan het bellen is. Dat met 140 km p/u. Ik ga zeker volgend jaar weer terug naarhet resort, maar boek mijn excursies elders. En mogelijk ook via een andere reisorganisator.

  • Algemeen 6
op 30 november 2016 bestemming: , reisperiode: november 2016

De reis en het verblijf in hotel Gorgulho waren prima. Het enige nadeel was dat Sunweb voor het halfpension meer in rekening brengt dan het diner in het hotel kost. Sunweb heeft voor een verblijf van 6 dagen ( 5 nachten, 5 x diner) 91 euro in rekening gebracht voor het halfpension. De kosten in het hotel zijn 13 euro per diner. Voor 91 euro kan je dus 7 x eten ipv 5 x.
Hierover mailcontact gehad en gebeld met Sunweb, maar daar krijg ik elke keer andere antwoorden, zoals dat een deel verrekend zou zijn met de vroegboekkorting....
Uiteindelijk heeft Sunweb toegegeven dat zij 18,20 euro in rekening brengt voor een diner dat in het hotel 13 euro kost. Mij lijkt dit niet correct, maar daar denkt Sunweb anders over.

  • Algemeen 7
op 14 november 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: oktober 2016

Vraag: Beste, Onze reis naar Turkije ( hotel Royal Wings in Lara ) had heel goed geweest indien de airco op de kamer had gewerkt . Wij hebben dit 4 maal gemeld aan de receptie in het hotel . De techniekers gingen er naar kijken . Dit is nooit gebeurd . In onze kamer was het gans ons verblijf 27 graden celsius . Snachts moesten we de deuren open zetten om te kunnen slapen . Ik moest dus 3 a 4 keer per nacht op staan om de deur en het raam te openen of te sluiten. Van goed slapen die week is er niets in huis gekomen . Ik heb dit ook gemeld aan de sumweb verantwoordelijke op'de luchthaven en zij ging dat doorgeven .Ik heb betaald voor één van de duurste kamer met airco . Daar ik dit niet heb gekregen eis ik een schadevergoeding van jullie of van de Stone Group .Het is de 2de maal dat ik dat hotel boek en de vorige maal was alles in orde . Bij het vertrek op het hotel heb ik dit hen nog eens gemeld en ze hebben het ook genoteerd . Ik boek minimum 1 maal per jaar een reis met jullie . Hopende begrijpen jullie mij en krijg ik een positief antwoord .
Hun uiteindelijk antwoord :
Zoals eerder aangegeven zal er geen compensatie voorzien worden.
Wij zien jouw verdere stappen tegemoet.
Zoals je ziet zijn ze vriendelijk zolang ze uw geld zien en krijgen .
Daarna de pot op .

  • Algemeen 1
op 14 november 2016 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: oktober 2016

Sunweb liet 2 weken voor onze vakantie weten dat het strand voor ons complex gerenoveerd word waardoor we naar een strand 15 minuten verderop moesten... en dit was al bekend voordat we boekten maar geen passende oplossing.. 20 euro korting op een fietshuur is echt op het schandalige af!!!

  • Algemeen 5
op 10 november 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: oktober 2016

Grotere kamer geboekt voor 140 euro, niet gekregen, en Sunweb kan niets terugvinden! Dag geld!

  • Algemeen 1
op 29 oktober 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: oktober 2016

Ons appartement voldeed niet aan de beschrijving volgens sunweb. Het was vies, spartaans en vreselijk harde bedden. Ik heb mij direct bij terugkomst onder behandeling van fysio moeten stellen. Ik zat helemaal vast. En sunweb zocht voor ons een ander onderkomen maar dat kostte ons gewoon een nieuwe boeking. Slechte zaak sunweb! Dat is geen service.

  • Algemeen 2
op 25 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Tsilivi, reisperiode: oktober 2016

Sunweb geeft valse informatie over de bestemming en doet niks met klachten

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2016 bestemming: Kroatië / Porec, reisperiode: september 2016

Wij hadden een 3 kamer sta-caravan geboekt. Wij werden een aantal maanden van tevoren gebeld dat hierbij problemen waren en dat er alleen maar 2 slaapkamer caravans waren. Dit was geen optie. Wij hadden als optie een andere camping aangegeven, maar na dit voorstel bleek alles geregeld te zijn en er waren geen problemen.

Onderweg naar Krotie, 1 DAG (!) voor aankomt worden we gebeld. Er waren toch problemen met de boeking. De 3 kamer was toch niet beschikbaar...

We kregen 2 opties of een 2 kamer stacaravan of annuleren. Daar sta je dan in midden oostenrijk met je kinderen. Dit is dus geen keuze maar iets wat je moet accepteren.

Na heel lang telefoneren hadden ze toch iets kunnen regelen. eerste paar dagen in een 2 kamer en dan naar een 3. Dit moesten we wel accepteren, want naar huis gaan was geen optie meer.

Bij aankomst en discussie bij de camping kregen we een fax onder ogen. Wij hadden een 2 kamer geboekt, maar prefereerden een 3 kamer. Alsof wij de fout gemaakt hadden.

Het is ronduit belachelijk dat dit gebeurt is. Ik boek nooit meer bij sunweb

  • Algemeen 2
op 5 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Samos/Kokkari, reisperiode: september 2016

Prima appartement, alles goed geregeld (dit was de 4e keer, nog nooit geen problemen gehad met Sunweb)

  • Algemeen 9
op 3 oktober 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2016

Kamer niet zoals beloofd en totaal onvriendelijke dienstverlening SUNWEB (zowel tijdens als daarna

  • Algemeen 4
op 3 oktober 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2016

Wij zijn namelijk op vakantie in El Arenal via Sunweb.nl.
Spijtig genoeg verliep onze vakantie niet zoals het hoort.
Dit begon al op de luchthaven, enkele hostessen wachten ons op om de busnummer te zeggen, ze reden zelf wel niet mee en gaven ons een envelope. De chauffeur zelf certelde helemaal niets. Je kon ook niet achteraan in de bus horen welk hotel we waren.
Bij aankomst kregen we een kamer, enkele straten verder dan het resort, geen probleem voor ons. Maar bij aankomst in de kamer stonk het, we hadden een kapotte airco, er lag een spiegel stuk op het bed, er was geen ruimte en stond schimmel in de douchecabine. (Sahara)
Alsnog gingen we meteen naar de balie van het hotel om een nieuwe kamer vragen, zei zeiden eerst dat er nergens nog een kamer beschikbaar was.
Hierna hadden ze plots een kamer vrij in een ander gebouw. (Gobi)
Dit was dan weer een enorm kleine kamer die een beetje frisser rook maar nog steeds schimmel en niet proper, de kamer was zelfs niet gepoetst.
Wanneer we terug naar de balie van het hotel gingen, vroeger we een andere kamer, die kregen we mits opleg van 140€. (Het bewijs hiervan hebben we bijgehouden) we hebben dit dan aangenomen en hebben nu een frisse kamer. Dit vinden we wel niet kunnen. We zijn het er mee eens als er niet veel luxe is en dit klein is, maar dit was een complete ramp!!
Ook door de Sunweb hostes zijn we niet goed verder geholpen hiervoor.
We hebben bij haar de catamaran geboekt maar hebben dit door het slechte weer niet kunnen doen, maar hebben wel zelf naar haar meermaals moeten bellen over het verloop en wanneer we deze uitstap dan wel konden doen.

We zijn op zondag aangekomen, en van maandag tot vrijdag geen propere lakens gehad, ookal stond het wel aangegeven. De badhanddoeken moesten we in bad leggen om schone te krijgen, zelfs deze hebben ze telkens weer opgeplooit.
We zijn helemaal niet tevreden, dit is de eerste en laatste maal bij ons dat we gekozen hebben voor sunweb!!!

We hebben deze mail in het begin van de week ook naar de klachtendienst gestuurd maar we hebben nog steeds geen antwoord gehad. Schandalig gewoon!!
Enkele weken voor ons vertrek hadden we enkele vragen gestuurd naar hen, omdat we dit moesten weten in verband met het vervoer. Weer geen antwoord.

In Mallorca zelf hebben we al geld genoeg op gedaan om met hen te bellen, dat niet nog eens!

Ook daarna hebben we de mail nog 2 keer verstuurd. NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!

We kregen van reishostes V. een bedrag van 40 euro aangeboden maar dit is niets vergeleken met onze vakantie! Ze zei dat we maar direct die late avond hadden moeten bellen in plaats van de volgende morgend.

In 1 zin, Sunweb is schandalig, niet te vertrouwen en niet op te rekenen!!!

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2016 bestemming: Italië, reisperiode: maart 2016

Al vele malen en reis geboekt bij Sunweb, meer wintersport dan zomer maar nog nooit teleurgesteld of trammelant gehad. Als er een kleinigheidje mis is klaag je gewoon bij de verhuurder of beheerder. Zijn je klachten terech dan valt dat heus wel op te lossen als je het beleefd vraagt en met een kwinkslag regelt. Direct hoog van de toren blazen werkt echt averechts. En wees eerlijk: je kunt bij een voordelig reisje toch niet verwachten 5sterren service te ontvangen . Bovendien weet je sommige zaken van te voren: in Griekenland zijn alle bedden hard, in Italië is vaak weinig service op huishoudelijk gebied en in Oostenrijk verwachten ze dat jij echt pas op komt dagen op het tijdstip dat je het appartement in mag.

  • Algemeen 8
op 25 september 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2016

Slecht hotel

Goedenavond,

Wij zijn Nicole en Mark en hebben een vakantie geboekt bij de Sunweb richting het Spaanse eiland Lanzarote bij het Diverhotel.

Afhankelijk dachten wij een mooi hotel met mooi zwembad en lekker eten te pakken te hebben enkel is de waarheid iets minder mooi.

De kamer is opzich redelijk op een aantal erg vieze randen na in de badkamer.
Tot wij onze deur open doen richting onze tuin zonder afsluiting, hier zitten wij dagelijks van s'ochtens tot s'avonds in de vieze vette geur van de keuken van het hotel.
Dus lekker zitten buiten nee dat doen wij daar dus niet.

Nu zou dat niet heel erg zijn op het moment dat wij bijvoorbeeld een leuk animatie team zouden hebben (wat overigens wel op de website staat van Sunweb hier staat "een professioneel animatieteam van s'ochtens tot s'avonds een vullend programma heeft" )
Wij hebben wel geteld 1 x iemand zien sjoelen en 1 x een dartgame georganiseerd zien worden.
Als er in de avond een show gegeven wordt moeten wij onze oren dicht houden van de herrie omdat ze niet met het geluid kunnen omgaan, eergisteren was er een show waarbij er kinderen huilend weg moesten omdat het niet was aan te horen zo erg was het geluid dat hun produceerde.

En dit in een avondvullend programma van een half uur.

Ook het zwembad laat wat te wensen over ondanks dat de bedden bij het zwembad slecht voor je rug zijn omdat deze helemaal inzakken als je er op gaat liggen zit de zwenbad vloer onder de uitgebroken en kapotte tegels waar mensen hun voeten aan openhalen.
Het zwembad is op het diepst 1m 20 dit is een mooie diepte voor me nichtje van 10.
Het zwembad is echter ook een heel stuk kleiner als is afgebeeld.

Op de site van de sunweb is te zien dat er de hele dag eten is, 3 keer in het restaurant en snacks bij de pool bar. Hier zijn de tijden van 08:00 tot 22:00.

Waren het niet dat wij enkel 3 keer kunnen eten in het restaurant:
- s'ochtens van 08:00 t/m 10:00
- s'middags van 13:00 t/m 15:00
- s'avonds van 19:00 t/m 22:00
en verder geen eten kunnen vinden, ja Oké bij de pool bar kun je tegen betalen eten kopen.
Wat ook inclusief zou zijn en wat het dus niet is.

Het eten in het restaurant is zeer zeer slecht.
Half gebakken patat en warm eten van wat ik denk dat het ongeveer een graad of 35 is.
En dus een broedplaats is voor bacteriën.
Buiten de temperatuur van het eten is het ook vaak niet gaar.
Als wij ons dan wenden tot het koude eten is dit denk ik een graad of 15.
Wij zitten hier nu 5 dagen in die dagen is het brood niet ververst en wordt tussen de maaltijden door niet afgedekt.

Omdat wij erg teleurgesteld zijn hebben wij gister de reisleider van de Sunweb geïnformeerd.
Zei gingen hier meteen mee aan de slag en beloofde ons dat wij of naar een ander hotel zouden gaan of een gepaste oplossing zouden vinden binnen ons hotel. Tot op heden zouden wij enkel een andere kamer kunnen krijgen die wij tot nog toe niet hebben gehad.

Wij hopen dat jullie ons in de deze kunnen helpen zodat wij er nog wat van kunnen maken voor de komende 10 dagen.

M.v.g Nicole en Mark

  • Algemeen 2
op 24 september 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2016

Als single betaal je al mega meer voor een Reis en gaan leuke prijsjes jouw neus voorbij. Mag ik bij aankomst een ( het welbekende) envelopje in ontvangst nemen met verwijzing naar busnr. 212. Koffer afgegeven en de chauffeur brengt u naar uw accommodatie!! Gelijk ook de terug Reis! Geen uitleg in de bus,niet even dat leuke iets van Kos vertellen niets van dit alles. Gratis fiets zonder versnellingen enz enz. Was mijn 2e keer met Sunweb, tevens de laatste keer, 2017 boek ik privé, scheelt me veel €€€ en weet ik dat de local bus ( chauffeur) mij nog sneller voor de deur af zet dan de door Sunweb ingehuurde die tijdens de rit alleen maar aandacht had voor zijn mobiele contact met wie dan ook. Onverantwoord om op deze wijze aankomende dan wel vertrekkende gasten te vervoeren. In één woord: Schandalig

  • Algemeen 2
op 16 september 2016 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2016

Door- en doorslechte dienstverlening van Sunweb

  • Algemeen 1
op 13 september 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2016

We doen dit al 5 jaar met Sunweb naar El Arenal en hotel

  • Algemeen 10
op 3 september 2016 bestemming: Kaapverdië / santa maria, reisperiode: januari 2016

Geweldige temperatuur, mensen erg vriendelijk, mooie witte stranden

  • Algemeen 8
op 2 september 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2016

Sunweb laagste prijsgarantie??? Ze kunnen hun slogan beter veranderen naar SUNWEB LAAGSTE KLANTENSERVICEGARANTIE!! In juni boek ik een reis naar Kreta, alles betaald, bevestiging gekregen dat mijn reis definitief was. Onze reis was gepland voor eind september. Nu krijg ik vorige week vrijdag 26/08 doodleuk, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, een mailtje van sunweb om mee te delen dat door zogezegd 'een fout van de eigenaar van het hotel' ik niet in het hotel van mijn keuze kan verblijven! In de plaats hiervan stellen ze een hotel voor dat in geen geval kan tippen aan het hotel van onze keuze en ik laat dan ook diezelfde vrijdag weten dat ik niet akkoord ben. Maandag krijg ik een mail van sunweb, waarvan meer dan de helft letterlijk copy/paste is van hun vorige mail EN waarin ze mij EXACT HETZELFDE HOTEL aanbieden waar ik vrijdag al op had gereageerd dat ik hiermee niet akkoord was! Ongelooflijk! Ik mail maandag terug.. geen reactie..ik bel dinsdag naar sunweb voor meer uitleg en het enige wat ik dan te horen krijg is dat 'de vertegenwoordiger in Griekenland ermee bezig is om een ander hotel te zoeken en ik hier snel meer zou over vernemen'. woensdagnamiddag bel ik terug maar de vertegenwoordiger was dus nog altijd bezig maar morgen(donderdag) ging ik een ander voorstel krijgen ..donderdag hoor ik natuurlijk nog steeds NIETS. Dus vandaag,vrijdag, bel ik zelf opnieuw naar sunweb om te vragen of ze al meer weten, na een stilte van enkele minuten, krijg ik te horen dat ze een ander hotel hebben gevonden voor mij. Namelijk een hotel met op zoover een score van 6,9/10 en op tripadvisor 3,5/5! Terwijl het hotel dat ik gekozen had op zoover een beoordeling heeft van 8,3/10 en op tripadvisor 4,5/5. Dus in plaats van een gelijkwaardig hotel te geven of als een geste voor al het ongemak een beter hotel, krijgen we het tegenovergestelde! Als ik hiervoor terugbel krijg ik te horen dat ik naar de faciliteiten moet kijken en niet naar de mening van andere! Na een discussie hierover heb ik het helemaal gehad met Sunweb! Ik heb mijn geld teruggevraagd( hopelijk lukt dat wat vlotter dan al de rest) en zoek dan wel een last minute bij een andere maatschappij. Dit was voor mij de eerste keer sunweb en het is wel duidelijk dat dit DE EERSTE EN LAATSTE KEER is!! Bedankt sunweb om een reis waar we zo naar uitkeken helemaal te verpesten!!!

  • Algemeen 1
op 2 september 2016 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: augustus 2016

Alles super geregeld van boeking tot thuiskomst

  • Algemeen 9
op 31 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2016

Een top vakantie gehad op Kreta. Dit is mede mogelijk gemaakt door onze top reisleidster Lieke!!!

  • Algemeen 10
op 30 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2016

Hotel Mitses petit palais Rhodos mag mijns inziens geen 4 sterren voeren.
Kamers achterkant 4 balkons tegen elkaar zodat de buren zo bij elkaar op het balkon kjnnen komen. Eten slecht geen enkele keer patat gezien. Van het voorjaar bij Rhodos resort geweest 10 x beter

  • Algemeen 4
op 21 augustus 2016 bestemming: Griekenland / skopelos/skiathos, reisperiode: juni 2016

Al diverse keren een reis geboekt via Sunweb naar Griekenland. Goede ervaringen. Laatste vakantie naar Skopelos en Skiathos geweest. Super! Skopelos top!Alleen de 2e accommodatie, hotel/app. Lake in Skiathos geen aanrader. Erg vies, zijn hier ook maar een kwartier binnen geweest. Klacht ingediend bij reisleidster Esther, die binnen 2 uur een andere toplocatie geregeld had, app. Elenis Village. Kosten taxi van het ene naar het andere appartement konden we netjes declareren. Complimenten aan Esther!!Foto's getoond van het app. Lake en die spreken voor zich.

  • Algemeen 9
op 20 augustus 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2015

Heel erg tevreden met sunweb was echt goed.

  • Algemeen 9
op 16 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Chrani, reisperiode: juli 2016

Ij zijn zaterdag teruggekomen van een 15-daagse vakantie naar Griekenland.
Prima vakantie gehad, maar er moet me toch wat van het hart.

Op de luchthaven aangekomen in Kalamata kregen we de envelop met informatie in onze handen gedrukt van jullie lokale reisleidster met de mededeling: "Ik kom niet naar Chrani ( onze bestemming), maar als er wat is moet je maar even bellen of appen, m'n nummer staat in de informatie. Wel doen he!"

Verder niet, alleen dat we buiten maar naar het kleine busje moesten lopen.

Vind dit erg onder de maat! Ik hoor graag of dit "normaal" is en waarom dit niet gemeld is bij reservering.


Reactie Sunweb:

Bedankt voor jullie mail. Goed om te horen dat de vakantie geslaagd was in Griekenland!

Ik kan mij goed voorstellen dat het even schrikken is als de reisleiding aangeeft geen bijeenkomst te geven in de plaats waar jullie verblijven.

Als er heel weinig klanten verblijven in een bepaalde plaats dan kiest de reisleiding ervoor om hier niet naartoe te gaan. Dit komt zelden voor, maar op de Griekse eilanden waar sommige dorpjes zijn afgelegen gebeurt dit wel. De informatie die u ontvangt bij de bijeenkomst staat ook in de welkomstenvelop. Zo ook haar noodnummer.

Mocht je informatie willen ontvangen over de excursies of deze willen boeken dan kan dit via de app. Als er een noodsituatie is dan was de reisleidster uiteraard direct jullie kant op gekomen.

De reden waarom dit niet word gemeld heeft te maken met het aantal boekingen. Als er veel klanten in dezelfde plaats verblijven dan was de reisleiding wel die kant op gegaan.

Ik ga ervan uit dat het met deze uitleg wat duidelijk voor u is. Ik wens u namens Sunweb nog een hele fijne dag!

Onze reactie:

Het gaat niet om schrikken, maar om slechte service!
Wij zaten op het vaste land, niet op een eiland. Ook verbleef er in hetzelfde dorp nog een gezin.
Dit hoort gewoon bij het takenpakket van de reisleiding.
Jammer dat jullie hier met zo’n “voorgeprogrammeerde” mening in staan!

Ook jammer dat hier niet op gereageerd wordt.
Door negeren cq laksheid, niet adequaat communiceren en niet oplossingsgericht zijn doet mijn mening over jullie als reisorganisatie geen goed.
Ik blijf toch bij het woordje jammer steken.

  • Algemeen 7
op 16 augustus 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2016

We kwamen aan in het hotel en mochten pas om 3 uur onze kamer op.en de nacht er voor om 23.30 vertrokken thuis dus heel moe en ons zoontje was kapot moe.we kwamen op onze kamer het was net of je in een gevangenis zat een muur van 2,5 meter hoog voor je balkon.dus geen uitzicht en geen daglicht.belachelijk dat je als reisorganisator die kamer kan geven en als hotel .belachelijk.en daar betaal je meer dan 2600 euro voor.wij naar de receptie toe of er geen andere kamer voor ons was nee we zitten helemaal vol krijg je te horen achteraf was het niet vol.wij nood nummer van sunweb gebeld morgen zou er een oplossing komen.volgende ochtend kwam reisleiding van sunweb om 11.15.en ze zei vanmiddag ga ik vragen of ze een andere kamer had wij zeiden vanmiddag we willen het nu weten wij hebben ook vakantie,nee dat kon niet nou wij wachten terwijl zei haar verhaal aan andere gasten aan het doen was belachelijk wij zaten er al heel lang te wachten,bij het nood nummer zeiden ze reisleiding komt 11.00 naar het hotel om iets te regelen.en dan wachten to 16.00 wat reisleiding zei nou nee.
ze was eindelijk naar een uur wachten klaar ging ze naar de receptie vragen voor een andere kamer nee vol ja dat zeiden ze tegen ons ook dus morgen moesten we terug komen bij de receptie,zei reisleiding wij weer terug de volgende ochtend.en we kregen een andere kamer wij blij naar 3 dagen we kwamen daar weer een hoge muur nee dat schiet op pppffff we voelde ons niet serieus genomen.wij er weer heen nee we hebben niks anders pppffffff.na 6 dagen zagen we reisleiding is het opgelost vraagt ze wij nee zeker niet ,dus zei weer gevraagt en we kregen een andere kamer 5 hoog.wij blij hehe uitzicht.maar toen begon de nacht tot 04.00 disco open wat een lawaai en om 05.00 de moskee.wat erg zeg nog nooit zo slecht gehad op een vakantie geen oog dicht gedaan.we werden van het kastje naar de muur gestuur en naar 6 dagen word je nog niet serieus genomen wat slecht dus 6 dagen met een andere kamer bezig zijn dat dan een beetje je vakantie kan beginnen echt heel slecht!!!!
we hadden al voor de vakantie email contact gehad dat onze reis die we in januari hadden geboekt 400 euro goedkoper was dat is gewoon belachelijk.mensen daar gesproken hadden ook in januari geboekt en gewoon minder betaald als ons en hun waren met zijn 4 en wij met zijn 3 en wel heel raar.en dat in een gevangenis kamer voor meer dan 2600 euro te erg voor worden.heb er geen woorden voor nog nooit meegemaakt bij sunweb al een paar jaar boeken we daar maar dit!!

  • Algemeen 3
op 13 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: augustus 2016

Hotel Akrotiri Beach te Paleokastrisa, een mooi en leuk hotel op laatste moment bij Sunweb geboekt. Goede ligging en goede verzorging. Sunweb heeft alles in kort tijd bestek goed verzorgd en ging met onze vragen correct om. Goede reisorganisatie Sunweb.

  • Algemeen 8
op 13 augustus 2016 bestemming: Kroatië / Fazana, reisperiode: augustus 2016

Sunweb doet geen enkele moeite om haar klanten te helpen. De vluchttijden naar het vakantieoord zijn al belachelijk. Vervolgens blijkt dat ze een tussenstop maken in Italië, wat nooit eerder is gecommuniceerd. Als je om uitleg vraagt bij de balie van Sunweb kunnen ze niet de moeite nemen om je te benaderen en hun werkwijze toe te lichten. We moesten zelf maar contact zoeken. Daarbij komt dat de vlucht ook nog eens vertraagd is. Al met al een zeer matige ervaring. Nooit meer Sunweb!

  • Algemeen 5
op 10 augustus 2016 bestemming: Turkije / gumbet, reisperiode: mei 2016

Onbegrijpelijk dat Sunweb Hotel Serpina in Gumbet aanbied waar alles vies- onhygienisch en zeeeer onverzorgd is. Zelfs na inschakelen van reisleiding ter plaatse ( die ook ter plaatse kwamen) konden wij naar een ander hotel.
Over de ingediende klacht en de daarbij vermelde kosten wordt zeer moeilijk gedaan. Na maanden nog steeds niet opgelost.

  • Algemeen 2
op 2 augustus 2016 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: juni 2016

Wij hadden 2 uur vertraging op Schiphol. Op Fuerteventura wachtte Nathalie ons op. ZE had speciaal voor zoon en mezelf een taxi geregeld omdat we nog zo ver moesten reizen. Echt heel fijn! Daarnaast vertelde ze ons meteen dat zij zelf niet naar het hotel kwam, maar dat zodra we haar nodig zouden hebben we whats app contact zouden hebben. Inderdaad een keer advies nodig gehad en via whats app binnen 5 minuten antwoord/reactie/advies van Nathalie; zij bleek zelf de whats app al ingesteld te hebben (had ik niet eens gemerkt). Goede ervaring dus.

  • Algemeen 8
op 26 juli 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2016

Vlucht, transfer was allemaal prima geregeld! De beschrijving van ons verblijf gesteund door de foto's kloppen helaas maar gedeeltelijk. Je kan de zee maar heel moeilijk in , het zwembad is erg klein en willen de kinderen animatie zul je naar een ander Vasia hotel moeten op een 2 km afstand. Voor kinderen met een baby of ouderen is het een super netjes hotel met vriendelijk personeel.

  • Algemeen 6
op 25 juli 2016 bestemming: Kroatië / Kroatie, reisperiode: juli 2016

Zeer slechte vluchttijden, worden pas binnen 6 weken voor vertrekdatum bekend gemaakt zodat er geen mogelijkheid meer bestaat om kosteloos om te boeken of te annuleren. Vluchttijd was ´s avonds 9 uur, overstap en pas de volgende nacht aankomen wat betekent dat je ook nog een dag mist. Er zijn organisaties die wel rekening houden met wensen van de klant en betere vluchttijden, voor ons geen Sunweb meer!

  • Algemeen 3
op 25 juli 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2016

Sorry maar ik snap niet dat je dat hotel kunt aan bevelen .
kamer heel oud badkamer zo klein alleen een kind kan zich douchen. werd zelden gepoetst eten altijd hetzelfde soms geen plaats om te eten veel te veel volk te weinig tafels .excurcis veel te duur, soms moest je bij betalen voor inkom vlaamse gids gevraagd en een engels gids gekregen.die je amper verstaat veel geld betaald en niks gekregen bedankt

  • Algemeen 2
op 21 juli 2016 bestemming: Griekenland / kassandra, reisperiode: juli 2016

De hostes op de luchthaven zegt amper een woord , stapt halverwege uit en zegt niets! maar die mee op excursie ging op 13 juli naar athos vergat ons op te halen dus half uur te laat en wij niet alleen de laatste mensen moesten een volledig uur wachten en dan sprak ze enkel gebrekkig engels en een taal russich of zoiets .Ze reisde wel mee en genoot ervan maar het enige wat ze zei op de hele reis was om wat uur we terug aan de bus moesten zijn ! Wat een verschil met onze ervaringen dat we hadden gedurende jaren in kreta die waren geweldig ! Oh ja wij zijn toen we terug moesten naar de luchthaven opgepikt door de bus van neckermann omdat ons bus (sunweb bus ) er weer niet was en de tijd begon te dringen met daarop een prima hostes die nederlands praatte en ons heeft begeleid .

  • Algemeen 5
op 15 juli 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2016

Onze eerste keer dat we bij Sunweb geboekt hebben, meteen onze laatste keer! We boekten voor een all-in vakantie, maar veel all-in was er niet aan... Voor alles wat misliep, hebben we zelf moeten opdraaien. Onze transfer naar de luchthaven voor de terugreis is niet eens komen opdagen, we hebben zelf een taxi moeten regelen en betalen. Anders hadden we onze vlucht gemist! Service van Sunweb was ver te zoeken, "regel het zelf maar" kregen we te horen. Nu terug thuis, wordt er niet geantwoord op onze mails maar krijgen we enkel via telefoon iemand aan de lijn die ons probeerde te chanteren, ze stelde voor half de som van de taxi te betalen als ik dan maar geen recensie zou schrijven...ronduit schandalig!

  • Algemeen 2
op 13 juli 2016 bestemming: Griekenland / Kokkari, reisperiode: juli 2016

Voor het eerst met Sunweb en zijn tevreden over Sunweb en qua prijs goedkoper dan andere aanbieders. De reispapieren waren op orde. Voldoende informatie. De transfer goed. De reisleidster Moniek vriendelijk. Vanaf het uitstappen vliegtuig van Sunweb/Transavia tot aan bestemming hotel Athena nette begeleiding. En op de terugweg idem dito. Overigens is hotel Athena echt een topper!! Ontbijt wat magertjes, douche krapjes maar de locatie, hotelkamer, zwembad, vriendelijk personeel helemaal goed en nog geen 20 mtr van strand ;-) Wij hebben het naar ons zin gehad in gezellige vriendelijke Kokkari, wauw wat is het daar mooi op eiland Samos met prachtige baaien! Denk dat we de volgende keer weer via Sunweb boeken...

  • Algemeen 8
op 2 juli 2016 bestemming: , reisperiode: augustus 2016

Wat een waardeloos bedrijf, bieden totaal geen medewerking als je wilt omboeken. Zijn totaal doof voor persoonlijke omstandigheden. Nooit meer sunweb en ik raad iedereen af met dit bedrijf in zee te gaan.

  • Algemeen 3
op 29 juni 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2016

Naar aanleiding van de recente aanslagen in Turkije is sunweb niet bereid ons tegemoet te komen in tegenstelling tot tui die de mensen wel tegemoet komt.
dus voor ons de laatste keer via sunweb geboekt tenzij ze ons wel tegemoet komen dat is wel zo netjes.

  • Algemeen 4
op 28 juni 2016 bestemming: Griekenland / votsalakia, reisperiode: juni 2016

Vakantie 1e keer bij sunweb wat ongelofelijk goed. ontzettend goed app nl Nicolas met z,n zeer vriendelijke eigenaren niets is voor hen teveel elke avond na het strand om 7 uur even frappe maken voor alle gasten soms een flesje wijn op de kamer en de gemoedelijke sfeer die er spontaan heerst. Dan ook nog de reisleidster nl Vanja die ook in votsalakia woonde dus die ook s avonds in de restaurantjes tegenkwam altijd even een praatje met je maakte en dat echt niet gemaakt maar gemeend. kortom echt niets op aan te merken alleen dat de tijd daar te snel gaat BEDANKT SUNWEB

  • Algemeen 10
op 24 juni 2016 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juni 2016

Vreselijk.. Je hoeft bij Sunweb geen reisbegeleiding te verwachten. Ik en mijn vriendin werden niet ontvangen door onze reisleiding bij aankomst. Dit vonden wij al vreemd. Andere van onze reisgenoten, niet allemaal, kregen een brief in het geval wij onze reisbegeleiding nodig hadden. Wij zouden er later 1 moeten ontvangen, nooit gekregen.

Later in de vakantie werden er spullen van mijn vriendin gejat op het strand. Iedereen wist hier blijkbaar al van dat het in deze omgeving zou gebeuren maar niemand heeft ons op enige manier gewaarschuwd hiervoor. Hotel bood geen hulp aan, enige wat zij konden doen was de reisbegeleiding benaderen.. Die wou ook niet helpen omdat mevrouw op Costa Brava was, 200 km bij ons vandaan. Wij hebben dagen lang zelf moeten uitzoeken waar de juiste politie bureau was waar je aangifte kan doen, we werden van de ene plek naar de andere gestuurd en mevrouw de reisleider wist van te voren welke informatie wij nodig hadden om aangifte te doen maar dat werd ons naderhand vertelt toen we zelf al alles hadden moeten regelen..

Nu, terug bij aankomst, heb ik Sunweb benadert over deze horror vakantie en nu houden nu houden zij mij aan het lijntje dat ik 2 weken zou moeten wachten omdat ze "onderzoek" gaan doen.. Dat is natuurlijk heel toevallig omdat mensen natuurlijk nu gaan boeken voor het hoogseizoen. Sorry, maar bij Sunweb zal ik NOOIT meer boeken. Pas op mensen.

  • Algemeen 1
op 23 juni 2016 bestemming: Griekenland / Laganas, reisperiode: augustus 2016

Dit was de eerste vakantie die wij via een reisorganisatie hebben geboekt en meteen ging het niet volgens plan. We hadden een super leuk appartement uitgekozen waar wij erg blij mee waren. Later kreeg ik een telefoontje van Sunweb dat er een dubbele boeking was voor ons appartement, hierdoor moesten wij een ander appartement kiezen. We kregen meerdere opties door, helaas allemaal niet naar onze wensen. Toch een appartement gekozen alleen moeten wij nu nog apart het ontbijt erbij betalen terwijl het bij het vorige appartement er wel bij zat. Ook hadden we een 10-daagse reis en nu zijn het er 9 geworden. Wij zijn niet tevreden over Sunweb en boeken de volgende keer onze vakantie bij een andere reisorganisatie.

  • Algemeen 5
op 23 juni 2016 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: mei 2016

Boekingen enz ging allemaal goed tot we op Lanzerotte aankwamen bij het hotel Ole Olivina. Wij kregen een familiekamer een eind van het hotel vandaan. Aangegeven was zo dicht mogelijk bij het hotel. Geen airco aanwezig wat wel vermeld was het boekingsformulier en ook zo geboekt was. Losse ventilator werd een dag later door Sunweb aangeboden en een vergoeding. De vergoeding bleek achteraf in Nederland dat er een tweede ventilator gehuurd kon worden en terug betaald zou worden na indiening van de rekening. Wij gaan ons nog beraden of we ooit nog bij Sunweb boeken. Al hadden ze alleen maar de huurkosten van de niet genomen ventilatoren als compensatie betaald. Op Lanzerotte was anders verteld over een vergoeding. Hostes was een aardig meisje maar was er net. Wist niet veel en maakte de fout om niet te vertellen dat we rekening moesten houden met kou in de bergen bij de markt waar wij met de sunweb bus heen gingen. Diverse mensen hebben op de markt gauw een jas of omslag doek gekocht. Het was de eerste uren behoorlijk afzien.

  • Algemeen 6
op 20 juni 2016 bestemming: Griekenland / Karfas, reisperiode: september 2016

Online boeking [mijn sunweb]. Reis geboekt,aanbetaling gedaan,bevestiging ontvangen. Na een account te hebben aangemaakt om mijn boeking te beheren, kom ik niet verder dan inloggen op mijn account en kan dus niet mijn boeking bekijken, en ruimbagage bijboeken. Na verschillende telefoontjes en mails, is er nog steeds niets gebeurt. Ik vraag mij af of er meerdere mensen zijn die een boeking hebben gedaan of die ook met dit probleem kampen.

  • Algemeen 2
op 18 juni 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2016

Mijn man en ik, Fam.Dikkeschey/Carp, hebben in het app. Kristi gewoond voor 14 dage, Het is een heel fijn en schoon appartement, centraal gelegen en heel rustig. De eigenaars zijn hele vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Dit kan ik ook zeggen van de hostess van Sunweb, Emmy. Mijn man had tijdens de vakantie zijn been bezeerd. Emmy was heel doortastend en behulpzaam, zij onderhield regelmatig telefonisch kontakt over de gang van zaken en bezocht ons in ons appartement. Zij is heel vriendelijk en heeft duidelijk plezier in haar werk. Tijdens de transfer, bij aankomst, vertelde zij wetenswaardigheden over de omgeving en was zeer onderhoudend. Ik hoop haar volgend jaar weer te zien en wil haar bij deze bedanken voor de goede zorgen.

  • Algemeen 10
op 12 juni 2016 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2016

In mei via Sunweb naar Rhodos geweest en zoals gewoonlijk, verliep alles weer perfect. Wat een geweldige reisorganisatie is dit.

Voor vertrek diverse malen de boeking aangepast qua reisdatum en verblijfsduur. Telkens weer wordt er snel en correct gereageerd op een zeer vriendelijke en servicegerichte wijze.

De bereikbaarheid van Sunweb is goed en werkt snel, zowel via Facebook, het forum als telefonisch.

Bij vragen ter plaatse is de reisleiding eveneens snel te bereiken, zowel telefonisch als via WhatsApp en word je keurig te woord gestaan en professioneel geholpen.

De prijzen bij Sunweb zijn in verhouding tot de concurrentie in de reiswereld, veelal lager.

Uit eerdere ervaringen met hen, heb ik ook gemerkt dat als er een probleempje is op de vakantiebestemming, dit naar tevredenheid wordt opgelost.

Dit alles geeft vertrouwen en draagt ertoe bij ik inmiddels een trouwe klant ben geworden. Ik beveel hen dan ook graag aan bij vrienden, familie en kennissen.

Grote klasse, Sunweb!

  • Algemeen 10
op 10 juni 2016 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2015

Weinig contact met organisatie gehad op de lokatie zelf, doordat excursies via Sunweb vaak een stuk duurder zijn dan lokaal, terwijl je precies dezelfde excursie doet. Prijzen bij Sunweb zijn prima en informatievoorziening vooraf is top.

  • Algemeen 7
op 5 juni 2016 bestemming: Griekenland / Parga, reisperiode: mei 2015

Door de gevolgen van een val moesten we onze vakantie afbreken. De reisleidster van Sunweb heeft alles geregeld en later hebben medewerkers van Sunweb zich ingezet voor compensatie door de eigenaar van het hotel. Dit is gelukt! We kregen de reis nogmaals aangeboden, op kosten van het hotel. Sunweb is top!

  • Algemeen 9
op 5 juni 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2016

Prima apartement schoonmaak prima alleen 1 maal handdoeken en beddengoed in 10 dagen en de hostes had je niets aan niet gezien ook de eerste dag niet bij welkoms bijeenkomst zagen haar wel elke avond langs sloffen geen goede reclame voor sunweb verder prima vakantie eingenaren van ap. prima mensen

  • Algemeen 7
op 5 juni 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2016

Het was geweldig,veel van het eiland gezien en een heerlijke beleving,een herrinnering om nog jaren aan terug te denken.

  • Algemeen 9
op 25 mei 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2016

Omdat er een staking van de bagage maatschappij op het vliegveld in Brussel was, verbleven we 24 uur op het vliegveld. jammer was dat we geen informatie kregen van de vliegmaatschappij en ook niet van sunweb, wat ons noodgedwongen verblijf op het vliegveld wat aangenamer had kunnen maken. Welkom was geweest : informatie, eten vouchers, welke maatregelen bij achter gebleven koffers enz.

  • Algemeen 6
op 24 mei 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2016

Wij zijn al meerdere keren met sunweb gereist, Met de bus en met vliegtuig, Beide waren we zeer tevreden over. In het land van bestemming stond er duidelijk iemand van sunweb klaar, Je kon ze niet over het hoofd zien. Vriendelijk en duidelijk werd ons verteld wat de bedoeling was en waar we naar toe moesten gaan om op te stappen om naar onze bestemming. Ook op vakantie kon je sunweb goed bereiken. Van huis tot vakantie en terug zijn we goed begeleid

  • Algemeen 8
op 24 mei 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2015

Vluchtelingen, crisis, boze inwoners en nog meer ellende. Tenminste, dat zou je toen denken als je naar het nieuws keek. Eenmaal in de bus in Kos werden wij enthousiast gemaakt en in geruststelling gebracht door een vriendelijke reisleidster. Wij hebben Harry niet hoeven te bellen, maar dat kon natuurlijk altijd! Met het duidelijke boekje vol leuke informatie en excursies konden wij mooi 8 daagjes vooruit. Het was top in Kos!

  • Algemeen 8
op 23 mei 2016 bestemming: Portugal / Coevero, reisperiode: april 2016

Ik ben last minute naar Portugal geweest, wat heerlijk even er tussenuit en opgeladen weer terug.

  • Algemeen 7
op 22 mei 2016 bestemming: Griekenland / Lefkas, reisperiode: juni 2015

Allemaal keurig geregeld. Fijne website (als ik een min punt moet benoemen vind ik de kleur geel en rood te schreeuwerig), betaling en info loopt vlot en de vakanties zijn altijd heerlijk geweest en betaalbaar. Gewoon goed!

  • Algemeen 8
op 19 mei 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2016

Wat kunnen mensen oneerlijk zijn als het niet uitkomt zoals ze dat willen. De kleine lettertjes worden niet gelezen, want ze vinden dan dat Sunweb fout is. Ik ben een zeer tevreden klant en boek al jaren bij Sunweb. Lees de kleine lettertjes en je weet waar je aan toe bent. Raadpleeg ook de ervaringen van de reizigers die al eerder zijn geweest, dan sta je ook niet voor verassingen. We zijn 1 keer geavacueerd vanuit Egypte. Dit was zeer professioneel georganiseerd en binnen anderhalve week hadden we ons geld terug. Ook is er een keer een reis geannuleerd. Ik vertrouw met een gerust hart op Sunweb. Sunweb, blijf vooral zo doorgaan.

  • Algemeen 10
op 15 mei 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: augustus 2015

Voor ons was deze reis met sunweb een echte ramp!!! Kakkerlakken op de kamer, meubels versleten, gaten in gordijnen, restaurant was een overdekt terras met een tent, koud eten en weinig variatie.Dessert in staande ijskast met fruit op sap, taart uit diepvries, ijs uit potjes. Zo kan ik nog wel even doorgaan. We hebben natuurlijk klacht ingediend bij Sunweb, maar die hadden als reaktie dat de hostessen vonden dat het daar wel goed was. Ze waren 1 keer mee komen eten als het buffet pas open ging en dan aten ze slechts wat koude groenten. We moesten maar vroeg gaan eten dan zou er nog genoeg eten zijn en zou het nog warm zijn was hun aandeel. Ik kan nog wel even doorgaan met tekortkomingen. Dus zelfs met foto's en de opsomming van tekortkomingen kregen we geen gehoor bij Sunweb!!!! Ja het was 'maar' een drie sterren hotel maar dit was er zelfs geen 2 waard. Onze andere reizen in drie sterren binnen europa hebben we dit nooit meegemaakt! We konden wel verhuizen naar een ander hotel mits opleg van 50euro per persoon per nacht!!Dus mensen blijf weg uit Granada park hotel en reken niet op Sunweb als je klachten hebt, die worden echt niet serieus genomen!! Men zegge het voort.

  • Algemeen 1
op 8 mei 2016 bestemming: Frankrijk / Dordogne,souillac, reisperiode: april 2016

Vakantie op 5-sterren camping geboekt via sunweb,camping was op receptie na nog niet open..niets te doen,geen restaurant,bar,disco,animatie,hè-le-maal niets..moesten met de auto voor de kinderen ijsje halen, minimaal 20 minuten rijden,sunweb belt niet terug na herhaalde telefoontjes van onze zijde, wilde niet omboeken,boden geen alternatief, tenzij wij €1000,- per week bij zouden betalen.belachelijk. We zijn nu weer thuis en zien dat er in de directe omgeving diverse alternatieven hadden kunnen worden geboden door sunweb,maar hebben niets gedaan..erg slecht organisatie, tweede slechte ervaring met sunweb.voor ons geen sunweb meer. Doe uw voordeel met dit advies! Boek ergens waar service wel hoog aangeschreven staat,maar niet bij Sunweb

  • Algemeen 1
op 6 mei 2016 bestemming: Frankrijk / La Joue du Loup, reisperiode: februari 2016

Comfortabele busreis, zowel reis als verblijf en skipassen inbegrepen, erg voordelige reis en een erg goed verblijf gehad in L'Horizon Blanc. Het skigebied is erg goed, en vooral voor wintersporters die nog niet al te veel ervaring hebben. Er lag meer dan genoeg sneeuw en we hebben erg veel zon gehad, prachtig. Afstand vanaf hotel tot alle faciliteiten inclusief skipiste optimaal! Het enige nadeel is de aankomst- en vertrektijd in combinatie met het (koude) weer en de tijd waarop men het hotel in kan/verlaten moet. Omkleden op dag 1 is in de kelder, en op de laatste dag is het behelpen om de tijd uit te zitten met de bagage veilig tot het moment dat de bus weer vertrekt, wat vele uren later is.

  • Algemeen 7
op 4 mei 2016 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: augustus 2015

Vorig jaar, eind augustus, zijn we 8 dagen met Sunweb naar Costa Tequise op Lanzarote geweest. We verbleven in hotel Barcelo Lanzarote, aan de rand van het plaatsje. Er was van alles te doen. Het eten was erg divers, voor ieder wat wils. Met een pendelbus kon je naar het centrum van Costa Tequise gebracht worden, maar ook was het fijn om langs de boulevard te lopen naar het centrum.
Er stopten bussen voor het hotel waarmee je naar andere plaatsen op Lanzarote kon gaan. Of je pakte een taxi, die zijn erg goedkoop. Lanzarote heeft ons verrast en we hebben een heerlijke vakantie gehad. We gaan zeker nog een keer terug.

  • Algemeen 9
op 30 april 2016 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: april 2016

Wij hebben in december deze vakantie geboekt in januari verbrijzel ik mijn knie. sunweb heeft er voor gezorgd dat het een fantastische vakantie werd ondanks dat ik niet zo mobiel was gezorgd voor een rolstoel, gezorgd voor assisstantie op bij de luchthavens helemaal perfect sunweb bedankt.

  • Algemeen 8
op 20 april 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2016

In december 2015 vakantie geboekt via Sunweb en voorschot betaald. Vandaag gebeld door Sunweb dat er geen vliegtuig beschikbaar is op de door ons geboekte vakantie. Ze gaven ons twee alternatieve data ( een dag of 5 eerder of 4 dagen later). Voor ons waren die data helaas niet mogelijk. Toen gevraagd voor 1 dag eerder te vertrekken. Dit was wel mogelijk maar dan moesten we 800 euro bij betalen! Belachelijk dus, voor 1 dag vroeger! Het was niet ons idee om onze reisdatum te wijzigen. Alleen de twee voorgestelde data zouden zonder extra kosten zijn, wat ze daarbij wel vergeten te vermelden dat wanneer wij 4 dagen later vertrekken de reissom een stuk lager is omdat de schoolvakanties dan voorbij zijn. Vanuit Sunweb totaal geen medewerking: we mochten wel gratis omboeken, echter bij Sunweb fluctueren de prijzen nogal en de goedkoopste periode om te boeken is december/ januari. Nee, voor ons geen Sunweb meer, wij laten de reis annuleren en gaan elders kijken.

  • Algemeen 1
op 14 april 2016 bestemming: Griekenland / Vatera, reisperiode: juni 2015

Hotel zoals beschreven. Transfer prima met een klein busje. Zeer veel waar voor je geld. Ben zeer tevreden

  • Algemeen 9
op 11 april 2016 bestemming: Griekenland / Lasso, reisperiode: mei 2016

Het begint al goed. Een dag na het boeken zijn de kamers 20 % goedkoper geworden. Sunweb kan niks voor ons betekenen. We voelen ons opgelicht!

  • Algemeen 1
op 4 april 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2016

Ik snap niet dat de mensen zoveel klachten hebben over Sunweb, wij zijn uitermate tevreden en ze doen zijn uiterste best om de klant tevreden te stellen. dus Sunweb een pluimpje

  • Algemeen 9
op 31 maart 2016 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: augustus 2016

Ik heb mijn vakantie helaas moeten annuleren omdat wij ingeloot zijn bij een nieuwbouw project voor een nieuwe woning. Je begrijpt dat zoiets veel geld kost, en dat wij dat graag in het huis willen steken. Wij zouden pas over ruim 3 maanden op vakantie gaan en hebben deze mooie vakantie, waar wij hard voor hebben gespaard dus moeten annuleren. Helaas want we hadden en hebben er nog steeds veel zin in. Maar het geld hebben we nu ergens anders voor nodig! Sunweb is totaal niet bereid om maar enige vorm van coulance te geven en niets van de aanbetaling terug te geven. Zij verwijzen alleen maar naar de algemene voorwaarden, maar komen niet terug met een specificatie van de gemaakte kosten. Zeer slecht vinden wij dit. Zij pikken dus gewoon EURO 670,00 van ons in, zonder enige uitleg. Ik heb nog nooit van mijn leven zulke oplichters meegemaakt. Sunweb raad ik bij deze dan ook niemand aan en zal daar ook nooit meer iets boeken. Ik hoop dat iemand tips heeft en als Sunweb dit ziet en alsnog netjes wil oplossen zal ik dit bericht verwijderen, zo niet dan zal ik het verspreiden! Ik hoop dat u als toekomstige klant van Sunweb eerst 2x nadenkt voordat u bij deze club een "reis" wil boeken.

  • Algemeen 1
op 23 maart 2016 bestemming: Oostenrijk / Achensee, reisperiode: maart 2016

Sunweb belazerd zijn klanten met de kleine lettertjes. In de tekstbeschrijving plaatsen dat de skipas inclusief is en dan na de boeking dit in de kleine letters plaatsen dat dit voor deze accommodatie niet geldt. Als je dan belt met de klantenservice doen ze alsof je als klant gek bent. Dit is ons ook al eens overkomen met toeristenbelasting. Schandalig, nooit meer boeken bij SUNWEB.

  • Algemeen 1
op 17 maart 2016 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2016

Kijk uit bij het boeken van een reis op de website van Sunweb! De prijzen kloppen niet altijd waardoor je achteraf voor de keuze wordt gesteld: of bijbetalen of annuleren! In beide gevallen bederft dit de vakantiepret op voorhand al behoorlijk.

  • Algemeen 2
op 28 februari 2016 bestemming: Griekenland / Agios Gordios, reisperiode: juni 2015

Sunweb reageert niet op negatieve recensies, deze plaatsen ze niet op hun site, dus u bent gewaarschuwd wanneer u boekt via Sunweb, niet alles wat u leest is de waarheid!

  • Algemeen 2
op 27 februari 2016 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: januari 2016

In januari samen met mijn vriendin naar Dubai geweest met Sunweb. Prima vakantie gehad waarbij hotel, vlucht en transfer prima geregeld waren. Bij aankomst in het hotel via MeetingPoint (partner van Sunweb) excursies geboekt. Was prijzig maar we wilde graag iets doen in Dubai. Later in de week merkten wij dat MeetingPoint ruim 200% meer geld vraagt hun excursies dan de lokale bedrijven. Daar waar het lokaal 30 euro kost, kost het bij MeetingPoint 100 euro. Daar waar je via MeetingPoint je excursie uiteindelijk toch bij het lokale bedrijf doet. Dus boek zeker geen excursies via Sunweb/MeetingPoint. De excursies zijn echt wel de moeite waard om het land te leren kennen! Maar als ik het had geweten, had ik zeker niet via Sunweb geboekt.

  • Algemeen 6
op 25 februari 2016 bestemming: Frankrijk / superdevoluy, reisperiode: februari 2016

Prijs/kwaliteit prima echter niet tevreden over chauffeurs op de terugreis. Over de chauffeurs op de heenreis waren we dik tevreden. Echter de chauffeurs op de terugreis reden te hard en gevaarlijk. Zij hielden een soort van wedstrijd met blijkbaar een andere bus welke zij in Eindhoven zouden moeten ontmoeten i.v.m. overstappers. Zij hebben hier 4 keer mee gebeld waarvan 2 keer de chauffeur zelf tijdens het rijden terwijl de andere chauffeur lag te slapen. Gezien de weersomstandigheden (veel regen in Frankrijk en sneeuw in de Ardennen) m.i. onverantwoord. Daarnaast praten zij onderling erg hard met elkaar terwijl alle passagiers aan het slapen waren. Het onderwerp was steeds hoe zij zo snel mogelijk dichterbij de andere bus konden komen omdat die anders veel eerder in Eindhoven zou zijn. U begrijpt dat ik geen relaxte terugreis heb gehad. De beiden chauffeurs vond ik echt onverantwoordelijk. Over de chauffeurs op de heenreis absoluut geen klachten.

  • Algemeen 6
op 24 februari 2016 bestemming: Egypte / El Gouna, reisperiode: maart 2016

Reeds meerdere jaren gaan we met vakantie naar Egypte. Telkens is dit naar een hotel van de Three corners groep en de boeking deden we via Neckerman en dit was dan ook altijd perfect. September 2015 : onze boeking geregeld via Sunweb die nu de touroperator is voor boeking bij The threecorners. Wij hadden geboekt bij SunWeb met vertrekdatum donderdag 24 maart 2016 en terug op datum van zondag 3 april 2016. Deze boeking was bevestigd en het voorschot betaald. Later kregen we een telefoon van SunWeb om de vertrekdatum te verzetten naar zaterdag 26 maart tot dinsdagavond 5 april. 22/02/2016 krijgen we nu terug een telefoon van SunWeb dat onze reis ingekort is van zaterdag 26 maart2016 tot zondagmiddag 3 april 2016 met de redenen dat er geen terugvlucht is. Wij kunnen daar helemaal niet akkoord bij gaan. We voelen ons echt de speelbal van de touroperator. Onze reis is nu al tweemaal verzet. Denk maar eens aan het verlof bij onze werkgever die al langere tijd vastgelegd is en nu al 2 maal moet verzet worden!!!! Wij kunnen totaal niet akkoord gaan met deze eenzijdige beslissing. Waar blijft de service naar de klant? Hoe kunnen we nog op een deftige manier onze vakantie plannen? Sorry maar dit kan helemaal niet.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende