Schrijf een review

Reviews over Sunweb

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Bahialaan 2, 3065 WC Rotterdam NL
0900-0290

Logo van Sunweb

Pagina 6 van 8 met 708 resultaten

op 24 februari 2016 bestemming: Egypte / El Gouna, reisperiode: maart 2016

Reeds meerdere jaren gaan we met vakantie naar Egypte. Telkens is dit naar een hotel van de Three corners groep en de boeking deden we via Neckerman en dit was dan ook altijd perfect. September 2015 : onze boeking geregeld via Sunweb die nu de touroperator is voor boeking bij The threecorners. Wij hadden geboekt bij SunWeb met vertrekdatum donderdag 24 maart 2016 en terug op datum van zondag 3 april 2016. Deze boeking was bevestigd en het voorschot betaald. Later kregen we een telefoon van SunWeb om de vertrekdatum te verzetten naar zaterdag 26 maart tot dinsdagavond 5 april. 22/02/2016 krijgen we nu terug een telefoon van SunWeb dat onze reis ingekort is van zaterdag 26 maart2016 tot zondagmiddag 3 april 2016 met de redenen dat er geen terugvlucht is. Wij kunnen daar helemaal niet akkoord bij gaan. We voelen ons echt de speelbal van de touroperator. Onze reis is nu al tweemaal verzet. Denk maar eens aan het verlof bij onze werkgever die al langere tijd vastgelegd is en nu al 2 maal moet verzet worden!!!! Wij kunnen totaal niet akkoord gaan met deze eenzijdige beslissing. Waar blijft de service naar de klant? Hoe kunnen we nog op een deftige manier onze vakantie plannen? Sorry maar dit kan helemaal niet. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 februari 2016 bestemming: Oostenrijk / gerold, reisperiode: februari 2015

4 dagen appartement geboekt incl 4 dagen skipas. aankomst was op zondag en mochten het appartement in om 5 uur en kregen dan ook onze skipassen. Deze zijn geldig vanaf zondag tot woensdag alleen gaat de lift dicht om 4 uur en de passen kregen we pas om 5 uur. De laatste dag extra passen van in totaal 244 euro bij moeten kopen. Volgens sunweb hadden we de kleine lettertjes moeten lezen. de reisleidster wilde ons niet meer te woord staan omdat we boos waren. Feitelijk hebben we dus nu een skipas gehad van 3 dagen maar betaald voor 4. Sunweb wil nergens in tegemoet komen en komt belofte ook niet na als het gaat om terugbellen. diverse keren hebben wij zelf moeten bellen. Werkelijk een super slechte service van Sunweb!!! hier boeken we nooit meer. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 23 februari 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: maart 2016

Promoreis geboekt op 30 januari: op 26 maart een weekje Turkije all-in met 2 volwassenen en 6 kinderen. Half febr krijgen we de boodschap dat de reis niet kan doorgaan en wordt omgeboekt naar 2 april zonder ons daarover te contacteren. Na heel wat heen en weer gebeld en gemaild te hebben zijn we nog geen stap verder! Veel valse beloften, tegenstrijdige informatie, leugens .... staat de reis nog steeds geboekt op 2 april. Dit is ongehoord. Sunweb is een goedkope reisorganistatie maar service en klantgerichtheid is ver te zoeken. Ik raad iedereen aan om bij een degelijke organistatie te boeken want dit is echt ongehoord!! De teleurstelling is groot want uiteraard zijn bij alle alternatieve operatoren de vroegboekkortingen gedaan en heeft dat budgetair een serieuze impact met 8 personen. Sunweb = NOOIT meer!!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 februari 2016 bestemming: Griekenland / Kefalonia, reisperiode: augustus 2012

Alles was goed geregeld vanaf het boeken op de website. Het appartement (Metaxatos), was nog bijzonderder dan werd beloofd! Het reispersoneel wist met zoveel passie en enthousiasme over het eiland te vertellen, dat wij letterlijk aan hun lippen hingen en (tegen onze gewoontes in) met hun excursies meegingen. Wij stonden die vakantie ook een x met autopech, een belletje en we werden gratis door het personeel opgehaald! Daarom van mij een dikke pluim en de reden dat wij sinds dat moment het liefst boeken via Sunweb.

  • Algemeen 9
op 20 februari 2016 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: januari 2016

Uiteindelijke geannuleerd, want Sunweb presteerde het om 2x de vlucht te cancelen. Dus 2x alles omgeboekt, van Eindhoven vertrek, naar Amsterdam vertrek, en uiteindelijk alles moeten annuleren omdat er geen fatsoenlijk alternatief werd gegeven. Ja, als we maar liefst even € 680.00 bij gingen betalen. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij Sunweb! Ze hebben het daar echt veel te hoog in hun bol. Ik ben helemaal klaar met Sunweb, nooit, nooit meer!!!

  • Algemeen 1
op 17 februari 2016 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: oktober 2015

Goede reis naar Madeira via sunweb inclusief huurauto

  • Algemeen 8
op 17 februari 2016 bestemming: Oostenrijk / Kaprun, reisperiode: juli 2015

Met eigen vervoer terecht gekomen in een wonderbaarlijk mooie omgeving. Super mooi verzorgd appartement via sunweb met uitzicht op de bergen. Wat wil een mens nog meer... Het was het perfecte uitvalsoord voor mooie wandelingen en ritjes langs prachtige bezienswaardigheden. Een aanrader voor ieder die graag een actieve vakantie viert. Overigens is hier voor de minder actieveling voldoende rust en ontspanning te combineren met af en toe een wandeling, fietstocht en genieten van prachtige uitzichten.

  • Algemeen 10
op 16 februari 2016 bestemming: Malta / Mellieha, reisperiode: augustus 2015

Twee vriendinnen en ik gingen vorige zomer op vakantie naar malta. Wij hadden via pelikaanreizen geboekt, maar dit deel werd overgenomen door sunweb. We hadden een transfer hotel enzovoort, aangekomen op het vliegveld in malta, bleek dat er geen transfer voor ons was. Een vrouw van sumweb heeft toen geregeld dat wij een persoonlijk transfer kregen. Daarbij liet ze haar gegevens achter mits er nog wat problemen tijdens de vakantie zouden zijn. Nader deze week heeft ze nog een keer opgebeld om te vragen of alles naar wens was en of we een beetje konden genieten van de vakantie. Daarbij meldde ze ook dat ze ook onze transfer voor de terugreis had geregeld. Onze vakantie kon niet meer stuk! Zo fijn dat het zo goed werd geregeld, en zo gastvrij!

  • Algemeen 8
op 11 februari 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2016

Reis geboekt en betaald via Sunweb, gekozen voor een hotel waar nog twee kamers beschikbaar waren op de Sunweb website. Na twee dagen kregen wij een telefoontje van Sunweb dat zij slecht nieuws hadden, de kamer die wij geboekt hebben is helaas niet meer beschikbaar, dus zij moeten deze vakantie annuleren. Conclusie, de site is niet up-to-date, je moet wel betalen (bedrag krijg je pas na 14 dagen terug) en zij nemen hier geen enkele verantwoordelijkheid voor. Was netjes geweest als zij de verantwoordelijkheid hadden genomen en met een goed alternatief waren gekomen.

  • Algemeen 1
op 9 februari 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2016

1,5 halve week geleden een vakantie geboekt naar Kos. Ineens zijn de vroegboekkortingen verhoogd omdat het aantal boekingen volgens een medewerkster van Sunweb enorm tegenvielen. Helaas is men bij Sunweb bereid om slechts € 50 per boeking te compenseren aan mensen die de hoofdprijs hebben betaald. Voor de korte termijn voelt dit voor Sunweb wellicht goed, maar oei wat kunnen de negatieve gevolgen groot zijn indien men op deze wijze met de vaste klanten omgaat. Helaas Sunweb het vertrouwen ben ik kwijt.

  • Algemeen 1
op 6 februari 2016 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2016

Vorig week een reis geboekt via Sunweb omdat er volop reclame werd gemaakt met boek nu extra kinderkorting en vroegboekkorting. Dit is helemaal niet waar want de week erop is dezelfde reis 145 euro goedkoper. Ik raad niemand aan om via Sunweb meer te boeken. Geldklopperij. Ik heb zelf al 5 vakanties geboekt via Sunweb en ben van plan nog vele vakanties te boeken maar dit ga ik dus nooit meer doen via Sunweb!!!!

  • Algemeen 4
op 2 februari 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juni 2016

Een reis geboekt met vroegboekkorting voor 31 januari 2016. Net in februari en nu is de vroegboekkorting € 145,00 meer per persoon. in ons geval ( we gaan met z'n vieren en scheelt dus € 580,00) contact opgenomen met Sunweb maar geen enkele tegemoetkoming. Uitermate teleurstellend en de volgende vakantie zal na jaren niet meer bij Sunweb worden geboekt.

  • Algemeen 1
op 31 januari 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2016

Een vakantie met vroegboekkorting (is geldklopperij) boeken bij Sunweb heeft geen zin want boek je later in het seizoen dan scheelt dat al snel veel geld vroegboekkorting.

  • Algemeen 1
op 27 januari 2016 bestemming: Oostenrijk / Holzgau, reisperiode: september 2015

De leukste reis aan de beste prijs, een onvergetelijke vakantie die tot in de puntjes was geregeld

  • Algemeen 9
op 27 januari 2016 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: augustus 2015

Goede reisorganisatie met goede site en ter plekke een goede uitleg en begeleiding door de hostes.

  • Algemeen 8
op 24 januari 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2016

Gewoon de beste, meest veelzijdige en voordelige touroperator van Nederland!!

  • Algemeen 10
op 21 januari 2016 bestemming: Tunesië / Djerba, reisperiode: mei 2014

Goed georganiseerd, de bus stond klaar op het vliegveld en het hotel waar we zaten was erg mooi! Zeker de moeite waard. Ook was er iemand van Sunweb aanwezig bij ons hotel waar we vragen aan konden stellen.

  • Algemeen 8
op 19 januari 2016 bestemming: Bulgarije / obzor, reisperiode: september 2013

Bulgarije leek ons een leuk en onbekend land om naar toen te gaan. Op dat moment ook ideaal; het is een relatief goedkope reisbestemming! Helaas hadden we geen eigen vervoer en waren we gebonden aan openbaar vervoer en tripjes van de organisatie. Deze waren prima geregeld. De locatie was verder prima, aan het strand en op loopafstand van een klein en gezellig dorpje! Wel een beetje jammer was dat wij aan het eind van het seizoen op vakantie gingen , wat betekende dat de tempratuur iets lager was en aan het eind van onze vakantie een aantal tentjes al gesloten waren. Verder een leuke kennismaking met Bulgarije!

  • Algemeen 7
op 18 januari 2016 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2015

De foto's matchte perfect met de werkelijkheid. De reisleiding was zeer toegankelijk en de informatie was compleet! Ik zou zo weer boeken met Sunweb

  • Algemeen 8
op 18 januari 2016 bestemming: Italië / Garda, reisperiode: september 2015

Fijn hotel, prima verzorgd.

  • Algemeen 7
op 16 januari 2016 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: februari 2015

Reis geboekt naar Egypte,door gezondheids problemen helaas moeten annuleren. Om 9.30 uur met Sunweb gebeld en om 18.00 uur reis geannuleerd en het reisgeld minus de annulereings kosten op mijn rekening. Top hoor. Bedankt Sunweb voor de snelle afwikkeling.

  • Algemeen 10
op 14 januari 2016 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: maart 2015

7 maanden voor de reisdatum de vakantie geboekt( met luchthavenshuttle aan €1 en een flinke vroegboekkorting ).2 maanden voor aanvang plots een mail dat we 2 dagen later zouden vertrekken en zouden landen op een andere luchthaven. We zouden dan nog een reis van meer dan 4 uur moeten maken voor we aan ons hotel waren. Omdat dit ons niet paste, een andere reis uitgezocht. Die was veel duurder omdat we nu geen vroegboekkorting meer hadden. We zouden geen vermindering krijgen op onze nieuwe reis en ook het luchthavenvervoer kregen we niet meer. Ik heb 3 keer naar hun gebeld, telkens 15 min. aan de lijn (30C/min.) om te horen dat de dame die het regelde er niet was. Via mail lieten ze weten dat onze nieuwe reis ook niet door kon gaan op de geplande datum, maar 2 dagen eerder zou beginnen. Op hun site kon ik na hun mail toch nog steeds onze gekozen datum boeken.Maw: ze laten de reis op hun site boeken en gaan dan alle gasten samen zetten door datums te verschuiven. Ik heb dit nog nooit meegemaakt!

  • Algemeen 1
op 14 januari 2016 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2015

Alles zeer goed geregeld. Fijne begeleiding, mogelijkheden tot uitleg/informatie en boeken van excursies voor een goede prijs. Ook waren we een jasje vergeten in de bus. Één keer bellen, ze gingen voor ons zoeken en kwamen hem brengen! Verder is Zakynthos gewoon een prachtig eiland!

  • Algemeen 8
op 14 januari 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2015

Goede reisorganisatie! Jong team waardoor de connectie met het team makkelijk is en ze staan overal voor open! Ook de excursies zijn goed geregeld.

  • Algemeen 8
op 13 januari 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: december 2015

Klantonvriendelijke behandeling laatdunkende opmerking na klacht van ons. Werden afgesnauwd en niet serieus genomen. Nooit meer Sunweb. ook na schriftelijke klacht met kluitje in het riet weggestuurd. Zeer sip en onprofessioneel. Volgens mij wil sunweb geen klacht oplossen Reis geboekt in april. In november was hij 200 euro pp goekoper. Scheelt toch 1000 euro voor ons.

  • Algemeen 4
op 12 januari 2016 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juni 2014

Aparthotel Alfagar Suite. Super super super goed aparthotel. Zeeeeer ruime kamer, groot balkon, ruime slaapkamer(s), nette badkamer. Heel net aparthotel. Je kunt gebruik maken van diverse zwembaden, goed restaurant. Zeer vriendelijk personeel, er wordt de gehele dag gepoetst en alles blinkt. Een klein minpuntje, toen was er weinig animatie voor de kinderen, maar verder gaan we zeker nog een keer terug.

  • Algemeen 9
op 10 januari 2016 bestemming: Griekenland / Agios Sostis, reisperiode: oktober 2015

Super fijne reis gehad! Bij aankomt op het vliegveld werden we goed opgevangen en stond de bus al klaar. Verder waren de medewerkers altijd bereikbaar voor eventuele vragen. Reis was exact zo als het online werd aangebonden.

  • Algemeen 8
op 7 januari 2016 bestemming: Italië / Rimini, reisperiode: juli 2015

In een tijd waarin de reisorganisatie waarmee wij normaliter mee vliegen geen aantrekkelijke aanbiedingen had was daar Sunweb met de één na de andere aantrekkelijke vakanties. Kroatië, of toch maar Italië? Uiteindelijk hebben wij voor Italië gekozen en daar hebben wij achteraf geen spijt van. De organisatie ter plekke was goed geregeld met meer dan genoeg groepsactiviteiten. Ik raad een ieder aan om ook een blik te werpen op de website van Sunweb voordat een definitieve keus gemaakt wordt.

  • Algemeen 8
op 7 januari 2016 bestemming: Egypte, reisperiode: januari 2016

Absoluut waardeloos. Half jaar geleden geboekt. Vorige maand plots geen vertrek meer vanuit Eindhoven. Omgeboekt naar Brussel. Nu enkele dagen voor vertrek plots geen vertrek meer uit Brussel. We krijgen ons geld terug maar dit willen we niet we gaan graag op vakantie nl. Dan maar de keuze om vroeger te vertrekken met alle meerkosten erbovenop. Knap gedaan van Sunweb. Tel maar eens 100-en klanten aan 2000€ per reis wat voor intrest... Triestige firma Sunweb !

  • Algemeen 2
op 7 januari 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2015

Super persoonlijke organisatie, als er iets was werden we meteen en vriendelijk geholpen! Ik heb heel veel zin in een nieuw avontuur in Londen!

  • Algemeen 8
op 5 januari 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2015

Oplichters: je lokken met perfecte vluchturen en 2 weken later (na boeking) de uren volledig omgooien waardoor je ineens 2 dagen kwijt bent!! Nooit meer dus!!

  • Algemeen 6
op 30 december 2015 bestemming: Frankrijk / flaine, reisperiode: januari 2016

Al tientallen jaren altijd sunweb geboekt. Altijd prima!!!

  • Algemeen 10
op 28 december 2015 bestemming: Cyprus / Limassol, reisperiode: mei 2015

Ontbijt wel erg matig (maar goed dat we geen HP of all-inclusive hadden geboekt). Veel Russen waar je je mateloos aan irriteert. Kamers simpel maar netjes. Ontvangst via Sunweb op luchthaven netjes geregeld.

  • Algemeen 7
op 27 december 2015 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: december 2015

Omdat Sunweb eenzijdig de pakketreis overeenkomst op een laat tijdstip eenzijdig annuleerde.

  • Algemeen 1
op 22 december 2015 bestemming: Frankrijk / valfrejus, reisperiode: december 2015

Geen enkele piste was open, en sunweb weigerd mijn sneeuwgarantie te betalen. Resultaat, niet vertrekken en geen geld. Daar werk ik dan een jaar voor. Bedankt sunweb, mij zie je nooit meer terug.

  • Algemeen 1
op 20 december 2015 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2014

Goede ervaring met reisorganisatie Sunweb tijdens onze vakantie in Gran Canaria. Wanneer nodig stond de reisorganisatie direct voor ons klaar en we konden ze gemakkelijk bereiken via Whatsapp. We hadden een andere kamer gekregen in het hotel dan we hadden geboekt en na een appje naar de reisleiding van Sunweb werd dit direct opgelost. Een half uur later hadden we een andere kamer! TOP geregeld Sunweb!

  • Algemeen 10
op 19 december 2015 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2015

Goed hotel. Heel goed aangestuurd en functionerend personeel.
voorbeeld: meisjes zijn verplicht de haren in een knoet te dragen en met haarlak te bespuiten. Reden geen haarverlies dus maximale hygiëne.

  • Algemeen 8
op 17 december 2015 bestemming: Frankrijk / avoriaz, reisperiode: januari 2015

Geweldig geholpen door de klantenservice. Acceptabele wachttijd. Lang de tijd voor me genomen. Probleem (niet door hun schuld veroorzaakt) opgelost.

  • Algemeen 9
op 17 december 2015 bestemming: Italië / Ortisei, reisperiode: december 2015

De sneeuwgarantie die Sunweb biedt stelt niets voor. Zelfs nu er geen sneeuw is gevallen en de pistes met opgespoten sneeuw in leven worden gehouden, kan er niet worden geannuleerd. Het is dus onmogelijk van deze garantie gebruik te maken!!! Diverse malen kontakt gehad met Sunweb, maar die willen geen kant op. Totaal geen klantgevoel. Dit is tevens de laatste boeking bij Sunweb.

  • Algemeen 1
op 14 december 2015 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2015

Zeer mooie vakantie gehad, Fijn hotel. Minpuntje was wel dat het hotel aanmaak frisdrank was, je kon merken dat we niet in het hoogseizoen kwamen. Dat is erg jammer

  • Algemeen 7
op 1 november 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2013

Alles verliep soepel! De vlucht met Transavia en de overstap naar de bus vanuit Faro naar Albufeira had geen enkele vertraging. Ook ons appartement was prachtig en zag er uit zoals op de website aangegeven.

  • Algemeen 8
op 23 oktober 2015 bestemming: Turkije / akyalar, reisperiode: oktober 2015

Ik wil de sunweb hostes een compliment geven, de whatsapp die je kunt sturen wordt binnen no-time beantwoord. We werden serieus genomen, en niet geheel onbelangrijk, er werd gehandeld . dus dikke compliment voor hen

  • Algemeen 9
op 19 oktober 2015 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: april 2015

Met Sunweb al meer dan 12 keer met vakantie geweest, zowel met vliegtuig als met eigen vervoer. Accommodatie is altijd goed geweest, wat je op internet leest klopt. Prijzen zijn redelijk te noemen en hotels waren van goede kwaliteit. Alleen de hostess mogen ze wel weg laten... als je ze wilt spreken in je Hotel dan zijn ze uren te laat en als je ze belt dan zijn ze zogenaamd erg druk en wordt je uren later terug gebeld.... Alleen de eerste aankomst dag zijn ze er als de pieten bij om je maar zoveel mogelijk excursies aan te kunnen smeren. Verder een betaalbare en fijne reisorganisatie.

  • Algemeen 8
op 18 oktober 2015 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2015

Een hele leuke en goede vakantie gehad in het resort was alles goed geregeld en het eten was prima en voldoende keus. Bodrum is een leuke haven stad en s' avonds heel gezellig. Alles heel goed geregeld door Sunweb.

  • Algemeen 9
op 17 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2015

Een prachtig appartement complex ( Peridis ) vriendelijk en behulpzaam personeel , elke dag schoonmaak, mooi kindvriendelijke zwembaden , mooi en goed en goedkoop , restaurant , met de fiets 10 min. naar het centrum van Kos. Geboekt bij Sunweb.

  • Algemeen 10
op 16 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2014

De locatie was fantastisch! Alleen viel de organisatie een beetje tegen en waren ze moeilijk te bereiken.

  • Algemeen 7
op 12 oktober 2015 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2014

Het was perfect geregeld. Van het vliegveld opgehaald met een bus en snel afgezet bij het hotel. Heerlijke tijd gehad in een fijn hotel. Ook de terugreis verliep heel soepel.

  • Algemeen 8
op 10 oktober 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juni 2014

De vakantie in Albufeira was super goed geregeld. Op het vliegveld had de reisorganisatie alles goed geregeld. Voor hulp kon er altijd gebeld worden en als je geen contact wilde kon je gewoon je eigen ding doen. Al met al hebben wij sunweb als een fijne reisorganisatie ervaren!

  • Algemeen 8
op 9 oktober 2015 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2015

Alles klopte van deze reis. Perfecte service bij transfer.. Goed contact met sunweb over verlenging reis. Informatie goed op de plaats van bestemming. Terugreis perfect kortom je krijgt wat je boekt.

  • Algemeen 9
op 6 oktober 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: september 2015

Omdat Sunweb alles heel goed heeft geregeld en als er wat is ze het altijd netjes voor je proberen op te lossen en regelen en daarom een dikke 9

  • Algemeen 9
op 6 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2015

Genoten. Vlucht ok, reisleiding leuk en modern (te bereiken via WhatsApp), regeling met autohuur fijn, hotel top! Transfer prima.

  • Algemeen 9
op 6 oktober 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2013

Zeer goed erg fijne contact, mooi resort, kortom een aanrader.

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: Griekenland, reisperiode: juli 2015

Goede duidelijke website, bij vragen nemen ze telefonische contact op en zeer klant vriendelijk. Van elke bestemming hebben ze een Facebook pagina met actueel nieuws. Je kunt direct in contact komen met reisleiding en alles vragen wat je maar wilt. Alleen maar positief, ik zou het een ieder aanraden.

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2015 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: augustus 2015

Op het laatste moment werden we overgezet naar een ander hotel en dit is erg netjes opgelost door Sunweb. We hebben een upgrade gehad vanwege het ongemak en er is goed bij ons nagevraagd of we tevreden waren.

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2015 bestemming: Italië / Gardameer, reisperiode: juni 2015

Alles goed geregeld door Sunweb. Niks misgegaan dus helemaal top.

  • Algemeen 8
op 4 oktober 2015 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: maart 2015

Samen met m'n dochter heerlijk genoten op Lanzarote! Het is een schitterend eiland en de verzorging in hotel/appartement BelleVue Aquarius in Puerto del Carmen was uitstekend! We hebben erg genoten en zullen zeker een volgende keer weer bij Sunweb boeken. Super!

  • Algemeen 9
op 4 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2015

Goed hotel, attent personeel, heerlijk eten (all inclusief ) met mogelijkheid te kiezen voor restaurant. Heerlijk weer, terras aan strand plus diverse zwembaden. Kwaliteit prijs verhouding bij Sunweb zeer goed.

  • Algemeen 9
op 4 oktober 2015 bestemming: Egypte / El Gouna, reisperiode: juni 2015

Weekje all-inclusive El Gouna beviel ons geweldig! De reisorganisatie heeft veel leuke excursies om te boeken en alles was super geregeld! Wij gaan en volgende vakantie zo weer met Sunweb mee!

  • Algemeen 9
op 3 oktober 2015 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: juni 2015

Toen ons geboekte appartement overboekt was is er door Sunweb in 2 dagen een mooi vervangend appartement gevonden zodat wij alsnog een heerlijke vakantie hebben gehad, met zeezicht!

  • Algemeen 8
op 2 oktober 2015 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: augustus 2015

Jammer dat ik geen kennis met Harry kon maken. Maar de dames hebben het zeker goed gemaakt. Hun service en vriendelijkheid maakte van onze grandtour op Lanzarote een topvakantie! Harry bedankt!!!!

  • Algemeen 10
op 1 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2015

Hotel Kosta Pales alles prima geregeld zo als altijd met Sun Web

  • Algemeen 9
op 1 oktober 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: februari 2015

Super goede hostess, waar je met al je vragen terechtkon.

  • Algemeen 8
op 1 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Rethymnon, reisperiode: augustus 2015

Overzichtelijke en gemakzuchtige website, boekingsproces verloopt vlotjes, communicatie uitgebreid en duidelijk, begeleiding op vakantieadres goed geregeld, zowel persoonlijk als via sociale media, getipt over goedkoopste taxivervoer, prijsvoordeel t.o.v. concurrent totaal voor 4 personen zo'n 700 euro.

  • Algemeen 9
op 1 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2015

Een vakantie zo anders dan alle anderen, wegens de aankomst van zoveel vluchtelingen op Kos, de reis prima, begeleiding super en alle vliegtijden op de juiste tijd, super......

  • Algemeen 10
op 1 oktober 2015 bestemming: Griekenland / kokkari/samos, reisperiode: augustus 2015

Rustig relaxen bij Topaz vlak bij strand en winkels met een gezellig eigenaars echtpaar die het een ieder naar de zin maakt

  • Algemeen 10
op 1 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2015

Zoals altijd perfect met Sunweb, heerlijk 2x 2 weken naar Agios Nikolaos op Kreta geweest. niets op aan te merken fantastisch.

  • Algemeen 10
op 30 september 2015 bestemming: Portugal / Algarve, reisperiode: juni 2014

Ik ben heel vaak met sunweb op vakantie geweest. Ik vind het gewoon een super reisorganisatie. Vanaf het zoeken naar een vakantie op de website naar de ontvangst op de luchthaven en de begeleiding ter plekke, echt altijd alles perfect geregeld. Ik beveel sunweb aan iedereen aan.

  • Algemeen 9
op 27 september 2015 bestemming: Spanje / Tossa de Mar, reisperiode: september 2015

Goede reisorganisator

  • Algemeen 8
op 20 september 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juni 2015

Zeer tevreden over de organisatie. De site is altijd gemakkelijk met boeken, op locatie zijn goede en mooie excursies en het personeel is altijd beschikbaar voor vragen. Ik ben erg tevreden met Sunweb, meerdere keren mee gereisd.

  • Algemeen 9
op 20 september 2015 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: september 2015

Wat is het goed geregeld via sunweb. Een prachtige vakantie gehad. Glyfada beach Corfu en bijbehorend hotel, Glyfada beach hotel is zeker een aanrader. Auto huren, of scooter/ quad om het eiland te bezichtigen, excursies alles kan geregeld worden via sunweb. Zelf regelen via locals kan natuurlijk ook. Zijn er problemen dan bel je de hostes, hebben wij niet nodig gehad. Corfu een mooi eilanf om te ontdekken.

  • Algemeen 9
op 19 september 2015 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2015

Prima service, goed bereikbaar, snelle afhandeling, prijzen concurrerend, voldoende aanbod, ook laat in het seizoen nog. Goede ontvangst en begeleiding ter plaatse. Telefonistes nemen de moeite om iets voor je te regelen, informeren of wijzigen, goede klantgerichtheid. Jammer wel dat je voor sommige wijzigingen extra moet betalen. Wij zullen niet aarzelen een volgende keer weer bij Sunweb te boeken

  • Algemeen 8
op 19 september 2015 bestemming: Spanje / Finestrat, reisperiode: juni 2015

Via Sunweb geholpen aan een fantastisch verblijf in Barcelo Asia Gardens. Had na een turbulente en verdrietige periode behoefte aan een verblijf waar ik écht aan mezelf toe kon komen in een onbezorgde, luxe en mooie omgeving. Het had niet beter uit kunnen pakken..Dit was een vakantie waar ik de afgelopen drie maanden nog elke dag de vruchten van pluk!
Het advies van Sunweb leek wel maatwerk!!!

  • Algemeen 9
op 18 september 2015 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: september 2015

Alles vooraf was erg duidelijk geregeld. Op de bestemming zelf waren de reisbegeleiders bij de aankomst en vertrek transfer meer met zichzelf bezig dan met de reizigers. Hierdoor werden er op de heenweg mensen vergeten. Er mag meer aandacht geschonken worden.

  • Algemeen 7
op 12 september 2015 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2014

Sunweb heeft het tot de puntjes geregeld, netjes de transfer naar het hotel, als we problemen hadden konden we ze bellen etc. gewoon goede service op maat.

  • Algemeen 9
op 9 september 2015 bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: december 2013

We hadden onze reis in september 2013 geboekt. In oktober ontving ik een mail dat er een actie was dat je je auto voor 50 cent op Schiphol kon parkeren als je een boeking maakte in oktober. Ik reageerde op de mail dat ik in september al had geboekt en of ik toch in aanmerking kwam voor de actie. Dat kon en werd geregeld na betaling van 50 cent. Ook het verblijf in Santa Maria was top met een zeer donker gekleurde Harry ter plaatse.

  • Algemeen 9
op 9 september 2015 bestemming: Brazilië / São Paulo, reisperiode: juni 2014

Vorig zomer heb ik samen met mijn vriend een reis gemaakt van 4 dagen naar Sao Paulo in Brazilië. Tijdens deze intense trip hebben wij de WK gekte meegemaakt door de voetbalwedstrijd Nederland - Chili bij te wonen. Wat een beleving en wat een cultuurshock. 1 dag waren wij met z'n allen in het stadion Oranje. We zagen er oranje uit, we ademden oranje.. Wij waren die ene dag allemaal 1, namelijk Oranje. Sunweb heeft deze reis tot op de puntjes verzorgd. Van de ontvangst op Schiphol, het ontvangst in Sao Paulo tot aan het hotel en stadion. Alles was zo onwijs goed verzorgd dat ik deze reis iedereen heb aangeraden nadat wij terug kwamen. Doordat er al een hoop geregeld was door Sunweb konden wij gewoon genieten zonder stress en opgaan in alle gekte in de immense metropool Sao Paulo. Ik vergeet nooit meer de busrit van hotel naar stadion, waarbij de reisleiding verhalen vertelde over de stad! Ik had nooit gedacht zo enthousiast te zijn na zo'n trip. Ondanks de cultuurshock heb ik echt een ervaring gehad die moeilijk te overtreffen valt en waar ik over 30 jaar nog vol enthousiasme over kan vertellen. Sunweb is voor ons een prachtige organisatie, met het hart op de juiste plek. Want als reiziger voel je je gehoord en begrepen en doordat ze meedenken met je, voelt het bijna alsof je met je vrienden of familie op vakantie bent! Ik ben vol lof over Sunweb!

  • Algemeen 10
op 7 september 2015 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juli 2014

Vakantie met horrorstart kwam toch goed! Na aankomst in ons hotel El Palacio in Hurghada waren we aangenaam verrast door de mooie lokatie, om een baai heen gebouwd. Na een dag in het hotel en hier gegeten te hebben echter meteen contact met de hostess van Sunweb gezocht. Met onze groep van 9 mensen leken we de enige europeanen tussen allemaal
Oostblokkers te zijn. Nu is dat nog niet zo erg, maar er was ook alleen maar eten voor hen. Als ontbijt pap en gekookte aardappels, die 's avonds ook weer terugkwamen. We wilden hier echt onze vakantie niet doorbrengen! Gelukkig wist de hostess precies waar we het over hadden, ze had al heel veel klachten gehad. Dankzij haar inzet ( en dan ook Sunweb) mochten we verkassen naar het Bel Air Azur hotel. Na deze vervelende start hebben we uiteindelijk toch nog van een paar heerlijke dagen kunnen genieten. Top Sunweb!

  • Algemeen 8
op 7 september 2015 bestemming: Griekenland / Kokkari, reisperiode: augustus 2015

Ik ben met twee vriendinnetjes naar het eiland Samos geweest deze zomer met sunweb. Het was een leuke vakantie die goed georganiseerd was. De informatie van te voren was duidelijk en voldoende, het vervoer van en heen naar het vliegveld op Samos was heel goed geregeld en er waren genoeg manieren daar om contact te leggen met de organisatie. De meisjes van de sunweb, waarvan een het nichtje was van mijn vriendin, waren super leuk en betrokken. Zelden zulke enthousiaste mensen gezien maar ook heel behulpzaam en regelden alles goed. We hebben ons zeer vermaakt:)

  • Algemeen 9
op 7 september 2015 bestemming: Griekenland / Kefalonia, reisperiode: juli 2014

Duidelijk, met een goede transfer tussen vliegveld en hotel.

  • Algemeen 9
op 7 september 2015 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: augustus 2015

Wij zaten in een studio-appartement(Ghikas), van alle gemakken voorzien. Op loopafstand van het centrum en kiezelstrand. Bushalte in de buurt, ideaal als je naar Corfu-stad wil (en vervolgens naar het Achilleon, Paleokastritsa, etc.). De bus brengt je alleen niet naar het noordwesten, daarvoor zijn scooters/quads/auto's meer geschikt (rijbewijs meenemen dus!).
In Corfu-stad is het oude fort beklimmen een aanrader, uitzicht is prachtig. Daarnaast is aqualand ook de moeite waard, zeker op zondag (als alles verder gesloten is). Sunweb heeft onze transfer geregeld, we werden voor de deur afgezet: ideaal. Daarnaast hadden we de mogelijkheid om altijd te bellen/appen met de reisleiders daar.
Vakantie om nooit meer te vergeten!

  • Algemeen 8
op 4 september 2015 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2015

Wij hebben geboekt via sunweb. Hierbij hebben we een voordeelkamer geboekt die nog eens 100 euro goedkoper was dan de normale kamer. Dit was allemaal super ook de excursies die ze aanboden waren super leuk en boek de volgende keer zeker weer bij sunweb.

  • Algemeen 10
op 23 augustus 2015 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2015

De service van Sunweb is uitstekend.
Toen wij in Kreta aankwamen werden wij netjes ontvangen door de reisleidster. In begin tot aan het einde van onze reis konden wij alles bij haar terecht.
Wij schrijven bijna nooit recensies, maar dit keer is het heel bijzonder, daarom deze recensie. Toen wij terug in Nederland waren, kwamen wij pas achter dat wij onze Ipad achter hebben gelaten tijdens de veiligheidscontrole. Wij dachten: "Dit keer krijgen wij vast onze Ipad niet meer terug." De volgende dag hebben wij gelijk onze reisleidster gebeld over de gebeurtenis. Zij zei tegen ons dat zij haar best zou doen om onze Ipad terug te vinden. En dat heeft zij inderdaad gedaan. In de middag op dezelfde dag belde zij van uit Kreta ons op en vertelde dat zij onze Ipad heeft gevonden. Wij waren echt zo blij.
Vandaag hebben wij onze Ipad ontvangen. De Ipad is in goede conditie en het is zo goed en veilig ingepakt. Wij willen haar daarvoor nogmaals bedanken voor haar goede service. Wij raden de mensen aan om bij Sunweb te gaan boeken voor hun reizen.Onze reisleidster heet Janet Hurink.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 19 augustus 2015 bestemming: Turkije / didim, reisperiode: augustus 2015

Slechte ervaring met sunweb voor de 2de maal
-wij hebben in augustus het Didim Beach Resort and Elegance hotel geboekt
-5* hotel dat eigenlijk maar 1* waard is
-slecht eten, maar echt slecht
-warm drinken, men serveert warme wijn en als je reclameert, zegt men gewoon, doe er dan wat ijs in
-vuile restaurant, plakkerige tafels
-1 uur aanschuiven voor een pannekoek of ei
-kamers worden niet echt gereinigd
-geen plaats aan zwembad terwijl er stoelen ingenomen zijn maar geen mensen te zien zijn voor de hele dag, terwijl het hotel erop toe zou zien dat gereserveerde stoelen die 1uur leeg zijn maar ingenomen door handdoek worden verwijderd, dit is dus totaal niet zo
-relaxpool voor volwassenen wordt ingenomen door kleuters en kinderen, bijgevolg dat de kwaliteit van het zwembadwater troebel en vuil is
-snackbar levert rauwe frieten en koude nuggets en is vuil
-strand lijkt meer op vuilnisbelt
-pier aan hotel is privé en er moet extra voor betaald worden
-hotel wordt volledig ingenomen door Turkse 'toeristen' uit Duitsland, Nederland en andere landen, die ongemanierd en vuil zijn, alles laten rondslingeren met de mentaliteit van men moet het maar achter mij opruimen
-animatieteam is volledig ingesteld op Turkse mensen
-wij kregen kamer met dubbel bed en een 1persoonsbed voor mijn dochter van 18 en mijn dochter van 12 kreeg gewoon een clubzetel die werd opengeklapt met een houten plank (geen matras) en haar voeten hingen een halve meter over het einde van de zetel. Na klacht bij Charlotte van Sunweb hebben wij familiekamer gekregen, die toch beetje beter en aangenamer om te verblijven was
-Charlotte wou ons echter ook overboeken naar ander hotel mits extra betaling van 400Euro terwijl dit hotel ons al veel geld had gekost
-Charlotte zou dit bij de hotelmanager gaan melden zijn, maar na een persoonlijk gesprek van de hotelmanager met ons bleek dat zij dit niet had gedaan. Klachten worden dus eigenlijk niet echt doorgegeven en correct behandeld
-Bij de terugreis naar Zaventem stonden wij niet op de lijst van de buschauffeur, die ons toch meegenomen heeft en wij hebben onze namen zelf op de lijst moeten vermelden. Er was totaal niemand aanwezig van Sunweb op de bus of op de luchthaven.
-Nog even vermelden dat wij niet de enige mensen waren die klachten hadden over dit hotel. Zelfs Belgische Turken hadden klachten. 1 familie Belgen is overgebracht naar een hotel in Kusadasi nadat ze gedreigd hadden om TV in te schakelen, dan bleek dat er plots wel iets kon gedaan worden.
-over het algemeen zijn wij dus totaal niet tevreden over het hotel dat door Sunweb als 5* hotel werd aangeprezen en over de Sunweb service ter plaatse.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 12 augustus 2015 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2015

Sunweb boek de zon goedkoper en daarna pikken we extra geld. 3 weken voor vertrek wordt onze reis afgezegd. We kregen een ander voorstel: nl een week vroeger vertrekken, maar dan 180 euro bijbetalen. Als we via mail vragen stelden kregen we geen antwoord. Via Facebook kregen we alleen te maken met een gefrustreerde community manager.
Sunweb (België) is goed voor mensen die met stress op vakantie willen vertrekken, maar ik boek hier NOOIT meer!

  • Algemeen 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 augustus 2015 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: juli 2015

All in formule klopte totaal niet,boerenbedrog,totaal niet aan te raden voor belgen of nederlanders,mooi hotel goed van eten maar zit vol russen,all inclusief tot je een drankje besteld,dan kan je 110 euro per volwassen persoon bijleggen,hotel killykia in kemer is op dat vlak geen aanrader,maar is vooral de fout van sunweb,grts

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 3
op 15 juli 2015 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2015

Voor ons alleen nog maar Sunweb!!! Op 14 juli heb ik Sunweb gebeld, ons gezin bestaande uit papa, mama en 2 kinderen zouden op 17 juli naar Turkije gaan. Mijn schoonmoeder is ernstig ziek dus Sunweb gebeld wat de opties zijn om mijn vrouw later te laten vertrekken richting Turkije. Wat ben ik in een warm bad terecht gekomen wat betreft klantvriendelijkheid. 3 dagen voor vertrek heb ik gebeld, ik ben geholpen door een fantastisch lieve dame die gelijk ging handelen. Mijn vrouw mag nu 5 dagen later in het vliegtuig stappen, Sunweb heeft haar ticket omgezet naar nieuwe datum. Kosten van dit alles??? Totaal niets, nada, noppes. Hoe bedoel je klantenbinding???? Dit vind ik een meer dan dikke pluim waard, voor ons in de toekomst alleen nog maar SUNWEB!!! Heren en dames van Sunweb, echt grote klasse met de hoofdletter K!!! Heel veel reizen toegewenst. Groeten Frank Jansen, Hellevoetsluis!!!!! Onze vakantie krijgt nu al een 10 door het geweldige inlevingsvermogen en de mate van handelen door deze partij. Al is het eten slecht, de kamers vies en nog meer van die onzin, Sunweb krijgt een dikke 10 plus van mij!!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 30 juni 2015 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juni 2015

Prima hotel geboekt bij Sunweb, net geopend, met zeer ruime kamers. Vlakbij centrum Kusadasi, dolmus stopt voor de deur. Enige minpunt de gladde marmeren vloer bij de zwembaden. Vele mensen zien vallen. De hostess Evelien heeft ons zeer goed geholpen. Pluspunt, de georganiseerde ontdekkingstocht door Kusadasi.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 30 juni 2015 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2015

Klacht ingediend ivm zeer onveilige excursie. Gelijk bij reisleiding dag later gedaan. Zou opgepakt worden en gekeken worden na compensatie. Dure excursie! Thuis nog niets gehoord. Heleboel heen en weer gemail en ze vinden het niet terecht. Turkse norm is lager dan in NL. Dat begrijpen we maar dit was zelfs voor turkse norm niet veilig. Wordt uiteindelijk niet serieus opgepakt en niets mee gedaan. Vandaar dat ik overal klacht in dien. Geen excursies boeken bij sunweb! Is alleen maar voor vullen van eigen zakken!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 8
op 25 juni 2015 bestemming: Griekenland / Pigadia, reisperiode: juni 2015

Hotel in Pigadia op Karpathos was prima. reisleiding van sunweb belachelijk slecht! onze hostess wist tijdens de excursie niks te vertellen. ze was heel chaotisch en onproffesioneel. wij waren niet de enige die ontevreden over haar waren, we hebben er meerdere mensen over gehoord! dat ze zo'n iemand op zo'n functie zetten vind ik onbegrijpelijk.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 6
op 4 juni 2015 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: oktober 2013

Prima hotel erg vriendelijk. excursies viel tegen er was op dat tijdstip veel gesloten, dus hebben we maar fietsen gehuurd en zelf de
omtrek bekeken, en er waren weinig mensen in het hotel, waarschijnlijk het eind van het seizoen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 8
op 17 mei 2015 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: mei 2015

Ik ben niet tevreden over Met Sunweb naar Fuerteventura. 28 uur vertraging op de heenreis, het was een hel. En Sunweb wijst naar iedereen (Transavia, annuleringsverzekering) en doet niets voor je. Verlenging van de kamer op de laatste dag ivm avondvlucht kost aan het hotel 35 euro en die wilde Sunweb wel voor haar rekening nemen. Maar hiervoor moest ik wel het klachtenformulier dat na enig aandringen is ingevuld inleveren zodat Sunweb niet meer aansprakelijk is, maar ik heb toch bij Sunweb geboekt? Ik adviseer gewoon zelf je vliegreis en hotel te boeken, aan Sunweb heb je niets...bedankt harry.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 1
op 16 mei 2015 bestemming: Griekenland / plati - limnos, reisperiode: mei 2015

De reis was prima georganiseerd. De accommodatie prachtig gelegen. Limnos is een nog zeer rustig en echt Grieks eiland, heerlijk voor rustzoekers.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 15 mei 2015 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2015

Helaas moet ik overal 1 invullen omdat Sunweb mijn vakantie door mijn neus boort. Gister een reis geboekt en gelijk betaald, de reis was best goedkoop voor hoogseizoen maar omdat we heen en terug erg late vluchten hebben dachten we dat het daardoor kwam. Vandaag werden we gebeld dat we 1320 euro bij moesten betalen of de reis annuleren want er was een fout in het systeem. Op dat moment stond de reis nog steeds voor die prijs op internet. Ook lezen we op internet dat het vaker voorkomt bij Sunweb. Dus dan komt het op misleiding van de consument neer. Nu hebben ze als oplossing dat we 660 euro extra betalen voor onze reis. Mijn partner raakt zn baan kwijt per 1 juni, dit was een licht puntje in deze rot periode. Bedankt he Harry!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 2 mei 2015 bestemming: Frankrijk / Val Thorens, reisperiode: mei 2015

Voor het eerst sinds jaren met de bus op wintersport. Met 6 personen. Twee volwassenen en vier kinderen tussen de 21 en 14 jaar. Na een busreis van 12 uur met chagrijnige buschauffeurs om 8.00 uur op plek van bestemming. Ondanks dat de appartementen leeg waren mochten we pas om 17.00 uur in ons appartement. Mijn vrouw was ziek dus verzochten we of we wat eerder de sleutel konden krijgen. Geen enkel begrip van sunweb en geen enkele inspanning van de "reisleidster". Eigenlijk werden we als vee behandeld. De terugreis was echter pas echt een film. De bus was voor een kwart leeg en een uiterst correcte heer van middelbare leeftijd met breed postuur nam plaats op een leeg bankje. Niemand in de bus had hier enige hinder van. Echter had hij dit niet aan de buschauffeur gevraagd waarna hij op zeer onbeschofte wijze werd toegesproken en gesommeerd werd op de hem toegewezen stoel te gaan zitten. De letterlijke woorden van buschauffeur Henny waren: "anders flikker ik je de bus uit". Een totaal ongepaste, zeer onklantvriendelijke en bovenal onbeschofte manier van communicatie. Intimiderend gedrag dat totaal niet bij de situatie paste. De chauffeurs van Sunweb moeten echt iets aan hun gedrag doen. Een cursus communicatie en klantvriendelijkheid zullen absoluut de reisorganisatie ten goede komen. Voor buschauffeur (terugreis uit Val Thorens dd 1.05.2015) is dit echter weggegooid geld. Deze man is totaal ongeschikt voor z'n werk en dient per direct z'n ontslag te krijgen. Het was een zeer beschamende vertoning !!!

  • Algemeen 3
  • Prijs / kwaliteit 3
op 27 april 2015 bestemming: Spanje / Fengirola, reisperiode: maart 2015

Appartement Embajador,keurige appartementen alles aanwezig ook alle ned.zenders.goed restaurant,chris is een lieve man altijd behulpzaam.Nieuwe eigenaar toppie,Bianca is een schat

  • Algemeen 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 15 april 2015 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: maart 2015

Redelijk goed eten, animatieteam was Franstalige club kon je geen contact mee krijgen.
Kamer was netjes, werd wel laat schoongemaakt.De mannen aan de receptie waren zeer klantonvriendelijk.
Bij vertrek vroeg in de ochtend zat er een oude man aan de receptie om uit te checken, er kon geen goede reis af.

  • Algemeen 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 30 december 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2015

Op 15-11-2014 hebben wij bij sunweb een vakantie geboekt naar het zonnige turkije
op 4-8-2015 gaan we voor 13 dgn met ons gezin 2 volw en 2 kids naar crystal sunrise queen luxery spa &resort.
omdat we een goede prijs kwaliteit verhouding willen hebben boeken we elk jaar al voor de kerst zodat we maximaal gebruik kunnen maken van de extra vroegboek korting ,kinderkorting,en de gewone vroeg boek korting
de totale reis som bedraagt 4266,- nu ruim 4 weken later blijkt dat de zelfde reis
op de zelfde datum zelfde vlucht zelfde kamer en zelfde resort in eens 320,- goedkoper blijkt te zijn.
hier hebben wij contact over op genomen met de sunweb en hun konden mij precies vertellen hoe dit kwam.het lag namelijk aan de vraag en aanbod die de sunweb had bij dit resort ik heb gevraagd of hun dit normaal vonden om dezelfde reis na 4 weken in eens ruim 300,- euro goedkoper aan te bieden. hun hadden hier totaal geen problemen mee
nou bedankt HARRY van de sunweb voor de goede service

ps voor een ieder die bij de subweb wil boeken let hier dus voor op
voor ons heeft het snelle beslissen om dus gebruikt te maken van alle kortingen tegen ons gewerkt
het is de eerste keer en tevens ook gelijk de laatste keer dat wij bij HARRY VAN DE SUNWEB hebben geboekt
ook zullen wij dit dus aan niemand aanbevelen om bij de sunweb te boeken

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 1
op 3 november 2014 bestemming: Griekenland / agios spyridos, reisperiode: oktober 2014

Druk hotel met voornamelijk engelse gasten. Alles daarop ingericht vooral het eten. Klein buffet voor groot hotel dus lang in de rij. Veel luidruchtige animatie.
Weinig variatie in eten. Ruime familie kamers, mooi zwembad wel erg koud. Ver van de bewoonde wereld, geen aanrader voor eind oktober. Geboekt met Sunweb.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 6
op 2 november 2014 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: juni 2014

Koffer kwijt op de heenreis, werd snel geregeld alleen kwam die stuk aan inclusief kapotte inhoud. Goed opgelost door sunweb, prachtig eiland, mooi complex, 2 kmr app prima voor 2 p maar minder voor 3, slaapbank sliep echt niet lekker . Auto echt nodig voor dit eiland, gewoon top! Romantisch en rustig en goedkoop.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 31 oktober 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2014

Onze zoon werd geopereerd in Turkije en sunweb heeft ons perfect geholpen met het vinden va een hotel na ontslag uit het ziekenhuis.
Ook al was de vertek datum verstreken.tevens veel belangstelling van hun naar ons toe.
Thuis ook nog een bos bloemen.Dus als er problemen zijn staan ze voor je klaar.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
  • Vorige
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende