Vliegtickets.nl

Url: https://www.vliegtickets.nl/
Aangesloten bij: ANVR
Type reizen: vliegtickets

Logo van Vliegtickets.nl

Ben je op zoek naar een vliegticket? Op de website van Vliegtickets.nl kun je wellicht wat vinden. Vliegtickets.nl is een van de grootste webwinkels voor vliegtickets in Nederland. Ze bieden namelijk niet alleen vliegtickets aan van de grootste luchtvaartmaatschappijen, maar ook tickets van lowcostmaatschappijen vind je in het aanbod. Doordat met alle luchtvaartmaatschappijen goede afspraken zijn gemaakt kan Vliegtickets.nl alle vliegreizen aanbieden voor een scherpe prijs. Naast vakantievluchten ben je ook voor groepsreizen of een zakelijke vlucht bij Vliegtickets.nl aan het juiste adres. In het aanbod van de reisorganisatie vind je vluchten naar vele bestemmingen wereldwijd, op alle continenten. De reisorganisatie weet dat het voor veel landen uit het aanbod belangrijk is om goed voorbereid op reis te gaan. Daarom vind je op de website ook aanvullende informatie over de noodzakelijkheid van een visum, reserveringen en bagagerestricties.

Alle medewerkers van Vliegtickets.nl zijn IATA gekwalificeerd. Dit wil zeggen dat zij je altijd de beste hulp kunnen bieden bij het vinden en reserveren van een goed vliegticket. Daarnaast is Vliegtickets.nl aangesloten bij ANVR, SGR, IATA en Thuiswinkel Waarborg. Deze labels garanderen dat je veilig kunt boeken. De klantenservice is 365 dagen per jaar geopend en telefonisch te bereiken. Ze zijn zelfs via WhatsApp te bereiken tijdens kantooruren.

Ervaringen met Vliegtickets.nl

Vliegtickets.nl krijgt gemiddeld een 1,0
op basis van 95 ervaringen:

1,0 + Ervaring delen
op 13 november 2023 bestemming: Turkije / istanbull, reisperiode: november 2023

Omdat het een vreselijke ongeorganiseerde bedrijf is

  • Algemeen 1
op 20 september 2022 bestemming: Ierland / Belfast, reisperiode: december 2022

Ik boekte een ticket bij vliegtickets.nl. Dat was fout nr. 1 dom. Easy Jet annuleerde de nog te vertrekken vlucht en stelde mij keurig op de hoogte. Het alternatief paste niet, dus ik kon mijn tickets keurig annuleren met geld terug garantie. Binnen 7 dagen geld terug. Inmiddels zijn er twee weken verstreken en heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Na een half uur in de wacht gloort er hoop aan de horizon. Maar wat een gedoe. Mijn advies. Gewoon rechtstreeks bij de maatschappij boeken. Is niet duurder en scheelt onwijs veel gedoe. Fingers crossed dat mijn geld inderdaad teruggestort wordt.

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2022 bestemming: Turkije, reisperiode: maart 2022

Stelletje oplichters, zou binnen 15 dagen mijn geld terug krijgen, lees nu online dat honderden mensen nog hun geld moeten terugkrijgen. 15 dagen is inmiddels al ruim 4 maanden, sommige gedupeerde wachten al 7 maanden geen geld terug.

  • Algemeen 1
op 16 juli 2022 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: juni 2021

Wat een drama bedrijf, absoluut niet boeken, spelen onder 1 hoedje met Raynair en dat om 60 euro uit je te trekken, zo zielig. Terwijl wij gewoon een vliegticket hadden. Maffia maffia maffia. Pas op

Boek hier NIET. Je wordt bewust genaaid om je 60 euro afhandig te maken. Zelfs toen Rynair en Vliegticket elkaar aan de telefoon op het vliegveld van Girona konden ze het nog niet oplossen behalve als ik bijbetaalde. Maffia Maffia Maffia, alleen maar om geld te verdienen over de rug van mensen op een oneerlijke manier. BAH. Niet boeken wat je bent de Sjaak

  • Algemeen 1
op 13 juli 2022 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: augustus 2022

Vlucht 1500 euro betaald met annulering verzekering enz.
Vlug geannuleerd geen antwoord
Telefonisch niet bereikbaar waardeloos

  • Algemeen 1
op 6 juli 2022 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: september 2022

Ook wij hebben dezelfde ervaringen als hieronder beschreven zijn. Helaas lazen we deze ervaringen pas toen het spaak liep bij vliegtickets.nl
Onze ticket is gewijzigd waardoor we onze overstap missen, maar helaas kunnen we vliegtickets.nl niet meer bereiken. Telefoonlijn is steeds in gesprek, en op messenger en email reageren ze niet. Inmiddels heb ik #Boos van Tim Hofman en Radar van de Avrotros gemaild. Heb je zelf een nare ervaring met vliegtickets.nl stuur dan ook een mail naar deze programma's. Hoe meer meldingen, hoe eerder ze het hopelijk oppakken. Want deze geldklopperij moet stoppen!

  • Algemeen 1
op 31 maart 2022 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: januari 2022

Ticket geboekt en er werd ticket service aan toegevoegd zonder dat ik dit had geselecteerd. Eerder heb ik ook al problemen ervaren met deze organisatie. Ze bieden geen service, zijn moeilijk bereikbaar en onredelijk.

  • Algemeen 1
op 24 maart 2022 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: april 2022

Nooit boeken. Het bedrijf is kapot. Email, telefoon enzovoort wordt niet beantwoord. Boek rechtstreeks bij de vliegtuigmaatschappij

  • Algemeen 1
op 5 februari 2022 bestemming: Noorwegen / Oslo, reisperiode: januari 2022

Vliegtickets boekte mijn retour ticket om van de ene naar de andere airport in oslo, 3 lettertjes veranderd, mij niet gewaarschuwd, niks ! en ik stond dus op het verkeerder vliegveld, dankzij KLM ben ik toch vertrokken , maar de extra kosten worden niet vergoed, vliegticket.nl zijn oplichters

  • Algemeen 1
op 7 december 2021 bestemming: India, reisperiode: november 2021

Waardeloze service. Vluchten geannuleerd en niet goed opgevolgd. Kon zelf nieuwe tickets gaan kopen, ze zijn niet bereikbaar.

  • Algemeen 1
op 8 november 2021 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: november 2021

Niet te bereiken, langer dan een uur in de wacht en nog steeds niemand gesproken.

  • Algemeen 1
op 29 oktober 2021 bestemming: Verenigde Staten / Charleston, reisperiode: november 2021

Reis geboekt, wilde om boeken, waren nog 6 stoelen beschikbaar. Ik heb vier keer telefonisch contact gehad (op e-mail reageren ze sowieso niet). Werd aan een lintje gehouden. Hebben het verzoek niet verwerkt. Pas een week later toen alle stoelen verkocht waren gingen ze om boeken. Dan kun je dus ruim €3900 voor 2 enkele reizen bijbetalen!!!! Alles geannuleerd. Wat een slechte website. Boek hier niet. Stelletje amateurs.

  • Algemeen 1
op 18 oktober 2021 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: oktober 2021

Tickets geboekt voor weekje Ibiza en incomplete reisdocumenten ontvangen. Zijn telefonisch bereikbaar (in gesprek toon zelfs) oen/of reageren gewoonweg niet!

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2021 bestemming: Tanzania / Moshi, reisperiode: oktober 2021

Tickets geboekt bij vliegtickets.nl. Wat een drama als je dat wilt wijzigen, ze reageren domweg helemaal niet

  • Algemeen 1
op 26 september 2021 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: maart 2020

Reis geannuleerd wegens covid. vliegtickets.nl reageert nergens op. Willen refund, vliegtuigmaatschappij betaalt uit alleen vliegtickets.nl doet niks. Geen contact te krijgen. Pure fraude. En geen instantie in Nederland waar je terecht kan om je klacht kenbaar te maken / te behartigen.

  • Algemeen 1
op 25 september 2021 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2021

Tickets geboekt waarvan de terugreis opeens vier dagen later plaats zou vinden. Totaal onmogelijk en wilde cancellen. Ik heb uiteindelijk zelf ergens anders een ticket geboekt. Maar de kosten voor het ticket heb ik nog steeds niet terug. Veuling stuurt alleen spaanse mails, waardoor ik bijna aan een tegoed vastzat. Net op tijd kunnen aangeven dat ik simpelweg mijn geld terug wil. Ten eerste geeft Vliegtickets aan dat dit wel een jaar kan duren, waarom?? Ten tweede krijg ik een overzicht van het restitutiebedrag waar de bagagekosten dan opeens niet vergoed worden!! 43e! Omdat het zou behoren tot kosten niet gerestitueerd kunnen worden? waarom niet? ze hebben er geen enkele dienst voor geleverd, nada, noppes en verdienen wel 43e!

Plus de boekingskosten voor enkel de heenreis bleven hetzelfde wat vervolgens een belachelijk bedrag is voor een enkele reis Valencia.

Reacties op emails duren enorm lang en ik krijg geen inhoudelijk antwoord; enkel dat ik gewoon naar mijn geld kan fluiten. Te belachelijk voor woorden.
NOOIT boeken via deze organisatie.

  • Algemeen 1
op 27 augustus 2021 bestemming: Namibië / Windhoek, reisperiode: april 2021

Geboekt, betaald maar de vlucht werd geannuleerd. Vliegtickets geeft aan dat wij niets hoeven te doen, Zij regelen alles! Reageren nauwelijks op mails.Na maanden een korte mail met de melding dat de maatschappij failliet is (5 maanden na datum dat dit gebeurd is).

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2021 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2021

Wij hadden een vliegreis geboekt bij Vliegtickets.nl naar Bodrum in Turkije. We zouden de 27e juli vertrekken en 14 aug terug vliegen met Corendon Airlines. Na een paar dagen kregen wij bericht dat beide vluchten waren gecancelled maar 2 dgn later kregen wij weer bericht dat alleen de heenreis was komen te vervallen maar de terugreis niet. Maar wat heb ik aan een terugvlucht als ik er niet zit ?! Wij hebben meerdere dagen geprobeerd telefonisch contact (32x!!) te krijgen met Vliegtickets.nl zonder resultaat. Diverse keren mail gestuurd waarin we uitlegden dat de door ons geboekte heenvlucht bij hen was komen te vervallen, wij deze betaald hadden en dus een nieuwe vlucht wilden. Op een gegeven moment kregen wij een engelstalige mail terug van een vrouw met de tekst dat zij had geprobeerd om Corendon Airlines te bellen, dit niet was gelukt en wij het nu zelf maar moesten uitzoeken !!! Een paar dagen later kregen wij exact dezelfde mail nog een keer toegestuurd. Het is ons toch gelukt om via Corendon Airlines een nieuwe heenvlucht te boeken.
Maar wat een verschrikkelijk slechte service heeft dat Vliegtickets.nl !!!! Had ik de recensies hier maar eerder gelezen !! Never nooit boek ik bij hen ooit nog een vakantie/vliegreis en vertel dit ook aan iedereen die het maar horen wil.......DOE HET NIET !!!!!

  • Algemeen 1
op 29 juni 2021 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2020

Reageren nergens op, geen geld terug ivm Covid, waardeloze organisatie!
Boek hier NOOIT een ticket!!!

  • Algemeen 1
op 8 juni 2021 bestemming: Spanje, reisperiode: maart 2020

Vanwege Corona is de vlucht geannuleerd. Ik wacht nu 14 maanden op een antwoord op mijn mail. Inmiddels al meerdere malen de facturen verzonden met vraag om restitutie. Geen antwoord van ze ontvangen.

  • Algemeen 1
op 4 juni 2021 bestemming: Finland / Helsinki, reisperiode: mei 2021

Reis werd door vliegtuigmaatschappij geannuleerd. Hier had ik een verzekering voor afgesloten bij vliegtickets.nl dus ik reageerde meteen dat ik graag een restitutie/voucher ontving. Echter had ik na 2 maanden nog steeds geen reactie (inmiddels had ik al 5x gemaild). Uiteindelijk gebeld en toen kreeg ik na lange wachtrij iemand aan de lijn (sprak alleen Engels, nu is dit geen probleem, maar dit had ik niet aangegeven in het keuzemenu), deze persoon heeft mijn verzoek doorgestuurd en beloofde dat ze diezelfde werkweek met reactie zouden komen. Ik de vrijdag van die week gebeld om te kijken wat de status was (weer een Engelstalig persoon aan de lijn), toen werd mij medegedeeld dat het verzoek alleen was ingediend voor een refund en niet voor een voucher. Toen ik vroeg waarom en waarom ik nog niet meer had gehoord werd er opgehangen! Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik geen reactie meer zal ontvangen en dat ik ook mijn geld niet terug krijg (de hoop op een reisvoucher heb ik inmiddels ook opgegeven). Ronduit verschrikkelijke ervaring dus, je moet echt enorm ver gaan om uberhaupt contact te krijgen en wanneer dit is gelukt word je genegeerd. Boek nooit via vliegtickets.nl of een andere site van Otravo!

  • Algemeen 1
op 17 maart 2021 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: december 2020

Reis is geannuleerd door hun zonder meden weten van ons. Geen geld terug gehad. Vind het diefstal en afzetters

  • Algemeen 1
op 16 maart 2021 bestemming: Noorwegen, reisperiode: augustus 2019

Stel oplichters! BOEK HIER NOOIT!!!
Reageren nergens op....zijn op geen enkele manier te bereiken. Echt schandalig dat zoveel mensen zo gedupeerd kunnen worden.
Wij wachten nog steeds op een terugkoppeling...al maanden. Geen geld terug, geen vouchers, niet eens een reactie.

  • Algemeen 1
op 19 februari 2021 bestemming: Italië / Genua, reisperiode: april 2020

Bizar hoe Vliegtickets.nl omgaat met deze situatie. Geen terugbetaling, ze komen afspraken niet na en reageren niet meer. Voor ons nooit meer tickets via hen.

  • Algemeen 1
op 2 februari 2021 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: juni 2020

Heb ticket gekocht samen met kosten voor ruimbagage 138 euro en ook een annuleringsverzekering 45 euro totaal voor 500 euro krijg nu alleen de tickets ter waarde van 287 euro terug.
Dit vind ik diefstal. Nooit meer boeken met deze club.

  • Algemeen 1
op 25 januari 2021 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: april 2020

Door Corona reis geannuleerd,
Wacht nu al vanaf April op mijn geld.
Men is niet te bereiken,
Krijg geen antwoord op mijn mails.

  • Algemeen 1
op 31 december 2020 bestemming: Duitsland / München, reisperiode: december 2020

Geboekt via Vliegtickets.nl. Moest annuleren vanwege Coronamaatregelen maar krijg geen geld terug!! Zeer slechte service en niet bereikbaar!

  • Algemeen 1
op 15 december 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: september 2020

Geen vliegticket ontvangen en ook geen geld terug

  • Algemeen 1
op 3 december 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: april 2020

Reis is geannuleerd, en deze maatschappij heeft €65,00 ingehouden. Zowel op de terugbetaling als op de vouchers. Verschillende keren contact proberen te zoeken maar zonder resultaat.

  • Algemeen 1
op 28 november 2020 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: november 2019

Grootste oplichters, geen tickets en geen geld!!

  • Algemeen 1
op 22 november 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2019

Geanuleerde vlucht 6 personen nog steeds geen geld terug,geen reactie op mails

  • Algemeen 1
op 18 november 2020 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: februari 2019

Reis is geannuleerd en Vliegtickets betaalt niet de volledige door de vliegmaatschappij toegekende restitutie aan mij uit. Reageert niet op mail. Oplichters! Boek hier niet

  • Algemeen 1
op 12 november 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: februari 2019

Wat een slechte organisatie is dit. Wij hadden 2 tickets geboekt voordat Corona uberhaupt een rol ging spelen. Inderdaad corona om de hoek en reis werd geannuleerd. Geboekt in Februari en nu halverwege november 1 mail ontvangen "met geduld". telefonisch op geen enkele manier bereikbaar, alleen via de mail. Hier word niet op gereageerd. Op hun site mbt turkisch airlines moet de restiutie met 19 weken geregeld zijn en we zitten nu ruim op 40 weken. Respectloze organisatie. We zijn de eerste lichting gedupeerde en worden (mits we geholpen worden) nog steeds niet geholpen, anderen kregen voorrang om een of andere reden en ja die mail heb ik bewaard. We zitten nu al 10 maanden op ons geld te wachten zonder enig bericht. NOOIT MEER HIER BOEKEN.

  • Algemeen 1
op 10 november 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: mei 2020

Via vliegtickets.nl geboekt. Slechtste service ooit; lees geen service. Onbereikbaar op wat boor manier ook. Betere benaming voor dit bedrijf is scamtickets.nl. Dus koop er geen tickets!

  • Algemeen 1
op 5 november 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2020

Vlucht werd geannuleerd door American Airlines. Restitutie gevraagd en via American Airlines site konden we zien dat dit uitbetaald was aan vliegtickets.nl We hebben nu na vele maanden later terug gehad na vele mailtjes met bewijs dat American Airlines betaald had. We hebben veel met deze organisatie gereist dit was echt de laatste keer.

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2020 bestemming: Japan / Osaka, reisperiode: mei 2020

Zit al vanaf juni 2020 te wachten op het terug storten van mijn ticket kosten. Ze reageren nergens op. En geven geen reactie op mijn berichten. WAT EEN BOEVENBENDE

  • Algemeen 1
op 24 oktober 2020 bestemming: Nederland / Christchurch, reisperiode: juli 2020

Vanwege remigratie naar Nederland een ticket geboekt. Nog nooit zo'n slechte organisatie meegemaakt. Nooit boeken met deze organisatie.

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: april 2020

Restitutie van mijn ticket heeft meer dan 6 maanden geduurd. Krijg de boekingskosten van 30 euro echter niet terug. Op een ticketprijs van 150 eur is dat 20%. Voel me genaaid. Voor Vliegtickets.nl maakt het dus niet uit of de reis doorgaat of niet, zij incasseren altijd boekingskosten. Bij andere reisorganisatie kreeg ik wel volledige bedrag terug. E-mail was erg traag en onvriendelijk (kreeg pas 2 maanden na mijn vlucht bericht dat deze was geannuleerd, ook werd mij dringend verzocht vooral geen contact op te nemen met hun). Nooit meer hier boeken!!!

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2020 bestemming: Spanje / Bilbao, reisperiode: augustus 2020

Door Corona is de vlucht naar Bilbao met ons gezin in augustus geannuleerd. Reageren op e mails doen ze niet. Ik kreeg een zoethoudertje in juli met een bevestigingsmail met een referentienummer voor toekomstige communicatie. Ondanks herhaaldelijk herhaaldelijke verzoeken met gebruik van referentienummer, nog steeds geen reactie van vliegtickets.nl. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Het komt zeer onbetrouwbaar over. Niet meer boeken via vliegtickets.nl!!

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2020 bestemming: Turkije / Ankara, reisperiode: april 2020

Door de corona is de vlucht geannuleerd, heb tot op heden geen geld terug, en zijn onbereikbaar! Op mijn laatste mail van 16 september nog steeds geen antwoord!

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2020 bestemming: Frankrijk / Marseille, reisperiode: oktober 2020

Na 4 dagen te hebben geboekt heb ik nog steeds geen e-tickets ontvangen, terwijl ik over 2 dagen ga reizen. Na 3 mails, nog steeds niks ontvangen. Uiteindelijk Airfrance moeten bellen, en zij konden gelukkig wel mijn e-tickets naar mijn e-mail sturen! Vliegtickets.nl verdient niet eens een ster! Ik boek ook NOOIT meer bij vliegtickets.nl

  • Algemeen 1
op 30 september 2020 bestemming: Italië / Catania, reisperiode: april 2020

Al in maart reis geboekt met een annuleringsverzekering ivm corona. Nog steeds aan het wachten op mijn geld en de vliegtickets geeft niet thuis. Nu ga ik mijn rechtsbijstand erop zetten.

  • Algemeen 1
op 28 september 2020 bestemming: Canada, reisperiode: augustus 2020

Reis ging niet door, door corona vliegtickets geeft niet thuis al weken lang probeer ik deze oplichters te bereiken, helaas zonder resultaat

  • Algemeen 1
op 20 september 2020 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: juli 2019

Reis dezelfde dag geannuleerd. Stond op de site dat je dezelfde kostenpost kunt annuleren. Heel vaak gemaild met vliegtickets.nl, NIETS meer vernomen. Wacht nog steeds op retour van reissom.

  • Algemeen 1
op 19 september 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: april 2020

Vliegtickets houdt het geld van de geannuleerde vluchten achter.

  • Algemeen 1
op 18 september 2020 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2020

GEEN enkele reactie van bedrijf na code oranje en verzoek om bemiddeling of geld terug geboekte tickets. Boek hier geen tickets!

  • Algemeen 1
op 18 september 2020 bestemming: Cyprus / Paphos, reisperiode: april 2019

Reis geboekt voor mij, mijn partner en 3 kinderen. Kosten ca. 1800,00. Reis, die in april 2020 zou plaatsvinden, is geannuleerd. Kregen bericht van vliegtickets dat zij restitutie zouden aanvragen.
Daarna helemaal niks meer, ook niet na diverse mails en sommaties.
Heb inmiddels rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld.

NOOIT MEER BOEKEN BIJ VLIEGTICKETS>NL

  • Algemeen 1
op 17 september 2020 bestemming: Bonaire, reisperiode: oktober 2020

Ticket geboekt en betaald naar bonaire, vervolgens ontvang ik per omgaande een mail dat er iets mis gegaan is en dat de boeking niet bevestigd is maar ze komen er binnen 24 uur op terug. later die avond ontvang ik van KLM een bevestiging van de vlucht en de volgende ochtend een een mail van vliegtickets dat er iets verkeerd gegaan is en ik kan kiezen of ik mijn geld teruggestort wil of ik een nieuwe boeking maak ?!! ik mail de bevestiging van KLM door en vraag hoe het dan kan dat ik een bevestiging van KLM ontvang. Een een dag later krijg ik door dat mijn case in behandeling is. De dag erna zie ik dat de KLM boeking geannuleerd is dus ik mail naar Vliegtickets dat ik de annulering constateer en verzoek ik of ze het geld willen terugstorten. Daarna nog een mail dat het in behandeling is en vervolgens wordt er op geen enkele mail meer gereageerd. Zij kunnen heel eenvoudig zien dat de boeking bij KLM geannuleerd is dus er valt niks uit te zoeken. Op mijn verzoek om een reactie wordt niet meer gereageerd! Zo ga je niet met klanten om!

  • Algemeen 1
op 16 september 2020 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: maart 2020

Hallo,Al sinds maart bezig om contact te zoeken met vliegtickets.nl. In het begin ging dit mondjes maat, maar na april wordt er helemaal niet meer gereageerd. We houden vol en mailen ze elke twee weken en stellen ze hierbij in gebreke met de daarbij behorende misgelopen rente over het bedrag dat we nog krijgen. Weet niet of het enig zin heeft, maar toch iets.

  • Algemeen 1
op 9 september 2020 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: april 2020

Vliegtickets handelt restitutie van geannuleerde vluchten niet af, pure oplichting!!!!

Na annulering door de vliegtuigmaatschappij gaat mijn reis in 4/2020 niet door. Ik verzoek middels procedure restitutie van de vliegkosten, Vliegtickets geeft aan dit in gang te zetten. Het kan ivm drukte COVID echter wel enige maanden duren voordat zij uitsluitsel hebben.
Enkele maanden later vraag ik per mail (telefonisch niet bereikbaar) om een statusupdate. >>> Geen reactie van Vliegtickets!!
Inmiddels 6 maanden later wederom gevraagd om een statusupdate. >>> Wederom geen reactie van Vliegtickets!!!
Kortom er blijkt geen contact mogelijk te zijn daar waar het gaat om restitutie van de vluchtkosten, verkoop van vluchten kan wel gewoon doorgaan??? :(

  • Algemeen 1
op 9 september 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: april 2020

In november 2019 een reis voor 8 personen naar Mallorca geboekt via Vliegtickets.nl. We zouden vliegen met Lauda (is Ryanair)., Netto prijs € 1.997,00 exclusief € 29,00 Boekingskosten en € 14,99 volledig servicepakket. Kreeg van Ryanair een bevestiging dat geboekt en betaald was.. € 1.862,00.
Verschil van bijna € 180,00 inclusief dus de betaalde Boekingskosten en Servicepakket, . Na verschillende mails kreeg uiteindelijk een heel lulverhaal maar kwam er achter dat Vliegtickets.nl gewoon extra geld bij de bagage opdrukt . Dat was 1ste teleurstelling maar goed, geboekt is geboekt.
Toen kregen we in maart bericht van Ryanair dat de reis gecanceld werd door Corana.
Van Vliegtickets.nl toen geen enkele reactie, Na maanden kreeg we uiteindelijk bericht dat zij er niet aan konden doen ne zodra het geld bij hen binnen zou komen, het terug betaald zou worden. Verschillende keren gevraagd of zij daar achteraan zouden gaan werd niet beantwoord. Zelf maar met Ryanair aan de gang. Uiteindelijk las ik een artikel dat er een “refund” aangevraagd diende te worden indien er bij een “tussenpersoon” geboekt was. Uiteindelijk kreeg ik van hen bericht dat er half juli terug betaald worden zou. Maar al wat er niet kwam, het geld van Vliegtickets.nl
Nadat ik in augustus maar eens dreigde juridische stappen te overwegen kreeg ik plotseling een bericht van Vleigticket.nl dat de financiële afdeling “onlangs” het bericht had ontvangen.
Uiteindelijk had ik op 24 september m’n geld weer terug maar wel minus de Boekingskosten en het Volledig Servicepakket. Boekingskosten kan ik me dan nog een keer iets bij voorstellen maar ook het Servicepakket willen ze niet terug betalen terwijl ze qua Service helemaal niets hebben gedaan.
Mijn advies. Boek gewoon rechtstreeks bij een maatschappij, dit scheelt al in de boekingskosten en geen opslag voor bagage. Een goede leer voor de volgende keer, voor mij nooit geen Vliegtickets.nl meer.

  • Algemeen 1
op 2 september 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2020

Verkoopt vliegreis die niet bestaat
Geen geld retour, onbereikbaar, onbetr

  • Algemeen 1
op 1 september 2020 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: juli 2020

Ze hebben mijn refund al van Lufthansa, maar nu is het moeilijk om dat naar mij terug te boeken.

  • Algemeen 1
op 1 september 2020 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: augustus 2020

Belachelijke communicatie, althans eigenlijk geen. Niet telefonisch bereikbaar. Willen als tussenpartij fungeren, maar blijkbaar alleen als alles goed verloopt. Via deze site tickets geboekt naar Mexico, dit is een code oranje gebied. Het enige wat je dan na veel mailen terugkrijgt is een bericht dat je een open ticket krijgt en dat je die dan kan besteden bij de verschillende maatschappijen, in ons geval 4. Maar of het er vier zijn en wat de onderlinge waarde verhoudingen zijn, maken ze ook niet inzichtelijk, dus tja. Ik zeg voortaan altijd direct bij de airline zelf boeken, dan heb je in ieder geval geen last meer van een niet meewerkende tussenpartij.

Ondertussen maar eens informeren via de rechtsbijstand wat de mogelijkheden zijn in deze.

  • Algemeen 1
op 30 augustus 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2020

Zeer slecht of gewoon niet te bereiken via mail. Krijgen een hoop geld terug, maar tot de dag vandaag nog niks gezien, en aan de overige reacties te zien zal ik ook helaas niks terug krijgen.

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2020 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: augustus 2019

Service Vliegticket.nl zeer slecht en niet bereikbaar!!
Januari jl. was ik nog positief over de afhandeling van Vliegticket.nl. MAAR NU ZEER NEGATIEF.
Op 31 aug. 2020 staat onze vlucht gepland naar Kathmandu. Helaas is voor Nepal nog steeds Corona code oranje van toepassing. Code oranje wil zeggen een negatief reisadvies.
Diverse keren hebben wij contact gezocht met Vliegticket.nl om onze reis om te boeken naar mei 2021. Helaas reageert Vliegticket.nl nergens op.
Zij zijn telefonisch niet bereikbaar en op een mail reageren zij helemaal niet. Je krijgt alleen een referentienummer en daarna houdt het op.
SERVICE van Vliegticket.nl IS DUS SUPER SLECHT!!!

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2020 bestemming: Vietnam, reisperiode: juli 2020

Vliegtickets.nl krijgt van mij en hele dikke vette 1. Ik heb een reis geboekt naar Vietnam. 3 jaar voor gespaard. Ik zit in de zorg dus verdien al een schijntje. Ik heb dagelijks te maken met Corona patiënten. Werk mijzelf letterlijk in het zweet. Nu ging mijn vakantie niet door natuurlijk maar hoor niks niks NIKS van dit kut bedrijf. Ik ben gewoon 3200 euro kwijt. Daar moet ik 2 maanden keihard voor werken. Ik word hier zo verdrietig van. Wat een service.

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2020 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2020

Heb vlucht geboekt in Maart 2020 nog voor corona. Wel een anuleringsverzekering plus afgesloten. voor 4 personen. Twee weken voor de vlucht wordt er gemeld dat het geannuleerd is. Lufthansa heeft wel vluchten naar Kreta, maar dan via Frankfurt i.p.v Munchen. Omboeken, communicatie om dit voor elkaar te krijgen 0,0. Alleen via twitter wordt er gerageerd maar niet over de uitslag wanneer ik mijn geld kan verwachten.

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2020 bestemming: Polen / Krakau, reisperiode: april 2020

Door covid 19 is begrijpelijk de vlucht geannuleerd. Ik heb zelf bij Ryanair mijn geld terug moeten claimen. Uiteindelijk hebben die op 24 juli de betaling aan vliegtickets overgemaakt, echter tot op de dag van vandaag nog geen geld € 600,00 terug ontvangen. Klantenservice is alleen via de mail bereikbaar en reageert niet. Super slechte service en mij zijn ze kwijt als klant.

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: januari 2020

Geannuleerd vanwege COVID-19. Waardeloze klantenservice is incompetent en onbereikbaar. Nooit meer boeken bij deze partij.

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2020 bestemming: Indonesië / Kuta, reisperiode: juli 2020

Vliegtickets reageert niet op verstuurde emails. Zelfde situatie as alle andere reacties.

MISSCHIEN DAT VLIEGTICKETS.NL WEL GAAT REAGEREN ALS ZE ONDER DE LOEP WORDEN GENOMEN DOOR RADAR OP TELEVISIE !!!

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2020 bestemming: Mexico, reisperiode: juli 2020

Vanwege corona is onze vlucht geannuleerd bij AeroMexico, begrijpelijk maar er is geen enkel contact te krijgen met Vliegtickets.nl, ze doen geen enkele moeite om maar iets voor je te regelen. Een mail ontvangen dat er een wijziging is geweest maar verder hebben wij nog niets, geen vouchers niets!
Krijgen enkel alleen een ticketnummer voor je email die je hebt verstuurd en verder helemaal niets! Nooit meer boeken via Vliegtickets.nl

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: Curaçao, reisperiode: maart 2020

Onze vliegtickets via Vliegtickets.nl geboekt. Door corona alles geannuleerd. Nog altijd geen voucher of geld terug. Dit loopt al vanaf 21 maart. Ik kan maar 1 ding zeggen over dit bedrijf: NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE GAAN!!! Het zijn echt oplichters. Ze hebben op dag 1 van corona de telefoonlijn eruit gegooid. Ze zijn onvindbaar en onbereikbaar. Nooit boeken bij Vliegtickets.nl

  • Algemeen 1
op 26 juli 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: augustus 2020

Corona zorgt voor problemen, daarvoor heb ik begrip. Waar ik GEEN begrip voor heb is de radiostilte aan de kant van vliegtickets.nl - wij hebben ruim een maand geleden de annuleringsprocedure gestart. Afgezien van een referentienummer verder geen reactie. De vlucht staat gepland over 7 dagen.

Wij boeken nooit meer via vliegtickets.nl - goedkoop blijkt inderdaad echt duurkoop

  • Algemeen 1
op 26 juli 2020 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: mei 2019

Nog steeds geen vouchers gehad echt slecht

  • Algemeen 3
op 23 juli 2020 bestemming: Canada, reisperiode: januari 2020

Vlucht geannuleerd door corona, vliegtickets laat niks van zich horen, ik ben aan de deur geweest in Halfweg suikersilo west maar tot 1september werken ze daar niet, wat een K........... bedrijf is dit zeg nooit maar dan ook nooit meer bij dit bedrijf bieken

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2020

Reis natuurlijk geannuleerd, maar zoals bij zovelen blijft restitutie uit. Bedrijf volstrekt onbereikbaar behalve als je wilt boeken; iets waarvan ik iedereen zou afraden dit te doen. Het permanente verschuilen achter onduidelijke en niet te controleren excuses is werkelijk bar en boos bij dit bedrijf. Wil je toch vliegen: dan rechtstreeks bij de vliegmaatschappij boeken.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Nieuw-Zeeland / Auckland, reisperiode: maart 2020

In verband met de coronacrisis de vlucht geannuleerd. Na meer dan een maand en na lang aandringen van mijn contact volgde een reactie. Het bedrag zou met aftrek van onbegrijpelijke kosten geretourneerd worden. Eind juli is het geld nog niet overgemaakt. Heel wat mailtjes verzonden maar men blijft zich beroepen op de drukte. Ondertussen wel spam sturen of ik nog een zonnige zomervlucht wil boeken. Er is totaal geen respect voor de klant, en hun gedrag is beneden alle peil.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Canada / Toronto, reisperiode: maart 2020

Om dat de reis is geannuleerd ivm Corona en het terug betalen dat gebeurt niet en antwoorden op vragen is heel moeilijk na maanden nog steed mijn geld niet terug

  • Algemeen 1
op 17 juli 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2019

Door corona 2 reizen geannuleerd, 1 in april en 1 in juli. Voor die van april kregen we een reiscredit aangeboden. Credit moest wel besteed worden via vliegtickets.nl, waarbij ze dan gewoon ff € 40 per ticket aan wijzigingskosten zouden gaan rekenen. Gelukkig via KLM rechtstreeks vouchers ontvangen, dus niet afhankelijk van vliegtickets.
Reis in juli geannuleerd en nu geld terug gevraagd van vliegtickets.nl Maar die reageren totaal niet op mails om informatie e.d. Echt een schandalig slecht bedrijf.

  • Algemeen 1
op 15 juli 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2020

Wegens Corona werden de door mij geboekte vliegtickets voor zowel heen als terugreis geannuleerd. Ik heb alles zelf met de vliegmaatschappijen moeten regelen. Ik heb wel contact met Vliegtickets.nl gehad, maar zij hebben helemaal niets gedaan.
dan boek ik voortaan ook maar gelijk rechtstreeks, want enige vorm van toegevoegde waarde heeft Vliegtickets.nl dus niet !

  • Algemeen 2
op 12 juli 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Altijd een trouwe klant van vliegtickets. NL geweest en toen kwam de corona, voor iedereen een drama ontstaan.
Hierbij is communicatie belangrijk, en vliegticket scoort een nul hiervoor. Absuurd hoe zij met hun klant omgaan.
Ticket naar Barcelona gekocht, 220 euro, geannuleerd door Transavia die beweert het bedrag te hebben teruggeboekt naar vliegtickets, nu juli nog geen respons van vliegtickets.
Ook voor bjjna 4500 euro tickets gekocht naar Brazilië, ook geannuleerd door TAP. Allen bericht van vliegtickets dat vluchten geannuleerd zijn.
Ik ben gedwongen deze zomer om thuis te blijven met 3 kinderen, vanwege geldgebrek.
Mede te danken aan team Vliegtickets.nl

  • Algemeen 1
op 8 juli 2020 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2020

Door de coronacrisis is mijn ticket geannuleerd door Transavia.
Heb de ticket geboekt via Vliegticket.nl
Van hun kant totaal geen reactie wat betreft een voucher na meerdere malen mails gestuurd.
Zij zijn telefonisch niet bereikbaar.
Wat een slecht bedrijf,nooit meer boeken via dit bedrijf.
Ik wil een voucher,daar heb ik recht op,wacht nu al meer dan 3mnd op een antwoord van Vliegtickets en nog steeds niets.
We moeten dit bedrijf gaan aanklagen!!!

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: april 2020

Ik zou 1ste week April samen met mijn vriending naar Corfu vliegen. Mijn ticket is ergens half maart defintief geannuleerd. Transavia gebeld maardie verwijzen mij weer terug naar viegticktes.nl. Die gaanb volgens hun zorg dragen voor een restitutei of voucher. Inmiddels bijna 4 maanden!! verder en nog steeds geen enkel aanbod van vliegtickets.nl ontvangen! Verschillende mails gestuurd want telefinich zijn ze niet te bereiken, maar alleen een antwoord ontvangen met de bevestiging van ontvangst en dat het in behandeling is genomen. Echt ongeloofelijk hoe ze met hun klanten omgaan. Ik ben er helemaal klaar mee!

  • Algemeen 1
op 22 juni 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: mei 2020

Vliegtickets naar Boedapest geboekt, dd 11 mei 2020.
Door corona geannuleerd.
Kregen 9 mei, na vele mailtjes over hoe of wat te horen dat de reis was geannuleerd.
We moesten contakt opnemen met Wizz air, omdat, als vliegtickets.nl het zou doen dit €40.00 pp zou zijn, en wij hadden 4 tickets geboekt voor €383.92
Wizz air, zou rond 15 mei het geld overmaken naar vliegtickets.nl.
We zitten nu op 22 juni, en na veel mails, nog steeds geen geld, maar ook geen mail.

  • Algemeen 1
op 20 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020

Wij vertrekken 6 juli naar Las Vegas. De reis is door American Airlines gecancelled, Vliegtickets.nl is onbereikbaar en beantwoordt geen enkele mail voor een refund ! Het gaat om 3800 euro waarvan ik waarschijnlijk niets ga terugzien ?? Het is een schamteloos bedrijf dat niet verdient nog lang te bestaan.

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: Noorwegen / tromso, reisperiode: juni 2020

Zou 20 juni gaan vliegen naar noorwegen....maar heb nog niks vernomen..kunt die lui niet bellen en mail die beantwoorden ze niet..en bedankt vliegtickets !!

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020

Vliegtickets is niet bereikbaar via telefoon, mail, whatsapp, etc. Na vele mails 1 bericht terug gehad met de vraag een nieuwe datum voor een vlucht op te geven. Na mijn vele reacties daarop weer volledige radiostilte. Zeer onprofessioneel en onfatsoenlijk. Zoals in andere reacties al geschreven: vliegtickets volgt niet de afspraken zoals die nu gelden voor reisorganisaties. Omboeken kost 50 euro per ticket. Als ik de tickets rechtstreeks bij United Airlines had geboekt had ik nu kosteloos kunnen annuleren of omboeken.
Op een andere review site staat het vol met positieve nepreviews. Trap er niet in. Deze organisatie verdient het niet te blijven bestaan.

  • Algemeen 1
op 8 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York City, reisperiode: mei 2020

De reis heeft, zoals van vele, geen doorgang gevonden door Corona maatregelen. Vliegtickets gebruikt het Corona Virus als excuus om geen geld terug te geven voor de niet gebruikte tickets. Zij hebben mijn geld, ik heb geen gebruik kunnen maken van de tickets. Waarom willen zij mijn geld dan houden? De consument is dus de lul omdat Vliegtickets geen tickets meer kon verkopen in tijde waarin nagenoeg niet meer gevlogen werd? Het is mijn geld, Vliegtickets heeft mij niet naar mijn bestemming kunnen vliegen. Geld ligt dus ongebruikt in de kas, en ik wil het terug!

  • Algemeen 1
op 7 juni 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: april 2020

Wegens het corona virus is onze vlucht gecanceld. En nu willen wij laten weten dat Vliegtickets.nl nog steeds niets van zich hebben laten horen, geen mail en telefoon contact mogelijk. Wij hebben de vlucht naar Bali al in december 2019 bij vliegtikets.nl geboekt en betaald, maar we horen niks over een vergoeding, voucher of een omboeking. Erg triest, zo verliest vliegtickets.nl veel klanten.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: Zwitserland / Zürich, reisperiode: mei 2020

Helemaal eens met onderstaande recensies, verschrikkelijke service en slecht bedrijf, Had ik maar rechtstreeks met de vliegtuigmaatschappij geboekt, dan had ik nu of een voucher of mijn geld teruggekregen voor de geannuleerde vlucht naar Zurich. Vliegtickets biedt alleen een reiscredit aan, met inderdaad 40 euro omboekingskosten en dit moet dan ook nog voor eind september opgemaakt worden. Op vragen of zij mij het voucher van de KLM willen doorsturen reageren zij niet. Ik vraag mij sterk af of dit juridisch in de haak is wat dit bedrijf doet. Ik vrees het ergste voor mijn 4 tickets Vietnam voor a.s. zomervakantie. Ik raad niemand aan om nog iets te boeken bij dit bedrijf. Boek altijd rechtstreeks met een vliegtuigmaatschappij, ook al kost je dat een paar tientjes meer. Bij calamiteiten ben je dan uiteindelijk beter verzekerd en uit dan met dit bedrijf. Heeft iemand dit al aangekaart bij een programma als Radar of Kassa?

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2020

Zeer slechte ervaring met de reisorganisatie. Door corona is mijn vlucht geannuleerd. Dit is volledig overmacht en buiten hun schuld.

Door de situatie rondom corona lopen de dingen nu iets anders. De vliegmaatschappijen mogen, onder bepaalde voorwaarden, passagiers ter compensatie een voucher aanbieden. Echter, zoals de Europese Commissie heeft gesteld, behoudt de passagier het recht om een degelijke voucher te weigeren en een volledige restitutie te ontvangen.

Vliegtickets pakt de situatie niet goed op. Ik heb per mail contact opgenomen over de geannuleerde vlucht een een restitutie aangevraagd. Het reisbureau is niet ingegaan op mijn behoefte en heeft mij gewezen op een voucher. Ik heb in meerdere e-mails moeten uitleggen hiervan te willen afzien en recht te hebben een terugbetaling.
Desondanks heeft Vliegtickets voor mij een voucher aangevraagd bij de maatschappij.

Wanneer ik hen wijs op mijn rechten en hun fout willen zij deze niet (h)erkennen. Ze lijken zich te verschuilen achter onwetendheid en onprofessionaliteit.
Vliegtickets is hierin niet klantgericht en durft niet de spreekwoordelijke hand in eigen boezem te steken. Dit siert een bedrijf van deze omvang niet.

Al met al ben ik erg teleurgesteld. Bij voorkeur zou ik een boeking Vliegtickets.nl in de toekomst vermijden.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Griekenland, reisperiode: mei 2020

Reageren niet op mails, telefonisch onbereikbaar, geven geen info over doorgaan vlucht. Zelf maar geannuleerd, maar ook daar geen fractievoorzitter vooralsnog. 10 pubers hun geld kwijt? Oplichters.

  • Algemeen 1
op 21 april 2020 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: april 2020

Vanwege de coronacrisis is de servicedesk onbereikbaar. telefonisch word je verwezen naar de site en mail. Uiteindelijk lijkt het mailadres niet meer te bestaan.. graag hoor ik of er meer zijn met problemen. misschien maar eens bij het programma Kassa hulp gaan zoeken om dit eerlijk op te lossen.

  • Algemeen 1
op 13 april 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: april 2020

Telefonisch niet meer bereikbaar vanwege Corona (?). Niet reageren op mails.

Gedupeerde klanten hebben maar 1 keuze voor hun door Corona geannuleerde vluchten. Het accepteren van een coronavoucher, bij vliegtickets.nl reiscredit genoemd, waarbij alle ethiek ver te zoeken is. Je bent verplicht om voor 30 september 2020 te boeken anders vervalt het hele tegoed. Als de nieuwe vlucht duurder is moet je bijbetalen, als deze goedkoper is volgt geen restitutie. Vervolgens moet er dan per ticket nog 40 euro extra betaald worden om het credit weer in te wisselen. Voor een reis met twee personen heen en terug wordt dus nog eens 160 euro extra binnengeharkt door vliegtickets.nl.

Oplichters en een schande voor de reisbranche.

  • Algemeen 1
op 5 april 2020 bestemming: Mexico / mexico city, reisperiode: april 2020

Onmogelijk om de tickets om te boeken! Zijn NIET bereikbaar en onze vlucht vertrekt al over 72!!! uur!

  • Algemeen 1
op 3 maart 2020 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: augustus 2020

De in september geboekte retourvlucht van Paramaribo naar Curaçao werd door de luchtvaartmaatschappij al in oktober gecanceld. Bij navraag bleef vliegtickets.nl volhouden tot 10 dagen van te voren dat deze vlucht wel door zou gaan. We hebben zelf op het vluchtschema van de betreffende maatschappij opgezocht dat de vlucht allang niet meer bestond. En maar volhouden van wel.....Brevet van onvermogen! We hebben de kosten van de vlucht uiteindelijk vergoed gekregen, maar hebben veel onkosten moeten maken ivm omboekingen van Hotels en andere vluchten. Naar zij blijven volhouden dat er door hun geen enkele fout is gemaakt!

  • Algemeen 1
op 31 januari 2020 bestemming: Cuba / Havana, reisperiode: augustus 2020

De website klopt niet altijd en is onduidelijk. Vervolgens na aankoop verkeerde tickets in de mail ontvangen (foute datum EN andere airport). Heb hier meerdere keren over gebeld en uiteindelijk 240euro moeten betalen voor een wijziging. Bizar!

Ik raad aan je vlucht op te zoeken via de website maar vervolgens via de maatschappij zelf boeken. Kom je goedkoper uit en krijg je een betere service!

  • Algemeen 1
op 21 november 2019 bestemming: India / Delhi, reisperiode: december 2019

Zeer slechte service, bij wijzigingen wordt er geld extra berekend, terwijl de ticket ruim een paar 100,- goedkoper wordt door deze wijziging. Mevrouw van de klantenservice blijft in een rondje praten en erkent simpelweg niet dat de ticket goedkoper geworden is.(prinsscreen) aanwezig! 1 van de voorwaardes is: bij wijzigingen zijn de prijzen onderhevig aan veranderingen. Dit geld blijkbaar niet voor het geval ze goedkoper worden:)

NOOOOIT meer zal ik dit internetbedrijf voor mijn tickets gebruiken

  • Algemeen 1
op 12 november 2019 bestemming: Verenigde Staten / Chicago, reisperiode: november 2019

Dramatische ervaring met vliegtickets.nl.
Gisteravond tickets van Amsterdam naar Chicago geboekt. Mijn creditcardbetaling werd nog dezelfde avond afgeschreven maar de tickets kwamen niet binnen. Vanochtend kwam er een mailtje dat de tickets niet zouden komen omdat de tarieven waren gewijzigd. Of ik zelf even wilde kijken wat de tarieven nu waren en dan opnieuw wilde gaan boeken. De tarieven bleken in een nachtje met meer dan 500 euro te zijn gestegen. Volgens vliegtickets.nl was dat helemaal volgens de regels. En ja, dat kun je hebben... de tarieven wijzigen soms....
Ik kon wel mijn geld terugkrijgen. Dat gaat dan wel een aantal dagen duren.... Innen gaat blijkbaar gemakkelijker dan terugboeken...
Vanavond dezelfde tickets maar zelf rechtstreeks bij Lufthansa geboekt. En ja, hoor, gewoon voor de prijs van gisteravond. Dat scheelt me dus mooi 500 euro. Goed, dat ik me vanochtend niet onder druk hebben laten zetten door vliegtickets.nl
Een stijging van meer dan 50% in 1 nacht en dan blijken de tarieven niet eens gestegen....
Dit riekt niet naar fraude en oplichting maar stinkt walgelijk!
Kortom, nooit meer boeken bij vliegtickets.nl maar rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij!!

  • Algemeen 1
op 6 februari 2019 bestemming: Filipijnen / Fillipijnen, reisperiode: mei 2019

Dit bedrijf heeft de slechte klantenservice dat ik ooit heb gemaakt.

Let op!

1: Website bied geen annuleringsverzekering/optie aan.
2: Ticket geboekt na 20:00 kan je nooit meer annuleren.
3: Klantenservice is via het hele dure betaalnummer niet bereikbaar maar wel direct bereikbaar als je via het gratis buitenlandse nummer belt.
4: WhatsApp chat wordt gebruikt al een alternatieve communicatiemiddel, gemiddelde reactietijd is 24 uur.
WhatsApp Chat kunt je het niet meer noemen, dit is ver weg van "chatten"

Ik heb 176 euro lichter omdat ik geen annuleringsoptie kreeg aangeboden en na 20:00 een vliegticket had besteld.
Je zou denken al je direct contact opneemt dit nog geregeld zou kunnen worden....
Mooi niet je krijg zo'n standaard excuus mail en word doorgestuurd naar de algemene voorwaarden op de website.

Soms is goedkoop duurkoop.
Ik zal hier nooit meer mijn vliegtickets kopen, het lijken professionele oplichters met hun peperdure servicenummer waar je altijd heel lang in de wachtrij staan.

  • Algemeen 1
op 6 februari 2019 bestemming: , reisperiode: februari 2018

Sadly the customer service is deplorable.
Waiting weeks for a response and then they refuse to compensate for mistakes on their part. Will not use this company again. Ended up without a flight ticket but with the full costs.

  • Algemeen 1
op 5 maart 2018 bestemming: Zweden / gotenborg, reisperiode: maart 2018

Onmogelijk om met de klanten'service' in contact te komen. Geen respons op app. mail en je hangt eindeloos in de wacht aan de telefoon.

  • Algemeen 1
op 5 december 2017 bestemming: Oekraïne / Kiev, reisperiode: december 2017

Bestel je online tickets, geeft het systeem een error na betaling, kun je een duur nummer bellen waar niet opgenomen word, na drie dagen contact gekregen en verkeerde tickets gekregen… wijzigen kan, tegen betaling.. grootste oplichters !

  • Algemeen 1
op 19 oktober 2017 bestemming: Nieuw-Zeeland, reisperiode: oktober 2017

Vliegtickets.nl heeft ons onjuist voorgelicht over het anuleren. Ze hebben meer dan 800 euro aan verborgen kosten opgedragen nadat ze ons telefonisch hadden verzekerd dat het maar 45 euro pp zou kosten. Als je hier over wilt klagen of helder wil krijgen wat die verborgen kosten zijn antwoorden ze niet.

  • Algemeen 1

Nieuws