Schrijf een ervaring over Vliegwinkel.nl en maak kans op mooie prijzen!

Vliegwinkel.nl

Url: https://www.vliegwinkel.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR
Type reizen: vliegtickets

Logo van Vliegwinkel.nl

Vliegwinkel opende haar eerste vestiging in Haarlem in 1989 en in de jaren daarna breidde de organisatie uit naar 4 andere grote steden in Nederland. In 2001 startte Vliegwinkel ook met het verkopen van vluchten online en zo ontstond Vliegwinkel.nl. Dit bleek zo'n groot succes dat Vliegwinkel sinds 2011 enkel nog online vliegreizen aanbiedt.

In de afgelopen jaren heeft de reisorganisatie zich snel ontwikkeld. Tegenwoordig is Vliegwinkel.nl onderdeel van Travix en is het een van de grootste online aanbieders van vliegtickets, hotelovernachtingen, huurauto's en complete vakanties van Nederland. Per bestemming en luchthaven van vertrek kan je alle maatschappijen -ook de prijsvechters- en ticketprijzen in één oogopslag vergelijken en reserveren. De reis is gemakkelijk uit te breiden met het aanbod van meer dan 72.000 hotels in 100 landen en het wereldwijde aanbod van de grote autoverhuurorganisaties. Ook aanvullende diensten, zoals luchthavenvervoer en visa zijn eenvoudig in orde gemaakt. Met name het aanbod van reizen in Afrika, Azië en Europa is zeer uitgebreid.

De populairste stedentrips van Vliegwinkel.nl zijn Barcelona, Berlijn, Londen, New York, Lissabon, Praag en Rome. In de categorie fly &drive zijn juist Andalusië, Sardinië en Corsica de favorieten. Voor het vinden van de perfecte bestemming is het mogelijk om de reizen te sorteren op de thema's culinair, strand, shoppen en feestdagen.

op 24 februari 2021 bestemming: Malta, reisperiode: mei 2020

Reis ging niet door, nog steeds geen geld terug! Schandalig, geen communicatie mogelijk, alleen standaard mail.

  • Algemeen 1
op 16 februari 2021 bestemming: Chili, reisperiode: maart 2019

Vliegwinkel is een bedrijf zonder moraliteit. Wanneer zich een pandemie voordoet, zou je verwachten dat een bedrijf als dit zijn klantenondersteuning enorm opschaalt en alle vragen oplost. In plaats daarvan hebben ze ervoor gekozen hun telefoonnummer van de website te verwijderen en niet op e-mail te reageren.

  • Algemeen 1
op 9 februari 2021 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: april 2020

Geen enkele restitutie

  • Algemeen 1

Meer ervaringen