Schrijf een ervaring over AIDA Cruises en maak kans op mooie prijzen!

AIDA Cruises

Url: https://www.aida.de/

Type reizen: rederijen

Logo van AIDA Cruises

De Duitse cruisemaatschappij AIDA Cruises is gevestigd in Rostock. AIDA Crusies is onderdeel van Costa Cruises en daarmee ook van Carnival Corporation & plc. De 14 AIDA schepen zijn modern, kleurrijk en vooral gericht op de jongere, actievere vakantieganger en families. Er heerst aan boord een informele sfeer en je hebt de beschikking tot veel sportfaciliteiten, zowel op het schip als aan land. Voorbeelden hiervan zijn excursies als mountainbiken, kajakken en paardrijden. De bestemmingen zijn fascinerend en inspirerend. Je reist bijvoorbeeld naar Venetië, Dubai, Tenerife, New York of Barcelona.

AIDA Cruises kenmerkt zichzelf door de kleurige schildering op de boeg van de schepen, ontworpen door de kunstenaar Feliks Büttner. Aan boord is altijd een AIDA Kids Club aanwezig waar kinderen zich op en top kunnen vermaken. Voor de wat oudere kinderen is er een Teens Crew, waarmee ze spellen kunnen spelen en excursies kunnen maken. Verder is er het Theatrium waar shows worden gegeven Op sommige schepen is er zelfs een Brauhaus, waar speciale biertjes gebrouwen worden. Voor de ultieme ontspanning is er de Body & Soul Spa. AIDA Cruises vaart over de hele wereld: Azië, de Caribbean, Noord-Amerika, Europa en de Canarische Eilanden behoren onder andere tot de vaargebieden van de rederij.

op 12 april 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2018

Slechte klachtenafhandeling!
Tijdens onze reis bevonden wij ons op een vaardag op het zonnedek achter op het schip. Er stond nogal wat wind die dag maar het was heerlijk, tot ik op een gegeven moment onder de zwarte olie spetters zat, onze kleding, mijn tas, het zonnebed, het dek, het windscherm en de overige passagiers iedereen zat onder. Ik ben het gaan melden bij de receptie omdat het mij geen normale situatie leek, maar de medewerkster gaf aan dat het bij cruisen hoorde het zou ook niet slecht zijn voor de gezondheid. Ons terras wat zich aan de achterkant van het schip bevond zat ook onder de roet! Ik heb een klachtenbrief ingevuld en ingeleverd en er werd erbij gezet dat de klacht 4 weken zou duren voordat hij werd opgepakt, inmiddels zijn wij al 4 maanden verder en nog geen antwoord. Op mijn vele mails krijg ik een automatisch antwoord dat het erg druk is en de klacht zsm wordt behandeld. Er zullen wel heel veel klachten binnen komen als het zo lang moet duren.
Voor ons geen AIDA meer. Er waren nog een aantal minder goede items te noemen maar dit vond ik de belangrijkste.

  • Algemeen 3
op 10 januari 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2018

Niet watje verwacht hadden, zoveel mensen aan boord dat ze het niet aankonden. Bedankt voor de bedwantsen Aida. Nooit meer.

  • Algemeen 5
op 1 juni 2018 bestemming: , reisperiode: mei 2018

AIDA geeft foutieve informatie omtrent excursies en laten je na de geboekte excursies ongevraagd meer betalen. We hebben hiertegen geageerd, maar kregen alleen maar een grote mond van de Duitse medewerkers. Het eten aan boord was iedere dag hetzelfde, ondanks de thema's die ze aangaven. De Duitse medewerkers zijn zeer onvriendelijk naar de buitenlandse medewerkers toe. Bij een zeedag was het schip te vol met mensen en was er voortdurend nergens plek (in restaurants, op het dek, etc.). Wij gaan nooit weer met AIDA!!!

  • Algemeen 2

Meer ervaringen

Nieuws