Schrijf een ervaring over Oceania Cruises en maak kans op mooie prijzen!

Oceania Cruises

Url: https://www.oceaniacruises.com/

Type reizen: rederijen

Logo van Oceania Cruises

Oceania Cruises is gevormd in 2002 en is inmiddels uitgegroeid tot bekende cruisemaatschappij. Deze organisatie is er voor reizigers die op zoek zijn naar een verfijnde en elegante reiservaring. Daarnaast staan ze bekend als de organisatie met de beste keuken op zee waarvan het culinaire programma geïnspireerd is door chef-kok Jacques Pépin. Oceania Cruises reist naar meer dan vierhonderd verschillende havens in Europa, Azië, Australië, Afrika, Nieuw-Zeeland, Amerika en de Stille Zuidzee. De vloot van de organisatie bestaat uit zes luxe schepen waarvan er vier een capaciteit van 684 gasten hebben en twee vloten een capaciteit van 1.250 gasten hebben.

Oceania Cruises biedt korte en lange cruises aan. Zo bieden ze bijvoorbeeld de reis 'Around the world in 180 days 2019' aan. Dit is een reis van 180 dagen waarbij je landen van over de hele wereld te zien krijgt. Maar cruises van een week zijn ook mogelijk.

De reisorganisatie is er voor verfijnde reizigers die op zoek zijn naar gerechten van wereldklasse, persoonlijke service en een luxe ambiance verwachten. Oceania Cruises staat voor de R.I.T.E. De kernwaarden van de organisatie zijn dan ook: respect, integriteit, vertrouwen en uitmuntendheid. Door de combinatie van ervaring aan boord en aantrekkelijke wereldbestemmingen bieden ze hun gasten een buitengewone reiservaring.

op 1 april 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2018

Het eten is schitterend! Tea-time zelfs iets uitzonderlijks ook wat betreft sfeer. De gemeenschappelijke ruimtes zijn heel mooi en apart ingericht. Het sociaal gebeuren is praktisch onbestaande. De optredens in het theater zijn van heel laag niveau en geen verplaatsing waard. De efficiëntie en vriendelijkheid bij de bemanning en hogere leidinggevenden is uitstekend. Bij de lagere rangen ligt dit helemaal anders. Het piramidenspel werkt op dit schip duidelijk zichtbaar niet. Integendeel het zorgt ervoor dat vriendelijkheid en efficiëntie wisselend zijn en afhankelijk van het moment - de dag. Het is absoluut geen schip voor mensen met handicaps of oudere mensen die moeilijk te been zijn. En aan de bedwantsen moet men dringend iets doen. Ikzelf ben zwaar gebeten geworden. Ik heb zelf ondervonden en van anderen meerdere keren gehoord dat zich degelijk wassen buiten de suites echt een probleem is en zelfs in de suites kan het mislukken wanneer men een bad heeft en zelf moeilijk te been is. Men kan niet in het bad o.v. de hoogte, de drempel. Er is slechts één toilet voor gehandicapten op het ganse schip. Bij het verlaten van het schik en binnenkomen in het schip heb ik onverwacht voor heel wat praktische problemen gestaan. Het was duidelijk dat het nooit gecontroleerd werd vooraf en niet de nodige schikkingen waren getroffen, laat staan om overeen te komen wat de beste manier was. Meer dan eens werd ik, als rolstoelpatiënte van Pontius naar Pilatus gestuurd om uiteindelijk dan toch nog terecht te komen in moeilijke situaties om het schip te kunnen verlaten. Een keer hebben we zelf ontdekt dat er toch een lift was die alle problemen had kunnen oplossen op voorwaarde dat men de situatie vooraf had bekeken. Wanneer ik in bed lag, had ik het gevoel dat er insecten over mijn benen kropen en wat op het einde bleek waar te zijn. Toen ik thuis was, vertelde mijn dokter dat ik zwaar gebeten was door bedbugs en die een verschrikkelijke jeuk hadden veroorzaakt en nog. Ze konden enkel behandeld worden met cortisone. Ik heb een klacht ingediend bij mijn reisagent. Na meer dan 5 maanden heb ik nog altijd geen antwoord ontvangen. Dit begrijp ik niet vandaar mijn ongenoegen dat ik reeds hier vermeld.

  • Algemeen 6
op 10 juli 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2017

Op deck no 8 met de dürrste suites prijzen is erg veel lawaai door het schuiven van stoelen, verder is er veel info niet aanwezig men kan geen lopende kosten controleren of je moet ze vragen ! ook interesse van leidinggevende in de top naar problemen in de suites zijn nul!
Ook is de info van wat je inclusieve in de prijs hebt betaald en wat je er mee kunt doen , de een zegt je mag wijn en limo , koffie en thee brok gebruiken en een ander zegt alleen wanneer de restaurants open zijn heel erg als men zoveel moet betalen en konstant blijft regeren op deck 8

  • Algemeen 3

Nieuws