Schrijf een ervaring over Boosten en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Boosten

Pagina 8 van 19 met 182 resultaten

op 21 juni 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2017

Heen zijn wij met een andere busorganisatie gegaan maar omdat die overboekt was moesten we met Boosten terug. Ten eerste had een we een vrouw in de bus die ontzettend dronken en vervelend was. Ze hebben een praatje met haar gemaakt maar voor de rest is er geen drank van ze afgepakt (dit had ze namelijk nog bij zich) De volgende ochtend vroeg de vrouw aan de hostess of ze een biertje kon krijgen en tot mijn verbazing kreeg ze tot 2 keer toe een blik bier en vervolgens begon ze aan haar fles gin! Maar denk maar niet dat er wat van gezegd werd. Ook plannen de mensen op kantoor zo strak, dat de buschauffeurs hierdoor in de problemen komen omdat ze dan vertraging oplopen en waardoor de pauzes stukken korter waren. We zijn zo kort en weinig de bus uitgeweest dat mijn voeten helemaal opgezwollen waren. De buschauffeurs zeiden ook dat dit niet leuk meer is en dat ze zelf ook liever vaker en langer waren gestopt naar ze zijn allemaal bang dat ze hun baan kwijtraken en ze zich er toch maar aan houden. Ik ga in ieder geval nooit en te nimmer neer met Boosten reizen, wat een flut organisatie! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 juni 2017 bestemming: Spanje / Bergen op zoom, reisperiode: juli 2016

Gewoon perfect ... Lees meer

  • Algemeen 9




op 20 juni 2017 bestemming: Nederland / Efteling, reisperiode: juni 2017

Maandag 19 juni heeft Boosten 3 klassen vervoert van onze school De Veldhof in Eygelshoven naar de Efteling en terug. Reeds op de heenweg vertoonde de airco van de bus kuren. Op de terugweg werkte deze geheel niet en de propvolle dubbeldekker heeft maar liefst 2,5 uur zonder pauze doorgereden. De hitte aan boord was zo erg dat meerdere leerlingen onwel werden. Kinderen die drinken mee hadden genomen konden hier niet aankomen omdat de chauffeur alle handbagage verplicht in het kofferruim had opgesloten. Hij had die dag nog een rit met de bus en wilde niet dat hij tussendoor nog moest poetsen! Het wel en wee van de kinderen heeft bij deze chauffeur absoluut geen prioriteit. Pure kindermishandeling!!!!! Boosten, een misser van jewelste. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 juni 2017 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juni 2017

AFRADER!!
Bij terugkomst blijkt dat de thuisbreng chauffeurs ruzie hebben gehad en boos is weggegaan. Vervolgens wordt je in op station Sittard gedumpt!

  • Algemeen 1
op 6 juni 2017 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: mei 2017

Boosten biedt bij boeking altijd tijdelijke reis/ann verzekering aan.Bij Boosten reizen in Hoensbroek voor mijn reisgenote een tijdelijke reis/ann.verz. afgesloten, waar ze tijdens de vakantie aanspraak op moest maken(zhs-opname).Een verz.afsluiten doen we de volgende keer liever ergens anders: de vertegenwoordigster van Boosten in Spanje had 'weinig tijd want ze moest nog 10 hotels doen' Op verzoek van mij wilde toch even erbij gaan zitten. Ze beweerde dat de afgesloten verz. alleen gold vr aanvang van de reis. Toen ik haar in de formulieren erop wees dat de verz.ook gold tijdens de reis, moest ik zelf maar met Boosten bellen want ze moest echt weg want ze had het druk.Terug in NL met Boosten gebeld: "u moet dat regelen met de verz.mij." Verz.mij gebeld: "u moet dat regelen met Boosten. Daar hebben we in dit soort gevallen afspraken over gemaakt met hen". Teruggebeld met Boosten: "u moet echt bij de verzekering zijn. We hebben de stukken van de verzekering ontvangen,contact gehad met ze en alles weer teruggestuurd.Ze handelen alles af" (er wordt me een naam genoemd met wie Boosten telefonisch contact had.Ik kreeg een tel.no en naam erbij). Bij controle bleek het door Boosten genoemde nummer niet meer in gebruik; de genoemde persoon bleek er niet te zijn(vrije dag). Hierop heeft de verz.mij de casus in behandeling genomen en ook netjes afgehandeld, omdat ze-net als ik-vonden, dat de klant niet de dupe mag worden van misverstanden tussen Boosten en hun zakenpartners.

  • Algemeen 4
op 3 mei 2017 bestemming: Spanje / Calella, reisperiode: april 2017

Dit was voor ons de 1e keer met Boostenreizen de reis was heel goed alleen jammer op de terugweg was er niks te eten alles was op en het duurde ontzettend lang voordat de hostes eens langs kwam om de bestelling op te nemen het was smorgens ook pas 8.45 voordat we de eerste kop koffie kregen

  • Algemeen 8
op 21 april 2017 bestemming: Spanje / lloret, reisperiode: mei 2016

Hele slechte organisatie. onverwachtste kosten, niet netjes. klapt m uit.

  • Algemeen 4
op 18 april 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: februari 2017

Vlotte rustige reis,als hostes op terug weg s,morgen wat eerder koffie serveert had was het 10 geweest.

  • Algemeen 8
op 3 april 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: maart 2017

Heel goed fijne catering goede chauffeurs bekwaam.alleen toen we aan kwamen hoensbroek broek ff hapje eeten in het Resto maar wat een zeer slecht onfatsoenlijk onbekwaam personeel traag koud friet groote mond tegen de klanten kroket besteld maar brachten steeds de verkeerde bestelling met de nr die op bord stonden heel jammer dit min punt

  • Algemeen 8
op 14 maart 2017 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juli 2016

Ik ga al jaren met Boosten Reizen op vakantie en ben echt, hartstikke tevreden!!

Via de Website is mijn reis makkelijk te kiezen en te boeken. voor dat je het weet zit je in de bus naar Spanje!

tijdens deze bus rit werden wij erg geamuseerd door zeer vriendelijke chaufferus en Hostessen. ook mijn accommodatie Hotel. was erg goed, zoals er beschreven werd en dus had verwacht kreeg ik !! SUPER !!
via deze weg wil ik Boosten Reizen erg bedanken voor de goeie service en gastvriendelijkheid!

Tot volgend jaar,

want dan ga ik natuurlijk weer.

  • Algemeen 10
  • Vorige
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Volgende