Ervaringen BudgetAir

Pagina 1 van 2 met 153 resultaten

op 9 juni 2022 bestemming: India, reisperiode: juni 2022

Ze hebben mijn reisretour 3 dagen eerder gezet en het is onmogelijk om contact met ze op te nemen om hierover te hebben. Ik raad jullie aan om hier niet te boeken

  • Algemeen 1
op 23 mei 2022 bestemming: Maleisië, reisperiode: juli 2022

Budgetair veranderd zonder overleg mijn vlucht. Ik krijg er bij mijn overstap 2 dagen wachttijd bij....of ik hier mee akkoord kan gaan?? Ik vind dit echt onacceptabel. Nou nee dus. Telefonisch nergens te bereiken. Per mail reageren is bijna niet. Dit is echt niet normaal. Het lijkt wel een criminele organisatie die vluchten verkoopt en nu maar wachten op terugbetaling......

  • Algemeen 1




op 24 april 2022 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: juli 2020

Mijn advies zou zijn om hier niet te boeken. Wij wachten al twee jaar op onze terugbetaling. En na twee jaar aan het lijntje gehouden te zijn kunnen ze nu zogenaamd niks meer betekenen. Ze zijn alleen uit op je geld en verder niks. Het voelt als diefstal waardoor wij bijna 1400,- kwijt zijn en het zal Budgetair een rotzorg zijn.

  • Algemeen 1
op 13 maart 2022 bestemming: Mexico / Mexico-stad, reisperiode: februari 2022

Ik zou in het vervolg liever 50 euro meer betalen dan bij Budgetair boeken.
Onze retourvlucht werd met een week verschoven en vanaf een andere luchthaven.
Telefonisch niet bereikbaar en via mail totaal geen welwillende reacties om te helpen. Het leek eerder een soort email bot.
Na er 20 keer achteraan gemaild te hebben, annuleren ze je vlucht en mag je zelf last minute een veel duurder ticket boeken. Nul hulp of compensatie.

Ik zou iedereen er van willen behoeden hier te boeken.

  • Algemeen 1
op 23 september 2021 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: september 2021

Via BA geboekt met TKA. in Amsterdam ingecheckt, werd ons verteld vervolgtickets na Bali krijgen we in Istanbul. In Istanbul aangekomen, werd ons verteld dat de vluchten na Bali gecanceld zijn. de receptie is radeloos om iets te doen, en BudgetAir onbereikbaar ook voor terug vergoeding!!! HET ZIJN OPLICHTERS!!! Mensen BOEK HIER NIET!!!

  • Algemeen 1
op 6 juli 2021 bestemming: Malediven / Malediven, reisperiode: juli 2020

Al een jaar lang geen gehoor van Budgetair. Telefonisch verwijzen ze naar de site gezien 'beperkte capaciteit' (lees: dit zeggen ze al één jaar lang telefonisch). Op de site een automatische robot die je zogenaamd moet helpen. Zelfs foto's gemaakt dat de wachttijd 2399 minuten zou duren voordat je werd geholpen. Buiten kantoortijden een Engels iemand, maar nog nooit door rondes heen gelopen. Op verschillende manieren hun gemaild en alle mails bijgehouden qua datums, want ik krijg geen gehoor.

Ze hebben een flink bedrag van ons, waarbij ze niet helpen om ons uit te betalen. Zijn niet bereikbaar. Roept veel vragen op. Ook zeer maar dan ook zeer slechte communicatie. Houden je niet op de hoogte, terwijl de reis door Covid al 1,5 jaar geleden is geannuleerd. Slechts één mailtje gehad dat ze er mee bezig zijn. Voor ons nooit meer budgetair, wat een slechte zaak.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2021 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: april 2020

In april 2020 zouden we met gezin (4 personen, BA-6903913) naar Portugal vliegen met TAP en hebben tickets geboekt via BudgetAir. Tot dan toe altijd goede ervaringen. Helaas worden we nu al meer dan een jaar aan het lijntje gehouden. Ons is beloofd dat de refund in gang is gezet maar de termijn waarop dat zou gebeuren wordt opnieuw verlengd en we hebben nog steeds niets ontvangen.

  • Algemeen 1
op 7 maart 2021 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: juli 2020

Geboekt op 20 januari 2020, geannuleerd door vliegtuigmaatschappij AirFrance op 9 juni 2020 voor reis in juli 2020. Veel gemaild met BudgetAir en alleen standaard mailtjes/messenger-berichten terug ontvangen. Na 9 maanden nog steeds geen terugbetaling en geen persoonlijke reactie op onze vragen. Wat doet BudgetAir eigenlijk om haar klanten terug te betalen? Volgens mij weinig!

  • Algemeen 1
op 3 maart 2021 bestemming: Vietnam, reisperiode: juli 2019

De reis werd door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd. De tussenpersoon BudgetAir doet niets. Summier contact maar geen actie

  • Algemeen 1
op 12 januari 2021 bestemming: Australië / Perth-Broome, reisperiode: juli 2020

Onze vlucht van Perth naar Broome is een maand van te voren, op 10 juni 2020, geannuleerd. Tot op de dag van vandaag hebben we geen geld terug ontvangen.

  • Algemeen 1
op 5 december 2020 bestemming: Sint-Maarten, reisperiode: november 2020

Ik ben erachter gekomen dat BudgetAir zelf de reis annuleert zonder dat er een aanvraag door de klant is gedaan, misschien omdat ze het geld nodig hebben??
Geen idee maar ik lees het vaak op internet en het is mij overkomen. BudgetAir claimt dat de luchtvaartmaatschappij de reis geannuleerd heeft maar als je zelf belt met de luchtvaartmaatschappij zeggen ze dat het niet klopt.
In elk geval, ik heb voordat BudgetAir de annulering kon afronden, met UNited airline gebeld, de situatie uitgelegd en gevraagd om aub geen geld over te maken naar BudgetAir omdat de kans groot is dat ik het geld nooit meer terugzie.
Ik heb gevraagd om een VOUCHER en hier zijn ze wel mee akkoord gegaan.
Ze kunnen het geld alleen boeken op de rekening van degene die betaald heeft (BudgetAir) maar een voucher op naam van de passagier is wel te regelen.
Dus voor de mensen die nog op tijd zijn, is dit wellicht een oplossing. Bel met de luchtvaartmaatschappij en kijk of ze je op deze manier tegemoet kunnen komen.

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2020 bestemming: Filipijnen / Manila, reisperiode: juli 2020

Uit eigen ervaring heb ik een advies aan alle reizigers die (nog) geen geld terug hebben van BudgetAir vanwege de (door corona) geannuleerde reis. Stuur BudgetAir een officiële klacht via hun emailadres info@budgetair.nl Volgens hun algemene voorwaarden zijn ze verplicht binnen een maand te reageren ... en wat denk je? Dan krijg je opeens wel bericht en wordt de terugbetaling in gang gezet. Dus er is nog hoop voor diverse klanten.

  • Algemeen 2
op 22 oktober 2020 bestemming: Verenigde Staten / Hilo, reisperiode: januari 2020

Budgetair zijn oplichters geworden. Je kan er allerlei reizen boeken en direct betalen. Maar 2 dagen voor vertrekt krijg je een annulering bericht, dat de vlucht niet door kan gaan. Terwijl deze volgens de vliegmaatschappij weldegelijk doorgaat en er geen problemen zijn om de vlucht uitte voeren.
Budgetair is telefonisch niet meer bereikbaar en op e mails reageren ze niet. Dus bestaan ze nog wel echt? En als je je geld wilt terugkrijgen schrijven ze dat moet de vliegmaatschappij doen.... Lekker is dat wel geld innen maar terug betalen, nee daar doen we niet aan. Nooit meer boeken daar

  • Algemeen 2
op 20 oktober 2020 bestemming: India / Delhi, reisperiode: mei 2019

De reis met Turkish airlines is geannuleerd en geen geld terug. Onbereikbaar en antwoorden niet op mails. Dus nooit meer boeken.

  • Algemeen 1
op 17 oktober 2020 bestemming: , reisperiode: mei 2020

Zeer slechte ervaring met Budget-air, helaas. In mei zou ik vertrekken naar Stockholm, door corona kwam deze reis te vervallen. Nu in oktober heb ik nog steeds geen bericht gehad over een terugbetalen o.i.d. van de tickets. Telefonisch is dit bedrijf niet te bereiken, ze hebben geen telefoonnummer. Op e-mails (ondertussen heb ik er al vier verstuurd) heb ik nooit een reactie gehad. Nooit meer boeken bij Budget-air.

  • Algemeen 1
op 8 oktober 2020 bestemming: Nederland / Bergen (NH), reisperiode: juli 2020

Het valt werkelijk niet uit te leggen dat al het contact met de consument wordt afgehouden. Geen enkele informatie over wanneer we de terugbetaling van de tickets kunnen terugverwachten. Mogelijk dat KLM deze kosten al wel aan BudgetAir betaald hebben. Onbegrijpelijk is ook dat deze organisatie lid is of ingeschreven staat bij SGR. Wellicht dat de annuleringsverzekeringen nu in actie moeten komen en ook de inspectie leefomgeving en transport (ILT). Deze ticket organisatie doet het aanzien van de reiswereld geen goed. Ik hoop dat de collega's in deze branche hun verantwoordelijkheid nemen en BudgetAir aanspreken over dit wangedrag.

  • Algemeen 1
op 8 oktober 2020 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2020

Bestaat dit bedrijf wel? Telefonisch niet te bereiken en mailcontact verstomde toen het hun te heet onder de voeten werd. Of ik het geld van mijn geannuleerde vlucht in mei 2020 ooit nog terug krijg? Ik vrees het ergste. Moederbedrijf Cheaptickets is overigens even onbereikbaar. Mijn advies: gebruik dit soort sites om vluchten te zoeken en boek ze bij de luchtvaartmaatschappij zelf.

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2020

Had ticket gekocht voor mijn schoonvader om naar Nederland te komen. Door corona was dit uiteindelijk niet mogelijk.

Gevraagd om geld terug van retourticket, nadat ik eerst al door slechte informatie op hun site had gemist hoe ik het heenticket moest annuleren.
Bericht gestuurd, krijg alleen standaardreactie. Ze zijn niet te bereiken via telefoon. Ontzettend ontzettend ontzettend (had ik al gezegd ontzettend?) slechte klantenservice. Van mijn leven nog niet zo slecht mee gemaakt. Als ik een -10 als cijfer kon geven had ik het ook gedaan. Waar halen ze het lef vandaan mensen zo te behandelen.

Bespaar jezelf veel leed en stress en boek nooit bij budgetair. Ik boek voortaan mijn vluchten rechtstreeks bij de vliegtuigmaatschappij.

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2020

Waardeloze terugkoppeling na cancelen vlucht

Tijdens onze vakantie werd vlucht BA-6921828 geannuleerd. Er werd geen alternatieve vlucht aangeboden en tot op heden hebben wij nog geen terugkoppeling ontvangen met betrekking tot restitutie/schadevergoeding.

Zeer slechte service!!!!

ze verschuilen zich achter de corona drukte en hebben expres alle telefoonnummers en mogelijke manieren om contact te zoeken tot een minimum beperkt en antwoorden slechts middels een geautomatiseerde email.

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2019

Reis naar Portugal is geannuleerd door KLM, ik had via BudgetAir geboekt maar meer niets gehoord allen maar de standaard Covid-19 emails die nergens over gaan en ze zijn ook niet te bereiken allen via mail. Slecht geregeld maar ook bij Vliegwinkel is het zelfde verhaal ook boekingen maar ook nog niets.

  • Algemeen 1
op 30 september 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2020

Vreselijk bedrijf, steelt je geld. 3 maanden nadat mijn vluchten door corona werden geannuleerd nog steeds geen geld terug. Ze hebben zich onbereikbaar gemaakt en er wordt gehoopt dat ik het vergeet zodat ze het geld kunnen houden. Geautomatiseerde mails die ik kreeg over "vervolgstappen" werken niet omdat ik het niet via de luchtvaartmaatschappij zelf maar via budgetair had geboekt. Daarom is budgetair, als tussen reisbedrijf, de entiteit die mij tegemoet hoort te komen. Dit soort bedrijven zouden moeten worden aangepakt en zouden niet mogen bestaan. Alle geloofwaardigheid en vertrouwen die ik in Budgetair had is weg.

  • Algemeen 1
op 23 september 2020 bestemming: Costa Rica / nicaragua, reisperiode: maart 2020

We zijn nooit vertrokken ivm corona. Geen reactie vanuit budgetair alleen maar standaard mails. vreselijke service. ik wil mijn geld terug, maar kan er denk ik naar fluiten. we zijn inmiddels 6 maanden verder... geen mogelijkheden tot contact. echt schandalig.

  • Algemeen 1
op 23 september 2020 bestemming: Zuid-Afrika / Kaapstad, reisperiode: april 2020

Vlucht geannuleerd bij Ethiopian Airlines, twee business class tickets euro 4700. Ethiopian Air bevestigd dat men het geld teruggestort heeft. Nog niets ontvangen via BudgetAir. Ik had ook economy tickets rechtstreeks geboekt bij Ethiopian Airlines, dit geld had ik na 1 telefoontje binnen een week op mijn rekening staan, ergens in April. Heb al 10 maal gemailed naar BA, tevergeefs!

  • Algemeen 1
op 23 september 2020 bestemming: Mexico / Mexico-stad, reisperiode: juni 2020

De reis is door Corona geannuleerd. KLMheeft naar eigen zeggen het bedrag aan Budget Air terug gestort. Budget air laat niets van zich hioen. ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Schandalig

  • Algemeen 1
op 22 september 2020 bestemming: China, reisperiode: augustus 2020

Vlucht i.v.m. Corona geannuleerd. Gaat om veel geld. Tot op heden niets van Budgetair gehoord. Zijn ook niet bereikbaar en reageren niet op mail. Hoe krijg ik nu 3500 euro retour?

  • Algemeen 1
op 21 september 2020 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: juli 2020

Door Budget Air in de steek gelaten en nooit meer iets gehoord over onze tickets naar Vietnam. Vluchten zijn door Thai Airways al terugbetaald maar we horen niets meer zelfs geen enkele reactie op brief van een advocaat. Schandalig om zo met klanten om te gaan.

  • Algemeen 1
op 21 september 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2019

Reis is ivm Corona geannuleerd, konden geen contact krijgen met klantenservice, alleen een standaard mail. Na een aantal maanden kregen we bericht dat ze er mee bezig waren en vandaag is de gehele reissom op onze rekening teruggestort....

  • Algemeen 7
op 16 september 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: augustus 2019

Nog steeds geen geld retour van budgetair. Ze hebben aangegeven dat Emiratens het geld ik juni reeds heeft terug gestort. Wij zouden voor 29 juni ons geld terug hebben. Bevestiging staat op schrift. Wij hebben ons geld tot op heden niet terug. Niemand te bereiken binnen de organisatie. Gewoonweg schandalig, Budgetair jullie zijn slechtste organisatie ooit! Dieven zijn jullie!

  • Algemeen 1
op 15 september 2020 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: april 2020

Door corona niet door gegaan. maar geld wel terug gekregen via budget air. Heeft uiteraard lang geduurd bijna 6maanden maar uit eindelijk wel alles terug gekregen.

  • Algemeen 8
op 10 september 2020 bestemming: , reisperiode: juli 2020

Vluchten geannuleerd door Emirates en Budgetair betaald maar de helft van de gehele reissom terug. Zij rekenen even 1022 euro aan annuleringskosten???

  • Algemeen 1
op 6 september 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2020

Geboekt via BudgetAir.nl. Vlucht voor maart. Een vlucht gaan met Ryanair en terugkeren met Transavia. Ze gingen zorgen voor restitutie maar doen helemaal niks. Ze zijn ook niet te bereiken. Boek NOOIT met hen. Geld kwijt. Ze doen helemaal niks voor de klant.

  • Algemeen 1
op 5 september 2020 bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: juni 2019

Zouden vliegen met American Airlines, deze hebben onze vlucht ivm corona geannuleerd, Budgetair.nl gaf aan dat wij ons geld zouden terug krijgen als American Airlines hun betaald had, kreeg op 14 juli 2020 bericht van Budgetair.nl dat American Airlines hun terug betaald had, en dat ik binnen 10 werkdagen mijn bedrag terug zou ontvangen. In deze e-mail van 14 juli zat ook een betaal overzicht!, heb tot heden 5 september 2020 niets van budgetair.nl ontvangen.

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2020 bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: oktober 2020

De betaalde reiskosten netjes teruggekregen terwijl de reis pas in oktober zou plaats vinden.

  • Algemeen 10
op 28 augustus 2020 bestemming: Nederland / Amersfoort, reisperiode: februari 2020

Wij hebben 2 tickets gekocht in juli 2019 voor Niew Zeeland voor februari 2020. In januari 2020 zijn de vluchten door de vliegmaatschappij China Souther Airlines wegens Covid-19 geanuleerd. In januari heeft BudgetAir beloofd om ticketgeld binnen een maand terug te betalen. Er zijn 7 maanden voorbij... geen geld, geen contact. BudgetAir is op geen enkel manier te bereiken. Waardeloze service

  • Algemeen 1
op 27 augustus 2020 bestemming: België / Brussel, reisperiode: augustus 2020

Slechte Slechte klantservies en de probleem pak mijn geld drie keer van mijn rekening maar ik heb geen ticket gekregen of terug storten mijn geld ... veel email maar ik heb geen antwoord gekregen

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2020 bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: september 2020

Hele hoge annuleringskosten, geen uitzondering wegens Corona.

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2020 bestemming: India / Delhi, reisperiode: juli 2020

Oplichters reageren nergens op.In januari 3 tickets gekocht voor2400 euro naar India.Ik wil mijn geld terug .

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2020

Zelfde als iedereen, budgetair moet een voucher vrijgeven maar op geen enkele manier contact te krijgen! Schandalig, er wordt nergens op gereageerd.

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2020

Slechte tot geen communicatie met BUDGETAIR.
Maanden radiostilte en geen enkele mogelijkheid tot contact.
Ook lesje geleerd, nooit meer via zulke reisbureaus boeken maar rechtstreeks bij de airlines! Een verwittigd man ...

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2020

Oplichters, reageren nergens op!!
Wat een service....belabberd.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: juli 2020

Wij hebben nog steeds geen contact kunnen leggen met Budgetair, meerdere emails gestuurd,
maar totaal geen reactie hierop! Wanneer nemen jullie contact met ons op? Onze vlucht is geannuleerd!

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: maart 2020

We behoren tot de eersten met geannulleerde vlucht wegens Corona. Wel een mail met bevestiging terugbetaling van Budgetair
gehad en sindsdien is het radiostilte vanaf maart. Nog steeds geen bericht of geld mogen ontvangen. Als ze toch in volgorde van vertrek te werk gaan, zouden wij als eersten in de rij staan toch?? Waardeloos!!!We hebben hiernaast ook nog tickets voor een later datum geboekt dus als dat ook niet doorgaat, zijn we dubbel de klos!!!!

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2020

We wachten al weken op informatie over onze geannuleerde vluchten. Op vragen per e-mail komen alleen standaardmails terug. Schandalig. Terwijl we recht hebben op teruggave. Hopelijk komt het goed voordat ze op de fles gaan. Voor mij in elk geval voortaan alleen rechtstreeks boeken via de luchtvaartmaatschappijen, lesje geleerd.

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: augustus 2020

We weten officieel van Budgetair nog steeds niets over deze reis. Opties van Emirates moet Budgetair voor ons regelen maar Budgetair is totaal onbereikbaar! Schandalig dat Budgetair na vier maanden Corona zijn zaken nog steeds niet op orde heeft en haar klanten in de steek laat!

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: augustus 2020

De reis is niet doorgegaan omdat de vlucht is gecanceld. Dit hebben wij echter niet van budgetair te horen gekregen maar zijn we zelf achter gekomen.

Er valt op geen enkele manier contact op te nemen met dit bedrijf. Al met al, diep triest en ik raad dit niemand aan!

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: Italië, reisperiode: maart 2020

Tot op heden geen contact met BudgetAir kunnen krijgen, na annuleren van onze reis naar Italië. Wel mailcontact over een eventuele refund direct na annuleren, maar vervolgens zijn ze onbereikbaar gebleven.

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Malta / Oirschot, reisperiode: juli 2020

De reis is niet doorgegaan omdat de vlucht is gecanceld. Dit hebben wij echter niet van budgetair te horen gekregen maar zijn we zelf achter gekomen.

Er valt op geen enkele manier contact op te nemen met dit bedrijf. Al met al, diep triest en ik raad dit niemand aan!

  • Algemeen 1
op 21 juli 2020 bestemming: Costa Rica / Puntarenas, reisperiode: maart 2020

Tickets geboekt via BudgetAir. Reis is half maart geannuleerd door KLM. BudgetAir geeft direct aan dat refund is opgevraagd. BudgetAir en KLM geven geen info, ondanks herhaaldelijke verzoeken, over de status van de refund en zijn beiden niet bereikbaar. Onbegrijpelijk dat dergelijke oplichters gewoon kunnen opereren in NL en dat niemand iets kan doen aan deze praktijken!!

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Thailand / Krabi, reisperiode: april 2020

De reis is door Corona geannuleerd.
Budget air reageert op geen enkele manier op klachten vanwege het niet terug betalen of vouchers terwijl de luchtvaartmaatschappij schriftelijk bij mij heeft verklaard dat het geld allang is overgeboekt naar budgettair.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: mei 2019

Omdat de vlucht werd geannuleerd en budgetair tot heden niet heeft terug betaald

  • Algemeen 1
op 17 juli 2020 bestemming: Spanje / Den haag, reisperiode: juli 2020

Omdat het bedrijf zeer slecht is

  • Algemeen 1
op 15 juli 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2019

Ik heb geen reis kunnen meemaken omdat het een uur erna is geannuleerd door Budgetair. Zonder eventuele mededeling of een geldige grond. Belachelijk.

  • Algemeen 1
op 13 juli 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: april 2019

Mijn vliegreis is geannuleerd vanwege COVID-19. De vliegtuigmaatschappij heeft de reissom terugbetaald. Omdat de tickets via Budgetair zijn besteld is het geld overgemaakt naar Budgetair. Na meerdere mailtjes nog steeds geen reactie van Budgetair. Dus ook nog steeds geen geld terug. Ik snap de moeilijke situatie en ik heb best begrip dat een antwoord iets langer op zich laat wachten dan normaal. Maar na 2 maanden heb ik nog steeds geen antwoord of contact gehad met Budgetair. Echt ongelooflijk... :(

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: april 2020

Vluchten geanuleerd. Air Asia heeft keurig geantwoord op mijn mails. Ant. Aangezien u heeft geboekt en betaald aan Budget moet u zich daar melden. Budget air reageert niet

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten / Denver, reisperiode: juli 2020

In januari 4 tickets, €3544,85, gekocht. Maar nu blijk dat er geen vluchten voor vakantie naar theUSA gaan probeer ik contact op te nemen met BudgetAir maar alle telefoonlijnen zijn gesloten en mailen heeft ook geen zin het enige wat je krijg is een automatisch berichtje. Wat een bagger bedrijf!!!!

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Maleisië / Kuala Lumpur, reisperiode: juli 2020

Budgetair doet alsof het je helpt, maar ze sturen steeds automatisch gegenereerde berichten. Niet boeken bij dit onbetrouwbare reisbureau in de toekomst mensen!

  • Algemeen 1
op 26 juni 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: januari 2020

Wij zouden naar alicante gaan 7 april door Corona ging het niet door zoals iedereen geen gehoor.Kunnen wij onze krachten bundelen en een vuist maken en naar TV programma Kassa of radar Klagen ik heb al naar kassa mail gestuurd hoe meer Kassa of Radar klachten ontvangen hoe beter

  • Algemeen 1
op 25 juni 2020 bestemming: Maleisië / Kuala Lumpur, reisperiode: juli 2020

Ik kan geen contact leggen met budgetair. Telefonische helpdesk gesloten door Coroan. Negen een email adres te vidnen. Ik maak me zorgen om mijn reis waarvan de retour door het bedrijf zelf is gecandceld maar heen niet. Heel rare toestand! nooit mee gemaakt! Kan iemand me helpen aan minstens een emailadres?

  • Algemeen 2
op 23 juni 2020 bestemming: Indonesië, reisperiode: mei 2020

Nog vóór mijn vlucht geannuleerd werd vanwege corona heb ik contact opgenomen om mijn vlucht wegens medische reden te annuleren. Krijg alleen een automatisch gegenereerd antwoord dat ik contact op moet nemen met de luchtvaartmaatschappij of afwachten. Turkish Airlines gebeld (zij zijn gewoon bereikbaar, zoals het hoort! ). Heel vriendelijk te woord gestaan en te horen gekregen dat ik mijn geld terug krijg zodra Budgetair de annulering verwerkt heeft. En tja, daar gaat het mis. Inmiddels staat mijn reis vanwege Corona al weken op geannuleerd. Maar BudgetAir laat gewoon niks van zich horen. Op de website lees je dat ze je kort voor de reisdatum zullen informeren. Dat is nu al anderhalve maand geleden! Dat het in deze tijden allemaal wat langer duurt, prima, alle begrip voor. Maar compleet onbereikbaar zijn, niet informeren en de centjes lekker achterhouden vind ik schandalig! Voor mij nooit meer BudgetAir.

  • Algemeen 1
op 22 juni 2020 bestemming: Thailand / jom tien, reisperiode: april 2020

Omdat wij niet hebben kunnen gaan ivm corona!
wij wachten nog steeds op onze voucher/geld terug.
ze zijn niet te bereiken, schandalig gewoon..
ik boek echt nooit meer via budget air! en denk merendeel van de mensen niet..

  • Algemeen 1
op 21 juni 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juli 2020

Slechte ervaringen met BudgetAir.nl

Wie oh wie heeft ook slechte ervaringen met BudgetAir.nl?

Mijn schoonzoon en dochter hebben via BudgetAir.nl een vliegticket met Emirates naar Thailand geboekt. Vanwege COVID-19 zijn de vliegtickets geannuleerd. Emirates heeft al snel een alternatief voorgesteld waar mijn schoonzoon en dochter gebruik van willen maken. De boeking moet echter via BudgetAir.nl geregeld worden. Budget.Air.nl is echter telefonisch niet te bereiken en ze geven geen antwoord op de e-mails die mijn schoonzoon verstuurd. Schande!

Kom nu niet aan met ‘het is druk’ of wel hebben te weinig bezetting’. Naar mijn mening is BudgetAir niet echt geïnteresseerd in zijn en haar klanten.

  • Algemeen 1
op 21 juni 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2020

Ze zijn helemaal niet bereikbaar en volgens mij gaan ze failliet als ik berichten gaat lezen van de gedupeerden.
Omdat we ze niet kunnen bereiken zowel telefonisch en de via mail voor de annulering.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: Vietnam, reisperiode: juli 2019

Dit is echt een boevenbende! Ik heb twee tickets naar Vietnam vv geboekt voor de Corona-crisis, vertrek in juli. Deze reis is niet meer mogelijk, ik wil de vlucht cancellen. Drie maanden lang probeer ik in contact te komen met deze firma, maar het is (buiten automatische antwoord-mails) niet gelukt ook maar één reactie te krijgen. Deze club maakt deel uit van Travix Nederland waar ook Cheaptickets.nl en Vliegwinkel.nl toe behoren. Dit is echt het slechtste wat ik ooit in de reiswereld heb meegemaakt. Dit is pure oplichting.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: Georgië / Tbilisi, reisperiode: juli 2020

We hebben geprobeerd om 3 maanden contact op te nemen, maar geen reactie.

  • Algemeen 2
op 8 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020

Budget is aan de haal met onze 2400€, virgin atlantic heeft geen vlucht meer naar amerika, wij horen niets van budgetair, ook niet via klacht test aankoop. oplichterij!!!

  • Algemeen 1
op 6 juni 2020 bestemming: Indonesië, reisperiode: april 2020

BudgetAir probeert de geannuleerde reis in de schoenen te schuiven bij Garuda. Na enig e-mail contact heen en weer wordt het stil wanneer ik aangeef dat ik een overeenkomst heb gesloten met BudgetAir en niet met Garuda. Geen enkele reactie meer op de vele e-mails van mijn kant. “ Ineens is het druk”... boevenbende dat BudgetAir.

  • Algemeen 1
op 5 juni 2020 bestemming: , reisperiode: maart 2019

Onze zoon Dave is op 2 januari 2020 naar Canada gegaan voor een studie tot 24 april 2020.
Vanwege het Coronavirus werd op vrijdag 13 maart meegedeeld dat de lessen stopten en dat de lessen online verder zouden worden gegeven.
Een ieder werd verzocht om hetzelfde weekend naar huis te gaan.
Voor buitenlandse studenten, waaronder Dave, werd een uitzondering gemaakt. Hij mocht een paar extra dagen blijven, maar moest toch ook zo snel mogelijk naar huis.

Voor Dave hadden wij een ticket voor de terugreis op 24 april, maar de terugvlucht kon aangepast worden via budgetair. Wij gingen vervolgens contact zoeken met budgetair, maar dit is niet gelukt. Telefoon, facebook en twitter was afgesloten Er kon alleen per mail worden gecommuniceerd, waarbijj werd aangegeven dat er voorrang werd gegeven aan reizigers die binnen 72 uur moesten vertrekken. In 40 uur daarna hebben wij meer dan 30 mails verzonden om contact te krijgen. Hoe groot onze noodkreten ook waren in het onderwerp van de mails…..er is niet één keer op een mail gereageerd.

Ten einde raad hebben wij maar gewoon een nieuw ticket aangeschaft via de site van budgetair.
Dit was een vlucht met een technische stop op de Azoren en een overstap in Lissabon. Het ticket kostte € 359,88 euro. Het was mogelijk om al in te checken en dat heeft Dave ook direct gedaan.

Na de incheck kregen wij via facebook eindelijk een keer contact met Budgetair, maar uiteraard te laat.
Het nieuwe ticket was al aangeschaft en Dave was zelfs al ingecheckt.

5 minuten later kreeg Dave telefoon van de vliegmaatschappij Sata met de mededeling, dat hij was ingecheckt op een vlucht via de Azoren en Lissabon en of hij wist dat hij als hij op de Azoren komt hij dan 14 dagen in quarantaine moet en als hij vervolgens in Lissabon komt dat hij dan daar ook 14 dagen in quarantaine moet.
Dat wilde hij natuurlijk niet en de vraag werd gesteld of hij dan wilde annuleren. Uiteraard werd er geannuleerd, maar op de vraag of het geld dan werd teruggestort was het antwoord: “Nee want we kunnen als alternatief de eerstvolgende vlucht in JUNI aanbieden”. Op zich is dit vreemd, want ze bieden een reis aan waarvan ze al weten dat ze het reisplan niet kunnen volgen. Hij was namelijk ook al ingecheckt op de vlucht van Lissabon naar Amsterdam en daar zaten geen 4 weken tussen.

We hadden ondertussen nog steeds geen antwoord op ook maar 1 van de meer dan 30 verzonden mails aan budgetair. Er kwam ook nog steeds geen reactie en de laatste hoop was om maar buiten Budgetair direct bij KLM een directe vlucht te boeken. Kosten van dit ticket € 776,25

Wij hebben in totaal € 1136,13 extra uitgegeven, omdat budgetair geen diensten heeft verleend.
Een dienst waarvoor wij zelfs nog extra voor hebben betaald. Bij Budgetair is hier dan ook sprake van wanprestatie (artikel 74 Burgerlijk Wetboek boek 6).

Wij hebben de kosten geclaimd bij Budgetair, maar na bijna 3 maanden nog geen enkel teken van leven vernomen bij Budgetair.

  • Algemeen 1
op 5 juni 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2020

Reis verschoven door airline, waardoor grote problemen ontstaan. Budgetair niet bereikbaar, niet telefonisch, reageren niet op mail, hebben geen bezoekadres, reageren totaal verkeerd op aangetekende brief....PUINHOOP!!!!! Mijden dit bedrijf voorlopig!!!!

  • Algemeen 1
op 4 juni 2020 bestemming: China / Hongkong, reisperiode: april 2019

Vlucht door luchtvaartmaatschappij geannuleerd, BudgetAir zou refund moeten doen, maar antwoordt al meer dan een maand niet op email en is telefonisch onbereikbaar. Ongehoorde service

  • Algemeen 1
op 3 juni 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: april 2020

Tickets op 6 April al geannuleerd. Mail gekregen dat restitutie is aangevraagd, daarna niets neer gehoord. Reageren niet op mail en zijn telefonisch niet bereikbaar. Ook onze tickets naar Bali in Augustus zijn plots geannuleerd. Contact gezocht met Emirates. Restitutie van april is nog niet aangevraagd door budgetair en onze vlucht in augustus is helemaal niet geannuleerd, Budgetair heeft dit zelf maar besloten. Schandalig. Vaker via Budgetair geboekt en nooit problemen gehad, maar dit is te belachelijk voor woorden! Zet meer mensen in en zorg dat je bereikbaar bent!

  • Algemeen 1
op 28 mei 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2020

Vliegticket retour Bangkok - Amsterdam met EVAair geboekt bij Budgetair.
vliegdatum 26mei / 24aug. Vlucht door EVA geannuleerd. Budgetair reageert niet op mail, telefonisch onbereikbaar. Allemaal zeer teleurstellend. Als je dit leest dien net als ik een klacht in bij RADAR en de ACM (Autoriteit Consument en Markt). Er zijn hier genoeg gedupeerden, er zal toch wel een keer iemand daar aan de bel trekken ?

  • Algemeen 1
op 27 mei 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombp, reisperiode: augustus 2020

Begrijpelijk dat in deze vreemde tijden reactie tijden langer zijn. Maar compleet onbereikbaar zijn in tijden dat je er juist moet zijn is schandalig. Diverse berichten achter gelaten met vragen maar nooit meer iets van gehoord.

  • Algemeen 1
op 27 mei 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2020

Vlucht vanwege Covid-19 geannuleerd. Bericht ontvangen dat het geld teruggestort is aan Budgetair. Bericht van Budgetair ontvangen dat het geld binnen 3 dagen teruggestort zou worden. Dat is meer dan een maand geleden en nog niets ontvangen. Ze hebben de telefoonlijn dichtgegooid en reageren niet op mails ... oplichters

  • Algemeen 1
op 26 mei 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juli 2020

Vlucht geannuleerd door Thai Air. Budgetair gemaild - zijn enkel per mail bereikbaar en daar reageren ze niet op. Ik stuur nu dagelijks een mailbericht maar hoor helemaal niks. Ik vond ACHT weken niks horen lang, lees helaas dat het bij veel mensen nog langer kan duren. NOOIT MEER budget air. Je kunt toch gewoon communiceren met je KLANTEN.

  • Algemeen 1
op 25 mei 2020 bestemming: , reisperiode: mei 2020

Geen reactie op 5 mails. Slechts eenmaal bericht dat de reis inderdaad geannuleerd is met erna alleen de vraag: wat kan ik voor u doen? Na mijn eerst begripvolle reactie met verzoek om opties voucher en mijn meer dringende mails dat ik het klachtwaardig begon te vinden dat ze niet reageren geen enkele reactie meer. Ik zou 12 mei vliegen. Ik snap dat dat door corona niet door kon gaan, maar ik ben sinds 12 april aan het mailen (op hun verzoek pas 4 weken voor mijn reis begonnen met mailen).

  • Algemeen 1
op 25 mei 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: maart 2020

Reis naar Lissabon is voordat de landelijke restricties in Nederland en Portugal in gingen geannuleerd. Sinds halverwege maart 2020 geen reactie van klantenservice. Zelf contact met vliegmaatschappij gehad en zij hebben geld aan Budgetair teruggestort. Wij hadden een annuleringsverzekering via Unigarant maar bij het aanspreken hiervan worden alleen leugens verkocht en als zij uitgeluld zijn, verwijzen ze naar het reguliere contactmailadres waar al 2,5 maand geen reactie op komt. Kortom je kan fluiten naar je geld en ze hebben niet eens de ballen om dit je te vertellen.

VERMIJD TRAVIX, BUDGETAIR, CHEAPTICKETS EN ALLE ANDERE OPLICHTERSBEDRIJVEN DIE BIJ DEZE BOEVENBENDE HOREN!

  • Algemeen 1
op 22 mei 2020 bestemming: Verenigde Staten / Washington D.C., reisperiode: juni 2020

Totaal geen antwoord te krijgen op vragen die ik heb , mooie reis geboekt maar word te vaak veranderd , zelfs een extra tussen stop op de terug reis , terwijl we met boeken aangaven max 1 tussenstop nu hebben we er dus twee , en we hadden stoelen gereserveerd voor frankfurt - washington en washington-zurich en wat schetst mijn verbazing nu bij de laatste verandering zijn de stoelen gereserveerd voor amsterdam-frankfurt en zurich-amsterdam , dus is het maar de vraag of we bij elkaar zitten op het lange stuk.... ik begrijp dat ze het druk hebben met het corona gebeuren maar je kan op zijn minst reageren op 1 van de 4 mails en ongeveer 1,5 maand tijd die ik op antwoord wacht , eigenlijk is een 1 nog teveel voor de service

  • Algemeen 1
op 21 mei 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2020

Vlucht geannuleerd door Airline, maar Budgetair heeft nog steeds geen restitutie gegeven. Voortaan altijd rechtstreeks bij Airline boeken

  • Algemeen 1
op 19 mei 2020 bestemming: Argentinië / Buenos Aires, reisperiode: april 2020

Door corona is de vlucht geannuleerd, super jammer maar dan kan de maatschappij niks aan doen natuurlijk.
Nu 3 maanden wachten en geen geld terug, geen reactie van budgetair.
Je ontvangt enkel een standaardmail met dat het lang kan duren. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Je kan hier beter niet boeken, zodra er iets mis gaat met je reis geven ze niet thuis.

  • Algemeen 1
op 17 mei 2020 bestemming: Indonesië / Jakarta, reisperiode: november 2019

Vanwege vele grote wijzigingen van het vliegschema heb ik ervoor gekozen om mijn ticket te annuleren en een ander ticket te boeken. Ik ben nu al 8 maanden bezig om EUR 1200 terug te krijgen. Medewerking van Budgetair is nihil en maatschappij wil me niet direct helpen omdat dit via een agent is geboekt. Ontzettende spijt dat ik via Budgetair heb geboekt. Raad het iedereen af. Alle telefoonlijnen zijn al wekenlang afgesloten "onze mensen werken thuis"; nou hebben ze daar geen telefoon dan??

  • Algemeen 1
op 16 mei 2020 bestemming: Verenigde Staten / Denver, reisperiode: mei 2020

Wij zouden over 7 dagen naar Denver vliegen maar de ticket is zonder overleg naar New York om geboekt. Belachelijk.... 3000 km van de bestemming waar wij naar toe zouden gaan. Geen mail, geen enkel contact mogelijk. Nooit meer budget air. Wat een waardeloos bedrijf. Mensen trap er nooit in om je te laten verleiden door een mooi ticket tarief.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: mei 2020

Wat een trieste organisatie bugetair wij zouden met tui vliegen zeggen ze dat tui contact met ons opneemt toch maar even met tui gebeld hebben ze de tickets nooit betaald aan tui het gaat wel om ons zuur verdiende centjes neem je verantwoordelijkheid bugetair en neem contact op jullie reageren negens op

  • Algemeen 1
op 10 mei 2020 bestemming: Curaçao, reisperiode: april 2020

Omdat de reis natuurlijk niet door kon gaan vanwege corona en ik geen enkel contact met budget air krijg... klm vlucht geboekt naar Curaçao, voor de vlucht geen contact te krijgen maar alleen een algemene mail dat je oa bij klm contact moet opnemen dus zelf voucher aan gevraagd bij klm, wat bl9jkt nu krijg ik bij deze voucher geen geld terug achteraf omdat mijn vlucht niet officieel geannuleerd was(het land was wel dicht dus.. ) daarover moest ik dan maar contact opnemen met budget air maar krijg geen enkele reactie op e-mails en ze zijn verder op geen enkele manier te bereiken.....baal als een stekker en zal er nooit maar dan ook nooit meer een ticket boeken!

  • Algemeen 1
op 6 mei 2020 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: mei 2020

Geen reis was geannuleerd. Geen reactie budget air na talloze mails.
Ze vergeten dat ik aan hun betaald heb en doordat budget air niets van zich laat horen zij over mijn geld beschikken. Neem je verantwoording budget air en verschuil je niet achter corona

  • Algemeen 1
op 5 mei 2020 bestemming: Portugal, reisperiode: mei 2020

Altijd vast klant geweest nu met de carona tijd ! zijn ze er niet ,mail bellen Twitter geen antwoord schandalig helemaal niets nada .. ben boos boos boos . Ik kassa inschakelen want dit is geen manier hoe je met klanten omgaat . Verwacht mijn geld terug punt uit . Een dikke 0 op klantvriendelijkheid niet dus . Ook in carona tijd hoor je klant op ze minste een mail sturen.

  • Algemeen 1
op 27 april 2020 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020

Budgetair reageert nergens op. Geen mail, niet bereikbaar per telefoon, per twitter. Wat een schande! Dit is geen klantenservice maar klantenschande.

  • Algemeen 1
op 22 april 2020 bestemming: Maleisië / Kuala Lumpur, reisperiode: maart 2020

Budget air is onbereikbaar en reageert op geen enkele mail. Turkish airlines heeft 6 weken geleden al aangegeven dat volledige restitutie mogelijk is. Dit aan budgetair doorgegeven maar ik hoor niets van ze. Zeer slechte klantenservice in een tijd waar het juist belangrijk is de klant goed te woord te staan.

  • Algemeen 1
op 19 april 2020 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: april 2020

Normaal ben ik tevreden met budgetair, maar in de corona tijden waarbij je je klanten juist te woord moet staan, negeren ze ons compleet. Onze vlucht is geannuleerd en we hebben NIKS van ze gehoord. Geen status update, geen compensatie.. helemaal niks. Wij hebben 3800 euro betaald voor onze reis en we weten nu niet eens wat de situatie is. Belachelijk.

  • Algemeen 3
op 16 maart 2020 bestemming: Tunesië / Kassrin, reisperiode: maart 2020

Ze zijn Onbereikbaar via mail & telefoon zelf de app werkt niet goed.
Mijn ticket naar Tunis is gewijzigd op 13-03 en mijn vertrek de 17-3 zonder pardon met een week extra verlengd.
Uiteraard op mijn koste.
Ze hebben een rollet knop( bevestig wijziging) en bent vast . Je kan geen kant op je doet of je thuis blijft.

  • Algemeen 3
op 11 maart 2020 bestemming: Japan, reisperiode: maart 2020

Goede (klanten)service! Eerst ben ik geholpen m.b.t. stoelen reserveren. Daarna ontstonden er problemen door corona; het duurde lang om de -overbelaste- klantenservice te bereiken maar toen werd ik ook goed geholpen. Ticket kosteloos kunnen annuleren, geld 100% binnen 1 week teruggekregen!

  • Algemeen 10
op 18 februari 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: maart 2020

Ik moet de reis nog maken met Lufthansa, bij de e-ticket kreeg ik ineens bevestigd dat ik mijn ruimte bagage moest bijbetalen. terwijl een zekere *** na 2 mislukte boekingen( bij vluchtwinkel en cheap tickets ) mij stuurde naar budget air ik zou dan zou ik zelfs goedkoper uit zijn. Toegezegd . door ** dat ik daarbij met instructies geholpen zou worden. Ik moet de E-MAIL nog steeds krijgen. Het personeel krijgt forse omzetbonussen ( of te wel perverse prikkels. De eigenaar van dit bedrijf, die afgelopen jaar nog een tv prograamma had bij de npo over famili bedrijven die met HARD EN EERLIJK werken hun kapitaal vergaard hebben. Deze baron is naar mijn mening als ceo eindverantwoorlijke voor de gang van zaken. Trustpilot werkt ook samen met travix. alle namen zijn aliassen en achternamen worden bij contact niet gegeven,.iedereen blijft anoniem..Je krijgt nooit antwoord van degene op wiens bericht je reageert. De consument heeft meer macht als jullie denken. Ik roep andere mensen met klachten op zich te melden bij radar en kassa

  • Algemeen 1
op 23 januari 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: februari 2020

Mijn vlucht naar Istanbul is geannuleerd die ik via BudgetAir heb geboekt. AtlasGlobal heeft duidelijk in een Turkse mail aangegeven dat ik hiervoor contact moet opnemen met BudgetAir. Ik heb alsnog contact opgenomen met AG en zij hebben mij vermeld dat ze zeker weten dat BudgetAir mijn geld heeft en mij terug moeten betalen, omdat ik de tickets via hun heb gekocht. Nu wilt BudgetAir aan de telefoon ontkennen en ons geld niet teruggeven of een andere optie aanbieden. Super onprofessioneel. Laatste keer dat ik hier een vlucht boek! In mijn ogen is dit gewoon diefstal en teleurstellend dat dit bedrijf al deze mensen loopt op te lichten. Ik raad iedereen aan om hier NIET te boeken!!!

  • Algemeen 1
op 23 januari 2020 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: maart 2020

BudgetAir keert bedrag niet uit geannuleerde vlucht 4 t/m 11 maart 2020 door AtlasGlobal. AtlasGlobal zegt dat ze bedragen hebben uitgekeerd aan de reisorganisaties. Ze geven aan om bij de reisorganisatie aan te kloppen. BudgetAir wijst weer naar AtlasGlobal, kortom je wordt van kastje naar muurtje gestuurd. Mensen boek nooit bij BudgetAir, je wordt niet geholpen en zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Tevens vragen ze belachelijke bedragen voor wijziging administratie en annuleringskosten. Voor mij was dit de 1ste en laatste keer. Zal dit aan iedereen kenbaar maken bij vrienden familie en collega's. Als ik een nul als cijfer had kunnen geven had ik dit gedaan. LET OP NIET BOEKEN VIA BUDGETAIR!!!

  • Algemeen 1
op 23 januari 2020 bestemming: Curaçao, reisperiode: januari 2020

Heel slecht echt slecht was een vaste klant van hun boekte veel vliegtickit bij hun tot ik in nood zat nou de mensen die je aan de lijn hebt zijn ongeïnteresseerd ben je in nood heb je probleem vraag je om hulp doen ze niet willen ze je niet helpen stuur je email na dat je ze gesproken hebt paar keer door de telefoon negeer je ze gewoon niet reageren meer op me email echt schandalig dat zo bedrijf bestaat advesiert echt iedereen hier niet te boeken liefst iets meer betalen en goede service dan dit onrespectloos na de klant en on geïnteresseerd en geen oplossing voor je vinden schandalig dit

  • Algemeen 1
op 30 november 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: november 2019

Budget Air = gegarandeerde ellende
Nooit boeken. Budget Air heeft in ons geval zelf grote fout gemaakt bij de boeking. Omzetten van de tickets zou 150 EURO per ticket kosten en bij volledige annulering bereken ze toch 55 EURO kosten, want zo stelt de medewerkster: ook wij hebben kosten gemaakt. Ga nu mijn rechtsbijstand inschakelen. Maar mensen lees deze verhalen en bespaar u alle ellende.

  • Algemeen 1
op 26 september 2019 bestemming: Zuid-Afrika, reisperiode: september 2019

In Pretoria werd iemand uit ons groepje (4 personen) overvallen en beroofd. Hierbij liep zij een gecompliceerde polsbreuk op en moest worden opgenomen in een ziekenhuis. De operatie en nabehandeling duurde 4 dagen. Hebben dus geprobeerd om de terugreis 4 dagen later te doen plaatsvinden. Dan ga je Budgetair dus bellen en dat is een ramp. Wachten, wachten en nog eens wachten. Vele tientallen euro's verder krijg je iemand aan de lijn die gewoon niet meewerkt en zegt terug te zullen bellen, Nee dus ! en dat zo'n 3 x achter elkaar. De arrogantie is in Zuid Afrika voelbaar. Boeken via Budgetair voor ons nooit weer en ons advies aan anderen is : bedenk je alvorens met Budgetair in zee te gaan want als het ook maar ietsje anders loopt dan gepland heb je met Budgetair echt een probleem.

  • Algemeen 4
op 15 augustus 2019 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2019

De zeer slechte service van Budget Air. Reis geboekt naar Valencia voor 5 personen. vertrek 13 augustus vanaf Schiphol. Fout gemaakt bij het invullen van de terugkeerdatum. In plaats van 28 augustus, foutief 28 september ingevuld. De website van budget air geraadpleegd. keurig een verzoek tot wijziging en toezending aanvullende factuur gevraagd. Binnen de maximaal toegezegde antwoorddatum geen antwoord. E-mail bericht moet ik nog krijgen. (wel een ontvangstbevestiging gekregen). Geprobeerd telefonisch te bereiken. Wordt niet opgenomen. na eindeloos bellen eindelijk contact. Antwoord op de vraag was. Wij kunnen niets voor u doen. U moet bij de maatschappij zijn. In dit geval KLM. Bezoek aan kantoor KLM in den haag . Advies u moet een E-mail sturen aan KLM. Antwoord KLM: u moet KLM bellen. Vanadaag KLM gebeld. Weigerde categorisch iets te doen!. We moesten naar budgetair. Dus van kastje naar de muur. Ik vroeg nog naar de naam van diegene die ik gesproken had. Allen een voornaam.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2019

Bij Budgetair boeken NIET DOEN
Ticket geboekt via budgetair voor rechtstreekse vlucht via Royal air maroc
Ams oujda oujda Ams
Zoals gewoonlijk annuleert RAM(P) de rechtstreekse retourvlucht. En moet je 6 uur wachten in casablanca.
Budget air gebeld en krijg je een medewerkster aan de lijn die in het verloop van het gesprek de hoorn er op wil gooien en voordat ze dat ook daadwerkelijk doet nog even vermeld dat ze de E tickets ook niet zal mailen.
Uiteindelijk nog een paar keer bellen en heeft een collega het uiteindelijk wel gemaild. Schandelijk dat dit soort tuig daar werkt. Bij terugkomst in Nederland zullen we er werk van maken. NOOIT MEER BUDGETAIR

  • Algemeen 1
op 27 juli 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: september 2019

Ik heb nu al zeker voor de 5 de x een ticket via budget air geboekt, en wil deze x de terugvlucht wijzigen.
Als ik eindelijk een medewerkster aan de telefoon krijg zegt ze dat ze het uitzoekt na de gegevens van mij genoteerd te hebben, weer 10 minuten later is ze er weer en verteld dat het volgens mijn ticket wel kan maar na 2 x proberen is het haar niet gelukt.
Ze vraagt dan of ik zelf met Turkisch Airlines contact wil opnemen om de wijziging door te voeren, beetje vreemd als je op je site zegt dat dit €55 kost bij hun en ook nog eens €100 of meer bij de luchtvaart maatschappij.
Maar ja ik wil graag wijzigen dus bel ik maar en dan krijg ik te horen dat ik het ticket niet kan wijzigen, vreemd, wie heeft het nu bij het goede eind ?
Dan maar weer een mail sturen naar B A maar ik krijg geen bevestiging of antwoord op de mail.
Paar dagen later nog niks dus nog een mailtje verstuurd en ja je raad het al, ik ben nog op antwoord aan het wachten.
Schijnbaar is serviceverlening uit hun woordenboek geschrapt en laten ze de klant zitten als het geld binnen is, ook al ben je een terugkerende klant.

  • Algemeen 1
op 3 juli 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019

Als ik zero ster kon gegeven dan had ik dat echt gedaan!!! BudgetAir heeft de meeste onbeschofte mensen in dienst. Ik probeer mijn retour datum te wijzigen en dat probeer ik all met zowel telefonish als online om dat te regelen. Mijn laatste telefoongesprek met een van de medewerker verliep als volgd, ze heeft gewoon de telefoon opgehangen op me omdat ze me geen aantwoord kon gegeven. Boek je tickets ergens anders dit is het ECHT niet waard!!! Je gaat je leven haten basicly.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • Volgende