J Pompe
op 28 mei 2020
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2020
Vliegticket retour Bangkok - Amsterdam met EVAair geboekt bij Budgetair.
vliegdatum 26mei / 24aug. Vlucht door EVA geannuleerd. Budgetair reageert niet op mail, telefonisch onbereikbaar. Allemaal zeer teleurstellend. Als je dit leest dien net als ik een klacht in bij RADAR en de ACM (Autoriteit Consument en Markt). Er zijn hier genoeg gedupeerden, er zal toch wel een keer iemand daar aan de bel trekken ?
Erik
op 27 mei 2020
bestemming: Sri Lanka / Colombp, reisperiode: augustus 2020
Begrijpelijk dat in deze vreemde tijden reactie tijden langer zijn. Maar compleet onbereikbaar zijn in tijden dat je er juist moet zijn is schandalig. Diverse berichten achter gelaten met vragen maar nooit meer iets van gehoord.
Stefan
op 27 mei 2020
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2020
Vlucht vanwege Covid-19 geannuleerd. Bericht ontvangen dat het geld teruggestort is aan Budgetair. Bericht van Budgetair ontvangen dat het geld binnen 3 dagen teruggestort zou worden. Dat is meer dan een maand geleden en nog niets ontvangen. Ze hebben de telefoonlijn dichtgegooid en reageren niet op mails ... oplichters
Steef
op 26 mei 2020
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juli 2020
Vlucht geannuleerd door Thai Air. Budgetair gemaild - zijn enkel per mail bereikbaar en daar reageren ze niet op. Ik stuur nu dagelijks een mailbericht maar hoor helemaal niks. Ik vond ACHT weken niks horen lang, lees helaas dat het bij veel mensen nog langer kan duren. NOOIT MEER budget air. Je kunt toch gewoon communiceren met je KLANTEN.
Rixta Vriend
op 25 mei 2020
bestemming: , reisperiode: mei 2020
Geen reactie op 5 mails. Slechts eenmaal bericht dat de reis inderdaad geannuleerd is met erna alleen de vraag: wat kan ik voor u doen? Na mijn eerst begripvolle reactie met verzoek om opties voucher en mijn meer dringende mails dat ik het klachtwaardig begon te vinden dat ze niet reageren geen enkele reactie meer. Ik zou 12 mei vliegen. Ik snap dat dat door corona niet door kon gaan, maar ik ben sinds 12 april aan het mailen (op hun verzoek pas 4 weken voor mijn reis begonnen met mailen).
Tim
op 25 mei 2020
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: maart 2020
Reis naar Lissabon is voordat de landelijke restricties in Nederland en Portugal in gingen geannuleerd. Sinds halverwege maart 2020 geen reactie van klantenservice. Zelf contact met vliegmaatschappij gehad en zij hebben geld aan Budgetair teruggestort. Wij hadden een annuleringsverzekering via Unigarant maar bij het aanspreken hiervan worden alleen leugens verkocht en als zij uitgeluld zijn, verwijzen ze naar het reguliere contactmailadres waar al 2,5 maand geen reactie op komt. Kortom je kan fluiten naar je geld en ze hebben niet eens de ballen om dit je te vertellen.
VERMIJD TRAVIX, BUDGETAIR, CHEAPTICKETS EN ALLE ANDERE OPLICHTERSBEDRIJVEN DIE BIJ DEZE BOEVENBENDE HOREN!
Jos en Anita Groenendijk
op 22 mei 2020
bestemming: Verenigde Staten / Washington D.C., reisperiode: juni 2020
Totaal geen antwoord te krijgen op vragen die ik heb , mooie reis geboekt maar word te vaak veranderd , zelfs een extra tussen stop op de terug reis , terwijl we met boeken aangaven max 1 tussenstop nu hebben we er dus twee , en we hadden stoelen gereserveerd voor frankfurt - washington en washington-zurich en wat schetst mijn verbazing nu bij de laatste verandering zijn de stoelen gereserveerd voor amsterdam-frankfurt en zurich-amsterdam , dus is het maar de vraag of we bij elkaar zitten op het lange stuk.... ik begrijp dat ze het druk hebben met het corona gebeuren maar je kan op zijn minst reageren op 1 van de 4 mails en ongeveer 1,5 maand tijd die ik op antwoord wacht , eigenlijk is een 1 nog teveel voor de service
Hoogendoorn
op 21 mei 2020
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2020
Vlucht geannuleerd door Airline, maar Budgetair heeft nog steeds geen restitutie gegeven. Voortaan altijd rechtstreeks bij Airline boeken
Rianne
op 19 mei 2020
bestemming: Argentinië / Buenos Aires, reisperiode: april 2020
Door corona is de vlucht geannuleerd, super jammer maar dan kan de maatschappij niks aan doen natuurlijk.
Nu 3 maanden wachten en geen geld terug, geen reactie van budgetair.
Je ontvangt enkel een standaardmail met dat het lang kan duren. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.
Je kan hier beter niet boeken, zodra er iets mis gaat met je reis geven ze niet thuis.
Dimitry
op 17 mei 2020
bestemming: Indonesië / Jakarta, reisperiode: november 2019
Vanwege vele grote wijzigingen van het vliegschema heb ik ervoor gekozen om mijn ticket te annuleren en een ander ticket te boeken. Ik ben nu al 8 maanden bezig om EUR 1200 terug te krijgen. Medewerking van Budgetair is nihil en maatschappij wil me niet direct helpen omdat dit via een agent is geboekt. Ontzettende spijt dat ik via Budgetair heb geboekt. Raad het iedereen af. Alle telefoonlijnen zijn al wekenlang afgesloten "onze mensen werken thuis"; nou hebben ze daar geen telefoon dan??
Margreet
op 16 mei 2020
bestemming: Verenigde Staten / Denver, reisperiode: mei 2020
Wij zouden over 7 dagen naar Denver vliegen maar de ticket is zonder overleg naar New York om geboekt. Belachelijk.... 3000 km van de bestemming waar wij naar toe zouden gaan. Geen mail, geen enkel contact mogelijk. Nooit meer budget air. Wat een waardeloos bedrijf. Mensen trap er nooit in om je te laten verleiden door een mooi ticket tarief.
Jan Vellekoop
op 15 mei 2020
bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: mei 2020
Wat een trieste organisatie bugetair wij zouden met tui vliegen zeggen ze dat tui contact met ons opneemt toch maar even met tui gebeld hebben ze de tickets nooit betaald aan tui het gaat wel om ons zuur verdiende centjes neem je verantwoordelijkheid bugetair en neem contact op jullie reageren negens op
Leonne Jeurissen
op 10 mei 2020
bestemming: Curaçao, reisperiode: april 2020
Omdat de reis natuurlijk niet door kon gaan vanwege corona en ik geen enkel contact met budget air krijg... klm vlucht geboekt naar Curaçao, voor de vlucht geen contact te krijgen maar alleen een algemene mail dat je oa bij klm contact moet opnemen dus zelf voucher aan gevraagd bij klm, wat bl9jkt nu krijg ik bij deze voucher geen geld terug achteraf omdat mijn vlucht niet officieel geannuleerd was(het land was wel dicht dus.. ) daarover moest ik dan maar contact opnemen met budget air maar krijg geen enkele reactie op e-mails en ze zijn verder op geen enkele manier te bereiken.....baal als een stekker en zal er nooit maar dan ook nooit meer een ticket boeken!
Chris
op 6 mei 2020
bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: mei 2020
Geen reis was geannuleerd. Geen reactie budget air na talloze mails.
Ze vergeten dat ik aan hun betaald heb en doordat budget air niets van zich laat horen zij over mijn geld beschikken. Neem je verantwoording budget air en verschuil je niet achter corona
Paula
op 5 mei 2020
bestemming: Portugal, reisperiode: mei 2020
Altijd vast klant geweest nu met de carona tijd ! zijn ze er niet ,mail bellen Twitter geen antwoord schandalig helemaal niets nada .. ben boos boos boos . Ik kassa inschakelen want dit is geen manier hoe je met klanten omgaat . Verwacht mijn geld terug punt uit . Een dikke 0 op klantvriendelijkheid niet dus . Ook in carona tijd hoor je klant op ze minste een mail sturen.
Madeleine
op 27 april 2020
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2020
Budgetair reageert nergens op. Geen mail, niet bereikbaar per telefoon, per twitter. Wat een schande! Dit is geen klantenservice maar klantenschande.
Marcel
op 22 april 2020
bestemming: Maleisië / Kuala Lumpur, reisperiode: maart 2020
Budget air is onbereikbaar en reageert op geen enkele mail. Turkish airlines heeft 6 weken geleden al aangegeven dat volledige restitutie mogelijk is. Dit aan budgetair doorgegeven maar ik hoor niets van ze. Zeer slechte klantenservice in een tijd waar het juist belangrijk is de klant goed te woord te staan.
Vin Sital
op 19 april 2020
bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: april 2020
Normaal ben ik tevreden met budgetair, maar in de corona tijden waarbij je je klanten juist te woord moet staan, negeren ze ons compleet. Onze vlucht is geannuleerd en we hebben NIKS van ze gehoord. Geen status update, geen compensatie.. helemaal niks. Wij hebben 3800 euro betaald voor onze reis en we weten nu niet eens wat de situatie is. Belachelijk.
Jebali
op 16 maart 2020
bestemming: Tunesië / Kassrin, reisperiode: maart 2020
Ze zijn Onbereikbaar via mail & telefoon zelf de app werkt niet goed.
Mijn ticket naar Tunis is gewijzigd op 13-03 en mijn vertrek de 17-3 zonder pardon met een week extra verlengd.
Uiteraard op mijn koste.
Ze hebben een rollet knop( bevestig wijziging) en bent vast . Je kan geen kant op je doet of je thuis blijft.
JokeB
op 11 maart 2020
bestemming: Japan, reisperiode: maart 2020
Goede (klanten)service! Eerst ben ik geholpen m.b.t. stoelen reserveren. Daarna ontstonden er problemen door corona; het duurde lang om de -overbelaste- klantenservice te bereiken maar toen werd ik ook goed geholpen. Ticket kosteloos kunnen annuleren, geld 100% binnen 1 week teruggekregen!
Cees
op 18 februari 2020
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: maart 2020
Ik moet de reis nog maken met Lufthansa, bij de e-ticket kreeg ik ineens bevestigd dat ik mijn ruimte bagage moest bijbetalen. terwijl een zekere *** na 2 mislukte boekingen( bij vluchtwinkel en cheap tickets ) mij stuurde naar budget air ik zou dan zou ik zelfs goedkoper uit zijn. Toegezegd . door ** dat ik daarbij met instructies geholpen zou worden. Ik moet de E-MAIL nog steeds krijgen. Het personeel krijgt forse omzetbonussen ( of te wel perverse prikkels. De eigenaar van dit bedrijf, die afgelopen jaar nog een tv prograamma had bij de npo over famili bedrijven die met HARD EN EERLIJK werken hun kapitaal vergaard hebben. Deze baron is naar mijn mening als ceo eindverantwoorlijke voor de gang van zaken. Trustpilot werkt ook samen met travix. alle namen zijn aliassen en achternamen worden bij contact niet gegeven,.iedereen blijft anoniem..Je krijgt nooit antwoord van degene op wiens bericht je reageert. De consument heeft meer macht als jullie denken. Ik roep andere mensen met klachten op zich te melden bij radar en kassa
H.
op 23 januari 2020
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: februari 2020
Mijn vlucht naar Istanbul is geannuleerd die ik via BudgetAir heb geboekt. AtlasGlobal heeft duidelijk in een Turkse mail aangegeven dat ik hiervoor contact moet opnemen met BudgetAir. Ik heb alsnog contact opgenomen met AG en zij hebben mij vermeld dat ze zeker weten dat BudgetAir mijn geld heeft en mij terug moeten betalen, omdat ik de tickets via hun heb gekocht. Nu wilt BudgetAir aan de telefoon ontkennen en ons geld niet teruggeven of een andere optie aanbieden. Super onprofessioneel. Laatste keer dat ik hier een vlucht boek! In mijn ogen is dit gewoon diefstal en teleurstellend dat dit bedrijf al deze mensen loopt op te lichten. Ik raad iedereen aan om hier NIET te boeken!!!
Hakan
op 23 januari 2020
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: maart 2020
BudgetAir keert bedrag niet uit geannuleerde vlucht 4 t/m 11 maart 2020 door AtlasGlobal. AtlasGlobal zegt dat ze bedragen hebben uitgekeerd aan de reisorganisaties. Ze geven aan om bij de reisorganisatie aan te kloppen. BudgetAir wijst weer naar AtlasGlobal, kortom je wordt van kastje naar muurtje gestuurd. Mensen boek nooit bij BudgetAir, je wordt niet geholpen en zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Tevens vragen ze belachelijke bedragen voor wijziging administratie en annuleringskosten. Voor mij was dit de 1ste en laatste keer. Zal dit aan iedereen kenbaar maken bij vrienden familie en collega's. Als ik een nul als cijfer had kunnen geven had ik dit gedaan. LET OP NIET BOEKEN VIA BUDGETAIR!!!
Tarik
op 23 januari 2020
bestemming: Curaçao, reisperiode: januari 2020
Heel slecht echt slecht was een vaste klant van hun boekte veel vliegtickit bij hun tot ik in nood zat nou de mensen die je aan de lijn hebt zijn ongeïnteresseerd ben je in nood heb je probleem vraag je om hulp doen ze niet willen ze je niet helpen stuur je email na dat je ze gesproken hebt paar keer door de telefoon negeer je ze gewoon niet reageren meer op me email echt schandalig dat zo bedrijf bestaat advesiert echt iedereen hier niet te boeken liefst iets meer betalen en goede service dan dit onrespectloos na de klant en on geïnteresseerd en geen oplossing voor je vinden schandalig dit
Normen Rotteveel
op 30 november 2019
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: november 2019
Budget Air = gegarandeerde ellende
Nooit boeken. Budget Air heeft in ons geval zelf grote fout gemaakt bij de boeking. Omzetten van de tickets zou 150 EURO per ticket kosten en bij volledige annulering bereken ze toch 55 EURO kosten, want zo stelt de medewerkster: ook wij hebben kosten gemaakt. Ga nu mijn rechtsbijstand inschakelen. Maar mensen lees deze verhalen en bespaar u alle ellende.
A.c.kavelaars
op 26 september 2019
bestemming: Zuid-Afrika, reisperiode: september 2019
In Pretoria werd iemand uit ons groepje (4 personen) overvallen en beroofd. Hierbij liep zij een gecompliceerde polsbreuk op en moest worden opgenomen in een ziekenhuis. De operatie en nabehandeling duurde 4 dagen. Hebben dus geprobeerd om de terugreis 4 dagen later te doen plaatsvinden. Dan ga je Budgetair dus bellen en dat is een ramp. Wachten, wachten en nog eens wachten. Vele tientallen euro's verder krijg je iemand aan de lijn die gewoon niet meewerkt en zegt terug te zullen bellen, Nee dus ! en dat zo'n 3 x achter elkaar. De arrogantie is in Zuid Afrika voelbaar. Boeken via Budgetair voor ons nooit weer en ons advies aan anderen is : bedenk je alvorens met Budgetair in zee te gaan want als het ook maar ietsje anders loopt dan gepland heb je met Budgetair echt een probleem.
Beatriz
op 15 augustus 2019
bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2019
De zeer slechte service van Budget Air. Reis geboekt naar Valencia voor 5 personen. vertrek 13 augustus vanaf Schiphol. Fout gemaakt bij het invullen van de terugkeerdatum. In plaats van 28 augustus, foutief 28 september ingevuld. De website van budget air geraadpleegd. keurig een verzoek tot wijziging en toezending aanvullende factuur gevraagd. Binnen de maximaal toegezegde antwoorddatum geen antwoord. E-mail bericht moet ik nog krijgen. (wel een ontvangstbevestiging gekregen). Geprobeerd telefonisch te bereiken. Wordt niet opgenomen. na eindeloos bellen eindelijk contact. Antwoord op de vraag was. Wij kunnen niets voor u doen. U moet bij de maatschappij zijn. In dit geval KLM. Bezoek aan kantoor KLM in den haag . Advies u moet een E-mail sturen aan KLM. Antwoord KLM: u moet KLM bellen. Vanadaag KLM gebeld. Weigerde categorisch iets te doen!. We moesten naar budgetair. Dus van kastje naar de muur. Ik vroeg nog naar de naam van diegene die ik gesproken had. Allen een voornaam.
Jasien
op 9 augustus 2019
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2019
Bij Budgetair boeken NIET DOEN
Ticket geboekt via budgetair voor rechtstreekse vlucht via Royal air maroc
Ams oujda oujda Ams
Zoals gewoonlijk annuleert RAM(P) de rechtstreekse retourvlucht. En moet je 6 uur wachten in casablanca.
Budget air gebeld en krijg je een medewerkster aan de lijn die in het verloop van het gesprek de hoorn er op wil gooien en voordat ze dat ook daadwerkelijk doet nog even vermeld dat ze de E tickets ook niet zal mailen.
Uiteindelijk nog een paar keer bellen en heeft een collega het uiteindelijk wel gemaild. Schandelijk dat dit soort tuig daar werkt. Bij terugkomst in Nederland zullen we er werk van maken. NOOIT MEER BUDGETAIR
Tom
op 27 juli 2019
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: september 2019
Ik heb nu al zeker voor de 5 de x een ticket via budget air geboekt, en wil deze x de terugvlucht wijzigen.
Als ik eindelijk een medewerkster aan de telefoon krijg zegt ze dat ze het uitzoekt na de gegevens van mij genoteerd te hebben, weer 10 minuten later is ze er weer en verteld dat het volgens mijn ticket wel kan maar na 2 x proberen is het haar niet gelukt.
Ze vraagt dan of ik zelf met Turkisch Airlines contact wil opnemen om de wijziging door te voeren, beetje vreemd als je op je site zegt dat dit €55 kost bij hun en ook nog eens €100 of meer bij de luchtvaart maatschappij.
Maar ja ik wil graag wijzigen dus bel ik maar en dan krijg ik te horen dat ik het ticket niet kan wijzigen, vreemd, wie heeft het nu bij het goede eind ?
Dan maar weer een mail sturen naar B A maar ik krijg geen bevestiging of antwoord op de mail.
Paar dagen later nog niks dus nog een mailtje verstuurd en ja je raad het al, ik ben nog op antwoord aan het wachten.
Schijnbaar is serviceverlening uit hun woordenboek geschrapt en laten ze de klant zitten als het geld binnen is, ook al ben je een terugkerende klant.
Zrakkab
op 3 juli 2019
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019
Als ik zero ster kon gegeven dan had ik dat echt gedaan!!! BudgetAir heeft de meeste onbeschofte mensen in dienst. Ik probeer mijn retour datum te wijzigen en dat probeer ik all met zowel telefonish als online om dat te regelen. Mijn laatste telefoongesprek met een van de medewerker verliep als volgd, ze heeft gewoon de telefoon opgehangen op me omdat ze me geen aantwoord kon gegeven. Boek je tickets ergens anders dit is het ECHT niet waard!!! Je gaat je leven haten basicly.
Strikker
op 3 juli 2019
bestemming: Brazilië / salvador, reisperiode: juli 2019
Budgetair verkoopt tickets van klm/air france zonder bagage. Dat ontdekten we pas toen we de tickets al hadden gekocht. Als je ze dan belt om te vragen hoe dat zit dan zijn ze onbereikbaar. Moesten we voor 4 vluchten bagage bijboeken voor ongeveer 200,- euro. Ja dan wordt een ticket ineens heel duur !
Lans
op 26 juni 2019
bestemming: Italië / Florence, reisperiode: juli 2019
Op 26 juni de vliegreis telefonisch willen annuleren en ruim 1 uur in de wacht gezet vanwege voorgaande wachtende bellers .....eindelijk aan de beurt en werd afgebroken .....SCHANDALIG !!!
Caitlin
op 20 juni 2019
bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: maart 2019
Vorig jaar kwam ik via een Facebookpagina bij een absurd goedkope aanbieding voor tickets naar New York, 189 euro voor een retourtje. Als ik niet al eerder voor weinig gevlogen had, zou ik het niet geloofd hebben, maar dat deed ik wel en dat was een goede keus. Ik vond het wel wat spannend, normaal boekte ik altijd direct bij de vliegmaatschappij en ik had nog nooit via een andere instantie alles laten regelen. Maar eigenlijk ging het allemaal vrij soepel, je zou denken dat je voor deze prijzen met ductape aan de vleugel bevestigd zou worden maar dat viel alleszinds mee, fantastische ervaring. Zoals iedereen klaag ik graag op het internet, maar eigenlijk mag het ook best gezegd worden wanneer alles goed gaat.
Antonija Berkers
op 18 juni 2019
bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: juli 2019
Wat een waardeloze dienstverlener! Eenzijdig annuleren en nog steeds wacht ik op mijn geld!
Ish
op 24 mei 2019
bestemming: Marokko, reisperiode: augustus 2019
Zoals meerdere mensen al hebben aangegeven is het boeken via Budgetair niet verstandig. Al een paar dagen de prijzen gevolgd via o.a. Skyscanner en steeds kwam dezelfde prijs naar voren via Budgetair. Toch maar een poging gedaan om te boeken via Budgetair. Na de betaling begon het al te kriebelen, want ik kreeg maar geen bevestiging. Toch maar even wachten. Jammer, nog steeds geen bevestiging. En 10 uur later krijg ik toch een mail:
Beste XXX,
Helaas is je boeking op Budgetair niet gelukt. Tijdens het boeken heeft de luchtvaartmaatschappij foutieve informatie aan ons doorgeven over de prijs van de beschikbare stoelen die je had geselecteerd. We hebben geprobeerd om je stoelen opnieuw in te boeken maar dat is niet gelukt.
We hebben je boeking XXX geannuleerd en je betaling teruggedraaid.
Door de verwerkingstijd kan het 3 werkdagen duren voordat je het bedrag op je rekening terugziet.
Onze excuses voor het ongemak.
Budgetair staat bij mij op de blacklist. En verder zal ik dit ook aankaarten richting Skyscanner en wellicht dat ze de API van Budgetair uit kunnen zetten, want dit is heel slecht richting de klanten.
Parag Shah
op 7 mei 2019
bestemming: India, reisperiode: juli 2019
Ze leken legitieme website en goede tarieven. Als u echter wijzigingen wilt aanbrengen, is het bijna onmogelijk om verbinding te maken met hun klantenserviceteam of om er verstandige reacties van te ontvangen. Vermijd als dat kan.
Sofie
op 23 april 2019
bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: april 2019
Toen ik mijn tickets bij budgetair gekocht had en nadien deze reacties las, kreeg ik al veel schrik voor wat mij te wachten stond. Vreemd dat ik hier geen positieve reacties zie, terwijl ik wel tevreden was van de service.
Ik ga meermaals per jaar op reis naar verdere bestemmingen. Het was de eerste keer dat ik via budgetair boekte omdat deze tickets veel goedkoper waren dan de andere aanbieders.
Zoals vaak bij lange en meerdere vluchten (2 x tussenlanding) kan het wel eens gebeuren dat de vluchten een beetje wijzigen. Dit gebeurde hier ook meermaals, wat ik op zich niet erg vond... tot ik op een dag een mail kreeg dat de vlucht met een hele dag gewijzigd was. Dit kon ik niet bevestigen vermits ik in het onderwijs sta en de dag nadien op school aanwezig moest zijn. In de mail staat natuurlijk wel een 'knop' waarop je kan klikken om de gewijzigde vlucht te accepteren, maar er stond niks vermeld wat je moest doen als je hier niet mee akkoord was. Ik belde dan maar naar het nummer dat op de site stond. Na even wachten kreeg ik een medewerker aan de lijn en een paar dagen nadien kreeg ik een nieuw schema toegestuurd dat ik wel kon bevestigen. Een nieuw en zelfs beter schema (totale reisduur was minder lang). Vermits mijn probleem snel en goed opgelost was, zou ik zeker opnieuw bij hun boeken.
Jesper
op 28 maart 2019
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2018
1 ster is eigenlijk teveel. Ik heb na 5 maanden nog steeds niet het bedrag terug voor mijn gecancelde vlucht. Dit is al veel langer dan maximaal staat aangegeven door BudgetAir. Als reactie wordt gegeven dat het geld door de vliegtuigmaatschappij nog niet terug is betaald en daardoor het bedrag nog niet kan worden overgemaakt. Nadat ik (na tig keer gebeld heb) herhaaldelijk aangeef dat ik mijn vlucht bij BudgetAir heb geboekt en zij dus ook met een oplossing moeten komen, word ik hierin niet geholpen. De mevrouw aan de telefoon wordt boos en geeft aan dat er mensen zijn die nog langer moeten wachten op hun geld. Weinig geruststellend. Alle contacten verlopen op mijn initiatief. Het enige contact over de 1400 euro die ik nog krijg van dit bedrijf is om de paar weken een geautomatiseerde mail, waarin wordt aangegeven dat er een herinnering is gestuurd naar de vliegtuigmaatschappij. Zelfs wanneer er wordt toegezegd dat er diezelfde dag nog contact wordt opgezocht met me (omdat die toezegging over contact opnemen al eerder was gedaan en niet was uitgevoerd), geeft BudgetAir niet thuis. Een bedrijf dat geen respect heeft voor haar klanten.
Omri
op 25 februari 2019
bestemming: Tunesië, reisperiode: februari 2019
Ik heb geboekt bedrag is afgeboekt maar er was een fout melding. Morgen is mijn reis. Meneer geeft aan kan er niets aan doen bedrag krijg je terug binnen 2 werkdagen. Terwijl morgen mijn reis is
Linda
op 16 februari 2019
bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: augustus 2018
Voor 6 personen ticket geboekt voor orlando via Toronto. We moesten reizen via Brussel Airport via NS te Schiphol. De overstaptijd was krap aan. In Brussel werden we tussendoor geleid zodat we sneller konden inchecken. Bij de balie kregen we te horen van|Brussels airline dat we een visum voor Canada nodig hadden. Via de monitor op de luchthaven lukte dit niet te realiseren. Apparaat was traag en de betaling stokte. We zijn met onze telefoons aan de slag gegaan. Voor 4 personen lukte de visum te krijgen. Voor 2 personen wilde de betaling niet lukken. De balie sloot. Ze konden niet wachten meer. Met ons waren er nog 2 gezinnen die op Brussels Airport strandden. Teleurgesteld en verslagen probeerden we het te verwerken. Een vakantie waar we naar uit hadden gekeken zagen we aan ons voorbij gaan. Budgetair was niet bereikbaar na uren bellen. Hooguit konden we opnieuw een ticket kopen, maar dan voor 1500 euro per stuk. We kregen ons geld niet terug omdat ons werd aangerekend dat we niet waren komen opdagen. Slechte service aan de telefoon en slecht bereikbaar . We moesten ons huisje in Orlando annuleren en ook de huurauto cancelen. Van het huisje kregen we maar 80 euro terug. Conclusie: dure vakantie zonder te hebben gevlogen.
De balie medewerkster van Brussels Airline zei dat we de tax terug konden krijgen. Dat was bijna de helft van de ticket. We konden hiermee leven. Verschillende keren contact gehad met Budgetair hierover. Na 2 maanden een bedrag van ongeveer 180 euro terug gekregen ipv 1500 euro. Hierover gebeld en gemaild met Brussels airline. Hun antwoord: We hebben de ticket terug betaald aan budgetair. Weer gemaild met budgetair. Zij blijven volhouden dat dit het bedrag is wara we op recht hebben. Gemaild dat we bewijs van overboeking door Brussels airline willen inzien. Dat is nu bijna 2 maanden geleden. Nog geen antwoord. Straks weer een mail sturen, voor de 5de keer. Ik geef het niet op. Dan maar stappen via de consumentenbond.
Weten jullie dat er op Schiphol alleen voor 80.000 euro per dag aan vliegtax blijft liggen en die reizigers niet terug ontvangen? Schandalig. Dure tickets verkopen en ook de tax ook niet terug betalen terwijl de stoel die geannuleerd wordt weer door wordt verkocht.
Lynn
op 24 januari 2019
bestemming: Thailand, reisperiode: november 2018
Vreselijke service! 5x geprobeerd te bellen, 4x niemand aan de lijn gekregen. Zojuist eindelijk wel, maar na 1 vraag te hebben gezegd vraagt mevrouw of ik even in de wacht wil blijven hangen. Prima... Laat ze me 10!!!! minuten in de wacht staan. Wat is dit voor bedrijf??? Paar eurootjes minder en je krijgt 0 service
Olivier
op 11 januari 2019
bestemming: Mexico, reisperiode: april 2018
Boek NOOIT met BudgetAir!
Ik heb 4 tickets geboekt via BudgetAir.be ter waarde van 1819,96 euro .
Om onbekende reden hebben ze mijn vluchten geannuleerd , ze konden mij ook geen alternatief bieden voor deze prijs en zo ging ik akkoord met hun voorstel om het bedrag te restitueren. Ze hebben mij verzekerd dat ik binnen 1 week mijn geld zou terugkrijgen op mijn rekening.
Elke dag zeggen ze dat de betaling wel gebeurd is maar ze kunnen mij geen bewijs/afschrift doorsturen met de betalingsreferentie.
Gisteren heeft de kantoordirecteur van mijn bank naar hun gebeld en ze hebben haar verteld dat ze “ een technische issue” hadden en dat de betaling niet goed doorgelopen is en dat ze het onmiddellijk opnieuw “ manueel” zouden uitvoeren.
Toen ik vandaag terugbelde hebben ze tegen mij gezegd dat de terugbetaling nog altijd niet gebeurd is en dat ze mij niet kunnen zeggen wanneer het zou gebeuren.
De maat is vol ! Ze annuleren mijn reis zonder reden, verpesten mijn vakantie en nu krijg ik mijn geld nog niet terug!
Boek nooit met BudgetAir!
Willy
op 6 januari 2019
bestemming: Nederland, reisperiode: december 2018
Geen service bij een probleem, je moet het dan zelf maar uitzoeken volgens hen. Nooit meer budget air
Sofie
op 22 december 2018
bestemming: , reisperiode: december 2018
Ben nog altijd aan het bekomen van woede
Vlucht geboekt maanden geleden en 1 dag voor afreis krijgen we te horen dat de vlucht gecanceld is.Onmiddellijk Budget air gebeld : na lang wachten een medewerker aan de lijn die zegt dit te zullen oplossen.
Effectief een uur later een mail met 'een voorstel ' van nieuwe vlucht.
Maar geen bevestiging. Dagelijks uren aan de telefoon gehangen en immer zonder resultaat: geen bevestiging! Na heel veel geduld de vluchtmaatschappij gebeld die ons laat weten dat zij geen vluchten omboeken als het om een boeking via Budget air gaat.
Nog eens Budget air gecontacteerd die je van kastje naar de muur stuurt.
Uiteindelijk rechtstreeks vluchtmaatschappij gebeld vol wanhoop en deze hebben gelukkig op 10min tijd alles geregeld.
Een les om nooit meer met budget air te boeken
Daniel Blondelle
op 19 november 2018
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: december 2018
Ik had een foutje gemaakt in de boeking. Mijn schuld inderdaad. Het resultaat: ik reis niet mee, er wordt vervuild voor een lege stoel en ik boek een nieuwe vlucht omdat ik niet mee kan. Schandalig dat dit wettelijk mag zelfs. Regels zouden meer moeten beschermen voor onnodige vervuiling en meer klantvriendelijkheid en vliegtuigmaatschappijen hebben daar net zo goed (als anderen, inclusief ik zelf) een verantwoordelijkheid in te dragen.
Harm
op 13 november 2018
bestemming: Suriname / Paramaribo, reisperiode: november 2018
Normaal ben ik niet van de stories maar dit...;
Vanochtend vroeg rond half 10, geld bij elkaar gesprokkeld, last money om nog 2 tickets naar Suriname te boeken voor mijn nichtjes bij BUDGETAIR.NL
Alles afgerond, blij dat ook mijn nichtjes mee te kunnen nemen om mijn opa te begraven en een laatste eer te doen. Vrij verdacht hoor/zie je niks, geen e-ticket ontvangen..
Vervolgens SLM opgebeld om te vragen wat er gaande was, krijg je te horen dat er wel een boeking is gedaan, maar de vluchten zijn geannuleerd.
Mijn stemming 180° gedraaid en gevraagd hoe dat kan als er betaald is, gevraagd als er nog zitplaatsen vrij waren, ook dit was aanwezig...
Krijg netjes een uitleg dat er vanuit een internet bugg, waar de websites mee de prijzen doen veranderen, een annulering heeft plaatsgevonden, het kon zo zijn dat de tarieven zijn verhoogd en het tarief waar je voor betaald hebt, duurder hoorde te zijn.
Met woede BUDGETAIR.NL gebeld, waarom zij de tickets hebben geannuleerd...
Mevrouw geeft aan dat er een storing heeft plaatsgevonden bij de betaling op de site van SLM en zij niet de juiste tarieven hebben doorgegeven, heel ander verhaal wat SLM heeft verteld. Nogmaals SLM gebeld, die geeft nogmaals het zelfde verhaal aan, BUDGETAIR heeft in de ochtend andere tarieven gehanteerd en te laat bijgewerkt met de tarieven die er nu voor u vlucht is. Omdat er dan een prijs verschil is gaan zij dat niet betalen maar annuleren zij uw boeking....
Nogmaals contact opgenomen met deze oplichters, krijg je weer de zelfde antwoorden en mevrouw zeer boos aangesproken natuurlijk...
Dan vraag feitelijk wat het verschil dan is geweest voor de tickets die er aanwezig waren;3 bedragen eerst €1000 per ticket, dan opeens weer 960, dan € 880,- ... Ik betaalde zelf € 840,-....
Mevrouw gevraagd waarom ze dan niet met haar idioten kop, niet eerst contact opneemt, vervolgens belt en vraagt uw ticket is verhoogd wilt u bij betalen of laten annuleren? Nee ze annuleert het gewoon... € 80,- verschil voor 2 tickets waar praten we over..... Vervolgens vraag je wanneer wordt het geld terug gestort binnen 2 dagen, dit verandert later binnen 4 - 5 dagen.....
Mevrouw uitgelegd dat de laatste vlucht vrijdag is en je nieuwe tickets moet hebben en al het geld waar mee dat kon door deze sikkels geannuleerd is; " ja sorry wij kunnen er niks aan doen, we vinden het spijtig voor u maar u zou toch maar nieuwe tickets moeten kopen"
!$#^$&@*@¥#(##^@%@$
3 personen gesproken met allemaal het zelfde te**** verhaal....
3 personen die geen ene te**** moer willen uitvoeren het makkelijk weg wuiven en dan vervolgens het probleem bij @SLM neer leggen......
3 prsonen die f**king harteloos zijn en geld verdienen over iemand anders rug... Terwijl je met een simpele telefoontje een probleem had kunnen oplossen...
De uitspraak iemands dood, andermans brood is fucking realiteit geworden......
Hoe f***ing harteloos kan je zijn....
Bij deze hoop ik dat dit bericht zo vaak mogelijk wordt gedeeld en ook uiteindelijk bij deze 3 personen terecht komt!
Ik ben nooit haat dragend geweest, maar bij deze val dood.
Anders hoop ik dat je hetzelfde zult ervaren en mee maakt wat ik nu voel... alleen om een paar euro meer
R. Marinus
op 2 november 2018
bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: augustus 2018
Geen communicatie en geen verantwoordelijkheid genomen door Budgetair voor wijzigingen die ze niet hadden doorgegeven. hierdoor zowel heen- als terug 7 uur overstaptijd. En als ik niet als klant had opgelet helemaal geen terugreis meer gehad
Peter
op 23 oktober 2018
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: oktober 2018
Onbetrouwebaar, niet boeken hier
Harmen
op 5 september 2018
bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: december 2018
Oh oh wat een slecht verhaal...
Gisterenavond een prachtige vlucht gevonden, geboekt en direct betaald(bijna 4000 euro!) maar we kregen geen bevestiging. Gelukkig stond op de website wel dat de boeking was goed gegaan.
Vanmiddag hebben we toch maar de klantenservice gebeld en kregen we te horen dat de vlucht niet meer beschikbaar was. En ze zouden daar niet verantwoordelijk voor zijn. Mevrouw aan de telefoon was ook nog tamelijk asociaal. Ze werd boos en riep dat ze wilde gaan ophangen. We kregen wel het aanbod om toch die vlucht te boeken maar voor 500 euro extra! Bizar dat zij een fout maken en die ons laten betalen.
Trouwens wel een goed verdienmodel! Ik koop appels bij de Jumbo, ik betaal ze waarna de kassamedewerker zegt, als je ze echt wil hebben moet je nog even 5 euro bijbetalen.
Vanmiddag nog eens bellen over de tickets.. Hmm oké ik belde om 16:45 en kwam in de wachtrij terecht. Ik snap dat ze dan al aan de warme aardappels met boontjes thuis zitten te denken. En zo ineens werd ik uit de wacht gehaald en de verbinding verbroken nadat ik de woorden hoorde na 17.00 uur zijn wij gesloten. U kunt terugbellen tijdens werktijden.
Zeer slecht dat ze zo met klanten omgaan. Ik ben benieuwd of ze het wel eens beseffen dat wij klanten uiteindelijk je salaris betalen..?
Uiteindelijk toch met flinke tegenzin ingegaan op het aanbod van 500€ extra omdat we de tickets moesten hebben.
@De marketing persoon die hierop gaat reageren; Een tegemoetkoming in de kosten zou fijn en op zijn plaats zijn. We hebben niet veel aan een politiek correct praatje over de algemene voorwaarden waar waarschijnlijk in vermeld staat dat jullie dit mogen doen.(En nee ik heb ze niet gelezen, niemand doet dat heh)
Fleur
op 4 september 2018
bestemming: Argentinië / Ushuaia, reisperiode: december 2018
Teleurgesteld. Eerder via BudgetAir geboekt, en zolang er geen problemen zijn verloopt het vlot. Echter, bij de laatste boeking werd een van de twee tickets geannuleerd. Geld voor beide was wel van de rekening. Tickets tezamen aankopen voor twee reizigers was 52 euro duurder per ticket, vandaar tickets apart aangekocht. Dit ging zonder problemen, geld ook probleemloos van de rekening. Volgende dag bericht dat de ene vlucht is geannuleerd doordat de luchtvaartmaatschappij foutieve info had doorgegeven over de prijs. Maw. de prijs was verhoogd, maar hun systeem had blijkbaar niet voldoende tijd om dit te updaten. BudgetAir kon niet helpen een oplossing te vinden (hoewel dezelfde vlucht nog beschikbaar was, zij het aan een hogere prijs) noch kon de andere vlucht eveneens worden geannuleerd en terugbetaald. Dus nu één ticket, en zelfde vliegtijden niet meer beschikbaar dus reizen we apart. Heel jammer, ik zou aanraden een paar euro's meer te betalen via een andere boekingswebsite, om zulke problemen te vermijden.
Pauline
op 23 augustus 2018
bestemming: Verenigde Staten / Tampa, reisperiode: oktober 2018
BudgetAir is erg onduidelijk over geboekte ruimbagage. Op het brekingsoverzicht geven ze aan dat we ruimbagage hebben, maar op de tickets staat dat dit niet zo is. Ik boek nooit zonder ruimbagage voor reizen langer dan 3 dagen. De servicedesk van BudgetAir is zeer onkundig en komt met foute informatie als je om duidelijkheid vraagt. Enige 'oplossing' voor hun slechte informatievoorziening is (opnieuw) ruimbagage boeken. Voor 4 personen zou dat bijna 400 euro meer zijn! Ik boek nooit meer via BudgetAir (en vlieg meerdere keren per jaar).
Anna
op 21 augustus 2018
bestemming: Oekraïne / Kiev, reisperiode: augustus 2018
Nooi bij deze bedrijf een reis boeken ! Vorige mand een heen en terug reis geboekt . In verband met persoonlijke omstandigheden niet heen kon vliegen . En de terug reis is automatisch geannuleerd . Zonder dat ik op de hoogte werd gebracht .!! Dus ik mag geen gebruik maken van terugreis als ik niet heen ben gevlogen . Wel voor twee kanten betaald !
Iris
op 14 augustus 2018
bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: augustus 2018
BudgetAir verschuilt zich erachter dat ze tussenpersoon zijn en dus uiteindelijk niks voor je kunnen betekenen als je in de problemen zit. Wij zijn op vakantie en onze terugvlucht werd geannuleerd. Na 4 uur wachtrijen en telefoongesprekken (lekker hoge rekening), is de enige mogelijkheid om pas 3 dagen later terug te vliegen naar NL. De airline geeft dit als enige optie en de belofte om ons om te boeken naar een andere maatschappij wordt niet nagekomen. Voor de hele situatie wordt geen verantwoordelijkheid genomen en zelfs geen excuses aangeboden. Learned the hard way, maar never nooit meer boeken via BudgetAir voor ons!!
Patrick
op 13 juli 2018
bestemming: Schotland / Aberdeen, reisperiode: juli 2018
Misleiding is het woord dat ik zou gebruiken.
We hadden zogenaamd tickets gekocht met de optie tot annuleren. Op het moment dat we van deze optie gebruik wilden maken, bleken de tickets niet te annuleren vanwege de partij waarbij BudgetAir de tickets had gekocht.
Met andere woorden; BudgetAir laat je voor een optie betalen, die je helemaal niet hebt.
Volgende probleem doet zich voor wanneer je dan een ticket op een andere naam wilt zetten. Bijkt volgens BudgetAir ook niet mogelijk. Advies; boek maar een nieuw ticket.
Minuka
op 10 juli 2018
bestemming: Peru / Lima, reisperiode: juli 2018
Super slechte service!!!!!!
Complete onkunde bij de medewerker aan de telefoon. Zeer slechte communicatie en hoge kosten voor super simpele procedures!
Erik
op 25 juni 2018
bestemming: Honduras / San Pedro Sula, reisperiode: oktober 2018
Mensen mijd deze maatschappij, totaal geen service, hoog oplopende kosten bij wijziging, betaald en geld kwijt, pure oplichting, wijziging betaald en geen ticket gekregen, zoek mede gedupeerden om class action suit te starten dit bedrijf moet onmiddellijk gestopt worden, een woord, verschrikkelijk
R.kommers
op 20 juni 2018
bestemming: Brazilië / São Paulo, reisperiode: juni 2018
Bij het wijzigen van datum retourvlucht al 3 weken mee bezig nu en nog niet gebeurd. Ik moest bellen voor een betaallink kreeg ik eindelijk via mail 3 dagen geleden..Tientallen euro,s belkosten door in de wacht te staan en niemand gesproken, er wordt niet opgenomen. Meerdere mails gestuurd, geen respons. Ik denk dat als ik ze nog te spreken krijg deze week , ze gaan zeggen dat de prijs niet meer van toepassing is en kan ik weer opnieuw beginnen. En ik heb het nog niet gehad over eerdere miscommunicatie sinds 1 juni waarin inhoudelijk mails totaal niet worden beantwoord. En of je het wilt of niet, dagelijks zit het in je hoofd dat de terugreis nog niet geregeld is en ik straks met hele hoge wijzigingskosten zit omdat ik geen keus heb. Heel vervelend. Drogredenen zullen ongetwijfeld van toepassing zijn.
Jordy
op 9 juni 2018
bestemming: Indonesië / Jakarta, reisperiode: juni 2018
Een reis naar Indonesië geboekt, maar we wisten niet zeker wanneer we terug wilden. Dus even op de site gezocht of we konden omboeken als we een andere datum zouden willen dan we gingen boeken. Dit kon, tegen extra kosten natuurlijk. Prima dus geboekt.
Uiteindelijk geprobeerd om te boeken, dus dit netjes via de site gedaan. Helaas kregen we hier geen antwoord op. Contact opgenomen via Facebook, daar werd ons verteld dat in de ticket voorwaarden staat dat we niet om kunnen boeken. Echter staat dit niet in de voorwaarden, we hebben dit aangegeven, en de voorwaarden meteen doorgestuurd. Als antwoord kregen we dat het er wel in staat. In de voorwaarden staat enkel dat we niet kunnen omboeken als we een 'no show' doen. (no changes permitted in case of no show). Maar budget air zegt gewoon: er staat in no changes permitted. De 'in case of' vergeten ze daar even bij. We moeten maar een nieuw ticket terug boeken (wat nog duurder is dan ons originele retourtje)
Buiten dat we überhaupt geen antwoord op de omboekings aanvraag kregen, zetten ze dus op de site dat je wel kan omboeken, maar als je dat dan wil doen kan het opeens niet. Wat een slecht bedrijf. Wij zullen hier nooit meer boeken, en ons ongenoegen natuurlijk uiten via de bekende social media kanalen.
Paul Vd biezen
op 22 mei 2018
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: augustus 2018
We zijn nog niet op reis of de terugvlucht is een dag later! Oplichting. Niet bereikbaar per telefoon.
Fulya
op 10 mei 2018
bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2018
Nooit een ticket kopen via Budget Air!
Afgelopen zomer een volledig flexibel ticket gekocht via Budget Air voor 435 Euro. Dit betekent dat omboeken/wijzigen gratis is of tegen een kleine vergoeding. Deze tickets heb ik tijdig laten annuleren. Omboek kosten bedragen in totaal nu 213 Euro. Terwijl een nieuw ticket naar dezelfde bestemming maar 162 Euro kost.. Oplichters!!
In de factuur en E-ticket noemen ze condities niet zoals ze werkelijk zijn. Zodat je later geen bewijs hebt waar je verhaal op kan halen.
Laurent
op 3 mei 2018
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: maart 2018
TRIP new york
Door omstandigheden en slechte dienstverlening kon de vlucht niet doorgaan. Pas in de avond kreeg ik een mailtje met een alternatieve vlucht. Leuk weetje deze was al 8 uur geleden vertrokken. Budgetair ging akkoord met een terugbetaling. Echter verschuilt budgetair zich achter een smoes dat ze enkel tussenpersoon zijn. Dit is onzin. Budgetair is de enige aanspreekpunt voor zijn klanten. Budgetair doet er alles aan om geen terugbetaling te moeten doen.
te mijden als de pest.
grtz
Laurent
Robert kok
op 18 april 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2016
Na het boeken voor een vlucht naar amsterdam vanaf manila had ik betaald per creditcard. na 10 minuten kreeg ik een email . de vlucht was niet beschikbaar voordat terief, en moest 200 euro meer betalen of anuleren . zou mijn geld terug krijgen over 2 weken, dus geen keus en betaalde de 200 euro. Deze schandelijke truuk gebruikt budget air regelmatig.
Edo
op 15 april 2018
bestemming: Bolivia / Santa Cruz, reisperiode: oktober 2018
Vergelijk al paar weken prijzen op skyscanner maar elke keer als ik door klik is het betreffende tarief er niet meer bij Budget air (dat probleem doet zich nicht voor bij andere ticket brokers)
Sk
op 14 februari 2018
bestemming: Nicaragua / Managua, reisperiode: december 2017
Echt een schandalig slechte partij! Ooit 2 tickets gekocht via deze partij, werd mijn vlucht omgeboekt naar een variant met een veel langere reistijd en extra overstappen. Kreeg de keuze om voor de omboeking te gaan of het ticket te annuleren. Ik koos voor dat laatste. Ik wacht nu al langer dan 3 maanden op mij geld, en vind dat echt zo onprofessioneel. Klantenservice staat je ook belachelijk te woord (praten door je heen) en bieden geen oplossing. Nee we gaan er achteraan maar belofte omtrent datum wanneer je het geld terugkrijgt geven ze niet. Toch gek als je overal communiceert dat je het max binnen 12 weken terug moet krijgen.
Onprofessioneel, niet klantgericht en brutaal.
Wat mij betreft nooit meer!
Theo van Alebeek
op 30 september 2017
bestemming: Spanje / :as Palmas, reisperiode: september 2017
Zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Ik boek 4 vliegtickets, krijg de betaalopdracht en betaal ook direct. Een half uur later krijg ik een mail waarin staat dat ze de tickets toch niet kunnen leveren en dat het wel 10 dagen kan duren voordat "de banken"dit verwerkt hebben en ik mijn geld terug heb. Wat een onzin zeg. Ik heb voor de zekerheid ING gebeld en ook die zeggen dat dit onzin is. Ik heb zelf ook een bedrijf waarbij mensen met ideal kunnen betalen. Als ik dan wil terugstorten kan ik dat direct doen. Bovendien liegen ze ook. In de mail staat dat ze het geld direct hebben teruggestort, en een foute dame met een Belgisch accent op de helpdesk vertelde me dat dit pas 's-avonds zou gebeuren. Onbegrijpelijk dat zo'n bedrijf zomaar geld van je mag stelen. En dan gooit dat foute Belgische madammeke ook nog eens de hoorn erop. Onbeschoft, onbetrouwbaar en NOOIT meer zaken mee doen. Helaas had ik hun beoordeling op reisgraag niet eerder gelezen. Want die is inderdaad bar slecht. Dan had ik zeker nooit bij hen geboekt.
Adnan
op 17 augustus 2017
bestemming: , reisperiode: juli 2017
Via Budgetair een reis geboekt naar Bosnie & Herzegovina, Sarajevo. We vlogen met AirSerbia die uiteindelijk zeer correct bleek. Terugreis was een ramp. Ik heb maanden geleden een wijziging bevestigd van de terugvlucht, maar 1 dag voor mijn reis krijg ik van Budgetair een e ticket met tijden erop die vervolgens niet bleken te kloppen. Het enige wat Budgetair zegt 'je hebt bevestigd, tja'. Vervolgens moeten overnachten in Sarajevo, dus betalen. AirSerbia hielp ons aan een andere vlucht, de volgende dag met 2 overstappen en in totaal 9 uur aan reistijd. Budgetair is niet eens bereid de kosten te vergoeden die we voor het verblijf hebben gemaakt. Willen absoluut niet helpen, maar ook niet meedenken. Erg onprofessioneel, niet klantvriendelijk, niet klantgericht, en niet oplossingsgericht. Bestel hier GEEN tickets!
Radjinder
op 17 augustus 2017
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juli 2017
Ik weet niet van andere klanten maar ik heb hele goede ervaring met budgetair.
Toen ik boekte in maart met budgetair was ik wel sceptisch over onze reis in july naar Thailand met Turkisch airlines.
Met 6 personen
Net terug en ik moet zeggen geweldig.
Ik kreeg een SMS toen de vertrek tijd verschoven was en dat ik kon inchecken voor de heen en terug weg.
Ook voor de overstap vliegtuig.
Turkisch airlines zou ik niet zo snel voor de 2de keer boeken maar daar kan budgetair ook niks aan doen.
De SERVICE en vliegtuigstoelen zijn niet uitnodigend om een 2 de keer met TA te gaan.
Ik zou wel nog een keer boeken bij Budgetair.
Bedankt.
Sahbudak
op 24 juni 2017
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: juli 2016
Heel netjes ik ben dit jaar omgeboek en vierde keer zeer tevreden
Deniz
op 24 mei 2017
bestemming: Turkije / Ankara, reisperiode: juli 2017
Vele malen bij deze website geboekt. Nette en overzichtelijke website. Ze stellen je zoveel mogelijk op de hoogte en bovendien krijg je bij een boeking een kortingscode die een jaar geldig is. Boeken dus!
Edwin
op 6 januari 2017
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2017
Gisteren geboekt bij BudgetAir en vandaag kon ik al gewoon inloggen bij de luchtvaartmaatschappij waar ik mee vlieg. Tot nu toe zeer tevreden
Ria Van Velthoven
op 17 november 2016
bestemming: India / Delhi, reisperiode: november 2016
Alles in orde. Korte overstaptijd in Istanbul, maar werden daar vriendelijk geholpen.
Dylan compernolle
op 24 oktober 2016
bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: november 2016
Maar wat is het probleem. Ewel ik en me neef gingen normaal naar porto om naar de club te gaan kijken wat is er gebeurt de vliegmaatschapij heeft onze bestelling wel ontvangen maar ze hebben nooit geen tickets besteldt voor onze vlucht. Dus kunnen wij niet meer gaan! Schandalig!!
Frans Van De Wiel
op 18 oktober 2016
bestemming: Iran / Teheran, reisperiode: juni 2016
De reis werd geboekt op datum 15 mei tot 13 juni, bij het uitprinten van het ticket bleek de datum 1 juni tot 30 juni te zijn. Men weigerde dit om te boeken zonder extra betaling. De commentaar die zij gaven was: Je had maar een annulatieverzekering moeten nemen.
Joannes Renders
op 2 september 2016
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2016
Reis geboekt naar Bankok. Ik had me vergist in de overstaptijden en zag dat gelijk. Gebeld maar het was 17.50 uur dus helpdesk gesloten... Ik gelijk de volgende ochtend om 9.00 uur bellen og ik mijn terug vlucht nog qua tijden kom aanpassen. Dat kan, kosten: 212 euro!!! 1/3de deel van de ticket prijs, volgens budget air zijn dit de regels van Etihad, maar zij verwijzen mij terug naar Budget Air omdat bij hen de booking is gedaan. Hemel en aarde bewogen maar het enige wat ik te horen krijg.... regels zijn regels.
Cor Bobeldijk
op 14 augustus 2016
bestemming: Turkije / Adana, reisperiode: augustus 2016
Dramatische service. Voor 4 personen retour boekingen gedaan naar Adana. 1 persoon ging later niet mee op de heenreis, ging nl. eerder naar Turkije. Wilde echter wel mee op de terugreis. De vliegtuig maatschappij (KLM/Pegasus) vond het geen probleem maar had wel even een bevestiging nodig (mailtje was genoeg) van Budgetair. Budgetair wilde niet meewerken en moeten een nieuw terugreis ticket kopen van ruim 360 Euro.
Dat was eens maar nooit meer via Budgetair.
Aydin Guc
op 29 maart 2016
bestemming: Duitsland / lunchen, reisperiode: maart 2016
Ik krijg te horen dat de boeking niet gelukt is en mijn geld word teruggestort. Ik zou nu het 3 dubbele moeten betalen.
Ted van der Vliet
op 1 maart 2016
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: maart 2016
Voornaam verkeerd, kosten € 110.......volgens de maatschappij zelf slechts 50 dollar. Je wordt dus gepakt door budgetair en dit blijkt in hun verdienmodel te zitten. Bij naam moet je je naam invullen conform paspoort, alleen budgetair zet dit er niet bij.
Roy
op 7 januari 2016
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: april 2016
Dramatische service en hoge kosten. Klein foutje gemaakt tijdens de beking. binnen 3 minuten de helpdesk gebeld en die brachten (na een simpele verandering) 275,- euro in rekening en ik ben nog steeds niet in bezit van mijn tickets
MJ
op 30 juni 2015
bestemming: Denemarken / Ronne, reisperiode: oktober 2015
Vlucht geboekt, betaald en bevestiging ontvangen. Na 2 dagen stuurt budgetair een mail dat de prijzen niet meer beschikbaar zijn ondanks dat ze betaald en bevestigd zijn. Of ik bijna 500 euro wil bijbetalen of mijn geld terug wil. Ik vraag direct mijn geld terug. Hierop komt geen reactie. Meerdere mails geen reactie, ook wordt het geld niet terug gestuurd. Bellen naar een (duur) 0900 nummer is biedt ook geen oplossing.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Sandra
op 19 maart 2015
bestemming: Marokko / Tanger, reisperiode: juli 2015
Heb een reis geboekt bij budget Air alles was snel en prima geregeld Top hoor ....had ook gebeld zeer vriendelijk geholpen na boeking de bevestiging en tickets binnen een uur binnen op mijn mail..
-
Algemeen
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Boas
op 27 augustus 2014
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2014
Een vlucht geboekt vanuit istanbul naar nederland. 1 groot drama na het betalen kreeg ik te horen dat het verkeerd was gegaan . Daarna ben ik in een eindeloze molen beland van loze afspraken.afspraak naar afspraak wordt niet nagekomen . Voor mij nooit meer budgetair dit is een waar HORROR bedrijf.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Leo van Santen
op 22 juli 2009
bestemming: Spanje (Mallorca) / Palma, reisperiode: juni 2009
Vlucht was helemaal top geregeld door budgetair, lekker goedkoop en alles super snel ontvangen en perfect voor elkaar. Ik wou dat alle sites zulke goedkope vliegtickets hadden met zo een goede service.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Dion
op 8 april 2008
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: februari 2008
Wij zijn via Dusseldorf naar New York gevlogen. Goede afhandeling van BudgetAir.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
7