Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

De Jong Intra Vakanties
8,5
op basis van 1097 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
Sunweb
6,0
op basis van 569 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
TUI
5,6
op basis van 1209 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 154 met 1537 resultaten

op 3 april 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: maart 2019

NIET klantvriendelijk en zeer SLECHTE communicatie.
Allereerst ons vliegticket geannuleerd en aangegeven dat we een voucher terug zouden krijgen. Ondertussen zelf een andere vlucht geboekt aangezien onze vlucht niet meer ging en omdat Corendon ons hierbij niet meer zou helpen. Op de dag dat we terug vliegen met een andere maatschappij ineens een nieuw ticket in onze mailbox. Corendon heeft dus zonder overleg ons vliegticket om geboekt na eerder aangeven dat de vlucht geannuleerd was en we een voucher zouden krijgen. De omgeboekte vlucht dus niet kunnen halen en nu maken we ook geen aanspraak meer op onze voucher. Zeer slechte aanpak en niet klant vriendelijke behandeling! Ga nooit meer boeken bij Corendon!!

  • Algemeen 1
op 31 maart 2020 bestemming: , reisperiode: januari 2020

Reis met 23-2 zal de 38z maal zin en de laatste reis zijn 85 plus op 14-3 geannuleerd krijg als antwoord U krijgt U geld terug wij hebben geannuleerd blij dat wij ons geld terug krijgen meet 85 jaar, op 15 3 mail van Corendon wij hebben een credit factuur . Op de mail staat dat er geen geld terug gegeven wordt maar een tegoed bon daar hebben wij niets aan het zou onze laatste reis zijn , dus aan een bon hebben wij niets aan gebeld maar luisteren niet aan gietende brief gestuurd naar Hr. V,d Heijden met uitleg dat de bon geen oplossing is. 2x beloofd U krijgt U geld terug, tot op heden 18 dagen later geen bericht van Corendon ondanks de credit factuur en dat na 37 x maal waardeloos

  • Algemeen 1




op 30 maart 2020 bestemming: Spanje / Torrox, reisperiode: april 2020

Reis geannuleerd - 1 dag voordat Corendon alles zou stopzetten.
Krijg mijn annuleringskosten, ondanks de GROTE CORONADREIGING, niet terug. Het gaat hier over 800,00 EUR. Echte maffiapraktijken. Zie onderstaand hun brief (let niet op de taalfouten)

Geachte heer Hermans,

Hartelijk dank voor uw melding van 19 maart waarop wij graag een reactie geven.

Uit uw e-mail lijden wij af dat u ons verzoekt om de annuleringskosten kwijt te schelden. Wij moeten u berichten dat wij uw verzoek niet zullen honoreren. Uw boeking is conform, de op dat moment geleden voorwaarden geannuleerd.

De andere mogelijkheden zijn later van kracht zijn geworden en niet bij uw boeking van toepassing.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

  • Algemeen 1
op 27 maart 2020 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2020

Onze huwelijksreis van 2900 euro is geannuleerd door corendon. Nu krijgen wij een "tegoedbon". In eerste instantie prima, zolang je dezelfde vakantie kunt boeken. Echter is dezelfde vakantie even 1000 euro duurder. Nu dus 4012 euro, maar je geld kun je niet terug krijgen je krijgt enkel een waardebon. Dit slaat natuurlijk nergens op, ik wil gewoon ergens anders kunnen boeken waar ze dit niet flikken.

  • Algemeen 1
op 16 maart 2020 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: april 2019

Ben er niet gekomen maar ook 1500,00 euro kwijt

  • Algemeen 1
op 14 maart 2020 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2020

Geboekte Luxor Nijl cruise van 7dagen verkort naar 4 dagen :gevraagd om de reis te verlengen zodat we de gehele tour kunnen doen ,Corendon zegt dat de tour operator het ter plekke moet regelen en die zegt weer dat Corendon Ned het moet doen .Nooit meer met Corendon reizen .Allemaal oplichters

  • Algemeen 2
op 6 maart 2020 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: februari 2019

- de heenreis is onaangekondigd van 7:00 in de ochtend naar 18:00 verplaatst.
- ze gaan niet in op de klachten en houden je voor de gek met informatie achterhouden en schuilen achter de kleine lettertjes
- hotel was een verschrikkelijk neppe Zogenaamd 5 sterren opvanghuis voor honderden mannen uit het midden-oosten.
- negatieve recensies over hotels worden op Corendon site niet geplaatst.
Dus Ze stelen na betaling een dag van je vakantie, manipuleren met hotel kwaliteit, en frustreren je tot en met!!!
- Nooit meer Corendon!

  • Algemeen 1
op 5 maart 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juni 2019

Verschrikkelijk!!!
Verschrikkelijk!!!
Nooit meer van ons leven!!

Wat een romantische vijfdaagse luxe vakantie had moeten zijn (daar betaal je over de 1000,= euro voor ?!?)
Ter eren van ons vier jarig jubileum...
Werd een complete nachtmerrie.

Het vliegtuigpersoneel was alles behalve vriendelijk, ronduit onbeschoft en chagrijnig.
Spraken geen Nederlands maar gebrekkig Engels en behoorlijk uit de hoogte.
Het vliegtuig was ontzettend vies...
Helaas, had ik geen mogelijkheid om een grotere stoel te boeken, deze waren immers al allemaal bezet...Tot mijn grote spijt en frustratie heb ik dan ook niet naast mijn lief kunnen zitten en dat terwijl dit onze alle eerste ďlangeĒ vakantie had moeten zijn. Ik ben 2.03 en het was alles behalve een prettige reis.

Bij het hotel aangekomen...
Wilden wij graag iets eten, en het restaurant was nog minstens een dik uur open...
Wij werden afgesnauwd, dat wij maar snel iets moesten pakken en dan gaan, want de medewerker had er blijkbaar geen zin meer in.
Het eten was ronduit smerig...en dat is best vervelend als je All-inclusief zit.
De restjes van de avond werden de volgende middag wederom aangeboden met een sausje erover tijdens de lunch. Roze hamburgers (beide twee dagen lang ziek geweest) die dus de hele dag onder een lamp liggen, geen saladebar zoals aangegeven...maar voorverpakte kleine bekertjes met iets wat op sla moet lijken...Het was werkelijk een drama.

Waar wij ook niet van op de hoogte waren gesteld is, dat het zwembad pas vanaf 12:00 tot 19:00 is geopend...dit wordt nergens vermeld op de site van Corendon.
Best wel vervelend als je op vakantie gaat om ook in de ochtend lekker wat baantjes te kunnen trekken. ďJacuzziĒ was ook defect.

Wij, hadden een luxere kamer geboekt met een koffiemachine...deze was kapot, en werd niet gemaakt. Ondanks meerdere klachten bij de receptie...

Na bij de opmerkingen tijdens de boeking te hebben aangegeven, om niet bij een disco of animatie gebeuren in de buurt te willen zijn. (Aangezien wij ook van een beetje rust houden, netjes van te voren aangegeven...)
Wij, zaten recht tegenover de animatie die de gehele dag volop aan de gang ging tot síavonds laat. Bij de balie aangegeven dat wij graag een andere kamer wilde hebben...maar zij konden ons niet verder helpen?!?
Het telefoonnummer van de ďreisleiderĒ was niet bereikbaar...tot op de laatste dag via andere vakantiegangers toch een kort gesprek gevoerd...rampzalig.
Hij, wilde ons geen papiertje geven voor de verzekering...En, dus ook geen restitutie of excuses in welke vorm of maat ook.
Dit terwijl wij door al deze wantoestanden nog wel twee weken vakantie nodig hebben om bij te komen van deze catastrofe.

De terugweg met het vliegtuig...
Weer dat onvriendelijke personeel...en alsof dat nog niet erg genoeg was...
Gebruikte luiers voor mijn voeten... (fotoís zijn beschikbaar) GEBRUIKTE maandverband tussen de kieren van het handbagageluik naast ons hoofd. Het stonk er verschrikkelijk!!!!
En, de arrogantie van het vliegpersoneel die het geen bal kon schelen, en wij tot overmaat van ramp ook nog werden uitgelachen, waarna zij in het Turks tegen elkaar spraken (lachen, wijzen)

Het was alles behalve een fijne vakantie!
En, helaas totaal niet kunnen genieten.
Dat, dit zomaar mag en kan.
…ťn gewaarschuwd mens telt voor twee...
Had, ik dit maar van te voren geweten...

Spijt als haren op mijn hoofd

  • Algemeen 1
op 5 maart 2020 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2020

Er zat een doodzieke man achter mij die constant heeft zitten hoesten en gloeide van de koorts. Ik heb bezwaren gemaakt en mijn verontrusting uitgesproken v.w. de huidige Corona epidemie. Wij werden gewoon genegeerd. Op mijn vraag of de man als eerste het vliegtuig mocht verlaten.zei de stuwadres dat ze haar best zou doen,maar deed niks. De man is doodziek en al hoestend tussen de andere reizigers naar de koffers gesloft. Wij begrepen niet dat er geen actie werd ondernomen. De stewardessen hebben een beetje lacherig gereageerd en hun schouders opgehaald. Schandalig

  • Algemeen 1
op 5 maart 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: februari 2020

Ondanks de vervelende vertraging vanwege een zandstorm heeft Corendon er alles aan gedaan om het leed zo dragelijk te maken.
De informatie en de informele handelswijze van de pilote en crew hebben op ons indruk gemaakt. Ook over de bonnen voor eten ed viel niets aan te merken, Graag vliegen wij zeker weer met Corenon.

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende