Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

8,4
op basis van 880 reviews

5 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,3
op basis van 453 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,0
op basis van 944 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 122 met 1212 resultaten

op 20 september 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2018

Zowel heen- als terugreis flinke vertraging. Zeer onvriendelijk cabinepersoneel. Zijn te beroerd om je welkom aan boord te heten. Staan met een mand pepermuntjes, maar zijn zo druk met elkaar dat niemand wat krijgt. Passagiers waren duidelijk niet belangrijk. Ze praten onderling alleen maar,waarschijnlijk turks , met elkaar. Ook de terugreis ging zeker een uur voor landing op Schiphol het gordijntje voorin het vliegtuig dicht, zodat ze met elkaar erachter konden zitten. Ook niemand kon daardoor meer naar het toilet. Al met al een onprettige terugvlucht.

  • Algemeen 2
op 19 september 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2018

Via Rotterdam gevlogen erg relaxte reis gehad. Aangekomen door de vrouw van correndon naar het busje gebracht dat ons naar het hotel bracht! zoals altijd weer keurig verzorgd!
Hetvenige jammere was dat we s nachts al om half twee werden opgehaald bij de terugreis, dus geen veertien nachten .... en vijftien dagen!

  • Algemeen 9
op 19 september 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2018

Slechte service van het personeel van Corendon. Ik raad af om een reis bij Corendon te boeken. Corendon wijzigt gegevens zonder dit vroegtijdig door te geven. Minder dan twee weken van te voren op de hoogte gesteld met betrekking tot het wijzigen van de vlucht tijden. Daarbij kan Corendon geen alternatief aanbieden.

  • Algemeen 1
op 19 september 2018 bestemming: MacedoniŽ / Ohrid, reisperiode: augustus 2018

Het hotel was vergane glorie, niet internationaal ingesteld. Personeel en inhuurde reisgidsen spraken niet vanzelfsprekend Engels met je. Er werd vanuit gegaan dat je Pools (of macedonisch sprak). Het feit dat Corendon geen verantwoording neemt voor een probleem met de reisgidsen waar zij een contact mee hebben afgesloten vind ik niet netjes. Als er iets niet voorgaat zijn zij een verbonden factor. Zij geven aan het ter plekke te moeten oplossen, wat met het probleem van een taalbarriŤre een makkelijke manier van afschuiven is. Het vliegtuig heen was ruim genoeg, maar terug zat je met 1.77 met je knieŽn klem tegen de stoel voor je.

  • Algemeen 6




8,4
op basis van 880 reviews

5 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,3
op basis van 453 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,0
op basis van 944 reviews
Lees meer
op 18 september 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2018

Wij zijn in Juli met Corendon naar Portugal Albufeira geweest. Dit was voor ons de eerste keer naar Portugal. Hotel was super eten gemiddeld. We hebben al met al een mooie vakantie gehad. Alleen de terug reis verliep niet helemaal goed. Op het vliegveld aangekomen bleek dat we 3 uur vertraging hadden , toen we eindelijk gingen boarden werd ons verteld dat we onze koffers weer moesten halen en er bussen voor het vliegveld stonden die ons maar een hotel zouden brengen. Het verliep rommelig qua informatie , toch de bus ingestapt en we werden in een goed hotel ondergebracht. Verder nog weinig info over hoe en wat. S'nachts kregen we een sms dat we de volgende dag om 15:00 werden opgehaald en naar het vliegveld werden gebracht. Eenmaal op het vliegveld bleek dat we weer 1 uur en 15 minuten vertraging hadden. Toen we eindelijk in het vliegtuig zaten bleek dat we niet in Maastricht zouden landen waar wij 5 minuten vanaf wonen maar in Amsterdam. Vanaf Amsterdam werden we met bussen naar Maastricht gebracht. Nou is de terugreis dus met enige irritatie verlopen en heeft veel langer geduurd dan de bedoeling was. Maar toch heeft Corendon dit uiteindelijk goed met ons opgelost door middel van een redelijke compensatie. Al met al we hebben een mooie vakantie gehad , een goed hotel en is Corendon op goede wijze tegenmoet gekomen. Dit geeft is het vertrouwen om met Corendon op vakantie te blijven gaan.

  • Algemeen 8
op 16 september 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2018

Bingo hotel 4* geboekt, aangenaam verrast. Goed geregeld.

  • Algemeen 8
op 16 september 2018 bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: september 2018

Werden niet voor appartement afgezet en opgehaald. Zeiden dat dat niet mogelijk was. Maar het kon wel, want andere gasten werden wel voor de deur van het appartement opgehaald. Moesten met onze koffers een zeer drukke weg over. Kregen ook geen tijd door hoe laat we werden opgehaald.
Toen het busje kwam om ons mee te nemen, konden onze koffers niet mee in het busje. Moesten op een volgende bus wachten. Als je een klacht hierover wilde indienen, hadden we een klachtenformulier ter plaatse moeten invullen. Maar dat kon niet meer want we gingen naar huis.

  • Algemeen 6
op 16 september 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2018

Ik heb gisteren 15 September na terugkomst vanuit Rhodos naar Maastricht om 14.30 uur ( Vlucht nr: CD 692 seat 22D Reserveringsnummer 7460375.1 ) iets achtergelaten in het vliegtuig......na 20 minuten zonder antwoord gewacht te hebben aan de telefoon lees ik opeens dat voor het opsporen Ä 30,- betaald dient te worden. Na ontvangt hiervan op hun rekening gaan ze eens kijken of ze het terug vinden kunnen.....Ä 30,- in rekening proberen te brengen en dan niets doen.....in EEN woord SCHANDALIG!!!

  • Algemeen 1
op 15 september 2018 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: september 2018

Oplichters!! We gaan never nooit meer met Corendon!!
Afraden!! Alles vanaf de boeking tot aan het einde is een grote leugen!

  • Algemeen 1
op 13 september 2018 bestemming: Gambia / Banjul, reisperiode: november 2017

Er was geen video scherm,je moet voor alles betalen.
op verre vluchten vind in dit niet kunnen
andere maatschappijen bieden dit wel, voor de zelfde prijs

  • Algemeen 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende