Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

Wil je op vakantie met Corendon? Bekijk dan eerst eens onderstaande organisaties die mogelijk beter aan je wensen voldoen.

8,4
op basis van 862 reviews

5 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,6
op basis van 410 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,1
op basis van 894 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 113 met 1127 resultaten

op 23 juni 2018 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2018

Problemen in hotel. Er gong iemand met rollator mee. Helaas moesten wij wel 20 treden lopen. Hebben wij zelf moeten oplossen. Terug reis kregen wij ruzie omdat persoon voor ons stoel naar achter ging en wij klem zaten. Stuwedes lacht dan alleen en doet niks. Dus nooit meer corendon

  • Algemeen 2
op 23 juni 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2018

Prima vluchten, beide netjes op tijd, wel erg oud toestel op de terugweg, 26,8 jaar oud🤨 maar we zijn netjes geland. Hotel was verder prima, wel wat lawaaiig in de avond, maar dat konden we (zelfs met kind van 3) prima hebben! Geslaagde reis gehad met Corendon

  • Algemeen 9
op 22 juni 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Corendon NOOIT meer,mag zelfs nog gratis zijn,vlucht geboekt voor 9/6 en terug 16/6,met als aangeboden vluchturen vertrek 15.35 uur Zaventem-terug Heraklion 20.35 uur,resultaat,13 d voor vertrek uurwijziging -vertrek 19.45 uur en terug 22.35 uur,niettegenstaande er wel een vlucht was met deze eerst vermelde uren,dan bij terugkomst,vlucht niet te vinden op internet bij vertrek Heraklion,dan opgezocht aankomst Zaventem,vlucht stond gecanceld,werden niet telefonisch noch per mail hiervan in kennis gesteld,dan maar naar vlieghaven gereden,want klantendienst in Nederland was telefonisch niet te bereiken,meer dan 20 minuten aan de lijn gehangen,uiteindelijk medewerker in vlieghaven gezien,deze wist van niets,uiteindelijk toch een vlucht met2 vertraging aan boord gegaan,dan nog meer dan 45 minuten aan de grond alvorens vertrek,en nog zelfs geen flesje water gekregen, zelfs niet tegen betaling,tot we waren opgestegen,resultaat,taxi moeten nemen naar huis,gezien onze aankomst maar na 4 uur s'ochtends was,uitleg van corendon,wij mogen vluchturen wijzigen tot 14 d voor vertrek,toffe bedriegerij,hopelijk zullen veel mensen dit relaas lezen,en tot het besef komen,dat deze maatschappij ťťn grote oplichter is,voor mij hoeft het niet meer

  • Algemeen 1
op 21 juni 2018 bestemming: ItaliŽ / lu bagnu, reisperiode: juni 2018

Hp Hotel Lu Bagnu. mooie foto's op de site maar in werkelijkheid niet zo mooi. kamer werd netjes bijgehouden. Echter bij t zwembad waar ook onze kamer was, regelmatig een enorme stookolie lucht Koolmonoxide) ontbijt was redelijk. koude eieren en vleeswaar dat er niet uit zag. Heenreis ging prima echter de terugreis niet. uur vertraging en Chaos in t vliegtuig, zitplaatsen kwamen niet overeen met wat op de boardingpas stond. Je moest zelf een plek zoeken wat enorm lang duurde allemaal. We konden niet naast elkaar zitten. Op schiphol lang moeten zoeken naar de bushalte C13 van Greenpark die opeens verplaatst bleek te zijn.

  • Algemeen 5




Wil je op vakantie met Corendon? Bekijk dan eerst eens onderstaande organisaties die mogelijk beter aan je wensen voldoen.

8,4
op basis van 862 reviews

5 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,6
op basis van 410 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,1
op basis van 894 reviews
Lees meer
op 21 juni 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2018

Kahya hotel geweest. Klantonvriendelijk, teveel Russen, daardoor veel overlast. Eten slecht tot zeer slecht, ondanks all in formule uit eten gegaan. Klachten wordt niets mee gedaan. In en uitchecken zeer onpersoonlijk tot a-sociaal gedrag. Cursus klantvriendelijkheid zou zeer aan te bevelen zijn. Kortom, 4 sterren is teveel eer voor dit hotel. 2 sterren komen in de buurt. Komen hier dus nooit meer.

  • Algemeen 2
op 21 juni 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Zeer onvriendelijk personeel begon al bij intrekken aan balie in Nederland zeer kattige dame zonder ook maar een lach of iets van goede reis personeel in appartement wel vriendelijk van Corendon.. terug weg ook geen goede info oud toestel geen beenruimte ..ook weer zeer onvriendelijk personeel spraken geen Nederlands zelfs veiligheidsinstructies werden ons in Engels uitgelegd genoeg mensen die dat niet verstaan ..voor mij reden om nooit meer voor Corendon te kiezen

  • Algemeen 1
op 20 juni 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2018

Ik ben nog niet op vakantie gegaan en heb nu al problemen met Corendon. Tijdens de boeking werd ons gedeeld dat we extra bagage konden bij boeken en wanneer we dat wilden doen, was dit niet mogelijk. Ook kan ik niet de zitplaatsen regelen voor mijn terugvlucht, wat ik zeer belangrijk vind met 2 kinderen (0 en 3 jarige) . Vind het uitermate teleurstellend en had dat niet verwacht van een grote touroperator.

  • Algemeen 3
op 19 juni 2018 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2018

Je boekt 9 dagen, maar je bent er wel 2 dagen kwijt aan reisdagen. Jammer er is geen gebruik hiervoor.

  • Algemeen 6
op 17 juni 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Wij zaten in het rimomdi grand resort in kreta Het Personeel is aardig en het hotel ziet er mooi uit maar het eten is echt heel erg slecht, of het stonk naar hond of je dacht yes eindelijk iets lekkers en dan proefde het nergens naar of super droog

All inclusieve is maar tot 22:15 en oo de site van corendon stond 23:00 Maargoed na 22:15 moet je betalen, er is alleen ontbijt, middag en avond eten tussen bepaalde tijden en tussendoor is er niks te eten.

Er zouden snacks zijn tussen de middag, waren er niet

Alleen soft drinks zitten er in de All inclusieve dus geen smooties of andere dingen

Geen vermaak op t resort, super saai

Room service via de telefoon is niet aardig en niet duidelijk en op de kaart staat tot 01:00 maar om 12 zeggen ze al keuken is dicht Maarja er is na 9 niks meer te eten

WiFi is Slecht

  • Algemeen 4
op 17 juni 2018 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2018

Super mooi plekje fantastisch hotel lieve hostess

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende