Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

Pagina 1 van 89 met 882 resultaten

op 17 augustus 2017 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: augustus 2017

Op 12 augustus teruggevlogen vanuit Girona naar Amsterdam. vlucht stond gepland op 23.59 uur; op de luchthaven stond 01.10 . Geen personeel om in te checken. Vertrek en aankomsttijden zijn een rommeltje; ze doen maar wat is mijn indruk.

  • Algemeen 3
op 15 augustus 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2017

2800 euro betaald voor een all inclusive voor twee weken bij Balaia Plaza in Albufeira. Voel me opgelicht.
Ontbijt oud brooduitgedroogd Tussen de middag koud eten en oud en doorgekookt. Geen afwisseling. Bij de wekelijkse bbq rauw vlees. Positief grootte appartement, alleen vieze badkuip, lamp kapot, batterij afstandbediening kapot, kookplaat werkt niet. kakkerlakken. Grote mond van de schoonmaak wanneer je vraagt na een week om je bed te verschonen of een schone handdoek. Reizigers die de hele nacht hebben gereisd krijgen niks aangeboden moeten zelfs betalen voor een kop koffie en een maaltijd. Men moet soms wachten tot 17.00 uur in de middag. Een gezin met een baby vroeg om water op te warmen deden ze niet. een ouder echtpaar had last van de warmte in de kamer de temperatuur stond op 29 graden. De receptioniste gaf aan dat je die 29 graden niet zo moet lezen. de airco is alleen maar beschikbaar voor een aantal kamers. Bar gaat eerder dicht dan staat aangegeven. bij het zwembad hebben ze niet de dingen die op de menulijst staat en je wordt brutaal bediend door enkele medewerksters. Je krijgt rauwe hamburgers. Klacht aangegeven bij de hostess van Corendon, die geeft als antwoord dat vier sterren norm anders is in Portugal dan in Nederland. Ook gaf ze aan dat wanneer ik een klachtenformulier invul er niets mee wordt gedaan, ik had binnen 24 uur dingen moeten melden, dan hadden ze misschien nog iets kunnen doen. Ze reageren lacherig.

  • Algemeen 2
op 15 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2017

Zeer zeer ontevreden! hotel bij aankomst volgeboekt en ander hotel gekregen voor 4 dagen. Daarna kwamen er nog een 80 euro extra kosten bij onze excursies dit was NIET gemeld!
2 weken voor vertrek waren onze vluchtijden voor de heenreis veranderd. en de avond voor vertrek waren onze vluchttijden van de terugreis veranderd. Niet erg op tijd aangegeven! Bij aankomst op het vliegveld 2 uur lang moeten wachten om in te checken, en waarom we zo lang moesten wachten is tot heden een raadsel. toen we eindelijk konden inchecken en het vliegtuig in mochten bleek het dat de plaatsen dubbel geboekt waren. Een hoop chaos in het vliegtuig kun je wel begrijpen. Na een uur zat iedereen eindelijk, maar toen moesten we nog drie kwartier wachten tot we konden vliegen. Daar zaten we dan in een snikhete vliegtuig. Toen we thuis kwamen heb ik vrijwel direct netjes een klacht in gevuld. We zijn nu meer dan 6 weken later en ik heb nog steeds geen reactie terug. Echter word er wel geantwoord op mijn mail als ik stuur dat het erg lang duurt. Beetje vreemd dus.

Voor mij nooit meer corendon!

  • Algemeen 2
op 15 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: augustus 2017

Reis geboekt met vluchttijd heen om 5.00 uur.En wat blijkt na betaling van de volledige reissom?Vluchttijd veranderd naar 19.30uur (bijna 15 uur verschil !).En daar zijn we nog zelf achter moeten komen doordat we onze gegevens op de website inkeken.
Geen email van Corendon dus.Toen ik eindelijk iemand van Corendon aan de lijn kreeg(heel erg lange wachttijd en slechte klantenservice )werd er doodleuk gezegd dat ze dit zomaar mochten doen.We waren het hiermee niet eens en hebben na moeite onze vlucht kunnen omboeken vanaf een ander vliegveld.Ons hotel in Stalis zat vol met mensen die de verlate vlucht wel hadden met nog eens 2 1/2 uur vertagingDie zijn dus om 21.45 uur vertrokken.En wat bleek? De vlucht van 5.00 uur was wel vertrokken maar dan naar Kos!!!.Het is ronduit schandalig dat Corendon mensen lokt met vluchten die er niet eens zijn.Allemaal in hun voordeel.Het was voor ons de eerste en gelijk de laatste keer dat wij bij Corendon hebben geboekt en zullen dit zeer zeker aan niemand aanraden.Volgende keer weer met een betrouwbare
Reisorganisatie en liever iets meer betalen want bij de schijnbaar lollige Cor en Don is goedkoop duurkoop !!

  • Algemeen 1




op 15 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Petra, reisperiode: augustus 2017

Helaas veranderde Corendon na het boeken de vlucht tijden voor zo wel de heen en terugreis. Heen een tussenlanding op Zakynthos. Niet handig met een dreumes. Maar dankzij de geweldige Corendon stewardess Priscilla hebben wij ondanks onze lastige dreumes een goede vlucht gehad. Ze heeft zich ontzettend lief over onze zoon en dochter bekommerd. Ze verdiend een 10.

  • Algemeen 8
op 14 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: juli 2017

Corendon verzuimt om wijziging van vluchttijden door te geven die ze een week na het boeken al hebben gemaakt, waardoor we de heenvlucht misten. Vervolgens op Schiphol bij hun nieuwe tickets moeten kopen met hun belofte dat er terugbetaald zou worden. Niet dus! Wel bellen ze je op de dag dat de vluchtwijziging bekend wordt en je dan het recht om te annuleren of je maar het restant van de reissom wil overmaken. Onbetrouwbare organisatie dus. Nooit meer boekn bij hun en hun dochterorganisatie Stip.

  • Algemeen 3
op 13 augustus 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2017

Nooit meer met Corendon. De vakantie op zich was goed, uitstekend hotel Arycanda de luxe maar oh oh die vluchttijden. Net zoals bij veel mensen vluchttijden aan passen zodat je dagen inlevert. Wij werden ook een uur later opgehaald bij het hotel om vervolgens op Antalya airport te vernemen dat de vlucht 3 uur vertraagd was. Ook hadden we stoelen gereserveerd met extra beenruimte, bijbetaling Ä45,- voor 3 stoelen, konden we daar niet zitten. Andere plaatsen aangewezen gekregen op normale stoelen. Thuis gekomen gelijk een klacht ingediend bij Corendon maar nu, na ruim 2 weken Thuis, nog steeds geen reactie gekregen. Je wordt constant doorverwezen. Corendon, ben sportief en geef gewoon die 45 euro terug, is normaal als je iets niet kunt leveren waar een klant voor betaald heeft!!!!
Voor ons nooit geen Corendon meer.

  • Algemeen 4
op 12 augustus 2017 bestemming: Spanje / Islantilla, reisperiode: augustus 2017

Supermooi hotel op een prachtige locatie. Goede excursie naar Sevilla. Nette verzorging en prettige medewerkers in het hotel.

  • Algemeen 9
op 12 augustus 2017 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017

Ten eerste krijg je 40 mails dat je reis 13 uur vertraagd is. Vlieg je om 6 uur richting turkije (eettijd) hebben ze maar voor 3 rijen aan normaal voedsel! Corendon je vliegt rond eettijd! Hoe kun je in godsnaam zo weinig eten aan boord hebben?!! Mijn vriend heeft wel 7 dingen opgenoemd en het enige wat jullie aan boord hadden waren vieze slappe taaie kroketten! Heel erg slecht!

  • Algemeen 5
op 12 augustus 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2017

Voor de derde keer reis geboekt bij Corendon en wederom super geregeld!! En ditmaal in het beste hotel geweest Sensimar, geweldig!! Onze volgende vakantie boeken we zeker weer bij Corendon!!

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende