Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

Wil je op vakantie met Corendon? Bekijk dan eerst eens onderstaande organisaties die mogelijk beter aan je wensen voldoen.

8,4
op basis van 853 reviews

4 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
6,8
op basis van 388 reviews
Lees meer
6,3
op basis van 820 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 104 met 1033 resultaten

op 16 januari 2018 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: oktober 2017

De reis was op zich goed, ik heb alleen SCHURFT opgelopen in het hotel , hiervan melding gemaakt bij corendon en ze zeggen bewijs het maar terwijl ik alleen wilde dat ze die kamer controleerde zodat er niemand meer besmet raakt maar ik moet zelf die kant op om het te bewijzen. Ze doen niets en via de chat met een medewerker word ik als leugenaar neergezet en daarbij teveel hotels dus gaan ze niets mee doen. Dus als u zin heeft in extra huisdieren ga naar een Corendon hotel

  • Algemeen 7
op 15 januari 2018 bestemming: Tunesië / Sousse, reisperiode: juli 2017

Reis geboekt bij corendon in januari. Een week voor vertrek word ik gebeld dat ik een week later kan vertrekken omdat volgens hun zeggen er te weinig animo was. Ik kreeg 3 dagen de tijd om te beslissen of ik hiermee akkoord wilde gaan....omdat het aanbod op korte termijn minimaal is ben ik vertrokken een week later. Bij aankomst kreeg ik te horen dat ik niet in het hotel zou komen waarvoor ik geboekt had. Het hotel wat mij toen is aangeboden was goed maar te ver van de bestemming waar ik voor gekozen hab. Voor mij is corendon zeer onbetrouwbaar en zal nooit meer met deze maatschappij mijn vakantie boeken.

  • Algemeen 2
op 12 januari 2018 bestemming: Egypte / Luxor + Hurghada, reisperiode: oktober 2017

Dit bericht betreft een boeking op maandag 8 januari 2018
Corendon geeft geen 50 euro vroegboekkorting, terwijl dat wel in de prijsberekening staat!!
Als je de nijlcruise inclusief 1 week verlenging voor oktober 2018 wilt boeken en op de prijs van een bepaalde dag klikt, verschijnt rechts in beeld de prijsopgave (kassabon):
Zie beschrijving € 1278,00
Administratiekosten € 25,00
Calamiteitenfonds € 2,50
Korting € -50,00
Vroegboekkorting € -119,00
 Totaal € 1136,50
Onder de data met prijzen staat:
LET OP: De prijs in de kassabon is de definitieve prijs.

Nou, zou je denken, dat is mooi. Ik moet dus 1136,50 te betalen. Dat kan niet missen. Omdat je lid bent van Club Corenden boek je telefonisch.
Je hebt nog in je hoofd dat je een bedrag van 1100 euro en nog wat moet betalen en maakt al elk jaar gebruik van Corendon vanaf de begintijd van deze organisatie en hebt daarmee Corendon geholpen om groot te worden. Al die boekingen zijn altijd naar tevredenheid verlopen en sinds je lid bent van Club Corendon heb je altijd naar tevredenheid telefonisch geboekt (ca 5 jaar achter elkaar).
Kortom: Je vertrouwt de organisatie volledig.
Je belt en vraagt expliciet aan de juffrouw of de vroegboekkorting is verrekend. MAAR CORENDON IS SLIM: KIJK EENS GOED NAAR DE KASSABON: ER STAAT VROEGBOEKKORTING 119 EN KORTING 50.
De juffrouw zegt " ja" en liegt niet.
Dan heb je het ook nog over ruimtebasgage en club corendonkorting en de juffrouw zegt: dat is dan euro 1172,50.
Je hebt gevraagd of de vroegboekkorting is verrekend, hebt een bedrag van 1100 euro en nog wat in je hoofd, vertrouwt Corendon volledig en zegt onnozel als je bent: ja
Vervolgens krijg je de factuur gemaild en ziet dat de 50 euro vroegboekkorting niet is verrekend. Protesteren bij de aftersalesafdeling via mail helpt niet (geen reactie) en de juffrouw die deze praktijk moet uitvoeren als een soort behandelaar van klachten als je belt en telefonisch hebt geklaagd, vertelt jou dat je akkoord bent gegaan met het totaalbedrag van 1172,59 euro. (zonder 50 euro vroegboekkorting)
Nu heb ik dit alles toevallig zwart op wit staan in een mail wisseling.

Als ik de rechtsbijstandverzekering zou inschakelen, zou ik die 50 euro korting zeer zeker kunnen vorderen. Er zijn de nodige artikelen in het Burgerlijk Wetboek te vinden. Niet het gesprek is bindend, maar de prijsopgave die op de site te zien is. Zeker als er nota bene staat:
deze prijs is de definitieve prijs.
Conclusie:
Corenden overtreedt de wet bij de boeking. Er is op zijn minst sprake van misleiding.
Maar weet je Corendon, deze paktijken zijn me te min om op te reageren met een rechtsbijstandsverzekering.
Als jullie op deze manier winst willen maken, nekken jullie jezelf na verloop van tijd. Er is geen weldenkend mens die hierin mee gaat.

  • Algemeen 1
op 12 januari 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2014

Steeds extra kosten op laatste moment, niet waargemaakte beloften, geen klachtenformulier aanwezig, niet transparant, zeer star in oplossingen vinden, geen garanties, zeer slechte afhandeling klachten, geen vervanging tevoren regelingen, ziek geworden van eten helaas, vermoeden water zou bacterien bevatten, sjagrijnige stewardes zei buurvrouw (naast me in vliegtuig)

  • Algemeen 2




Wil je op vakantie met Corendon? Bekijk dan eerst eens onderstaande organisaties die mogelijk beter aan je wensen voldoen.

8,4
op basis van 853 reviews

4 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
6,8
op basis van 388 reviews
Lees meer
6,3
op basis van 820 reviews
Lees meer
op 10 januari 2018 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: december 2017

Laag cijfer voor de reisorganisatie . 22 uur vertraging en wat doet Corendon verwijzen naar KLM. Verder niets , o ja zo snel mogelijk nog een excursie proberen te verkopen.
Waardeloze organisatie !!!!

  • Algemeen 4
op 9 januari 2018 bestemming: Tunesië / Hammamet, reisperiode: september 2017

Dit was onze slechtste vakantie. Ga nooit meer met Corendon, zijn een stel oplichters. De foto's op de website zijn veel rooskleuriger dan in werkelijkheid. Het hotel Club President, Hammamet Tunesie is een verouderd en vies hotel. Kakkerlakakken , vieze WC borstels, vieze WC's en zeer veel achterstallig onderhoud. Klacht en ter plekke ingediend worden pas na dagen behandeld. Je moet goed van de tongriem zijn want het management overruled je met een waterval aan woorden en intimidatie. De klachten ook ingediend bij Corendon, maar dat helpt helemaal niets. Ten eerste wordt je klacht pas na 3 maanden behandeld en dan wordt je nog afgescheept en proberen met allerlei argumenten je klacht te ontzenuwen. Bv geen klachten formulier in geleverd. Als je erom vraagt krijg je het niet en als je het indien via hun eigen website is dat ook niet goed. . De vertegenwoordiging daar is ook van zeer slechte kwaliteit.
Pas na lang aandringen wordt je klacht behandeld. De recensie die ik via Tripadvisor heb ingediend wordt maar ten dele weergegeven op hun site. Kortom een maatschappij welke ik nooit meer zal kiezen. Mijn kinderen hebben deze vakantie voor ons uitgezocht en betaald, het is zonde van het geld geweest. Wat een ...... maatschappij.

  • Algemeen 1
op 4 januari 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: oktober 2017

Ik heb mijn beklag gedaan omtrent de reis , en ik zou binnen 10 weken antwoord krijgen , ik wacht al veel langer en kan dan nu ook niet meer bij mijn rechtsbijstand assuradeur aan kloppen , ik voel mij nu dubbel gepakt

  • Algemeen 1
op 3 januari 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: december 2017

Na 4 uur vertraging met vliegtuig en 1 uur met de bus. Slecht service voor kind.

  • Algemeen 2
op 3 januari 2018 bestemming: Gambia / Bijilo, reisperiode: december 2017

Oud vliegtuig met weinig beenruimte en kapotte stoelen. Wij hadden, net als de meeste hotelgasten een kersttoeslag moeten betalen, en kwamen er bij toeval achter (via andere gasten) dat dat dus een betaling was voor het kerstdiner. Niemand van Corendon vond het nodig ons daar over in te lichten, niet bij het boeken van de reis en niet bij aankomst in Gambia. Als wij het niet gehoord hadden dan hadden wij dus 69 Euro betaald voor een kerstdiner waar we geen gebruik van gemaakt hadden, echt hele slechte info. Er was wel een informatie bijeenkomst, ook daar is het niet vermeld, wel dat je bij hen excursies kunt boeken en over het welkomsdiner (tegen betaling).

  • Algemeen 6
op 2 januari 2018 bestemming: Curaçao, reisperiode: januari 2017

Mochten jullie ooit op vakantie gaan, dan moet je dat vooral niet doen via Corendon Vliegvakanties. Wat een oplichters..

We hebben hun bingoreis geboekt naar Curaçao. Een formule waarmee je met "extra korting" kunt verblijven in een 4 sterren hotel.

Vandaag bericht gekregen dat we in een hotel zijn geplaatst die ook een all inclusive formule hanteert. Of we even 500 euro bij willen betalen, waardoor onze reis ruim 600 euro duurder uitvalt dan hoe deze reis met het door hen gekozen hotel oorspronkelijk werd aangeboden op hun website. #Oplichters

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende