Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

8,5
op basis van 965 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
6,3
op basis van 497 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
5,8
op basis van 1042 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 133 met 1327 resultaten

op 20 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Nooit meer Corendon voor ons. Dit is de eerste en laatste keer dat wij bij Corendon hebben geboekt. Eerst is onze reis aangepast van zaterdag naar zondag omdat er besloten is om op zaterdag niet meer van Amsterdam naar Heraklion te vliegen. Vervolgens hebben wij een tussen landing op Bodrum. Wij boeken juist een reis vanwege de vliegtijd voor onze dochter nu vliegen we i.p.v. 3,5 uur maar liefst 5,5 uur. Onze dochter heeft heel erg last van haar oren met stijgen en landen en nu heeft ze dit niet 2 keer, maar 4 keer! Enige wat je te horen krijgt van Corendon dat ze dit mogen doen. Bedankt voor de klant vriendelijkheid.

  • Algemeen 1
op 17 mei 2019 bestemming: Turkije / GŁmbet, reisperiode: mei 2018

Een heerlijke vakantie gehad in Parkim Ayaz. Murat,onze Corendon attachť in GŁmbet,heeft echt alles uit de kast gehaald en was pas tevreden als wij dat waren Een echte topper,ONZE Murat.

  • Algemeen 9
op 14 mei 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2018

Boeken in December voor mei je vakantie, kijk extra near vertrektijden dus smorgens vroeg. Haal ik mijn papieren op wordt het laat in de middag.
Ieder jaar de terug reis problemen mee gehad nu ook de heenreis. Waardeloos

  • Algemeen 1
op 12 mei 2019 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: april 2018

Alles was door Corendon goed geregeld. We zaten in Hotel Hopps in Masol. Prima hotel. Goede kamers met dito bedden. Allle maaltijden waren goed. Vriendelijke medewerkers/sters. Genoeg in de omgeving te beleven. Neem het treintje en je kunt alle kanten op. Kortom prima

  • Algemeen 9




8,5
op basis van 965 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
6,3
op basis van 497 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
5,8
op basis van 1042 reviews
Lees meer
op 12 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: april 2019

Tekst op de site over accommodatie klopt niet. Je krijgt minder voor wat je betaald en als oplossing wordt je hoog in een resort in een uithoek geplaatst. Door de reisleiding wordt er geadviseerd om het aanbod maar aan te nemen omdat er niet anders beschikbaar. Later bleek dat er elders nog plek was maar helaas niet voor ons. Na de vele klachten (4x een kapot babybedje, een balkon met rotte planken waar we doorheen zwakten, een terras als bouwput waar een gat van 2 meter diep zat, ijskoud zwembad, vieze, oude, kapotte badkamer, ontbrekende rasters bij het zwembad etc.) en fotoís te hebben gecorrespondeerd met Corendon, kregen wij een vergoeding van 25% van de basiskosten van de reis terug.

  • Algemeen 6
op 12 mei 2019 bestemming: MacedoniŽ / Struga, reisperiode: juni 2015

Boeking verliep vlot en nog extra korting ook, altijd mooi meegenomen op het toch al goedkope bedrag.
Alle papieren ruim op tijd per email ontvangen.
Per sms steeds info over de vlucht en tijden.
In MacedoniŽ prima bustransfer en hotel inchecken duurde wat lang maar ach, dat is niet zo erg.
Net hotel, eenvoudig maar van alles voorzien, zelfs koelkastje en airco op kamer.
Engels talige reisbegeleiding elke dag in hotel aanwezig.
Terugreis ook prima verlopen.
Mijn tweede ervaring met corendon en wederom een goede.

  • Algemeen 8
op 7 mei 2019 bestemming: Turkije / nederland, reisperiode: juni 2019

SChandalig, na heel wat uren zoeken eindelijk geboekt. krijgen we dag er na een belletje dat het duurder is dan wij hebben geboekt pff schandalig. dit doen ze vaker onacceptabel. ik heb ze aangeklaagd, ze hebben eerder al een boete gehad voor dit soort tafarelen

  • Algemeen 1
op 5 mei 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2019

Corendon. Mijn eerste ervaring. Waarschijnlijk ook mijn laatste. Service is een woord dat nog niet in hun vocabulaire voorkomt. Wij konden bijv. niet online inchecken. Hun reactie:Ē dat is dan maar zo.Ē
De begeleiders die verantwoordelijk waren voor onze terugreis naar het vliegveld spraken beroerd Engels. Maar dat was nog tot daar aan toe. De bus kwam zo laat, dat wij dreigden onze terugvlucht te missen. Enig urgentiebesef bij Corendon ontbrak, want de chauffeur ging ook nog eens doodleuk pauzeren. Gevolg: de hele bus heeft als een gek moeten rennen op het vliegveld om uiteindelijk op het nippertje de vlucht te halen. Van een ontspannen einde van de vakantie was dan ook geen enkele sprake meer. Onbegrijpelijk!! Een keer en nooit meer.

  • Algemeen 2
op 5 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

Alles zeer goed geregeld door Corendon. Zowel voor de reis hebben we telefonisch contact gehad, erg vriendelijke mensen en tijdens reis ook goed geregeld. Was onze 1e keer een vliegreis maar als het kan volgende keer weer bij Cornedon.

  • Algemeen 9
op 4 mei 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2019

We worden op het vliegveld gedumd terwijl corendon gisteren al wist dat de vertrektijd 2 uur later is dan gepland. Daar staan we dan voor een gesloten incheck balie. 4,5 uur voor vertrek Succes ermee.

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende