Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

Pagina 1 van 73 met 723 resultaten

op 13 februari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: januari 2017

Het hotel was aftands. De kamers vielen uit elkaar en waren ontzettend smerig. Er zaten vlekken op de muren waarvan ik niet wil weten wat het was.
Het eten was ontzettend smerig en 8 dagen lang hetzelfde. En dan ook nog hetzelfde met de lunch en diner. En wat over was van de lunch ging naar de middagsnack en kwam dan weer terug bij het diner. Ranzig!
En als klap op de vuurpijl op het hotel terrein lastig gevallen door 3 Egyptenaren. Ze omringden me en zaten aan me.
En het enige waar Corendon mee komt is een standaard mail waarin ze verwijzen naar de ANVR voorwaarden. En dat de reisleiding ter plaatse me niet hoeft te vertellen dat er een klachtenformulier ingevuld moet worden om je klacht behandeld te krijgen. En ze proberen zich er van af te maken met een kortingsbon van 50 euro voor een volgende reis.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 februari 2017 bestemming: Turkije / diverse plaatsen, reisperiode: mei 2016

Het boeken en contact met Corendon als zeer positief ervaren alsmede de geboekte hotels waar wij in 2016 verbleven voldeden aan onze wens. kortom Corendon heeft zijn zaakjes keurig voor elkaar, hebben voor mei 2017 al een boeking staan naar Turkey, ik snap niet dat er zoveel negative reacties worden geschreven.... Lees meer

  • Algemeen 8
op 31 januari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juli 2016

Na aanleiding van meerdere reizen van corendon, komt er een terug kerend probleem. We moesten een visa van corendon kopen die 15 euro duurder was dan bij het loket van de inreis documenten. Bij navraag word er verteld dat dit te maken heeft met bagage verzekering. Deze heb ik van mij zelf, dus hier begint de oplichting al. Daarna het grote terug kerende probleem van corendon, ze hebben bij bijna alle hotels de slechste kamers. Nooit de kamers met zee of andere mooie uitzichten , maar aan de steegjes en achterkant van het hotel, waar in de morgen vroeg, leveranciers en ander vrachtwagens hun ding doen....uitlaatgassen en draaiende motoren die je wakker maken....niet erg lekker.als je dit mee hebt gemaakt weet je waar de prijs op gebaseerd is. En dan heb je nog te veel betaald. Wij boeken nu via check 24, hier krijg je goekopere reizen en wel de kamer met zee zicht...kan ik iedereen aanraden..... Lees meer

  • Algemeen 4
op 30 januari 2017 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: januari 2017

Zeer slechte ervaring met Corendon. Nu gaan wij 9 maart weer naar Gambia, maar niet met COR EN DOM... Lees meer

  • Algemeen 2
op 26 januari 2017 bestemming: Gambia / Cape Point (Bakau), reisperiode: januari 2017

Zwaar opgelicht waardeloze service wij gaan nooit meer weg met corendon... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 januari 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2016

We zijn met het hele gezin naar Ibiza geweest overstroomde kamers twee dagen geen stroom terug in Nederland n klacht gelegd. Super slecht mee omgegaan. Jammer dat ze dit niet snappen. Terwijl ze zo aan de weg willen timmeren.... Lees meer

  • Algemeen 5
op 20 januari 2017 bestemming: Gambia / cape point, reisperiode: januari 2017

Vliegtuig voor de 6 uur vliegen te klein. Accommodatie was erg slecht.
Ocean Bay was een slecht hotel.Eten was erg slecht,Kamers stonken etc etc.... Lees meer

  • Algemeen 2
op 20 januari 2017 bestemming: Gambia / Kape Point, reisperiode: januari 2017

Slecht hotel, slecht eten, Corendon geeft het aan op de website als 5 sterren, 1 ster max!... Lees meer

  • Algemeen 2
op 19 januari 2017 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: februari 2017

De reis naar Gambia hebben wij helaas niet kunnen maken vanwege de situatie daar. Wel mochten we bij Corendon al 30 dagen van tevoren kosteloos annuleren of omboeken. Gekozen voor annuleren en dit werd snel en vriendelijk gedaan. Ondanks dat de reis dus niet doorgaat (kan Corendon ook niets aan doen) een goede recensie!... Lees meer

  • Algemeen 8
op 18 januari 2017 bestemming: Gambia / cape point, reisperiode: februari 2017

Er is een negatief reisadvies. Wij vertrekken 13 februari 2017 en horen niets of we geld terug krijgen of kunnen om boeken.... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende