Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

De Jong Intra Vakanties
8,4
op basis van 988 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
Sunweb
6,1
op basis van 547 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
TUI
5,7
op basis van 1165 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 149 met 1488 resultaten

op 19 november 2019 bestemming: Turkije / Cide, reisperiode: december 2019

Wij boeken een reis om in Kerstvakantie een weekje lekker weg te gaan, we vliegen oudjaarsdag aankomst op airport 15:05 iedeaal (je wil natuurlijk toch lekker oud en nieuw vieren) Het hotel zal ook wat leuks in petto hebben want voor oudjaar is er een toeslag, superleuk. Nu de relaliteit. Corendon heeft doodleuk de tijden van de vlucht gewijzigd, aankomst nu 19:30 op airport weg leuke oudjaarsavond en weggegooid geld mbt toeslag hotel wat een afknapper. dat dat zomaar kan belachelijk ze wisten het natuurlijk al lang maar ja geen zinnig mens zou boeken als deze tijden bekend waren tijdens boeking (wij zeker niet) Het ergste is dat de reis nog moet beginnen

  • Algemeen 1
op 11 november 2019 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: september 2019

Reis is in eerste instantie geannuleerd door Corendon. Te weinig passagiers voor de terugvlucht. Vervolgens op het nieuwe aanbod de vroegboek korting a 155 euro ingehouden. Corendon is onbetrouwbaar, vluchten kunnen zomaar geannuleerd worden.

  • Algemeen 2




op 11 november 2019 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: oktober 2019

De reis was goed alleen het hotel minder snacht,s om 02.00 ging de airco uit dus een warme kamer,als je een klacht bij Corendon indient dan krijg je als antwoord dit is een besparing je klacht wordt niet serieus genomen door Corendon dus voor mij geen Corendon meer.

  • Algemeen 8
op 7 november 2019 bestemming: Egypte / Hurguada, reisperiode: oktober 2019

De heenreis was echt een chaos. Nooit meer corendon

  • Algemeen 1
op 6 november 2019 bestemming: Duitsland / Dusselforf, reisperiode: november 2018

Was terug vlucht in pakketreis, van Hurgada naar dusselforf
Geen eten aan boord!!
Geen frisdranken ,
Alleen koffie thee en lauw water a 3Ä
En chocola kon je kopen.
Als diabetes patiŽnt niet blij.
Stuwardessen beschermen pantry voor bezoekers door zelf de wc op slot te zetten. Zodat iedereen achteromzag wc moet

  • Algemeen 1
op 6 november 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2019

Een piloot verlaat de cockpit voor langere tijd(20 min) hij wordt korte tijd vervangen door een stewardes. De vrouwelijke purser aangesproken op het einde van de vlucht dat zij als verantwoordelijke ons, de passagiers in gevaar heeft gebracht. Naar mijn beste willen weten dient een stewardes tijdelijk plaats te nemen om evtuele problemen te voorkomen. De tweede piloot die onwel wordt of wat anders.Of zit ik nu helemaal verkeerd. Graag verneem ik van u. Mocht ik verkeerd zitten dan mijn oprechte excuses aan de purser. Ik denk nog aan de vlucht in duitsland vandaar mijn reactie.

  • Algemeen 7
op 1 november 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2018

Ben gevallen in het hotel .dus geen fijne vakantie voor mij maar voor het hotel:Merve-sun en de reisleiding van Corendon ( Ali ) geef ik een dikke tien zo goed is er voor mij gezorgd .ik moest jammer genoeg mijn reis afbreken maar Corendon heeft er voor gezorgd dat ik die zelfde dag nog in het vliegtuig naar huis kon geweldig geregeld.

  • Algemeen 10
op 30 oktober 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2019

Ruim 8,5 uur vertraging. Verschuilen zich achter leugens en fabeltjes. Hebben tot op heden nog geen compensatie aangeboden. Laffe tuig.

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2019 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2019

Corendon steeds zeer goede service, alles correct verlopen, hebben al verschillende reizen gedaan met corendon, top

  • Algemeen 10
op 29 oktober 2019 bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: juli 2019

Wij zouden woensdag 24 juli om 15.50 uur vliegen naar onze vakantiebestemming. Maar door de brandstofstoring zijn wij pas vrijdag morgen 26 Juli om 2.00 uur vertrokken naar onze vakantie bestemming. We waren 2 vakantiedagen kwijt. Plus de ellende dat we 2 dagen op Schiphol hebben gebivakkeerd. Corendon wil niets weten van een schadeclaim. Ik vind dit een hele treurige zaak. Zelfs de 2 dagen minder vakantie wil Corendon niet vergoeden.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende