Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

8,4
op basis van 975 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
6,2
op basis van 515 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
5,7
op basis van 1083 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 137 met 1368 resultaten

op 19 juli 2019 bestemming: Turkije / Izmir, reisperiode: juni 2019

Wij zijn van izmir naar duseldorf gevlogen in totaal 6 uur vertraging gehad. We hebben moeten zitten in de vliegtuig en hebben niets gekregen van de bedrijf gewoon oplichters

  • Algemeen 1
op 16 juli 2019 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juli 2019

Hotel was goed niks op aan te merken maar we waren 2 dagen kwijt terwijl je wel voor die 2 dagen betaalt late vlucht bij heen reis en vroege vlucht bij terug komst dus voor mij geen Corendon meer .

  • Algemeen 7




op 13 juli 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2019

Waardeloze vliegmaatschappij, verplaatst vlucht zonder enige notificatie.

  • Algemeen 3
op 11 juli 2019 bestemming: Nederland / Kampen, reisperiode: oktober 2018

Ernstige vertraging gehad.
Corendon doet niets

  • Algemeen 4
op 11 juli 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juli 2019

Corendon is waardeloos. Reisleider is asociaal. Corendon laat ons boarden en zodra de deuren dicht zijn horen we dat we uur vertraagd worden

  • Algemeen 1
op 8 juli 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2019

De reis was niets mis mee maar terug werd zonder informatie na uren wachten door vertraging het gate nummer gewijzigd zonder ons te informeren , om te roepen of te monitoren. Weg vliegtuig zonder ons. Wij moesten voor de andere dag opnieuw boeken en de reis voorschieten plus hotel en parking verlengen. Corendon liet ons na zes weken weten dat wij niets terugkrijgen en wij maar beter moesten opletten. Wat heet opletten als ons gezegd werd nog een kwartier te wachten terwijl het vliegtuig al vertrokken bleek te zijn? NOOIT meer Corendon!

  • Algemeen 1
op 3 juli 2019 bestemming: CuraÁao / Sint willibord, reisperiode: juni 2019

Prijs/kwaliteit is uitstekend

  • Algemeen 10
op 3 juli 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2019

Graag wil ik vooropstellen dat mijn hotelverblijf (Dephin Imperial) uitstekend was! Geweldige service en prachtig hotel. Waarom Corendon alsnog een 1 verdient, is puur door de extreem slechte service van het bedrijf zelf. Ondanks dat ik me er volledig van bewust ben dat chartervluchten altijd enigszins kunnen wijzigen, hadden wij een wijziging van 12 uur! Na extra betaald te hebben voor en Transavia vlucht om 23.59, werd ons een week van tevoren gemeld dat wij om 09.20 zouden vliegen. Dit betekent dus dat er een volle dag betaald is voor een hotelverblijf die uiteindelijk helemaal weg is. Geprobeerd om contact op te nemen met de reisleiding, maar geen antwoord. Op de dag dat hij aanwezig had moeten zijn in de Lobby van het hotel is hij niet op komen dagen. Uiteindelijk krijg ik het antwoord: ik kan geen wijziging zien dus je moet het hoofdkantoor bellen. Toen er opeens ook 5 euro betaald moest worden om in te checken, om vervolgens alsnog niet naast mijn dochter te kunnen zitten maakt het verhaal compleet. Eenmaal op het vliegveld aangekomen met andere mede gedupeerden, kregen wij te horen dat sommigen de wijziging niet eens door hadden gekregen en om 06.00 hun bed uit werden gebeld dat de bus voor de deur stond en NU hun bed uit moesten komen. Corendon wederom gecontact, maar zij zeggen geen oplossing te kunnen bieden. Volgens EU wetgeving mogen vluchttijden tot uiterlijk 14 dagen voor vertrek gewijzigd worden (ook chartervluchten!), anders heb je recht op een vergoeding. Moraal van dit verhaal BOEK NIET BIJ CORENDON. De service is bagger en proberen hoe dan ook om onder officiele wetgeving uit te komen om zo min mogelijk te hoeven uitkeren.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 9
op 30 juni 2019 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: juli 2019

Wat is Corendon een slechte maatschappij! De vluchttijden zijn nu al 4x!! in ons nadeel gewijzigd. Hoor om mij heen meer van dit soort kunstjes afkomstig vam Corendon. 1e en de laatste keer.
Bij Sunweb mag je in elk geval nog omboeken, zij krijgen een 10.

  • Algemeen 1
op 30 juni 2019 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juli 2019

Corendon is een waardeloze organisatie met slechte service. Wij reizen al jaren met Corendon airlines waarbij je de gegevens van de boeking kan aanpassen via de website. Ik heb geprobeerd de gegevens te wijzigen via de site maar dit lukt niet. Zodra je corendon belt geven ze via een bandje al aan dat ze Ä25 in rekening brengen voor telefonische aanpassingen. Echter, ze geven niet aan dat als je met Pegasus vliegt via Corendon je de gegevens WEL telefonisch moet aanpassen. Door de enorme drukte en lange wachttijden kreeg ik telkens geen medewerker aan de lijn. Vandaag is het mij dan eindelijk gelukt om een medewerker te spreken en zij gaf aan dat geboortedatums kosteloos gewijzigd kunnen worden maar voor elke naam die verkeerd is getypt Ä25 in rekening brengen. Van te voren is nooit aangegeven dat voor Pegasus vluchten gebeld moet worden om gegevens te wijzigen. Vooral omdat zij in het welkomsbandje van corendon aangeven dat telefonische wijzigen voor elke boeking Ä25 kosten. Met een totale reissom van Ä7.500 moeten wij toch Ä25 betalen omdat de medewerker de gegevens bij de boeking van de reis verkeerd heeft genoteerd. Ook hebben ze geen mailadres meer dat je kan gebruiken als je de medewerkers telefonisch niet kan bereiken. Nogmaals hele slechte service!

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende