Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

Pagina 1 van 72 met 712 resultaten

op 16 januari 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: februari 2017

Reis naar Ibiza geboekt in dec krijg je 5 weken voor vertrek te horen dat wegens "werkzaamheden" aan het hotel kan de reis niet doorgaan!!!
hotel gaat pas in april open??!! Aangeboden alternatief was kosteloos annuleren of een andere bestemming met bijbetaling.
Zware teleurstelling. Dit was 1 x en nooit meer slechte zaak corendon!!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 januari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: februari 2016

De vertegenwoordiger ter plaatse kwam dag na aankomst en deelde ons mede dat hij niet vasn plan was nog een keer te komen tijdens ons verblijf omdat we ook geen reisje bij hem boekten. Klacht ingediend en gelijk gekregen en zoalsbij iedereen 50 euro voucher. Die kun je nooit gebruiken want als er een korting is vervalt die voucher en ze hebben altijd 50 euro korting op de site dan sinterklaaskorting dan voorjaarskorting maar altijd 50 euro die je krijgt na een klacht om van je af te zijn wetende dat je nooit kunt incasseren.Advies boek niet dan heb je ook geen klachten... Lees meer

  • Algemeen 3
op 10 januari 2017 bestemming: Curaçao / Jan Thiel, reisperiode: november 2016

Goede vlucht met KLM, Goed appartement maar weinig schoonmaak
Geen contact kunnen maken met Corendon. We werden bij vliegveld opgehaald door lokaal busje. Bij welkomstmeeting kwam er geen touroperator opdagen,half uur gewacht. Uiteindelijk gebeld maar was heel vaag. Daarna ook geen nieuwe info in map. Op zich kun je je prima zelf redden op Curaçao maar voor sommigen misschien minder prettig.... Lees meer

  • Algemeen 7
op 9 januari 2017 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: december 2016

Hotel goed echter vroegen 80 €p.p galadiner oudjaar bij boeking onvermeld gelaten!!... Lees meer

  • Algemeen 8
op 4 januari 2017 bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: december 2016

Wij gaan al jaren naar volle tevredenheid met Corendon op vakantie, dit keer ging er iets mis. Koffer niet aangekomen in Banjul. Dat er een koffer kwijt raakt kan uiteraard gebeuren maar van belang is of en hoe het probleem opgelost wordt. Maar wat blijkt als er iets verkeerd gaat dat Corendon je gewoon aan je lot overlaat niets regelt en dat maar moet zien hoe je het oplost. Corendon neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Bij vermissing van koffer zijn er regels en voorschriften hoe de verantwoordelijke maatschappij moet handelen. Deze regels hebben ze bij Corendon lak aan. Nu we al een paar dagen weer thuis zijn en nog steeds de koffer niet hebben maar eens geïnformeerd bij de klanten service. Blijkt dat service niet echt in het woordenboek staat bij Corendon het enige wat de dame te melden had was ga maar naar je reisverzekering, of naar Swissport op Schiphol . Wij staan hier buiten en doen niets voor jullie. Een nette touroperator/ vliegtuigmaatschapij geeft ingeval van vermissing direct een vergoeding zodat de noodzakelijke spullen kunnen worden aangeschaft, Corendon doet gewoon lekker niets. Als je met Corendon op reis gaat moet je dus hopen dat alles goed gaat mocht er iets verkeerd gaan dan heb je dubbel pech want Corendon lost het niet op... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 december 2016 bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: december 2016

Lieve Corendon,

Wat prijzen jullie de last minute reizen toch mooi aan, sporen jullie aan om direct te kopen. Dat Gambia een mooie plek was om heen te gaan, waren het al snel met jullie eens net voor de kerst. Maar waarom nemen jullie niet de verantwoordelijkheid om de ‘echte’ situatie ook voor te leggen, zodat je als ‘last minute consument’ een echt beeld kan vormen. Wij hebben de grootste moeite met geloven dat jullie je hier niet verantwoordelijk voor voelen en ons écht daarheen willen sturen, wanneer het vreemdelingenlegioen een ‘dag van bloed’ heeft aangekondigd. Naja, dit was voor ons de eerste keer een lastminute met een reisorganisatie… en misschien ook wel echt de laatste.
Jammer dat jullie niet willen en kunnen omboeken!

Groet, Een last minute consument.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 december 2016 bestemming: Griekenland / Rethynon, reisperiode: september 2016

Corendon had overboekingen en vervolgens zit je in een hutje ver afgelegen. En ze willen je afschepen met een cent. Vreselijke behandelingen en onacceptabele vergoedingen.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 december 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: december 2016

Goed verzorgde reis met klm naar Bali met klm bijna geen vertraging goed verzorgd in het vliegtuig we mochten na opstijgen naar ruimere plek dat was veel beter de gewone economyclass zijn best krap vooral op zo n lange vlucht een tip is ga van te voren je stoelen reserveren direkt bij klm via bv mail chat hiermee voorkom je dat je niet bij elkaar kunt zitten .bij aankomst in Denpasar opgewacht Door reisleiding en vervolgens naar hotel gebracht Ibis Style een vrij nieuw hotel met mooie kamer en heerlijk bed ook de douche is heel goed het ontbijt is goed verzorgd met lekkere croissants een ei kan naar wens gebakken of gekookt ook lekkere koffie.De reisleiding die de dag na aankomst in het hotel zou komen voor uitleg is niet op Komen dagen beetje jammer.wij hebben via een in Nederland geregelde gids die ook Nederlands spreekt veel gezien .
Seminyak zelf is vrij druk met veel scooters en toeterende taxichauffeurs ,het strand was niet druk het zeewater heel warm maar Door zeer sterke stroming niet geschikt om te zwemmen .Wij hebben een fijne 11 daagse reis gehad.we gingen met een groot klm toestel 777-300 en terug met Sky team ook onderdeel van klm zeer zorgzame stewardessen en stewards.... Lees meer

  • Algemeen 8
op 18 december 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: oktober 2016

Wij vinden dat Corendon zijn zaakjes goed op een rijtje heeft. Geen vertraging tijdens de vluchten. En op Kos ook alles goed geregeld de transfers heen en terug.... Lees meer

  • Algemeen 8
op 18 december 2016 bestemming: Gambia / Kotu, reisperiode: december 2016

Onze eerste vliegervaring met Corendon naar Gambia was echt alleen maar positief. Zowel heenals terug perfect op tijd . We zijn met Transavia nog nooit zo vroeg geland in Nederland. En dat is fijn omdat je dan voor 24.00 uur weer thuis bent. Aardige crew en vooral het broodje Kwekkeboom kroket was weer een lekker begin van het thuisgevoel. Dank voor de goede service.... Lees meer

  • Algemeen 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende