Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

Wil je op vakantie met Corendon? Bekijk dan eerst eens onderstaande organisaties die mogelijk beter aan je wensen voldoen.

8,2
op basis van 593 reviews

4 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
6,7
op basis van 371 reviews
Lees meer
6,3
op basis van 734 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 98 met 980 resultaten

op 19 oktober 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2017

Ik reis met corendon. Goed en goedkoper.en ben zo blij zei nog van ons mooie eelde vliegen.. groningen

  • Algemeen 10
op 19 oktober 2017 bestemming: Turkije / cappadocia, reisperiode: mei 2017

De meest geweldige goed verzorgde reis ooit!

  • Algemeen 10
op 18 oktober 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2017

Goede reis, alles goed geregeld door corendon. Nederlandse stewardesse/reisbegeleiding. Het vliegtuig vloog netjes op de afgesproken tijd, de bus naar het hotel stond al te wachten toen wij aankwamen en ook daar was een Nederlandse begeleider die alles uitlegde en vertelde, kortom goed geregeld!

  • Algemeen 8
op 17 oktober 2017 bestemming: Aruba / Aruba, reisperiode: oktober 2017

De reis was tot in de puntjes goed verzorgd! Zowel via de mail als via de SMS kregen wij updates van Corendon mbt de reis en de vlucht. Zo hadden we altijd het gevoel dat we goed geholpen en herinnerd werden. Op plaats van bestemming was de service ook goed geregeld, we werden gelijk ontvangen en naar ons hotel gebracht. De volgende ochtend was er een bijeenkomst waar je informatie kon krijgen over het eiland. De reisleiding was altijd paraat en stond voor je klaar (je mocht ze zelfs snachts appen!). Dus voor ons was het een geslaagde herfstvakantie!

  • Algemeen 9




Wil je op vakantie met Corendon? Bekijk dan eerst eens onderstaande organisaties die mogelijk beter aan je wensen voldoen.

8,2
op basis van 593 reviews

4 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
6,7
op basis van 371 reviews
Lees meer
6,3
op basis van 734 reviews
Lees meer
op 16 oktober 2017 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: oktober 2017

Transfer was goed geregeld, goede reis, goede hulp bij vragen en problemen. Enige nadeel is de prijs van excusrsies, die zijn in de stad zelf veel goedkoper te regelen met ook Engels sprekende tolk etc...

  • Algemeen 8
op 16 oktober 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017

Bij aankomst in de vertrekhal 2,5 uur vertraging op de borden. Bij de incheck bali zat maar een grond stewardess waardoor er een wachtrij ontstond tot buiten de vertrekhal, echt afschuwelijk. De terugreis ging niet beter. De ophaaltijd bij het hotel stond op 15.00 uur. Dus voor de tijd gepakt en gezakt voor het hotel wachten op de bus. Net voor 15.00 uur kwam de baliemedewerker van het hotel vertellen dat de ophaaltijd naar 18.00 uur was verplaatst. In plaats van in de avond diep in de nacht aangekomen . Dit met alle problemen voor het ophalen. Tijdens de vlucht was het in het vluigtuig zo warm dat een van de mede reizigers een hittestuwing kreeg begon te hyperventileren en buitenbewustzijn raakte aangekomen werden de koffers door twee man gelost, waardoor de reizigers het vliegtuig niet konden verlaten. Eerst de koffers moesten worden gelost.

  • Algemeen 4
op 15 oktober 2017 bestemming: Griekenland / Analipsi, reisperiode: september 2017

Vertraging van 13uur, hele dag weg je krijgt niets te eten of te drinken tijdens reis van 4uur, alleen als je flink in je portemonnee graait!

  • Algemeen 2
op 13 oktober 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: oktober 2017

Vorig jaar okt. 2016 geboekt. Van 14 za. okt. tot/met 22 okt. 2017. Voor kinderen en kleinkinderen erbij. Zijn 40 jaar getrouwd. In maart flight change. Wordt 15 okt. tot/met 23 okt. Aankomst maandagmorgen half 4 s'morgens. Leuk, kan iedereen een extra snipperdag opnemen. Worden we twee dagen voor vertrek gebeld dat ook het hotel niet beschikbaar is. Konden een ander hotel nemen of annuleren. Zo gemakkelijk gaat dat. Ikzelf had het wel geweten, maar zit wel met kleinkinderen die er zich op verheugen. Zou me niets verbazen als we ook nog eens wachttijd krijgen met het vliegen. Dus nooit meer Corendon....

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2017 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2017

Waar zal ik beginnen? Het hotel was een goredrama. Er hangt een lucht in de kamers daar word je spontaan onpasselijk van. Het schoonmaken van de kamers werd niet gedaan, daar moest zelf naar gevraagd worden. Er worden alleen maar handdoeken neergelegd en THATS IT!! Alle putjes zaten los. De douches zijn zo klein je kan je kont nog niet keren. NIKS maar dan ook NIKS in de kamer was schoon of aangenaam!! Wij zaten in een kamer voor 4 personen, allemaal meiden met lang haar, vegen of dweilen HOOMAAR!! Okť dit was de kamer zachtuitgedrukt.

Nu even over het eten, het eten zelf was tot daar aan toe redelijk goed. Maar dat de hele eetzaal vol loopt met katten is dit hygiŽnisch of iets normaals hier in Turkije? Ik heb het nog nooit gezien. Personeel daar kon geen lachje vanaf allemaal chagerijnig. Liepen weg als je cocktails wou bestellen of wat dan ook. Voorraad was dramatisch. Dan was de fanta weer op, dan was de kaas op, dan was de wodka op kortom wederom weer DRAMATISCH.

Nu even over jullie eigen Personeel Volgens mij is een reisleidster iemand die voor ONS moet opkomen en niet voor het personeel in het hotel. Ik ben 1x door der aangesproken omdat ik geen shirt aan had in het restaurant. Zelfs me ouders hebben me nog nooit zo link aangekeken als dat zij deed. Maar er dan wel even bij vermelden dat het geen aanval was YESSURE!! Vervolgens in de bus naar het vliegveld kunnen mensen uit hetzelfde hotel mij vertellen dat ze MIJ heeft aangesproken. Lekker professioneel NIET DUS!! Wat een fijne relaxde vakantie moest worden om even op te laden voor de winter was een grote irritatievakantie geworden.

Ik eis daarom ook een reactie op deze recensie die ik schrijf en een eventuele tegemoetkoming zo niet klop ik ook nog even aan bij de ANVR

  • Algemeen 4
op 12 oktober 2017 bestemming: Turkije / diverse, reisperiode: februari 2017

Wat een klagers zeg,ik heb al heel vaak met Corendon gevlogen en het was altijd prima.Natuurlijk wel eens een tussenlanding,vluchttijd wijziging,enz. Heb je bij alle maatschappijen .Ook rondreizen gemaakt en deze waren echt top.En ja ik kijk altijd naar de euro s en met Corendon kan ik keertje extra per jaar voor het zelfde geld.....

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende