Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

8,4
op basis van 887 reviews

5 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,3
op basis van 467 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,0
op basis van 978 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 126 met 1258 resultaten

op 5 december 2018 bestemming: Spanje / cruise, reisperiode: maart 2018

Cruise geboekt Binnen hutten . buiten hut 400.00.1-12 gebeld voor buitenhut 600.00nu 4-12 word ik gebeld. Buitenhut 450.00.ik vindt dat raar.nn buiten hut200.00 nieuwe boeking.dus vroegeboeking veel duurder.7621845 boeking

  • Algemeen 6
op 4 december 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

Slechte afhandeling klacht overboeking
Zo gaat Corendon met de klanten om. Overboeking niet bekend??
Volgens het hotel zeker wel.
Ook de huurauto kun je alleen via Corendon boeken. Andere optie is het hotel niet toegestaan.

De geboden compensatie bij overboeking moet die van Corendon zijn schijnbaar, of die pas of niet.

Maar hierbij het antwoord op mijn klacht van overboeking en het niet kunnen beschikken over onze kamer 1e nacht en op opvolgende dag.

NB : het hotel en het personeel is wel geweldig en doen echt hun best. Is dus wel een aanrader maar niet via Corendon

  • Algemeen 5
op 23 november 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

Samen met een vriedin naar hotel sissy bay geweest eten was goed we gingen ontbijten de vloer was nat en ze gleed uit er stond geen bord bij de ingang we waren naar 10 dagen thuis zat onder de pukkels bleek surft te zijn klacht ingediend foto s erbij brief van de huisarts apohteek maar corendon reageert niet schandalig nooit meer we moeten nog geld terug krijgen nooit gehad maar we gaan door nooit meer met corendon

  • Algemeen 4
op 12 november 2018 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: september 2018

Koffer beschadigd tijdens rit naar vliegveld Samos. Corendon wil geen schade vergoeden omdat aankoopbon van 75 Euro ontbreekt! Wel eindeloze mailwisseling wat al veel meer geld voor hun heeft gekost. Stelling CORENDON is " als wij er maar onderuitkomen " en vooral wijzen naar aankoop bon. Nee ik heb erom gevraagd om mijn koffer stuk te maken!

  • Algemeen 6




8,4
op basis van 887 reviews

5 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,3
op basis van 467 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
6,0
op basis van 978 reviews
Lees meer
op 7 november 2018 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: oktober 2018

Excursie geboekt in het hotel bij Corendon maar uitgevoerd door locale organisatie. Heel slecht geregeld en die dag niets gezien. Gereclameerd bij Corendon maar helaas schuld ligt niet bij hun. Weg geld en Corendon hoopt dat we de volgende keer toch weer bij hun boeken. Wij dachten het niet!!

  • Algemeen 4
op 6 november 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: september 2018

Wat een drama... Geboekt bij Corendon voor resort Caves in Hurghada, meteen ook maar even een upgrade genomen. 2200 euro lichter vol goede moed afgereisd naar deze 5 sterren accommodatie. Nou weet ikzelf ook wel dat Egyptische sterren geen Europeesche sterren zijn, maar dit is puur bedrog en volksverlakkerij. Voor die 2200 euro had ik vast wel iets anders kunnen vinden wat dichter in de buurt kwam van 5 sterren.
Meubilair defect, schimmel in het plafond, vuile bankstelkussens met onverklaarbare vlekken ook in de gordijnen, koud en eenzijdig eten en slechte bediening. Absuluut GEEN 5 sterren waard. Vervolgens klacht ingediend bij Corendon en na 7 weken een briefje met een aanbod van 75 euro.....niet omdat we een kutvakantie hebben gehad, maar omdat ze te laat waren met antwoord geven.......WAARDELOZE REISORGANISATIE DIE DE KLACHTENAFHANDELING NIET SERIEUS NEEMT.

  • Algemeen 2
op 5 november 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2018

Ik ben niet tevreden over de care.ik heb in de nacht zuurstof nodig.dat zou op de kamer staan als ik aan kwam.maar dat was er niet.bij dereceptie wisten van niets.hebben gebeld kwamen ze brengen.die moet het mijn uitleggen.had er helemaal geen verstand van.ik heb thuis een consetrator. Tot 3x toe hebbeb ze een nieuwe selinder gebracht.alle 3 waren niet bekwaam hoe het moet.als ik belde naar die care nam ze telkens niet op.ik heb 10 dagen geen zuurstof gehad.ik heb wel 250 euro betaald.voor een vacantie waar ik niets aan gehad heb.ik kan overdag niet funkseneren als ik in de nacht geen zuurstof heb gehad.alleen even naar het strand.ben ook niet gaan lunchen.om dat ik te moe was.ik heb een helse vacantie gehad alleen dat ik geen zuurstof had.ik ben 2x bij de dokter geweest.krijg ik medicijnen.mag ik niet mee in de zon.toen had ik helemaal niets meer.ik was erg blij dat ik thuis was.ik heb thuis 5 dagen op bed gelegen.ik was helemaal uit geput.ik wens wel 250 euro terug.

  • Algemeen 5
op 28 oktober 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2018

Hotel was prima, mooie kamers, mooi zwembad, leuke locatie dichtbij het strand. Vlucht was drama, heenweg bijna 5,5 uur vertraging gehad waardoor we pas om half 9 Ďs ochtends in het hotel waren en overdag moesten slapen, 1 dag was dus al verloren. In het vliegtuig was bijna geen eten op voorraad en het personeel was niet vriendelijk. Terugweg 1,5 uur vertraging gehad, weer bijna geen eten op voorraad en het personeel was weer niet vriendelijk. Vanaf 3 uur vertraging heb je recht op een compensatie van maximaal 600 euro per persoon, hiervoor flightclaim ingeschakeld maar corendon laat niks van zich horen. Klacht indienen bij corendor kan alleen op locatie van bestemming en niet meer na de terugreis. Slechte maatschappij die niet uitkomt voor hun fouten en hun klanten zonder pardon aan de kant schuift wanneer deze contact proberen te krijgen. Nooit meer vliegen met corendon!

  • Algemeen 3
op 27 oktober 2018 bestemming: Cyprus / Famagusta, reisperiode: oktober 2018

Hotel helmaal top. Maar de reisleider was er vreselijk arrogante man .
Wij hadden een uur staan wachten voor de terug reis nog steeds geen bus.
Reisleider gebeld geappt geen reactie alarmnummer corendon gebeld die zouden regelen met reisleider.
Krijg je een app regel maar taxi wordt betaald daar sta je dan midden in de nacht met 3 echtparen en alle koffers.
Wij aangegeven dat hij dat hoorde te regelen dus er zouden 2 taxi,s komen.
Die hebben ons met 140 km per al bellend naar het vliegveld gebracht waar we net op tijd aankwamen.
Stond die arrogante reisleider daar ook nog geen excuus kon er niet eens vanaf en voor dat we ingecheqt waren was meneer al verdwenen.
Echt een REISLIJDER VRESELIJK

  • Algemeen 1
op 25 oktober 2018 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: oktober 2018

Reageer op een advertentie en ga naar de webpagina van Corendon. Daar is op de zelfde dag de prijs ineens 150 euro duurder. Ik vind dit misleiding

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende