Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

De Jong Intra Vakanties
8,5
op basis van 1100 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
Sunweb
5,8
op basis van 603 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
TUI
5,5
op basis van 1241 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 157 met 1563 resultaten

op 6 juli 2020 bestemming: Nederland / Brunssum, reisperiode: augustus 2020

Corendon voucher 934,00 omgezet in een vakantiehuisje Europarcs Brunsummerheide. Bij Europarcs is hetzelfde huisje Ä 200,00 goedkoper. Heb het telefonisch gecheckt bij Europarcs en teruggebeld naar Corendon of de prijsberekening wel klopte, het antwoord laat zich raden. Oplichters boek nooit meer iets bij Corendon hoop dat ze failliet gaan.

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: Turkije / Izmir, reisperiode: september 2020

Toevallig gekeken op de Corendonsite i.v.m corona, na ingelogd te zijn zie ik tot mijn grote verbazing dat de heenreis van een ochtendvlucht naar een late avondvlucht is verandert. Aan die avondvlucht heb ik niets omdat ik nog minimaal 4
tot 5 uur door moet reizen met het openbaar vervoer. Tot mijn ontsteltenis is ook mijn terugreis compleet veranderd niet Izmir-Rotterdam maar Bodrum -Amsterdam. Ik heb gelijk gebeld en de uitleg is ja we hebben deze vlucht gewoon er uit gegooid, heel apart dat je al maanden van te voren weet dat die vlucht niet doorgaat? Trouwens heel kwalijk dat ik niet op de hoogte bent gesteld van deze veranderingen. Ik heb het sterke vermoeden dat dit met opzet is gebeurd om onder de annuleringsteruggave uit te komen, want als je nog maar vanaf 2 weken voor vertrek er achter komt dan kost het je zelf 100 procent dus dan hoeven ze niets meer uit te keren. Ik heb daarom besloten om deze 2 vluchten te annuleren dat kost me wel 30 procent van de prijs zo'n 162 euro. ikzelf heb daar dus totaal geen enkele schuld aan en een excuus ho maar. Tijdens het bellen is er afgesproken dat ik geen voucher wil hebben maar mijn geld terug wilt dat zijn ze wettelijk verplicht, en wat gebeurt er de volgende dag een voucher. Dit is met geen pen te beschrijven hoe ze met hun klanten omgaan dit rijkt naar maffia praktijken. Ik stuur deze mail naar Radar door misschien kunnen zij wat tegen deze praktijken doen.

  • Algemeen 1




op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2020

Boeven eerste klas! Ik krijg 1 dag voor vertrek te horen dat hotel uberhaupt niet open gaat dit seizoen...Had ik zelf vorige week al ontdenkt. Super klantenservice Corendon! Hotel staat nogsteeds als boekbaar op corendon site. Hoezo geld binnenharken en klanten met voucher terugbetalen. Schaam je kapot. Corendon nooit aan beginnen!

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2020

Als de reis geannuleerd wordt door hen zelf krijg je een tegoedbon voor het ganse bedrag,annuleer jezelf,betaal je kosten en moet de rest terugbetaald worden zoals het ook in het ministerieel besluit staat waar zij zo graag naar verwijzen. Zij passen dit zelf niet toe want ik annuleerde zelf ,betaal kosten zoals het hoort omdat deze annulatie volgens hen niks te maken heeft met Corona.maar krijg dan wel voor het rest bedrag een tegoedbon van Corona die dan niet voldoet aan de voorwaarden.nl deze moet het ganse bedrag zijn. Maffiapraktijken. Mijn eerste en laatste boeking bij Corendon. Dus denk 2 keer na als je Corendon overweegt

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Griekenland / Malia, reisperiode: januari 2020

Mafia bedrijf inderdaad, ik boek zij annuleren zelf, en dan geen geld terug geven !!! BOEK NOOIT CORENDON je wordt opgelicht!!

  • Algemeen 1
op 28 juni 2020 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2020

Vorig jaar super vakantie gehad, dewelke via jullie geboekt. Alles was tip top! Dus in het voorjaar opnieuw bij jullie geboekt voor onze zomervakantie. Gisteren mail gekregen. Hotel Lofos appartementen in Kreta gaat helaas pas open in augustus... krijgen 2 alternatieven aangeboden. Deze bieden echt niet wat wij in Lofos zouden krijgen. Wij hadden ons laten overtuigen om Lofos te kiezen, omwille van de kenmerken en het als 'charme hotel' werd aangeboden. We hebben zelf even rond gekeken voor een alternatief rond dezelfde prijs. Wanneer we dit telefonisch besproken, bleek er plots 500 Ä bij te komen, want het huidige dagtarief wordt genomen. Wij hebben destijds vroeg geboekt met korting, en worden nu gestraft omdat jullie ons niet kunnen bieden wat jullie destijds beloofden en we dan maar genoegen moeten nemen met een goedkoper alternatief, hotels die ons niets zeggen. Nogmaals jullie kunnen er ook niet aan doen dat het hotel niet open is door uitzonderlijke omstandigheden maar als ik dan aanhaal dat jullie op jullie website adverteren met 200Ä korting en hiervoor ook nog een mail sturen, er gezegd wordt dat dat niet voor ons geldt omdat we de originele boeking vroeger hebt gemaakt... dat vind ik niet correct. Ik vind het niet erg om iets meer te betalen, zoals gezegd het zijn uitzonderlijke tijden, maar voor iedereen. Alles was netjes op tijd betaald door ons en nu extra 500Ä ophoesten... sorry dat vind ik erover. Als jullie een tegmoetkoming doen, ben ik daar ook toe bereid maar iets mag er toch wel komen als commerciŽle compensatie. Ik heb jullie een mail doorgestuurd, maar aangezien onze vakantie er snel aankomt, hoop ik snel iets van jullie te vernemen. Het is niet leuk om op deze manier een vakantie aan te vatten!

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2020

Na persoonlijk annuleren op 26/03/2020 (nog voor de wet Muylle) van onze reis werd ons beloofd om ons geld terug te betalen binnen de drie weken. Kregen desondanks een voucher opgedrongen ondanks onze uitdrukkelijke vraag voor terugbetaling.Hebben wel annulering kost moeten betalen. zijn niet tevreden en gaan niet meer op reis met deze maatschappij.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2020 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: februari 2020

Boevenbende. Onbeschoft te woord gestaan, en geen geld terug willen geven. Wij gaan dit aanvechten!

  • Algemeen 1
op 17 juni 2020 bestemming: Griekenland, reisperiode: augustus 2020

Wij boeken al jaren bij Corendon, eerder met goede ervaringen. Echter, dit jaar hadden we een reis naar Griekenland gepland voor eind Augustus. Vanwege corona omstandigheden leek ons dit maandenlang niet 100% veilig en hebben we niet omgeboekt, wachtend op meer advies/informatie.

Nu is er vorige week een mail vanuit Corendon naar klanten gegaan waar TOT 15 juni kosteloos omgeboekt kon worden (redelijk kleine periode, gezien we al maanden bestookt worden met allerlei onduidelijk Corona nieuws). Deze mail hebben wij vanwege privťomstandigheden (ziekenhuis voorval) niet kunnen honoreren om vůůr 15 juni de reis om te boeken.

Vandaag hebben we alsnog de mogelijkheid en tijd gevonden (ook meteen de opties in kaart gebracht), en Corendon om coulance gevraagd, gezien privťomstandigheden. 0, werkelijk 0 medewerking om hier een uitzondering voor te maken. Sterker nog, medewerker gaat nogal met dwingende toon aangeven dat we de optie hebben gekregen, en dat omboeken naar bijvoorbeeld ItaliŽ (ja want daar is het nu echt veiliger), dit jaar, wel een optie is.
Dan vraag ik me af of je wel luistert naar je klant, of dat je meer bezig bent om mensen af te schepen, die al jaren loyale klant waren.

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2020

Geannuleerd door Corendon ivm Corona, geen geld terug. Zelfde vakantie in een periode dat wij weer kunnen kost Ä1500,- meer. Uiteraard een voucher gekregen, wat moet ik ermee.....? Oja, mss over een jaar je geld terug...... Waardeloos!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende