Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

De Jong Intra Vakanties
8,4
op basis van 984 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
Sunweb
6,1
op basis van 533 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
TUI
5,7
op basis van 1143 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 144 met 1435 resultaten

op 16 september 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: september 2019

Geen Nederlands sprekende stewardessen, belachelijk. Vies vliegtuig!

  • Algemeen 4
op 16 september 2019 bestemming: Griekenland / Chersonissos, reisperiode: september 2019

Na een uitgestelde landing, eindelijk op Kreta aan gekomen. Nergens werd aan gegeven welke bus we moesten hebben of waar we moesten staan. We moesten aan andere reis organisatieís vragen waar onze bus stond. Eenmaal in de bus werd de hotel omgeroepen door de chauffeur. Wij achter in de bus verstonden er niks van. Reis begeleider van Corendon heeft hele rit niks gezegd. Een maal aan gekomen kwamen we bij het hotel aan. Na een nacht boven een discotheek gelegen te hebben, Hadden we de reisbegeleider van Corendon gevraagd om een andere kamer. Hier kregen wij het antwoord op: Dit is wat u geboekt heeft. Ik noteer het en bel u later terug. Ik ben nooit terug gebeld. Toen had ik het hoofdkantoor van Corendon gebeld, waar ik via de telefoon gewoon uitgelachen werd en het zelfde antwoord kreeg. Veder kwamen de fotoís,kwaliteit,voorzieningen niet overheen met wat vermeld op de site. Na wat klachten heeft het hotel ons een andere kamer aangeboden. Corendon heeft ons voor ledig in de steek gelaten. Zijn er totaal niet voor hun reizigers. Dit was mijn eerste en laatste ervaring met Corendon.

  • Algemeen 1




op 15 september 2019 bestemming: Turkije / Tosmur, reisperiode: augustus 2019

Ben voor de eerste keer met begeleiding gereisd, ivm zware longziekte, alleen maar lof, heel goed geholpen, vriendelijke mensen. Alleen jammer dat Corendon op Antalya vliegt dus drie uur in de bus naar Alanya , Gazipaza is half uurtje, daarom 9 anders 10

  • Algemeen 9
op 13 september 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juni 2019

Hun geven aan dat er duidelijk stond waar je moest parkeren. Terwijl wij lang hebben gezocht en het niet gevonden hebben. En hun vergoeden niet de kosten

  • Algemeen 1
op 13 september 2019 bestemming: Griekenland / Agia pelagia, reisperiode: september 2019

Ook wij (4) personen kregen 2 weken voor vertrek te horen dat onze vluchttijden waren gewijzigd. Vertrek savonds ipv s'ochtends vroeg en terug stond 23.59 op de tickets wat uiteindelijk 4.30 de andere morgen is.
Corendon heeft nadat wij gebeld hebben geregeld dat wij 1 dag extra in onze kamers mochten blijven met all inclusive. Dit werd voor alle Nederlanders in ons hotel geregeld. Zeker 10 kamers schat ik zo.
Prima geregeld en super mooi hotel. Heerlijke vakantie gehad

  • Algemeen 10
op 12 september 2019 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: augustus 2019

Ik ben via corendon dutch airlines naar Egypte, Hurghada gegaan, maar aangekomen in het hotel (stelle beach resort) mochr ik niet in het zwembad zwemmen met mijn bourkini! Ik heb de shock van mijn leven gehad! Dit had ik niet zien aankomen, want nergens op de site van corendon, onder dit hotelnaam staat dit beschreven!! Ik vind dat corendon de klanten beter moer screenen op dit soort dingen, want mijn hele vakantie is hierdoor verpest. Ik heb een klacht ingediend bij corendon om een deel van mijn geld terug te eisen, doordag ik geen gebruik heb kunnen maken van de zwembaden in het hotel. Triest dit!

  • Algemeen 1
op 11 september 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2019

Corendon, zeer slechte service. Nooit meer!
Op zaterdag 7/9/19 aangekomen op palma de Mallorca, koffer weg. Dus geen kleren, zwemkleding, slippers etc voor mijn zoontje van twee en mijzelf. Daarna te horen gekregen dat ons hotel volgeboekt was en we naar een ander hotel aan de andere kant van het eiland verplaatst zouden worden (veel verder en langer in de bus). Niet mee akkoord gegaan. Echt een dikke rel geworden, daarna konden we ineens wel naar ons oorspronkelijke hotel gebracht worden. Het is inmiddels woensdag 11/9/19 en nog steeds geen koffer. Loze beloften, niemand weet ergens van of trekt zich ergens wat van aan. Dat een koffer kwijt raakt, okť kan gebeuren, maar de service daarna is gewoon bar slecht. Nooit meer Corendon voor mij. Helemaal klaar met deze maatschappij.

  • Algemeen 1
op 10 september 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2019

Na het lezen van alle recensies was ik behoorlijk angstig om met Cor en Don te vliegen maar gelukkig was onze reis op en top. Niks op aan te merken, Vluchttijden, stoelen, baggage alles was perfect gegaan. Bedankt. Soms heb je pech en wij hadden veel geluk en ja onze hotel in Turkije een waar paradijs.

  • Algemeen 9
op 9 september 2019 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: september 2019

Zo te zien zijn wij niet de enige die een slechte ervaring heeft met Corendon! Dit is helaas de 4 keer. Dachten geef een s nog een kans maar helaas dit keer een 5 sterren hotel die zijn sterren niet waardig is. Hebben dit netjes aangegeven bij de reisbegleider, die geeft dood leuk een antwoord dat de hotel waar wij ons bevinden als 5 sterren is geregestreerd (Infinity by Yelken Kusadasi) Wat een grapjas is Erhan, dat was die ook namelijk in de bus. Wij vragen niet om een kroeg die langer open is maar een fatsoenlijk hotel die wel zijn sterren waardig is.

Uiteindelijk heeft meneer een andere Hotel geregeld. Palm wing Ephesus mischien prima wel ver buiten Kusadasi.
Wij hadden nog 2 vragen de dagen die wij als 2 sterren hebben doorgebracht graag vergoed zouden willen zien en met meneer face to face willen spreken over de aangeboden hotel.

Geld retour is geen optie wordt er gereageerd.
Maar helaas na onze laatste bericht reageerd meneer niet meer. Met uitrekken zou hij zeker denken dat ik het keer ga opgeven. Helaas voor meneer. Deze keer gaan ze het maar goed maken....

Er zijn maar enkele personeels leden die begrip hadden en die ook niet begrepen waarom de managment niet juist handeld.

  • Algemeen 1
op 9 september 2019 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: september 2019

Ik kan heel kort over zijn: slechte service, slechte hotel, slechte vlucht. Alles is slecht aan Corendon. Betaal iets meer en boek bij een andere vakantie aanbieder. Dan geniet je echt van je vakantie.

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende