Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

Pagina 1 van 75 met 748 resultaten

op 25 april 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: mei 2017

Een reis verkopen die om 04:00 uur vertrekt en dan als je geboekt hebt je vliegtickets krijgen waar op staat: vertrek 15:05 uur. Kost mij dus een dag zon. Had ik dit eerder geweten dan had ik naar een gunstigere vakantie door gezocht. Nooit meer CORENDON!!!!... Lees meer

  • Algemeen 4
op 25 april 2017 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2017

Wegens familieomstandigheden moesten we helaas eerder naar huis. Hoe Corendon ons hierbij heeft begeleid is bijzonder!... Lees meer

  • Algemeen 10
op 22 april 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: april 2017

Via vakantie discounter geboekt aangegeven vliegtijd 05:25 echter dis was slechts van korte duur kort daarna vertrokken wij om 20:15 vanaf Schiphol kwamen om 02:30 in de nacht aan in ons hotel torablanca alleen een dag van deze vakantie is dan al aan je neus voorbij gegaan in het hotel kregen wij de sleutel van de kamer maar ze hadden ook een avondmaal voor ons nog staan nu dat was een en al koude stuken vlees en koude groenten al om al niet om over naar huis te doen schrijven dan ons verblijf daar was niets op aan te merken alles was all inclusief echter onze terug reis was volgens corendon zaterdag erna om 23:59 dus dan zijn ze nog binnen de tijd zoals ze zeggen bij corendon echter niets is minder waar als je dan op de site voor stoelreservering kijkt op de dag van vertrek dan staat daar een vertrek tijd van 00:15 in de nacht dus op zondag corendon kan en wil hier geen juist antwoord op geven men zegt ja kijk wij geven de juiste tijd aan. Verder onze laatste dag heb je dan ook alleen maar recht op een ontbeid en niet op een lunch en avond maaltijd terwijl je pas zondag om 00:15 vliegt vanaf de plaats malaga ook dit verhaal haalt niets uit bij corendon terwijl wij aangeven van zaterdag tot zaterdag te hebben geboekt en per slot van rekening ook onze eerste dag geen maaltijd hadden gehad door dat wij pas zo laat aan kwamen in ons hotel.
Het enigen dat corendon aangeeft kijk u kiest voor een goedkopen vakantie dan had u maar met Transavia of klm moeten vliegen nu al om al hotel goed eten en drinken alleen corendon zeer slecht en hun hostes ook niet bereid tot een juiste oplossing onze keus is volgende keer iets duurder klm of Transavia maar corendon NEE.... Lees meer

  • Algemeen 4
op 22 april 2017 bestemming: Turkije / Turkije Belek, reisperiode: april 2017

Bedlakens die stuk waren. Airco werkte niet.

-Overal nog werken, hierdoor lawaai.

- Er was geen enkele pool bar open aan het zwembad buiten of binnen, alsook niet aan het strand. Enkel een ijskast met water.

- De boot die de mensen naar het strand moest brengen werkte de eerste 4 dagen niet.

- Geen enkele waterglijbaan was in gebruik. Sommige zwembaden waren vuil en moesten nog gepoetst worden.

- Het olympisch waterzwembad mocht niet in gezwommen worden, rode vlag.

-Handdoeken moest men zelf nemen er stond niemand niet.

- Ijscreme bar buiten was gesloten. Er was enkel ijscreme te verkrijgen binnen aan koffiebar tussen 14.30 en 17 uur. In de eetruimte was er nooit ijs te verkrijgen voor na het eten.

-Als men iets wou drinken aan het zwembad moest men helemaal naar de Irisch pub in het hotel, om dit zelf te gaan halen.

-Eten in restaurant deel nog gesloten en zeer ťťntonig.

- In ŗ la carte restaurant moest men betalen voor de een fles wijn. Goedkoopste fles 30 euro. Je kon er niet gewoon een glas wijn krijgen zoals in de eetzaal. Wij drinken niet een volle fles op. Er liepen katten rond in het restaurant ?? Deze kwamen tegen je benen wrijven.

-Slechts enkel 1 ŗ la carte restaurant open. Toen we dit wilden reserveren, zeiden ze dat er geen plaats was. Toen ik vermelde dat er iemand jarig was die dag, was het ineens wel mogelijk??? Toen we gingen eten de avond erna waren er nog plaatsen vrij.



- Elke morgen om 8.30 stonden ze de gang te stofzuigen.

- Elke morgen om 9 uur kwamen ze de mini-bar al aanvullen?? Wij slapen graag eens uit op vakantie!!!!

Op woensdag wilde we met een taxi naar Belek. Dit was niet mogelijk omdat de taxi chauffeurs staakte doordat ze een conflict hadden met het hotel. Wij konden ons gewoon niet verplaatsen vanuit het hotel ?? Toen wij contact probeerde op te nemen met de agent van corendon nam er niemand op?? Er hing ook geen papier met de uren wannneer hij in het hotel was ??



Wij begrijpen dat niet alle bars buiten konden open zijn doordat het zo vroeg is op het seizoen, maar dit was gewoon schandalig. Wij hadden onze vakantie wel anders voorgesteld, en vinden het niet normaal dat wij zover moesten lopen voor iets te drinken of een snackje.

Snacks was enkel patisserie tussen 15.30 en 17 uur. De snackís aan het strand of zwembad waren gesloten. Wij moesten op de middag speciaal terug wandelen (boot werkte nog niet) van het strand 2km verder om in het hotel te komen eten ???

De animatie was ook zeer pover.

Kajak en windsurfen was ook niet in gebruik.

Wifi werkte maar enkel in begin van de week. Zodra er meer volk kwam konden we niet meer op wifi zelfs aan het onthaal.

Dit hotel zouden ze beter pas een maand later openen. Corendon nam wel ons geld aan maar de service was echt beneden alle pijl.... Lees meer

  • Algemeen 4
op 18 april 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2017

Miami Beach hotel is een waardeloos hotel met slecht eten, kleine k kamer. als je de geboekte kamer wilde moet je 4 euro per dag bij betalen. Geen goede service en is de 3 sterren niet waard. Door kordaat optreden van OMER BILGIN de ter plaatse reisadviseur konden wij de volgende dag naar Sayanora hotel wat ook 3 sterren heeft maar 4 waardig is. geweldig hotel en goede service... Lees meer

  • Algemeen 4
op 16 april 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2017

Zeer mooie vakantie het gegeven uur vande vlucht bleef goed geen problemen zeer goed hotel prijs kwaliteit zijn we zeer tevreden we gaan nu al vijf jaar op vakantie met corendon en onze volgende reis is terug met corendon grtj vanuit belgie van tevreden gasten... Lees meer

  • Algemeen 9
op 13 april 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2017

Moeten nog op reis vlucht nu al 3 keer veranderd gebeld ja ook dat lul verhaal over annuleringskosten ben niet gek kost ons 2dgn 200Ä dus fijne service Corendon.voor ons geen Corendon meer.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 april 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: mei 2017

Corendon misleidt klanten door de prijsopgave goedkoper voor te doen dan in de totaalprijs staat aangegeven. Dat is de boel verdraaien.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 3 april 2017 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: juni 2014

Niet afgesproken,tussenlanding in Turkije en daar meer dan een uur in een bloedheet vliegtuig moeten wachten in de stank van de Kerotine... Lees meer

  • Algemeen 4
op 28 maart 2017 bestemming: Gambia, reisperiode: januari 2017

Onbetrouwbaar, slechts op geld uit, doet niets met klachten.laat mensen gaan en ze weten dat het onveilig is.nooit meer... Lees meer

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende