Schrijf een review

Reviews over Corendon

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Postbus 349, 1170 AH Badhoevedorp NL
023 751 06 06

Logo van Corendon

Pagina 11 van 18 met 1775 resultaten

op 7 juni 2017 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: augustus 2015

Al twee keer meegemaakt dat Corendon na het boeken opeens de vluchttijden wijzigt in ons nadeel. Je boekt om om 05:00 uur in de ochtend te vliegen en wanneer je betaald hebt is de vliegtijd opeens om 17:15 uur. Weg een hele dag zon. Daarnaast een onbeschofte klantenservice

  • Algemeen 1
op 7 juni 2017 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juni 2017

Geboekt voor een superior room wat bleek we kregen een kamer aan de achterkant voorzien van een onnodige kitchenette met kookplaat want we hadden A.I. De vloerbekleding bestond uit een vieze tapijt niet meer van deze tijd, in het begin klamme matras wegens niet verlucht voor de opening van het seizoen , kluisje werkte niet, ligbed aan strand te betalen, WEL proper hotel , eten viel ook mee, mocht wel warmer, onvriendelijk receptiepersoneel.

  • Algemeen 5




op 1 juni 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2017

Na weken zoeken voor onze zoon zijn elektronische rolstoel mee te nemen kregen we het antwoord, soory zijn stoel is te zwaar en kan niet mee op het vliegtuig

  • Algemeen 2
op 1 juni 2017 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: mei 2017

Plaatjes op de website goed. Wat krijg je een kamer met een bed verder niets.Nog geen handdoek of rolletje wc papier etc.Van kamer geruild ,alle gasten trouwens krijg je een kamer incl.5 bouwvakkers met ook niets aan de drukke weg.Eten ook matig.Corendon is voor mij verleden tijd!!!!

  • Algemeen 1
op 30 mei 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: april 2017

Omdat de " All Inclusive service"waar dik voor betaald is er ieder geval niet was, veel geld voor eigenlijk alleen een ontbijt waarna het restaurant werd afgesloten tot 19.00 uur dan het avond eten wat ook niet goed was ,iedere dag hetzelfde opgewarmd en direct ook weer afgekoeld , over de snacks in het zwembad , dat was een koude hamburger of een klein stukje stokbrood met tonijnsalade, de ijskaart hing er maar er was voor de kinderen geen ijsje te krijgen, het klachtenformulier na de reisleiding hierover dit alles ingelicht te hebben wel 2 x niets hieraan te hebben gedaan ..ook geen cola light, nu na correspondentie met de organisatie negatief behandeld want er word naar mijn mening gesuggeeerd dat ik aan het "liegen ben" dit accepteer ik echt niet, want hij zegt dat de reisleiding daar regelmatig luncht, maar voor de gasten WAS ER GEEN LUNCH , echt heel slordig!
Er was ook een vies kinderbadje en de zwembadbar was toen ook nog niet klaar enzovoort.... ik hoop opbergrip maar niet zo'n antwoord.

  • Algemeen 3
op 26 mei 2017 bestemming: Tunesië / Hammamet, reisperiode: mei 2017

Omdat er 'een' personeelslid werkt waar je u tegen zegt. Deze man 'Karim', zorgt dat mensen de vakantie van hun leven krijgen. En dus daardoor altijd via Corendon zouden willen gaan boeken. Karim dank u. Deze man moet gewaardeerd worden.

  • Algemeen 10
op 26 mei 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: april 2017

Alles was geweldig de angels onmisbaar ligging centraal eten prima kamers sfeervol en bedden heerlijk nadeel je kunt het treffen dat je kamer hoog ligt en dat is een hele klim heel jammer.

  • Algemeen 9
op 26 mei 2017 bestemming: Bulgarije / sunny beach, reisperiode: juli 2017

Wij hebben de reis geboekt voor 12 dagen, de vlieguren stonden er bij en dan hadden we ook echt 12 dagen dus boeken, maar nog geen uur later stond er op de boeking de tijden van de heen vlucht er al niet meer op alleen de terug reis nog wel, kreeg ik van de week een telefoontje van D-Reizen dat Corendon kon niet vliegen op de dag van onze boeking of het een dag later mocht, als het niet in mijn nadeel is dan geen probleem zei ik, wat kreeg als tegen bod 9/5 dag nog over van de vakantie, als tegen prestatie mocht ik dan de anderen dag s-morgens om 8 uur vliegen wat betekend dat ik met kind midden in de nacht mijn bed uit moet, maar ik had dan wel 10 dagen, ik heb ze een mail gestuurd maar moest bellen of een app sturen dat heb ik gedaan maar volgens hun kunnen ze er niets aan doen want vliegtijden kunnen altijd veranderen volgens hun, ik zei dan geef als coulance maar extra beenruimte omdat we die toch nog bij moeten boeken, niet dus. je loopt bij Corendon tegen een betonnen muur op en service is ver te zoeken

  • Algemeen 4
op 22 mei 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2015

Als trouwe klant , 2 x per jaar ...er nu klaar mee dat ze niets met je klacht doen , en Martijn lekker blokkeren op Facebook , Toppie man !nooit meer met Corendon , ga nu heerlijk met tui !

  • Algemeen 2
op 21 mei 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2017

Alles met elkaar wat wij hebben meegemaakt komt het niet hoger uit. Dit gaat alleen over de vliegreis, niet over de accommodatie.

  • Algemeen 4
op 20 mei 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2017

Vliegtuig keurig op tijd. Personeel vriendelijk en hotel dik in orde.

  • Algemeen 8
op 18 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017

Omdat we besodemieterd zijn voor vertrek

  • Algemeen 1
op 11 mei 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2017

De vakantie omgeboekt van Turkije naar Griekenland. Alles prima geregeld behalve de vluchttijden die kloppen nooit bij Corendon. Deze praktijken bij Transavia nog niet meegemaakt.

  • Algemeen 6
op 10 mei 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2017

Omdat correndon op de site het vertrek uur 6u10 zet en wij om deze reden ook boeken en wanneer je on line wilt inchecken staat er bij vertrek 14u20 en daar is geen compensatie in mogelijk maar je betaald er wel voor !!!!

  • Algemeen 2
op 7 mei 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2017

Elke dag vielen we van de ene verbazing in de ander hoe slecht het was. Even wat punten op een rij:
* Het eten was koud, soms aangebrand en elke dag hetzelfde
* personeel erg onvriendelijk
* Wifi was slecht en alleen in de lobby
* Schimmel op het plafond
* Er staat niemand meer achter de bar om 22.30, terwijl de bar tot 23.00 uur open zou zijn
* Drankjes bestellen duurde ontzettend lang
* Lift die kapot was, werd niet gemaakt
* Gezamenlijke ruimtes en wc's waren erg vies
* Personeel nam pauze smiddags terwijl wij broodjes bij het zwembad wilden bestellen, we moesten maar even 20 min wachten, terwijl dit doorlopend open zou moeten zijn
* Het zwembad was vies en op het begin van onze vakantie mochten we er niet eens in zwemmen
* Corendon zij dat het centrum 15 min lopen was, dit is 30 min
* Het bier en de wijn was s'middags op
* Op de site staat dat je 100 p.p. borg moet betalen, dit is alleen voor jongeren, waardoor wij vervolgens met 500 euro contant op vakantie liepen voor niks.
* 5 lunchpakketten bestellen en er maar 4 krijgen
* Lunchpakketten bestellen zonder kaas, en met kaas krijgen
* Ze zetten dat er een fitness is, maar weten hier vervolgens geen info over
* Ze geven aan dat het 4 sterren heeft, maar eigenlijk zijn het er maar 3

Hoe kan Coredon ons zoiets verkopen, verder doen ze niks voor ons en proberen ze ons steeds af te wimpelen

Wat wel leuk was, was dat je zo andere klagende mensen leerde kennen ;) en nog een positief punt

  • Algemeen 2
op 7 mei 2017 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: april 2017

We zitten er nog maar helaas nooit meer met corondon je wordt bij een snackbar uitgezet en de Hostess zij 12.oo uur kom ik terug nou nou ze is er nog niet 7 dagen de appartement die konden wij gebruiken die wij geboekt hadden maar zaterdag voor 1 dag in een andere kamer.Oke gedaan wilden wij zondag terug nee nog 1 dag ja ja Correndon kwam dinsdag u mag wel na een Hotel nee wij hebben een appartement gehuurd!!!we zitten boven de lucht kanaal van de patatzaak we houden maar de deur dicht. De mensen zijn vriendelijk. We willen zelf koffie of thee zetten maar er is niks nee Correndon zakken vullen en niet lullin. O ja de badkamer moet je je adem inhouden anders pas je er niet in brrrr

  • Algemeen 6
op 7 mei 2017 bestemming: Griekenland, reisperiode: juni 2017

We moeten nog op reis en hebben nu al problemen met corendon. We boeken altijd via een andere maatschappij en dit keer via corendon vanwege de gunstige vliegtijden voor onze kids. 1 dag Voor de betaling staat er nog dat wij om 05:00 vertrekken zoals wij dat graag wouden. En 1 dag naar de betaling is het ineens veranderd naar 18:15 dit is wel heel erg toevallig dat dit gebeurd! Wij hebben contact met ze opgenomen en worden niet Sirieus genomen en er word geen oplossing gezocht! Wij hebben 14 dagen vakantie geboekt Inplaats van 12 dagen omdat er dan andere vluchttijden waren en nu krijgen we dit gezeik! De kans dat ze de terug weg ook veranderen was ook nog eens groot! Bedankt corendon voor de slechte service!!!!!!

  • Algemeen 1
op 5 mei 2017 bestemming: Turkije / Calis, reisperiode: mei 2017

Omdat wij met name de Reisleiding goed en betrokken vinden

  • Algemeen 8
op 5 mei 2017 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2017

De reis zelf is prima georganiseerd, maar de excursies zijn duur en geven niet wat ze beloven. Zo heb ik een wandeling gedaan van 10km die al €28,- kostte, waar vervolgens nog een aparte lunch moet worden aangekocht van €10,-. En zo veel krijg je er niet voor terug... Ook de boottocht beloofde dat wij zouden aanmeren op Marathonissi, wat niet is gebeurd. Daar heb ik €30,- voor betaald en de lunch was minimaal: droge rijst, twee stukjes gehakt, droog sneetje brood en 1 tomaat en komkommer. Niet eens de lokale producten als feta, olijf en tzaziki aanwezig. Al met al best teleurstellend voor die prijzen.

  • Algemeen 5
op 4 mei 2017 bestemming: Bulgarije / Boergas, reisperiode: mei 2017

In eerst instantie voor Turkije geboekt. Wegens de gekte daar tegen Nederlanders omgeboekt naar Bulgarije. Tijden de omboeking hebben we de vertrektijden 16.40u doorgekregen. Tot onze verbazing werd dit met het versturen van de tickets plotseling 19.30u. Corendon verschuilt zich vervolgens achter de kleine lettertjes voor chartervluchten en met het excuus wat wilt u ook voor die prijs. Corendon speelt dit natuurlijk slim want nu kom je na 24.00u in het hotel en scheelt het hun een hele dag hotelboeking voor een vol vliegtuig terwijl ze de klant voor 8 dagen laten betalen. Dit riekt naar misleiding

  • Algemeen 3
op 2 mei 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2017

Ik wil Corendon bedanken voor de goede service van de omboekgarantie. Snel en kosteloos om kunnen boeken van Turkije naar Griekenland. Heel erg goed geregeld!

  • Algemeen 8
op 2 mei 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2017

Prima vlucht, geen minpunten!

  • Algemeen 10
op 1 mei 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: april 2017

We hadden de reis geboekt voor maart. In januari kregen we telefoon dat het hotel pas open ging april, terwijl er dikomt geadverteerd werd met deze superaanbieding naar ibiza. Na enige telefoongesprekken en overleg de vakantie kunnen verplaatsen naar 1 april . Ik weer blij tot dat ik enige tijd later weer telefoon kreeg dat ditmaal onze auto huur er uit was gehaald. Vanaf 1 april deden jullie dat niet meer, zucht. Al met al heb ik de gesprekken niet altijd als even leuk ervaren, geen begrip geen passen service en in mijn ogen geen goede tegemoet koming of juiste informatie hoe ik de auto Huur nu het beste kon doen. Uiteindelijk is dit via een link gebeurt op de website van corendon en hier klopt geen snars van. Ten eerste verschil qua prijs ik was nu bijna 200 euro kwijt ipv 80. En daar komt bij dat ik de allrisk verzekeringen heb genomen die mij werd aangeboden. Kom ik de auto afhalen schijn't het niet goed te zijn en moest ik een andere (deze stond niet vermeld op de site en daar kwam bij dat ik ineens borg moest betalen voor bezinepomp, ik had een vol halen vol in leveren deal genomen en nergens stonder vermeld dat ik 150 euro borg moest betalen ook dit kwam pas bij het verhuurbedrijf te sprake. En dan nog de ruimbagage, 2 keer 2 kilo geboekt stond niet op de ticketsite dus uiteindelijk op schiphol van alles erbij moeten halen om aan te tonen dat wije dit toch echt betaalde hadden en ook voor de terugreis hebben wij dit moeten voorleggen bij feite reisleiding zodat we niet nogmaals voor het zelfde probleem kwamen te staan. Al met al heb ik een nare ervaring met corendon waarin ook niet passend gereageerd wordt en als ik de fb site bekijk zijn er vele met mij die dit ervaren. Aan de manier hoe jullie op mensen reageren mag zeker gewerkt worden. Daarom geef ik jullie 3 sterren. Aan de service en hoe jullie met jullie problemen omgaan, en uiteindelijk maken jullie van jullie probleem een klant zijn probleem en wordt er ook nog eens niete netjes gereageerd. Dit moet en kan anders!! Succes

  • Algemeen 3
op 30 april 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: april 2017

De organisatie, het parkeren van de auto en de hulp van de plaatselijke mensen in Hurghada van Corendon is prima. Wij vlogen de heenreis met Nesma Airlines. Ik had het geluk dat ik tijdig op Schiphol was om een long leg seat te boeken (€30) anders had ik echt opgevouwen gezeten. Weinig voorzieningen aan boord. Een plakje cake, water en een klein kopje koffie. Terugweg weer de mazzel om als een van de eersten te kunnen inchecken en dus weer een long leg seat. Totdat bleek dat het om een totaal ander toestel ging van een andere (Arabische)maatschappij. Stewardessen hielpen goed zodat de lange mensen toch een goede plek kregen. Prima vluchten verder. Voor mijn gevoel vlieg ik echter liever met een meer gerenommeerde maatschappij waarbij ik voor de tijd kan inchecken.

  • Algemeen 7
op 29 april 2017 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: april 2017

Reistijden binnen 30 min al veranderd + het leek wel een Spaans bejaarden tehuis . Roc Marbella park moet echt beter omschreven worden , het past totaal niet in het corendon concept . Deze vakantie was een weggegooid geld vakantie het eten is er vreselijk 7 dagen per week 3 x per dag het zelfde koude eten . Als je hier 1 week bent geweest ben je in 1 x het respect voor oudere mensen verloren . Ze duwen kinderen weg om overal voor aan te komen ze zijn ongemanierd het was echt de vreselijkste vakantie ooit . Shutle bus naar strand zoals beschreven die rijd niet een , en die naar Marbella centrum kunnen 20 mensen in dus alle Spaanse oudjes gaan voor busje rijd 1 x per uur voor een hotel met 600 kamers TOP geregeld , dus niet .

  • Algemeen 4
op 28 april 2017 bestemming: Turkije / icemeler, reisperiode: mei 2017

Nog niet op reis en nu al problemen hebben geboekt voor rechtstreeks en hebben nu al een tussen stop. Terug reis is ook al verzet naar de heel laat op de avond en komen pas in morgen uren aan... en wat schets mijn verbazing op de website staat dat we vroeg in de avond naar huis dus ook voor 12 uur weer in nederland zijn. Heb de consumenten ingeschakeld of ik corendon niet voor de schade kan laten opdraaien als ik de vlucht annuleer wegens misleiding. Zou het ook niet handig zijn om radar in te schakelen....

  • Algemeen 3
op 28 april 2017 bestemming: Egypte, reisperiode: april 2017

Een Nijlcruise geboekt. Fantastische reis, alles prima geregeld. Late aankomst in Hurghada, maar keurig naar hotel gebracht aldaar. Om 22.30 uur was er zelfs nog eten voor ons. Volgende ochtend vertrek om 7 uur naar Luxor. Mooie rit door de woestijn en langs de Nijl. Kan je meteen het echte leven aldaar zien. Gids, Nederlands sprekend, stond ons op te wachten. Goede boot, mooie hut, heerlijk bed, vriendelijk personeel, heerlijk eten! Duidelijk programma voor de bezoeken asn de high lights. Al met al heerlijke dagen!!!! Enigste minpuntje is de laatste dag: in de ochtend nog naar de tempel van Luxor en daarna opfrissen op de boot. Goed lunchpakket mee voor de 5 uur durende reis naar Hurghada. Wel door de mooie woestijn weer. Echter pas om 22.30 uur met vliegtuig naar Amsterdam . Aankomst 4.30 uur, min of meer gebroken.... verder niets dan lof!!!!!!

  • Algemeen 8
op 25 april 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: mei 2017

Een reis verkopen die om 04:00 uur vertrekt en dan als je geboekt hebt je vliegtickets krijgen waar op staat: vertrek 15:05 uur. Kost mij dus een dag zon. Had ik dit eerder geweten dan had ik naar een gunstigere vakantie door gezocht. Nooit meer CORENDON!!!!

  • Algemeen 4
op 25 april 2017 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2017

Wegens familieomstandigheden moesten we helaas eerder naar huis. Hoe Corendon ons hierbij heeft begeleid is bijzonder!

  • Algemeen 10
op 22 april 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: april 2017

Via vakantie discounter geboekt aangegeven vliegtijd 05:25 echter dis was slechts van korte duur kort daarna vertrokken wij om 20:15 vanaf Schiphol kwamen om 02:30 in de nacht aan in ons hotel torablanca alleen een dag van deze vakantie is dan al aan je neus voorbij gegaan in het hotel kregen wij de sleutel van de kamer maar ze hadden ook een avondmaal voor ons nog staan nu dat was een en al koude stuken vlees en koude groenten al om al niet om over naar huis te doen schrijven dan ons verblijf daar was niets op aan te merken alles was all inclusief echter onze terug reis was volgens corendon zaterdag erna om 23:59 dus dan zijn ze nog binnen de tijd zoals ze zeggen bij corendon echter niets is minder waar als je dan op de site voor stoelreservering kijkt op de dag van vertrek dan staat daar een vertrek tijd van 00:15 in de nacht dus op zondag corendon kan en wil hier geen juist antwoord op geven men zegt ja kijk wij geven de juiste tijd aan. Verder onze laatste dag heb je dan ook alleen maar recht op een ontbeid en niet op een lunch en avond maaltijd terwijl je pas zondag om 00:15 vliegt vanaf de plaats malaga ook dit verhaal haalt niets uit bij corendon terwijl wij aangeven van zaterdag tot zaterdag te hebben geboekt en per slot van rekening ook onze eerste dag geen maaltijd hadden gehad door dat wij pas zo laat aan kwamen in ons hotel.
Het enigen dat corendon aangeeft kijk u kiest voor een goedkopen vakantie dan had u maar met Transavia of klm moeten vliegen nu al om al hotel goed eten en drinken alleen corendon zeer slecht en hun hostes ook niet bereid tot een juiste oplossing onze keus is volgende keer iets duurder klm of Transavia maar corendon NEE.

  • Algemeen 4
op 22 april 2017 bestemming: Turkije / Turkije Belek, reisperiode: april 2017

Bedlakens die stuk waren. Airco werkte niet.

-Overal nog werken, hierdoor lawaai.

- Er was geen enkele pool bar open aan het zwembad buiten of binnen, alsook niet aan het strand. Enkel een ijskast met water.

- De boot die de mensen naar het strand moest brengen werkte de eerste 4 dagen niet.

- Geen enkele waterglijbaan was in gebruik. Sommige zwembaden waren vuil en moesten nog gepoetst worden.

- Het olympisch waterzwembad mocht niet in gezwommen worden, rode vlag.

-Handdoeken moest men zelf nemen er stond niemand niet.

- Ijscreme bar buiten was gesloten. Er was enkel ijscreme te verkrijgen binnen aan koffiebar tussen 14.30 en 17 uur. In de eetruimte was er nooit ijs te verkrijgen voor na het eten.

-Als men iets wou drinken aan het zwembad moest men helemaal naar de Irisch pub in het hotel, om dit zelf te gaan halen.

-Eten in restaurant deel nog gesloten en zeer ééntonig.

- In à la carte restaurant moest men betalen voor de een fles wijn. Goedkoopste fles 30 euro. Je kon er niet gewoon een glas wijn krijgen zoals in de eetzaal. Wij drinken niet een volle fles op. Er liepen katten rond in het restaurant ?? Deze kwamen tegen je benen wrijven.

-Slechts enkel 1 à la carte restaurant open. Toen we dit wilden reserveren, zeiden ze dat er geen plaats was. Toen ik vermelde dat er iemand jarig was die dag, was het ineens wel mogelijk??? Toen we gingen eten de avond erna waren er nog plaatsen vrij.



- Elke morgen om 8.30 stonden ze de gang te stofzuigen.

- Elke morgen om 9 uur kwamen ze de mini-bar al aanvullen?? Wij slapen graag eens uit op vakantie!!!!

Op woensdag wilde we met een taxi naar Belek. Dit was niet mogelijk omdat de taxi chauffeurs staakte doordat ze een conflict hadden met het hotel. Wij konden ons gewoon niet verplaatsen vanuit het hotel ?? Toen wij contact probeerde op te nemen met de agent van corendon nam er niemand op?? Er hing ook geen papier met de uren wannneer hij in het hotel was ??



Wij begrijpen dat niet alle bars buiten konden open zijn doordat het zo vroeg is op het seizoen, maar dit was gewoon schandalig. Wij hadden onze vakantie wel anders voorgesteld, en vinden het niet normaal dat wij zover moesten lopen voor iets te drinken of een snackje.

Snacks was enkel patisserie tussen 15.30 en 17 uur. De snack’s aan het strand of zwembad waren gesloten. Wij moesten op de middag speciaal terug wandelen (boot werkte nog niet) van het strand 2km verder om in het hotel te komen eten ???

De animatie was ook zeer pover.

Kajak en windsurfen was ook niet in gebruik.

Wifi werkte maar enkel in begin van de week. Zodra er meer volk kwam konden we niet meer op wifi zelfs aan het onthaal.

Dit hotel zouden ze beter pas een maand later openen. Corendon nam wel ons geld aan maar de service was echt beneden alle pijl.

  • Algemeen 4
op 18 april 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2017

Miami Beach hotel is een waardeloos hotel met slecht eten, kleine k kamer. als je de geboekte kamer wilde moet je 4 euro per dag bij betalen. Geen goede service en is de 3 sterren niet waard. Door kordaat optreden van OMER BILGIN de ter plaatse reisadviseur konden wij de volgende dag naar Sayanora hotel wat ook 3 sterren heeft maar 4 waardig is. geweldig hotel en goede service

  • Algemeen 4
op 16 april 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2017

Zeer mooie vakantie het gegeven uur vande vlucht bleef goed geen problemen zeer goed hotel prijs kwaliteit zijn we zeer tevreden we gaan nu al vijf jaar op vakantie met corendon en onze volgende reis is terug met corendon grtj vanuit belgie van tevreden gasten

  • Algemeen 9
op 13 april 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2017

Moeten nog op reis vlucht nu al 3 keer veranderd gebeld ja ook dat lul verhaal over annuleringskosten ben niet gek kost ons 2dgn 200€ dus fijne service Corendon.voor ons geen Corendon meer.

  • Algemeen 1
op 5 april 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: mei 2017

Corendon misleidt klanten door de prijsopgave goedkoper voor te doen dan in de totaalprijs staat aangegeven. Dat is de boel verdraaien.

  • Algemeen 1
op 3 april 2017 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: juni 2014

Niet afgesproken,tussenlanding in Turkije en daar meer dan een uur in een bloedheet vliegtuig moeten wachten in de stank van de Kerotine

  • Algemeen 4
op 28 maart 2017 bestemming: Gambia, reisperiode: januari 2017

Onbetrouwbaar, slechts op geld uit, doet niets met klachten.laat mensen gaan en ze weten dat het onveilig is.nooit meer

  • Algemeen 2
op 27 maart 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2016

De terugvlucht kon niet plaatsvinden. Wel met Corendon maar niet met Transavia. 1 dag eerder teruggegaan. Later werdcde tijd weer veranderd zonder dat dat werd meedegedeeld. Na bellen reis naar 15 dagen omgezet en na herhaaldelijk aandringen en zeuren toch de prijs van de dag gekregen. Wasceen fout in het systeem. Reisleider erg ageessief bij verkopen. Je moest direct geslissen want hij kwam niet meer langs. Klacht ingediend en na 6 maanden nog niets gehoord. Voor ons geen Corendon meer.

  • Algemeen 5
op 26 maart 2017 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: februari 2017

Heerlijke vakantie. Prachtig land. Bij Corendon vlucht en Djembe hotel geboekt. Beide super. Ik heb veel gevlogen maar was zeer te spreken over de vlucht

  • Algemeen 9
op 25 maart 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2017

Corendon is op en top service. Ze verdienen een dikke pluim, de reisagent ter plaatse (Ahmed) heeft alles voor je over.

  • Algemeen 10
op 23 maart 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2016

Geen problemen gehad met Corendon. Heen en terugreis keurig op tijd.Dit jaar weer naar Turkije MET Corendon.

  • Algemeen 9
op 21 maart 2017 bestemming: Griekenland, reisperiode: april 2017

Ben nog niet weg, maar een bekend verhaal zoals ik op uw site kon lezen. Lokken met mooie vluchten, maar uiteindelijk moet ik op heen- en terugweg s'nachts op pad. Valt niet mee als je met de trein reist. Slecht verhaal.

  • Algemeen 2
op 20 maart 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: april 2017

Ik moet nog op reis, de vertrektijd was 05:30 en is nu 20:15, hierdoor mis ik een dag vakantie, daar komt bovenop dat de terugvlucht wel blijft staan 9:30, waardoor jemookmal midden in de nacht terug komt. En als je dan vraagt of je een dag eerder kan vertrekken zeggen ze doodleuk dat er 40% annuleringskosten bijkomen, voor mij bij deze al, nooit meer corendon

  • Algemeen 1
op 20 maart 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2017

Voor de gratis omboekgarantie geef ik Corendon een 10. Onze zomervakantie van Turkije omgeboekt naar een ander vakantieland was binnen enkele minuten geregeld. Volgend jaar weer bij Corendon met omboekgarantie boeken.

  • Algemeen 8
op 18 maart 2017 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: mei 2017

Eerst lokken ze je met gunstige vliegtijden en directe vluchten naar je bestemming om hun vliegtuig vol te krijgen, de daadwerkelijke tijden en routes wijken totaal af, dus nooit meer boeken bij corendon.

  • Algemeen 4
op 18 maart 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2016

Zeer mooi hotel. Vriendelijk personeel. Dit jaar weer geboekt maar omgezet naar een ander land. Turkije is voor mij geen vakantieland meer.erg jammer?

  • Algemeen 8
op 14 maart 2017 bestemming: Mexico, reisperiode: mei 2014

Niet alles was netjes aangegeven en uitgelegd aan ons (groepsreis) en onze reisleider.

  • Algemeen 6
op 12 maart 2017 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juni 2014

Corendon had het goed geregeld. Jammer dat Turkije een hekel heeft aan Nederlanders en ze uitmaakt voor nazi's en fascisten. Nooit meer naar Turkije! Bovendien zijn er veel betere landen. In Turkije loop je voedselvergiftiging op en word je belazerd.

  • Algemeen 7
op 8 maart 2017 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: februari 2017

Slechte reisleider die meer uit was op provisies en zijn beklag deed over het overvolle programma. Daarnaast zeer matige hotels waar we werden ondergebracht en die niet vermeld werden in het reisprogramma

  • Algemeen 5
op 3 maart 2017 bestemming: Turkije / TORBA, reisperiode: mei 2017

VELE KEREN MET CORENDON GEVLOGEN NAAR TURKIJE. ZEER POSITIEF ZOALS VLUCHT EN HOTELS. IN MEI 2017 WEER TURKIJE GEBOEKT.

  • Algemeen 9
op 2 maart 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2016

Een excursie geboekt bij corendon waarbij we volledig verzekerd zouden zijn, echter na een zwaar auto ongeluk bij deze excursie wil Corendon niets van zijn aansprakelijkheid weten. Nu in 2017 zijn we nog met advocaten in de weer om de aansprakelijkheid. U bent gewaarschuwd!! Correndon neemt geen aansprakelijkheid op zich bij de bij hen geboekte excursies, wat ze ook in hun folder vermelden! Ook de ziekenhuiskosten in NL zijn volledig voor uw eigen kosten!

  • Algemeen 3
op 26 februari 2017 bestemming: Curaçao / st willibrord, reisperiode: mei 2017

Ik moet nog weg, heb in november 2016 geboekt, zie de reis nu voor 225 euro goedkoper staan, gelijk gebeld, krijg ik als tegemoetkoming parkeerkorting op schiphol aangeboden, terwijl ik geen auto heb. helaas dat was alles wat ze me konden aanbieden. ik moet nog weg maar heb er nu eigenlijk al geen zin meer in. klantenservice bij corendon/stip dus 0,0 !

  • Algemeen 1
op 13 februari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: januari 2017

Het hotel was aftands. De kamers vielen uit elkaar en waren ontzettend smerig. Er zaten vlekken op de muren waarvan ik niet wil weten wat het was.
Het eten was ontzettend smerig en 8 dagen lang hetzelfde. En dan ook nog hetzelfde met de lunch en diner. En wat over was van de lunch ging naar de middagsnack en kwam dan weer terug bij het diner. Ranzig!
En als klap op de vuurpijl op het hotel terrein lastig gevallen door 3 Egyptenaren. Ze omringden me en zaten aan me.
En het enige waar Corendon mee komt is een standaard mail waarin ze verwijzen naar de ANVR voorwaarden. En dat de reisleiding ter plaatse me niet hoeft te vertellen dat er een klachtenformulier ingevuld moet worden om je klacht behandeld te krijgen. En ze proberen zich er van af te maken met een kortingsbon van 50 euro voor een volgende reis.

  • Algemeen 1
op 2 februari 2017 bestemming: Turkije / diverse plaatsen, reisperiode: mei 2016

Het boeken en contact met Corendon als zeer positief ervaren alsmede de geboekte hotels waar wij in 2016 verbleven voldeden aan onze wens. kortom Corendon heeft zijn zaakjes keurig voor elkaar, hebben voor mei 2017 al een boeking staan naar Turkey, ik snap niet dat er zoveel negative reacties worden geschreven.

  • Algemeen 8
op 31 januari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juli 2016

Na aanleiding van meerdere reizen van corendon, komt er een terug kerend probleem. We moesten een visa van corendon kopen die 15 euro duurder was dan bij het loket van de inreis documenten. Bij navraag word er verteld dat dit te maken heeft met bagage verzekering. Deze heb ik van mij zelf, dus hier begint de oplichting al. Daarna het grote terug kerende probleem van corendon, ze hebben bij bijna alle hotels de slechste kamers. Nooit de kamers met zee of andere mooie uitzichten , maar aan de steegjes en achterkant van het hotel, waar in de morgen vroeg, leveranciers en ander vrachtwagens hun ding doen....uitlaatgassen en draaiende motoren die je wakker maken....niet erg lekker.als je dit mee hebt gemaakt weet je waar de prijs op gebaseerd is. En dan heb je nog te veel betaald. Wij boeken nu via check 24, hier krijg je goekopere reizen en wel de kamer met zee zicht...kan ik iedereen aanraden..

  • Algemeen 4
op 30 januari 2017 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: januari 2017

Zeer slechte ervaring met Corendon. Nu gaan wij 9 maart weer naar Gambia, maar niet met COR EN DOM

  • Algemeen 2
op 26 januari 2017 bestemming: Gambia / Cape Point (Bakau), reisperiode: januari 2017

Zwaar opgelicht waardeloze service wij gaan nooit meer weg met corendon

  • Algemeen 1
op 22 januari 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2016

We zijn met het hele gezin naar Ibiza geweest overstroomde kamers twee dagen geen stroom terug in Nederland n klacht gelegd. Super slecht mee omgegaan. Jammer dat ze dit niet snappen. Terwijl ze zo aan de weg willen timmeren.

  • Algemeen 5
op 20 januari 2017 bestemming: Gambia / cape point, reisperiode: januari 2017

Vliegtuig voor de 6 uur vliegen te klein. Accommodatie was erg slecht.
Ocean Bay was een slecht hotel.Eten was erg slecht,Kamers stonken etc etc.

  • Algemeen 2
op 20 januari 2017 bestemming: Gambia / Kape Point, reisperiode: januari 2017

Slecht hotel, slecht eten, Corendon geeft het aan op de website als 5 sterren, 1 ster max!

  • Algemeen 2
op 19 januari 2017 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: februari 2017

De reis naar Gambia hebben wij helaas niet kunnen maken vanwege de situatie daar. Wel mochten we bij Corendon al 30 dagen van tevoren kosteloos annuleren of omboeken. Gekozen voor annuleren en dit werd snel en vriendelijk gedaan. Ondanks dat de reis dus niet doorgaat (kan Corendon ook niets aan doen) een goede recensie!

  • Algemeen 8
op 18 januari 2017 bestemming: Gambia / cape point, reisperiode: februari 2017

Er is een negatief reisadvies. Wij vertrekken 13 februari 2017 en horen niets of we geld terug krijgen of kunnen om boeken.

  • Algemeen 1
op 18 januari 2017 bestemming: Gambia / Banjul, reisperiode: januari 2017

Corendon stuurt mensen de dood in. Ze denken alleen maar aan geld en ondanks duidelijke berichten dat er in Gambia levensgevaarlijke sitiuaties onstaan werken ze niet mee aan omboeken of annuleren. Nu is er eindelijk een negatief reisadvies terwijl ik daar dan volop in de shit had gezeten maar heb zelf geannuleerd van te voren omdat ik nog niet dood wil. Ze weigeren ook maar iets te betalen.............. BOEK NOOIT BIJ DEZE OPLICHTERS. ZE WILLEN ALLEEN JE GELD ZIEN GELD GELD GLELD

  • Algemeen 1
op 16 januari 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: februari 2017

Reis naar Ibiza geboekt in dec krijg je 5 weken voor vertrek te horen dat wegens "werkzaamheden" aan het hotel kan de reis niet doorgaan!!!
hotel gaat pas in april open??!! Aangeboden alternatief was kosteloos annuleren of een andere bestemming met bijbetaling.
Zware teleurstelling. Dit was 1 x en nooit meer slechte zaak corendon!!

  • Algemeen 1
op 11 januari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: februari 2016

De vertegenwoordiger ter plaatse kwam dag na aankomst en deelde ons mede dat hij niet vasn plan was nog een keer te komen tijdens ons verblijf omdat we ook geen reisje bij hem boekten. Klacht ingediend en gelijk gekregen en zoalsbij iedereen 50 euro voucher. Die kun je nooit gebruiken want als er een korting is vervalt die voucher en ze hebben altijd 50 euro korting op de site dan sinterklaaskorting dan voorjaarskorting maar altijd 50 euro die je krijgt na een klacht om van je af te zijn wetende dat je nooit kunt incasseren.Advies boek niet dan heb je ook geen klachten

  • Algemeen 3
op 10 januari 2017 bestemming: Curaçao / Jan Thiel, reisperiode: november 2016

Goede vlucht met KLM, Goed appartement maar weinig schoonmaak
Geen contact kunnen maken met Corendon. We werden bij vliegveld opgehaald door lokaal busje. Bij welkomstmeeting kwam er geen touroperator opdagen,half uur gewacht. Uiteindelijk gebeld maar was heel vaag. Daarna ook geen nieuwe info in map. Op zich kun je je prima zelf redden op Curaçao maar voor sommigen misschien minder prettig.

  • Algemeen 7
op 9 januari 2017 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: december 2016

Hotel goed echter vroegen 80 €p.p galadiner oudjaar bij boeking onvermeld gelaten!!

  • Algemeen 8
op 4 januari 2017 bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: december 2016

Wij gaan al jaren naar volle tevredenheid met Corendon op vakantie, dit keer ging er iets mis. Koffer niet aangekomen in Banjul. Dat er een koffer kwijt raakt kan uiteraard gebeuren maar van belang is of en hoe het probleem opgelost wordt. Maar wat blijkt als er iets verkeerd gaat dat Corendon je gewoon aan je lot overlaat niets regelt en dat maar moet zien hoe je het oplost. Corendon neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Bij vermissing van koffer zijn er regels en voorschriften hoe de verantwoordelijke maatschappij moet handelen. Deze regels hebben ze bij Corendon lak aan. Nu we al een paar dagen weer thuis zijn en nog steeds de koffer niet hebben maar eens geïnformeerd bij de klanten service. Blijkt dat service niet echt in het woordenboek staat bij Corendon het enige wat de dame te melden had was ga maar naar je reisverzekering, of naar Swissport op Schiphol . Wij staan hier buiten en doen niets voor jullie. Een nette touroperator/ vliegtuigmaatschapij geeft ingeval van vermissing direct een vergoeding zodat de noodzakelijke spullen kunnen worden aangeschaft, Corendon doet gewoon lekker niets. Als je met Corendon op reis gaat moet je dus hopen dat alles goed gaat mocht er iets verkeerd gaan dan heb je dubbel pech want Corendon lost het niet op

  • Algemeen 1
op 27 december 2016 bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: december 2016

Lieve Corendon,

Wat prijzen jullie de last minute reizen toch mooi aan, sporen jullie aan om direct te kopen. Dat Gambia een mooie plek was om heen te gaan, waren het al snel met jullie eens net voor de kerst. Maar waarom nemen jullie niet de verantwoordelijkheid om de ‘echte’ situatie ook voor te leggen, zodat je als ‘last minute consument’ een echt beeld kan vormen. Wij hebben de grootste moeite met geloven dat jullie je hier niet verantwoordelijk voor voelen en ons écht daarheen willen sturen, wanneer het vreemdelingenlegioen een ‘dag van bloed’ heeft aangekondigd. Naja, dit was voor ons de eerste keer een lastminute met een reisorganisatie… en misschien ook wel echt de laatste.
Jammer dat jullie niet willen en kunnen omboeken!

Groet, Een last minute consument.

  • Algemeen 1
op 20 december 2016 bestemming: Griekenland / Rethynon, reisperiode: september 2016

Corendon had overboekingen en vervolgens zit je in een hutje ver afgelegen. En ze willen je afschepen met een cent. Vreselijke behandelingen en onacceptabele vergoedingen.

  • Algemeen 1
op 18 december 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: december 2016

Goed verzorgde reis met klm naar Bali met klm bijna geen vertraging goed verzorgd in het vliegtuig we mochten na opstijgen naar ruimere plek dat was veel beter de gewone economyclass zijn best krap vooral op zo n lange vlucht een tip is ga van te voren je stoelen reserveren direkt bij klm via bv mail chat hiermee voorkom je dat je niet bij elkaar kunt zitten .bij aankomst in Denpasar opgewacht Door reisleiding en vervolgens naar hotel gebracht Ibis Style een vrij nieuw hotel met mooie kamer en heerlijk bed ook de douche is heel goed het ontbijt is goed verzorgd met lekkere croissants een ei kan naar wens gebakken of gekookt ook lekkere koffie.De reisleiding die de dag na aankomst in het hotel zou komen voor uitleg is niet op Komen dagen beetje jammer.wij hebben via een in Nederland geregelde gids die ook Nederlands spreekt veel gezien .
Seminyak zelf is vrij druk met veel scooters en toeterende taxichauffeurs ,het strand was niet druk het zeewater heel warm maar Door zeer sterke stroming niet geschikt om te zwemmen .Wij hebben een fijne 11 daagse reis gehad.we gingen met een groot klm toestel 777-300 en terug met Sky team ook onderdeel van klm zeer zorgzame stewardessen en stewards.

  • Algemeen 8
op 18 december 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: oktober 2016

Wij vinden dat Corendon zijn zaakjes goed op een rijtje heeft. Geen vertraging tijdens de vluchten. En op Kos ook alles goed geregeld de transfers heen en terug.

  • Algemeen 8
op 18 december 2016 bestemming: Gambia / Kotu, reisperiode: december 2016

Onze eerste vliegervaring met Corendon naar Gambia was echt alleen maar positief. Zowel heenals terug perfect op tijd . We zijn met Transavia nog nooit zo vroeg geland in Nederland. En dat is fijn omdat je dan voor 24.00 uur weer thuis bent. Aardige crew en vooral het broodje Kwekkeboom kroket was weer een lekker begin van het thuisgevoel. Dank voor de goede service.

  • Algemeen 8
op 15 december 2016 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: december 2016

De reis en verzorging was tot het uitchecken een 9
vanaf het uitchecken12 uur in de middag tot het moment van vliegen02.00 uur nachts geen drinken en eten meer dit staat bij corendon in de algemene voorwaarden ,maar niet op bij de advertentie om te boeken jammer duidelijk is anders

  • Algemeen 7
op 11 december 2016 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: november 2016

Uitgeprinte Boardingpas bleek bij aankomst ongeldig;
Stoelen aan boord dreamliner ec. class niet echt comfortabel
Vreemde volgorde catering:
heenvlucht:
's middags een warme?? lunch met suikerzoete tiramisu
's avonds alleen een vette, bremzoute pizza (kartonpizza volgens it. reisgenoot) , erg zoute kaas en mierzoete stroopwafel-toetje iedere NL snakte toen naar een warme maaltijd !!!!! Kan dat anders ????
Terugweg kregen we om 02.30 uur 's nachts een warme maaltijd terwijl iedereen wil slapen !!!!!!!
Kan iemand dat catering syst. omdraaien??

  • Algemeen 6
op 4 december 2016 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: oktober 2014

Zijn verschillende keren met Corendon gevlogen plus naar div best. hotel plus vlucht
Kan niets anders zeggen als niets dan lof over beiden . super.
we verheugen ons nual op portugal v.a. MAA.

  • Algemeen 8
op 3 december 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: november 2016

Fijne service in hotel Marble Stella Maris. Alleen het staartje was minder we moesten bij vertrek nog toeristenbelasting betalen. Was ons niet verteld, we werden verwezen naar de website, daar stond een fout seizoenprijs. Graag op de factuur vermelden in het vervolg!

  • Algemeen 8
op 21 november 2016 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: november 2016

Prima reis naar de 'Gouden duinen'. Rondreis met hoogtepunt bij zonsondergang en- opgang op en dromedaris door de Sahara. Geweldig mooi. Alles prima geregeld. Zelfs een Nederlands sprekende Marokkaanse gids. (Brahim Ennadim) Meer dan we hadden verwacht.

  • Algemeen 8
op 20 november 2016 bestemming: , reisperiode: november 2016

Ten eerste wil in de bemanning van vlucht Amsterdam naar fuerteventura Cnd713 op 30 oktober erg bedanken!!!
Zonder jullie was ik waarschijnlijk niet op vakantie gegaan.
Ik was die dag echt niet lekker en jullie hebben mij zo tot rust gesteld dat ik toch ben in gestapt.

BEDANKT MEIDEN! !!

De reis op zich was ook super mooi leuk hotel (oasis village in correlejo ).
Het is zeker niet super mooi en luxe.
Maar dec prijs is daar ook zeker naar.
Ze zijn bezig de kamers op te knappen.
Resort is mooi aangelegd.
Eten is niet slecht maar kan iets beter.
Wij hebben dan ook voor een goedkoper all in hotel gekozen zodat we ook uit konden gaan eten.
Hotel is echt een aanrader mits je niet te kieskeurig bent.

  • Algemeen 7
op 17 november 2016 bestemming: Griekenland / drongen, reisperiode: juni 2015

We zijn er zeer goed ontvangen klein hotel maar gemoedelijk.
Zeer lekker eten onze reis is goed verlopen personeelbdat ons wegwijs maakte bij aankomst op vlieghaven verdiende een pluim.

  • Algemeen 9
op 14 november 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: oktober 2016

De reis in het vliegtuig was wel redelijk. Het hotel, Torreblanca in Fuengirola, was ronduit slecht. Geen vier sterren waardig. Gordijnen in kamer waren kapot, er werd beslist niet goed schoongemaakt. Onderlaken zat met bloedvlekken. Kasten sloten niet goed. Bleef zand in het bad liggen omdat deze ook niet schoongemaakt werd. Laatste dag ontbijt: oud brood, werkelijk niet te eten. Diner matig. Mijn man en ik vinden het heel jammer dat we deze ervaring hebben!!

  • Algemeen 6
op 14 november 2016 bestemming: Indonesië / Sanur, reisperiode: oktober 2016

Een negen voor vriendelijkheid en behulpzaamheid,toch paar puntjes,bij aankomst op vliegveld,keurig door mensen van Corendon opgewacht,vervolgens met busje van vliegveld naar bestemming artotel in sanur,bij inchecken direkt al paniek,geen eten ondanks halfpension,halfpension kent artotel niet,alleen voor Corendon dus gehele staf opgetrommeld over hoe en wat nu,een voucher uitgeschreven en zo konden we nog iets eten,heel weinig keus,omdat het geen restaurant is,maar goed,frisdrankje vooraf,simpel hoofdgerecht en klein toetje na,ontbijt erg goed,aardig personeel is konstant bezig met je het naar de zin te maken,alles kan,volgende avond weer eten,geen buffet en weer voucher laten zien,weer allerlei managers om je heen voor goedkeuring,om lang verhaal kort te maken we hebben meer buiten de deur gegeten dan in hotel,gaat ook bijtijds dicht en dan is het pech hebben,mijn advies is dan ook stop met halfpension,hun kunnen dit niet waarmaken en gast moet qua eten toch z'n heil zoeken elders,vraag me dan ook af of er nog een tegemoetkoming wordt verstrekt door het buiten het hotel te eten,verder mooi hotel,vriendelijke bediening,moet nog veel gebeuren qua inrichting,wij hebben met Corendon een fijne vakantie gehad,op bovenstaande na.

  • Algemeen 9
op 13 november 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2016

Alles is oke het eten is oke klant vriendelijk by vera miramar mei gaan we weer terug

  • Algemeen 9
op 9 november 2016 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: september 2016

We zijn met 3 volwassenen in september met Corendon naar Madeira gevlogen vanaf Amsterdam. We hadden een upgrade voor onze stoelen genomen , en het was echt heel ruim. Het vlieg personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Aangekomen in Madeira, zaten we al na korte tijd in de bus die ons naar ons hotel Duas torras bracht,ook daar waren we heel tevreden over het eten en de kamer met uitzicht op zee (was door ons geboekt) Na een geweldige vakantie werden we aan het einde weer keurig op het vliegveld afgezet ,en de terug vlucht was net zo prima als op de hen vlucht. Onze hartelijke dank voor deze heerlijke vakantie en we zullen zeer zeker weer bij Corendon onze volgende reis boeken.

  • Algemeen 10
op 6 november 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2016

Vriendelijk personeel, terugreis kregen we zelfs allemaal een glaasje water. Genoeg beenruimte. Hotel was top!

  • Algemeen 8
op 4 november 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2016

Wij kunnen er nu nog boos om worden. Reis naar mallorca palmanova hotel ibersol son caliu mar. Die was zo slecht alles vies luidruchtig slechte animatie althans voor de Nederlanders omdat alles in het Frans Russisch Pools vreselijk veel lawaai door animatie team mensen ergerde zich kapot.
Slechte bedden zo kan ik nog wel even door gaan. En waar wij nu zo boos over worden dat wij en met veel mensen hierover heeft geklaagd bij corendon en wat schuchter onze verbazing. Dit hotel wordt weer aangeprezen als zijnde een mooi en goede 4 sterren hotel. Hier snappen wij helemaal niets van.
Maar Corendon wast bij klachten hun handen in onschuld en je kunt verder maar uitzoeken. Jammer dat zei hier niets van geleerd hebben. Schande.

  • Algemeen 2
op 2 november 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2016

Wat hier allemaal lees is niet normaal wij gaan al van 2009 met corendon op reis alles is altijd corect verlopen als de vliegtijden veranderd waren zijn we altijd op de hoogte gebracht en is er een oplossing gevonden in ons voordeel de vlucht uren kunnen altijd veranderen het staat zelfs in hun contrakt je moet alles goed lezen .het staat al van begin dit jaar op de site van eindhoven airport te leen dat ze bepaalde dagen niet meer naar antalya vliegen ik blijf trouw aan corendon de prijs is laag kijk maar eens op andere reisburos dat weet je wel beter.

  • Algemeen 9
op 28 oktober 2016 bestemming: Spanje / Las Palmas, reisperiode: december 2016

Onze reis door hun gecancelled, daarna boden ze geen gelijkwaardig alternatief, wat in strijd is met de ANVR regels. Eindresultaat: we hebben geen vakantie en kunnen nu niets meer boeken (de prijzen zijn inmiddels enorm gestegen). Corendon is super klant onvriendelijk, echte oplichters. Aanrader aan iedereen, blijf ver weg van deze criminelen.

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Chersonnissos, reisperiode: oktober 2016

Alles perfect geregeld.
Mooie vliegtuigen veel beenruimte.
Aardig personeel.

  • Algemeen 9
op 21 oktober 2016 bestemming: Griekenland, reisperiode: oktober 2016

Klantonvriendelijkheid. Dag voor vertrek krijg je te horen dat vluchttijd voor terugreis is verplaatst naar 23.30 uur. Er tegen in bezwaar gaan is niet mogelijk. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en men kan alleen maar naar de voorwaarden verwijzen. Als ik een nachtvlucht wil had ik deze wel geboekt! 's Nachts 4.00 uur thuiskomen en om 8.00 uur weer aan het werk of naar school! Waardeloze maatschappij waar wij zeker nooit meer mee vliegen. Cabinepersoneel was trouwens ook zeer onvriendelijk.

  • Algemeen 2
op 21 oktober 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2016

Waardeloos hotel (Diamond of Bodrum)beslist geen 5 sterren, vuil, koud eten (niet één keer was het warme eten warm en dit werd geweten aan een technisch probleem dat er 6 maanden geleden ook al was!), onattent personeel. Na een klacht van ons kregen we bloemblaadjes op het bed en een schaal fruit maar onder de bedden lag nog steeds vuil en borrelnootjes van een eerdere kamerbewoner en ook de badkamerspiegel, de ramen etc. waren nog gewoon vuil. Weer gemeld bij de dame van Corendon en er werd dus weer niks mee gedaan. Deze dame weer ook alles aan het einde van het seizoen.De gangen en openbare ruimtes waren niet tot nauwelijks verlicht hetgeen gevaarlijk is temeer daar de gang naar onze kamer een talud had. Slechte info van Corendon dame over Hamam. Zou bij het hotel duur en vies zijn en die zij adviseerde in Gúmbet zeer goed en voordelig. De Hamam was nou net het enige schone en goede in het hotel. De hamam die Corendon aanbeviel was heel erg vies, iedereen lag in 1 ruimte en de mannen lagen allemaal scheten te laten. Het gezichtsmasker werd er ca. 3 minuten op gelaten, voor iedereen werd - zonder schoon te maken - dezelfde kwast en dezelfde pot gebruikt en de sponsjes bij het afhalen van het masker werden ook zonder schoon te maken voor iedereen gebruikt. Massage nog een 15 minuten (afspraak bij de standaard behandeling is 20 min.). Echt waardeloos voor de 24 euro. In het hotel was geen enkel entertainment of animatie. Het excuus wat overal vcoor werd gebruikt was dat het einde seizoen was. Onzin want toen wij weggingen kwamen er nog steeds mensen aan. Ook de gasten van o.a. Sunweb klaagden steen en been en hebben dezelfde ervaringen als wij. Er is op izne kamer (en van meerdere personen) gestolen, bij ions oorbellen en geld. Na melding bij de dame van Corendon kregen we te horen dat er niks aan te doen was en dat we maar een kluis hadden moeten huren. Navraag bij de winkjeleirs in Bosdrum leerde ons (helaasd de laatste avond) dat we aangifdte hadden meotn doen bij de politie en dat er dan wel degelijkw at aan gedaan wordt. Blijkbaar wist deze dame dat maar had men geen zin in "gedoe" in het hotel.Nooit meer naar dit hotel en met Corendon??????

  • Algemeen 3
op 19 oktober 2016 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: december 2016

Hondse behandeling.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2016 bestemming: Bulgarije / Nessebar, reisperiode: augustus 2016

Het hotel was te groot voor het zwembad, ligbedjes, parasols en de eetgelegenheid. ook was de lobby veel te klein voor zo veel mensen.
en corendon verplaats zomaar de vliegreis in plaats van vroeg in de middag gingen we laat in de avond. midden in de nacht kwamen we aan.
de reacties die ik van hun kreeg over mijn klachten vond ik echt te simpel en heb dat niet terug gezien in hun advertentie.
NEE NOOIT MEER CORENDON, en zal mijn mening ook zeker met iedereen delen wie het maar wil horen.
ik zal ook nooit iemand aanraden om met corendon te reizen

  • Algemeen 4
op 12 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2016

Op de CORENDON website staat dat ze via een bingo formule betere kamers op een voordeliger prijs kunnen aanbieden. Dus wij hadden een 4sterren met een all inclusive, rustige kamer met balkon aangegeven.
Helaas zijn we bij onze eerste nacht al gestoken in een zogezegd upgraded room/ familie kamer.
Dit was de kamer uit ieders NACHTMERRIES!!!, beddengoed vol vlekken, vieze kamers, meubels die uit elkaar hangen, wespennest aan de voordeur, geluidsoverlast van de golfcarts die mensen wegbrachten naar hun kamers. Je kon de hele conversaties mee volgen van de buren, de muren hadden evengoed niet aanwezig kunnen zijn,.....
Bij ochtendval zijn wij uiteraard gaan klagen, maar werden behandeld alsof wij ons alles ingebeeld hadden. Gelukkig had ik voldoende foto's en hebben we toch een 2 e kamer gekregen, maar deze was helaas absoluut zelfs niet 1 ster waardig! Pas toen ik CORENDON eiste om naar een ander hotel te gaan, kregen we wat volgens hun een super deluxe kamer is. Wij waren al gewoon blij dat het al iets properder was als de vorige 2 kamers, maar nog steeds GEEN 4 sterren waard!!!!
Het hotel Aegean view is zwaar verouderd, is jullie benoeming tot beste hotel 2014 en 2015 absoluut NIET waard! Ten eerste zijn wij 4-5 dagen van ons verlof kwijt!! Het strafste van al is dat wij hier geen gehoor over krijgen van CORENDON

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2016

Prijs kwaliteit van hotel prima.Service Corenton top. Hostess Ieriene krijgt een dikke pluim voor haar goede uitleg, geen opdringerig gedoe om excursies te verkopen. We kunnen Corendon aan ieder aanbevelen. Reisden met drie vanuit Brussel.

  • Algemeen 9
op 9 oktober 2016 bestemming: Spanje / Puerto de la cruz, reisperiode: september 2016

Reis was goed gegaan. Hotel om te huilen. Niet aan te raden blue sea puerto.. Veel stuk op hotelkamer eten heel slecht!!

  • Algemeen 4
op 8 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: oktober 2016

Helaas staking in Griekenland. Daar kan Corendon niets aan doen. Maar de manier waarop ze vervolgens hun klant aan hun lot overlaten, in een woord schandalig. Wel lekker je vakantieeuros incasseren maar bij een probleem zijn ze niet thuis. Nooit meer Corendon een intrieste reisorganisatie.

  • Algemeen 2
op 8 oktober 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2016

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel . En dat voor die prijs. Kortom een dikke tien. Schoon ! En wat je vraagt niks is te veel. Drie alacard restaurants . Vis restaurant van grote klasse top gastheer . Kortom fantastisch.

  • Algemeen 9
op 6 oktober 2016 bestemming: Spanje / Costa de la Luz, reisperiode: augustus 2016

Corendon kort je vakantie in met een volle dag en weigert daar iets tegen over te zetten. Misleidende informatie op de website, fouten op de heen en terugreis, communicatie slecht, klantonvriendelijke hut. Als de centen binnen zijn bij Corendon, doen ze geen moer meer voor je. Nooit meer Corendon. Firma list en bedrog.

  • Algemeen 2
op 6 oktober 2016 bestemming: Griekenland, reisperiode: oktober 2016

Weer genaaid door corendon. Heb samen met mijn vrouw 8 kg handbagage Moet 35 euro bijbetalen omdat het handvat van de koffer te groot was mocht niet mee als handbagage dank voor je service Corendon

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Volgende