Schrijf een review

Reviews over Corendon

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Postbus 349, 1170 AH Badhoevedorp NL
023 751 06 06

Logo van Corendon

Pagina 12 van 19 met 1805 resultaten

op 18 december 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: december 2016

Goed verzorgde reis met klm naar Bali met klm bijna geen vertraging goed verzorgd in het vliegtuig we mochten na opstijgen naar ruimere plek dat was veel beter de gewone economyclass zijn best krap vooral op zo n lange vlucht een tip is ga van te voren je stoelen reserveren direkt bij klm via bv mail chat hiermee voorkom je dat je niet bij elkaar kunt zitten .bij aankomst in Denpasar opgewacht Door reisleiding en vervolgens naar hotel gebracht Ibis Style een vrij nieuw hotel met mooie kamer en heerlijk bed ook de douche is heel goed het ontbijt is goed verzorgd met lekkere croissants een ei kan naar wens gebakken of gekookt ook lekkere koffie.De reisleiding die de dag na aankomst in het hotel zou komen voor uitleg is niet op Komen dagen beetje jammer.wij hebben via een in Nederland geregelde gids die ook Nederlands spreekt veel gezien .
Seminyak zelf is vrij druk met veel scooters en toeterende taxichauffeurs ,het strand was niet druk het zeewater heel warm maar Door zeer sterke stroming niet geschikt om te zwemmen .Wij hebben een fijne 11 daagse reis gehad.we gingen met een groot klm toestel 777-300 en terug met Sky team ook onderdeel van klm zeer zorgzame stewardessen en stewards.

  • Algemeen 8
op 18 december 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: oktober 2016

Wij vinden dat Corendon zijn zaakjes goed op een rijtje heeft. Geen vertraging tijdens de vluchten. En op Kos ook alles goed geregeld de transfers heen en terug.

  • Algemeen 8




op 18 december 2016 bestemming: Gambia / Kotu, reisperiode: december 2016

Onze eerste vliegervaring met Corendon naar Gambia was echt alleen maar positief. Zowel heenals terug perfect op tijd . We zijn met Transavia nog nooit zo vroeg geland in Nederland. En dat is fijn omdat je dan voor 24.00 uur weer thuis bent. Aardige crew en vooral het broodje Kwekkeboom kroket was weer een lekker begin van het thuisgevoel. Dank voor de goede service.

  • Algemeen 8
op 15 december 2016 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: december 2016

De reis en verzorging was tot het uitchecken een 9
vanaf het uitchecken12 uur in de middag tot het moment van vliegen02.00 uur nachts geen drinken en eten meer dit staat bij corendon in de algemene voorwaarden ,maar niet op bij de advertentie om te boeken jammer duidelijk is anders

  • Algemeen 7
op 11 december 2016 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: november 2016

Uitgeprinte Boardingpas bleek bij aankomst ongeldig;
Stoelen aan boord dreamliner ec. class niet echt comfortabel
Vreemde volgorde catering:
heenvlucht:
's middags een warme?? lunch met suikerzoete tiramisu
's avonds alleen een vette, bremzoute pizza (kartonpizza volgens it. reisgenoot) , erg zoute kaas en mierzoete stroopwafel-toetje iedere NL snakte toen naar een warme maaltijd !!!!! Kan dat anders ????
Terugweg kregen we om 02.30 uur 's nachts een warme maaltijd terwijl iedereen wil slapen !!!!!!!
Kan iemand dat catering syst. omdraaien??

  • Algemeen 6
op 4 december 2016 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: oktober 2014

Zijn verschillende keren met Corendon gevlogen plus naar div best. hotel plus vlucht
Kan niets anders zeggen als niets dan lof over beiden . super.
we verheugen ons nual op portugal v.a. MAA.

  • Algemeen 8
op 3 december 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: november 2016

Fijne service in hotel Marble Stella Maris. Alleen het staartje was minder we moesten bij vertrek nog toeristenbelasting betalen. Was ons niet verteld, we werden verwezen naar de website, daar stond een fout seizoenprijs. Graag op de factuur vermelden in het vervolg!

  • Algemeen 8
op 21 november 2016 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: november 2016

Prima reis naar de 'Gouden duinen'. Rondreis met hoogtepunt bij zonsondergang en- opgang op en dromedaris door de Sahara. Geweldig mooi. Alles prima geregeld. Zelfs een Nederlands sprekende Marokkaanse gids. (Brahim Ennadim) Meer dan we hadden verwacht.

  • Algemeen 8
op 20 november 2016 bestemming: , reisperiode: november 2016

Ten eerste wil in de bemanning van vlucht Amsterdam naar fuerteventura Cnd713 op 30 oktober erg bedanken!!!
Zonder jullie was ik waarschijnlijk niet op vakantie gegaan.
Ik was die dag echt niet lekker en jullie hebben mij zo tot rust gesteld dat ik toch ben in gestapt.

BEDANKT MEIDEN! !!

De reis op zich was ook super mooi leuk hotel (oasis village in correlejo ).
Het is zeker niet super mooi en luxe.
Maar dec prijs is daar ook zeker naar.
Ze zijn bezig de kamers op te knappen.
Resort is mooi aangelegd.
Eten is niet slecht maar kan iets beter.
Wij hebben dan ook voor een goedkoper all in hotel gekozen zodat we ook uit konden gaan eten.
Hotel is echt een aanrader mits je niet te kieskeurig bent.

  • Algemeen 7
op 17 november 2016 bestemming: Griekenland / drongen, reisperiode: juni 2015

We zijn er zeer goed ontvangen klein hotel maar gemoedelijk.
Zeer lekker eten onze reis is goed verlopen personeelbdat ons wegwijs maakte bij aankomst op vlieghaven verdiende een pluim.

  • Algemeen 9
op 14 november 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: oktober 2016

De reis in het vliegtuig was wel redelijk. Het hotel, Torreblanca in Fuengirola, was ronduit slecht. Geen vier sterren waardig. Gordijnen in kamer waren kapot, er werd beslist niet goed schoongemaakt. Onderlaken zat met bloedvlekken. Kasten sloten niet goed. Bleef zand in het bad liggen omdat deze ook niet schoongemaakt werd. Laatste dag ontbijt: oud brood, werkelijk niet te eten. Diner matig. Mijn man en ik vinden het heel jammer dat we deze ervaring hebben!!

  • Algemeen 6
op 14 november 2016 bestemming: Indonesië / Sanur, reisperiode: oktober 2016

Een negen voor vriendelijkheid en behulpzaamheid,toch paar puntjes,bij aankomst op vliegveld,keurig door mensen van Corendon opgewacht,vervolgens met busje van vliegveld naar bestemming artotel in sanur,bij inchecken direkt al paniek,geen eten ondanks halfpension,halfpension kent artotel niet,alleen voor Corendon dus gehele staf opgetrommeld over hoe en wat nu,een voucher uitgeschreven en zo konden we nog iets eten,heel weinig keus,omdat het geen restaurant is,maar goed,frisdrankje vooraf,simpel hoofdgerecht en klein toetje na,ontbijt erg goed,aardig personeel is konstant bezig met je het naar de zin te maken,alles kan,volgende avond weer eten,geen buffet en weer voucher laten zien,weer allerlei managers om je heen voor goedkeuring,om lang verhaal kort te maken we hebben meer buiten de deur gegeten dan in hotel,gaat ook bijtijds dicht en dan is het pech hebben,mijn advies is dan ook stop met halfpension,hun kunnen dit niet waarmaken en gast moet qua eten toch z'n heil zoeken elders,vraag me dan ook af of er nog een tegemoetkoming wordt verstrekt door het buiten het hotel te eten,verder mooi hotel,vriendelijke bediening,moet nog veel gebeuren qua inrichting,wij hebben met Corendon een fijne vakantie gehad,op bovenstaande na.

  • Algemeen 9
op 13 november 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2016

Alles is oke het eten is oke klant vriendelijk by vera miramar mei gaan we weer terug

  • Algemeen 9
op 9 november 2016 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: september 2016

We zijn met 3 volwassenen in september met Corendon naar Madeira gevlogen vanaf Amsterdam. We hadden een upgrade voor onze stoelen genomen , en het was echt heel ruim. Het vlieg personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Aangekomen in Madeira, zaten we al na korte tijd in de bus die ons naar ons hotel Duas torras bracht,ook daar waren we heel tevreden over het eten en de kamer met uitzicht op zee (was door ons geboekt) Na een geweldige vakantie werden we aan het einde weer keurig op het vliegveld afgezet ,en de terug vlucht was net zo prima als op de hen vlucht. Onze hartelijke dank voor deze heerlijke vakantie en we zullen zeer zeker weer bij Corendon onze volgende reis boeken.

  • Algemeen 10
op 6 november 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2016

Vriendelijk personeel, terugreis kregen we zelfs allemaal een glaasje water. Genoeg beenruimte. Hotel was top!

  • Algemeen 8
op 4 november 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2016

Wij kunnen er nu nog boos om worden. Reis naar mallorca palmanova hotel ibersol son caliu mar. Die was zo slecht alles vies luidruchtig slechte animatie althans voor de Nederlanders omdat alles in het Frans Russisch Pools vreselijk veel lawaai door animatie team mensen ergerde zich kapot.
Slechte bedden zo kan ik nog wel even door gaan. En waar wij nu zo boos over worden dat wij en met veel mensen hierover heeft geklaagd bij corendon en wat schuchter onze verbazing. Dit hotel wordt weer aangeprezen als zijnde een mooi en goede 4 sterren hotel. Hier snappen wij helemaal niets van.
Maar Corendon wast bij klachten hun handen in onschuld en je kunt verder maar uitzoeken. Jammer dat zei hier niets van geleerd hebben. Schande.

  • Algemeen 2
op 2 november 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2016

Wat hier allemaal lees is niet normaal wij gaan al van 2009 met corendon op reis alles is altijd corect verlopen als de vliegtijden veranderd waren zijn we altijd op de hoogte gebracht en is er een oplossing gevonden in ons voordeel de vlucht uren kunnen altijd veranderen het staat zelfs in hun contrakt je moet alles goed lezen .het staat al van begin dit jaar op de site van eindhoven airport te leen dat ze bepaalde dagen niet meer naar antalya vliegen ik blijf trouw aan corendon de prijs is laag kijk maar eens op andere reisburos dat weet je wel beter.

  • Algemeen 9
op 28 oktober 2016 bestemming: Spanje / Las Palmas, reisperiode: december 2016

Onze reis door hun gecancelled, daarna boden ze geen gelijkwaardig alternatief, wat in strijd is met de ANVR regels. Eindresultaat: we hebben geen vakantie en kunnen nu niets meer boeken (de prijzen zijn inmiddels enorm gestegen). Corendon is super klant onvriendelijk, echte oplichters. Aanrader aan iedereen, blijf ver weg van deze criminelen.

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Chersonnissos, reisperiode: oktober 2016

Alles perfect geregeld.
Mooie vliegtuigen veel beenruimte.
Aardig personeel.

  • Algemeen 9
op 21 oktober 2016 bestemming: Griekenland, reisperiode: oktober 2016

Klantonvriendelijkheid. Dag voor vertrek krijg je te horen dat vluchttijd voor terugreis is verplaatst naar 23.30 uur. Er tegen in bezwaar gaan is niet mogelijk. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en men kan alleen maar naar de voorwaarden verwijzen. Als ik een nachtvlucht wil had ik deze wel geboekt! 's Nachts 4.00 uur thuiskomen en om 8.00 uur weer aan het werk of naar school! Waardeloze maatschappij waar wij zeker nooit meer mee vliegen. Cabinepersoneel was trouwens ook zeer onvriendelijk.

  • Algemeen 2
op 21 oktober 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2016

Waardeloos hotel (Diamond of Bodrum)beslist geen 5 sterren, vuil, koud eten (niet één keer was het warme eten warm en dit werd geweten aan een technisch probleem dat er 6 maanden geleden ook al was!), onattent personeel. Na een klacht van ons kregen we bloemblaadjes op het bed en een schaal fruit maar onder de bedden lag nog steeds vuil en borrelnootjes van een eerdere kamerbewoner en ook de badkamerspiegel, de ramen etc. waren nog gewoon vuil. Weer gemeld bij de dame van Corendon en er werd dus weer niks mee gedaan. Deze dame weer ook alles aan het einde van het seizoen.De gangen en openbare ruimtes waren niet tot nauwelijks verlicht hetgeen gevaarlijk is temeer daar de gang naar onze kamer een talud had. Slechte info van Corendon dame over Hamam. Zou bij het hotel duur en vies zijn en die zij adviseerde in Gúmbet zeer goed en voordelig. De Hamam was nou net het enige schone en goede in het hotel. De hamam die Corendon aanbeviel was heel erg vies, iedereen lag in 1 ruimte en de mannen lagen allemaal scheten te laten. Het gezichtsmasker werd er ca. 3 minuten op gelaten, voor iedereen werd - zonder schoon te maken - dezelfde kwast en dezelfde pot gebruikt en de sponsjes bij het afhalen van het masker werden ook zonder schoon te maken voor iedereen gebruikt. Massage nog een 15 minuten (afspraak bij de standaard behandeling is 20 min.). Echt waardeloos voor de 24 euro. In het hotel was geen enkel entertainment of animatie. Het excuus wat overal vcoor werd gebruikt was dat het einde seizoen was. Onzin want toen wij weggingen kwamen er nog steeds mensen aan. Ook de gasten van o.a. Sunweb klaagden steen en been en hebben dezelfde ervaringen als wij. Er is op izne kamer (en van meerdere personen) gestolen, bij ions oorbellen en geld. Na melding bij de dame van Corendon kregen we te horen dat er niks aan te doen was en dat we maar een kluis hadden moeten huren. Navraag bij de winkjeleirs in Bosdrum leerde ons (helaasd de laatste avond) dat we aangifdte hadden meotn doen bij de politie en dat er dan wel degelijkw at aan gedaan wordt. Blijkbaar wist deze dame dat maar had men geen zin in "gedoe" in het hotel.Nooit meer naar dit hotel en met Corendon??????

  • Algemeen 3
op 19 oktober 2016 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: december 2016

Hondse behandeling.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2016 bestemming: Bulgarije / Nessebar, reisperiode: augustus 2016

Het hotel was te groot voor het zwembad, ligbedjes, parasols en de eetgelegenheid. ook was de lobby veel te klein voor zo veel mensen.
en corendon verplaats zomaar de vliegreis in plaats van vroeg in de middag gingen we laat in de avond. midden in de nacht kwamen we aan.
de reacties die ik van hun kreeg over mijn klachten vond ik echt te simpel en heb dat niet terug gezien in hun advertentie.
NEE NOOIT MEER CORENDON, en zal mijn mening ook zeker met iedereen delen wie het maar wil horen.
ik zal ook nooit iemand aanraden om met corendon te reizen

  • Algemeen 4
op 12 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2016

Op de CORENDON website staat dat ze via een bingo formule betere kamers op een voordeliger prijs kunnen aanbieden. Dus wij hadden een 4sterren met een all inclusive, rustige kamer met balkon aangegeven.
Helaas zijn we bij onze eerste nacht al gestoken in een zogezegd upgraded room/ familie kamer.
Dit was de kamer uit ieders NACHTMERRIES!!!, beddengoed vol vlekken, vieze kamers, meubels die uit elkaar hangen, wespennest aan de voordeur, geluidsoverlast van de golfcarts die mensen wegbrachten naar hun kamers. Je kon de hele conversaties mee volgen van de buren, de muren hadden evengoed niet aanwezig kunnen zijn,.....
Bij ochtendval zijn wij uiteraard gaan klagen, maar werden behandeld alsof wij ons alles ingebeeld hadden. Gelukkig had ik voldoende foto's en hebben we toch een 2 e kamer gekregen, maar deze was helaas absoluut zelfs niet 1 ster waardig! Pas toen ik CORENDON eiste om naar een ander hotel te gaan, kregen we wat volgens hun een super deluxe kamer is. Wij waren al gewoon blij dat het al iets properder was als de vorige 2 kamers, maar nog steeds GEEN 4 sterren waard!!!!
Het hotel Aegean view is zwaar verouderd, is jullie benoeming tot beste hotel 2014 en 2015 absoluut NIET waard! Ten eerste zijn wij 4-5 dagen van ons verlof kwijt!! Het strafste van al is dat wij hier geen gehoor over krijgen van CORENDON

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2016

Prijs kwaliteit van hotel prima.Service Corenton top. Hostess Ieriene krijgt een dikke pluim voor haar goede uitleg, geen opdringerig gedoe om excursies te verkopen. We kunnen Corendon aan ieder aanbevelen. Reisden met drie vanuit Brussel.

  • Algemeen 9
op 9 oktober 2016 bestemming: Spanje / Puerto de la cruz, reisperiode: september 2016

Reis was goed gegaan. Hotel om te huilen. Niet aan te raden blue sea puerto.. Veel stuk op hotelkamer eten heel slecht!!

  • Algemeen 4
op 8 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: oktober 2016

Helaas staking in Griekenland. Daar kan Corendon niets aan doen. Maar de manier waarop ze vervolgens hun klant aan hun lot overlaten, in een woord schandalig. Wel lekker je vakantieeuros incasseren maar bij een probleem zijn ze niet thuis. Nooit meer Corendon een intrieste reisorganisatie.

  • Algemeen 2
op 8 oktober 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2016

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel . En dat voor die prijs. Kortom een dikke tien. Schoon ! En wat je vraagt niks is te veel. Drie alacard restaurants . Vis restaurant van grote klasse top gastheer . Kortom fantastisch.

  • Algemeen 9
op 6 oktober 2016 bestemming: Spanje / Costa de la Luz, reisperiode: augustus 2016

Corendon kort je vakantie in met een volle dag en weigert daar iets tegen over te zetten. Misleidende informatie op de website, fouten op de heen en terugreis, communicatie slecht, klantonvriendelijke hut. Als de centen binnen zijn bij Corendon, doen ze geen moer meer voor je. Nooit meer Corendon. Firma list en bedrog.

  • Algemeen 2
op 6 oktober 2016 bestemming: Griekenland, reisperiode: oktober 2016

Weer genaaid door corendon. Heb samen met mijn vrouw 8 kg handbagage Moet 35 euro bijbetalen omdat het handvat van de koffer te groot was mocht niet mee als handbagage dank voor je service Corendon

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2016 bestemming: Turkije / Bitez, reisperiode: september 2016

Ik ben met mijn vrouw , zwager en zijn vriendin naar 3s beach resort geweest en het was bar en boos.
Eten heel slecht, kamers vies, personeel slecht, spreekt geen Engels en doet geen moeite om contact te zoeken.
Wij waren verbaasd dat dit hotel een voldoende krijgt.
Corendon moet de site van dit hotel naar 2 sterren reduceren want meer is het niet waard en de hostes van Corendon vertelde ons dat wij de eerste waren met deze klachten, daar zijn we op in gegaan maar er is niets met de klachten gedaan.
We zeiden ga maar nu naar het restaurant en kijk naar het raam waar wij net hebben ontbeten, nou ja ontbeten droog brood met jam want meer was er niet.
Dat raam was al maanden niet schoongemaakt, het vuil met etensresten lag vol, ranzig.
Dit is maar een fractie van het verhaal maar het cijfer is en blijft een 4, dan ben ik nog mild.

  • Algemeen 4
op 4 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2016

We hadden een 4x Bingoreis naar Kreta geboekt en kwamen terecht in Erini beach, dit hotel is nog geen 1x waard. Na 2 nachten zijn we naar 2 een ander hotel gegaan. Dit was een 3x hotel maar het was de enige optie, we konden daar maar 5 nachten verblijven en zijn daarna na een 4x hotel gegaan waarvoor we moesten bijbetalen. Noot meer een Bingo reis voor ons!

  • Algemeen 1
op 3 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Tigaki, reisperiode: juli 2016

Goed appartement, mooie omgeving, en een super goede prijs.

  • Algemeen 9
op 3 oktober 2016 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: augustus 2016

Over het hotel tevreden, over Corenden TOTAAL NIET TEVREDEN

Bij het boeken vermeld Corendon geen vertrekuren deze krijg slechts 2 weken op voorhand door. Let dus goed op als je prijzen vergelijkt!

Hadden we dit op voorhand geweten dan hadden we voor de 75euro prijsverschil met een andere organisatie geboekt en hadden we 2dagen gewonnen.

Aangekome om 00:30 in het hotel en omstreeks 10u terug in het hotel moeten vertekken. Maw 2 volle dagen verloren.

MAW CORENDON NOOIT MEER:
- Geen eerlijke communicatie omtrent uren (vind dit oplichting van de klant: PRIJS)
- Geen service bij klachtenbehandeling
- tijdens de vlucht wordt er enkel Engels en Turks gesproken

  • Algemeen 3
op 29 september 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2016

Service,en houding van personeel van Corendon beneden alle peil.
Vakantie geboekt met bestemming Turkeye.Een van onze belangrijkste voorwaarde was reizen vanuit Eindhoven, gezien de afstand en vervoer naar en vanuit Eindhoven naar woonplaats.
Geboekt en betaald via reisbureau.Prima ! twee dagen nadien bericht dat we niet vanuit Eindhoven konden vertrekken, maar via Schiphol.Corendon vloog niet meer vanuit Eindhoven naar Antalya.Achteraf hoorde we dat het vliegtuig niet vol zat. Nou ja, zeg. Maar blijkbaar mag dit? Dit was flinke domper en andere reis geboekt weer via reisbureau,vanuit Eindhoven.(complimenten voor hun service).
Eenmaal in het vliegtuig richting Turkeye viel het ons op dat het cabinepersoneel nogal shagerijnig en ongeinteresseerd keek.Ze keken niet alleen zo, ze waren het ook.Onvriendelijk,ongeduldig , op het botte af. Afijn, wat de reden ook moge zijn, het was heel onplezierig. Hotel en service van het hotel, prima !
Daags na aankomst zou de hostess komen met info etc. Zij kwam ruim 15 min te laat.Dat is haar vergeven, zoiets kan gebeuren,maar haar houding was beneden alle peil.Ze duwde ons een folder in de hand met uitstapjes en vroeg of we nog vragen hadden.Intussen keek ze in het rond.Ze was totaal niet geinteresseerd in ons. Na 10 min vertrok mevr weer. Waren we daarvoor van het strand af gegaan om haar niet voor niks te laten komen? Geen uitstapje via haar geboekt.Het interesseerde haar geen klap.
Terugreis: we zouden al om 2.30 opgehaald worden, terwijl vliegtuig pas om 7.00 zou vertrekken.Het busje kwam zelfs al om 2.20. Gevolg: we waren om 3.30 op het vliegveld.De incheckbali ging pas om 4.30 open. Stonden we daar een uur met onze koffers te wachten. Ongelooflijk.
Eenmaal in het vliegtuig was ook daar het cabinepersoneel bijzonder ongeinteresseerd en onvriendelijk.Ze spanden zelfs de kroon door een broodje aan te smeren in plaats van wisselgeld.Bij mijn weigering keek ze behoorlijk pissig. Mijn buurman kreeg een zakje overjarige pinda,s aangeboden in plaats van wisselgeld.Ook hij weigerde.
Een cabine dame spande de kroon door zeer ongeduldig en zuchtend en steunend te reageren op een passagier die niet snel genoeg naar haar zin uit het gangpad ging, zodat ze er met de kar door kon.Deze passagier was slecht ter been. Nou ja, zeg !!!
Al met al, een zeer slechte ervaring.We hebben al diverse reizen gemaakt, ook in het verleden met Corendon,(die toen nog prima was), maar zoiets hebben we nog niet meegemmaakt op een reis.
Wat ons betreft : geen Corendon meer en raad ook anderen aan bij een andere maatschappij te boeken.Zo wil je niet behandeld worden.Ook van medepassagiers en hotelgasten hoorden we dit soort verhalen.
Geen kwaad woord over het Hotel.Die was prima.

  • Algemeen 1
op 28 september 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2016

Verschrikkelijke maatschappij incl de mensen die er werken. Communicatie is het toverwoord bij deze maatschappij, boek een terug vlucht only vliegticket omdat ik geen andere keus had qua tijden (normaal turkisch airlines)ik wist bij voorbaat al jammer dat ik geen andere keus had en dat ik deze maatschappij moest kieze. Ten eerste veel te duur voor de prijs kwaliteit verhouding die je krijgt en zeer slecht georganiseerd in het algemeen. Ik zou om 00:30 vertrekken van uit Antalya en werd gewijzigd naar 12:30 s middags, kon mijn afspraak annuleren die gepland stond. Bleek dat ze de vlucht gecombineerd hadden met een vlucht uit Bodrum. Kon niet online inchecken vanuit Antalya terwijl de Bodrum gasten al online ingechect waren. Vervolg is dat de resterende plaatsen door Antalya gasten werden ingevuld, vervolg je vrouw zit op plaats B en jij zit op een plaats ver weg van je vrouw bijv. en dat dus ook met gezinnen. Als je ze belt vanwege deze wijzigingen (2 weken van te voren) krijg geen medewerking van deze maatschappij, op je ticket staat campingvlucht bijv. je boekt een enkele reis en op je ticket staat retour etc...
Ik vind het een verschrikkelijke maatschappij die ze uit de lucht moeten halen, vieze vliegtuigen, onvriendelijk personeel, slechte organisatie en veel te duur. Ik heb in deze periode 3 vlucht geboekt en alleen bij turkte maatschappijen, ik moet zeggen zeggen het ligt niet aan het land waarvan de maatschappij komt maar aan de eigenaar. Deze man zit op zijn centen en investeert niet in kwaliteit.

  • Algemeen 1
op 27 september 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2016

Nadat we vorig jaar een heerlijke vakantie in Turkije hebben gehad met Corendon, besloten we om dit jaar weer op vakantie te gaan met deze partij. We zijn naar Marble Stella Maris op Ibiza geweest. Geweldig All Inclusive hotel! Prettige sfeer, goeie service en prachtige kamer. Het eten en de wijnen waren heerlijk (vooral bij Meat Lovers) en het ontbijt compleet. Bedden slapen erg goed. Minpuntje is dat er geen telefoon in de kamer staat om naar de receptie te bellen. De vluchten met CND waren ook top. Op tijd en fijne service aan boord (broodje kroket blijft lekker). Echt een top vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 24 september 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2016

Beste

Op 31/08 zijn we met het gezin op vakantie vertrokken naar Turkije. Deze reis hadden we al sinds november geboekt. We hadden gekozen voor de beste vluchturen zodat we alles uit onze reis zouden kunnen halen. Onze heenvlucht stond gepland om 6u s'morgens. Twee weken voor vertrek werd er roet in het eten gegooid. Onze vluchturen voor vertrek op 31/08 waren veranderd naar 16u45 's avonds. Dit was al een hele domper op de feestvreugde. Oké, er was niks aan te doen, want jullie zijn in jullie recht om deze te veranderen dus lieten we het erbij. (Even een bedenking: ik denk (ga er eigenlijk vanuit) dat jullie vluchten al van in het begin om 16u45 gepland staan. Maar om jullie vliegtuigen zo snel mogelijk vol te krijgen, geven jullie aan de reisbureau's door dat ze om 6u s'morgens vertrekken. Wat een leugen is. Enkele weken voor vertrek verlaten jullie jullie vluchturen en de reizigers kunnen er niks aan veranderen. Dit is om van te WALGEN!) Na onze reis spraken we met vrienden en ook zij hadden dit meegemaakt. Dit is precies jullie gang van zaken. Heel onprofessioneel naar mijn mening.

De heenvlucht
Het cabinepersoneel alsook de piloten waren allemaal van Turske origine. Zijn jullie een Turkse vliegmaatschappij? Ik dacht van niet.
De heenvlucht was een hel! Wij zaten op een heel vliegtuig Turken. De hele vlucht lang krijsten kinderen het hele vliegtuig bijeen. Oordoppen hielpen niet. Deze kinderen werden niet getroost door hun ouders, ze lieten hen gewoon doen. Het vliegtuig was duidelijk opgedeeld in 'zone's'. In het midden zaten de ouders met iet wat oudere kinderen en achteraan zaten de ouders (Turken) met kleine kinderen. Ons gezin bestaat uit twee 'kinderen' van 18 en 22 jaar. Heel raar, wij zaten achteraan in het vliegtuig in de kindertuin met rondom ons allemaal krijsende kinderen. Worden wij als kinderen/baby's aanzien? Heel ontspannen zo op vakantie vertrekken! Naast de krijsende kinderen stonken de wc's verschrikkelijk. Zo'n stank. Je wil op je gemak naar het toilet gaan, maar moet je adem inhouden omdat je anders moet kokhalzen van de geur. Zijn deze wc's gekuist geweest? Ik heb zo mijn bedenkingen. Worden er tegenwoordig ook niet meer in elke stoel afvalzakjes gestoken? Twee van de vier personen in ons gezin had een afvalzakje. Zo'n vlucht hebben wij nog nooit, bij geen enkele andere vliegmaatschappij meegemaakt.
- Het personeel was vriendelijk en deed goed zijn job. Desalniettemin stonden zij telkens ook versteld van het lawaai op het vliegtuig. Dit kon je op hun gezichten aflezen.
- Bij de andere vliegmaatschappijen kregen we een drankje (water) aangeboden, dit hoort er bij Corendon precies ook niet bij.

Hotel: Baia Lara
Perfect, niks op aan te merken.

De terugreis 8/08
We werden als eerste opgehaald in het hotel. We stonden versteld dat we naar de andere kant van Lara reden in plaats van in de richting van de luchthaven. Toen werd het natuurlijk allemaal duidelijk. We reden tot het uiteinde van Lara om mensen in andere hotels op te halen. Exact een uur later reden we met de bus mooi weer voorbij ons hotel. Ik vraag mij af waarom wij in godsnaam eerst opgehaald moesten worden. Is dit om de reizigers te pesten? Wij hebben op minder dan een half uur moeten eten omdat onze bus ons al om half 8 op kwam halen. Het is om gek te worden als je dan een uur later terug voorbij je hotel rijdt. Baia Lara was het hotel dat het dichtst bij de luchthaven lag. Is dit ook weer typisch Corendon? Ook op de terugvlucht zaten weer krijsende kinderen waar de ouders weer niet naar omkeken, maar in vergelijking met de heenvlucht kunnen we zeggen dat is al bij al nog meeviel. Ook op deze vlucht weer enkel Turks personeel.

Ik hoop dat ik op deze mail enige respons krijg, want ik vrees dat dit anders de eerste en direct ook de laatste keer is geweest dat wij met Corendon gevlogen hebben. Deze situaties hebben we echt nog nooit meegemaakt!

Ik wil nog even meegeven dat we onze verhalen al tegen verschillende mensen verteld hebben en ik betreur dat zij er niet versteld van staan. Zij hebben ook al elke keer gehad dat de vluchturen verlaten. Dit zou blijkbaar dan toch jullie manier van werken zijn. Echt degoutant!

Er zou binnen de 4 weken een antwoord komen op mijn klacht. Het is pas sinds deze week dat ik een antwoord ontvangen heb.. We zijn 6 weken na datum. Ook dit is weer een manier van werken binnen Corendon?

Dit is het antwoord dat ik kreeg:
Aller eerst wilt Corendon bevestigen dat vliegtijden altijd onder voor behoud zijn en de luchtvaartmaatschappij altijd in hun recht staat deze te wijzigen.
Deze informatie staat duidelijk op de website, bevestiging en dus ook op de factuur van D-reizen aan u.
CAI, Corendon Airlines International is wel degelijk een Turkse luchtvaartmaatschappij tevens als Corendon BV zijn dit bedrijven van een turkse eigenaar.
Corendon vind het oprecht vervelend dat u vlucht zo onaangenaam is geweest door de vele huilende kinderen, de stinkende toiletten en de vluchtwijziging maar jammer genoeg kunnen zij u hier niet in tegemoet komen.
Ik vetrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd.

- Ten eerste, vliegtijden zijn inderdaad altijd onder voorbehoud, maar de prijs van de tickets wordt wel berekend op de eerste (goede) vluchturen. Daar is natuurlijk geen compensatie voor.
- Ten tweede: Corendon VIND het --> vindT!
- Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd TE HEBBEN.
- Waar zijn de antwoorden op de andere vragen/opmerkingen in mijn mail? Wordt daar niet op gereageerd?

Wat een gemakkelijk antwoord is dit! Zo kan je altijd overal vanonder muizen natuurlijk. Echte oplichting vind ik heel deze cirque! Jammer maar helaas zal het NOOIT meer Corendon worden voor ons. Wij zijn altijd zeer tevreden geweest van alle maatschappijen waarmee we al jaren vliegen, maar met zo'n bedrijf met zo'n slechte naam en die zijn klanten op zo'n manier behandeld.. Voor ons zal het niet meer zijn. Wij worden graag met respect behandeld.

  • Algemeen 1
op 24 september 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2016

Omdat dit nu de 4 e reis is met corendon en is gewoon top goede vluchten en overheerlijke kroketten

  • Algemeen 10
op 24 september 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: september 2016

De reis begon goed maar eindigde met een grote teleurstelling. Was door corendon afgesproken met het hotel dat we laat konden uitchecken op de laatste dag ivm een late vlucht. Dit een dag van tevoren gecheckt bij het hotel, blijkt dat we ivm teveel gasten, een aantal uur eerder uit de kamer moeten. Slecht van corendon dat ze die afspraak maken maar deze niet nakomen. Diepe teleurstelling want je betaalt gewoon voor een hele dag maar wordt toch je kamer uitgeschopt. Slecht geregeld. Geen beloftes doen die je niet na kan komen zou ik zeggen. .
Ook trouwens het proces voorafgaand aan de reis was matig, omdat we pas een week van tevoren te weten kregen dat corendon onze reisoperator zou zijn (via stipreizen geboekt). Dus wel een gebrek aan communicatie van hun kant, waardoor je tot het laatste moment niet weet waar je aan toe bent. Jammer allemaal, want voor de rest hebben we het geweldig gehad. Fantastische hotels ! Dankzij stipreizen dan denk ik.

  • Algemeen 6
op 21 september 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2016

Vreselijk bedrijf, echt oplichting. Eerst wordt vier weken voor vertrek ons hotel geannuleerd en krijgen we twee hele slechte alternatieven aangeboden. Na heel lang zeuren en heen en weer bellen krijgen we eindelijk een acceptabel alternatief. Vervolgens blijkt twee weken van tevoren onze heenvlucht uren vervroegd en onze terugvlucht anderhalf keer zo lang door een tussenlanding. Hier wordt geen compensatie voor geboden omdat in de voorwaarden staat dat ze dit mogen doen. Het is misleiding, want ze weten echt wel eerder dat ze die vlucht niet vol gaan krijgen.

  • Algemeen 2
op 21 september 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2016

Ik was een week ervoor al in Turkije/Alanya geweest en toen ik 13 september de aanbieding 5 dagen/4 nachten zag voor 119,50 euro inclusief. reserveringskosten en calamiteitenfonds toen was de keus snel gemaakt. Heenvlucht was erg prettig, 16 september, hele fijne passagiers, maar terugvlucht daar zaten wel een aantal onbehouwen types tussen. Dat is eigenlijk ook altijd mijn vrees als het naar een goedkoop vakantieland is. Op intercontinentale vluchten zit vaak wel een ander publiek. Een erg goede piloot. Zowel op de heen- als terugvlucht was het Dimitri (als ik goed geluisterd heb :) Prettig stemgeluid/intonatie (sommige piloten kunnen nogal sikkeneurig overkomen of geven helemaal geen informatie) en je merkt echt dat hij zijn werk voor zijn plezier doet. Over de stewardessen ook niets te klagen :) Het is een 9 geworden, omdat sommige passagiers niet zo leuk zijn, maar wel klagen over anderen.

  • Algemeen 9
op 21 september 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2016

DIAMOND ELITE HOTEL, mijn echtgenoot en ik, zijn met Corendon in juli op reis naar Turkije geweest. Woensdag 20 juli wil ik s'avonds een douche nemen, we waren van kamer veranderd omdat de eerste kamer zeer rumoerig was, dus met een douche schuifdeur in glas die op wieltjes loopt. Bij het dicht schuiven, viel de deur naar voor. Ik kon net de deur vasthouden maar onderaan was ze op dat moment ook uit de wieltjes gekomen en viel daarom een 10 cm naar de grond toe. De deur viel in duizend stukjes, zeer veel kleine wondjes op mijn benen, armen en een diepe wond op mijn onderarm. Er lag veel bloed op de grond in de badkamer. Ik was op dat moment zeer geschrokken, riep mijn echtgenoot, hij is met mij naar de receptie gegaan en gevraagd of ze een dokter konden bellen en de kamer opruimen. Ik heb spijtig genoeg hier geen foto's van getrokken, de kamer was in no time opgeruimd. Er is een dokter gekomen en hij heeft me aangeraden naar het ziekenhuis te rijden omdat de wonde moest genaaid worden. Ik moest in het ziekenhuis 598 euro betalen, en heb dagen geprobeerd om de manager van het hotel te pakken te krijgen, wat niet lukte, daar ik er stellig van overtuigd ben dat het hotel hier zwaar in de fout is gegaan, door die wonde kon ik dan ook niet meer zwemmen of andere watersporten doen. Wij hebben dus de rest van de vakantie in een kamer gezeten zonder deur in de douche! ga niet naar hotel en Corendon levert een zeer slechte service.

  • Algemeen 1
op 21 september 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2016

Na vijf jaar niet op vakantie te zijn geweest won ik deze vakantie bij Reisgraag.
Zelf drie dagen bij geboekt in het prachtige Grand Oman hotel.Gelegen aan het mooie Cleopatra strand .Uitzonderlijk vriendelijk personeel , keurig nette kamers . Het ontbijt en diner iedere dag verrassend anders afwisselend en smaakvol. Op loopafstand van t centrum met de authentieke haven. Respect voor de General manager , zij staat nergens boven maar tussen personeel en gasten. Dit hotel heeft een familiegevoel Een hotel waar je graag wilt terugkomen . Geen all inclusive formule maar eind middag een goed glas wijn of een biertje in een glas.
Het zwembad is precies goed met een gezellige poolbar. Met taxi of bus kun je gemakkelijk er op uit zoals een mooie boottocht maken en vanaf boord in een van de vele grotten zwemmen. Wij hebben niet zoveel excursies gedaan omdat het hotel met t strand dat gaf waar we behoefte aan hadden . Wij komen zeker weer in dit geweldige hotel. Turkije is zeer gastvrij . Dit hotel een aanrader ....en ik ...ik wil normaliter wel graag weer naar huis ...nu ...hand ik graag nog een paar weken gebleven. Reisgraag en Grand Okan hotel ...Dank jullie wel!

  • Algemeen 9
op 21 september 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: september 2016

De beschrijving van de reis en de accomendatie is perfect. Ook de mensen van Corendon ter plaatse was fantastisch.

  • Algemeen 9
op 11 september 2016 bestemming: Portugal, reisperiode: september 2016

Informatie en boeking prima, prima vlucht met eigen toestel van corendon en accommodatie ook zeer goed, kregen zomaar een appartement in plaats van de geboekte studio prima ontbijt, zeer tevreden over alles

  • Algemeen 9
op 10 september 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juli 2016

Corendon komt zijn afspraken niet na en laat de mensen in de kou zitten.Wij waren onze rolstoel kwijt men had vergeten mee te nemen emn moesten zelf van vliegveld afhalen kosten gemaakt 120,00neuro.Dus nooit meer met corendon

  • Algemeen 1
op 9 september 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2016

Goede reisleider ter plaatse. Fantastisch personeel on het hotel. Perfecte ligging.

  • Algemeen 9
op 9 september 2016 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2016

Hele dag van vakantie weg door eerder vertrek met het vliegtuig naar nederland. Gelukkig wel geld hierdoor terug gekregen en goed opgelost verder een top relaxte vakantie gehad lekker gezond en nog naar de plaats antalya geweest om te winkelen. Eten en drinken in het hotel aska lara was prima en uitgebreid ook de hotelkamers waren goed!

  • Algemeen 6
op 9 september 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2016

Wij hebben tickets geboekt voor 11 september wil ze om zetten naar zijn een week later kost gewoon 450 euro en 50 euro voor Cheapticket is 500 euro en de tickets die ik heb kosten maar 496 euro. Dit kan toch niet .

  • Algemeen 1
op 8 september 2016 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2016

Netjes geholpen Door corendon ivbm met het annuleren van de parkeerplaats en een zeer goede service van het personeel en een fijne vlucht gehad.

  • Algemeen 10
op 7 september 2016 bestemming: Spanje / Maspalomas, reisperiode: april 2016

De dames aan de telefoon bij Corendon waren super aardig en dachten heel goed mee over de reis die het beste bij mij en mijn man paste.

  • Algemeen 9
op 5 september 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: maart 2016

Alles was goed geregeld prima

  • Algemeen 8
op 5 september 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2016

Van begin tot eind : super. Begint al bij de geweldige parkeerplaats waar je ook al je koffers kunt afgeven. Zoveel relaxter op Schiphol. Omdat wij plekken hadden gereserveerd was de koffie gratis in het vliegtuig. Super goed hotel Aegean View Aqua resort, allerlekkerste eten ooit, erg servicegericht, willen alles voor je dien. Zeer vriendelijk personeel, top hotel

  • Algemeen 9
op 5 september 2016 bestemming: Gambia, reisperiode: november 2015

De bemanning waren zeer vriendelijk en zelfs gezellig. Omdat ik vaker in Gambia kom waren de stewardessen erg geïnteresseerd in wat ik doe in gambia. Ik moet even vermelden dat dit afgelopen jaar november 2015 was, as november gaan we weer natuurlijk met CORENDON

  • Algemeen 9
op 5 september 2016 bestemming: Macedonië / struga, reisperiode: augustus 2016

Een prachtig land en een geweldig hotel

  • Algemeen 9
op 5 september 2016 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juli 2016

Ik en mijn zus hebben een fijne vakantie gehad! Met behulp van Corendon zijn we veilig op bestemming aangekomen en hebben we leuke excursies kunnen boeken. Ondanks dat onze vlucht was gewijzigd naar een dag eerder, ging er niks fout tijdens de reis. Top!

  • Algemeen 8
op 4 september 2016 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: augustus 2016

Sunny Beach is een hele leuke en gezellige badplaats met een hele lange boulevard met veel winkeltjes barretjes en restaurants en discotheken ons resort DAS Club Hotel Sonny Beach lag 100 m van het mooie en brede zandstrand een fijne vakantie gehad.

  • Algemeen 9
op 4 september 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2016

Ondanks alle horror verhalen over Corendon hebben wij afgelopen juli toch gewoon geboekt. En op voorhand: nee, ik werk niet voor of bij Corendon.

De vlucht naar turkije op 27 aug vertrok precies op tijd. Keurig. Nederlandse piloten, crew sprak engels en nederlands in voldoende.
Alles is precies verlopen zoals gepland en geboekt. Ook de contacten vooraf waren goed. Mijn vriend had medische hulpmiddelen en de nodige medicatie bij zich. Kosteloos is er extra 5 kilo handbagage bijgeboekt.

De parkeerplaats en de transfer naar Schiphol ook prima.

Alles in het hotel meer dan prima!

Ook nu is alles door Corendon super geregeld. Helaas is mijn partner vandaag, op de dag van de terugreis naar huis, in Turkije in het ziekenhuis opgenomen. Alles is keurig geregeld door Corendon. De extra overnachtingen in het hotel. En alles wat Corendon niet op kan pakken, regelt de reisverzekeraar.

Kortom, alles zoals Corendon het heeft weergegeven is keurig zoals geboekt. De reisagente komt zelfs langs in het ziekenhuis bij mijn man.

En alle klachten; je vliegt met een charter. Wil je geen wijzigingen, boek dan een lijnvlucht

  • Algemeen 9
op 4 september 2016 bestemming: Spanje / CORRALEJO, reisperiode: augustus 2016

App. MAR ARDENTO Fuerteventura, ik heb zo min mogelijk in mijn app. vertoeft vanwege een misselijk makende riool lucht en de troep kwam ook nog om hoog in het toilet!! Schuifpui en deurslot zeer moeizaam open te krijgen en geen werkende verlichting op het terras! Optie veel bij betalen voor een hotelkamer! Blijkbaar bekend dat de lucht niet om te harden is want boven de deur t.o. badkamer een bijna continue werkende met vies slurpend geluid een luchtverfrisser! Welke je elke keer als je bewoog in het app. Over je heen kreeg! Gadver! Voor mij eerste keer en laatste keer Corendon!!! Ik hoop dat mijn terugvlucht op tijd gaat? Want ik lees dat dat ook nogal eens mis gaat!! Ik ben blij dat ik morgen weer naar huis ga! Wat het eiland Fuerteventura betreft, schitterend!

  • Algemeen 1
op 2 september 2016 bestemming: Cyprus / Noord-Cyprus, reisperiode: mei 2016

Hotel lag afgelegen maar goed excursies waren goed geregeld

  • Algemeen 8
op 2 september 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2016

Corendon is mijn bagage kwijt geraakt, tijdens mijn reis heb ik geen vergoeding gekregen van Corendon waardoor ik alles uit eigen zakken heb moeten terug kopen. Tijdens mijn reis werd er mij verzekerd dat er gezocht werd naar mijn bagage, volgens Corendon was mijn bagage absoluut spoorloos waardoor ik een hele vakantie zonder bagage heb gezeten. Bij aankomst op Shiphol na mijn reis ben ik even gaan vragen bij vermiste bagage en ik had hem meteen. Corendon heeft dus helemaal niet gezocht achter mijn bagage. Ik werd ook tijdens en na mijn reis zeer slecht behandeld door het personeel. Ik heb 3 maanden moeten wachten om iets van een schadevergoeding te horen. Ook de vergoeding dat ik aangeboden kreeg was minder dan de helft wat het 'ongelukje' van Corendon mij gekost heeft. Nooit meer met Corendon.

  • Algemeen 2
op 1 september 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2016

Het hotel was zeer goed

  • Algemeen 9
op 30 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2016

Een keer proberen: vertrek om 14.30u wordt 19.00u. Lekker geregeld

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2016

Nooit meer met Corendon voor ons!! Zeer slechte ervaring met de lokale reisleiding van Corendon EN de customer service in Nederland. Keer op keer toezeggingen gedaan dat er actie ondernomen zou worden en dat we terug gebeld zouden worden. Ze hebben 0x keer contact met ons opgenomen. Iedere keer hebben we met hun contact moeten opnemen, waarna je alleen maar loze beloftes krijgt. Ze komen letterlijk geen enkele toezegging na. Het blijft net zolang stil totdat je vakantie voorbij is en dan is voor hun het probleem opgelost.
Corendon is misschien leuk zolang het goed gaat, als het niet goed gaat doen ze niks voor je!! Als je naar het hoofdkantoor in NL belt, sta je eerste meer dan een half uur in de wacht. Daarnaast zowel heen als terug flinke vertraging (meer dan 3 uur op de terugweg), ter compensatie krijg je een zak chips (9 uur 's ochtends).

  • Algemeen 2
op 29 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2016

Wij boekten een reis naar Kreta. Vertrek as woensdag en terugreis op zaterdag 10 september. We hadden de keus om de terugvlucht van 10.30 te boeken of de vlucht van 23.59. Wij hebben bewust voor de vlucht van half 10.30 gekozen. Zien we gisteren dat onze vlucht gewijzigd is naar 23.59. Hier zijn wij absoluut niet over te spreken. Naast de gewijzigde aankomstdatum, wat veel ongemakken en onkosten met zich meebrengt ivm de opvang van onze honden, kunnen wij nu een hele dag wachten zonder gebruik te kunnen maken van de faciliteiten van het hotel. Dit is erg onhandig met een baby van 5 maanden. Helaas kan Corendon ons niet verder helpen. De tegemoetkoming die zij ons kunnen doen is tegen een meerprijs van 180 euro de kamer verlengen. Wij voelen ons enorm opgelicht door Corendon en zijn totaal niet te spreken over de klantvriendelijkheid van Corendon.

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2016

Omdat ik me echt in de wolken voelde met Corendon

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2016 bestemming: Turkije / fhetye, reisperiode: september 2016

Corendon nooit meer, slechtste reis die we ooit geboekt hebben!!!!!!!en we moeten nog vertrekken. alles wat men kan veranderen langs de kant van corendon heeft men ook veranderd het begon al met de vlucht onze aankoop die wij deden vertrok oorspronkelijk van uit brussel wat maar enkele kilometers (+-15) van onze deur is maar wegens omstandigheden verplaatst word naar amsterdam wat voor ons zo een 200km verderop licht. maar goed daar konden we nog nee leven en bij corendon boden ze ons dan ook de parking gratis aan NAAR WAT IS GRATIS gezien we zelf instaan voor het transport van samengeteld 400KM .daar stopt het echter niet bij ondertussen is onze vertrek datum tot twee maal toe veranderd en zijn de vluchten (vertrek en aankomst thuis)reeds vier maal veranderd. ook meld men ons nu dat men sinds 1 april 2016 een toeslag per koffer mag betalen van 15 euro enkele reis wat neerkomt op 60 euro enkel voor onze koffers heen en terug reken daar nog eens de kosten van de wagen en het tijd verlies dan komt toch al aan een aardig bedrag waar men niets voorstel ter compensatie.hierbij stel ik me dan ook de vraag in hoeverre zij gebonden zijn aan het uitvoeren van hun oorspronkelijke afspraken tegen over de klant.hopelijk verloopt de rest nu wel vlekkeloos en kunnen we toch nog uitkijken naar een goed verblijf ter plaatsen.

  • Algemeen 3
op 26 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2016

Vuil en brandgevaarlijk appartement. Kookplaat defect, pannen ranzig. Rioolstank. Zurig water in zwembad. 3 x langs appartement gereden voordat bus er stopt op heenreis. Veel te veel betaald voor deze reis!

  • Algemeen 3
op 21 augustus 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2016

Hotel "Bodrum Bay Resort"is een 5* op de site maar een slechte 3* in echt.Niks klopt,slechte verouderde kamers ,onverzorgde zwembad.En om iets anders ter plaatste te boeken moest ik een volledig bedrag betalen( geen verschil tussen 2 reisen ,en geen vergoeding ontvangen voor geannuleerde reis terwijl we hadden maar 1 nacht in hotel doorgebracht.Aan Corendon de eerlijkheid aangeraden en inderdaad NOOIT MEER OP VAKANTIE MET CORENDON.

  • Algemeen 2
op 21 augustus 2016 bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: april 2016

Beter kan niet
9.5!

  • Algemeen 9
op 16 augustus 2016 bestemming: Turkije / Antalya (Lara), reisperiode: oktober 2015

Ik zit hier zojuist alle reacties te lezen, en ben erg verbaasd. Heb inmiddels vijf reizen geboekt met Corendon en heb alleen maar positieve ervaringen. Wel lees ik vooraf altijd veel ervaringen van mensen voordat ik een definitieve keuze maak voor een hotel. Geen enkele klacht die hieronder staat kan ik dan ook onderschrijven. Dit jaar (in oktober) wederom geboekt met Corendon. Zie er echt naar uit en heb geen enkele twijfel.

  • Algemeen 9
op 15 augustus 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2016

Onze eerste reis met Corendon naar Turkije is super vlot verlopen. Alles top vanaf vertrek tot Hotel en terugreis. Dus opnieuw geboekt last minuten en hier zitten we dan in zogezegd 4*All In....Verder ga ik hierover niets zeggen maar ook Corendon is niet beter dan eender andere touroperator. Ter info wij zitten op dit moment in hotel Golden Beach te Bodrum en is ECHT EEN KATASTROOF!!!!Eten slecht hygiëne 0 onvriendelijk ....alleen naartoe gaan met voldoende stock IMODIUM.

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2016 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juli 2016

Eerste keer geboekt met Corendon naar Egypte, alles is prima verlopen, parking geboekt via Corendon in Schiphol werden correct naar vlieghaven gebracht en s'nacht terug opgehaald.
Hotel Albatros Palace zeer goed niets van klachten eten perfect héél veel keuze, kamers prima gekuist, personeel super vriendelijk, een topvakantie gehad. Boeken zeker nog terug met Correndon.

  • Algemeen 9
op 13 augustus 2016 bestemming: Spanje / Paguera, reisperiode: augustus 2016

Wederom voor het 4e jaar geboekt via Corendon en alles is prima en naar wens verlopen. Hotel Fergus Club Europe op Mallorca is precies zoals beschreven. Reisleidster aldaar geeft goede en leuke tips. Eten en verblijf is prima kortom we hebben met onze 2 zoons genoten.

  • Algemeen 9
op 9 augustus 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2016

Alles verliep vlot,geen problemen gehad,alles goed georganiseerd door Corendon. Het hotel was zoals beschreven op de site,alleen het eten was niet echt gevarieerd. ik zou het volgend jaar nog eens doen,boeken via corendon!

  • Algemeen 9
op 6 augustus 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2016

Last minute geboekt via internet bij Corendon. Wij hadden een 5 sterren hotel met ultra all inclusive geboekt. Dit doordat wij door de warmte onze dagen meer naar de nacht verplaatsen. De bar werd al gesloten om 2.00 uur. Dus geen Ultra, Het hotel had 30% van het personeel ontslagen vanwegen het slecht toeristenseizoen. De legen kamers werden verkocht aan Arabieren die veel minder geld in het landje brachten. Wij betaalde €700 per persoon voor 7 dagen zij $500 voor 14 dagen. Er waren geen tafeltjes beschikbaar tijdens het eten toen ik na 5 dagen geen ultra all inclusive, mijn kamer nog niet 1 keer was schoongemaakt en ik mijn eten moest eten met een lepel bij het zwembad heb ik de reisleider van Corendon gebeld, hij vertelde dat ik hem op zijn privé telefoon belde en vertelde niet te willen komen. Toen ben ik aan het bellen geslagen naar Corendon hoofdkantoor. Dit heeft geresulteerd in een telefoonrekening van €160. Corendon weigerde een oplossing te bieden en liet me gewoon in de shit zitten. Ze verkopen iets wat er niet is en bieden geen op,ossing. Reisleider na 5 dagen nog niet gehoord of gezien en weigert naar het hotel te komen. Schandalig! Bij de transfer terug naar het vliegtuig bedelt de medewerker van Corendon nog voor fooi omdat ik citeer hij het minimumloon verdient. Sorry ik kon het niet meer opbrengen. Op het vliegveld net voor we wilde inchecken vliegt het systeem eruit van Corendon met als gevolg dat het inchecken een uur werd vertraagd en het vliegtuig met vertraging vertrok. Sorry ik kan nog wel even doorgaan. Ik kan een boek schrijven aan negatieve dingen over Cornedon zeker op deze vakantie maar ik heb maar 1 tip boek hier niet! Betaal iets meer bij Tui of Sunweb maar je hebt wel een goede vakantie en als er wat is weet je zeker dat het word opgelost. Ik boek hier nooit meer!! OVERIGENS HOOR IK VEEL KANTEN DAT HET FINACIEEL HEEL SLECHT GAAT BIJ CORENDON EN DAT ZE WEL EENS BINNENKORT FAILIET KUNNEN GAAN. DIT DOORDAT ZE VOOR EEN GROOT DEEL AFHANGKELIJK ZIJN VAN VAKANTIES NAAR TURKIJE EN DAT VALT NU BEHOORLIJK TEGEN. U bent gewaarschuwd!

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2016 bestemming: Spanje / Paguera, reisperiode: juni 2016

Zeer slechte service help je nergens mee.Koffer kwijt en je wordt aan je lot overgelaten.

  • Algemeen 3
op 4 augustus 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2016

Nooit eerder gevlogen met corendon stewards spreken geen nederlands de incheckbalie drop in, zat niemand dus gewoon in de rij, bij aankomst met de bus naar de accomodatie reisleider zowel op de heenreis als terug reis geef ons fooi belachelijk gewoon eens en nooit meer met correndon

  • Algemeen 6
op 1 augustus 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2016

Hotel was prijs/kwaliteit goed. Wat verouderd en aan wat renovatie toe. Slechte bedden, zetelbed kraakte, gaan melden aan receptie. Volgende dag nieuwe matras, maar was nog niet verholpen. Matras dan op de grond gelegd, veringen goed voelbaar in matras. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, mooi gepoetste kamers en elke dag nieuwe handdoeken. Eten gevarieerd, voor ieder wat wils. Ontbijt altijd hetzelfde, maar ruime keuze. Broodjes konden beter, redelijk taai. Al bij al door sommige minpunten, maakten de rest het goed. Heel goed gelegen, dichtbij strand en toch rustig, mooie promenade en met de bus naar Palma 15' voor 1€per persoon.Fiets huren 5€ per dag.minpunt: wifi = 14€ per week en soms had je moeilijke verbinding

  • Algemeen 8
op 30 juli 2016 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juni 2016

Vakantie via internet geboekt bij corendon na hurghada. verzekeringen erbij geboekt. Kamers luxe kamers geboekt dat je ook in elk restaurant kon eten. Wat een rampenvakantie. Mijn werd ziek daarvoor had hij nog de reisagent gebeld spoednr maar werd gezegd ik kom morgenochtend wel. Helaas zakte mijn man in elkaar op de kamer en was niet meer aanspreekbaar. Dokter van het hotel is gekomen en moest hem op de kamer helpen. infuus, hij had hele hoge koorts en daar hij diabetisch is schommelde zijn suiker als een gek. De dokter is er bij gebleven. Volgende dag na de receptie want de reisagent nabil zou komen helaas kwam niet, gebeld en hij kwam pas savonds. Schande dus. Maar ook nog beroofd in de taxi, dit ging zo snel greep in de portomonai van mijn man en mijn portomonai weg. In paniek in het hotel en de beveiliging helpte gelukkig. banken gebeld om pasjes te blokkeren. We zijn nog na het politiebureau geweest maar deze was dicht. Ook nog terug naar waar wij een taxi hadden genomen. en we zagen wel de man die de taxi had toegewezen. Onze taxichaufeur heeft tegen die man in hun taal nog het een en ander gezegd. Terug in het hotel kwam die taxichauffeur na een uur en kwam geld terug brengen, hij zei dat mijn man het had laten vallen (tuurlijk), mijn portomonai lag onder de stoel. Pasjes erin maar geld eruit. We zijn toen na een dag met nabil de reisagent na het politieburo geweest. maar we moesten zeggen dat we het geld verloren waren, want anders zou het heel lang gaan duren. Hier vertrouwde wij op. er was 340 euro weg en ik zei tegen nabil dat ik ook bijna een uur met nederland had gebeld. Dus hoge kosten, hij besloot dus 440 euro in het rapport te zetten. Terug in nederland. begonnen weer de problemen met correndon. De annuleringsverzekering afgewezen daar mijn man in het hotel lag. We hadden een brief van de arts en daar stond dus clinic op.reisverzekering afwijzing we waren niet voor geld verzekerd. Heel vreemd als je boekt kan je namelijk niet kiezen voor wat voor een verzekering. We zijn ook nog bij corendon geweest met alle papieren en manager hoofd van klachten zei dat hij het allemaal ging bekijken en dan kwamen we er wel uit. Gisteren zou ik dus uitslag overal van krijgen. En je raad het al pas om 17 uur een mail (kan je niet meer bellen) met afwijzingen op alles. ook op de klachten. Schandalig.

  • Algemeen 3
op 29 juli 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juni 2016

Op de vakantie weinig aan te merken maar de service van corendon. ...
Op de heenweg koffer kapot, direct op vliegveld schaderapport gemaakt.
Op de terugweg 2 koffers kwijt. Zelf naar tenerife en gran canaria 2 dagen kunnen bellen want corendon kon niks doen zeiden ze. Via vliegveld medewerker te horen gekregen dat een andere maatschappij onze koffers mee terug zou vliegen en thuis bezorgen. En hij verbond ons door met de Spaanse desk van corendon die ons dit nog eens melde maar via de Nederlandse hostess en medewerkers van corendon kon dit niet die konden niet in de gegevens kijken terwijl ze zelf de koffers op het vliegveld inchecken. Hierbij ging het dus mis onze koffers zijn het vliegtuig nooit opgegaan. Wij hebben een reisverzekering ook via corendon geboekt je raadt het al zelfde service
Kapotte koffer. 2 dagen naar tenerife bellen en 2 dagen geen kleding, toiletspullen enz. En tot op heden toe niks meer vernomen en 0.0 uitgekeerd

  • Algemeen 1
op 26 juli 2016 bestemming: Bulgarije / Sunny Beach, reisperiode: juni 2016

Verschillende vakanties geboekt bij Corendon en het gaat al jaren prima qua prijs/kwaliteit. Want voordelig is het altijd wel. Dit jaar verkeerd hotel geboekt. All inclusive bar slecht, hotel slecht onderhoud en lange rijen bij de lift, beschreven faciliteiten klopten niet, kortom veel ergernis. Hierover een klacht geschreven, naar ik dacht in redelijke termen verwoord, dus niet boos, of uitsluitend negatief. Na 2 weken, dit is een standard wachttijd voor een antwoord van de clientenservice, kreeg ik een standaard antwoord. Er werd niet inhoudelijk op mijn klacht ingegaan. Wel kreeg ik een tegoed voor onze volgende reis van 30€ total. En nu wordt het leuk: op de vraag hoe deze in te wisselen, want we hadden intussen weer geboekt, kregen we na twee weken (jawel) het antwoord dat we de voucher moisten printen en opsturen, ovv het reisnummer van de nieuwe reis. En dan gebeurt er verder niks en blijft in 'mijn corendon' een hatelijke 30 € openstaan. Even bellen gaat ook niet, want de wachttijd is ongeveer een half uur. Wat een ergernis! Ik wilde maar dat ze geen voucher hadden gegeven, want de ergernis wordt duur betaald.
Echt helemaal klaar met Corendon, wat een belabberde service.

  • Algemeen 3
op 21 juli 2016 bestemming: Spanje / Marble andalusia, reisperiode: augustus 2016

We hebben een 8 daagse reis geboekt met bewust goede vertrektijden. Vandaag te horen gekregen dat we 3 uur later vertrekken, en 10 uur eerder vertrekken.
We hebben de laatste dag extra moeten betalen, en nu wordt hij zomaar ingenomen. Staat volgens Corendon in de kleine regeltjes. Heb ruim 4.500 betaald voor 8 dagen, maar mag maar 7 dagen. Sorry kan er nog net vanaf.
Wat mij betreft laatste keer met Corendon.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2016

Verschrikelijke ervaring bij corendon,vlucht eerst 10.35 toen ineens verzet naar avond 19.40 en tenslotte pas 20.05 vertrokken,met t gevolg dat we pas 2.00 in t resort waren weg 1e dag.In t vliegtuig zowel heen als terug niks te krijgen en sorry alles is op,wat er te krijgen was ,was niet te eten en alle drankjes waren lauw zeer slecht.In t resort was alles super geregeld op de fruitschaal en wijn na die we zouden krijgen en de kortingen op resort betreft hamman massage etc die waren ze vergeten.T ergste van alles was toen het in ankara fout ging en wij bezorgd waren,de hostes t weg wuifde en zei niks aan de hand alles is zo opgeblazen terwijl wij zelf alles volgde via de media en internet.Hoe raar is dat als je als gast wil weten hoe veilig we daar zijn,dit is echt heel triest,Ben benieuwd of dit geplaatst wordt

  • Algemeen 4
op 15 juli 2016 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juni 2016

Als trouwe klant An 2 x per jaar ,zeer slechte ervaring dit jaar , ze hebben ons niet geholpen terwijl de klacht zeer terecht was , namen onze klacht niet in behandeling .....voor ons geen Corendon meer , betaal liever wat meer voor een goede aanbieder , op Facebook blokkeren ze ons ...zeer kinderachtig , alleen als je goede berichten hebt dan is het goed ......onze klacht was in ons 5 sterren hotel 500 voetballertjesdie het de gasten onmogelijk maakte om vakantie te vieren , in de leeftijd van 5 tot 15 jaar , wilde graag naar een ander hotel omdat de overlast zo erg was , tuurlijk alles kan of we maar even 200 euro wilde bijbetalen voor 3 dgn en een hotel met een ster minder.....wilde we niet .....nou dan bekijk je het maar !

  • Algemeen 1
op 14 juli 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: oktober 2015

Ik herken weinig in de andere (slechte) recensies. Daarentegen heb ik een zeer goede vakantie gehad vorig jaar in El Arenal, op Mallorca. Heerlijk genoten van het eten die het restaurant aanbood. Naam all-in hotel: Palma Bay Club Resort, al verbleef ik in een dependance ervan. Ik had vooraf al gelezen dat het op een helling lag en ik dacht dat dit wel meeviel voor iemand zoals ik die dieptevrees en evenwichtstoornis heeft, maar dat vond ik tegen vallen. Ik loste dit op door een taxi te bellen die me vervolgens aan zee afzette. Op de avond van aankomst en vertrek kon er gebruik gemaakt worden van het restaurant. Er liep zelfs een medewerker mee die me naar de slaapkamer bracht. Op en top geregeld allemaal. Dat er voor aanvang 2x een vluchtwijziging voorbij kwam, vond ik niet erg. Dat kan gebeuren namelijk. In het vliegtuig zat ik bijna achterin en had gedacht dat ik ivm lange benen krappe zitruimte zou hebben maar niets was minder waar, ik had meer dan voldoende beenruimte. De stewardessen waren vriendelijk en behulpzaam. Ik kreeg 3x wat te drinken en zelfs een klein hapje te eten. Dit jaar weer geboekt bij Corendon, gewoon omdat ik dik tevreden ben!

  • Algemeen 10
op 12 juli 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2016

Jammer dat 4 dagen voor vertrek de vluchttijden vervroegd werden. Dit was tot 1 dag voor vertrek helaas nog steeds niet kenbaar gemaakt bij het hotel en we kregen nog steeds de verkeerde ophaaltijden en vliegtijden. Ook voor de personen die ons ophaalden op Schiphol was het wel fijn geweest om te weten van hoe en wat en dat ze dus niet pas 's morgens om 5:00 de bevestiging krijgen dat wij om 7:50 vliegen. Excursies die corendon aanbiedt zijn voorzien van weinig informatie en je moet veel vragen aan de reisleiding om de benodigde informatie voor je excursie te bemachtigen (zijn wandelschoenen nodig?, hoelang is het met de bus?, hoe laat vertrek je 's morgens en hoe laat ben je weer terug?)

  • Algemeen 6
op 12 juli 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2016

Super slechte ervaringen met Corendon. De reis die we gekocht hebben (Club Turban in Marmaris) is door Corendon wel zes keer in ons nadeel veranderd voor het vlucht gebeuren. Andere vlucht tijden andere bestemmingen (Bodrum met een transfertijd van 4 uur ipv Daleman met een transfertijd van 1 uur) Dit gebeurd natuurlijk op het moment dat je de reis al betaald hebt. Als je dan telefonisch vraagt om een omboeking naar een andere dag, andere vlucht of andere bestemming krijg je een "vriendelijk lachende" dame aan de lijn die je alleen weet te vertellen dat zoiets erg veel geld kost...Zowel de heen als terugvlucht werd veranderd van Daleman naar Bodrum. Dit betekende een transfertijd van een halve dag. Vertrek en aankomst tijden in Amsterdam werden meerdere keren veranderd. Nooit meer Corendon voor ons.
ps. De accommodatie Club Turban in Marmaris is werkelijk fantastisch!

  • Algemeen 1
op 11 juli 2016 bestemming: Nederland / SCHIEDAM, reisperiode: mei 2016

Zag net in programma Max een klacht over Corendon, als ik eens terugkijk op mijn vakanties met Corendon was elke vakantie eigenlijk wel in het water gevallen, lekker goedkoop denk je dan, maar helaas, niets anders als ellende, slechte gidsen die eigenlijk alleen maar zeuren over de fooi die je moet geven, je wordt mee gesleept naar grote verkoophallen waar je met een hoop kabaal rotzooi wordt aangesmeerd, op het vliegveld wordt dan je naam nog eens omgeroepen dat je nog wat uitvoer belasting moet betalen, goedkope hotels waar van alles mis is, onwaarheden en gefotoshopte foto's die het mooi maken, afspraken niet nakomen, in de vliegtuigen van Corendon wordt je als vee behandelt en afgesnauwd, nee, ik pas bij Corendon, liever iets meer betalen bij een eerlijk reisbureau!

  • Algemeen 1
op 11 juli 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2016

Ben met mijn dochter 12 dagen naar Marmaris geweest in Hotel Golden Rock.
Met het hotel is niets mis.
Maar de reisorganisatie , Corendon, waarbij wij onze vakantie hadden geboekt, laat veel te wensen over.
Hadden bewust een vlucht geboekt vanaf Schiphol ,om een rechtstreekse vlucht te hebben op Dalmaman.
De dag voor wij vertrokken kregen we een mail waarin vermeld werd dat wij op de terugreis een tussenlanding moesten maken in Izmir.Dat was onze eerste tegenvaller.
Op de dag van vertrek , wij zouden om 10.20 uur vliegen, stond dat er een vertraging was van meer dan 2 uur.
Op onze terugreis, vertrokken om 17.00 uur vanaf Dalaman, met een tussenstop in Izmir, dan heb je wel trek in een snack of iets anders.( Eten )
Op het moment dat men met de catering, drinken en eten, bij onze rij in het vliegtuig, kwamen konden wij niets meer bestellen daar alles " uitverkocht " was.Wij zaten op rij 30 in het vliegtuig.
Ik heb mij hierover boos gemaakt en vele anderen die nog iets wilden bestellen.
Conclusie: Wij zullen nooit meer met deze reisorganisatie Corendon een vakantie boeken.

  • Algemeen 2
op 7 juli 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2016

Was helemaal niet duidelijk. Je bagage moest bijbetaald worden gelukkig had ik zelf nog contact opgenomen met corendon om dit na te vragen, anders stonden we daar op de luchthaven en moesten we nog eens bijbetalen.Blijkbaar hadden we ook een promo kamer geboekt maar nergens op de site stond dit vermeld. Ook de laatste excursie was er normaal markt voorzien dan gaan we naar daar en komen we te weten dat er geen markt is (door suikerfeest) en we maakten nog eens een tussenstop bij die juwelierszaak die we de vorige excursie ook al gezien hadden , terwijl dit ook nergens vermeld werd op de brochure . Andere mensen die ook met corendon vlogen wisten hier dan wel van af.Ligt dit dan aan onze gids of aan de organisatie? Andere excursies waren dan wel in orde.

  • Algemeen 7
op 7 juli 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2016

Hotel super super slecht

  • Algemeen 4
op 1 juli 2016 bestemming: Cyprus / Lapta, reisperiode: juni 2016

Lapta Holiday Club in Cyprus staat met aantal foto's en omschrijving op de site. Is gewaardeerd op 4 ****. Nou er klopt HELEMAAL NIETS van. Foto's zijn anti-gedateerd ( dus mooie foto's van vroeger) en ook omschrijving klopt niet. Was 1 grote nachtmerrie !!! Niet alleen ik , maar andere hebben klacht ingediend. Ik voel met bedrogen en misleid.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2016

Het is al voor de zoveelste keer als je voorbij rij 8 zit kan je nooit een
broodje kroket krijgen zijn ze al uitverkocht zeer irritant vooral op
late of vroege vluchten.kan je alleen dat vieze bruinne brood
krijgen.dat vind ik niet noormaal.

  • Algemeen 2
op 29 juni 2016 bestemming: Bulgarije / sunny beach, reisperiode: juni 2016

Hotel victoria palace als je overspannen wil worden op vakantie moet je zeker naar dat hotel.

  • Algemeen 1
op 28 juni 2016 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2016

Trieste service. Ticket geboekt bij Corendon omdat zij een directe vlucht naar bestemming aanboden. Een week later krijgen we een mail waarin aangegeven wordt dat onze vlucht is gewijzigd, zonder opgaaf van reden. Vervolgens zijn we dubbel zo lang onderweg, een complete dag kwijt én hebben we een overstap erbij. Als we een overstap wilde, hadden we dat vooraf ook geboekt en waren we ook 100 euro goedkoper uitgeweest. Alle communicatie is ook nog eens in het Duits verlopen. Ik spreek geen woord Duits. Waar ze dat vandaag halen, is me een raadsel. We raden het af om met Corendon te reizen. Dit overkomt meer mensen (zelfs in mijn directe omgeving al). Wij doen het in elk geval nooit meer.

  • Algemeen 1
op 26 juni 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2016

Totaal onbetrouwbaar voor wat betreft vluchttijden die je ruim op tijd heb uitgezocht en dik voor hebt betaald.!!! Nooit meer met Cor en Don!!!! Heeft ons € 300,-- extra gekost om tickets om te boeken en gedwongen nieuwe tickets te kopen om terug te komen. Je bent niet meer dan VEE!!!

  • Algemeen 1
op 25 juni 2016 bestemming: Turkije / Didim, reisperiode: mei 2016

We weten allemaal dat Corendon een prijsvechter is. Qua prijs/kwaliteit is het best ok. We gingen naar Turkije, niet de langste vlucht gelukkig. Mocht je verder willen reizen, dan moet je je afvragen of dit de juiste maatschappij is. Paar voorbeeldjes: het laatste halfuur lekte er water uit het dak op mijn hoofd en er werd op de heenreis niet schoongemaakt. Gevolg: een flinke bende van reizigers voor ons. Maar....ik zou er (omwille van de prijs) zo weer mee reizen.

  • Algemeen 7
op 23 juni 2016 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2016

Goede service gekregen vanuit de reisorganisatie. Veel informatie over de bestemming en excursies.

  • Algemeen 9
  • Vorige
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Volgende