Ben Niersman
op 14 mei 2016
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2016
Huurauto via Corendon geboekt bij Monza cars. 2x auto met mechanische problemen. Geprobeerde via Credit Card 100 euro te veel te berekenen. Corendon Kreta gevraagd dit te melden bij Corendon Nederland. Geen reactie op 3 klachten. Wei informeren bij D-reizen waar ik had geboekt, terwijl ik bij hen niet had geklaagd. Wat een loosers bij de klantenservice van Corendon.
Eerste en laatste maal reis met Corendon.
Maas
op 14 mei 2016
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2016
Hotel Forte da aura, waar wij een week verbleven, is een ongezellig en sfeerloos hotel, met heel veel klachten, over de maaltijden, drank, kamers, badkamers, geen animatie, geen muziek, koffie uit een kartonnen bekertje, drinken uit een plastic bekertje, en nog veel meer.
de kwalificering vier sterren is niet reëel, maximaal twee zou beter zijn.
Martin van Dijk
op 13 mei 2016
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2016
Ik wil het volgende mededelen...Eind December 2015 geboekt naar Hotel Linda bij Side. Vluchttijd vanaf Schiphol 16:30. Keurig op tijd de tickets binnen gekregen. Affijn wij vandaag keurig op tijd naar Schiphol daar aangekomen de vlucht niet op de borden. Ik had wel een paar dagen geleden een sms gekregen met de vluchtgegevens, vlucht om 04:00......in mijn systeem zat gewoon 16:00......dusssss de lul....wat een puinhoop.
Ik weet helaas niet de naam van de medewerker van Corendon maar wat een klasse hoe hij ons hielp. En tuurlijk moesten we een flink bedrag bijbetalen om morgenmiddag alsnog te kunnen vertrekken inclusief de transfer naar het hotel.
Men had ook kunnen zeggen..helaas.. Maar wat een bereidheid en service en betrokkenheid..... Hele grote pluim..Klasse en bedankt
H. Aydin
op 13 mei 2016
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2016
Het Aslan Hotel heeft een prima ligging. Het mooie, schone strand ligt op zo'n 300 meter loopafstand, er zijn volop winkels in de omgeving en naar het centrum van Alanya kun je ook makkelijk lopen. Hier kun je de mooie haven en bruisende uitgaansgelegenheden bezoeken. Naast het hotel ligt het Aquapark, en ook het kasteel van Alanya ligt vlakbij het hotel, met de auto zo'n tien minuten rijden. De service in het hotel is erg goed, het personeel is erg vriendelijk en staat altijd klaar om je te helpen met vragen. In het hotel zit een winkeltje dat altijd geopend is, waar je snacks en drank kunt kopen. De kamers hebben allemaal een balkon en airconditioning, en worden regelmatig schoongemaakt. De (bad)kamervoorzieningen zijn in zeer goede staat, omdat het hotel recentelijk is gerenoveerd. Het Noma restaurant zit onder het hotel, waar het eten goed is en het personeel ook supervriendelijk is. Kortom, een zeer goed hotel. Ik kom zeker terug!
Hai van Dijck
op 12 mei 2016
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2016
Grand Park Lara is een echte aanrader. Op korte afstand van luchthaven Antalya. De grootsheid van het hotel valt niet op door de aanwezige ruimte voor te eten , zwemmen en animatie. Eten is s'morgens,s'middags en s'avonds zeer gevarieerd. Bediening is zeer vriendelijk. Een vraag van mij naar een bepaald item , leverde mij een delegatie van 5 mensen op. Ik kreeg wel wat ik wilde.
Jolanda Wesseling
op 11 mei 2016
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: mei 2016
Wat een slechte klachtenafhandeling bij Corendon. Tijdens ons 11 daagse verblijf in Titanic Belek Deluxe, welgeteld 1 a la carte restaurant van de 7 geopend, Turks bad/sauna complex dicht. Corendon verschuilt zich achter het feit dat er in een voor en naseizoen facaliteiten gesloten zijn. Echter vertrokken wij 3 mei (1 mei start hoogseizoen), en was er nog niets veranderd aan de situatie. Via Corendon host en guest service te horen gekregen dat er vanwege 50% daling van het toerisme, hotel maatregelen heeft moeten nemen om kosten te drukken waaronder sluiting restaurants. Dit staat natuurlijk niet op de website van Corendon. Daar zie je nog steeds het mooie plaatje. Laat je niet misleiden! Bel het hotel als je zeker wilt zijn dat het plaatje klopt wat Corendon voorschetst.
Bronkhorst
op 11 mei 2016
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: april 2016
Aankomend bij het complex werd dit gesloopt werden ondergebracht 2 straten verder dit verkeerde in de zelfde staat hebben direct de sleutel terug gegeven en zelf elders een hotel genomen kortom dit mag je als corendon toch gewoon niet aanbieden !! volgens corendon hadden we terplekke een klachten formulier in moeten vullen hoe en waar s'avonds 11 uur !! nooit meer corendon
Nina v d H
op 8 mei 2016
bestemming: Indonesië / Sanur, reisperiode: januari 2016
Een echte aanrader! Geweldig aanbod, heerlijke bestemming en een prachtig hotel! Ik zou dit zeker nog eens over willen doen!
Marianne
op 5 mei 2016
bestemming: Turkije / Turkije, reisperiode: april 2016
Prima vliegmaatschappij met supervriendelijk personeel. Wij hadden een ongeplande tussenlanding maar, waar maak je je druk om. Al vele malen met Corendon gevlogen en vakanties geboekt en altijd zeer tevreden.
Familie Sleurink
op 5 mei 2016
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2015
Forte Da Oura is een mooi hotel, ook goed om met je gezin naartoe te gaan!
Eddy Gotelaere
op 3 mei 2016
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2016
Vroeg boek actie gedaan in december met gratis annulatie verzekering ( stond op hun site ) dus wat denkt een mens dan ? Dat je uw reis gratis kunt annuleren !!! Gezien de aanslagen in Brussel zijn we beginnen info nemen van waar we zouden vertrekken ze konden ons enkel zeggen het veranderd dagelijks . Dan zijn we beginnen denken aan annulleren want ja we dachten dit is gratis ! Tot we info namen bij corendon ! Als je aan dag zoveel voor vertrek annuleerd kost het u zoveel en steeds maar meer !!!! Het was enkel als je meer dan 56 dagen voor vertrek annuleerde dat het gratis is !!!! Of hoe ze de mensen in de zak zetten met grote beloftes gratis annulatie in grote letters en ergens anders op hun site kun je als je goed zoekt de kleine lettertjes vinden !!!! Dus zeer goed oppassen met Corendon is de boodschap !!!!!!!!!
Claudia van Zandvoort
op 3 mei 2016
bestemming: Egypte / El Gouna, reisperiode: juli 2014
Ik heb vliegangst en heb dit aangegeven bij Corendon en tijdens de vlucht hebben stewardessen en de piloot op de terug reis, regelmatig even gevraagd of het nog goed ging. Echt klasse! Vaak wordt ik niet serieus genomen maar bij Corendon zeker wel. Ook op het resort heeft de reisleider ons goed geïnformeerd en stond elke dag paraat om ons te helpen waar nodig. Top!
A droog
op 1 mei 2016
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2016
Bestemming Porto Village mag het predicaat all inclusive niet hebben, wij stonden 01.30 uur op, vertrokken 05.00 uur en kwamen ca. 10 uur lokale tijd aan, prima verlopen , echter bij aankomst bij Porto Village bestelden we bij de bar aan het zwembad een cappuccino, hé hé eindelijk, dienden we ervoor te betalen !! Op mijn: ik heb voor alles betaald, keek de barman geïrriteerd en trok de prijslijst nog eens extra voor mijn neus, op mijn nee niks hoor, wees hij op een ieniemienie koffie apparaat om de hoek alwaar we of heet water, of een waterige black coffee konden kiezen, miezerige bolletjes lagen in een plastic tupperware bak in de zon te zweten evenzo de blokjes cake ernaast. Een warm welkom... en zo waren er nog vele zaken.
Am droog
op 1 mei 2016
bestemming: Griekenland / Hersonissos, reisperiode: april 2016
Gefeliciteerd Cor&Don, jullie bestaan jaar en trakteerde in het vliegtuig op een gebakje. wat wij ook een goede service vonden, was dat het vliegtuig door een technisch mankement anderhalf uur vertraging had en dat men bij het cafetaria een refreshment kon halen, bestaande uit een fles water en een sandwich, wat we direct mee konden nemen het vliegtuig in.
Henk
op 29 april 2016
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: maart 2016
Wat een stomme reis organisatie er valt niet mee te communiceren. ze leggen het probleem altijd bij jou neer. Ik kan er niks mee worden met deze organisatie. ik zou voor een andere reis bureau gaan!!!!!!
Marian Bijvoet
op 26 april 2016
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2016
Hele fijne vakantie in Turbo Club, Maspalomas. Je hebt er de mogelijkheid om de drukte op te zoeken bij het zwembad met muziek of de rust bij het andere zwembad. Appartementen (bij het rustige gedeelte) zijn erg mooi. Kleinschalig en heel vriendelijk complex.
Gerda Jansen
op 23 april 2016
bestemming: Spanje / Puerto del Carmen, reisperiode: april 2016
Eerst het positieve: de bemanning in het vliegtuig was zeer vriendelijk en gastvrij. Mindere punten: de reisleider ter plaatse, daar hadden we echt niets aan, ons koffer is nooit aangekomen, hij wist daarvan, nooit bij ons geïnformeerd tijdens de vakantie ook niet op het vliegveld bij de terugvlucht, bovendien werden we 's nachts bij het appartement afgezet door de bus, reisleider. was daar niet bij, de chauffeur zei ons dat we daar ook weer opgehaald werden, fijn als je geen idee hebt waar je bent. Reisleider de hele week niet gehoord of gezien , zwakke reisleider. Dan nog een niet zo'n fijn puntje: de vliegtijden weken wel erg af van wat in eerste instantie vermeld was, vertrek zou om 9 uur 's ochtends zijn, was om 17.00 uur 's middags, scheelt toch bijna een dag.
Ingrid
op 19 april 2016
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: maart 2015
Vakantie geboekt via Corendon. Zij bieden op website voor Dunas Maspalomas bungalows en suites aan. Op basis van alle plaatjes gekozen voor de goedkoopste (bungalow). Ter plaatse blijkt dat deze niet overeenkomen met de plaatjes op de website. Om laten boeken naar de kamers zoals aangegeven op website. € 200 moeten bijbetalen voor 5 nachten. Als ik het direct geboekt had, had dit € 148 gekost voor 7 nachten. Corendon verschuilt zich achter hun voorwaarden en komen op geen een manier tegemoet. Passen ook hun website niet aan.
Slechte service!!!!!
Linda
op 18 april 2016
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: mei 2016
Vraag: komt het bekend voor dat de prijs met honderden euro's zakt na de boeking. Snap dat last minute reizen goedkoper worden maar het is nog lang geen 26 mei. Ben hier wel van geschrokken en nog nooit eerder meegemaakt. Nu is het ook de eerste keer dat ik bij Corendon boek.....Zet een 5 neer omdat ik benieuwd ben of de klantenservice hierin tegemoetkomt. Cijfer kan dus omhoog maar ook naar beneden...
Koos van der Leek
op 15 april 2016
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2016
!NOOIT MEER!
Op het moment van boeken december 2015 was alles bekend. de prijs .vertrektijd...vluchtnummer. kijk toevallig op mijn Corendon en zie tot mijn niet geringe verbazing dat werkelijk alles is veranderd. De vertrektijd. nu ineens een tussenlanding (op Lesbos) en een geheel ander vluchtnummer!!!!! Direct per email mijn beklag gedaan. op de eerste plaats dat ik niet ben geïnformeerd m.b.t al deze genoemde veranderingen en dat ik er absoluut geen genoegen mee zou nemen .inmiddels per email van 3 verschillende medewerkster van Corendon antwoord gekregen. daarna wederom per brief een brief met de gehele correspondentie verstuurd aan de directie van Corendon, waarna ik na 5 dagen ben gebeld maar nog steeds met de zelfde opmerkingen. zoals tijden zijn onder voorbehoud. vluchtroute is onder voorbehoud en dan uiteraard ook de gehele vlucht is onder voorbehoud. Ik heb tijdens het laatste telefoongesprek uitgelegd dat vroegtijdig boeken totaal ZINLOOS is en dat in dit geval Corendon moet stoppen met hun standaard opmerkingen van het staat allemaal in onze voorwaarden. Voorwaarden welke mijn inziens per minuut door Corendon kunnen worden veranderd. dus eigenlijk kom je na het boeken in een tombola terecht en moet je als consument maar afwachten waar het allemaal gaat eindigen!!! Tevens heb ik de betreffende dame getracht uit te leggen dat volgens mijn mening allemaal niet wettelijk kan plaatsvinden. tenslotte hebben wij als consument plichten maar ook rechten, en is het waarschijnlijk in de zeer naaste toekomst niet onmogelijk dat Corendon ook volgens hun voorwaarden het geboekte hotel kunnen wijzigen.
Gijs
op 14 april 2016
bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: september 2015
Inmiddels twee maal met Corendon naar Dalyan geweest. Vlucht is niet zeer luxe, maar wat wil je verwachten voor die prijs! Appartementen waren goed en we konden zelfs op verzoek (i.v.m. kennissen bij ander complex) wisselen van locatie.
Prijs/kwaliteit verhouding geeft ik Corendon een dikke 9.
Mevr j.v.rijswijk
op 13 april 2016
bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: december 2015
Dikke pluim voor tamara na en tijdens ziekenhuis opname van mijn man, corendon mag heel zuinig en trots zijn op onze hostes tamara! Ook corendon vacantie's supergoed!
Vico
op 11 april 2016
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: maart 2016
Corendon maakt zijn eigen regels door het wetboek en de ANVR regels aan zijn laars te lappen. Na ontvangst worden de vertrektijden zonder opgaaf van reden veranderd terwijl dit wettelijk en volgend de regels van de ANVR wel verplicht is. daarna afschepen met teksten als redelijk en volgens ons. Schandalige maatschappij die gebaseerd op leugens en halve waarheden lokt.
Huveneers
op 7 april 2016
bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: april 2016
Zeer klantonvriendelijke service! Hier is sprake van praktijken van een low-budget vliegmaatschappij , die kost wat kost omzet wil behalen! De klant staat echt niet voorop en houden zich beslist niet aan hun prijsafspraken! Op reclames reageren ze zelf niet eens! Echt geen aanrader! Zijn veel betere vliegmaatschappijen over!
Kozijn / van meeteren
op 27 maart 2016
bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: maart 2016
Wij hebben een combinatiereis geboekt bij Corendon. 2 Dagen Dubai en 5 dagen een resort in Ras al Khaimah. We begonnen in het hotel Grand Ghaya in Dubai zelf. Daar kwamen wij aan na een nacht vlucht in het hotel. We kregen daar te horen dat onze kamer nog niet klaar was en dat het een half uurtje ging duren.Dat werd dus 2 en half uur. Na heel veel heen en weer vragen en zeuren eindelijk een kamer. wij hadden vanuit Nederland al excursies geboekt en die zouden s,middags al plaats vinden. Dus dat werd toen erg haasten. Na 2 dagen moesten wij zelf gaan informeren naar onze transfer naar Ras Al Khaimah. Dat vonden wij erg vreemd. Keurige transfer dus richting het resort : Beach Resort Bin Majid. Daar hadden wij all-inclusive. Ik weet niet wat Corendon onder all-inclusive verstaat, maar wij dus niet wat we daar kregen aangeboden.
Als we wat wilde drinken buiten de eetzalen om was dat erg moeilijk. De mini bar in de kamer moest betaald worden en de koffie die er stond werd niet bij gevuld na het eerste gebruik. Heel vreemd. Wij drinken cola light. Dat is ons een dag gelukt en toen was het op. Terwijl we allebei 2 keer naar de bar zijn geweest voor een blikje. Verder kon je helemaal niks eten op het park terwijl er wel snacks oid zouden zijn. En als je wat van buiten af meewilden nemen kon je dat in leveren omdat dat niet mocht. Na 5 dagen weer richting vliegveld daar moesten wij weer zelf achteraan. Zeer slecht geregeld. Deze reis word waarschijnlijk niet veel geboekt er word echt niet naar de gasten omgekeken helaas. Ik hoop dat jullie hier iets meekunnen als feed back. Ons is deze reis zeer tegen gevallen. gr Marijke van Meeteren
Joeri
op 26 maart 2016
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: februari 2016
Erg leuke vakantie met Corendon gehad! Alles zeer goed geregeld door de organisatie.
ATM Olgers
op 22 maart 2016
bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: maart 2016
Op de terugreis kregen we te maken met een combinatie van een passagier zoek, staking in Frankrijk en werk en rusttijden bemanning. na heel lang wachten in toestel zijn we beland in Portugal. De gezagvoerder met zijn bemanning heeft ons constant op de hoogte gehouden, gezorgd voor een overnachting in een vijf sterren hotel, ik geef het je te doen ruim 200 passagiers in 1 hotel, om half 12 s'avonds nog een fantastische maaltijd en de volgende dag keurig op tijd aangekomen in Nederland. Natuurlijk is dit niet leuk, veel mensen moesten hun baas/werk bellen, de oppas een dagje langer vragen enz. maar eigenlijk namen alle passagiers het goed op. Bemanning vlucht CND 712 jullie waren geweldig, maar zeker ook alle medepassagiers!
H.P.Boender
op 21 maart 2016
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: maart 2015
Hotel Bakung Beach Hotel met vlucht geboekt bij Corendon. Zeer tevreden over de reis met Qatar airlines alles op tijd. Hotel zoals beschreven geen negatieve dingen Prima geregeld.
Theo
op 16 maart 2016
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2016
Geboekt naar het nieuwe hotel Marble, met veel tam tam aangekondigd. In Februari geboekt voor een weekje, zag deze week dat dezelfde reis € 200,-- goedkoper is geworden. Verzocht om boeking aan te passen naar actuele prijs. Afwijzing kan men niet honoreren, nog nooit zo'n klantonvriendelijke organisatie meegemaakt. Dit is de 1ste maar tevens laatste boeking door en met Corendon. Een 1 is nog een te hoog cijfer.
Yvonne
op 16 maart 2016
bestemming: Turkije / Dalyan/Bodrum, reisperiode: april 2016
Voor het eerst geboekt bij Corendon en voor het eerst een nare ervaring. Bij onze eerste reis naar Dalyan op 16-04-2016 werd de laatste dag geannuleerd. Of we een dag eerder of 3 dagen later wilden vertrekken. Omdat we die reis bij mijn broer logeren was 3 dagen later niet zo'n probleem, dus dat gedaan. Wordt enkele weken later ook de vertrektijd vanaf Schiphol veranderd van 3.45 uur naar 8.30........ben bang dat er nog meer veranderingen komen. Broer ingelicht, die haalt ons op in Dalaman en Parkfly waar wij de auto parkeren.
Dan de geboekte Muziekreis op 21-05-2016 in Bodrum. Eerst zouden we vanaf Schiphol vertrekken om 14.00 uur, dat weer veranderd naar 10.00, omdat wij anderhalf uur moeten rijden en 3 uur vantevoren op het vliegveld moeten zijn, kost dit ons onze nachtrust.
Terug gingen we oorspronkelijk om 18.45. Dit werd veranderd in 6.00 uur! Dure reis waar zomaar een dag vanaf gehaald wordt. En weer geen nachtrust, maar middenin de nacht naar het vliegveld.
Benieuwd wat Corendon nog meer in petto heeft. Het is dat ik geboekt heb, naar hierna vlieg ik nóóit meer met Corendon. Ben er helemaal klaar mee. Al die veranderingen, weet zo onderhand niet meer hoe het zit. Grote kans dat ik straks het vliegtuig mis door alle tijden die in mijn hoofd zitten. 😡
Frank
op 15 maart 2016
bestemming: Griekenland, reisperiode: juli 2015
Deze reis organisatie is een schande voor de sector.
Harry Snellenburg en Francis Smit.
op 11 maart 2016
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: februari 2016
Ziek geworden tijdens vakantie, waarop ziekenhuisopname volgde. Enorm veel steun gehad aan reisleider Ruud Sakkers, in een woord een fantastische reisleider! 11-02-2016 een prachtig voorjaarsboeket ontvangen van Corendon. Heel veel dank hiervoor.
Hans Pegt
op 10 maart 2016
bestemming: Curaçao, reisperiode: maart 2016
Corendon boekt bij KLM maar stuur slechts op verzoek de boekingscode. Dat gebeurd zo laat dat er mbt de stoel nauwelijks meer iets te regelen is zelfs niet als KLM elite member. De KLM gold card helpdesk, zegt ja dat probleem is bekend bij Corendon
Carin
op 5 maart 2016
bestemming: Spanje / Puerto del Carmen, reisperiode: februari 2016
Appartement Bellevue aquaris: Puerto del Carmen. Er is ingebroken in ons appartement. Deur werd ingetrapt. Indien wij geweten hadden dat dit appartementen complex hier bekent mee is hadden wij nooit gegaan!!! Inbraak op inbraak met en zonder inbraaksporen. Koop geen wifi bij receptie want dan weten ze meteen dat er wat te halen valt. Appartementen zijn zeer gedateerd verflaag lag als sneeuw op tafel. Kreeg geen ander appartement na 2x klagen en ook niet na melding bij Corendon. Helaas volgende dag inbraak GA NIET NAAR DIT COMPLEX JE BENT GEWAARSCHUWD.
Marianne Maas
op 5 maart 2016
bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: november 2015
De vlucht was perfect, vriendelijk personeel. Behulpzaam met omwisselen stoelen, kortom super tevreden!!!!!
Els Lemmens
op 27 februari 2016
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2015
Goedkope bestemming. Je blijft toch een Nederlander!!
Susan Brunt
op 26 februari 2016
bestemming: Spanje / Canarische Eilanden, reisperiode: december 2015
De afhandeling van een zoekgeraakte koffer niet naar tevredenheid. Reisorganisatie is verantwoordelijk voor bagage. Je geeft in goed vertrouwen je spullen af. Op Schiphol bij thuiskomst geen enkele controle meer of men met de juiste bagage wegloopt. Ook met een tussenlanding weet je niet meer wat er met je spullen gebeurt! Corendon heeft de zoekgeraakte koffer met een bon van 50 euro te besteden aan een volgende reis afgedaan. 20 kilo zomer en winterkleding nu bijna twee maanden na thuiskomst nog steeds niet terecht. Corendon moet wel goed met zijn klanten om blijven gaan! Een koffer die nooit meer terug komt, schijnt een incident te zijn. Waarom dan geen fatsoenlijke afhandeling? De reisverzekering vergoedt ook maar een deel van de schade.
Een ander 'dingetje' is dat je als je boekt in juli voor december de vluchttijden al op de website vermeldt ziet staan. Rechtstreeks wordt heel gemakkelijk een tussenlanding. Dit hebben we op de terugweg meegemaakt. Corendon doet op de website voorkomen dat er als lijndienst gevlogen wordt. In de hele kleine lettertjes staat dat ze mogen wijzigen tot 24 uur van te voren. Mensen met kleine kindjes wees hier op bedacht!! Stewardessen van Corendon echter wel bijzonder vriendelijk! Wel een leuke vakantie gehad.
Erol
op 23 februari 2016
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: februari 2016
Slecht eten, niet vers en goor voor een 5 sterren hotel. Kind is ziek geworden en kon niks eten.
A van der Laan
op 21 februari 2016
bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: juli 2015
De vliegreis verliep perfect. Het appartotel Ali Baba was goed verzorgd door een vriendelijke familie. Dalyan is een leuke bestemming door de diverse excursies! In het natuurgebied leeft bijvoorbeeld de zeeschildpad. Enige bezorgdheid wat het toerisme doet met de flora en fauna heb ik wel. Informatie naar de toeristen zou ook door de reisorganisaties gegeven kunnen worden. De vakantie was erg geslaagd door de gezelligheid van Dalyan.
Pierre
op 17 februari 2016
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2016
Als ik via corendon een reis wil boeken naar bodrum voor 12 dagen staat in de linker kant een bedrag van € 497.-per persoon en als ik wil afrekenen moet ik € 1194.- betalen dit is € 200 meer ik vind dit oplichterij goedkoop aanprijzen en dan een stuk duurder maken ik kies nu voor tui fly daar betaal ik wat ik zie corendon nooit meer
John
op 17 februari 2016
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2015
Twee weken na het boeken van de reis werd mijn dochter gemaild door Corendon dat ze moesten bijbetalen voor het gebruik van de koelkast in hun appartement? Ik vind dat echt schandalig. Je huurt een appartement juist vanwege de koelkast. Corendon aangeschreven en die regeren met de melding dat de teksten van de reizen onder voorbehoud zijn. Zo worden dus alle problemen en extra kosten op de klant afgeschoven. Erg teleurstellend voor een organisatie die op de website beweerd geen verborgen kosten te hebben.
Willemien
op 16 februari 2016
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2015
Heel fijne week gehad samen met een vriendin. In hotel grandfaros.
Super mooi weer en heel gezellig hotel met heel goed eten en heel gezellige mensen. Voor herhaling vatbaar.
M van der Kaaij
op 16 februari 2016
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: december 2015
Zeer slechte service geleverd en totaal niet bereid mee te denken met de consument.. Alles lijkt er op zoveel mogelijk geld te willen verdienen met zo weinig mogelijk middelen / service. Van het boeken tot aan de terugkomst geen enkele dag het idee gehad dat deze organisatie daadwerkelijk met hun vak bezig is! Heel erg spijtig...
Els lemmens
op 15 februari 2016
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2016
Altijd alles tot in de puntjes verzorgd, mijn hele familie gaat al voor de 3de keer mee en zijn altijd positief gestemd over Corendon.
Elisa Louwen
op 14 februari 2016
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2014
Zeer goede ervaring.
Esmee
op 14 februari 2016
bestemming: Bulgarije / Pamporovo, reisperiode: februari 2016
Heerlijke vakantie gehad, alles is goed geregeld. Stond netjes een bus klaar op het vliegveld die ons rechtstreeks naar het hotel bracht. Goed engelssprekende reisleidster. Er waren wat problemen met de skipassen, maar die waren na een telefoontje snel opgelost. Op de dag van vertrek om 6.00 een ontbijt geregeld door Corendon. Vlucht was heerlijk rustig. We mochten van stoelen wisselen na het opstijgen aangezien het vliegtuig niet vol was. Aardige crew. Al twee vakanties hier geboekt en zeer tevreden.
À.vanprehn
op 14 februari 2016
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2015
Weekje genieten van de zon, all inn vakantie
Ellie molenaar
op 13 februari 2016
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: december 2015
Goed, gezellig, grandioos.
Marie-louise
op 11 februari 2016
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: januari 2016
Geweldig vriendelijke vliegtuigcruw,veel gereisd maar deze vriendelijkheid nog nooit meegemaakt,verder heel fijne vakantie gehad in Aqua vista in Hurghada
Hester
op 6 februari 2016
bestemming: Portugal / Olhos, reisperiode: juli 2016
Tip neem een doorlopende reis en annuleringsverzekering ipv bij Corendon, want dan ben je veel minder geld kwijt
E Knubben
op 4 februari 2016
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2015
Ik ben samen met mijn dochter en Kleinzoon naar kos geweest. Omdat mijn dochter een hele zware bevalling heeft gehad en nog klachten had met lopen enzo hebben ze het kunnen regelen dat we overal heel dicht in de buurt zaten zodat mijn dochter niet veel hoefde te lopen en dus ook echt vakantie kon vieren en ik dus ook.
Jan en Sonja
op 28 januari 2016
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: december 2015
Corendon care geweldig!!!
Tessa de jongh
op 25 januari 2016
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2015
Herfstvakantie in rhodos doorbracht met mijn ouders. Vliegreis was prima van corendon daar vliegen wij altijd mee als we gaan vliegen top organisatie.
Vakantie ook goed geregeld en zijn goed ontvangen !
Jasper Slotboom
op 24 januari 2016
bestemming: Griekenland / Ixia, reisperiode: augustus 2015
We werden prima geholpen toen we de vakantie wouden verlengen en we werden goed opgevangen op de bestemming!
Danielle Verpaalen
op 23 januari 2016
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2015
11 Dagen met Corendon naar Turkije Geweest, Makkelijk te Boeken via de Website, Goede Vakantie Gehad alles was goed Geregeld; Vlucht, Hotel TOP Vakantie!
A. Witteman
op 19 januari 2016
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2015
Hotel goed echter voedsel vergiftiging opgelopen samen met 2 andere gezinsleden. gevolg dagen in ziekenhuis. Corendon geeft tot op heden geen reactie.
Mark Sleurink
op 14 januari 2016
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2015
Goed geregeld, vanaf vliegveld meteen in bus stappen richting hotel. Goed hotel, alleen excursies via Corendon veel te duur. Gewoon de stad in gaan, scheelt je helft van de prijs. Terugreis ook goed.
Femmie Mulder - Dam
op 13 januari 2016
bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juni 2015
We gingen met ons hele gezin, 3 kinderen met aanhang en 3 kleinkinderen met Corendon naar Turkije. Corendon is een fantastische reisorganisatie, met een goede prijs / kwaliteitsverhouding. De reis is perfect verlopen, het enige minpuntje vonden wij dat je tijdens de transfer naar het hotel, een tussenstop hebt bij een restaurantje. Dat is werkelijk heel vervelend, want je wil dan graag naar het hotel. De chauffeur ging uitgebreid de bus wassen , dus het duurde erg lang. De kleinkinderen werden er dus ook erg vervelend van , het duurd te lang. Verder is Corendon heel goed, alles werd voor je geregeld, en ook de accommodatie was heel goed.
Suze Struijk
op 12 januari 2016
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2014
Wie goedkoop op vakantie wil naar een goede plek moet bij Corendon zijn!
Na lang zoeken naar een geschikte zomervakantie naar één van de Griekse Eilanden, kwamen wij uit bij Zakynthos. We vonden een leuke aanbieding via Corendon. Voor 199,- per persoon konden wij acht dagen naar Laganas op Zakynthos o.b.v. halfpension in Apartementen Tsolakis. Gelijk toen we deze aanbieding zagen hebben wij geboekt want 199,- per persoon was wel erg goedkoop en het was ook nog eens inclusief ontbijt en avondeten. Al zou het eten niet lekker zijn en zouden we daardoor niet mee eten was het alsnog een erg goedkope vakantie.
Op de vertrekdag vertrokken wij richting Schiphol waar we met het vliegtuig van Corendon richting Zakynthos zouden vliegen. Dit ging allemaal volledig vlekkeloos en volgens plan. De cabincrew van Corendon was zeer professioneel en vriendelijk. Eenmaal aangekomen op de luchthaven van Zakynthos werden wij ontvangen door de zeer vriendelijke reisleiding van Corendon. Alles was geregeld en alle benodigde informatie kregen wij mee in een enveloppe. Al snel kwamen wij aan bij Tsolakis, een kleinschalig hotel/appartementencomplex aan de rand van Laganas. Het zag er erg lief en schattig uit en we werden gelijk met open armen ontvangen door de vriendelijke en betrokken gastvrouw/eigenaresse van Tsolakis.
Zoals deze eerste dag verliep, verliep eigenlijk de hele week. Het eten was meer dan prima, de kamers waren prima en ook was de ligging van het hotel en de service van Corendon zelf super fijn. Daarnaast is Zakynthos een schitterend eiland waar je zelf op pad kunt gaan en alles zelf kunt ontdekken, maar er wordt ook een heel compleet programma aangeboden door Corendon.
Wij waren erg tevreden over deze vakantie, veruit de leukste vakantie die we gehad hebben. Alles klopte gewoon en alles was super geregeld door Corendon en door de gastvrouw/eigenaresse van Tsolakis. Wij hebben genoten en daardoor verdient deze vakantie een dikke 10!
Fam Keijser
op 12 januari 2016
bestemming: Turkije / Cappadocia, reisperiode: januari 2015
Rondreis met gids in een besneeuwd en koud Turkije. Heel leuk gezelschap en goede reisleidster die ons vanwege het vroege seizoen ook naar niet toeristische plekjes nam en veel eist te vertellen. Je weet dat je verplicht naar de sieraden,tapijten en leerwinkels wordt gesleept, maar wij hebben het er voor over gehad. Gewoon snel doorlopen en kopje koffie nemen. Voor een weinig geld prima reis.
Kees orsel
op 10 januari 2016
bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: mei 2015
Klein knus badplaatsje met prachtig strand. Goed eten voor leuke prijzen. Wij hebben een auto gehuurd om de algarve te bekijken.
Suze Struijk
op 10 januari 2016
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2015
Een heerlijke week in het niet zo zonnige en wat natte Turkije:
Na het hele jaar nog niet op vakantie te zijn geweest, besloten wij, mijn vriend en ik, om in de herfstvakantie een weekje de zon op te zoeken in Turkije.
Alles verliep vlekkeloos, de rit naar de luchthaven, de vlucht, aankomst hotel, werkelijk alles. We verbleven in een prima All Inclusive resort, het Green Nature Resort, met alle faciliteiten die je nodig had. Het eten was meer dan prima en onze kamer was dik in orde. Het enige minpuntje wat we konden verzinnen was de (loop)afstand naar het centrum van Marmaris. Hier maakten wij ons echter niet druk om, er was toch genoeg te doen op het resort.
Na twee dagen heerlijk in de zon aan het zwembad een beetje gerelaxed en gelezen te hebben kreeg onze vakantie toch een Nederlands tintje: de regen viel met bakken uit de hemel. Om ons toch nog te kunnen vermaken besloten wij om naar het centrum te wandelen, ondanks de regen en de redelijk lange afstand (tja, je moet toch wat), waar we een beetje hebben rondgekeken en gewandeld.
Eenmaal terug in ons resort aangekomen kregen wij het voorstel om kosteloos te upgraden naar hun luxere resort IN het centrum: Nature Green Diamond hotel. Gezien het toch regende en we verder niet zo veel te doen hadden zijn we naar de kamer gerend en hebben in 5 minuten al onze spullen in de koffers gepropt (ja, zo snel kan het dus ook ;)) en zijn we vrijwel gelijk naar het nieuwe resort gebracht. En WAUW, waar eerder de regen met bakken uit de lucht kwam vallen, viel hier de luxe met bakken uit de hemel. We kregen een geweldige luxe kamer met alles erop en eraan en een badkamer waar je u tegen zegt . Het eten was fantastisch en we kregen zelfs nog op ons balkonnetje wat laatste zonnestraaltjes op onze knieën.
Helaas bleef het weer slecht, nat en bewolkt, maar omdat we nu dankzij ons vorige resort in het centrum zaten hebben we ons nog prima vermaakt in het bruisende Marmaris.
Als nog extra goedmakertje voor het slechte weer de hele week, kregen we op de laatste dag schitterend weer waar we nog heerlijk van hebben kunnen genieten op het resort bij het zwembad.
Ondanks dat onze vakantie in het water leek te vielen door het slechte hebben we het heerlijk gehad. Een prima voorbeeld dat het leven een feestje is maar je zelf de slingers moet ophangen!
R Waaijer
op 10 januari 2016
bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: november 2015
NOOIT meer Djembe Beach; NOOIT meer Corendon. Dit hotel staat voor 4,5 sterren; 2 is nog niet genoeg. We zijn wel 20 keer in Gambia geweest, maar dit slaat alles. Hotel vies (b.v. dood stinkend beest in plastic zak weggestopt in keukenkast), gehorig, amper service. Keuken ook vies en niet toegerust: een kwartier in de rij voor een eitje, amper warm water voor de koffie, ongekoelde vleeswaren en kaas. Receptie en vooral hostess ongeïnteresseerd. Zijn vooral bezig met eigenbelang. En Corendon laat dit willens en wetens gebeuren, ondanks alle mooie verhalen op de site en van de hostess en "manager". Personeel klaagt terecht. Klachten worden door Corendon niet serieus genomen. Waarom zouden ze ook. Je hebt tenslotte toch al betaald. Bovendien is de afhandeling ronduit respectloos. Ze voelen zich wel veilig achter hun eigen beleid. Doorgaan met Corendon heeft geen zin, verspilde energie en een hoop ergernis. Dus maar proberen via sites zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor ten eerste Djembe Beach en ten tweede Corendon. Doe het ajb NIET.
Furtjes
op 3 januari 2016
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: december 2015
Heel vervelend dat je van te voren niet weet dat je een tussen landing maakt. eerst laten ze je de reis boeken en krijgt dan kort van te voren bericht dat de vlucht tijden zijn veranderd en je een tussen landing hebt dit hebben ze geweten want er stapten mensen uit maar ook weer in dit was op de heen vlucht en terug vlucht.
Familie Timmer
op 31 december 2015
bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: december 2015
In een gammele niet-airco bus werden wij naar Hotel Palm Beach gebracht, waar wij een 'seaview' room geboekt hadden. Deze room bleek erg basic en zoals het hele hotel nogal verwaarloosd, naast leegstaande, in renovatie zijnde kamers wat een verpauperde indruk gaf. Geen extra badhanddoeken voor het strand of de pool, sterker nog, toen het een dag bewolkt was , waren er geen schone handdoeken, want ze waren niet droog. Extra handdoeken waren er niet. De kamer had een oude luidruchtige airco, een niet-werkende tv en dat was het; geen shampootje, geen bekertje oftewel erg basic . De badkamer hoorde in een guesthouse thuis, niet in een hotel. Het ontbijt was om te huilen: oploskoffie, eieren , kaas of jam en Engelse bonen waren de mogelijkheden, voor een bekertje water moest je een fles kopen !!Door verkeerde tijden op het bord van Corendon hebben wij de reisleidster nooit gezien. Wifi was hopeloos en alleen in de openbare ruimtes en dan had je geluk als je 5 minuten achter elkaar online kon zijn. Voor een kluisje betaal je 35 euro per week. Wij snappen best dat dit geen Europees land is, maar vraag dan ook geen Europese prijzen ... eens maar nooit meer met Corendon naar Gambia...
Mir
op 28 december 2015
bestemming: Griekenland / sissi, reisperiode: oktober 2014
Alles was perfect,vluchten exact op tijd, hotel super, echt heerlijke vakantie!!
Andre
op 22 december 2015
bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: december 2015
Corendon is een drama, de reisleiding van corendon in gambia is liever met dr eigen bezig dan dat ze klanten te woord staat die problemen hebben, om vervolgens als ze eindelijk wel de telefoon een keer opneemt de klacht niet serieus neemt en alles maart wegwuift onder het kopje dat kan nou eenmaal in afrika. nooit meer corendon voor mij
Wil
op 19 december 2015
bestemming: Griekenland / Eilanden, reisperiode: september 2015
Terugvlucht reeds in feb. geboekt vanuit Kreta naar Amsterdam. Een week voor de vlucht krijgen we een email dat de vluchttijd is gewijzigd van 09.50 naar 20.00 uur. En op de luchthaven krijgen we te horen dat we via Rhodos terugvliegen. Dat betekende dat we geen terugreis naar huis hadden en moesten overnachten in Amsterdam. Zeer asociaal van Corendon
E van G
op 16 december 2015
bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: augustus 2015
Hotel was super. Kwam goed overeen met de informatie op de website van Corendon. De heenweg een half uur vertraging en de terugweg 3 uur. Dit kwam door eerdere vertraagde vluchten van het vliegtuig maar er werd alles aan gedaan om zo snel mogelijk weer te kunnen vertrekken toen het vliegtuig eenmaal gearriveerd was. Vriendelijk cabinepersoneel. Veel comfortabele vlucht dan Ryanair!
Jan de locht
op 15 december 2015
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: november 2015
Ik geef een 1 omdat 0 blijkbaar niet mogelijk is. op 7 november heeft Corendon mezelf en 180 andere reizigers terug gevlogen vanuit Hurghada Egypte zonder koffers. Volgens Corendon om terroristische dreiging. Nu vertrok er gelijkertijd een Transavia vlucht en een Thomas cook vlucht MET bagage, volgens Corendon:koffers moeten naar Cairo, ze bevatten gevaarlijke stoffen, enz... uiteindelijk heeft een gedeelte van de reizigers vandaag, na 6 weken hun koffers terug gekregen. helaas waren deze vernielt, sloten opengebroken, handvaten afgebroken. alle koffers waren ook geopend en dingen verwijderd. zeker niet alleen gevaarlijke dingen zoals vloeistoffen of batterijen maar ook lingerie en andere dingen van waarde. Corendon reageert niet of amper op telefoon of mail, en ze zijn al helemaal niet bereid om de door hun berokkende schade te vergoeden. FOEI CORENDON, ik heb me nog nooit zo onheus behandeld gevoelt. uiteraard zullen we nu juridische stappen ondernemen tegen Corendon.
Johanneke
op 14 december 2015
bestemming: Spanje / el arenal, reisperiode: september 2015
Naar mallorca geweest 2 en halve week met corendon maar 500 betaald dus wat kan je vervachten? het was prima, bedden ok keukentje douche twee balkons, om de dag nieuwe handdoeken alleen moesten we zelf schoonmaken maar ach dan heb je ook geen last van ze en t word goed schoon haha prima tijd gehad in mallorca
Rooks
op 14 december 2015
bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: augustus 2015
Nooit geen corendon meer ze liegen. 2 keer met hun gevlogen alle 4 vluchten vertraging!! 1e keer voortijd 1.5 uur en natijd een tussen landing in istanboel waar je pas achter kwam toen je op het vliegveld op het vertrekbord keek. dit jaar voortijd 3 uur vertraging en natijd 3 uur vertraging er werd weer niks gezegd we hadden een e-mail gekregen dat we later gingen vliegen om 23.59 en toen we op het vliegveld kwamen was het weer veranderd. toen gingen we pas om 1.15 uur vliegen. corendon informeert de klanten niet ga nooit meer met hun vliegen. en als je een vergoeding wilt vragen zeggen ze turkije is geen europees land dus je krijgt niets. het enige wat we kregen na 3 uur wachten was een klein flesje water en een meergranenkoekje!! wij hebben bij het hotel de kamer langer aangehouden omdat we later gingen vertrekken en moesten daar 20 euro voor betalen terwijl we die hele dag all inn hebben betaald en de aankomstdag we we ook de hele dag betaald maar door corendon kwamen we pas na middernacht aan. toen was er geen all in meer. ze weten hoe hun vluchten in elkaar zitten met tussenlandingen en samenvoegen van 2 naar een toestel maar informeren hier de mensen niet over!! de reisleidster in ons hotel zat ook al te mopperen over corendon dat het daar zo'n zooitje was.
Fam Vrolijks
op 12 december 2015
bestemming: Spanje / Canarische Eilanden, reisperiode: december 2015
Alles op tijd en geweldig goed georganiseerd Anja en haar Collega staan steeds voor je klaar Klasse jullie daar !!!!!!!
Jeroen Koster
op 26 november 2015
bestemming: Griekenland / Mytilini, reisperiode: september 2015
Voor mij nooit meer Corendon. Ik heb via corendon een retourvlucht geboekt naar Mytilini zonder hotel. Voor vertrek werd ons reisschema tot 3 keer toe gewijzigd evenals de route. Tbv de terugvlucht heb ik 23 uur voor vertrek de website van Corendon. daar stond aangegeven dat we op de bewuste datum om 13.oo uur zouden vertrekken en ik had een lift geregeld naar het vliegveld dat op 92 km van mijn bestemming lag. De ochtend van vertrek ontvang ik een sms om 6.00 uur met daarin de boodschap: uw vlcuht vertrk over 4 uur. Dat zou dus 10 uur betekenen en in origine was dit ook vertrektijd en de sms klonk logisch. als een gek hebben we alles moeten inpakken , een taxi gebeld en met grote speod naar het vliegveld. de taxi kostte me 110 euro en bij aankomst op vliegveld bleek dit onnodig te zijn geweest want de vlucht vertrok om 13.oo uur. Uiteraard heb ik een klachtenbrief ingediend. Het antwoord hierop duurde 6 weken en was volstrekt nietszeggend en ging ook nergens op in. Daar heb ik op gerageerd en ontving wederom een antwoord met vage algemeenheden. Ik ben klaar met deze club
Verhoeven
op 22 november 2015
bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2015
Tot vier keer toe gereisd met Corendon. Altijd goed maar dit keer de reis ver onder de maat. Op de klacht brief van Corendon een nietszeggend antwoord. Voor ons geen Corendon meer.
Ingrid de Boer
op 18 november 2015
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: september 2015
Fantastische reis gehad met een zorgeloze vlucht.
Jellienke wolthuizen
op 18 november 2015
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2015
Wij arriveerden in Saffron appartments en hebben direct rechtsomkeert gemaakt en de hostess gebeld met de mededeling dat wij dit hok niet accepteerden. Een 'zwembad' van 3 x 3 aan een drukke verkeersweg waarbij iedereen je kon zien zitten, kapotte stoelen, lege kastjes - er waren GEEN kopjes, glazen etc. Er was GEEN koelkast (en dat met 40+ graden), Er waren gammele creme kleurige gordijnen die niet goed sloten, zodat je bij het eerste daglicht klaarwakker bent (wij hebben 1 nacht in dit appartement doorgebracht - noodgedwongen daar de hostess pas de volgende dag iets acceptabels voor ons kon regelen). Er was geen kookgelegenheid maar dat hoefde ook niet aangezien je toch ook geen borden ed had om je eten in op te scheppen. De vloer van ons balkon, vuil en stuk. In het appartement was ook van alles stuk en het was er vies. Uitzicht vanaf ons balkon, namelijk het balkon schuin daaronder, hetwelk door de mensen van het app complex zelf wordt gebruikt om hun afval en was te dumpen.
Wij hebben dus een ander appartement geëist en moesten hiervoor nota bene nog bijbetalen ook. Wij hadden eerlijk gezegd excuses verwacht. Excuses voor het feit dat je gasten naar zo'n oude troep stuurt. Maar nee, wij moesten bijbetalen. Wanneer wij nu hadden moeten bijbetalen omdat het gewoonweg luxueuzer moest, kan ik dat begrijpen. Maar niet wanneer je naar een onacceptabel onderkomen wordt gebracht waarmee je geen genoegen neemt. Daarbij heeft het ons een vakantiedag en een hoop stress gekost.
De klacht neergelegd bij Corendon, en guess what?? We krijgen een vergoeding van 6,-- ??!!!! En men vindt het appartementencomplex prima om te verhuren. Nooit meer Corendon, wat een BIZAR SLECHTE KWALITEIT! De vakantie krijgt nog een 5 vanwege het feit dat we zijn verhuisd naar club Karakas ,en dit is werkelijk een geweldig appartementencomplex. Niets dan lof!
Gedupeerde
op 14 november 2015
bestemming: , reisperiode: januari 2016
Op zaterdag 14 november heb ik voor 2 personen een reis geboekt naar Dubai via de website van Corendon. Vetrek 4 januari 2016 en terug op 7 januari 2016. De prijs was EURO 179,- per persoon. De totale kosten voor 2 personen van deze reis was 335,50. Wanneer ik de gegevens invul wordt mijn boeking bevestigd via een e-mail en wordt mij gevraagd een aanbetaling te doen van de hoofdsom. De aanbetaling maakt ik direct over. Vervolgens krijg ik 1 uur later een e-mail met een factuurbedrag van 855,50. De reis is binnen 1 uur verhoogd met EURO 550,-. Ik had de keuze dit verschil, bijna verdriedubbeld te betalen of ik zou mijn aanbetaling terug krijgen. Uiteraard heb ik gepoogd met Corendon telefonisch een passende oplossing te vinden, maar ik kreeg de mededeling dat ik geen poot had om om te staan omdat zij de prijzen mogen aanpassen, zelfs na een bevestiging?! De medewerkster gevraagd waar ik een klacht kan indienen, waarop zij mij antwoord dat dit weinig zin heeft en er niks mee wordt gedaan.Uiteraard ben ik boos en teleurgesteld van heel deze situatie.
Vielfont hugo
op 10 november 2015
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: oktober 2015
Hurgada hotel jungle aqua. hotel 9 op 10. host bij aankomst en hotel 2 op 10
sprak geen nederlands. terugkomst op 07-11-2015 katastrofaal ontvangst betreft bagage.
Maurik, H. van
op 8 november 2015
bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2015
Wij zijn in oktober naar Kusadasi geweest met als reisorganisatie Corendon en kunnen zeggen dat het super was. Hebben alles keurig via de SITE kunnen regelen. Op het vliegveld in Izmir werden we keurig opgewacht door een hostess van Corendon die ons op een vriendelijke manier behandelde en ons onze bus wees. Deze hostess ging zelf mee naar de diverse hotels en bracht alle gasten keurig naar de receptie. De volgende kwam zij weer om te vragen of alles naar wens was en gaf tekst en uitleg over diverse dingen die gedaan konden worden. De dag voor vertrek kregen wij een briefje op de kamer met de vertrektijd. Toen wij werden opgehaald in het hotel was er weer een hostess van Corendon voor de begeleiding naar het vliegveld. Op het vliegveld was ook weer een hostess van Corendon aanwezig die ons hielp bij het inchecken. Dus voor ons geld dat wij de volgende keer weer graag reizen met Corendon. Ons hotel was in twee woorden samen te vatten "Allemachtig Super".
Thea Bouma-Putter
op 1 november 2015
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juli 2015
De slechte voorlichting over de lokatie van het hotel. Mijn buurvrouw en ik zaten 13 k.m. van elkaar verwijderd en dat wisten wij niet vooraf.. We konden uiteindelijk wel samen in 1 hotel maar moesten de dag daarop nog 200 euro extra betalen. Na een ingestuurde klacht bij thuiskomst bleek het om een anulering te gaan!!! Het werd dus een dure vakantie zonder uitleg.
Nooit meer Corendon!!!!
Jo
op 31 oktober 2015
bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: oktober 2015
Heenvlucht had vertraging en dit werd pas na een uur (!) vermeld. Een nieuwe tijd werd daarna doorgegeven maar boarding vond al eerder plaats en niet iedereen was hiervan op de hoogte. Daarnaast zijn we in een ander hotel geplaatst dan wat we geboekt hadden. Volgens andere reizigers die eerder met Corendon hebben gereisd wist Corendon dit al langer! Daarnaast is het Djeliba hotel, het Djembe Resort en het naastgelegen Poco Loco allemaal in handen van dezelfde persoon (Lianne) en vullen zij grotendeels hun eigen zakken. Alsmede de excursies die dag 2 al worden aangeboden via African Adventure Tours maar waar echt wel een linkje met Lianne tussenzit en zij hier ook zeker van profiteert! Zoek een betrouwbare local (ga af op je eigen gevoel!) en ga hiermee het land in! Dan is het ook echt jouw tijd en niet hun tijd!!
Mark B.
op 27 oktober 2015
bestemming: Cyprus / Famagusta, reisperiode: augustus 2013
Hoewel de locatie erg mooi (en voor herhaling vatbaar) was, was de service van Corendon ver beneden peil. 2 dagen voor vertrek kwamen ze met het bericht dat ons hotel ineens overboekt was (terwijl de forums mbt dit hotel bij Corendon vol stonden met mensen die deze actie van Corendon al ervaren hadden). We kregen toen een hotel aangewezen wat een heel stuk verder lag, waar amper Engels gesproken werd en er geen glijbanen e.d. bij het zwembad waren. Uiteindelijk gingen we hiermee akkoord, mits we in het hoofdgebouw kwamen te zitten, want stiekem stond in de kleine letters dat je in een klein bijgebouw zou komen te zitten.
Eenmaal aangekomen op het vliegveld werd ons medegedeeld dat het geboekte hotel toch beschikbaar was (waarschijnlijk hebben ze ons met iemand anders geruild die niet eiste om in het hoofdgebouw geplaatst te worden). De reisleidster gaf het hoofdkantoor de schuld dat deze nergens iets vanaf wisten en het hotel gewoon vrij was.
Gedurende de vakantie hebben we de reisleidster niet meer gezien; niet voor excursies te boeken en zelfs niet de dag voor vertrek wanneer ze onze vertrektijden in het hotel zou ophangen. Uiteindelijk hebben we hier zelf achteraan moeten bellen.
Ook bij de tussenlanding van Cyprus naar Turkije ging het in het vliegtuig mis. Gedurende de daling hoorde we enkele tientallen meters boven de grond en enorm harde klap. Toen het vliegtuig geland was werd er gezegd dat ze (zoals gebruikelijk) deden bijtanken en weer zouden vertrekken. Maar plotsklaps riep de bemanning dat we alle handbagage mee moesten nemen en het vliegtuig moesten verlaten. Bij het verlaten van het vliegtuig zagen we toen monteurs bezig met het landingsgestel. Met een bus werden we naar een hal gebracht waar op de monitor te zien was dat we minimaal 3 uur vertraging zouden hebben. Omdat het midden in de nacht was, zijn we maar op zoek gegaan naar wat te eten, omdat verder niemand ons op de hoogte bracht.
Eenmaal aan het eten (half uurtje later) hoorde we ineens de omroepster 'final call' roepen en iets met 'Amsterdam'. Bleek dus dat er een nieuw vliegtuig geregeld was en hiermee moesten we verder. Hals over kop hebben wij dit nog kunnen halen (iedereen kwam op de valreep aan omdat ze ons niets verteld hadden). De terugreis zat de schrik en de onvrede er bij iedereen goed in.
Verder het land en de plaats waren super, hotel aan het (blauwe) water waar je lekker buiten kon ontbijten... heerlijke ontspanning. Alleen door die ervaring in het vliegtuig zijn we geen fan meer van vliegen. Dat is wel erg lastig als je bedenkt dat onze grote droom is naar New York te gaan rond de kerst (om die mooie kerstsfeer zoals in de Home Alone film te proeven) en naar Las Vegas voor voornamelijk de Bellagio fonteinen.
C.A. de Vroomen
op 20 oktober 2015
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: oktober 2015
Omdat Corendon een 4sterren hotel belooft, maar het hotel zo slecht is dat het bog geen 2 sterren waard is. Snap nu ook dat je bij aankomst pas de naam van het hotel krijg
Pieter
op 19 oktober 2015
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2015
Waardeloos,slecht,service,nooitweer
Marie
op 12 oktober 2015
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2015
Proper hotel vriendelijk personeel al word er voor de ene meer gedaan dan voor de andere wat betreft helpen aan het zwenbad. de pool man help maar een persoon speciaal en laat de andere gehandicapte aan hun lot over mijn man moest alles alleen doen, viel niet op voor wie de pool man een boontje had
Marja Dobber
op 11 oktober 2015
bestemming: Turkije / cappadocie, reisperiode: februari 2015
Prachtige reis van de kust van Turkije bij Alanya door het gebergte naar de wondere sprookjes wereld van Cappadocie.
Atze Dijkstra
op 10 oktober 2015
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: augustus 2015
Voor slechts €400 (ticket, transfer en hotel) hebben wij 8 dagen verbleven in het centrum van Istanbul. Er waren wat problemen met de betaling, maar die werden keurig netjes opgelost door de klantenservice. De plaatselijke host was erg vriendelijk en heeft ons van alles verteld over het land en de gewoonten. Ik zou zeker weer voor Corendon kiezen!
Fam vd Tillart
op 9 oktober 2015
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: september 2015
Nooit meer! 6 keer geboekt bij corendon,5 keer ellende. Vluchtentijden die telkens worden verzet,altijd vertraging,geen duidelijk overleg of oorzaak.
En als je ergens naar vraagt,wordt je niet eens fatsoenlijk te woord gestaan.
Het zal overal wel iets zijn,maar wij zijn er klaar mee!!
Monique
op 9 oktober 2015
bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: december 2014
Prachtig hotel met mooi zwembad en vriendelijk personeel.
De vet
op 7 oktober 2015
bestemming: Egypte, reisperiode: september 2015
Hebben een nijlcruise en een week strandvakantie5* geboekt .Boot zeer slecht ,eten rotslecht en zwembad een vieze troep ....na herhaalde klachten is het zwembad gereinigd .hotel 5* maar nog geen 2* waard ,weer het zelfde probleem .Eten Was gewoon niet binnen te krijgen ,bier ,wijn,frisdranken gewoon warm .zeer zeer onvriendelijk personeel in het restaurant ( heel veel klachten ) .neen beste dit is geen hotel voor Belgische en Nederlandse toeristen
Roland Smit
op 7 oktober 2015
bestemming: Turkije / Dalaman, reisperiode: oktober 2015
Tijdens online inchecken bleek mij dat de stoel van mijn vrouw en ik niet naast elkaar zijn. Om wel naast elkaar te kunnen zitten moet je extra betalen. Ook een manier om extra geld te verdienen bah. Mijn vrouw en ik hebben 1 reservering gedaan voor 2 personen. Er waren voldoende stoelen vrij naast elkaar, dus een nette maatschppij plaatst je dan ook gewoon naast elkaar, toch.
J.jong
op 7 oktober 2015
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2015
(bijna) nooit problemen gehad met Corendon.
J. Remeeus
op 7 oktober 2015
bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: september 2015
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Mario Blanken
op 6 oktober 2015
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: augustus 2015
Door Corendon op en top geregeld. Vanaf het inchecken tot en met terugkeer totaal verzorgt. Hotel was een 5* ipv een 4*. Dus veel extra comfor. Zeer goede en netsprekende reisbegeleiders ter plaatste. Goed georganiseerde en uitdagende excursies. Prijs en kwaliteit verhouding was zeer goed. Was een reis met veel verassing mede door Corendon.
Corine
op 5 oktober 2015
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2015
Goed gewoon goed hotel fijne reis goede vlucht.
Joke van der kwast
op 5 oktober 2015
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2015
Prachtig hotel golden rock beach alles sper goed verzorgt Door corendon gaan al een aantal jaren met deze reisorganisatie alleen maar lof.
Miranda Van Vliet
op 5 oktober 2015
bestemming: , reisperiode: februari 2015
We hebben de reis voor weinig geld last minute kunnen boeken. De vluchten verliepen prima, we waren erg snel in het hotel dat naast het vliegveld lag. En eigenlijk hadden we daar vrij weinig last van. Het eten en drinken was all inclusive en had een prima prijs-kwaliteit-verhouding. Het was afwisselend en werd leuk gepresenteerd. De medewerkers van het hotel waren vriendelijk en behulpzaam en er werden veel leuke activiteiten georganiseerd door het gezellige animatieteam. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!!
Josje Olofsen
op 5 oktober 2015
bestemming: Macedonië / ?, reisperiode: juni 2015
Macedonië heel mooi! Hotel wat teleurstellend, lawaaiig.
J.C.Westdorp
op 5 oktober 2015
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: mei 2015
Geweigerd in Macedonie, en waarvoor weten we nu nog niet. Ik ben me geld kwijt en me vrije dagen en Corendon heb er weer lekker aan verdiend.