Schrijf een review

Reviews over Corendon

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Postbus 349, 1170 AH Badhoevedorp NL
023 751 06 06

Logo van Corendon

Pagina 13 van 18 met 1799 resultaten

op 13 juni 2016 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: mei 2016

Over Grand Park Kemer:

(a) hotel is uitstekend --> dat is ook mijn overheersende algemene indruk (b) personeel was nog niet goed op elkaar ingespeeld; iedereen doet maar wat; je haalt de geroutineerde krachten er zo tussenuit, die regelen hun eigen zaakjes wel goed (c) ronduit irritant is de aanwezigheid van zgn leidinggevend personeel (constant een telefoon in de hand --> ridicuul / de hele dag van links naar rechts lopend en zichtbaar niets uitvoerend / tijdens de etenstijden voor de gasten zelf gaan eten in het restaurant --> ik kan nog wel een tijdje doorgaan) (d) muziek overdag had een hoog Tiestogehalte, animatieteam vertellen dat de gemiddelde leeftijd rond de 60 jaar lag, dus geen behoefte aan harde muziek met een beat eronder, rustig liggen aan zwembad of op je balkon zitten was er niet bij !! Elke dag moest je wel even gaan zeggen dat de gasten daar niet op zaten te wachten. Dan werd de muziekkeuze, het volume en de bas wel aangepast (e) groepen Turken of mensen uit Iran tegen gereduceerd tarief enkele dagen in het hotel (dames met volledige kleren aan in het zwembad; tien toetjes op het bord en die niet opeten). Dan zag je de het leidinggevend personeel even niet.

  • Algemeen 6
op 12 juni 2016 bestemming: Griekenland / piskopiano, reisperiode: juni 2016

Prima service, vriendelijk personeel in vliegtuig. mooi apartement lofos, zeker een aanrader

  • Algemeen 9




op 10 juni 2016 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juni 2015

Macedonie, wat is daar te doen? Dit was mijn eerste gedachte maar het prijskaartje dat aan deze reis zat maakte me toch nieuwsgierig. Prachtige natuur, zeker in het voorjaar, veel cultuur met mooie gebouwen, weliswaar geen strand aan de zee maar strandjes aan het meer van Ohrid, met een geweldig uitzicht vanaf de kamers van ons hotel Tourist. Mooie excursies, vriendelijke bevolking, prima eten en drinken voor heel weinig geld, kortom alles klopte, voor mij tenminste...

  • Algemeen 10
op 8 juni 2016 bestemming: Turkije / kumkoy, reisperiode: mei 2016

Ik zat ik Hotel Dosi ze zeiden is in kumkoy was ik side dus moet leke keer taxi nemen om wat te doen of ondernemen. was daar samen met me vriendin we hadden binnen 2 dagen beide oor ontsteking en meerder mensen en waren veel belgische mensen hadden voedselvergiftiging. in de avond keek je naar buiten zag je de ratten lopen. chloor van zwembad niet orde waren mensen met uitslag ik corendon laten komen was 4 sterren ultra incl dus zeg wat voor problemen iedereen had en zei klopt niet. ik zei ga er dan keer eten en zwemmen nee dar wou ze niet toen zei ze ja heb wel iets ander voor een van de luxte van kumkoy moet ik 600 euro bijbetalen. dat wou ik niet toen ander hotel gekregen al nog 180 euro bijbetalen voor ster minder en kleine kamer klein zwembad afgelegen maar hier was eten beter, zwemwater alles dus reis nooit meer meer corendon voor geen goed. ze liegen ook over acemodiets dus doe mij mij maar Arke/Tui is echt geen aanrader corendon. geef ze echte dikke 2.

  • Algemeen 3
op 8 juni 2016 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: mei 2016

Dit jaar in mei via Corendon de reis Kleurrijk Madeira geboekt.
Je veronderstelt dan dat Corendon je op weg naar de 3 hotels je langs de mooiste delen van het eiland loodst aan de hand van een informatiepakket met routebeschrijvingen. Op de luchthaven van Funchal ontvingen we niet meer dan een klein landkaartje waarop met 3 kruisjes de namen van onze hotels waren vermeld. Je kunt de vlucht dus net zo goed zelf boeken en zelf de hotels uitzoeken. Dit laatste is so wie so een aanrader want de 3 sterrenhotels, waarvan Corendon zelf zegt dat ze goed zijn en waar soms alleen extra voorzieningen zoals een sauna zwembad ontbreken, boden niet wat je zou mogen verwachten. Erg gedateerd, oude meuk en erg gehorig. Je moet overigens zelf uitzoeken hoe je er komt.
We waren onaangenaam verrast toen we op de luchthaven van Funchal pas vernamen dat het eigen risico van de autoverzekering moest worden afgekocht. Dit betekende een verhoging van de reissom van 100 Euro.
Toen we bij het laatste hotel in Funchal aankwamen bleek dit te zijn volgeboekt. Hierover hadden wij voorafgaand aan de reis en ook niet tijdens de reis iets van Corendon vernomen. We werden doorverwezen naar een ander hotel in Funchal, waarvan we alleen de naam doorkregen. Het zoeken kostte ons anderhalf uur om het te vinden.
Kort en goed: we zijn teleurgesteld in Corendon, dat misleidende informatie geeft over haar reizen, onduidelijk is over de kosten van het huren van een auto, onjuiste informatie geeft over de hotels en niet doorgeeft dat een hotel is volgeboekt.
Er zijn reisorganisaties die dit veel beter doen.
H. de Reus en M. Laan

  • Algemeen 5
op 4 juni 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2016

Met bingo-reis terecht gekomen in appartement Neptune op Chersonissos! Uitzicht op zee, prachtige cocktailbar. twee grote balkons. Perfect.

  • Algemeen 8
op 4 juni 2016 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2014

We vliegen de laatste jaren alleen nog maar met Corendon. Zowel pakketreizen als alleen vliegtickets. We ervaren hier een heel plezierige service en evt. wijzigingen zijn in een handomdraai geregeld via het contactcenter . Volgende keer vlieg ik weer met Corendon als het kan :-)

  • Algemeen 9
op 31 mei 2016 bestemming: Griekenland / paleokastritsa, reisperiode: mei 2016

Bestemming Griekenland/Corfu. Wat een reisorganisatie is dit ???
Personeel is arrogant, en zeker niet klant vriendelijk.
Na een week op het eiland Corfu gezeten te hebben ,met slecht weer(waar niemand iets aan kan doen) met een appartement waar je niet wil zitten geloof me( Fontini) hebben wij dan toch geklaagd ,ondanks wij echt hebben geprobeerd om er van te genieten je heb er tenslotte geld voor uit gegeven.....ik heb reuma en met het slechte weer toch wel redelijk last van .....hebben wij ( die echt toch nooit snel klagen) aangegeven dat we naar huis wilde (4 dagen eerder) HIER WERD AL VREEMD OVER GEDAAN EN KOSTTE ONS NOG EXTRA GELD OOK....Nu we thuis zijn meteen een klacht in gediend......maar ja meer dan een excuus krijg je niet HOEZO KLANTVRIENDELIJK!!!

  • Algemeen 1
op 31 mei 2016 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: juni 2016

Iedere keer dat ik met correndon meega presteren ze het om na de boeking met een tussenlanding te komen dan bel je en zeggen ze je moet de boekingsvoorwaarde lezen. ik al veel vakantie vluchten gemaakt maar correndon spant de kroon met andere woorden mijn vakantie is al verpest voor hij begon dank jullie wel

  • Algemeen 2
op 30 mei 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2016

Hieronder geef ik een opsomming van hoe we van onze reis toch wel een kater hebben over gehouden.

21.01.16 hebben we een pakketreis naar Alanya geboekt voor de vertrekdatum 5-5-2016 via Gazipasa, naar Alanya, op 22-03-2016 kregen we een mail met de mededeling dat we niet via Gazipasa vlogen maar via Antalya en dat wordt je dan al door je strot geduwd, terwijl we juist deze reis geboekt hadden door dat een persoon die in ons reisgezelschap zat niet de trap van een bus kan betreden, dus hadden we een taxi geregeld via Suntransfer om naar Alanya te reizen en weer terug vanaf Alanya naar Gazipasa. Maar waardoor de taxi nu vanaf Antalya moest rijden, dat was € 115,-

Wij zaten in Appartementen Sifalar in Alanya,(gelukkig was het verblijf daar super), dus op dinsdagavond 10 mei om 19:30 uur krijg ik keurig een mailtje op mijn telefoon van Corendon dat de terugreis CAI024 op 12-05-2016 volgens de die op de tickets vermeld staan zal plaatsvinden, dus daar is ook de taxi naar Antalya voor geboekt bij Suntransfer.

Donderdagmorgen 12-5-2016 rond 10 uur lopen we langs de receptie om nog even naar het strand te gaan, de taxi komt toch pas 17:30 in de middag, dan komt de receptioniste aanrennen met een fax bericht van Corendon dat we omgeboekt zijn naar CAI011, een andere vlucht omdat ons toestel gecanceld is voor die avond, wij bellen naar de reisleiding ter plaatse, deze vrouw is altijd al onbeschoft van aard, die was kortaf en wij moesten maar zorgen dat we gepakt waren omdat de bus om 11:15 voor het hotel zou staan, ik vertel dat wij voor einde middag een taxi hadden besteld, had ze niets mee te maken, wij zijn toch maar snel gaan pakken, ik heb snel een taxi besteld naar Antalya omdat het betreden van de bus niet ging werken, maar waren nu toch weer € 75,- kwijt, omdat de andere taxi al gepland was voor smiddags kon deze niet meer gecanceld worden, en ook ging de reis naar Rotterdam, maar onze auto staat op Allure parking op Schiphol.

Ik begrijp dat als er een toestel gecanceld wordt er geschoven moet worden, maar dan laat je de mensen een keus maken een dag langer laten blijven, of om een persoonlijke benadering, maar wat blijkt sávonds op Antalya dat onze vlucht CAI024 gewoon vertrekt vanaf Antalya. Wij voelen ons beet genomen voorgelogen en bestolen, in plaats dat we de laatste dag nog heerlijk hadden kunnen genieten, (onze eerste dag waren we al kwijt omdat we 23:50 uur aan kwamen in het hotel dus ook al een verloren dag hebben gehad) in plaats van 8 dagen zijn het er 6 geworden.

Komen in de avond aan in Rotterdam, niemand van Corendon om ons te vertellen hoe nu verder, staat er buiten een bus die blijkt naar Schiphol te gaan, chauffeur heeft geen lijst met namen, erg amateuristisch, op Schiphol aangekomen bellen naar Allure parking, die beste man begreep niet echt waar in naar toe wilde naar welke parking, na veel heen en weer bellen zou hij een busje sturen en ons rons 21:00 uur oppikken, na 9 keer bellen en rond de 5 kwartier wachten werden we opgehaald en konden we eindelijk de bizarre dag afsluiten.

Na een aantal jaar met Corendon te hebben gevlogen, en in het vliegtuig het leuke verhaal van Atillay Usla te hebben gelezen, ga ik er van uit dat dit hopelijk een incident is, en het spijtig is dat dit ons heeft moeten overkomen, een reis waar zeker 2 personen van ons gezelschap al jaren naar uit hebben gekeken, ik ga er van uit dat wij hiervoor gecompenseerd gaan worden op een of andere manier, we hebben veel kosten moeten maken en een hele dag vakantie misgelopen.

Voor ik deze brief op social media en het World Wide Web laat serven wil ik Corendon in de gelegenheid stellen hier over na te denken.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2016

Voor het eerst gevlogen met corendon. Zowel de heen als terugreis geen broodje stroopwafel of vulkoek te koop in het vliegtuig. Het personeel gaf zelf aan dat ze aangegeven hadden om extra bij te vullen omdat er veel vraag naar is....maar Helaas wordt er niet naar het personeel geluisterd die door dit voorval alleen nee konden verkopen en er was 1 stewardess al behoorlijk chagrijnig van....wat ik me voor kan stellen. Onze prioriteit gaat niet meer uit naar corendon!

  • Algemeen 3
op 30 mei 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2016

2x vluchtwijziging (niet prettig). Zowel heen en terug niet naast reisgenote kunnen zitten. Ik baal van het euro scoren voor allerlei wissewasjes.

  • Algemeen 5
op 29 mei 2016 bestemming: Spanje / Fuengirola, reisperiode: mei 2016

Hotel Torablanca in fuengurola is een hotel met ouderwetse regels om tien uur ging het zwembad open, tussen 10.00 en 11.00 uur geen all inclusief en het eten was redelijk maar veel hetzelfde en vaak koud. Verder de kamers zijn netjes en ruim wel gehorig, maar de 2 liften een ramp ( bij aankomst 1 defect. volgens mij een beperkt hotel van 3 sterren. We zijn in +/- 15 jaar Corendon beter gewend. Jammer

  • Algemeen 5
op 29 mei 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2016

Zeer tevreden over de gang van zaken bij dit bedrijf. In de afgelopen twee jaar al 3 reizen gemaakt met Corendon en allemaal was het even netjes. Geen klachten gehad over dingen. Wij zijn gisteren weer teruggekomen van een week Turkije en zijn dus wederom gevlogen met Corendon. Het hotel was netjes verzorgd, helaas was de kamer niet naar onze zin doordat er bedden te klein waren en het erg rumoerig was. Dankzij reisleiding van Corendon kregen we direct een upgrade naar een nieuwe, betere en grotere kamer!
Ook de vluchten netjes geregeld, geen klachten over. Enige minpunt zijn de vluchttijden, we konden pas laat heen en moesten vroeg terug. Maar is dat niet overal?

  • Algemeen 8
op 29 mei 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2016

5-daagse last-minute geboekt en met Corendon naar Ibiza gevlogen. Tussenlanding op Mallorca gehad en door naar San Antonio. We verbleven in hotel Marco Polo wat op een perfecte locatie in het centrum ligt. Het party seizoen was nog niet begonnen dus ook geen overlast gehad. Hotel was eenvoudig maar super schoon en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden ook niet meer nodig dan een bed, toilet en douche. Het ontbijtbuffet was heerlijk en uitgebreid, keuze genoeg. Prijs/kwaliteit verhouding een dikke voldoende voor onze geboekte reis. Wat zeer aan te bevelen is, is de excursie met jeep die je het hele eiland laat zien en je komt op plaatsen waar je niet met auto of bus kunt komen. Prachtige baaien en binnenland waar we met onze groep van genoten hebben. Helaas te kort om alles te doen en zien op het eiland maar een perfecte keus van Corendon om op Ibiza te vliegen, zeker ook buiten het hoogseizoen om. Twee uurtjes vliegen en je zit te genieten op een terrasje in de zon op een eiland wat de moeite waard is om te bezoeken.

  • Algemeen 8
op 26 mei 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2016

Had prachtige vluchttijden uitgezocht en weet dat het onder voorbehoud is, maar beide dagen nadelig veranderd en 2x een tussenstop op Kos. Erg jammer.

  • Algemeen 5
op 26 mei 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: maart 2016

Heerlijke vakantie en goede service

  • Algemeen 7
op 26 mei 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2016

Werkelijk alles klopte zoals Corendon als informatie had doorgegeven, zelfs het vliegtuig (ik ben een vrouw met behoorlijke vliegangst) van Corendon gaf een vertrouwd gevoel! Ook de zitplekken waren ruimtelijk, en een zeer vriendelijke crew. Ook het hotel Mediteraneo waar veel gasten van corendon waren, was in kloppend met de reisbeschrijving! Het was onze eerste keer met corendon, maar zeker niet de laatste keer!

  • Algemeen 9
op 26 mei 2016 bestemming: Griekenland / Gouvia, reisperiode: juli 2014

Prima service, goed hotel.

  • Algemeen 7
op 24 mei 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: mei 2016

Wij hebben een reis geboekt en zagen dat er bij de ruim bagage alleen een breedte en hoogte aangegeven werd dus geen lengte. Aangezien we gaan kitesurfen heb ik gebeld om te vragen of de lengte van een boardbag een probleem was. De vriendelijke vrouwelijke medewerker had hier geen antwoord op. Zij zou het navragen en mij nog terug bellen. Gezien de hier eerder geplaatste horror verhalen had ik zo mijn bedenkingen. Maar na 2 dagen wat ook was afgesproken, belt de vriendelijke dame terug om te zeggen dat het geen probleem is. We moeten nog gaan, maar dit vond ik al positief.

  • Algemeen 9
op 24 mei 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2016

Onbetrouwbare reisorganisatie Corendon snoept 2 dagen af van de vakantie.

We hebben voor 12 dagen geboekt. We kwamen om 02.30 h s'nachts aan in ons hotel Titanic. Op de terugreis werd 1 dag van tevoren medegedeeld dat de vliegtijd van 16:30 h naar 08.00 h is verplaatst. Dit betekent dat we om 05.00 h opgehaald werden.
Dus je komt in de nacht aan en vertrekt in de ochtend. In de bus naar de AirPort vernamen we van medepassagiers dezelfde ervaring met Corendon.

Daarnaast vlogen we via Groningen naar Rotterdam, dus ook een langere reistijd en wachttijd in Groningen. Dit betekent ook 1 keer extra landen en opstijgen. Voor kinderen en ouderen niet ideaal.

Tevens hebben we een excursie geboekt voor een middag. Er werd ons van te voren niet verteld dat er ook een stop was bij een lederen winkel. Vervoertijd + winkelbezoek koste circa 50 % van de totale duur van de trip. Waar we niet om gevraagd hadden.

De helpdesk waar ik 2 maal contact mee heb gehad, bij checkin problemen en bij terugreis, is ook niet heel behulpzaam. Ze kunnen niet veel anders dan je een prettige vakantie toewensen en mededelen dat je een klacht bij Corendon kan deponeren.

Als laatste worden onnodig reisleidsters ingezet bij vervoer van en naar AirPort. Je voelt je daardoor een beetje verplicht om te tippen. Normaliter zouden we de chauffeur wel een tip geven, maar met de toespraak van de reisleider voelt het meer als een verplichting dan vrijwillig.

Tip naar Corendon, wees transparant en eerlijk ipv onbetrouwbaar en misleidend.

  • Algemeen 2
op 23 mei 2016 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: mei 2016

Hotel President ligt zeer afgelegen. Er is totaal niets in de omgeving te doen. Geen openbaar vervoer. De shuttlebus naar Noto kost 4 euro p.p. enkele reis. Auto huren in het hotel is erg duur. De lobby en eetzaal in het hotel zijn zeer gehorig vanwege de marmeren vloer.

  • Algemeen 6
op 22 mei 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2016

Onze klacht is dat we op de terugreis niks te eten konden kopen. We zaten vrij achterin het toestel en het eten was op,enige wat we konden krijgen was een droog broodje. Aangezien we om 19.25 uur vertrokken zou t toch wel normaal zijn als we iets te eten konden krijgen.

  • Algemeen 7
op 17 mei 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2016

In December een reis geboekt van 2 mei 2016 tot 17 mei 2016 met Corendon van Eindhoven naar Antalya ,dit gedaan omdat we 10 km van de luchthaven Eindhoven wonen. De heenreis was geen probleem , voor de geplande terugreis van 17 mei zouden wij om 3 uur in de nacht opgehaald worden in het hotel om vervolgens om 7,00 uur te vliegen naar Eindhoven. Nu kregen we op 16 Mei (2 de pinsterdag) om 17.00 uur een facs dat we om 10.40 zouden vliegen naar Amsterdam , meteen de reisleider gebeld ,die met het verhaal komt dat een ceremonie is op luchthaven Eindhoven en dat er niet gevlogen kan worden op deze luchthaven. Op de luchthaven Antalya stond een toestel dat vanuit Daleman een regulaire tussenlanding maken en naar Amsterdam zou vliegen , de mensen die eigenlijk om 7,00 uur op Eindhoven zouden vliegen werden onder het mom dat er niet gevlogen kon worden op Eindhoven in datzelfe toestel gezet naar Amsterdam (naar mijn mening was het gewoon een te gering aantal reizigers naar Eindhoven) In Amsterdam aangekomen was ons beloofd dat er iemand van Corendon aanwezig zou zijn ,nou ze zijn ongeveer een uur bezig geweest om alle mensen bij elkaar te zoeken, zodat we om ongeveer 15.00 uur konden vertrekken naar Eindhoven om daar rond 16,30 aan te komen , even naar de servieballie op de luchthaven Eindhoven gegaan om te vragen wat voor ceremonie er die dag geweest was, nou die mensen keken me heel verwonderd aan , en schoten in de lach ,zo word je bedonderd door Corendon ,dus ik reis nooit meer met Condeniksvan, een excuus kon er niet af.

  • Algemeen 1
op 14 mei 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2016

Huurauto via Corendon geboekt bij Monza cars. 2x auto met mechanische problemen. Geprobeerde via Credit Card 100 euro te veel te berekenen. Corendon Kreta gevraagd dit te melden bij Corendon Nederland. Geen reactie op 3 klachten. Wei informeren bij D-reizen waar ik had geboekt, terwijl ik bij hen niet had geklaagd. Wat een loosers bij de klantenservice van Corendon.
Eerste en laatste maal reis met Corendon.

  • Algemeen 5
op 14 mei 2016 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2016

Hotel Forte da aura, waar wij een week verbleven, is een ongezellig en sfeerloos hotel, met heel veel klachten, over de maaltijden, drank, kamers, badkamers, geen animatie, geen muziek, koffie uit een kartonnen bekertje, drinken uit een plastic bekertje, en nog veel meer.
de kwalificering vier sterren is niet reëel, maximaal twee zou beter zijn.

  • Algemeen 4
op 13 mei 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2016

Ik wil het volgende mededelen...Eind December 2015 geboekt naar Hotel Linda bij Side. Vluchttijd vanaf Schiphol 16:30. Keurig op tijd de tickets binnen gekregen. Affijn wij vandaag keurig op tijd naar Schiphol daar aangekomen de vlucht niet op de borden. Ik had wel een paar dagen geleden een sms gekregen met de vluchtgegevens, vlucht om 04:00......in mijn systeem zat gewoon 16:00......dusssss de lul....wat een puinhoop.

Ik weet helaas niet de naam van de medewerker van Corendon maar wat een klasse hoe hij ons hielp. En tuurlijk moesten we een flink bedrag bijbetalen om morgenmiddag alsnog te kunnen vertrekken inclusief de transfer naar het hotel.
Men had ook kunnen zeggen..helaas.. Maar wat een bereidheid en service en betrokkenheid..... Hele grote pluim..Klasse en bedankt

  • Algemeen 10
op 13 mei 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2016

Het Aslan Hotel heeft een prima ligging. Het mooie, schone strand ligt op zo'n 300 meter loopafstand, er zijn volop winkels in de omgeving en naar het centrum van Alanya kun je ook makkelijk lopen. Hier kun je de mooie haven en bruisende uitgaansgelegenheden bezoeken. Naast het hotel ligt het Aquapark, en ook het kasteel van Alanya ligt vlakbij het hotel, met de auto zo'n tien minuten rijden. De service in het hotel is erg goed, het personeel is erg vriendelijk en staat altijd klaar om je te helpen met vragen. In het hotel zit een winkeltje dat altijd geopend is, waar je snacks en drank kunt kopen. De kamers hebben allemaal een balkon en airconditioning, en worden regelmatig schoongemaakt. De (bad)kamervoorzieningen zijn in zeer goede staat, omdat het hotel recentelijk is gerenoveerd. Het Noma restaurant zit onder het hotel, waar het eten goed is en het personeel ook supervriendelijk is. Kortom, een zeer goed hotel. Ik kom zeker terug!

  • Algemeen 9
op 12 mei 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2016

Grand Park Lara is een echte aanrader. Op korte afstand van luchthaven Antalya. De grootsheid van het hotel valt niet op door de aanwezige ruimte voor te eten , zwemmen en animatie. Eten is s'morgens,s'middags en s'avonds zeer gevarieerd. Bediening is zeer vriendelijk. Een vraag van mij naar een bepaald item , leverde mij een delegatie van 5 mensen op. Ik kreeg wel wat ik wilde.

  • Algemeen 9
op 11 mei 2016 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: mei 2016

Wat een slechte klachtenafhandeling bij Corendon. Tijdens ons 11 daagse verblijf in Titanic Belek Deluxe, welgeteld 1 a la carte restaurant van de 7 geopend, Turks bad/sauna complex dicht. Corendon verschuilt zich achter het feit dat er in een voor en naseizoen facaliteiten gesloten zijn. Echter vertrokken wij 3 mei (1 mei start hoogseizoen), en was er nog niets veranderd aan de situatie. Via Corendon host en guest service te horen gekregen dat er vanwege 50% daling van het toerisme, hotel maatregelen heeft moeten nemen om kosten te drukken waaronder sluiting restaurants. Dit staat natuurlijk niet op de website van Corendon. Daar zie je nog steeds het mooie plaatje. Laat je niet misleiden! Bel het hotel als je zeker wilt zijn dat het plaatje klopt wat Corendon voorschetst.

  • Algemeen 1
op 11 mei 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: april 2016

Aankomend bij het complex werd dit gesloopt werden ondergebracht 2 straten verder dit verkeerde in de zelfde staat hebben direct de sleutel terug gegeven en zelf elders een hotel genomen kortom dit mag je als corendon toch gewoon niet aanbieden !! volgens corendon hadden we terplekke een klachten formulier in moeten vullen hoe en waar s'avonds 11 uur !! nooit meer corendon

  • Algemeen 1
op 8 mei 2016 bestemming: Indonesië / Sanur, reisperiode: januari 2016

Een echte aanrader! Geweldig aanbod, heerlijke bestemming en een prachtig hotel! Ik zou dit zeker nog eens over willen doen!

  • Algemeen 8
op 5 mei 2016 bestemming: Turkije / Turkije, reisperiode: april 2016

Prima vliegmaatschappij met supervriendelijk personeel. Wij hadden een ongeplande tussenlanding maar, waar maak je je druk om. Al vele malen met Corendon gevlogen en vakanties geboekt en altijd zeer tevreden.

  • Algemeen 9
op 5 mei 2016 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2015

Forte Da Oura is een mooi hotel, ook goed om met je gezin naartoe te gaan!

  • Algemeen 8
op 3 mei 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2016

Vroeg boek actie gedaan in december met gratis annulatie verzekering ( stond op hun site ) dus wat denkt een mens dan ? Dat je uw reis gratis kunt annuleren !!! Gezien de aanslagen in Brussel zijn we beginnen info nemen van waar we zouden vertrekken ze konden ons enkel zeggen het veranderd dagelijks . Dan zijn we beginnen denken aan annulleren want ja we dachten dit is gratis ! Tot we info namen bij corendon ! Als je aan dag zoveel voor vertrek annuleerd kost het u zoveel en steeds maar meer !!!! Het was enkel als je meer dan 56 dagen voor vertrek annuleerde dat het gratis is !!!! Of hoe ze de mensen in de zak zetten met grote beloftes gratis annulatie in grote letters en ergens anders op hun site kun je als je goed zoekt de kleine lettertjes vinden !!!! Dus zeer goed oppassen met Corendon is de boodschap !!!!!!!!!

  • Algemeen 1
op 3 mei 2016 bestemming: Egypte / El Gouna, reisperiode: juli 2014

Ik heb vliegangst en heb dit aangegeven bij Corendon en tijdens de vlucht hebben stewardessen en de piloot op de terug reis, regelmatig even gevraagd of het nog goed ging. Echt klasse! Vaak wordt ik niet serieus genomen maar bij Corendon zeker wel. Ook op het resort heeft de reisleider ons goed geïnformeerd en stond elke dag paraat om ons te helpen waar nodig. Top!

  • Algemeen 8
op 1 mei 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2016

Bestemming Porto Village mag het predicaat all inclusive niet hebben, wij stonden 01.30 uur op, vertrokken 05.00 uur en kwamen ca. 10 uur lokale tijd aan, prima verlopen , echter bij aankomst bij Porto Village bestelden we bij de bar aan het zwembad een cappuccino, hé hé eindelijk, dienden we ervoor te betalen !! Op mijn: ik heb voor alles betaald, keek de barman geïrriteerd en trok de prijslijst nog eens extra voor mijn neus, op mijn nee niks hoor, wees hij op een ieniemienie koffie apparaat om de hoek alwaar we of heet water, of een waterige black coffee konden kiezen, miezerige bolletjes lagen in een plastic tupperware bak in de zon te zweten evenzo de blokjes cake ernaast. Een warm welkom... en zo waren er nog vele zaken.

  • Algemeen 3
op 1 mei 2016 bestemming: Griekenland / Hersonissos, reisperiode: april 2016

Gefeliciteerd Cor&Don, jullie bestaan jaar en trakteerde in het vliegtuig op een gebakje. wat wij ook een goede service vonden, was dat het vliegtuig door een technisch mankement anderhalf uur vertraging had en dat men bij het cafetaria een refreshment kon halen, bestaande uit een fles water en een sandwich, wat we direct mee konden nemen het vliegtuig in.

  • Algemeen 8
op 29 april 2016 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: maart 2016

Wat een stomme reis organisatie er valt niet mee te communiceren. ze leggen het probleem altijd bij jou neer. Ik kan er niks mee worden met deze organisatie. ik zou voor een andere reis bureau gaan!!!!!!

  • Algemeen 2
op 26 april 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2016

Hele fijne vakantie in Turbo Club, Maspalomas. Je hebt er de mogelijkheid om de drukte op te zoeken bij het zwembad met muziek of de rust bij het andere zwembad. Appartementen (bij het rustige gedeelte) zijn erg mooi. Kleinschalig en heel vriendelijk complex.

  • Algemeen 8
op 23 april 2016 bestemming: Spanje / Puerto del Carmen, reisperiode: april 2016

Eerst het positieve: de bemanning in het vliegtuig was zeer vriendelijk en gastvrij. Mindere punten: de reisleider ter plaatse, daar hadden we echt niets aan, ons koffer is nooit aangekomen, hij wist daarvan, nooit bij ons geïnformeerd tijdens de vakantie ook niet op het vliegveld bij de terugvlucht, bovendien werden we 's nachts bij het appartement afgezet door de bus, reisleider. was daar niet bij, de chauffeur zei ons dat we daar ook weer opgehaald werden, fijn als je geen idee hebt waar je bent. Reisleider de hele week niet gehoord of gezien , zwakke reisleider. Dan nog een niet zo'n fijn puntje: de vliegtijden weken wel erg af van wat in eerste instantie vermeld was, vertrek zou om 9 uur 's ochtends zijn, was om 17.00 uur 's middags, scheelt toch bijna een dag.

  • Algemeen 5
op 19 april 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: maart 2015

Vakantie geboekt via Corendon. Zij bieden op website voor Dunas Maspalomas bungalows en suites aan. Op basis van alle plaatjes gekozen voor de goedkoopste (bungalow). Ter plaatse blijkt dat deze niet overeenkomen met de plaatjes op de website. Om laten boeken naar de kamers zoals aangegeven op website. € 200 moeten bijbetalen voor 5 nachten. Als ik het direct geboekt had, had dit € 148 gekost voor 7 nachten. Corendon verschuilt zich achter hun voorwaarden en komen op geen een manier tegemoet. Passen ook hun website niet aan.
Slechte service!!!!!

  • Algemeen 3
op 18 april 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: mei 2016

Vraag: komt het bekend voor dat de prijs met honderden euro's zakt na de boeking. Snap dat last minute reizen goedkoper worden maar het is nog lang geen 26 mei. Ben hier wel van geschrokken en nog nooit eerder meegemaakt. Nu is het ook de eerste keer dat ik bij Corendon boek.....Zet een 5 neer omdat ik benieuwd ben of de klantenservice hierin tegemoetkomt. Cijfer kan dus omhoog maar ook naar beneden...

  • Algemeen 5
op 15 april 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2016

!NOOIT MEER!

Op het moment van boeken december 2015 was alles bekend. de prijs .vertrektijd...vluchtnummer. kijk toevallig op mijn Corendon en zie tot mijn niet geringe verbazing dat werkelijk alles is veranderd. De vertrektijd. nu ineens een tussenlanding (op Lesbos) en een geheel ander vluchtnummer!!!!! Direct per email mijn beklag gedaan. op de eerste plaats dat ik niet ben geïnformeerd m.b.t al deze genoemde veranderingen en dat ik er absoluut geen genoegen mee zou nemen .inmiddels per email van 3 verschillende medewerkster van Corendon antwoord gekregen. daarna wederom per brief een brief met de gehele correspondentie verstuurd aan de directie van Corendon, waarna ik na 5 dagen ben gebeld maar nog steeds met de zelfde opmerkingen. zoals tijden zijn onder voorbehoud. vluchtroute is onder voorbehoud en dan uiteraard ook de gehele vlucht is onder voorbehoud. Ik heb tijdens het laatste telefoongesprek uitgelegd dat vroegtijdig boeken totaal ZINLOOS is en dat in dit geval Corendon moet stoppen met hun standaard opmerkingen van het staat allemaal in onze voorwaarden. Voorwaarden welke mijn inziens per minuut door Corendon kunnen worden veranderd. dus eigenlijk kom je na het boeken in een tombola terecht en moet je als consument maar afwachten waar het allemaal gaat eindigen!!! Tevens heb ik de betreffende dame getracht uit te leggen dat volgens mijn mening allemaal niet wettelijk kan plaatsvinden. tenslotte hebben wij als consument plichten maar ook rechten, en is het waarschijnlijk in de zeer naaste toekomst niet onmogelijk dat Corendon ook volgens hun voorwaarden het geboekte hotel kunnen wijzigen.

  • Algemeen 1
op 14 april 2016 bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: september 2015

Inmiddels twee maal met Corendon naar Dalyan geweest. Vlucht is niet zeer luxe, maar wat wil je verwachten voor die prijs! Appartementen waren goed en we konden zelfs op verzoek (i.v.m. kennissen bij ander complex) wisselen van locatie.

Prijs/kwaliteit verhouding geeft ik Corendon een dikke 9.

  • Algemeen 9
op 13 april 2016 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: december 2015

Dikke pluim voor tamara na en tijdens ziekenhuis opname van mijn man, corendon mag heel zuinig en trots zijn op onze hostes tamara! Ook corendon vacantie's supergoed!

  • Algemeen 10
op 11 april 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: maart 2016

Corendon maakt zijn eigen regels door het wetboek en de ANVR regels aan zijn laars te lappen. Na ontvangst worden de vertrektijden zonder opgaaf van reden veranderd terwijl dit wettelijk en volgend de regels van de ANVR wel verplicht is. daarna afschepen met teksten als redelijk en volgens ons. Schandalige maatschappij die gebaseerd op leugens en halve waarheden lokt.

  • Algemeen 2
op 7 april 2016 bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: april 2016

Zeer klantonvriendelijke service! Hier is sprake van praktijken van een low-budget vliegmaatschappij , die kost wat kost omzet wil behalen! De klant staat echt niet voorop en houden zich beslist niet aan hun prijsafspraken! Op reclames reageren ze zelf niet eens! Echt geen aanrader! Zijn veel betere vliegmaatschappijen over!

  • Algemeen 3
op 27 maart 2016 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: maart 2016

Wij hebben een combinatiereis geboekt bij Corendon. 2 Dagen Dubai en 5 dagen een resort in Ras al Khaimah. We begonnen in het hotel Grand Ghaya in Dubai zelf. Daar kwamen wij aan na een nacht vlucht in het hotel. We kregen daar te horen dat onze kamer nog niet klaar was en dat het een half uurtje ging duren.Dat werd dus 2 en half uur. Na heel veel heen en weer vragen en zeuren eindelijk een kamer. wij hadden vanuit Nederland al excursies geboekt en die zouden s,middags al plaats vinden. Dus dat werd toen erg haasten. Na 2 dagen moesten wij zelf gaan informeren naar onze transfer naar Ras Al Khaimah. Dat vonden wij erg vreemd. Keurige transfer dus richting het resort : Beach Resort Bin Majid. Daar hadden wij all-inclusive. Ik weet niet wat Corendon onder all-inclusive verstaat, maar wij dus niet wat we daar kregen aangeboden.
Als we wat wilde drinken buiten de eetzalen om was dat erg moeilijk. De mini bar in de kamer moest betaald worden en de koffie die er stond werd niet bij gevuld na het eerste gebruik. Heel vreemd. Wij drinken cola light. Dat is ons een dag gelukt en toen was het op. Terwijl we allebei 2 keer naar de bar zijn geweest voor een blikje. Verder kon je helemaal niks eten op het park terwijl er wel snacks oid zouden zijn. En als je wat van buiten af meewilden nemen kon je dat in leveren omdat dat niet mocht. Na 5 dagen weer richting vliegveld daar moesten wij weer zelf achteraan. Zeer slecht geregeld. Deze reis word waarschijnlijk niet veel geboekt er word echt niet naar de gasten omgekeken helaas. Ik hoop dat jullie hier iets meekunnen als feed back. Ons is deze reis zeer tegen gevallen. gr Marijke van Meeteren

  • Algemeen 5
op 26 maart 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: februari 2016

Erg leuke vakantie met Corendon gehad! Alles zeer goed geregeld door de organisatie.

  • Algemeen 7
op 22 maart 2016 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: maart 2016

Op de terugreis kregen we te maken met een combinatie van een passagier zoek, staking in Frankrijk en werk en rusttijden bemanning. na heel lang wachten in toestel zijn we beland in Portugal. De gezagvoerder met zijn bemanning heeft ons constant op de hoogte gehouden, gezorgd voor een overnachting in een vijf sterren hotel, ik geef het je te doen ruim 200 passagiers in 1 hotel, om half 12 s'avonds nog een fantastische maaltijd en de volgende dag keurig op tijd aangekomen in Nederland. Natuurlijk is dit niet leuk, veel mensen moesten hun baas/werk bellen, de oppas een dagje langer vragen enz. maar eigenlijk namen alle passagiers het goed op. Bemanning vlucht CND 712 jullie waren geweldig, maar zeker ook alle medepassagiers!

  • Algemeen 10
op 21 maart 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: maart 2015

Hotel Bakung Beach Hotel met vlucht geboekt bij Corendon. Zeer tevreden over de reis met Qatar airlines alles op tijd. Hotel zoals beschreven geen negatieve dingen Prima geregeld.

  • Algemeen 8
op 16 maart 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2016

Geboekt naar het nieuwe hotel Marble, met veel tam tam aangekondigd. In Februari geboekt voor een weekje, zag deze week dat dezelfde reis € 200,-- goedkoper is geworden. Verzocht om boeking aan te passen naar actuele prijs. Afwijzing kan men niet honoreren, nog nooit zo'n klantonvriendelijke organisatie meegemaakt. Dit is de 1ste maar tevens laatste boeking door en met Corendon. Een 1 is nog een te hoog cijfer.

  • Algemeen 1
op 16 maart 2016 bestemming: Turkije / Dalyan/Bodrum, reisperiode: april 2016

Voor het eerst geboekt bij Corendon en voor het eerst een nare ervaring. Bij onze eerste reis naar Dalyan op 16-04-2016 werd de laatste dag geannuleerd. Of we een dag eerder of 3 dagen later wilden vertrekken. Omdat we die reis bij mijn broer logeren was 3 dagen later niet zo'n probleem, dus dat gedaan. Wordt enkele weken later ook de vertrektijd vanaf Schiphol veranderd van 3.45 uur naar 8.30........ben bang dat er nog meer veranderingen komen. Broer ingelicht, die haalt ons op in Dalaman en Parkfly waar wij de auto parkeren.

Dan de geboekte Muziekreis op 21-05-2016 in Bodrum. Eerst zouden we vanaf Schiphol vertrekken om 14.00 uur, dat weer veranderd naar 10.00, omdat wij anderhalf uur moeten rijden en 3 uur vantevoren op het vliegveld moeten zijn, kost dit ons onze nachtrust.
Terug gingen we oorspronkelijk om 18.45. Dit werd veranderd in 6.00 uur! Dure reis waar zomaar een dag vanaf gehaald wordt. En weer geen nachtrust, maar middenin de nacht naar het vliegveld.
Benieuwd wat Corendon nog meer in petto heeft. Het is dat ik geboekt heb, naar hierna vlieg ik nóóit meer met Corendon. Ben er helemaal klaar mee. Al die veranderingen, weet zo onderhand niet meer hoe het zit. Grote kans dat ik straks het vliegtuig mis door alle tijden die in mijn hoofd zitten. 😡

  • Algemeen 1
op 15 maart 2016 bestemming: Griekenland, reisperiode: juli 2015

Deze reis organisatie is een schande voor de sector.

  • Algemeen 1
op 11 maart 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: februari 2016

Ziek geworden tijdens vakantie, waarop ziekenhuisopname volgde. Enorm veel steun gehad aan reisleider Ruud Sakkers, in een woord een fantastische reisleider! 11-02-2016 een prachtig voorjaarsboeket ontvangen van Corendon. Heel veel dank hiervoor.

  • Algemeen 10
op 10 maart 2016 bestemming: Curaçao, reisperiode: maart 2016

Corendon boekt bij KLM maar stuur slechts op verzoek de boekingscode. Dat gebeurd zo laat dat er mbt de stoel nauwelijks meer iets te regelen is zelfs niet als KLM elite member. De KLM gold card helpdesk, zegt ja dat probleem is bekend bij Corendon

  • Algemeen 1
op 5 maart 2016 bestemming: Spanje / Puerto del Carmen, reisperiode: februari 2016

Appartement Bellevue aquaris: Puerto del Carmen. Er is ingebroken in ons appartement. Deur werd ingetrapt. Indien wij geweten hadden dat dit appartementen complex hier bekent mee is hadden wij nooit gegaan!!! Inbraak op inbraak met en zonder inbraaksporen. Koop geen wifi bij receptie want dan weten ze meteen dat er wat te halen valt. Appartementen zijn zeer gedateerd verflaag lag als sneeuw op tafel. Kreeg geen ander appartement na 2x klagen en ook niet na melding bij Corendon. Helaas volgende dag inbraak GA NIET NAAR DIT COMPLEX JE BENT GEWAARSCHUWD.

  • Algemeen 1
op 5 maart 2016 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: november 2015

De vlucht was perfect, vriendelijk personeel. Behulpzaam met omwisselen stoelen, kortom super tevreden!!!!!

  • Algemeen 9
op 27 februari 2016 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2015

Goedkope bestemming. Je blijft toch een Nederlander!!

  • Algemeen 8
op 26 februari 2016 bestemming: Spanje / Canarische Eilanden, reisperiode: december 2015

De afhandeling van een zoekgeraakte koffer niet naar tevredenheid. Reisorganisatie is verantwoordelijk voor bagage. Je geeft in goed vertrouwen je spullen af. Op Schiphol bij thuiskomst geen enkele controle meer of men met de juiste bagage wegloopt. Ook met een tussenlanding weet je niet meer wat er met je spullen gebeurt! Corendon heeft de zoekgeraakte koffer met een bon van 50 euro te besteden aan een volgende reis afgedaan. 20 kilo zomer en winterkleding nu bijna twee maanden na thuiskomst nog steeds niet terecht. Corendon moet wel goed met zijn klanten om blijven gaan! Een koffer die nooit meer terug komt, schijnt een incident te zijn. Waarom dan geen fatsoenlijke afhandeling? De reisverzekering vergoedt ook maar een deel van de schade.
Een ander 'dingetje' is dat je als je boekt in juli voor december de vluchttijden al op de website vermeldt ziet staan. Rechtstreeks wordt heel gemakkelijk een tussenlanding. Dit hebben we op de terugweg meegemaakt. Corendon doet op de website voorkomen dat er als lijndienst gevlogen wordt. In de hele kleine lettertjes staat dat ze mogen wijzigen tot 24 uur van te voren. Mensen met kleine kindjes wees hier op bedacht!! Stewardessen van Corendon echter wel bijzonder vriendelijk! Wel een leuke vakantie gehad.

  • Algemeen 5
op 23 februari 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: februari 2016

Slecht eten, niet vers en goor voor een 5 sterren hotel. Kind is ziek geworden en kon niks eten.

  • Algemeen 4
op 21 februari 2016 bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: juli 2015

De vliegreis verliep perfect. Het appartotel Ali Baba was goed verzorgd door een vriendelijke familie. Dalyan is een leuke bestemming door de diverse excursies! In het natuurgebied leeft bijvoorbeeld de zeeschildpad. Enige bezorgdheid wat het toerisme doet met de flora en fauna heb ik wel. Informatie naar de toeristen zou ook door de reisorganisaties gegeven kunnen worden. De vakantie was erg geslaagd door de gezelligheid van Dalyan.

  • Algemeen 9
op 17 februari 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2016

Als ik via corendon een reis wil boeken naar bodrum voor 12 dagen staat in de linker kant een bedrag van € 497.-per persoon en als ik wil afrekenen moet ik € 1194.- betalen dit is € 200 meer ik vind dit oplichterij goedkoop aanprijzen en dan een stuk duurder maken ik kies nu voor tui fly daar betaal ik wat ik zie corendon nooit meer

  • Algemeen 2
op 17 februari 2016 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2015

Twee weken na het boeken van de reis werd mijn dochter gemaild door Corendon dat ze moesten bijbetalen voor het gebruik van de koelkast in hun appartement? Ik vind dat echt schandalig. Je huurt een appartement juist vanwege de koelkast. Corendon aangeschreven en die regeren met de melding dat de teksten van de reizen onder voorbehoud zijn. Zo worden dus alle problemen en extra kosten op de klant afgeschoven. Erg teleurstellend voor een organisatie die op de website beweerd geen verborgen kosten te hebben.

  • Algemeen 4
op 16 februari 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2015

Heel fijne week gehad samen met een vriendin. In hotel grandfaros.
Super mooi weer en heel gezellig hotel met heel goed eten en heel gezellige mensen. Voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 8
op 16 februari 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: december 2015

Zeer slechte service geleverd en totaal niet bereid mee te denken met de consument.. Alles lijkt er op zoveel mogelijk geld te willen verdienen met zo weinig mogelijk middelen / service. Van het boeken tot aan de terugkomst geen enkele dag het idee gehad dat deze organisatie daadwerkelijk met hun vak bezig is! Heel erg spijtig...

  • Algemeen 1
op 15 februari 2016 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2016

Altijd alles tot in de puntjes verzorgd, mijn hele familie gaat al voor de 3de keer mee en zijn altijd positief gestemd over Corendon.

  • Algemeen 8
op 14 februari 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2014

Zeer goede ervaring.

  • Algemeen 7
op 14 februari 2016 bestemming: Bulgarije / Pamporovo, reisperiode: februari 2016

Heerlijke vakantie gehad, alles is goed geregeld. Stond netjes een bus klaar op het vliegveld die ons rechtstreeks naar het hotel bracht. Goed engelssprekende reisleidster. Er waren wat problemen met de skipassen, maar die waren na een telefoontje snel opgelost. Op de dag van vertrek om 6.00 een ontbijt geregeld door Corendon. Vlucht was heerlijk rustig. We mochten van stoelen wisselen na het opstijgen aangezien het vliegtuig niet vol was. Aardige crew. Al twee vakanties hier geboekt en zeer tevreden.

  • Algemeen 7
op 14 februari 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2015

Weekje genieten van de zon, all inn vakantie

  • Algemeen 8
op 13 februari 2016 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: december 2015

Goed, gezellig, grandioos.

  • Algemeen 9
op 11 februari 2016 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: januari 2016

Geweldig vriendelijke vliegtuigcruw,veel gereisd maar deze vriendelijkheid nog nooit meegemaakt,verder heel fijne vakantie gehad in Aqua vista in Hurghada

  • Algemeen 9
op 6 februari 2016 bestemming: Portugal / Olhos, reisperiode: juli 2016

Tip neem een doorlopende reis en annuleringsverzekering ipv bij Corendon, want dan ben je veel minder geld kwijt

  • Algemeen 4
op 4 februari 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2015

Ik ben samen met mijn dochter en Kleinzoon naar kos geweest. Omdat mijn dochter een hele zware bevalling heeft gehad en nog klachten had met lopen enzo hebben ze het kunnen regelen dat we overal heel dicht in de buurt zaten zodat mijn dochter niet veel hoefde te lopen en dus ook echt vakantie kon vieren en ik dus ook.

  • Algemeen 9
op 28 januari 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: december 2015

Corendon care geweldig!!!

  • Algemeen 10
op 25 januari 2016 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2015

Herfstvakantie in rhodos doorbracht met mijn ouders. Vliegreis was prima van corendon daar vliegen wij altijd mee als we gaan vliegen top organisatie.
Vakantie ook goed geregeld en zijn goed ontvangen !

  • Algemeen 8
op 24 januari 2016 bestemming: Griekenland / Ixia, reisperiode: augustus 2015

We werden prima geholpen toen we de vakantie wouden verlengen en we werden goed opgevangen op de bestemming!

  • Algemeen 9
op 23 januari 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2015

11 Dagen met Corendon naar Turkije Geweest, Makkelijk te Boeken via de Website, Goede Vakantie Gehad alles was goed Geregeld; Vlucht, Hotel TOP Vakantie!

  • Algemeen 8
op 19 januari 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2015

Hotel goed echter voedsel vergiftiging opgelopen samen met 2 andere gezinsleden. gevolg dagen in ziekenhuis. Corendon geeft tot op heden geen reactie.

  • Algemeen 1
op 14 januari 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2015

Goed geregeld, vanaf vliegveld meteen in bus stappen richting hotel. Goed hotel, alleen excursies via Corendon veel te duur. Gewoon de stad in gaan, scheelt je helft van de prijs. Terugreis ook goed.

  • Algemeen 8
op 13 januari 2016 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juni 2015

We gingen met ons hele gezin, 3 kinderen met aanhang en 3 kleinkinderen met Corendon naar Turkije. Corendon is een fantastische reisorganisatie, met een goede prijs / kwaliteitsverhouding. De reis is perfect verlopen, het enige minpuntje vonden wij dat je tijdens de transfer naar het hotel, een tussenstop hebt bij een restaurantje. Dat is werkelijk heel vervelend, want je wil dan graag naar het hotel. De chauffeur ging uitgebreid de bus wassen , dus het duurde erg lang. De kleinkinderen werden er dus ook erg vervelend van , het duurd te lang. Verder is Corendon heel goed, alles werd voor je geregeld, en ook de accommodatie was heel goed.

  • Algemeen 7
op 12 januari 2016 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2014

Wie goedkoop op vakantie wil naar een goede plek moet bij Corendon zijn!
Na lang zoeken naar een geschikte zomervakantie naar één van de Griekse Eilanden, kwamen wij uit bij Zakynthos. We vonden een leuke aanbieding via Corendon. Voor 199,- per persoon konden wij acht dagen naar Laganas op Zakynthos o.b.v. halfpension in Apartementen Tsolakis. Gelijk toen we deze aanbieding zagen hebben wij geboekt want 199,- per persoon was wel erg goedkoop en het was ook nog eens inclusief ontbijt en avondeten. Al zou het eten niet lekker zijn en zouden we daardoor niet mee eten was het alsnog een erg goedkope vakantie.

Op de vertrekdag vertrokken wij richting Schiphol waar we met het vliegtuig van Corendon richting Zakynthos zouden vliegen. Dit ging allemaal volledig vlekkeloos en volgens plan. De cabincrew van Corendon was zeer professioneel en vriendelijk. Eenmaal aangekomen op de luchthaven van Zakynthos werden wij ontvangen door de zeer vriendelijke reisleiding van Corendon. Alles was geregeld en alle benodigde informatie kregen wij mee in een enveloppe. Al snel kwamen wij aan bij Tsolakis, een kleinschalig hotel/appartementencomplex aan de rand van Laganas. Het zag er erg lief en schattig uit en we werden gelijk met open armen ontvangen door de vriendelijke en betrokken gastvrouw/eigenaresse van Tsolakis.

Zoals deze eerste dag verliep, verliep eigenlijk de hele week. Het eten was meer dan prima, de kamers waren prima en ook was de ligging van het hotel en de service van Corendon zelf super fijn. Daarnaast is Zakynthos een schitterend eiland waar je zelf op pad kunt gaan en alles zelf kunt ontdekken, maar er wordt ook een heel compleet programma aangeboden door Corendon.

Wij waren erg tevreden over deze vakantie, veruit de leukste vakantie die we gehad hebben. Alles klopte gewoon en alles was super geregeld door Corendon en door de gastvrouw/eigenaresse van Tsolakis. Wij hebben genoten en daardoor verdient deze vakantie een dikke 10!

  • Algemeen 10
op 12 januari 2016 bestemming: Turkije / Cappadocia, reisperiode: januari 2015

Rondreis met gids in een besneeuwd en koud Turkije. Heel leuk gezelschap en goede reisleidster die ons vanwege het vroege seizoen ook naar niet toeristische plekjes nam en veel eist te vertellen. Je weet dat je verplicht naar de sieraden,tapijten en leerwinkels wordt gesleept, maar wij hebben het er voor over gehad. Gewoon snel doorlopen en kopje koffie nemen. Voor een weinig geld prima reis.

  • Algemeen 8
op 10 januari 2016 bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: mei 2015

Klein knus badplaatsje met prachtig strand. Goed eten voor leuke prijzen. Wij hebben een auto gehuurd om de algarve te bekijken.

  • Algemeen 8
op 10 januari 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2015

Een heerlijke week in het niet zo zonnige en wat natte Turkije:

Na het hele jaar nog niet op vakantie te zijn geweest, besloten wij, mijn vriend en ik, om in de herfstvakantie een weekje de zon op te zoeken in Turkije.

Alles verliep vlekkeloos, de rit naar de luchthaven, de vlucht,  aankomst hotel, werkelijk alles. We verbleven in een prima All Inclusive resort, het Green Nature Resort, met alle faciliteiten die je nodig had. Het eten was meer dan prima en onze kamer was dik in orde. Het enige minpuntje wat we konden verzinnen was de (loop)afstand naar het centrum van Marmaris. Hier maakten wij ons echter niet druk om, er was toch genoeg te doen op het resort. 

Na twee dagen heerlijk in de zon aan het zwembad een beetje gerelaxed en gelezen te hebben kreeg onze vakantie toch een Nederlands tintje: de regen viel met bakken uit de hemel. Om ons toch nog te kunnen vermaken besloten wij om naar het centrum te wandelen, ondanks de regen en de redelijk lange afstand (tja, je moet toch wat), waar we een beetje hebben rondgekeken en gewandeld.
Eenmaal terug in ons resort aangekomen kregen wij het voorstel om kosteloos te upgraden naar hun luxere resort IN het centrum: Nature Green Diamond hotel. Gezien het toch regende en we verder niet zo veel te doen hadden zijn we naar de kamer gerend en hebben in 5 minuten al onze spullen in de koffers gepropt (ja, zo snel kan het dus ook ;)) en zijn we vrijwel gelijk naar het nieuwe resort gebracht. En WAUW, waar eerder de regen met bakken uit de lucht kwam vallen, viel hier de luxe met bakken uit de hemel. We kregen een geweldige luxe kamer met alles erop en eraan en een badkamer waar je u tegen zegt . Het eten was fantastisch en we kregen zelfs nog op ons balkonnetje wat laatste zonnestraaltjes op onze knieën.

Helaas bleef het weer slecht, nat en bewolkt, maar omdat we nu dankzij ons vorige resort in het centrum zaten hebben we ons nog prima vermaakt in het bruisende Marmaris.
Als nog extra goedmakertje voor het slechte weer de hele week, kregen we op de laatste dag schitterend weer waar we nog heerlijk van hebben kunnen genieten op het resort bij het zwembad.

Ondanks dat onze vakantie in het water leek te vielen door het slechte hebben we het heerlijk gehad. Een prima voorbeeld dat het leven een feestje is maar je zelf de slingers moet ophangen!

  • Algemeen 9
op 10 januari 2016 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: november 2015

NOOIT meer Djembe Beach; NOOIT meer Corendon. Dit hotel staat voor 4,5 sterren; 2 is nog niet genoeg. We zijn wel 20 keer in Gambia geweest, maar dit slaat alles. Hotel vies (b.v. dood stinkend beest in plastic zak weggestopt in keukenkast), gehorig, amper service. Keuken ook vies en niet toegerust: een kwartier in de rij voor een eitje, amper warm water voor de koffie, ongekoelde vleeswaren en kaas. Receptie en vooral hostess ongeïnteresseerd. Zijn vooral bezig met eigenbelang. En Corendon laat dit willens en wetens gebeuren, ondanks alle mooie verhalen op de site en van de hostess en "manager". Personeel klaagt terecht. Klachten worden door Corendon niet serieus genomen. Waarom zouden ze ook. Je hebt tenslotte toch al betaald. Bovendien is de afhandeling ronduit respectloos. Ze voelen zich wel veilig achter hun eigen beleid. Doorgaan met Corendon heeft geen zin, verspilde energie en een hoop ergernis. Dus maar proberen via sites zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor ten eerste Djembe Beach en ten tweede Corendon. Doe het ajb NIET.

  • Algemeen 1
op 3 januari 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: december 2015

Heel vervelend dat je van te voren niet weet dat je een tussen landing maakt. eerst laten ze je de reis boeken en krijgt dan kort van te voren bericht dat de vlucht tijden zijn veranderd en je een tussen landing hebt dit hebben ze geweten want er stapten mensen uit maar ook weer in dit was op de heen vlucht en terug vlucht.

  • Algemeen 5
op 31 december 2015 bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: december 2015

In een gammele niet-airco bus werden wij naar Hotel Palm Beach gebracht, waar wij een 'seaview' room geboekt hadden. Deze room bleek erg basic en zoals het hele hotel nogal verwaarloosd, naast leegstaande, in renovatie zijnde kamers wat een verpauperde indruk gaf. Geen extra badhanddoeken voor het strand of de pool, sterker nog, toen het een dag bewolkt was , waren er geen schone handdoeken, want ze waren niet droog. Extra handdoeken waren er niet. De kamer had een oude luidruchtige airco, een niet-werkende tv en dat was het; geen shampootje, geen bekertje oftewel erg basic . De badkamer hoorde in een guesthouse thuis, niet in een hotel. Het ontbijt was om te huilen: oploskoffie, eieren , kaas of jam en Engelse bonen waren de mogelijkheden, voor een bekertje water moest je een fles kopen !!Door verkeerde tijden op het bord van Corendon hebben wij de reisleidster nooit gezien. Wifi was hopeloos en alleen in de openbare ruimtes en dan had je geluk als je 5 minuten achter elkaar online kon zijn. Voor een kluisje betaal je 35 euro per week. Wij snappen best dat dit geen Europees land is, maar vraag dan ook geen Europese prijzen ... eens maar nooit meer met Corendon naar Gambia...

  • Algemeen 3
op 28 december 2015 bestemming: Griekenland / sissi, reisperiode: oktober 2014

Alles was perfect,vluchten exact op tijd, hotel super, echt heerlijke vakantie!!

  • Algemeen 10
op 22 december 2015 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: december 2015

Corendon is een drama, de reisleiding van corendon in gambia is liever met dr eigen bezig dan dat ze klanten te woord staat die problemen hebben, om vervolgens als ze eindelijk wel de telefoon een keer opneemt de klacht niet serieus neemt en alles maart wegwuift onder het kopje dat kan nou eenmaal in afrika. nooit meer corendon voor mij

  • Algemeen 1
op 19 december 2015 bestemming: Griekenland / Eilanden, reisperiode: september 2015

Terugvlucht reeds in feb. geboekt vanuit Kreta naar Amsterdam. Een week voor de vlucht krijgen we een email dat de vluchttijd is gewijzigd van 09.50 naar 20.00 uur. En op de luchthaven krijgen we te horen dat we via Rhodos terugvliegen. Dat betekende dat we geen terugreis naar huis hadden en moesten overnachten in Amsterdam. Zeer asociaal van Corendon

  • Algemeen 3
op 16 december 2015 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: augustus 2015

Hotel was super. Kwam goed overeen met de informatie op de website van Corendon. De heenweg een half uur vertraging en de terugweg 3 uur. Dit kwam door eerdere vertraagde vluchten van het vliegtuig maar er werd alles aan gedaan om zo snel mogelijk weer te kunnen vertrekken toen het vliegtuig eenmaal gearriveerd was. Vriendelijk cabinepersoneel. Veel comfortabele vlucht dan Ryanair!

  • Algemeen 7
op 15 december 2015 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: november 2015

Ik geef een 1 omdat 0 blijkbaar niet mogelijk is. op 7 november heeft Corendon mezelf en 180 andere reizigers terug gevlogen vanuit Hurghada Egypte zonder koffers. Volgens Corendon om terroristische dreiging. Nu vertrok er gelijkertijd een Transavia vlucht en een Thomas cook vlucht MET bagage, volgens Corendon:koffers moeten naar Cairo, ze bevatten gevaarlijke stoffen, enz... uiteindelijk heeft een gedeelte van de reizigers vandaag, na 6 weken hun koffers terug gekregen. helaas waren deze vernielt, sloten opengebroken, handvaten afgebroken. alle koffers waren ook geopend en dingen verwijderd. zeker niet alleen gevaarlijke dingen zoals vloeistoffen of batterijen maar ook lingerie en andere dingen van waarde. Corendon reageert niet of amper op telefoon of mail, en ze zijn al helemaal niet bereid om de door hun berokkende schade te vergoeden. FOEI CORENDON, ik heb me nog nooit zo onheus behandeld gevoelt. uiteraard zullen we nu juridische stappen ondernemen tegen Corendon.

  • Algemeen 1
op 14 december 2015 bestemming: Spanje / el arenal, reisperiode: september 2015

Naar mallorca geweest 2 en halve week met corendon maar 500 betaald dus wat kan je vervachten? het was prima, bedden ok keukentje douche twee balkons, om de dag nieuwe handdoeken alleen moesten we zelf schoonmaken maar ach dan heb je ook geen last van ze en t word goed schoon haha prima tijd gehad in mallorca

  • Algemeen 8
op 14 december 2015 bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: augustus 2015

Nooit geen corendon meer ze liegen. 2 keer met hun gevlogen alle 4 vluchten vertraging!! 1e keer voortijd 1.5 uur en natijd een tussen landing in istanboel waar je pas achter kwam toen je op het vliegveld op het vertrekbord keek. dit jaar voortijd 3 uur vertraging en natijd 3 uur vertraging er werd weer niks gezegd we hadden een e-mail gekregen dat we later gingen vliegen om 23.59 en toen we op het vliegveld kwamen was het weer veranderd. toen gingen we pas om 1.15 uur vliegen. corendon informeert de klanten niet ga nooit meer met hun vliegen. en als je een vergoeding wilt vragen zeggen ze turkije is geen europees land dus je krijgt niets. het enige wat we kregen na 3 uur wachten was een klein flesje water en een meergranenkoekje!! wij hebben bij het hotel de kamer langer aangehouden omdat we later gingen vertrekken en moesten daar 20 euro voor betalen terwijl we die hele dag all inn hebben betaald en de aankomstdag we we ook de hele dag betaald maar door corendon kwamen we pas na middernacht aan. toen was er geen all in meer. ze weten hoe hun vluchten in elkaar zitten met tussenlandingen en samenvoegen van 2 naar een toestel maar informeren hier de mensen niet over!! de reisleidster in ons hotel zat ook al te mopperen over corendon dat het daar zo'n zooitje was.

  • Algemeen 1
op 12 december 2015 bestemming: Spanje / Canarische Eilanden, reisperiode: december 2015

Alles op tijd en geweldig goed georganiseerd Anja en haar Collega staan steeds voor je klaar Klasse jullie daar !!!!!!!

  • Algemeen 9
op 26 november 2015 bestemming: Griekenland / Mytilini, reisperiode: september 2015

Voor mij nooit meer Corendon. Ik heb via corendon een retourvlucht geboekt naar Mytilini zonder hotel. Voor vertrek werd ons reisschema tot 3 keer toe gewijzigd evenals de route. Tbv de terugvlucht heb ik 23 uur voor vertrek de website van Corendon. daar stond aangegeven dat we op de bewuste datum om 13.oo uur zouden vertrekken en ik had een lift geregeld naar het vliegveld dat op 92 km van mijn bestemming lag. De ochtend van vertrek ontvang ik een sms om 6.00 uur met daarin de boodschap: uw vlcuht vertrk over 4 uur. Dat zou dus 10 uur betekenen en in origine was dit ook vertrektijd en de sms klonk logisch. als een gek hebben we alles moeten inpakken , een taxi gebeld en met grote speod naar het vliegveld. de taxi kostte me 110 euro en bij aankomst op vliegveld bleek dit onnodig te zijn geweest want de vlucht vertrok om 13.oo uur. Uiteraard heb ik een klachtenbrief ingediend. Het antwoord hierop duurde 6 weken en was volstrekt nietszeggend en ging ook nergens op in. Daar heb ik op gerageerd en ontving wederom een antwoord met vage algemeenheden. Ik ben klaar met deze club

  • Algemeen 1
op 22 november 2015 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2015

Tot vier keer toe gereisd met Corendon. Altijd goed maar dit keer de reis ver onder de maat. Op de klacht brief van Corendon een nietszeggend antwoord. Voor ons geen Corendon meer.

  • Algemeen 2
op 18 november 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: september 2015

Fantastische reis gehad met een zorgeloze vlucht.

  • Algemeen 8
  • Vorige
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Volgende