Faber
op 27 januari 2015
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2014
Wij waren onze iPad vergeten mee te nemen uit het hotel. Op het vliegveld zijn we daar achter gekomen, dus gelijk Corendon ingeschakeld en ook het hotel gebeld. Gelukkig was de iPad gevonden door het hotel en is de iPad meegegeven aan de reisleiding van Corendon (mannetje wat mee rijdt op de bus). Nou, wij heel blij natuurlijk. We zijn nu dik 3 maanden verder en we hebben de iPad nog steeds niet ontvangen. Ik heb denk ik wel 20 mailtjes gestuurd waarin ik ronduit onbeschoft ben behandeld. Waar het op neer komt is dat dat mannetje wat mee rijdt op de bus waarschijnlijk onze iPad heeft gestolen.
Zulke mensen heeft Corendon dus in dienst. Ik weet, het is onze eigen schuld, maar dat Corendon criminelen in dienst heeft is ronduit schandalig.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
4
-
Vervoer
4
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
3
P.Bovers
op 23 januari 2015
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2015
10 vakanties geboekt zonder problemen. Dus ook weer geboekt voor maart en mei 2015. De mei vakantie geboekt op 7 jan met vroegboekkorting +nieuwjaarskorting + clubcardkorting met veel voordeel dachten wij.Echter 13 dagen later is de reis €100.00 goedkoper.weg voordeel.
Hoezo laagste prijsgarantie? 2x mails gestuurd zonder resultaat. geen enkele coulance. Mensen laat je niet verleiden door al die kortingen want voor dat je het weet heb je net als ons "nadeel" ipv voordeel en voel je je genept.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Dickvs
op 21 januari 2015
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: januari 2015
Rondreis geboekt. Deze ging niet door wegens te weinig deelnemers. Had al parkeren gereserveerd op Eindhoven en annuleren kostte 25% van de parkeerprijs. Na enig aandringen keurig netjes vergoed gekregen. Zeer tevreden dus en ben van plan om opnieuw zo'n reis bij Corendon te gaan boeken!
-
Algemeen
9
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
A.K
op 21 januari 2015
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: september 2014
Zeer slechte reisleiding van Corendon die het op een onbeschofte manier liet afweten als je hem werkelijk nodig had omdat hij zelf een fout had gemaakt wat betreft het correct regelen van de terugreis naar het vliegveld.
Op het moment dat hij! bereikbaar zouden moeten zijn blijkt dat niet zo te zijn.
Corendon doet de klacht af met een excuus en de mededeling dat het dossier gesloten is.
Dat onze laatste avond een regelrechte ramp was en de ochtend van vertrek een hel omdat wij op het laatste moment in een klein busje werden gepropt tussen de omvallende koffers schijnt bij Corendon normaal te zijn.
Tja ik blijk overduidelijk niet de enige te zijn met een klacht.
Ik heb deze reis bij D-Reizen geboekt maar ook die worden door Corendon waarschijnlijk niet serieus genomen.
Je zou toch denken, iedere klant moet je tevreden houden met de hoop dat ze weer boeken, vooral als ze veel besteden.
Ach misschien snap ik het wel niet.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
5
Evelin
op 19 januari 2015
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: december 2014
Wij hebben in de kerstvakantie 28 december 2014 met 2 volw en 2 kinderen van 8 en 10 jaar naar tenerife lagos blue cesar.Zeer nette grote kamers, kinderen sliepen appart.
Het eten was simpel maar goed, voor de prijs die we maar betaalden zeker een aanrader.
Het was er mooi weer, lekker aan zee gelegen en leuke wandelingen gedaan.
We komen nog zeker terug.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Dirk
op 8 januari 2015
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: december 2014
Voor ons de eerste ervaring met Corendon. Zeer negatief! wij raden Corendon niet aan. Cabinepersoneel zeer onvriendelijk, geen communicatie, werden 3 u op vliegtuig gegijzeld vooraleer te vertrekken zonder drank, info..... Voor ons NOOIT meer Corendon. Geef mij maar Thomas Cook of Jetair Fly, fantastisch ervaringen mee. Deze mensen geven tenminste nog een vergoeding voor dergelijke zaken. Bij Corendon blijf je op je honger zitten.
Doe het niet, wil je uw vakantie niet bederven!
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
2
-
Reisbegeleiding
6
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
5
Hettie
op 18 december 2014
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2014
Gewoon super, niks om op aan te merken
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Jacquelien en André
op 28 november 2014
bestemming: Jordanië / Akaba, reisperiode: november 2014
Wij gingen op 8 november 2014 naar Aqaba in Jordanië.
Op zowel heen- als terugreis geen vertragingen en goede vluchten met Corendon gehad. In Aqaba werden we per touringcar naar ons 3*** hotel gebracht. Eenvoudig maar goed hotel midden in het centrum. Ontbijtbuffet is niet uitgebreid. Onze altijd aanwezige en goed bereikbare reisleider Mahmoud ging ook mee op onze 3 excursies. Tevens hadden we die 3 dagen dezelfde touringcar met de zelfde chauffeur wat erg prettig was. Onderweg wist Mahmoud veel te vertellen over het landschap en geschiedenis. Minpuntjes: tijdens heen- en terugreis van excursies geen foto stops. Bij Wadi Rum was het jammer dat de jeepsafari erg kort was, waardoor daar ook weinig foto momenten waren. Pluspunt: Mahmoud raadde ons aan om voor 3 dagen een kaartje te kopen voor club Berenice (prive strand), omdat het publieke strand erg druk en vies is. Kortom een top week met mooi weer, veel mooie dingen gezien en zeker het aanraden waard.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
7
Bonnie
op 19 november 2014
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2014
Alles was slecht, eten was slecht zelfs de vrouw van Corendon gaf dit zelf toe! NOOIT maar dan ook NOOIT boek ik meer bij deze rot organisatie. Het gaat hun alleen maar om het geld en als ze het geld binnen hebben willen ze niks meer voor je doen. Halen ze hun neus op. Begreep dat red mijn vakantie al eerder contact heeft opgenomen voor de enorme problemen. Nou het heeft niet eens zin, dus wees blij als de accommodatie goed is want als er ook maar iets mis is krijg je geen hulp!! En dan komen ze met domme smoesjes dat ik zogenaamd had gezegd dat ik de boel kort en klein sla, terwijl ik dat nooit heb gezegd. Alles wordt in jouw schoot geschoven en je had de voorwaarden maar moeten lezen is je eigen schuld blabla! 1 woord voor corendon SLECHT!!!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
BP
op 18 november 2014
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: oktober 2014
Hierbij uit ik mijn klacht/ cequ ongenoegen over terugkeer uit Mallorca met vluchtnummer CND 594 naar Amsterdam.
Op locatie vliegveld mallorca was een medewerker van Corendon te laat bij het inchecken. De wel te verstaan 3 incheckbalie's gingen om 14:00 op 31 oktober j.l. open. Er ontstond meteen een enorm lange rij zonder enige sturing van Corendon . Het was op het moment +/- 30 graden ZONDER airco.
Deze vlucht bestond grotendeels uit oudere personen met diverse ouderdomskwalen. Uw begrijpt de consequenties. De adequate acties van Corendon bleven helaas uit.
Bij de laatste bording passage heb ik bereikt rond 15:15 notabene 45 minuten voor vertrek. Door goede conditie was ik daar het eerst en kon ik na een discussie met de medewerkers daar als eerst het vliegtuig betreden met mijn vriendin 5 minuten voor vertrek kon iedereen pas fatsoenlijk het vliegtuig betreden. We hebben 20 euro betaald voor bagage. Ons toegewezen bagageruimte was bezet door een medewerker van Corendon. Een zeer arrogant en onvriendelijk medewerker van Corendon die mij onprofessioneel te woord stond met als antwoord : ik moet mijn koffer ook kwijt. Aldus haar probleem, de klant een probleem geven.
Bij meerdere keren een vraag gesteld hebben kreeg ik het antwoord "ik weet het niet". Als je communicatie training hebt gevolgd weet je, dat dat not-done is tegenover een klant.
Hierbij een opsomming van feiten omtrent deze vlucht:
Tassen werden niet in de daarvoor bestemde ruimtes opgeborgen vanwege onvoldoende capiciteit gecreëerd door medewerkers van Corendon. (Veiligheid voorschrift niet gevolgd). Bij opstijgen vliegtuig waren meerdere tassen niet opgeborgen.
Er werd totaal geen tijd besteed aan de passagiers de stewardessen hadden achterin het vliegtuig meer behoefte aan onderling contact.
Er is gekozen door Corendon om kerosine te besparen om de route over de pyreneeën te laten verlopen met als consequentie hevige turbulentie door mij en vriendin en mede passagiers zeer onprettig zelfs angstaanjagend ervaren. Onmenselijk gedrag om zo hier op te besparen.
Bij het landen werden we niet goed geïnformeerd over de situatie en werd zelfs het afval niet goed opgeruimd. (Veiligheid voorschrift niet gevolgd).
De lampjes van de gordels gingen niet aan bij het landen. En de landing kreeg ik zelfs bijna een hartaanval. Wat een debiele argeloze verschikkelijke landing. Met volle vaart op de grond geklapt. Iedereen in het vliegtuig schrok. Met gegil en onbegrip, ergenis als gevolg.
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Esther Goedvolk
op 3 november 2014
bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: mei 2012
We zijn met Corendon en make-a-wish (jongste dochter ziek maar nu al 5 jaar 'kiplekker') naar een Aquafantasy park geweest. Nooit gedacht maar het was geweeldig! Heerlijke glijbanen en superlekker en verzorgd eten. Het was een Make-a-wish-vakantie, all-in-inclusive in Aquafantasy, nooit gedacht maar het was heel relaxed, lekker eten, goed verzorgd, mooi park, lekkere zwembaden en lekker weer!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
10
M.J.
op 3 november 2014
bestemming: Turkije / Rondreis Cappadocië, reisperiode: oktober 2014
8 Daagse rondreis Cappadocië is zeer goed ervaren. We hadden een erg goede gids, Özgur. Goede chauffeur en touringcar. De rondreis zat erg goed in elkaar, veel gezien en gids heeft veel en interessant verteld. We hadden 2 accommodaties, waarvan de ene nogal wat beter dan de andere was, maar eigenlijk hadden we 3 sterren accommodaties geboekt voor deze rondreis, waarvan 1 stuks (waarschijnlijk door overboeking vol zat) en we een 5 sterren accommodatie kregen. Al met al deze rondreis georganiseerd door Corendon (we hadden geboekt via Bolderman Excursiereizen) is een echte aanrader. Erg mooie omgeving, er is veel te zien, zowel natuur als cultuur. Ballonvaart is optioneel, maar zeker aan te bevelen boven dit prachtige gebied!
De reis begint in Antalya, waar je één overnachting hebt, de dag erop reis je aan één stuk door naar Cappadocië (570 km) hier moet je wel rekening mee houden, maar onderweg is er regelmatig een stop en op de heen en terugreis (ook 570 km) ga je ook nog iets bezichtigen. Wel dien je goed ter been te zijn, omdat meerdere excursies te voet worden gedaan.
Je kunt hierna 8 dagen all-inclusief bijboeken in een 4 of 5 sterren hotel aan de Turkse Riviera, wat ook aan te bevelen is na zo een mooie rondreis, om nog eens fijn na te genieten!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Jordi Elshout
op 2 november 2014
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2014
Wij zijn in de meivakantie op vakantie geweest naar Turkije met Corendon en we hebben een super vakantie gehad!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
6
-
Prijs / kwaliteit
7
J.H. van Baalen
op 2 november 2014
bestemming: Egypte / Makadi Bay, reisperiode: oktober 2014
Op de site van Stella makadi Bay stond dat de heen reis 25 10 2014 00:01 uur aankomst 00:01 uur.
Op de terug reis 01 11 2014 ...23:59 uur.vertrektijd
Op de ticket stond heen reis 14:15 uur aankomst 19:15 uur.
Op de ticket stond terug reis 19:55 uur aankomst 00:35 uur.
Op de terug reis werden we smorgens al om 09:15 uur opgehaald en om 13:00 uur de lucht in.
Op de heen reis waren we om 10:00 uur in het hotel waar het diner al was afgelopen en de bar een 1 uurtje later dicht ging 1dag weg.
Op de terug weg vroegen we mensen of zij de zelfde ervaring hadden, ik had dat beter niet kunnen vragen het halve toestel zat vol met scheldende Belgen.. sommige hadden wel drie maal andere tijden gekregen.
Sinds dat het Corendon Dutch Airline is gaan heten wordt je besodemieterd op het leven af, volgens mij doen zij dat expres zodat ze een deal kunnen sluiten met de hotels 7 dagen betalen en 5 dagen in je hotel verblijven. (als nederlander zou ik iets gaan denken)
-
Algemeen
2
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
2
-
Prijs / kwaliteit
3
JM DE VRIES
op 2 november 2014
bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: september 2014
Vlucht transfer Corendon, hotel alles zeer netjes en zorgvuldig geregeld en georganiseerd, goed hotel voor alles een 10 plus.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
10
F.C.A.
op 2 november 2014
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2013
Het was een superleuke vakantie met vriendinnen, helaas waren er best veel (agressieve) Russen in het hotel. Daar hebben we ook één nare ervaring mee gehad. Bij het buffet waren de lekkere dingen binnen no-time op en was voor elke maaltijd dezelfde samenstelling. Gelukkig was de vakantie overall wel heel leuk en een mooie tijd om op terug te kijken. Geboekt met Corendon.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Carla
op 31 oktober 2014
bestemming: Turkije / Torba, reisperiode: september 2014
Super hotel, geboekt met Corendon, zeer gevarieerd eten , brandschoon ,zeer maar dan ook zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
6
-
Prijs / kwaliteit
10
Naomi
op 31 oktober 2014
bestemming: Turkije / konakli, reisperiode: oktober 2014
Ondanks de beroerde reclames van corendon is het echt een super goede organisatie. bij aankomst op Antalya stond er iemand vna Corendon klaar om te vertellen welk Corendon bus nummer je moest hebben, in het hotel kwam elke dag een nederlandssprekende reisleider.
mocht er iets mis zijn regelt Corendon een passende oplossing.
dus echt een aanrader.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Susan
op 30 oktober 2014
bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: september 2014
Het vliegtuig vertrok een half uur te laat, maar dat is niet zo'n probleem. De bus stond al op ons te wachten, dus dat was keurig geregeld. Prima hotel, heerlijk zwembad, Want tegenviel was de afstand van het hotel naar de have, het uitgaanscentrum dus, waar de restaurantjes zaten. Het was te ver om te lopen. Gelukkig waren de taxi's goedkoop. Geboekt bij Corendon.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
9
Carina van hout
op 30 oktober 2014
bestemming: Griekenland / sisi, reisperiode: oktober 2014
Sisi is een vissersdorp en ligt dicht bij de haven.
Het strand bij hotel is knus (klein) en het grote strand.
is met service busje of 20 min. Lopen bereikbaar.
Wij zijn met de happy train door de bergen gereden waar
het uitzicht fantastisch is. Ook zijn we met een huurauto zelf de bergen
in gereden naar de grot van zeus.
Bij corendon hebben we een boottocht naar het lepra eiland geboekt
met een nederlandse gids. het was schitterend in de bus
ging ze al vertellen en ze stond open voor vragen.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
9
Jet
op 29 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2014
Vakantie was heerlijk, leuk hotel, goed personeel allemaal een dikke voldoende alleen jammer van de reisleider van Corendon die wij hadden!!
Hij raffelt zijn verhaaltjes af ,heeft totaal geen belangstelling voor de mensen, luistert niet naar klachten kortom heel jammer.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
8
Inge van den Berg
op 28 oktober 2014
bestemming: Turkije / Konakli, reisperiode: juni 2014
De vlucht van Corendon ging naar Antalya, en evenzo de terugvlucht. Enige dagen van tevoren kreeg ik bericht via het prikbord in het hotel dat de vlucht niet door Corendon werd uitgevoerd door Transavia. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn maar dat werd het wel. Omdat de vervoersvoorwaarden bij Corendon anders zijn dan bij Transavia (gewicht ruim en cabine) ontstond er op de luchthaven enorme rijen met passagiers die terug gingen naar Nederland. Velen hadden op internet al voor hun gewicht geboekt maar moesten bij gaan betalen. Oponthoud verschrikkelijk. De host/hostess van Corendon is niet binnen op de luchthaven om te supporten dus zoek het zelf maar uit. Per passagier gemiddeld een kwartier voordat het in orde was. Mensen moesten bij gaan betalen wat ze logischerwijs weigerden. Eén jong echtpaar stond niet op de boekingslijst en moest de terugvlucht alsnog betalen anders konden ze niet mee. 2 Balies open en ik heb 1 1/2 uur in de rij moeten staan voordat ik werd geholpen. Ik heb vervolgens een mail gestuurd naar de CEO van Corendon. Het antwoord dat ik kreeg was dat men maatregelen ging nemen om dit te voorkomen en ik kreeg een vergoeding. Op zich echt keurig opgelost, ik kreeg in elk geval een antwoord. Ik reis veel en graag maar bijna geen enkele reis is zonder problemen verlopen. Mijn advies is ga klagen bij de uitvoerende reisorganisatie via je reisbureau. Als niemand dat doet verandert er ook niks aan een situatie. Het wegblijven van host of hostess is een enorme derving van de service. Zijn er problemen binnen de luchthaven dan horen zij te contacten met hun reisorganisatie. Het is op dit moment zo dat er op heel veel touroperators op en aanmerkingen zijn die de service naar beneden halen. Hopelijk doen ze er wat mee.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
6
E.S.
op 28 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juni 2014
Beetje massaproductie. Zelfde geldt voor aanbod excursies van Corendon.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Lonneke van Bakel
op 27 oktober 2014
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2014
Ik (student) boekte samen met mijn vriend een Bingo-reis met Corendon naar Bodrum, Turkije. Lekker een weekje er tussenuit, we hadden er hard voor gewerkt. Een Bingo-reis houdt in dat je boekt voor het aantal sterren, maar pas op het vliegveld in Turkije te horen krijgt in welk hotel je verblijft. Mijn vriend en ik boekten een 4-sterren Bingoreis na informeren bij Corendon. Zij verzekerden ons telefonisch dat dit een hotel zou zijn dat al op de site werd aangeboden. Al de vier sterrenhotels op de website van Corendon zagen er goed uit, ook de beoordelingen op Zoover.nl waren top. We besloten de gok te wagen, het scheelde immers zo'n 200 euro en dat is voor ons veel geld. Op het vliegveld in Bodrum kregen we het hotel waar we een week zouden verblijven te horen. De naam kwam ons niet bekend voor. Een appje van het thuisfront schepte meer duidelijkheid: dit ging niet worden wat we ervan verwachtten. Eenmaal aangekomen bij het hotel was er geen personeel aanwezig. Toen we eindelijk iemand hadde gevonden, bleek hij geen Engels te spreken. Met handgebaren kom je echter ook ver. Toen de kamer: 3 bij 3 meter, ik kon niet eens mijn koffer kwijt. Klein is niet zo heel erg, als het maar schoon is. Dit was het echter absoluut niet: het doucheputje was beschimmeld, de poep- en plasresten zaten nog in en op de wc, er lagen overal zwarte haren, er liepen mieren rond en als klap op de vuurpijl zaten er vlekken die veel weg hadden van bloed op de dekens en kussens. Gatverdamme! We kwamen s nachts aan, dus de volgende dag contact opgenomen met de reisleidster. Zij had echter pas 2(!) Dagen later tijd om te komen kijken. Bij daglicht bleek het hotel nog erger dan het in eerste instantie al leek. Het zwembad van 1 meter 30 diep was zo vies dat je de bodem niet eens kon zien, het weinig personeel liep gewoon in vieze vrijetijdskleding, overal op de looppaden ontbraken grote stukken roosters waar je over kon struikelen. Er was gewoon geen eten en dan bedoel ik ook echt niets, terwijl we all inclusive hadden geboekt. Ik kan nog uren doorgaan. We hebben nog eens gebeld, maar de reisleiding had echt geen tijd. We kwamen aan op zondag, hebben maandag gebeld naar de reisleiding en zij zijn woensdag langsgekomen. Donderdagavond zijn we eindelijk overgeplaatst naar een fatsoenlijk hotel. We zijn geen luxepaarden, het enige wat we wilden was een schone kamer en wat te eten! Onze halve vakantie hebben we amper geslapen, want nieuwe lakens kregen we ook niet en het was gewoon goor: wie gaat er nu op andermans bloedvlekken en wat nog meer liggen slapen. De laatste 3 dagen hebben we alsnog een fijne vakantie kunnen hebben in eem redelijk hotel, maar de andere dagen zijn gewoon weggegooid geld. We hebben enkel zitten balen en bellen terwijl we geen gehoor kregen. Hierdoor wordt je vakantie dan toch getekend en we hebben veel dingen die we graag wilden doen niet kunnen doen door te weinig tijd. Ook hebben we iedere dag ergens anders moeten eten, terwijl we all inclusive hadden. Hierdoor is de vakantie een stuk duurder uitgevallen. We kwamen begin augustus terug en hebben een nette klachtenbrief opgesteld, met overal foto's van en bonnetjes als bewijs. Al zouden we maar een kleine compensatie krijgen van 100 euro oid of excuses, dan zouden we al blij zijn want we voelen ons zo te kakken gezet. Het is nu eind oktober en ik heb nog steeds geen reactie op die brief. Dit is allemaal zo jammer en we balen er gewoom van, want dit alles is toch de grootste herinnering die je hebt aan wat eigenlijk een leuke vakantie had moeten worden. Wij weten in ieder geval dat we niet meer met corendon boeken!
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
2
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
2
Filart. l.h.
op 27 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2014
Mooie reis, allen bij de terugreis geen reisleider(sters) van Corendon gezien.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
GD
op 27 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2014
Het verblijf bij George & Dawn in Agios Sostis op het mooie Zakynthos was onvergetelijk, warm en persoonlijk! Geboekt met Corendon.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
8
MB
op 25 oktober 2014
bestemming: Israël / Eilat, reisperiode: februari 2014
Corendon heeft voor een charter vliegtuig ruime plekken; erg fijn ook al is de vliegreis maar 4-5 uur vliegen.
We hadden een hotel geboekt met ontbijt en omdat ons hotel vol zat werden we omgeboekt naar een luxer hotel.
Dit hotel had ruime kamers met woonkamer en keuken!
Te gek we konden als we wilden koken en lekker zitten met elkaar, waren met andere op vakantie en verbleven vaak met vier personen in een van de kamers. Heerlijk ruim.
Corendon doet alles aan service tijdens vliegreis is men vriendelijk en behulpzaam met alles.
Nu diverse keren met Corendon gevlogen, prettig om mee te vliegen!
Personeel van Corendon doet ook hun best om de reis met accommodatie goed te laten verlopen; als er wat is wordt dit goed opgelost met hostess ter plekke. Goede voorlichting voor wat wel en niet kan ter plekke.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Hafsa
op 24 oktober 2014
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2014
De vlucht met Corendon was een hel, het vliegtuig maakte zoveel lawaai . Het was precies dat het elk moment uit elkaar kon vallen.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
3
-
Prijs / kwaliteit
5
Jan Bloemink
op 23 oktober 2014
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2012
Zorgeloos genieten omgeven door alle luxe met Corendon.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Helma vehagen
op 21 oktober 2014
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: oktober 2014
Super tijd gehad met Corendon. Het weer werkte ook nog mee. goed hotel vriendelijk personeel. het eten was super. In lara is niet veel te beleven ..Maar toch nog genoeg winkels.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Thea de Roos
op 21 oktober 2014
bestemming: Turkije / niet, reisperiode: september 2014
Goede leuke ervaring waar veel moeite voor wordt gedaan. Met Corendon geweest.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Anita
op 21 oktober 2014
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juni 2014
Wij zijn een weekje naar Macedonië geweest met Corendon. In 3 woorden: goed voor elkaar! De vliegreis verliep zoals gepland en het hotel voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding. Macedonië is verrassend mooi en gastvrij en heeft een vriendelijke bevolking. We hebben elke avond heerlijk gegeten en gedronken voor een prikkie. Een vakantie met Corendon naar Macedonië is zeker voor herhaling vatbaar.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
G.j. Bosman Schook
op 21 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: oktober 2014
1 dag voor vertrek afzegging geboekte hotel per e-mail. drie uur vertraging op de heen reis kwamen in de nacht aan zonder eten. terug reis met een heel erg oud vliegtuig. De Oekraïne mededeling kwam toen het vliegtuig in de lucht was. ongeïnteresseerd personeel aan de telefoon van Corendon.
-
Algemeen
3
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
3
J Kuijpers
op 20 oktober 2014
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2014
Wij zijn in Bodrum in Hotel Kervansaray geweest . Dit was in een woord fantastisch. Heerlijk eten. Goede accommodatie. Niets kwam je tekort. Geboekt met Corendon.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Anouska Borgman
op 20 oktober 2014
bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: juli 2014
Corendon heeft mij goed begeleid deze vakantie. Als er vragen waren konden die altijd gesteld worden aan de hostes. De hostes ging ook mee op excursie waardoor we meer geïnformeerd werden, dit vond ik een plus punt. Het hotel en het eten in het hotel was prima. De vlucht van en naar Cyprus was goed verlopen. Een min punt was alleen dat je een tussenlanding moet hebben in Turkije wanneer je naar Noord-Cyprus gaat.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
7
Francien van egmond
op 20 oktober 2014
bestemming: Tunesië / Hammamet, reisperiode: augustus 2014
We hebben een heel fijne reis gehad naar Tunesië met Corendon. De 8 dagen werden voor de helft ingevuld door een driedaagse tocht door Midden- en ZuidTunesië.
We reisden met 6 personen + chauffeur en gids in een airconditioned busje. Onder leiding van een Tunesisch, super Nederlands sprekende gids, reisden we naar karakteristieke plaatsen in het Midden van Zuiden van het land en zagen daardoor heel wat meer dan vakantiegangers aan de stranden en in de shouks.
Het was fantastisch en zeer interessant. Prima verzorgd. We maakten een jeepsafari door de woestijn, bezochten een berberhuis, maakten een heuse dromedaristocht in de woestijn bij ondergaande zon; dat was geweldig! We bezochten het grootste kolosseum ter wereld, enz. enz. De gids heeft echt zijn uiterste best gedaan om ons zoveel mogelijk over het gebied waar we doorheen trokken te vertellen. We weten nu dat er niet alleen zandwoestijnen zijn, maar ook zout- en steenwoestijnen. We weten nu dat oases niet spontaan zijn ontstaan maar dat ze altijd zijn aangelegd door mensen, hetgeen betekent dat er water vanuit diepere grondlagen naar boven gepompt moest worden om de palmbomen van vocht te voorzien.
Door deze trektocht was de reis zeer afwisselend.
Na de trektocht nog een dagje bijkomen in het hotel waar we ook begonnen waren. Een reis om anderen, die naast relaxen ook van cultuur houden, aan te bevelen.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
DBE
op 18 oktober 2014
bestemming: Turkije / Rondreis Cappadocië, reisperiode: oktober 2014
Zeer prachtige rondreis- vooral prijs kwaliteit. Onze eerste maal Turkije en was meteen een voltreffer, en wij gaan zeker nog terug. Een zeer prachtig land met heel veel bezienswaardigheden.
Hier moeten wij dan vooral onze dank over brengen aan onze fantastische gidse, met name Ekin Tarhan; mensen bij Corendon met deze gidse hebben jullie een crême de la crême in jullie midden.Op deze korte tijd is zij er in geslaagd geschiedenis, leef gewoontes en religie van Turkije over te brengen naar de voltallige groep. Proficiat voor deze rondreis.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Ivana van Limpt
op 17 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: juli 2014
Onwijs leuke vakantie gehad. De mensen van Corendon waren vriendelijk en behulpzaam. Ook het hotel was prima, precies zoals ze het beschreven hadden. Een echte aanrader.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Angela
op 15 oktober 2014
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2012
Wij zijn enkele jaren geleden met de reisorganisatie Corendon naar Turkije gegaan. Deze organisatie regelde het vervoer, eenmaal aangekomen wordt je netjes naar het hotel gebracht en daar hadden we een goed all inclusive hotel.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
MV
op 14 oktober 2014
bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: september 2014
We werden wat aan het lijntje gehouden wat de accommodatie betreft. Uiteindelijk kwamen we in een ander hotel terecht dan hetgeen we geboekt hadden. Was volgens hen een upgrade, maar vonden wij absoluut niet. Het hotel binnenin was smerig en verouderd. Veel zaken werkten niet. Het personeel was allesbehalve vriendelijk. Pover buffet. Enkel de ligging van het hotel was een upgrade: dit hotel lag net aan de zee en had een privéstrand. Qua vervoer en prijs-kwaliteit geen opmerkingen over Corendon.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
5
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
7
Tanja Kuijer
op 13 oktober 2014
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2014
De reis was erg prettig verlopen ook waren we snel van het vliegveld bij het hotel., De hotelkamer was helaas niet erg schoon, we hebben hier wat over gezegd en de kamer is nog eens extra schoongemaakt. het personeel was erg vriendelijk. Ook de reisleider van Corendon stond ten alle tijde voor ons klaar. AL met al een zeer prettig verblijf.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
7
Vicky
op 13 oktober 2014
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2013
Een all-inclusive vakantie met Corendon naar Turkije (8d) kostte per persoon rond de 350 euro. Dit is natuurlijk geen geld! Helaas laat het eten in deze all-inclusive hotels vaak te wensen over en dat was ook hier het geval. Het personeel was opdringerig en kon ons vaak niet te woord staan door gebrekkig Engels en geen kennis van de Nederlandse taal. Ook waren alle ligbedjes aan het zwembad om 8 uur 's ochtends al vergeven. De vlucht en overig vervoer van vliegveld naar hotel was wel goed geregeld. De bus stond al op ons te wachten toen we aankwamen en bracht ons rustig naar het hotel. Al met al denk ik dat je verwachtingen nooit te hoog mogen zijn voor een vakantie van deze prijs.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Tristan
op 13 oktober 2014
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2014
Corendon je bent super!!!! ik heb een fantastische reis gehad dankzij jullie :)
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
10
A.J. Vrielink-Meijerman
op 12 oktober 2014
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: februari 2013
Leuke citytrip met excursies van Corendon. Begeleiding door een prima gids. Hotel Sunlight lag centraal maar was een vervallen hotel, slechte bedden. Ontbijt was matig en elke dag hetzelfde, het personeel at er het meest van!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
5
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
7
Ria van Zundert
op 12 oktober 2014
bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: september 2014
Echt een super vakantie. Goed geregeld door Corendon. Geen beeldschermen in het vliegtuig dat was jammer. Maar het is nog geen 4 uur vliegen. Hotel Korumar alleen maar lof. Prachtige ligging vooral met zeelzicht schitterend. Aardig personeel die er alles aan doen om je vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen. Komen daar zeker terug!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Anneke Wijnrox
op 12 oktober 2014
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2014
Corendon kan wel wat meer service geven.Wij zijn veel te laat aan een andere bestemming geholpen nadat hun zelf onze gereserveerde reis annuleerde.Het heeft mij heel veel energie en ergenis gekost.
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
4
Sarah bosman
op 11 oktober 2014
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2014
Het was een goede ervaring met Corendon. We hebben zelden moeten wachten of aanschuiven en de reistijd zelf was heel comfortabel. Ze hadden ook veel aandacht voor de reizigers en hielden rekening met onze noden.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Harma
op 11 oktober 2014
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2014
Geweldige vakantie met Corendon, met een uitstekend hotel in Side. Het hotel Side Prenses is een hotel op een zeer goede locatie dichtbij het strand en op loopafstand naar Side over een prachtig strandboullevard. De buffeten zijn rijkelijk gevuld en voor iedereen is er wel iets lekkers te vinden. De hamam heeft goed en kundig personeel. Een goede aanbeveling voor uw vakantie.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
7
Monique
op 11 oktober 2014
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2014
Nooit meer boeken bij bij corendon! Ze pakken 2 dagen van je vakantie af en zetten je in het hotel als leugenaar neer. Volgende keer gewoon weer boeken bij ado travel! Top reisorganisatie!
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
5
-
Prijs / kwaliteit
5
Diana
op 11 oktober 2014
bestemming: Griekenland / sissi, reisperiode: oktober 2014
Net terug van een vakantie naar Griekenland Kreta (sissi) hotel Vasia Island bij Vasia hotel all in. in één woord een geweldige vakantie gehad. het hotel was van alle gemakken voorzien. ontbijt lunch en avond eten in buffet vorm dus voor ieder wat wils, het personeel stond echt voor je klaar en altijd even vriendelijk. de ligging ook goed je was binnen 10 minuten lopen in het centrum van sissi. wij zijn hierheen gegaan met corendon ook daar hebben we geen klagen over gehad. het vliegtuig personeel heel vriendelijk en toen we aankwamen in kreta werden we gelijk door een nederlands talige hostess geleid naar de bus die ons naar het hotel bracht. ook alles netjes op tijd vertrek en terugreis in 1 woord geweldig.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Henk
op 11 oktober 2014
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: oktober 2014
In tegenstelling wat veelal over Corendon wordt verteld was ook dit weer een zeeeeer positieve ervaring. Alles prima, prima op tijd, ongelooflijk luxe 4* aparthotel (a.i) ongelooflijk uitgebreid en heerlijk veelzijdig eten. Alles prima.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
8
Xantippe
op 10 oktober 2014
bestemming: Israël / Eilat, reisperiode: november 2014
Minder dan 4 weken voor vertrek werd de terugvlucht geannuleerd wegens gebrek aan reizigers. Daar viel onze vakantie in het water, want Corendon kon/wilde geen alternatief aanbieden, terwijl de mogelijkheden voorhanden zijn.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
BD Hoekstra
op 10 oktober 2014
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2014
Heerlijke all inclusive vakantie! Goede medische zorg geregeld door corendon, helaas in de vakantie door mijn rug heen gegaan. Maar corendon heeft gelijk een dokter geregeld! Helemaal top!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Naomi
op 9 oktober 2014
bestemming: Tunesië / Sousse, reisperiode: juni 2014
Afgelopen juni met zijn 2e naar Tunesië geweest met Corendon! We hebben daar echt een wereldervaring gehad! Alles was top geregeld ook de excursie van 2 dagen naar de sahara! Enige minpunt was dat het hotel vol met russen zat! Maar algemene indruk is top! Wij gaan vaker met corendon op stap!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
7
M.Z.
op 9 oktober 2014
bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: november 2012
Erg goed. Fijne vlucht en transfer naar Hotel met Corendon. Hotel erg netjes en heerlijk uitgebreid ontbijt buffet!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
9
G Vanoverschelde
op 8 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2014
Al verscheidene malen met Corendon een reis geboekt ..en tot op heden zijn al deze reizen heel goed meegevallen ... sterrenbeoordeling en de beschrijving van de accomodatie kloppen ook wel.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Kevin
op 7 oktober 2014
bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: augustus 2014
Goede service van Corendon. Alles online geregeld. Geen klachten en duidelijke informatie. Bovendien een stuk goedkoper dan de concurentie.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
8
Ramona Bruijgom
op 7 oktober 2014
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2014
Heb een hele goede ervaring met Corendon! Dit is een top reisorganisatie met prachtige vliegtuigen en mooie accommodaties, zeker een aanrader!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Diana en lili
op 6 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2014
Met corendon is alles top verlopen.het hoteltje was een klein familiehotel met aangename mensen Hotel Theodora in chersonissos.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
9
M.P.Baaij
op 6 oktober 2014
bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: augustus 2014
Alleen maar goede ervaringen met Corendon!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
10
René Langenberg
op 6 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: september 2014
Al 5 keer zijn we met Corendon naar Turkije geweest. 1 keer hadden we een overboeking. Dit was door de reisleider perfect opgelost.
Dit jaar zijn we naar Griekenland geweest met Corendon. De reis is perfect verlopen. Aangekomen op bestemming werden we opgewacht door 2 lieftallige Nederlandse dames opgevangen Marijke en Sarah. Met 2 bussen werden we naar de hotels gebracht. Onderweg werden we goed ingelicht en werd er verteld over de bezienswaardigheden onderweg. We werden zeer vriendelijk in ons hotel door de eigenaar ontvangen. S'middags kwam een van de reisleidsters nog een praatje houden en ons verder in te lichten van wat er zoal te doen is en wat mogelijk is. Onze indruk van Lesbos is dat het een verschrikkelijk mooi groen eiland is. Deze hebben we grotendeels gezien op een gehuurde scooter. Het hotel was voor ons niet slecht, wij hadden een goed bed en het eten, ja dat is Grieks en daar moet je van houden. Doe je dat niet dan kan je beter thuis blijven. We merkten wel dat het het einde van het seizoen was. De eigenaar was duidelijk vermoeid maar deed toch zijn best om het ons naar zijn zin te maken. Wij zaten in hotel Marilena bij Molyvos. Het zag er netjes uit. Deze eigenaren hadden dit hotel dit jaar overgenomen. Het heeft een paar jaar leeg gestaan en probeer dan de boel weer maar aan te trekken. Natuurlijk kan het altijd beter. Ik vind dat je bij Corendon voor een hele schappelijke prijs een goede vakantie kan hebben. Alle negatieve klanken van jaren geleden zijn in mijn ogen verdwenen. Ik vertrouw op deze reisorganisatie en zal de volgende keer waarschijnlijk weer met hun op vakantie gaan maar dan naar Egypte.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
8
H.Wagenaar
op 4 oktober 2014
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2014
Alleen maar goede ervaringen met Corendon tot nu toe.
Alles tot in de puntjes geregeld. Van parkeren, vliegen, hotel etc.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Jopie Meure
op 30 september 2014
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2014
Goeie organisatie Corendon. Heeft alle problemen in no time opgelost.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
7
K.boskers
op 30 september 2014
bestemming: Egypte / nijlcruise, reisperiode: juni 2014
Prachtige vakantie, goedkoop , lekker eten alles zeer goed geregeld door Corendon
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Wilma
op 28 september 2014
bestemming: Turkije / Bitez, reisperiode: september 2014
Vliegreis en afhandeling van vragen bij Corendon is allemaal als erg goed ervaren
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
8
Nel de Jong
op 26 september 2014
bestemming: Griekenland / Gouves, reisperiode: juni 2014
Gewoon alles oppie toppie geregeld door Corendon!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
10
Fam pouwels en fam doorneweerd
op 25 september 2014
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2014
Wij hebben nu voor de derde keer geboekt bij corendon vliegvakanties. ALles was weer in de puntjes geregeld.EN we hebben ook wederom met corendon airlines gevlogen en dat was ook weer perfect. Wij raden zowel Corendon vliegvakanties en Corendon airlines aan
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
8
Ria van Zundert
op 22 september 2014
bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: september 2014
De reis was goed geregeld. Zelf een dag voor vertrek kregen we een sms met de vluchtgegevens. Volgende keer weer met Corendon.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
8
Melis
op 20 september 2014
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2014
Met het hele familie (9 personen) naar Turkije/Side geweest en een jaar naar uit gekeken en mijn vrouw is invalide en moest de reis scootmobiel mee nemen.
Bij aankomst geen scootmobiel en men wou ook geen moeite doen voor ons.
Na 2 dagen stond hij op antalya en wij moesten zelf ophalen men wou niet brengen en kosten ons taxi kosten 120,00 euro en bel kosten 50,00.
Ook het hotel side star beache is geen 5 sterren waard en het personeel is echter op de duitsers gericht i.v.m.fooien.
De laatste dag kregen wij een briefje onder deur als alles goed was verlopen.
Van ons is dit de eerste keer en de laatste keer met Corendon.
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
5
-
Vervoer
5
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
2
Johan van der Velde
op 19 september 2014
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: september 2014
Wij hadden een reis geboekt met 2 andere stellen naar Turkije en hebben een heerlijke vakantie gehad in een perfect resort met top personeel en prima verzorgt. een excursie met een gids die echt alles wist. De terugreis ging iets anders dan we gehoopt hadden. Aangekomen op het vliegveld en door de 1e controle heen kwamen we bij de incheck balie van corendon en daar bleek dat ik nog maar 1 paspoort bij me had. Rugtas, zakken en koffer nagekeken maar niet te vinden. Wij de rij uit en bij de balie gevraagd of iemand van corendon bij ons kon komen en uitgelegd waarom. Binnen de kortste tijd stond er een vriendelijke jongeman bij ons die in prima Nederlands aanluisterde wat er aan de hand was en onmiddellijk naar hotel en vervoersbusje belde om te vragen of daar een paspoort was gevonden wat helaas niet het geval was. Alles weer doorzoeken maar niets. Denken, schiet mij ineens te binnen dat met inpakken ik iets heb horen vallen. Papieren uit kluis gehaald en op koelkastje gelegd, rugzakje gepakt en op koelkastje gelegd, rugtas opengemaakt en hoor iets vallen maar zie alleen een dop van een waterfles. Papieren opgepakt en in tas gedaan. Vraag of hij hotel wil bellen met vraag of zij achter koelkastje willen kijken. Vlak erna word hij teruggebeld paspoort lag achter koelkastje en word onmiddellijk met taxi naar vliegveld gestuurd.. Duurt ongeveer 1/2 uur. Man van corendon en ik naar buiten want ik moet natuurlijk wel taxi betalen. Rest van gezelschap ingecheckt en de vraag komt steeds dichterbij; kunnen wij nog op tijd mee? Taxi vast in druk verkeer, koffers kunnen in ieder geval niet meer mee. Eindelijk taxi er, gauw betalen en rennen door 1e controle mijn vrouw met koffers opgepikt en rennen door de hal naar incheck balie speciaal voor ons geopend, koffers kunnen niet meer mee moeten we later over bellen, komt meisje van vliegveld bij en moeten wij rennend volgen naar paspoort controle. Iedereen word tegen gehouden wij eerst, weer rennen naar gate en daar stond het vliegtuig nog dat eigenlijk weg moest zijn. Wij rennend naar binnen, deur ging dicht en daar gingen we. Het vliegtuig heeft 10 minuten gewacht op ons. Bij aankomst op Schiphol bleek onze verrassing nog groter want op de 1 of andere manier hadden ze onze koffers ook nog mee gekregen. HULDE voor corendon en zeker een hele grote HULDE voor hun man op Antalya die alles keurig en rustig voor ons perfect geregeld heeft, hij is zeker 1 à 1 1/2 uur met ons bezig geweest, en de hele tijd met een vriendelijk gezicht. Ook van corendon uit is een schouderklopje voor deze persoon op zijn plaats. Met vriendelijke groeten Mary en Johan.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Hilda
op 18 september 2014
bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: september 2014
Wat een onprofessionele organisatie is dit! Wij boekten voor het eerst met Corendon, maar dit werd dan onmiddellijk ook de laatste keer! Toen wij aankwamen op Cyprus, bleek dat ons hotel overboekt was. Toen werd er een showtje opgevoerd door de mensen van Corendon, ze waren blijkbaar alles in het werk aan het stellen op dit op te lossen, terwijl er om de hoek van de straat al een bus voor ons klaarstond naar een ander hotel. De weken voor ons zijn telkens mensen overgeboekt vanuit ons oorspronkelijke hotel naar allerlei andere hotels in de buurt. Dan moeten ze niet doen alsof het een recent probleem is! Waarom verwittigden ze ons ook niet op voorhand? Ons nieuwe hotel was een vuile betonblok in plaats van een pittoreske hotelletje. Het personeel was echt onvriendelijk en onze kamer trok op niets. We zijn vanaf de eerste dag gaan klagen over de kamer, pas op dag 4 kregen we een nieuwe kamer! Als compensatie kregen we een gratis excursie, maar daar maken wij nooit gebruik van, dus zijn we daar niets mee. Ik boek nooit nog met Corendon!
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
5
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Dorothée den Outer-Sanders
op 15 september 2014
bestemming: Turkije / Cappadocië, reisperiode: september 2014
We hebben een reis naar Cappadocië gemaakt. Super! Prachtig landschap, goede bus, zeer goede reisleider Cengis en goede chauffeur Ali. Prima hotels, goed eten. Druk programma, veel gezien, Vliegtuig vloog beide keren precies op tijd. Kortom pluim voor Corendon!!
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Frans
op 31 augustus 2014
bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: april 2014
Ik ga vaker met corendon, en tot nu toe nooit een negatieve ervaring gehad
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
10
Suzanne
op 29 augustus 2014
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2014
Wij waren wat huiverig om te boeken bij Corendon door eerdere negatieve beoordelingen, maar hebben toch maar de sprong gewaagd omdat de prijzen zo gunstig zijn. En wij hebben alleen maar goede ervaringen tot nu toe. Inmiddels zijn we zo'n negen keer met Corendon op reis geweest en het ging perfect, onze zoon die rolstoel afhankelijk is heeft een hele goede service mogen ervaren en petje af voor de mensen bij de klantenservice, op alle vragen een antwoordt en een oplossing.
Dank Corendon voor menige leuke familie vakantie!!! volgende week gaan we weer en gaan opnieuw met veel plezier een goed geregelde vakantie tegemoet!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Maggan
op 29 augustus 2014
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2014
Corendon heeft zijn zaakjes echt niet voor elkaar! De dag voordat ik vertrok werd ik gebeld door Corendon of we op hun kosten een dag langer in Turkije wilden blijven. Ik heb uitgelegd dat dat ivm belangrijke afspraken niet mogelijk was en ik werd op een andere vlucht op dezelfde terugreisdag gezet.
Precies 48 uur voor de terugreis kreeg ik een fax dat onze terugvlucht gewijzigd was naar 4 dagen later. Dat was uiteraard zonder overleg met mij gebeurd en voor mij een groot probleem (als 1 dag niet mogelijk is, zijn 4 dagen dat natuurlijk ook niet). Ik ben toen direct naar Guest Relations van het hotel gegaan om te bellen met Corendon. Daar kreeg ik een contactpersoon aan de lijn die niets voor me kon doen omdat alle kantoren gesloten waren. Hij zou de volgende ochtend wel bellen. Inmiddels had ik begrepen dat de kamer in het hotel al 36 uur eerder verlengd was (dus 36 uur voordat ik de fax ontving!). De volgende ochtend werd er niet gebeld en heb ik zelf maar gebeld, zowel naar de contactpersoon, naar Corendon Turkije, naar Corendon Nederland, ben ik lange wachtrijen terechtgekomen, doorverbonden van kastjes naar muren, heb ik geen antwoord gekregen op al mijn vragen, werd ik verwezen naar mijn reisleider die niets voor me kon doen en ik heb ik een hele dag op het kantoor van Guest Relations gezeten. Niemand van Corendon kon een antwoord geven. Er werd steeds gezegd dat ik teruggebeld zou worden, maar dat gebeurde niet. Ook had ik inmiddels uitgevonden dat de vlucht wel gewoon vertrok en dus niet geannuleerd was, maar dat wij er blijkbaar niet meer opzaten. Na 24 uur bellen, bellen, bellen en geen antwoord krijgen en de kantoren weer dreigden te gaan sluiten, kreeg ik eindelijk iemand van de afdeling die bezig was met passagiers te herplaatsen aan de lijn. Hij zei ermee bezig te zijn, maar me niet te kunnen vertellen of ik de volgende dag gewoon kon vertrekken of dat dat inderdaad pas 4 dagen later zou zijn. Hij zou na 1 uur terugbellen met uitsluitsel op welke dag en hoe ik weer thuis zou kunnen komen. Uiteraard belde hij na dat uur niet zelf en ben ik weer in de telefoon geklommen. Toen bleek hij goed nieuws te hebben en zaten we gewoon weer op onze oorspronkelijke vlucht. Zonder excuses, zonder compenssatie voor een hele dag op een kantoor te hebben gezeten om te bellen, niks. En als verrassing bij thuiskomst kreeg ik een standaard mailtje van de Quality Manager of ik een vragenlijst wilde invullen over de reis. Zij hebben blijkbaar geen enkel systeem dat hun klantcontacten bijhoudt, anders kiezen ze niet die passagiers uit voor herplaatsing die hebben aangegeven niet te willen verlengen en sturen ze geen standaarmailtjes naar passagiers met negatieve ervaringen. Ik heb op dat mailtje uiteraard geantwoord dat ik persoonlijk contact zou waarderen, maar daar heb ik uiteraad (weer) geen antwoord op gekregen, Kortom: Corendon komt op mij over als een zeer onprofessionele organisatie waar passagiers geen klanten zijn en service & dienstverlening ver te zoeken.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
3
-
Reisbegeleiding
4
-
Prijs / kwaliteit
6
Richard van dok
op 20 augustus 2014
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2014
Wij zijn 3 juli naar het aegean view aqua ressort afgereisd met onze kinderen 3jr en 7jr. Aankomst was al heel raar we moesten inchecken 23:30 en moesten ons paspoort achterlaten zodat hun de papieren konden regelen.
Wij kregen te horen even een drankje te doen bij de bar, aankomst bar 23:50 we bestelde een biertje die wij moesten afrekenen ( terwijl we all in zaten) na 24:00 was het betalen.
Dit gaf een raar gevoel voor ons en hebben daarop ook niet betaald.
Wij gingen naar de receptie toe om de sleutel op te halen van ons huisje, we kregen de sleutel van ons huisje en dat was een halve km rijden met een golfkar over een onverlichte buitenweg.
Vrijdag 4-7 zijn wij naar de receptie gegaan om van huis te wisselen wat volgens hun niet kon ivm drukte.
Wij baalde ten zeerste omdat als wij vanuit ons huisje naar de bar wilde wij met 2 kinderen over de openbare weg (heuvel op heuvel af) moesten lopen.
Dit hield ook in dat als onze kleine man van 3 jr in bed lag om 19:00 uur wij geen gebruik konden maken van onze all in dus waren wij genoodzaakt ons drinken en versnaperingen te kopen in een winkel.
Verder waren al onze kleren naar de ..... door het zwembad.
Wij hebben onze klachten ingediend bij de reis leiding ter plekke zodat wij in Nederland verder zouden gaan met deze zaak.
Na ruim 4,5 week kregen wij een mail terug dat wij niet naar de receptie zijn gegaan voor een andere kamer en dat wij nergens recht op hebben.
Ik vind dit slordig van corendon en ga verdere stappen ondernemen.
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
2
-
Vervoer
6
-
Prijs / kwaliteit
2
Sofie van Lier
op 14 augustus 2014
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2014
Wij hebben een super leuke en bijzondere 10 dagen gehad in Kreta. Wij zijn op locatie goed voorgelicht over de excursies en wat we allemaal zelf konden ondernemen op het eiland. Wij hadden alleen een tip voor Corendon voor het programma boekje met de excursies erin. Zet bij de excursies ook neer dat er gelegenheid is om te zwemmen na of tijdens de excursie. Verder hebben wij een goeie en leuke vakantie gehad om niet snel meer te vergeten.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Sunta Loukaras
op 4 augustus 2014
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2014
Helaas, ook ik het slachtoffer van de veranderde vluchttijden. Boek je een avondvlucht 19.30 om zelf met de trein naar de luchthaven te kunnen gaan, wordt de tijd veranderd naar 04.50 en zeggen ze dat de avondvlucht geschrapt is! Waarom de ochtendvlucht niet schrappen? Maar ja, we weten allemaal dat in de onaangename uren de slottijden goedkoper zijn toch. Toch leuk voor de maatschappij meegenomen.. Compensatie omdat ik nu met de taxi moet, neen mevrouw, vluchtwijzing> het staat allemaal in de voorwaarden. Bericht wijziging krijgen, neen mevrouw > het staat allemaal in de voorwaarden. Ben niet blij!! Maar ja, je hebt betaald hè en als klant heb je bij Corendon duidelijk geen rechten!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Inger vd Brink
op 28 juli 2014
bestemming: Turkije / Turkije, reisperiode: juni 2014
Mijn vriendin en ik zijn meiden van 22 jaar en werden sexueel lastig gevallen door de gids. Omdat we het niet tijdens de vakantie hadden gemeld bij corendon (maar wel gelijk op de dag dat we terug kwamen) konden ze 'helaas niets voor ons betekenen.' Wij kregen een cadeaubon van €25 aangeboden als 'excuses' om te spenderen bij corendon. Ze deden meer dan 4weken over dit waardeloze emailtje.
Geen haar op mijn hoofd die ooit nog bij corendon iets boekt. Als zij dit soort mensen aannemen en dan zo met de situatie omgaan, weet ik nu al dat het weggegooid geld is. Wat een bagger bedrijf!! Schandalig!!
-
Algemeen
2
-
Accommodatie
4
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
6
-
Prijs / kwaliteit
1
Tinkie
op 18 juli 2014
bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: juli 2014
Het hotel was SUPER, echt nog nooit zo'n goed hotel gehad maar Corendon daarentegen was nog nooit zo slecht. Echt niet normaal........als vaste klant hadden we echt iets anders verwacht van hen, vlucht zo maar 8 uur verlaten voor ons NOOIT of NOOIT nog Corendon!!!!
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
4
-
Prijs / kwaliteit
8
Johanna muskee
op 17 juli 2014
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2014
Heb alleen een vliegticket geboekt bij corendon maar ben zeer tevreden over het personeel in het vliegtuig, altijd vriendelijk.Alleen de vliegtijden zijn niet altijd even handig maar dat weet je vooraf. Tja en als je vanaf Eelde via Maastricht gaat kun je er van op aan dat het terug omgekeerd gaat.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Syl en fenna
op 17 juli 2014
bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: juni 2014
Top set hotel, een zeer goede locatie het is een 3* hotel maar dit zegt niet lijd iets, bij een 4* kan er ook iets niet in orde zijn. TopSet is daarom een Top Hotel voor een goede prijs. Hele vriendelijke mensen die overal behulpzaam bij zijn. Het strandje is prima, ja de bedjes wat hard. Nou dan kan je bij het zwembad liggen. Het eten is goed eenvoudig maar lekker. He ontbijt is ook kleinschalig, mar dat je zit dan ook in een 3* hotel, wees er dan tevreden mee, als je yoghurt wil kan maar moet bijbetaald worden. Mede namens onze hostess Yvonne van Corendon zijn we op mooie plekjes geweest. We gaan voor een herhaling want de eenvoud en enorme familie gevoel bevalt ons prima
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Anne Marie Casier
op 12 juli 2014
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2014
Wij vinden het een contractbreuk dat de vliegduur 3.5 uur is, terwijl er na een verwittiging een twee dagen op voorhand, een tussenstop maakt in Antalya en we daardoor 6 uur enkele reis,op het vliegtuig zaten.
Ook vinden we het bedrog, dat Corendon schrijft in de reclamebladzijden op internet, dat het 90 minuten rijden met de bus is van het vliegveld in Bodrum naar Marmaris, terwijl wij er 2.5 uur over gedaan hebben. Dat zijn dus 150 minuten. Daarenboven werden wij verplicht nog een pauze te ondergaan om een of andere reden in een wegrestaurant. Het resultaat was, dat wij in het hotel aankwamen als de etenstijd voorbij was en er voor ons in de snack enkel nog uitgedroogde spaghettidraden overbleven en tomatensaus. Wij hadden geboekt voor het Grand Ideal Premium, maar daar was er twee keer geen elektriciteit, was er bij aankomst dus geen eten voorzien, bleef de douchekraan lopen. We waren wat blij, dat we op zondag naar het Ideal Prime Beach mochten verhuizen. In het Ideal Prime Beach was alles wel in orde, buiten dat er net onder ons balkon optredens werden verzorgd met decibels die zelfs door de oordopjes heen drongen. Neen, met Corendon reizen we niet meer.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
2
-
Reisbegeleiding
4
-
Prijs / kwaliteit
6
BKC
op 8 juli 2014
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2014
Op de heenweg werd onze vluchttijd gewijzigd van 15.00 naar 03.30!!! Op de terugweg werd onze vlucht gecancelled. We zouden vrijdag om 18.30 vliegen. Dat werd zondag om 01.10 uur!!! Wij vliegen nooit meer met corendon. Je kiest niet voor niets voor een bepaalde dag/tijd. Blijkbaar is corendon niet in staat om als professionele maatschappij te werken.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
2
Zeer ontevreden klant
op 8 juli 2014
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2014
In het verleden al 2 x via Corendon mijn reis geboekt. Elke keer veranderde de vluchttijden in negatieve zin, waardoor er minimaal 1 dag van je vakantie valt. Dit jaar is het vliegen goed gegaan, maar kregen we 3 weken voor vertrek een e-mail dat het appartement wat we geboekt hadden overboekt was. Ze hadden een andere locatie voor ons. Na gebeld te hebben met Corendon, werden ons gouden bergen beloofd en zou de nieuwe accomodatie minstens zo goed zijn als hetgeen we geboekt hadden. Als compensatie kregen we zeezicht en ontbijt. Aangekomen bleek het hotel een regelrechte ramp. Het was vies, de lakens zaten vol vlekken, alles was kapot en het personeel was vreselijk nors. Het kwam niet eens in de buurt van wat we geboekt hadden. Volgens Corendon konden we echt nergens anders terecht, want alles zat vol. Het enige wat we konden krijgen was een excursie. Hierbij moesten we wel een papier tekenen dat we achteraf niet meer zouden klagen. Voor dit alles heb ik wel 6 dagen moeten bellen en alles wat het heeft opgeleverd is een excursie van 50 euro met 2 personen. Een lachertje als je je bedenkt dat we 11 dagen in een ranzig hotel hebben moeten verblijven.
-
Algemeen
3
-
Accommodatie
2
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
3
-
Prijs / kwaliteit
2
Fam. Streefland
op 7 juli 2014
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2014
Hotel Blue Waves is een prachtige accommodatie op een goede locatie in Lagans, niet direct in de drukte en 1minuut van het strand. Elke dag werd het appartement schoongemaakt en debedden opgemaakt. De bad kamer is wel iets gedateerd maar alles werkt naar behoren.
Als we dan toch een minpunt moeten benoemen is het de keuken, ga er niet vanuit dat je zelf even een maaltijd kunt maken want daarvoor mis je teveel in de kastjes.
Buiten de deur kun je fantastich eten voor schappelijke tarieven.
De zee en het eiland zijn prachtig, een aanrader is om een boot tochtje te maken, de schildpadden zwemmen daar gewoon vlak onder de kust.
Conclusie: Corendon TOP.
Eiland : Mooi en een heerlijk klimaat.
De zee: Geweldig.
Accommodatie: Prima
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Danique, Marijn, Michael en Joey
op 6 juli 2014
bestemming: Turkije / Streek Bodrum, reisperiode: juni 2014
Naar alle verwachtingen, ruim overtroffen in positieve zin... Prijs / kwaliteit uitstekend.
Komen zo graag nog eens terug! Het was perfect met Corendon Nederlandse leiding Marjanne en Burak.
Jammer dat we niet langer konden blijven van 8 naar 11 dagen, omdat de vlucht alléén duur uit zou pakken. Dus al met al perfect!!!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
10
Stefanie
op 4 juli 2014
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juni 2014
Wij zijn net van vandaag terug uit Turkije. We hebben last minute geboekt met Corendon. Onze terugvlucht verliep anders dan verwacht, we vertrokken vanuit Antalya en er werd blijkbaar een tussenstop gemaakt in Bodrum, waar niemand iets van af wist. Corendon vertelde ons dat ze iedereen een mail hebben gestuurd, deze heeft niemand gekregen. We hebben 2 excursies gedaan, eentje waarbij we naar Antalya gingen met het aquarium erbij, ik raad aan het aquarium zelf te doen zonder de excursie want je kreeg maar 1 uur de tijd om dit aquarium te bezichtigen + om te eten = Veel te weinig tijd!! We hebben ook de jeep safari gedaan, dit is echt de moeite, heel mooie watervallen en mooie rivier waar je in kan zwemmen, je zit echt in de bergen + een heel goede gids.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
3
-
Reisbegeleiding
7
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
7
M van Dijk
op 4 juli 2014
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2014
, goede heenvlucht gehad met corendon, alleen bij de terugvlucht was onze tijd alweer veranderd, vorig jaar precies hetzelfde. hotel was perfect,
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
John
op 27 juni 2014
bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: juni 2014
Positief bij Corendon was het betaallbare appartement
Negatief bij Corendon was de gewijzigde vluchttijd ; speciaal geboekt om de gunstige vertrek en aankomst.
Vervolgens kom je midden in de nacht in turkye en na een week ook weer midden in de nacht in Amsterdam . Dit krijg je dan een paar dagen van te voren te horen . We moesten ipv vijf uur nu o 23.59 vertrekken. Je moet vervolgens wel s, morgens je appartement uit . De reisleider komt dit niet persoonlijk mede delen of bv een kamer voor de dag te regelen. Vervolgens moet je ook nog extra parkeergeld betalen om dat je na middernacht aankomt
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
8
Anique
op 27 juni 2014
bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: juni 2014
We hebben een erg fijne vakantie gehad met Corendon. De heenreis verliep erg soepel. Handig is dat Corendon de mensen die achter in het vliegtuig zitten eerst laat instappen, waardoor er geen lange wachtrijen ontstaan in het gangpad. We vertrokken vervolgens ruim op tijd en kwamen nog voor de verwachte landingstijd aan. Eenmaal op het vliegveld wachten de hostesses van Corendon op je. Een aanrader is privétransfer boeken naar je hotel, dit scheelt erg veel tijd! Het hotel was helemaal super. Hotel Sunrise is op een heuvel gebouwd, waardoor je een prachtig uitzicht hebt over de zee. De afstand naar het centrum van Molyvos is zeer goed te doen. Bij de reisbegeleiding van Corendon zijn diverse leuke excursies te boeken zodat je nog wat meer van de omgeving kan zien. Ook terugreis verliep zeer goed, waarbij we zelfs weer voor tijd aankwamen op Schiphol.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Rinievanmullem
op 25 juni 2014
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2013
Fantastisch vriendelijk en gastvrij en goede service bij Corendon.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Peter
op 24 juni 2014
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juli 2014
Geboekt in Februari, een ideale vertrek luchthaven Maastricht met ideale reistijden gevonden om een zalige vakantie door te brengen met onze kleine kinderen, want als ouder let je op goede uren ivm de kids..... 2 weken voor vertrek een mail dat we vroeger vertrekken met een tussenlanding in......GRONINGEN ?!,!????
Alweer veranderd Corendon de vertrek uren en last een extra tussenlanding in. Reclameren aan de telefoon helpt geen moer want het zou allemaal staan in hun voorwaarden, zelfs een compensatie in de vorm van een maaltijd op de vlieger is uit den boze. Het leunt kort aan bij oplichting, want ik lees dat dit honderden keren gebeurd. Voor mij is het in ieder geval de tweede en tevens laatste maal dat ik bij Corendon boek, de vakantie is nog niet begonnen en we zijn al teleurgesteld.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Hele boze familie
op 22 juni 2014
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2014
1. Niet extra betalen aan corendon om bij elkaar te zitten of een speciale plek te boeken heeft geen zin voor een hotel.
2.niet praten met de de mensen van corendon in het hotel want ze zijn arrogant en lopen zomaar weg terwel je nog aan het praten ben.....( asociaal!)
3.en nooit rekenen op de bus die je naar je auto brengt bij corendon garage want hij rijd gewoon weg zonder te tellen of die compleet is en als je dan vraagt of er een ander busje komt sta je 3kwartier te wachten voor je eindelijk in de bus zit en je auto kan halen. en het ergste is nog dat we een oma van 90 jaar bij ons had die stond te bibberen van de kou en daarna begon het nog te regenen ook.
4. Want uiteindelijk heb je geen relaxte vakantie gehad want der was gewoon elke dag gezeik door corendon.
-
Algemeen
3
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
3
-
Reisbegeleiding
6
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
3
Diana
op 20 juni 2014
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2014
De vlucht met corendon was zeer aangenaam.Hotel theodora is dan maar een 2 sterren hotel maar is zeker de moeite waard.Wij verbleven er in half pension en alles was af.Als ik terug ga naar chersonissos zal ik zeker terug dit hotel nemen.openbaar vervoer op 10 m van het hotel.Zon en strand op 100 m.Het hotel beschikt over een klein maar mooi zwembad.Het personeel en de eigenaar zijn zeer lief .Niks is hen teveel.Volgens mij zeker een aanrader.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
6
-
Prijs / kwaliteit
9
T van Dongen
op 15 juni 2014
bestemming: Turkije / okurcelar, reisperiode: april 2014
De negatieve ervaring met corendon betreft we zouden om 5.00 uur vertrekken werd verandert in 20.30 uur en dus een dag minder vakantie waren om 2.30 uur de volgende dag in het hotel
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Frank van nieuwenhoven
op 15 juni 2014
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2014
+Alles tot in de puntjes goed geregeld door Corendon
-Vliegtuig had 2,5 uur vertraging en op laatste moment aangegeven en slecht bij inchecken op schiphol ivm 2 bestemmingen door elkaar en maar 1 rij en ene bestemming kreeg voorrang
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
7
Els Abma
op 14 juni 2014
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2014
Wij zijn met vrienden voor de tweede keer naar Hotel Porto Bello in Antalya geweest, ik kan echt geen negatieve ervaringen melden, maar ik geef wel een dikke 10 voor de hostess mevrouw Tomris van Corendon, bij een probleem gaat zij haar uiterste best voor je doen om het voor je te regelen.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Mary van Noord
op 13 juni 2014
bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: mei 2014
Het was een prachtig,keurig uitgestippelde reis van Corendon. Vriendelijk en makkelijk te bereiken helpdesk.Ze doen er alles aan om alles waar te maken wat je kunt verwachten.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Wouter
op 10 juni 2014
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2013
Typisch duurkoop. Je krijgt erg weinig vakantie voor de prijzen die door Corendon worden gehanteerd.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
5
-
Excursies
5
-
Prijs / kwaliteit
5