Reisbureau Reisgraag.nl
X Sluit zoekvenster
0486-412199
X
  • Home
  • Reisorganisaties
  • Reisaanbod
  • Gratis reisvoorsteltip
  • Over ons
  • Contact

Reisgraag.nl > Reisorganisaties > Corendon > ervaringen

  • Corendon
  • Ervaringen
Schrijf een review

Reviews over Corendon

Url: https://www.corendon.nl
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Postbus 349, 1170 AH Badhoevedorp NL
023 751 06 06

Logo van Corendon

Corendon krijgt gemiddeld een 4,7
op basis van 1778 ervaringen :

4,7 1778 ervaringen + Ervaring delen

Pagina 16 van 18 met 1778 resultaten

Els Abma op 14 juni 2014 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2014

Wij zijn met vrienden voor de tweede keer naar Hotel Porto Bello in Antalya geweest, ik kan echt geen negatieve ervaringen melden, maar ik geef wel een dikke 10 voor de hostess mevrouw Tomris van Corendon, bij een probleem gaat zij haar uiterste best voor je doen om het voor je te regelen.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
Mary van Noord op 13 juni 2014 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: mei 2014

Het was een prachtig,keurig uitgestippelde reis van Corendon. Vriendelijk en makkelijk te bereiken helpdesk.Ze doen er alles aan om alles waar te maken wat je kunt verwachten.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10




Wouter op 10 juni 2014 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2013

Typisch duurkoop. Je krijgt erg weinig vakantie voor de prijzen die door Corendon worden gehanteerd.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 5
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 5
Adrienne Zeh op 8 juni 2014 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: oktober 2013

Corendon: bij aankomst goed opgevangen, duidelijke info, keurige jongen in goed Nederlands, snel vervoer naar het hotel en goede busjes (airco, goede vering). Duidelijke instructies in de kamer mer wanneer ze je weer kwamen ophalen.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 8
Yvonne v.V. op 7 juni 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: maart 2014

Alles was prima in orde bij Corendon.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Angela op 5 juni 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2014

Corendon nooit meer! dit jaar voor het eerste proberen te boeken bij corendon, vertrek binnen 6 weken dus bedrag moest bij boeking meteen overgemaakt worden.
en dag later krijg ik een mailtje dat er een foutje op de website was gemaakt en dat de reis 500 euro duurder was dan vermeld, dus of dat ik dat wou betalen of kosteloos annuleren voor de laatste optie gekozen op 23-05-2014 kreeg ik de bevestiging van de annulering er werd mij verteld dat ik het bedrag binnen 2 dagen op mijn rekening zou hebben uiteindelijk pas 03-06-2014 met veel moeite mijn geld terug gekregen. ik snap echt dat er fouten gemaakt kunnen worden maar zorg dan voor een snelle correcte afhandeling. de telefoniste die ik meerdere keren gesproken heb waren kortaf en toonde geen enkel begrip voor de situatie. echt nooit en dan ook nooit meer wat een onvriendelijk personeel

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
G.van de ven op 4 juni 2014 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juni 2014

Alles goed verzorgd bij Corendon en een goede prijs kwaliteit verhouding.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 7
Nancy op 2 juni 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2013

Het was de eerste keer alleen vliegen zonder mijn ouders.
Maar gelukkig ging alles goed, het werd goed aangegeven waar ik heen moest voor de bus in Antalya bij het vliegveld.
Alles was prima geregeld door Corendon.
Hotel was klein maar wel heel goed, lekker eten, midden in het centrum.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 7
Emile Cuijpers op 2 juni 2014 bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: september 2013

Iets nieuws gezocht voor een ander soort vakantie.
Tot mijn vrouw zei "Laten we eens iets anders doen en met Corendon naar Macedonie gaan". Het is goedkoop dus het risico in minimaal. Het is onze mooiste met heel veel indrukken nalatende vakantie geworden. Albanie, Skopje, St.Naum, Bitola enz.enz., mooi, mooi en nog eens mooi.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 9
Ina Damsteeg op 2 juni 2014 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2014

Corendon behoeft geen nadere toelichting. Antalya /Lara is 15 tot 20 min rijden naar je bestemming ,erg prettig . De All in vakanties zijn populair en hierdoor is er veel keuze .Na. Titanic en Royal Wings nu naar Miracel . Er zit weinig verschil in dit srt hotels ,bij de een is dit beter en bij de ander dat. Wel denk ik dat het gevaar erin zit dat dit srt hotels dezelfde ontwikkeling doormaken als destijds de hotels aan de Spaanse kust.Je ziet het ouder worden en er gaan wat onderhoud achterstanden komen. Het kan ook zo zijn dat onze /mijn eisen wat anders zijn geworden.Ik vind douchen in een bad onveilig ,gezien mijn leeftijd. Turken zijn vriendelijke mensen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Prijs / kwaliteit 7
Freddy geluck op 1 juni 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: mei 2014

Bij aankomst in hotel na 22h00 geen eten meer, dat heb ik nog nooit meegemaakt, en is ongehoord!!!Reis leiding van Corendon ter plaatse mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Hotel Ideal Prime Beach te groot complex en te druk, verschillende gasten zijn dezelfde menig toegedaan,ook personen die reeds ettelijke jaren te gast waren , keren niet meer terug, zoals ik; was vroeger voor mensen van een bepaalde leeftijd, nu overheerst de jeugd!!!!!Animatie een grote nul !!!!
Terugvlucht, nergens staat vermeld dat er een tussenlanding is, indien ja,
waar aub ?Terug van Dalaman naar Antalya- Aan deze punten kan Corendon zijn verantwoordelijkheid niet ontwijken!!!!of afschepen
Positief
Hotel service is goed -eten ok-reisleidster terplaatse heel vriendelijk,
Zal via de verschillende kanalen mij ter beschikking,de negatieve punten onder de aandacht van het publiek brengen , gezien het recht op vrije meningsuiting -en vind hierbij dat de info verstrekt op de web site misleidend voorkomt, hierbij geen rekening houdende met uw eventueel antwoord
Zal mij beraden verdere stappen te ondernemen, bij de bevoegde officiele instanties
Mvg

Freddy Geluk

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 7
Marjon esman op 31 mei 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2012

We waren met de kinderen voor het eerst naar turkije met het vliegtuig. Was echt een prima ervariing. De vlucht, verzorging, eccomodatie heb er echt geen enkel negatief punt kunnen ontdekken. Zou zo weer gaan. Komt vast wel weer! En dan zeker weer corendon!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 9
Twan op 31 mei 2014 bestemming: Turkije / Konalki, reisperiode: juni 2013

Over de organisatie Corendon, voorbereidingen en de heenreis geen klachten. Is allemaal goed en soepel geregeld. Hotel en verzorging prima.Hadden op de terugreis een vluchtwijziging, vlogen naar Schiphol, i.p.v. Eindhoven. Op zich geen probleem, als de opvang op Schiphol en vervoer naar Eindhoven, goed geregeld was geweest. Was niemand om ons op te vangen en moesten via, via zelf naar de bus informeren. Die kwam pas na 2 uur wachten. Wat dan weer wel positief was, is dat we van Corendon een leuke korting kregen bij een volgende boeking.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 5
  • Prijs / kwaliteit 9
Richard de Rouw op 29 mei 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2013

Corendon heeft ons vorig jaar voorgelogen, betreffende een actie met een Bingo reis: waarbij je meer zou krijgen en minder hoefde te betalen dan bij een normale boeking. Nu hebben we en meer betaald en veel minder gekregen...echt een drama vakantie. Hotel was niks, Corendon reisleider was niet of slecht bereikbaar en ook de klantenservice van Corendon in Nederland heeft ons niet geholpen. Ook terug in Nederland wilde Corendon niet naar onze klacht luisteren. We werden telkens met zelf verzonnen feiten afgewimpeld. Ook telefonisch werd ik niet gehoord en was ik maar een lastig iemand. Kortom: Corendon wil graag dat je een reis bij hun boekt, maar zodra het geld binnen is, is alle bereidheid verdwenen. Klachtenafhandeling kennen ze niet en door een veel te lange reactietijd hopen ze dat je er eigenlijk maar af wilt zien. Want ondanks alle bewijzen die je wellicht hebt, zullen ze nooit willen meedenken of je tegemoet willen komen. Echt zwaar tegen gevallen deze reisorganisatie, als je een keer in de problemen zit.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Sabbe dorinne op 28 mei 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2014

Het hotel was tip top in orde Al veel naar turkije geweest maar nog nooit zo een mooi hotel gehad De bungalo is zeer mooi Niets te kort Heel goed geslapen Het personeel heel vriendelijk We hebben een prachtige vakantie gehad Bedank Corendon!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
Roy b. op 27 mei 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2014

Heenweg ging alles naar wens. Terugreis zet Corendon de vliegtuigen in van Onurair. Ik en mijn partner hadden een stoel die totaal op was.
Je voelt het stalen frame en de rugleuning valt af en toe in de ligstand.
Vervelend voor de mensen die achter je zitten.
Bij terugkomst bleek ook nog mijn hagelnieuwe koffer onherstelbaar beschadigd.
Dit wordt afgedaan met een standaard mailtje dat ze niet verantwoordelijk zijn.
En dat ik gelijk op schiphol een PIR rapport ?? had moeten opstellen en dit had moeten claimen bij mijn reisverzekering. De bekende afschuif techniek dus.
dikke onvoldoende voor Corendon!

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 3
  • Prijs / kwaliteit 5
Ans Brouwer op 26 mei 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2014

We hebben al meerdere malen Corendon vakanties gedaan , maar vonden dat de stoelen in het vliegtuig erg dicht op elkaar stonden. Het was niet mogelijk om maar enig zins normaal te kunnen zitten. Denken er dan ook aan om met een andere maatschappij te gaan vliegen in de toekomst dit was niet te doen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 7
Jessica van Gaalen op 22 mei 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2014

Ik heb een super vakantie in marmaris gehad. alles was goed geregeld. Ik bleek ergens allergisch voor te zijn, en de reisorganisatie van corendon stond gelijk voor me klaar.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
Buffettist19 op 20 mei 2014 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: mei 2014

Dit was de eerste keer dat wij met Corendon airlines op reis geweest zijn,en het is reuze meegevallen wij zijn dan ook zeer tevreden van Corendon.
Ons volgende zomervakantie word dus weer met Corendon.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
Carlo op 19 mei 2014 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: mei 2014

Wat een walgelijke lui die Corendon op de heen weg begon t al ,bij aankomst staan bij ""normale reisorganisaties"" de hostess netjes te wachten en legt uit welke bus je voor transfer hebt.
Na zoeken en vragen en na 3 x het hele parkeer terrein hebben doorzocht eindelijk de tranferbus gevonden .
De dag van vertrek ""normale reisorganisaties"" hangen gewoon note op naam..vluchtnummer ...vliegtijd ..tijd van ophalen bij Corendon mag je zelf t nummer gaan bellen en wordt je te wordt gstaan als van ....je hebt je niet aan de regels gehouden dus ja het is je eigen schuld.

Nuwel eindelijk te zijn vertokken voor terugreis moet een jongen van 17 de hostess voorstellen na wat onbegrijpelijk gebrabbel komt hij met een zak euromunten voor de dag of iedereen even wil wisselen,....het is geen hostes maar gewoon een verkapt wisselkantoor ik heb nog nooit zo iets belachelijk meegemaakt.

Dit is de eerste en leste keer weest met Corendon.

DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 3
Annie op 12 mei 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: april 2014

Het hotel wat wij geboekt hebben bij Corendon, is absoluut geen vijf sterren waard, de zolderkamers op de vijfde verdieping zijn voor mij geen hotelkamers maar meidenkamers. Het beddengoed was afschuwelijk, alleen maar een onderlaken en je moet je toedekken met een ruw, katoenen deken met daar bovenop een vies, stoffig wollen deken.
Minibar wordt slechts eenmaal gevuld en daar moet je het 14 dagen mee doen, wil je vers water op de kamer dan moet je het oude flesje gaan vullen aan een tap aan de bar !!! Hygiëne !!! De all in stelt niet veel voor de meeste dranken aan de bar zijn niet te pruimen..
Het ontbijt was uitstekend, maar bij lunch en diner was het aanbod van warme gerechten minimaal, amper vis en de showcooking was pover.Gelukkig was er wel een overvloed van rauwkost.

De locatie is niet schitterend, helemaal ingesloten door de andere hotels, niets te merken van zee of natuur.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 6
Karin Visser op 10 mei 2014 bestemming: Portugal / Alvor, reisperiode: mei 2014

Via een collega terecht gekomen bij Corendon. Ik vind de prijs/kwaliteit supergoed. Omdat ons hotel nog niet klaar was vanwege een verbouwing kregen wij 2 alternatieven + een gratis excursie aangeboden. Corendon heeft ons een flinke upgrade gegeven. Het was een superluxe aparthotel met een perfecte ligging, de kamers waren erg mooi en luxe, het eten was fantastisch, leuk entertainment etc. De hostess Sandra deed erg goed haar werk. Kortom alle lof voor Corendon!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
Stevens firmin op 26 april 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: april 2014

Vonden het hotel goed maar zeker geen 5 sterren zoals Corendon dit aanbied, personeel zoals we van turken gewend zijn vriendelijk. het eten was voldoende prijs /kwaliteit minder.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 5
J. van der Goot op 20 april 2014 bestemming: Turkije / rondreis cappadocié, reisperiode: april 2014

Een prachtige reis, al was het hotel in cappadocié onder de maat.
verder niets dan lof voor Corendon. Vooral de ballonvaart was een belevenis.
Het hotel in Antalya was prima.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 7
Heidi hakkert op 17 april 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2014

Ik had bij corendon geboekt naar hotel aska buket er stond vermeld Alle lokale non- en alcoholische drankjes van 24 uur per dag inbegrepen,maar alle bars in het hotel waren na 24:00 gesloten alleen in de disco tegen betaling ! dus moesten wij daar alles betalen 4 drankjes 27 euro
Ik heb mij op de derde dag over laten plaatsen naar een ander hotel ,maar daar kon k alleen heen met bij betaling van 55 euro ook was er geen transfer door corendon geregeld mogelijk dus ook moest ik deze kosten zelf betalen dit was 50 euro. Nu ik bij thuiskomst deze klacht nogmaals bij corendon heb voorgelegd willen ze uit coulance een voucher aanbieden.
"Gezien het bovenstaande bevreemd het ons dan ook dat u kosten op ons probeert te verhalen. Daar wij wel streven naar een tevreden clientèle, hetgeen niet is bereikt willen wij u uit coulance een voucher aanbieden op uw volgende reis van € 50,-. Deze voucher is in combinatie mogelijk bij een eventuele andere actie en/of bij reeds geplaatste optieboekingen.-."
Deze voucher aanbieden dat is geen redelijk aanbod aangezien wij niet gekregen hebben wat er beloofd is via de website van corendon dit was 24 uur per dag , plus de extra overlast en kosten op vakantie.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 5
Mieke de koning op 11 april 2014 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: maart 2014

Ik ben enthousiast over corendon, geen vertragingen prima begeleiding

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 10
Merin Veronique op 31 maart 2014 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: augustus 2011

Een zeer positief georganiseerde zonvakantie door Corendon. Zowel het vliegvervoer als de transfer ter plekke was goed geregeld. Alle informatie wordt netjes op tijd opgehangen in het hotel (zoals de vluchtinfo) of persoonlijk gemeld. Er is goede begeleiding, ook voor het boeken van de excursies. Enige verbeterpuntje is dat de excursies soms wat unieker kunnen.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
Carina van hout op 27 maart 2014 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2012

Ik ben goed tevreden over Corendon. We hebben op de terugweg viereneenhalf uur
Moeten wachten op het vliegveld maar dat weerhoud Ons niet om weer met deze organisatie te vliegen. De vlucht was perfect en landen ook.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 9
Ja op 24 maart 2014 bestemming: Turkije / konakli, reisperiode: april 2013

Low budget hotel 4 sterren het is er gezellig en een goede animatie
beetje gehorig redelijke keuken, geboekt bij Corendon.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
Chantal op 26 februari 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2013

LET OP!! In de herfstvakantie heeft ons gezin (man en 2 kinderen van 9) een crash gemaakt met para-sailing (touwen geknapt, vanaf 100 mtr naar beneden). Maak GEEN gebruik van de faciliteiten van de verhuurtent op het strand van Golden Beach. Zij bevestigen dat ze bij het Hotel Golden Beach horen. Het animatieteam nodigt je zelfs 's-avonds en op het strand uit om mee te gaan met de bananaboot vd betreffende verhuurtent.. Voor ons dan ook geen twijfel. Na de crash helpt het hotel je echt niet verder. Ook niet de reisleider van Corendon. Die had alleen tijd om het klachtenformulier te brengen maar wel opschieten want de andere afspraak wacht. En Corendon zelf betreurt het voorval maar doet er verder niks mee. Ja, een waardebon van 40 euro konden we ophalen bij het reisburo. Deze traumatische ervaring heeft zeer grote gevolgen voor ons gezin gehad (en nog steeds). En van het hotel of Corendon hoef je dus niks te verwachten!!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 6
Nicole Jobse op 22 februari 2014 bestemming: Turkije / Bitez, reisperiode: september 2013

3 weken in garden life Bitez geboekt bij Corendon, het was een prachtige vakantie , we waren in het zelfde hotel als in oktober 2012, alleen nu was de eetzaal en de terras aan de bar geronoveerd , het eten was nog steeds heel goed met veel variatie en 4 - 5 soorten fruit,veel snaks tussendoor(friet , hamburgers en pizzas en tot eind september was er tussen 4 en 5 lekker ijs ,er zijn 4 zwembaden en altijd een leuk plekje in de zon, er is wifi bij het zwembad en een gratis handoeken service , het is daar reuze gezellig en dicht bij de boulevard , jammer de prijs is voor 2014 gestegen dus gaan we nu 3 weken naar Gumbet in plaats van Bitez

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
T Berkenbosch op 9 februari 2014 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: januari 2014

Mooie reis van Corendon, prijs kwaliteit meer dan goed.Minpuntje vertrek eerste dag laat,laatste dag zeer vroeg waardoor vakantie verkort.Hotels zeer goed chauffeur zeer bekwaam.Zijn zeker tevreden over deze rondreis .

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
A van hooff kuijpers op 11 januari 2014 bestemming: Cyprus / lapta, reisperiode: november 2013

Wij hebben een meer dan verschrikkelijke vakantie gehad .heb n klacht ingediend bij Corendon en krijg nu n vergoeding van 40 euro ik denk dat dit n grapje is .als dit geen geintje is voel ik me genoodzaakt om stappen te ondernemen radar,de koude douche,smullen van deze verhalen gisteren vrijdag 10 jan ook al bij kan niet waar zijn negatieve dingen over ze gehoord ben al vele malen met deze organisatie met vakantie geweest maar heb nooit klachten gehad nu ik wel nklacht heb voel ik me niet tegemoed gekomen wat betreft afhandeling van mijn zaak ben diep teleurgesteld en overweeg nooit meer van hun diensten gebruik te maken ook andere zal ik ze zeker niet aanraden met vriendelijke groet a van hooff kuijpers

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 2
K.Willems op 20 december 2013 bestemming: Turkije / Capadosie, reisperiode: juni 2013

Wij hebben de pech gehad dat wij de Noro vires hebben opgelopen.
De halve bus was ziek.Geen toilet in de bus.
Heb maar twee dagen kunnen genieten zo ziek waren wij.In de krant heeft het gestaan
dat de reizen tot eind Aug.niet meer doorgaat. Gebeld naar Corendon maar dat was
niet waar.Nooit meer Corendon en nooit meer Turkije

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 4
  • Prijs / kwaliteit 3
FH.vd. Boogaert op 19 december 2013 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2013

Correcte maatschappij.
Dit is de 14e maal dat wij met Corendon zijn geweest.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Patty Mensink op 9 december 2013 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2013

Deze keer is alles prima verlopen zonder wijzigingen en vertragingen van vlucht.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 5
Irma nijsen-dirchs op 22 november 2013 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2013

Reis nooit meer met corendon. prijs losse tickets veel te hoog.
weinig beenruimte, oude toestellen bijna nooit optijd,
kortom rot reisorganisatie

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
ML op 22 oktober 2013 bestemming: Turkije / Cappadocië, reisperiode: oktober 2013

We zijn net terug van een week Cappadocië. Mooi om te zien maar de hotels zijn minderwaardig. 32 mensen van de 36 die op de bus zaten, zijn ernstig ziek geweest ( diarree en braken ). Ons hotel in Cappadocië heette ' Turban'. Dus een tip voor Corendon... Maak je mensen aub niet meer ziek en kies een deftig hotel. We zijn er absoluut niet tevreden mee dat je van de weinige dagen vakantie er ook nog een paar in bed moet doorbrengen

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 5
Y.Kwast op 20 oktober 2013 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2013

Gebruik NOOIT de parkeerfaciliteit van Corendon, ten eerste is de plek vrijwel onvindbaar vooral in donker ! en het ligt echt veel te ver van de luchthaven. Daarnaast moet je eenmaal aangekomen op de parking wachten op alle andere passagiers omdat een hele touringcar vol moet zijn voor je eindelijk naar Schiphol wordt gebracht. Lekker als het giet van de regen en je onder een oude partytent bijna een uur moet wachten. Dan na terugkomst hebben wij na onze telefonische melding dat we aangekomen waren (alles volgens de instructies) meer dan een uur gewacht voordat de bus eindelijk kwam om ons terug te brengen naar de parking. Deze faciliteit is een DRAMA.
Opmerkingen hierover, ook schriftelijk hebben nimmer enige reactie van Corendon opgeleverd. Zeer Onzakelijk. maar gezien andere reacties is dat gebruikelijk bij Corendon
Verder niets dan lof voor de reis, de vlucht en verblijf.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 8
G.barnhoorn op 4 oktober 2013 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: september 2013

Rondreis Cappadocie met Corendon. De reis op zich was prachtig.
Het hotel waar wij geparkeerd werden (heet Antalya te zijn, was een uur rijden) lag in de middle of nowhere tussen kassen, kale velden en blaffende honden. Zelfs net centrum van Belek, dat het dichtst bij was, was met een dolmusbusje niet de doen. Bij aankomst werd de grootst mogelijke moeite gedaan je een polsbandje te verkopen voor all in drank voor 15 euro pppd. Ik drink alleen water, mijn zus een wijntje (5 euro per glas)" maar het kon niet per persoon. Alleen per kamer, duur water. Toen ik een bekertje water tapte op het terras werd ik door het personeel afgeblaft met "njet". T stikte inderdaad van de russen, onbeschoft volk. Kamer was niet schoon, vieze sprei, geen lakens. Eten ook al niet geweldig. Vlees niet goed doorbakken.
Verder stinkende toiletten in de lobby voor zwembadgasten, brr.
Hotel in Cappadocie wel,goed
Bezoeken aan sieraden, leer en tapijttoestanden moet je incalculeren, maar een drammerige reisleidster die probeert te pushen tot een aankoop moest verboden worden.
Al met al, mooi cappadocie, maar Corendon moet de klachten over dit hotel Belkon(ik ben niet de eerste), eens serieus gaan nemen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 6
Dhr. ten Cate op 30 september 2013 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2013

Alles liep op rolletjes !

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 8
Annette op 28 september 2013 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: september 2013

Als je denkt een nachtvlucht terug te hebben, zodat je nog wat aan je laatste dag hebt, maar dan de avond voor vertrek blijkt dat de vlucht van Corendon 14 uur vervroegd is, dan baal je, later hoorde we, dat dit al een week bekend was, waarom dan niet eerder die informatie gedeeld. Dan weet je waar je aan toe bent, en kun je er rekening mee houden.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 6
Anneke Wijnrox op 28 september 2013 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: september 2013

Alles was tot op de puntjes geregeld.Was voor de eerste keer ,dat we met Corendon in zee gingen,maar niets anders dan lof.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 9
Erwin Sas op 27 september 2013 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2013

Eens aangekomen in het hotel, na 2uren wachten, werden wij in een kamer naast het hotel (soort clubhuisje) geplaatst. Deze kamer was ontzettend vies en vuil! Dit was niet de kamer dat wij geboekt hadden. Later toch een andere kamer gekregen na overleg met de receptie. Het hotel zelf, Yelken resort & spa, trok op niet veel. Enkel de lobby was netjes, de rest van het hotel was oud en vooral vuil en slecht onderhouden. Dit staat wel bekend als een 5* hotel! Maar dit is zelfs geen 4* waard. De variatie van eten was beneden alle peil, alsook de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Indien mensen dit hotel willen boeken, stuur mij een email en ik laat u enkele foto's zien van hoe het hotel er in werkelijkheid uitziet. Onze terugvlucht werd ook vertraagt met 14 uren. Uitchecken moest om 12u gebeuren en vervolgens stegen we pas om 01.45u 's nachts op. Nog een tip, boek nooit met Corendon!

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 3
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 1
Izzet op 21 september 2013 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2013

Wij zijn op 31 augustus 2013 door Corendon zwaar benadeeld. Op 28 en 29 augustus hebben wij gebeld met de hulplijn uit Lijnden ter informatie over onze vlucht CND 616 van 31 augustus 2013 vanuit Antalya naar Amsterdam met vertrektijd 17:45. Ons is verteld dat de vliegtuig niet om 17:45 uur, maar om 20:15 uur zou vertrekken. Wij hebben dit aangenomen en vervolgens de vlucht gevolgd via Schiphol.com en İCF airports.com.
Eenmaal aangekomen op 31 augustus op het vliegveld en na ongeveer 1,5 uur in de rij te hebben gestaan, werd ons bij de incheckbalie verteld dat onze vlucht in de ochtend was!!!! En dat we het hebben gemist!?!?!
Wij stonden perplex! Echt we konden wel huilen. We hebben Corendon 2 keer gebeld, op 28 en 29 augustus, en ons is niets verteld over de vervroeging van onze vlucht. Wij hadden de tickets voor de vlucht CND 616, maar we mochten niet mee!!!! Dit heb ik nooit meegemaakt. Je hebt de tickets als bewijs met dezelfde vluchtnummer als wat er op het scherm staat, maar je mag niet mee!!!
Vervolgens werden wij van de incheckbalie weggestuurd en naar achteren gebracht op het vliegveld van Antalya. Dhr Deniz, woordvoerder van Corendon, zei dat wij niet konden meevliegen en weer nieuwe tickets moesten kopen en dat we de kosten misschien konden declareren in Nederland.
Wij hadden tot 00:30 gewacht op Antalya AirPort met kinderen van 7 en 3 jaar. We hoopten met een ander maatschappij te kunnen vliegen tegen betaling!!!! Maar alles was volgeboekt.
Onze kinderen moesten, zoals alle kinderen in provincie zuid-holland, maandag 2 september naar school. Wij moesten zelf ook maandag werken.
We hadden Corendon op verschillende turkse telefoonnummers gebeld en werden van het kastje naar de muur gestuurd. We waren niet geholpen en of geïnformeerd door deze medewerkers. We kregen niet eens een briefje mee waarop stond dat we onze vlucht gemist zouden hebben. Dat vroegen we om school en werk te kunnen informeren.
Wij verbleven toen gelukkig bij familie in Antalya. Wij hadden pas tickets kunnen vinden voor de dinsdag, dus dat was een vertraging van 3 dagen. Alle planning, in verband met werk, kinderopvang en school was vertraagd en compleet in de war.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Ronald op 16 september 2013 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2013

We gingen voor de eerste keer met Corendon vliegen, uitgaande dat deze maatschappij toch wel redelijk zou zijn. Maar het viel vies tegen. Bij de heenreis naar Antalya kregen wij al meteen te maken met 3 kwartier vertraging zonder opgaaf van reden. We hadden van te voren plaatsen geboekt voor het vliegtuig om zo ver mogelijk vooraan te zitten, deze plekken waren redelijk ruim, maar het personeel was erg chagrijnig en ongeduldig en gaf met enkel wat handgebaren aan dat de passagiers moesten opschieten als ze op de gang liepen/stonden.

Ook mochten de kleintjes niet rondlopen, wat aan de ene kant fijn is dat passagiers niet struikelen over de kinderen op het gangpad, maar aan de andere kant was de hele reis babygehuil ook erg vervelend.

Er was zelfs een kind dat een hoofdwond had, maar pas op het vliegveld van Antalya behandeld mocht worden, niet door het personeel omdat deze onbekwaam zijn en de aanwezige Nederlandse arts mocht ook niet behandelen met de aanwezige medische spullen van het vliegtuig, alleen dus Turkse.

Corendon heeft niet aangegeven dat op Antalya de buggies op een aparte plaats kunnen worden afgehaald, waardoor wij weer 3 kwartier hebben verspild aan het wachten bij de bagageband.

Toen wij wat simpele vragen hadden voor de reisleidster op het hotel was deze ruim een half uur te laat (zou half 12 aanwezig moeten zijn), toen wij na het wachten deze vragen wilden stellen had ze eerst aandacht voor 2 andere hotelgasten (die pas later kwamen), zal vast te maken hebben omdat zij excursies e.d. wilden boeken/betalen? Onze vraag ging over het boeken van een Disney avond. Deze bleek helemaal niet meer te boeken te zijn ivm slechte boekingen. Ok, dat gebeurt, maar Corendon laat deze foldertjes gewoon liggen zonder te vernieuwen.

Wat ook zeer jammer was, was dat voor de terugreis blijkbaar geen stoelen te boeken waren voor het vliegtuig (kwamen we eindelijk achter nadat het in kleine lettertjes op de website stond). Ook bij de terugreis weer ruim een half uur vertraging zonder reden.

Nooit meer met deze maatschappij, nog nooit zo'n slechte ervaring gehad.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 3
Fam pouwels en fam doorneweerd op 14 september 2013 bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: september 2013

Wij hadden bij Corendon geboekt en alles was perfect geregeld.Zoals de reis en de Accommodatie. Wij raden deze reisorganisatie zeker aan.!!!!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 8
Michel op 11 september 2013 bestemming: Turkije / Turkije, reisperiode: augustus 2013

Corendon is wat mij betreft de slechtste en meest onbetrouwbare vliegmaatschappij van dit moment. Allereerst wordt onze retourvlucht geannuleerd van Gazipasa naar Amsterdam. Derhalve werden wij verplicht om terug naar huis te vliegen vanaf Antalya. Hetgéén inhoud dat wij 2 uur onderweg zijn en mijn vriendin is wagenziek, dus vandaar dat wij ook voor Gazipasa hadden gekozen.

Secundair; personeel is zeer, zeer onvriendelijk (met name de heenvlucht) en absoluut niet behulpzaam.

Op de heenvlucht hadden wij een dik uur vertraging, omdat er een passagier niet aanwezig was. Door 1 passagier kregen de overige 169 passagiers te maken met een uur vertraging. Waarom moeten wij dan op tijd zijn uberhaupt? Vaak 3 uur van te voren. Te laat (en zeker ruim 1 uur) is pech. Gewoon vliegen. Je kan niet je overige 169 passagiers hiervan het dupe laten worden.

De vliegtuigen van Corendon maken alles behalve een goede indruk. Op de retourvlucht van Antalya zatten de opbergruimte (waar boekjes zitten) vastgemaakt met tie-wraps. Daarnaast was het vliegtuig niet schoongemaakt en was deze absoluut te smerig voor woorden. Ik heb inmiddels ook uitslag op mijn rug. Uiteraard weet ik niet of het van het vliegtuig komt, maar het is wel toevallig, want toen ik s'ochtends (dag van vertrek) op stond had ik hier geen last van.

Dan nog een laatste puntje van kritiek. Op de retourvlucht (van AYT naar AMS) was de helft van de etenswaren uitverkocht of gewoonweg niet aanwezig.

Al met al, alleen maar kritiek op de lakende werkwijze van Corendon. Deze maatschappij schiet op alle vlaktes te kort en men moet zich afvragen hoe een maatschappij als deze ooit een licentie heeft gehad voor vliegen.

Het ergste dat mij irriteerd is dat Corendon op haar eigen website aangeeft dat klanten en dienstverlening uiterst belangrijk vindt en dat men zelf diverse prijzen hiervoor heeft gewonnen? Dit lijkt mij zeer sterk gezien de huidige zeer slechte ervaringen. Ze hebben zelfs ISO-keurmerken. Maar volgens mij hebben ze deze gewoonweg (af)gekocht.

Wil je vliegen? Kies dan geen Corendon, want zodra je aan boord stapt bij hun, verlang je alweer naar huis en krijg je een behoorlijk vervelende vakantie.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
J.bouman op 8 september 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2013

Vertraging.bij.heen.en.terugvlucht!slechte.communicate.en.geen.informatie.
Na.thuiskomst.klachtenbrief.geschrefen.div-malen.gebelt.en.gemailt.maar.tot.op.heden.niets.
Vernomen.van.corendon!.hotel.was.prima.personeel.vriendelijk.en.behulpzaam.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 7
Ans Dams op 6 september 2013 bestemming: Turkije / lijnden, reisperiode: juni 2012

Naar mijn idee is Corendon de beste reisorgansatie, voor fantastische prijzen.
Altijd goed en voordelig.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Theys jan op 4 september 2013 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: juli 2013

Ik kan niets zeggen over negatieve dingen van Coredon. iedere jaar gaan we twee maal op reis . en Coredon is nog altijd de beste kwa prijs . en alles valt mee kwa hotel enz .

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 10
Vangroenderbeek-daniel op 4 september 2013 bestemming: Turkije / dalyan, reisperiode: augustus 2013

Wij zijn net terug van een prachtvakantie met corendon in dalyan hotel bazar ik kan maar 1 woord zeggen fantastisch enkel de terugvlucht was een ramp heel onvriendelijke hostes op het vliegtuig en dat zou blijkbaar niet de eerste keer zijn van deze persoon heel veelmensen kenden haar en ze zou er voor gekend zijn haar naam ken ik niet want zij was de enige die geen naamplaatje op had de henvlucht was heelgoed maar de terugvlucht van gisteren avond cai225 was een ramp er werd niets gedaan wel lachen en je belachelijk maken achter het gordijn door deze vrouw alles wat je haar vroeg was een ramp ze snouwde je af of negeerde je gewoon niets werd er afgeruimd door haar alle lege blikjes moest je maar op uw schoot houden of tussen de zetels steken als we het vliegtuig afgestapt zijn dat was een schande want het was een stord deze vrouw is zeker niet bekwaam om haar job te doen en zeker niet om met mensen om te gaan sorry daarvoor maar anders kan ik het niet beschrijven andere hostessen waren wel vriendelijk zij gaf een serieuze domper op onze prachtige vakantie

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 1
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
H snippe op 3 september 2013 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2013

Goede afwerking. geen vertraging,en wat er in de reis brochure stond werd ook waargemaakt geen minpuntjes bij corendon.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 8
Lili Nasibova op 3 september 2013 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2013

Het was het slechts hotel wat ik ooit heb gehad. Het eten was echt heel slecht. Zelf de staat honden aten het niet.
Personeel van het hotel waren heel onvriendelijk. Ze spraken heel slecht engel maar wel vloeiend Russisch, daar schiet je ook niet veel mee. De kamer was heel vies, het werd niet echt schoon gemaakt. De wc was erg vies en in die 8 dagen is niet een keer schoon gemaakt.
Kort om niet gaan naar de Eri hotel als je wilt een fijne vakantie hebben!

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 4
  • Prijs / kwaliteit 3
Eddy Gijsels op 3 september 2013 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2013

We hoorden dit jaar voor het eerst van deze reisorganisator en konden ons vinden in het concept dat ze aanboden. Bij de terugreis normaal transfer 8h15 dus 8h00 de kamer verlaten en zaten we te wachten er verstreek een uur en wij bellen naar de reisbegeleidster,die ons op de hoogte bracht dat er vertraging was en we een fax gingen ontvangen met nieuwe vertrekuren tussen 10h00 a 10h30
Die fax kwam er uiteindelijk omstreeks 11h30 met het nieuwe vertrekuur 14h45 wat ook gebeurde.De bagage werd achteraan op de zetels gegooid (door plaatsgebrek in de bagageruimte)wat een gevaarlijke situatie opleverde en bij het remmen al meteen een valies naar beneden donderde op een koppel achteraan in de bus.
16h00 kwamen we aan op de vlieghaven waar we nog maar eens 45v minuten mochten wachten voor de dames aan het werk gingen (na een boze oproep van de security verantwoordelijke van de luchthaven)Op de luchthaven kregen we wel 1 drankje)Uiteindelijk stegen we op omstreeks 21h00 plaatselijke tijd om in Brussel te landen omstreeks 00h15 (we kregen op de vlucht nog 1 drankje en 1 broodje mochten de hele vlucht de veiligheidsgordel om houden en kregen de steward(s)(essen)niet meer te zien en werden we aan ons lot overgelaten door de Italiaanse bemanning.
We hadden ook nog een excursie een 1daagse boottocht all inn, de snorkels zouden gratis ter beschikking zijn.NIET dus het was een party-boort met loeiharde muziek en de snorkels kon je kopen tegen 15€ D. De bemanning was onvriendelijk en de lunch de naam niet waard.
Voor ons is het duidelijk NOOIT MEER CORENDON

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 5
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 7
Connie op 29 augustus 2013 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2013

Onze hotel hostess "Anja" van Corendon was een prachtvrouw . Het hotel en de omgeving waren om tot rust te komen . Alleen 1 opmerking en die was ik niet alleen van mening in de periode dat we er aanwezig waren ( 20 t.e.m 27 aug ) waren er vele mensen die erover klaagden : het eten was dagelijks hetzelfde en alles wat warm moest hebben was koud en alles wat koud moest hebben was lauw . Dus onze waardering over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de hostess is zeker een 10 waard . De rest verdiend een 7 maar in onze ogen kan er nog veel gewerkt worden aan het eten en verdiend maar een 4-5

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 7
Gertine op 22 augustus 2013 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: september 2012

Prima rondreis van corendon echt een aanrader

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Ton en ria op 22 augustus 2013 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juni 2013

Top aanbieding gehad naar Rhodos, goede prijs/kwaliteit verhouding.
meteen voor september Macedonië geboekt bij Corendon.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
C.M. Willem v.d.Stam op 22 augustus 2013 bestemming: Turkije / Cappadocia, reisperiode: juni 2013

Heb de Noro Virus opgelopen. 3 dagen kunnen genieten van de 8 dagen
Heb opgebeld maar niets gedaan,hadden er niet van gehoord.
Krant gestaan dat de reizen tot eind Aug. niet meer door gingen maar er was
bij Corendon niets bekend.Te ziek geweest om eerder te reageren.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 5
J.Schreurs op 22 augustus 2013 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: mei 2013

Wij hadden een klacht. Deze ingediend bij de hostess van het hotel op 30-05-2013. Een kopie van de klacht ingediend bij D-reizen omdat wij via hun geboekt hadden.Op 16 augustus bericht van D-reizen "de klacht was te laat ontvangen". Geen bericht naar ons gestuurd wat je wel mag verwachten.
Een mail gestuurd en gevraagd naar ontvangst bevestiging maar geen bevestiging gekregen en een brief gestuurd dat wij het via de hostess de klacht hadden gedaan en als de klacht te laat is geariveerd is dat de fout van de hostees en niet van ons. Corendon wil graag dat de klachten via HUN formulier wordt bekend gemaakt. Wij vinden het onbehoorlijk dat corendon geen bericht stuurt naar de gedupeerden. De klacht had betrekking op zes personen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
Germa op 22 augustus 2013 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: mei 2013

In principe een fantastische reis/hotel gehad voor een heel mooie prijs. Het enige nadeel was de terugreis. Op het allerlaatste moment (eigenlijke vertrektijd uit hotel) pas te horen gekregen dat de vlucht die avond niet doorgaat. We waren wel al om 12:00 uur uitgecheckt, om 17:00 uur gedouched, gegeten allemaal snel omdat we om 18:30 opgehaald zouden worden. Men wist al vroeg in de middag dat het vliegtuig waar wij mee naar Nederland zouden vliegen niet zou vertrekken uit Nederland. Dan krijg je om 20:30 uiteindelijk weer een, weliswaar, andere kamer waar je tot 01:30 nog kon verblijven. Het was relaxter geweest wanneer ze, zodra men wist dat de vlucht niet door kon gaan ons een kamer hadden gegeven zodat we op ons gemak hadden kunnen gaan douchen en eten en nog een beetje van de avond hadden kunnen genieten. Nu was er vanaf de middag tot vertrektijd een hoop onduidelijkheid, daarna was er de onrust waar we moesten blijven tot 1:30 uur 's nachts. Dit had beter gekund.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 9
Van Geel op 22 augustus 2013 bestemming: Cyprus / Noord-Cyprus, reisperiode: augustus 2013

Van Geel, beroep jurist, Reis Cyprus met Corendon. Dit was ervaring apart.
Toen wij aankwamen op het vliegveld van Cyprus, bleek dat maar liefst 5 gezinnen, incl wij, waren overboekt. Daardoor moeten wij uitwijken naar een ander hotel, het Merrit hotel, waarbij wij bij aankomst volgens de reisleiding maar naar het casino moesten gaan om daar wat nootjes te nuttigen voor onze maaltijd. Zij waren vergeten ons bij het hotel aan te melden. Ook het hotel Merrit wenste niets te regelen voor de gestrande reizigers. De ochtend daarop werden wij een met een flinke vertraging naar het vuni palace gebracht. het vervoer vond plaats met een 6persoons busje voor 11 mensen. het feest duurde voort. Bij het hotel aangekomen, bleek het hotel ook niet op ons Voorbereid. Uit navraag bleek de reis organisatie het niet te hebben doorgegeven. Dus weer wachten voor de kamer. In het reisgezelschap waren ook kleine kinderen aanwezig, waarvoor het allemaal te veel werd. Daarop werden afspraken met de reisleider gemaakt over compensatie. Maar die afspraak is nimmer nagekomen. Reisleider komt niet opdagen, is vrijwel altijd geïrriteerd en komt de afspraken niet na. Kortom, een vos is makkelijker te vangen. Deze gang van zaken heeft de vakantie getekend. Bedankt Corendon voor de onvergetelijke en ontspannen vakantie. De mensen overwegen een officiële klacht in te dienen.Maar gezien de ervaringen welke staan te lezen op het internet moet het denk ik een wat meer juridische lading krijgen.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 2
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 5
K. van den Hout op 13 augustus 2013 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2013

Heel tervreden over Corendon. Ik ben met vriendinnen naar Kreta geweest. We hebben een top vakantie gehad. Vliegen was leuk en we hadden gevraagd of we de 2 appertementen naast elkaar konden krijgen en dat was gelukt. Op de luchthaven werden we goed opgevangen en naar ons hotel gebracht. reisleiding was een topper, leuke excursies bij hem geboekt.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
Paans op 10 augustus 2013 bestemming: Tunesië / Hammamet, reisperiode: augustus 2013

De reis met Corendon is goed verlopen. Vliegtuig vertok heen en terug netjes op tijd en het personeel is erg vriendelijk. Wat we ons wel aan ergerden was de niet al te enthousiaste reisleidster. Ze was meer met zichzelf bezig dan met de gasten. Verontschuldigde zich niet, dat ze een half uur te laat was toen ze ons op kwam halen voor de terugreis. We waren de eersten die opgehaald werden. Nam niet de moeite om te vragen of de vakantie leuk was geweest, ging zitten eten in de bus en belde met haar moeder om te zeggen dat ze waarschijnlijk wel een gratis ticket voor haar kan regelen. Praatje in de bus klonk meer als snauwen. Accomodatie was geweldig. Schoon, mooi, goed, gevarieerd en warm eten, vriendelijk personeel. Animatie was ook leuk, de avondshows soms wat amateuristisch.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 8
Burkhard op 8 augustus 2013 bestemming: Egypte / Makadi Bay, reisperiode: november 2012

Zeer goed bevallen, van parkeren tot verblijf... super

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
Rosan op 6 augustus 2013 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juli 2013

Fantastische reis gehad met corendon. Ben naar Macedonie geweest, wat een mooi land. Het hotel was super goed, mooie en schone kamers, goed eten en goed weer. Alles was goed geregeld door corendon en niet duur.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Eroglu op 5 augustus 2013 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2013

Vlieg meerdere keren per jaar met Corendon, ene keer alleen een ticket en de andere keer met hotel. Elke keer wer goed en goedkoop.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Govers op 2 augustus 2013 bestemming: Turkije / rondreis, reisperiode: juni 2013

Mijn vrouw en ik hebben een rondreis gedaan naar Capadocie. De reis was heel goedkoop en hadden niet hele hoge verwachtingen. Maar het was fantastisch. De reisleider was top, zo enthousiast en wist zo veel te vertellen. We hebben zoveel mooie dingen gezien tijdens deze rondreis, geweldig. Onze volgende reis staat ook al weer geboekt bij Corendon.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
Roland op 30 juli 2013 bestemming: Marokko / Fès, reisperiode: juli 2013

Wees voorzichtig met deze maatschappij, ze laten passagiers gewoon op een luchthaven staan en laten de balies onbemand achter, dat gebeurd op 29 juli 2013 FEZ naar Amsterdam om 22.35 uur , 60-70 gedupeerden bleven achter.... ?

Niemand in velden of wegen te bekennen van Corendon, geen excuus, NIETS. En Corendon verschuilt zich achter de reisvoorwaarden en dat dit zogenaamd kan gebeuren, maar het gebeurd steeds vaker.

Het vertrek zou 22.35 ur zijn, om 3:21 uur in de nacht staat nog eenieder op de luchthaven ?

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 1
Wendelien op 29 juli 2013 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2013

Wij hadden op de luchthaven van Brussel tien uur vertraging. Corendon was niet bij machte de technische problemen te verhelpen en moest een vliegtuig uit Spanje laten komen om ons naar Turkije te vliegen. we kregen bonnen voor ontbijt en lunch aangeboden die met twee kinderen lang niet toereikend waren. Al met al slecht gereld van Corendon. Hierdoor hebben wij niets gehad aan onze eerste twee vakantie dagen.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 3
Martine op 28 juli 2013 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2013

Tijdens en voor ons verblijf is alles perfect verlopen zowel bij de boeking, het afleveren van de vliegtickets als de vlucht en het onthaal.

Onze reis en verblijf was super!

We gaan zeker nog met corendon boeken in de toekomst!!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
Anjani op 25 juli 2013 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juli 2013

Met groepje op vakantie met Corendon. Hadden 2 appartementen, hadden gevraagd of we die naast elkaar konden krijgen en dat was gelukt. We hebben een top vakantie gehad en volgend jaar boeken we weer bij Corendon, maar met een groter groepje.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
Gerard op 21 juli 2013 bestemming: Turkije / Incekum, reisperiode: juli 2013

Heenvlucht goed zonder vertraging, goede landing op gazipasa, vervoer naar hotel duurde toch nog 2 uur. Terugweg via Antalya gevlogen, wederom geen vertraging, goed geregeld. Alleen terugvlucht met opstijgen en landen wel effe zitten shaken, was echt niet leuk, maar tja we zijn weer veilig thuis.
Dit was de 2e keer met corendon, ik zeg, volgende keer weer.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
Muge op 19 juli 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2013

Weer een top vakantie gehad met Corendon. Alles goed verzorgd en niet duur!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
Geert op 19 juli 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2013

We gingen voor 5 e keer met corendon op vakantie,
zelf hebben we nog niks meegemaakt,we gingen dit jaar niet naar infomeeting,
omdat dit al 2 e keer was naar zelfde hotel,toen kregen we een briefje op de deur,dat wanneer wij zelf wilde even contact opnemen,dat ze nodige info konden geven als er iets was,dus was wel heel behulpzaam.
als je meerdere malen in het jaar naar turkeyen reist kan je beter online visum kopen.dan hoef je ginds niet te wachten +je visum kan je langer gebruiken voor dezelfde prijs

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 8
Ino Haakman op 16 juli 2013 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: juli 2013

Ik heb een reis bij Corendon geboekt. Ik wilde een vakantie om lekker tot rust te komen. Dat is zeker gelukt. Als ik ergens heen wilde dan kon je met de shuttle bus weg en heb bij de reisleiding een huurauto geboekt voor 2 dagen. Er wordt op de heen en terug reis wel een tussenlanding gemaakt, maar dat wist ik van te voren. De stewardessen waren vriendelijk en de ruimte in het vliegtuig is als bij zoveel andere maatschappijen. Kortom: heb genoten van mijn vakantie!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
Yasje op 12 juli 2013 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2013

Had bij een andere aanbieder dezelfde reis naar Antalya gezien en heb dit bij Corendon aangegeven. Ik kreeg de reis voor dezelfde prijs en 20 euro extra korting. Alles was goed verzorgt, de vlucht, de transsfer, het hotel en het eten. We hebben echt genoten van onze welverdiende vakantie.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Marcel op 9 juli 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2013

Accommodatie was goed.

Reisleiding Corendon ter plekke was zeer agressief, intimiderend en bedreigend. Neigt naar Turkse maffia praktijken.

Op de heen vlucht 1 1/2 uur vertraging omdat de toren op Eindhoven een storing had, wat bij navraag gewoon een leugen was.

Terugvlucht een groot drama met een vertraging van meer dan 3 uur door een om boeking van de vluchten en je uiteindelijk stress moet maken om nog maar met de vlucht die ze nota bene zelf hebben om geboekt mee te mogen.

Nooit meer met deze reisorganisatie. Geef mij dan maar Harrie...

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 4
Michiel op 9 juli 2013 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juni 2013

Wij zijn met Corendon naar Rhodos geweest. Wat hebben we genoten. Wij waren hier met onze 2 kinderen en zij hebben de tijd van hun leven gehad, waardoor wij ook ontzettend hebben genoten. Er was een Nederlandse Kidsclub waar onze kinderen niet meer weg te slaan waren. De kamers waren ruim en schoon en het eten heerlijk. Reisleider hebben wij alleen de dag na aankomst gezien en hebben er een excursie bij geboekt. Dit was allemaal goed geregeld. Het vliegen met Corendon was ook prima, aardige personeel aan boord.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
Hanny23 op 29 juni 2013 bestemming: Turkije / mamaris, reisperiode: juni 2013

Ik ben een vaste klant van corendon, nooit geen klachten gehad.wij zaten in mamaris hotel yuvam.prima hotel.de ellende begon dit jaar bij de heenreis, we vertrokken pas om 20.30 en waren s,nachts pas om 4.30 in het hotel. omdat de bus niet bij het hotel kan komen? moesten we stukje lopen, dit wist ik omdat ik er al eens was geweest.de reisleider van de bus dropte ons af, en liet ons aan ons lot over. dus liepen we zelf maar naar het hotel. deze stonden raar te kijken toen wij om 4.30 de trap op liepen, toen we de boeking lieten zien was het in orde.vind ik al een mega fout. dan onze reisleider in het hotel die de dag van onze aankomst om 11.45 de informatie bijeenkomst hield.natuurlijk ga je er toch heen om kennis te maken voor het geval er iets mis gaat. hij vertelde natuurlijk van hun excursies. maar wij hadden zelf al plannen gemaakt. toch vertelde hij dat corendon nu een nieuwe boottocht had met de naam PARAJIS OP AARDE kosten 32 euro per persoon. we vertelde hem dat wij zelf een boottocht gingen uit zoeken, maar hij haalde ons over, want ze hadden een prachtige boot en daar waren foto,s van, en er konden ook maar 48 nederlanders mee, en we gingen naar een oud dorpje toe, waar mijn vriendin gek op is.
toen wij de boottcht gingen doen kwamen we aan bij de boot, we zagen hem al liggen , en idd een hele mooie boot. tot dat we DIE boot voorbij liepen en we bij een boot aan kwamen waar je enkel kippen op zou doen, en zeker geen mensen.een oude viese stalen boot dat stonk naar pies en strond.het dek niet stukje afgeschermd voor de zon, als je op het bedje lag, lag je gelijk bij de buurvrouw op schoot. ik heb direct gezegt dat ik hier niet mee mee ging en ik de andere boot wilde die ons was laten zien op de foto. met veel heen en weer gebeld met reisleider en de kapitein konden we 2 dingen doen..terug naar hotel en geld terug of een andere boot pakken die vol met engelsen en russen zaten en toch de toch nemen. ik heb toen na gevraagt of de tocht het zelfde was..en er werd ja gezegt..nou niet dus, geen dorpje gezien..en veel dronken mensen en erg slecht eten.
terug in hotel gelijk weer gebeld met reisleider ik wilde hem personelijk spreken, maa meneer had geen tijd vertelde hij...ik stond er op dat hij kwam..hij vertelde dat hij pas na 2 dagen tijd had, ik vroeg hoelaat hij kwam, dat wist meneer niet, hij haalde ons wel van het strand. die dindag was er een andere reisleidster voor andere mensen, tegen haar deed ik mijn verhaal en vroeg haar of zei wist hoelaat hij kwam.dus zei belde hem op. meneer vertelde dat hij om 13.00 zou komen.
de andere reisliedster vroeg ons nog of we het geld terug wilde, waar wij vertelde dat het niet om geld ging, maar om andere mensen anders voor te lichten. Hij kwam om 13.00 helemaal niet blij..hing een lul verhaal op dat wij verkeerd hadden verstaan, en dat wij hem stoorde want hij had luchpauze.en dat het jammer was dat we het dorpje hadden gemist..maar dat de andere mensen wel blij met de boot waren..nou echt niet er gingen 4 mensen van boord..de rest ging mopperend toch mee. hij zou nog kijken wat hij verder voor ons kon doen, en zou nog contact met ons zoeken.de laaste dag van ons vertrek hebben wij hem weer gebeld omdat wij niets meer hadden vernomen.toen werd MENEER BOOS, want we stoorde hem weer tijdens zijn lunch en we moesten maar een andere reisliedster nemen. ook op haar was hij boos omdat zij had gevraagt of wij geld terug wilde hebben.er was niet met hem te praten, en hij verbrak de verbinding. zelf het hotel sprak er schande van. toen heb ik corendin zelf maar gebeld, deze vond het ook erg dat hij zich zo gedroeg, en moest maar een klacht in dienen.
verder was het heel de week bingo met de terug vluchten, mensen werden zomaar 10 tot 17 uur eerder opgehaald..de een na de ander was aan de beurt in het hotel. dus ook wij hielden ons hart vast.gelukkig vlogen wij wel optijd..maar idere dag leef je met angs en beven toe naar de dag dat de terugtijd op het bord hing.
BESTE MENSEN..BOEK GEEN BOOTREIS BIJ CORENDON
CORENDON..DOE ER WAT AAN

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 2
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 8
Kate op 28 juni 2013 bestemming: Tunesië / Hammamet, reisperiode: juni 2013

Wij zijn zonder mededeling bij een totaal ander hotel afgezet...Wij hadden voor carribean world venus garden geboekt...En werden bij cwv garden afgezet..toen wij zeiden dit klopt niet, was het antword van de hostess uw hotel is dicht, en dit hotel heeft 1 ster meer...En weg was ze...Totaal verbijstert zijn wij gaan inchecken.Kregen een kamer , zeiden wel tegen elkaar hier gaan wij niet mee akkoord...Dag erna kantoor in hammamet gebeld, heb 3x moeten terug bellen...Super slecht engels spreken ze,,..Om een lang verhaal kort te maken....Wat een SUPER SLECHT HOTEL....ETEN super slecht..cola, sinas en 7up worden met poeder aangemaakt...flesjes water moesten we kopen ...ALL IN ???? Kamer sterk verouderd...Corendon is hier nog niet klaar mee met ons...MENSEN BOEK DIT HOTEL NIET !!!!!!!!!!!!!!!...90% russen....Wat een drama vakantie hebben wij gehad....Ik ga me geld terug eisen....Hier werk ik niet een jaar hard voor....Niet krijgen wat we geboekt hebben....Terwijl het hotel nog gewoon op de site sta als te boeken....Hun antwoord was, we hebben te weinig boekingen gehad.....

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Francoise op 27 juni 2013 bestemming: Portugal / tavira, reisperiode: juni 2013

Golden Club Cabanas is een prima bestemming.
Mooie hotel, goed eten, vriendelijk personeel, goed onderhouden park met heel mooie zwembad. Animatie team geweldig....wat wil je nog meer voor die prijs.
De appartementen zijn schoon en netjes.
Prijs/kwaliteit is erg goed.
Mooie land, mooie strand maar let op veel muggen.
Cabanas is een leuk dorpje, inderdaad niet veel te doen maar genoeg te doen in het park.
Wij hebben een auto gehuurd om weg te kunnen, maar je kunt makkelijk overal naar toe met de bus die vertrek dichtbij het hotel! Alles werd geregeld door Corendon.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 9
Lies F op 25 juni 2013 bestemming: Turkije / calis, reisperiode: mei 2013

Onze reis is heel vervelend gestart met een vertraging van bijna 8 uur ,zodat wij niet op 12 mei maar 13 mei de anderen morgen in ons hotel zijn aangeomen
het ergste is dat wij niet geinformeerd zijn i.v.m de vertraging
Ineens zagen wij onze vlucht en het nummer van de gate op het scherm
De Informatie Balie op schiphol wist niet wat er aan de hand was

Bij Thuiskomst hebben wij een aangetekende brief gestuurd naar corendon inmiddels 4 weken geleden .Niets Gehoord

De Vakantie was verder erg goed

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 7
Gerard Steur op 25 juni 2013 bestemming: Turkije / rondreis cappadosie, reisperiode: juni 2013

Geweldige rondreis gehad met corendon met goeie hotels en een geweldige reisleiding (Özgür uit turkyë) zuiver sprekend nederlands en hij weet veel te vertellen over het land

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
Jolien Marijnisse op 25 juni 2013 bestemming: Egypte / Makadi Bay, reisperiode: juni 2013

Net terug van een prachtige vakantie naar Stella Makadi Beach. In een woord p-r-a-c-h-t-i-g. Heerlijk weer goede reis perfect geregeld, Vliegen met Corendon was fantastisch, wat een vriendelijke service wij hebben een lastminute geboekt 8 dagen voor nog geen 800 euro voor 2 personen, en we hadden onze bedenkingen na op internet over correndon gelezen te hebben maar wat een perfecte maatschappij we gaan het weer doen en is voor herhaling vatbaart. Bedankt Correndon!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 10
Ilse op 21 juni 2013 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2013

Wat als leuke reis begon is helaas in duigen gevallen. We waren bij hotel balkon aangekomen in capadonieen. Ik was de eerste die ziek werd overgegeven,diarree, en de griep gehad,de ambulance heeft mij nog opgehaald. Daarna volgde de een na de ander bijna heel de bus is ziek geweest. Ik heb hierdoor 2 dagen moeten missen van de rondreis vindt dit erg jammer. Ik had ook niet verwacht dat we een turksbuffet zouden krijgen. Onze magen zijn daar schijnbaar niet op ingesteld. Geboekt bij Corendon.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
Sammy op 19 juni 2013 bestemming: Turkije / colakli, reisperiode: oktober 2013

LAAGSTE PRIJS GARANTIE van Corendon......NOT.
Ik wilde (als vaste klant van Corendon) ook met hen reizen om 12okt 2013. Ik vond EXACT dezelfde reis bij een Duitse Touroperator, dus hotel/vliegtijden/vluchthaven...alles dus, maar dan ruim 100 euro goedkoper. Nergens in hun voorwaarden staat dat dit (duitse touroperator) niet kan. Men zou het in optie nemen, echter daarna hoorde ik niets meer, totdat ik zelf belde. Men zou men gebeld hebben dat men hierop GEEN laagste prijs garantie kan bieden en dat ik het toch in overweging zou nemen met hen te reizen????? NIEMAND had me gebeld. Omdat ik boos werd heeft men uit coulance de reis geannuleerd !?!?
Helaas zeer slechte service en niet dat wat ik van Corendon gewend ben.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
Jan en Tineke op 15 juni 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2013

Enkele dagen voor vertrek de vertrektijd veranderd van 10.00 uur naar 15.30 . Aankomst accomodatie 00.30 uur dag , eerste vakantiedag!!
Daags voor vertrek een vluchtrapport onder de deur gefrommeld met een uur vertraagde vertrektijd en een andere Flight OHY715. Toevallig weet ik dat dit de code van Onur Air is. Persoonlijk vind ik reputatie van deze organisatie niet denderend. Gebeld met de reisadviseur van Corendon maar die wist alleen te vertellen dat ik na aankomst schriftelijk moest reageren , maar dan had ik natuurlijk al gevlogen?
Ik heb geboekt bij het vliegbedrijf van Corendon en wil daar ook mee vliegen.
Gebeld met Nederland en die zeiden doodleuk "U hoeft geen gebruik te maken van de dienst"maar U veliest dan alle rechten en blijft achter op het vliegveld in Antalya!
Verwijst mij meteen naar de twee A4 jjes met voorwaarden die alleen ter bescherming van Corendon dienen.Als klant voel ik me dan een beetje rechtenloos.
Om 01.00 uur opgehaald en dag , daar gaat mijn 15e vakantiedag en heb mijn principes maar aan de kant moeten zetten.
Oh ja in de bus vertelden mensen dat ze enkele dagen langer mochten blijven ( Oei)
Allemaal economische overwegingen van Corendon!!!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 8
Mevr.v.d.Tweel op 9 juni 2013 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2013

Wij hadden geboekt voor Vasia Beach Sissi en na een tijd wachten op onze kamers werden we naar Vasia Village gebracht,zonder enig excuus of wat dan ook van Corendon. We konden wel van de faciliteiten van V B gebruik maken,maar dat is niet handig als je een man hebt die niet makkelijk loopt,terwijl ik juist voor Vasia Beach geboekt had omdat ik daar vorig jaar ook geweest ben met onze dochters en overal liften aanwezig zijn.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
Patty Mensink op 7 juni 2013 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: mei 2013

Meerdere malen heb ik met Corendon gevlogen maar er zitten wel wat haken en ogen aan deze maatschappij. Drie jaar geleden voor het eerst met vertraging naar Turkije. Corendon adverteer met de Corendon parkeerplaats vlakbij Schiphol wij hadden hierbij een vreemd gevoel want je moet je autosleutels afgeven en wat gebeurt er met je auto? Bij terugkomst moet je bellen voor het busje wat je komt ophalen en naar de parkeerplaats brengt nou dit nooit meer dachten wij de klantvriendelijkheid is ver te zoeken, bij aankomst op de parkeerplaats kan je je eigen auto niet vinden je moet goed zoeken en dan staat hij zo geparkeerd buiten dat je zelf amper in je auto kan komen, maar ja het geld hebben ze binnen en verder zoek het maar uit! Voortaan parkeren wij gewoon weer op de luchthaven zelf, dit doen wij al jaren en nooit geen problemen. Het grootste probleem met Corendon is dat als je een reis voor b.v.8 dagen boek en betaal je er wel van uit moet gaan dat je altijd maar 6 dagen vakantie hebt en ben je dus twee dagen kwijt. Waarom moet je altijd midden in de nacht vliegen dat zal wel met geld te maken hebben maar bij andere maatschappijen kan je tenminste kiezen en veranderen de vliegtijden maar zelden en om maar over de vertragingen te zwijgen. Bij Corendon heb ik elke keer vliegtijden overdag geboekt en uiteindelijk wijzigen ze altijd naar zeker of de heen of terug reis naar midden in de nacht en dit kost je dan weer een extra vakantiedag, waarom betalen voor meer dagen dan dat je uiteindelijk op de vakantiebestemming bent? Hopelijk gaat Corendon klachten in behandeling nemen en hun procedure eens goed onder de loep nemen, klantvriendelijk zijn is een eerste vereiste om een klantenbestand te kunnen behouden en uit te breiden wat is er nu makkelijker dan dat tevreden klanten gelijk met Corendon vanwege hun goede service in zee gaan? Corendon er is werk aan de winkel en hopelijk tot later?

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 3
  • Prijs / kwaliteit 6
Thea leonhardt op 29 mei 2013 bestemming: Griekenland / faliraki, reisperiode: mei 2013

Ik ben met mijn vriedin een weekje naar Faliraki geweest.in hotel calypspo palace hotel .
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad . Wat vooral op viel was de goede service van corendon het personel in het vliegtuig waren heel vriendelijk een heel fijn vliegtuig echt niets op aan te merken . ook op de terug heeft de hostes op de luchthaven ons goed en heel vriendelijk geholpen . Voor ons was het een hele fijne en prettige reis met corondon.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 9
Carol wienk op 23 mei 2013 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juni 2013

Wij moet nog gaan vertrekken. In november 2012 deze reis geboekt voor
5 personen. In eerste instantie zou er maar één vlucht op 10 juni naar Bourgas gaan, later blijken dit er twee te zijn. Ze hadden ons als gezin op
2 verschillende vluchten gepland, dit is nu aangepast. Mijn verzoek of ze
ons op de middagvlucht konden plannen (al reeds begin april gevraagd)
kon niet worden gehonoreerd. Mijn dochter dan 29 weken zwanger, voor haar zou het toch fijn zijn om niet midden in de nacht om 3 uur aan te komen in het hotel. Ik krijg niet eens antwoord op mijn vraag. Dit is de laatste keer dat ik met corendon heb gereisd.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
Lotje1 op 21 mei 2013 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2013

Zondag teruggekeerd na een weekje Bodrum. We werden om 8u30 afgehaald aan het hotel om naar de luchthaven te gaan voor onze vlucht van 11u45. We zouden om 14u35 aankomen in Zaventem. Onze vlucht had eerst 2 1/2 u vertraging. Uiteinelijk konden we maar om 15u45 aan boord op een toestel dat geland was met passagiers uit België. Toen was er nog een onvoorziene tussenlanding om een andere crew op te halen in Antalya en te tanken. Uiteindelijk zijn we om 20u20 geland in Zaventem i.p.v. 14u35. Bedankt Corendon om u klanten zo voor de zot te houden.
Jullie wisten toch wel al op voorhand dat we maar pas met dat toestel uit België zouden kunnen terug vliegen. En die crew ophalen zal ook wel vooraf geweten zijn hé. Dus mensen : wees gewaarschuwd! En Corendon : 't is wel van ons, klanten, dat jullie moeten leven en niet iedereen pikt dit!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 2
  • Prijs / kwaliteit 6
Ans van Hekken op 15 mei 2013 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2013

Bij vertrek op 7 mei al 2 uur vertraging,waar geen uitleg voor werd gegeven.
Bij aankomst buiten de luchthaven 1 kraam open voor Corendon reizigers en waar 2 vliegtuigen tegelijk in de rij moesten staan.
Wij zouden op 14 mei om 6.00 het vliegtuig naar Eindhoven terug nemen.
Op 13 mei om 15.-30 uur een fax onder de deur in de hotelkamer gevonden.
Wij zouden om 15.50 uur in de middag worden opgehaald en naar Amsterdam vliegen,onze auto stond in Eindhoven.Hebben na veel bellen iemand aan de lijn gehad en deze vertelde dat onze vlucht was gecanceld,wij Eindhoven gebeld en dit was niet waar.Weer teruggebeld en de meneer werd heel fel en zei dat Corendon wel bepaalde met welke vlucht wij meegingen.Hier waren wij het niet mee eens en hebben het kantoor zelf gebeld,en zij beloofde om 2 andere vluchten te proberen of er voor ons plek was en zou met een uur terugbellen.Na 1,5 uur zelf weer gebeld en ons werd medegedeeld dat hij bezig was en met een half uur terug zou bellen.Na weer een uur te hebben gewacht zelf weer gebeld en er werd niet meer opgenomen.Dan maar naar de balie in het hotel en deze kregen na veel proberen een engelssprekende Corendon medewerker aan de lijn en deze vertelede ons dat hij van niets wist maar als wij een fax hadden gehad was dit het enige waar wij ons hadden te houden en wij zouden in Amsterdam met een bus naar Eindhoven worden gebracht.Bij aankomst in Amsterdam niemand van Corendon aanwezig en wij wisten nog steeds niet of er een bus voor ons stond.Wij naar de informatie balie gestapt en deze hebben Corendon gebeld en na een kwartier wachten wisten wij welke bus.Wij zoeken en ja daar zagen wij een bus,waar de chaffeur ons vertelede dat hij bijna was weggegaan daar hij niet wist wie hij moest ophalen en hij had zelfs geen lijst van de mensen welke ook naar Eindhoven moesten,hij zei dat hij niemand can Corendon te pakken kreeg.In Eindhoven aangekomen,onze auto opgezocht en naar de slagbomen waar we onze kaart in stopte en de mededeling kregen dat we een dag telaat waren en moesten bijbetalen. Door al dit gedoe waren wij pas om 2.10 uur in de nacht thuis.
Ik snap niet waar Corendon de arogantie vandaan haalt om zo met hun klanten om te gaan.Dit was de eerste en de laatste keer met Corendon.
Daarbij nog geen kopje koffie of iets dergelijks aangeboden,het kan niet slechter!!!

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 3
H. Geerlings op 15 mei 2013 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2013

De heenreis verliep met 1.5uur vertraging verder goed, en het all-in resort was super.
Echter de terugreis naar Eindhoven om 06:00u in de ochtend werd omgezet naar een nieuwe vlucht om 19:00u naar Amsterdam (!) toe.
Oftewel rond 22:20u aankomen in Amsterdan om dan met een bus naar Eindhoven airport gebracht te worden. (en NIEMAND die iets gezegd had welke bus je moest nemen en er stond NIEMAND van Corendon bij de Gate op je op te wachten). Dus maar zelf zoeken en veel vragen...uiteindelijk een bus gevonde.
Dan kom je om 00:45u aan op een gesloten Eindhoven Airport en moet je een taxi regelen in de kou en daarop nog eens 30min. wachten.
Oftewel klantgerichtheid is ver te zoeken!
Jammer!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 2
  • Prijs / kwaliteit 6
Lotte op 14 mei 2013 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: mei 2013

Heenreis naar Bodum, 5 uur vertraagd! Wachten bij de gate met alle passagiers, waar we niet meer weg mochten en nog 4 uur gezeten hebben. Tevens was de enige drank automaat die er was KAPOT! Niemand van Corendon aanwezig. Wel netjes drankje en wat eten aangeboden in vliegtuig.

Mooi hotel, veel te doen, mooie ligging en goede service etc. Excursies worden door reisleiders van Corendon mooier aangeboden dan dat het werkelijk is. Ze zijn niet eerlijk hierover, wat juist meer teleurstelling veroorzaakt dan dat je gewoon weet waar je aan toe bent.

Terugvlucht naar Amsterdam: Vertraging liep op van 2 uur naar 4 uur naar 6 uur naar 9 uur!! In totaal 11 uur vertraging gehad!! De nacht doorgebracht op het vliegveld van Bodrum, zo ook gezinnen met (kleine) kinderen waarvan sommige geen voeding meer hadden. NUL communicatie vanuit Corendon.. Schandalig!! Hebben een klacht ingediend, kijken wat er uit gaat komen. In iedergevalNOOIT meer Corendon voor ons.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 5
  • Excursies 4
  • Prijs / kwaliteit 7
A. D op 12 mei 2013 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: september 2012

Alle lof voor Corendon prijs -kwaliteit een 10 echt waar voor je geld goede vlucht heen en terug , super accomodatie en prachtig weer. Ook leuke excursies die goed geregeld zijn!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 10
Frans op 7 mei 2013 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: mei 2013

Met een 'god zegene de greep' bij Corendon geboekt vanwege prijs. We zijn door de ene na de andere positieve ervaring verrast. Zowel de vlucht, hotel en vooral de voortreffelijke gids (Belgin, leuke belgisch turkse vrouw uit 1966) met veel verstand van Istanbul.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
Vancoillie Ivan op 4 mei 2013 bestemming: Turkije / rondreis Cappadocië en Side West, reisperiode: april 2013

Hoed, pet of bandana af voor de reisorganisatie Corendon.
Complementen aan Ergun bobke en kapitein Meghmed voor een meer dan voortreffelijke reisbegeleiding in Cappadocië.
De heenreis ( CAI 622) verliep goed maar de beenruimte in het vleigtuig was nogal krap. De terugvlucht ( CAI 722) was voortreffelijk en de catering was van een betere kwaliteit. In Melissa garden, Belek, hadden we wel enkele problemen met niet goed afgewerkte ligbad-douche waardoor water in de badkamer kwam. Dit euvel werd de eerste maal aan de receptie gemeld maar er kwam geen reactie. Bij de terugkomst van de rondreis hadden we een andere kamer en daar was er een identiek probleem

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 9
H. Musters op 30 april 2013 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: april 2013

We zijn gereisd met Corendon naar hotel Cettia Beach te Marmaris. De ervaringen in het hotel waren zeer positief.
Met Corendon negatief. Van begeleiding was nagenoeg geen sprake, wel van verkoop van excursies. Was zeer opdringerig en de prijs bleek het dubbele van boeking ter plaatse. De heenreis verliep goed, de terugreis werd telkens in tijd vooruitgeschoven, zonder dat dit voldoende werd duidelijkgemaakt.
Het parkeren bij Corendon-parkeerplaats, met name het ophalen bij Schiphol was barslecht geregeld en leidde tot een ongeregeldheid, waarbij de nodige verwijten werden geuit.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 4
  • Excursies 2
  • Prijs / kwaliteit 5
  • Vorige
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Volgende

Inhoud

  1. Over Corendon
  2. Ervaringen
  3. Nieuws
  4. Artikelen
  5. Vakantieverhalen
  6. Interview

Contactgegevens

Logo
  • Corendon
  • Postbus 349
  • 1170 AH Badhoevedorp
  • 023 751 06 06
https://www.corendon.nl

Ervaringen & Awards

Corendon krijgt gemiddeld een 4,7 op basis van 1778 ervaringen.

Reisgraag Awards : Geen

  • Per land:
  • Turkije (732) 5,1
  • Griekenland (337) 4,6
  • Spanje (176) 4,3
  • Egypte (101) 4,6
  • Macedonië (59) 5,7
  • Portugal (47) 4,3
  • Italië (43) 3,8
  • Curaçao (40) 3,9
  • Gambia (40) 4,4
  • Bulgarije (38) 4,7
  • Cyprus (34) 4,7
  • Nederland (26) 2,1
  • (24) 2,8
  • Tunesië (13) 6,0
  • (13) 2,9
  • Marokko (11) 4,9
  • Indonesië (10) 6,6

Strandvakantie organisaties

  • Boosten 7,5
  • Sunweb 5,3
  • Corendon 4,7
  • ITS 4,6
  • GoMundo 4,1
  • Bentour 1,0

Interview

Dick Gussen van Corendon Lees het volledige interview

© Reisgraag.nl B.V. 2005 – 2025

  • Disclaimer
  • Boekingsvoorwaarden
  • Veelgestelde vragen
  • Over ons
  • Maak een afspraak
  • Contact