Schrijf een ervaring over Corendon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Corendon

8,4
op basis van 979 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
6,1
op basis van 527 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
5,7
op basis van 1122 reviews
Lees meer

Pagina 2 van 141 met 1410 resultaten

op 15 augustus 2019 bestemming: Turkije / Side/belek, reisperiode: juni 2018

September 2018 hadden wij een vakantie geboekt naar Turkije (Limak Arcadia), alle sites bekeken waar we het best uit zouden zijn qua vliegtijden, hierbij kwamen we terecht bij Corendon. 10-09-2018 Heenvlucht: 19:15 - 00:35. 19-09-2018 Terugvlucht: 23:20 - 02:55 Wij wisten dus dat we de eerste dag kwijt zouden zijn, maar dat we de laatste dag dan nog een hele dag zouden hebben. Maar daar komt het dan; 5 dagen voor vertrek krijgen wij een mail met een in het vluchtschema. 19-09-2018 Van 23:20 naar 08:50 (een verschil van 14 uur en 30 minuten) Wij weten en wisten dat een vluchtschema onder voorbehoud is, maar een verschil van zoveel vonden wij wel heel erg veel, dit betekend dat wij 2 dagen hebben moeten inleveren van de 10 dagen. Hierop hebben wij 20-09-2018 ook een klacht ingediend, automatisch bericht gehad dat er over 6 weken gereageerd zou worden, maar naar 6 weken nog geen reactie en op 2-11-2018 gevraagd of dat nog ging gebeuren. Daarop kreeg ik de reactie; Wij hebben gekeken naar de status van uw ingezonden klacht van 20 september. In de reactiemail die u daarna van ons heeft ontvangen staat dat de afhandel termijn op dit moment 6 weken bedraagt. Helaas zitten wij nu op een afhandeltermijn van circa 7 weken. Wij streven ernaar uw klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Wij hopen nog even op uw geduld. Op 13-11-2018 kregen wij dan eindelijk reactie; Zoals aangegeven in onze uitingen is het vluchtschema altijd onder voorbehoud van wijzigingen. De mogelijkheid om toestellen volgens beschikbaarheid en vereiste capaciteit in te zetten betekent een lagere vluchtprijs. Dit is ťťn van de basiskenmerken van chartervluchten en voor u dus een ruimer vakantiebudget. Uit coulance willen zij ons toch een vergoeding aanbieden, deze is bepaald op ťťn dagdeel. Een dag bestaat uit vier dagdelen van zes uur. Uw reis is 10 dagen, u heeft 10 dagen x 4 dagdelen = 40 dagdelen in uw reis. Uw basisreissom is Ä 1754,-, dit wordt gedeeld door 40 dagdelen. De vergoeding komt hiermee op afgerond Ä 44,- Ook hadden wij van tevoren stoelen gereserveerd in het vliegtuig hiervoor waren wij Ä10 kwijt, hier hebben wij ook verder niets van vernomen. Wij hadden geen zin in verder gezeur en hebben het bod afgeslagen en ons hierbij neergelegd. TWEEDE KEER: 25-06-2019 vlogen wij naar Side (side star Beach) hierbij gaven wij Corendon nog een tweede kans. Ook hierbij weer 6 dagen van tevoren krijgen wij een mail dat er een wijziging is in het vluchtschema. 25-06-2019 Heenvlucht: 08:20 - 13:25 (dit is ook zo gebleven) 06-07-2019 Terugvlucht: 16:30 - 20:10 De terugvlucht hadden ze veranderd naar: 06-07-2019: 06:00 - 09:10 (een verschil van 10 uur en 30 minuten) Ook vlogen wij niet meer met Corendon maar met Pegasus. Ook hierbij hadden wij weer van tevoren stoelen gereserveerd.


Het enigste wat we krijgen is 50 euro korting op de volgende reis.
1 ding is zeker die gaat er via Corendon nooit meer komen

  • Algemeen 2
op 13 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2018

Locatie : aan zee prima weer,
animatie: zeer beperkt
Accomdatie: vier sterren maar mag er hoogstens 3 zijn, outdated hotel
hardwerkend maar daaroddor chargrijning personeel
Vliegrreis: vertraging 2,59 minuten althans volgenscorendom. corendon pikt alavst 20 minyten vertraging door de aankomsttijd later voor te stellen dan in werkelijkheid. toen we meer dan 3 uur te laat dreigden te komen werd het een wereldrecors incheken en passagiers in het vliegtuig krijgen. De bemanning heeft zo weer 200 claims voorkomen.
kamer: echt kleine kamer 2 persoons waar 3e bankbed spijkerhard was
Corendon excursies niet geboekt, zwaar overprijsd. Bij hotelreceptie voor waterpark flink bespaard tov de corendon aanbieding. voor ons geen corendon meer voorlopig. Rhodos is wel een prima bestemming !!

  • Algemeen 3




op 13 augustus 2019 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: september 2019

Ze pakken 1.5 dag van je af. Bij het boeken zouden we smorgens om 04:30 vliegen. Verplaatst naar 20:30 uur in de avond, kom je aan om 03:00 aan bij je hotel de volgende dag. Zij geven aan op de site dat je gewoon op zondag aan komt. Wil je dit wijzigen, dan wordt er direct geld gevraagd. Ging 15 jaar met corendon weg, maar nu nooit weer. Ook willen ze niets voor je doen, alles is te veel of kost geld.

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2019 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2018

Prima vlucht en keurig op tijd. Personeel was vriendelijk en vliegtuig was schoon en keurig opgeruimd. Bij aankomst op luchthaven Schiphol schrok ik van de bende die de passagiers hadden achter gelaten. Echt respectloos en asociaal.

  • Algemeen 8
op 12 augustus 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: september 2019

Nooit meer met Corendon! Ze belazeren de klant door op de website aanlokkelijke vliegtijden te vermelden en vervolgens 6 weken voor vertrek deze tijden in negatieve zin te wijzigen, waardoor je vervolgens 2 hele dagen kwijt bent.

We vertrekken 17 september 2019, maar komen nu pas aan op 18 september 2019 om 00:50 uur. Terwijl wij eerder zouden vliegen om 08:20 in de ochtend en dus op 17 september 2019 rond 13:00 aan zouden komen. De terugvlucht is nu ook gewijzigd van 16:30 naar 06:00! Dus kunnen nu niet eens meer fatsoenlijk ontbijten. Echt te schandalig voor woorden!!

We reizen met een baby en hebben deze vluchttijden juist zo gekozen. We snappen dat er wat afgeweken kan worden in de vliegtijden, maar dit is niet normaal!

We hebben meerdere keren contact opgenomen met Corendon, maar er komt geen enkele medewerking. Ze beroepen zich erop dat de vluchttijden onder voorbehoud zijn, maar ze kunnen net zo goed geen tijden vermelden als er toch zo erg van wordt afgeweken.

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2019

Paarse krokodil?>Corendon verschuild zich achter de ANVR voorwaarden: boek je een reis bij Corendon en heb je een keuze gemaakt voor de vlieghaven en de vertrektijden dan ben je bij Corendon niet meer zeker dat men de afspraken na komt, ze verschuilen ze zich achter de ANVR voorwaarden als er veranderingen zijn. Het minste wat ze kunnen doen is de klant informeren dat er veranderingen zijn in de vluchttijden, nee dat doen ze niet, ze handelen als een echte monopolist en laten de klant in het ongewisse, klantvriendelijkheid is er niet meer bij, je bent alleen maar interessant als voorfinancier, 6 wk vooraf moet de reis volledig betaald zijn, klagen bij Corendon kan nl alleen achteraf.

  • Algemeen 2
op 12 augustus 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2019

Vliegtijden lekker geregeld ? fijn voor de ophalers ( ouders ) of anderen. Is zeker lekker goedkoop deze tijd ( 22,25 uur ) aankomst tijd op Schiphol. en dan nog thuis zien te komen. ?

  • Algemeen 4
op 11 augustus 2019 bestemming: Aruba / Eagle Beach, reisperiode: december 2018

K wil u middels onderstaand verhaal informeren over de verloop van mijn vakantie in Aruba. Na een lange vlucht werden we keurig per bus afgezet bij ons hotel. Hier moesten we vervolgens lang wachten tot we een kamersleutel kregen en naar de kamer begeleidt werden. Eenmaal bij de kamer aangekomen zagen we bloed en vocht vlekken op de lakens. Na dit aangegeven te hebben bij de receptie werd ons een nieuw setje bedlinnen uitgereikt. En kregen we een kortstondig antwoord; Alstublieft. De gehele verblijf periode is er iedere dag hetzelfde dekbed met de zichtbaren bloedvlek en vochtvlekken opgedekt door de schoonmaaksters. Na vervolgens zelf het bedlinnen te hebben vervangen kwamen we tot onze ontdekken dat de bloedvlek en vochtvlekken zowel in het bedlinnen als in het laken zelf zaten. Na dit nogmaals bij de receptie aan te geven werd ons verteld dat ze niks voor ons konden betekenen. en er geen nieuwe dekbedden aanwezig waren. Vervolgens kwam ik later tot de ontdekking dat de douche in onze kamer, geen warm water verschafte. Na dit gemeld te hebben bij de receptie werd mij er vriendelijk op gewezen dat er in het gehele hotel als in heel Aruba geen warm water in hotels aanwezig zou zijn. U kunt misschien begrijpen dat de vakantie hiermee anders begon dan wij ons hadden voorgesteld. Na dit even te laten bezinken heb ik volgende dag contact opgenomen met het contact persoon van corendon ter plaatse en melde ons dat hij niks voor ons kon betekenen en dat wij contact op moesten nemen met corendon zelf. Na de vraag of we eventueel een andere accommodatie konden boeken, kreeg ik het antwoord dat dit kon, maar dat we dit allemaal zelf moesten regelen. Nogmaals via corendon in nederland. De klachten wilde hijgraag via de Wahtsapp nogmaals hebben. Deze heb ik vervolgens naar hem opgestuurd. Hier is verder niets mee gedaan. En ik heb hierover ook geen terug koppeling gehad. Omdat ons verblijf enkel 8 dagen duurde vond ik het geen goed idee om een hele dag te besteden aan het regelen van een nieuwe accommodatie. Vervolgens heb ik meneer ook gevraagd om te informeren naar de huur van een auto. Daar zou hij rustig op het gemakje achteraan gaan. Na vervolgens een dag niets van hem gehoord te hebben, heb ik volgende dag zelf een auto gehuurd. Daarna stond er woensdag ineens een auto op de stoep die ik gehuurd zou hebben, na deze man vriendelijk uitgelegd te hebben dat ik alleen had gevraagd om te informeren is deze man met zijn auto weer huiswaarts gegaan. Vervolgens heb ik hem een berichtje gestuurd waarin ik vertelde dat we al een auto hadden gehuurd, en dat ik alleen geÔnformeerd had naar een auto. Daar kreeg ik het antwoord 'OK' op teruggestuurd. De derde dag van ons verblijf kwamen we smiddags op de kamer die keurig netjes was schoongemaakt. Het bedlinnen lag weer strak opgedekt over het bed inclusief vochtvlekken en bloed op het laken. Ook lagen er 2 'schone handoekken' klaar. Bij gebruik van deze handdoeken zagen we dat een van de handdoeken zwarte vlekken erin had. Na weer een bezoekje aan de receptie konden we achter de bar een schone handdoek krijgen. De vieze handdoek moesten we op de kamer maar in een hoekje gooien. Nou ik hoop u hierbij een duidelijk beeld te geven van onze situatie. U begrijpt hopelijk wel dat het verblijf voor ons behoorlijk tegen viel, we hadden echt geen overdreven luxe hotel verwacht met jacuzzi op de slaapkamer. Maar ik verwacht wel dat op het moment dat ik in een hotel verblijf, het schoon en hygiŽnisch is. Ook vind ik het wel een prettig gevoel dat klachten serieus worden genomen en dat er een beetje klantvriendelijkheid is. Niks kan perfect zijn, maar dit vind ik echt onacceptabel. Het is dat ik geen smetvrees heb, maar smerige lakens, vieze handdoeken. Een opgemaakt bed met bloed en vochtvlekken dat je vervolgens nog zelf opnieuw mag gaan opmaken. Een begeleider vanuit Corendon die klachten niet serieus neemt, en alles opschuift op de organisatie waar deze meneer voor werkt, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Daarnaast kwamen dan ook nog kleine dingen, zoals dat het zwembad alles behalve schoon was. Deze ook naar mijn weten geen enkel moment dat we op vakantie waren werd gereinigd. En WIFI op de kamer zoals vermeld op de website van Corendon, maar die op de kamer niet eens te vinden was. Online inchecken bij KLM deed het vervolgens ook niet. Nu kom ik misschien over als iemand die alleen maar de negatieve kanten van mijn vakantie verteld, maar ik kan u vertellen dat ik een redelijke realist ben. Ik snap echt wel dat er dingen zijn die beter kunnen. Maar wat ik wel had verwacht van deze reis is op zijn minst een accommodatie die schoon en hygiŽnisch is. En waar je gewoon een warme douch kunt nemen

  • Algemeen 3
op 9 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2019

Corendon is de meest slechte reisorganisatie waar ik ook mee op vakantie ben geweest.

  • Algemeen 2
op 8 augustus 2019 bestemming: Nederland / Voorthuizen, reisperiode: augustus 2018

Jammer dat Marislife onderdeel van Corendon geen gepaste oplossing zoekt. Terwijl de medewerkers van Corendon het eens zijn met mij. Houdt Marislife zich niet aan de voorwaarden en is er ook nergens in hun voorwaarden opgenomen wat wel en niet mag. Ik vind het rondom belachelijk. Daarnaast hebben zij een vakantiecoach in dienst die haar werk niet snapt en totaal niet met mensen kan omgaan. Heel jammer dat dit een stempel op de vakantie moet drukken. Boek daar nooit meer wat.

  • Algemeen 3
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende