Reviews over Corendon

De Jong Intra Vakanties
8,5
op basis van 1210 reviews

10 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2024 de Reisgraag award
Lees meer
Sunweb
5,4
op basis van 685 reviews

1 consumenten award

Sunweb won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
TUI
5,3
op basis van 1386 reviews
Lees meer

Pagina 4 van 18 met 1708 resultaten

op 21 augustus 2019 bestemming: Portugal, reisperiode: september 2018

Bij een geschil met Corendon laten ze weten dat de communicatie VIA HET INCASSO BURO loopt.

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2019 bestemming: , reisperiode: augustus 2019

Ik heb een factuur binnen gekregen van een reis die ik nooit geboekt, geannuleerd of gekregen heb. de agressieve vrouw aan de telefoon kan alleen maar schreeuwen betalen of incasso via facebook word je genegeerd en geblokkeerd en na 1 dag hebben ze het naar een incasso gestuurd waardoor ik nu 905 euro voor niks moet betalen dus wees verstandig en doe geen zaken met corendon

  • Algemeen 1




op 21 augustus 2019 bestemming: Italië, reisperiode: augustus 2019

Het arrangement dat op de website wordt aangeboden met vliegtijden wordt niet nagekomen. Week voor de vakantie bepaald Corendon dat je ipv 11 dagen 9 dagen op vakantie gaat, maar deze dagen moet je wel gewoon betalen. 0 service of alternatief vanuit Corendon.

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2019

2 weken voor vertrek wijzigt corendon de terugvlucht naar de volgende dag. Je moet echter nog steeds wel op de vorige dag uitchecken. En ben je ineens de laatste dag van je vakantie een dag en nacht dakloos met een kind van 2 jaar. Dan haal je toch gewoon een nachtje door? Cor en Don hebben vast geen kinderen...

  • Algemeen 2
op 20 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2019

Doe het niet! Reis niet met Corendon. Ze laten je aan je lot over. Mijn zusje en ik hebben in december 2018 een reis geboekt naar Kreta. Iets meer dan twee weken van tevoren hebben ze ineens onze terugvlucht gewijzigd van woensdag 15:00 uur naar donderdag 4:30 in de ochtend. De volgende dag dus! Maar om niet op te hoeven draaien voor een dag extra een kamer hebben ze op de tickets gezet ‘vliegtijd 23:59’. Zo kwamen ze onder de regels uit. We zouden dus vanaf 10:00 ‘dakloos’ zijn tot na 1 uur ‘s nachts. Toen we hier werk van wilden maken werd er gezegd: ‘als je een dag extra boekt moet je ook opdraaien voor de kosten, in dit geval dus ook, wij gaan niet betalen’. Maar we vroegen helemaal niet om een dag extra, dat is ons opgedrongen. We hebben toen zelf een kamer gevonden waar we terecht konden. Deze kostte 40 euro maar Corendon weigerde het te vergoeden. Wij zijn twee jonge meiden, we redden ons wel, maar een ander stel in dezelfde situatie had een klein kind. Echt schandalig! Ik boek hier nooit meer, je kunt beter een paar tientjes extra uitgeven.

  • Algemeen 3
op 19 augustus 2019 bestemming: Curaçao / Jan Thiel, reisperiode: augustus 2019

Boek je vliegreis niet via Corendon
Boek je reis via een reisbureau, Tui, D-reizen etc. Niet via Corendon. Als je namelijk een vliegticket via hen boekt kom je niet naast elkaar te zitten. Wij zijn een stel en zijn een eind uit elkaar in het vliegtuig geplaatst, Corendon zegt hier niets aan te kunnen veranderen. Let op: Je kunt nadat je de boekingscode ontvangen hebt, wel via KLM een stoel reserveren. Je betaald dan wel 25,00 per persoon extra. Alleen als dit je niet verteld wordt heb je pech en zit je apart. Dus ticket rechtstreeks via bijv. KLM boeken of via een ander gerenommeerd reisbureau dan heb je daar geen problemen mee.

  • Algemeen 4
op 19 augustus 2019 bestemming: Spanje / Peguera, reisperiode: juli 2019

We boeken bewust een reis naar mallorca omdat dit maar ongeveer 2,5 uur vliegen is en we hebben twee hele kleine kinderen dus moet je niet al te lang in een vliegtuig zitten. 3 weken voor vertrek krijgen we ineens een wijziging door dat we een tussenlanding moeten maken, vervolgens hadden we ook nog extra vertraging op Schiphol en op Ibiza waardoor onze reis in het vliegtuig bijna 6 uur heeft geduurd. Corendon geeft aan dat ze dit mogen doen en dat het in de kleine lettertjes staat En als ik geen risico had willen lopen op een tussenlanding dat ik dan maar via de KLM of Arkefly had moeten boeken. Om onze reis iets aangenamer te maken hadden wij speciaal Stoelen gereserveerd echter omdat ze het vliegtuig omgeboekt hadden werden we op andere plaatsen in vliegtuig gedrukt wat aanzienlijk minder mooie plaatsen waren. We hebben hiervoor een refund van ons geld gekregen en daarmee was voor Corendon de kous af.

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2019 bestemming: Turkije / Golden age hotel, reisperiode: augustus 2019

Kamer natte muren overal schimmel en niet de kamer dat wij gevraagd hebben. Heel slecht eten alles koud en rauw. Onvriendelijk. Kamers stinken enorm van de schimmel. Corendon doet er niks aan of moeten nog 595€"opleggen voor ander hotel voor iets dat hun fout is en niet de onxe

  • Algemeen 2
op 15 augustus 2019 bestemming: Turkije / Side/belek, reisperiode: juni 2018

September 2018 hadden wij een vakantie geboekt naar Turkije (Limak Arcadia), alle sites bekeken waar we het best uit zouden zijn qua vliegtijden, hierbij kwamen we terecht bij Corendon. 10-09-2018 Heenvlucht: 19:15 - 00:35. 19-09-2018 Terugvlucht: 23:20 - 02:55 Wij wisten dus dat we de eerste dag kwijt zouden zijn, maar dat we de laatste dag dan nog een hele dag zouden hebben. Maar daar komt het dan; 5 dagen voor vertrek krijgen wij een mail met een in het vluchtschema. 19-09-2018 Van 23:20 naar 08:50 (een verschil van 14 uur en 30 minuten) Wij weten en wisten dat een vluchtschema onder voorbehoud is, maar een verschil van zoveel vonden wij wel heel erg veel, dit betekend dat wij 2 dagen hebben moeten inleveren van de 10 dagen. Hierop hebben wij 20-09-2018 ook een klacht ingediend, automatisch bericht gehad dat er over 6 weken gereageerd zou worden, maar naar 6 weken nog geen reactie en op 2-11-2018 gevraagd of dat nog ging gebeuren. Daarop kreeg ik de reactie; Wij hebben gekeken naar de status van uw ingezonden klacht van 20 september. In de reactiemail die u daarna van ons heeft ontvangen staat dat de afhandel termijn op dit moment 6 weken bedraagt. Helaas zitten wij nu op een afhandeltermijn van circa 7 weken. Wij streven ernaar uw klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Wij hopen nog even op uw geduld. Op 13-11-2018 kregen wij dan eindelijk reactie; Zoals aangegeven in onze uitingen is het vluchtschema altijd onder voorbehoud van wijzigingen. De mogelijkheid om toestellen volgens beschikbaarheid en vereiste capaciteit in te zetten betekent een lagere vluchtprijs. Dit is één van de basiskenmerken van chartervluchten en voor u dus een ruimer vakantiebudget. Uit coulance willen zij ons toch een vergoeding aanbieden, deze is bepaald op één dagdeel. Een dag bestaat uit vier dagdelen van zes uur. Uw reis is 10 dagen, u heeft 10 dagen x 4 dagdelen = 40 dagdelen in uw reis. Uw basisreissom is € 1754,-, dit wordt gedeeld door 40 dagdelen. De vergoeding komt hiermee op afgerond € 44,- Ook hadden wij van tevoren stoelen gereserveerd in het vliegtuig hiervoor waren wij €10 kwijt, hier hebben wij ook verder niets van vernomen. Wij hadden geen zin in verder gezeur en hebben het bod afgeslagen en ons hierbij neergelegd. TWEEDE KEER: 25-06-2019 vlogen wij naar Side (side star Beach) hierbij gaven wij Corendon nog een tweede kans. Ook hierbij weer 6 dagen van tevoren krijgen wij een mail dat er een wijziging is in het vluchtschema. 25-06-2019 Heenvlucht: 08:20 - 13:25 (dit is ook zo gebleven) 06-07-2019 Terugvlucht: 16:30 - 20:10 De terugvlucht hadden ze veranderd naar: 06-07-2019: 06:00 - 09:10 (een verschil van 10 uur en 30 minuten) Ook vlogen wij niet meer met Corendon maar met Pegasus. Ook hierbij hadden wij weer van tevoren stoelen gereserveerd.


Het enigste wat we krijgen is 50 euro korting op de volgende reis.
1 ding is zeker die gaat er via Corendon nooit meer komen

  • Algemeen 2
op 13 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2018

Locatie : aan zee prima weer,
animatie: zeer beperkt
Accomdatie: vier sterren maar mag er hoogstens 3 zijn, outdated hotel
hardwerkend maar daaroddor chargrijning personeel
Vliegrreis: vertraging 2,59 minuten althans volgenscorendom. corendon pikt alavst 20 minyten vertraging door de aankomsttijd later voor te stellen dan in werkelijkheid. toen we meer dan 3 uur te laat dreigden te komen werd het een wereldrecors incheken en passagiers in het vliegtuig krijgen. De bemanning heeft zo weer 200 claims voorkomen.
kamer: echt kleine kamer 2 persoons waar 3e bankbed spijkerhard was
Corendon excursies niet geboekt, zwaar overprijsd. Bij hotelreceptie voor waterpark flink bespaard tov de corendon aanbieding. voor ons geen corendon meer voorlopig. Rhodos is wel een prima bestemming !!

  • Algemeen 3
op 13 augustus 2019 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: september 2019

Ze pakken 1.5 dag van je af. Bij het boeken zouden we smorgens om 04:30 vliegen. Verplaatst naar 20:30 uur in de avond, kom je aan om 03:00 aan bij je hotel de volgende dag. Zij geven aan op de site dat je gewoon op zondag aan komt. Wil je dit wijzigen, dan wordt er direct geld gevraagd. Ging 15 jaar met corendon weg, maar nu nooit weer. Ook willen ze niets voor je doen, alles is te veel of kost geld.

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2019 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2018

Prima vlucht en keurig op tijd. Personeel was vriendelijk en vliegtuig was schoon en keurig opgeruimd. Bij aankomst op luchthaven Schiphol schrok ik van de bende die de passagiers hadden achter gelaten. Echt respectloos en asociaal.

  • Algemeen 8
op 12 augustus 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: september 2019

Nooit meer met Corendon! Ze belazeren de klant door op de website aanlokkelijke vliegtijden te vermelden en vervolgens 6 weken voor vertrek deze tijden in negatieve zin te wijzigen, waardoor je vervolgens 2 hele dagen kwijt bent.

We vertrekken 17 september 2019, maar komen nu pas aan op 18 september 2019 om 00:50 uur. Terwijl wij eerder zouden vliegen om 08:20 in de ochtend en dus op 17 september 2019 rond 13:00 aan zouden komen. De terugvlucht is nu ook gewijzigd van 16:30 naar 06:00! Dus kunnen nu niet eens meer fatsoenlijk ontbijten. Echt te schandalig voor woorden!!

We reizen met een baby en hebben deze vluchttijden juist zo gekozen. We snappen dat er wat afgeweken kan worden in de vliegtijden, maar dit is niet normaal!

We hebben meerdere keren contact opgenomen met Corendon, maar er komt geen enkele medewerking. Ze beroepen zich erop dat de vluchttijden onder voorbehoud zijn, maar ze kunnen net zo goed geen tijden vermelden als er toch zo erg van wordt afgeweken.

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2019

Paarse krokodil?>Corendon verschuild zich achter de ANVR voorwaarden: boek je een reis bij Corendon en heb je een keuze gemaakt voor de vlieghaven en de vertrektijden dan ben je bij Corendon niet meer zeker dat men de afspraken na komt, ze verschuilen ze zich achter de ANVR voorwaarden als er veranderingen zijn. Het minste wat ze kunnen doen is de klant informeren dat er veranderingen zijn in de vluchttijden, nee dat doen ze niet, ze handelen als een echte monopolist en laten de klant in het ongewisse, klantvriendelijkheid is er niet meer bij, je bent alleen maar interessant als voorfinancier, 6 wk vooraf moet de reis volledig betaald zijn, klagen bij Corendon kan nl alleen achteraf.

  • Algemeen 2
op 12 augustus 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2019

Vliegtijden lekker geregeld ? fijn voor de ophalers ( ouders ) of anderen. Is zeker lekker goedkoop deze tijd ( 22,25 uur ) aankomst tijd op Schiphol. en dan nog thuis zien te komen. ?

  • Algemeen 4
op 11 augustus 2019 bestemming: Aruba / Eagle Beach, reisperiode: december 2018

K wil u middels onderstaand verhaal informeren over de verloop van mijn vakantie in Aruba. Na een lange vlucht werden we keurig per bus afgezet bij ons hotel. Hier moesten we vervolgens lang wachten tot we een kamersleutel kregen en naar de kamer begeleidt werden. Eenmaal bij de kamer aangekomen zagen we bloed en vocht vlekken op de lakens. Na dit aangegeven te hebben bij de receptie werd ons een nieuw setje bedlinnen uitgereikt. En kregen we een kortstondig antwoord; Alstublieft. De gehele verblijf periode is er iedere dag hetzelfde dekbed met de zichtbaren bloedvlek en vochtvlekken opgedekt door de schoonmaaksters. Na vervolgens zelf het bedlinnen te hebben vervangen kwamen we tot onze ontdekken dat de bloedvlek en vochtvlekken zowel in het bedlinnen als in het laken zelf zaten. Na dit nogmaals bij de receptie aan te geven werd ons verteld dat ze niks voor ons konden betekenen. en er geen nieuwe dekbedden aanwezig waren. Vervolgens kwam ik later tot de ontdekking dat de douche in onze kamer, geen warm water verschafte. Na dit gemeld te hebben bij de receptie werd mij er vriendelijk op gewezen dat er in het gehele hotel als in heel Aruba geen warm water in hotels aanwezig zou zijn. U kunt misschien begrijpen dat de vakantie hiermee anders begon dan wij ons hadden voorgesteld. Na dit even te laten bezinken heb ik volgende dag contact opgenomen met het contact persoon van corendon ter plaatse en melde ons dat hij niks voor ons kon betekenen en dat wij contact op moesten nemen met corendon zelf. Na de vraag of we eventueel een andere accommodatie konden boeken, kreeg ik het antwoord dat dit kon, maar dat we dit allemaal zelf moesten regelen. Nogmaals via corendon in nederland. De klachten wilde hijgraag via de Wahtsapp nogmaals hebben. Deze heb ik vervolgens naar hem opgestuurd. Hier is verder niets mee gedaan. En ik heb hierover ook geen terug koppeling gehad. Omdat ons verblijf enkel 8 dagen duurde vond ik het geen goed idee om een hele dag te besteden aan het regelen van een nieuwe accommodatie. Vervolgens heb ik meneer ook gevraagd om te informeren naar de huur van een auto. Daar zou hij rustig op het gemakje achteraan gaan. Na vervolgens een dag niets van hem gehoord te hebben, heb ik volgende dag zelf een auto gehuurd. Daarna stond er woensdag ineens een auto op de stoep die ik gehuurd zou hebben, na deze man vriendelijk uitgelegd te hebben dat ik alleen had gevraagd om te informeren is deze man met zijn auto weer huiswaarts gegaan. Vervolgens heb ik hem een berichtje gestuurd waarin ik vertelde dat we al een auto hadden gehuurd, en dat ik alleen geïnformeerd had naar een auto. Daar kreeg ik het antwoord 'OK' op teruggestuurd. De derde dag van ons verblijf kwamen we smiddags op de kamer die keurig netjes was schoongemaakt. Het bedlinnen lag weer strak opgedekt over het bed inclusief vochtvlekken en bloed op het laken. Ook lagen er 2 'schone handoekken' klaar. Bij gebruik van deze handdoeken zagen we dat een van de handdoeken zwarte vlekken erin had. Na weer een bezoekje aan de receptie konden we achter de bar een schone handdoek krijgen. De vieze handdoek moesten we op de kamer maar in een hoekje gooien. Nou ik hoop u hierbij een duidelijk beeld te geven van onze situatie. U begrijpt hopelijk wel dat het verblijf voor ons behoorlijk tegen viel, we hadden echt geen overdreven luxe hotel verwacht met jacuzzi op de slaapkamer. Maar ik verwacht wel dat op het moment dat ik in een hotel verblijf, het schoon en hygiënisch is. Ook vind ik het wel een prettig gevoel dat klachten serieus worden genomen en dat er een beetje klantvriendelijkheid is. Niks kan perfect zijn, maar dit vind ik echt onacceptabel. Het is dat ik geen smetvrees heb, maar smerige lakens, vieze handdoeken. Een opgemaakt bed met bloed en vochtvlekken dat je vervolgens nog zelf opnieuw mag gaan opmaken. Een begeleider vanuit Corendon die klachten niet serieus neemt, en alles opschuift op de organisatie waar deze meneer voor werkt, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Daarnaast kwamen dan ook nog kleine dingen, zoals dat het zwembad alles behalve schoon was. Deze ook naar mijn weten geen enkel moment dat we op vakantie waren werd gereinigd. En WIFI op de kamer zoals vermeld op de website van Corendon, maar die op de kamer niet eens te vinden was. Online inchecken bij KLM deed het vervolgens ook niet. Nu kom ik misschien over als iemand die alleen maar de negatieve kanten van mijn vakantie verteld, maar ik kan u vertellen dat ik een redelijke realist ben. Ik snap echt wel dat er dingen zijn die beter kunnen. Maar wat ik wel had verwacht van deze reis is op zijn minst een accommodatie die schoon en hygiënisch is. En waar je gewoon een warme douch kunt nemen

  • Algemeen 3
op 9 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2019

Corendon is de meest slechte reisorganisatie waar ik ook mee op vakantie ben geweest.

  • Algemeen 2
op 8 augustus 2019 bestemming: Nederland / Voorthuizen, reisperiode: augustus 2018

Jammer dat Marislife onderdeel van Corendon geen gepaste oplossing zoekt. Terwijl de medewerkers van Corendon het eens zijn met mij. Houdt Marislife zich niet aan de voorwaarden en is er ook nergens in hun voorwaarden opgenomen wat wel en niet mag. Ik vind het rondom belachelijk. Daarnaast hebben zij een vakantiecoach in dienst die haar werk niet snapt en totaal niet met mensen kan omgaan. Heel jammer dat dit een stempel op de vakantie moet drukken. Boek daar nooit meer wat.

  • Algemeen 3
op 8 augustus 2019 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juli 2019

Ben dit jaar via corendon naar hotel le bleu in kusadasi geweest
corendon moet even zijn website aanpassen over dit hotel want het is zeker geen 5 sterren waard en ook niet ultra all incl
mooi hotel ligging is ook perfect kamers zijn zuiver maar het eten is koud (lauw ) en savonds na 22.30 is er niks meer te doen zelf nog geen muziek
ik vind dat dit zo niet op de website mag staan is mensen om de tuin leiden

  • Algemeen 5
op 8 augustus 2019 bestemming: Macedonië / Strugra, reisperiode: juni 2019

Het reisburo wat ze daar hadden zitten sprak beroerd engels en verder was er geen nederlands reisgids te bekennen.
Nadat wij al 4 dagenbezig zijn geweest excursies te boeken waarbij we elke x hoorden dat het nog niet was gelukt zijn wij via alex tours toch nog op excursies gegaan wat binnen 5min geregelt was (alex sprak nederlands). Na alle elende van de reis om dingen voor elkaar te krijgen was het tijd om naar huis te gaan waar tijdens de vlucht ook van alles fout ging.
Het eten duurde ontzettend lang voordat het bij ons was ik vroeg aan de stewardess heeft het nog zin om te bestellen waarop zijzij dat we nog 3 kwartier hadden tot landen.
Ik bestel dus nog wat op het moment dat ik me 1e hap neembegint het vliegtuig al de landing in te zetten en werd mij gevraagt het dienblad in te klappen.
Tijdens de landing stond de cockpit deur zown 3 min los mensen die naar de wc gingen konden zo naar binnen kijken of naar binnen springen mocht er een gek aanwezig zijn geweest wat gelukkig niet zo was. Daarop hebben wij de stewardess aangesproken die ook nog een grote mond gaf. Uiteindelijk geland op het vliegveld willen wij naar buiten zegt de steward wilt u de gezagsvoerder nog spreken over de deur , het was al laat ik wou naar huis dus ik zij nee is nist nodig springt opeens de piloot uit zijn stoel en roept gewoon dat is wel heel makelijk he jongetje. Na woorden te krijgen met de piloot waarbij hij heel fel reageerde omdat wij de steward hebben aangesproken om onze veiligheid zeer slechte service.
Klachten hebben wij voorgelegt aan corendon daar hebben wij 4 weke op gewacht na eineijk antwoord te krijgen dekken zij de piloot in en zien wij ze vliegen ze willen niks voor ons doen en zeggen eigwijk dat wij gek zijn terwijl wij met meerdere mensen in het vliegtuig erover hebben gehad en niemand te spreken was over de belachelijke service van CORENDON. Hopelijk behoed ik met mijn verhaal mensen om met deze maatschapij te gaan want ik ga nooit maar dan ook nooooit meer met corendon.

  • Algemeen 3
op 7 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Ipsos, reisperiode: augustus 2019

Het appartement was prima (SAN Marco), aardig personeel in restaurant en leuke muziek ‘s avonds. Uitzicht geweldig! Echter, de reisleider was een kille man aan wie je niet veel had. Een van de eerste dingen die hij zei was dat we niet moesten zeuren om eerder in ons app te willen. De vlucht ging om 3:00 en moesten wachten tot 14:00. Waarom moet de vlucht op zo’n onmogelijk tijdstip als we vervolgens niet in ons app (geheel van Corendon) kunnen? Niet fijn! Je hebt immers een hele nacht niet geslapen. Ook hoorde ik hem tegen anderen zeggen dat zijn voorganger er een rommeltje van gemaakt had. Zorgelijk, dat je jezelf ten koste van een ander ophemelt T.o. Klanten. En hij heeft de plank helemaal mis geslagen toen wij weggingen. Op weer zo’n onmogelijke tijd ging de bus naar het vliegveld (4:30) en wij hebben door het alarm heen geslapen. De bus was weg en hij heeft geen enkele moeite gedaan ons te wekken. Niet eens een keer op de deur geklopt! Hij werd er nog wel op geattendeerd door anderen dat wij ook nog mee moesten, maar hij vertelde ze dat we daar zelf verantwoordelijk voor waren. Toen we hem zagen op het vliegveld (we zijn erheen gegaan met taxi) sprak ik hem daarop aan waarop hij op een irritante manier zei dat dat een stukje eigen verantwoordelijkheid is. Echt zo’n type dat lacht om fouten van iemand anders. Als hij het niet leuk vindt om zaken te regelen met vakantiegangers, om MEE te denken, waarom is hij dan überhaupt reisleider geworden. Corendon, niemand vond deze man aardig. Zeker geen type Cor en al helemaal geen Don. Geen sfeermaker dus. Verder was de vlucht prima en het cabinepersoneel ook.

  • Algemeen 7
op 6 augustus 2019 bestemming: Turkije / Gumbet, reisperiode: juli 2018

Wil even iets kwijt over Corendon zelf
Doordat wij noodgedwongen na 4 dagen terug moesten wegens een sterfgeval is er door de plaatselijke hostess EVI binnen 24 uur geregeld dat wij terug konden naar nederland super geregeld en een compliment over hoe EVI met mij contact hield totdat wij het vliegtuig ingingen. Een dikke 10 Corendon.

  • Algemeen 10
op 6 augustus 2019 bestemming: Italië / Catania, reisperiode: juli 2019

Chagrijnig personeel , all inclusieve leek nergens op. Koud eten . Gewoon dramaticsch

  • Algemeen 4
op 6 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: januari 2019

Wij hebben voor het eerst bij Corendon geboekt maar nooit meer!
Appartement Denise Kos Griekenland is echt heel slecht.
Appartement niet meer van deze tijd heel vies en veel dingen kapot tot zelf gevaarlijke situaties. Schoonmaak 1x gehad in een week.
klacht ingediend maar wordt niets mee gedaan door Corendon.
Ga niet naar dit aapartement zonde van je geld.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2019

Voor het eerst een reis geboekt met Corendon. Laat ik beginnen met iets positiefs; de accommodatie was prima in orde, hoewel het hotel wat gedateerd is, maakt de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel veel goed, daar kan Corendon nog wat van leren. Het begon er mee dat onze vertrektijd was aangepast van 15:00 naar 3:00 (‘s nachts dus), daarover werden we niet geïnformeerd, was netjes geweest als dat even in een mailtje aan ons was mee gedeeld. We kwamen om 8:00 in de ochtend aan en moesten wachten tot 13:30 voor we de kamer in konden, we hadden nog niet geslapen en moesten de tijd maar doorkomen op een snikheet strand zonder schaduw. Om 15:30 kwam onze reisleider ons trips verkopen en stelde er twee voor, omdat we nogal vaag van de vermoeidheid waren kozen we voor twee trips die ons wel wat leken (400 euro met zijn zessen). De Noordtour is een aanrader (Met Dimitra als topgids), maar de Blue Lagoon tour is niet aan te raden, uren lang op een snikhete boot met harde muziek. Wat verkocht wordt als een prachtige boottocht langs een grot en de mooiste lagunes van Griekenland, bleek van 9:00 tot 13:30 op de boot in de volle zon en dan er even af mogen springen in het water om af te koelen.... geen aanrader dus.
Als laatste minpuntje informatie over ophaaltijd voor de terugreis. Er hing een bord bij de receptie met tijden, ingevuld tot eind juli, terwijl het 3 augustus was. Toen ik de reisleider belde werd ik kort af en geïrriteerd te woord gestaan en werd mij gezegd dat hij het had doorgegeven aan de receptie, niet dus......gelukkig was de dame bij de receptje vriendelijk en behulpzaam....
Ik mis goede communicatie en het terugkoppelen van klachten (we hadden gebeld over het tegenvallen van de Blue Lagoon tour maar daar is niks mee gebeurd). Corendon is uit op makkelijk en snel verdienen met reizen, wat meer klantvriendelijkheid zou ze niet misstaan.

  • Algemeen 4
op 5 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2019

Beste mensen,

Om het verhaal kort te houden zal ik puntgewijs benoemen.

Verblijf: 29 juli tot 5 aug 2019

POSITIEF: OMGEVING, Zee

NEGATIEF:
-Geen Wifi overal. Alleen lobby. 4g werkt niet goed
-Eten dagelijks het zelfde. Zeer beperkt. Geen friet aanwezig.
-zwembad is met zoutwater gevuld
-Het is niet All inclusive. Drank cola fanta betaal je. Thuis drank (eigen merk cola) is niet te drinken
- om de 3 dagen recht op handdoeken
-zwembad gratis gebruik stoelen. Beneden aan zee moet je betalen.
- Buitenaf ook badgasten aanwezig. Soms druk en geen stoel aanwezig.
Kamers vies. Kakkerlakken aanwezig. Oud tv en airco die veel herrie maakt. Douche kop die 2x afbreekt
-animatie werkt braziliaans man die niet kan communiceren en kinderen bang maakt ipv te spelen.
Het is absoluut geen 4 sterren hotel maar je betaald wel 4 sterren tax . Dus 3 euro per dag per kamer.


Kortom: ik zou niet nog een keer met mij gezin verblijven

  • Algemeen 4
op 4 augustus 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2019

Het was erg jammer dat we 2 dagen kwijt waren aan reizen. Door een late heen en vroege terugvlucht. Maar de grootste teleurstelling waren de excursies die we geboekt hadden via corendon. We hadden er 3 geboekt, waarvan de jeepsafari echt super leuk was. Maar de andere vielen echt tegen en waren heel anders voorgedaan dan dat ze waren. Bij een boottocht dachten wij een hele dag varen en niet een uurtje. 5 uur lang in de bus zitten omdat we naar een juwelier werden gereden, totaal uit de richting, waar met een hele agressieve verkoopmethode ons diamanten werden aangesmeerd. Zonde van de tijd, zo weer een vakantiedag weg!

  • Algemeen 5
op 4 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Rhodes, reisperiode: juni 2018

De reisleider in de bus was in eerste instantie een aardige, spontane, oudere vrouw die op een grappige manier een praatje hield. Helaas kwam ze er naar circa 5 minuten achter dat ze in de verkeerde bus zat. Hierna kregen wij ook een oudere vrouw, maar zij zei niet veel en luchtig en spontaan leek ze me ook niet.. uiteindelijk kwam zij nog als een reclamebureau klantenwerver langs om je aan te sporen alle dingen te gaan doen die vermoedelijk geld aan hen opleveren. Als je dan ergens voor kiest om te doen en het is betaald ben je ook niet meer interessant genoeg om uit te leggen hoe het verder zit... geld is inmiddels al binnen. De terugweg was gelukkig beter geregeld dan de heenweg, not! Eerst een uur buiten in de zon wachten, omdat niemand kon laten weten dat de bus een uur vertraging had door een belletje te plegen naar de receptie. En bij het uitboeken bij het vliegveld had elke organisatie minimaal 4 counters open zodat iedereen snel ingeboekt was en wat kon eten of wat je ook wil voor je gaat vliegen. Elke organisatie behalve natuurlijk corendon die alle mensen uit verschillende bussen in 1 rij laat staan. Al met al na het boeken begint het vloeken is een betere motto! Geen corendon meer voor ons betaal graag 100 eu meer voor service.

  • Algemeen 2
op 3 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2019

Via Corendon een vakantie geboekt, hotel was overboekt. Gaven ons 2 opties, of ik een slechter appartement of in een ander slechter appartement en na 3 dagen verhuizen. Gebeld naar corendon, konden niks doen moesten bij de reisleiding zijn(die er op dat moment al bij was, en weinig invloed op de Grieken had). Blijkbaar nam corendon mij niet serieus aangezien ze wel konden helpen toen de vader van mijn vriendin belde. Later toch naar een ander hotel kunnen gaan, na heel veel zeuren, buiten het centrum. Na de vakantie een klachten formulier ingevuld en tot op heden nog steeds niks gehoord. Kan me niet voorstellen dat corendon veel geeft om hun klanten. Wij zullen nooit meer boeken via Corendon en dit ook zeker afraden aan iedereen die we kennen.

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2019 bestemming: Turkije / Akanya, reisperiode: juni 2019

Zowel heen als terug vlucht alles prima en vriendelijk cabinepersoneel.Geen vertraging en transfer ook allemaal prima in orde.Was de derde keer met Corendon dus volgend jaar weer.

  • Algemeen 9
op 2 augustus 2019 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: mei 2019

De vertrektijd was smorgens 03.30 en werd omgeboekt naar 16.15 smiddags. Toen kreeg de max 737 de schuld. Nu gaan we 11 september weer naar Turkije was de bedoeling om smorgens weer om 03.30 vertrekken word nu 20.00 savonds. U begrijpt dat dit de laatste keer is dat we met corendon gaan. Wat een ... maatschappij.

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2018

Wat een *** bedrijf is dit koffer kwijt en cornedon doet er niks aan een enal oplichters ik ga dit ook in de kranten vermelden!! Tottaal niet menselijk eenigste wat je hoort je moet daar heen en vanuit daar daarheen je word gewoon afgewimpelt ga noooit met cornedon mensen want je word opgelicht waar je zelf bij staat en ze doen er niks aan mijn koffer is nog steeds niet terecht en tottaal geen vergoeding gehad van hun schandalig echt ze moeten hun ogen uit hun koppe schamen!!!

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2019 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2019

Na het lezen van alle slechte beoordelingen heeft corendon nu een pluim verdient.
Zowel de heen als de terug vlucht perfect op tijd... de organisatie tijdens het verblijf perfect geregeld.. corendon jullie kunnen het ga zo door...

  • Algemeen 9
op 1 augustus 2019 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2019

Toen we boekten zouden we om 14.30 vertrekken. Zonder enig bericht was dat veranderd naar 3.00. Dat betekende dat we een na een nacht niet slapen om 8.00 op de plaats van bestemming aankwamen en tot 13.30 moesten wachten voordat we onze kamer in konden. Om 15.30 kwam de reisagent langs om ons trips te verkopen. We waren heel moe en konden niet meer goed nadenken. Toch 2 trips geboekt. De eerste wat een bustrip over Noord-corfu en was geslaagd. De 2e trip was echter een ramp. We zaten een hele dag op een boot met 200 andere mensen en knetterharde muziek. De ‘Bluelagunetour’ beloofde veel maar het kwam er op neer dat we om 7.30 met de bus vertrokken, om 9.00 pas vertrokken, om 11.00 nog andere passagiers oppikten en pas om ongeveer 12.45 ergens konden zwemmen. Lunch op de boot was prima maar daarna werden we om 15.00 ergens gedropt waar alleen restaurants en winkels waren en het snoeiheet was zonder schaduw. Van 16.15 tot 19.00 weer op de boot met hele slechte keiharde muziek. Kapitein weigerde het zachter te zetten en was niet erg vriendelijk. Blue Lagoon klinkt erg mooi maar doe dit niet! We waren €200 kwijt voor 2 volwassenen en 4 kids en daarna heel blij de boot weer af te kunnen.
We hebben het de reisagent van corendon laten weten en hij zou het opnemen met de organisatie van de excursie maar hebben er daarna niets meer over gehoord. Dat is jammer. Ik zal niet snel meer iets boeken met Corendon.

  • Algemeen 1
op 31 juli 2019 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2019

Alles is super verlopen, de mensen en begeleiding van Corendon waren heel behulpzaam en vriendelijk. Geen minpunten !!! Zowel in het hotel tijdens excursies als begeleiding op de bus (transfer).

  • Algemeen 10
op 28 juli 2019 bestemming: Cyprus, reisperiode: mei 2019

1 bijzonder goedemorgen Corendon,

Graag wil ik mijn ongenoegen uitspreken over onze vakantie in Cyprus.
En dan met name over de vliegreis heen en terug.
Over het verblijf in Cyprus zelf valt niks te verwijten, dit was kort gezegd; super!

Maar de vliegreizen heen en terug waren op zijn zachtst gezegd een drama....

Op de heen reis met vluchtnummer CAI 802 op 24 mei j.l. met vertraging op vertraging wat uiteindelijk resulteerde op een vertraging van ruim 3 uur van de aankomst tijd naar heel veel gehaast van het personeel van Corendon, dit blijkt uit dat toen er eindelijk een Boeing 737-800 kwam en we er nog net niet in geduwd werden in een smerig toestel waar in in etensresten zat en de flesjes op de grond moest weg werken om mijn tas op de daarvoor bestemde plek onder de stoel voor mij moest neerleggen.
Vervolgens heb ik de snelste demonstratie gehad die ik naar al mijn vliegreizen ken gehad, dit blijkt uit gehaast en gestresst personeel met al reddings vesten aan toen er mensen nog bezig waren op zichzelf te installeren op hun (niet schoongemaakte) plek.

Naar een snelheidsrecord van afwikkeling/afraffeling van procedures snel naar Antalya om daar de eerste passagiers te dumpen en vervolgens weer een race tegen de klok snel naar Cyprus doorvliegen.... Om daar te horen te krijgen naar de landing dat we "maar" 2:58 uur vertraging hadden en dus geen recht hadden op vergoeding.... Toen viel het kwartje, was die haast toch niet voor niks! Corendon had er alles aan gedaan om geen claims te krijgen, maar niet na gedacht over dat ze mensen vervoeren en geen onzinnig iets dus. Schandalig....

En als je denkt dat het dan eenmalig is kwam er een vervolg op de terug weg met vluchtnummer CAI 802 of toch CAI 801 of wacht was het nou CAI 867 affijn we gingen uiteindelijk weer in een Boeing 737-800 van Corendon, en bij het inchecken werden onze stoel nummers nog even gauw verwisseld wat resulteerde in verdeelde plekken van mij, mijn zwangere vriendin en twee kinderen, maar wat schetst onze verbazing.. onze net verwisselde en verdeelde stoel nummers van het personeel van Corendon waren al bezet door mensen die op andere stoel nummers zouden moeten zitten... Daar gaan we weer dacht ik, maar ik had goede hoop dat het personeel het zou oplossen. De oplossing van het personeel was dat wij tijdens het instijgen in dan wel half in het gangpad moesten wachten zodat eerst iedereen kon installeren wat een drama was omdat meerdere mensen gewisselde stoel nummers had gekregen... Dus daar stonden wij ongemakkelijk met zijn vieren als joker in een gang pad tussen de mensen door te wormen plus dat mijn vriendin met haar zeven maanden zwangere buik meerdere keren is gebeukt door koffers en mensen waar die mensen overigens niks aan konden doen....
Maar toen iedereen zat was het moment eindelijk daar, er zou een oplossing komen, en die was dat de mensen die op onze en nog andere mensen hun stoel zaten mochten blijven zitten en wij maar verdeeld in het vliegtuig mochten zitten.... Super Corendon.... Werkelijk waar super.... NIET DUS!

En alsof dat nog niet genoeg was vlogen we eerst naar Antalya om daar nog meer mensen op te pikken en door te vliegen naar Amsterdam. Daar zouden we in het vliegtuig wachten zodat die mensen konden instijgen, maar naar veel onduidelijkheden moesten we naar een andere Boeing 737-800 om onze vlucht door te zetten naar Amsterdam en toen begon het feest opnieuw met op stoel nummers zitten, want er kwamen natuurlijk mensen bij die ook graag wilden zitten op hun aangewezen plek en daar gingen we weer met zijn viertjes in het gang pad staan op aanwijzing van het personeel. Naar uiteindelijk een plek te hebben gekregen waren we blij dat we uiteindelijk in Amsterdam zijn aangekomen en dat deze belevenis met Corendon ten einde was gekomen!

En nu na weken verder, van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, krijgen we een kort berichtje met sorry en ik hoop dat jullie de volgende keer weer voor ons Corendon kiezen.... Echt te slecht voor woorden....

DRAMA BEDRIJF!

  • Algemeen 1
op 26 juli 2019 bestemming: Portugal, reisperiode: juni 2019

Voor een mooie accommodatie gekozen en in oude troep terecht gekomen. overboekt!!! geen reisleiding te bereiken . Thuis gekomen doen ze alles af met smoesjes en bieden een vergoeding per dag waar je nog geen fatsoenlijk kopje koffie voor kan kopen. nooit geen corendon meer.

  • Algemeen 3
op 25 juli 2019 bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: juli 2019

Corendon verdient vanuit mij een 3. Dit is omdat ze bij het hotel dat wij hebben geboekt 5 sterren aangeven en we bij aankomst er achterkwamen in een 3 sterren hotel te zitten.. Beste een kwalijke zaak lijkt mij zo!

  • Algemeen 3
op 25 juli 2019 bestemming: Italië / Noto, reisperiode: juni 2019

Corendon is een schandalige reisorganisatie die enkel denkt aan geld stelen van de reiziger. informaties worden achtergehouden. ze laten aan je lot over. Je moet met extra geld smijten wil je betaalde vakantie nog van kunnen profiteren. je betaald dus dubbel schandalig. alsof vakantie niet duur genoeg is. Er wordt ook onderscheid gemaakt in reizigers. Ik heb er geen woorden voor. Een cijfer 1 is al hoog genoeg

  • Algemeen 1
op 21 juli 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2018

Ik ben nog niet vertrokken maar de ellende begint al thuis krijgen net te horen dat in niet mee mag met transferbus naar hotel omdat ik een reisscootmobiel heb

  • Algemeen 1
op 19 juli 2019 bestemming: Turkije / Izmir, reisperiode: juni 2019

Wij zijn van izmir naar duseldorf gevlogen in totaal 6 uur vertraging gehad. We hebben moeten zitten in de vliegtuig en hebben niets gekregen van de bedrijf gewoon oplichters

  • Algemeen 1
op 16 juli 2019 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juli 2019

Hotel was goed niks op aan te merken maar we waren 2 dagen kwijt terwijl je wel voor die 2 dagen betaalt late vlucht bij heen reis en vroege vlucht bij terug komst dus voor mij geen Corendon meer .

  • Algemeen 7
op 13 juli 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2019

Waardeloze vliegmaatschappij, verplaatst vlucht zonder enige notificatie.

  • Algemeen 3
op 11 juli 2019 bestemming: Nederland / Kampen, reisperiode: oktober 2018

Ernstige vertraging gehad.
Corendon doet niets

  • Algemeen 4
op 11 juli 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juli 2019

Corendon is waardeloos. Reisleider is asociaal. Corendon laat ons boarden en zodra de deuren dicht zijn horen we dat we uur vertraagd worden

  • Algemeen 1
op 8 juli 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2019

De reis was niets mis mee maar terug werd zonder informatie na uren wachten door vertraging het gate nummer gewijzigd zonder ons te informeren , om te roepen of te monitoren. Weg vliegtuig zonder ons. Wij moesten voor de andere dag opnieuw boeken en de reis voorschieten plus hotel en parking verlengen. Corendon liet ons na zes weken weten dat wij niets terugkrijgen en wij maar beter moesten opletten. Wat heet opletten als ons gezegd werd nog een kwartier te wachten terwijl het vliegtuig al vertrokken bleek te zijn? NOOIT meer Corendon!

  • Algemeen 1
op 3 juli 2019 bestemming: Curaçao / Sint willibord, reisperiode: juni 2019

Prijs/kwaliteit is uitstekend

  • Algemeen 10
op 3 juli 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2019

Graag wil ik vooropstellen dat mijn hotelverblijf (Dephin Imperial) uitstekend was! Geweldige service en prachtig hotel. Waarom Corendon alsnog een 1 verdient, is puur door de extreem slechte service van het bedrijf zelf. Ondanks dat ik me er volledig van bewust ben dat chartervluchten altijd enigszins kunnen wijzigen, hadden wij een wijziging van 12 uur! Na extra betaald te hebben voor en Transavia vlucht om 23.59, werd ons een week van tevoren gemeld dat wij om 09.20 zouden vliegen. Dit betekent dus dat er een volle dag betaald is voor een hotelverblijf die uiteindelijk helemaal weg is. Geprobeerd om contact op te nemen met de reisleiding, maar geen antwoord. Op de dag dat hij aanwezig had moeten zijn in de Lobby van het hotel is hij niet op komen dagen. Uiteindelijk krijg ik het antwoord: ik kan geen wijziging zien dus je moet het hoofdkantoor bellen. Toen er opeens ook 5 euro betaald moest worden om in te checken, om vervolgens alsnog niet naast mijn dochter te kunnen zitten maakt het verhaal compleet. Eenmaal op het vliegveld aangekomen met andere mede gedupeerden, kregen wij te horen dat sommigen de wijziging niet eens door hadden gekregen en om 06.00 hun bed uit werden gebeld dat de bus voor de deur stond en NU hun bed uit moesten komen. Corendon wederom gecontact, maar zij zeggen geen oplossing te kunnen bieden. Volgens EU wetgeving mogen vluchttijden tot uiterlijk 14 dagen voor vertrek gewijzigd worden (ook chartervluchten!), anders heb je recht op een vergoeding. Moraal van dit verhaal BOEK NIET BIJ CORENDON. De service is bagger en proberen hoe dan ook om onder officiele wetgeving uit te komen om zo min mogelijk te hoeven uitkeren.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 9
op 30 juni 2019 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juli 2019

Wat is Corendon een slechte maatschappij! De vluchttijden zijn nu al 4x!! in ons nadeel gewijzigd. Hoor om mij heen meer van dit soort kunstjes afkomstig vam Corendon. 1e en de laatste keer.
Bij Sunweb mag je in elk geval nog omboeken, zij krijgen een 10.

  • Algemeen 1
op 30 juni 2019 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juli 2019

Corendon is een waardeloze organisatie met slechte service. Wij reizen al jaren met Corendon airlines waarbij je de gegevens van de boeking kan aanpassen via de website. Ik heb geprobeerd de gegevens te wijzigen via de site maar dit lukt niet. Zodra je corendon belt geven ze via een bandje al aan dat ze €25 in rekening brengen voor telefonische aanpassingen. Echter, ze geven niet aan dat als je met Pegasus vliegt via Corendon je de gegevens WEL telefonisch moet aanpassen. Door de enorme drukte en lange wachttijden kreeg ik telkens geen medewerker aan de lijn. Vandaag is het mij dan eindelijk gelukt om een medewerker te spreken en zij gaf aan dat geboortedatums kosteloos gewijzigd kunnen worden maar voor elke naam die verkeerd is getypt €25 in rekening brengen. Van te voren is nooit aangegeven dat voor Pegasus vluchten gebeld moet worden om gegevens te wijzigen. Vooral omdat zij in het welkomsbandje van corendon aangeven dat telefonische wijzigen voor elke boeking €25 kosten. Met een totale reissom van €7.500 moeten wij toch €25 betalen omdat de medewerker de gegevens bij de boeking van de reis verkeerd heeft genoteerd. Ook hebben ze geen mailadres meer dat je kan gebruiken als je de medewerkers telefonisch niet kan bereiken. Nogmaals hele slechte service!

  • Algemeen 3
op 30 juni 2019 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: juni 2019

Dat het nog een 6 is komt doordat de vliegreis uitstekend was. Het hotel, SMY hotel in Torremolinos is recent vernieuwd dus leek het ons aantrekkelijk om te gaan. Bij aankomst hotel lange rijen tgv te weinig personeel, alles ging erg traag en men is al lang onderweg.
Kamer mooi, bedden fijn. Hygiene kamer goed. Lekkage door het plafond in de badkamer zodanig dat het niet kon worden verholpen. Electriciteit meermalen door doorslaan van de stoppen ,uitgevallen. Dan weer naar de receptie en achter in de rij ( mensen die in- en uitchecken) aansluiten om het te melden want de telefoon deed het ook niet. Daar meerdere uren aan besteed; onnodig en ergerlijk.
Geen gebruiksaanwijzing van de televisies , die mogelijk niet goed waren aangesloten en beide tegelijk aangingen met 1 afstandsbediening. Ook de bediening van douche te moeilijk zonder gebruiksaanwijzing.
Hotelinformatie ontbrak. Geen info over bus of fietshuur.
De eetzaal is groot, als verwacht, maar er heerst vooral chaos. Personeel wordt niet geleid , maar doet zijn best. Eten is gemiddeld. Voldoende keus.
Terras zwembad smerig, werd niet schoongemaakt.
Animatie geheel in het Frans en volledig afgestemd op de franse vakantieganger. Dus melding dat animatie Nederlands zou zijn klopt niet.
Zelf spreek ik meerdere talen dus dat is voor mij geen probleem.
Halverwege onze vakantieweek werd een feest gehouden rond het zwembad en werd dit gesloten voor de hotelgasten. Dit feest was ter ere van de opening van het hotel voor medewerkers en genodigden.
Ook hierover was niet gecommuniceerd; alleen ging het zwembad en terras dicht. Er was ook geen compensatie of excuus.
Kort samengevat : mooi hotel, heel slecht geleid. Groot gebrek aan informatie en communicatie. Heel erg vol, massaal franse gasten.
Ik ga hier niet meer naar terug.

  • Algemeen 6
op 28 juni 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2019

WEES GEWAARSCHUWD ! We hebben nooit eerder geboekt via deze maatschappij maar wees op je hoede. Allereerst werd onze vlucht verzet waardoor we iets moesten regelen voor het vervoer naar Schiphol aangezien we aan de andere kant van het land wonen. Vervolgens blijkt dat de plaatsen extra ruim die we hadden besteld en betaald voor de heenreis ineens waren vervallen. LET OP ze melden dit totaal niet dus je moet met spoed gaan bellen om nog een goede plaats te bemachtigen en komt via via te spreken met een vrouw die zegt dat alles goed zit en we even een paar dagen moeten wachten. NIET DUS. weer gebeld en dan blijkt ineens dat we zelf een nieuwe stoel moeten regelen die een stuk ongunstiger is dan we al ruim van te voren hadden gereserveerd. Wij verbazen ons over deze situatie en het feit dat je hier zelf maar achter moet komen. Laatste punt is de transfer van ons resort terug naar het vliegveld die enkele minuten eerder vertrok dan aangegeven. De Griekse buschauffeur die geen woord engels sprak had echt niet geteld of alle mensen aanwezig waren. Hoe is het mogelijk dat een transfer eerder vertrek dan aangegeven en dan je hele vlucht moet missen? Wij hebben desondanks een hele mooie vakantie gehad. Volgende keer maareens een andere maatschappij proberen???

  • Algemeen 8
op 27 juni 2019 bestemming: Turkije / Kizilagac, reisperiode: mei 2019

Samen met mijn partner voor de eerste maal een adults only het hotel heaven beach resort in kizilagac/side , het is een aanrader .Fantastische vakantie gehad , super goed hotel , lekker eten met elke dag variatie in het eten , veel keuze, super goed animatie team, heel vriendelijk personeel , heel proper hotel gezellig vertoeven op strand of aan zwembad waar je ook drank en snacks kon krijgen . Goede a la carte restaurants. Elke avond een show en verschillende malen live muziek . Manavgat en side makkelijk bereikbaar met dolmus bus en busje stopt aan hotel om naar groot shopping center te gaan is gratis . Ook winkeltjes en galerij in de buurt van hotel . Het is een echte aanrader wij gaan zeker nog eens terug . Dit hotel is zeker 5 sterren waard

  • Algemeen 9
op 27 juni 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juni 2019

Corendon vergeet hun klanten te informeren. Ik ontving de vliegtickets. Blijkt dat er een tussenlanding is gepland op de terugreis. dat kan gebeuren, maar dan is het wel zo netjes als Corendon dit aan de klant laat weten als zij de definitieve reisdocumenten sturen. Nu kom je er 'per ongeluk' achter en kun je er niets meer mee.
Tijdens de vakantie 2 door corendon georganiseerde dagtrips gemaakt. de een was de eilandtour. Dit is een puur commercieel uitje. Je bezoekt een aantal bedrijven, met als uitgangspunt dat je er zoveel mogelijk koopt, maar waar je wel een hoop geld voor betaalt. De tocht over het eiland is duidelijk niet de hoofdactiviteit. De andere trip was een avondbezoek aan Kokkari. Om 18.30 uur kwam de bus. Bij een volgend hotel een vakantieganger opgehaald, om daar vervolgens 20 minuten te wachten omdat de chauffeur anders te vroeg bij het volgende afhaalpunt zou zijn. Bij het volgende afhaalpunt hebben we ook ruim een kwartier moeten wachten omdat de bus niet Samosstad in kon. De mensen zouden met kleine busjes gebracht worden. Al met al hebben ruim 30 minuten staan wachten, wat dan ook weer van de tijd in Kokkari afgaat. Het was de bedoeling daar te eten en te winkelen. Omdat de tijd zo beperkt was hebben we alleen gegeten. Dat hadden we ook gewoon in het hotel kunnen doen (all inclusive) en dan had het ook de € 12,-- voor de trip gescheeld omdat we nauwelijks iets van Kokkari hebben gezien.
Dus voor mij geen Corendon meer.
Hotel Samos Sun was overigens een prima hotel.

  • Algemeen 3
op 27 juni 2019 bestemming: Cyprus, reisperiode: maart 2018

Omdat Corendon totaal geen service heeft! En we voor dingen extra betalen die wij niet krijgen. En later een klacht indienen en er niks mee word gedaan! Stelletje tuig is het! Bahbah wat een bedrijf!

  • Algemeen 2
op 27 juni 2019 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juni 2019

Goed hotel, vriendelijk personeel en leuk zwembad voor kleinere kinderen (die van ons zijn 0 en 2). Ik zou deze accomodatie zeker aan raden, probeer dit te regelen bij een ander dan cor en don. Vluchttijden worden later bekendgemaakt. Dat niet de allerbeste vliegtijden kunnen worden geregeld kan ik begrijpen, maar ruim in de avond vliegen en dan ook nog via sardinie, betekent 12 uur snachts op het eiland. Na een uur wachten totdat de bus vertrekt en 13 andere hotels verder ben je dan eindelijk om 3 uur op je bestemming. Terugreis word je opgehaald om 20.00, dus ben je eigelijk verplicht om late checkout te boeken voor 80 euro extra. Anders ben je dag zwembadnomade, met 2 kleine kids en slaapjes niet te doen. We hadden specifieke stoelen geboekt, maar daar zaten al mensen (weer vanuit sardinie) die deze ook geboekt hadden.

Na landen moet je met 2 kinderen 20 minuten tillen naar de bagageband, waar de buggys komen. En dan ben je om 4 uur snachts thuis.

Heerlijk hotel, drama heen en terug.

  • Algemeen 1
op 26 juni 2019 bestemming: Spanje / mijas, reisperiode: juli 2019

Onze geboekte reis vervangen voor nachtvlucht en terug ook, dus 2 dagen naar de klote, nooit meer chartervlucht

  • Algemeen 1
op 25 juni 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juni 2019

Reis is prima verlopen. Wil alleen een opmerking plaatsen over de stewardessen, deze waren zeer nors en niet behulpzaam. Erg jammer als je op deze manier je werk moet doen. En voor de vakantieganger niet fijn.

  • Algemeen 7
op 25 juni 2019 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2019

Op de terug weg vanaf Antalya naar Groningen zeer slecht cabine personeel. Zeer traag tijdens het uit serveren hadden ze onderling zeer lange discussies. Volgens mij kwamen ze uit Slowakije, 1 van hun had een Slowaaks armbandje om. Zij waren ook niet te verstaan. Jammer Toch nog een 7 omdat de vakantie verder goed was,

  • Algemeen 7
op 25 juni 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Personeel in het hotel was niet vriendelijk, bij ontbijt alleen koffie en thee en een klein glaasje orange sap, wij dronken geen koffie en thee dus helaas. Als je zelf drinken wilden pakken werd je op een brutale manier terug gestuurd. Onze vakantie heeft hierdoor een flinke domper gehad, hotel heeft notabene 5 sterren we gaan nooit meer naar Griekenland.

  • Algemeen 6
op 23 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2019

Wij hebben geboekt voor 10 dagen, echter we vliegen 's avonds laat op de heenreis (dag 1 is al weg) en we moeten 's morgens om 5.00 uur weer terug vliegen (dag 10 is ook weg). Waardeloos en wel de volle mep moeten betalen

  • Algemeen 3
op 22 juni 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2019

Terugreis zou direct naar maastricht zijn met klei kind via kreta 2,5 uur vertraging . Is niks tegen in te brengen volgens alg voorw. Ze vliegen altijd die route maar liegen bij het boeken

  • Algemeen 1
op 22 juni 2019 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juni 2019

Super hotel maar we hebben alleen maar wijzingen gehad met de vluchten. Heen vanaf Eindhoven en terug naar Maastricht. Daarnaast latere vertrektijd naar Turkije en ook weer vroeg terug. Je vakantie wordt hierdoor met 2 volle dagen ingekort. Laatste keer met Corendon ze kennen daar geen service!!!

  • Algemeen 1
op 19 juni 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juni 2019

Terugreis met tussenlanding, bagage en stoelen kosten geld, einden lopen op Schiphol, uiteindelijk minder goedkoop dan het in eerste instantie lijkt. Hotel oké maar weinig te doen, uitsluitend Hollanders.

  • Algemeen 7
op 19 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2019

We hebben de reis nog niet gemaakt, maar hadden een reis geboekt via de website. We kregen enkele maanden later bericht dat de betreffende reisdagen in combinatie met de gekozen vluchthaven niet mogelijk was. We konden wel 2 dagen later vertrekken en aankomen. Dit was voor ons prima. Nu blijkt dat de vluchttijden van deze reis niet gunstig zijn. Terugvliegen om 7 uur s ochtends en op de heenweg pas 's avonds aankomen, betekent 2 vakantiedagen / all inclusive formule kwijt zijn. Hierover wilden we contact met Corendon, maar er is nergens een mailadres te vinden. Via de chat contact gehad, maar daar krijg je alleen te horen dat de vluchttijden nog kunnen wijzigen. We hebben dus betaald voor een 11 daagse all inclusive reis, maar zijn van mening dat dit beslist geen 11-daagse reis is. Natuurlijk begrijpen we dat er reistijd is, maar dit is het uiterste.
Overigens vonden wij de website erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en hebben we goede hulp gekregen bij het boeken van de (oorspronkelijke)reis.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2019 bestemming: Turkije / Kessel, reisperiode: mei 2018

Ik stond bij de incheckbalie. In
Antalya. Ik ontdekte dat ik mijn jasje in de bus had laten liggen.
De bus was al te ver. Maar bij de balie van corendon. Hebben ze alles gedaan om 10 min vor de boarding mijn jasje terug te brengen. Alle lof voor Corendon.

  • Algemeen 10
op 17 juni 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2018

15 uur vertraging. Niet op de hoogte gehouden van de vertraging. Hotel volgeboekt. Terugreis 2,5 uur vertraging. Geen excuus of uitleg in welke vorm dan ook.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: Cyprus, reisperiode: juni 2019

NIET MET CORENDON GAAN! Mijn vriend en ik zouden een week extra blijven. Hier hebben wij met de reisleider contact over gehad. Wij moesten toen 1355 euro bijbetalen voor het verblijf en een (eventuele) vlucht. De vlucht was namelijk vol, als er plaatsen zouden vrijkomen, mochten wij mee vliegen. Dit zou de reisleider in de gaten houden. Ik heb toen gevraagd of daar nog extra kosten bij zouden komen. Zijn antwoord was 'Nee, jij pint 1355 euro'. Hij rekende dat om naar Turkse Lira en toen ik op mijn bankrekening keek was er ineens 1390 euro af. Dus 35 euro te veel. Toen ik vroeg of ik dat terug mocht, kon dat niet. Ik heb toen contact opgenomen met jullie klantenservice en er kon niks aan gedaan worden. Ik was namelijk hier, en jullie in Nederland. Beetje een rare reden om daarom niks voor ons op te kunnen lossen. Ik heb namelijk nog het WhatsApp gesprek waarop afspraken staan met de reisleiding en de bonnetjes van wat moest betalen en wat er daadwerkelijk betaald is. Daarop zie je duidelijk dat er 35 euro te veel betaald was. Maar jullie konden 'helaas' niks doen. Ik heb zelfs nog het telefoon nummer van de reisleider gegeven, maar hier wilden jullie niet op in gaan. Ik moest maar een klacht indienen en dan werd er binnen 3 weken gekeken of ik het geld terug zou krijgen of niet. Naja, helaas niks aan te doen. Vervolgens krijg ik vandaag een bericht dat er 2 plaatsen zijn vrijgekomen op de vlucht. Heel fijn toch? Maar hiervoor moeten wij wel even 195 euro per persoon bijbetalen. Wij schrokken hier van want dit is uiteraard niet afgesproken. Wij hebben een hele week gewacht op of er nog plaatsen vrij zouden komen. Hier is de reisleiding zich van bewust. Waarom zouden wij wachten op een vlucht waar we dan uiteindelijk nog steeds voor zouden moeten betalen? Dan hadden we een week geleden ook een eigen vlucht kunnen boeken. Voor de tweede keer komt er ongevraagd geld bij, wat een top reisleider. Wij zijn niet van plan dit te betalen dus hebben we weer contact met Corendon klantenservice opgenomen. En je raad het al 'Wij kunnen helaas niks doen. Want wij zijn hier in Nederland en jullie daar. Los het maar op met je reisleider'. Wat een slechte klantenservice zeg. Hoe moeilijk is het om 2 mensen een plaats te geven op de beloofde vlucht? Ik weet wel zeker dat Corendon dat kan doen vanuit Nederland. Maar helaas wilt niemand ons gewoon helpen. Echt super slecht en we zitten met erg veel stress nu deze laatste dag. We hebben niet eens meer de tijd om te genieten van deze laatste paar uurtjes. Echt ontzettend slecht en ik zal nooit meer met Corendon reizen. Mijn familie en vrienden ook niet. En ik hoop dat iedereen die dit leest er ook twee keer over na denkt om via Corendon te boeken.

  • Algemeen 1
op 12 juni 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2019

Bekrompen ruimte.service tegen nul. maaltijd meestal niet voorradig.
hotel 2.50 ipv5*****

  • Algemeen 1
op 12 juni 2019 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juni 2018

Zwembad was de eerste week niet open, moesten over de parkeerplaats waar de spijkers lagen naar het zwembad, bedden smerig en kapot bij het zwembad,overal rond het hotel zijn ze aan het bouwen, kamers erg warm airco was de eerst 10 dagen kapot. Werden we gebeld dat we tegen betaling langer konden blijven, horen we van andere dat zie niets bijbetaald hebben.En ga zo maar door, zou er echt nooit meer heengaan of met corendon reizen. Hele slechte ervaringen rijker.

  • Algemeen 3
op 8 juni 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2018

Behoorlijk onbeschoft behandeld op het vliegveld op de heenreis door een een dame.... van Corendon

  • Algemeen 5
op 6 juni 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juni 2019

Geboekte terugvlucht op 5 juni om 8:50 uur (duurste optie) is op laatste moment verplaatst naar 6 juni 0:50 uur, een dag later dus. Gevolg: werkafspraken af moeten zeggen en de kamer op eigen kosten een dag langer bij moeten boeken! En Corendon? Die geven totaal niet thuis. "Het verplaatsen van de vlucht staat in de voorwaarden." Maar het kan toch niet zo zijn dat je vrij plant voor een vakantie, maar dat je door wijzigingen van vluchten 1 of 2 dagen extra in moet plannen?! Blijkbaar wel dus.. En dan de klant voor alle extra (ongevraagde) kosten op laten draaien. Totaal geen service en meedenkend vermogen, en alle verantwoordelijkheid afschuiven. "De vluchten regelen de luchtvaartmaatschappijen, daar kunnen wij niets aan doen" en "de extra kosten die het hotel in rekening brengt, hebben wij ook geen invloed op". Hallo Corendon! Wij boeken via jullie een compleet verzorgde reis en jullie hebben zelf nergens invloed op?? Er kan best iets mis gaan met planningen en vluchten, maar los het dan ook gewoon netjes op voor de klanten en laat klanten niet zelf aan hun lot over en voor de kosten opdraaien.
Voor ons in ieder geval nooit meer Corendon!!

  • Algemeen 1
op 3 juni 2019 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2019

Wij hebben geweldige begeleiding tijdens onze excursies gehad

  • Algemeen 10
op 2 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2019

Topvakantie in Voyage Sorgun!! Maar.... Corendon flikt het gewoon om ipv vertrek 03.00 in de nacht om te boeken naar 16.30 in de middag met Transavia. Speciaal naar deze tijd gezocht is ook duurder!! Gewoon hele dag vakantie weg, commentaar Corendon : staat in de voorwaarden. Niks geen tegemoetkoming, te bizar voor woorden deze minachting voor je klanten. Zal hier van mijn leven geen € meer brengen. Zo'n commercieel bedrijf en zo weinig empathie, dat kost veel klanten, kun je toch beter een gebaar maken naar je klanten of snap ik het nou gewoon niet??

  • Algemeen 2
op 27 mei 2019 bestemming: Italië / Lido di Noto, reisperiode: mei 2019

Hele vakantie ziek geweest. Was bekend van Corendon. Werd echter preventief niets aan gedaan. Tijdens onze vakantie ook niet. Veel toezeggingen, geen daadwerkelijke actie ondernomen. Achteraf niets van vergoeding.

  • Algemeen 1
op 27 mei 2019 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2019

Fijne reis goed begeleid . Alleen bij aankomst iemand van corendon gezien wel bord met telefoon nummer indien nodig was

  • Algemeen 9
op 25 mei 2019 bestemming: Spanje / Huelva, reisperiode: mei 2019

Ik geef maar een zeven omdat de het passagiers gedeelte, daarmee bedoel ik stoelen en opbergruimte in de stoelen verschrikkelijk vuil zijn. Inklaptablet plakte en zit vol met zongedroogde resten van vorige passagiers.
Flow cost, oké, maar dat wil niet zeggen onhygiënisch.

  • Algemeen 7
op 24 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2018

Ondergebracht in Apartments Denise. S nachts door gillende en bezopen gasten niet kunnen slapen, heb een air&b voor een paar dagen geboekt om het lawaai van de hotelbar te ontvluchten. Karaoke-bingo-tot in de ochtenduren. Geen theedoeken, geen schone handdpeken, keukenkastje verschimmeld, geen schone handdoeken, geen nieuw wc papier. Een vreselijke plek. Nooit meer Corendon. Beter ticket en hotel zelf boeken.

  • Algemeen 3
op 24 mei 2019 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: mei 2018

Ik zit nu al 8 uur lang te wachten op mijn vlucht. We worden elke keer gevraagd na een uur weer terug te komen voor "updates" maar er is geen vooruitgang. Slechte informatie verschaffing en zonde van mijn vakantie dag .

  • Algemeen 2
op 24 mei 2019 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2019

5 uur wachten op een onderdeel. Get your ** together corendom. Ben dr helemaal klaar mee.

  • Algemeen 1
op 22 mei 2019 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: mei 2019

Vlucht had vertraging, bij aankomst was mijn koffer stuk die pas 1 dag oud was.
Er was duidelijk iets mee gebeurd maar wat ? Handvat was afgebroken.
Na 11/2 uur nog in de bus was er alleen een brief met je mag geen kraanwater drinken. Niemand in het hotel te vinden en om 12 uur snachts is echt alles dicht.
Je zal je medicijnen als hartpatiënt maar in moeten nemen. Je vakantie begint dan echt met veel stress !
Er was wel ontbijt maar verder niets in het hotel aan eten of drinken.
2 x per dag een bus naar de stad, ja echt !
Gelukkig kunnen we goed lopen en was het centrum maar een kwartier lopen in het dorp waar we zaten.
Terug op schiphol een 1/2 uur bijna moeten wachten voor we het vliegtuig uit konden.

  • Algemeen 6
op 20 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Nooit meer Corendon voor ons. Dit is de eerste en laatste keer dat wij bij Corendon hebben geboekt. Eerst is onze reis aangepast van zaterdag naar zondag omdat er besloten is om op zaterdag niet meer van Amsterdam naar Heraklion te vliegen. Vervolgens hebben wij een tussen landing op Bodrum. Wij boeken juist een reis vanwege de vliegtijd voor onze dochter nu vliegen we i.p.v. 3,5 uur maar liefst 5,5 uur. Onze dochter heeft heel erg last van haar oren met stijgen en landen en nu heeft ze dit niet 2 keer, maar 4 keer! Enige wat je te horen krijgt van Corendon dat ze dit mogen doen. Bedankt voor de klant vriendelijkheid.

  • Algemeen 1
op 17 mei 2019 bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: mei 2018

Een heerlijke vakantie gehad in Parkim Ayaz. Murat,onze Corendon attaché in Gümbet,heeft echt alles uit de kast gehaald en was pas tevreden als wij dat waren Een echte topper,ONZE Murat.

  • Algemeen 9
op 14 mei 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2018

Boeken in December voor mei je vakantie, kijk extra near vertrektijden dus smorgens vroeg. Haal ik mijn papieren op wordt het laat in de middag.
Ieder jaar de terug reis problemen mee gehad nu ook de heenreis. Waardeloos

  • Algemeen 1
op 12 mei 2019 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: april 2018

Alles was door Corendon goed geregeld. We zaten in Hotel Hopps in Masol. Prima hotel. Goede kamers met dito bedden. Allle maaltijden waren goed. Vriendelijke medewerkers/sters. Genoeg in de omgeving te beleven. Neem het treintje en je kunt alle kanten op. Kortom prima

  • Algemeen 9
op 12 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: april 2019

Tekst op de site over accommodatie klopt niet. Je krijgt minder voor wat je betaald en als oplossing wordt je hoog in een resort in een uithoek geplaatst. Door de reisleiding wordt er geadviseerd om het aanbod maar aan te nemen omdat er niet anders beschikbaar. Later bleek dat er elders nog plek was maar helaas niet voor ons. Na de vele klachten (4x een kapot babybedje, een balkon met rotte planken waar we doorheen zwakten, een terras als bouwput waar een gat van 2 meter diep zat, ijskoud zwembad, vieze, oude, kapotte badkamer, ontbrekende rasters bij het zwembad etc.) en foto’s te hebben gecorrespondeerd met Corendon, kregen wij een vergoeding van 25% van de basiskosten van de reis terug.

  • Algemeen 6
op 12 mei 2019 bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: juni 2015

Boeking verliep vlot en nog extra korting ook, altijd mooi meegenomen op het toch al goedkope bedrag.
Alle papieren ruim op tijd per email ontvangen.
Per sms steeds info over de vlucht en tijden.
In Macedonië prima bustransfer en hotel inchecken duurde wat lang maar ach, dat is niet zo erg.
Net hotel, eenvoudig maar van alles voorzien, zelfs koelkastje en airco op kamer.
Engels talige reisbegeleiding elke dag in hotel aanwezig.
Terugreis ook prima verlopen.
Mijn tweede ervaring met corendon en wederom een goede.

  • Algemeen 8
op 7 mei 2019 bestemming: Turkije / nederland, reisperiode: juni 2019

SChandalig, na heel wat uren zoeken eindelijk geboekt. krijgen we dag er na een belletje dat het duurder is dan wij hebben geboekt pff schandalig. dit doen ze vaker onacceptabel. ik heb ze aangeklaagd, ze hebben eerder al een boete gehad voor dit soort tafarelen

  • Algemeen 1
op 5 mei 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2019

Corendon. Mijn eerste ervaring. Waarschijnlijk ook mijn laatste. Service is een woord dat nog niet in hun vocabulaire voorkomt. Wij konden bijv. niet online inchecken. Hun reactie:” dat is dan maar zo.”
De begeleiders die verantwoordelijk waren voor onze terugreis naar het vliegveld spraken beroerd Engels. Maar dat was nog tot daar aan toe. De bus kwam zo laat, dat wij dreigden onze terugvlucht te missen. Enig urgentiebesef bij Corendon ontbrak, want de chauffeur ging ook nog eens doodleuk pauzeren. Gevolg: de hele bus heeft als een gek moeten rennen op het vliegveld om uiteindelijk op het nippertje de vlucht te halen. Van een ontspannen einde van de vakantie was dan ook geen enkele sprake meer. Onbegrijpelijk!! Een keer en nooit meer.

  • Algemeen 2
op 5 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

Alles zeer goed geregeld door Corendon. Zowel voor de reis hebben we telefonisch contact gehad, erg vriendelijke mensen en tijdens reis ook goed geregeld. Was onze 1e keer een vliegreis maar als het kan volgende keer weer bij Cornedon.

  • Algemeen 9
op 4 mei 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2019

We worden op het vliegveld gedumd terwijl corendon gisteren al wist dat de vertrektijd 2 uur later is dan gepland. Daar staan we dan voor een gesloten incheck balie. 4,5 uur voor vertrek Succes ermee.

  • Algemeen 3
op 3 mei 2019 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: april 2018

Het hotel voldeed niet , was vies en toen we de reisleider hierover aanspraken zei ze dat alle hotels deze regio zo zijn, we zijn van hotel veranderd, dat heeft ons 90€ administratiekosten gekost om naar een goedkoper hotel te gaan.
De review die we schreven wordt niet op de site van corendon geplaatst .
Wij zijn alles behalve tevreden

  • Algemeen 2
op 3 mei 2019 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2018

Excursiereis Zakynthos
Accommodatie ZEER SLECHT!!!!
Excursies TOP!!
Verblijf zeer slecht en armoedig. Slechts 1 ontbijtbord en mes in de keuken of waar het voor door moet gaan; geen waterkoker. Na vraag aan eigenaren niets meer gehoord.
Zeer harde, oude matrassen met lakens zo dun als vloeipapier en dekens als vilt.
Douchestang kapot en geen warm water; klein, oud en vies.
Omgeving verschrikkelijk vies en geen tuin met bv stoelen of wat dan ook.
Eigenaren laten je aan je lot over!!!
Corendon stopt je hier oa in bij een excursie reis op Zakynthos. Na klacht wel goede accommodatie maar volle prijs betalen!
U bent gewaarschuwd!!!!!!!!!

  • Algemeen 5
op 2 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2019

Onze reis moet nog beginnen,maar alvast een 4 voor de kleinzieligheid en eenrichtingsverkeer.Onze reis is omgezet naar een ander tijdstip en vlucht no..Stoelen reeds gereserveerd ,worden niet meegenomen op de door Corendon veranderde vlucht.Moeten eerst weer opnieuw betalen voor de stoelen ipv service van omboeken met evetuele bij betaling,hoe groot kan je worden of kleinzielig blijf je.

  • Algemeen 4
op 1 mei 2019 bestemming: Italië / Castelsardo, reisperiode: april 2019

De organisatie van de reis heen en terug is uitstekend! Wellicht iets te veel voorinformatie. Maar beter te eel dan te weinig👍 Kan wel verwarrend werken.

  • Algemeen 8
op 30 april 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: april 2019

Gemiddeld vliegen we 3x per jaar. Voor ons was het de 1e keer met Corendon. Maar het zal ook de laatste keer zijn. Het was net of er helemaal geen personeel aan boord aanwezig was. Ze bleven achter het dichte gordijn en waren volledig onzichtbaar en onbereikbaar. Voor de instructies werd een bandje aangezet. Het gaf een onveilig en vreemd gevoel.

  • Algemeen 4
op 29 april 2019 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: april 2019

Heenreis prima, accomodatie goed, vriendelijk personeel, weer niet zo goed (daar kan Corendon niets aan doen), maar bij terugkomst op Maastricht Airport zouden we met een bus naar de parkeerplaats gebracht worden. Bij aankomst was er geen bus, we kregen berichten van: duurt nog kwartier, duurt nog half uur. Uiteindelijk kwam de bus pas na anderhalf uur.

  • Algemeen 5
op 29 april 2019 bestemming: Turkije / Evreseki, reisperiode: mei 2019

Op 23 april jl boekte ik een reis naar Adalya Ocean , omdat mijn vriendin daar op 25-05 haar 70st verjaardag viert. helaas vergiste ik me in de datum en boekte de reis voor 28-05 en kom ik nu te laat .. Nu, een week later probeer ik mijn fout te herstellen en de reis te wijzigen. De reistijd hotel en prijs zijn hetzelfde de reis was al betaald.. Een kleine moeite om dit te wijzigen desnoods voor een gering bedrag, maar ik moet nu voor die wijziging bijna 300 euro betalen. Dit is geen stijl en waar blift de coulantie?? ik boek ieder jaar minstens 10 weken met Corendon, en dat al vele jaren . maar dit zal dan nu de laatste keer zijn

  • Algemeen 4
op 28 april 2019 bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: september 2018

Heel erg jammer dat Corendon een slechte recensie niet plaatst, zo krijg je een vertekend beeld, wij gaven voor Club Mel in Dalyan Turkije een hele slechte beoordeling, deze werd niet geplaatst. In hoeverre kun je dan vertrouwen op het cijfer dat deze accomodatie volgens Corendon heeft? Wij hadden een heel slecht appartement, erg verwaarloosd, het leek in de verste verte niet op het appartement dat op de site stond. Dit was voor ons de derde keer dat wij voor Club Mel boekten, de eerste keren kregen wij wel een redelijk goed appartement, maar als alles vol zit krijg je een verwaarloosd hok toegewezen. De eigenaresse gedroeg zich ronduit onbeschoft toen wij haar daar op aanspraken. Vandaar ons lage cijfer, maar als dit door Corendon niet geplaatst dan heeft het plaatsen van een beoordeling geen enkel nut.

  • Algemeen 3
op 28 april 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2018

De vluchten heen en terug waren prima

  • Algemeen 10
  • Vorige
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende