Reisbureau Reisgraag.nl
X Sluit zoekvenster
0486-412199
X
  • Home
  • Reisorganisaties
  • Reisaanbod
  • Gratis reisvoorsteltip
  • Over ons
  • Contact

Reisgraag.nl > Reisorganisaties > Corendon > ervaringen

  • Corendon
  • Ervaringen
Schrijf een review

Reviews over Corendon

Url: https://www.corendon.nl
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Postbus 349, 1170 AH Badhoevedorp NL
023 751 06 06

Logo van Corendon

Corendon krijgt gemiddeld een 4,7
op basis van 1774 ervaringen :

4,7 1774 ervaringen + Ervaring delen

Pagina 5 van 18 met 1774 resultaten

Cristiaens Bart op 31 juli 2019 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2019

Alles is super verlopen, de mensen en begeleiding van Corendon waren heel behulpzaam en vriendelijk. Geen minpunten !!! Zowel in het hotel tijdens excursies als begeleiding op de bus (transfer).

  • Algemeen 10
Thimo Reuver op 28 juli 2019 bestemming: Cyprus, reisperiode: mei 2019

1 bijzonder goedemorgen Corendon,

Graag wil ik mijn ongenoegen uitspreken over onze vakantie in Cyprus.
En dan met name over de vliegreis heen en terug.
Over het verblijf in Cyprus zelf valt niks te verwijten, dit was kort gezegd; super!

Maar de vliegreizen heen en terug waren op zijn zachtst gezegd een drama....

Op de heen reis met vluchtnummer CAI 802 op 24 mei j.l. met vertraging op vertraging wat uiteindelijk resulteerde op een vertraging van ruim 3 uur van de aankomst tijd naar heel veel gehaast van het personeel van Corendon, dit blijkt uit dat toen er eindelijk een Boeing 737-800 kwam en we er nog net niet in geduwd werden in een smerig toestel waar in in etensresten zat en de flesjes op de grond moest weg werken om mijn tas op de daarvoor bestemde plek onder de stoel voor mij moest neerleggen.
Vervolgens heb ik de snelste demonstratie gehad die ik naar al mijn vliegreizen ken gehad, dit blijkt uit gehaast en gestresst personeel met al reddings vesten aan toen er mensen nog bezig waren op zichzelf te installeren op hun (niet schoongemaakte) plek.

Naar een snelheidsrecord van afwikkeling/afraffeling van procedures snel naar Antalya om daar de eerste passagiers te dumpen en vervolgens weer een race tegen de klok snel naar Cyprus doorvliegen.... Om daar te horen te krijgen naar de landing dat we "maar" 2:58 uur vertraging hadden en dus geen recht hadden op vergoeding.... Toen viel het kwartje, was die haast toch niet voor niks! Corendon had er alles aan gedaan om geen claims te krijgen, maar niet na gedacht over dat ze mensen vervoeren en geen onzinnig iets dus. Schandalig....

En als je denkt dat het dan eenmalig is kwam er een vervolg op de terug weg met vluchtnummer CAI 802 of toch CAI 801 of wacht was het nou CAI 867 affijn we gingen uiteindelijk weer in een Boeing 737-800 van Corendon, en bij het inchecken werden onze stoel nummers nog even gauw verwisseld wat resulteerde in verdeelde plekken van mij, mijn zwangere vriendin en twee kinderen, maar wat schetst onze verbazing.. onze net verwisselde en verdeelde stoel nummers van het personeel van Corendon waren al bezet door mensen die op andere stoel nummers zouden moeten zitten... Daar gaan we weer dacht ik, maar ik had goede hoop dat het personeel het zou oplossen. De oplossing van het personeel was dat wij tijdens het instijgen in dan wel half in het gangpad moesten wachten zodat eerst iedereen kon installeren wat een drama was omdat meerdere mensen gewisselde stoel nummers had gekregen... Dus daar stonden wij ongemakkelijk met zijn vieren als joker in een gang pad tussen de mensen door te wormen plus dat mijn vriendin met haar zeven maanden zwangere buik meerdere keren is gebeukt door koffers en mensen waar die mensen overigens niks aan konden doen....
Maar toen iedereen zat was het moment eindelijk daar, er zou een oplossing komen, en die was dat de mensen die op onze en nog andere mensen hun stoel zaten mochten blijven zitten en wij maar verdeeld in het vliegtuig mochten zitten.... Super Corendon.... Werkelijk waar super.... NIET DUS!

En alsof dat nog niet genoeg was vlogen we eerst naar Antalya om daar nog meer mensen op te pikken en door te vliegen naar Amsterdam. Daar zouden we in het vliegtuig wachten zodat die mensen konden instijgen, maar naar veel onduidelijkheden moesten we naar een andere Boeing 737-800 om onze vlucht door te zetten naar Amsterdam en toen begon het feest opnieuw met op stoel nummers zitten, want er kwamen natuurlijk mensen bij die ook graag wilden zitten op hun aangewezen plek en daar gingen we weer met zijn viertjes in het gang pad staan op aanwijzing van het personeel. Naar uiteindelijk een plek te hebben gekregen waren we blij dat we uiteindelijk in Amsterdam zijn aangekomen en dat deze belevenis met Corendon ten einde was gekomen!

En nu na weken verder, van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, krijgen we een kort berichtje met sorry en ik hoop dat jullie de volgende keer weer voor ons Corendon kiezen.... Echt te slecht voor woorden....

DRAMA BEDRIJF!

  • Algemeen 1




Marcel op 26 juli 2019 bestemming: Portugal, reisperiode: juni 2019

Voor een mooie accommodatie gekozen en in oude troep terecht gekomen. overboekt!!! geen reisleiding te bereiken . Thuis gekomen doen ze alles af met smoesjes en bieden een vergoeding per dag waar je nog geen fatsoenlijk kopje koffie voor kan kopen. nooit geen corendon meer.

  • Algemeen 3
Amy Oomen op 25 juli 2019 bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: juli 2019

Corendon verdient vanuit mij een 3. Dit is omdat ze bij het hotel dat wij hebben geboekt 5 sterren aangeven en we bij aankomst er achterkwamen in een 3 sterren hotel te zitten.. Beste een kwalijke zaak lijkt mij zo!

  • Algemeen 3
Omer Gulec op 25 juli 2019 bestemming: Italië / Noto, reisperiode: juni 2019

Corendon is een schandalige reisorganisatie die enkel denkt aan geld stelen van de reiziger. informaties worden achtergehouden. ze laten aan je lot over. Je moet met extra geld smijten wil je betaalde vakantie nog van kunnen profiteren. je betaald dus dubbel schandalig. alsof vakantie niet duur genoeg is. Er wordt ook onderscheid gemaakt in reizigers. Ik heb er geen woorden voor. Een cijfer 1 is al hoog genoeg

  • Algemeen 1
Marian op 21 juli 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2018

Ik ben nog niet vertrokken maar de ellende begint al thuis krijgen net te horen dat in niet mee mag met transferbus naar hotel omdat ik een reisscootmobiel heb

  • Algemeen 1
Adem op 19 juli 2019 bestemming: Turkije / Izmir, reisperiode: juni 2019

Wij zijn van izmir naar duseldorf gevlogen in totaal 6 uur vertraging gehad. We hebben moeten zitten in de vliegtuig en hebben niets gekregen van de bedrijf gewoon oplichters

  • Algemeen 1
Nasiha Hajou op 16 juli 2019 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juli 2019

Hotel was goed niks op aan te merken maar we waren 2 dagen kwijt terwijl je wel voor die 2 dagen betaalt late vlucht bij heen reis en vroege vlucht bij terug komst dus voor mij geen Corendon meer .

  • Algemeen 7
Gerard op 13 juli 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2019

Waardeloze vliegmaatschappij, verplaatst vlucht zonder enige notificatie.

  • Algemeen 3
Jo op 11 juli 2019 bestemming: Nederland / Kampen, reisperiode: oktober 2018

Ernstige vertraging gehad.
Corendon doet niets

  • Algemeen 4
Emma B op 11 juli 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juli 2019

Corendon is waardeloos. Reisleider is asociaal. Corendon laat ons boarden en zodra de deuren dicht zijn horen we dat we uur vertraagd worden

  • Algemeen 1
Willem Warbout op 8 juli 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2019

De reis was niets mis mee maar terug werd zonder informatie na uren wachten door vertraging het gate nummer gewijzigd zonder ons te informeren , om te roepen of te monitoren. Weg vliegtuig zonder ons. Wij moesten voor de andere dag opnieuw boeken en de reis voorschieten plus hotel en parking verlengen. Corendon liet ons na zes weken weten dat wij niets terugkrijgen en wij maar beter moesten opletten. Wat heet opletten als ons gezegd werd nog een kwartier te wachten terwijl het vliegtuig al vertrokken bleek te zijn? NOOIT meer Corendon!

  • Algemeen 1
Claudia bakker op 3 juli 2019 bestemming: Curaçao / Sint willibord, reisperiode: juni 2019

Prijs/kwaliteit is uitstekend

  • Algemeen 10
Ingrid op 3 juli 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2019

Graag wil ik vooropstellen dat mijn hotelverblijf (Dephin Imperial) uitstekend was! Geweldige service en prachtig hotel. Waarom Corendon alsnog een 1 verdient, is puur door de extreem slechte service van het bedrijf zelf. Ondanks dat ik me er volledig van bewust ben dat chartervluchten altijd enigszins kunnen wijzigen, hadden wij een wijziging van 12 uur! Na extra betaald te hebben voor en Transavia vlucht om 23.59, werd ons een week van tevoren gemeld dat wij om 09.20 zouden vliegen. Dit betekent dus dat er een volle dag betaald is voor een hotelverblijf die uiteindelijk helemaal weg is. Geprobeerd om contact op te nemen met de reisleiding, maar geen antwoord. Op de dag dat hij aanwezig had moeten zijn in de Lobby van het hotel is hij niet op komen dagen. Uiteindelijk krijg ik het antwoord: ik kan geen wijziging zien dus je moet het hoofdkantoor bellen. Toen er opeens ook 5 euro betaald moest worden om in te checken, om vervolgens alsnog niet naast mijn dochter te kunnen zitten maakt het verhaal compleet. Eenmaal op het vliegveld aangekomen met andere mede gedupeerden, kregen wij te horen dat sommigen de wijziging niet eens door hadden gekregen en om 06.00 hun bed uit werden gebeld dat de bus voor de deur stond en NU hun bed uit moesten komen. Corendon wederom gecontact, maar zij zeggen geen oplossing te kunnen bieden. Volgens EU wetgeving mogen vluchttijden tot uiterlijk 14 dagen voor vertrek gewijzigd worden (ook chartervluchten!), anders heb je recht op een vergoeding. Moraal van dit verhaal BOEK NIET BIJ CORENDON. De service is bagger en proberen hoe dan ook om onder officiele wetgeving uit te komen om zo min mogelijk te hoeven uitkeren.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 9
Daphne op 30 juni 2019 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juli 2019

Wat is Corendon een slechte maatschappij! De vluchttijden zijn nu al 4x!! in ons nadeel gewijzigd. Hoor om mij heen meer van dit soort kunstjes afkomstig vam Corendon. 1e en de laatste keer.
Bij Sunweb mag je in elk geval nog omboeken, zij krijgen een 10.

  • Algemeen 1
Arezoe Samim op 30 juni 2019 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juli 2019

Corendon is een waardeloze organisatie met slechte service. Wij reizen al jaren met Corendon airlines waarbij je de gegevens van de boeking kan aanpassen via de website. Ik heb geprobeerd de gegevens te wijzigen via de site maar dit lukt niet. Zodra je corendon belt geven ze via een bandje al aan dat ze €25 in rekening brengen voor telefonische aanpassingen. Echter, ze geven niet aan dat als je met Pegasus vliegt via Corendon je de gegevens WEL telefonisch moet aanpassen. Door de enorme drukte en lange wachttijden kreeg ik telkens geen medewerker aan de lijn. Vandaag is het mij dan eindelijk gelukt om een medewerker te spreken en zij gaf aan dat geboortedatums kosteloos gewijzigd kunnen worden maar voor elke naam die verkeerd is getypt €25 in rekening brengen. Van te voren is nooit aangegeven dat voor Pegasus vluchten gebeld moet worden om gegevens te wijzigen. Vooral omdat zij in het welkomsbandje van corendon aangeven dat telefonische wijzigen voor elke boeking €25 kosten. Met een totale reissom van €7.500 moeten wij toch €25 betalen omdat de medewerker de gegevens bij de boeking van de reis verkeerd heeft genoteerd. Ook hebben ze geen mailadres meer dat je kan gebruiken als je de medewerkers telefonisch niet kan bereiken. Nogmaals hele slechte service!

  • Algemeen 3
Mirjam12345 op 30 juni 2019 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: juni 2019

Dat het nog een 6 is komt doordat de vliegreis uitstekend was. Het hotel, SMY hotel in Torremolinos is recent vernieuwd dus leek het ons aantrekkelijk om te gaan. Bij aankomst hotel lange rijen tgv te weinig personeel, alles ging erg traag en men is al lang onderweg.
Kamer mooi, bedden fijn. Hygiene kamer goed. Lekkage door het plafond in de badkamer zodanig dat het niet kon worden verholpen. Electriciteit meermalen door doorslaan van de stoppen ,uitgevallen. Dan weer naar de receptie en achter in de rij ( mensen die in- en uitchecken) aansluiten om het te melden want de telefoon deed het ook niet. Daar meerdere uren aan besteed; onnodig en ergerlijk.
Geen gebruiksaanwijzing van de televisies , die mogelijk niet goed waren aangesloten en beide tegelijk aangingen met 1 afstandsbediening. Ook de bediening van douche te moeilijk zonder gebruiksaanwijzing.
Hotelinformatie ontbrak. Geen info over bus of fietshuur.
De eetzaal is groot, als verwacht, maar er heerst vooral chaos. Personeel wordt niet geleid , maar doet zijn best. Eten is gemiddeld. Voldoende keus.
Terras zwembad smerig, werd niet schoongemaakt.
Animatie geheel in het Frans en volledig afgestemd op de franse vakantieganger. Dus melding dat animatie Nederlands zou zijn klopt niet.
Zelf spreek ik meerdere talen dus dat is voor mij geen probleem.
Halverwege onze vakantieweek werd een feest gehouden rond het zwembad en werd dit gesloten voor de hotelgasten. Dit feest was ter ere van de opening van het hotel voor medewerkers en genodigden.
Ook hierover was niet gecommuniceerd; alleen ging het zwembad en terras dicht. Er was ook geen compensatie of excuus.
Kort samengevat : mooi hotel, heel slecht geleid. Groot gebrek aan informatie en communicatie. Heel erg vol, massaal franse gasten.
Ik ga hier niet meer naar terug.

  • Algemeen 6
Ro op 28 juni 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2019

WEES GEWAARSCHUWD ! We hebben nooit eerder geboekt via deze maatschappij maar wees op je hoede. Allereerst werd onze vlucht verzet waardoor we iets moesten regelen voor het vervoer naar Schiphol aangezien we aan de andere kant van het land wonen. Vervolgens blijkt dat de plaatsen extra ruim die we hadden besteld en betaald voor de heenreis ineens waren vervallen. LET OP ze melden dit totaal niet dus je moet met spoed gaan bellen om nog een goede plaats te bemachtigen en komt via via te spreken met een vrouw die zegt dat alles goed zit en we even een paar dagen moeten wachten. NIET DUS. weer gebeld en dan blijkt ineens dat we zelf een nieuwe stoel moeten regelen die een stuk ongunstiger is dan we al ruim van te voren hadden gereserveerd. Wij verbazen ons over deze situatie en het feit dat je hier zelf maar achter moet komen. Laatste punt is de transfer van ons resort terug naar het vliegveld die enkele minuten eerder vertrok dan aangegeven. De Griekse buschauffeur die geen woord engels sprak had echt niet geteld of alle mensen aanwezig waren. Hoe is het mogelijk dat een transfer eerder vertrek dan aangegeven en dan je hele vlucht moet missen? Wij hebben desondanks een hele mooie vakantie gehad. Volgende keer maareens een andere maatschappij proberen???

  • Algemeen 8
Christel Vos op 27 juni 2019 bestemming: Turkije / Kizilagac, reisperiode: mei 2019

Samen met mijn partner voor de eerste maal een adults only het hotel heaven beach resort in kizilagac/side , het is een aanrader .Fantastische vakantie gehad , super goed hotel , lekker eten met elke dag variatie in het eten , veel keuze, super goed animatie team, heel vriendelijk personeel , heel proper hotel gezellig vertoeven op strand of aan zwembad waar je ook drank en snacks kon krijgen . Goede a la carte restaurants. Elke avond een show en verschillende malen live muziek . Manavgat en side makkelijk bereikbaar met dolmus bus en busje stopt aan hotel om naar groot shopping center te gaan is gratis . Ook winkeltjes en galerij in de buurt van hotel . Het is een echte aanrader wij gaan zeker nog eens terug . Dit hotel is zeker 5 sterren waard

  • Algemeen 9
Hans op 27 juni 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juni 2019

Corendon vergeet hun klanten te informeren. Ik ontving de vliegtickets. Blijkt dat er een tussenlanding is gepland op de terugreis. dat kan gebeuren, maar dan is het wel zo netjes als Corendon dit aan de klant laat weten als zij de definitieve reisdocumenten sturen. Nu kom je er 'per ongeluk' achter en kun je er niets meer mee.
Tijdens de vakantie 2 door corendon georganiseerde dagtrips gemaakt. de een was de eilandtour. Dit is een puur commercieel uitje. Je bezoekt een aantal bedrijven, met als uitgangspunt dat je er zoveel mogelijk koopt, maar waar je wel een hoop geld voor betaalt. De tocht over het eiland is duidelijk niet de hoofdactiviteit. De andere trip was een avondbezoek aan Kokkari. Om 18.30 uur kwam de bus. Bij een volgend hotel een vakantieganger opgehaald, om daar vervolgens 20 minuten te wachten omdat de chauffeur anders te vroeg bij het volgende afhaalpunt zou zijn. Bij het volgende afhaalpunt hebben we ook ruim een kwartier moeten wachten omdat de bus niet Samosstad in kon. De mensen zouden met kleine busjes gebracht worden. Al met al hebben ruim 30 minuten staan wachten, wat dan ook weer van de tijd in Kokkari afgaat. Het was de bedoeling daar te eten en te winkelen. Omdat de tijd zo beperkt was hebben we alleen gegeten. Dat hadden we ook gewoon in het hotel kunnen doen (all inclusive) en dan had het ook de € 12,-- voor de trip gescheeld omdat we nauwelijks iets van Kokkari hebben gezien.
Dus voor mij geen Corendon meer.
Hotel Samos Sun was overigens een prima hotel.

  • Algemeen 3
Puk op 27 juni 2019 bestemming: Cyprus, reisperiode: maart 2018

Omdat Corendon totaal geen service heeft! En we voor dingen extra betalen die wij niet krijgen. En later een klacht indienen en er niks mee word gedaan! Stelletje tuig is het! Bahbah wat een bedrijf!

  • Algemeen 2
Peter op 27 juni 2019 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juni 2019

Goed hotel, vriendelijk personeel en leuk zwembad voor kleinere kinderen (die van ons zijn 0 en 2). Ik zou deze accomodatie zeker aan raden, probeer dit te regelen bij een ander dan cor en don. Vluchttijden worden later bekendgemaakt. Dat niet de allerbeste vliegtijden kunnen worden geregeld kan ik begrijpen, maar ruim in de avond vliegen en dan ook nog via sardinie, betekent 12 uur snachts op het eiland. Na een uur wachten totdat de bus vertrekt en 13 andere hotels verder ben je dan eindelijk om 3 uur op je bestemming. Terugreis word je opgehaald om 20.00, dus ben je eigelijk verplicht om late checkout te boeken voor 80 euro extra. Anders ben je dag zwembadnomade, met 2 kleine kids en slaapjes niet te doen. We hadden specifieke stoelen geboekt, maar daar zaten al mensen (weer vanuit sardinie) die deze ook geboekt hadden.

Na landen moet je met 2 kinderen 20 minuten tillen naar de bagageband, waar de buggys komen. En dan ben je om 4 uur snachts thuis.

Heerlijk hotel, drama heen en terug.

  • Algemeen 1
Marianne kok op 26 juni 2019 bestemming: Spanje / mijas, reisperiode: juli 2019

Onze geboekte reis vervangen voor nachtvlucht en terug ook, dus 2 dagen naar de klote, nooit meer chartervlucht

  • Algemeen 1
Susan op 25 juni 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juni 2019

Reis is prima verlopen. Wil alleen een opmerking plaatsen over de stewardessen, deze waren zeer nors en niet behulpzaam. Erg jammer als je op deze manier je werk moet doen. En voor de vakantieganger niet fijn.

  • Algemeen 7
Adrie op 25 juni 2019 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2019

Op de terug weg vanaf Antalya naar Groningen zeer slecht cabine personeel. Zeer traag tijdens het uit serveren hadden ze onderling zeer lange discussies. Volgens mij kwamen ze uit Slowakije, 1 van hun had een Slowaaks armbandje om. Zij waren ook niet te verstaan. Jammer Toch nog een 7 omdat de vakantie verder goed was,

  • Algemeen 7
Wilma op 25 juni 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Personeel in het hotel was niet vriendelijk, bij ontbijt alleen koffie en thee en een klein glaasje orange sap, wij dronken geen koffie en thee dus helaas. Als je zelf drinken wilden pakken werd je op een brutale manier terug gestuurd. Onze vakantie heeft hierdoor een flinke domper gehad, hotel heeft notabene 5 sterren we gaan nooit meer naar Griekenland.

  • Algemeen 6
Nolina op 23 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2019

Wij hebben geboekt voor 10 dagen, echter we vliegen 's avonds laat op de heenreis (dag 1 is al weg) en we moeten 's morgens om 5.00 uur weer terug vliegen (dag 10 is ook weg). Waardeloos en wel de volle mep moeten betalen

  • Algemeen 3
Dammer op 22 juni 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2019

Terugreis zou direct naar maastricht zijn met klei kind via kreta 2,5 uur vertraging . Is niks tegen in te brengen volgens alg voorw. Ze vliegen altijd die route maar liegen bij het boeken

  • Algemeen 1
Peter Nouwens op 22 juni 2019 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juni 2019

Super hotel maar we hebben alleen maar wijzingen gehad met de vluchten. Heen vanaf Eindhoven en terug naar Maastricht. Daarnaast latere vertrektijd naar Turkije en ook weer vroeg terug. Je vakantie wordt hierdoor met 2 volle dagen ingekort. Laatste keer met Corendon ze kennen daar geen service!!!

  • Algemeen 1
Toon op 19 juni 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juni 2019

Terugreis met tussenlanding, bagage en stoelen kosten geld, einden lopen op Schiphol, uiteindelijk minder goedkoop dan het in eerste instantie lijkt. Hotel oké maar weinig te doen, uitsluitend Hollanders.

  • Algemeen 7
Sylvia op 19 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2019

We hebben de reis nog niet gemaakt, maar hadden een reis geboekt via de website. We kregen enkele maanden later bericht dat de betreffende reisdagen in combinatie met de gekozen vluchthaven niet mogelijk was. We konden wel 2 dagen later vertrekken en aankomen. Dit was voor ons prima. Nu blijkt dat de vluchttijden van deze reis niet gunstig zijn. Terugvliegen om 7 uur s ochtends en op de heenweg pas 's avonds aankomen, betekent 2 vakantiedagen / all inclusive formule kwijt zijn. Hierover wilden we contact met Corendon, maar er is nergens een mailadres te vinden. Via de chat contact gehad, maar daar krijg je alleen te horen dat de vluchttijden nog kunnen wijzigen. We hebben dus betaald voor een 11 daagse all inclusive reis, maar zijn van mening dat dit beslist geen 11-daagse reis is. Natuurlijk begrijpen we dat er reistijd is, maar dit is het uiterste.
Overigens vonden wij de website erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en hebben we goede hulp gekregen bij het boeken van de (oorspronkelijke)reis.

  • Algemeen 1
Thea op 18 juni 2019 bestemming: Turkije / Kessel, reisperiode: mei 2018

Ik stond bij de incheckbalie. In
Antalya. Ik ontdekte dat ik mijn jasje in de bus had laten liggen.
De bus was al te ver. Maar bij de balie van corendon. Hebben ze alles gedaan om 10 min vor de boarding mijn jasje terug te brengen. Alle lof voor Corendon.

  • Algemeen 10
Anoniem op 17 juni 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2018

15 uur vertraging. Niet op de hoogte gehouden van de vertraging. Hotel volgeboekt. Terugreis 2,5 uur vertraging. Geen excuus of uitleg in welke vorm dan ook.

  • Algemeen 1
Mara op 13 juni 2019 bestemming: Cyprus, reisperiode: juni 2019

NIET MET CORENDON GAAN! Mijn vriend en ik zouden een week extra blijven. Hier hebben wij met de reisleider contact over gehad. Wij moesten toen 1355 euro bijbetalen voor het verblijf en een (eventuele) vlucht. De vlucht was namelijk vol, als er plaatsen zouden vrijkomen, mochten wij mee vliegen. Dit zou de reisleider in de gaten houden. Ik heb toen gevraagd of daar nog extra kosten bij zouden komen. Zijn antwoord was 'Nee, jij pint 1355 euro'. Hij rekende dat om naar Turkse Lira en toen ik op mijn bankrekening keek was er ineens 1390 euro af. Dus 35 euro te veel. Toen ik vroeg of ik dat terug mocht, kon dat niet. Ik heb toen contact opgenomen met jullie klantenservice en er kon niks aan gedaan worden. Ik was namelijk hier, en jullie in Nederland. Beetje een rare reden om daarom niks voor ons op te kunnen lossen. Ik heb namelijk nog het WhatsApp gesprek waarop afspraken staan met de reisleiding en de bonnetjes van wat moest betalen en wat er daadwerkelijk betaald is. Daarop zie je duidelijk dat er 35 euro te veel betaald was. Maar jullie konden 'helaas' niks doen. Ik heb zelfs nog het telefoon nummer van de reisleider gegeven, maar hier wilden jullie niet op in gaan. Ik moest maar een klacht indienen en dan werd er binnen 3 weken gekeken of ik het geld terug zou krijgen of niet. Naja, helaas niks aan te doen. Vervolgens krijg ik vandaag een bericht dat er 2 plaatsen zijn vrijgekomen op de vlucht. Heel fijn toch? Maar hiervoor moeten wij wel even 195 euro per persoon bijbetalen. Wij schrokken hier van want dit is uiteraard niet afgesproken. Wij hebben een hele week gewacht op of er nog plaatsen vrij zouden komen. Hier is de reisleiding zich van bewust. Waarom zouden wij wachten op een vlucht waar we dan uiteindelijk nog steeds voor zouden moeten betalen? Dan hadden we een week geleden ook een eigen vlucht kunnen boeken. Voor de tweede keer komt er ongevraagd geld bij, wat een top reisleider. Wij zijn niet van plan dit te betalen dus hebben we weer contact met Corendon klantenservice opgenomen. En je raad het al 'Wij kunnen helaas niks doen. Want wij zijn hier in Nederland en jullie daar. Los het maar op met je reisleider'. Wat een slechte klantenservice zeg. Hoe moeilijk is het om 2 mensen een plaats te geven op de beloofde vlucht? Ik weet wel zeker dat Corendon dat kan doen vanuit Nederland. Maar helaas wilt niemand ons gewoon helpen. Echt super slecht en we zitten met erg veel stress nu deze laatste dag. We hebben niet eens meer de tijd om te genieten van deze laatste paar uurtjes. Echt ontzettend slecht en ik zal nooit meer met Corendon reizen. Mijn familie en vrienden ook niet. En ik hoop dat iedereen die dit leest er ook twee keer over na denkt om via Corendon te boeken.

  • Algemeen 1
Marcel renard/everaerts egard op 12 juni 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2019

Bekrompen ruimte.service tegen nul. maaltijd meestal niet voorradig.
hotel 2.50 ipv5*****

  • Algemeen 1
Koelewijn op 12 juni 2019 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juni 2018

Zwembad was de eerste week niet open, moesten over de parkeerplaats waar de spijkers lagen naar het zwembad, bedden smerig en kapot bij het zwembad,overal rond het hotel zijn ze aan het bouwen, kamers erg warm airco was de eerst 10 dagen kapot. Werden we gebeld dat we tegen betaling langer konden blijven, horen we van andere dat zie niets bijbetaald hebben.En ga zo maar door, zou er echt nooit meer heengaan of met corendon reizen. Hele slechte ervaringen rijker.

  • Algemeen 3
Wilma op 8 juni 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2018

Behoorlijk onbeschoft behandeld op het vliegveld op de heenreis door een een dame.... van Corendon

  • Algemeen 5
Anguli op 6 juni 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juni 2019

Geboekte terugvlucht op 5 juni om 8:50 uur (duurste optie) is op laatste moment verplaatst naar 6 juni 0:50 uur, een dag later dus. Gevolg: werkafspraken af moeten zeggen en de kamer op eigen kosten een dag langer bij moeten boeken! En Corendon? Die geven totaal niet thuis. "Het verplaatsen van de vlucht staat in de voorwaarden." Maar het kan toch niet zo zijn dat je vrij plant voor een vakantie, maar dat je door wijzigingen van vluchten 1 of 2 dagen extra in moet plannen?! Blijkbaar wel dus.. En dan de klant voor alle extra (ongevraagde) kosten op laten draaien. Totaal geen service en meedenkend vermogen, en alle verantwoordelijkheid afschuiven. "De vluchten regelen de luchtvaartmaatschappijen, daar kunnen wij niets aan doen" en "de extra kosten die het hotel in rekening brengt, hebben wij ook geen invloed op". Hallo Corendon! Wij boeken via jullie een compleet verzorgde reis en jullie hebben zelf nergens invloed op?? Er kan best iets mis gaan met planningen en vluchten, maar los het dan ook gewoon netjes op voor de klanten en laat klanten niet zelf aan hun lot over en voor de kosten opdraaien.
Voor ons in ieder geval nooit meer Corendon!!

  • Algemeen 1
Ada op 3 juni 2019 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2019

Wij hebben geweldige begeleiding tijdens onze excursies gehad

  • Algemeen 10
Arnold Hogemann op 2 juni 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2019

Topvakantie in Voyage Sorgun!! Maar.... Corendon flikt het gewoon om ipv vertrek 03.00 in de nacht om te boeken naar 16.30 in de middag met Transavia. Speciaal naar deze tijd gezocht is ook duurder!! Gewoon hele dag vakantie weg, commentaar Corendon : staat in de voorwaarden. Niks geen tegemoetkoming, te bizar voor woorden deze minachting voor je klanten. Zal hier van mijn leven geen € meer brengen. Zo'n commercieel bedrijf en zo weinig empathie, dat kost veel klanten, kun je toch beter een gebaar maken naar je klanten of snap ik het nou gewoon niet??

  • Algemeen 2
Don van Ruler op 27 mei 2019 bestemming: Italië / Lido di Noto, reisperiode: mei 2019

Hele vakantie ziek geweest. Was bekend van Corendon. Werd echter preventief niets aan gedaan. Tijdens onze vakantie ook niet. Veel toezeggingen, geen daadwerkelijke actie ondernomen. Achteraf niets van vergoeding.

  • Algemeen 1
Petra op 27 mei 2019 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2019

Fijne reis goed begeleid . Alleen bij aankomst iemand van corendon gezien wel bord met telefoon nummer indien nodig was

  • Algemeen 9
François Neders op 25 mei 2019 bestemming: Spanje / Huelva, reisperiode: mei 2019

Ik geef maar een zeven omdat de het passagiers gedeelte, daarmee bedoel ik stoelen en opbergruimte in de stoelen verschrikkelijk vuil zijn. Inklaptablet plakte en zit vol met zongedroogde resten van vorige passagiers.
Flow cost, oké, maar dat wil niet zeggen onhygiënisch.

  • Algemeen 7
Marijke Gra op 24 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2018

Ondergebracht in Apartments Denise. S nachts door gillende en bezopen gasten niet kunnen slapen, heb een air&b voor een paar dagen geboekt om het lawaai van de hotelbar te ontvluchten. Karaoke-bingo-tot in de ochtenduren. Geen theedoeken, geen schone handdpeken, keukenkastje verschimmeld, geen schone handdoeken, geen nieuw wc papier. Een vreselijke plek. Nooit meer Corendon. Beter ticket en hotel zelf boeken.

  • Algemeen 3
Vera op 24 mei 2019 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: mei 2018

Ik zit nu al 8 uur lang te wachten op mijn vlucht. We worden elke keer gevraagd na een uur weer terug te komen voor "updates" maar er is geen vooruitgang. Slechte informatie verschaffing en zonde van mijn vakantie dag .

  • Algemeen 2
Rik op 24 mei 2019 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2019

5 uur wachten op een onderdeel. Get your ** together corendom. Ben dr helemaal klaar mee.

  • Algemeen 1
Petra op 22 mei 2019 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: mei 2019

Vlucht had vertraging, bij aankomst was mijn koffer stuk die pas 1 dag oud was.
Er was duidelijk iets mee gebeurd maar wat ? Handvat was afgebroken.
Na 11/2 uur nog in de bus was er alleen een brief met je mag geen kraanwater drinken. Niemand in het hotel te vinden en om 12 uur snachts is echt alles dicht.
Je zal je medicijnen als hartpatiënt maar in moeten nemen. Je vakantie begint dan echt met veel stress !
Er was wel ontbijt maar verder niets in het hotel aan eten of drinken.
2 x per dag een bus naar de stad, ja echt !
Gelukkig kunnen we goed lopen en was het centrum maar een kwartier lopen in het dorp waar we zaten.
Terug op schiphol een 1/2 uur bijna moeten wachten voor we het vliegtuig uit konden.

  • Algemeen 6
Tiffany Hopman op 20 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Nooit meer Corendon voor ons. Dit is de eerste en laatste keer dat wij bij Corendon hebben geboekt. Eerst is onze reis aangepast van zaterdag naar zondag omdat er besloten is om op zaterdag niet meer van Amsterdam naar Heraklion te vliegen. Vervolgens hebben wij een tussen landing op Bodrum. Wij boeken juist een reis vanwege de vliegtijd voor onze dochter nu vliegen we i.p.v. 3,5 uur maar liefst 5,5 uur. Onze dochter heeft heel erg last van haar oren met stijgen en landen en nu heeft ze dit niet 2 keer, maar 4 keer! Enige wat je te horen krijgt van Corendon dat ze dit mogen doen. Bedankt voor de klant vriendelijkheid.

  • Algemeen 1
Eduard Walstra op 17 mei 2019 bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: mei 2018

Een heerlijke vakantie gehad in Parkim Ayaz. Murat,onze Corendon attaché in Gümbet,heeft echt alles uit de kast gehaald en was pas tevreden als wij dat waren Een echte topper,ONZE Murat.

  • Algemeen 9
Alie Esman op 14 mei 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2018

Boeken in December voor mei je vakantie, kijk extra near vertrektijden dus smorgens vroeg. Haal ik mijn papieren op wordt het laat in de middag.
Ieder jaar de terug reis problemen mee gehad nu ook de heenreis. Waardeloos

  • Algemeen 1
Cees van Welij op 12 mei 2019 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: april 2018

Alles was door Corendon goed geregeld. We zaten in Hotel Hopps in Masol. Prima hotel. Goede kamers met dito bedden. Allle maaltijden waren goed. Vriendelijke medewerkers/sters. Genoeg in de omgeving te beleven. Neem het treintje en je kunt alle kanten op. Kortom prima

  • Algemeen 9
Ilse op 12 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: april 2019

Tekst op de site over accommodatie klopt niet. Je krijgt minder voor wat je betaald en als oplossing wordt je hoog in een resort in een uithoek geplaatst. Door de reisleiding wordt er geadviseerd om het aanbod maar aan te nemen omdat er niet anders beschikbaar. Later bleek dat er elders nog plek was maar helaas niet voor ons. Na de vele klachten (4x een kapot babybedje, een balkon met rotte planken waar we doorheen zwakten, een terras als bouwput waar een gat van 2 meter diep zat, ijskoud zwembad, vieze, oude, kapotte badkamer, ontbrekende rasters bij het zwembad etc.) en foto’s te hebben gecorrespondeerd met Corendon, kregen wij een vergoeding van 25% van de basiskosten van de reis terug.

  • Algemeen 6
Willem Hoekstra op 12 mei 2019 bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: juni 2015

Boeking verliep vlot en nog extra korting ook, altijd mooi meegenomen op het toch al goedkope bedrag.
Alle papieren ruim op tijd per email ontvangen.
Per sms steeds info over de vlucht en tijden.
In Macedonië prima bustransfer en hotel inchecken duurde wat lang maar ach, dat is niet zo erg.
Net hotel, eenvoudig maar van alles voorzien, zelfs koelkastje en airco op kamer.
Engels talige reisbegeleiding elke dag in hotel aanwezig.
Terugreis ook prima verlopen.
Mijn tweede ervaring met corendon en wederom een goede.

  • Algemeen 8
Kocak op 7 mei 2019 bestemming: Turkije / nederland, reisperiode: juni 2019

SChandalig, na heel wat uren zoeken eindelijk geboekt. krijgen we dag er na een belletje dat het duurder is dan wij hebben geboekt pff schandalig. dit doen ze vaker onacceptabel. ik heb ze aangeklaagd, ze hebben eerder al een boete gehad voor dit soort tafarelen

  • Algemeen 1
Philippe op 5 mei 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2019

Corendon. Mijn eerste ervaring. Waarschijnlijk ook mijn laatste. Service is een woord dat nog niet in hun vocabulaire voorkomt. Wij konden bijv. niet online inchecken. Hun reactie:” dat is dan maar zo.”
De begeleiders die verantwoordelijk waren voor onze terugreis naar het vliegveld spraken beroerd Engels. Maar dat was nog tot daar aan toe. De bus kwam zo laat, dat wij dreigden onze terugvlucht te missen. Enig urgentiebesef bij Corendon ontbrak, want de chauffeur ging ook nog eens doodleuk pauzeren. Gevolg: de hele bus heeft als een gek moeten rennen op het vliegveld om uiteindelijk op het nippertje de vlucht te halen. Van een ontspannen einde van de vakantie was dan ook geen enkele sprake meer. Onbegrijpelijk!! Een keer en nooit meer.

  • Algemeen 2
Familie op 5 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

Alles zeer goed geregeld door Corendon. Zowel voor de reis hebben we telefonisch contact gehad, erg vriendelijke mensen en tijdens reis ook goed geregeld. Was onze 1e keer een vliegreis maar als het kan volgende keer weer bij Cornedon.

  • Algemeen 9
Jan op 4 mei 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2019

We worden op het vliegveld gedumd terwijl corendon gisteren al wist dat de vertrektijd 2 uur later is dan gepland. Daar staan we dan voor een gesloten incheck balie. 4,5 uur voor vertrek Succes ermee.

  • Algemeen 3
Nancy op 3 mei 2019 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: april 2018

Het hotel voldeed niet , was vies en toen we de reisleider hierover aanspraken zei ze dat alle hotels deze regio zo zijn, we zijn van hotel veranderd, dat heeft ons 90€ administratiekosten gekost om naar een goedkoper hotel te gaan.
De review die we schreven wordt niet op de site van corendon geplaatst .
Wij zijn alles behalve tevreden

  • Algemeen 2
Anoniem op 3 mei 2019 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2018

Excursiereis Zakynthos
Accommodatie ZEER SLECHT!!!!
Excursies TOP!!
Verblijf zeer slecht en armoedig. Slechts 1 ontbijtbord en mes in de keuken of waar het voor door moet gaan; geen waterkoker. Na vraag aan eigenaren niets meer gehoord.
Zeer harde, oude matrassen met lakens zo dun als vloeipapier en dekens als vilt.
Douchestang kapot en geen warm water; klein, oud en vies.
Omgeving verschrikkelijk vies en geen tuin met bv stoelen of wat dan ook.
Eigenaren laten je aan je lot over!!!
Corendon stopt je hier oa in bij een excursie reis op Zakynthos. Na klacht wel goede accommodatie maar volle prijs betalen!
U bent gewaarschuwd!!!!!!!!!

  • Algemeen 5
Estoppeij op 2 mei 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2019

Onze reis moet nog beginnen,maar alvast een 4 voor de kleinzieligheid en eenrichtingsverkeer.Onze reis is omgezet naar een ander tijdstip en vlucht no..Stoelen reeds gereserveerd ,worden niet meegenomen op de door Corendon veranderde vlucht.Moeten eerst weer opnieuw betalen voor de stoelen ipv service van omboeken met evetuele bij betaling,hoe groot kan je worden of kleinzielig blijf je.

  • Algemeen 4
Iris can Doorn op 1 mei 2019 bestemming: Italië / Castelsardo, reisperiode: april 2019

De organisatie van de reis heen en terug is uitstekend! Wellicht iets te veel voorinformatie. Maar beter te eel dan te weinig👍 Kan wel verwarrend werken.

  • Algemeen 8
Gerda van der Sluis op 30 april 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: april 2019

Gemiddeld vliegen we 3x per jaar. Voor ons was het de 1e keer met Corendon. Maar het zal ook de laatste keer zijn. Het was net of er helemaal geen personeel aan boord aanwezig was. Ze bleven achter het dichte gordijn en waren volledig onzichtbaar en onbereikbaar. Voor de instructies werd een bandje aangezet. Het gaf een onveilig en vreemd gevoel.

  • Algemeen 4
H. Obbink op 29 april 2019 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: april 2019

Heenreis prima, accomodatie goed, vriendelijk personeel, weer niet zo goed (daar kan Corendon niets aan doen), maar bij terugkomst op Maastricht Airport zouden we met een bus naar de parkeerplaats gebracht worden. Bij aankomst was er geen bus, we kregen berichten van: duurt nog kwartier, duurt nog half uur. Uiteindelijk kwam de bus pas na anderhalf uur.

  • Algemeen 5
Maria Diederich op 29 april 2019 bestemming: Turkije / Evreseki, reisperiode: mei 2019

Op 23 april jl boekte ik een reis naar Adalya Ocean , omdat mijn vriendin daar op 25-05 haar 70st verjaardag viert. helaas vergiste ik me in de datum en boekte de reis voor 28-05 en kom ik nu te laat .. Nu, een week later probeer ik mijn fout te herstellen en de reis te wijzigen. De reistijd hotel en prijs zijn hetzelfde de reis was al betaald.. Een kleine moeite om dit te wijzigen desnoods voor een gering bedrag, maar ik moet nu voor die wijziging bijna 300 euro betalen. Dit is geen stijl en waar blift de coulantie?? ik boek ieder jaar minstens 10 weken met Corendon, en dat al vele jaren . maar dit zal dan nu de laatste keer zijn

  • Algemeen 4
Mary op 28 april 2019 bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: september 2018

Heel erg jammer dat Corendon een slechte recensie niet plaatst, zo krijg je een vertekend beeld, wij gaven voor Club Mel in Dalyan Turkije een hele slechte beoordeling, deze werd niet geplaatst. In hoeverre kun je dan vertrouwen op het cijfer dat deze accomodatie volgens Corendon heeft? Wij hadden een heel slecht appartement, erg verwaarloosd, het leek in de verste verte niet op het appartement dat op de site stond. Dit was voor ons de derde keer dat wij voor Club Mel boekten, de eerste keren kregen wij wel een redelijk goed appartement, maar als alles vol zit krijg je een verwaarloosd hok toegewezen. De eigenaresse gedroeg zich ronduit onbeschoft toen wij haar daar op aanspraken. Vandaar ons lage cijfer, maar als dit door Corendon niet geplaatst dan heeft het plaatsen van een beoordeling geen enkel nut.

  • Algemeen 3
W LEMMEN op 28 april 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2018

De vluchten heen en terug waren prima

  • Algemeen 10
Parisa Ghadiri op 27 april 2019 bestemming: Curaçao / Kunuku, reisperiode: april 2019

EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE.

MENSEN NIET VIA CORENDON OF ELDERS BIJ KUNUKU BOEKEN.

HET IS EEN VERSCHRIKKELIJKE HOTEL. SUPER VIES. SCHOONMAAKSERVICE IS SLECHT. ETEN IS HEEL BEPERKT EN BUFFET IS STANDAARD KOUD.

CORENDON BIED TOTAAL GEEN SERVICE OF GEHOOR BIJ HET MELDEN VAN KLACHTEN.

DAARNAAST IS HET HOTEL SUPER AFGELEGEN VAN ALLES EN JE KAN NIKS IN DE BUURT DOEN. IN HET RESORT IS OOK GEEN ENTERTAINMENT GEREGELD VOOR BEZOEKERS. EN ALS HET ER WEL IS MOET JE EXTRA VOOR BETALEN OM MEE TE DOEN. ZELFS BIJ ULTRA ALL INCLUSIEF.

VOOR MEE INFO KAN JE MIJ EEN DM STUREN EN IK NEEM JE MEE IN HET VERSCHRIKKELIJKE NACHTMERRIE DIE IK AFGELOPEN MAAND HEB MEEGEMAAKT EN WAAR TOTAAL GEEN GEHOOR AAN IS VANUIT CORENDON.

  • Algemeen 1
Hendrik Wentink op 26 april 2019 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: april 2019

Hotel was goed de hostes was heel goed ,toen mijn vrouw ziek werd heeft ze gezorgd dat ze met de met rolstoel naar het vliegtuig kwam ,ln Schiphol was het ook goed geregeld door deze mvr

  • Algemeen 9
Carolien op 26 april 2019 bestemming: Turkije, reisperiode: september 2018

Zelden zo slecht gevlogen. Het vliegtuig was ongehoord smerig ('Geen tijd om schoon te maken i.v.m. vertraging, werd me gemeld), waardoor mijn peuter tussen de plak, stukjes kaas en chips moest proberen te slapen. Nog erger: ik had een stoel bij het raam geboekt (en dus betaald) en vervolgens zat op onze rij helemaal geen raam maar een dichte wand. Toen ik meerdere malen mijn geld terugvroeg (ik had juist een plek bij het RAAM geboekt zodat mijn zoontje naar buiten kon kijken), werd me gemeld dat een plek aan de raamkant niet betekende dat er ook echt een raam zou zitten. Nooit meer Corendon.

  • Algemeen 5
Agnes Moossdorff op 26 april 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: april 2019

De reis was prima verzorgd. Het gaat me om het parkeren bij Green Parking van Corendon. Dit kan ik iedereen afraden. Je wordt in een bus vervoerd waar je jezelf niet goed kan vasthouden indien je moet staan. de bussen zijn overvol, je moet zeker 20 min. wachten. Bovendien is het parkeerterrein zó slecht verlicht dat je de benen zou breken. Een paar lantaarnpalen zou zéker geen luxe zijn. Wij doen dit nooit weer

  • Algemeen 8
Audrey op 25 april 2019 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: april 2019

We zijn enorm teleurgesteld in het door ons geboekte Castelsardo resort villa’s. De 4-sterren al inclusieve accommodatie lijkt in geenszins op de foto’s en de beoordelingen kloppen totaal niet met onze bevindingen. Personeel zo chagerijnig en spreken geen woord Engels. Vieze handdoeken. Ijs, maar dan ook ijskoud zwembad. Lauw eten. Strand? Handdoekenservice? WiFi 2 euro per device per dag. Zelfs voor de pooltafel (die incompleet was) durven ze nog 4 euro voor te vragen. De all inclusieve dranken zijn zo zoet en vies, dat je genoodzaakt bent om iets anders te bestellen. Dus voor een ICE tea ben je 2 euro 50 kwijt. Over de shuttle service naar Castelsardo maar te zwijgen (kost ook geld) en absurde tijden.
Voor kinderen en tieners is er helemaal NIETS! We hadden ons zeer verheugd op deze vakantie, maar willen graag naar huis. Excursies zijn overigens ook erg duur.
De kroketten aan boord van corendon vliegtuig waren nog bevroren van binnen.
We stoppen nu want het is teveel om op te noemen. Nooit meer Corendon voor ons in ieder geval.

  • Algemeen 1
Trudy Slooter op 22 april 2019 bestemming: Turkije / Rondreis, reisperiode: april 2019

Kan helaas geen 0 geven! Heb eind maart een rondreis voor Turks Cappadocië geboekt voor vertrek eind april, ik kon voor de terugvlucht kiezen uit drie opties, ik heb heel bewust gekozen voor de duurste en vroegste vlucht terug omdat mijn dochter naar school moet. De tickets heb ik een week geleden gemaild gekregen, waarbij de vlucht verplaatst is naar 15 uur!!! later die dag en we midden in de nacht op Schiphol aankomen, dit is geen optie voor mij, ik heb geen auto en kan dus niet thuiskomen! Gelijk gebeld met de klanten 'service', die mij vertelden dat de reisorganisatie de vluchttijden altijd nog kan veranderen, u heeft toch zelf de reis geboekt, ik kan u niet helpen. Heb om een leidinggevende gevraagd, kon ook niet! Als je te lastig bent, wordt er gezucht. Uiteindelijk heb ik de reis geannuleerd, echter omdat Corendon niet zo netjes is met het doorgeven van de veranderde vluchttijden (14 voor vertrektijd) moet ik dus 75 % van de reissom betalen! De reis gaat dus niet door en ik ben een hoop geld kwijt. Toen ik vroeg naar compensatie voor het prijsverschil tussen de ochtend en avond vlucht werd er totaal niet op g e reageerd, absoluut geen medewerking om iets te compenseren of wat ik midden in de nacht op Schiphol moet doen! Ik heb heel vaak bij Corendon geboekt, maar als vaste klant stel je dus niets voor, Corendon hecht niet veel waarde aan vaste klanten! Als ik had geweten dat de vlucht zo laat zou zijn had ik niet geboekt en als je drie vluchten per dag aanbiedt en dat niet kan waarmaken, biedt het dan NIET aan, je biedt de klant drie keuzes, maar uiteindelijk toch niet! Ook heel jammer dat Corendon zo met de klanten omgaat!

  • Algemeen 1
Rene op 20 april 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: april 2019

Sta je dan is niet de verandering bij me hotel door gegeven spullen kwijt zeer slecht zal nooit hier meer boeken bij corendon jullie veranderen de boel maar geven nix door
Staat me broertje met ze gezinnetje ander hotel voor twee dagen moeten boeken mijn advies voor iedereen nooit boeken hier

  • Algemeen 1
Henk op 16 april 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2019

Nu mijn vakantie al verziekt. 4e keer WEDEROM VERANDERING vluchttijden. Altijd in nadeel klant. Jammer nooit geen corendon meer

  • Algemeen 3
Naad op 16 april 2019 bestemming: Indonesië / Seminyak, reisperiode: augustus 2018

De vlucht (KLM) & hotel en plaats van bestemming (Seminyak) waren uitstekend, fantastisch. Niets dan lof!

Over Corendon lokaal, en contact bij terugkomst ben ik niet erg te spreken. Tijdens onze 12-daagde reis waren er gelijk de eerste dagen hevige aardbevingen in Indonesië. Ik reisde met mijn jonge dochter, we waren uiteraard heel erg geschrokken. Slapeloze nachten, geen info in het hotel of van de lokale overheid, geen internet etcetera.
Corendon heeft NIETS maar dan ook NIETS van zich laten weten of contact met ons of het hotel opgenomen om te checken of alles oké was?
Ze lieten ons gewoon zitten.

Heb zelf S.O.S.-hulp en KLM gebeld om de retourvlucht te vervroegen, via KLM ontving ik een telefoonnummer van van Stiphout reizen (nu ook Corendon) die dame heeft mij heel goed geholpen en ons ongeboekt naar de eerstvolgende vlucht. Vijf dagen later zaten we weer in het vliegtuig terug.

Bij terugkomst gelijk telefonisch contact opgenomen met Corendon, het verhaal voorgelegd. De medewerkster liet me weten dat ik een mail moest sturen naar hen, met alle info, printscreens etc. Zo gezegd zo gedaan. Na 6 weken ontving ik een bericht terug. Ze vonden het heel jammer en spijtig, maar ik kreeg niets terug of een tegoedreis o.i.d.

Achteraf bleek er daags voor ons vertrek al bevingen te zijn geweest. Hiervan zijn wij niet op de hoogte gebracht?

Slechte organisatie, je bewust in gevaar brengen, je vervolgens laten zitten, wel het geld opstrijken en dan zeggen dat het ze heel erg spijt. Fail.

  • Algemeen 1
GtBuijs op 14 april 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: maart 2019

Bij aankomst in hotel Grand seker kregen wij een voordeel kamer toegewezen helemaal bovenin die zo klein was dat je 50cm tussen de bedden en nog minder aan het bediende , wij hadden een Suprieurkamer geboekt, maar volgens de receptie was dit een suprieur kamer. Na een hoop gezeur kregen wij de volgende dag wel de geboekte kamer.Hotel is superschoon en ook de toiletten zijn goed schoon . Eten is redelijk veel eten wordt wordt weer opnieuw bewerkt en vooral met rauwkost moet je hier goed opletten ,die is echt oud en verkleurd ,vlees is heel weinig ,en als er een keer kip is moet je voor 19.30 in de eetzaal zijn ,en goed opletten wat je pakt want de helft is nog rauw , verder heel vriendelijk personeel die altijd met een vrolijk gezicht je gedag zeggen . Voor ons geen Grand Seker meer . Ook mag Corendon wel aan betere Hostes werken.

  • Algemeen 6
Kara op 14 april 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: april 2019

Beste Wie het aanbelangt,

Voor het inchecken te Amsterdam op vliegtuig Corendon, met vluchtinformatie vertrek 7u op zondag 14 april 2019, met bestemming Kos, werd er door twee Corendon personeel ( een aan balie inchecken vliegtuig en tweede aan telefoon vanuit balie inchecken bagage ) mondeling afgeperst, bedreigd met onderzoek van Marechal ( luchthaven politie Nederland ) naar camera beelden, met diefstal, indien niet betaling niet op de vlucht mogen, en op de zwarte lijst komen te staan te Amsterdam en Brussel. Weliswaar werd de dreigement van zwarte lijst herhaald tot 3 maal.
De dreigingen werden geuit in bijzijn van mijn 3 kinderen ( 2, 8 en 10 jaar ) en vrouw, andere medepassagiers..

De dreigementen werden geuit omwille van een “miscommunicatie” of andere bedoelingen van betreffende Corendon personeel tgv volledige fout bij betreffende Corendon personeel zelf :

- Ontvangstbewijs werd gegeven zonder gevraagde geld in ontvangst te nemen.
- Gevraagde bedrag werd helemaal niet door betreffende personeel afgenomen en meegenomen

Misschien had ze het wel genomen, maar is ze het kwijt, of wilt ze gewoon drinkgeld afpersen....

Door eigen fout van betreffende Corendon personeel werd de klant dan maar openlijk met dreigementen beschuldigd van diefstal, onderzoek gaande door Marechal, niet op de vlucht mogen, op de zwarte lijst komen.

Dit kan allemaal nagegaan worden door camerabeelden.
Via de behulpzame mannelijke Corendon medewerker die getuige was tijdens het inchecken van de kinderwagen, waarvoor door een van de bedreigende dames dit vergeten was.

Mijn uitleg werd mondeling overgebracht aan de bekommerde supervisor van Corendon, die ook zei dat het een miscommunicatie was, en betreffende personeel fout waren en dit gedrag van hen jegens mijzelf helemaal niet kon. Ze heeft een foto van de reçu genomen, om dit na te gaan en mij op de hoogte te houden. Als laatste konden we juist op de vliegtuig...

Maar van heel dit gebeuren was ik, 3 kinderen en vrouw bang, bezorgd en kregen we argwaan voor de betaalde vakantie aan Corendon nog maar kon beginnen... Dit waren openlijk niet goedgekeurde afdreigingspraktijken van betreffende Corendon personeel !!
En dit allemaal voor extra 7kg boven de eerder bij boeking ‘betaalde’ 20kg bagage, extra 7kg die extra 34 euro bedroeg, waarvoor er uiteindelijk buiten mijn wil en goedkeuring 35 euro werd afgetroggeld Ipv 34 euro, omdat ze 1 euro niet konden teruggeven...( zowel tijdens balie inchecken bagage en vliegtuig ).

Ik eis dringend grote excuses !!!! Voor mij, echtgenote en 3 kinderen !!!!!
Ik dreig niet zoals beide Corendon medewerkers, maar zoniet zal dit verhaal op social media komen, op website en brochure voor Belgische leerkrachten ‘klasse’ en bij de Belgische en ( Nederlandse ) Ombudsman....

Met vriendelijke groeten,
A Kara

  • Algemeen 1
Annekedejongh op 11 april 2019 bestemming: , reisperiode: april 2019

De laatste 5 dagen zaten we in een bouwput herrie stof en onwijs veel lawaai geklaagd bij de receptie en b8j de reisreiling althans dat probeerde wij Na anderhalve dag werden we teruggebeld ! Zijn reactie jammer, de service van correndo is zo wie zo slecht
We kregen bij aankomst na een tussenlanding wat ook niet vermeldt werd op fuerteventura een evenlope in de hand gedrukt en zoek het maar uit de beste man nooit meer gezien.
Wij hebben echt wel geklaagd bij de receptie maar verteld3 correndo wij hadden de reisleiding moeten bellen huh dat hadden we gedaan maar ja geen gehoor.
Film je mee gestuurd van het lawaai en foto.s van ons stoffige balkon waar wij niet meer konden zitten. Uiteraard werd onze klacht van tafel g3veegd jammer werd er gezegd .
Maar we blijven erbij dat het hotell en correndon ervan af wisten en hadden dat heteen bouwputwerd Weg vakantie gevoel
Heel slecht de se4vice en afhandeling
Voor ons nooit meer Correndon
Als je zo met je klanten omgaat .
Geld is belangrijker blijkbaar

  • Algemeen 4
CV op 9 april 2019 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: april 2019

Cijfer is een 1 louter omdat een 0 niet mogelijk is...
Verschrikkelijke reiservaring naar Egypte...
Vlucht: geen eten/drinken aanwezig (wij hadden 3 jaar kind mee)
Hotel: ramp qua eten (smakeloos en nooit warm) / "all-in" die geen all-in was / reisleiding (die niet bereikbaar was)
alsook was het hotel 1 grote bouwwerf
klachtendienst -> lachen ze u gewoon uit in uw gezicht: ah sorry te laat gereageerd, u diende ter plaatse contact op te nemen met uw reisleiding... (die bijna onmogelijk kon gecontacteerd worden)
Boek niet is de boodschap!...

  • Algemeen 1
Kim op 8 april 2019 bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: juni 2019

Net zoals vorig jaar een leuke, betaalbare vakantie geboekt naar Macedonië. Dit jaar zouden wij heen vliegen op dinsdag en 11 dagen later terug vliegen op vrijdag. Echter ontvangen wij 64 dagen voor vertrek per mail de melding dan onze heen vlucht op dinsdag is geannuleerd. Er wordt ons verzocht contact op te nemen, om samen met Corendon te zoeken naar een passende oplossing. Mevrouw Corendon aan de telefoon zegt het zeer vervelend te vinden, maar Schiphol heeft de vluchten van Corendon op dinsdag geschrapt en daarom zijn zij genoodzaakt alle vluchten te verhuizen naar vrijdag. Voor ons bestaat dus alleen de optie om onze reis te verkorten of te verlengen. Uiteraard willen wij niet korter op vakantie, dus wij kiezen voor een verlenging. In totaal zijn dit 4 nachten. Mevrouw Corendon verteld ons dat, als wij onze vakantie verlengen, Corendon 1 magere overnachting op zijn rekening neemt. Tot dus ver zijn wij al niet echt meer tevreden over Corendon, maar willen wij wel graag horen welke kosten hier dan voor ons aan verbonden zijn. Mevrouw Corendon neemt haar tijd om alles uit te rekenen en wij hangen zo'n 15 minuten aan de lijn. In die tijd berekenen wij op de Corendon website wat deze reis ons zou kosten als wij zelf opnieuw boeken: een kleine € 146,-. Te overzien.
Echter terug aan de telefoon biedt mevrouw Corendon ons aan de reis te verlengen met 4 nachten, waarvan 3 door ons moet worden betaald voor € 205,-. Een belachelijk verschil van € 59,-, waarbij Corendon dus helemaal niets tegemoet komt, maar juist de klant extra laat betalen! Wat een slechte service! Wij beginnen aan de telefoon vol ongeloof en sarcasme te lachen en mevrouw Corendon lacht, stiekem, zachtjes met ons mee. Er is niets dat zij voor ons kan doen om het goedkoper te maken, behalve kosteloos annuleren. Op die manier krijgen wij ons geld terug en kunnen wij opnieuw boeken. Een constructie waarbij de klant dus meer betaald dan het van plan was en Corendon de klant niet tegemoet hoeft te komen. Niet eens met een tegoedbon! Bravo Corendon, deze klanten komen nooit meer terug!

  • Algemeen 4
Ritchie op 5 april 2019 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: april 2019

Boek al jaren via corendon, vorig jaar 2018 heb ik in januari extra vroeg geboekt naar Lara Royal Wings 5* voor de mei vakantie 2 volwassenen en 2 kinderen. Wij kregen een vroegboekkorting van ruim 400 euro wij harstikke blij :-) . Een week voor vertrek was dezelfde boeking 400 euro goedkoper wij natuurlijk balen. contact genomen met corendon helaas konden ze niks voor ons betekenen omdat ze afhankelijk zijn van de dagprijzen die de hotels aanbieden. Paar dagen geleden geboekt via TUI.Be naar Limak Limra 5* voor de paasvakantie. Uit nieuwsgierigheid op de site van corendon gekeken scheelt het ons ruim 1300,- !!!!
Laagste prijsgarantie verklaard corendon bij hun voorwaarden... maar je moet wel met dezelfde luchvaartmaatschappij vliegen. echt grappig van ze...aangezien ze eigen vliegtuigen bezitten. Je snapt natuurlijk dat we corendon helemaal onderaan de lijstje houden in de toekomst.

  • Algemeen 1
Lucienne van den Boogerd op 3 april 2019 bestemming: Curaçao / St Willibrord, reisperiode: april 2018

Zelfde verhaal als medereiziger hieronder. De bingoreis naar curacao, waar je zogenaamd met hoge korting in een 4 sterren resort verblijft, plaatst mensen standaard in het Kunuku Aqua Resort. Een resort in the middle of nowhere met een all inclusive formule. Ondanks dat geadviseerd wordt om voor €500 bijbetaling ook “all inclusive” te worden (er bestaat hier overigens ook zoiets als Ultra all inclusive, bijzonder concept) hebben wij dit niet gedaan. Deze vorm van “bingo reizen verkopen” is echt pure oplichterij. Wij zaten met een baby op een hotelkamer naast de feestbar, bijzondere keus en voor verplaatsing moet je een luttele 300 dollar bijbetalen. Nogmaals, zwendelpraktijken dit

  • Algemeen 1
Mo op 20 maart 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: maart 2019

Ten eerste vraagt corendon op de site wat je voorkeuren van de hotelkamer zijn waarbij je de keus hebt om bad aan te klikken inverband met onze 7 maanden oude baby, terwijl het hotel helemaal geen kamers heeft met een bad.
Daarna hebben we een excursie geboekt via de corendon reisgids, komen ze een half uur telaat, met een kleine shuttle bus, en er waren nog maar 4 plaatsen over terwijl er 6 personen uit het hotel dezelfde excursie hadden geboekt, en wordt er dan verteld dat we het maar onderling moeten oplossen met wie er wel en niet gaat. Schandalig vind ik dit, corendon hoort het probleem op te lossen aangezien zij een fout hebben gemaakt bij het aanmelden van de personen voor de excursie. Vervolgens brengen ze je naar de duden watervallen, en dan naar storks, een grote juwelier in antalya die in nederland bekend staan als grote oplichters. Is overigens ten sprake gekomen in het programma “opgelicht in het buitenland”. Dit was de eerste keer met corendon en nooit weer.

  • Algemeen 4
Diana op 18 maart 2019 bestemming: Cyprus, reisperiode: september 2018

Op het terrein van acomodatie de 2e dag een ongeluk gehad. Host vond het erg spijtig. En dat was het. Ook in Nederland kon met Niets voor mij betekenen. Ik was te laat werd er gezegd. Dag vakantie! Dag spaargeld! Nog steeds heb ik ongemak van het voorval. Maar dat boeid Echt Niemand. Conclusie: Corendon, NOOIT MEER!!!

  • Algemeen 1
Rene op 16 maart 2019 bestemming: Tunesië / Sousse, reisperiode: oktober 2018

Al vaak met corendon gevlogen, tot nu toe altijd tevreden. Wel jammer dat een tussenstop niet gewoon gemeld bij het boeken. Verder altijd goede prijs kwaliteit verhouding

  • Algemeen 9
Maja Heeffer op 13 maart 2019 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2019

Top hotel Aladdin beach resort en geweldige crew toestel CND heen en terug weinig tot niks gevoeld bij beide landingen ondanks noodweer in Amsterdam. Geweldig aanrader corendon hotel en vliegtuigmaatschappij

  • Algemeen 10
Angela Maas op 10 maart 2019 bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: februari 2018

De vlucht werd gecanceld. Vervolgens was de communicatie en de medewerking van de reisorganisatie van Corendon ZEER SLECHT: medewerkers wisten zgn. nergens van. Pas 20 uur later, na 4 keer contactgelegd te hebben, werd pas bekend gemaakt op welke vlucht we werden gezet. Er werden geen alternatieven aangeboden: als je van de 7 dagen verblijf er nog maar 5 overhoudt, verwacht ik dat er minimaal meegedacht wordt voor eventueel een verlenging, annulering of wijziging.
Ook waren er geen mensen van Corendon op Schiphol om de reizigers te woord te staan. Ik boek NOOIT MEER een reis bij Corendon

  • Algemeen 1
Rensink op 6 maart 2019 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2019

Omdat de reis niet doorgegaan is! Ik had deze reis gisteren geboekt en vandaag wilde ik er een vraag over stellen. Ze wilden mij niet te woord staan, omdat ze vonden dat mijn man (die hier helemaal niks mee van doen heeft) De hoofdboeker was, en hij de vraag maar moest stellen. Dit gaf mij meteen een onbestemd gevoel over Corendon. Gelukkig kon ik nog net binnen de limiet annuleren en hebben we een leuke reis bij de concurrent geboekt, waar we al jaren over tevreden zijn

  • Algemeen 1
John op 22 februari 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2019

We moeten nog op vakantie maar ben nu al supernegatief gestemd met vluchttijden naar ibiza vanaf Amsterdam. Met transavia duurt de vlucht ca 2uur en 15 minuten. Met corendon ca 4.5 uur ivm tussenstop op Mallorca. Wordt totaal niet meegedacht en men verschuilt zich achter dat er niets vermeld staat over de duur van de vlucht. De medewerkster van corendon hoort je wel aan maar kan/mag schijnbaar niets regelen om zo'n tegenvaller wat acceptabeler te maken. Ik kan je verzekeren dit is de laatste keer dat ik gebruik maak van corendon. Genoeg andere aanbieders in dezelfde prijsklasse. Dus als je je kostbare tijd van je vakantie weg wilt gooien ga dan met corendon in zee. De review van het hotel en vakantie aldaar wordt vervolgd. Goed is goed en slecht is slecht. Deze ervaring is al extreem slecht en geen service..... Doe er je voordeel mee

  • Algemeen 1
Cool marianne op 21 februari 2019 bestemming: Gambia / Kololi, reisperiode: februari 2019

Vlucht oké. Ideaal vertrek vanuit Maastricht, geen lange wachttijden, gratis parking, goede vlucht (normaal steeds verschrikkelijke oorpijn en ditmaal niet), voldoende beenruimte alleen spijtig geen scherm voor toch een 6 uur durende vlucht. Hotel Balafon: management is een ramp !!! Veel goedgemaakt door de hele mooie kamers met groot balkon. Ontbijt heel sober en dan eens geen tassen, geen fruitsap meer, meerdere keren moeten vragen naar koffie, geen plaats....en 1ste nacht was kamer niet beschikbaar en bijgevolg 2x mogen verhuizen. Internet in hotel = ramp, wel wifi maar geen internet. Buiten hotel was dit geen probleem. Internationale luchthaven Banjul schandalig....geen water in toiletten en overal vies en vuil. Oké dit is Afrika maar ik begrijp niet dat reisagentschappen hier niet wat druk kunnen zetten tenslotte is het toerisme hun voornaamste bron van inkomsten.

  • Algemeen 6
Arja op 21 februari 2019 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: maart 2018

Een super de luxe 5 sterren hotel, niks was te gek en alles was erop gericht om het de reiziger zoveel mogelijk naar de zin te maken. Eten, kwaliteit: top! Zeer ruime keuze buffetten, en iedereen vriendelijk. Corendon als reisorganisatie, vliegreis: verliep uitstekend en echt niks op aan te merken. Volgende keer (hopelijk) zeker weer met Corendon

  • Algemeen 10
Wilma v heijnsbergen op 19 februari 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: februari 2017

Al jaren met corendon super

  • Algemeen 10
Peter de Jong op 16 februari 2019 bestemming: Curaçao / Jan Thiel Livingstone, reisperiode: februari 2019

Appartementen worden bewust dubbelgeboekt, gasten worden in goedkopere hotel geplaatst.
Schandalig

  • Algemeen 1
John Boons op 14 februari 2019 bestemming: Egypte / Luxor, reisperiode: januari 2019

Wij moesten onze vakantie onderbreken vanwege een sterfgeval in de familie. Onze complimenten voor onze reisleider ADEL die alles perfect heeft geregeld voor ons. We werden tot aan de balie van het vliegveld in Luxor. Zelfs zo dat we een vlucht eerder konden nemen naar Caïro waar we een andere vlucht moesten nemen naar Amsterdam. En dat kwam goed uit anders hadden we de aansluiting gemist. Kortom complimenten voor Corendon en zeker voor onze reisleider ( gids ) Adel Dus van ons een dikke 10

  • Algemeen 10
Dekkers op 9 februari 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: februari 2019

Ik moet mijn vorige reactie herzien. naar aanleiding van een klacht heeft een van onze groepsgenoten een schadevergoeding ontvangen van 70 euro nadat het een halve week geduurd heeft voor de zoekgeraakte golftas thuis bezorgd werd. ik heb ook een klacht ingediend en verwacht dat die even snel en efficient afgehandeld wordt. in dat geval neem ik terug wat ik in mijn vorige review schreef. fouten kunnen gemaakt worden, als ze goed hersteld worden accepteer ik dat.

  • Algemeen 6
Martin op 9 februari 2019 bestemming: , reisperiode: januari 2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Hotel Beatriz Costa & Spa een heerlijk ruim hotel, goede keuken, 's avonds een animatie programma vriendelijk en beh8ulpzaam personeel , shuttle bus naar busstation en strand. Gezellige boulevard.

  • Algemeen 8
Dekkers op 6 februari 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: januari 2019

Ben enthousiaste golfer dus naar Belek. maar na de reis zijn minsten 20 golftassen niet meegekomen, daar was geen plaats voor!!! op 2 febr. aangekomen, op 6 februari worden de tassen (hoop ik) gebracht. niet op een tijd die je uitkomt zoals beloofd, nee gewoon 5 uur wachten. ik golf dagelijks, nu dus dankzij Corendon 5 dagen niet. behandeling: zeer klantonvriendelijk. nooit meer Corendon als t ff kan.

  • Algemeen 1
Diederik op 5 februari 2019 bestemming: Spanje / Corralejo, reisperiode: januari 2019

Koffers zoekt gemaakt door hen. We zaten drie dagen zonder. Claimen moet bij verzekeren, vergoeden van een deel van de reissom doen ze niet. Als alles goed gaat, heb je er een goedkope reis aan. Als het misgaat, ben je bij Corendon de xxx. Ze goochelen met reistijden en tussenlandingen. Denk goed na voor je met Corendon vliegt. Goedkoop is vaak duurkoop.

  • Algemeen 3
Anna op 3 februari 2019 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: januari 2019

Het vliegen was prima, maar de bagageafhandeling niet best ( en dan benoem ik het fatsoenlijk) op de heenreis bleven er golftassen op Amsterdam staan ( te weinig ruimte)
terwijl men weet dat je op golfvakantie gaat. De terugreis nog erger, we zagen allemaal bagage het vliegtuig in gaan en er bleven weer minimaal 30 golftassen
achter op het vliegveld. Geen ruimte!
Je durft bijna geen golfvakantie meer
met Corrndon te boeken, en thuisgekomen kun je ook niet golfen en
dan moet je afwachten wanneer de golfbag weer wordt thuisbezorgd!

Dus wat dat betreft waardeloos.

  • Algemeen 5
Amrani op 2 februari 2019 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2018

Erg slecht hotel, 5 van de voorzieningen niet beschikbaar of defect, smerige tapijt hotelkamer met kakkerlakken in de badkamer
in het weekeind geen agent beschikbaar om onze hotel probleem op te lossen. na bellen met Nederland ook geen resultaat en niet in het weekeind beschikbaar en hele dag en avond voor het hotel gezeten in de lobby met koffers en al en later op straat wat erg onveilig is in het weekeind met dronken mensen etc... eerst volgende dagen ook geen contact kort om zeer zeer slechte organisatie en raad het iedereen af om ooit nog met Corendon op vakantie te gaan. Ook bij het indienen van de klacht in Nederland is niets mee gedaan. uiteindelijk zelf een hotel geboekt en die kosten hebben wij nooit terug gezien.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende

Inhoud

  1. Over Corendon
  2. Ervaringen
  3. Nieuws
  4. Artikelen
  5. Vakantieverhalen
  6. Interview

Contactgegevens

Logo
  • Corendon
  • Postbus 349
  • 1170 AH Badhoevedorp
  • 023 751 06 06
https://www.corendon.nl

Ervaringen & Awards

Corendon krijgt gemiddeld een 4,7 op basis van 1774 ervaringen.

Reisgraag Awards : Geen

  • Per land:
  • Turkije (730) 5,1
  • Griekenland (335) 4,7
  • Spanje (176) 4,3
  • Egypte (101) 4,6
  • Macedonië (59) 5,7
  • Portugal (47) 4,3
  • Italië (43) 3,8
  • Curaçao (40) 3,9
  • Gambia (40) 4,4
  • Bulgarije (38) 4,7
  • Cyprus (34) 4,7
  • Nederland (26) 2,1
  • (24) 2,8
  • Tunesië (13) 6,0
  • (13) 2,9
  • Marokko (11) 4,9
  • Indonesië (10) 6,6

Strandvakantie organisaties

  • Boosten 7,5
  • Sunweb 5,3
  • Corendon 4,7
  • ITS 4,6
  • GoMundo 4,1
  • Bentour 1,0

Interview

Dick Gussen van Corendon Lees het volledige interview

© Reisgraag.nl B.V. 2005 – 2025

  • Disclaimer
  • Boekingsvoorwaarden
  • Veelgestelde vragen
  • Over ons
  • Maak een afspraak
  • Contact