Schrik
op 15 oktober 2017
bestemming: Griekenland / Analipsi, reisperiode: september 2017
Vertraging van 13uur, hele dag weg je krijgt niets te eten of te drinken tijdens reis van 4uur, alleen als je flink in je portemonnee graait!
Jorritsma-verhoef
op 13 oktober 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: oktober 2017
Vorig jaar okt. 2016 geboekt. Van 14 za. okt. tot/met 22 okt. 2017. Voor kinderen en kleinkinderen erbij. Zijn 40 jaar getrouwd. In maart flight change. Wordt 15 okt. tot/met 23 okt. Aankomst maandagmorgen half 4 s'morgens. Leuk, kan iedereen een extra snipperdag opnemen. Worden we twee dagen voor vertrek gebeld dat ook het hotel niet beschikbaar is. Konden een ander hotel nemen of annuleren. Zo gemakkelijk gaat dat. Ikzelf had het wel geweten, maar zit wel met kleinkinderen die er zich op verheugen. Zou me niets verbazen als we ook nog eens wachttijd krijgen met het vliegen. Dus nooit meer Corendon....
Kelsey Leenders
op 13 oktober 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2017
Waar zal ik beginnen? Het hotel was een goredrama. Er hangt een lucht in de kamers daar word je spontaan onpasselijk van. Het schoonmaken van de kamers werd niet gedaan, daar moest zelf naar gevraagd worden. Er worden alleen maar handdoeken neergelegd en THATS IT!! Alle putjes zaten los. De douches zijn zo klein je kan je kont nog niet keren. NIKS maar dan ook NIKS in de kamer was schoon of aangenaam!! Wij zaten in een kamer voor 4 personen, allemaal meiden met lang haar, vegen of dweilen HOOMAAR!! Oké dit was de kamer zachtuitgedrukt.
Nu even over het eten, het eten zelf was tot daar aan toe redelijk goed. Maar dat de hele eetzaal vol loopt met katten is dit hygiënisch of iets normaals hier in Turkije? Ik heb het nog nooit gezien. Personeel daar kon geen lachje vanaf allemaal chagerijnig. Liepen weg als je cocktails wou bestellen of wat dan ook. Voorraad was dramatisch. Dan was de fanta weer op, dan was de kaas op, dan was de wodka op kortom wederom weer DRAMATISCH.
Nu even over jullie eigen Personeel Volgens mij is een reisleidster iemand die voor ONS moet opkomen en niet voor het personeel in het hotel. Ik ben 1x door der aangesproken omdat ik geen shirt aan had in het restaurant. Zelfs me ouders hebben me nog nooit zo link aangekeken als dat zij deed. Maar er dan wel even bij vermelden dat het geen aanval was YESSURE!! Vervolgens in de bus naar het vliegveld kunnen mensen uit hetzelfde hotel mij vertellen dat ze MIJ heeft aangesproken. Lekker professioneel NIET DUS!! Wat een fijne relaxde vakantie moest worden om even op te laden voor de winter was een grote irritatievakantie geworden.
Ik eis daarom ook een reactie op deze recensie die ik schrijf en een eventuele tegemoetkoming zo niet klop ik ook nog even aan bij de ANVR
Jack
op 12 oktober 2017
bestemming: Turkije / diverse, reisperiode: februari 2017
Wat een klagers zeg,ik heb al heel vaak met Corendon gevlogen en het was altijd prima.Natuurlijk wel eens een tussenlanding,vluchttijd wijziging,enz. Heb je bij alle maatschappijen .Ook rondreizen gemaakt en deze waren echt top.En ja ik kijk altijd naar de euro s en met Corendon kan ik keertje extra per jaar voor het zelfde geld.....
Jos Van Assche
op 11 oktober 2017
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: oktober 2017
Bij het opstijgen (heen) 1.30h vertraging toch goedgemaakt om in eerste klas te zitten.
Terugkomst geen enkel probleem te melden. Hotel picobello
Migchels
op 10 oktober 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017
We hadden al 2 uur vertraging op de heen reis stonden al bij het boarden hebben daar twee uur gestaan en niemand kon zeggen waarom.
Op de terugreiszouden we rechtstreeks naar Eindhoven vliegen maar 30 min voor de landing zei de piloot dat we eerst naar Maastricht vlogen de reden daarvan was niet bekend we hebben 2 uur in het vliegtuig moeten wachten zeeeer slecht. Vlieg nooit meer met CORENDON EN DON.........
Erik
op 10 oktober 2017
bestemming: Turkije / Dalaman, reisperiode: oktober 2017
5 uur vertraging !!!!
Margreeth Andries
op 8 oktober 2017
bestemming: Spanje / Albir, reisperiode: september 2017
Ik heb onderstaande review ingestuurd naar Corendon maar deze (slechte) review is niet geplaatst. Ook heb ik een aantal jaren geleden een reis geboekt en betaald, waarop ik de volgende dag een telefoontje kreeg dat de prijs een foutje op de site was; ik kon honderden euro's bijbetalen of de reis ging niet door.
Niet geplaatste review Sun Palace Albir:
Albir wel redelijk - jammer: kiezelstrand - Benedorm met de bus prima te doen 1,50 half uur, openlucht bibliotheek halverwege het strand is goede uitrust/schaduw plaats - Valencia ca. 1.45 uur met bus is prachtige stad - helling tussen Albir en hotel erg stijl, viel dus tegen. Dit laatste was vooral storend omdat we door het lawaai in het hotel (zie daar) tussen 11.00 en 13.00 en 17.00 en 19.00 uur liever niet in het hotel waren. Gezien de siesta en de etenstijden in het hotel wordt het dan erg lastig.
Als dit hotel de animatie en de koks ontslaat en de geluidsinstallaties begrenst op de helft van het volume nu, is het een goed hotel. Hoewel wij altijd zoeken naar animatie, komen wij hier niet meer terug: 1 persoons-animatie 2 x 2 uur per dag brullend in een permanente microfoon voor de mond, aangevuld door een fluitje en soms oerwoudgeluiden, een zangeres die 2x per week tot 23.45 uur zo hard/hoog mogelijk "zingt" en alles zo hard dat je alleen op de paar stoeltjes voor het hotel kan ontkomen. Onaanvaardbaar geluidsniveau zelfs in de badkamer van je hotelkamer met alle deuren dicht.
Zeer vet eten, 1 nacht alles eruit duidelijk door voedselvergifteging.
Verder wel bijzonder vriendelijk personeel, grote mooie kamer, goed matras, grote badkamer met bad en bidet en alles goed schoon. Veel gemakkelijke zitjes overal en genoeg ligbedden.
Jammer van de kneuterigheid om je all-inclusive bandje bij aankomst pas om 4 uur te verstrekken en bij uitchecken gelijk door te knippen....
Melvin Boes
op 8 oktober 2017
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: november 2017
Ik vlieg met KLM, maar omdat het zo lange vlucht is wilde ik mijn stoel vooruit reserveren.
Dan is de combinatie met KLM/Corendon wel irritant. Omdat Corendon het als een groepsboeking heeft geboekt bij KLM kan er niks online gedaan worden, alles telefonisch wel super omslachtig. Klantenservice van Corendon is wel echt heel aardig.
Stoker
op 7 oktober 2017
bestemming: Turkije / Kolakli, reisperiode: oktober 2017
De vlucht en hotel was prima. Maar het parkeren in Aalsmeer was niks.Iedereen kan er zo maar oplopen en er met een auto uitrijden. Waardeloos. En dan ook nog een half uur wachten op de bus bij Schiphol in de regen.
Rita moreels en Baillieu marina
op 6 oktober 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017
Geen brood weinig eten , kon geen Engels aan de receptie alleen Turks , geen goedendag, nooit op tijd eten
Smorgens kuisen terwijl we eten Allee als je dat kuisen kon noemen
Ervaring met hostes een grote zero, geen informatie hem zelf moeten bellen en wist niks , corendon zelf onvriendelijk aan de telefoon
Voor ons nooit meer hotel ozside, en we zijn niet alleen met die klachten
Lieselot
op 6 oktober 2017
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2017
Deze review is enkel om corendon aan te spreken! Ik postte een eerlijke en objectieve review op hun site, maar dit wordt eerst nog eens nagelezen ter goedkeuring??? WIJ zijn er geweest en het is ONS mening, er stonden inderdaad negatieve zaken in, maar ook heel wat positieve. Reviews zijn bedoeld om een objectief en eerlijk beeld te krijgen, maar als alle mindere reviews gewoon niet gepubliceerd worden, wat heeft dit dan voor nut? Geen wonder dat wij voor de reis dachten dat alles picobello zou zijn, en dan teleurgesteld waren!! Dit is echt een vorm van bedrog en meteen een reden waarom wij niet meer vertrouwen op corendon!!
Kerkmans, Leen
op 5 oktober 2017
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: september 2017
Het hotel Hopps in Mazzro del Varo was ok. Maar het parkeren bij Corendon is (sorry voor het taal gebruik) kloten en zeer slecht geregeld. Wijnhebben een half uur staan wachten bij terugkomst bij C13. We stonden daar buiten te sterven van de kou. Wij gaan weer naar P3 terug. Daar hebben we dit nog nooit meegemaakt. Ook de lokatie waar de auto staat is hopeloos. Onbewaakt en je kan zo weg rijden zonder controle. Dus een dief kan dit ook. Dit was de eerste en tevens laatste keer bij Corendon parkeren.
Anne
op 5 oktober 2017
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: oktober 2017
In Eloro heb je in oktober niet meer dan 400 betaald voor een week all-in. Hiervoor krijg je dus (via Corendon) je transfer, je vlucht, je accommodatie, 3 keer per dag ruim eten en van 10.00 tot 22.00 uur dranken (bier, fris, wijn, Amaro, Gin, Rum, Limoncello). Het verbaasde ons dat je voor zo'n lage prijs hier kan komen. Privé strand voor de deur met genoeg ligstoelen, als de zee te heftig is, dan kan je zo het zwembad in springen. Ontbijt was eenvoudig, maar om 12.30 kon je al lunchen. Zowel lunch als diner opgedeeld in 4 gangen (appetizer, primera, segunda en dessert). Diner was ook mogelijk in pizzarestaurant (lekker!) en beachrestaurant (mits het weer het toelaat). Heb ter plekke veel klachten gehoord, maar die zijn in mijn ogen direct ongegrond; je ziet hier voor maar €350 voor 8 dagen!!!! Personeel is stroef, maar hartelijk mits jij ook hartelijk bent (veel gasten waren kortaf en hadden een nare aanspreektoon; ik zou zelf ook niet hartelijk zijn in dat geval). Leer wat Italiaans (alstublieft, dankuwel, goedenavond, goedemorgen) en ze verlenen super service! Een absolute aanrader voor de lage prijs!
N van Leeuwen
op 4 oktober 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: oktober 2017
Bingo-reis, wat n melkkoe voor Corendon. Je wordt ver gestopt in n hotel dat nog geen 3* waard is maar je betaald wel voor 5*. Wij zitten nu in Rimondi Grand Resort. Eten is slecht en altijd koud. De kamer is heel basic en ons balkon ligt in de eetzaal, waardoor we totaal geen privacy hebben. Het ligt tussen de bergen zonder strand, zonder centrum of boulevard, daarvoor moet je eerst n half uur met de bus. Andere gasten die geen Bingo hebben geboekt betaalde 40% minder. Het is echt waardeloos en zonde van de tijd en het geld, daar kijk je dan zo naar uit na keihard werken. Klagen heeft totaal geen zin want Corendon verschuilt zich achter de Bingo-reis voorwaarden. Je kunt wel over boeken naar n ander hotel maar dan moet je €600 bijbetalen (natuurlijk!). Bingo-reis van Corendon........nooit doen! Alleen Corendon wordt er beter van.
Wil van Zummeren
op 4 oktober 2017
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: oktober 2017
Na een bugel vakantie is het parkeren op schiphol helemaal teleurstellend. Ongeveer 80 personen staan te wachten komt er een busje voor 12 personen. Staan nu al meer dan een uur te wachten. Bij het boeken staat 7x24 uur om de 10 minuten vervoer.
M en W
op 3 oktober 2017
bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: september 2017
Hotel overboekt, bus naar vliegveld vol, na boarding half uur wachten voor we het vliegtuig in konden. Na aankomst Schiphol half uur wachten op de bus die ons naar de parkeerplaats bracht.
Jan du pont
op 2 oktober 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2017
Over heel de lijn slecht, overboeking en dan nog uit hotel gezet omdat we niet akkoord gingen met naar een vies en vuil hotel te moeten, schandalig en wie gaat ons nu vergoeden?
Mandy
op 2 oktober 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2017
Heen reis is prima gegaan, alleen jammer dat we geen melding kregen voor de terug reis. Tuurlijk hadden we hier ook zelf op moeten letten maar genietend in de zon, hadden wij geen aandacht meer voor dag of datum. Er was ons nadrukkelijk gezegd dat we 24uur van te voren contact moesten opnemen voor de bevestiging van de terug reis. Wij waren de dag en datum een beetje kwijt hierdoor geen contact opgenomen maar zij ook niet met ons. Gevolg dat we onze vlucht gemist hadden, en zelf een vlucht terug moesten zoeken en boeken. Na heel wat euro's armer hebben we uit eindelijk een vlucht kunnen vinden. Erg jammer van corendon dat zij hier ook niet een beetje opletten 😒
Jan Driessen
op 1 oktober 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2017
Vooraf bewust dagvluchten uitgezocht. Voor vertrek beide vluchten zonder uitleg omgezet naar nachtvluchten. Nu zonder pardon bijna 5 uur vertraging op terugweg. Nooit meer Corendon.
Nico friskus
op 30 september 2017
bestemming: Tunesië / Hammamet, reisperiode: september 2017
Te laat aan de incheck balie met nog 3kwartier voor vertrek bother geweigerd alle geld gewoon verbeurd verklaard nul begrip voor 70 +
Pinkblok211
op 29 september 2017
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: juli 2017
Grote vertraging maar ze weigeren mijn claim. we maken er een juridische zaak van. wel jammer. corendon wil wel de lusten maar niet de lasten. ik had gelijk al aangegeven dat ik hoopte op een soepele afhandeling met een redelijke vergoeding maar nu wil ik de volle pont
B. Mulder
op 28 september 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2017
Corendon annuleerde reis op ZEER opdringerig en klantonvriendelijke manier
12-9 heb ik bij Corendon acht dagen Kos geboekt voor twee personen.
Direct na de boeking (nummer 7294362) heb ik telefonisch contact gezocht om te vragen of de prijs correct was en of er nog twee mensen bijgeboekt konden worden.
Prijs was correct en vergelijkbaar met acht dagen in herfstvakantie weg, doordat ik elf maanden ervoor boekte was het zo goedkoop.
Aanbetaling is dezelfde dag (12-9) aanbetaald.
Paar uur later werd ik gebeld door Karan Lal van Corendon, hij begon zeer agressief en opdringerig.
Hij liet mij niet uitpraten en schreeuwde dat ik 300 euro p.p. moest bijbetalen, of de reis werd gratis geannuleerd.
Ik heb aangegeven niet akkoord te gaan en niet gediend was van de toon en dreigende taal.
Gevraagd om één en ander op papier te zetten, Karan Lal mailde 13-9 dat de reis ‘herroepen’ was en geannuleerd was.
Nogmaals per mail aangegeven dat ik hier niet mee instemde en een fatsoenlijk voorstel verwachtte en met normale communicatie.
Er gingen meerdere mails en telefoontjes over en weer met Karan Lal, die na ons eerst gesprek wel normaal communiceerde.
Een reisorganisatie mag binnen 24 uur herroepen gaf Karan aan, maar ik heb aangegeven dat manier van communiceren schandalig is.
Tevens had ik een ander voorstel verwacht, zeker als een collega van hem telefonisch bevestigde dat de reis correct was.
Daarnaast mailde ik 22-9 dat ik nog steeds mijn aanbetaling niet teruggekregen had.
Corendon had mijn IBAN niet, wederom zeer klantonvriendelijk aangezien ik een account (waar IBAN opgegeven is) heb en een aanbetaling (met IBAN) gedaan had.
26-9 (13 dagen later) de aanbetaling teruggekregen.
Voor mij NOOIT weer Corendon…wat zijn die zeer klantonvriendelijk!
Monique
op 27 september 2017
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2017
Wat een drama. Geen airco in 4 sterren hotel. Bedden te vies voor woorden. Wc werkte niet. En nu al ruim 6 weken wachten op reactie
Hendrik Martens
op 27 september 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017
Corendon heeft precies gedaan wat ze hebben beloofd, een super vakantie met alles erop en aan
Vanbergen Yolande
op 26 september 2017
bestemming: Turkije / Antalia, reisperiode: september 2017
De reis verliep goed. Ter plaatse in hotel Kervansaray was het veel minder, we werden van het kastje naar ...... gestuurd. Vier uur wachten voor het openen van de kluis. De dag nadien om 17 u kamer niet gepoetst, de dag erna zelfde probleem. Naar de receptie geweest, geen hulp, naar een andere desk. Na mijn verhaal, werd mij beloofd, straks alles, picco bello. Op de 10 dagen verblijf, ongelooflijk niet werd gedaan, we waren ook de enige uit België !!
Be badkamer is nooit gepoetst geweest, laat staan de rest, vuil er smerig. Geen aan vulling van koffie, thee enz. Kan zo nog een tijdje verder gaan, maar ik laat het hierbij.
Heb meer tijd verloren, van naar de receptie te gaan, da sturen ze me naar een andere desk en moet ik eerst het nummer 500 bellen. Wat een vakantie. RUST. Het zou mijn laatste reis zijn. Heb gans het land gezien, zelfs Carpaccio. Nu waarschijnlijk mijn laatste. Ben terminaal en die bewijzen kan ik je bezorgen.
C G Smit
op 25 september 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2017
Minpunten hotel (Diamond of Bodrum)
-zéér slechte baico,
-4dgn géén lift naar strand
-géén a la carte restaurant
-in de lobby géén rose verkrijgbaar wel tegen betaling a 45E per fles!!!!
water uitsluitend per glas
slechte receptie
- géén theezakjes voor thee!
-kortom, dit hotel gaat niet goen dit was voor ons de 2e keer, beslist géén 5 sterren
Hennie
op 24 september 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2017
Je boek voor vertrektijd 5.05 2 dagen later veranderd naar 14.30 en paar dagen voor vertrek 18.30 en op Schiphol 2 uur vertraging.
Dus 15 uur later dan geboekt dus mist een hele dag en je kom midden in de nacht aan dus volgende dag ook al half weg.
Dus voor ons nooit meer Cor en Don en het gesprek was overal het zelfde als wat wij hadden mooie tijd boeken betaling binnen en tijden veranderen.
Zelfs op parkeerplaats zat bus vol en stonden veel mensen dus die stonden moesten allemaal bus weer uit wat ik best snap want dat is erg gevaarlijk.
Maar wat mensen die er wat van zeiden dat de chauffeur eerder had moeten zien dag de bus te vol zat kregen een grote bek van die asociale chauffeur die met de handen in de zakken alleen maar stond te kijken en schreeuwen tegen de mensen.
Gelukkig kwam er gauw de andere bus met een aardige chauffeur die wel klant vriendelijkm was.
Dus succes Corendon ga zo door👎
Jan bosch
op 24 september 2017
bestemming: Spanje / albir, reisperiode: oktober 2017
TERUG REIS ZOU (BIJ BOEKING) OM 12.30 OP SCHIPHOL LANDEN. BIJ ONTVANGST VAN DE TCKETS WAS HET ECHTER 02.55 EN WAT MOET IK DAN OP SCHIPHOL DOEN? IK WOON IN APELDOORN. GEBELD MET CORENDON. UITSPRAAK: WE ZIJN EEN CHARTER MAATSCHAPPIJ EN KUNNEN TIJDEN AANPASSEN. ANNULERING ZOU ME 50% KOSTEEN
Ilse
op 24 september 2017
bestemming: Turkije / Goynuk, reisperiode: september 2017
In totaal zijn de vliegtijden 6x veranderd. Op de heenvlucht kregen we een week voor tijd te horen dat het geen dag, maar nachtvlucht zou worden. In plaats van 13.00uur gingen we om 03.00uur de lucht in. Naast dat de tijden erg vaak zijn veranderd, vonden wij ook het cabinepersoneel minder dan bij bijvoorbeeld transavia.
Elisabeth
op 23 september 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2017
Slechte terugreis. Ontzettend dik persoon naast me. Kon amper goed zitten. Hier moet iets aan gedaan worden.
Marian
op 21 september 2017
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: september 2017
Appartement ( Manthos) was vies, primitief, spullen kapot, servies van de rommelmarkt bijeen geraapt. Schandalig om dit aan je gasten aan te bieden.
Kim
op 20 september 2017
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2016
Alles was goed geregeld. Vliegreis verliep voorspoedig, hotel was fijn en schoon. Het eten was wel echt elke dag hetzelfde en je kon duidelijk merken dat als iets de ene dag niet (helemaal) was opgegeten, het de dag erna in de salade zat bijvoorbeeld. Dorpje was erg toeristisch en er viel weinig te beleven. Ideale 'niks-vakantie', maar wij gaan toch liever op avontuur uit!
Pierre
op 20 september 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2017
We moeten nog op reis , vlucht wordt 12 dagen van te voren even veranderd van 05.00 uur naar 18.05 uur i.p.v. in de middag in het hotel nu midden in de nacht . Lees net dat iemand het zelfde overkomen reis geboekt voor 5 oktober dus met andere woorden lijkt het erop dat men mensen willen lokken met gunstige vliegtijden en heb je geboekt dan veranderen ze de boel.
Esther de Louweren Vlaanderen
op 19 september 2017
bestemming: Turkije / Lara/antalya, reisperiode: oktober 2017
Wij moeten nog gaan maar zijn nu al behoorlijk teleurgesteld in corendon. We weten dat er in de voorwaarden staat dat de vliegtijden kunnen afwijken maar meer dan 12 uur?????? Waardoor wij een complete vakantiedag kwijt zijn vind ik echt buiten alle proporties. We hebben speciaal voor Schiphol gekozen terwijl we in Eindhoven wonen omdat de vluchttijden gunstiger waren dan Eindhoven. We zijn verplicht minimaal i dagen te boeken binnen een pakket van corendon. Nu is de terugvlucht die om 20.25 zou plaatsvinden gewijzigd naar 20.55 maar daar is maar 1 stoel vrij dus zijn wij gewoon naar 8 uur in de ochtend gezet. We hebben verzocht of we dan misschien alsnog met de vroege ochtendvlucht naar Eindhoven mee mogen (06.00) maar ook daar wordt geen medewerking aan verleend. Ik heb begrip voor wat afwijking maar dit gaat mij echr te ver en absoluut een reden om niet meer via corendon te boeken. Nog niet eens zozeer de afwijking alleen maar temeer de absoluut niet meedenkende of meewerkende houding van dit bedrijf. Zeker nu er bij andere vliegmaatschappijen veel problemen zijn zou je verwachten dat corendon extra hun best zou doen om klanten naar hun toe te krijgen en te houden maar kennelijk hebben ze het niet nodig.
Jan Westers
op 19 september 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2017
Slechte opvang bij hotel, slechte info over all inn. Vieze kamers, zeer slecht hotel. Gewoon gedumpt s'nachts bij de incheck, en zoekt het verder maar uit. (Palma Bay hotel) Gaan daar never nooit weer heen.
Marco
op 19 september 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: september 2017
Door corendon. Byna 13uur later. Vertrekken niet normaal
H v Kooten
op 17 september 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2017
Ik had een reis geboektbij corendon met een vertrektijd vanaf schiphol van0700 uur dat werd later aangepast naar 1800 uur en de retour vlucht geweizigd in 14.30 naar0730 uurdaarom mis ik weer een volle vacantie dag en het gekke is dat dit nu al de vierde keer is dat mij dit overkomt dus bij boeking hou er rekening mee op wijzigingen ik ga in iedergeval niet meer met corendon
Loes
op 15 september 2017
bestemming: Egypte, reisperiode: september 2017
Het was een heel mooie reis, veel gezien
Homveld
op 15 september 2017
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: juni 2017
Alleen voor het hotel niet voor Corendon ,ze moeten van te voren voor je boekt zeggen dat er geen hostes is ,je zoekt het zelf maar uit. dan zie je toevallig hostes Shirley en spreek je haar daarover aan en krijg je een grote mond van haar dus geen Corendon meer
Shahrzad
op 14 september 2017
bestemming: Cyprus, reisperiode: september 2017
Bagger service van corendon.. eerst een helse reis naar Cyprus (16.15 vliegen we kwamen om 3 uur in de nacht aan in ons hotel) we reisde overigens met een peuter die net 2 was geworden.. vervolgens krijgen we pas in het hotel te horen dat ie om 12 uur moet uitchecken en de bus om 8 uur pas komt om ons naar het vliegveld te brengen om vervolgens om 11 uur te vliegen. Als we een later uit willen checken moeten we 75 euro betalen.. mooi verhaal! Helemaal
Top! Not
M.Ruizendaal
op 13 september 2017
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: september 2017
Dit cijfer heeft er mee te maken dat er we geboekt hebben voor een rechtstreekse vlucht naar Faro vliegtijd ongeveer 3 uur.
Twee weken voor vertrek, kregen we te horen dat we een tussenlanding hebben in Maastricht wij vinden dat niet kunnen en zijn nu bijna 5 uur onderweg.
Ze schijnen het dus toch zo maar te kunnen doen, dit is voor ons de rede niet meer bij Corendon onze vakantie te boeken.
wij moeten nog op vankantie gaan maar hebben nu al weer een naar begin.
Dona
op 12 september 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2017
Slecht e vliegmaatschapij stoelen kapot geen vering in de stoelen
ik boek voor corendon en niet voor air plannet die kan ik zelf ook wel boeken en ben ik net als corendon stukken goedkoper uit
Jacob Hawee
op 12 september 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: augustus 2017
Door misleiding. Bingo reis. Geboekt op tijd (ma-ma), reizen overdag en prijs. Vluchttijden bevestigd. 14 dagen voor vertrek bleek vertrektijd terug 9 uur later. Aankomst 's nachts op Schiphol en de volgende dag werken. Zeer slecht en rumoerig hotel met ongeïnteresseerd personeel . Geen 4 sterren maar 2.
J visser
op 11 september 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2017
Ik be grijp niet dat corendon dit in hun progamma hebben een shit hotel green nature spa en resort
Monique
op 10 september 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017
Wij hadden geboekt voor 12 dagen Turkije in augustus ,een week voordat wij weggingen heb ik geboekt ,we gingen met Corendon vliegen. Toen ik had geboekt ging ik pas bij de recensies kijken nou ik kan je vertellen 'daar werd ik echt niet vrolijk van'! Wij gingen namelijk ook lekker sóchtends vroeg vliegen.....en iedereen die zo vroeg vloog kreeg vertraging en gingen uiteindelijk sávonds pas vliegen. Oplichterij zag ik staan en nog veel meer lelijke dingen,nou we hebben gewoon afgewacht totdat het 9 augustus was en ik kan je verklappen "Wij hadden geen vertraging....en alles was gewoon goed! De piloot was ook in een goede bui die maakte nog een paar grapjes ,ik vond de reis echt gezellig.....en de terug weg 20 min vertraging maar daar kan ik meeleven. Al met al hebben wij gelukkig een fijne ervaring gehad met Corendon.
Herman
op 10 september 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
Wij zijn voor het eerst met corendon gegaan.Zeer tevreden over de vriendelijkheid tijdens het boeken en de goede service.Ook de vlucht was zeer aangenaam.De prima prijs/kwaliteitsverhouding van Hotel Mediterraneo op Kreta heeft onze vakantie onvergetelijk gemaakt.Volgend jaar gaan wij zeker terug en weer met Corendon.
Steyn
op 8 september 2017
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2017
Nooit meer met Corendon ! Op het internet lees je dat er bij Corendon altijd veel vertraging is en dat vluchten vaak worden gewijzigd. Toch Corendon een kans gegeven, NOOIT MEER. Heen weg 2 uur vertraging, terugweg komen we op het vliegveld aan om te horen dat wij 4 uur later vertrekken dan gepland.
NOOIT MEER ! Corendon
Angela Zonneveld
op 7 september 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2017
De vakantie was echt heel slecht hygiene was ver te zoeken. Alles gasten zaten onder het uitslag van het vieze zwembad water. 2 personen van ons gezin op verschillende dagen voetsel vergiftiging opgelopen. Dan over het personeel nog niet gesproken werden behandeld als honden. Om een voorbeeld te noemen sta je voor een balie om een ijsje te halen als enige laat hij je gewoon zo vijf min staan zonder een blik te krijgen komt er een Turkse man aan worden hij vriendelijke gegroept en meteen geholpen en vervolgens laat hij je weer gewoon staan. Als je dan om een ijsje vraag zegt hij iets raar in het Turks tegen zijn Turkse colega en staan ze je uit te lachen
Xindra
op 7 september 2017
bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: augustus 2017
Alles super goed geregeld door corendon netjes bericht van te voren en op de vakantie over de tijd van de vliegreis
Bert
op 6 september 2017
bestemming: Griekenland / chersonissos, reisperiode: juni 2017
Op porto village geweest kregen app. 501 kort samengevat
douche 60cm bij 60 cm
bedden 180 cm
schimmel op douche gordijn en op kitnaden
geen tafel en stoelen in app.
geen kooktoestel op app. wel pannen
geen verduistering zodoende s,morgens om 4.00 wakker
staand tv kijken
36 bedjes bij zwembad voor 120 pers.
zwembad maar 40 cm diep
Sharon
op 6 september 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2017
Schandalige service van Corendon. Hotel was overboekt wordt je in deze gevangenis gestopt.Mijn ouders zijn al jaren niet op vakantie gegaan, beide grote gezondheidsproblemen en dan boek je een leuk hotel. Blijkt het hotel te zijn overboekt wordt je in een jongeren hotel gestopt. Een balkon, een gevange heeft nog beter uitzicht, een luchtplaats is er niets bij. Met corendon valt niet te onderhandelen. D reizen doet zo haar best voor ons echt top service alleen corendon werkt totaal niet mee. Schandalig dat dit hotel dan de oplossing is en niks vergelijkbaars waarvoor je betaald hebt. Ze willen ze wel tegemoet komen met geld. Maar daar hebben me ouders niks aan. Na een week hier verblijven met de gezondheidsproblemen die mijn ouders hebben, kunnen ze thuis aan de extra medicijnen dankzij alle schimmels op muren, de zichtbare schimmel in het matras, het gebrek aan frisse lucht! Mijn ouders willen gewoon een schoon hotel waarvoor ze jarenlang hebben gespaard en betaald hebben
Js
op 6 september 2017
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: september 2017
3 keer vertraagd, zomaar een extra landing, geen tegemoetkoming. totaal onoverzichtelijke site, mails, klantenservice - zodra het geld binnen is stopt de service
Kitty Smit
op 5 september 2017
bestemming: Spanje / Costa del Luz, reisperiode: september 2017
De reis is prima georganiseerd, goede info bij de boeking en via de app. Koffers werden de avond voor vertrek thuis opgehaald en ingecheckt, wat een luxe is dat! Na een prima vlucht nog een uurtje met de bus naar het hotel en ook daarbij verliep alles soepel. Wij verblijven op dit moment in hotel marble ama andalucia, super mooi appartement echter vallen er een paar dingen wel wat tegen (zeker ten opzichte van marble ibiza, waar wij afgelopen jaar waren). Neem een voorbeeld qua eten, restaurants, indeling en service aan zusterhotel op Ibiza en Corendon zou van ons een10 krijgen!
Essie
op 5 september 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017
De host Jenny in Cala d,or.Topper een 8. Langdradig, Zr veel ervaring, duidelijk, altijd bereikbaar. Vloog heen zonder mededeling van gate agent (dus Schiphol fout niet Corendon)met ExtraAirways. Top Piloot (Amerikaan) en vertelde zoveel wat je kon zien. Jammer dat niemand het op Schiphol even meld. Ook dames aan board heel vriendelijk.Aankomst rommelig, zelf uitzoeken maar kwam goed en ging snel Kennismaking Jenny Corendon wat een vrouw met ervaring.Topper! Terugvlucht Corendon, Stewardessen met hun neus in de wind, geen lach en een piloot van weinig woorden. Prima vlucht,landing niet gevoelt en alles volgens schema en afgesproken tijd. Landen zelfs eerder.....Dankzij Vakantie discounter die deze vakantie aanraden doe ik het zo weer.
Cala d,or prachtig mooi eiland. zo schoon, mooi, veel gezien, lieve mensen, top auto verhuur dankzij Corendon of eigenlijk dankzij Jenny de host van Corendon in Ferrera.
Danny van Ham
op 3 september 2017
bestemming: Griekenland / Argassi, reisperiode: september 2017
Bij aankomst op Zakynthos (vlucht cnd 591) bleek dat van 100 mensen de koffers in Amsterdam achtergebleven waren. Reden het vliegtuig was te zwaar. Pas 2 dagen later met veel pijn en moeite koffers met een vlucht van Transavia meegekomen. Vandaag. (3 september) mensen gesproken die waren aangekomen met Corendon vlucht cnd791 en wat denk je precies hetzelfde verhaal. Hoe is dit mogelijk? Broden vluchten waren met toestellen van xtra airways. Iedereen ernstig gedupeerd.
Ellen
op 3 september 2017
bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: september 2017
Al eerder net Corendon op vakantie geweest en weer goed bevallen! Via de mail alles keurig op tijd steeds verkregen. Zelfs geholpen met andere vlucht boeken, zodat we geen tussenlanding hadden omdat ik ontzettend reisziek ben! App.Panorama in Corfu geweldige bestemming! Wij zaten in app.7a, schitterend uitzicht, alles elke dag schoongemaakt, regelmatig schone bedden en handdoeken in 8 dagen dat we er waren. Bij strand voldoende bedjes (gratis als je er wat bestelde) en leuke, lekkere, betaalbare restaurants 's avonds. Topvakantie!
Chantal Van den Heuvel
op 2 september 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2017
Niet tevreden omdat de tijden net van te voren nadelig veranderde. Geen hostess die ons naar het hotel bracht i.v.m personeeltekort. Zeer slecht. Moesten alleen met buschauffeur die niet te verstaan was dit zelf uitzoeken. In het vloegtuig alleen engelstalig personeel. Niet eens afvalzakjes bij de stoelen. Bij het hotel aegean vieuw geen uileg hoe we de kamer konden vinden in het donker om 23.00 in de avond. Toen ik net na de aardbeving gebeld en gemaild had of ik zo snel mogelijk teruggebeld kon worden voor informatie over ons hotel geen enkele reactie terug gehad. Waardeloos. Na een uur in de wacht na een week eindelijk iemand gesproken van corendon. Geen enkele excuses vsn hun kant. Omboeken kon niet meer koste 1100 euro. Nooit meer Corendon. Geen wonder dat ze goedkoper zijn.
Willem van Dijken
op 2 september 2017
bestemming: Turkije / Antalya-Lara, reisperiode: juli 2017
Dit was een reis zoals hij wezen moest. Zon mooi hotel en super eten. Super relaxed Miracle is top!
Marchella
op 2 september 2017
bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: augustus 2017
Bij Corendon geboekt vanwege de vluchttijden. Die werden veranderd waardoor we pas 10 uur later gingen vliegen. Bij aankomst in het hotel kregen we een envelop voor een meeting met Corendon. Hier stond een verkeerde tijd op waardoor we 3 kwartier voor niks hebben zitten wachten. Via de reisleiding een boottocht geboekt. Werd deze eerst verplaatst naar de dag van ons vertrek. Uiteindelijk konden we toch op dinsdag. We stonden bij de poort van het hotel te wachten tot we opgehaald zouden worden samen met een ander gezin. Reisleider gebeld. Die nam niet op. Een ander gebeld. Deze gaf aan dat ze ons vergeten waren en dat ze niks voor ons kon doen. Heel kwaad geworden en toen konden we alsnog opgehaald worden na meer dan een uur in de brandende zon te hebben staan wachten. Het hotel was zo slecht, dat ik niet begrijp dat ze dit aanbieden. Ook de terugreis was 10 uur later dan dat we hadden geboekt. Dus met 2 kinderen van 10 uur tot 22.30 ons geprobeerd te vermaken om maar de dag door te komen. Dit was de eerste en ook gelijk de laatste keer met Corendon
Ontevreden klant
op 1 september 2017
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2017
2e keer corendon en nooit meer, vlucht gewijzigd in ons nadeel natuurlijk. Hele dag kwijt! In de heenreis was het ook al dag kwijt, ik vlieg vaak en heb nog nooit een uurwijziging gehad, je kan dit verwachten met paar uur maar niet met een hele dag! Niet de meest betrouwbare maatschappij
Slijpen
op 31 augustus 2017
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2017
Nooit meer ..bij vertrek 2 uur vertraging terug 1uur vertraging..kennissen van ons willen 3 dagen na ons vandaag dus ..maar kan niet ..geen vliegtuigen. .rara..ze werden gedumpt in een hotel waar ze alles op eigen kosten moeten betalen ..vandaag in ieder geval nog niet naar huis..in angst zitten ze nu af te wachten op nader bericht want ..Corendon is voor hen momenteel onbereikbaar. ..dus wachten op morgenvroeg. .nader bericht. .nou spannend..baba baba. .nooooit meer CORENDON
Christel
op 30 augustus 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2017
Voor de 4e keer in een paar jaar tijd, weer verandert Corendon de reistijden ten ongunste. Weer trap ik erom en waarom, zij waren helaas de enige die het hotel aanbood waar ik heen wil. Ik ben helemaal klaar met deze shit maatschappij! Nooit meer!
W boyen
op 30 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017
ALL INCLUSIVE GEBOEKT BIJ VILLA NIKOLAS.3 STERREN.ONDERMAATS.CORENDON ZOU EENS OP BEZOEK MOETEN GAAN.DEZE ACCOMODATIE IS CORENDON ONWAARDIG
Henk snippe
op 29 augustus 2017
bestemming: Griekenland / stalis, reisperiode: juni 2017
Super vakantie gehad mooi hotel. schoon. netjes. vriendelijk personeel goed eten en drinken kom hier vast nog weer
Kiki multem
op 29 augustus 2017
bestemming: Turkije / Cappadocie, reisperiode: juni 2017
Meest prachtige wat ik ooit heb meegemaakt.
Arie van der Laan
op 29 augustus 2017
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: juni 2017
Normaal een hoger cijfer voor de reize naar Macedonië met Corendon, maar deze keer heen 12 uur vertraging en nog geen compensatie gezien. Ook terug ruim 2 uur vertraging. Struga is een leuk plaatsje aan het meer met vele terrasjes en restaurantjes. We waren er voor de 5e keer dus ons bevalt het daar prima !!
Verhulst erik
op 29 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017
Het is al de tweede maal dat wij boeken bij corendon altijd zijn onze vlucht uren veranderd dat wij telkens 2 dagen kwijt zijn nooit meer corendon bij tui nooit problemen gehad
Vera van Kuijen- Smit
op 29 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2017
Het hotel was niet super
Wim
op 29 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017
We moeten nog vertrekken maar de vluchttijden zijn veranderd in ons nadeel. Bij het boeken kijk je bij verschillende datums wat voor jou de beste vertrektijden zijn, is het voordeling (vroeg vertrekken, laat terug) dan betaal je vaak ook meer. Naderhand veranderen ze je vluchttijden, je kan net zo goed ongunstig en goedkoper boeken dan kan het alleen nog maar beter worden. En met sorry koop je geen verloren vakantiedag terug. Ook moest ik mijn parkeerplaats Schiphol aanpassen, koste me 15 euro !
Richard welgraven
op 29 augustus 2017
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2017
Was prima verzorgd en geweldig veel te doen,erg gezellig en topkwaliteit
Molenberghs eric
op 28 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
KALYPSO CRETAN RESORT: eten perfect ,bediening perfect,kamers perfect, ligging perfect dus alles van deze reis is ons het beste bevallen een terugkomst naar dit resort zal zeker nog gebeuren.
Emma Rietman
op 28 augustus 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juli 2017
Alles was goed geregeld en erg duidelijk. Als we een vraag hadden werd er gelijk geholpen. We hebben een hele fijne reis en natuurlijk vakantie gehad!
HD
op 28 augustus 2017
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: september 2017
We moeten nog gaan, maar onze vluchttijden zijn inmiddels al wel heel ongunstig gewijzigd!
We hadden mooie tijden overdag uitgekozen, maar zowel de heen- als de terugvlucht is gewijzigd.
Op de heenreis komen we nu pas ná middernacht aan in ons hotel, en op de terugreis hebben we een nachtvlucht, en komen we 's ochtends om half 4 weer aan op Schiphol!
Ik heb nog gevraagd of we onze reis gratis een paar dagen konden verzetten, zodat we iets minder ongunstige vluchttijden zouden hebben, maar dat was niet mogelijk!
Volgens mij is het de laatste jaren bij Corendon gewoon standaard dat gunstige vluchttijden ALTIJD worden gewijzigd in ongunstige tijden.
Vorige jaar hadden we namelijk precies hetzelfde "geintje"!!!
Andrea Raijmakers
op 28 augustus 2017
bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2017
Weer een tussenlanding die pas bekend werd bij het ontvangen van de tickets. Reis duurde nu 2x zo lang. Bied dan de mensen minstens een lunch en een consumpties aan
Jacqueline Gerritsen
op 28 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: september 2016
De boeking begon al goed. De aanbieding was niet meer geldig na boeking, dus twee keer geannuleerd. De derde keer had ik hem voor de aanbiedingsprijs! (€209,00 pp, maar was "foutief" en kostte ineens €560,00 pp!) de vlucht had vertraging,de locatie was summier. Eten kon niet op of nabij de locatie, waar he alleen via een hele steile weg kon komen (astma). En vanwege de periode bleek dat excursies maken niet meer mogelijk was, te laat in het seizoen. Dat is bij boeking niet verteld. Uiteindelijk hebben we er zelf maar wat moois van gemaakt, door een quat te huren. En de aardbeving was ook spectaculair
Jojosi
op 27 augustus 2017
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2017
Hotel Titanic beach Lara is weer zinkende. Geen goed hotel, jammer. Vliegreis heen meer dan een uur vertraging en eten aan boord was op, omdat de crew te laat was.
Terugreis was op tijd.
Nooit meer Corendon, gewoon geen goede ervaring
Jeroen Habraken
op 26 augustus 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2017
De prijs/kwaliteit is meer dan goed, iedereen doet erg zijn best om het de gasten naar de zin te maken, alles sloot naadloos op elkaar aan in de reis.
H meppelink
op 25 augustus 2017
bestemming: Macedonië / pestani, reisperiode: augustus 2017
Omdat de omschrijving via mooie plaatjes en praatjes niet waar zijn
Bianca hermsen
op 25 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2017
Alles was goed, goed hotel.
Ben Lucas
op 25 augustus 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017
Blue dreams hotel geboekt voor met de kinderen stond te lezen dat er kinderanimatie was en dat die in het Nederlands was helaas zelfs geen Engels personeel in het hotel buiten Turks kennen ze ook geen andere taal .de kamer poetsen zat er ook niet echt in mijn dochter van 8 kan beter poetsen dan de poetsvrouwen echt geen aanrader en al een paar keer met Corendon gevlogen maar deze keer is het genoeg geweest veel beloven maar niks in huis
Femmie Mulder
op 25 augustus 2017
bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: mei 2017
Het was een prachtige reis , maar we hadden een Engelstalige reisleider, die echt Engels sprak , en niet te verstaan was voor ons. Dit was niet de planning , maar omdat we met 9 personen waren (nadat er iemand ziek was geworden ) kregen we deze.
Het was echt enorm jammer want we hebben er niets van begrepen.
Het land is prachtig.
Kim wijers
op 25 augustus 2017
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: september 2016
Super goed verzorgde reis gehad.
Annika Wurms
op 25 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017
De vluchten waren top geregeld, geen vertragingen, duidelijke reispapieren.
Op de luchthaven een hartelijk ontvangst en we werden netjes naar de juiste transfer gewezen. Aangekomen bij het hotel was dit echt een toplocatie. In het centrum, aan het strand. Corendon verzorgde leuke excursies waar we er 2 van hebben geboekt. Heel leuk gehad en super goed georganiseerd. 1 nadeel: 1 excursie zou Nederlandssprekend zijn, maar bleek ter plaatse Engels te spreken.
Hotel was erg goed en zeker een aanrader voor mensen die all-in willen, maar niet zo'n massaal hotel willen.
Bright
op 25 augustus 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: augustus 2017
Vreselijk, bedroevend, mensonterend.
Mensen, het zal Corendon een worst zijn of u een fijne vakantie hebt, er wordt niets voor u geregeld.
Reis niet met deze vreselijke organisatie!!
R. Broekmans
op 25 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Heraklion, reisperiode: augustus 2017
Omdat het vliegtuig goorder dan de gemiddelde stadsmetro is.
De Staercke Sven
op 24 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
Fantastische bingo 5*reis naar Kreta gehad met Corendon. Alles was goed geregeld, beetje vertraging in heen en terugreis maar ook hoogseizoen en zeer druk. Hotel waar we in terecht kwamen was in orde prijs/kwaliteit. De kamers waren wat ouderwets ingericht en er was nog een douchegordijn, maar anders fantastische ligging, lekker eten, super zwembad. Echt geen klagen van Corendon
Cesim
op 22 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2017
Geen transfer geregeld, ik moet taxi pakken. op eigen kosten. ze hebben heenreis gewijzigd ik wordt niet op tijd geholpen. alle laste minute hebben ze contact genomen. terwijl 6 dagen geleden al beken.
Ik raad af met corendon reizen.
Steven & Martine
op 21 augustus 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2017
Onze vluchttijden en vertrektijden bleven ongewijzigd. Voor vertrek nog contact gehad met corendon om iets te vragen en zeer goed verder geholpen. De vlucht zelf vertrok op tijd richting Turkije en kwam zelfs vroeger aan dan gepland. De bus naar het Hotel stond klaar en vertrok ook stipt op tijd. In Turkije aangekomen werd er een info sessie ingepland met Agnieska. Zij legde ons de do's en dont's uit van Turkije en gaf ons de nodige info mee van de excursies die we extra konden doen. De excursie die we boekten was tip top in orde. Een boot trip die stopte op verschillende plekken om te zwemmen en ook Cleopatra beach. Kortom een super leuke vakantie gehad met Corendon. Onze terugreis naar de luchthaven was even een stresspuntje omdat onze bus in panne viel. Daar kan niemand wat aan doen maar gelukkig werden wij binnen de 10 minuten opgehaald door een andere bus van Corendon en hup daar gingen we weer. Dus weer goed geregeld CORENDON. We kunnen niet veel negatief vertellen over Corendon ik weet alleen dat ze voor ons hun best deden om alles goed te verzorgen. Voor ons een geslaagde vakantie zonder zorgen en stress !!
Akash Jhauw
op 20 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
Heenreis vertraging van 45 minuten vanwege ontbreken van schoonmaak crew.
De terugreis was een hel. In totaal 9 uur op het het vliegveld gezeten om vervolgens te horen dat de vlucht wordt gannuleerd. Er is 0 communicatie geweest. Bij correndon zelf wisten ze niets. We moesten zelf maar navraag doen op het vliegveld. We hebben dus 9 uur op het het vliegveld gezeten met 2 kleine kinderen en 0 duidelijkheid.
Eens maar nooit meer corendon. Ik raad iedereen aan niet met corendon te vliegen. Je ziet die gasten van corendon alleen zolang het goed gaat (met aanbiedingen voor autoverhuur, excursies etc.), heel fijn opzich. Echter bij calamiteiten hoor je niets van ze. Met kleine kinderen is dit laatste erg belangrijk.
Rianne
op 20 augustus 2017
bestemming: Egypte / Makadi Bay, reisperiode: augustus 2017
Heel slecht resort.
Vies heel veel kapot.
Eten was niet best
Oeds ten hage
op 18 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
Vluchtijden veranderen als de reis is betaald. Vervolgens moesten wij om 1:20 terug vliegen met twee jonge kinderen,eenmaal op de lucht haven bleek dat de vlucht niet was vertrokken vanaf amsterdam door technische problemen. Na 4,5 gewacht te hebben werden we naar een hotel gebracht om vervolgens s'avonds om 19:50 te gaan vliegen,echter werden wij om 10:15 door de receptie wakker gebeld en gesommeerd om met 10 min klaar te staan want we waren in eem andere vlucht gepropt. Geen informatie gekregen van corendon welke vlucht hoelaat en waar we heen gingen,gelukkig stond er op de luchthaven iemand van Tui die ons super hebben geholpen. Wij ktegen ook door dat we niet op schiphol maar op eindhoven gingen landen. Dus CORENDON NOOIT NOOIT NOOIT WEER,ALS IS HET GRATIS. wat een bagger maatschapij
Hmm
op 17 augustus 2017
bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: augustus 2017
Op 12 augustus teruggevlogen vanuit Girona naar Amsterdam. vlucht stond gepland op 23.59 uur; op de luchthaven stond 01.10 . Geen personeel om in te checken. Vertrek en aankomsttijden zijn een rommeltje; ze doen maar wat is mijn indruk.
Yolanda
op 15 augustus 2017
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2017
2800 euro betaald voor een all inclusive voor twee weken bij Balaia Plaza in Albufeira. Voel me opgelicht.
Ontbijt oud brooduitgedroogd Tussen de middag koud eten en oud en doorgekookt. Geen afwisseling. Bij de wekelijkse bbq rauw vlees. Positief grootte appartement, alleen vieze badkuip, lamp kapot, batterij afstandbediening kapot, kookplaat werkt niet. kakkerlakken. Grote mond van de schoonmaak wanneer je vraagt na een week om je bed te verschonen of een schone handdoek. Reizigers die de hele nacht hebben gereisd krijgen niks aangeboden moeten zelfs betalen voor een kop koffie en een maaltijd. Men moet soms wachten tot 17.00 uur in de middag. Een gezin met een baby vroeg om water op te warmen deden ze niet. een ouder echtpaar had last van de warmte in de kamer de temperatuur stond op 29 graden. De receptioniste gaf aan dat je die 29 graden niet zo moet lezen. de airco is alleen maar beschikbaar voor een aantal kamers. Bar gaat eerder dicht dan staat aangegeven. bij het zwembad hebben ze niet de dingen die op de menulijst staat en je wordt brutaal bediend door enkele medewerksters. Je krijgt rauwe hamburgers. Klacht aangegeven bij de hostess van Corendon, die geeft als antwoord dat vier sterren norm anders is in Portugal dan in Nederland. Ook gaf ze aan dat wanneer ik een klachtenformulier invul er niets mee wordt gedaan, ik had binnen 24 uur dingen moeten melden, dan hadden ze misschien nog iets kunnen doen. Ze reageren lacherig.
Nooit meer
op 15 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2017
Zeer zeer ontevreden! hotel bij aankomst volgeboekt en ander hotel gekregen voor 4 dagen. Daarna kwamen er nog een 80 euro extra kosten bij onze excursies dit was NIET gemeld!
2 weken voor vertrek waren onze vluchtijden voor de heenreis veranderd. en de avond voor vertrek waren onze vluchttijden van de terugreis veranderd. Niet erg op tijd aangegeven! Bij aankomst op het vliegveld 2 uur lang moeten wachten om in te checken, en waarom we zo lang moesten wachten is tot heden een raadsel. toen we eindelijk konden inchecken en het vliegtuig in mochten bleek het dat de plaatsen dubbel geboekt waren. Een hoop chaos in het vliegtuig kun je wel begrijpen. Na een uur zat iedereen eindelijk, maar toen moesten we nog drie kwartier wachten tot we konden vliegen. Daar zaten we dan in een snikhete vliegtuig. Toen we thuis kwamen heb ik vrijwel direct netjes een klacht in gevuld. We zijn nu meer dan 6 weken later en ik heb nog steeds geen reactie terug. Echter word er wel geantwoord op mijn mail als ik stuur dat het erg lang duurt. Beetje vreemd dus.
Voor mij nooit meer corendon!
J. de Meijer
op 15 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: augustus 2017
Reis geboekt met vluchttijd heen om 5.00 uur.En wat blijkt na betaling van de volledige reissom?Vluchttijd veranderd naar 19.30uur (bijna 15 uur verschil !).En daar zijn we nog zelf achter moeten komen doordat we onze gegevens op de website inkeken.
Geen email van Corendon dus.Toen ik eindelijk iemand van Corendon aan de lijn kreeg(heel erg lange wachttijd en slechte klantenservice )werd er doodleuk gezegd dat ze dit zomaar mochten doen.We waren het hiermee niet eens en hebben na moeite onze vlucht kunnen omboeken vanaf een ander vliegveld.Ons hotel in Stalis zat vol met mensen die de verlate vlucht wel hadden met nog eens 2 1/2 uur vertagingDie zijn dus om 21.45 uur vertrokken.En wat bleek? De vlucht van 5.00 uur was wel vertrokken maar dan naar Kos!!!.Het is ronduit schandalig dat Corendon mensen lokt met vluchten die er niet eens zijn.Allemaal in hun voordeel.Het was voor ons de eerste en gelijk de laatste keer dat wij bij Corendon hebben geboekt en zullen dit zeer zeker aan niemand aanraden.Volgende keer weer met een betrouwbare
Reisorganisatie en liever iets meer betalen want bij de schijnbaar lollige Cor en Don is goedkoop duurkoop !!
Eva
op 15 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Petra, reisperiode: augustus 2017
Helaas veranderde Corendon na het boeken de vlucht tijden voor zo wel de heen en terugreis. Heen een tussenlanding op Zakynthos. Niet handig met een dreumes. Maar dankzij de geweldige Corendon stewardess Priscilla hebben wij ondanks onze lastige dreumes een goede vlucht gehad. Ze heeft zich ontzettend lief over onze zoon en dochter bekommerd. Ze verdiend een 10.
Ron
op 14 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: juli 2017
Corendon verzuimt om wijziging van vluchttijden door te geven die ze een week na het boeken al hebben gemaakt, waardoor we de heenvlucht misten. Vervolgens op Schiphol bij hun nieuwe tickets moeten kopen met hun belofte dat er terugbetaald zou worden. Niet dus! Wel bellen ze je op de dag dat de vluchtwijziging bekend wordt en je dan het recht om te annuleren of je maar het restant van de reissom wil overmaken. Onbetrouwbare organisatie dus. Nooit meer boekn bij hun en hun dochterorganisatie Stip.
John Adams
op 13 augustus 2017
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2017
Nooit meer met Corendon. De vakantie op zich was goed, uitstekend hotel Arycanda de luxe maar oh oh die vluchttijden. Net zoals bij veel mensen vluchttijden aan passen zodat je dagen inlevert. Wij werden ook een uur later opgehaald bij het hotel om vervolgens op Antalya airport te vernemen dat de vlucht 3 uur vertraagd was. Ook hadden we stoelen gereserveerd met extra beenruimte, bijbetaling €45,- voor 3 stoelen, konden we daar niet zitten. Andere plaatsen aangewezen gekregen op normale stoelen. Thuis gekomen gelijk een klacht ingediend bij Corendon maar nu, na ruim 2 weken Thuis, nog steeds geen reactie gekregen. Je wordt constant doorverwezen. Corendon, ben sportief en geef gewoon die 45 euro terug, is normaal als je iets niet kunt leveren waar een klant voor betaald heeft!!!!
Voor ons nooit geen Corendon meer.
Nineke Versteeg
op 12 augustus 2017
bestemming: Spanje / Islantilla, reisperiode: augustus 2017
Supermooi hotel op een prachtige locatie. Goede excursie naar Sevilla. Nette verzorging en prettige medewerkers in het hotel.