Schrijf een ervaring over Disneyland Parijs en maak kans op mooie prijzen!

Disneyland Parijs

Url: https://www.disneylandparis.nl

Type reizen: autovakantie

Logo van Disneyland Parijs

Disneyland Parijs ligt in een voorstad van Parijs, in Marne-la-Vallée. Vanaf Utrecht is het ongeveer 500 kilometer rijden met de auto. Het enorme park omvat 2 Disney Parken (Disneyland Park en Walt Disney Studios Park), 7 officiële Disney Hotels en een uitgebreid scala aan eet- en ontspanningsmogelijkheden. Het Resort omvat eveneens een uitgaans- en winkelcentrum Disney Village en Golf Disneyland met zijn 27 holes. Het totale Disneyland Parijs is 19 km² groot.

Het grootste themapark, Disneyland Park, bestaat uit vijf thema's: Main Street USA, Frontierland, Adventureland, Fantasyland en Discoveryland. Hier zijn verschillende bekende attracties te vinden, zoals de achtbaan Big Thunder Mountain, Space Mountain en de darkride Pirates of the Caribbean.

Het andere park, het Walt Disney Studios Park, staat geheel in het teken van de film- en showbusiness. Dit park bestaat eveneens uit thema's uit de filmwereld, namelijk Frontlot, Toon Studio, Production Courtyard en Backlot. Hier zijn ook attracties te vinden, maar minder dan in het Disneyland Park. Enkele bekende zijn de Rock 'n' Roller Coaster, The Twilight Zone Tower of Terror en Crush's Coaster.

De 7 hotels van Disneyland Parijs zijn ook allemaal gethematiseerd. In totaal omvatten deze hotels 5.800 kamers. Veel reisorganisaties bieden meerdaagse reizen aan naar Disneyland Parijs, omdat je aan één dag in Disneyland Parijs vaak niet genoeg hebt.

op 24 oktober 2020 bestemming: Frankrijk / Disneylan, reisperiode: april 2020

Oorspronkelijk geboekt voor April. Ivm corona omgeboekt en uiteindelijk in juni alsnog geannuleerd. Nu eind oktober nog steeds geen geld ontvangen wat 6 tot acht weken zou duren. Inmiddels meedere malen contact gehad alleen maar excuses en dat men het raar vind. Vervolgens ook de opmerking dat men er niets aan kan doen aangezien de boekhouding niet te bereiken is. Kortom u moet afwachten. Ik begrijp dat het lastige tijden zijn maar dit is geen reden om maar geen service meer te verlenen. Disneyland heeft voor ons zwaar afgedaan ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 3 oktober 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: april 2019

Ik geef het laagste cijfer omdat ik in maart 2020 geannuleerd heb en nu op 2 oktober nog steeds mijn aanbetaling niet terug heb ontvangen. Excuses heb ik gekregen voor het lange wachten maar geld terug heb ik nog steeds niet.
Schandalig dat men zo met gespaard geld van klanten om gaat. In het begin heb je begrip door het corona gedoe maar na een half jaar weet je dat er opzet zit in het beleid van Disney......
Echt absurd!
Hoop dat er meer mensen zijn met deze negatieve ervaringen zodat we samen de publiciteit kunnen zoeken om dit op te lossen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2020 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2020

Verschrikkelijke communicatie
Door de coronacrisis kon ons verblijf eind april helaas niet doorgaan en na heel veel onduidelijk en geen mogelijkheid tot telefonisch contact toch een omboeking voor oktober geregeld. Nu ontving ik per mail het bericht dat het door ons geboekte hotel niet open op het moment van ons verblijf. We krijgen het aanbod om met dezelfde voorwaarden onze boeking om te zetten naar een ander hotel, echter kan dit alleen telefonisch bevestigd worden. En daar gaat het volledig mis!!! Meerdere keren geprobeerd te bellen en in 9 van de 10 pogingen wordt er gemeld dat ik het later opnieuw moet proberen. Probeer je te vaak te bellen wordt je telefoonnummer geblokkeerd en krijg je niet eens een keuzemenu te horen. In een paar uitzonderlijke gevallen kwam ik wel door het keuzemenu, maar stonden we letterlijk uren in de wacht met geen informatie over de wachttijd en een verschrikkelijk herhalend wachtmuziekje. Wij voelen ons schandalig behandeld en vinden het respectloos hoe er met klanten wordt omgegaan. Ik begrijp dat dit soort uitzonderlijke gevallen zoals deze corona crisis ook voor Disney problemen geeft. Maar je zou verwachten dat er genoeg geld in het bedrijf om gaat om betere methoden te ontwikkelen om bezoekers te helpen. Logischerwijs annuleren wij onze boeking en raden wij iedereen af om een reis naar Disneyland Paris te boeken! ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws