Schrijf een ervaring over Stena Line en maak kans op mooie prijzen!

Stena Line

Url: https://www.stenaline.nl/

Type reizen: autovakantie

Logo van Stena Line

Stena Line is opgericht in 1939, maar in het begin werd er alleen vracht vervoerd door de schepen. In 1963 begon Stena Line met het vervoeren van passagiers. Inmiddels is Stena Line uitgegroeid tot een van de grootste ferrymaatschappijen ter wereld. De organisatie heeft een vloot van 35 vaartuigen en het meest uitgebreide routenetwerk in Europa, dat bestaat uit 17 ferryroutes in Scandinavië en rond het Verenigd Koninkrijk.

Stena Line biedt de meest comfortabele, ontspannen en voordelige overtochten naar Engeland, Ierland en Scandinavië. Naast de gunstige ligging van de havens, de ideale vaartijden en flexibele check-in tijden zijn de schepen van Stena Line van veel faciliteiten en alle gemakken voorzien om ontspannen en comfortabel te genieten van de reis. De comfortabele hutten en de ruime keuze aan bars, restaurants en andere mogelijkheden voldoen aan de hoogste verwachtingen van de passagiers. Comfort, gastvrijheid, gemak, betrouwbaarheid, value for money en flexibiliteit zijn dan ook de kernwaarden van Stena Line.

Bij Stena Line zijn ook combinaties te boeken. Zo kun je de overtocht combineren met een stedentrip of met een bezoek aan een voetbalstadion.

Stena Line heeft ongeveer 6.000 werknemers in dienst. Een groot deel hiervan werkt aan boord van de schepen. Het hoofdkantoor van Stena Line is te vinden in het Zweedse Göteborg.

op 12 februari 2021 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2020

Vanwege Corona is deze reis niet doorgegaan en verplaats naar maart. Ondertussen een berichtje gehad dat deze reis weer verplaatst wordt naar november 2020. Dit is een fictieve datum dus we mogen wel een andere datum kiezen. Nu was dit tripoje bedoeld voor het afstuderen van onze dochter dus die lol is er al af. We mogen niet annuleren zonder dat we al het geld kwijt zijn(ruim 500 euro). We hebben n.l economy gekozen en dat mag dit niet. Het is ook nog eens zo dat deze reis ons nog meer gaat kosten omdat de prijzen verhoogd zijn. Het zou nu al meer dan 100 euro extra kosten en als het nog later wordt zal het nog wel duurder worden. Ik vint dit echt geen service ook al vinden ze zelf dat ze de consument al heel erg tegemoed komen doordat je het steeds mag verplaatsen. Voor ons in ieder geval nooit geen Stenaline meer! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 januari 2021 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2020

Gisteren zijn we zonder pardon geweigerd om aan boord te gaan van de Stena Line. We hadden alles netjes voorbereid: negatieve testen, reisverklaringen, formulieren ingevuld, zelfs de testen zelf meegenomen. Wat blijkt? Stena Line heeft een paar 'eigen' regels geďntroduceerd die je niet terug vindt op de website van de RIVM, Gov.Uk of van Stena Line. Waardeloos. We konden nu niet naar huis in Londen. Onvriendelijke en niet-empathische service op de koop toe. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2020 bestemming: Nederland / North Boarhunt, reisperiode: maart 2019

Erg boos, want we hebben de reis die we in maart hadden staan en nu in November weer wilden doen moeten annuleren gezien de huidige situatie! En omdat wij het zelf hebben geannuleerd krijgen we onze 500 euro niet terug! U HEBT HET ZELF geannuleerd mevrouw! Erg onvriendelijk en zeer slechte service! des te meer omdat we WEL de oversteek willen maken en onze familie willen zien in NL en dan krijg je dit te horen! erg jammer en dat maakt mij deze review te schrijven! om iedereen te waarschuwen boek NU niet AUB want geld krijg je niet terug als je land toch code oranje gaat worden!! Dit maakt mij dus dat ik NIET meer bij jullie wil boeken in betere tijden! En dus via Dover ga reizen! ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws