Schrijf een ervaring over Pharos Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Pharos Reizen

Url: https://www.pharosreizen.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: autovakantie

Logo van Pharos Reizen
Pharos Reizen won in 2016 de Reisgraag award Pharos Reizen won in 2018 de Reisgraag award

Pharos Reizen is vernoemd naar de oudste vuurtoren ter wereld en is gespecialiseerd in autovakanties door heel Europa. Zo kun je bijvoorbeeld reizen maken naar Polen, Frankrijk, Kroatië en Tsjechië. In het jaar 2016 en 2017 is de reisorganisatie door Reisgraag.nl uitgeroepen tot 'Beste Reisorganisatie'. In 2018 ontving Pharos Reizen de award in de categorie autovakanties.

Bij het aanbod van Pharos Reizen kun je kiezen uit verschillende vakantietypes zoals wintersport, stedentrips, rondreizen, pretparken, hotelarrangementen, fietsvakanties en avontuurlijke gezinnen. Bij de avontuurlijke gezinsvakanties kun je onder andere surfen op de beste golven, rotsklimmen en abseilen in Italië, kanoën door Zweden en mountainbiken in Tsjechië.

Met de autovakanties van de reisorganisatie kun je in je eigen tempo genieten van de mooiste plaatsen in Europa. Ga voor een avontuurlijke gezinsvakantie of een roadtrip met vrienden. De organisatie gaat zelf ook regelmatig op reis met de auto waardoor ze als geen ander weten hoe fijn het is om zelf te bepalen wanneer je vertrekt. De meeste moderne auto's beschikken over airco wat de reis in warme landen aangenaam maakt en is er een navigatiesysteem aanwezig zodat de weg gemakkelijk te volgen is.

De reisorganisatie is aangesloten bij ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds. Daarnaast maakt de reisorganisatie deel uit van de ANWB.

op 29 mei 2019 bestemming: , reisperiode: juni 2018

Heb autovakantie Noordkaap en Lofoten geboekt. Maar na verkrijgen van vouchers blijkt bij vele hotels geen parkeerplaats aanwezig omdat ze in autoloze delen van de omgeving liggen, vreemd in een autoreis. Maar niemand die er iets mee doet m.a.w. zoek het je maar uit. Bij het uitzoeken van de route en de bezienswaardigheden onderweg, bleek de informatie van Pharosreizen achterhaald en bleek dat diverse bezienswaardigheden die worden geadviseerd niet meer te bestaan. Als klap op de vuurpijl krijg ik nu 3 dagen voor vertrek te horen dat de boot Stockholm-Turku niet vaart. Dus vraag ik naar een alternatief. Dit zou alleen in de vorm van de boot van Stockholm naar Helsinki zijn. Dit is een veel eerder vertrek en latere aankomt. Dus de door mij geboekte en betaalde activiteiten in deze twee steden zijn niet uitvoerbaar en voor eigen rekening. Na eigen speurwerk vond ik wel een alternatief zodat de reis toch naar onze wens kan verlopen en de schade compenseert. Tenslotte is het toch onze vakantie daarom heb ik dit alternatief dan ook voorgesteld. Helaas Pharosreizen luistert helemaal niet naar mij en zegt dat wijzigen niet mogelijk is. Dit alles terwijl ik helemaal niet over geld heb gesproken. Ze vinden het gewoon te veel werk om een klant tevreden te stellen, het geld is immers binnen ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 mei 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2019

We zijn een weekje in de mei-vakantie in Rome geweest. Er werd bij Pharos Reizen geadverteerd met 'De aanwezigheid van een zwembad bij het hotel om 'heerlijk bij te komen' na een Romeinse stadswandeling. Hier hadden papa, mama en onze dochter van 11 wel ons op verheugd. Dus gekozen voor het Pharos Arangement in hotel Adagio Aparthotel Rome Vatican. Eenmaal aangekomen blijkt dat het zwembad nog niet in gebruik was.

Dit was teleurstellend. Er was in het hotel nog een verbouwing gaande. Het balkon zat naast een groot restaurant, concreet heeft dit tot gevolg dat je op een aantal momenten (middag en avond) van de dag de werking van hun afzuigkap hoort en ruikt. Ramen en balkondeuren moet je wel even dicht doen dan.

In de mei vakantie heeft dit hotel eigenlijk niets te bieden voor ouders met kinderen.

Rome zelf is een prachtige stad! ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 6 februari 2019 bestemming: Zweden, reisperiode: augustus 2019

Na meerdere malen onlin een reis te hebben geprobeerd te boeken met elke keer een foutmelding opnieuw met een medewerker de reis geboekt. Na het gehele proces opnieuw doorlopen te hebben ontstond een foutmelding in het systeem. De medewerker verzekerde ons de gegevens te hebben genoteerd en terug te bellen zodra het probleem verholpen was. Na drie dagen geen bericht vernomen te hebben zelf gebeld en wat bleek; al onze gegevens waren niet bekend, ook niet de boeking. En als klap op de vuurpijl was de reis niet meer beschikbaar. Hele slechte service. Geen Pharos reizen meer voor ons. ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws