Schrijf een ervaring over Pharos Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Pharos Reizen

Url: https://www.pharosreizen.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: autovakantie

Logo van Pharos Reizen
Pharos Reizen won in 2016 de Reisgraag award Pharos Reizen won in 2018 de Reisgraag award

Pharos Reizen is vernoemd naar de oudste vuurtoren ter wereld en is gespecialiseerd in autovakanties door heel Europa. Zo kun je bijvoorbeeld reizen maken naar Polen, Frankrijk, Kroatië en Tsjechië. In het jaar 2016 en 2017 is de reisorganisatie door Reisgraag.nl uitgeroepen tot 'Beste Reisorganisatie'. In 2018 ontving Pharos Reizen de award in de categorie autovakanties.

Bij het aanbod van Pharos Reizen kun je kiezen uit verschillende vakantietypes zoals wintersport, stedentrips, rondreizen, pretparken, hotelarrangementen, fietsvakanties en avontuurlijke gezinnen. Bij de avontuurlijke gezinsvakanties kun je onder andere surfen op de beste golven, rotsklimmen en abseilen in Italië, kanoën door Zweden en mountainbiken in Tsjechië.

Met de autovakanties van de reisorganisatie kun je in je eigen tempo genieten van de mooiste plaatsen in Europa. Ga voor een avontuurlijke gezinsvakantie of een roadtrip met vrienden. De organisatie gaat zelf ook regelmatig op reis met de auto waardoor ze als geen ander weten hoe fijn het is om zelf te bepalen wanneer je vertrekt. De meeste moderne auto's beschikken over airco wat de reis in warme landen aangenaam maakt en is er een navigatiesysteem aanwezig zodat de weg gemakkelijk te volgen is.

De reisorganisatie is aangesloten bij ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds. Daarnaast maakt de reisorganisatie deel uit van de ANWB.

op 11 oktober 2019 bestemming: , reisperiode: september 2018

Rondreis Bulgarije is een bijzondere culurele reis waarbij je veel grote steden aandoet met prima hotels in het centrum van de stad zodat je vandaar uit te voet of met openbaar vervoer heerlijk kunt genieten en snuiven van een andere wereld. De wegen zijn overwegend goed; eten en drinken is genieten en zeer betaalbaar! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 21 september 2019 bestemming: Italië / Zuid-Tirol, reisperiode: augustus 2019

Wij hebben via Pharos Reizen de 8-daagse rondreis Zuid-Tirol en Trentino geboekt. In de reis zouden we twee verschillende hotels aandoen. Het eerste hotel is Lamm in Italië. We hebben onze reis na een aantal dagen voortijdig moeten beëindigen omdat onze klacht over het eten en over de ronduit smerige keuken niet serieus zijn genomen door zowel het hotel als de klantenservice van Pharos. Onze kijk in de keuken van het hotel was misselijkmakend. Schimmels aan de muren, eten wat overal onafgedekt staat etc. Omdat mijn partner erg ziek is geworden tijdens ons verblijf in dit hotel ( vermoedelijk door het eten) hebben wij al na enkele dagen de reis terug naar huis moeten maken. We zijn niet eens toegekomen aan het tweede hotel.... Verschrikkelijke ervaring met Pharos reizen!

Volgens de reisbeschrijving hebben we een leuke complete reis geboekt inclusief dagelijks een driegangenkeuze diner met een aantal extra's waaronder een begeleide wandeling rond het San Valentino meer en wijn bij het diner.

Onze teleurstelling begint al bij de eerste avond wanneer blijkt dat er helemaal niet te kiezen valt wat betreft het diner. Het hotel heeft zelf een papiertje gemaakt waarop letterlijk staat wat wij die avond gaan eten. Er is dus helemaal geen sprake van keuze... Daarnaast zijn de wijn en de begeleide wandeling ook ver te zoeken.

Uiteraard hebben we direct telefonisch en via de mail geklaagd bij de klantenservice van Pharos en bij het hotel zelf. Hierin is enige medewerking voor een oplossing ver te zoeken. De klantenservice van Pharos neemt de klachten totaal niet serieus.

Na thuiskomst uiteraard meteen weer contact gezocht met Pharos. Het enige wat ze zeggen is dat we een klacht kunnen indienen via het klachtenformulier via de website van Pharos. Daarop zullen ze zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen een maand reageren. Ook nadat je de klacht hebt ingediend hoef je weinig te verwachten. Ze wachten tot uitgerekend de laatste dag van de reactietermijn van een maand om op je klacht te reageren. Helaas hierin ook geen oplossing. Pharos dwingt je dus om de geschillencommisie in de te schakelen of een procedure te starten als je een oplossing voor je klacht wilt. Wij gaan dit zeker doen als Pharos niet alsnog een oplossing aandraagt.

Conclusie: Als u een vakantie wilt zonder zorgen en een klantenservice die u serieus neemt bij klachten. Boek dan zeer zeker niet bij Pharos Reizen! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 september 2019 bestemming: Nederland / Friesland, reisperiode: augustus 2019

7 dagen fiets vakantie in Friesland 4 keer op de 6 zijn wij gedumpt op een zolder kamer en een maal in een afgeleefd hotel in Harlingen in hotel T,Heerenlogement het avond eten is ook maar een 4 op 10 nooit meer met Pharos reisen en dit voor 200€ per dag voor 2 pers. ... Lees meer

  • Algemeen 2

Meer ervaringen

Nieuws